Twitch.tv/coelijoeli
Wat is de context? Dat ze het standaard nooit meer gaan verkopen?CoeliJoeli schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:49:
Vanochtend een mail van Coolbue, waarbij ze aangeven dat de PS5 Disc Drive niet meer gaan verkopen.
De mail luid:Zorroberner schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:01:
[...]
Wat is de context? Dat ze het standaard nooit meer gaan verkopen?
"Je wilde graag je PlayStation 5 Slim Disc Drive bij ons bestellen, maar helaas verkopen we ‘m niet meer. We maken ons assortiment elke dag een beetje beter. Het kan dus zijn dat we binnenkort wel weer een optische drive hebben dat bij je past. Neem dus gerust een kijkje. "
Twitch.tv/coelijoeli
Vreemd, ik heb deze mail niet ontvangen, als ze maar ergens snel weer leverbaar zijn.CoeliJoeli schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:04:
[...]
De mail luid:
"Je wilde graag je PlayStation 5 Slim Disc Drive bij ons bestellen, maar helaas verkopen we ‘m niet meer. We maken ons assortiment elke dag een beetje beter. Het kan dus zijn dat we binnenkort wel weer een optische drive hebben dat bij je past. Neem dus gerust een kijkje. "
Heb er toch echt 1 nodig voor de normale verkoopprijs.
Lees: Binnenkort verkopen we ze in een bundel met PlayStation 5 Pro.CoeliJoeli schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:04:
[...]
De mail luid:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die bundels bieden ze allang aan. Dus ze hebben (of krijgen) ze wel degelijk op voorraad aangezien dit geen officiele bundels vanuit Sony zijn. Maar ze kiezen er dus voor om ze niet meer los te verkopen.Jumpman schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:50:
[...]
Lees: Binnenkort verkopen we ze in een bundel met PlayStation 5 Pro.
Edit: bundels ook uitverkocht zie ik, maar is alsnog wel een keuze van Coolblue geweest om de losse drive alleen in een bundel te stoppen. Toen de pre-orders beschikbaar kwamen kon je de bundels wel bestellen.
[ Voor 17% gewijzigd door Raem op 29-10-2024 16:01 ]
Ik krijg het idee dat veel retailers met een goede voorraad PlayStation 5 Pro's zitten en een bundel met een disc drive is dan beter te verkopen dan een losse PlayStation Pro, als er nergens losse disc drives op voorraad zijn.Raem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:59:
[...]
Die bundels bieden ze allang aan. Dus ze hebben (of krijgen) ze wel degelijk op voorraad aangezien dit geen officiele bundels vanuit Sony zijn. Maar ze kiezen er dus voor om ze niet meer los te verkopen.
Edit: bundels ook uitverkocht zie ik, maar is alsnog wel een keuze van Coolblue geweest om de losse drive alleen in een bundel te stoppen. Toen de pre-orders beschikbaar kwamen kon je de bundels wel bestellen.
Slimme keuze van Coolblue, niet netjes naar de klant. Maar ze kiezen er gewoon voor de bundels prioriteit te geven, anders lopen ze ook nog kans op een annulering van een PlayStation 5 Pro en dat is toch €799,00 omzet.
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 29-10-2024 16:30 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Er zijn inmiddels ook telegram groepen opgericht om een optical drive te sniperen, bijvoorbeeld deze
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Ik gok ook dat Sony vanaf 7 november de winkels weer bevoorraad en ook zelf weer online zet. Denk dat dit nu puur is gedaan tegen de scalpers, zou geen andere reden kunnen bedenken.DexterDee schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:38:
Het ziet er naar uit dat Sony bij de lancering van de PS5 Pro ook een lading drives los gaat leveren aan de retailers. Die gaan met wat mazzel vanaf 7 november dus weer mondjesmaat op voorraad zijn.
Er zijn inmiddels ook telegram groepen opgericht om een optical drive te sniperen, bijvoorbeeld deze
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Ja.Grozno schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:19:
Is de drive overdraagbaar tussen systemen?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Voeg ik mij dus ook af gezien mijn slim een soort licentie activeerde na het plaatsen van de driveGrozno schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:19:
Is de drive overdraagbaar tussen systemen?
De diskdrive wordt gelinkt bij 1e keer opstarten met die drive, maar die drive kun je gewoon weer in een andere proppen waarna die bij 1e keer opstarten gelinkt wordt aan die andere vziwglydoscoop schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:03:
[...]
Voeg ik mij dus ook af gezien mijn slim een soort licentie activeerde na het plaatsen van de drive
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
:strip_exif()/f/image/jiNycHKluNfKWGb2b4MlywuI.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwachte levering staat keurig op morgen

PS5 Pro time!!
[ Voor 61% gewijzigd door Stantana op 06-11-2024 07:39 ]
Ik heb nog steeds geen afhaalcode. Dus ik kan nog niets. Je kunt hem wel bestellen bij Bol, morgen in huis. Dus de voorraden lijken gevuld te zijn.Anoniem: 1925548 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:40:
[...]
Spannend!![]()
Als ‘ie Donderdag netjes binnenkomt ben ik al tevreden maar dat ben ik wel gewend van Coolblue.
Ben benieuwd of iemand ‘m eerder krijgt hier.
Anoniem: 1925548
Nope, ik ook niet.Shaker74 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 08:54:
[...]
Ik heb nog steeds geen afhaalcode. Dus ik kan nog niets. Je kunt hem wel bestellen bij Bol, morgen in huis. Dus de voorraden lijken gevuld te zijn.
De voorraden lijken inderdaad goed op orde dus het komt sowieso goed. Desnoods een dag of paar dagen later waar anders.
Yes, bij mij ook. Ik was wel enigszins verbaasd dat het goedkoop via DHL parcel verzonden wordt, ipv bijvoorbeeld het betrouwbare DHL ExpressStantana schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:20:
Je bestelling is verzonden
[Afbeelding]
Verwachte levering staat keurig op morgen![]()
PS5 Pro time!!
Edit: excuus, toch Express
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 06-11-2024 12:04 ]
Paar dagen wachten.Anoniem: 1925548 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:00:
[...]
Nope, ik ook niet.
De voorraden lijken inderdaad goed op orde dus het komt sowieso goed. Desnoods een dag of paar dagen later waar anders.

Haha ja dat snap ik wel. Ik heb er hartstikke zin in maar de combinatie van genoeg voorraad en dat het geen PS6 is maakt wachten een stuk makkelijker.Shaker74 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:09:
[...]
Paar dagen wachten.Wachten is niet mijn sterkste punt, zoals ook geduld niet
Als ik vanavond geen verzendbevestiging krijg annuleer ik ‘m gewoon en kijk morgen of zo waar anders.
Wel DHL Parcel en geen DHL Express. Geen idee of dat normaal is voor zo’n duur apparaatCarlos0_0 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:38:
Ik ook een mail zo te zien, en het komt met dhl dus dat zal wel goedkomen.
Edit: excuus, toch gewoon Express
[ Voor 6% gewijzigd door Steven030 op 06-11-2024 12:03 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
heb jij op dag 1 besteld? ik vraag me af of ze het gerangschikt leveren. of dat het met jouw woonplaats te maken heeft? (afgelegen?)Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:51:
Levering pas op zondag. Das wel jammer..
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 06-11-2024 09:54 ]
Gisteren omstreeks 13:45 uur besteld.Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:53:
[...]
heb jij op dag 1 besteld? ik vraag me of ze het gerangschikt leveren.
ah, dus dan doen ze het rijtje afwerken. want iedereen die op dag 1 heeft besteld krijgt hem morgen als het goed is.
Wel zo eerlijk!Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:55:
[...]
ah, dus dan doen ze het rijtje afwerken. want iedereen die op dag 1 heeft besteld krijgt hem morgen als het goed is.
Ik wacht even af tot DHL het pakket heeft opgehaald.
Mocht de planning op zondag blijven staan haal ik de Pro morgen ergens anders en gaat die van Sony retour.
Ben deze week vrij van werk en heb nu lekker tijd hiervoor. Maandag mag ik weer aan het werk 😅.
Blijft vaag dat Bol.com etc. morgen nog kunnen leveren bij vandaag bestellen en voor Sony dat problematisch lijkt te zijn. Weet ook echt niet waarom ik perse bij Sony een order moest plaatsen 😅.
[ Voor 16% gewijzigd door Furrr op 06-11-2024 10:21 ]
Alleen de mensen met een pre-order krijgen de Pro op de dag van release. Anders heeft de essentie van pre-orderen geen toegevoegde waarde meer.Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:55:
[...]
PSN : Geraedus
Ik heb een pre-order geplaatst en krijg de pro pas zondag.Geraedus schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:27:
[...]
Alleen de mensen met een pre-order krijgen de Pro op de dag van release. Anders heeft de essentie van pre-orderen geen toegevoegde waarde meer.
En dat ding is overal op voorraad.
Het wordt een ander verhaal wanneer er sprake is van schaarste, maar daar lijkt dus geen sprake van te zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Furrr op 06-11-2024 10:34 ]
Als je morgen besteld krijg je ‘m niet morgen binnen nee dat is logisch.Geraedus schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:27:
[...]
Alleen de mensen met een pre-order krijgen de Pro op de dag van release. Anders heeft de essentie van pre-orderen geen toegevoegde waarde meer.
laten we eerlijk zijn, gisteren besteld is geen pre-order heFurrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:33:
[...]
Ik heb een pre-order geplaatst en krijg de pro pas zondag.
En dat ding is overal op voorraad.
Het wordt een ander verhaal wanneer er sprake is van schaarste, maar daar lijkt dus geen sprake van te zijn.
Jawel want hij was gisteren nog niet officieel te koop.Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:45:
[...]
laten we eerlijk zijn, gisteren besteld is geen pre-order he
Ik snap wat je wil zeggen maar is wel degelijk pre-order.Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:45:
[...]
laten we eerlijk zijn, gisteren besteld is geen pre-order he
Punt is dat wanneer ik nu bij BOL bestel ik dat ding morgen thuis heb. Bij Sony gisteren besteld zondag pas levering? 🤯
Dit! 😇Anoniem: 1925548 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:49:
[...]
Jawel want hij was gisteren nog niet officieel te koop.
Sony is gewoon helemaal niet ingesteld op dit soort dingen qua logistiek lijkt mij. Vraag me wel af waarom je dat überhaupt gedaan hebt, was niet echt een verrassing dat er voldoende voorraad zou zijn. Dan kun je toch ‘beter’ bij bol of CB bestellen..?Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:58:
[...]
Ik snap wat je wil zeggen maar is wel degelijk pre-order.
Punt is dat wanneer ik nu bij BOL bestel ik dat ding morgen thuis heb. Bij Sony gisteren besteld zondag pas levering? 🤯
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Schreef ik zojuist al een paar posts terug😁dizzytal schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:05:
[...]
Sony is gewoon helemaal niet ingesteld op dit soort dingen qua logistiek lijkt mij. Vraag me wel af waarom je dat überhaupt gedaan hebt, was niet echt een verrassing dat er voldoende voorraad zou zijn. Dan kun je toch ‘beter’ bij bol of CB bestellen..?
Blijft vaag dat Bol.com etc. morgen nog kunnen leveren bij vandaag bestellen en voor Sony dat problematisch lijkt te zijn. Weet ook echt niet waarom ik perse bij Sony een order moest plaatsen 😅.
Volgens mij verzendt Sony de spullen vanuit Duitsland. Dan kan ik me voorstellen dat je (zo op het laatste moment) niet dezelfde levertijd kan verwachten als Bol.com die vanuit Nederland verstuurd.Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:10:
[...]
Schreef ik zojuist al een paar posts terug😁
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 06-11-2024 11:13 ]
Dat weet ik ook nietSteven030 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:20:
[...]
Wel DHL Parcel en geen DHL Express. Geen idee of dat normaal is voor zo’n duur apparaat
Vertical stand ook gisteren binnen gekregen. En nu nog de Disc Drive op Voorraad, en dan is het systeem compleet.
jaa, is een pre-order maar eentje dat niet zoveel haast heeft omdat die achteraan in de rij staat doordat het te laat is besteldFurrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:58:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 06-11-2024 11:15 ]
Anoniem: 1885112
Doe dan gewoon alsnog. Kun je die andere gelijk weer retour sturen.Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:58:
[...]
Hier komt de verzending vanuit PlayStation Direct wel gewoon morgen. Zo te zien met DHL.Raem schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:12:
[...]
Volgens mij verzendt Sony de spullen vanuit Duitsland. Dan kan ik me voorstellen dat je (zo op het laatste moment) niet dezelfde levertijd kan verwachten als Bol.com die vanuit Nederland verstuurd.
:strip_exif()/f/image/cgZnwi4cPG7acT4Db3iAbFtF.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is geen schaarste!Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:14:
[...]
jaa, is een pre-order maar eentje dat niet zoveel haast heeft omdat die achteraan in de rij staat doordat het te laat is besteld
Als ik nu bij BOL bestel heb ik dat ding morgen.
Bij schaarste had ik echt niet gezeurd.
Het is ook alles behalve een drama hoor maar wel een beetje jammer. Als aan het einde van de middag de planning nog steeds op zondag staat dan ga ik straks via Bol bestellen 😁 en gaat die van Sony retour.
1,5 jaar geleden ook gezeur met de levering van de Dual sense edge. Voorlopig laatste bestelling bij Sony zelf. Voor directe behoefte bevrediging moet ik ergens anders zijn 🤣.
Ja precies!Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:18:
[...]
Doe dan gewoon alsnog. Kun je die andere gelijk weer retour sturen.
Hoopte op een aangepaste planning en zou me gezeur van retourneren schelen.
Maar je hebt gelijk! 😁
Daarom had ik hem al geannuleerd en haal ik hem zelf op bij de MM. Dan heb ik het in eigen hand. Is om de hoek bij ons.Anoniem: 1925548 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:16:
[...]
Haha ja dat snap ik wel. Ik heb er hartstikke zin in maar de combinatie van genoeg voorraad en dat het geen PS6 is maakt wachten een stuk makkelijker.![]()
Als ik vanavond geen verzendbevestiging krijg annuleer ik ‘m gewoon en kijk morgen of zo waar anders.
ik zou 3 dagen wachten. dat retour sturen zou mij meer koppijn bezorgen dan wachten.Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:22:
[...]
Ja precies!
Hoopte op een aangepaste planning en zou me gezeur van retourneren schelen.
Maar je hebt gelijk! 😁
Ik ben deze week, tm zondag, lekker vrij van werk!Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:28:
[...]
ik zou 3 dagen wachten. dat retour sturen zou mij meer koppijn bezorgen dan wachten.
Maandag mag ik weer maximaal aan de slag.
Vandaar de behoefte 😄
Maaarrrr (weird flex coming up!)
:strip_exif()/f/image/NNjgeHcewzH6LFay81GcT9OE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik mag eigenlijk niet klagen! 🙌🏽
[ Voor 40% gewijzigd door Furrr op 06-11-2024 11:32 ]
ik vind zondag wel een gekke dag als bezorgdag. het zou zo maar kunnen dat je het morgen of overmorgen binnen hebt.Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:30:
[...]
Ik ben deze week, tm zondag, lekker vrij van werk!
Maandag mag ik weer maximaal aan de slag.
Vandaar de behoefte 😄
Wacht gewoon lekker af tot dat ding binnen is.
Daar hoop ik dus ook op!Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:31:
[...]
ik vind zondag wel een gekke dag als bezorgdag. het zou zo maar kunnen dat je het morgen of overmorgen binnen hebt.
😘Nyarlathotep schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:32:
Kan dit hele geleuter niet in het PS5 levertijden topic? Niemand heeft hier wat aan...
Met je eens, maar op een vriendelijker toon kan geen kwaad heNyarlathotep schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:32:
Kan dit hele geleuter niet in het PS5 levertijden topic? Niemand heeft hier wat aan...
Ben benieuwd hoe de staat is van de verpakkingsdoos die je straks binnen krijgt. Bij mij is nu al een aantal keer op rij dat de doos zwaar beschadigd was via DHL.Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:20:
[...]
Hier komt de verzending vanuit PlayStation Direct wel gewoon morgen. Zo te zien met DHL.
[Afbeelding]
PSN : Geraedus
Ik denk dat dit per regio verschilt. Hier komt het altijd netjes aan.Geraedus schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:50:
[...]
Ben benieuwd hoe de staat is van de verpakkingsdoos die je straks binnen krijgt. Bij mij is nu al een aantal keer op rij dat de doos zwaar beschadigd was via DHL.
Bij post.nl heb ik daar meer last van als bij DHL.
Ik laat het je weten!Geraedus schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:50:
[...]
Ben benieuwd hoe de staat is van de verpakkingsdoos die je straks binnen krijgt. Bij mij is nu al een aantal keer op rij dat de doos zwaar beschadigd was via DHL.
Ik kreeg een mail om 08:15 dat ik hem morgen op kan halenAnoniem: 1925548 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:39:
Nog geen teken van leven via Coolblue.
Heb je er nou 2 besteld?Steven030 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:04:
[...]
Ik kreeg een mail om 08:15 dat ik hem morgen op kan halen
Ja, foutje haha. Wilde liever bij CoolBlue en dan PS Direct annuleren. Maar toen werd een week van tevoren al het geld afgeschreven van mijn credit card
Yep, alleen niet happy met het altijd bekende "voor einde dag". Ik hoop "voor einde dag" nog ergens andere te zijn morgen, dus hopelijk komen ze voor die tijd.Steven030 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:01:
[...]
Yes, bij mij ook. Ik was wel enigszins verbaasd dat het goedkoop via DHL parcel verzonden wordt, ipv bijvoorbeeld het betrouwbare DHL Express
Edit: excuus, toch Express
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 16% gewijzigd door GoldenBirdy op 06-11-2024 12:51 ]
Ik wacht nog op een ophaalcode. Maar er staat bij mij afhalen om 14u. Ik vraag me namelijk af of dat bij iedereen staat. Vandaar mijn vraag.
Maar MM heeft wel al voorraad want ook daar is hij vandaag besteld morgen in huis. Waarschijnlijk kan ik hem dus gewoon in de winkel meepikken die dag

[ Voor 35% gewijzigd door Shaker74 op 06-11-2024 14:02 ]
Yes zelfde hierShaker74 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:00:
Nog meer mensen die hem gaan ophalen bij de MM?
Ik wacht nog op een ophaalcode. Maar er staat bij mij afhalen om 14u. Ik vraag me namelijk af of dat bij iedereen staat. Vandaar mijn vraag.
Maar MM heeft wel al voorraad want ook daar is hij vandaag besteld morgen in huis.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik heb hem daar ook voor 760 euro gekocht en net een mail gekregen dat hij verzonden is en morgen aankomt.GoldenBirdy schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:51:
Iemand al iets gehoord van Bol.com? Heb 'm toch daar besteld voor EUR 760 i.p.v. in de PS Store (via Wissel cadeaukaarten).

Coolblue.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 06-11-2024 14:39 ]
Spuit 11GoldenBirdy schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:35:
Heeft iemand nog ergens de Disc drive kunnen vinden? Lijkt overal uitverkocht te zijn.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MzXLxpZTdg0GnYmtmmdEZsFz.jpg?f=user_large)
Ik heb een bestelling van de PRO gedaan bij uwgamespecialist vanwege het achteraf betalen zodat ik mijn PS5 eerst nog ff netjes kon verkopen en evt niet met weken levertijd zit en wel betaald hebben; En ik krijg hem morgen al :-)
Luxe problemen
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ruilen? 😁
Liever over paar weken de 30th dan morgen de pro
I.t.t. Eerder gezeur vind ik het dan niet erg om even te wachten.
Dat is de enige van de ps5 serie die nog een beetje mooi smoelt. (De ps5 is in mijn optiek echt de lelijkste console ooit gemaakt 😅).
[ Voor 12% gewijzigd door Furrr op 06-11-2024 15:40 ]
Voor een normale pro + 1000 help ik je wel van het probleem af
Denk vanavond even een nieuwe pro te bestellen en de andere maar als collector item te houden.TrueGamer schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:11:
[...]
Zou je oprecht 1800 euro voor een console betalen?TrueGamer schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:11:
[...]
gezien dit ding voor 10k over de toonbank gaat op ebay, denk ik wel jaFrankoNL schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:36:
[...]
Zou je oprecht 1800 euro voor een console betalen?
Vind het wel echt een hele gave collectors editie.FrankoNL schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:36:
[...]
Zou je oprecht 1800 euro voor een console betalen?
Volgens mij zo gek niet (meer) hoor.Joeri.Bijlsma schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:42:
[...]
gezien dit ding voor 10k over de toonbank gaat op ebay, denk ik wel ja
Helaas is dat nu ook veranderd naar: Tijdelijk uitverkocht
Something under the bed is drooling
https://direct.playstatio...-digital-edition-consoles
Twitch.tv/coelijoeli
Alweer uitverkochtCoeliJoeli schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:15:
De Disc Drive is nu via Playstation Direct te bestellen:
Wil graag weten waar dat jij kijkt, want ik zie deze nog steeds op "niet beschikbaar" staan.CoeliJoeli schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:15:
De Disc Drive is nu via Playstation Direct te bestellen:
Lekker vrij de komende dagen!!
Wel een bummer dat de disk drive nergens te vinden.
Voor één keer een game maar dubbel kopen, heb de disk versie van BO6 en daar heb ik nu niets aan (🖕🏻 Sony). Dus straks meteen in de PS winkel de digital versie kopen.
Pulse Elite komt ook vanavond aan, heb de Pulse 3d en gaat samen met de gewone, launch, PS5 in de verkoop.
Lets gooo!
:strip_exif()/f/image/ccm0JSb7TbRE175T6XZoumfZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Balen want ik dacht dat ik wel snel was om jullie erover te informeren.
[ Voor 29% gewijzigd door CoeliJoeli op 07-11-2024 10:21 ]
Twitch.tv/coelijoeli
Had ik ook. Niets aan de hand. Ook in NL een internationaal sorteer centrum. Komt uit Brussel.lHybridl schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:21:
Uhhh dit is raar. Was in mijn regio en nu staat er weer internationaal sorteer centrum
[Afbeelding]
Denk dat je echt geluk hebt!CoeliJoeli schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:17:
Woow het is inderdaad nu niet meer beschikbaar. Heb er gelukkig wel één weten te bestellen.
Balen want ik dacht dat ik wel snel was om jullie erover te informeren.
Wel fijn dat het je gelukt is, moeten er echt heel weinig zijn geweest. Was nog geen minuut en het was weer uitverkocht
DHL Express and DHL track & trace is een zooitje vandaag. DHL Express roept nog steeds sorteer centrum, maar DHL app roept onderweg met de bezorger.lHybridl schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:21:
Uhhh dit is raar. Was in mijn regio en nu staat er weer internationaal sorteer centrum
[Afbeelding]
Of de bezorgers van DHL doen vandaag ook DHL Express leveringen ?
Ik verwacht hem hier net na de middag, als ik op de Apple launch day vorige maand af ga.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik zag hetzelfde bij DHL, maar PS5 Pro is net bezorgd! Normaal komt DHL hier altijd tussen 16.00-19.00 maar vandaag dus nietloekf2 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:04:
[...]
DHL Express and DHL track & trace is een zooitje vandaag. DHL Express roept nog steeds sorteer centrum, maar DHL app roept onderweg met de bezorger.
Ik verwacht hem hier net na de middag, als ik op de Apple launch day vorige maand af ga.
Hmm waar zie je dhl express? Of is dat standaard voor dit?loekf2 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:04:
[...]
DHL Express and DHL track & trace is een zooitje vandaag. DHL Express roept nog steeds sorteer centrum, maar DHL app roept onderweg met de bezorger.
Hij staat nog steeds bij internationaal sorteer centrum sinds 8:00 bij mij. Het is nu 11:30.
En DHL is meestal laat hier. Dus zal mij niks verbazen als het iets van 21:00 wordt.

Als die vandaag komt haha
Ik zie een vertraging van 1.5 uur bij DHL Express tov DHL. Volgens DHL Express is de bezorger nu aan het rijden, volgens DHL was het al om 10:00. Ik gok dat Sony voor Express betaalt, dus ik verwacht een DHL Express bezorger.lHybridl schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:29:
[...]
Hmm waar zie je dhl express? Of is dat standaard voor dit?
Hij staat nog steeds bij internationaal sorteer centrum sinds 8:00 bij mij. Het is nu 11:30.
En DHL is meestal laat hier. Dus zal mij niks verbazen als het iets van 21:00 wordt.![]()
Als die vandaag komt haha
ah oke duidelijk.loekf2 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:46:
[...]
Ik zie een vertraging van 1.5 uur bij DHL Express tov DHL. Volgens DHL Express is de bezorger nu aan het rijden, volgens DHL was het al om 10:00. Ik gok dat Sony voor Express betaalt, dus ik verwacht een DHL Express bezorger.
Als ik hier bij dhl express kijk die wat meer info geeft. Is het pakket sinds 8:00 in amsterdam depot. Daarna niks meer. app geeft ook hetzelfde aan.
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |