Verwijderd

Disfigured schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:05:
Ik zie nu zelfs Youtube ads voor PS5 pre-orders op onbekende scammy websites.
Yep zag het ook voorbij komen. Direct maar 20
stuks besteld bij deze website. :P

-Natuurlijk niet-

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2020 09:13 ]

• Finalchaos
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-07-2023
Je zou het bijna overwegen met deze complete radiostilte..
De retailers of sony mogen wel eens een media update geven.
Tering zeg... al 2 weken lang hoor je vrijwel niks meer..
Er komen nu zelfs niet eens meer kleine batches vrij van gecancelde orders ofzo.
Gewoon helemaal niks.

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
Finalchaos schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:56:
Je zou het bijna overwegen met deze complete radiostilte..
De retailers of sony mogen wel eens een media update geven.
Tering zeg... al 2 weken lang hoor je vrijwel niks meer..
Er komen nu zelfs niet eens meer kleine batches vrij van gecancelde orders ofzo.
Gewoon helemaal niks.
Gewoon moed houden, er zijn nog ruim 5 weken te gaan tot launch en dan nog eens 5 weken tot kerst.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Ze kunnen ook niet elke week iets communiceren over hun batches. Ze hebben 1e batch in NL doorgegeven en de 2e batch in de andere landen. Nu moeten ze weer genoeg produceren voor een 2e batch in NL en een 3e batch in de andere landen.
China is nog steeds geen datum bekend wanneer zij de ps5 krijgen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Nog 5 weken en 5 dagen te gaan :> Hoop dat er nog pre-orders beschikbaar komen voor launch voor de mensen die er steeds naast hebben gevist, maar heb er een hard hoofd in. Nu nog hopen dat m'n pre-order bij de MM winkel goed komt.

[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 10-10-2020 11:30 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
China en India moeten nog batches krijgen. Denk dat de eerst volgende leveringen daar heen zullen gaan.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
laurens700 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:22:
Ze kunnen ook niet elke week iets communiceren over hun batches. Ze hebben 1e batch in NL doorgegeven en de 2e batch in de andere landen. Nu moeten ze weer genoeg produceren voor een 2e batch in NL en een 3e batch in de andere landen.
China is nog steeds geen datum bekend wanneer zij de ps5 krijgen.
Productie loopt al een tijd toch, als ik mij niet vergis, sinds juni ergens.

Lijkt mij sterk dat ze eerst gaan produceren, compleet stoppen, uitleveren, dan pas weer gaan produceren.

Productie loopt gewoon door, althans, zie geen reden waarom ze dat niet zouden doen.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Segafreak83 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:33:
[...]

Productie loopt al een tijd toch, als ik mij niet vergis, sinds juni ergens.

Lijkt mij sterk dat ze eerst gaan produceren, compleet stoppen, uitleveren, dan pas weer gaan produceren.

Productie loopt gewoon door, althans, zie geen reden waarom ze dat niet zouden doen.
Dat klopt dat de productie doorloopt en ze stoppen inderdaad niet. Bedoel dat ze eerst een buffer weer moeten opbouwen voor dat er een 2e / 3e batch kan komen. :)

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Schasbeele
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-03 20:44
Nu op Amazon.nl ..!

Voor 1200 euro via DMN Onlinehandel 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qx_BaHXN9ar105v1ixRI6e5o4CM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IyV2nEllQBy6ldp77jYwuSEA.png?f=user_large

• FR-VAK-R
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-12-2021
Lol tracker gaat af amazon.nl ....*knip* een enorm screenshot bijsnijden voor je 'm plaatst is makkelijk gedaan op een smartphone. De prijs is 1 post terug ook al geplaatst.

[ Voor 81% gewijzigd door Geronimous op 10-10-2020 19:07 ]

• Timovdr
  • Laatst online: 09-12-2020
Schasbeele schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:27:
Nu op Amazon.nl ..!

[Afbeelding]
Ik heb m ook besteld maar waarom is die 1199 euro?

• Timovdr
  • Laatst online: 09-12-2020
Zal ik mijn deze amazon nl bestelling gewoon annuleren? Ik zag de prijs, maar ik dacht ik doe het toch ik kan het toch altijd cancelen.

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:56
Dit is een amazon-partner die net nieuw is en nog 0 reviews heeft. En dan een PS5 voor 1199, no way dat ik dat ga kopen natuurlijk.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-12 22:34
Bestelling bij Bol.com geannuleerd en toch voor deze prijs bij Amazon gegaan.

• tovenaar1988
  • Laatst online: 10-12 23:41
hmm waar ga ik nu mijn tracker op zetten ipv momenteel niet leverbaar. suggesties?

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
Schasbeele schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:27:
Nu op Amazon.nl ..!

[Afbeelding]
Dit is wel heel vreemd ja.
- Kan geen officiële website vinden.
- Lijkt niks anders te verkopen
- net opgericht
- belachelijke prijs

Alle alarmlichten gaan af. Hard pass.

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
Sowieso als vuistregel alleen maar kopen bij betrouwbare ketens. Dan maar tot april wachten. Het is niet anders.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-12 18:48
Modbreak:Nogmaals, de discussie over scalpen en met woekerwinsten doorverkopen is niet toegestaan, dat loopt geheid uit de hand.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Finalchaos
Niemand meer een ps5 weten te pre orderen via de gangbare retailers? :'(

• MarijnK98
  • Laatst online: 22-04-2022
Finalchaos schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:16:
Nope en ik krijg ook al een tijdje niks meer van de trackers.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:39

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op=op, zonder extra voorraadtoezegging vanuit Sony is er niks te preorderen.

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-12 00:23

V3g3ta

Fueled by Games!

Alleen Coolblue en BCC, daar heb je nog een (minimale) kans. Voor de rest zal er hier en daar vast wel een vrij komen door een annulering, maar die is ook binnen een seconde weer verkocht.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Ben benieuwd wanneer ze enigszins normaal te koop zullen zijn. Als in; genoeg voorraad dat het tenminste een paar dagen online blijft staan.

• Boterham71
  • Laatst online: 27-12 22:51
Vrienden van mij gaan echt geen forums checken of trackers installeren. Zij gaan gewoon bestellen zodra hij normaal leverbaar is. Ik acht de kans best groot dat je 18nov wel een paar minuten hebt om te bestellen. Gewoon zorgen dat je klaar zit en ingelogd bent.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Alwayshappyz schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:32:
Ben benieuwd wanneer ze enigszins normaal te koop zullen zijn. Als in; genoeg voorraad dat het tenminste een paar dagen online blijft staan.
Echt normale verkoop verwacht ik februari/maart.

voorraad waar je enigszins alert voor moet zijn december/januari

- Gelukkig is er weer even ingegrepen, begon het een beetje triest te vinden het aantal mens met al die woekerwinsten.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Boterham71 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:34:
Vrienden van mij gaan echt geen forums checken of trackers installeren. Zij gaan gewoon bestellen zodra hij normaal leverbaar is. Ik acht de kans best groot dat je 18nov wel een paar minuten hebt om te bestellen. Gewoon zorgen dat je klaar zit en ingelogd bent.
Ik denk het ook. Volgens mij zouden ze er 1000 krijgen bij Coolblue. Met een beetje F5'en lukt het hopelijk wel voor velen hier.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Mensen verkijken zich op het getal 1000. Het zijn er echt weinig, en ik denk ook niet dat de website van Coolblue de traffic aan zal kunnen. Met de hoeveelheid mensen die nog een PS5 willen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Boterham71 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:34:
Ik ga er ook niet moeilijk over doen hoor, wellicht dat ik bij launch even bij Coolblue ga kijken of er nog wat over is en dan bestel ik hem misschien wel.

En anders komt het later wel een keertje als er ook daadwerkelijk wat nieuwe games voor zijn.

Hangt er ook nog vanaf of ik voor die tijd een goede deal heb kunnen vinden op een 4k projector. Als ik al een nieuwe projector heb is de kans op bestelling wat hoger. :P

Maar tot nu toe heb ik nog niet iets kunnen verzinnen waarom ik hem zou móeten hebben en daar ben ik best vrij goed in normaal gesproken. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-12 19:36
Zo te zien (lezen) Coolblue en BCC zijn enige kansen om een PS5 te krijgen, dus moeite waard om te proberen, echter bij BCC kan ik niet op mijn account inloggen, een nieuwe wachtwoord aanvragen of een nieuw account maken 🤔

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
Flagg schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:37:
[...]

Ik ga er ook niet moeilijk over doen hoor, wellicht dat ik bij launch even bij Coolblue ga kijken of er nog wat over is en dan bestel ik hem misschien wel.

En anders komt het later wel een keertje als er ook daadwerkelijk wat nieuwe games voor zijn.

Hangt er ook nog vanaf of ik voor die tijd een goede deal heb kunnen vinden op een 4k projector. Als ik al een nieuwe projector heb is de kans op bestelling wat hoger. :P

Maar tot nu toe heb ik nog niet iets kunnen verzinnen waarom ik hem zou móeten hebben en daar ben ik best vrij goed in normaal gesproken. :P
Dat had ik ook vooraf, maar wellicht geluk gehad dat ik heb kunnen pro-orderen. Keek toevallig op de NOS app en stond een bericht over de "console oorlog" dus dacht probeer het gewoon :)

Maar idd, qua games hoef je het niet (nog) te doen maar aangezien hij backwards compatible is kan ik ook mijn nog niet uitgespeelde games spelen.

Denk dat ik mijn ps4 dan verkoop, wat zal hij opleveren? Is geen PRO.

• Finalchaos
Denk niet dat er nog veel animo is voor een oude ps4.. dus dat is pocketchange.

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-12 07:05
Ik heb mijn PS4 weggedaan en tijd geleden vervangen door een Pro met gelijk de disk door een Samsung SSD vervangen...
Ik verkoop hem dan later inderdaad...

Dus ik denk dat ik die wel goed kwijt kan dan zodra het kan.

Maar eerst maar eens een PS5 disc edition proberen op de kop te tikken...

[ Voor 37% gewijzigd door mindwarper op 11-10-2020 14:05 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• Santiago2019
gambler85 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

Dat had ik ook vooraf, maar wellicht geluk gehad dat ik heb kunnen pro-orderen. Keek toevallig op de NOS app en stond een bericht over de "console oorlog" dus dacht probeer het gewoon :)

Maar idd, qua games hoef je het niet (nog) te doen maar aangezien hij backwards compatible is kan ik ook mijn nog niet uitgespeelde games spelen.

Denk dat ik mijn ps4 dan verkoop, wat zal hij opleveren? Is geen PRO.
Heb die van mij drie weken geleden nog kunnen verkopen voor 200 euro. Was wel een 1TB Slim en nog in goede conditie.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03:13
Santiago2019 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Heb die van mij drie weken geleden nog kunnen verkopen voor 200 euro. Was wel een 1TB Slim en nog in goede conditie.
Moet je wel beetje geluk hebben. Laatst me Pro verkocht maar ging moeizaam.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-12 00:16

Major_ton

Shoot!

Ik ben toch even nieuwsgierig wat de pre-orders bij Bol.com betreft. Heeft iemand met een geslaagde pre-order ook een verwachte leverdatum staan als je kijkt bij 'bestellingen'? Bij staat er alleen gereserveerd.

Some infinities are bigger than others.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

Major_ton schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:29:
Ik ben toch even nieuwsgierig wat de pre-orders bij Bol.com betreft. Heeft iemand met een geslaagde pre-order ook een verwachte leverdatum staan als je kijkt bij 'bestellingen'? Bij staat er alleen gereserveerd.
Daar gaan we weer... }:O

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Oh ja, want ik ga 238 pagina's aan pre-order discussies doorlezen 8)7 Je kan ook gewoon antwoorden of helemaal niet reageren.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Major_ton schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:32:
[...]

Oh ja, want ik ga 238 pagina's aan pre-order discussies doorlezen 8)7 Je kan ook gewoon antwoorden of helemaal niet reageren.
Zoekfunctie miss gebruiken, een vraag die al zowat 1000x gesteld is behoeft geen verdere uitleg, wel dan?

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Niek_1981 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:33:
[...]

Zoekfunctie miss gebruiken, een vraag die al zowat 1000x gesteld is behoeft geen verdere uitleg, wel dan?
Al die moeite terwijl je ook gewoon even inhoudelijk had kunnen reageren... ;w

(off-topic; enig idee hoe vaak ik al gereageerd heb op dezelfde vragen over TV's in de daarvoor bestemde topics? Met een beetje hulp kom je een stuk verder dan met dit soort reacties. Sommige vragen blijven nou eenmaal komen, als je dat zat bent kan je ook gewoon niet reageren)

[ Voor 32% gewijzigd door Major_ton op 11-10-2020 15:40 ]

• k1978
Major_ton schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:35:
[...]

Al die moeite terwijl je ook gewoon even inhoudelijk had kunnen reageren... ;w

(off-topic; enig idee hoe vaak ik al gereageerd heb op dezelfde vragen over TV's in de daarvoor bestemde topics? Met een beetje hulp kom je een stuk verder dan met dit soort reacties. Sommige vragen blijven nou eenmaal komen, als je dat zat bent kan je ook gewoon niet reageren)
Kan me best deze reactie voorstellen hoor. Is inderdaad al 100 keer gevraagd. Als je dan dit topic wel volgt. Er een beetje klaar mee bent.

• Finalchaos
Ik ben een beetje klaar met playstation haha

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:06

Oxigeon

En zo is dat!

Finalchaos schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:58:
Annuleer die handel en je maakt iemand anders blij haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:12
Wat houd je tegen, keuze zat.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Major_ton schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:29:
Bij elke pre-order zal er Gereserveerd staan, bol.com heeft aangegeven elke pre-order te zullen leveren, dus je zit goed *O*

[Twitter: https://twitter.com/bol_com_games/status/1306504484479266822]

[ Voor 2% gewijzigd door alionfire op 11-10-2020 17:34 . Reden: Twitter embed ]

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

alionfire schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:31:
[...]

Bij elke pre-order zal er Gereserveerd staan, bol.com heeft aangegeven elke pre-order te zullen leveren, dus je zit goed *O*

[Twitter]
Bedankt voor je reactie!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-12 18:54
Een ander vraagje. Was de posts aan het zoeken op het forum van 17 september rond half 9. Oftewel preorder madness.
Bookmark die ik had gemaakt is verdwenen.

Dit topic begint een stukje later.

• pokle312
  • Niet online
Henkje.doc schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:44:
Een ander vraagje. Was de posts aan het zoeken op het forum van 17 september rond half 9. Oftewel preorder madness.

En wat is precies je vraag? :+

• k1978
👋👋

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Henkje.doc schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:44:

Er waren toen 3 verschillende topics. Het kroeg-topic en de PS5 algemeen-topic zijn samengevoegd. Hier vind je die met als pagina voor jou direct om 8:27 uur, toen Bol.com open ging. Succes!

PSN: Redrafted

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12 14:32
Kreeg vandaag nog een herinnerings telefoontje van Gamemania dat ik voor 18-10 de Ps5 volledig moet betalen. Ben blij dat Gamemania belde, want ik was het vergeten

[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 11-10-2020 19:13 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• pokle312
  • Niet online
Ik wil eigenlijk wel zo'n plee stee jhon lijkt me een mooi apparaat.
Mediamarkt zet nog effe die pre-order een keertje open voor de release. Kom op nou.

• Santiago2019
pokle312 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:04:
Ik wil eigenlijk wel zo'n plee stee jhon lijkt me een mooi apparaat.
Mediamarkt zet nog effe die pre-order een keertje open voor de release. Kom op nou.
Gewoon iemand opwachten op launch night en zijn PS5 jatten. Is nog gratis ook. >:)

Even serieus though...dat gaat sowieso gebeuren.

• pokle312
  • Niet online
Santiago2019 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:23:
[...]

Gewoon iemand opwachten op launch night en zijn PS5 jatten. Is nog gratis ook. >:)

Even serieus though...dat gaat sowieso gebeuren.
Fysieke ben ik niet echt van helaas.

Ik denk dat het met een kleedje langs de mediamarkt bedelen word met een bordje ''coolblue en bcc lukte niet''

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Finalchaos schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:45:
Denk niet dat er nog veel animo is voor een oude ps4.. dus dat is pocketchange.
Ligt er maar net aan welk model het betreft. Ik heb er nog 2, eentje staat te koop (500 Million editie, hoeft echter niet weg) en de 2de (TLOU2 Editie) houd ik gewoon, mooiste PS4 Pro ever en altijd handig voor bij een 2de tv bijvoorbeeld. Of voor display.

[ Voor 9% gewijzigd door V3g3ta op 11-10-2020 21:53 ]

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-12 07:05
V3g3ta schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:47:
[...]

Ligt er maar net aan welk model het betreft. Ik heb er nog 2, eentje staat te koop (500 Million editie, hoeft echter niet weg) en de 2de (TLOU2 Editie) houd ik gewoon, mooiste PS4 Pro ever en altijd handig voor bij een 2de tv bijvoorbeeld. Of voor display.
Oh nevermind :P
succes met behouden @V3g3ta zal Kakarot op prijs stellen en Chi-Chi ook :P

sorry beetje off-topic rant
my bad

[ Voor 16% gewijzigd door mindwarper op 11-10-2020 22:55 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

mindwarper schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:52:
[...]

Oh nevermind :P
succes met behouden @V3g3ta zal Kakarot op prijs stellen en Chi-Chi ook :P

sorry beetje off-topic rant
my bad
Jammer voor?

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-12 16:45

CSB

:D

PS5 Disc versie te koop op Amazon.nl voor 1200 euro. :p Wow. It begins...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
CSB schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:46:
Dit is al voorbij gekomen en dit betreft een scam. Van een 3th party reseller. Trap er niet in. Promote het hier ook niet omdat er af en toe nog steeds een wanhopige persoon tussen zit die sneller klikt dan ie wijs is.

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-12 16:45

CSB

:D

Flghter1982 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:56:
[...]

Dit is al voorbij gekomen en dit betreft een scam. Van een 3th party reseller. Trap er niet in. Promote het hier ook niet omdat er af en toe nog steeds een wanhopige persoon tussen zit die sneller klikt dan ie wijs is.
Ik promoot niks. Wijs het juist sterk af. Wilde alleen zeker weten dat het hier ook bekend was. Ik volg namelijk niet ALLE posts die dagelijks in dit topic worden gedaan. ;)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• Starscreamer
  • Laatst online: 29-12 10:09
Staat bij mij niet anders ;)

• Starscreamer
  • Laatst online: 29-12 10:09
pinokkia schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:12:
Kreeg vandaag nog een herinnerings telefoontje van Gamemania dat ik voor 18-10 de Ps5 volledig moet betalen. Ben blij dat Gamemania belde, want ik was het vergeten
Ik had gezegd.... stop die PS5 maar in een hol waar het licht niet schijnt :9
Niks (nog) leveren maar wel alles moeten betalen 8)7
Je had toch al een aanbetaling gedaan :?
Zijn ze daar zo wanhopig?
Wat een ballen tent :X

• kevineuro
  • Laatst online: 18-06-2022
Starscreamer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:35:
[...]

voor 18-10 betalen, en wanneer wordt het dan geleverd?

Verwijderd

Starscreamer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:35:
[...]

Bij Nedgame is dit niet anders, moest ook het gehele bedrag al voldaan worden.
Dus tja, het zit hem toch bij het voorfinancieren van alle PlayStations.

• Boterham71
Kan iemand met echt inzicht hierover vertellen wat de kosten zijn voor inkoop? (Geen "ik denk dat"-meningen..) Kan me niet voorstellen dat er veel winst op gemaakt wordt.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:37
CSB schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:46:
Ja, mn tracker ging er net op af. Ik heb hem natuurlijk meteen besteld!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EW2m17Vt-kA-juTLBeDHEt9Dap8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DTmRkOxU5sYYVtaVVPMiSYub.png?f=user_large

• sverzijl
Boterham71 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:41:
Kan iemand met echt inzicht hierover vertellen wat de kosten zijn voor inkoop? (Geen "ik denk dat"-meningen..) Kan me niet voorstellen dat er veel winst op gemaakt wordt.
Die informatie ga je hier echt niet vinden. Hier weten we niet eens wanneer er een pre-order begint :)

• kevineuro
sverzijl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:48:
[...]

Ja, mn tracker ging er net op af. Ik heb hem natuurlijk meteen besteld!

[Afbeelding]
er is meerdere malen aangegeven dit niet meer te promoten.

• sverzijl
kevineuro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:51:
[...]

er is meerdere malen aangegeven dit niet meer te promoten.
Kom op! Alsof er iemand echt zo dom is om PS5 tegen dit soort bedragen te kopen. Vast schattig bedoeld van je, maar nee :)

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
sverzijl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:53:
[...]

Kom op! Alsof er iemand echt zo dom is om PS5 tegen dit soort bedragen te kopen. Vast schattig bedoeld van je, maar nee :)
helaas zijn die er inderdaad. wanhopig en fear of missing out. te snel klikken en achteraf huilen. je komt ze ook hier op tweakers helaas nog zo nu en dan tegen ondanks dat je mag verwachten dat mensen inmiddels beter weten!

• kevineuro
sverzijl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:53:
[...]

Ik gaf aan wat de regels zijn, wat jij ervan vind, en of je het 'schattig bedoeld' vind intresseerd me eigenlijk niet.

• sverzijl
kevineuro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:58:
[...]

Ik gaf aan wat de regels zijn, wat jij ervan vind, en of je het 'schattig bedoeld' vind intresseerd me eigenlijk niet.
Mij interesseerT het ook niet hoor wat jij vindT.

• pokle312
  • Niet online
Aub geen fitties zo vroeg in de ochtend jongens!

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 06:31
Boterham71 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:41:
Dat klopt ook. De marge zit niet op de console maar op games, controllers en andere bijzaken voor de PS5.
En dan vooral de accessoires die niet bij Sony vandaan komen, denk aan trust.. big ben etc.

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:26
Daniel221 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:10:
[...]

Dat klopt ook. De marge zit niet op de console maar op games, controllers en andere bijzaken voor de PS5.
En dan vooral de accessoires die niet bij Sony vandaan komen, denk aan trust.. big ben etc.
Marge voor een Playstation is nog geen 20 euro. Dus een winkelier moet eerst 480 euro uitgeven om 20 euro daarna te maken. Werelddeal?
Games zoals FIfa 21 die heeft elke winkel/online toko liggen. Klant koopt echt geen Fifa voor 60 euro als deze online op moment van schrijven voor 49.99 te vinden is.
Op games ook een paar euro de nieuwste games. Het is voor speelgoedwinkels eerder een last dan een melkkoe. Dat geld kan men beter uitgeven aan potloden, vingerverf of bordspellen dan verdient een winkel er meer op.

• Daniel221
Aramiss schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:21:
[...]

Marge voor een Playstation is nog geen 20 euro. Dus een winkelier moet eerst 480 euro uitgeven om 20 euro daarna te maken. Werelddeal?
Games zoals FIfa 21 die heeft elke winkel/online toko liggen. Klant koopt echt geen Fifa voor 60 euro als deze online op moment van schrijven voor 49.99 te vinden is.
Op games ook een paar euro de nieuwste games. Het is voor speelgoedwinkels eerder een last dan een melkkoe. Dat geld kan men beter uitgeven aan potloden, vingerverf of bordspellen dan verdient een winkel er meer op.
Uiteraard gaat hierbij wel om grote volumes. Maar inderdaad, het is geen vetpot.

• Aramiss
Daniel221 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:29:
[...]

Uiteraard gaat hierbij wel om grote volumes. Maar inderdaad, het is geen vetpot.
Wat bedoel je met grote volumes? Het voorbeeld van een Fifa 21? Want het is over het algemeen geen vetpot met games. Veel meer concurrentie dan een jaar of 10 geleden. Nu kan je zelf via Playstation Now of de Playstation Store ook mooie deals scoren.

Lost Legacy is nu het goedkoopst via de winkel voor 20 euro. Via de PS store 10 euro. Maar ook games van 20 euro die kan je gemakkelijk digitaal aanschaffen i.p.v. langs de winkel te moeten. Vooral in deze tijd met Covid-19. Doorverkopen van games ook nog meegenomen. Kijk V&A 2 weken na release en je kan goede games voor een schappelijk bedrag scoren.

• Boterham71
Daniel221 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:29:
[...]

Als je het over de Playstation hebt klopt het wel, m.b.t. grote volumes, maar ze hebben ook ontzettend veel werk er aan. Met name klant-contact en marketing. Vraag me af of ze er überhaupt op verdienen als de inkoopprijs op 480 ligt, wat ik trouwens wel héél hoog zou vinden.

• Daniel221
Aramiss schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

Wat bedoel je met grote volumes? Het voorbeeld van een Fifa 21? Want het is over het algemeen geen vetpot met games. Veel meer concurrentie dan een jaar of 10 geleden. Nu kan je zelf via Playstation Now of de Playstation Store ook mooie deals scoren.

Lost Legacy is nu het goedkoopst via de winkel voor 20 euro. Via de PS store 10 euro. Maar ook games van 20 euro die kan je gemakkelijk digitaal aanschaffen i.p.v. langs de winkel te moeten. Vooral in deze tijd met Covid-19. Doorverkopen van games ook nog meegenomen. Kijk V&A 2 weken na release en je kan goede games voor een schappelijk bedrag scoren.
Ik doelde eigenlijk op de console zelf. Misschien nu geen goed voorbeeld mede omdat de console beperkt leverbaar is. Maar er blijft echt wel wat over voor de ketens die groot inkopen.

• Aramiss
Daniel221 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:05:
[...]

Ik doelde eigenlijk op de console zelf. Misschien nu geen goed voorbeeld mede omdat de console beperkt leverbaar is. Maar er blijft echt wel wat over voor de ketens die groot inkopen.
Mijn ervaring is vanuit eerste hand als winkelier/detailhandel. Wat een grote keten doet/heeft is geen idee. Maar is geen vetpot.

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-12 18:15
Consoles/games wordt echt maar klein percentage gepakt door winkels.
Meeste doen het er toch maar bij in de hoop op wat nevenverkoop.

Maargoed gaan teveel off topic nu

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-12 21:13
Hmm ik zit net naar mijn mm pre order te kijken en daar staat dat ie op 18/11/2020 direct thuis bezorgd wordt. Volgens mij bedoel ze dat ie op 18/11 verzonden wordt? hij komt toch pas 19 nov uit

• DeVliegendeNLer
  • Laatst online: 29-12 10:20
Indien dit niet mag, aub verwijderen.

Ik heb nogal een aparte situatie. Wanneer de PS5 aangeboden werd als pre-order op Bol.com heb ik de PS5 DE weten te bestellen. Uiteraard erg blij.

Nu komt het. Ik woon in Kopenhagen en heb daarom dit adres als afleveradres genoteerd. Normaal gesproken gaat dit altijd goed.

5 dagen geleden kreeg ik de volgende mail:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3KAV9lh21KTOcX5Vtlaop8cMxI0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Rd0w3tnb3dRlKBRoSBIcFj7X.png?f=user_large

Ik vervolgens Bol gebeld waarbij zij mij direct vertelde dat het waarschijnlijk niet wordt geleverd, maar dat ze dat zou navragen bij de productexpert. Deze stuurde mij vervolgens een mail waarbij de bestelling zeer waarschijnlijk wordt geannuleerd.

Sindsdien zijn wij heen en weer aan het mailen en dit begint in mijn ogen een toch wel absurde situatie te worden. Mijn suggestie om eventueel het afleveradres aan te passen naar mijn ouders adres in Nederland kan ook niet wegens privacyredenen, zeggen ze. Na mijn laatste mail van afgelopen zaterdag heb ik nog geen antwoord gekregen.

Bol.com heeft toch niet het recht om mijn bestelling, die ik tevens heb betaald, eenzijdig te wijzigen?

[ Voor 9% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 12-10-2020 13:38 ]

• sverzijl
DeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:35:

Sindsdien zijn wij heen en weer aan het mailen en dit begint in mijn ogen een toch wel absurde situatie te worden. Mijn suggestie om eventueel het afleveradres aan te passen naar mijn ouders adres in Nederland kan ook niet wegens privacyredenen, zeggen ze. Na mijn laatste mail van afgelopen zaterdag heb ik nog geen antwoord gekregen.

Bol.com heeft toch niet het recht om mijn bestelling, die ik tevens heb betaald, eenzijdig te wijzigen?
Anders zeg je de volgende keer dat je met de klantenservice belt dat je per 30 november weer terug verhuisd bent naar Nederland, en je geeft jouw naam+adres van je ouders door. Of mogen/kunnen ze het adres helemaal niet aanpassen (ook niet als je 'toevallig' net verhuisd bent)

• DeVliegendeNLer
sverzijl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

Anders zeg je de volgende keer dat je met de klantenservice belt dat je per 30 november weer terug verhuisd bent naar Nederland, en je geeft jouw naam+adres van je ouders door. Of mogen/kunnen ze het adres helemaal niet aanpassen (ook niet als je 'toevallig' net verhuisd bent)
Als het goed is mogen, dan wel willen zij dat niet:

Een stuk van 1 van hun mails:

"Kan me heel erg goed voorstellen dat je flink zou balen als de Playstation niet bij jou in Denemarken bezorgd kan worden. Alleen kan ik toch wel met alle zekerheid zeggen dat dit niet gaat gebeuren, waardoor de bestelling geannuleerd zal worden.
De optie die je zelf aandraagt om het bezorgadres aan te passen, zodat je familie de PlayStation naar je kan opsturen is een heel logische gedachte. Alleen kunnen bezorgadressen niet meer worden gewijzigd zodra er een bestelling is geplaatst."

Ook willen ze de hele tijd dat ik mijn bestelling annuleer zodat zij, denk ik, niet meer met het probleem zitten dat zij het niet eenzijdig mogen wijzigen/annuleren.

• NielsFL
  • Niet online
Niet aanpassen om privacy redenen klinkt een beetje raar. Als je kunt inloggen op het betreffende account lijkt me dat voldoende bewijs dat jij echt bent wie je zegt te zijn.

Eenzijdig annuleren kan niet zomaar. Maar ongetwijfeld staan er ergens iets in de kleine lettertjes waar ze zich op zullen beroepen. Ik zou in elk geval niet zelf annuleren.

• DeVliegendeNLer
NielsFL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:47:
Niet aanpassen om privacy redenen klinkt een beetje raar. Als je kunt inloggen op het betreffende account lijkt me dat voldoende bewijs dat jij echt bent wie je zegt te zijn.

Eenzijdig annuleren kan niet zomaar. Maar ongetwijfeld staan er ergens iets in de kleine lettertjes waar ze zich op zullen beroepen. Ik zou in elk geval niet zelf annuleren.
Dat klopt. Via mijn account kunnen zij inzien dat ik vaak genoeg bestellingen heb geplaatst met een Nederlandse afleveradres.

Nee, dat ga ik ook echt niet doen. Maar ik zou echt zwaar balen als ik de PS niet krijg en hierdoor moet wachten tot Q1 '21 bijvoorbeeld.

• sverzijl
DeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:49:
[...]

Dat klopt. Via mijn account kunnen zij inzien dat ik vaak genoeg bestellingen heb geplaatst met een Nederlandse afleveradres.

Nee, dat ga ik ook echt niet doen. Maar ik zou echt zwaar balen als ik de PS niet krijg en hierdoor moet wachten tot Q1 '21 bijvoorbeeld.
Op het moment dat jij het bestelde, leverden ze nog wel in het buitenland. Iets zegt me dat ze dan contractueel verplicht zijn om het te leveren, ook als ze in de tussentijd besluiten om (op nieuwe bestellingen) niet meer buiten NL/BE te leveren.
Normaal gesproken zit er nooit zo'n grote tijd tussen bestelling en levering. Dat maakt dat ze hun besluit om 'in de toekomst' niet meer buiten NL/BE te leveren jou nu raakt bij een al gedane bestelling. En normaal gesproken is annuleren en opnieuw bestellen (maar dan op adres van je ouders) ook helemaal geen probleem. Maar nu wel, gezien er geen voorraad meer is.

Ik zou ook niet annuleren, maar wachten totdat ze met een (andere) oplossing komen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Misschien kunnen zij er wel voor zorgen dat de 'voorraad PS5' die vrijkomt nadat jij annuleert, meteen weer besteld kan worden door jou (of ze regelen dat direct in de backend, zij kunnen dat)

[ Voor 15% gewijzigd door sverzijl op 12-10-2020 14:01 ]

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

NielsFL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:47:
Dit is niet waar, wie zegt dat jouw account niet gehackt is? Inloggen is geen goede methode om aan te kunnen tonen dat jij degene ook daadwerkelijk bent.

• DeVliegendeNLer
sverzijl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:58:
[...]

Op het moment dat jij het bestelde, leverden ze nog wel in het buitenland. Iets zegt me dat ze dan contractueel verplicht zijn om het te leveren, ook als ze in de tussentijd besluiten om (op nieuwe bestellingen) niet meer buiten NL/BE te leveren.
Normaal gesproken zit er nooit zo'n grote tijd tussen bestelling en levering. Dat maakt dat ze hun besluit om 'in de toekomst' niet meer buiten NL/BE te leveren jou nu raakt bij een al gedane bestelling. En normaal gesproken is annuleren en opnieuw bestellen (maar dan op adres van je ouders) ook helemaal geen probleem. Maar nu wel, gezien er geen voorraad meer is.

Ik zou ook niet annuleren, maar wachten totdat ze met een (andere) oplossing komen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Misschien kunnen zij er wel voor zorgen dat de 'voorraad PS5' die vrijkomt nadat jij annuleert, meteen weer besteld kan worden door jou (of ze regelen dat direct in de backend, zij kunnen dat)
Precies was je zegt dus. En daarom ontbreekt het mij aan logica dat zij het zomaar willen annuleren. Het is een incidenteel geval, de bestelling is geplaatst vóór 1 november, dus stuur het gewoon op voor deze keer.

Dat laatste is ook een optie. Echter, ik wil dan wel de garantie hebben dat ik de PS5 op releasedate ontvang.

Toch eerst maar even afwachten en kijken wat ze zeggen.

• Santiago2019
Nino ik zou als ik jou was bellen i.p.v. het via mail te doen. Meteen ook even vragen naar mensen met een hogere positie.

Heb dit ooit voorgehad en na te bellen hebben ze het adres toch gewijzigd. Dit ging voor alle duidelijkheid wel om een louter foutief adres. Geen wijziging van een buitenlands adres naar een binnenlands adres.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Santiago2019 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:09:
Nino ik zou als ik jou was bellen i.p.v. het via mail te doen. Meteen ook even vragen naar mensen met een hogere positie.

Heb dit ooit voorgehad en na te bellen hebben ze het adres toch gewijzigd. Dit ging voor alle duidelijkheid wel om een louter foutief adres. Geen wijziging van een buitenlands adres naar een binnenlands adres.
Idd, bellen levert vaak zoveel meer op dan keer op keer blijven mailen.

• DeVliegendeNLer
Santiago2019 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:09:

Dat ga ik doen wanneer hun reactie mij tegenstaat. De reden waarom ik mail is omdat ik in dit soort zaken graag alles zwart op wit op 'papier' wil hebben.
Niek_1981 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

Idd, bellen levert vaak zoveel meer op dan keer op keer blijven mailen.
Bellen heb ik direct na ontvangst van de mail gedaan, aangezien ik dacht dat het euvel zo zou zijn verholpen.

[ Voor 20% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 12-10-2020 14:12 ]

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

DeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

Dat ga ik doen wanneer hun reactie mij tegenstaat. De reden waarom ik mail is omdat ik in dit soort zaken graag alles zwart op wit op 'papier' wil hebben.

[...]

Bellen heb ik direct na ontvangst van de mail gedaan, aangezien ik dacht dat het euvel zo zou zijn verholpen.
Ze kunnen het dus wel, zie maar:

https://www.klachtenkompa...25-4cc0-bdde-4b01ab9c188d

Het is wel een tijdje geleden, maar het kan dus wel.

Ik zou daar sowieso een klacht opgooien, bedrijven zijn daar nogal gevoelig voor.

• DeVliegendeNLer
Niek_1981 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:17:
[...]

Ik zou daar sowieso een klacht opgooien, bedrijven zijn daar nogal gevoelig voor.
Ja, die heb ik gezien en dat is ook mijn volgende stap. Vandaar dat ik heb besloten even op Tweakers op onderzoek uit te gaan ;)

• Santiago2019
Zal allemaal wel geregeld worden. Omdat het zo'n specifieke en unieke klacht is duurt het gewoon allemaal wat langer.

• DeVliegendeNLer
Santiago2019 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:20:
Zal allemaal wel geregeld worden. Omdat het zo'n specifieke en unieke klacht is duurt het gewoon allemaal wat langer.
Ik heb ondertussen 1 telefoontje gepleegd, 3 mails gestuurd en 3 ontvangen van Bol, en nog ziet het er niet al te positief uit, maar ik hoop dat je gelijk hebt.

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
DeVliegendeNLer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:22:
[...]

Ik heb ondertussen 1 telefoontje gepleegd, 3 mails gestuurd en 3 ontvangen van Bol, en nog ziet het er niet al te positief uit, maar ik hoop dat je gelijk hebt.
Wat slecht inderdaad. Als ze het willen veranderen moeten ze gewoon in hun systeem instellen dat buitenlandse adressen niet gekozen kunnen worden vanaf een bepaalde datum zoals 1 november, tot die tijd (en dus in jouw) geval uitleveren wat reeds besteld is. Duidelijker kan niet volgens mij.

Hoop dat het je lukt! d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door gambler85 op 12-10-2020 14:27 ]

• DeVliegendeNLer
gambler85 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:26:
[...]

Wat slecht inderdaad. Als ze het willen veranderen moeten ze gewoon in hun systeem instellen dat buitenlandse adressen niet gekozen kunnen worden vanaf een bepaalde datum zoals 1 november, tot die tijd (en dus in jouw) geval uitleveren wat reeds besteld is. Duidelijker kan niet volgens mij.

Hoop dat het je lukt! d:)b
Ik denk dat ze dat ook van plan zijn. Toch zou ik hiervoor toch wel een uitzondering maken, met name omdat ik voor 1 november heb besteld.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 30-12 22:34
Niek_1981 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:17:
[...]

Ja, 5 jaar geleden. Sindsdien is er een hoop veranderd. Ik vermoed in ieder geval dat het daar mee te maken heeft, aangezien ze het over privacy hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 12-10-2020 14:33 ]

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

NotSoSteady schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

Ja, 5 jaar geleden. Sindsdien is er een hoop veranderd. Ik vermoed in ieder geval dat het daar mee te maken heeft, aangezien ze het over privacy hebben.
Dat klopt, maar als diegene in het verleden vaker dat adres heeft gebruikt zou dat geen issue moeten zijn.
Het is geen compleet nieuw adres wat hij aandraagt, dan zou ik ook als Bol.com zeggen dat is niet mogelijk.

Pagina: 1 ... 60 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord