Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:46
StormRyder schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:57:
[...]

Edit; En ik heb ook geen verzendkosten hoeven te betalen. Ben je wel naar de Nederlandse versie geswitcht nadat je bent ingelogd op de Duitse versie via de Duitse VPN?
Hoe krijg ik dit dan voor elkaar? Als ik in de winkelmand terecht ben gekomen middels Duitse VPN en ik weer naar NL terug switch... dan verandert er qua verzendkosten niets? Hoe moet ik dan aanpakken dan?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StormRyder
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-05 09:27
RustStorm schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:35:
[...]

Hoe krijg ik dit dan voor elkaar? Als ik in de winkelmand terecht ben gekomen middels Duitse VPN en ik weer naar NL terug switch... dan verandert er qua verzendkosten niets? Hoe moet ik dan aanpakken dan?
Hieronder de stappen die ik doorlopen heb, en heb nooit verzendkosten gezien (stonden altijd op 0,00 en de optie van verzendkosten met bedrag erbij waren doorgehaald in het winkelwagentje per product);
  • Via mijn VPN verbinding gemaakt met een server in Duitsland (eerst Frankfurt en daarna Berlijn, want kreeg bij Frankfurt een foutmelding bij het inloggen op direct.playstation.com)
  • Daarna naar direct.playstation.com gegaan waarna ik automatisch de duitse versie land, dit heb ik nog niet aangepast
  • Ik heb toen op 'aanmelden' (in het Duits :)) geklikt en mijn inloggegevens van mijn normale PS-account ingevoerd
  • Toen ik ingelogd was ben ik naar de taal- en regioinstellingen gegaan en heb ik deze op NL gezet
  • Vanaf dat moment gewoon de normale stappen doorlopen (mijn winkelwagen was nog gevuld omdat dit in de Nederlandse site al was gedaan maar dat was het punt waarop ik voorheen vast liep). Dus toen op winkelwagentje geklikt, wat tot de fout heeft geleid in de NL-versie, maar wonder boven wonder kreeg ik direct in de linkerkant een gevulde winkelwagen te zien en kon ik het normale afrekenproces doorlopen.
Ik heb mijn bestelling betaald met een creditcard (op dat moment toegevoegd als betaalmethode) en mijn adresgegevens ook nog een keer extra ingevuld in het winkelwagentje, nadat ik het ook al bij mijn creditcard-gegevens had ingevuld.
De producten waren in totaal meer dan 40,- want dat is wel het minimale bedrag om de verzendkosten op 0,00 te krijgen volgens mij.

Succes en anders even laten weten waar je precies vast loopt (schermprint of exacte stap), wellicht kunnen we je dan verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
StormRyder schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:43:
[...]

Hieronder de stappen die ik doorlopen heb, en heb nooit verzendkosten gezien (stonden altijd op 0,00 en de optie van verzendkosten met bedrag erbij waren doorgehaald in het winkelwagentje per product);

Succes en anders even laten weten waar je precies vast loopt (schermprint of exacte stap), wellicht kunnen we je dan verder helpen.
Bij mij hebben de verzendkosten er altijd gestaan. Ik heb zojuist even exact gedaan wat je keurig hebt omschreven (waarvoor dank), maar helaas blijven de verzendkosten gewoon staan zodra ik naar NL verander.

Op zich is het natuurlijk niet per sé heel erg veel, als je ziet wat de kosten zijn van het product; maar ik bn en blijf een Nederlander ;)

Zonder gekheid: ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gedaan of doe - wellicht dat jij geluk hebt gehad ofzo? Ik heb exact gedaan wat je net heb omtschreven, zoals eerder getypt. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRyder
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-05 09:27
RustStorm schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:57:
[...]

Zonder gekheid: ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gedaan of doe - wellicht dat jij geluk hebt gehad ofzo? Ik heb exact gedaan wat je net heb omtschreven, zoals eerder getypt. :)
Misschien overbodige vraag; maar heb je een PS-plus abonnement met het betreffende account? Wellicht dat dat de korting op verzendkosten geeft?

Edit; en ik heb gewoon de Duitse VPN aan laten staan, niet halverwege uitgezet of terug naar NL. Ik heb alleen de taalinstellingen van direct.playstation.com omgezet van DE naar NL.

[ Voor 17% gewijzigd door StormRyder op 12-02-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
StormRyder schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:06:
[...]

Misschien overbodige vraag; maar heb je een PS-plus abonnement met het betreffende account? Wellicht dat dat de korting op verzendkosten geeft?
Zeker geen overbodige vraag! Nee, ik heb geen PS-plus abonnement. Dat zou het wel eens kunnen verklaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vatermater
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-06 17:13
Geweldige tip om de winkelmandjesloop te omzeilen met een VPN. Dank!
Met een server uit Frankfurt op de NL website van playstationdirect een bestelling kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvdG
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17-02-2023
De verzendkosten hangen af van of je PS plus lid bent en van wat je bestelt. Als je geen lid bent, krijg je gratis bezorging als je minimaal €40 aan games en/of accessoires komt OF als je een console met met minimaal 1 extra game/accessoire.
Pre-orders uitgezonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06:48
Zo, ik ga ook eens rustig aan uitkijken voor een station 5 en dan de disk editie!

Via de website van PlayStation kom ik uit op weer moeten inloggen, via een vpn zie ik niet zo zitten... En zie hier dat de order dan geannuleerd wordt?

[ Voor 11% gewijzigd door President op 12-02-2023 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 11:36

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Waarom zou hij geannuleerd worden? Mogen de dutchies geen orders meer plaatsen ofzo? Lijkt mij onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Met een VPN kon ik ook via Direct bestellen, bedankt voor de tip! Ik dacht eerst dat het aan mijn paranoïde browserinstellingen lag maar andere browsers en apparaten zelfde. Had nog wel een ander probleem: betaling met creditcard ging mis zonder duidelijke reden ("transaction failed" oid), ook als ik inmiddels VPN weer had uitgezet. Via PayPal ging gelukkig goed.

Ben blij dat ze nu zo beschikbaar zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vatermater
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-06 17:13
Yzord schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:17:
Waarom zou hij geannuleerd worden? Mogen de dutchies geen orders meer plaatsen ofzo? Lijkt mij onzin.
Is bij vele toch echt het geval, bij andere lukt het wel zij het na enkele pogingen. Mijn 1e bestelling is zojuist na pakweg 20 uur per mail geannuleerd "vanwege een probleem met je betalingsautorisatie". Het winkelmandje bereikt met de VPN en betaald met de creditkaart.
Geen idee wat hier achter zit.

Hopelijk de 2e poging meer succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

vatermater schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:54:
[...]

Is bij vele toch echt het geval, bij andere lukt het wel zij het na enkele pogingen. Mijn 1e bestelling is zojuist na pakweg 20 uur per mail geannuleerd "vanwege een probleem met je betalingsautorisatie". Het winkelmandje bereikt met de VPN en betaald met de creditkaart.
Geen idee wat hier achter zit.

Hopelijk de 2e poging meer succes.
Het is gewoon een glitch/bug. Want ik probeer ook een paar koptelefoons te bestellen en dat lukt me ook niet zonder de DE vpn in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-06 22:10
Top, via windscribe vpn kon ik via Frankfurt door naar de afreken pagina.

Wat me niet helemaal duidelijk is.
Zijn de verkochte modellen bij Direct Microsoft met disk of is het standaard digital? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Stef120 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 22:56:

Zijn de verkochte modellen bij Direct Microsoft met disk of is het standaard digital? :?
Microsoft verkoopt Xboxen ;)

Jou link gaat naar de Sony PS5 Disk

[ Voor 4% gewijzigd door srdevil op 12-02-2023 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
srdevil schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:25:
[...]

Microsoft verkoopt Xboxen ;)

Jou link gaat naar de Sony PS5 Disk
Wauw...ik ben toch brakker dan ik dacht.
Thanx voor de dubbele opheldering :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Stef120 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 22:56:

Fanboy for the win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:40
StormRyder schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:43:
[...]

• Via mijn VPN verbinding gemaakt met een server in Duitsland (eerst Frankfurt en daarna Berlijn, want kreeg bij Frankfurt een foutmelding bij het inloggen op direct.playstation.com)
  • Daarna naar direct.playstation.com gegaan waarna ik automatisch de duitse versie land, dit heb ik nog niet aangepast
  • Ik heb toen op 'aanmelden' (in het Duits :)) geklikt en mijn inloggegevens van mijn normale PS-account ingevoerd
  • Toen ik ingelogd was ben ik naar de taal- en regioinstellingen gegaan en heb ik deze op NL gezet
  • Vanaf dat moment gewoon de normale stappen doorlopen (mijn winkelwagen was nog gevuld omdat dit in de Nederlandse site al was gedaan maar dat was het punt waarop ik voorheen vast liep). Dus toen op winkelwagentje geklikt, wat tot de fout heeft geleid in de NL-versie, maar wonder boven wonder kreeg ik direct in de linkerkant een gevulde winkelwagen te zien en kon ik het normale afrekenproces doorlopen.
Ik heb mijn bestelling betaald met een creditcard (op dat moment toegevoegd als betaalmethode) en mijn adresgegevens ook nog een keer extra ingevuld in het winkelwagentje, nadat ik het ook al bij mijn creditcard-gegevens had ingevuld.
De producten waren in totaal meer dan 40,- want dat is wel het minimale bedrag om de verzendkosten op 0,00 te krijgen volgens mij.

die blijven gewoon staan de verzendkosten en ze zijn niet mals.
Ik woon in Duitsland, en moest 8,99€ aan verzendkosten betalen. Waarschijnlijk omdat het vanuit Nederland werd opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Geprobeerd met windscribe VPN op de telefoon, maar het lukt helaas niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:18
@President Waarom bel je geen winkels zoals de Gamemania oid. Zo goed is de service van Playstation niet als ik hier zo lees. De leveringen bij fysieke winkels worden al steeds beter volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 00:49

Michelli

LL.M

jongetje schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:12:
@President Waarom bel je geen winkels zoals de Gamemania oid. Zo goed is de service van Playstation niet als ik hier zo lees. De leveringen bij fysieke winkels worden al steeds beter volgens mij.
Dit is inderdaad mijn plan geworden. Afgelopen zaterdag even langs geweest bij Game Mania en daar kreeg ik het advies om inderdaad op dinsdag/woensdag te bellen. Bundels zijn daar ook niet meer zoals bij Mediamarkt met allemaal crap die je niet nodig hebt. Scheelt ook dat ik dichtbij twee vestigingen woon en tijdens mijn woonwerkverkeer langs een derde vestiging kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
jongetje schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:12:
Ik wil geen bundel... Maar ik kan wel de gamemania bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-06 00:17
Heb bij 2 intertoy's de disc+GoW versie gezien bij mij in de buurt, terwijl gamemania/nedgames per ce van die "grote" bundels verkochten. Misschien een poging waard om daar te kijken/bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-05 12:34
Freyaldo schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:16:
Heb bij 2 intertoy's de disc+GoW versie gezien bij mij in de buurt, terwijl gamemania/nedgames per ce van die "grote" bundels verkochten. Misschien een poging waard om daar te kijken/bellen?
Waar is bij jou in de buurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inoum
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-03-2023
Freyaldo schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:16:
Same here.

@Mister_Slavko In Amsterdam hebben ze bij 2 Intertoys voorraad (minimaal 3) van de disc+GoW versie voor €620. Locaties Kalverstraat en Waldenlaan.

Instore inventory is hier best goed. Vriend van mij woont in Eindhoven en daar had de Intertoys Heuvel niets staan. Bel van te voren dus even naar een Intertoys in jouw buurt zodat je er niet voor niets heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
inoum schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:41:
[...]

Same here.

@Mister_Slavko In Amsterdam hebben ze bij 2 Intertoys voorraad (minimaal 3) van de disc+GoW versie voor €620. Locaties Kalverstraat en Waldenlaan.

Instore inventory is hier best goed. Vriend van mij woont in Eindhoven en daar had de Intertoys Heuvel niets staan. Bel van te voren dus even naar een Intertoys in jouw buurt zodat je er niet voor niets heen gaat.
Mja, dat is weer 70 euro voor niks voor een GoW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

BCC heeft ook weer wat (denk minder interessante) bundeltjes:

https://www.bcc.nl/search...l_NL&search=playstation+5

De Mediamarkt ook weer :)

[ Voor 10% gewijzigd door d0s op 13-02-2023 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
d0s schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:13:
BCC heeft ook weer wat (denk minder interessante) bundeltjes:

https://www.bcc.nl/search...l_NL&search=playstation+5

De Mediamarkt ook weer :)
Dit is dan nog wel een 'redelijke' bundel:
https://www.bcc.nl/gaming...ller-arctis-nova-1/331722

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Eigenlijk nog wel een goede deal imo.

PS5 normaal €550.
Spel nieuw vaak €60
Controller vaak €60
En dan zowat gratis headphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Sir_Lion schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:54:
[...]

Eigenlijk nog wel een goede deal imo.

PS5 normaal €550.
Spel nieuw vaak €60
Controller vaak €60
En dan zowat gratis headphones?
Het gaat om een PS5 digital dus €450 ipv €550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Mister_Slavko schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:57:
[...]

Het gaat om een PS5 digital dus €450 ipv €550.
Ah, dat had ik even gemist. Nog steeds geen echt slechte deal. Maar het moet je nog wel even staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freyaldo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-06 00:17
Leiden/Leiderdorp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 15:54
Mijn bestelling lijkt gelukt te zijn, krijg zojuist een mail dat ie verzonden is. Heb deze op zaterdagochtend besteld nadat een eerdere poging geannuleerd werd.

Geen idee of het er iets mee te maken heeft maar ik heb m'n VPN alleen gebruikt om in de winkelwagen te komen. Dus meteen nadat je deze aangeklikt hebt en op je beeld verschijnt de VPN weer uitgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 09:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik keek vanmorgen toevallig op direct en zag dat hij op voorraad was, bestelling gedaan (wel via VPN in DE of FR (weet niet meer wat ik gepakt heb) de winkelwagen moeten openen, want zonder VPN kreeg ik foutmeldingen.
Uurtje geleden de PostNL trackingscode in mijn mailbox gekregen. Zou morgen bezorgd moeten worden :)

Niet verkeerd. Ruim op tijd voor de Horizon DLC en Jedi: Survivor, dat was waar ik op mikte. Missie geslaagd.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Laatst online: 01-06 10:37
Dan valt er echt geen pijl op te trekken, want mijn bestelling staat al sinds vrijdagmiddag +/- 16.30 uur op 'Verzending voorbereiden' en verder gebeurt er niet veel meer... Het hele bestelproces van zo'n PS5 is al een game op zich 😂

Update: Dinsdagochtend kwam er het verlossende mailtje, bestelling verzonden :)

[ Voor 14% gewijzigd door RobinFM op 15-02-2023 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperTommetje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-11-2024
Weet iemand of er verschil in levertijd is tussen de bundels van PSDirect? Bijvoorbeeld de kale disc variant vergeleken de twee controller bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coleman
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-06 16:57
SuperTommetje schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:00:
Weet iemand of er verschil in levertijd is tussen de bundels van PSDirect? Bijvoorbeeld de kale disc variant vergeleken de twee controller bundel?
Nee maar kan wel mijn ervaring delen:

Afgelopen zaterdag via VPN (Windscribe browser extension) met de CC een Playstation 5 disk edition besteld met standaard levering (totaal 549,99).
Gisteren het bericht gekregen die verzonden is en zojuist het bericht dat de PostNL bezorger onderweg is, zin aan vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

SuperTommetje schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:00:
Zelf geen ervaring, maar op basis van de berichten hier de afgelopen 2 weken is het volledig willekeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWSAH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
Ook maar weer eens gaan zoeken naar een PS5, maar bij PS Direct kom ik niet eens de winkelwagen in terwijl daar wel een nette Disc-versie staat voor 549 EUR. Kan hem toevoegen, ingelogd en wel, maar als ik naar de winkelwagen wil moet ik me opnieuw aanmelden en vervolgens zit ik in een aanmeldloop.

EDIT
Lees nu dat dit vrij bekend is.. ook maar de VPN proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door MWSAH op 14-02-2023 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
Gisteravond een bestelling geplaatst bij Direct met vpn.
Console + 2 controllers.
Betaling met creditcard is vooralsnog geaccepteerd dus kom maar door.
Moet dit rekening houden met een aantal dagen verzending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Zondag besteld via PS Direct (via VPN) met standaardverzending, zojuist aangekomen. Het was wel raar: ik kreeg een paar uur na verzendbevestiging een mailtje dat er vertraging was. Maar alles leek dus goed te zijn gegaan.

Het is een cadeau dus iemand gaat nu heeeel blij worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
Sijmen schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:13:
Zondag besteld via PS Direct (via VPN) met standaardverzending, zojuist aangekomen. Het was wel raar: ik kreeg een paar uur na verzendbevestiging een mailtje dat er vertraging was. Maar alles leek dus goed te zijn gegaan.

Zo das snel!!
Ben benieuwd, zit nu af en toe de status te refreshen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 09:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Sijmen schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:13:

Dat vertragingsmaaltje heb ik ook gehad. Maar de PostNL tracking gaf niets bijzonders aan. Hij is hier ook vandaag geleverd (maandagochtend besteld).

Los van dat gedoe met het winkelmandje dat niet werkt zonder VPN prima gegaan dus :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayklinkers
  • Laatst online: 15-03-2023
Hoi! Vandaag en gister geprobeerd om via ps direct een console te bestellen, met de VPN geprobeerd zoals hier vermeld, proberen te betalen met paypal en met creditcard maar ik krijg elke keer deze melding: "controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd"

Alles is goed ingevuld dus ik weet niet wat ht probleem is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
Misschien de cache van je browser legen en opnieuw proberen?

Ik heb ondertussen een status opdate en bezorgmoment voor morgen van Post NL.
Gisteravond besteld, nice!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustinbalentina
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04 08:35
Intussen vndaag ook binnen via PS Direct. Afgelopen vrijdag besteld, tot gisteren in voorbereiding gestaan en drna verzonden. Met Creditcard betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayklinkers
Stef120 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:03:
Misschien de cache van je browser legen en opnieuw proberen?
Dit werkt helaas ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kayklinkers
Het is gelukt! Via de paypal app heb ik toestemming moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hij is er weer (digitaal en disk): https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Playstation direct, nu te bestellen zonder VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Is al lange tijd zo. De digital is niet beschikbaar. Je kunt nu bestellen zonder vpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik krijg deze melding: Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.

Zie ik vaker in dit topic voorbij komen, uiteraard staat alles goed, 1 console in winkelwagen en juiste adres. Nieuw account, nooit wat eerder besteld.

[ Voor 32% gewijzigd door Stefan22 op 15-02-2023 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Voor de mensen die geen Telegram hebben. Coolblue heeft voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Laatst online: 07-06 00:49

Michelli

LL.M

Ik krijg bij Playstation Direct helaas nog steeds de melding "Er is iets fout gegaan", zonder verdere informatie.

Voor de mensen die wel een PS5 daar hebben kunnen bestellen: welke betalingsmethode gebruiken jullie? Ik vermoed namelijk dat er iets misgaat met mijn creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Michelli schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:46:
Ik krijg bij Playstation Direct helaas nog steeds de melding "Er is iets fout gegaan", zonder verdere informatie.

Voor de mensen die wel een PS5 daar hebben kunnen bestellen: welke betalingsmethode gebruiken jullie? Ik vermoed namelijk dat er iets misgaat met mijn creditcard.
Probeer eens met PayPal en anders bestel je een gow bundel bij coolblue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mixaaah
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 28-12-2023
In juli een PS5 bij Amazon.co.uk besteld. 180 dagen gepasseerd, nooit iets gehoord over de import fees. Dus ik naar hun customer service.

Heel vaag allemaal, niemand weet waar ze 't over hebben, ze zeggen 1 ding en als je ze dan een beetje pusht zeggen ze iets anders...

Nu na 2 weken te horen gekregen dat ik niet in aanmerking kom voor een refund van de import fee deposit. Om een manager gevraagd, die zegt ook dat ik niet in aanmerking kom. Gevraagd om de invoice in te zien, zodat ze kunnen bewijzen dat ze de import fees betaald hebben...

En ineens heb ik nu toch een 88.88GBP gift card van ze in mijn account. De aanhouder wint dus! Het is 't proberen waard, als je tegen incompetente klantenservicemedewerkers kunt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VXKJuRLo45mWn3p2z4AaaLDzgZc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RC6koyXpcyQcMzc6b21Djv0T.png?f=fotoalbum_large

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-05 21:12

MevrouwDeKat

Miauw

Stefan22 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:28:
Ik krijg deze melding: Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.

Zie ik vaker in dit topic voorbij komen, uiteraard staat alles goed, 1 console in winkelwagen en juiste adres. Nieuw account, nooit wat eerder besteld.
Bij mij deed hij het 2 weken later ineens wel, en ook niet toen ik net een nieuw account had aangemaakt. Mogelijk dat het daarmee te maken heeft? Ik heb toen echt ook tig keer van alles geprobeerd...

• Mister_Slavko
Opnieuw bundels bij coolblue: https://www.coolblue.nl/consoles/playstation5

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:55

SD5k

>4&X

mixaaah schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:24:
In juli een PS5 bij Amazon.co.uk besteld. 180 dagen gepasseerd, nooit iets gehoord over de import fees. Dus ik naar hun customer service.

Heel vaag allemaal, niemand weet waar ze 't over hebben, ze zeggen 1 ding en als je ze dan een beetje pusht zeggen ze iets anders...

Nu na 2 weken te horen gekregen dat ik niet in aanmerking kom voor een refund van de import fee deposit. Om een manager gevraagd, die zegt ook dat ik niet in aanmerking kom. Gevraagd om de invoice in te zien, zodat ze kunnen bewijzen dat ze de import fees betaald hebben...

En ineens heb ik nu toch een 88.88GBP gift card van ze in mijn account. De aanhouder wint dus! Het is 't proberen waard, als je tegen incompetente klantenservicemedewerkers kunt.

[Afbeelding]
Bij mij duurde het een stuk langer dan 180 dagen, maar ging wel vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10

[Afbeelding]
Holy crap, goeie tip! Heb net met ze gebeld en krijg ook de gehele deposit fee terug (wordt naar mijn creditcard teruggestort).

Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-06 18:53
Schweino schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:46:
[...]

Holy crap, goeie tip! Heb net met ze gebeld en krijg ook de gehele deposit fee terug (wordt naar mijn creditcard teruggestort).

Dank voor de tip!
Blijkbaar wel sterk afhankelijk van de medewerker. Mij werd vertelt dat het volledige bedrag is besteed aan inklaringskosten echter kunnen ze me de invoice daarvan niet laten zien.
Inmiddels contact opgenomen met UPS met het verzoek de invoice door te sturen.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
  • Laatst online: 14-05 22:26
Iemand ervaring met deze shop?

Prijs klinkt misschien wel te mooi om waar te zijn!

https://fewas.nl/products...os=3&_sid=a7349e6b8&_ss=r

[ Voor 18% gewijzigd door TheRzr op 17-02-2023 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mysteriej
  • Registratie: Maart 2009
TheRzr schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:13:
Iemand ervaring met deze shop?

Prijs klinkt misschien wel te mooi om waar te zijn!

[knip link]
Domeinnaam amper 1 maand oud, kvk nummer op meerdere sites beschikbaar met een andere adres. Beter niet bestellen/riskeren.

[ Voor 22% gewijzigd door Mysteriej op 17-02-2023 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
Mysteriej schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:16:
[...]

Domeinnaam amper 1 maand oud, beter niet bestellen.
Precies dat dacht ik ook, credit card is dan nog de meest veilige optie ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23:03
TheRzr schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:17:
[...]

De meest veilige optie is niet bestellen, want hier klopt natuurlijk niks van. If it sounds too good to be true...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 13:57
TheRzr schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:17:
[...]

Officiële verkoopprijs van Sony is 520 euro, wat denk je zelf dat je krijgt ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
Rox92 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:41:
[...]

Officiële verkoopprijs van Sony is 520 euro, wat denk je zelf dat je krijgt ? :P
Adviesprijs is altijd hoger dan bij resellers toch :D. Maar point taken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 13:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 23:57

Chop2000

Vroem

[Afbeelding]
wel benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Ik werd afgescheept met dat ik zelf maar de invoice moest opvragen bij UPS. ondanks meerdere malen herhalen dat het niet mijn verantwoording is.

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 16:39
Ik ben ook sinds kort op zoek naar een PS5 disc met evt. God of War erbij.
Blijkbaar zijn deze nog altijd niet gewoon te kopen bij de traditionele winkels.
Heb me dan maar aangemeld in één van die Telegram groepen in de topicstart.
Kwam er zonet de melding dat ze op Bol.com weer beschikbaar zijn.
Snel naar bol.com gegaan, winkelwagen in (2 min. later) en hij was al weer uitverkocht?

Is dit normaal? Moet je echt actief aan je pc zitten om instant zo'n ding te kunnen kopen? Toch wel extreem bizar, dit ding is toch 2 jaar oud ofzo ondertussen?
Wat een absurd gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:49
Pap3rclip schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:46:
Blijkbaar zijn deze nog altijd niet gewoon te kopen bij de traditionele winkels.
Snel naar bol.com gegaan, winkelwagen in (2 min. later) en hij was al weer uitverkocht?

Is dit normaal? Moet je echt actief aan je pc zitten om instant zo'n ding te kunnen kopen? Toch wel extreem bizar, dit ding is toch 2 jaar oud ofzo ondertussen?
Wat een absurd gedoe...
https://www.amazon.de/-/n...2a5aec&pd_rd_i=B0BK9MC6QM

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 16:39
Thx voor de tip!
Helaas een week of 2 wachten en geen mogelijkheid tot ophalen in een pakketpunt (België).
Ik woon in een appartementsgebouw en ben overdag werken. De leveringsbedrijven gooien pakketten hier jammer genoeg gewoon in de gemeenschappelijke gang waardoor de kans groot is dat deze tegen de avond "verdwenen" zal zijn.

EDIT: net de site https://beneluxstockchecker.eu/ps5 random gerefreshed en er bleek een bundel te koop bij bol.com, dan maar onmiddellijk besteld en betaald, ondertussen weer uitverkocht. Lijkt doorgegaan te zijn! Toch niet zo erg dus uiteindelijk, wel speciale manier om iets te kopen :+ vroeger was 't zo simpel allemaal, zo simpel allemaal...

[ Voor 19% gewijzigd door Pap3rclip op 19-02-2023 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
Pap3rclip schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:46:

Wat een absurd gedoe...
Lijkt er wel op 😜😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_ergo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-01-2024
Er worden er momenteel weer een aantal aangeboden bij Coolblue (God of War bundle). :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-06 00:09
Michael_ergo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:27:
Er worden er momenteel weer een aantal aangeboden bij Coolblue (God of War bundle). :)
Dank u :)
Meteen besteld, morgen in huis. Na een paar keer net achter het net gevist te hebben, was het de truuk om me op dit topic te abonneren zodat ik een popup melding kreeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_ergo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-01-2024
Invisible_man schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:32:
[...]

Dank u :)
Meteen besteld, morgen in huis. Na een paar keer net achter het net gevist te hebben, was het de truuk om me op dit topic te abonneren zodat ik een popup melding kreeg 8)
Haha, geen probleem. Ik zat in hetzelfde schuitje. Krijg 'm ook morgen. 😃 Veel plezier morgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-06 00:09
Dat gaat lukken :) Kan hem meteen vanuit werk ophalen bij een ophaalpunt, moest nog wel een hdmi optical audio splitter bestellen, maar die heb ik via amazon morgen avond ook binnen.

Ze staan dan trouwens ook nog maar net op coolblue, had vanochtend rond 7:30 nog gekeken namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRzr
Michael_ergo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:27:
Thanks besteld! _/-\o_ Wel fijn de disc edition. Gaat toch schelen in de aanschafprijs v.d. games later :).
Overigens viel me op bij het afrekenen dat je bijna bij elk CoolBlue filiaal kon ophalen. Ze hebben ze dus wel wijdverspreid op voorraad liggen. Vraag me af waarom ze dat zo doen en dan toch mondjesmaat voorraad loslaten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 22:12
Had dit weekend mijn coolblue GoW bundel ontvangen. Wat me wel opviel was dat de doos geresealed was (de ronde plastic plakkertjes waren doorgesneden en er zat een nieuwe over).
Onderaan aan het serienummer viel me wel op dat er ‘EU8 UK/CA’ opstond. Zou dit dan een UK exemplaar zijn waar ze het netsnoer hebben vervangen naar een Europess model?

Voorbeeld van googleAfbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/4wQAAOSw8dhjoG0f/s-l1600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 13:42
Nee bij mij staat dat ook en die is gewoon bij Intertoys gekocht en was helemaal geseald. Denk dat je een terug gestuurd exemplaar hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
elaho schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:42:
Nee bij mij staat dat ook en die is gewoon bij Intertoys gekocht en was helemaal geseald. Denk dat je een terug gestuurd exemplaar hebt ontvangen.
Altijd leuk om te horen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
@DenHond Als het dezelfde stickers zijn kan het ook zo maar zijn dat Sony zelf iets heeft gecontroleerd/aangepast aan de inhoud van de doos. Hoeft niet per se om een teruggestuurd exemplaar te gaan of geopend te zijn door de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
@MartijnS72 Het was wel een identieke sticker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4laFw1Sv0sIceZvG69aLFGVrvlc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lW5grLePOjXjQAupZsVpzuto.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixaaah
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 28-12-2023
Chop2000 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 00:04:
[...]

wel benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Ik werd afgescheept met dat ik zelf maar de invoice moest opvragen bij UPS. ondanks meerdere malen herhalen dat het niet mijn verantwoording is.
Uh ja ik stond er gewoon op dat ik eiste de invoice in te zien en bleef hun webpagina quoten waarop de info over die 180 dagen staat… Bij mij verschilde t erg per medewerker wat ze zeiden, maar toen ik echt een harde nee kreeg vroeg ik om de manager die me dus uiteindelijk een gift card gaf. Terugstorten op de originele betaalwijze kreeg ik niet voor elkaar. En ik werd dus eerst wel 2 weken lang aan t lijntje gehouden.

Ik zou gewoon doorzeuren, volgens mij geven ze die giftcards als ze er niet helemaal uitkomen

[ Voor 3% gewijzigd door mixaaah op 20-02-2023 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-06 11:35
>verwijderd<

[ Voor 97% gewijzigd door Gruijters op 21-02-2023 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

DancePlaza

ninja

thanks mannen voor het melden van de import fees vanuit de UK
Gisteren ook mijn deel geclaimed.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/RSfBVpb/Screenshot-2023-02-22-at-08-39-04.png

[ Voor 13% gewijzigd door DancePlaza op 22-02-2023 08:43 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06:33
Ik zie in een telegramgroep van startpost een link van 19 februari bij bol.com van PS5 + God of War. Via de link kan ik het product gewoon in winkelwagen doen, maar via de reguliere manier (zoeken in de shop) is hij nergens te vinden. Is dit wel betrouwbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
hotymoty schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:08:
Ik zie in een telegramgroep van startpost een link van 19 februari bij bol.com van PS5 + God of War. Via de link kan ik het product gewoon in winkelwagen doen, maar via de reguliere manier (zoeken in de shop) is hij nergens te vinden. Is dit wel betrouwbaar dan?
Als dat deze link is, wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Is alweer uitverkocht helaas haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
hotymoty schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:49:
[...]

Is alweer uitverkocht helaas haha
Dat is toch gewoon bol.com, wat zou daar niet betrouwbaar aan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
jongetje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:09:
[...]

Dat is toch gewoon bol.com, wat zou daar niet betrouwbaar aan zijn?
Onbetrouwbaar was niet juiste woord. Bedoelde meer of het wel klopt. Of de voorraad wel zou kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
hotymoty schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:21:
[...]

Onbetrouwbaar was niet juiste woord. Bedoelde meer of het wel klopt. Of de voorraad wel zou kloppen.
Als je kunt bestellen dan en je wilt er een hebben zou ik dat doen. Meestal klopt dat wel lijkt me, in het ergste geval annuleren ze je bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inoum
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-03-2023
Vraag en aanbod is op het forum niet toegestaan. Tweakers heeft voor V&A een apart onderdeel op de frontpage

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2023 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Geen vraag en aanbod in dit topic. En eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel interesse zal zijn. Je hebt immers geen V&A beoordelingen.

[ Voor 62% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2023 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-06 09:27
inoum schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:07:
Heeft er iemand interesse in een gloednieuwe ongebruikte PS5 disc editie + God Of War: Ragnarok (digitale voucher) voor €610? Vrijdag a.s. (24 feb) gratis thuisbezorgd door heel NL via een bekende webshop.

Beneden marktprijs omdat ik er zelf 2 weken geleden al 1 heb gehaald bij een fysieke winkel en een andere online bestelling (waarvan ik dacht dat deze niet door zou gaan) wordt nu opeens vrijdag geleverd. Ik kan het adres vandaag nog aanpassen zodat het vrijdag direct naar jou gaat. Ik kan de bestelling ook annuleren natuurlijk, maar weet dat er mensen op staan te wachten en snel willen spelen.

Wie weet kan ik iemand blij maken èn nog eens €10 korting geven op de marktprijs in deze zieke scalpers markt. Heb ik ook weer mijn goede daad voor dit jaar verricht 😄

Stuur me een pb bij interesse. Ben er snel bij zou ik zeggen.
!report

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Ik zie dat de bundel met 2 controllers bij direct beschikbaar is. Waarom gebruiken jullie daarvoor een Duitse VPN eigenlijk? Zat te denken om hem daar te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Schweino schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:46:
[...]

Dank voor de tip!
DancePlaza schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:41:
thanks mannen voor het melden van de import fees vanuit de UK
Gisteren ook mijn deel geclaimed.

[Afbeelding]
Hebben jullie dan uiteindelijk een factuur gekregen van het postbedrijf of gewoon rechtstreeks gevraagd voor een terugvordering van de import fees?

Ik betaalde omgerekend rond de 460 voor digital en 560 voor Disc, betaalden jullie hetzelfde of meer?

[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 22-02-2023 19:01 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
hotymoty schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:27:
Ik zie dat de bundel met 2 controllers bij direct beschikbaar is. Waarom gebruiken jullie daarvoor een Duitse VPN eigenlijk? Zat te denken om hem daar te bestellen.
Je hoeft geen vpn meer te gebruiken. Dat was een tijdje geleden nog wel het geval. Je kunt dus gewoon bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister_Slavko

• hotymoty
Helaas geen Digital-versie voor mij. Voor andere wel gunstig

[ Voor 6% gewijzigd door hotymoty op 23-02-2023 10:25 ]

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

DancePlaza

ninja

2x beschikbaar op amazon.nl

https://www.amazon.nl/-/e...x=play%2Caps%2C146&sr=8-5

PlayStation 5 Console met God of War: Ragnarök (PS5) Voucher

Van het kastje naar de muur lopen...

Pagina: 1 ... 549 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord