• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
*knip* jammer dat ik dit nu pas zie. Dit soort posts zijn he-le-maal niet de bedoeling en niet grappig. Bij deze gewaarschuwd.

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 15:11 ]

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
*knip* maak dan een TR aan zodat de mods hier direct op kunnen handelen

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 15:12 ]

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:30
Twixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:35:
Voor zij die op de MediaMarkt website ge-preorderd hebben: wat krijgen jullie eigenlijk te zien onder je bestelling ?
Bij mij staat er gewoon nog "Verschijningsdatum: 19/11/20 -Wordt verzonden zodra er voorraad is - in behandeling" wat nog altijd niet echt veel vertrouwen geeft dat er op dag 1 geleverd gaat worden. 'In behandeling' is ook nogal heel generiek, terwijl het geld wel al afgeboekt is.
Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
ajaxkoen93 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:13:
[...]

[...]

Net contact gehad met een medewerker van Intertoys vanwege de verkoop van gisteren.. hij wist niets van een verkoop, hij heeft verder gevraagd binnen het bedrijf en blijkt dat er geen verkoop was.

Hij vroeg of jullie contact met hun op zouden willen nemen, waarschijnlijk gaat het helaas dus weer om een fout. Succes💪
Waarom zou je contact met de intertoys opnemen als je niet eens een bestelling hebt 😂

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
ajaxkoen93 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:13:
[...]

[...]

Net contact gehad met een medewerker van Intertoys vanwege de verkoop van gisteren.. hij wist niets van een verkoop, hij heeft verder gevraagd binnen het bedrijf en blijkt dat er geen verkoop was.

Hij vroeg of jullie contact met hun op zouden willen nemen, waarschijnlijk gaat het helaas dus weer om een fout. Succes💪
Volgens mij heb je zojuist een paar mensen genaaid 💪

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
Finalchaos schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:17:
Haha. Man wat ben ik blij... ik heb trackers geprobeerd.. had diverse websites open gehad. Mm winkelwagen al wekenlang.
Zelfs een fysiek bestelde bij mediamarkt waarbij ik nr 46 ben terwijl er maar 15 digitals binnen komen.

Maar het maakt allemaal niet meer uit. Ik kan alles eindelijk afsluiten en loslaten.

Zeker 10min was ie bestelbaar.
De scalpers lagen nog op 1 oor.

Zullen waarschijnlijk weer geannuleerde bestellingen geweest zijn. Een x aantal.

Ook om deze tijd gaan die snel. Maar gelukkig niet zo snel dat je geen tijd hebt.

Heb wel t idee dat ik de enige tweakie ben die er één heeft gekocht.

Heb geluk dat hij werd gegund aan mij door die mede tweakie. Dat maakte het verschil ♡
En toch hoop ik dat je geluk hebt kerel, gun je er wel een van Intertoys zo aan je blije reactie te lezen :)

En dat het belletje van ajaxkoen93 geen invloed op je pre-order heeft! |:(

[ Voor 4% gewijzigd door gambler85 op 14-10-2020 12:48 ]

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11-2025
Voor zij die op de MediaMarkt website ge-preorderd hebben: wat krijgen jullie eigenlijk te zien onder je bestelling ?
Bij mij staat er gewoon nog "Verschijningsdatum: 19/11/20 -Wordt verzonden zodra er voorraad is - in behandeling" wat nog altijd niet echt veel vertrouwen geeft dat er op dag 1 geleverd gaat worden. 'In behandeling' is ook nogal heel generiek, terwijl het geld wel al afgeboekt is.
Bij mij staat er dit:

Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. <Mediamarkt filiaal>

Ja ik haal hem op. Iets met postbode die pakket voor de deur gooit / in de kast douwt en wegloopt al doet er niemand open.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:45
Kadardar schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:37:
[...]
Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. <Mediamarkt filiaal>
Was dit met een online bestelling ? Want ik kon bij online bestelling helemaal niet kiezen voor afhaling. Stond er expliciet bij dat ze alleen verzenden.
(en opnieuw: mediamarkt.be ).

Ik lig er op zich niet wakker van of ik hem op launch heb of niet, maar met wat ik nu zie, weet ik eigenlijk niets en zou het even goed 2021 kunnen zijn.

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09-2025
pokle312 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:29:
[...]

Dit hoor ik dus vaker en vind ik steeds weer vreemd.

Even 2 situatie's:
A ) Ze zijn "per ongeluk" verkocht via de website, er is namelijk geen voorraad. Je vraagt er NIET naar: zo rond 18 november hoor je dat je bestelling geannuleerd is omdat er helemaal geen voorraad blijkt te zijn. Je hebt geen tijd meer om er ergens nog eentje te bestellen want alles is uitverkocht.
B ) Ze zijn "per ongeluk" verkocht via de website, er is namelijk geen voorraad. Je vraagt er WEL naar en je komt er meteen achter dat je verder moet zoeken en je hebt nog kans bij BCC, CB etc. om er ergens eentje te bestellen (geen garantie uiteraard).

Vertel mij maar wat je liever hebt.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

rrikkert schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:40:
[...]

Dit hoor ik dus vaker en vind ik steeds weer vreemd.

Even 2 situatie's:
A ) Ze zijn "per ongeluk" verkocht via de website, er is namelijk geen voorraad. Je vraagt er NIET naar: zo rond 18 november hoor je dat je bestelling geannuleerd is omdat er helemaal geen voorraad blijkt te zijn. Je hebt geen tijd meer om er ergens nog eentje te bestellen want alles is uitverkocht.
B ) Ze zijn "per ongeluk" verkocht via de website, er is namelijk geen voorraad. Je vraagt er WEL naar en je komt er meteen achter dat je verder moet zoeken en je hebt nog kans bij BCC, CB etc. om er ergens eentje te bestellen (geen garantie uiteraard).

Vertel mij maar wat je liever hebt.
Een PS5 op 19-11 :9

• Flghter1982
  • Laatst online: 22-01 16:45
Je vergat c:

Bestel overal waar je kan. Hou de 1e die binnenkomt en annulleer de rest en of verkoop door aan medetweakers die door jou misgrijpen voor aanschafprijs

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11-2025
Twixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

Was dit met een online bestelling ? Want ik kon bij online bestelling helemaal niet kiezen voor afhaling. Stond er expliciet bij dat ze alleen verzenden.
(en opnieuw: mediamarkt.be ).

Ik lig er op zich niet wakker van of ik hem op launch heb of niet, maar met wat ik nu zie, weet ik eigenlijk niets en zou het even goed 2021 kunnen zijn.
Ja dit was een online bestelling. Weliswaar mediamarkt.nl

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:12
Wat een bizarre bedragen worden er geboden voor de preoders op Marktplaats zeg, zie regelmatig € 700 voorbij komen :/

• gambler85
En ik denk dat het goed is om altijd de pre-order direct te betalen met IDEAL.

Stel er zijn dubbele bestellingen kan ik me voorstellen dat degene die betaald zijn eerder geautoriseerd worden in hun systeem dan de bestellingen die achteraf of via CC betaald worden.

Dat de status dan nog even op "hold" staat waarna uiteindelijk de limiet/voorraad is vergeven en je order geannuleerd wordt. Weet niet of het daadwerkelijk zo werkt maar kan het me voorstellen als 50 man op hetzelfde tijdstip iets besteld waar er maar 10 van zijn...

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-01 16:20
gambler85 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:53:

Stel er zijn dubbele bestellingen kan ik me voorstellen dat degene die betaald zijn eerder geautoriseerd worden in hun systeem dan de bestellingen die achteraf of via CC betaald worden.

Dat de status dan nog even op "hold" staat waarna uiteindelijk de limiet/voorraad is vergeven en je order geannuleerd wordt. Weet niet of het daadwerkelijk zo werkt maar kan het me voorstellen als 50 man op hetzelfde tijdstip iets besteld waar er maar 10 van zijn...
Wat is er niet direct aan een CC betaling?

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:19
pokle312 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:29:
[...]

Mensen worden wel een beetje panisch heb ik het idee.
Alsof een belletje van een random persoon invloed heeft op een bestelling van een ander, komop zeg doe ffe normaal.

Het is of een fout op de site, of er waren er nog een paar beschikbaar (annuleringen) of welke reden dan ook, is verder geen hogere wiskunde.

[ Voor 18% gewijzigd door Ambition88 op 14-10-2020 12:55 ]

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

gambler85 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:53:

Dan heb je het als bedrijf gewoon slecht ingeregeld, bij een bol.com zie ik bovenstaande dan ook nooit gebeuren.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• gambler85
Niek_1981 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:55:
[...]

Dan heb je het als bedrijf gewoon slecht ingeregeld, bij een bol.com zie ik bovenstaande dan ook nooit gebeuren.
Zou goed kunnen inderdaad. Maar bij bol.com was er ook geen mogelijkheid om achteraf te betalen.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

gambler85 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:57:
[...]

Zou goed kunnen inderdaad. Maar bij bol.com was er ook geen mogelijkheid om achteraf te betalen.
Wel via CC, zo heb ik namelijk betaald.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• gambler85
Niek_1981 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:59:
[...]

Wel via CC, zo heb ik namelijk betaald.
Ok, was ik even in de verwarring met "achteraf betalen". Doe ik wel eens met games namelijk.

• ajaxkoen93
Heel simpel waarom ik het navraag... Dat mijn bestelling geannuleerd werd de 29e en nu dus wel weer voorraad online is gekomen, heb ik navraag gedaan waar dat op slaat en hoe het zit met de bestelling die geannuleerd is..

Ze hebben geen gegevens en heb geen gegevens doorgegeven, dus niemand genaaid... Wel grappig dat mensen denken als ze lucht bestellen maar verwachten wel dat ze een ps5 geleverd krijgen.. het is maar net waar iemand zijn geld aan wilt besteden en op de dag van levering teleurgesteld word van oooo we hebben geen bestelling ontvangen van u. Want ze krijgen geen nieuwe voorraad meer binnen tot de release.

Kijk maar wat je ermee doet😉 niets moet het mag.

[ Voor 4% gewijzigd door ajaxkoen93 op 14-10-2020 13:16 ]

• Flghter1982
Ambition88 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:54:
[...]

Mensen worden wel een beetje panisch heb ik het idee.
Alsof een belletje van een random persoon invloed heeft op een bestelling van een ander, komop zeg doe ffe normaal.

Het is of een fout op de site, of er waren er nog een paar beschikbaar (annuleringen) of welke reden dan ook, is verder geen hogere wiskunde.
well.. ahum. dat is dus precies bij mij gebeurd.. onkundige medewerker + verkeerde knop resultaat annullering pre-order en kon niet meer ongedaan worden.

gebeurd niet veel maar het gebeurd wel degelijk :)

edit: uiteraad mijn eigen order en niet die van een ander. maar bellen blijft riskant!

[ Voor 6% gewijzigd door Flghter1982 op 14-10-2020 13:27 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

Flghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

well.. ahum. dat is dus precies bij mij gebeurd.. onkundige medewerker + verkeerde knop resultaat annullering pre-order en kon niet meer ongedaan worden.

edit: uiteraad mijn eigen order en niet die van een ander. maar bellen blijft riskant!
Naja dat en het is compleet nutteloos.
Als mijn order nu wordt geannuleerd, om wat voor reden dan ook, en morgen komen er toch nog nieuwe orders vrij en ik grijp mis.

Dan gaat het precies 0,0 uithalen als ik ze dan ga bellen met bovenstaande verhaal.

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
wanneer heb je deze besteld? bestelling in oktober geeft ook die status weer. Ik vermoed dat je ie met launch kijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Soussi. op 14-10-2020 13:40 ]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik had hem pre-order gedaan in de winkel waar ik woon. Ik was nr 51, benieuwd hoeveel ze binnenkrijgen 18 nov.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:19
Flghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Je zegt het zelf al, fout van de medewerker, heeft dus niks met het telefoontje te maken.
Daarnaast gaat een medewerker echt niet de order van een ander persoon dan degene die belt erbij halen hoor.

Paniek om niks dus.

Just chill. ;) (niet naar jou persoonlijk)

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Xtr3me4me schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:04:
Ik had hem pre-order gedaan in de winkel waar ik woon. Ik was nr 51, benieuwd hoeveel ze binnenkrijgen 18 nov.
Woon jij in een winkel? Das vet relaxed ;) Flauw, I know

• Finalchaos
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-07-2023
Jip. Ik maak me ook geen zorgen. Die webpagina van de playstation was bij intertoys compleet verwijderd.

Ze gaan hem echt niet ff per ongeluk terug online zetten en nieuwe verkopen doen.

Waarschijnlijk had die medewerker geen zin in discussie.

En het is logisch dat ze niet gaan nazoeken wie door een fout zn order had verloren en contact opzoeken met die personen.
Zo werkt het niet. Dat is niet te doen.

Het was gewoon net als de vorige keer een batch geannuleerde bestellingen. En ik was net op tijd dit keer.

Ook denk ik niet dat je er meer kan afnemen dan er beschikbaar zijn.
Als je zo'n ding in het winkelmandje gooit en je wordt doorgelinkt naar je betaalpagina dan gaat er op dat moment een kortdurende reservering op jou product. Deze kan dan niet meer door iemand anders worden genomen.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:45
Soussi. schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:39:
[...]
wanneer heb je deze besteld? bestelling in oktober geeft ook die status weer. Ik vermoed dat je ie met launch kijgt.
Kort nadat de pre-orders open gingen bij MM. Dat was 's avonds op de dag dat pre-orders begonnen.
Dus op zich zou ik wel verwachten dat het op launch day is dat ik hem heb, maar in mijn account is eigenlijk niets concreet daarover te zien.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:51
Niek_1981 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:55:
[...]

Iets met Karma. Meer zeg ik niet sinds de preorders van Ps5/XsX en RtX ;)

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Exxus schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

Flauw flauw :P waar is de zout.
Maar woonplaats :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Finalchaos
Heb na 24u nog geen reactie terug van intertoys op mn mail met vragen mbt mijn bestelling.

Dacht net, dan ga ik wel bellen.
Maar ik had zo al wat reviews gelezen over intertoys en hun klantenservice dus ik was voorbereid.

Wat bleek.. niks gelogen over die dramatische reviews.

Hoorde mezelf dubbel aan de lijn.
*knip*

Dan maar wachten in onzekerheid tot release.
*knip* Dit soort praat is verre van welkom op Tweakers. Oh, en lees dat rode vlakje waar boven staat Let op! voor je je reactie gaat typen eens door.

[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 14:50 ]

• Flghter1982
*knip* erg ongepast

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 14:51 ]

• gambler85
Wil niet zeuren hoor maar jouw tekst leest ook niet heel lekker weg :+

[ Voor 70% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 15:44 ]

• Finalchaos
Haha.. ik zit hier ook op een forum en privé tijd. Als ik mijn werk uitoefen dan zijn mijn teksten gewoon prima.

Daarnaast woon ik in Duitsland en spreek en schrijf toch echt heel aardig die taal.

En Engels.

*knip* doe normaal

[ Voor 39% gewijzigd door Geronimous op 16-10-2020 14:53 ]

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-01 23:40
Is er eigenlijk iemand die contact heeft opgenomen met amazon.nl of er een mogelijkheid is om de preorders sneller te laten bezorgen? Mijne staat op bezorgen 22-23 november wat ik toch jammer zou vinden als die over het weekend getild wordt.....

• Finalchaos
Dat zou zomaar kunnen dat het lulliger overkomt dan ik bedoel.
Voor een goede serviceverlening heb je gewoon kwaliteit nodig.

Als de lijn zo slecht is dat je jezelf hoort praten is dat niet alleen zeer irritant maar zorgt ook voor ruis

Voor mensen die dat begrip niet kennen.

Vroeger vast wel eens op de basisschool in een kring iets rond verteld van de ene naar de andere kant.

Het verhaal aan de andere kant kwam helemaal verdraaid eruit.

Dat is ruis.

Zo'n technische mangelhafte verbinding zorgt ervoor dat de kans op ruis zeer verhoogd is.

Als je vervolgens ook een medewerker hebt die wat ik niet goed verstaan kan omdat ze gebrekkig de Nederlandse spraak beheerst is het verhaal natuurlijk compleet.

Daarmee een order bekijken is gewoon vragen om problemen.

Ik wil niet dat verhaal achterna van die arme ziel hier die per ongeluk zijn bestelling geannuleerd zag worden door een klikfout van de medewerker.

Dat er mensen zijn hier die vinden dat ik over de schreef ga.. so be it.. mogen jullie vinden.

Ik mag mijn mening hebben. Het gaat om mijn pre order. Niet de jouwe.

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17:01
Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:13:
Jip. Ik maak me ook geen zorgen. Die webpagina van de playstation was bij intertoys compleet verwijderd.

Ze gaan hem echt niet ff per ongeluk terug online zetten en nieuwe verkopen doen.

Waarschijnlijk had die medewerker geen zin in discussie.

En het is logisch dat ze niet gaan nazoeken wie door een fout zn order had verloren en contact opzoeken met die personen.
Zo werkt het niet. Dat is niet te doen.

Het was gewoon net als de vorige keer een batch geannuleerde bestellingen. En ik was net op tijd dit keer.

Ook denk ik niet dat je er meer kan afnemen dan er beschikbaar zijn.
Als je zo'n ding in het winkelmandje gooit en je wordt doorgelinkt naar je betaalpagina dan gaat er op dat moment een kortdurende reservering op jou product. Deze kan dan niet meer door iemand anders worden genomen.
Tja ik hoop het voor je maar het hoeft niks te zeggen. Kijk maar naar het Wehkamp drama.

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01 12:59
Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:54:
Dat zou zomaar kunnen dat het lulliger overkomt dan ik bedoel.
Voor een goede serviceverlening heb je gewoon kwaliteit nodig.

Als de lijn zo slecht is dat je jezelf hoort praten is dat niet alleen zeer irritant maar zorgt ook voor ruis

Voor mensen die dat begrip niet kennen.

Vroeger vast wel eens op de basisschool in een kring iets rond verteld van de ene naar de andere kant.

Het verhaal aan de andere kant kwam helemaal verdraaid eruit.

Dat is ruis.

Zo'n technische mangelhafte verbinding zorgt ervoor dat de kans op ruis zeer verhoogd is.

Als je vervolgens ook een medewerker hebt die wat ik niet goed verstaan kan omdat ze gebrekkig de Nederlandse spraak beheerst is het verhaal natuurlijk compleet.

Daarmee een order bekijken is gewoon vragen om problemen.

Ik wil niet dat verhaal achterna van die arme ziel hier die per ongeluk zijn bestelling geannuleerd zag worden door een klikfout van de medewerker.

Dat er mensen zijn hier die vinden dat ik over de schreef ga.. so be it.. mogen jullie vinden.

Ik mag mijn mening hebben. Het gaat om mijn pre order. Niet de jouwe.
"laag IQ mens" is wel een beetje overdreven of niet? :) je kent dat persoon niet eens. doet waarschijnlijk zijn/haar uiterste best om elitaire klanten te woord te staan.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12-2025
Intertoys heeft een deel van zijn klantenservice ook uitbesteed in het buitenland.
daarom als je belt, kan je soms iemand te spreken krijgen die wat moeilijker Nederlands praat.
wil je de status van je bestelling, twitter even en refereer naar Bas

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• pokle312
  • Niet online
Ik zou zelf niet meer bestellen bij Intertoys, lijkt me een hoop onzekerheid zo te zien...

offtopic:
Als je gebrekkig Nederlands spreekt en de hoofdzaak van je beroep mensen aanspreken is gaat er wel iets fout lijkt me, ongeacht nationaliteit of noem maar op.

Een boekhouder die niet kan rekenen lijkt me ook niet ideaal.

• Finalchaos
Disfigured schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:55:
[...]

"laag IQ mens" is wel een beetje overdreven of niet? :) je kent dat persoon niet eens. doet waarschijnlijk zijn/haar uiterste best om elitaire klanten te woord te staan.
Allah.. (dialect en moest grinniken) daar heb je een punt.
Was ik teveel op dreef... die neem ik terug.

• cronixx

cronixx

krieuw

LordLynx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:48:
Is er eigenlijk iemand die contact heeft opgenomen met amazon.nl of er een mogelijkheid is om de preorders sneller te laten bezorgen? Mijne staat op bezorgen 22-23 november wat ik toch jammer zou vinden als die over het weekend getild wordt.....
Als je met CC hebt betaald dan heb je volgens mij de optie om je leveringsmethode nog aan te passen naar Prime (=19-11 levering). Als je op een andere manier hebt betaald dan is het inderdaad misschien mogelijk om dit te regelen met de klantenservice, dat durf ik niet te zeggen.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 10:46

Alcmaria

Syntax Error in 10

Exxus schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_DmxqVe8g2rf6siL4LJXgkNdPQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v0zRAqjQFAej24TjcoRSHNHC.png?f=user_large

• Finalchaos
Hellen: Dank je wel! Ik heb jouw e-mail teruggevonden.
Super
Kun je me iets zeggen over of de bestelling in goede orde is ontvangen?
Hellen: Hieruit begrijp ik dat je wenst te weten of jouw bestelling goed is doorgekomen.
Exacy
Hellen: Ik bevestig hierbij dat de bestelling prima is doorgekomen. De releasedatum is 19-11-2020 en op die dag wordt het ook geleverd.

• pokle312
  • Niet online
Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:38:
Super
Hellen: Hieruit begrijp ik dat je wenst te weten of jouw bestelling goed is doorgekomen.
Exacy
Hellen: Ik bevestig hierbij dat de bestelling prima is doorgekomen. De releasedatum is 19-11-2020 en op die dag wordt het ook geleverd.
Kijk eens! hoppa.
Case closed!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 10:46

Alcmaria

Syntax Error in 10

Super
Exacy
Hellen: Omdat u naar uw bestelling heeft gevraagd, zal ik hem moeten annuleren waarna het onmogelijk is om dit te herstellen, elke zichzelf respecterende webwinkel doet dit tegenwoordig.

Ja maar Hellen.. Hellen?? krijg ik mijn PS5 nog op 19 november!?!?

Hellen: U krijgt {Division by Zero Error} PS5's op 19 november!

• cronixx

cronixx

krieuw

Super
Exacy
Noice!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 08:21
LordLynx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:48:
Bij de Spaanse Amazon heb ik wel een knop met "verander uw verzendsnelheid", maar als ik daar op druk krijg ik een foutmelding. Ik blijft er lekker vanaf zodat ik mijn order niet verkloot :P .

Verwijderd

Alcmaria schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:41:
[...]

Hellen: Omdat u naar uw bestelling heeft gevraagd, zal ik hem moeten annuleren waarna het onmogelijk is om dit te herstellen, elke zichzelf respecterende webwinkel doet dit tegenwoordig.

Ja maar Hellen.. Hellen?? krijg ik mijn PS5 nog op 19 november!?!?

Hellen: U krijgt {Division by Zero Error} PS5's op 19
november!
Haha, ik volg dit topic al een tijdje en deze post was een upvote en een reactie waardig. _O-

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:49:
[...]

Bij de Spaanse Amazon heb ik wel een knop met "verander uw verzendsnelheid", maar als ik daar op druk krijg ik een foutmelding. Ik blijft er lekker vanaf zodat ik mijn order niet verkloot :P .
Jep, heb het ook geprobeerd maar precies hetzelfde bij Amazon (Spanje). Leverdatum staat op 25/26 november.

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:53:
[...]

Jep, heb het ook geprobeerd maar precies hetzelfde bij Amazon (Spanje). Leverdatum staat op 25/26 november.
Mijne, via Amazon (Duitsland) staat met Prime Delivery wel gewoon op 19-11.

• k1978
  • Laatst online: 26-01 07:24
Maar daar betaal je ook extra voor. Dus logisch

• cronixx

cronixx

krieuw

k1978 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:10:
Maar daar betaal je ook extra voor. Dus logisch
True, maar was ook achteraf aanpasbaar (want hebben een aantal Tweakers hier gedaan) en de vraag was ook niet of het extra kostte, de vraag was of het kon.

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01 09:58
Ik dacht vandaag 'goh de PS5 komt er aan, eens kijken waar ik die kan pre-orderen'.
Leuk gedacht maar zo eenvoudig is het niet geloof ik.. iig, als ik op launch een PS5 thuis wil hebben. Ik heb een aantal pagina's terug gelezen maar kan niet achterhalen wat nou de status is.
Kan iemand mij vertellen of de PS5 nog ergens te bestellen is met een leverdatum op launch en zo nee, waar is de meeste kans?
Dank alvast!

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

• CharlieRay
  • Laatst online: 26-12-2021
Jaapoes schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:46:
Ik dacht vandaag 'goh de PS5 komt er aan, eens kijken waar ik die kan pre-orderen'.
Leuk gedacht maar zo eenvoudig is het niet geloof ik.. iig, als ik op launch een PS5 thuis wil hebben. Ik heb een aantal pagina's terug gelezen maar kan niet achterhalen wat nou de status is.
Kan iemand mij vertellen of de PS5 nog ergens te bestellen is met een leverdatum op launch en zo nee, waar is de meeste kans?
Dank alvast!
BCC en Coolblue vanaf 18 nov in de gaten houden!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-01 16:09
Jaapoes schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:46:
Dank alvast!
Ik had hetzelfde vorige week. Als ik het goed heb begrepen, heb je de meeste kans bij BCC en coolblue op launch. Er is ook een mogelijkheid dat bij een aanbieder reserveringen worden geannuleerd en dat deze dan weer beschikbaar worden, om hier kans op te maken moet je een tracker installeren.

Not sure, want newbie. Vul gerust aan @ de rest

• Finalchaos
Idd zoals hier gezegd wordt. Je grootste kans is nu coolblue en bcc op 18 november. Bcc mogelijk pas op 19 november zelfs. Dit is niet helemaal duidelijk.

Hou er rekening mee dat websites in korte tijd overbelast raken en alles in zeer korte tijd ook weg zal zijn. Het zou mij niet verbazen als ze binnen 10min uitverkocht zullen zijn.

Tot die tijd is het bijna niet te doen om er een te vinden. Je moet zo actief zoeken en ermee bezig zijn en geluk hebben om net op het juiste moment een annulering te kunnen bemachtigen.

Intertoys ♡ gistermorgen 0630u. Na 4 weken van ellende eindelijk een gekregen

• ajaxkoen93
Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:52:
Idd zoals hier gezegd wordt. Je grootste kans is nu coolblue en bcc op 18 november. Bcc mogelijk pas op 19 november zelfs. Dit is niet helemaal duidelijk.

Hou er rekening mee dat websites in korte tijd overbelast raken en alles in zeer korte tijd ook weg zal zijn. Het zou mij niet verbazen als ze binnen 10min uitverkocht zullen zijn.

Tot die tijd is het bijna niet te doen om er een te vinden. Je moet zo actief zoeken en ermee bezig zijn en geluk hebben om net op het juiste moment een annulering te kunnen bemachtigen.

Intertoys ♡ gistermorgen 0630u. Na 4 weken van ellende eindelijk een gekregen
Met alle respect, maar juich nog maar niet te hard met je Intertoys bestellen.. ik gun het je van harte maar kans is aanwezig dat het wederom om een fout gaat.

• Finalchaos
ajaxkoen93 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:56:
[...]

Met alle respect, maar juich nog maar niet te hard met je Intertoys bestellen.. ik gun het je van harte maar kans is aanwezig dat het wederom om een fout gaat.
Nee hoor. Vervelend dat dit jou gebeurd is. Want dat gun je natuurlijk niemand. De blijdschap dat je er eindelijk een hebt en deze geannuleerd wordt.. las bij één iemand die had gewoon bij 3 leverancies een annulering gekregen.. Oo

Maar ik heb als je ff terug kijkt op deze pagina contact gehad met Intertoys.
Heb de bevestiging gehad dat mijn bestelling in goede orde ontvangen is en wordt geleverd op releasedag.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:09:
[...]

Nee hoor. Vervelend dat dit jou gebeurd is. Want dat gun je natuurlijk niemand. De blijdschap dat je er eindelijk een hebt en deze geannuleerd wordt.. las bij één iemand die had gewoon bij 3 leverancies een annulering gekregen.. Oo

Heb de bevestiging gehad dat mijn bestelling in goede orde ontvangen is en wordt geleverd op releasedag.
Pas op hoor, het is infeite door mij dat je die hebt.

Want ik had het al eerder gezien en zat al in mijn winkelmandje maar omdat ik van belgie ben, kon ik mijn adresgegevens naar belgie niet ingeven, domme Intertoys, waarom leveren ze nu ook weer niet naar Belgie , en dan heb ik hem maar geanuleerd maar het is je natuurlijk gegund :+

SPiET

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-01 14:10
Starscreamer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:35:
[...]

Ik had gezegd.... stop die PS5 maar in een hol waar het licht niet schijnt :9
Niks (nog) leveren maar wel alles moeten betalen 8)7
Je had toch al een aanbetaling gedaan :?
Zijn ze daar zo wanhopig?
Wat een ballen tent :X
Ik had geen aanbetaling gedaan, want ik had op 11-10-2019 al de ps5 gepre-orderd. Ik had het helemaal vergeten dat ik de ps5 gepre-orderd vorig jaar al. Dat betreft ben ik wel blij dat Gamemania gebeld heeft daarover.

[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 14-10-2020 17:21 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Finalchaos
spietie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:10:
[...]

Pas op hoor, het is infeite door mij dat je die hebt.

Want ik had het al eerder gezien en zat al in mijn winkelmandje maar omdat ik van belgie ben, kon ik mijn adresgegevens naar belgie niet ingeven, domme Intertoys, waarom leveren ze nu ook weer niet naar Belgie , en dan heb ik hem maar geanuleerd maar het is je natuurlijk gegund :+
Thanks. Ik ben er super blij mee.. daarom komt dit hartje jou kant op ♡ :)

• pokle312
  • Niet online
Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:29:
[...]

Thanks. Ik ben er super blij mee.. daarom komt dit hartje jou kant op ♡ :)
Awh, kan niet wachten op de date! 😍😊❤️

• Flghter1982
pokle312 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:38:
[...]

Awh, kan niet wachten op de date! 😍😊❤️
zeker geen playdate op de ps5. want dan moet de ander er eerst ook 1 scoren :X :o

• kevineuro
  • Laatst online: 18-06-2022
cronixx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:12:
[...]

True, maar was ook achteraf aanpasbaar (want hebben een aantal Tweakers hier gedaan) en de vraag was ook niet of het extra kostte, de vraag was of het kon.
alleen bij duitsland, frankrijk en spanje leveren niet via prime naar nederland.

• ajaxkoen93
Finalchaos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:09:
[...]

Dat is dan wel grappig, want mij werd precies het zelfde verteld dat de order goed was ontvangen🤔

Maar 2 dagen later werd hij als nog geannuleerd omdat er zogenaamd geen voorraad meer van is en dus een fout was.. klantenservice is totaal niet op de hoogte van de verkopen.

Maar nogmaals het is je gegund als het wel lukt.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
elaho schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:13:
Ik heb van de week met Nedgame gebeld en er zijn ontiegelijk veel pre orders zeiden ze. Ook voor 1e kwartaal en zei dat als ik nu bestel ik waarschijnlijk eind maart aan de beurt zou zijn. Gelukkig heb ik er nu 1 die 23/24 november geleverd wordt dus blij dat ik de preorders bij Nedgame niet heb gedaan.
23/24 november? Is dat levering 1 of 2 of?
En hoe weet je die datum?

Of is die niet bij Nedgame?

[ Voor 3% gewijzigd door Aenea op 14-10-2020 17:56 ]

• pokle312
  • Niet online
Flghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:42:
[...]

zeker geen playdate op de ps5. want dan moet de ander er eerst ook 1 scoren :X :o
Ik denk dat finalchaos wel een goede provider is, als toetje mag pietie achter de ps5 wat daarna gebeurd is niet aan ons 🤐🥰😘❤️

• LordLynx
cronixx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:32:
[...]

Als je met CC hebt betaald dan heb je volgens mij de optie om je leveringsmethode nog aan te passen naar Prime (=19-11 levering). Als je op een andere manier hebt betaald dan is het inderdaad misschien mogelijk om dit te regelen met de klantenservice, dat durf ik niet te zeggen.
De mijne staat al al Prime verzending (ik heb ook een prime abo) maar dan staat ie dus op 22-23 nov. Zie ook niet hoe ik het kan veranderen en ik durf de klantenservice niet te bellen :$

Het is ook geen ramp als die op maandag komt maar vind het gewoon raar dat het via de duitse site (waar die wss toch ook vandaan gaat komen) wel sneller kan.

• Finalchaos
ajaxkoen93 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:48:
[...]

Dat is dan wel grappig, want mij werd precies het zelfde verteld dat de order goed was ontvangen🤔

Maar 2 dagen later werd hij als nog geannuleerd omdat er zogenaamd geen voorraad meer van is en dus een fout was.. klantenservice is totaal niet op de hoogte van de verkopen.

Maar nogmaals het is je gegund als het wel lukt.
We gaan het zien. Rekening is betaald. En bij jou waren er technische problemen met de site, waardoor er veel te veel verkocht waren. Dat is nu niet het geval geweest. Gaan we even vanuit.

• cronixx

cronixx

krieuw

Aenea schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:55:
[...]

23/24 november? Is dat levering 1 of 2 of?
En hoe weet je die datum?

Of is die niet bij Nedgame?
Ik denk bij Amazon, die houden steeds die datum aan voor levering.

• cronixx

cronixx

krieuw

LordLynx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:32:
[...]

De mijne staat al al Prime verzending (ik heb ook een prime abo) maar dan staat ie dus op 22-23 nov. Zie ook niet hoe ik het kan veranderen en ik durf de klantenservice niet te bellen :$

Het is ook geen ramp als die op maandag komt maar vind het gewoon raar dat het via de duitse site (waar die wss toch ook vandaan gaat komen) wel sneller kan.
Hmm dat is dan inderdaad wel weird ja, ik had ook al prime en kon dus "gewoon" voor de 19 november optie kiezen. Als ik de bestelling bekijk staat hij ook nog steeds op 19 november.

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
pokle312 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:08:
Ik had overigens totaal niet verwacht dat intertoys nog een comeback zou maken.

Ook zie ik dat Intertoys altijd in de ochtend rond 4-6 uur de pre-order open gooit.
Dus wie weet wat voor surprises er nog komen de komende weken!
Super bedankt, was er inderdaad 1 beschikbaar. Na mijn bestelling weer uitverkocht!

[ Voor 31% gewijzigd door Mr. Jummy op 15-10-2020 04:10 ]

Sultana?

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Mr. Jummy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 03:30:
[...]

Super bedankt, was er inderdaad 1 beschikbaar. Na mijn bestelling weer uitverkocht!
Met disk of zonder? :o

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12-2025

Sultana?

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:54
Geweldig staat aantal: 1.0 in...
alsof er een 0.8 of 1.7 PS5 aantal zou bestaan :D :o

ik vind het grappig
Edit: plaatje is weer weg

[ Voor 12% gewijzigd door mindwarper op 15-10-2020 11:03 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• Finalchaos
Nice.. er waren dus weer intertoys playstations ^^
Veel plezier ermee smashing jummy.
Ik had eergisteren prijs.

Heb contact gehad met klantenservice. We worden de releasedag beleverd ^^

• LordLynx
cronixx schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:53:
[...]

Hmm dat is dan inderdaad wel weird ja, ik had ook al prime en kon dus "gewoon" voor de 19 november optie kiezen. Als ik de bestelling bekijk staat hij ook nog steeds op 19 november.
Bij de amazon.NL ?

• pokle312
  • Niet online
Mr. Jummy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 03:30:
[...]

Geen probleem :)

Wordt allemaal vroeg op staan jongens ;)

• cronixx

cronixx

krieuw

ahh nee, ik had de bestelling idd bij .de gedaan.

• kobe_be
  • Laatst online: 08-12-2020
Finalchaos schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:02:
Nice.. er waren dus weer intertoys playstations ^^
Veel plezier ermee smashing jummy.
Ik had eergisteren prijs.

Heb contact gehad met klantenservice. We worden de releasedag beleverd ^^
Ik heb even via de chat navraag gedaan bij Intertoys. Als er beschikbaarheid is moet ik extra waakzaam zijn. De dame zegt dat er geen voorraad meer is en dat er geen PS5's beschikbaar worden gesteld. Er zijn geen pre-orders meer geplaatst na 18/09/2020 volgens het systeem...

Zeer vreemde toestanden! Maar eigenlijk zegt de dame dat jullie liegen :D 8)7 |:(

• pokle312
  • Niet online
kobe_be schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:13:
[...]

Ik heb even via de chat navraag gedaan bij Intertoys. Als er beschikbaarheid is moet ik extra waakzaam zijn. De dame zegt dat er geen voorraad meer is en dat er geen PS5's beschikbaar worden gesteld. Er zijn geen pre-orders meer geplaatst na 18/09/2020 volgens het systeem...

Zeer vreemde toestanden! Maar eigenlijk zegt de dame dat jullie liegen :D 8)7 |:(
Er is inderdaad geen voorraad meer, de mensen die kopen kopen van de voorraad die mensen hebben geannuleerd.

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
kobe_be schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:13:
[...]

Lekkere winkel de intertoys 😅

• kobe_be
pokle312 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:15:
[...]

Er is inderdaad geen voorraad meer, de mensen die kopen kopen van de voorraad die mensen hebben geannuleerd.
Die vraag heb ik ook gesteld. Ze zei dat ze geen PS5's verkopen...

• Goscinny
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-01 20:58
Ik had eergisteren ook geluk bij Intertoys iets na half zeven 's ochtend. De versie zonder disk.

• kobe_be
Toch maar eens kijken dan 's morgens.

• k1978
Snap alleen niet dat er zoveel mensen annuleren. Maar zou kunnen natuurlijk.

• Finalchaos
Goscinny schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:17:
Ik had eergisteren ook geluk bij Intertoys iets na half zeven 's ochtend. De versie zonder disk.
Top. Ik was dus niet de enige tweaker ^^
Ik had de laatste digital edition te pakken. Direkt daarna was ie uitverkocht.

We hadden echt vies mazzel net op tijd daar te kopen ^^

• pokle312
  • Niet online
k1978 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:27:
Snap alleen niet dat er zoveel mensen annuleren. Maar zou kunnen natuurlijk.
Het zijn er niet veel, 1-3 worden er af en toe vrij gegeven.

• k1978
pokle312 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:32:
[...]

Het zijn er niet veel, 1-3 worden er af en toe vrij gegeven.
Ja dat weet niemand natuurlijk. Maar zou kunnen. Denk dat er echt wel veel meer mensen die dit in de gaten houden en die zitten niet op tweakers. Zou bij intertoys ook minst relaxed zijn met een pre order. Hoop dat allemaal klopt.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

k1978 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:34:
[...]

Ja dat weet niemand natuurlijk. Maar zou kunnen. Denk dat er echt wel veel meer mensen die dit in de gaten houden en die zitten niet op tweakers. Zou bij intertoys ook minst relaxed zijn met een pre order. Hoop dat allemaal klopt.
Ik zou er ook niet zo zeker op zijn met een reservering bij Intertoys... Bevestiging of niet, die mensen hebben daar al vaker naast elkaar staan praten.

• gambler85
Niek_1981 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:42:
[...]

Ik zou er ook niet zo zeker op zijn met een reservering bij Intertoys... Bevestiging of niet, die mensen hebben daar al vaker naast elkaar staan praten.
Dat idee heb ik ook. Zou gewoon hopen dat de bestelling blijft staan / correct is maar ook zeker de 18e Coolblue (BCC) proberen.

Die geannuleerde orders die weer vrij komen vind ik ook vreemd, aangezien er nog niemand bij bol.com alsnog een pre-order heeft weten te scoren. Vraag me dus af of het allemaal wel klopt....

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:52
Het scheelt dat de Xbox op 10 november al uitkomt. Als de Coolblue site dan de geest geeft kunnen ze die problemen hopelijk oplossen voor de PS5 release.

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik ga proberen hem de 18e bij Coolblue te bestellen of wacht tot er een beetje voorraden in de winkels zijn in het nieuwe jaar. Op zich heb ik nog genoeg spellen voor de PS4 te spelen want heb afgelopen jaar weinig tijd gehad om te gamen met een baby thuis, maar die kan ik natuurlijk ook gewoon op de PS5 spelen. Ben deze week pas begonnen met The Last of Us en heb Spiderman, Witcher 3, AC: Black Flag, Uncharted 4 en Ratchet & Clank nog op de plank liggen om aan te beginnen. Eigenlijk alleen RDR2 en GTA5 gespeeld op de PS4 tot nu toe ;)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
gambler85 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:01:
[...]

Die geannuleerde orders die weer vrij komen vind ik ook vreemd, aangezien er nog niemand bij bol.com alsnog een pre-order heeft weten te scoren. Vraag me dus af of het allemaal wel klopt....
Ik weet niet wat het beleid is van Bol. Die zullen vast en zeker ook annuleringen gehad hebben, maar misschien minder dan MM of Intertoys. Het zou kunnen dat Bol de annuleringen 18 of 19 november eenmalig online gooien, of misschien wachten ze of ze extra batches krijgen en doen ze daar de annuleringen bij.

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:07
spijkerhoofd schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:15:
[...]

Ik weet niet wat het beleid is van Bol. Die zullen vast en zeker ook annuleringen gehad hebben, maar misschien minder dan MM of Intertoys. Het zou kunnen dat Bol de annuleringen 18 of 19 november eenmalig online gooien, of misschien wachten ze of ze extra batches krijgen en doen ze daar de annuleringen bij.
Over het algemeen spaart Bol annuleringen op en de dag voor/rond de release komt het ineens weer te koop. Dit zie je ook vaak bij collector editions van games die snel op zijn. En eventueel retourzendingen de dagen erna, maar dat zal hier minimaal zijn.

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06-2025
Kent iemand van jullie Pucky holding? Alle gegevens lijken te kloppen, hebben een aantal DE's voor 445 in de aanbieding

PSN gamertag: H3nk13024

• Flghter1982
VinnieV schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:02:
Kent iemand van jullie Pucky holding? Alle gegevens lijken te kloppen, hebben een aantal DE's voor 445 in de aanbieding
winkels met voorraad IS NIET LEGIT. simpel

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:49

BaRF

bijna kerst

ik zag ze ook, maar ze zeggen niet dat ze voorraad hebben, volgens mij verkopen ze preorders door. Ik zou het niet aandurven in elk geval :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Finalchaos
Haha echt ziek wat er allemaal voor louche bedrijven en handelaren opstaan in deze tijd van ps5 schaarse xD
Pagina: 1 ... 63 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord