Is dit echt gebeurd, ja?Flghter1982 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:52:
ik ga er vanuit dat het een mega shitshow wordt.
als ik nu de bevindingen lees van de 3080 pre-orders zodra er een coolblue batch vrij komt zie je vaak dat er bijna 200 bestellingen doorgekomen zijn en maar 17 kaarten beschikbaar. conclusie. 183 mensen die denken er 1 te hebben omdat ze betaald hebben worden teleurgesteld en vanuit coolblue de order canceled.
ja gebeurd contstant.
ik dacht dat het ps5 pre-order forum erg was tijdens de 1e dagen maar forum levering en pre-order 3080 is echt nog 10x erger
Dat ding is niet te krijgen, waarom zou daar een deal voor komen?mindwarper schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:07:
Ergens nog iemand Amazon Prime deals gespot voor een PS5 Disc versie ?
Ik verwacht niet, denk ik...
Had ik eigenlijk niet verwacht bij Coolblue, leek me wel een club die hun zaakjes op orde had wat dat betreft.Flghter1982 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:08:
[...]
ja gebeurd contstant.
ik dacht dat het ps5 pre-order forum erg was tijdens de 1e dagen maar forum levering en pre-order 3080 is echt nog 10x erger
https://tweakers.net/i/Pt...NblxfGsn.jpg?f=user_largecronixx schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:09:
[...]
Had ik eigenlijk niet verwacht bij Coolblue, leek me wel een club die hun zaakjes op orde had wat dat betreft.
zier hier een bericht vanuit coolblue m.b.t. het probleem ik net omschreef.
*knip* rant... lees de TW
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 13-10-2020 11:53 ]
dan koop je er toch niet.
[ Voor 33% gewijzigd door Geronimous op 13-10-2020 11:55 ]
Je moet even bedenken wat erachter zit. Prime Deals zijn aanbiedingen, maar de PS5 Disc gaat echt nog niet in de aanbieding komen. Daarnaast zijn aanbiedingen vaak om magazijn leeg te maken, omdat opslag ook geld kost en ze er dan liever vanaf willen en/of toch een bepaalde omzet te halen. Bovendien hoopt amazon waarschijnlijk Prime leden aan te trekken die daarna het abonnement door laten lopen (bewust en onbewust).mindwarper schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:07:
Alleen die laatste reden zou nog reden zijn voor PS5 aan te bieden, maar dat gaat echt niet gebeuren onder 'aanbiedingen'.
Waarom zou die überhaupt in Prime Deals komen ?!mindwarper schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:07:
Zelfs mochten er wél nog pre-orders beschikbaar zijn, is de kans dat er korting op gegeven wordt 0.0%. Even belachelijke vraag als vragen of er Black Friday deals gaan zijn op de PS5.
Net op de wachtlijst bij MM gezet voor een DE. Omdat het steeds waarschijnlijker wordt dat GT7 er aan zit te komen wil ik er ook een in plaats van nog een half jaar of zo te wachten. Maar ze weten nog steeds niet hoeveel en wanneer ze geleverd gaan krijgen, vertelde ze mij. En het maakte ook niet uit of ik een DE of schijfversie neem want beide versies zijn in trek. Ik moet op maart rekenen
Hoorde dit verhaal gisteren ook al bij Game Mania.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het kan best zijn dat GT7 ook pas na maart komt toch?Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:42:
Net op de wachtlijst bij MM gezet voor een DE. Omdat het steeds waarschijnlijker wordt dat GT7 er aan zit te komen wil ik er ook een in plaats van nog een half jaar of zo te wachten. Maar ze weten nog steeds niet hoeveel en wanneer ze geleverd gaan krijgen, vertelde ze mij. En het maakte ook niet uit of ik een DE of schijfversie neem want beide versies zijn in trek. Ik moet op maart rekenenHoorde dit verhaal gisteren ook al bij Game Mania.
Zeker kan dat. Het is nog niet aangekondigd als release-title en Polyphony staat niet bekend om zijn snelle releases. Ik reken op september 2021.Kyhfin schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:45:
[...]
Het kan best zijn dat GT7 ook pas na maart komt toch?
Zou kunnen maar GT7 zou in de launchwindow zitten volgens Playstation Magazine. Op de PS5 website wordt GT7 ook telkens aangehaald en in andere berichten van Sony over de PS5 wordt GT7 ook telkens genoemd. En we zouden deze maand nog een presentatie krijgen waar GT7 ook aan bod gaat komen. Over twee weken weten we meer. En ik heb nu nog even de tijd om een aannemer een stuk aan de kamer te laten zetten zodat de PS5 straks binnen pastKyhfin schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:45:
[...]
Het kan best zijn dat GT7 ook pas na maart komt toch?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
welke tracker is dat? gebruik je dat via mobiel of pc?MarijnK98 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:42:
[...]
Ja precies, ik denk dan dat een tracker beter werktIk heb er in ieder geval al een klaarstaan, hopelijk lukt dit tijdens college..
Mijn neef heeft afgelopen maand 2x 2080Ti gekocht voor 3000 europokle312 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:57:
[...]
Ik denkt dat als straks de 3070 uitkomt we goed moeten kijken hoe dat gaat aflopen.
Die 3070 word veeel groter dan die 3080, 500 euro voor een video kaart die beter levert dan een rtx 2080ti(1200 videokaart)
Ja, ik snap ook wel dat je hem eerder wilt. Over een jaar kost de PS5 waarschijnlijk nog steeds hetzelfde ook, maar heb je er wel een jaar langer van kunnen genieten.Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:54:
[...]
Zou kunnen maar GT7 zou in de launchwindow zitten volgens Playstation Magazine. Op de PS5 website wordt GT7 ook telkens aangehaald en in andere berichten van Sony over de PS5 wordt GT7 ook telkens genoemd. En we zouden deze maand nog een presentatie krijgen waar GT7 ook aan bod gaat komen. Over twee weken weten we meer. En ik heb nu nog even de tijd om een aannemer een stuk aan de kamer te laten zetten zodat de PS5 straks binnen past
Nevermind - weggehaald...
[ Voor 97% gewijzigd door mindwarper op 13-10-2020 12:15 ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ik heb distill, moet je ff op googlen. via PC. Werkt prima! Hij geeft af en toe wel valse meldingen, omdat er dan iets te laat inlaadt, maar werkt goed tot nu toe.harrybeuker schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:04:
[...]
welke tracker is dat? gebruik je dat via mobiel of pc?
Helaas kan ik jou niet helpen wel zag ik op jou LinkedIn profiel dat mijn manager een contactpersoon van jou ismindwarper schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:06:
Stel....
Iemand uit Tweakers wil me helpen om aan een PS5 disc te komen voor een niet zo heel veel hoger bedrag, zou iemand geneigd zijn om daar in mee te gaan.. ???
Heeft ergens gekocht voor een prijs van ongeveer 50 euro boven normale gangbare prijs
Ook als je weet dat de persoon goede reputatie hier op V&A heeft...
Euh ik kan deze niet volgen ???Starscreamer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:09:
[...]
Helaas kan ik jou niet helpen wel zag ik op jou LinkedIn profiel dat mijn manager een contactpersoon van jou is
Hoe moet ik deze lezen of interpreteren ???
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Waarom stel je dit soort vragen? Doe het, of doe het niet. Wat maakt het uit wat iemand anders doet.mindwarper schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:06:
Stel....
Iemand uit Tweakers wil me helpen om aan een PS5 disc te komen voor een niet zo heel veel hoger bedrag, zou iemand geneigd zijn om daar in mee te gaan.. ???
Heeft ergens gekocht voor een prijs van ongeveer 50 euro boven normale gangbare prijs
Ook als je weet dat de persoon goede reputatie hier op V&A heeft...
Helaas kan ik je ook niet helpen, op facebook zag ik dat we een gemeenschappelijk vriend hadden.mindwarper schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:11:
[...]
Euh ik kan deze niet volgen ???
Ook als je weet dat de persoon goede reputatie hier op V&A heeft.mindwarper schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:11:
[...]
Euh ik kan deze niet volgen ???
Deze zin triggerde mij om ff op jou profiel te klikken
Zodoende kwam ik op LinkedIn uit
Kan helaas echter niet helpen aan een PS5
Oei, voor 2000 euro minder kon die zelfs nog betere prestatie krijgen als die had gewacht.Starscreamer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:06:
[...]
Mijn neef heeft afgelopen maand 2x 2080Ti gekocht voor 3000 euro
Moet zuur zijn
originele post weggehaald...
Nevermind...
Nevermind...
Als ik dit zo allemaal lees mag ik God op mijn blote knietjes bedanken dat ik een BOL.com order heb. Echt zuur voor de mensen die tot medio maart zouden moeten wachten. Hopelijk duikt er nog een mooie pre-order actie op!
Ik had hem verteld maar het maakt hem niet uitpokle312 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:16:
[...]
Oei, voor 2000 euro minder kon die zelfs nog betere prestatie krijgen als die had gewacht.
Moet zuur zijn
Hij had vorig jaar de 1080Ti gekocht een maand voor release van 2080Ti voor volle mep 1500 euro.
Dit jaar kocht hij nog een 1080Ti voor 600 euro 2e hands om te combineren.
Toen heeft hij kortsluiting gehad en compleet moederbord en processor vervangen (i9) voor 1000 euro.
Een maand later weer kortsluiting toen is 1 van de 1080Ti kapot gegaan en heeft daardoor 2x 2080Ti gekocht een maand te vroeg voor 3000 euro
dat is zuur zeg; erg zure appel om doorheen te bijten.Starscreamer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:19:
[...]
Ik had hem verteld maar het maakt hem niet uit![]()
Hij had vorig jaar de 1080Ti gekocht een maand voor release van 2080Ti voor volle mep 1500 euro.
Toen heeft hij kortsluiting gehad en compleet moederbord en processor vervangen (i9) voor 1000 euro.
Een maand later weer kortsluiting toen is 1 van de 1080Ti kapot gegaan en heeft daardoor 2x 2080Ti gekocht een maand te vroeg voor 3000 euro
dat die te veel betaald heeft tjaStarscreamer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:19:
[...]
Een maand later weer Distill.io toen is 1 van de 1080Ti kapot gegaan en heeft daardoor 2x 2080Ti gekocht een maand te vroeg voor 3000 euro
het verbaasd me meer hoe vaak die kortsluiting heeft gehad
Tja dat is de kans op met waterkoelingbie100 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:23:
[...]
dat die te veel betaald heeft tja
het verbaasd me meer hoe vaak die kortsluiting heeft gehad
Hoe kreeg hij kortsluiting? voeding die niet helemaal goed was?Starscreamer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:19:
[...]
Ik heb nog nooit kortsluiting gehad op m'n pc in m'n hele leven niet.
Of je neef maakt aardig goed geld of hij is gewoon dom(om het zo maar even te zeggen)
Dank voor het medelevenpipapaulus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:18:
Als ik dit zo allemaal lees mag ik God op mijn blote knietjes bedanken dat ik een BOL.com order heb. Echt zuur voor de mensen die tot medio maart zouden moeten wachten. Hopelijk duikt er nog een mooie pre-order actie op!
Het kan ook allemaal mee gaan vallen. Niemand weet hoeveel ze gaan krijgen dus niemand kan dan ook echt zeggen hoelang het daadwerkelijk gaat duren. Mogelijk dat Sony nu eerst de grote markten aan het bedienen is en dat daarna landen als Nederland aan de beurt zijn en er een hele berg PS5's tegelijk in Eindhoven afgeleverd worden.
Ik ga er niet vanuit dat als je nu een preorder plaatst dat je dan met de kerst een PS5 binnen hebt staan, maar Sony produceert elke dag en dan kan ik me niet voorstellen dat er vijf maanden levertijd is. Mogelijk dat het half januari wordt in plaats van maart.
Starscreamer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:24:
[...]
Tja dat is de kans op met waterkoeling
offtopic:
niet als je het goed doet met ook een leak-test van te voren...
bestaan nu Leak Testers voor
https://www.highflow.nl/w...ories/ek-leak-tester.html
niet als je het goed doet met ook een leak-test van te voren...
bestaan nu Leak Testers voor
https://www.highflow.nl/w...ories/ek-leak-tester.html
Bedoelde je niet gewoon te vragen of iemand een (extra) pre-order had en jij deze wel voor meer dan de originele prijs wou overkopen op de release?mindwarper schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:06:
Nevermind - weggehaald...
Het las een beetje als "ik vraag het voor een vriend"
Nee ik bedoelde niet voor een vriend, voor mijzelf.gambler85 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:35:
[...]
Bedoelde je niet gewoon te vragen of iemand een (extra) pre-order had en jij deze wel voor meer dan de originele prijs wou overkopen op de release?![]()
Het las een beetje als "ik vraag het voor een vriend"
En nee niet te vragen of er iemand een overhad, vragen of iemand die hem zelf gekocht heeft en hem weg wil doen... wat men zou doen
maar goed is nevermind - weggehaald.
Ik laat het erbij. Ik kom er wel uit...
Waar ik erg benieuwd naar ben is hoeveel mensen er op de 19e voor de BCC en Toychamp gaan liggen?
En hoeveel uur voor openingstijd?
Niemand i.v.m. CoronaMr. Jackson schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:41:
Waar ik erg benieuwd naar ben is hoeveel mensen er op de 19e voor de BCC en Toychamp gaan liggen?
Prima. Ik zou je toch adviseren om gewoon te wachten in plaats van moeilijk te doen en third parties te moeten vertrouwen. Probeer het bij coolblue/BCC, en als het niet lukt dan zou ik als ik jou was gewoon wachten totdat ze het wel normaal verkopen.mindwarper schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:40:
[...]
Nee ik bedoelde niet voor en vriend, voor mijzelf.
En nee niet te vragen of er iemand een overhad, vragen of iemand die hem zelf gekocht heedt en hem weg wil doen...
maar goed is nevermind - weggehaald.
Ik laat het erbij. Ik kom er wel uit...
Lijkt me echt de beste oplossing. Mensen die third parties gaan vertrouwen of aan shady websites gaan beginnen staan gewoon te wachten voor problemen. Zo erg is het nou ook weer niet om gewoon even wat maanden te wachten voordat ze in de winkels komen. De games zijn bovendien ook gewoon duur (tot wel 80 euro) en zijn er nog weinig. Tegen de tijd dat ze normaal in de winkels liggen, zijn de prijzen vast wel iets beter en heb je meer games. Haast is niet nodig. Als het je lukt die pre-order bij coolblue, prima en als het niet lukt, rustig wachten
Normaliter zou ik denken dat je wel een fysiek exemplaar moet kunnen oppikken bij release. Ivm cov-19 verwacht ik dat winkels dit niet of nauwelijks zullen aanbieden. Het is vooral bad publicity die je kunt krijgen als winkel. Leuk het journaal halen met horden mensen die geen afstand houden (lees: winkel die er te weinig aan deed). Stel je voor dat het deze kant op gaat: https://www.youtube.com/watch?v=SdYBxkAt97c
True, maar toch kiest Toychamp ondanks alles bewust voor fysieke verkoop only..wilmundo schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:47:
Normaliter zou ik denken dat je wel een fysiek exemplaar moet kunnen oppikken bij release. Ivm cov-19 verwacht ik dat winkels dit niet of nauwelijks zullen aanbieden. Het is vooral bad publicity die je kunt krijgen als winkel. Leuk het journaal halen met horden mensen die geen afstand houden (lees: winkel die er te weinig aan deed). Stel je voor dat het deze kant op gaat: https://www.youtube.com/watch?v=SdYBxkAt97c
Bol.com heeft het bedrag afgeschreven van mijn creditcard. 
-edit- Wss is het gewoon een reservering.
-edit- Wss is het gewoon een reservering.
[ Voor 26% gewijzigd door Niek_1981 op 13-10-2020 14:18 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Het zal je verbazen hoeveel paupers niet geloven in corona of gewoon schijt hebben.
Mij zie je als laatste bij zo'n winkel staan in deze tijd.
Ik krijg een beetje het gevoel dat Toychamp helemaal geen levering krijgt voor verkoop op 19-11.Mr. Jackson schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:51:
[...]
True, maar toch kiest Toychamp ondanks alles bewust voor fysieke verkoop only..
Bol.com had al (nog steeds) een reservering staan. Vandaag doen ze nog een reservering maar dan voor 0 euroNiek_1981 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:56:
Via een werknemer vernomen dat in Enschede een hele geringe voorraad komt die eigenlijk al vergeven is aan het personeel... dus acht de kans groter dat het 30 graden zon is in Enschede dan dat je daar met een ps5 naar buiten komt.cronixx schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:00:
[...]
Ik krijg een beetje het gevoel dat Toychamp helemala geen levering krijgt voor verkoop op 19-11.
Of zou het weer zijn om te kijken of mijn creditcard nog steeds actief is bedenk ik mij nu net...Niek_1981 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:56:
Want bol.com schrijft normaliter pas af als het verzonden is.
Ze zijn er iig mee bezig dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Niek_1981 op 13-10-2020 13:07 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Kan met de RABO creditcard issues te maken hebben, dubbelcheck.Niek_1981 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:06:
[...]
Of zou het weer zijn om te kijken of mijn creditcard nog steeds actief is bedenk ik mij nu net...
Want bol.com schrijft normaliter pas af als het verzonden is.
Ze zijn er iig mee bezig dus.
Ja, dat schoot mij dus net door mijn hoofd. Ook niet heel gek natuurlijk, ik hou het iig nog even de gaten.Boterham71 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:07:
[...]
Kan met de RABO creditcard issues te maken hebben, dubbelcheck.
Ik ben wel iets te enthousiast merk ik wel als het om de PS5 gaat haha
Als het dan 30 graden is lig ik lekker warm voor de deur🤣ivopoel schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:05:
[...]
Via een werknemer vernomen dat in Enschede een hele geringe voorraad komt die eigenlijk al vergeven is aan het personeel... dus acht de kans groter dat het 30 graden zon is in Enschede dan dat je daar met een ps5 naar buiten komt.
Pilsje erbijYaki-1101 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:10:
[...]
Als het dan 30 graden is lig ik lekker warm voor de deur🤣
Ik denk dat het gewoon een check is, ik heb ook een 0,- afschrijving. Bijenkorf card.
Bij mij dus de volle mep, maar weet niet meer of dat vorige maand ook zo was, is wel een AMEX, miss dat het daar anders gaat.xminator schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:04:
[...]
Bol.com had al (nog steeds) een reservering staan. Vandaag doen ze nog een reservering maar dan voor 0 euro. Why?
Ja omdat je de vorige reservering nog hebt staan tegen de volle mep.Michiel_1982 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:11:
Ik denk dat het gewoon een check is, ik heb ook een 0,- afschrijving. Bijenkorf card.
Als ik me niet vergis blijft een reservering max 30 dagen staan. Het is bijna de 17e, wat zou inhouden dat die dan komt te vervallen. Daarnaast snap ik de 0 euro reservering echt niet. Ik kan wel 9999 in de min staan op mijn kaart, weten zij veelxminator schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:18:
[...]
Ja omdat je de vorige reservering nog hebt staan tegen de volle mep.
Schijnveiligheid van een slechte administratieve organisatie van bol/ahold. Verbaast mij nietsExxus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:26:
[...]
Als ik me niet vergis blijft een reservering max 30 dagen staan. Het is bijna de 17e, wat zou inhouden dat die dan komt te vervallen. Daarnaast snap ik de 0 euro reservering echt niet. Ik kan wel 9999 in de min staan op mijn kaart, weten zij veel
Grappig net gekeken was niet zo en nu welNiek_1981 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:56:
Ook AMEX?Starscreamer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:32:
[...]
Grappig net gekeken was niet zo en nu wel
Hier alweer allemaal vertraging de afgelopen dagen met pakketjes via PostNL....
Hopelijk geen gekkigheid rond 19-11.
Hopelijk geen gekkigheid rond 19-11.
Wss is dat dus gewoon een reservering, ze fucken me nu steeds met dit soort dingen.Starscreamer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:32:
[...]
Grappig net gekeken was niet zo en nu wel
Zou mooi zijn, woon in Enschede en heb een pre-order dus als het ook 30 graden wordt kan ik mooi gamen met de schuifpui open om mijn tranen van blijdschap te drogenivokenevil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:05:
[...]
Via een werknemer vernomen dat in Enschede een hele geringe voorraad komt die eigenlijk al vergeven is aan het personeel... dus acht de kans groter dat het 30 graden zon is in Enschede dan dat je daar met een ps5 naar buiten komt.
Zo te zien komen we allen uit plusk*tgambler85 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:02:
[...]
Zou mooi zijn, woon in Enschede en heb een pre-order dus als het ook 30 graden wordt kan ik mooi gamen met de schuifpui open om mijn tranen van blijdschap te drogen
Gameshop Twente kan je altijd nog proberen
Dat is zeker een goeie! Mooi voor werk daar ff langs!Starscreamer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:05:
[...]
Zo te zien komen we allen uit plusk*t![]()
Gameshop Twente kan je altijd nog proberen
Ik had overigens totaal niet verwacht dat intertoys nog een comeback zou maken.
Ook zie ik dat Intertoys altijd in de ochtend rond 4-6 uur de pre-order open gooit.
Dus wie weet wat voor surprises er nog komen de komende weken!
Ook zie ik dat Intertoys altijd in de ochtend rond 4-6 uur de pre-order open gooit.
Lekkere tijden ook.pokle312 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:08:
Ik had overigens totaal niet verwacht dat intertoys nog een comeback zou maken.
Volgens mij doen ze dat expres zodat er niet 50 man tegelijk besteld en ze weer in problemen komen.
Overigens gooit mediamarkt meestal rond 14:00-16:00 de pre-order open.
Volgens mij is dat gewoon automatisch omdat een nachtelijke batch dan klaar is met verwerken van annuleringen oid.pokle312 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:21:
[...]
Volgens mij doen ze dat expres zodat er niet 50 man tegelijk besteld en ze weer in problemen komen.
Bij mij is al 2 dagen het mediamarkt winkelmandje ongelooflijk langzaam met laden, circa 20 sec. zowel op mijn pc als telefoon. Meer mensen hier last van?
yep inderdaad, zal wel niks bijzonders zijn...tovenaar1988 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:24:
Bij mij is al 2 dagen het mediamarkt winkelmandje ongelooflijk langzaam met laden, circa 20 sec. zowel op mijn pc als telefoon. Meer mensen hier last van?
komt goed uiteindelijk
[ Voor 5% gewijzigd door mindwarper op 13-10-2020 17:30 ]
Ben benieuwd of mn intertoys bestelling van vanochtend goed is doorgekomen. De orderstatus staat op bestelling in behandeling. Heb direkt betaald middels ideal.
Had om 1430 een mailtje naar intertoys klantenservice gestuurd waarbij staat dat ze meestal binnen 2u reageren. Niet vandaag op mijn mailtje of de bestelling goed is ontvangen en of ik deze kan verwachten op releasedag
Had om 1430 een mailtje naar intertoys klantenservice gestuurd waarbij staat dat ze meestal binnen 2u reageren. Niet vandaag op mijn mailtje of de bestelling goed is ontvangen en of ik deze kan verwachten op releasedag
Nou, ziet er naar uit dat mijn bestelling bij MM Duitsland nog gewoon staat, *phew*
vielen Dank für Ihre Anfrage.
Da die Lieferung oben genannter Bestellung erst Mitte November erfolgt, wurde die Reservierung der Kreditkarte aufgehoben. Rechtzeitig vor Lieferung, wird der Betrag eingezogen.
Viele Grüße
MediaMarkt Kundenservice
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Nu is de vraag natuurlijk of je hem in Duitsland MAG gaan halen...
Als je hem hebt opgehaald is 10 dagen in quarantaine gaan natuurlijk geen enkel probleem.collossus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:30:
Nu is de vraag natuurlijk of je hem in Duitsland MAG gaan halen...
Goeie smoes ook wel richting vrouw/werk/whatever..hv08 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:04:
[...]
Als je hem hebt opgehaald is 10 dagen in quarantaine gaan natuurlijk geen enkel probleem.
"Ik wil wel iets anders doen... maar ik mág het echt niet!"
en dan 10 dagen non-stop PS5-en.
Hoe leg je dat aan de baas uit?hv08 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:04:
[...]
Als je hem hebt opgehaald is 10 dagen in quarantaine gaan natuurlijk geen enkel probleem.
simpel toch?
ik moet 10 dagen Covideogamen
Mja. Op dit moment mag je nog gewoon naar Duitsland toe voor boodschappen en tanken. Ik woon 2km van de grens en kom er ook nog gewoon.
Nu spreek ik wel over Nordrhein Westfalen. Misschien dat dit in andere regio's niet is
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Gelijk weer contact opnemen slaat toch nergens op? Het is bijna alsof je wil dat het geannuleerd wordt.Finalchaos schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:54:
Ben benieuwd of mn intertoys bestelling van vanochtend goed is doorgekomen. De orderstatus staat op bestelling in behandeling. Heb direkt betaald middels ideal.
Vind ik niet. Een goede klant wilt zekerheid. ^^
Geen email gehad vandaag.. dus morgen
Geen email gehad vandaag.. dus morgen
Gewoon zoeken naar een stukje zekerheid... snap het ergens wel.Boterham71 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:35:
[...]
Gelijk weer contact opnemen slaat toch nergens op? Het is bijna alsof je wil dat het geannuleerd wordt.
Heb toch meerdere personen hier in het topic gezien die na contact met een klantenservice een annulering om de oren hebben gekregen. Zou er voorzichtig mee zijncronixx schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:46:
[...]
Gewoon zoeken naar een stukje zekerheid... snap het ergens wel.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Iets met slapende honden wakker maken. Gewoon afwachten en hopen dat je met release de PS5 hebt. Ik had het zelf toen ook afgewacht met het Wehkamp verhaal zonder contact op te nemen.Oxigeon schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:50:
[...]
Heb toch meerdere personen hier in het topic gezien die na contact met een klantenservice een annulering om de oren hebben gekregen. Zou er voorzichtig mee zijn
Volgens mij lagen er bij die personen onderliggende redenen. Zoals de fout van intertoys om er teveel vrij te zetten. Ik denk niet dat dit 2x gebeurd. Dus gewoon een mail. Dat is heel normaal en dan hebben we teminste zekerheid.
wat een onzin, ik heb bij MM enschede een pre order staan sinds juli samen met een collega, gisteren hebben wij allebei een email gehad dat we bij de eerste lichting zitten. Het is dus niet zo wart wit als dat die werknemer aangeeftivokenevil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:05:
[...]
PSN-ID: ThaDwizzle
Voor de mensen die online besteld hebben bij de MediaMarkt en de bestelling in hun App zien staan: is er ergens te zien wanneer je hem op kan halen?
Bij mij staat wel die tekst op mn factuur van: Pre-order nu, 18-11-2020 direct in huis. (17 september besteld bij MM Ekkersrijt via de app)
Bij mij staat wel die tekst op mn factuur van: Pre-order nu, 18-11-2020 direct in huis. (17 september besteld bij MM Ekkersrijt via de app)
[ Voor 0% gewijzigd door DvanK op 14-10-2020 08:33 . Reden: Typo ]
Staat in zijn bericht toch duidelijk verwezen dat het om de Toychamp in Enschede gaat?Petaaaaah schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:26:
[...]
wat een onzin, ik heb bij MM enschede een pre order staan sinds juli samen met een collega, gisteren hebben wij allebei een email gehad dat we bij de eerste lichting zitten. Het is dus niet zo wart wit als dat die werknemer aangeeft
Mijn quote ging over Toychamp niet over MM, dat zijn natuurlijk wel 2 verschillende werelden.. maar fijn dat jij hem als eerste krijgtPetaaaaah schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:26:
[...]
wat een onzin, ik heb bij MM enschede een pre order staan sinds juli samen met een collega, gisteren hebben wij allebei een email gehad dat we bij de eerste lichting zitten. Het is dus niet zo wart wit als dat die werknemer aangeeft
zelfde voor wat betreft toychamp, zo zwart wit is het nietivokenevil schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:35:
[...]
Mijn quote ging over Toychamp niet over MM, dat zijn natuurlijk wel 2 verschillende werelden.. maar fijn dat jij hem als eerste krijgt
PSN-ID: ThaDwizzle
Nu je het zegt doe mij maar een full black PS5
Mijn tracker ging ook af, maar kan nog altijd niet bestellen helaas...spinnenman schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:31:
BCC loopt vast?
Ik kan bij bcc niet mijn naam opslaan en geboorte datum blijft steeds staan op 1900...
Vage site is het ook.
Vage site is het ook.
Heb maar eens aan BCC aangegeven dat ze duidelijk moeten vermelden of ze nu wel of niet aan pre-orders down.
Zojuist hebben ze de pagina gewijzigd en wordt er nu het volgende gemeld :
----------------------------
Wordt verwacht!
Nog niet verschenen. Zodra de Playstation 5 is uitgebracht, kun je hem direct bij ons bestellen.
Releasedatum: 19 november 2020
Scheelt weer dat we de BCC website niet meer in de gaten hoeven te houden
Wordt verwacht!
Nog niet verschenen. Zodra de Playstation 5 is uitgebracht, kun je hem direct bij ons bestellen.
Twitch.tv/coelijoeli
Vraag me af hoeveel ze binnen krijgen, volgens mij is de bcc niet heel groot betreft elektronica.CoeliJoeli schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:30:
Heb maar eens aan BCC aangegeven dat ze duidelijk moeten vermelden of ze nu wel of niet aan pre-orders down.
Wordt verwacht!
Bedankt voor de update! Dus vanaf 19/11 met z'n allen naar de site...CoeliJoeli schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:30:
Wordt verwacht!
Voor zij die op de MediaMarkt website ge-preorderd hebben: wat krijgen jullie eigenlijk te zien onder je bestelling ?
Bij mij staat er gewoon nog "Verschijningsdatum: 19/11/20 -Wordt verzonden zodra er voorraad is - in behandeling" wat nog altijd niet echt veel vertrouwen geeft dat er op dag 1 geleverd gaat worden. 'In behandeling' is ook nogal heel generiek, terwijl het geld wel al afgeboekt is.
Bij mij staat er gewoon nog "Verschijningsdatum: 19/11/20 -Wordt verzonden zodra er voorraad is - in behandeling" wat nog altijd niet echt veel vertrouwen geeft dat er op dag 1 geleverd gaat worden. 'In behandeling' is ook nogal heel generiek, terwijl het geld wel al afgeboekt is.
Bestelling aangemaaktTwixie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:35:
Voor zij die op de MediaMarkt website ge-preorderd hebben: wat krijgen jullie eigenlijk te zien onder je bestelling ?
Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.
edit: zie trouwens dat de extra controller nu op 11 nov verzonden gaat worden i.p.v. 19 nov.
[ Voor 7% gewijzigd door Flghter1982 op 14-10-2020 11:45 ]
Thanks, al besef ik nu ineens dat er mogelijk verschil zit tussen .nl en .be. Mijn bestelling is bij .be.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |