Webshop van Dreamland (Belgische speelgoedwinkel).
Ik lees op het forum wel eens dat mensen ook voor de officiële pre-order datum al een pre-order hebben geplaatst.LordLynx schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:42:
[...]
Dat was een goed argument geweest als ze een datum en tijdsindicatie hadden gegeven wanneer preorders online zouden komen (zoals MS deed), dan kon je het inplannen. Nu was het allemaal plotseling en later op compleet random momenten nog een een paar losse flodders (die grotendeels geannuleerd worden), daar kun je niet van zeggen dat mensen die hem 'echt' wilden daar tijd voor moesten vrijmaken....
Zoals ik dat lees betekent dat dus dat veel PS5’s uit de eerste levering al ver voor Sony zijn officiële pre-order datum al weg waren. Wat heeft zo’n datum dan voor zin?
Misschien nu dan alvast bij de Media Markt inschrijven voor de PS6.
Ik ben heel benieuwd of Coolblue site de load straks aankan. Het zijn dan niet alleen de paar duizend(*) man die nu naar pre-orders hebben zitten vissen, maar ook veel mensen die zich helemaal niet bezig hebben gehouden met pre-orders en 'gewoon' op 19-11 een PS5 willen kopen.laugh schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 01:41:
[...]
Mee eens hoor. Het is ook echt 1 groot chaos. Alhoewel ik betwijfel of het dan ook zo eerlijk was als ze een tijd hadden genoemd. Ik denk dat het netwerk dan gewoon plat gaat omdat iedereen tegelijkertijd een bestelling wilt plaatsen. Dit is gewoon het probleem dat de vraag veel en veel groter is dan het aanbod.
(*) Er waren bij de Intertoys pre-order op de piek zo'n 5000 actieve gebruikers bezig.
Gaat geheid plat, net als BCCsverzijl schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:10:
[...]
Ik ben heel benieuwd of Coolblue site de load straks aankan. Het zijn dan niet alleen de paar duizend(*) man die nu naar pre-orders hebben zitten vissen, maar ook veel mensen die zich helemaal niet bezig hebben gehouden met pre-orders en 'gewoon' op 19-11 een PS5 willen kopen.
(*) Er waren bij de Intertoys pre-order op de piek zo'n 5000 actieve gebruikers bezig.
Ik heb het idee dat bij CoolBlue wel een beter IT team heeft. Hopelijk kan de site goed en snel up/out-scalen.
Als 5000 mensen tegelijk gaan F5en en de bots gaan elke 5 seconden refreshen vlak voor 12 uur (en wellicht al eerder als mensen denken dat 11:30 ook helpt, dan vrees ik het ergste. Maar we zullen zien, mijn aannames zijn niet echt gebaseerd op feitenAlfa159 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:42:
[...]
Ik heb het idee dat bij CoolBlue wel een beter IT team heeft. Hopelijk kan de site goed en snel up/out-scalen.
Een week eerder gaat de nieuwe Xbox op dezelfde manier in de verkoop bij Coolblue. Maar even in de gaten houden hoe dat gaat (en vooral hoelaat die live gaat).
Als jullie nou allemaal zorgen dat jullie hem op 19-11 kopen, dan heb ik weer een stuk betere kans op 18-11 als de pre-orders van start gaan bij BCC en Coolblue.sverzijl schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:10:
[...]
Ik ben heel benieuwd of Coolblue site de load straks aankan. Het zijn dan niet alleen de paar duizend(*) man die nu naar pre-orders hebben zitten vissen, maar ook veel mensen die zich helemaal niet bezig hebben gehouden met pre-orders en 'gewoon' op 19-11 een PS5 willen kopen.
Iets met eigen ruiten ingooien ?dehardstyler schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:49:
[...]
Als jullie nou allemaal zorgen dat jullie hem op 19-11 kopen, dan heb ik weer een stuk betere kans op 18-11 als de pre-orders van start gaan bij BCC en Coolblue.
(Ik heb hem al pre-ordered, dus van mij zul je geen last hebben)
Zijn er de afgelopen dagen nog alerts geweest in de alert apps? Ik heb zo ook mijn ps5 kunnen pre-orderen m.b.v. Otsledit chrome plugin. Werkt een beetje vaag maar bij mij opende die ineens mediamarkt in een tabje. Toen ik op de betreffende site keek kon ik hem idd bestellen en betalen. Samen met mij nog een aantal tweakers en toen waren ze weer op.
Gisteren nog een Disc Edition voor een handjevol gelukkigen @ MediaMarkt.GranCanaria schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:58:
Zijn er de afgelopen dagen nog alerts geweest in de alert apps? Ik heb zo ook mijn ps5 kunnen pre-orderen m.b.v. Otsledit chrome plugin. Werkt een beetje vaag maar bij mij opende die ineens mediamarkt in een tabje. Toen ik op de betreffende site keek kon ik hem idd bestellen en betalen. Samen met mij nog een aantal tweakers en toen waren ze weer op.
*Digital
I was 1 of them. slaapt toch een stuk lekkerder!cronixx schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:00:
[...]
Gisteren nog een Disc Edition voor een handjevol gelukkigen @ MediaMarkt.
Ah gaaf, ligt het aan mij of is Mediamarkt een van de weinigen die constant kleine voorraadjes erbij krijgt?cronixx schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:00:
[...]
Gisteren nog een Disc Edition voor een handjevol gelukkigen @ MediaMarkt.
*knip* lees de topicwaarschuwing, de hele discussie in ongewenst.
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 06-10-2020 13:01 ]
Ik snap niet hoe? Ik heb een tracker op de disc editie van Mediamarkt op zowel de bestelpagina als de afreken pagina. Ik denk dus ook dat het echt puur heel veel geluk is.
Waar heb je hem precies staan? ik had hem hier staan: Online uitverkocht.Het is nog onbekend wanneer er nieuwe voorraad beschikbaar zal zijn.lorenzopot schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:02:
Ik snap niet hoe? Ik heb een tracker op de disc editie van Mediamarkt op zowel de bestelpagina als de afreken pagina. Ik denk dus ook dat het echt puur heel veel geluk is.
ze krijgen ze er niet bij. dit zijn pre-orders die ge-annuleerd zijn door zowel mediamarkt zelf m.b.t. fuckup van de lieve stagiare of door mensen zelf.GranCanaria schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:01:
[...]
Ah gaaf, ligt het aan mij of is Mediamarkt een van de weinigen die constant kleine voorraadjes erbij krijgt?
we hebben het vermoeden dat zodra er een stuk of 5 / 10 zijn ze die weer in een kleine batch beschikbaar maken.
Letterlijk precies dit. En nog eentje extra bij de bestelpagina op het stukje van bezorging.GranCanaria schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:04:
[...]
Waar heb je hem precies staan? ik had hem hier staan: Online uitverkocht.Het is nog onbekend wanneer er nieuwe voorraad beschikbaar zal zijn.
Verwijderd
*knip* geen V&A, staat in de topicwaarschuwing
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 06-10-2020 13:11 ]
Wanneer heb je gereserveerd?Sonora schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:46:
Ik ben Belg en mijn pre-order werd door de desbetreffende webshop gewijzigd van levering 27/11/2020 naar 06/04/2021.
Volgens sommigen is dit een tijdelijke datum die ze nu doorgeven, omdat de 2e batch niet gekend is, maar toch een serieuze domper op mijn vreugde.
SPiET
Ah ok, zou kunnen kloppen idd. Hopen dat het allemaal goed gaat komen. Ik heb in ieder geval nog geen bericht van ze gehad dat het niet doorgaat of iets. Jullie nog een vage melding gehad van de mm?Flghter1982 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:05:
[...]
ze krijgen ze er niet bij. dit zijn pre-orders die ge-annuleerd zijn door zowel mediamarkt zelf m.b.t. fuckup van de lieve stagiare of door mensen zelf.
we hebben het vermoeden dat zodra er een stuk of 5 / 10 zijn ze die weer in een kleine batch beschikbaar maken.
Ik bedoelde digital, sorry.GranCanaria schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:04:
[...]
Waar heb je hem precies staan? ik had hem hier staan: Online uitverkocht.Het is nog onbekend wanneer er nieuwe voorraad beschikbaar zal zijn.
Dat had ik ook. Ik prijs mijzelf gelukkig met een pre-order, naderhand uiteraard helemaal enthousiast en toen dacht ik ja... en nu?pokle312 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Tja je moet wat als er niks nieuws gebeurd haha.
Overigens realiseer ik me nu hoelang het eigenlijk nog duurt, nog 1,5 maand gewoon 😰
Nog 1,5 maand wachten dus
Na de schaarste zijn we allemaal weer de grootste vrienden
nou net telefonisch contact gehad met intertoys en de bestelling is inderdaad geannuleerd. Werd nog terechtgewezen omdat ik ook al had gechat en had geemaild... Gek he als ze zeggen dat het geannuleerd is maar dat de website nog steeds "in behandeling" en "op voorraad" aangeeft?
"Ja klopt de website wordt niet aangepast maar de financiele afdeling heeft alles geannuleerd". pff.
"Ja klopt de website wordt niet aangepast maar de financiele afdeling heeft alles geannuleerd". pff.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
[ Voor 30% gewijzigd door Geronimous op 06-10-2020 13:36 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik kreeg net een melding bij de Mediamarkt voor de disc edition, maar er is niks aan de hand..
Verwijderd
Sinds vanochtend 6 trackers aan staan, maar helaas nog niets bijgekomen.k1978 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:15:
Ondertussen nog iemand een PS5 gescoord ?
Verwijderd
Dat komt omdat soms de tekst 'We weten nog niet wanneer we weer voorraad hebben' (iets in die trant) er soms wel staat, soms niet. Dan triggert ie.MarijnK98 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:16:
Ik kreeg net een melding bij de Mediamarkt voor de disc edition, maar er is niks aan de hand..
Ah check, dat zal m dan zjn. Krijg m nu al twee keer na elkaar, dus zat helemaal hyped in college hahaVerwijderd schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:17:
[...]
Dat komt omdat soms de tekst 'We weten nog niet wanneer we weer voorraad hebben' (iets in die trant) er soms wel staat, soms niet. Dan triggert ie.
Oh nee, mijn bestelling bij Bol is veranderd van bezorging 19-11 naar storing. Iemand anders ook dit bericht in zijn bestelling?
Mijn status staat nog op 'gereserveerd'.Rico0 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:37:
Oh nee, mijn bestelling bij Bol is veranderd van bezorging 19-11 naar storing. Iemand anders ook dit bericht in zijn bestelling?
Hier niks gewijzigd, besteld op 17 september 2020 om 08:44Rico0 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:37:
Staat gewoon op gereserveerd bij mij.Rico0 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:37:
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Hier ook. Kan ik hieruit concluderen dat dit het geval is voor iedereen die in de ochtend een bestellling heeft gedaan? "Wij" hebben hier namelijk niet de datum staan.
Ja klopt.Exxus schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:42:
[...]
Hier ook. Kan ik hieruit concluderen dat dit het geval is voor iedereen die in de ochtend een bestellling heeft gedaan? "Wij" hebben hier namelijk niet de datum staan.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Zijn er nog mensen over waarbij de bestelling van vorige week bij de Intertoys hun order niet is geannuleerd? Ik vind het gek dat de klantenservice bij de gedupeerden aangeven dat er geen voorraad is, maar onze bestelling niet is geannuleerd.
Ik begin te twijfelen over mijn pre-order. Op 19 november komt ook Cyberpunk uit (wel even zoet mee) en heel december is bij ons een klusmaand ivm nieuw huis. Aan de andere kant heb ik er dan alvast eentje, geen idee hoe lang zo'n tweede levering op zich laat wachten.
Ja had ik ook gehad gisteren staat nu gewoon weer op gereserveerdRico0 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:37:
Toevallig de Digtial Edition?Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:57:
Ik begin te twijfelen over mijn pre-order. Op 19 november komt ook Cyberpunk uit (wel even zoet mee) en heel december is bij ons een klusmaand ivm nieuw huis. Aan de andere kant heb ik er dan alvast eentje, geen idee hoe lang zo'n tweede levering op zich laat wachten.
Ik zou zeggen: hou m voor nu gewoon. Als je dan toch twijfelt kun je hem altijd nog aan iemand hier of ergens anders doorverkopen toch?Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:57:
Denk dat die straks meer dan genoeg in de winkels ligt want (bijna) iedereen wil de disc versie
Zie ook de XboX Series S
PmPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:57:
Ja want de Digital Edition is hetzelfde als een Series SStarscreamer schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:59:
[...]
Denk dat die straks meer dan genoeg in de winkels ligt want (bijna) iedereen wil de disc versie![]()
Zie ook de XboX Series S
Ik ben wel benieuwd wat het verschil is met de Xbox qua reservering. Bij mij staat daar dat hij op 10 november bezorgd wordt, dus geen duiding met alleen gereserveerd.Exxus schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:42:
[...]
Nee dat ook weer niet Xbox is 100 euro goedkoperLaan1988 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:00:
[...]
Ja want de Digital Edition is hetzelfde als een Series S![]()
... en minder van kwaliteit dan de X
PS5 zijn beide gelijk maar je mist de 4k blu ray speler
Dat zou mooi zijn omdat ik voor de DE versie gaStarscreamer schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:59:
[...]
Denk dat die straks meer dan genoeg in de winkels ligt want (bijna) iedereen wil de disc versie![]()
Zie ook de XboX Series S
Ik heb vanmorgen gebeld en die dame zei doodleuk "ja de bestelling site wordt niet geupdate"spinnenman schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:53:
Zijn er nog mensen over waarbij de bestelling van vorige week bij de Intertoys hun order niet is geannuleerd? Ik vind het gek dat de klantenservice bij de gedupeerden aangeven dat er geen voorraad is, maar onze bestelling niet is geannuleerd.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Is toch niet te vergelijken dan..Starscreamer schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:06:
[...]
Nee dat ook weer niet Xbox is 100 euro goedkoper![]()
... en minder van kwaliteit dan de X
PS5 zijn beide gelijk maar je mist de 4k speler
Ik denk namelijk dat ook de Digital Edition gewoon niet te krijgen is op release in de winkels.
Daar zal meer animo voor zijn dan voor een Series S.
Ja ik bedoel eigenlijk mensen die het bedrag nog niet teruggestort hebben gekregen.BaRF schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:14:
[...]
Ik heb vanmorgen gebeld en die dame zei doodleuk "ja de bestelling site wordt niet geupdate"
Intertoys winkels verwachten 5 ps5's (disk edition) per winkel per levering zeiden ze net. Ik sta 22e...
Dat zou voor mij echt goed nieuws zijn ik sta op 4 bij de plaatselijke intertoys.Yoda-2808 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:26:
Intertoys winkels verwachten 5 ps5's (disk edition) per winkel per levering zeiden ze net. Ik sta 22e...
Waar heb je dit gehoord?Yoda-2808 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:26:
Een vriendin van mij heeft een vriend die bij Intertoys werkt en haar laatst gewoon op nummer 2 gooide op een lijst van 48 mensen.

Dat geluk kan je dus ook hebben. Mij wilde hij helaas niet hoger zetten, dus ik had dan op nummer 50 gestaan.
Dat geluk kan je dus ook hebben. Mij wilde hij helaas niet hoger zetten, dus ik had dan op nummer 50 gestaan.
[ Voor 5% gewijzigd door lorenzopot op 06-10-2020 15:30 ]
Dat vind ik dan persoonlijk best wel oneerlijk voor de andere wachtende op die lijst.lorenzopot schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:29:
Een vriendin van mij heeft een vriend die bij Intertoys werkt en haar laatst gewoon op nummer 2 gooide op een lijst van 48 mensen.
Moet niet gekker worden.lorenzopot schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:29:
[ Voor 7% gewijzigd door Killer61 op 06-10-2020 15:33 ]
Ik ook, maar ja het gebeurt dus helaas welreinierkramer schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:31:
[...]
Dat vind ik dan persoonlijk best wel oneerlijk voor de andere wachtende op die lijst.
Zou dan wel naar een intertoys gaan buiten de binnensteden, ergens in een klein dorpje ofzo wellicht wat meer kans met het wachten in slaapzak voor de winkel
En ik zag op Nedgame dat je wel kan pre-orderen voor een levering begin 2021 (?). Ook een mogelijkheid om die vast "achter de hand" te hebben mocht je de 19e overal achter het net vissen
Of je zoekopdracht bij Tinder filteren op "werkt bij Intertoys"lorenzopot schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:33:
[...]
Ik ook, maar ja het gebeurt dus helaas wel
Daar heb je ook geen kans gok ik.gambler85 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:34:
[...]
Zou dan wel naar een intertoys gaan buiten de binnensteden, ergens in een klein dorpje ofzo wellicht wat meer kans met het wachten in slaapzak voor de winkel
En ik zag op Nedgame dat je wel kan pre-orderen voor een levering begin 2021 (?). Ook een mogelijkheid om die vast "achter de hand" te hebben mocht je de 19e overal achter het net vissen
Mijn punt was in ieder geval, hou goed je positie en situatie bij lijsten van winkels in de gaten! Online is het een zooitje geweest, maar ik heb twee vrienden die opeens niet meer op de lijst staan, een vriendin die dus instantly nummer 2 gezet wordt, etc.
Advies is dus om regelmatig even te checken!
Advies is dus om regelmatig even te checken!
Ja helaas wellorenzopot schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:33:
[...]
Ik ook, maar ja het gebeurt dus helaas wel
[ Voor 13% gewijzigd door reinierkramer op 06-10-2020 15:42 ]
Als ze er 5 per filiaal hebben heb je overal een "kans".
*knip* daar heb ik al eerder voor moeten puinruimen dus laat dit aub achterwege
[ Voor 25% gewijzigd door Geronimous op 06-10-2020 17:01 ]
Wat ik bedoel is dat de consoles die ze binnenkrijgen al toegezegd zijn, ook in kleine dorpen. Geloof me.gambler85 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:42:
[...]
Als ze er 5 per filiaal hebben heb je overal een "kans".
*
Mijn collega staat hier in een 'klein dorp' op nummertje 30, ik hoopte met nummer 8 nog wel kans te hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door Geronimous op 06-10-2020 17:02 . Reden: knip uit quote ]
Ah ok op die manier, dacht dat de lijsten hier los van stonden. Dan zal idd alles wel "vergeven" zijn.spinnenman schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:44:
[...]
Wat ik bedoel is dat de consoles die ze binnenkrijgen al toegezegd zijn, ook in kleine dorpen. Geloof me.
Mijn collega staat hier in een 'klein dorp' op nummertje 30, ik hoopte met nummer 8 nog wel kans te hebben.
Maar zal een MediaMarkt ofzo ook niet een soort van verrassingsrelease op 19nov 00:00 doen? Zie ik ze wel voor aan, bult bombarie en marketing erbij en uitleindelijk maar een paar hebben
Ik hoop het wel, maar ik denk het nietgambler85 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:47:
[...]
Ah ok op die manier, dacht dat de lijsten hier los van stonden. Dan zal idd alles wel "vergeven" zijn.
Maar zal een MediaMarkt ofzo ook niet een soort van verrassingsrelease op 19nov 00:00 doen? Zie ik ze wel voor aan, bult bombarie en marketing erbij en uitleindelijk maar een paar hebben
Nachtopeningen? Niet zolang tante rona in het land is ben ik bang... Veel te veel mensen bij elkaar..gambler85 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:47:
[...]
Ah ok op die manier, dacht dat de lijsten hier los van stonden. Dan zal idd alles wel "vergeven" zijn.
Ik verwachtte het eerst ook, daarom had ik ook geen pre-order bij bol.com gedaan. Ik had wel gedacht zo naar buiten te lopen met een ps5 op 19 november, tot op heden nog steeds spijt van.gambler85 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:47:
[...]
Rare vraag maar als ik het zo hoor komt er ook echt helemaal geen "walk-in" voorraad? Echt alles gaat op aan pre-orders?
Gaat sowieso niet gebeuren... Corona zal dit zeker tegen houden, niet verantwoord om te doen inverband gigantische drukte.gambler85 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:47:
[...]
Ook zullen alle consoles op gaan aan mensen die gereserveerd hebben, en zal er waarschijnlijk als nog te kort zijn om al die mensen een exemplaar te kunnen geven..
Onze lokale Intertoys weet nog van niets.Yoda-2808 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:26:
Gebeld ?spinnenman schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:23:
[...]
Onze lokale Intertoys weet nog van niets.
Whatsappje naar Wim
Ben je COVID maatregelen nu al vergeten? Gaat dus niet gebeuren..gambler85 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:47:
[...]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Daarom ook nooit bij flutwinkels zoals intertoys en gamemania kopen.lorenzopot schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:29:
Wat had je verwacht, dat ze er 30 zouden krijgenYoda-2808 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:26:
Ik ga kijken wat ik nog op 18/11 kan doen bij Coolblue en/of BCC
Vis er elke keer naast ondanks distill
Goed geen erg - anders komt PS5 wel later
Maar ja wat dan met de Charger en de 2x PS5 controllers die ik bij bol.com heb besteld... Gewoon dan maar bewaren...
Maar ja wat dan met de Charger en de 2x PS5 controllers die ik bij bol.com heb besteld... Gewoon dan maar bewaren...
[ Voor 125% gewijzigd door mindwarper op 06-10-2020 17:41 . Reden: edit ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ik ook, dus dat wordt lang wachtenmindwarper schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:39:
Ik ga kijken wat ik nog op 18/11 kan doen bij Coolblue en/of BCC
[ Voor 4% gewijzigd door pokle312 op 06-10-2020 17:44 ]
Nog 1 haha. Zijn er elk geval 3...
Gelukkig kan ik 10 november met de series x spelen. Beetje Doom spelen ofzo, voor de rest nog geen echt interessante next gen games.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
en een paar duuzend andere die straks met plakkerige dorito's vingertjes aan het f5'en zijn op coolblue.laurens700 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:48:
[...]
Nog 1 haha. Zijn er elk geval 3...
Gelukkig kan ik 10 november met de series x spelen. Beetje Doom spelen ofzo, voor de rest nog geen echt interessante next gen games.
Ben nog steeds niet over uit, of bcc of coolblue.
Ik heb zo'n gevoel dat bcc een mental burnout krijgt en de hele site plat gaat liggen en we nooit meer er iets van horen.
Je moet bij beide sites ook gelijk aftikken.
Van dreamland weet ik dat alle mensen die in de shop zelf hebben ge preordered eerst gaan en dus betekende dat alle online aanvragen via de webshop tot 4/21 kon duren.Sonora schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:48:
[...]
Webshop van Dreamland (Belgische speelgoedwinkel).
Nou ik heb als volgt. Bcc kan je zo in het winkelwagentje doen, dus kan je heel snel afrekenen. Alleen krijgt bcc er minder (denk ik) dan de Coolblue.pokle312 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:50:
[...]
en een paar duuzend andere die straks met plakkerige dorito's vingertjes aan het f5'en zijn op coolblue.
Ik heb zo'n gevoel dat bcc een mental burnout krijgt en de hele site plat gaat liggen en we nooit meer er iets van horen.
Coolblue meeste kans omdat ze waarschijnlijk meer consoles krijgen dan de bcc.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ik heb via Facebook gevraagd aan Coolblue of je een ps5 online kunt bestellen en op kunt halen / betalen in een winkel. Volgens de medewerker van Coolblue kun je op 18-11 je bestelling on-line plaatsen en (wanneer je er doorheen komt) de volgende dag ophalen & afrekenen in een winkel.pokle312 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:50:
[...]
en een paar duuzend andere die straks met plakkerige dorito's vingertjes aan het f5'en zijn op coolblue.
[ Voor 9% gewijzigd door NSmans op 06-10-2020 17:59 ]
Vreemd? ik heb nog niet van een betaalmogelijkheid gehoord om in het echt af te rekenen?NSmans schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:56:
[...]
Ik heb de vraag gesteld op Facebook over het gelijk betalen, maar volgens een medewerker van Coolblue kun je op 18-11 je bestelling plaatsen en (wanneer je er doorheen komt) de volgende dag ophalen & afrekenen in een winkel.
Edit: na je edit snap ik het.
[ Voor 3% gewijzigd door pokle312 op 06-10-2020 18:02 ]
pokle312 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:00:
[...]
Vreemd? ik heb nog niet van een betaalmogelijkheid gehoord om in het echt af te rekenen?
Edit: na je edit snap ik het.
:fill(white):strip_exif()/f/image/BWJNY3wIUb7Pbcicd9bigFLP.png?f=user_large)
Dit geeft CB er zelf ook over aan op de website.
Yes kloptNSmans schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:56:
[...]
Ik heb via Facebook gevraagd aan Coolblue of je een ps5 online kunt bestellen en op kunt halen / betalen in een winkel. Volgens de medewerker van Coolblue kun je op 18-11 je bestelling on-line plaatsen en (wanneer je er doorheen komt) de volgende dag ophalen & afrekenen in een winkel.
Dit kon altijd al bij coolblue, maar werd me ook als suggestie gegeven toen ik het een aantal weken terug vroeg in de winkel
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Maar is dit een één klik "betaling"
anders ben ik bang dat er straks veel scalpers effe snel zo'n bestellingkje doen.
anders ben ik bang dat er straks veel scalpers effe snel zo'n bestellingkje doen.
Er gebeurde iets bij de MM
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Bij mij niks gehoord.. Te laat?NosferatuX schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:57:
Er gebeurde iets bij de MM
ik keek direct maar niks beschikbaar, de tekst was alleen veranderd denk ik
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Ja kan best, ik had vanmiddag ook dat er niks was maar hij wel een melding gaf. Als je m hebt ingesteld op Online uitverkocht etc dan schijnt het te zijn dat hij vaker veranderd, althans dat is mij vanmiddag gezegdNosferatuX schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:02:
[...]
ik keek direct maar niks beschikbaar, de tekst was alleen veranderd denk ik
Komt omdat de tekst "we weten nog niet wanneer het beschikbaar is" soms vertraagd inlaadt.
ah vandaar
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/fxc9tHlScbVobfn0dZVPDVUd.jpg?f=fotoalbum_large)