Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Greatsword schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:57:
[...]

[...]

Hebben jullie dan uiteindelijk een factuur gekregen van het postbedrijf of gewoon rechtstreeks gevraagd voor een terugvordering van de import fees?

Ik betaalde omgerekend rond de 460 voor digital en 560 voor Disc, betaalden jullie hetzelfde of meer?
Heb Amazon UK gebeld en rechtreeks gevraagd om een teruggave. De klantenservice medewerker vroeg me of er dan geen import fees waren betaald, en ik gaf aan dat ik geen factuur heb gezien waarop import fees vermeld staan. Toen was direct de volgende vraag of ik het bedrag terugestort wilde hebben als gift card tegoed of naar mijn creditcard. Ik heb uiteraard voor het laatste gekozen en kreeg 94 pond (108 euro) teruggestort.

Ik heb er destijds 461 pond betaald (550 euro) voor de disc versie dus uiteindelijk 442 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
Toen ik gisteren keer was er geen voorraad meer, maar nu net weer wel.
Gelijk besteld voor een vriend van me die al een tijd op zoek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17:38
JeroenV_ schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:20:
[...]

Toen ik gisteren keer was er geen voorraad meer, maar nu net weer wel.
Gelijk besteld voor een vriend van me die al een tijd op zoek is.
Dank, ook besteld! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:25
Mediamarkt Heerhugowaard had zaterdag nog een flinke voorraad staan.
Wel weer een bundel van 699 met allerlei ongevraagde extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeItToTheMax
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:56
Op de PlayStation Store zelf is nu ook de digital op voorraad met extra controller.
Helaas nog niet de disk met 1 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Mick3112 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:03:
Mediamarkt Heerhugowaard had zaterdag nog een flinke voorraad staan.
Wel weer een bundel van 699 met allerlei ongevraagde extra's.
Prijs van de bundels daalt toch al. Ook zet de beschikbaarheid van bijna "kale" consoles op direct en amazon de bundels onder druk. Nog een beetje geduld en de dam zal wel breken. Dan zal het wel over en uit zijn met die retailer bundels.

Ook zegt 'bundel' niet zo veel zonder de inhoud te vermelden. Groot verschil tussen plasticrap qware troep, of een game en originele controller.
TakeItToTheMax schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:40:
Op de PlayStation Store zelf is nu ook de digital op voorraad met extra controller.
Helaas nog niet de disk met 1 controller.
Staar je niet blind, of fixeer niet, op het absoluut willen van 1 console en 1 controller. Je ontzegt je misschien maanden plezier omdat je dan misschien te principieel bent. Is misschien niet meer erg van toepassing tegenwoordig nu de voorraden toch op gang komen.

Een extra (originele) controller koop je er sowieso toch zelf bij. Al was het maar om niet afhankelijk te zijn van de batterij van 1 controller, ze ontladen toch relatief snel. Of voor splitscreen multiplayer. Of omdat je een ander kleurtje wil.

Zelf ben ik de enige gebruiker van m'n ps5 en heb hier 3 dualsense liggen in verschillende kleuren. Gewoon fijn om te hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 28-02-2023 08:31 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 00:39
Nu bij Coolblue PS5 disk zonder poespas (€549,99):

https://www.coolblue.nl/product/865866/playstation-5.html

PS5 disk + tweede controller (€619,99):

https://www.coolblue.nl/p...extra-controller-wit.html

Tevens ook nog andere bundels beschikbaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Jeebo op 28-02-2023 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 17:21

Michelli

LL.M

Jeebo schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:56:
Nu bij Coolblue PS5 disk zonder poespas (€549,99):

PS5 disk + tweede controller (€619,99):

https://www.coolblue.nl/p...extra-controller-wit.html

Tevens ook nog andere bundels beschikbaar.
Bedankt voor de tip! Zojuist besteld om morgen af te halen :)

Officiële oplaadstation is bij Coolblue wel een stuk duurder, dus die ga ik nog even ergens anders zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:58
Nu bij Bol.com, God of War bundel. Net besteld :)

https://www.bol.com/nl/nl...playstation%205&variants=

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-08 15:45
Losse disc dagelijks op voorraad bij Coolblue.

Topic kan wel dicht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13
Blijkbaar is er tegenwoordig steeds vaker voorraad bij de grotere ketens. Wel fijn, alleen twijfel ik of ik er nu één zal halen of nog even wachten. Gezien mijn enorme backlog op nog de PS3 en PS4, wil ik eerst daar eigenlijk wat meer in afronden.

En dan kan ik tegen de tijd dat vakantiegeld er is weer kijken. Misschien een nieuwe revisie afwachten?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 08:45
Vrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:42:
Blijkbaar is er tegenwoordig steeds vaker voorraad bij de grotere ketens. Wel fijn, alleen twijfel ik of ik er nu één zal halen of nog even wachten. Gezien mijn enorme backlog op nog de PS3 en PS4, wil ik eerst daar eigenlijk wat meer in afronden.

En dan kan ik tegen de tijd dat vakantiegeld er is weer kijken. Misschien een nieuwe revisie afwachten?
Of anders op de PS6 wachten?

Keuze lijkt mij gemakkelijk, wil je er één, dan koop je er één. Wil je hem nog niet, koop je hem nog niet.
Wachten op een nieuwe upgrade kan altijd, er komen altijd nieuwe versies etc. uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:43
cavanta schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:19:
[...]

Keuze lijkt mij gemakkelijk, wil je er één, dan koop je er één. Wil je hem nog niet, koop je hem nog niet.
Wachten op een nieuwe upgrade kan altijd, er komen altijd nieuwe versies etc. uit.
Precies zo denk ik er ook over. Zo vaak in dit topic gezien. Ja ik wacht hier op, of dit te duur. Nu zijn ze er eindelijk is er nog een reden om niet te kopen.

Heel simpel als je er 1 wilt, had je er al lang 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
cavanta schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:19:
[...]

Mja, dat kan ook nog. Misschien wel de PS7 Pro Extreme Superslim :+

Aux serieux: Het is meer dat ik zie dat de console steeds beter beschikbaar is (staat nu al zowat een hele werkweek beschikbaar bij Bol). Dat vind ik wel een fijn idee, want als ik dan toch tot aanschaf over wil gaan (binnen afzienbare tijd, waarschijnlijk wel dit jaar), dan hoef ik niet obscure Telegramkanalen, scalpers of tweedehands te kijken.

Ik ben zo iemand die gewoon een (web)winkel wil binnenlopen en er eentje van een stapel pakken. Zonder rare fratsen als flutaccessoires of "startklaar" ofzo.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 08:45
Vrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:34:
[...]

Mja, dat kan ook nog. Misschien wel de PS7 Pro Extreme Superslim :+

Aux serieux: Het is meer dat ik zie dat de console steeds beter beschikbaar is (staat nu al zowat een hele werkweek beschikbaar bij Bol). Dat vind ik wel een fijn idee, want als ik dan toch tot aanschaf over wil gaan (binnen afzienbare tijd, waarschijnlijk wel dit jaar), dan hoef ik niet obscure Telegramkanalen, scalpers of tweedehands te kijken.

Ik ben zo iemand die gewoon een (web)winkel wil binnenlopen en er eentje van een stapel pakken. Zonder rare fratsen als flutaccessoires of "startklaar" ofzo.
Begrijpelijk, maar hier maak ik dan ook uit op dat je hem nu gewoon nog niet echt wil :P.
Prima natuurlijk gewoon lekker halen wanneer je hem wel wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
In Enschede bij de Intertoys staan vanilla ps5 disc versies voor €549,-

(en hot wheels day one edition voor Series voor 15,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomba175
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-09 10:58
Bij Playstation zelf nu disk met 1 controller, disk met 2 controller, disk met GOW en digital met 2 controllers op voorraad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5yyYuHFd94N36BBxRiMEgsf3LLw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OWB0b0Bh0AVjKImV8MD87hJl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door Thomba175 op 03-03-2023 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snippiestgem
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-09 21:45
In Hengelo (OV) bij de Intertoys staat de disk-versie met 1 controller voor 550 euro achter de kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zagor
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
Thomba175 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:21:
Bij Playstation zelf nu disk met 1 controller, disk met 2 controller, disk met GOW en digital met 2 controllers op voorraad.

[Afbeelding]
Ik heb het laatste item van Disc Edition gekocht met twee controllers één :) Eén op de manier van levering d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
https://www.bcc.nl/gaming...ystation-5-console/332076

Barebones disc versie bij BCC voor €549,-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tippie62
  • Laatst online: 20:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 19:15
Bij Dreamland (be)
Digital + 2 controllers €509
Disk + God of War €599
Disk + Gotham Knights €588
Disk + Marvel’s Midnight Suns €599

Online + beperkte winkelvoorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Afgelopen weekend een met disc in de winkel (intertoys) gescoord. Er een fysieke God of War: Ragnarok bij genomen (downloadcode voelt niet oke bij dat God of War pakket als je een discversie vd PS5 koopt)
Lekker ouderwets en geen zin in niet thuis zijn bij bezorging of alsnog na kopen wachten tot ie er is.
De tekorten lijken wel zo'n beetje opgelost :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 10-03-2023 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
oops

[ Voor 98% gewijzigd door Mutatie op 10-03-2023 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Laatst online: 12-09 15:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Levering goed gegaan?

Ik wil er een voor een kameraad bestellen maar eigenlijk wel zeker weten of er ook geleverd wordt door BCC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tippie62
  • Laatst online: 20:33
Sipio schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:07:
[...]

Levering goed gegaan?

Ik wil er een voor een kameraad bestellen maar eigenlijk wel zeker weten of er ook geleverd wordt door BCC
ik heb hem gister binnen gekregen en draait als een zonnetje😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
Sipio schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:07:
[...]

Levering goed gegaan?

Waarom zal het bij BCC mis gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
dNyw schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:00:
[...]

Waarom zal het bij BCC mis gaan?
Zelf geen idee maar ik meen in het verleden wel eens gelezen te hebben van wel.

En aangezien ik voor een ander ga bestellen hoop ik wel dat het ook gelijk goed gaat, beetje zekerheid is nooit weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50
Sipio schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:16:
[...]

Zelf geen idee maar ik meen in het verleden wel eens gelezen te hebben van wel.

En aangezien ik voor een ander ga bestellen hoop ik wel dat het ook gelijk goed gaat, beetje zekerheid is nooit weg ;)
Dan haal je hem toch in de winkel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
jongetje schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:18:
[...]

Dan haal je hem toch in de winkel af?
Geen BCC in mijn stad en heb zelf ook geen vervoer.

De persoon waar ik voor ga bestellen kan het wegens bepaalde omstandigheden zelf niet doen, en ik wil hem tot op zekere hoogte wel tegemoet komen maar ook niet te, dat heeft mij in het verleden al genoeg narigheid opgeleverd met hem :P

Maar het zal wel goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik heb afgelopen week mijn ps5 binnengekregen van Nedgame, disk versie zonder acc.

PS5 aangesloten en het viel mij direct op dat de ventilator een hoog resonerende geluid geeft. Het komt ook echt weg van de ventilator want als de ventilator stil staat hoor ik het niet.

Ervaren meer mensen dit zelfde geluid?

Ik heb een andere ps5 besteld in de hoop dat er een andere fan inzit en dat het geluid minder op de voorgrond aanwezig is. Dat je de PS5 enigzins hoort prima maar het hoge toongeluid is lastig te negeren.

De Xbox series X die ik heb verkocht was echt muis en muisstil.

[ Voor 15% gewijzigd door rutgergron op 10-03-2023 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:31
Vraagje, ik speel eigenlijk vooral alleen FIFA, soms een Need For Speed game die me aanspreekt en op dit moment veel Apex Legends.

Ik heb FIFA 23 digitaal, Apex Legends is natuurlijk al free en Need For Speed die ik nu speel ook digitaal gekocht.

Ik neig daarom naar het aanschaffen van een PS5 digital edition. Want ik ben geen groot gamer en heb nog nooit een spel verkocht (ja een PS3 met spellen omdat ik naar 4 ging).

Is het dan verstandig om inderdaad lekker digital edition te kopen? Die 2/3 spellen die ik jaarlijks koop heeft dan toch echt geen meerwaarde voor een disc...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:44
Sleehond schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:55:
Vraagje, ik speel eigenlijk vooral alleen FIFA, soms een Need For Speed game die me aanspreekt en op dit moment veel Apex Legends.

Ik heb FIFA 23 digitaal, Apex Legends is natuurlijk al free en Need For Speed die ik nu speel ook digitaal gekocht.

Ik neig daarom naar het aanschaffen van een PS5 digital edition. Want ik ben geen groot gamer en heb nog nooit een spel verkocht (ja een PS3 met spellen omdat ik naar 4 ging).

Is het dan verstandig om inderdaad lekker digital edition te kopen? Die 2/3 spellen die ik jaarlijks koop heeft dan toch echt geen meerwaarde voor een disc...?
Het ligt er een beetje aan wat je zelf wil. Volgens mij is de nieuwe FIFA elk jaar enkele maanden 80 euro digitaal, terwijl je hem tegen die tijd (en zelfs op launch) in de winkel voor een paar tientjes minder kan krijgen. Uiteindelijk zul je nu dus iets goedkoper uit zijn, maar zijn je games iets duurder. Als je echt maar 2-3 games per jaar besteld dan zal het uiteindelijk qua prijs niet mega veel verschil maken. Voordeel van digitale is dan bijvoorbeeld dat je geen schijfjes hoeft te wisselen. Dus voor de prijs hoef je t denk ik niet te doen, dan zou ik kijken wat je zelf handiger vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
evil_lemon schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:13:
[...]

Het ligt er een beetje aan wat je zelf wil. Volgens mij is de nieuwe FIFA elk jaar enkele maanden 80 euro digitaal, terwijl je hem tegen die tijd (en zelfs op launch) in de winkel voor een paar tientjes minder kan krijgen. Uiteindelijk zul je nu dus iets goedkoper uit zijn, maar zijn je games iets duurder. Als je echt maar 2-3 games per jaar besteld dan zal het uiteindelijk qua prijs niet mega veel verschil maken. Voordeel van digitale is dan bijvoorbeeld dat je geen schijfjes hoeft te wisselen. Dus voor de prijs hoef je t denk ik niet te doen, dan zou ik kijken wat je zelf handiger vindt
Ja het is dus wel echt een beetje stuivertje wisselen. Een disc editie is misschien qua verkoop waarde in de toekomst wel weer fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
rutgergron schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:21:
Ik heb afgelopen week mijn ps5 binnengekregen van Nedgame, disk versie zonder acc.

PS5 aangesloten en het viel mij direct op dat de ventilator een hoog resonerende geluid geeft. Het komt ook echt weg van de ventilator want als de ventilator stil staat hoor ik het niet.

Ervaren meer mensen dit zelfde geluid?

Ik heb een andere ps5 besteld in de hoop dat er een andere fan inzit of dat het geluid minder op de voorgrond aanwezig is. De Xbox series X die ik heb verkocht was echt muis en muisstil.
Het is een loterij, grote kans dat je een nidec fan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:11
Er zijn weer wat GoW bundels beschikbaar bij Coolblue: https://www.coolblue.nl/consoles/playstation5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:46
Afgelopen vrijdag twijfelde ik over de aanschaf van een PS5 (disc edition). Het was bij diverse winkels te koop. Zaterdagochtend zag ik 'm alleen nog bij BCC, dus direct besteld. Niet lang daarna was ie daar ook al uitverkocht. :+ Het wordt vanmiddag bezorgd. oOo

Het gaat blijkbaar hard, of de winkels krijgen telkens een paar stuks binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
Mawlana schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:32:
Het gaat blijkbaar hard, of de winkels krijgen telkens een paar stuks binnen.
Wat is hard? Ik vind van dinsdag t/m zaterdag best lang op voorraad bij BCC. Bol.com heeft ook wat voorraad en zo groeit dat langzaam omdat er ook steeds meer mensen inmiddels wel 1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:46
jongetje schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:29:
[...]

Wat is hard? Ik vind van dinsdag t/m zaterdag best lang op voorraad bij BCC. Bol.com heeft ook wat voorraad en zo groeit dat langzaam omdat er ook steeds meer mensen inmiddels wel 1 hebben.
Ik weet nog dat ik me afgelopen vrijdag moest inhouden om niet te lachen toen m'n vrouw zei dat ze een ps5 wil. Ik zat in m'n hoofd nog met de slechte beschikbaarheid en de hoge prijzen in m'n hoofd. Als ik dan van de ene op de andere dag zie dat ze overal uitverkocht raken, dan krijg ik inderdaad het gevoel dat het hard gaat.

Maar het valt dus tegenwoordig mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erictw81
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-02 21:26
Mawlana schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:07:
[...]

Ik weet nog dat ik me afgelopen vrijdag moest inhouden om niet te lachen toen m'n vrouw zei dat ze een ps5 wil. Ik zat in m'n hoofd nog met de slechte beschikbaarheid en de hoge prijzen in m'n hoofd. Als ik dan van de ene op de andere dag zie dat ze overal uitverkocht raken, dan krijg ik inderdaad het gevoel dat het hard gaat.

Maar het valt dus tegenwoordig mee. :P
Het valt inderdaad mee tegenwoordig hij is al weken constant op voorraad via playstation direct. Dus als je hem daar besteld heb je hem deze week nog.

https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Coolblue, gamemania, bol.com, Intertoys, Nedgame, Mediamarkt (met een grotere bundel) en Amazone.nl hebben hem ook op voorraad. Heb je hem nog sneller dan via playstation direct en krijg je er direct ook wat service bij.

[ Voor 22% gewijzigd door jongetje op 13-03-2023 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Bij Bol is de GoW bundel nu maarliefst twee Euro goedkoper dan vorige week. Wie het kleine niet eert undsoweiter :P

https://www.bol.com/nl/nl...ad-code/9300000127981165/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Ps5 digital bij amazon.fr te koop voor €550. Wel vreemd aangezien de disc ook €550 kost. Hoe groot is de kans dat Amazon later €100 verschil terug geeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw
krablander schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:06:
Ps5 digital bij amazon.fr te koop voor €550. Wel vreemd aangezien de disc ook €550 kost. Hoe groot is de kans dat Amazon later €100 verschil terug geeft?
Niet. Fransen zijn taai.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dNyw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
De GoW bundel is daar nu €613,- Maar als je hier de PS4 versie haalt (met PS5 upgrade), ben je nog goedkoper uit: https://www.allyourgames.nl/ps4-god-of-war-ragnarok.html

Van die paar euro kan je toch nog mooi vijf minuten extra douchen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
https://www.nedgame.nl/pl...-war-ragnarok/6106432988/

Laagste prijs met deze bundel vziw.

/edit: Nu zelfs voor €598,-

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 21-03-2023 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ze zijn nu echt wel heel goed beschikbaar, gisteren in Mediamarkt (Gent) lager er zeker 30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:39
https://www.bol.com/nl/nl...ad-code/9300000127981165/

€589,99 voor Disc editie + God of War Ragnarok code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:24

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

lapino schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:52:
Ze zijn nu echt wel heel goed beschikbaar, gisteren in Mediamarkt (Gent) lager er zeker 30.
Nog steeds bundels of ook normale "kale" ps5 edities?

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
lapino schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:52:
Met name bundels zeker of ook kale disc versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Denk dat het incl 1 game was maar niet gecontroleerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:44
Sleehond schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 12:57:
[...]

Zowel Mediamarkt als Bol bieden online een PS5 aan zonder bundel voor 549.99 (en dat waren de eerste twee winkels die ik keek, zo zijn er inmiddels nog veel meer). Mocht je interesse hebben in GOW Ragnarok, dan kun je voor 30 euro meer die bundel krijgen bij bol, dat is een prima deal voor die game. De tijden van bundels hebben we geloof ik redelijk achter ons gelaten (Sony's eigen bundels met één game erbij als uitzondering, maar dat is voor mijn gevoel toch anders).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
https://www.mediamarkt.nl...on-5-console-1743726.html

Ik zie het al, als je daar selecteert op ophalen, is hij in bizar veel winkels direct vandaag nog beschikbaar (disc versie kaal zonder game)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 13:57
Sony zelf niet te vergeten, ook al best lang beschikbaar:
https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5

Tijden van schaarste lijken daarmee voor deze uitvoering tot een einde te zijn gekomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
Sleehond schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 12:57:
[...]

Er is iets magisch op dit forum, de pricewatch (en eigen initiatief): uitvoering: Sony PlayStation 5 Wit, Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
jongetje schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:07:
[...]

Er is iets magisch op dit forum, de pricewatch (en eigen initiatief): uitvoering: Sony PlayStation 5 Wit, Zwart
Dank, maar ik had zelf het antwoord al gegeven dat er grootschalig kale disc versie beschikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:41
Deze week voor het eerst ook grote aantallen in schappen van 2 MediaMarkt's zien liggen. Ben benieuwd of we na 2,5 jaar eindelijk het punt hebben bereikt dat er voldoende is, óf dat er een paar flinke containers zijn aangekomen en alles zo weer op is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 16:04
Dennisdn schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 07:08:
Deze week voor het eerst ook grote aantallen in schappen van 2 MediaMarkt's zien liggen. Ben benieuwd of we na 2,5 jaar eindelijk het punt hebben bereikt dat er voldoende is, óf dat er een paar flinke containers zijn aangekomen en alles zo weer op is....
De tijden van tekorten zijn al lang voorbij. Ze gaan altijd wel ergens in voorraad zijn.

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Zijn die telegram bots offline ofzo. Niet dat het nodig is meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Aanbieding in Duitsland, 40 euro korting op de GoW bundel:

https://www.amazon.de/dp/...ge=de_DE&ref_=as_li_ss_tl

Voorraden lopen dus blijkbaar niet meer zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
zit te twijfelen om een ps5 te kopen maar,

heb een nintendo switch nu bijna een jaar en minder dan 10 keer gebruikt, het zelfde geld voor de xbox series s,

ik wil dan wel graag een ps5 maar ben een beetje bang dat ik die ook nauwelijks aanraak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Laatst online: 00:44
joey82 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 18:33:

heb een nintendo switch nu bijna een jaar en minder dan 10 keer gebruikt, het zelfde geld voor de xbox series s,

ik wil dan wel graag een ps5 maar ben een beetje bang dat ik die ook nauwelijks aanraak....
Tjan dan koop je het niet. Jij alleen kan voor jezelf bepalen hoe en wanneer je de waarde eruit haalt.

En om het ontopic te houden, er beginnen zelfs acties te komen voor ps5’s. Bij gamemania een digitale ps5 met GOW ragnarok voor 20 euro minder. Nog weinig maar gaat de betere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Laatst online: 00:44
Dubbel ging wat mis

[ Voor 93% gewijzigd door Zorroberner op 14-04-2023 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-09 16:13
joey82 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 18:33:

Heb de Switch sinds 2019 en de PS5 sinds 2020. Heb op de Switch zo'n 5 games gespeeld en op de PS5 bezig met de derde. Uiteindelijk bepaal je zelf of je het waard vindt 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Gewoon kopen als je het kan. Dan is je drang om dat ding te hebben weg. Vervolgens doe je er niks mee.. maarja, dan heb je hem wel

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik zit ook nog steeds te twijfelen om de PS4 PRO te vervangen voor een PS5. Ik heb besloten om te wachten. Als F1 23 alleen op de PS5 uitkomt, dan schaf ik er wel 1 aan. Ik doe eigenlijk alleen aan simracen, en dan gaat nu nog prima op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tKs9rFiRmanqMRWefNLCpvPgNBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wxJgOY5cZL9KXhEz0xW8wWB9.jpg?f=fotoalbum_large

Ik weet niet of het nog een ding is, maar bij MediaMarkt Alphen ad Rijn ruime voorraad PS5 diskless en volgens mij zag ik ook disk versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
HenkEisDS schreef op maandag 17 april 2023 @ 17:55:
[Afbeelding]

Ik weet niet of het nog een ding is, maar bij MediaMarkt Alphen ad Rijn ruime voorraad PS5 diskless en volgens mij zag ik ook disk versies.
Media markt Amsterdam ArenA ook 😇
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sv0ZAUibH_-yWfz6HcZnSyE8mJo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u721Ba1kVfnGxO6smv2FjAqq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:56

ilm

Ps5 ragnarok disk editie + Fenix rising voor 580 euro. Lijkt me het beste aanbod.

https://www.alternate.be/...sole/html/product/1899543

PS hier in België is de ti84 shop nu geblokkeerd via dns (illegale website dus). Hoorde daar zowel negatieve als positieve verhalen over. Geen idee hoe het zit, wel goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ik heb het idee dat in Den Bosch iedereen er al een heeft. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/21IuaFK16OZFhfjAKXrA-eQk9Mc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ff33RUU9GYwE4OarMtVnzI3N.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Het is allemaal ineens 'erg snel' gegaan. Ja, het heeft meer dan twee jaar geduurd, maar dat bedoel ik niet.

Maar het lijkt erop dat de overgang tussen nauwelijks consoles in fysieke winkels, of consoles in winkels aan +-750 euro voor een standaard ps5+ragnarok bundel nog niet zo lang geleden was.

En ineens lijkt er wel een tsunami aan ps5's te zijn geleverd, in een periode van max. 2 weken, waarna ineens alle winkels gewoon consoles aan officiële Sony prijzen hadden staan (549 zonder game, 629 voor bundel)

Ik hoop van ganser harte dat een hoop scalpers op snelheid gepakt zijn, maar dat zal vast niet. Die hebben het ook wel zien aankomen en hebben vast hun stock geloosd aan retail/MSRP.

Hoe dan ook, de droogte is officieel voorbij! Niet meer queuen bij Sony, geen scalpers meer, een nieuwe tijd breekt aan :P

Dit topic is gelukkig ook niet meer nodig (maar was wel erg nuttig!), en dan is het beste sony nieuws dat je maar kan bedenken voor dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
Amos_x schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:56:
Het is allemaal ineens 'erg snel' gegaan. Ja, het heeft meer dan twee jaar geduurd, maar dat bedoel ik niet.

Maar het lijkt erop dat de overgang tussen nauwelijks consoles in fysieke winkels, of consoles in winkels aan +-750 euro voor een standaard ps5+ragnarok bundel nog niet zo lang geleden was.

En ineens lijkt er wel een tsunami aan ps5's te zijn geleverd, in een periode van max. 2 weken, waarna ineens alle winkels gewoon consoles aan officiële Sony prijzen hadden staan (549 zonder game, 629 voor bundel)

Ik hoop van ganser harte dat een hoop scalpers op snelheid gepakt zijn, maar dat zal vast niet. Die hebben het ook wel zien aankomen en hebben vast hun stock geloosd aan retail/MSRP.

Hoe dan ook, de droogte is officieel voorbij! Niet meer queuen bij Sony, geen scalpers meer, een nieuwe tijd breekt aan :P

Dit topic is gelukkig ook niet meer nodig (maar was wel erg nuttig!), en dan is het beste sony nieuws dat je maar kan bedenken voor dit jaar!
Moa valt wel mee op het web vind je de laatste maanden wel wat artikels dat scalpers zeiken en nu onder advies prijs moeten verkopen om hun voorraad te legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
beste tweakers,

ik kom vaker en vaker berichten tegen dat er een nieuwe exemplaar uitkomt. misschien een PRO variant.
is het beter afwachten, of gewoon de default PS5 nu aanschaffen nu die beter beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:52

Oxigeon

En zo is dat!

theduke1989 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 15:29:
beste tweakers,

ik kom vaker en vaker berichten tegen dat er een nieuwe exemplaar uitkomt. misschien een PRO variant.
is het beter afwachten, of gewoon de default PS5 nu aanschaffen nu die beter beschikbaar is?
Het laatste nieuws dat ik heb gelezen is dat een "pro" variant eind 2024 gaat komen en dat er eind 2023 een versie komt met een afneembare disc. Waar ik het heb gelezen weet ik niet meer.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
theduke1989 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 15:29:
beste tweakers,

Tja, als je wilt gamen moet je hem kopen. En anders blijf je altijd wachten. Dan is het de Pro, dan de slim, dan de volgende generatie.
Het is niet zo dat je ALS de pro uitkomt je niets meer met de "gewone" kunt. Er komen voor de ps4 ook nog steeds spellen uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
jongetje schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 18:12:
[...]

Tja, als je wilt gamen moet je hem kopen. En anders blijf je altijd wachten. Dan is het de Pro, dan de slim, dan de volgende generatie.
Het is niet zo dat je ALS de pro uitkomt je niets meer met de "gewone" kunt. Er komen voor de ps4 ook nog steeds spellen uit.
Precies, zo kan je wel blijven wachten. Als eventueel de Pro uitkomt dan zullen de eerste geruchten van een PS6 ook verschijnen. Dan kan je blijven wachten. Je leeft nu, wil je spelen dan haal je hem. Twijfel je erg, moet je bij jezelf te raden gaan hoe graag je hem wel echt wilt.

Durf te wedden, dat heel veel tweakers die actief in dit forum waren afgelopen tijd, hem nog steeds niet hebben gekocht. Vonden het leuk om mee te praten, maar als er echt mogelijkheid was. Was er altijd wel een reden om hem niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals de rest al aangeeft: als je ‘m wil, kopen!
Je game verzameling, daar gaat het uiteindelijk om en die blijft. Als je gaat wachten kun je niets spelen.
Geniet nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Sorry verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door elaho op 06-05-2023 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37
Toch vond ik een mogelijke versie met externe disc wel erg interessant. Ik vind de PS5 nu een behoorlijk bakbeest met een weinig subtiel design. De WAF is helaas erg laag. Een kleiner exemplaar waarvan ik de disc drive ook nog eens in een kastje kan wegwerken lijkt me ideaal :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schepseltje
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11-09 12:37
Weet iemand waarom de Dual Sense Camouflage al maanden nergens te verkrijgen is behalve op de officiële website van sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation 5 Console - Disc edition - God of War Ragnarök downloadcode
Nu voor €559,99 bij Bol.

Laagste prijs voor deze bundel tot nu toe. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:39
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:36:
PlayStation 5 Console - Disc edition - God of War Ragnarök downloadcode
Nu voor €559,99 bij Bol.

Laagste prijs voor deze bundel tot nu toe. :)
Zowat de zelfde prijs voor een PS5 Disc met game als voor de prijsstijging in MSRP die Sony heeft doorgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
https://www.amazon.nl/944...refix=%2Caps%2C181&sr=8-3

532 euro voor de Ragnarök bundel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
Moet ik hier ook zijn voor de Controllers? of kan dat ook gewoon in het normale PS5 topic?

Wou een paar Paarse controllers hebben maar die zijn ineens ook 90 Pleuro.
Is dat een leverbaarheids probleem of gelimiteerde serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:22
Psyonara schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:12:
Moet ik hier ook zijn voor de Controllers? of kan dat ook gewoon in het normale PS5 topic?

Wou een paar Paarse controllers hebben maar die zijn ineens ook 90 Pleuro.
Is dat een leverbaarheids probleem of gelimiteerde serie?
Ze zijn in alle kleuren duurder geworden. Maar bij Sony kan je ze in ieder geval voor advies prijs kopen;

https://direct.playstatio...ontroller-galactic-purple

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:26:
[...]

Ze zijn in alle kleuren duurder geworden. Maar bij Sony kan je ze in ieder geval voor advies prijs kopen;

https://direct.playstatio...ontroller-galactic-purple
Moet haast denk ik wel een voorrad kwestie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14

rammes

koekebakker 1e klas

In dec. bij Amazon UK een pa5 bundel gekocht, krijg ik vanochtend een mail van Amazon dat ik de import fee terug krijg, ik dacht echt eerst dat t spam was.

Dear Customer,

Greetings from Amazon.co.uk.

We are writing to confirm that we are processing your refund in the amount of €111.82 for your Order xxxxx

This amount has been credited to your payment method and will appear when your bank has processed it.

This refund is for the following item(s):

Item: PlayStation 5 Console + God of War Ragnarök (PS5)
Quantity: 1
ASIN: xxxxxx
Reason for refund: Export fee reduced

The following is the breakdown of your refund for this item:

Import Fee Deposit Refund: €111.82

Your refund is being credited as follows:

Visa Credit Card [expiring on xxxx]: €111.82

These amounts will be returned to your payment methods within 5-7 business days.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
Ik vermoed dat we binnenkort een aankondiging gaan krijgen voor de ps5 slim en dat de huidige voorraden geleegd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:35
maghribier schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:00:
[...]

Ik vermoed dat we binnenkort een aankondiging gaan krijgen voor de ps5 slim en dat de huidige voorraden geleegd moeten worden.
Of zou die versie met aparte disc lade er nog tusen komen?
Ik lees her en der dat de slim mogelijk pas eind 2024 zou komen, maar er zijn wel al maanden geruchten van een model waar de disc drive apart kan toegevoegd worden..

Ik zie in het huidige model weinig opties om dit te doen.. zou het extern zijn? (niet erg waarschijnlijk denk ik)
of gaan ze een ander model maken waar je een drive kan in schuiven.. en dan daarna nog eens een Slim/Pro (als ze al komen).

Van mij mag die Pro nu al komen want ik begin stilletjes aan zin te krijgen eentje te kopen.. momenteel wacht ik enerzijds op de korting op de huidige, maar goed en wel wetend dat dit ook wil zeggen dat er een nieuw model aankomt.
Dan wacht ik mss liever langer.. (zou enkel jammer zijn als het geupodate model nog lelijker is, niks extra toevoegt, en dan toch nog 550 kost)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redblader
  • Laatst online: 11-09 13:47
DrMacabr3 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:40:
[...]

Of zou die versie met aparte disc lade er nog tusen komen?
Ik lees her en der dat de slim mogelijk pas eind 2024 zou komen, maar er zijn wel al maanden geruchten van een model waar de disc drive apart kan toegevoegd worden..

Ik zie in het huidige model weinig opties om dit te doen.. zou het extern zijn? (niet erg waarschijnlijk denk ik)
of gaan ze een ander model maken waar je een drive kan in schuiven.. en dan daarna nog eens een Slim/Pro (als ze al komen).

Van mij mag die Pro nu al komen want ik begin stilletjes aan zin te krijgen eentje te kopen.. momenteel wacht ik enerzijds op de korting op de huidige, maar goed en wel wetend dat dit ook wil zeggen dat er een nieuw model aankomt.
Dan wacht ik mss liever langer.. (zou enkel jammer zijn als het geupodate model nog lelijker is, niks extra toevoegt, en dan toch nog 550 kost)
Ik zou er niet vanuit gaan dat er in voorzienbare tijd een daadwerkelijke Pro versie van de PS5 gaat komen, hooguit de veelbesproken versie met aparte disc drive maar deze zal geen betere specificaties krijgen verder. Er is naar mijn mening verder weinig mis met de huidige PS5, voor de performance hoef je dus niet te gaan wachten op een nieuwe versie die wellicht nog jaren op zich zal laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
Redblader schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:16:
[...]

Ik zou er niet vanuit gaan dat er in voorzienbare tijd een daadwerkelijke Pro versie van de PS5 gaat komen, hooguit de veelbesproken versie met aparte disc drive maar deze zal geen betere specificaties krijgen verder. Er is naar mijn mening verder weinig mis met de huidige PS5, voor de performance hoef je dus niet te gaan wachten op een nieuwe versie die wellicht nog jaren op zich zal laten wachten.
Ik had liever een kleinere versie gezien dan de huidige, vandaar :/
graag een Slim, of andere kleinere versie, die niet zo groot/lelijk is als de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Laatst online: 11-09 13:47
DrMacabr3 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:47:
[...]

Ik had liever een kleinere versie gezien dan de huidige, vandaar :/
graag een Slim, of andere kleinere versie, die niet zo groot/lelijk is als de huidige.
Ja de huidige PS5 is wel vrij groot. Ik heb zelf zwarte side panels er op zitten en dan valt hij wel minder op dan met de standaard witte maar het blijft een flink apparaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05
rammes schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:14:
In dec. bij Amazon UK een pa5 bundel gekocht, krijg ik vanochtend een mail van Amazon dat ik de import fee terug krijg, ik dacht echt eerst dat t spam was.

Dear Customer,

Greetings from Amazon.co.uk.

We are writing to confirm that we are processing your refund in the amount of €111.82 for your Order xxxxx

This amount has been credited to your payment method and will appear when your bank has processed it.

This refund is for the following item(s):

Item: PlayStation 5 Console + God of War Ragnarök (PS5)
Quantity: 1
ASIN: xxxxxx
Reason for refund: Export fee reduced

The following is the breakdown of your refund for this item:

Import Fee Deposit Refund: €111.82

Your refund is being credited as follows:

Visa Credit Card [expiring on xxxx]: €111.82

These amounts will be returned to your payment methods within 5-7 business days.
Mijn PS5 ook bij amazon UK gekocht, wel langer geleden al. Dit kreeg ik inderdaad ook terug, zorgde er bij mij voor dat ik (met een gunstige wisselkoers) minder dan de adviesprijs heb betaald toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
De PS5 is bij verschillende winkels flink in de aanbieding:

https://nl.pepper.com/groep/ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
Schweino schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:28:
De PS5 is bij verschillende winkels flink in de aanbieding:

https://nl.pepper.com/groep/ps5
Verkoop gaat een stuk minder denk ik. Anders gaan ze de prijs echt niet zomaar verlagen.
Pagina: 1 ... 550 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord