Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:50

CoeliJoeli

Gamer

Vanochtend een mail van Coolbue, waarbij ze aangeven dat de PS5 Disc Drive niet meer gaan verkopen.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-06 11:17
CoeliJoeli schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:49:
Vanochtend een mail van Coolbue, waarbij ze aangeven dat de PS5 Disc Drive niet meer gaan verkopen.
Wat is de context? Dat ze het standaard nooit meer gaan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Zorroberner schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:01:
[...]

Wat is de context? Dat ze het standaard nooit meer gaan verkopen?
De mail luid:

"Je wilde graag je PlayStation 5 Slim Disc Drive bij ons bestellen, maar helaas verkopen we ‘m niet meer. We maken ons assortiment elke dag een beetje beter. Het kan dus zijn dat we binnenkort wel weer een optische drive hebben dat bij je past. Neem dus gerust een kijkje. "

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:59
CoeliJoeli schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:04:
[...]

De mail luid:

"Je wilde graag je PlayStation 5 Slim Disc Drive bij ons bestellen, maar helaas verkopen we ‘m niet meer. We maken ons assortiment elke dag een beetje beter. Het kan dus zijn dat we binnenkort wel weer een optische drive hebben dat bij je past. Neem dus gerust een kijkje. "
Vreemd, ik heb deze mail niet ontvangen, als ze maar ergens snel weer leverbaar zijn.
Heb er toch echt 1 nodig voor de normale verkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:40
CoeliJoeli schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:04:
[...]

De mail luid:

Lees: Binnenkort verkopen we ze in een bundel met PlayStation 5 Pro.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:50:
[...]

Lees: Binnenkort verkopen we ze in een bundel met PlayStation 5 Pro.
Die bundels bieden ze allang aan. Dus ze hebben (of krijgen) ze wel degelijk op voorraad aangezien dit geen officiele bundels vanuit Sony zijn. Maar ze kiezen er dus voor om ze niet meer los te verkopen.

Edit: bundels ook uitverkocht zie ik, maar is alsnog wel een keuze van Coolblue geweest om de losse drive alleen in een bundel te stoppen. Toen de pre-orders beschikbaar kwamen kon je de bundels wel bestellen.

[ Voor 17% gewijzigd door Raem op 29-10-2024 16:01 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:40
Raem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:59:
[...]

Die bundels bieden ze allang aan. Dus ze hebben (of krijgen) ze wel degelijk op voorraad aangezien dit geen officiele bundels vanuit Sony zijn. Maar ze kiezen er dus voor om ze niet meer los te verkopen.

Edit: bundels ook uitverkocht zie ik, maar is alsnog wel een keuze van Coolblue geweest om de losse drive alleen in een bundel te stoppen. Toen de pre-orders beschikbaar kwamen kon je de bundels wel bestellen.
Ik krijg het idee dat veel retailers met een goede voorraad PlayStation 5 Pro's zitten en een bundel met een disc drive is dan beter te verkopen dan een losse PlayStation Pro, als er nergens losse disc drives op voorraad zijn.

Slimme keuze van Coolblue, niet netjes naar de klant. Maar ze kiezen er gewoon voor de bundels prioriteit te geven, anders lopen ze ook nog kans op een annulering van een PlayStation 5 Pro en dat is toch €799,00 omzet.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 29-10-2024 16:30 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-06 19:27

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Het ziet er naar uit dat Sony bij de lancering van de PS5 Pro ook een lading drives los gaat leveren aan de retailers. Die gaan met wat mazzel vanaf 7 november dus weer mondjesmaat op voorraad zijn.

Er zijn inmiddels ook telegram groepen opgericht om een optical drive te sniperen, bijvoorbeeld deze

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
DexterDee schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:38:
Het ziet er naar uit dat Sony bij de lancering van de PS5 Pro ook een lading drives los gaat leveren aan de retailers. Die gaan met wat mazzel vanaf 7 november dus weer mondjesmaat op voorraad zijn.

Er zijn inmiddels ook telegram groepen opgericht om een optical drive te sniperen, bijvoorbeeld deze
Ik gok ook dat Sony vanaf 7 november de winkels weer bevoorraad en ook zelf weer online zet. Denk dat dit nu puur is gedaan tegen de scalpers, zou geen andere reden kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-04 09:50
Ik heb nu een slim met een drive dat past gewoon toch? misschien mijn slim verkopen zonder drive en dan heb ik een Pro met drive - de opbrengst van de slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:14

Grozno

acts without consequence!

Is de drive overdraagbaar tussen systemen?

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:08
Grozno schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:19:
Ja.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Dan ga ik ervan uit dat het technisch en praktisch past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-04 09:50
Grozno schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:19:
Voeg ik mij dus ook af gezien mijn slim een soort licentie activeerde na het plaatsen van de drive

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

glydoscoop schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:03:
[...]

Voeg ik mij dus ook af gezien mijn slim een soort licentie activeerde na het plaatsen van de drive
De diskdrive wordt gelinkt bij 1e keer opstarten met die drive, maar die drive kun je gewoon weer in een andere proppen waarna die bij 1e keer opstarten gelinkt wordt aan die andere vziw

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

@glydoscoop Dan krijg je van mij de tip om die vraag de volgende keer direct te stellen. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stantana
Je bestelling is verzonden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DzW8nWtLHJp6UcYG_3SApEWb2K0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jiNycHKluNfKWGb2b4MlywuI.jpg?f=fotoalbum_large

Verwachte levering staat keurig op morgen *O*

PS5 Pro time!!

[ Voor 61% gewijzigd door Stantana op 06-11-2024 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 16:27
Anoniem: 1925548 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:40:
[...]

Spannend! 8)
Als ‘ie Donderdag netjes binnenkomt ben ik al tevreden maar dat ben ik wel gewend van Coolblue.
Ben benieuwd of iemand ‘m eerder krijgt hier.
Ik heb nog steeds geen afhaalcode. Dus ik kan nog niets. Je kunt hem wel bestellen bij Bol, morgen in huis. Dus de voorraden lijken gevuld te zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

Shaker74 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 08:54:
[...]

Ik heb nog steeds geen afhaalcode. Dus ik kan nog niets. Je kunt hem wel bestellen bij Bol, morgen in huis. Dus de voorraden lijken gevuld te zijn. _/-\o_
Nope, ik ook niet.
De voorraden lijken inderdaad goed op orde dus het komt sowieso goed. Desnoods een dag of paar dagen later waar anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:21
Stantana schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:20:
Je bestelling is verzonden

[Afbeelding]

Verwachte levering staat keurig op morgen *O*

PS5 Pro time!!
Yes, bij mij ook. Ik was wel enigszins verbaasd dat het goedkoop via DHL parcel verzonden wordt, ipv bijvoorbeeld het betrouwbare DHL Express

Edit: excuus, toch Express

[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 06-11-2024 12:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
Anoniem: 1925548 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:00:
[...]

Nope, ik ook niet.
De voorraden lijken inderdaad goed op orde dus het komt sowieso goed. Desnoods een dag of paar dagen later waar anders. :)
Paar dagen wachten. :X Wachten is niet mijn sterkste punt, zoals ook geduld niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shaker74 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:09:
[...]

Paar dagen wachten. :X Wachten is niet mijn sterkste punt, zoals ook geduld niet :+
Haha ja dat snap ik wel. Ik heb er hartstikke zin in maar de combinatie van genoeg voorraad en dat het geen PS6 is maakt wachten een stuk makkelijker. ;)
Als ik vanavond geen verzendbevestiging krijg annuleer ik ‘m gewoon en kijk morgen of zo waar anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Carlos0_0 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 07:38:
Ik ook een mail zo te zien, en het komt met dhl dus dat zal wel goedkomen.
Wel DHL Parcel en geen DHL Express. Geen idee of dat normaal is voor zo’n duur apparaat

Edit: excuus, toch gewoon Express

[ Voor 6% gewijzigd door Steven030 op 06-11-2024 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:56

Vrijdag

De Zwarte

Al gaat de track&trace nog zo snel, de bezorger die vertraagt het wel :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-03 13:15
Levering pas op zondag. Das wel jammer..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSrVv2nUkToxQvTnYp4Kbe6DtyU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JQbZbiHkFh69fR0C83kH6RUh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 82% gewijzigd door Furrr op 06-11-2024 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:51:
Levering pas op zondag. Das wel jammer..

[Afbeelding]
heb jij op dag 1 besteld? ik vraag me af of ze het gerangschikt leveren. of dat het met jouw woonplaats te maken heeft? (afgelegen?)

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 06-11-2024 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:53:
[...]

heb jij op dag 1 besteld? ik vraag me of ze het gerangschikt leveren.
Gisteren omstreeks 13:45 uur besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:54:
[...]

Gisteren omstreeks 13:45 uur besteld.
ah, dus dan doen ze het rijtje afwerken. want iedereen die op dag 1 heeft besteld krijgt hem morgen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:55:
[...]

ah, dus dan doen ze het rijtje afwerken. want iedereen die op dag 1 heeft besteld krijgt hem morgen als het goed is.
Wel zo eerlijk!

Ik wacht even af tot DHL het pakket heeft opgehaald.
Mocht de planning op zondag blijven staan haal ik de Pro morgen ergens anders en gaat die van Sony retour.
Ben deze week vrij van werk en heb nu lekker tijd hiervoor. Maandag mag ik weer aan het werk 😅.

Blijft vaag dat Bol.com etc. morgen nog kunnen leveren bij vandaag bestellen en voor Sony dat problematisch lijkt te zijn. Weet ook echt niet waarom ik perse bij Sony een order moest plaatsen 😅.

[ Voor 16% gewijzigd door Furrr op 06-11-2024 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:55:
[...]

Alleen de mensen met een pre-order krijgen de Pro op de dag van release. Anders heeft de essentie van pre-orderen geen toegevoegde waarde meer.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Geraedus schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:27:
[...]

Alleen de mensen met een pre-order krijgen de Pro op de dag van release. Anders heeft de essentie van pre-orderen geen toegevoegde waarde meer.
Ik heb een pre-order geplaatst en krijg de pro pas zondag.
En dat ding is overal op voorraad.
Het wordt een ander verhaal wanneer er sprake is van schaarste, maar daar lijkt dus geen sprake van te zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Furrr op 06-11-2024 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 08:28

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Ik had nog een leger aan bonnen staan bij Wehkamp, van een lounge set die continue kapot geleverd werd. Wehkamp geeft momenteel aan dat m'n pro over 5 weken komt haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Geraedus schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:27:
[...]

Als je morgen besteld krijg je ‘m niet morgen binnen nee dat is logisch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:33:
[...]

Ik heb een pre-order geplaatst en krijg de pro pas zondag.
En dat ding is overal op voorraad.
Het wordt een ander verhaal wanneer er sprake is van schaarste, maar daar lijkt dus geen sprake van te zijn.
laten we eerlijk zijn, gisteren besteld is geen pre-order he :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:45:
[...]

Jawel want hij was gisteren nog niet officieel te koop. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:45:
[...]

Ik snap wat je wil zeggen maar is wel degelijk pre-order.
Punt is dat wanneer ik nu bij BOL bestel ik dat ding morgen thuis heb. Bij Sony gisteren besteld zondag pas levering? 🤯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Anoniem: 1925548 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:49:
[...]

Jawel want hij was gisteren nog niet officieel te koop. :P
Dit! 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:58:
[...]

Punt is dat wanneer ik nu bij BOL bestel ik dat ding morgen thuis heb. Bij Sony gisteren besteld zondag pas levering? 🤯
Sony is gewoon helemaal niet ingesteld op dit soort dingen qua logistiek lijkt mij. Vraag me wel af waarom je dat überhaupt gedaan hebt, was niet echt een verrassing dat er voldoende voorraad zou zijn. Dan kun je toch ‘beter’ bij bol of CB bestellen..?

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
dizzytal schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:05:
[...]

Sony is gewoon helemaal niet ingesteld op dit soort dingen qua logistiek lijkt mij. Vraag me wel af waarom je dat überhaupt gedaan hebt, was niet echt een verrassing dat er voldoende voorraad zou zijn. Dan kun je toch ‘beter’ bij bol of CB bestellen..?
Schreef ik zojuist al een paar posts terug😁
Blijft vaag dat Bol.com etc. morgen nog kunnen leveren bij vandaag bestellen en voor Sony dat problematisch lijkt te zijn. Weet ook echt niet waarom ik perse bij Sony een order moest plaatsen 😅.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:10:
[...]

Schreef ik zojuist al een paar posts terug😁

[...]
Volgens mij verzendt Sony de spullen vanuit Duitsland. Dan kan ik me voorstellen dat je (zo op het laatste moment) niet dezelfde levertijd kan verwachten als Bol.com die vanuit Nederland verstuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 06-11-2024 11:13 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steven030 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:20:
[...]

Wel DHL Parcel en geen DHL Express. Geen idee of dat normaal is voor zo’n duur apparaat
Dat weet ik ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 05-06 19:16
Bij mij staat er gewoon 7 november als bezorg datum. Had em wel, eind September besteld.
Vertical stand ook gisteren binnen gekregen. En nu nog de Disc Drive op Voorraad, en dan is het systeem compleet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
[...]

jaa, is een pre-order maar eentje dat niet zoveel haast heeft omdat die achteraan in de rij staat doordat het te laat is besteld :P

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 06-11-2024 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

[...]

Doe dan gewoon alsnog. Kun je die andere gelijk weer retour sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Raem schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:12:
[...]

Volgens mij verzendt Sony de spullen vanuit Duitsland. Dan kan ik me voorstellen dat je (zo op het laatste moment) niet dezelfde levertijd kan verwachten als Bol.com die vanuit Nederland verstuurd.
Hier komt de verzending vanuit PlayStation Direct wel gewoon morgen. Zo te zien met DHL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lxBdW55MPLQvBO1SIqPvlrvLP3U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cgZnwi4cPG7acT4Db3iAbFtF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:14:
[...]

jaa, is een pre-order maar eentje dat niet zoveel haast heeft omdat die achteraan in de rij staat doordat het te laat is besteld :P
Er is geen schaarste!
Als ik nu bij BOL bestel heb ik dat ding morgen.
Bij schaarste had ik echt niet gezeurd.

Het is ook alles behalve een drama hoor maar wel een beetje jammer. Als aan het einde van de middag de planning nog steeds op zondag staat dan ga ik straks via Bol bestellen 😁 en gaat die van Sony retour.
1,5 jaar geleden ook gezeur met de levering van de Dual sense edge. Voorlopig laatste bestelling bij Sony zelf. Voor directe behoefte bevrediging moet ik ergens anders zijn 🤣.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furrr
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:18:
[...]

Doe dan gewoon alsnog. Kun je die andere gelijk weer retour sturen.
Ja precies!
Hoopte op een aangepaste planning en zou me gezeur van retourneren schelen.
Maar je hebt gelijk! 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
Anoniem: 1925548 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:16:
[...]

Haha ja dat snap ik wel. Ik heb er hartstikke zin in maar de combinatie van genoeg voorraad en dat het geen PS6 is maakt wachten een stuk makkelijker. ;)
Als ik vanavond geen verzendbevestiging krijg annuleer ik ‘m gewoon en kijk morgen of zo waar anders.
Daarom had ik hem al geannuleerd en haal ik hem zelf op bij de MM. Dan heb ik het in eigen hand. Is om de hoek bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:22:
[...]

Ja precies!
Hoopte op een aangepaste planning en zou me gezeur van retourneren schelen.
Maar je hebt gelijk! 😁
ik zou 3 dagen wachten. dat retour sturen zou mij meer koppijn bezorgen dan wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:28:
[...]

ik zou 3 dagen wachten. dat retour sturen zou mij meer koppijn bezorgen dan wachten.
Ik ben deze week, tm zondag, lekker vrij van werk!
Maandag mag ik weer maximaal aan de slag.
Vandaar de behoefte 😄

Maaarrrr (weird flex coming up!)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vMCQlCEwhKXipPOQ494MDDAZxD4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NNjgeHcewzH6LFay81GcT9OE.jpg?f=fotoalbum_large

Ik mag eigenlijk niet klagen! 🙌🏽

[ Voor 40% gewijzigd door Furrr op 06-11-2024 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Furrr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:30:
[...]

Ik ben deze week, tm zondag, lekker vrij van werk!
Maandag mag ik weer maximaal aan de slag.
Vandaar de behoefte 😄
ik vind zondag wel een gekke dag als bezorgdag. het zou zo maar kunnen dat je het morgen of overmorgen binnen hebt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-06 15:10

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Kan dit hele geleuter niet in het PS5 levertijden topic? Niemand heeft hier wat aan...
Wacht gewoon lekker af tot dat ding binnen is.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Farabi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:31:
[...]

ik vind zondag wel een gekke dag als bezorgdag. het zou zo maar kunnen dat je het morgen of overmorgen binnen hebt.
Daar hoop ik dus ook op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
Nyarlathotep schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:32:
Kan dit hele geleuter niet in het PS5 levertijden topic? Niemand heeft hier wat aan...
😘

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Laten we inderdaad maar daarnaartoe verhuizen. :)
[PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog geen teken van leven via Coolblue.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stantana
Nyarlathotep schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:32:
Met je eens, maar op een vriendelijker toon kan geen kwaad he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:20:
[...]

Hier komt de verzending vanuit PlayStation Direct wel gewoon morgen. Zo te zien met DHL.

[Afbeelding]
Ben benieuwd hoe de staat is van de verpakkingsdoos die je straks binnen krijgt. Bij mij is nu al een aantal keer op rij dat de doos zwaar beschadigd was via DHL.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 05-06 19:16
Geraedus schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:50:
[...]

Ben benieuwd hoe de staat is van de verpakkingsdoos die je straks binnen krijgt. Bij mij is nu al een aantal keer op rij dat de doos zwaar beschadigd was via DHL.
Ik denk dat dit per regio verschilt. Hier komt het altijd netjes aan.
Bij post.nl heb ik daar meer last van als bij DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geraedus schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:50:
[...]

Ik laat het je weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Anoniem: 1925548 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:39:
Nog geen teken van leven via Coolblue.
Ik kreeg een mail om 08:15 dat ik hem morgen op kan halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-06 08:42
Steven030 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:04:
[...]

Ik kreeg een mail om 08:15 dat ik hem morgen op kan halen
Heb je er nou 2 besteld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ja, foutje haha. Wilde liever bij CoolBlue en dan PS Direct annuleren. Maar toen werd een week van tevoren al het geld afgeschreven van mijn credit card

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 14:46
Steven030 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:01:
[...]

Yes, bij mij ook. Ik was wel enigszins verbaasd dat het goedkoop via DHL parcel verzonden wordt, ipv bijvoorbeeld het betrouwbare DHL Express

Edit: excuus, toch Express
Yep, alleen niet happy met het altijd bekende "voor einde dag". Ik hoop "voor einde dag" nog ergens andere te zijn morgen, dus hopelijk komen ze voor die tijd.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 03-06 21:15
Vannacht al een mail dat die verzonden was en nu van dhl :) nu hopen dat ze op een tijd komen dat er iemand thuis is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-06 12:44
Iemand al iets gehoord van Bol.com? Heb 'm toch daar besteld voor EUR 760 i.p.v. in de PS Store (via Wissel cadeaukaarten).

[ Voor 16% gewijzigd door GoldenBirdy op 06-11-2024 12:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Furrr
Ondanks al mn gezeur in de PS5 topic dan toch goed nieuws 😂:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTTAarqPhxqqBKbOOkwbXVt9H0Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gutDLoLPbMue9LjFjLpC7PMS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Nog meer mensen die hem gaan ophalen bij de MM?

Ik wacht nog op een ophaalcode. Maar er staat bij mij afhalen om 14u. Ik vraag me namelijk af of dat bij iedereen staat. Vandaar mijn vraag.

Maar MM heeft wel al voorraad want ook daar is hij vandaag besteld morgen in huis. Waarschijnlijk kan ik hem dus gewoon in de winkel meepikken die dag 8)7 Maar ik wacht wel netjes op die code :P

[ Voor 35% gewijzigd door Shaker74 op 06-11-2024 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:54
Shaker74 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:00:
Nog meer mensen die hem gaan ophalen bij de MM?

Ik wacht nog op een ophaalcode. Maar er staat bij mij afhalen om 14u. Ik vraag me namelijk af of dat bij iedereen staat. Vandaar mijn vraag.

Maar MM heeft wel al voorraad want ook daar is hij vandaag besteld morgen in huis.
Yes zelfde hier

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
GoldenBirdy schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:51:
Iemand al iets gehoord van Bol.com? Heb 'm toch daar besteld voor EUR 760 i.p.v. in de PS Store (via Wissel cadeaukaarten).
Ik heb hem daar ook voor 760 euro gekocht en net een mail gekregen dat hij verzonden is en morgen aankomt.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij is verstuurd. *O*
Coolblue.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 06-11-2024 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-06 12:44
Heeft iemand nog ergens de Disc drive kunnen vinden? Lijkt overal uitverkocht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

GoldenBirdy schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:35:
Heeft iemand nog ergens de Disc drive kunnen vinden? Lijkt overal uitverkocht te zijn.
Spuit 11 8)7

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinvanes13
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06 12:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLg87pw2GxI5R02w5lxWG1aZM7k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MzXLxpZTdg0GnYmtmmdEZsFz.jpg?f=user_large

Ik heb een bestelling van de PRO gedaan bij uwgamespecialist vanwege het achteraf betalen zodat ik mijn PS5 eerst nog ff netjes kon verkopen en evt niet met weken levertijd zit en wel betaald hebben; En ik krijg hem morgen al :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-06 11:49
Wel jammer dat de pro 30th pas weken later komt.

:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:49
h8bal schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:24:

Luxe problemen :P

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr

Ruilen? 😁
Liever over paar weken de 30th dan morgen de pro ;) )
I.t.t. Eerder gezeur vind ik het dan niet erg om even te wachten.
Dat is de enige van de ps5 serie die nog een beetje mooi smoelt. (De ps5 is in mijn optiek echt de lelijkste console ooit gemaakt 😅).

[ Voor 12% gewijzigd door Furrr op 06-11-2024 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
Luxe problemen zijn ook problemen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer

Voor een normale pro + 1000 help ik je wel van het probleem af :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h8bal
TrueGamer schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:11:
[...]

Denk vanavond even een nieuwe pro te bestellen en de andere maar als collector item te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 18:04
TrueGamer schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:11:
[...]

Zou je oprecht 1800 euro voor een console betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 19:45
FrankoNL schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:36:
[...]

gezien dit ding voor 10k over de toonbank gaat op ebay, denk ik wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
FrankoNL schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:36:
[...]

Vind het wel echt een hele gave collectors editie.
Joeri.Bijlsma schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:42:

[...]

gezien dit ding voor 10k over de toonbank gaat op ebay, denk ik wel ja :P
Volgens mij zo gek niet (meer) hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 15:03
Die van mij wordt morgen ook bezorgd. Mn eerste PS sinds de PS1. Ben benieuwd! Xbox is tegenwoordig geen zak meer aan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stantana
Ik had mijn hoop gevestigd op ToyChamp voor een disc drive, daar stond namelijk beschikbaar vanaf 07-11.

Helaas is dat nu ook veranderd naar: Tijdelijk uitverkocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 03-06 21:15
Hij is onderweg met de koerier. Als die zelfde route heeft als met mijn iphone is die er over een uur hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:16

Mauz1978

Console War Veteran

Bij mij staat ‘end of day’ bij DHL express :(

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

De Disc Drive is nu via Playstation Direct te bestellen:

https://direct.playstatio...-digital-edition-consoles

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
Alweer uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-06 17:37
Wil graag weten waar dat jij kijkt, want ik zie deze nog steeds op "niet beschikbaar" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Met DHL express onderweg!
Lekker vrij de komende dagen!!

Wel een bummer dat de disk drive nergens te vinden.
Voor één keer een game maar dubbel kopen, heb de disk versie van BO6 en daar heb ik nu niets aan (🖕🏻 Sony). Dus straks meteen in de PS winkel de digital versie kopen.

Pulse Elite komt ook vanavond aan, heb de Pulse 3d en gaat samen met de gewone, launch, PS5 in de verkoop.

Lets gooo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bAV5D466_LlNNBx9Q_TugMpl8yc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ccm0JSb7TbRE175T6XZoumfZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Woow het is inderdaad nu niet meer beschikbaar. Heb er gelukkig wel één weten te bestellen.
Balen want ik dacht dat ik wel snel was om jullie erover te informeren.

[ Voor 29% gewijzigd door CoeliJoeli op 07-11-2024 10:21 ]

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 12:05
Uhhh dit is raar. Was in mijn regio en nu staat er weer internationaal sorteer centrum

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yL7FH2n-WicWcRxAlVKhkqMM0vU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kEsgHLQtFWCMkK0wLv7VCvUk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
lHybridl schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:21:
Uhhh dit is raar. Was in mijn regio en nu staat er weer internationaal sorteer centrum

[Afbeelding]
Had ik ook. Niets aan de hand. Ook in NL een internationaal sorteer centrum. Komt uit Brussel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
CoeliJoeli schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:17:
Woow het is inderdaad nu niet meer beschikbaar. Heb er gelukkig wel één weten te bestellen.
Balen want ik dacht dat ik wel snel was om jullie erover te informeren.
Denk dat je echt geluk hebt!
Wel fijn dat het je gelukt is, moeten er echt heel weinig zijn geweest. Was nog geen minuut en het was weer uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
lHybridl schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:21:

[Afbeelding]
DHL Express and DHL track & trace is een zooitje vandaag. DHL Express roept nog steeds sorteer centrum, maar DHL app roept onderweg met de bezorger.

Of de bezorgers van DHL doen vandaag ook DHL Express leveringen ?

Ik verwacht hem hier net na de middag, als ik op de Apple launch day vorige maand af ga.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie_1988
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07:42
loekf2 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:04:
[...]

DHL Express and DHL track & trace is een zooitje vandaag. DHL Express roept nog steeds sorteer centrum, maar DHL app roept onderweg met de bezorger.

Ik verwacht hem hier net na de middag, als ik op de Apple launch day vorige maand af ga.
Ik zag hetzelfde bij DHL, maar PS5 Pro is net bezorgd! Normaal komt DHL hier altijd tussen 16.00-19.00 maar vandaag dus niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
loekf2 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:04:
[...]

Hmm waar zie je dhl express? Of is dat standaard voor dit?
Hij staat nog steeds bij internationaal sorteer centrum sinds 8:00 bij mij. Het is nu 11:30.
En DHL is meestal laat hier. Dus zal mij niks verbazen als het iets van 21:00 wordt. :/
Als die vandaag komt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
lHybridl schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:29:
[...]

Hmm waar zie je dhl express? Of is dat standaard voor dit?
Hij staat nog steeds bij internationaal sorteer centrum sinds 8:00 bij mij. Het is nu 11:30.
En DHL is meestal laat hier. Dus zal mij niks verbazen als het iets van 21:00 wordt. :/
Als die vandaag komt haha
Ik zie een vertraging van 1.5 uur bij DHL Express tov DHL. Volgens DHL Express is de bezorger nu aan het rijden, volgens DHL was het al om 10:00. Ik gok dat Sony voor Express betaalt, dus ik verwacht een DHL Express bezorger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
loekf2 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:46:
[...]

Ik zie een vertraging van 1.5 uur bij DHL Express tov DHL. Volgens DHL Express is de bezorger nu aan het rijden, volgens DHL was het al om 10:00. Ik gok dat Sony voor Express betaalt, dus ik verwacht een DHL Express bezorger.
ah oke duidelijk.
Als ik hier bij dhl express kijk die wat meer info geeft. Is het pakket sinds 8:00 in amsterdam depot. Daarna niks meer. app geeft ook hetzelfde aan.
Pagina: 1 ... 553 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord