*knip* jammer dat ik dit nu pas zie. Dit soort posts zijn he-le-maal niet de bedoeling en niet grappig. Bij deze gewaarschuwd.
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 15:11 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 15:11 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 15:12 ]
Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.Twixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:35:
Voor zij die op de MediaMarkt website ge-preorderd hebben: wat krijgen jullie eigenlijk te zien onder je bestelling ?
Bij mij staat er gewoon nog "Verschijningsdatum: 19/11/20 -Wordt verzonden zodra er voorraad is - in behandeling" wat nog altijd niet echt veel vertrouwen geeft dat er op dag 1 geleverd gaat worden. 'In behandeling' is ook nogal heel generiek, terwijl het geld wel al afgeboekt is.
Waarom zou je contact met de intertoys opnemen als je niet eens een bestelling hebt 😂ajaxkoen93 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
[...]
Net contact gehad met een medewerker van Intertoys vanwege de verkoop van gisteren.. hij wist niets van een verkoop, hij heeft verder gevraagd binnen het bedrijf en blijkt dat er geen verkoop was.
Hij vroeg of jullie contact met hun op zouden willen nemen, waarschijnlijk gaat het helaas dus weer om een fout. Succes💪
Volgens mij heb je zojuist een paar mensen genaaid 💪ajaxkoen93 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
[...]
Net contact gehad met een medewerker van Intertoys vanwege de verkoop van gisteren.. hij wist niets van een verkoop, hij heeft verder gevraagd binnen het bedrijf en blijkt dat er geen verkoop was.
Hij vroeg of jullie contact met hun op zouden willen nemen, waarschijnlijk gaat het helaas dus weer om een fout. Succes💪
En toch hoop ik dat je geluk hebt kerel, gun je er wel een van Intertoys zo aan je blije reactie te lezenFinalchaos schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:17:
Haha. Man wat ben ik blij... ik heb trackers geprobeerd.. had diverse websites open gehad. Mm winkelwagen al wekenlang.
Zelfs een fysiek bestelde bij mediamarkt waarbij ik nr 46 ben terwijl er maar 15 digitals binnen komen.
Maar het maakt allemaal niet meer uit. Ik kan alles eindelijk afsluiten en loslaten.
Zeker 10min was ie bestelbaar.
De scalpers lagen nog op 1 oor.
Zullen waarschijnlijk weer geannuleerde bestellingen geweest zijn. Een x aantal.
Ook om deze tijd gaan die snel. Maar gelukkig niet zo snel dat je geen tijd hebt.
Heb wel t idee dat ik de enige tweakie ben die er één heeft gekocht.
Heb geluk dat hij werd gegund aan mij door die mede tweakie. Dat maakte het verschil ♡
[ Voor 4% gewijzigd door gambler85 op 14-10-2020 12:48 ]
Bij mij staat er dit:Twixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:35:
Voor zij die op de MediaMarkt website ge-preorderd hebben: wat krijgen jullie eigenlijk te zien onder je bestelling ?
Bij mij staat er gewoon nog "Verschijningsdatum: 19/11/20 -Wordt verzonden zodra er voorraad is - in behandeling" wat nog altijd niet echt veel vertrouwen geeft dat er op dag 1 geleverd gaat worden. 'In behandeling' is ook nogal heel generiek, terwijl het geld wel al afgeboekt is.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Was dit met een online bestelling ? Want ik kon bij online bestelling helemaal niet kiezen voor afhaling. Stond er expliciet bij dat ze alleen verzenden.Kadardar schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:37:
[...]
Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. <Mediamarkt filiaal>
Dit hoor ik dus vaker en vind ik steeds weer vreemd.pokle312 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:29:
[...]
Volgens mij heb je zojuist een paar mensen genaaid 💪
Een PS5 op 19-11rrikkert schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:40:
[...]
Dit hoor ik dus vaker en vind ik steeds weer vreemd.
Even 2 situatie's:
A ) Ze zijn "per ongeluk" verkocht via de website, er is namelijk geen voorraad. Je vraagt er NIET naar: zo rond 18 november hoor je dat je bestelling geannuleerd is omdat er helemaal geen voorraad blijkt te zijn. Je hebt geen tijd meer om er ergens nog eentje te bestellen want alles is uitverkocht.
B ) Ze zijn "per ongeluk" verkocht via de website, er is namelijk geen voorraad. Je vraagt er WEL naar en je komt er meteen achter dat je verder moet zoeken en je hebt nog kans bij BCC, CB etc. om er ergens eentje te bestellen (geen garantie uiteraard).
Vertel mij maar wat je liever hebt.
Je vergat c:
Ja dit was een online bestelling. Weliswaar mediamarkt.nlTwixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:39:
[...]
Was dit met een online bestelling ? Want ik kon bij online bestelling helemaal niet kiezen voor afhaling. Stond er expliciet bij dat ze alleen verzenden.
(en opnieuw: mediamarkt.be ).
Ik lig er op zich niet wakker van of ik hem op launch heb of niet, maar met wat ik nu zie, weet ik eigenlijk niets en zou het even goed 2021 kunnen zijn.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Wat is er niet direct aan een CC betaling?gambler85 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:53:
En ik denk dat het goed is om altijd de pre-order direct te betalen met IDEAL.
Stel er zijn dubbele bestellingen kan ik me voorstellen dat degene die betaald zijn eerder geautoriseerd worden in hun systeem dan de bestellingen die achteraf of via CC betaald worden.
Dat de status dan nog even op "hold" staat waarna uiteindelijk de limiet/voorraad is vergeven en je order geannuleerd wordt. Weet niet of het daadwerkelijk zo werkt maar kan het me voorstellen als 50 man op hetzelfde tijdstip iets besteld waar er maar 10 van zijn...
Mensen worden wel een beetje panisch heb ik het idee.pokle312 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:29:
[...]
Volgens mij heb je zojuist een paar mensen genaaid 💪
[ Voor 18% gewijzigd door Ambition88 op 14-10-2020 12:55 ]
Dan heb je het als bedrijf gewoon slecht ingeregeld, bij een bol.com zie ik bovenstaande dan ook nooit gebeuren.gambler85 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:53:
En ik denk dat het goed is om altijd de pre-order direct te betalen met IDEAL.
Stel er zijn dubbele bestellingen kan ik me voorstellen dat degene die betaald zijn eerder geautoriseerd worden in hun systeem dan de bestellingen die achteraf of via CC betaald worden.
Dat de status dan nog even op "hold" staat waarna uiteindelijk de limiet/voorraad is vergeven en je order geannuleerd wordt. Weet niet of het daadwerkelijk zo werkt maar kan het me voorstellen als 50 man op hetzelfde tijdstip iets besteld waar er maar 10 van zijn...
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Zou goed kunnen inderdaad. Maar bij bol.com was er ook geen mogelijkheid om achteraf te betalen.Niek_1981 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:55:
[...]
Dan heb je het als bedrijf gewoon slecht ingeregeld, bij een bol.com zie ik bovenstaande dan ook nooit gebeuren.
Wel via CC, zo heb ik namelijk betaald.gambler85 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:57:
[...]
Zou goed kunnen inderdaad. Maar bij bol.com was er ook geen mogelijkheid om achteraf te betalen.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ok, was ik even in de verwarring met "achteraf betalen". Doe ik wel eens met games namelijk.Niek_1981 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:59:
[...]
Wel via CC, zo heb ik namelijk betaald.
[ Voor 4% gewijzigd door ajaxkoen93 op 14-10-2020 13:16 ]
well.. ahum. dat is dus precies bij mij gebeurd.. onkundige medewerker + verkeerde knop resultaat annullering pre-order en kon niet meer ongedaan worden.Ambition88 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:54:
[...]
Mensen worden wel een beetje panisch heb ik het idee.
Alsof een belletje van een random persoon invloed heeft op een bestelling van een ander, komop zeg doe ffe normaal.
Het is of een fout op de site, of er waren er nog een paar beschikbaar (annuleringen) of welke reden dan ook, is verder geen hogere wiskunde.
[ Voor 6% gewijzigd door Flghter1982 op 14-10-2020 13:27 ]
Naja dat en het is compleet nutteloos.Flghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:26:
[...]
well.. ahum. dat is dus precies bij mij gebeurd.. onkundige medewerker + verkeerde knop resultaat annullering pre-order en kon niet meer ongedaan worden.
gebeurd niet veel maar het gebeurd wel degelijk
edit: uiteraad mijn eigen order en niet die van een ander. maar bellen blijft riskant!
wanneer heb je deze besteld? bestelling in oktober geeft ook die status weer. Ik vermoed dat je ie met launch kijgt.Twixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:35:
[ Voor 3% gewijzigd door Soussi. op 14-10-2020 13:40 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Je zegt het zelf al, fout van de medewerker, heeft dus niks met het telefoontje te maken.Flghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:26:
[...]
well.. ahum. dat is dus precies bij mij gebeurd.. onkundige medewerker + verkeerde knop resultaat annullering pre-order en kon niet meer ongedaan worden.
gebeurd niet veel maar het gebeurd wel degelijk
edit: uiteraad mijn eigen order en niet die van een ander. maar bellen blijft riskant!
Woon jij in een winkel? Das vet relaxedXtr3me4me schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:04:
Ik had hem pre-order gedaan in de winkel waar ik woon. Ik was nr 51, benieuwd hoeveel ze binnenkrijgen 18 nov.
Kort nadat de pre-orders open gingen bij MM. Dat was 's avonds op de dag dat pre-orders begonnen.Soussi. schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:39:
[...]
wanneer heb je deze besteld? bestelling in oktober geeft ook die status weer. Ik vermoed dat je ie met launch kijgt.
Iets met Karma. Meer zeg ik niet sinds de preorders van Ps5/XsX en RtXNiek_1981 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:55:
[...]
Dan heb je het als bedrijf gewoon slecht ingeregeld, bij een bol.com zie ik bovenstaande dan ook nooit gebeuren.
Flauw flauwExxus schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:10:
[...]
Woon jij in een winkel? Das vet relaxedFlauw, I know
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 14:50 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 14:51 ]
Wil niet zeuren hoor maar jouw tekst leest ook niet heel lekker weg
[ Voor 70% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 15:44 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 14:53 ]
Tja ik hoop het voor je maar het hoeft niks te zeggen. Kijk maar naar het Wehkamp drama.Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:13:
Jip. Ik maak me ook geen zorgen. Die webpagina van de playstation was bij intertoys compleet verwijderd.
Ze gaan hem echt niet ff per ongeluk terug online zetten en nieuwe verkopen doen.
Waarschijnlijk had die medewerker geen zin in discussie.
En het is logisch dat ze niet gaan nazoeken wie door een fout zn order had verloren en contact opzoeken met die personen.
Zo werkt het niet. Dat is niet te doen.
Het was gewoon net als de vorige keer een batch geannuleerde bestellingen. En ik was net op tijd dit keer.
Ook denk ik niet dat je er meer kan afnemen dan er beschikbaar zijn.
Als je zo'n ding in het winkelmandje gooit en je wordt doorgelinkt naar je betaalpagina dan gaat er op dat moment een kortdurende reservering op jou product. Deze kan dan niet meer door iemand anders worden genomen.
"laag IQ mens" is wel een beetje overdreven of niet?Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:54:
Dat zou zomaar kunnen dat het lulliger overkomt dan ik bedoel.
Voor een goede serviceverlening heb je gewoon kwaliteit nodig.
Als de lijn zo slecht is dat je jezelf hoort praten is dat niet alleen zeer irritant maar zorgt ook voor ruis
Voor mensen die dat begrip niet kennen.
Vroeger vast wel eens op de basisschool in een kring iets rond verteld van de ene naar de andere kant.
Het verhaal aan de andere kant kwam helemaal verdraaid eruit.
Dat is ruis.
Zo'n technische mangelhafte verbinding zorgt ervoor dat de kans op ruis zeer verhoogd is.
Als je vervolgens ook een medewerker hebt die wat ik niet goed verstaan kan omdat ze gebrekkig de Nederlandse spraak beheerst is het verhaal natuurlijk compleet.
Daarmee een order bekijken is gewoon vragen om problemen.
Ik wil niet dat verhaal achterna van die arme ziel hier die per ongeluk zijn bestelling geannuleerd zag worden door een klikfout van de medewerker.
Dat er mensen zijn hier die vinden dat ik over de schreef ga.. so be it.. mogen jullie vinden.
Ik mag mijn mening hebben. Het gaat om mijn pre order. Niet de jouwe.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Allah.. (dialect en moest grinniken) daar heb je een punt.Disfigured schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:55:
[...]
"laag IQ mens" is wel een beetje overdreven of niet?je kent dat persoon niet eens. doet waarschijnlijk zijn/haar uiterste best om elitaire klanten te woord te staan.
Als je met CC hebt betaald dan heb je volgens mij de optie om je leveringsmethode nog aan te passen naar Prime (=19-11 levering). Als je op een andere manier hebt betaald dan is het inderdaad misschien mogelijk om dit te regelen met de klantenservice, dat durf ik niet te zeggen.LordLynx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:48:
Is er eigenlijk iemand die contact heeft opgenomen met amazon.nl of er een mogelijkheid is om de preorders sneller te laten bezorgen? Mijne staat op bezorgen 22-23 november wat ik toch jammer zou vinden als die over het weekend getild wordt.....
Exxus schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:10:
[...]
Woon jij in een winkel? Das vet relaxedFlauw, I know
Kijk eens! hoppa.Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:38:
Hellen: Dank je wel! Ik heb jouw e-mail teruggevonden.
Super
Kun je me iets zeggen over of de bestelling in goede orde is ontvangen?
Hellen: Hieruit begrijp ik dat je wenst te weten of jouw bestelling goed is doorgekomen.
Exacy
Hellen: Ik bevestig hierbij dat de bestelling prima is doorgekomen. De releasedatum is 19-11-2020 en op die dag wordt het ook geleverd.
Hellen: Omdat u naar uw bestelling heeft gevraagd, zal ik hem moeten annuleren waarna het onmogelijk is om dit te herstellen, elke zichzelf respecterende webwinkel doet dit tegenwoordig.Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:38:
Super
Hellen: Hieruit begrijp ik dat je wenst te weten of jouw bestelling goed is doorgekomen.
Exacy
Hellen: Ik bevestig hierbij dat de bestelling prima is doorgekomen. De releasedatum is 19-11-2020 en op die dag wordt het ook geleverd.
Noice!Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:38:
Super
Exacy
Bij de Spaanse Amazon heb ik wel een knop met "verander uw verzendsnelheid", maar als ik daar op druk krijg ik een foutmelding. Ik blijft er lekker vanaf zodat ik mijn order niet verklootLordLynx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:48:
Is er eigenlijk iemand die contact heeft opgenomen met amazon.nl of er een mogelijkheid is om de preorders sneller te laten bezorgen? Mijne staat op bezorgen 22-23 november wat ik toch jammer zou vinden als die over het weekend getild wordt.....
Verwijderd
Haha, ik volg dit topic al een tijdje en deze post was een upvote en een reactie waardig.Alcmaria schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:41:
[...]
Hellen: Omdat u naar uw bestelling heeft gevraagd, zal ik hem moeten annuleren waarna het onmogelijk is om dit te herstellen, elke zichzelf respecterende webwinkel doet dit tegenwoordig.
Ja maar Hellen.. Hellen?? krijg ik mijn PS5 nog op 19 november!?!?
Hellen: U krijgt {Division by Zero Error} PS5's op 19
november!
Verwijderd
Jep, heb het ook geprobeerd maar precies hetzelfde bij Amazon (Spanje). Leverdatum staat op 25/26 november.T7D_Sneezy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:49:
[...]
Bij de Spaanse Amazon heb ik wel een knop met "verander uw verzendsnelheid", maar als ik daar op druk krijg ik een foutmelding. Ik blijft er lekker vanaf zodat ik mijn order niet verkloot.
Mijne, via Amazon (Duitsland) staat met Prime Delivery wel gewoon op 19-11.Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:53:
[...]
Jep, heb het ook geprobeerd maar precies hetzelfde bij Amazon (Spanje). Leverdatum staat op 25/26 november.
True, maar was ook achteraf aanpasbaar (want hebben een aantal Tweakers hier gedaan) en de vraag was ook niet of het extra kostte, de vraag was of het kon.k1978 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:10:
Maar daar betaal je ook extra voor. Dus logisch
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
BCC en Coolblue vanaf 18 nov in de gaten houden!Jaapoes schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:46:
Ik dacht vandaag 'goh de PS5 komt er aan, eens kijken waar ik die kan pre-orderen'.
Leuk gedacht maar zo eenvoudig is het niet geloof ik.. iig, als ik op launch een PS5 thuis wil hebben. Ik heb een aantal pagina's terug gelezen maar kan niet achterhalen wat nou de status is.
Kan iemand mij vertellen of de PS5 nog ergens te bestellen is met een leverdatum op launch en zo nee, waar is de meeste kans?
Dank alvast!
Ik had hetzelfde vorige week. Als ik het goed heb begrepen, heb je de meeste kans bij BCC en coolblue op launch. Er is ook een mogelijkheid dat bij een aanbieder reserveringen worden geannuleerd en dat deze dan weer beschikbaar worden, om hier kans op te maken moet je een tracker installeren.Jaapoes schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:46:
Ik dacht vandaag 'goh de PS5 komt er aan, eens kijken waar ik die kan pre-orderen'.
Leuk gedacht maar zo eenvoudig is het niet geloof ik.. iig, als ik op launch een PS5 thuis wil hebben. Ik heb een aantal pagina's terug gelezen maar kan niet achterhalen wat nou de status is.
Kan iemand mij vertellen of de PS5 nog ergens te bestellen is met een leverdatum op launch en zo nee, waar is de meeste kans?
Dank alvast!
Met alle respect, maar juich nog maar niet te hard met je Intertoys bestellen.. ik gun het je van harte maar kans is aanwezig dat het wederom om een fout gaat.Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:52:
Idd zoals hier gezegd wordt. Je grootste kans is nu coolblue en bcc op 18 november. Bcc mogelijk pas op 19 november zelfs. Dit is niet helemaal duidelijk.
Hou er rekening mee dat websites in korte tijd overbelast raken en alles in zeer korte tijd ook weg zal zijn. Het zou mij niet verbazen als ze binnen 10min uitverkocht zullen zijn.
Tot die tijd is het bijna niet te doen om er een te vinden. Je moet zo actief zoeken en ermee bezig zijn en geluk hebben om net op het juiste moment een annulering te kunnen bemachtigen.
Intertoys ♡ gistermorgen 0630u. Na 4 weken van ellende eindelijk een gekregen
Nee hoor. Vervelend dat dit jou gebeurd is. Want dat gun je natuurlijk niemand. De blijdschap dat je er eindelijk een hebt en deze geannuleerd wordt.. las bij één iemand die had gewoon bij 3 leverancies een annulering gekregen.. Ooajaxkoen93 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:56:
[...]
Met alle respect, maar juich nog maar niet te hard met je Intertoys bestellen.. ik gun het je van harte maar kans is aanwezig dat het wederom om een fout gaat.
Pas op hoor, het is infeite door mij dat je die hebt.Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:09:
[...]
Nee hoor. Vervelend dat dit jou gebeurd is. Want dat gun je natuurlijk niemand. De blijdschap dat je er eindelijk een hebt en deze geannuleerd wordt.. las bij één iemand die had gewoon bij 3 leverancies een annulering gekregen.. Oo
Maar ik heb als je ff terug kijkt op deze pagina contact gehad met Intertoys.
Heb de bevestiging gehad dat mijn bestelling in goede orde ontvangen is en wordt geleverd op releasedag.
SPiET
Ik had geen aanbetaling gedaan, want ik had op 11-10-2019 al de ps5 gepre-orderd. Ik had het helemaal vergeten dat ik de ps5 gepre-orderd vorig jaar al. Dat betreft ben ik wel blij dat Gamemania gebeld heeft daarover.Starscreamer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:35:
[...]
Ik had gezegd.... stop die PS5 maar in een hol waar het licht niet schijnt![]()
Niks (nog) leveren maar wel alles moeten betalen![]()
Je had toch al een aanbetaling gedaan![]()
Zijn ze daar zo wanhopig?
Wat een ballen tent
[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 14-10-2020 17:21 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Thanks. Ik ben er super blij mee.. daarom komt dit hartje jou kant op ♡spietie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:10:
[...]
Pas op hoor, het is infeite door mij dat je die hebt.
Want ik had het al eerder gezien en zat al in mijn winkelmandje maar omdat ik van belgie ben, kon ik mijn adresgegevens naar belgie niet ingeven, domme Intertoys, waarom leveren ze nu ook weer niet naar Belgie , en dan heb ik hem maar geanuleerd maar het is je natuurlijk gegund
Awh, kan niet wachten op de date! 😍😊❤️Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:29:
[...]
Thanks. Ik ben er super blij mee.. daarom komt dit hartje jou kant op ♡
zeker geen playdate op de ps5. want dan moet de ander er eerst ook 1 scoren
alleen bij duitsland, frankrijk en spanje leveren niet via prime naar nederland.cronixx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
True, maar was ook achteraf aanpasbaar (want hebben een aantal Tweakers hier gedaan) en de vraag was ook niet of het extra kostte, de vraag was of het kon.
Dat is dan wel grappig, want mij werd precies het zelfde verteld dat de order goed was ontvangen🤔Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:09:
[...]
Nee hoor. Vervelend dat dit jou gebeurd is. Want dat gun je natuurlijk niemand. De blijdschap dat je er eindelijk een hebt en deze geannuleerd wordt.. las bij één iemand die had gewoon bij 3 leverancies een annulering gekregen.. Oo
Maar ik heb als je ff terug kijkt op deze pagina contact gehad met Intertoys.
Heb de bevestiging gehad dat mijn bestelling in goede orde ontvangen is en wordt geleverd op releasedag.
23/24 november? Is dat levering 1 of 2 of?elaho schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:13:
Ik heb van de week met Nedgame gebeld en er zijn ontiegelijk veel pre orders zeiden ze. Ook voor 1e kwartaal en zei dat als ik nu bestel ik waarschijnlijk eind maart aan de beurt zou zijn. Gelukkig heb ik er nu 1 die 23/24 november geleverd wordt dus blij dat ik de preorders bij Nedgame niet heb gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Aenea op 14-10-2020 17:56 ]
Ik denk dat finalchaos wel een goede provider is, als toetje mag pietie achter de ps5 wat daarna gebeurd is niet aan ons 🤐🥰😘❤️Flghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:42:
[...]
zeker geen playdate op de ps5. want dan moet de ander er eerst ook 1 scoren![]()
De mijne staat al al Prime verzending (ik heb ook een prime abo) maar dan staat ie dus op 22-23 nov. Zie ook niet hoe ik het kan veranderen en ik durf de klantenservice niet te bellencronixx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Als je met CC hebt betaald dan heb je volgens mij de optie om je leveringsmethode nog aan te passen naar Prime (=19-11 levering). Als je op een andere manier hebt betaald dan is het inderdaad misschien mogelijk om dit te regelen met de klantenservice, dat durf ik niet te zeggen.
We gaan het zien. Rekening is betaald. En bij jou waren er technische problemen met de site, waardoor er veel te veel verkocht waren. Dat is nu niet het geval geweest. Gaan we even vanuit.ajaxkoen93 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:48:
[...]
Dat is dan wel grappig, want mij werd precies het zelfde verteld dat de order goed was ontvangen🤔
Maar 2 dagen later werd hij als nog geannuleerd omdat er zogenaamd geen voorraad meer van is en dus een fout was.. klantenservice is totaal niet op de hoogte van de verkopen.
Maar nogmaals het is je gegund als het wel lukt.
Ik denk bij Amazon, die houden steeds die datum aan voor levering.Aenea schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:55:
[...]
23/24 november? Is dat levering 1 of 2 of?
En hoe weet je die datum?
Of is die niet bij Nedgame?
Hmm dat is dan inderdaad wel weird ja, ik had ook al prime en kon dus "gewoon" voor de 19 november optie kiezen. Als ik de bestelling bekijk staat hij ook nog steeds op 19 november.LordLynx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:32:
[...]
De mijne staat al al Prime verzending (ik heb ook een prime abo) maar dan staat ie dus op 22-23 nov. Zie ook niet hoe ik het kan veranderen en ik durf de klantenservice niet te bellen![]()
Het is ook geen ramp als die op maandag komt maar vind het gewoon raar dat het via de duitse site (waar die wss toch ook vandaan gaat komen) wel sneller kan.
Super bedankt, was er inderdaad 1 beschikbaar. Na mijn bestelling weer uitverkocht!pokle312 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:08:
Ik had overigens totaal niet verwacht dat intertoys nog een comeback zou maken.
Ook zie ik dat Intertoys altijd in de ochtend rond 4-6 uur de pre-order open gooit.
Dus wie weet wat voor surprises er nog komen de komende weken!
[ Voor 31% gewijzigd door Mr. Jummy op 15-10-2020 04:10 ]
Sultana?
Met disk of zonder?Mr. Jummy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 03:30:
[...]
Super bedankt, was er inderdaad 1 beschikbaar. Na mijn bestelling weer uitverkocht!
[ Voor 12% gewijzigd door mindwarper op 15-10-2020 11:03 ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Bij de amazon.NL ?cronixx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:53:
[...]
Hmm dat is dan inderdaad wel weird ja, ik had ook al prime en kon dus "gewoon" voor de 19 november optie kiezen. Als ik de bestelling bekijk staat hij ook nog steeds op 19 november.
Geen probleemMr. Jummy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 03:30:
[...]
Super bedankt, was er inderdaad 1 beschikbaar. Na mijn bestelling weer uitverkocht!
ahh nee, ik had de bestelling idd bij .de gedaan.
Ik heb even via de chat navraag gedaan bij Intertoys. Als er beschikbaarheid is moet ik extra waakzaam zijn. De dame zegt dat er geen voorraad meer is en dat er geen PS5's beschikbaar worden gesteld. Er zijn geen pre-orders meer geplaatst na 18/09/2020 volgens het systeem...Finalchaos schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:02:
Nice.. er waren dus weer intertoys playstations ^^
Veel plezier ermee smashing jummy.
Ik had eergisteren prijs.
Heb contact gehad met klantenservice. We worden de releasedag beleverd ^^
Er is inderdaad geen voorraad meer, de mensen die kopen kopen van de voorraad die mensen hebben geannuleerd.kobe_be schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:13:
[...]
Ik heb even via de chat navraag gedaan bij Intertoys. Als er beschikbaarheid is moet ik extra waakzaam zijn. De dame zegt dat er geen voorraad meer is en dat er geen PS5's beschikbaar worden gesteld. Er zijn geen pre-orders meer geplaatst na 18/09/2020 volgens het systeem...
Zeer vreemde toestanden! Maar eigenlijk zegt de dame dat jullie liegen![]()
![]()
Lekkere winkel de intertoys 😅kobe_be schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:13:
[...]
Ik heb even via de chat navraag gedaan bij Intertoys. Als er beschikbaarheid is moet ik extra waakzaam zijn. De dame zegt dat er geen voorraad meer is en dat er geen PS5's beschikbaar worden gesteld. Er zijn geen pre-orders meer geplaatst na 18/09/2020 volgens het systeem...
Zeer vreemde toestanden! Maar eigenlijk zegt de dame dat jullie liegen![]()
![]()
Die vraag heb ik ook gesteld. Ze zei dat ze geen PS5's verkopen...pokle312 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:15:
[...]
Er is inderdaad geen voorraad meer, de mensen die kopen kopen van de voorraad die mensen hebben geannuleerd.
Top. Ik was dus niet de enige tweaker ^^Goscinny schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:17:
Ik had eergisteren ook geluk bij Intertoys iets na half zeven 's ochtend. De versie zonder disk.
Het zijn er niet veel, 1-3 worden er af en toe vrij gegeven.k1978 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:27:
Snap alleen niet dat er zoveel mensen annuleren. Maar zou kunnen natuurlijk.
Ja dat weet niemand natuurlijk. Maar zou kunnen. Denk dat er echt wel veel meer mensen die dit in de gaten houden en die zitten niet op tweakers. Zou bij intertoys ook minst relaxed zijn met een pre order. Hoop dat allemaal klopt.pokle312 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:32:
[...]
Het zijn er niet veel, 1-3 worden er af en toe vrij gegeven.
Ik zou er ook niet zo zeker op zijn met een reservering bij Intertoys... Bevestiging of niet, die mensen hebben daar al vaker naast elkaar staan praten.k1978 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:34:
[...]
Ja dat weet niemand natuurlijk. Maar zou kunnen. Denk dat er echt wel veel meer mensen die dit in de gaten houden en die zitten niet op tweakers. Zou bij intertoys ook minst relaxed zijn met een pre order. Hoop dat allemaal klopt.
Dat idee heb ik ook. Zou gewoon hopen dat de bestelling blijft staan / correct is maar ook zeker de 18e Coolblue (BCC) proberen.Niek_1981 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:42:
[...]
Ik zou er ook niet zo zeker op zijn met een reservering bij Intertoys... Bevestiging of niet, die mensen hebben daar al vaker naast elkaar staan praten.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Ik weet niet wat het beleid is van Bol. Die zullen vast en zeker ook annuleringen gehad hebben, maar misschien minder dan MM of Intertoys. Het zou kunnen dat Bol de annuleringen 18 of 19 november eenmalig online gooien, of misschien wachten ze of ze extra batches krijgen en doen ze daar de annuleringen bij.gambler85 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:01:
[...]
Die geannuleerde orders die weer vrij komen vind ik ook vreemd, aangezien er nog niemand bij bol.com alsnog een pre-order heeft weten te scoren. Vraag me dus af of het allemaal wel klopt....
Over het algemeen spaart Bol annuleringen op en de dag voor/rond de release komt het ineens weer te koop. Dit zie je ook vaak bij collector editions van games die snel op zijn. En eventueel retourzendingen de dagen erna, maar dat zal hier minimaal zijn.spijkerhoofd schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:15:
[...]
Ik weet niet wat het beleid is van Bol. Die zullen vast en zeker ook annuleringen gehad hebben, maar misschien minder dan MM of Intertoys. Het zou kunnen dat Bol de annuleringen 18 of 19 november eenmalig online gooien, of misschien wachten ze of ze extra batches krijgen en doen ze daar de annuleringen bij.
PSN gamertag: H3nk13024
winkels met voorraad IS NIET LEGIT. simpelVinnieV schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:02:
Kent iemand van jullie Pucky holding? Alle gegevens lijken te kloppen, hebben een aantal DE's voor 445 in de aanbieding
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq