Weet iemand of ergens nog nieuwe niet slim playstation 5s te koop zijn?
Nope, alleen op mp en v&a.DavidoooP schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 11:37:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
deze:?DavidoooP schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 11:37:
https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=pdl
Ik weet het niet, maar een ps5 bestellen bij een winkel die eigenlijk alleen schoonheidsproducten verkoopt lijkt me een beetje raar. Verder twee weken levertijd en zowel bij bol, op de website en bij de kvk staat een ander adres.
Vanaf vandaag €60,00 korting op de PS5 Slim Disk en Digital bij de meeste retailers.
Pricewatch: PS5 Slim Disk
Pricewatch: PS5 Slim Digital
Pricewatch: PS5 Slim Disk
Pricewatch: PS5 Slim Digital
NSO: SW-7515-1623-5706
PS5 of PlayStationVR2 €50-100 korting + Gratis 12 maanden Netflix Premium (€18,99p/m)*
https://direct.playstation.com/nl-nl
https://direct.playstation.com/nl-nl
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
https://www.mediamarkt.nl...1YP2BuLaJRD1U_HzCheyQSvsC
Slim LE nu te bestellen
Edit: Uitverkocht
Edit 2. Slim LE bij nedgame maar wel 50 euro duurder.
https://www.nedgame.nl/pl...ited-edition-/2344726229/
Edit 3 Nedgame ook uitverkocht
Slim LE nu te bestellen
[ Voor 35% gewijzigd door schumi1986 op 10-10-2024 00:18 ]
Iedereen slaapt zzzz zal niet hard gaan.
PS5 Pro ook te bestellen bij Nedgame
https://www.nedgame.nl/pl...station-5-pro/8803362338/
[ Voor 57% gewijzigd door Amaze86 op 10-10-2024 00:11 ]
2 winkels binnen een paar minuten uitverkochtAmaze86 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 00:01:
Iedereen slaapt zzzz zal niet hard gaan.

Yep ik had die van Nedgame in mijn mandje en wou afrekenen en poef weg...schumi1986 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 00:22:
[...]
2 winkels binnen een paar minuten uitverkocht
Dan zou ik als ik jou was tussen 07:00 en 09:00 bol in de gaten houden.Beatz schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 00:26:
[...]
Yep ik had die van Nedgame in mijn mandje en wou afrekenen en poef weg...
https://www.bol.com/nl/nl...ctCardItem_0.ProductImage
[ Voor 30% gewijzigd door schumi1986 op 10-10-2024 00:42 ]
Ok thanks dacht dat die al uitverkocht wasschumi1986 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 00:41:
[...]
Dan zou ik als ik jou was tussen 07:00 en 09:00 bol in de gaten houden.
Nee is nog niet online gekomen, voorgaande ps5 voorraad altijd tussen 0700 en 0900. Heb een linkje in mijn vorige post bijgevoegd.Beatz schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 00:42:
[...]
Ok thanks dacht dat die al uitverkocht was
Intertoys had net ook LE PS5 Slims op voorraad. Wel vrij snel uitverkocht.
Als Intertoys en Nedgame units krijgen. Zal Coolblue ook niet achterblijven. Bol ook nog straks!
Als Intertoys en Nedgame units krijgen. Zal Coolblue ook niet achterblijven. Bol ook nog straks!
MediaMarkt staat nu op 'binnenkort mogelijk ' toch? Wellicht komt die dus (nog een keer) online. Nedgame geeft wel daadwerkelijk uitverkocht aan.schumi1986 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 23:55:
https://www.mediamarkt.nl...1YP2BuLaJRD1U_HzCheyQSvsC
Slim LE nu te bestellen
Mediamarkt zet bij uitverkochte preorders de status altijd op binnenkort. Kleine kans dat deze nog ooit online komt (misschien bij geannuleerde preorders)FabianNL schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 07:35:
[...]
MediaMarkt staat nu op 'binnenkort mogelijk ' toch? Wellicht komt die dus (nog een keer) online. Nedgame geeft wel daadwerkelijk uitverkocht aan.
Coolblue komt waarschijnlijk zo online.
https://www.coolblue.nl/p...sary-limited-edition.html
Met 1 extra controller
https://www.coolblue.nl/p...on-tweede-controller.html
Edit: op!
[ Voor 24% gewijzigd door schumi1986 op 10-10-2024 08:10 ]
De PS5 Pro (+pakketten) zijn nu ook te bestellen bij Coolblue:
https://www.coolblue.nl/p...-pro-digital-edition.html
Zelf heb ik voor betaling bij afhalen gekozen, nog maar even de kat uit de boom kijken qua game updates en reviews.
https://www.coolblue.nl/p...-pro-digital-edition.html
Zelf heb ik voor betaling bij afhalen gekozen, nog maar even de kat uit de boom kijken qua game updates en reviews.
Die is nog bezig om een bundel te makenMichel242186 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 08:22:
vraag me af waar bol blijft
Bij coolblue was het echt niet te doen. Knoppen werden groen maar niks in het mandje….
Helaas, alleen bol nog volgens mij
Amazon.de komt ook nog
Untappd: Kapitein_Merijn
Nu net ook weer even online, dan direct weer uitverkocht zodra die in het mandje zit.Joosie200 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 08:55:
MM kortstondig online, heb hem in het mandje en toen ging ie out of stock. Zowel NL als BE.
Bol.com staat nu op uitverkocht bij mij. Geen enkele verandering gezien? Wellicht echt maar een enkel exemplaar dus.Erik-1980 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 08:41:
Bij coolblue was het echt niet te doen. Knoppen werden groen maar niks in het mandje….
Voorraad is nog niet online gezet.FabianNL schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:05:
[...]
Bol.com staat nu op uitverkocht bij mij. Geen enkele verandering gezien? Wellicht echt maar een enkel exemplaar dus.
Bij MediaMarkt kan je online enkel de bundel met de Qware starterkit preorderen. Waarschijnlijk proberen zo zo deze bijverkoop te verplichten. Jammer.
Wat is handiger denken jullie? Bestelling via PS Direct behouden of toch via Coolblue/Mediamarkt (PS5 Pro)?
PlayStation Direct behouden, direct twee jaar garantie bij Sony zelf.GoldenBirdy schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:47:
Wat is handiger denken jullie? Bestelling via PS Direct behouden of toch via Coolblue/Mediamarkt (PS5 Pro)?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Waar staat dat? Sony doet erg moeilijk met garantie en is maar 1 jaar.Jumpman schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:52:
[...]
PlayStation Direct behouden, direct twee jaar garantie bij Sony zelf.
Bij wie doen ze moeilijk? Laatst nog een PlayStation opgestuurd van 1,5 jaar oud, werd gewoon omgeruild binnen twee weken.Amaze86 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:55:
[...]
Waar staat dat? Sony doet erg moeilijk met garantie en is maar 1 jaar.
Nederlandse garantie is twee jaar bij de verkoper.
Open bijvoorbeeld de PS Pro winkelpagina en het staat direct onder het product. "1 jaar garantie, gratis bezorging, gratis retour, rechtstreeks bij Playstation"Jumpman schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:57:
[...]
Bij wie doen ze moeilijk? Laatst nog een PlayStation opgestuurd van 1,5 jaar oud, werd gewoon omgeruild binnen twee weken.
Nederlandse garantie is twee jaar bij de verkoper.
Mogen zij zeggen, is waarschijnlijk gewoon vertaald. Ze zijn verplicht in Nederland twee jaar te geven, als zij de directe verkoper zijn. En dat hebben ze in mijn geval ook gewoon gedaan.Amaze86 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:00:
[...]
Open bijvoorbeeld de PS Pro winkelpagina en het staat direct onder het product. "1 jaar garantie, gratis bezorging, gratis retour, rechtstreeks bij Playstation"
Dat gaat om de fabrieksgarantie die je ontvangt van Sony. Daarbovenop heb je wettelijk recht op garantie van PlayStation Direct in de hoedanigheid van Retailer. Deze garantie is afhankelijk van de verwachte levensduur van een PlayStation 5 en bedraagt minstens 2 jaar. In de praktijk valt dat vaak hoger uit, zo heb ik onlangs een TV laten repareren van 4,5 jaar oud onder de wettelijke garantie bij de Mediamarkt. De verwachte levensduur van een TV ligt rond de 5 jaar.Amaze86 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:00:
[...]
Open bijvoorbeeld de PS Pro winkelpagina en het staat direct onder het product. "1 jaar garantie, gratis bezorging, gratis retour, rechtstreeks bij Playstation"
Zie ook de volgende passages op de website van PlayStation Direct waarin de wettelijke garantie wordt erkend:
Als je in het Verenigd Koninkrijk of een land binnen de Europese Economische Ruimte woont, kun je bij PlayStation Direct als retailer een claim indienen als de producten die we je verkocht hebben gebrekkig zijn of niet voldoen aan de koopovereenkomst. Je hebt meestal tot twee jaar na de levering van de producten de tijd om een claim in te dienen, maar toepasbare lokale wetgeving kan je mogelijk extra bescherming bieden die deze periode verlengt.
Naast de rechten die je mogelijk hebt tegenover PlayStation Direct als retailer, hebben PlayStation®-consoles en -accessoires die via PlayStation Direct zijn gekocht ook een fabrieksgarantie van 12 maanden via Sony Interactive Entertainment Europe Limited.
[ Voor 49% gewijzigd door GoldenBirdy op 10-10-2024 10:07 ]
Ik heb ook zo’n bundel besteld op Coolblue, (de pro + discdrive). Echter hoop ik dat ze hem daadwerkelijk op release leveren en niet gezeur krijg dat ze de bundel niet waar kunnen maken omdat er nergens discdrives zijn.
En alweer uitverkocht...Kapitein Merijn schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 08:47:
Amazon.de komt ook nog
Untappd: Kapitein_Merijn
Dan zou ik ze lekker los bestellen Coolblue vraagt ook nog eens €20,00 meer. De disc drive hoort €119,99 te zijn. Die vindt je nog wel voor die prijs.G4mert schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 10:54:
Ik heb ook zo’n bundel besteld op Coolblue, (de pro + discdrive). Echter hoop ik dat ze hem daadwerkelijk op release leveren en niet gezeur krijg dat ze de bundel niet waar kunnen maken omdat er nergens discdrives zijn.
Zo hard loopt het ook niet met de Pro, staat al twee weken af en aan op PlayStation Direct te koop.
Ik heb nu idd een PlayStation direct order van een pro en de Coolblue bundel incl disc drive. Als ik komende weken ergens die drive kan bemachtigen voor een normale prijs cancel ik gelijk mijn Coolblue order..Jumpman schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:44:
[...]
Dan zou ik ze lekker los bestellen Coolblue vraagt ook nog eens €20,00 meer. De disc drive hoort €119,99 te zijn. Die vindt je nog wel voor die prijs.
Zo hard loopt het ook niet met de Pro, staat al twee weken af en aan op PlayStation Direct te koop.
Heb destijds gewoon die ps5 pro en disc drive bij playstation direct besteld in de loop van de dag dat pre orders live gingen. Had drive dag erna al in huis!G4mert schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:30:
[...]
Ik heb nu idd een PlayStation direct order van een pro en de Coolblue bundel incl disc drive. Als ik komende weken ergens die drive kan bemachtigen voor een normale prijs cancel ik gelijk mijn Coolblue order..
En dat was Bol.com
Hopelijk is het jullie gelukt om de 30th te bestellen.
En anders genoeg aanbod op de bekende kanalen..
Wat een nutteloze knop dat ze je op de hoogte zouden houden
Paar uur lang sinds vanochtend lopen refreshen om de tien minuten. Bij mm heb ik nog steeds de LE in mijn mandje. Bol was en bleef op uitverkocht / niet in voorraad staan.
Echt nooit een moment gehad om iets te bestellen, hoe weet je dat het afgelopen is dan?TrueGamer schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 13:58:
En dat was Bol.com
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
"hoe weet je dat het afgelopen is dan?"MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:51:
[...]
Echt nooit een moment gehad om iets te bestellen, hoe weet je dat het afgelopen is dan?
Deze vraag heb ik dan ook want ik heb nooit iets gehoord van bol.com en ik ben al sinds 07:00 vandaag aan het refreshen!
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Hij was wel degelijk online.copywizard schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:52:
[...]
"hoe weet je dat het afgelopen is dan?"
Deze vraag heb ik dan ook want ik heb nooit iets gehoord van bol.com en ik ben al sinds 07:00 vandaag aan het refreshen!
Maar binnen 40s weer uitverkocht ofzo.
Mediamarkt en Intertoys hebben vannacht redelijk lang online gestaan. CB ook 5 minuten vanmorgen.
Bol was echt binnen een minuut weg.
Overdag met de scalpers en bots erbij. Dan weet je dat de kans klein is.
Budgetgaming bijvMonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:51:
[...]
Echt nooit een moment gehad om iets te bestellen, hoe weet je dat het afgelopen is dan?
Ah ja zie dat het om 13:18 op Bol was... Ugh nou lekker dan.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Hmmmm lekker dan die heb ik dan helaas ook gemistMonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 15:59:
[...]
Ah ja zie dat het om 13:18 op Bol was... Ugh nou lekker dan.
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Blijkbaar toch belangstelling geboeg voor de PS5 Pro launch.
Verbaas er me ook over...en dan ook weer niet. Ook in veel US media "geen interesse in de Pro, gaat niet uitverkopen". Nergens te vinden. Maar is natuurlijk specifiek publiek en zal zelfde zijn met de lancering van de RTX50-reeks. Zelfs al vraagt nVidia 3000 euro voor een 5090, hij zal toch verkocht worden. Ik heb momenteel geen "nood" aan de pro maar dat is meer omdat ik recent een steam deck kocht en budget beetje onder controle moet blijven. Zoniet, was ik vermoedelijk ook wel overstag gegaan.
Valt toch allemaal wel mee ? Overal kan je de Pro nog bestellen. Enkel de LE van de reguliere versie was vandaag in seconden/minuten weg.
Overal? Op dit moment wel nog bij CB.Theebag schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:55:
Valt toch allemaal wel mee ? Overal kan je de Pro nog bestellen. Enkel de LE van de reguliere versie was vandaag in seconden/minuten weg.
Als je het topic vandaag gevolgd hebt, zit daar iets nuance in.
Que? Intertoys, Bol, Mediamarkt, Nedgame en Sony tonen allemaal nog voorraadAzqi schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:10:
[...]
Overal? Op dit moment wel nog bij CB.
Dat ging allemaal over de non-pro PS5 slim 30th anniversary editionAzqi schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:10:
[...]
Overal? Op dit moment wel nog bij CB.
Even ter check - ik zal een disk drive moeten kopen om GTA V en RDR2 PS4 games te blijven spelen? Heb nu een PS4 original uit 2015.
Of zal ik dan beter digital versies van die game kopen met oog op dat het allemaal toch digital downloads zal worden de komende jaren? Die 120 euro voor disk drive zal niet minder worden denk ik.
GTA 6 met een doosje en een fysieke map van de speelbare map is denk ik utopie maar vond die map altijd wel goed voor de voorpret haha.
Of zal ik dan beter digital versies van die game kopen met oog op dat het allemaal toch digital downloads zal worden de komende jaren? Die 120 euro voor disk drive zal niet minder worden denk ik.
GTA 6 met een doosje en een fysieke map van de speelbare map is denk ik utopie maar vond die map altijd wel goed voor de voorpret haha.
[ Voor 3% gewijzigd door Rookert25 op 11-10-2024 07:19 ]
Met betrekking tot de Playstation Disc Drive; deze is in enkele Fnac filialen nog beschikbaar volgens de website;
Fnac PS5 disc drive
Op moment van schrijven hebben Brussel, Leuven, Wijnegem en Hasselt nog "beperkte voorraad".
Ik woon in Maastricht en ben hem zelf eergisteren in het filiaal Luik gaan halen, om de een of andere vage reden kreeg ik ook nog 10 euro korting, de uiteindelijke prijs was €109,89
Of de Nederlandse (web)winkels deze nog tijdig binnenkrijgen is allerminst zeker. Mocht een van bovenstaande plaatsen niet te ver rijden zijn dan is dat misschien een optie.
Fnac PS5 disc drive
Op moment van schrijven hebben Brussel, Leuven, Wijnegem en Hasselt nog "beperkte voorraad".
Ik woon in Maastricht en ben hem zelf eergisteren in het filiaal Luik gaan halen, om de een of andere vage reden kreeg ik ook nog 10 euro korting, de uiteindelijke prijs was €109,89
Of de Nederlandse (web)winkels deze nog tijdig binnenkrijgen is allerminst zeker. Mocht een van bovenstaande plaatsen niet te ver rijden zijn dan is dat misschien een optie.
Voor de mensen die de FNAC in Wijnegem proberen, de voorraad indicatie is niet correct. De Carrefour in Borsbeek (minder dan 10 min. rijden) heeft er nog 1.Danster75 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:10:
Met betrekking tot de Playstation Disc Drive; deze is in enkele Fnac filialen nog beschikbaar volgens de website;
Fnac PS5 disc drive
Ik gok en hoop vooral dat de disc drives rond de release van de pro weer vol op te koop zijn voor de advies prijs van 119,-Danster75 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:10:
Fnac PS5 disc drive
Een kleine tip die voor vele vast al bekend is maar toch..
Als je voor 760 euro een Playstation 5 Pro wilt kopen bij Bol.com:
Koop bij wissel.nl 8 bol.com cadeau bonnen van 100 met 5% korting. Je ontvangt ze direct per e-mail.
/f/image/FSRhAvKix6tKqYiXYDHu9k4s.png?f=fotoalbum_large)
En gebruik deze in de checkout bij bol.com
:fill(white):strip_exif()/f/image/JFPWnpribzjxAyX7mz6PeD1U.png?f=user_large)
Easy, in 1 minuut gedaan.
Heb net mijn order bij Playstation Direct geannuleerd en overgestapt naar Bol.
Koop bij wissel.nl 8 bol.com cadeau bonnen van 100 met 5% korting. Je ontvangt ze direct per e-mail.
/f/image/FSRhAvKix6tKqYiXYDHu9k4s.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/JFPWnpribzjxAyX7mz6PeD1U.png?f=user_large)
Of koop ze bij iemand via mp, staan er zat op €100 voor €90 of zelfs €80 per stuk (alleen bij betrouwbare kopers kopen)G4mert schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 18:19:toon volledige bericht
Koop bij wissel.nl 8 bol.com cadeau bonnen van 100 met 5% korting:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En dan hopen dat die niet opeens meer beschikbaar is.
Ja kunt ook bonnen op MP kopen. Echter genoeg oplichters daar. Bij wissel koop ik vaak, en maar 1 x gehad dat een code niet werkte en toen kreeg ik direct dezelfde dag mijn geld terug.Amaze86 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 19:12:
[...]
Of koop ze bij iemand via mp, staan er zat op €100 voor €90 of zelfs €80 per stuk (alleen bij betrouwbare kopers kopen)
En dan hopen dat die niet opeens meer beschikbaar is.
Via Wissel heb je de bonnen binnen 1 min in je mailbox. Zonder enig risico 40 euro korting op je PS5 pro. Via MP zou de korting hoger kunnen zijn als je daar bonnen koopt.. maar geen zin in gezeur met dit soort bedragen.
Dude, dit heb ik nou ook precies hetzelfde gedaan lol. Eerst bij sony, toen naar bol met cadeaubonnen en gecanceld bij sony. Blijkbaar toch makkelijk te pre ordenen.G4mert schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 18:19:toon volledige bericht
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb hem net bij MM besteld. Daar kan ik hem de 7e na 14u ophalen. Dat heeft toch de voorkeur dan achter de geraniums zitten, wachtend op de bezorger. Kan ik meteen de oude klaarmaken voor verkoop.
Nu nog afwachten of de platen van de slim passen op de pro. Dan meteen die bestellen.
Nu nog afwachten of de platen van de slim passen op de pro. Dan meteen die bestellen.
Sony zegt dat ze niet passen, dacht dat het op hun website stond.Shaker74 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:35:
Heb hem net bij MM besteld. Daar kan ik hem de 7e na 14u ophalen. Dat heeft toch de voorkeur dan achter de geraniums zitten, wachtend op de bezorger. Kan ik meteen de oude klaarmaken voor verkoop.
Zoek me echt rot. Er staat van alles op de het net (sommige zeggen van wel, sommige van niet) maar nergens een bevestiging van Sony zelf. Tenminste, ik kan het niet vinden. Dus als iemand dat wel kan vinden post het even aub.Amaze86 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:16:
[...]
Sony zegt dat ze niet passen, dacht dat het op hun website stond.
De plates hebben hetzelfde formaat. (PRO heeft een bredere rand tussen de plates, daarom zijn de plates zelf even groot.) Dat heb ik al zelf uitgezocht. Maar of ze exact dezelfde vorm en bevestigingspunten hebben kun je niet zien.
Ik heb de zwarte plates in mijn winkelmand staan. Ik wil ze eigenlijk de 7e direct verwisselen.
Een beetje afhankelijk van waar je ze wil kopen, kun je natuurlijk beslissen om ze gewoon te bestellen en als ze niet passen te retourneren. Aangezien je al een aantal keer hebt aangegeven meteen te willen wisselen is dat misschien de beste optie. Tussen nu en 7 november komt Sony neem ik aan met meer info hierover, en anders zijn er vast gamewebsites/youtubers die de console eerder krijgen die dit gaan proberen. Op die manier heb je, in het beste geval, de plates voor 7 november klaarliggen, en in het slechtste geval moet je even moeite doen om die dingen terug te sturen en een week of wat wachten op je geld terug.Shaker74 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:48:
[...]
Zoek me echt rot. Er staat van alles op de het net (sommige zeggen van wel, sommige van niet) maar nergens een bevestiging van Sony zelf. Tenminste, ik kan het niet vinden. Dus als iemand dat wel kan vinden post het even aub.
De plates hebben hetzelfde formaat. (PRO heeft een bredere rand tussen de plates, daarom zijn de plates zelf even groot.) Dat heb ik al zelf uitgezocht. Maar of ze exact dezelfde vorm en bevestigingspunten hebben kun je niet zien.
Ik heb de zwarte plates in mijn winkelmand staan. Ik wil ze eigenlijk de 7e direct verwisselen.
Toychamp gaf vorige week op de website aan dat ze 7 november weer leverbaar zijn. Wellicht krijgen meer winkels op die datum voorraad.Stantana schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:01:
[...]
Ik gok en hoop vooral dat de disc drives rond de release van de pro weer vol op te koop zijn voor de advies prijs van 119,-
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Had ik ook gezien, dus hoop dat dit voor meer winkels zo zal zijn. Misschien dat Sony express nu geen nieuwe voorraad verkoopt en uitlevert naar winkels ivm scalpers?Hulleman schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:07:
[...]
Toychamp gaf vorige week op de website aan dat ze 7 november weer leverbaar zijn. Wellicht krijgen meer winkels op die datum voorraad.
Ik kan me geen andere reden bedenken dat die dingen namelijk niet opnieuw op voorraad komen..
[ Voor 3% gewijzigd door Stantana op 14-10-2024 19:06 ]
Ik las dat engeland 30th versies te veel heeft verkocht...
Zal je gebeuren dat je alles op orde had en dan geannuleerd wordt. Hier niemand last van gehad?
Zal je gebeuren dat je alles op orde had en dan geannuleerd wordt. Hier niemand last van gehad?
Die shop is ook apart in engeland, hun eigen fout.Shaker74 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 09:32:
Ik las dat engeland 30th versies te veel heeft verkocht...
Waar staat dat dan? Want ik heb het nog niet kunnen vinden.Amaze86 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:16:
[...]
Sony zegt dat ze niet passen, dacht dat het op hun website stond.
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Ik dacht dat er op dit moment redelijk wat mensen/bedrijven hem al hebben gekregen om te reviewen. Maar niemand die even kijkt of de platen passen?Grozno schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:19:
[...]
Waar staat dat dan? Want ik heb het nog niet kunnen vinden.
Dan stond het denk op reddit. Check deze https://www.google.nl/amp...ceplates-fit-ps5-pro/amp/Grozno schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:19:
[...]
Waar staat dat dan? Want ik heb het nog niet kunnen vinden.
Is van japanse amazon.
Covers are for PS5 (Slim) Digital & Disc consoles. NOT compatible with PlayStation 5 Pro.”

[ Voor 5% gewijzigd door Amaze86 op 16-10-2024 16:18 ]
Klopt, ik heb de platen ook opgemeten van dat plaatje en ze zijn identiek. Kunt alleen de bolling en de positie van de hakeln niet zien.Amaze86 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 16:08:
[...]
Dan stond het denk op reddit. Check deze https://www.google.nl/amp...ceplates-fit-ps5-pro/amp/
Is van japanse amazon.
[...]
[Afbeelding]
Waar dat Japan verhaal vandaag kwam is van 1 Japanse webwinkel die een lijstje had gepubliceerd met compatibiliteit. Daar stond bij, "nee". Maar dat was de enige site (zover ik weet) en onduidelijk of hun die info van Sony zelf hebben. Als je namelijk de release trailer van Sony kijkt zie je dat het niet helemaal duidelijk is. Er staat dat de platen kunnen worden verwisseld zodra hij/zij uit zijn. Maar bedoelen ze de platen of de PRO? Want er staat duidelijk bij dat de huidige drive en platen van de slim op de pro passen. Dus dan zou het vreemd zijn als de rest niet past. Zou je denken. Dus het is maar net hoe je het interpeteerd. Het leeft heel erg en vind het vreemd dat ze niet gewoon uitsluitsel geven.
Ik heb het eerder ook al gemeld, maar het lijkt me erg raar dat de huidige plates niet op de PS5 Pro zouden passen. Immers, de discdrive wordt geleverd met een één van de vier plates en past op de Pro.
Dan zouden voor de andere drie plates nog volledig nieuwe master molds moeten maken die wel weer qua design aansluiten bij die bestaande plate. Master molds zijn heel erg duur, dus dat lijkt me sterk.
Het is voor Sony veel logischer om de huidige plates ook op het chassis van de de Pro te laten passen. Al was het maar in een poging om de ontwikkeling van die master molds terug te verdienen.
Dan zouden voor de andere drie plates nog volledig nieuwe master molds moeten maken die wel weer qua design aansluiten bij die bestaande plate. Master molds zijn heel erg duur, dus dat lijkt me sterk.
Het is voor Sony veel logischer om de huidige plates ook op het chassis van de de Pro te laten passen. Al was het maar in een poging om de ontwikkeling van die master molds terug te verdienen.
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Weet iemand dat als je de ps5 pro besteld bij Coolblue, hem dan ook gegarandeerd krijgt op de release van 7 november? Ik twijfel namelijk of Playstation de console wél echt leverd op de release dag...
CB is in mijn ervaring best goed met hun leveringen. Als je het niet zeker weet en in de gelegenheid bent, kan je misschien ook nog kiezen om op te halen in de winkel. Voordeel dan is dat 'ie gewoon met de CB vracht mee gaat en niet nog los met de post/pakketdienst.038Robijno schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:04:
Weet iemand dat als je de ps5 pro besteld bij Coolblue, hem dan ook gegarandeerd krijgt op de release van 7 november? Ik twijfel namelijk of Playstation de console wél echt leverd op de release dag...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik verwacht geen problemen. Je moet hem dacht ik ophalen toch? Ik heb zelf die bij Sony geannuleerd en hem bij MM besteld/gekocht. Ik kan hem 7-11 na 14u afhalen. Ik verwacht geen problemen gezien ze overal nog steeds te bestellen zijn.038Robijno schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:04:
Veel zaken zetten er echter niet bij op je nú besteld over levering op release. Of pre order voor de komende voorraad zeg maar.Shaker74 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:03:
[...]
Ik verwacht geen problemen. Je moet hem dacht ik ophalen toch? Ik heb zelf die bij Sony geannuleerd en hem bij MM besteld/gekocht. Ik kan hem 7-11 na 14u afhalen. Ik verwacht geen problemen gezien ze overal nog steeds te bestellen zijn.
Staat niet duidelijk bestel nu en krijg 07-11
Dat staat bij mijn bestelling.glydoscoop schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:48:
[...]
Veel zaken zetten er echter niet bij op je nú besteld over levering op release. Of pre order voor de komende voorraad zeg maar.
Staat niet duidelijk bestel nu en krijg 07-11
"Op te halen vanaf donderdag, 07-11-2024 om 14:00"
Bij Coolblue staat er, op te halen vanaf de release dag. Maar er staat geen tijd bij ofzo.Shaker74 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:25:
[...]
Dat staat bij mijn bestelling.
"Op te halen vanaf donderdag, 07-11-2024 om 14:00"
Ik denk overigens dat het aantal van de verkochte units best mee zal vallen. Verwacht dat ze de levering prima aankunnen. Ik denk dat er best veel twijfelaars zijn die de kat uit de boom willen kijken. Die gaan hem pas kopen als de gebruiker reviews komen. Ze kijken of het echt gaat uitmaken. Dan zullen de twijfelaars beslissen. En dat begrijp ik volledig. Het is links of rechtsom erg veel geld. En je kunt je euro maar 1x uitgeven.
Ik zit er hetzelfde in nu. Ik speel er zo veel op en heb er nu al 2 staan dus ik denk dat het wel goed moet komen maar de PSVR2 vond ik bijvoorbeeld toch net teveel geld voor de uren die erin zitten.Shaker74 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:09:
Ik denk overigens dat het aantal van de verkochte units best mee zal vallen. Verwacht dat ze de levering prima aankunnen. Ik denk dat er best veel twijfelaars zijn die de kat uit de boom willen kijken. Die gaan hem pas kopen als de gebruiker reviews komen. Ze kijken of het echt gaat uitmaken. Dan zullen de twijfelaars beslissen. En dat begrijp ik volledig. Het is links of rechtsom erg veel geld. En je kunt je euro maar 1x uitgeven.
Dit! Als rond (of net na) release een boel filmpjes komen van bijvoorbeeld Digital Foundry waarbij er echt grote verschillen zijn dan maakt de Pro een kans bij mij.Shaker74 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:09:
Als het resultaat is dat spellen die nu slecht lopen met een lage resolutie iets minder slecht lopen met een iets minder lager resolute, maar nog steeds SLECHT, dan heeft het voor mij allemaal geen zin.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
PSVR2 had ik ook graag willen hebben. Dat is het enige wat ik nog niet heb. Maar ik draag een leesbril en ik ben bang dat ik het allemaal niet zo goed zie zitten.glydoscoop schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:53:
[...]
Ik zit er hetzelfde in nu. Ik speel er zo veel op en heb er nu al 2 staan dus ik denk dat het wel goed moet komen maar de PSVR2 vond ik bijvoorbeeld toch net teveel geld voor de uren die erin zitten.
Woon je in de buurt van Europoort?Shaker74 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:02:
[...]
PSVR2 had ik ook graag willen hebben. Dat is het enige wat ik nog niet heb. Maar ik draag een leesbril en ik ben bang dat ik het allemaal niet zo goed zie zitten.En het is idd erg duur. Zou het wel een keer willen proberen. Met name Horizon lijkt me echt ontzettend gaaf om te spelen in VR. Maar wie weet.
Ik draag een verre afstand bril dat gaat prima, op Aliexpress zie ik ook af en toe corrected lenses te koop staan. Als F1 24 ondersteund zou worden had ik er heel anders over gedacht,
Weer in Topic.. Misschien dat ik er toch maar 1 ga pre orderen.
Europoort, niet echt. Woon aan de andere kan van Nederland. Letterlijk in die geval.glydoscoop schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:23:
[...]
Woon je in de buurt van Europoort?
Ik draag een verre afstand bril dat gaat prima, op Aliexpress zie ik ook af en toe corrected lenses te koop staan. Als F1 24 ondersteund zou worden had ik er heel anders over gedacht,
Weer in Topic.. Misschien dat ik er toch maar 1 ga pre orderen.
PRO besteld.
Nog anderhalve week voor de release en de PlayStation 5 Pro is nagenoeg overal nog te koop, dat is met de PlayStation 4, PlayStation 4 Pro en de PlayStation 5 wel anders geweest.
Ik denk toch de prijs en geen echte launch titels. Er komen wel updates natuurlijk maar een GTA6 of bijvoorbeeld GT8 bundel kan hierin wel echt het verschil maken.
Dit had de PlayStation 4 Pro ook niet echt. (Alleen 45 games die een patch hadden rond de release: https://time.com/4553604/playstation-4-pro-enhanced-games/.glydoscoop schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:42:
Ik denk toch de prijs en geen echte launch titels. Er komen wel updates natuurlijk maar een GTA6 of bijvoorbeeld GT8 bundel kan hierin wel echt het verschil maken.
Zullen er met BF al deals komen met bijvoorbeeld een 2e controller of een game?
Helaas geeft mijn kristallen bol hier geen antwoord opglydoscoop schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:59:
Volgend BF 2025glydoscoop schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:59:
Als ze niet zo lekker lopen zou het wel eens kunnen hoor.. Mediamarkt heeft BO6 ook al voor de helft aangeboden 1 dag na de release.
Ja omdat mm 25 jaar bestaat, ps5 pro is amper uit en meteen einde van de maand een actie 😁 Zie het niet gebeuren, pas over 3 maanden als de verkoop tegenvalt dan zullen we kleine prijsverlaging zien.glydoscoop schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:54:
[...]
Als ze niet zo lekker lopen zou het wel eens kunnen hoor.. Mediamarkt heeft BO6 ook al voor de helft aangeboden 1 dag na de release.
Nee, mee eens inderdaad. volgend jaar.Amaze86 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:58:
[...]
Ja omdat mm 25 jaar bestaat, ps5 pro is amper uit en meteen einde van de maand een actie 😁 Zie het niet gebeuren, pas over 3 maanden als de verkoop tegenvalt dan zullen we kleine prijsverlaging zien.
Mail van Sony!
Betaling voor je pre-order wordt spoedig verwerkt
De geplande releasedatum van je gereserveerde item is in zicht. Je pre-order wordt dan ook binnenkort verzonden. De komende dagen brengen we het totaalbedrag van je pre-order (inclusief eventuele bezorgkosten) in rekening via de betaalmethode die je hebt opgegeven toen je je pre-order reserveerde.
Nu nog een disc drive ergens gaan vinden..

De geplande releasedatum van je gereserveerde item is in zicht. Je pre-order wordt dan ook binnenkort verzonden. De komende dagen brengen we het totaalbedrag van je pre-order (inclusief eventuele bezorgkosten) in rekening via de betaalmethode die je hebt opgegeven toen je je pre-order reserveerde.

Is er eigenlijk een limiet op PayPal-betalingen? Want er gaat wel ineens een groot bedrag af. Mijn Paypal is gewoon gekoppeld met mijn bankrekening en daarop staat voldoende saldo, maar ik heb nog nooit een groot bedrag uitgegeven met PayPal...Stantana schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:28:
Mail van Sony!![]()
Normaal gezien is het geen probleem, ik heb ooit is 4000 euro betaald via paypal.verityn schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:38:
[...]
Is er eigenlijk een limiet op PayPal-betalingen? Want er gaat wel ineens een groot bedrag af. Mijn Paypal is gewoon gekoppeld met mijn bankrekening en daarop staat voldoende saldo, maar ik heb nog nooit een groot bedrag uitgegeven met PayPal...
Gaat goed komen!verityn schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:38:
[...]
Is er eigenlijk een limiet op PayPal-betalingen? Want er gaat wel ineens een groot bedrag af. Mijn Paypal is gewoon gekoppeld met mijn bankrekening en daarop staat voldoende saldo, maar ik heb nog nooit een groot bedrag uitgegeven met PayPal...
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |