Ik heb niet uit de tekst kunnen halen dat hij dat adres vaker heeft gebruikt.Niek_1981 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:39:
[...]
Dat klopt, maar als diegene in het verleden vaker dat adres heeft gebruikt zou dat geen issue moeten zijn.
Het is geen compleet nieuw adres wat hij aandraagt, dan zou ik ook als Bol.com zeggen dat is niet mogelijk.
Ik maakte dat hier uit op, wellicht een aanname van mij:NotSoSteady schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:43:
[...]
Ik heb niet uit de tekst kunnen halen dat hij dat adres vaker heeft gebruikt.
DeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:49:
[...]
Dat klopt. Via mijn account kunnen zij inzien dat ik vaak genoeg bestellingen heb geplaatst met een Nederlandse afleveradres.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Hiermee doelde ik op het adres van mijn ouders.Niek_1981 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:47:
[...]
Ik maakte dat hier uit op, wellicht een aanname van mij:
[...]
Beetje flauw van Bol.com dat ze het adres niet even willen veranderen naar je ouders adres. Voor hun een kleine moeite.
Kan me trouwens voorstellen dat dit normaal gesproken een moeilijk proces is.DeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:13:
[...]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Hiermee doelde ik op het adres van mijn ouders.
Maar in dit specifieke geval gaat het om een product dat pas over een maand de deur uit gaat, neem aan dat dat wel gefixt kan worden, mits je de juiste persoon aan de lijn kan krijgen.
Naja dit dus proces, er is letterkijk nog niets in gang gezet m.b.t. deze bestelling en het Deense adres.elaho schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:14:
Beetje flauw van Bol.com dat ze het adres niet even willen veranderen naar je ouders adres. Voor hun een kleine moeite.
Daarom, en nu zoveel gezeik omdat ze moeilijk doen. Tijdverspilling voor mij en Bol zelf.cronixx schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:14:
[...]
Kan me trouwens voorstellen dat dit normaal gesproken een moeilijk proces is.
Maar in dit specifieke geval gaat het om een product dat pas over een maand de deur uit gaat, neem aan dat dat wel gefixt kan worden, mits je de juiste persoon aan de lijn kan krijgen.
Dan zou je zeggen dat ze wel wat kunnen regelen, toch?cronixx schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:15:
[...]
Naja dit dus proces, er is letterkijk nog niets in gang gezet m.b.t. deze bestelling en het Deense adres.
[ Voor 22% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 12-10-2020 15:18 ]
Ja lijkt mij inderdaad wel. Misschien het op die manier een keer expliciet aanhalen als je ze weer spreekt, als je dat nog niet had gedaan?DeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:18:
Dan zou je zeggen dat ze wel wat kunnen regelen, toch?
Die order gaat straks óf uitvallen en dan belandt hij in de 'probleemhoek'. Daar moeten ze er iets mee gaan doen, maar dat gaat meestal niet zo snel.
Of hij gaat gewoon door omdat ze de beperking alleen doorvoeren in de bestelflow en niet in het logistieke systeem.
Je moet dus eigenlijk iemand vinden die weet hoe het werkt en dan is het echt wel mogelijk om hier een mouw aan te passen. Ze proberen nu natuurlijk gewoon dit soort cases tot een minimum te beperken. Succes!
Of hij gaat gewoon door omdat ze de beperking alleen doorvoeren in de bestelflow en niet in het logistieke systeem.
Je moet dus eigenlijk iemand vinden die weet hoe het werkt en dan is het echt wel mogelijk om hier een mouw aan te passen. Ze proberen nu natuurlijk gewoon dit soort cases tot een minimum te beperken. Succes!
Ik heb besloten te bellen. Ik laat zo weten hoe het is gegaan.Michiel_1982 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:28:
Die order gaat straks óf uitvallen en dan belandt hij in de 'probleemhoek'. Daar moeten ze er iets mee gaan doen, maar dat gaat meestal niet zo snel.
Ze proberen je te laten annuleren, want dan kost het ze geen tijd/effort meer. Als zij het juridisch gezien niet mogen annuleren gaat het ze meer kosten dan het ze oplevert en maken ze dus verlies op jouw bestelling.(Net zoals op retourzendingen overigens.. Pff, heb wel eens gezien hoeveel en in wat voor staat retourzendingen plaatsvinden bij Blokker. Consumenten zijn soms echt varkens.. Maar dat is een ander verhaal:)Michiel_1982 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:28:
Michiel_1982 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:28:
En gebeld. Waar het op neer kwam is dat mijn case naar meerdere afdelingen is gestuurd en min of meer al was afgesloten. M.a.w. het zou uiteindelijk worden geannuleerd. Tijdens mijn uitleg werd ik ook nog een paar x onderbroken door de medewerkster (waarschijnlijk was ze mij zat). Ze gaat het nog proberen, maar waarschijnlijk nul op het rekest.sverzijl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:33:
[...]
Ze proberen je te laten annuleren, want dan kost het ze geen tijd/effort meer. Als zij het juridisch gezien niet mogen annuleren gaat het ze meer kosten dan het ze oplevert en maken ze dus verlies op jouw bestelling.(Net zoals op retourzendingen overigens.. Pff, heb wel eens gezien hoeveel en in wat voor staat retourzendingen plaatsvinden bij Blokker. Consumenten zijn soms echt varkens.. Maar dat is een ander verhaal:)
Ook werd mij aangeboden de bestelling te annuleren, maar heb haar meerdere malen vertelt dat ik dat dus mooi niet ga doen.
Deze situatie wordt 'leuker en leuker'.
@sverzijl In dit geval ben ik denk niet een varken, maar heb ik gewoonweg recht op wat ik heb besteld, haha.
[ Voor 27% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 12-10-2020 15:46 ]
Wel een beetje zuur van Bol.com. Jij had namelijk niet kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren.DeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:44:
[...]
[...]
En gebeld. Waar het op neer kwam is dat mijn case naar meerdere afdelingen is gestuurd en min of meer al was afgesloten. M.a.w. het zou uiteindelijk worden geannuleerd. Tijdens mijn uitleg werd ik ook nog een paar x onderbroken door de medewerkster (waarschijnlijk was ze mij zat). Ze gaat het nog proberen, maar waarschijnlijk nul op het rekest.
Ook werd mij aangeboden de bestelling te annuleren, maar heb haar meerdere malen vertelt dat ik dat dus mooi niet ga doen.
@sverzijl In dit geval ben ik denk niet een varken, maar heb ik gewoonweg recht op wat ik heb besteld, haha.
Was ook zeker niet op jou van toepassingDeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:44:
[...]
[...]
En gebeld. Waar het op neer kwam is dat mijn case naar meerdere afdelingen is gestuurd en min of meer al was afgesloten. M.a.w. het zou uiteindelijk worden geannuleerd. Tijdens mijn uitleg werd ik ook nog een paar x onderbroken door de medewerkster (waarschijnlijk was ze mij zat). Ze gaat het nog proberen, maar waarschijnlijk nul op het rekest.
Annuleren en de bestelling meteen weer onder jouw naam/NL adres doen nog genoemd ?
* Boterham71 F5'ed op bol.comDeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:44:
[...]
[...]
Het is inderdaad ook een kwestie van willen. Men kan ook een bestelling sturen voor de versie die nu vrij komt indien jij tot annulering over gaat.sverzijl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:47:
[...]
Was ook zeker niet op jou van toepassing
Annuleren en de bestelling meteen weer onder jouw naam/NL adres doen nog genoemd ?
Is het niet een optie om het naar een neutraal afleveradres te laten sturen? Laten we zeggen, postkantoor goederen ontvangst plek. Kan je het altijd nog laten ophalen door familie of dergelijks.
Jazeker, maar aangezien het product op de website staat als 'niet leverbaar', schiet het ook niet op.sverzijl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:47:
[...]
Was ook zeker niet op jou van toepassing
UPDATE: ben gebeld door de medewerker en zij zegt dat alle pre-orders worden verzonden. Heel raar allemaal. Laten we hopen dat het klopt.
Ah, ze hebben iemand gevonden die in die periode naar Denemarken op vakantie gaat en het pakketje mee kan nemenDeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:53:
[...]
Jazeker, maar aangezien het product op de website staat als 'niet leverbaar', schiet het ook niet op.
UPDATE: ben gebeld door de medewerker en zij zegt dat alle pre-orders worden verzonden. Heel raar allemaal. Laten we hopen dat het klopt.
Hahahaha.sverzijl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Ah, ze hebben iemand gevonden die in die periode naar Denemarken op vakantie gaat en het pakketje mee kan nemen
Misschien krijg jij als eerste ter wereld op 31 oktober de PS5 binnenDeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:53:
[...]
Jazeker, maar aangezien het product op de website staat als 'niet leverbaar', schiet het ook niet op.
sverzijl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:33:
[...]
Ze proberen je te laten annuleren, want dan kost het ze geen tijd/effort meer. Als zij het juridisch gezien niet mogen annuleren gaat het ze meer kosten dan het ze oplevert en maken ze dus verlies op jouw bestelling.(Net zoals op retourzendingen overigens.. Pff, heb wel eens gezien hoeveel en in wat voor staat retourzendingen plaatsvinden bij Blokker. Consumenten zijn soms echt varkens.. Maar dat is een ander verhaal:)
offtopic:
Ik kan me er ook wel een voorstelling bij maken. Maar anderzijds, als de voorwaarden hier duidelijk in zijn dan is het gewoon kosten consument lijkt me? Consument is niet altijd koning in mijn ogen
Ik kan me er ook wel een voorstelling bij maken. Maar anderzijds, als de voorwaarden hier duidelijk in zijn dan is het gewoon kosten consument lijkt me? Consument is niet altijd koning in mijn ogen
Iemand al bericht gehad van Mediamarkt die hem in Rijswijk gepre-orderd heeft?
hmm ik woon hier in Rijswijk, maar heb niet kunnen pre-orderen op tijd...dramajob schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:56:
ja mijn fout...
ik houd me ogen open hoor voor de pre-order s of die nog gaan komen
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
https://www.express.co.uk...on-Prime-Day-stock-rumour
Hopelijk is dit idd waar. Dan mogelijk morgen of overmorgen nieuwe ps5 bij amazon.
Plaatsen jullie mits er beschikbaar komen dit aub in de whatsapp groep? ♡
Hopelijk is dit idd waar. Dan mogelijk morgen of overmorgen nieuwe ps5 bij amazon.
Voor welke landen? En wanneer wordt wave 3 geleverd?Finalchaos schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:37:
Die volgende wave kan toch ook bedoelt zijn voor januari?
Daar ga ik niet vanuit. Waarschijnlijk is gewoon de productie opgeschroefd. Dus kopen die handel
Ik ben niet echt bekend met aankopen uit andere Amazon landen, kan ik daar alsnog via IDEAL betalen? en kan ik m'n amazon.nl account ook gewoon gebruiken?
Nee alleen creditcard. En je je inlog gegevens zijn het zelfde.pokle312 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:51:
Ik ben niet echt bekend met aankopen uit andere Amazon landen, kan ik daar alsnog via IDEAL betalen? en kan ik m'n amazon.nl account ook gewoon gebruiken?
Randall also added: "Please note: this wave of preorders is not expected to ship until late December/Early January."pokle312 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:39:
[...]
Voor welke landen? En wanneer wordt wave 3 geleverd?
Die volgende wave kan toch ook bedoelt zijn voor januari?
Haters everywhere but I don’t really care
Lezen blijft m'n zwakte puntmatthijst schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:54:
[...]
Randall also added: "Please note: this wave of preorders is not expected to ship until late December/Early January."
Ik sla over
Mooi ga ik eens kijken straks tegen 23:00h om te zien wat er is op Amazon.de of Amazon.nlFinalchaos schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:37:
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Weet iemand of je eerst prime nodig hebt of dit bij afrekenen kunt afsluiten?
Ik ga het voor zekerheid afsluiten voor 30 dagen proberen...
Bij het bestel proces moet dat ook kunnen denk ik...
We gaan het zien...
Bij het bestel proces moet dat ook kunnen denk ik...
We gaan het zien...
Kan zeer goed zijn dat je prime nodig hebt omdat het prime dagen zijn.
Mits je dit nog niet hebt gedaan, kun je een gratis proefperiode afsluiten van 30 dagen prime. Alleen niet vergeten dit dan ook weer op te zeggen.
Afsluiten is niet meer dan één keer klikken.
Opzeggen is normaliter bij zo'n websites ook geen gedoe. Dus dat moet wel goedkomen.
Wel jammer van die december/ januari levering zeg...
Mits je dit nog niet hebt gedaan, kun je een gratis proefperiode afsluiten van 30 dagen prime. Alleen niet vergeten dit dan ook weer op te zeggen.
Afsluiten is niet meer dan één keer klikken.
Opzeggen is normaliter bij zo'n websites ook geen gedoe. Dus dat moet wel goedkomen.
Wel jammer van die december/ januari levering zeg...
As we enter week 4 of PS5 pre-orders a brand new rumor has surfaced in the PlayStation 5 rumor mill that Amazon is about to drop its next allotment of consoles during Amazon Prime Day 2020.
This new shipment of consoles, so the rumor goes, is going to be tactically dropped during Prime Day this year as a showpiece deal, and will constitute Amazon's part of the heavily-rumored wave three of PS5 pre-orders.
Here are all the Amazon Prime Day deals that are already live
This third wave of PS5 pre-orders is supposedly much bigger than the one we saw in week two, and is supposedly going to go live across numerous retailers including Amazon.
How long will this third wave of consoles last? Well, the second wave sold out in mere minutes at some stores, so we're guessing that we're looking at an hour or less. That is the PS5 pre-order window we're looking at, so gamers need to be switched on and ready to pounce. It is very much going to be a case of fastest finger first.
This new shipment of consoles, so the rumor goes, is going to be tactically dropped during Prime Day this year as a showpiece deal, and will constitute Amazon's part of the heavily-rumored wave three of PS5 pre-orders.
Here are all the Amazon Prime Day deals that are already live
This third wave of PS5 pre-orders is supposedly much bigger than the one we saw in week two, and is supposedly going to go live across numerous retailers including Amazon.
How long will this third wave of consoles last? Well, the second wave sold out in mere minutes at some stores, so we're guessing that we're looking at an hour or less. That is the PS5 pre-order window we're looking at, so gamers need to be switched on and ready to pounce. It is very much going to be a case of fastest finger first.
Mocht ie dus straks idd om 00:00u beschikbaar komen ga ik hem toch gewoon kopen. En als ik dan bij coolblue alsnog een weet op te pikken voor release day dan annuleer ik hem gewoon. December/ januari (wss kerstlevering) is beter dan Q1 februari/maart levering.
Gewoon kopen die handel. Zeker met al die scalper bitches die op de loer liggen..
Gewoon kopen die handel. Zeker met al die scalper bitches die op de loer liggen..
Ik heb nog niks vernomen, sta op plek 24 dus de kans is groot dat ik er 1 heb op launch (volgens de klantenservice)dramajob schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:56:
Verwijderd
Voor de mensen die het zich afvragen: Je moet inderdaad Amazon Prime hebben om gebruik te maken van de Prime Day aanbiedingen.
30 dagen free trial.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:35:
Voor de mensen die het zich afvragen: Je moet inderdaad Amazon Prime hebben om gebruik te maken van de Prime Day aanbiedingen.
Ik heb inmiddels een contactformulier ingevuld op amazon met de vraag of wave 3 rumors waar zijn.
Ik verwacht geen antwoord daarop te krijgen maar proberen kan altijd
Op welke sites van amazon moeten we zien?
Lijkt erop dat ik alleen prime heb op Amazon NL - niet op Amazon DE o.i.d. dan word je doorgestuurd naar Amazon NL - klopt dat ???
Net geactiveerd met een iDeal betaling van 1 cent - ik annuleer wel op tijd.
Of had ik Prime moeten activeren via Amazon DE website i.p.v. de Amazon NL website ???
Of had dat niks uitgemaakt en was ik ook weer doorgestuurd geweest ???
Of had ik Prime moeten activeren via Amazon DE website i.p.v. de Amazon NL website ???
[ Voor 62% gewijzigd door mindwarper op 12-10-2020 19:29 ]
Helaasss? 
Dear Dennis Donders,
Greetings from Amazon.de and thank you for your query.
I hate to disappoint you, but we have not received any official updates from Sony in regards of new preorders for PS5.
Once we get the information, it will immediately be available on the main page of Amazon.de.
Should you need anything else, please do not hesitate to contact us again.
I wish you a pleasant afternoon!
We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.
Did I solve your problem?
Dear Dennis Donders,
Greetings from Amazon.de and thank you for your query.
I hate to disappoint you, but we have not received any official updates from Sony in regards of new preorders for PS5.
Once we get the information, it will immediately be available on the main page of Amazon.de.
Should you need anything else, please do not hesitate to contact us again.
I wish you a pleasant afternoon!
We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.
Did I solve your problem?
Iemand informatie van Mediamarkt Belgie of zij alle pre orders bij release kunnen leveren, die online besteld zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Soussi. op 12-10-2020 19:12 ]
Ook al zou het waar zijn, in wave 2 is nederland ook overgeslagen. Dus wave 3 waarschijnlijk ook.Finalchaos schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:37:
NL is geen interessante markt.
Zal waarschijnlijk voor de US market zijn staat ook in het artikelFinalchaos schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:37:
Ik krijg het ook niet meer voor elkaar. Automatisch naar .nl gegaan en als ik .de wil aanvragen geeft ie aan dat het alleen nog maar voor Duitsland en Oostenrijkse adressen ismindwarper schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:01:
Lijkt erop dat ik alleen prime heb op Amazon NL - niet op Amazon DE o.i.d. dan word je doorgestuurd naar Amazon NL - klopt dat ???
Signature
Gewoon op amazon.de en dan prime aanmaken met duitse adres, daarna wijzigen naar nl adres.mouzetc schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:44:
[...]
Ik krijg het ook niet meer voor elkaar. Automatisch naar .nl gegaan en als ik .de wil aanvragen geeft ie aan dat het alleen nog maar voor Duitsland en Oostenrijkse adressen is
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoop wel dat Duitsland ook consoles krijgt en niet alleen US... dat zou alweer een slag in ons gezicht zijn... want we kunnen gewoon op amazon.de bestellen..
Wanneer waren in 2013/2014 PS4's eigenlijk vrij beschikbaar (als in makkelijk te krijgen door gewoon een winkel binnen te stappen)?
Pas na 6mnd ofzoiets. En ik had gelezen dat dit keer de ps5 bijzonder getarget is door scalper bitches
Gewoon te koop hoor.. op Amazon 😂 Als je maar graag genoeg wilt.
https://www.amazon.nl/Son...cb86bd&pd_rd_i=B08H93ZRK9
Doe eens...LauBak schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:44:
Prime Day is begonnen
maar geen PS5 zoals eigenlijk verwacht
behalve die ene...
maar geen PS5 zoals eigenlijk verwacht
behalve die ene...
[ Voor 17% gewijzigd door mindwarper op 13-10-2020 00:03 ]
Ik kon hem bestellen, maar laat het aan de mede tweakers over.hv08 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 06:22:
Bij Intertoys is de digital edition weer via het zoekscherm te bestellen.
Of je hem krijgt is maar de vraag, maar niet geschoten is sowieso mis.
Bedankt voor jouw bestelling!
Je ontvangt een bevestiging van jouw bestelling via e-mail.
Ordernummer 647xxxx
Besteldatum:13 oktober 2020
Thanks Tweakies ♡
Ordernummer 647xxxx
Thanks Tweakies ♡
En daarmee had je de laatste (of enige?Finalchaos schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 06:38:
Bedankt voor jouw bestelling!
Ordernummer 647xxxx
Thanks Tweakies ♡
Digital alweer uitverkocht bij intertoys
Ordernummer: 64xxxxx
Besteldatum: 13-10-2020
Betaalmethode: iDEAL
Bezorgadres
Dexxxxxxxxxx
Sxxxxxxstraat
6xxx xx xxxxxxx
Nederland
Zou zomaar kunnen de laatste haha. Wat ben ik blij. Ik werd wakker door de wekker van vriendin lief. Dacht ff tweakers checken. En zag de berichten. Dacht direkt kopen.
Als die nog beschikbaar was had ik t nog in de app gegooid. Maar idd al weg
Besteldatum: 13-10-2020
Betaalmethode: iDEAL
Bezorgadres
Dexxxxxxxxxx
Sxxxxxxstraat
6xxx xx xxxxxxx
Nederland
Zou zomaar kunnen de laatste haha. Wat ben ik blij. Ik werd wakker door de wekker van vriendin lief. Dacht ff tweakers checken. En zag de berichten. Dacht direkt kopen.
Als die nog beschikbaar was had ik t nog in de app gegooid. Maar idd al weg
[ Voor 3% gewijzigd door Finalchaos op 13-10-2020 06:59 ]
Gefeliciteerd. Maar hala even de helft van je adres weg. Denk dat dat beter is op een forum
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Thanks. Ik ben zo blij... zo lang al bezig ermee.. en steeds was ik te laat... wat een toeval dat ik nu in die paar minuten dat ik toevallig wakker was op tweakers kijk en kopen kan. Ik was echt net op tijd.Oxigeon schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 06:54:
Gefeliciteerd. Maar hala even de helft van je adres weg. Denk dat dat beter is op een forum
Tof voor je 👍🏻, maar ben je familie van Roy? 😉
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 13-10-2020 07:22 ]
Dat is jammer, zocht nog een nieuw huispak voor bij de release 😉
Haha. Man wat ben ik blij... ik heb trackers geprobeerd.. had diverse websites open gehad. Mm winkelwagen al wekenlang.
Zelfs een fysiek bestelde bij mediamarkt waarbij ik nr 46 ben terwijl er maar 15 digitals binnen komen.
Maar het maakt allemaal niet meer uit. Ik kan alles eindelijk afsluiten en loslaten.
Zeker 10min was ie bestelbaar.
De scalpers lagen nog op 1 oor.
Zullen waarschijnlijk weer geannuleerde bestellingen geweest zijn. Een x aantal.
Ook om deze tijd gaan die snel. Maar gelukkig niet zo snel dat je geen tijd hebt.
Heb wel t idee dat ik de enige tweakie ben die er één heeft gekocht.
Heb geluk dat hij werd gegund aan mij door die mede tweakie. Dat maakte het verschil ♡
Zelfs een fysiek bestelde bij mediamarkt waarbij ik nr 46 ben terwijl er maar 15 digitals binnen komen.
Maar het maakt allemaal niet meer uit. Ik kan alles eindelijk afsluiten en loslaten.
Zullen waarschijnlijk weer geannuleerde bestellingen geweest zijn. Een x aantal.
Ook om deze tijd gaan die snel. Maar gelukkig niet zo snel dat je geen tijd hebt.
Heb geluk dat hij werd gegund aan mij door die mede tweakie. Dat maakte het verschil ♡
nou goed man tis je gegund nou niet meer zeuren en lekker slapen vanavondFinalchaos schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:17:
Haha. Man wat ben ik blij... ik heb trackers geprobeerd.. had diverse websites open gehad. Mm winkelwagen al wekenlang.
Ik denk niet dat ze weer een fout hebben/zouden maken.Xelias schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:22:
Nu alleen hopen dat die de komende dagen niet wordt geannuleerd
Ben benieuwd. Het is in ieder geval gelukt er een te bestellen. Voel me wel eenzaam als enige mede blije tweakie ^^
Had er graag meer gezien naar dit platform.
Ik weet dat er nog vele zijn die er een willen
Nice! gefeliciteerd! Veel game plezier straksFinalchaos schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:25:
[...]
Ik denk niet dat ze weer een fout hebben/zouden maken.
Ben benieuwd. Het is in ieder geval gelukt er een te bestellen. Voel me wel eenzaam als enige mede blije tweakie ^^
Had er graag meer gezien naar dit platform.
Ik weet dat er nog vele zijn die er een willen
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Gefeliciteerd! Vorige keer was hij inderdaad geannuleerd, hoop voor je dat je meer geluk hebtXelias schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:22:
Nu alleen hopen dat die de komende dagen niet wordt geannuleerd
Dus intertoys annuleert bestellingen van mensen omdat Intertoys een foutje had gemaakt.. en die bellen ze niet even als er 1tje vrij komt ineens..
Daar had je toch best wel weer wat positief nieuws mee kunnen creeren.. Even SQL'tje wie er als eerste kwam die keer dat het mis ging.. en die toch hun bestelling kwijt zijn geraakt.
Daar had je toch best wel weer wat positief nieuws mee kunnen creeren.. Even SQL'tje wie er als eerste kwam die keer dat het mis ging.. en die toch hun bestelling kwijt zijn geraakt.
Nja, leuk bedacht maar zo werkt het niet.Alcmaria schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:52:
Dus intertoys annuleert bestellingen van mensen omdat Intertoys een foutje had gemaakt.. en die bellen ze niet even als er 1tje vrij komt ineens..
Intertoys, of welke winkel dan ook interesseert het echt geen hol naar wie die PS5 gaat.
Ik weet dat het niet zo werkt. .maar daar maak je wel een verschil mee.. en juist die klantgerichtheid mis je bij sommige webshops.Rck010 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:09:
[...]
Nja, leuk bedacht maar zo werkt het niet.
Intertoys, of welke winkel dan ook interesseert het echt geen hol naar wie die PS5 gaat.
gefeliciteerd voor die mensen die een digital edition nog hebben weten te scoren bij Intertoys...
Het zij jullie gegund...
Nu nog een kans op disc edition please
Het zij jullie gegund...
Nu nog een kans op disc edition please
Kan iemand mij iets meer vertellen over die trackers? Hoe je zoiets instelt c.q. installeert?
Google even op Otsledit of Distill.ioJasikevicius3 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:27:
Kan iemand mij iets meer vertellen over die trackers? Hoe je zoiets instelt c.q. installeert?
Otsledit was vrij makkelijk in gebruik.Jasikevicius3 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:27:
Installeren. Rechter muisknop klikken op webpagina en tracker ofzoiets klikken.
Dan kreeg je zo'n cursor ding waar je muis zich bevindt op scherm. Zie je precies wat ie trackt.
Daarna ff op watchlist klikken en de intervals naar 1 min zetten.
Dit kan helpen maar is geen garantie. Ik had er niks aan.
Je moet ook aan de pc zitten om het te laten werken. Browser moet open zijn.
Hoe de trackers op mobiele telefoons werken weet ik niet.
schumi2004 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:29:
[...]
offtopic:
offtopic:
Als het gaat om wat duurdere produkten werd er wel werk van gemaakt om de kosten te verhalen. Voor de vele goedkopere produkten (<50 euro ofzo) was het de tijd en effort niet waard en werd/wordt dus iedere retour maar 'geaccepteerd' en in pallets aan opkopers doorverkocht om het verlies te beperken. Op iedere bestelling <25 euro online werd sowieso al verlies gemaakt. En laat dit nu juist de gemiddelde ordersize geweest zijn (5 jaar geleden was dit, kan zijn dat het nu wat anders is inmiddels)
Als het gaat om wat duurdere produkten werd er wel werk van gemaakt om de kosten te verhalen. Voor de vele goedkopere produkten (<50 euro ofzo) was het de tijd en effort niet waard en werd/wordt dus iedere retour maar 'geaccepteerd' en in pallets aan opkopers doorverkocht om het verlies te beperken. Op iedere bestelling <25 euro online werd sowieso al verlies gemaakt. En laat dit nu juist de gemiddelde ordersize geweest zijn (5 jaar geleden was dit, kan zijn dat het nu wat anders is inmiddels)
En toch is er 1 verkocht. Gisteren had deze reseller nog 10 items beschikbaar, nu nog 9LauBak schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:44:
Haha... dan is er toch een ongelukkige ziel die te snel geklikt heeft. Maar goed je kan bij vrijwel elke koop, ook bij Amazon gewoon binnen 14 dagen je koop herzien zonder opgaaf van reden.
Winkelrecht. En dit is ook een prima regel.
ik weet niet of dit per ongeluk is hoor.. als je geld zat hebt en je wil graag een ps5 dan koop je hem voor 1100 euro..Finalchaos schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:24:
Haha... dan is er toch een ongelukkige ziel die te snel geklikt heeft. Maar goed je kan bij vrijwel elke koop, ook bij Amazon gewoon binnen 14 dagen je koop herzien zonder opgaaf van reden.
Verkijk je niet op hoe graag mensen een ps5 willen en hoe makkelijk sommige mensen geld uitgeven.
Nee joh, gisteren effe besteld. Top deal. Ik bestel er zo nog een.Finalchaos schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:24:
Ik ga er daar denk ik ook maar even snel een stuk of 20 bestellen en dan meteen doorverkopen op launchlaugh schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:33:
[...]
Nee joh, gisteren effe besteld. Top deal. Ik bestel er zo nog een.
Edit: Oh schijnt dat het er maar 10 waren nu nog 9, dan maar 9 bestellen en doorverkopen voor de dubbele prijs.
Iemand PS5 kopen voor €2400?
[ Voor 20% gewijzigd door Kalder op 13-10-2020 09:57 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Lekkah bezig!Finalchaos schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:17:
het is je gegund, jij zit hier ook al een tijdje.
weet wel zeker dat die van jou op de release word geleverd aangezien je ook via Ideal hebt betaald(iedereen die achteraf/cc gebruikte had problemen)
Net bericht van MM enschede dat ik 19 nov een PS5 (disc) kan ophalen. Heb in juli daar een pre order geplaatst! (11e op de lijst) Whoot whoot :-D
PSN-ID: ThaDwizzle
Haha mooi! Ik sta rond de 140 op de lijst, dus ga er niet vanuit. Gelukkig heb ik daarna een preorder kunnen doen bij amazon.Petaaaaah schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:23:
Net bericht van MM enschede dat ik 19 nov een PS5 (disc) kan ophalen. Heb in juli daar een pre order geplaatst! (11e op de lijst) Whoot whoot :-D
Wie gaat er nog meer een poging wagen met bestellen op 18 november, en heeft iemand al geïnformeerd bij Coolblue over hoe ze het gaan aanpakken? Wordt het 18 november 00:00 beschikbaar of op een random tijdstip, etc. Wellicht is een tracker gebruiken de meest betrouwbare manier om er een te bemachtigen?
En niet om een discussie te starten, maar meer om mijn beleving te delen: Heb namelijk zelf wel zo'n zwart doosje weten te bemachtigen, en ik heb er wel vertrouwen in dat dat op de lange termijn net als de PS5 een erg vet systeem gaat worden. Maar in launch window en 2021 heeft de PS5 al Demon's Souls, Horizon en God of War. Aan de overkant duurt het denk ik nog wel even voordat de exclusive machine op volle toeren draait
.
En niet om een discussie te starten, maar meer om mijn beleving te delen: Heb namelijk zelf wel zo'n zwart doosje weten te bemachtigen, en ik heb er wel vertrouwen in dat dat op de lange termijn net als de PS5 een erg vet systeem gaat worden. Maar in launch window en 2021 heeft de PS5 al Demon's Souls, Horizon en God of War. Aan de overkant duurt het denk ik nog wel even voordat de exclusive machine op volle toeren draait
Het volgende staat op de Coolblue sitedisguisedpotato schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:32:
Wie gaat er nog meer een poging wagen met bestellen op 18 november, en heeft iemand al geïnformeerd bij Coolblue over hoe ze het gaan aanpakken? Wordt het 18 november 00:00 beschikbaar of op een random tijdstip, etc.
Vanaf wanneer is de PlayStation 5 te koop? De PlayStation 5 komt officieel uit op 19 november. We verkopen hem daardoor op 18 november, rond het middaguur. Is het jou gelukt om de PlayStation 5 te bestellen? Dan heb je hem de volgende dag in huis.
[ Voor 6% gewijzigd door Kreuk op 13-10-2020 10:37 ]
Volgens mij heeft coolblue staan dat het rond hert middaguur gaat gebeuren. Of ik heb het hier vaker voorbij zien komen, één van de twee. maar dat in ieder geval. Ik ga het sowieso proberen, omdat ik er nog geen heb weten te bemachtigendisguisedpotato schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:32:
Wie gaat er nog meer een poging wagen met bestellen op 18 november, en heeft iemand al geïnformeerd bij Coolblue over hoe ze het gaan aanpakken? Wordt het 18 november 00:00 beschikbaar of op een random tijdstip, etc. Wellicht is een tracker gebruiken de meest betrouwbare manier om er een te bemachtigen?
En niet om een discussie te starten, maar meer om mijn beleving te delen: Heb namelijk zelf wel zo'n zwart doosje weten te bemachtigen, en ik heb er wel vertrouwen in dat dat op de lange termijn net als de PS5 een erg vet systeem gaat worden. Maar in launch window en 2021 heeft de PS5 al Demon's Souls, Horizon en God of War. Aan de overkant duurt het denk ik nog wel even voordat de exclusive machine op volle toeren draait.
Als ze de tijd niet bekend gaan maken dan zijn er denk ik twee manieren: of de hele dag elke seconde f5'en (geen echte optie natuurlijk), of een tracker gebruiken. Helaas is het op een doordeweekse dag, dus eigenlijk zou ik dan ook nog vrij moeten nemen. Op mijn werk gaat het waarschijnlijk niet lukken om ineens te bestellen (ook niet op telefoon).MarijnK98 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:34:
[...]
Volgens mij heeft coolblue staan dat het rond hert middaguur gaat gebeuren. Of ik heb het hier vaker voorbij zien komen, één van de twee. maar dat in ieder geval. Ik ga het sowieso proberen, omdat ik er nog geen heb weten te bemachtigen
Bedankt! Dat is al beter dan niets, maar alsnog geen vast tijdstip helaas.Kreuk schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:34:
[...]
Het volgende staat op de Coolblue site
[...]
Ja precies, ik denk dan dat een tracker beter werktdisguisedpotato schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:39:
[...]
Als ze de tijd niet bekend gaan maken dan zijn er denk ik twee manieren: of de hele dag elke seconde f5'en (geen echte optie natuurlijk), of een tracker gebruiken. Helaas is het op een doordeweekse dag, dus eigenlijk zou ik dan ook nog vrij moeten nemen. Op mijn werk gaat het waarschijnlijk niet lukken om ineens te bestellen (ook niet op telefoon).
Zorg er in ieder geval voor dat je al een account hebt op Coolblue en ingelogd bent (just stating the obvious here). Als je al je adresgegevens nog in moet voeren ben je waarschijnlijk al te laat
Ik ga op de 9e ook gewoon een xbox one x proberen.
Dan heb ik sowieso een next gen console in huis.
Daarna ps5 proberen op de 18e als dat lukt gaat de xbox one x weer terug of verkoop ik de x voor 500 op tweakers.
Dan heb ik sowieso een next gen console in huis.
Daarna ps5 proberen op de 18e als dat lukt gaat de xbox one x weer terug of verkoop ik de x voor 500 op tweakers.
ik ga er vanuit dat het een mega shitshow wordt.
als ik nu de bevindingen lees van de 3080 pre-orders zodra er een coolblue batch vrij komt zie je vaak dat er bijna 200 bestellingen doorgekomen zijn en maar 17 kaarten beschikbaar. conclusie. 183 mensen die denken er 1 te hebben omdat ze betaald hebben worden teleurgesteld en vanuit coolblue de order canceled.
als ik nu de bevindingen lees van de 3080 pre-orders zodra er een coolblue batch vrij komt zie je vaak dat er bijna 200 bestellingen doorgekomen zijn en maar 17 kaarten beschikbaar. conclusie. 183 mensen die denken er 1 te hebben omdat ze betaald hebben worden teleurgesteld en vanuit coolblue de order canceled.
Ik denkt dat als straks de 3070 uitkomt we goed moeten kijken hoe dat gaat aflopen.Flghter1982 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:52:
ik ga er vanuit dat het een mega shitshow wordt.
Die 3070 word veeel groter dan die 3080, 500 euro voor een video kaart die beter levert dan een rtx 2080ti(1200 videokaart)
Ergens nog iemand Amazon Prime deals gespot voor een PS5 Disc versie ?
Ik verwacht niet, denk ik...
Ik verwacht niet, denk ik...
[ Voor 17% gewijzigd door mindwarper op 13-10-2020 11:08 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/UTN35gnQUh7CavvI476r6xfD.png?f=fotoalbum_large)