De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hier ook, even afwachten gok iklHybridl schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:48:
[...]
ah oke duidelijk.
Als ik hier bij dhl express kijk die wat meer info geeft. Is het pakket sinds 8:00 in amsterdam depot. Daarna niks meer. app geeft ook hetzelfde aan.
Aangekomen op het internationaal sorteercentrum
7 nov, 08:30
Uit de DHL app
Met express app:
Verwerkt in sorteer centrum Rotterdam 08:29 uur
Ik ben niet ongeduldig hoor 😂
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
In de DHL mail staat 300x dat er absoluut een handtekening vereist is voor levering, gewoon afgegeven aan de winkel waar ik boven woon.
Maar goed, hij is binnen.
Oh, 2 minuten hierna is hij binnengekomenJariLive schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:10:
Kunnen ze even opschieten met die planning?
[Afbeelding]
Heb precies hetzelfde. Durf tegelijkertijd ook nauwelijks de deur uit te gaan hahaDoctorV64 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:01:
Regio Rotterdam :
Uit de DHL app
Met express app:
:strip_exif()/f/image/TgLdxXfr8Vlxm04V75yEIjR2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 79% gewijzigd door Furrr op 07-11-2024 13:10 ]
onderweg met bezorger opeens hier. DHL app
Anoniem: 1885112
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 07-11-2024 13:14 ]
Ik ben de 21e niet thuis en mijn vrouw wil helaas niet de hele dag voor het raam wachten op DHL express.
[ Voor 5% gewijzigd door Elias2020 op 07-11-2024 13:17 ]
Je kan hem laten bezorgen bij een ServicePoint. Zo heb ik dat ook gedaan.Elias2020 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:16:
Is het makkelijk vooraf om de bezorgdag te wijzigen?
Ik ben de 21e niet thuis en mijn vrouw wil helaas niet de hele dag voor het raam wachten op DHL express.
Heb je dat geregeld nadat je de t en t hebt ontvangen of al eerder in je ps direct account?Anoniem: 1885112 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:18:
[...]
Je kan hem laten bezorgen bij een ServicePoint. Zo heb ik dat ook gedaan.
De mijne kwam binnen na drie kwartier op onderweg te staan. Dus het kan snel gaan.70Rocks schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:31:
Heeft er iemand de Ps5 pro ontvangen terwijl hij nooit op 'wordt bezorgd' heeft gestaan? Twijfel nu of ik de deur uit kan. Hij staat nog steeds op gesorteerd.
Gebeurd weinig bij DHL, hij moet eerst in je regio aankomen en dan nog bezorgd worden. Je kan in de namiddag/avond route van DHL zitten. Dan kan hij zo nog switchen naar "Aangekomen in jouw regio" en daarna tussen 4 en 5 updaten naar "Wordt bezorgd"70Rocks schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:31:
Heeft er iemand de Ps5 pro ontvangen terwijl hij nooit op 'wordt bezorgd' heeft gestaan? Twijfel nu of ik de deur uit kan. Hij staat nog steeds op gesorteerd.
Hier precies hetzelfde, Bol heeft hem ook geleverd, ben helaas nog (lang) niet thuis gaat een lange dag worden.k1978 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:55:
Nou bol heeft ook geleverd. Straks maar ff aansluiten en maar iets digitaal kopen want geen disc drive kunnen scoren..
Ik heb gisteren toch maar de knoop doorgehakt en hem gekocht, in de hoop vandaag bij Toychamp of elders een disk drive te kunnen kopen.
En ik zit dus ook met alleen maar disks thuis, dus dan maar wat nieuws digitaal kopen.
En dat terwijl ik zoveel toffe spellen op disk heb liggen. Ik heb spijt als haren op mn hoofd niet eerder een diskdrive te hebben gekocht toen het nog kon, alleen was ik toen nog niet overtuigd dat ik de Pro zou gaan halen.
Ik kreeg een mailtje van DHL dat ze mijn Pro zouden komen bezorgen, maar toen bedacht ik me dat ik vandaag naar kantoor moest. Via de site of app van DHL kan je dan het bezorgadres wijzigen naar bijvoorbeeld zo'n ServicePoint, dus niet via PlayStation Direct. Moet je natuurlijk wel zo snel mogelijk aangeven (dag van tevoren).Elias2020 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:20:
[...]
Heb je dat geregeld nadat je de t en t hebt ontvangen of al eerder in je ps direct account?
Nu geduld hebben voor de disc drive..
Nooit echt fan van DHL
Bij kwam ie om 15:00, met een DHL fiets koerier. Dat is iets later dan normaal.NouraA schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:49:
Normaal is die altijd smorgens hier en nu nog niets gezien
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Uiteindelijk om 15:45 uur gebracht. De DHL medewerker zei dat hij me blij kwam maken, hij zag de afzender.DoctorV64 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:01:
Regio Rotterdam :
Uit de DHL app
Met express app:
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Veel plezier ook aan iedereen met een Pro 🎉
Op vraag & aanbod staan er een aantal te nieuw te koop voor ~€370. Bij KPN kreeg je een console bij het afsluiten van een nieuw abonnement.WhiteDog schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:20:
Ik zoek een PS5 Slim Digital aan te schaffen tegen kerst. Deze is momenteel ongeveer 450 € maar heeft ook recent in de pricewatch gestaan voor rond de 400 €. Verwachten jullie nog prijsdalingen (Black Friday?) of kan ik hem beter nu alvast kopen?
Veel plezier ook aan iedereen met een Pro 🎉
Mocht je liever bij een winkel kopen zou ik zeker wachten tot black friday.
Ik wil er graag nog eentje waar je schijfjes in kan stoppen. Zouden die er nog zijn tegen Black Friday of kan ik beter nu al tot actie overgaan? Ik voel er niet veel voor om een digital only te hebben - dan kan ik niet makkelijk een spel lenen van mijn zwager ofzo.schumi1986 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:51:
[...]
Op vraag & aanbod staan er een aantal te nieuw te koop voor ~€370. Bij KPN kreeg je een console bij het afsluiten van een nieuw abonnement.
Mocht je liever bij een winkel kopen zou ik zeker wachten tot black friday.
Dat kan niemand zeggen, denk dat je voor jezelf die keus moet maken of je het risico nemen wilheron schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:57:
[...]
Ik wil er graag nog eentje waar je schijfjes in kan stoppen. Zouden die er nog zijn tegen Black Friday of kan ik beter nu al tot actie overgaan? Ik voel er niet veel voor om een digital only te hebben - dan kan ik niet makkelijk een spel lenen van mijn zwager ofzo.
Hier ook regio Rotterdam, alleen pas om 19:00 bezorgd. En dat terwijl ik de middag vrij had genomenDoctorV64 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:15:
[...]
Uiteindelijk om 15:45 uur gebracht. De DHL medewerker zei dat hij me blij kwam maken, hij zag de afzender.
Enige troost was dat ik dus wel de middag heb kunnen gamen tot de Pro kwam
Ik zit al in een specifieke Telegram stock groep, maar die lijkt alleen maar stock aan te kondigen op Amazon.co.uk. Betreft vaak externe verkopers die dan weer niet naar NL willen versturen. Verder ingeschreven bij de meeste grote retail stores die een "mail me als dit artikel weer op voorraad is" functie hebben. In CamelCamel een price alert aangemaakt en ook hier op Tweakers een voorraad alert ingesteld.
Vooropgesteld zou ik best een paar euro meer willen betalen, maar daar moet het ook bij blijven. Op bijvoorbeeld eBay kun je die drives vanaf 270 euro kopen, maar dat is gekkenwerk als die bij Sony 120 euro kost.
Ben echt benieuwd om Forbidden West en Hogwarts Legacy te spelen op m'n Pro, maar die heb ik beiden op disk en ik vertik 't om die op een andere manier aan te schaffen.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Ik ben ook in de markt voor een disc drive maar het zal gewoon wachten worden tot er weer voorraad is.DexterDee schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:51:
Voor de PS5 pro bezitters, wat zijn jullie strategieën om een losse disk drive te "sniperen"?
Ik zit al in een specifieke Telegram stock groep, maar die lijkt alleen maar stock aan te kondigen op Amazon.co.uk. Betreft vaak externe verkopers die dan weer niet naar NL willen versturen. Verder ingeschreven bij de meeste grote retail stores die een "mail me als dit artikel weer op voorraad is" functie hebben. In CamelCamel een price alert aangemaakt en ook hier op Tweakers een voorraad alert ingesteld.
Vooropgesteld zou ik best een paar euro meer willen betalen, maar daar moet het ook bij blijven. Op bijvoorbeeld eBay kun je die drives vanaf 270 euro kopen, maar dat is gekkenwerk als die bij Sony 120 euro kost.
Ben echt benieuwd om Forbidden West en Hogwarts Legacy te spelen op m'n Pro, maar die heb ik beiden op disk en ik vertik 't om die op een andere manier aan te schaffen.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Elke dag meerdere keren alle websites afgaan en kijken of er voorraad is. Andere tactiek heb ik nietDexterDee schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:51:
Voor de PS5 pro bezitters, wat zijn jullie strategieën om een losse disk drive te "sniperen"?
Er is dus blijkbaar geen EU telegram groep of zo die push notificaties stuurt zodra hij ergens in stock is, zoals er destijds wel was voor de PS5?
Uiteindelijk mazzel gehad en op Playstation Direct een disc drive weten te scoren. Als ik nu geen disc drive zou hebben, zou ik als ik jullie was Playstation Direct in de gaten houden. Elke dag een paar keer kijken.
Het silver is binnen, nu nog het goud.
:strip_exif()/f/image/i59BZhzmfI688UMEWcTc3Ip8.jpg?f=fotoalbum_large)
Twitch.tv/coelijoeli
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik ververs deze pagina elke dag een keer of 30 (als het niet meer is) maar nooit een succes..CoeliJoeli schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 14:21:
Uiteindelijk mazzel gehad en op Playstation Direct een disc drive weten te scoren. Als ik nu geen disc drive zou hebben, zou ik als ik jullie was Playstation Direct in de gaten houden. Elke dag een paar keer kijken.
Het is dus echt puur geluk hebben. Thanks voor je tip anyway
Ik denk het niet. In de VS zijn de disc drives volgens mij beter beschikbaar. Ik denk dat het gewoon allocatie is van wat ze produceren naar de VS.ap3nr0ts schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:16:
Open vraag over die disk drive: stoort het jullie niet ontzettend dat die schaarste er is? Het lijkt me echt zo onnodig namelijk qua productiecapaciteit en komt op mij over als een bewuste keuze. Ik denk dan echt: prima, als je me wilt laten betalen voor een stand (in kastje past bij niet) en een zeer dure drive die ik niet eens kan vinden, dan laat het maar. Door mijn ergernis met deze keuzes heb ik bijvoorbeeld Metaphor op pc gekocht, terwijl ik dat veel liever lui vanaf mijn PS5 zou starten. I don't know, het voelt alsof Sony momenteel wat arroganter in zijn keuzes is, en dan haak ik sneller af.
Het is zeker geluk. Ik gebruik sinds een paar dagen een “changedetector” op die pagina. Maar nog geen geluk gehad.Stantana schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:27:
[...]
Ik ververs deze pagina elke dag een keer of 30 (als het niet meer is) maar nooit een succes..
Het is dus echt puur geluk hebben. Thanks voor je tip anyway
Ik hoop dat ik er voor Sinterklaas een kan scoren.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
NU OP VOORRAAD!!
Edit: En weer uitverkocht! 5 min op voorraad geweest 🤣
:strip_exif()/f/image/c3EAsXK0IhfMJm7WFNq8D2Gt.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 65% gewijzigd door Furrr op 11-11-2024 10:34 ]
NU OP VOORRAAD!!
:strip_exif()/f/image/c3EAsXK0IhfMJm7WFNq8D2Gt.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 66% gewijzigd door Furrr op 11-11-2024 10:35 ]
Update: En alweer op
[ Voor 10% gewijzigd door erickov op 11-11-2024 10:34 ]
Uncomfortable silence can be so loud...
Anoniem: 1925548
Hier ook een drive kunnen bestellen. 5 min op voorraad geweest 😅.k1978 schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:31:
[...]
Held!! Bedankt en meteen besteld natuurlijk
Echt treurig. Ik heb wel toevallig een bestelling kunnen plaatsen. Net voor ik mn bericht plaatste. Bizar gewoon.Anoniem: 1925548 schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:36:
Haha ja, ik dacht weet je wat ik bestel dat ding gewoon. Hij was op voorraad, ik log in eeeen op.
Lijkt me goed voor anderen om dit tijdstip aan te houden.
Twitch.tv/coelijoeli
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Ja vorige keer was het ook rond die tijd..WinterBase schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:14:
Shit, ook weer gemist. Morgen ochtend ga ik rond 10u klaar zitten.

Eindelijk een keer wel gelukt om een disc drive te bemachtigen, vraag niet hoe…
Betaal knop bleef maar grijs, na 3x de pagina vernieuwen is het toch gelukt!
Voor diegene die het niet is gelukt, vorige week was hij op voorraad tussen 10:00 en 10:30 en vandaag weer.
Geen idee of het toeval is, maar misschien het proberen waard om rond dit tijdstip als een gek de pagina te blijven vernieuwen.
Anoniem: 1456976
Volgens mij worden ze vooral massal opgekocht door scalpers. Dus dan krijg je dit soort praktijken.Anoniem: 1456976 schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:20:
Hoe moeilijk kan het ook zijn om die randapparatuur op voorraad te krijgen. Alsof we met een beginnend bedrijf te maken hebben.
Ik hoop zo dat die er allemaal mee blijven zitten. Vervelend volk.erickov schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:21:
[...]
Volgens mij worden ze vooral massal opgekocht door scalpers. Dus dan krijg je dit soort praktijken.
Gvd pfff ben op werk kon op dat moment niet checken man manFurrr schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:26:
https://direct.playstatio...-digital-edition-consoles
NU OP VOORRAAD!!
[Afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Maastricht1990 op 11-11-2024 11:57 ]
Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /
[ Voor 60% gewijzigd door k1978 op 11-11-2024 15:35 ]
Uitverkocht...k1978 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:35:
PS5 disc drive weer te bestellen
Ze zijn weer op voorraad
UITVERKOCHT
[ Voor 6% gewijzigd door k1978 op 11-11-2024 15:38 ]
Correctie 8 minuutjes
[ Voor 23% gewijzigd door Theo27 op 11-11-2024 15:38 ]
Scrooge NL
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En dat terwijl ik zo'n beetje de hele dag overal zit te 'refreshen'

[ Voor 31% gewijzigd door Stunned Guy op 11-11-2024 15:46 ]
Amaze86 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:40:
Mediamarkt ook binnenkort €169,99
https://www.mediamarkt.nl...edition-0-gb-1875799.html
Edit: Is het niet voordeliger om een PS5 slim disc te kopen, disc er af te halen, nieuwe plates kopen en de PS5 slim als DE weer te verkopen?
[ Voor 21% gewijzigd door Hulleman op 11-11-2024 15:53 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
€ 50 op de prijs gooien. Die moeten zich diep schamen !!!Amaze86 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:40:
Scrooge NL
wel gelijk 50 euro extra.
Ik wacht nog een aantal dagen af, en dan ga ik een PS5 slim bestellen en doorverkopen.
Wel vreemd dat ze 50 euro boven de prijs gaan zitten.Amaze86 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:40:
Precies datTheo27 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:52:
[...]
€ 50 op de prijs gooien. Die moeten zich diep schamen !!!
MediaMarkt is ook aan het scalpen? Triest.Amaze86 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:40:
Ik heb al een "review" bij de productpagina ingediend om ze hierop te attenderen. Het zou tot 72 uur kunnen duren voordat deze zichtbaar is
Misschien dat anderen hier ook zin in hebben? Dit soort gedrag is schandalig..
[ Voor 27% gewijzigd door Danster75 op 11-11-2024 16:07 ]
Scalpers. Al hadden ze hem nu voor dat bedrag, ik loop er met een boog omheen.Amaze86 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:40:
Zelfs op de Pre-order dag kon je zonder moeite tegelijk met je console bestelling een discdrive in je mandje gooien. Waar ga je op wachten dan? Tot hij duurder gaat worden? Tot hij uitverkocht is?
Misschien als je later pas hebt besloten om de Pro te bestellen?Lekkerboeie86 schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:58:
Het is heel vervelend dat hij slecht leverbaar is. En dit moet ook beter, maar hij is weken lang zonder problemen te bestellen geweest.
Zelfs op de Pre-order dag kon je zonder moeite tegelijk met je console bestelling een discdrive in je mandje gooien. Waar ga je op wachten dan? Tot hij duurder gaat worden? Tot hij uitverkocht is?
Dat was inderdaad bij mij het geval ja en ik had de verwachting dat de disc drive op de pro release date wel weer beschikbaar zou zijn.k1978 schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:04:
[...]
Misschien als je later pas hebt besloten om de Pro te bestellen?
Het blijft toch bijzonder (slecht) dat wanneer je nu (of enkele dagen geleden) beslist om een Pro te kopen, je er geen discdrive bij kunt kopen.
Dit is wel heel erg makkelijk met wat je nu zegt..Lekkerboeie86 schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:58:
Het is heel vervelend dat hij slecht leverbaar is. En dit moet ook beter, maar hij is weken lang zonder problemen te bestellen geweest.
Er zijn natuurlijk zat mensen geweest die even gewacht hebben met het bestellen van een Pro, omdat zij bijvoorbeeld meer wilde zien voor de daadwerkelijke aanschaf.
Mensen die dus later de knoop hebben doorgehakt, lopen nu tegen dit probleem aan. En weet zeker dat iedereen die later een aanschaf heeft gedaan, had verwacht dat de drives op release wel weer prima op voorraad zou zijn.
Jij doet het nu voorkomen als “eigen schuld dikke bult”
Scalpers zijn hier gewoon schuldig aan, en te weinig voorraad vanuit Sony.
Nogmaals, elke dag blijven kijken mensen. Het is echt geluk hebben!
[ Voor 6% gewijzigd door Stantana op 11-11-2024 17:14 ]
Laten hopen dat de discdrives snel in grote getalen gaat binnen komen. Wellicht is het verkoopsucces van de pro toch boven verwachting. De console zelf is wel goed beschikbaar.Stantana schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:07:
[...]
Dit is wel heel erg makkelijk wat je nu zegt..
Er zijn zat mensen geweest die even gewacht hebben met het bestellen van een Pro, omdat zij bijvoorbeeld meer wilde zien voor de daadwerkelijke aanschaf.
Mensen die dus later de knoop hebben doorgehakt, lopen nu tegen dit probleem aan. En weet zeker dat iedereen die later een aanschaf heeft gedaan, had verwacht dat die drives op release wel weer prima op voorraad zou zijn.
Jij doet het nu voorkomen als “eigen schuld dikke bult”
Scalpers zijn hier gewoon schuldig aan, en te weinig voorraad vanuit Sony.
Nogmaals, elke dag blijven kijken mensen. Het is echt geluk hebben!
Het afwachten op wat dan ook, hebben we ook gezien bij de PS5 release 4 jaar geleden. En dat zullen we ook weer zien bij de PS6 release over een aantal jaar. De uitkomst is uiteraard wel hetzelfde en dat kan je nu al in de glazenbol zien.
Met deze prijzen duurt het nog wel even voor ik een PlayStation 5 Pro aan zwengel. Ik heb hem toch pas nodig voor GTA VI en voor GT7 zou het een 'nice to have' zijn.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Tsja… je moet wat Aldine er geen Qware meuk of “ik ben startklaar” onzin erbij kan bundelen….Amaze86 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:40:

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Sony heeft niet zoveel baat bij fysiek verkopen heb ik het gevoel. Juist de enthousiaste gamers, de klant voor de Pro willen ze naar volledig digitaal toe trekken.Anoniempje92 schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:48:
Ze zouden ze ook gewoon enkel fysiek kunnen aanbieden (1 p.p) in plaatst van online , dan heeft iedereen een eerlijke kans en dan zie je de scalpers niet zo snel
Voor mij een reden opnieuw na te denken. De klanten met een DS5 Edge laten ze zitten: bij de reparatie van de rubberen grip, zeggen ze eigen schuld. Terwijl het een ontwerp fout is. Geen thumps te koop, terwijl dit juist voordelen van deze controller geeft. Dan de PlayStation Portal, er wordt nauwelijks wat gedaan aan ontwikkeling en (preventieve) fixes. Nu weer de Disc Drive en/of geen fysieke PlayStation 5 Pro aanbieden. En zeker nu Microsoft het laat afweten zien we meteen weer arrogant Sony terug.
Als ik dan kijk welke games ze echt als IP op de PlayStation 5 (Pro) bieden is dat nog maar bar weinig in vergelijking met de PlayStation 4 bijvoorbeeld. Bijna alles is ook elders te spelen tegenwoordig.
Volgend jaar dan toch maar die RTX5070 i.c.m. een Nintendo Switch 2 halen dan. Dan zit ik alleen nog met het feit dat ik mijn PlayStation 5 moet houden voor GT7 en GTA VI.
Nee, alleen in bundels natuurlijk, dat levert meer op.WinterBase schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:06:
Wauw, Coolblue stuurt een mail dat ze de disc drive helemaal niet meer gaan verkopen…
Microsoft heeft als goed opgegeven op de console markt. Tenzij ze een comeback kunnen met de volgende Xbox. Zo niet, dan eindigt al hun games op elke platform naar keuze.Jumpman schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:04:toon volledige bericht
[...]
Sony heeft niet zoveel baat bij fysiek verkopen heb ik het gevoel. Juist de enthousiaste gamers, de klant voor de Pro willen ze naar volledig digitaal toe trekken.
Voor mij een reden opnieuw na te denken. De klanten met een DS5 Edge laten ze zitten: bij de reparatie van de rubberen grip, zeggen ze eigen schuld. Terwijl het een ontwerp fout is. Geen thumps te koop, terwijl dit juist voordelen van deze controller geeft. Dan de PlayStation Portal, er wordt nauwelijks wat gedaan aan ontwikkeling en (preventieve) fixes. Nu weer de Disc Drive en/of geen fysieke PlayStation 5 Pro aanbieden. En zeker nu Microsoft het laat afweten zien we meteen weer arrogant Sony terug.
Als ik dan kijk welke games ze echt als IP op de PlayStation 5 (Pro) bieden is dat nog maar bar weinig in vergelijking met de PlayStation 4 bijvoorbeeld. Bijna alles is ook elders te spelen tegenwoordig.
Volgend jaar dan toch maar die RTX5070 i.c.m. een Nintendo Switch 2 halen dan. Dan zit ik alleen nog met het feit dat ik mijn PlayStation 5 moet houden voor GT7 en GTA VI.
Zonder concurrentie kan Sony gewoon vragen wat ze willen. En zolang mensen maar toegeven, blijf je dit gedrag zien.
Elke bedrijf wil van fysieke games af, want daardoor krijgen ze minder geld binnen, en hierdoor hebben ze minder controle. Zodra alles digitaal is, dan kunnen ze gewoon hoofdprijs vragen.
Ik wacht hier nog een paar dagen, en bestel een PS5 slim Disc Editie, en dan verkoop ik het weer door.
Dan maar meer uitgeven. als ik 375 tot 400 euro weer terug verdiend dan ben ik al blij zat.
Ik heb speciaal voor GoT een Telegram botje gemaakt die de Nederlandse Playstation Direct website in de gaten houdt en kijkt of er stock is van de PS5 Diskdrive.
Hier is de Telegram invite link:
https://t.me/tweakersps5diskdrivestock
Voor de mobiele gebruikers van telegram:
/f/image/mNyyGcZSXEG4aRTRnu6ER8pr.png?f=fotoalbum_large)
Garantie tot aan de voordeur, maar doe er je voordeel mee zolang 'ie werkt!
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
fucking heldDexterDee schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:05:
Gelukkig zijn er óók nog Tweakers die daadwerkelijk kunnen programmeren
Ik heb speciaal voor GoT een Telegram botje gemaakt die de Nederlandse Playstation Direct website in de gaten houdt en kijkt of er stock is van de PS5 Diskdrive.
Hier is de Telegram invite link:
https://t.me/tweakersps5diskdrivestock
Voor de mobiele gebruikers van telegram:
[Afbeelding]
Garantie tot aan de voordeur, maar doe er je voordeel mee zolang 'ie werkt!

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /
Gewoon wachten, begint meestal al een week voor bf.Noctonix schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:19:
Ik zit te twijfelen of ik nu een ps5 slim disc edition moet kopen of nog even wachten en kijken wat black Friday en de wintermaand nog gaat doen met de prijs…
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hier precies hetzelfde, ik blijf nog een klein beetje hoop houden, ik heb in ieder geval m'n F5 game weer kunnen oefenenWinterBase schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:50:
Vandaag geen discs tussen 10 en 11 bij Sony blijkbaar. Nu zat ik er klaar voor…

https://direct.playstatio...niversary-limited-edition
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |