Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nomsayin
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-04 08:24
Op 31/01 besteld

Gisteren 05/02 is hij naar "verzending voorbereiden" gegaan.
Vandaag nog steeds hetzelfde en nog geen mail ontvangen.

Iemand een idee hoelang hij nodig had om van "verzending voorbereiden" naar een echte mail van UPS te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Nomsayin schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:47:
Op 31/01 besteld

Iemand een idee hoelang hij nodig had om van "verzending voorbereiden" naar een echte mail van UPS te gaan?
Mijne ging afgelopen vrijdag naar 'Verzenden voorbereiden' en vanmorgen is 'ie verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geno
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 02-03-2023
Net contact gehad met Duitse chat, volgens haar komt mijn PS5 morgen binnen. zoniet krijg ik me geld terug van de Express-levering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Nomsayin schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:47:
Op 31/01 besteld

Ik heb hem gisteravond laat nog besteld, na het bestellen gisteren ook niet meer gekeken. Vanmorgen vroeg stond de status in ieder geval op Verzending Voorbereiden. Ik weet ook niet of ze één keer per dag alles verwerken na 16:00 CET.

[ Voor 6% gewijzigd door Audiowaste op 06-02-2023 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomsayin
GeorgeMichael schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:54:
[...]

Mijne ging afgelopen vrijdag naar 'Verzenden voorbereiden' en vanmorgen is 'ie verzonden.
Superrr.. hopelijk morgen dan.
Spijtig genoeg werk ik enkel dinsdag en donderdag van thuis. Dus mijn geluk datie dan net weer woensdag gaat aankomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomsayin
Audiowaste schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:19:
[...]

Ik heb hem gisteravond laat nog besteld, na het bestellen gisteren ook niet meer gekeken. Vanmorgen vroeg stond de status in ieder geval op Verzending Voorbereiden. Ik weet ook niet of ze één keer per dag alles verwerken na 16:00 CET.
Amai, das al snel! Hij had 5 dagen nodig voor die nieuwe status bij mij. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08 14:26
Mijn PS5 Disc Edition is afgelopen vrijdag besteld met standaardlevering, zojuist verzonden en morgen wordt ie bezorgd door UPS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apieschapie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-08 22:22
apieschapie schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:22:
Bij mij ligt hij bij UPS, zou tussen 11.15 en 13.15 worden bezorgd.
Hij staat ondertussen nog steeds op bij het sorteercentrum i.p.v. onderweg met bezorger.

We hopen er maar het beste van 8)7
n.v.m. hij is zojuist bezorgd :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Audiowaste schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:19:
[...]

En zojuist is de status gewijzigd naar "Verzonden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:43
Mediamarkt verkoopt gewoon Ragnarok bundel zonder troep. Gaat goede kant op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:57

JK

ArthurMorgan schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:05:
Eh... wat is dit?

Ik heb een mailadres voor playstation met mijn eigen mailserver. Maar nu krijg ik van UPS de verzendmail via een oud hotmailadres. Iemand die weet hoe dat kan?
Heb je een UPS-account misschien, met dat emailadres? Ik kreeg via UPS ook mijn melding via een mailadres wat Sony niet kent, maar wat UPS wel kent. Denk dat ze naam en adres dan koppelen en je via die manier mailen.

Vandaag de PS5 binnen gehad (van Playstation Direct). De UPS-bezorger vroeg al of het een Playstation was. Die moet er denk ik heel wat rondbrengen. :o Nu aan het updaten en installeren en dan kan ik door naar het andere topic. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• midnightcoroner
  • Laatst online: 05-06-2024
Dag allemaal. Ik heb mij ook even geregistreerd om hopelijk enige twijfels weg te nemen die ook besteld hebben bij direct.playstation.com.

Ik heb 31 januari een bestelling geplaatst met Express-verzenden. Gewoon de reguliere disk-editie voor €550. Afgelopen donderdag 2 februari stond die op Verzending voorbereiden en vrijdag 3 februari is hij verzonden naar Eindhoven. Vandaag 6 februari is hij bezorgd met UPS. Het ding werkt ook gewoon naar behoren.

Met enige geduld komt die wel aan. Ik heb met credit card betaald overigens. Ik zou niet al te veel stressen. Het is wel schandalig dat ze geen werkende klantenservice hebben, dus ik snap wel dat dat echt enorm frustrerend is, maar je bestelt uiteindelijk bij Sony en niet bij een of andere derde partij.

Hopelijk komt die van jullie ook snel aan! Veel gameplezier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
midnightcoroner schreef op maandag 6 februari 2023 @ 16:43:
Dag allemaal. Ik heb mij ook even geregistreerd om hopelijk enige twijfels weg te nemen die ook besteld hebben bij direct.playstation.com.
Voor mij was de enige optie om hem via direct.playstation.com te bestellen, ergens anders was hij online niet beschikbaar of in een fysieke winkel niet op voorraad. Of je betaalt al de hoofdprijs, zoals die 869 euro bij Blokker.

Gisteravond om 21:45 de bestelling gedaan en wordt morgenochtend tussen 9:30 en 13:30 geleverd. Ik zou bijna zeggen dat ze een beetje uit voorraad waren en pas sinds vrijdag weer beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Audiowaste schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:12:
[...]

Voor mij was de enige optie om hem via direct.playstation.com te bestellen, ergens anders was hij online niet beschikbaar of in een fysieke winkel niet op voorraad. Of je betaalt al de hoofdprijs, zoals die 869 euro bij Blokker.

Gisteravond om 21:45 de bestelling gedaan en wordt morgenochtend tussen 9:30 en 13:30 geleverd. Ik zou bijna zeggen dat ze een beetje uit voorraad waren en pas sinds vrijdag weer beschikbaar.
Heb je express gekozen? Ik heb ook gisteren avond rond 20:30 besteld maar bij mij staat hij nog op Levering voorbereiden. Ik heb namelijk wel standaard levering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Audiowaste
Trank00l schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:23:
[...]

Heb je express gekozen? Ik heb ook gisteren avond rond 20:30 besteld maar bij mij staat hij nog op Levering voorbereiden. Ik heb namelijk wel standaard levering.
Ik had de express levering inderdaad. Voor die drie euro verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haze99
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik was ook een beetje bezorgd, er stond na 4 dagen nog steeds "Verzending voorbereiden". Inmiddels is die al verzonden en heb ik een T&T binnen. Ik denk dat er gewoon mega veel bestellingen zijn en dat Sony daarom niet alles bij kan houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Audiowaste schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:25:
[...]

Ik had de express levering inderdaad. Voor die drie euro verschil.
In mijn geval, 12 ;) ik had er een extra controller bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haze99
  • Laatst online: 20-10-2024
En voor de mensen die zich zorgen maken over de melding "Autorisatie in behandeling" op PayPal, dit zegt PayPal er zelf over.

Deze aankoop wordt weergegeven als transactie in behandeling totdat Sony Interactive Entertainment Direct Europe Limited uw bestelling verwerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Haze99 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:26:
Ik was ook een beetje bezorgd, er stond na 4 dagen nog steeds "Verzending voorbereiden". Inmiddels is die al verzonden en heb ik een T&T binnen. Ik denk dat er gewoon mega veel bestellingen zijn en dat Sony daarom niet alles bij kan houden.
Ik denk dat er morgen een vrachtwagen van UPS met alleen PS5s erin rijdt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Mijn PlayStation 5 is binnen :9~
(31-1-2023 besteld)

Alleen de doos waarin de PlayStation doos zat was gewoon open bij aankomst :?
(Tape bovenzijde was eraf gehaald)

UPS heeft er gelijk een melding van gemaakt, verder kon ik niks vinden qua schade aan de doos of een andere reden…
Verzegeling PlayStation was nog intact.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchWing op 06-02-2023 17:55 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 00:39
Mijn PS5 met 1 controller is ook binnen en heb op de 31e besteld.

Bij mij was de buitenste doos wel gewoon dicht, maar de doos van de Ps5 opnieuw dicht geplakt. Die twee ronde stickers op de Ps5 doos zeg maar. Kon verder niets vinden aan de PS5 of controller. Denk dat het een retour is geweest. Iemand die weet of je kan nagaan of PS5 of controller eerder is geregistreerd of gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 20:32
Krijg bij PS direct alleen maar deze melding zoals een aantal ook al eerder hebben gemeld:
Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.
Bijzondere is dat mijn adres in het autoaanvulveld met 2 verschillende postcodes staat. Zowel de juiste als de postcode die hoort bij een lagere serie huisnummers. Beide postcodes geprobeerd, snap er niks van. Ook met meerdere browsers geprobeerd en incognito..

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nomsayin
gkoers schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:07:
Krijg bij PS direct alleen maar deze melding zoals een aantal ook al eerder hebben gemeld:

[...]

Bijzondere is dat mijn adres in het autoaanvulveld met 2 verschillende postcodes staat. Zowel de juiste als de postcode die hoort bij een lagere serie huisnummers. Beide postcodes geprobeerd, snap er niks van. Ook met meerdere browsers geprobeerd en incognito..
Misschien een domme vraag - maar zit je op de site van PS direct van NL indien je in nederland woont, of BE wanneer je in België woont?

Anders eens proberen via de gsm. Ik weet toen ik hem bestelde via mijn gewone browser via mijn laptop - hij ook continu errors gaf (wel een andere als die van jou).
Dan via mijn gsm geprobeerd, en voila. Lukte meteen.

Besteld 31/01 in BE via Express delivery.
Vandaag zou ie eindelijk aankomen via UPS.

Nu staat er wel op de website van UPS 23:59 (Expected) Delivered
Nou, iemand een idee hoe je jullie precieze (ongeveer) uur kon teweten komen? Of komt dat gewoon later? Deze morgen om 8u10 is ie vertrokken in Nederland.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Nomsayin schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:56:
[...]

Misschien een domme vraag - maar zit je op de site van PS direct van NL indien je in nederland woont, of BE wanneer je in België woont?

Anders eens proberen via de gsm. Ik weet toen ik hem bestelde via mijn gewone browser via mijn laptop - hij ook continu errors gaf (wel een andere als die van jou).
Dan via mijn gsm geprobeerd, en voila. Lukte meteen.

Besteld 31/01 in BE via Express delivery.
Vandaag zou ie eindelijk aankomen via UPS.

Nu staat er wel op de website van UPS 23:59 (Expected) Delivered
Nou, iemand een idee hoe je jullie precieze (ongeveer) uur kon teweten komen? Of komt dat gewoon later? Deze morgen om 8u10 is ie vertrokken in Nederland.
Ik krijg hier wel een wat preciezer tijdvak:

https://www.ups.com/track...requester=ST/trackdetails

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nomsayin
Topppp; Ik zag het net - ik moest ergens anders wat verder klikken.
Heb 'em nu ook.

Zou tussen 10:45 A.M. - 2:45 P.M moeten aankomen. Dat wordt niet veel werken vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sk313t0r
Nomsayin schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:00:
[...]

Topppp; Ik zag het net - ik moest ergens anders wat verder klikken.
Heb 'em nu ook.

Zou tussen 10:45 A.M. - 2:45 P.M moeten aankomen. Dat wordt niet veel werken vandaag
Die van mij staat tussen 09:45 en 13:45. Jammer dat ik tot 16:30 aan het werk ben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 09:37
Tweedekans ps5 + gow ragnarok voor 552: https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2031396. Coolblue vermeldt niet of de code voor gow ragnarok al dan niet is verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
Mister_Slavko schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:13:
Tweedekans ps5 + gow ragnarok voor 552: https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2031396. Coolblue vermeldt niet of de code voor gow ragnarok al dan niet is verbruikt.
Is inmiddels al door iemand anders geclaimd, zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Ik kon hem ten tijde van het plaatsen van mijn bericht nog bestellen. Gaat snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blckprowler
  • Laatst online: 07-02-2023
Ik heb zojuist mijn ps5 binnengekregen. Bedrag was terug geboekt naar mijn creditcard. Iemand idee wat ik kan doen. Ps5 houden en niks zeggen of krijg ik dan opeens een factuurtje? Wat betreft regels en wetgeving weet ik daar niks van af.

PlayStation assistent duurt ook een eeuwigheid dus dat helpt mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• terelax
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-02-2023
Hm bij mij staat er nog:
Estimated delivery
Tuesday, February 07 by End of Day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0elr
terelax schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:27:
[...]

Hm bij mij staat er nog:
Estimated delivery
Hier ook, nog geen preciezer tijdvak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
terelax schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:27:
[...]

Hm bij mij staat er nog:
Estimated delivery
Standaard of Express levering?
Bij Express levering kreeg ik gisteren namelijk een sms dat hij tussen 9:30 en 13:30 geleverd zou worden en ook de link geeft dat aan. Overigens zit ik nog gespannen te wachten O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• terelax
Audiowaste schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:18:
[...]

Standaard of Express levering?
Bij Express levering kreeg ik gisteren namelijk een sms dat hij tussen 9:30 en 13:30 geleverd zou worden en ook de link geeft dat aan. Overigens zit ik nog gespannen te wachten O-)
Standaard levering. Tegen beter weten in zit ik steeds uit de raam te kijken :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R0elr
Bij mij is-ie binnen :) Vrijdag besteld met standaard levering

[ Voor 45% gewijzigd door R0elr op 07-02-2023 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:29
Stond bij mij ook voor vandaag met als lever tijd “End of day”. Levering om 1306… Op zich fijn en mazzel dat er iemand thuis was, maar om dat nou eind van de dag te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
Roodaap schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 13:26:
Stond bij mij ook voor vandaag met als lever tijd “End of day”. Levering om 1306… Op zich fijn en mazzel dat er iemand thuis was, maar om dat nou eind van de dag te noemen.
Nog 17 minuten voor het einde van het tijdvak bereikt is...ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William99
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-05-2024
Dit gaat tegen de topicregels in (geen v&a), zie topicwaarschuwing onderaan.

[ Voor 73% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2023 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieuwe
  • Laatst online: 09-09 20:09
Gisteren besteld rond iets na 7u.
Tegen de middag stond hij al op 'Verzending voorbereiden'.
Deze middag mail gehad dat hij verzonden is, dus hopelijk wordt hij morgen al geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 17:30
Met expres levering vorige week maandag besteld nu pas eindelijk binnen.
Gelukkig wel op tijd voor Hogwarts Legacy..

Helaas nog steeds niet gelukt om contact met ze te krijgen om mijn 13euro terug te krijgen, al vind ik eigenlijk dat ze mij wel wat meer mogen terug geven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05:44
sieuwe schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 13:47:
Gisteren besteld rond iets na 7u.
Tegen de middag stond hij al op 'Verzending voorbereiden'.
Deze middag mail gehad dat hij verzonden is, dus hopelijk wordt hij morgen al geleverd. :)
Meen je niet? Had je express of standaard ?
Ik had hem zondag namelijk al bestelt maar tot op heden staat hij nog op verzending voorbereiden.... ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Netjes binnen het bezorgvak bezorgd. Alles aangesloten, maar nog niet aangemeld. Heb een refunding lopen voor Days Gone (ik ga toch voor PS+ essential voorlopig waar die bij in zit.) En ben bang dat hij hem anders automatisch gaat downloaden :D

(playstation direct, standaard bezorging, 31-1 besteld)

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-02-2023 14:46 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-09 08:15
ArthurMorgan schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 14:45:
Netjes binnen het bezorgvak bezorgd. Alles aangesloten, maar nog niet aangemeld. Heb een refunding lopen voor Days Gone (ik ga toch voor PS+ essential voorlopig waar die bij in zit.) En ben bang dat hij hem anders automatisch gaat downloaden :D

(playstation direct, standaard bezorging, 31-1 besteld)
Zorg dat je alle 19/20 games van de ps plus collection voor ps5 even snel "koopt". Deze collectie was gratis vanaf release van de ps5, maar gaat binnenkort verdwijnen. Ze blijven gratis beschikbaar zolang je psplus hebt als je ze voor verwijdering in je bibliotheek hebt gezet. Hier zitten wat oudere, maar enorm toffe games tussen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sieuwe
  • Laatst online: 09-09 20:09
Rox92 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 14:44:
[...]

Ik had hem zondag namelijk al bestelt maar tot op heden staat hij nog op verzending voorbereiden.... ;(
Standaard omdat ik hem niet dringend nodig had, ik heb geen pre-order staan voor Hogwarts Legacy dus zat heen haast achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
Het tijdsvak is inmiddels aangepast naar 'Einde dag'. Jammer weer, maar niks aan te doen!

let je er een beetje op dat het geen persoonlijk dagboek wordt?

[ Voor 34% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2023 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
sieuwe schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 14:55:
[...]

Standaard omdat ik hem niet dringend nodig had, ik heb geen pre-order staan voor Hogwarts Legacy dus zat heen haast achter.
Lekker dan 8)7 . Moet ik toch nog meer geduld hebben...
Had helaas al gelezen dat je een beetje mazzel moet hebben met wanneer die verzonden word.

In ieder geval veel plezier met je PS5 *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Ik heb een Playstation Disk net opgehaald bij de Intertoys. Spel God of War is wel een spel waar ik van hou. Vond dit makkelijker om even op te halen dan online bestellen en dan weer moeten thuisblijven voor pakket. ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terelax
Hier is hij ook binnen, 31e besteld, standaard levering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Rox92 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 14:44:
[...]

Ik ook zondag ook nog op voorbereiden. Is wel een zooitje daar kan je wel stellen, lijkt wel alsof ze random worden verstuurd en niet op volgorde van binnenkomst bestelling |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Vandaag UPS voor de deur en ik heb de levering geweigerd, want dat moest omdat ik niet meer kon annuleren. Nu hopen dat het weer goed aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Inmiddels ook bevestiging van verzending.

Zondag avond 05-02 besteld. Maandag voorbereiding en dinsdag avond verzonden. Standaard verzending overigens. Beetje apart dat express zoveel duurder is en net zo snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Trank00l schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:27:
Inmiddels ook bevestiging van verzending.

Zondag avond 05-02 besteld. Maandag voorbereiding en dinsdag avond verzonden. Standaard verzending overigens. Beetje apart dat express zoveel duurder is en net zo snel is.
Hier net ook de verzendbevestiging om 18.23 binnen gekregen. Hopelijk morgen binnen en anders overmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 16:33
Afgelopen Zondag besteld, en morgen wordt hij geleverd. Gewoon standaard verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 16:33
,

[ Voor 99% gewijzigd door Edwinlzv op 07-02-2023 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyteMyre
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:48
  • Afgelopen donderdag besteld (normale levering)
  • Maandag eerste bezorgpoging (ik was niet thuis)
  • Dinsdag ontvangen.
  • Morgen retour want de disc drive doet het niet, en nu kan ik 15 dagen wachten op een RMA :(

[ Voor 8% gewijzigd door NyteMyre op 08-02-2023 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 08:12

mvt

ja ik ja

Zaterdag een disk version besteld. Toen de verzendbevestiging kwam meteen geprobeerd naar een pick up point te sturen. Dinsdag bezorging gemist. Vandaag ga ik hem helaas weer missen omdat ik nog steeds niet kan wijzigen (technische problemen). Dus maar even wachten of ik geluk heb bij thuiskomst. Kan niet wachten om te spelen

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
ik kan maar niet uitchecken op de ps direct store
leg in winkelmand maar als ik daar op klik zegt die altijd in een loop "Aanmelden Om Door Te Gaan" terwijl ik aangemeld ben
zowel in chrome als in firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 00:39
dafz0r schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:17:
leg in winkelmand maar als ik daar op klik zegt die altijd in een loop "Aanmelden Om Door Te Gaan" terwijl ik aangemeld ben
Ik wilde net dezelfde vraag stellen. Geprobeerd met twee verschillende accounts en browsers. Beide accounts krijgen dezelfde melding. Zal dus wel een storing zijn bij de PS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Jeebo schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:26:
[...]

Ik wilde net dezelfde vraag stellen. Geprobeerd met twee verschillende accounts en browsers. Beide accounts krijgen dezelfde melding. Zal dus wel een storing zijn bij de PS store.
is al sinds zaterdag zo voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 17:21

Michelli

LL.M

dafz0r schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:17:
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, ongeacht welke browser ik gebruik. Hiervoor ook vaak de melding "er is iets fout gegaan".

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
Modbreak:Ik weet dat iedereen enthousiast is over de levering, maar maak er geen dagboek van. Houd het bij "hier besteld op datum x, vandaag geleverd".

Als je levering langer duurt dan je wilt, oefen wat geduld of neem contact op met de webwinkel.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:01
Sinds het nieuws over GT7 VR toch wel erg benieuwd geworden naar de PS5 en PSVR2. Heb de eerste versie gehad en een Oculus Rift, maar vond het altijd maar wazig beeld. Wel veel lol gehad, vooral met Boneworks.

Nu nog achter een PS5 aan, en dat blijkt lastiger dan gedacht. Veel woekerprijzen of bundels met rotzooi die ik toch niet hoef. Heb op PSdirect de PS5 disk version met controller op het oog, maar met hetzelfde probleem als jullie dat ik niet kan afrekenen op de site.

Had liever de Digitale editie gehad omdat ik toch alles download, maar deze lijkt helemaal nergens te koop. En ik weiger om op marktplaats een achterlijke prijs te betalen.

[ Voor 5% gewijzigd door bojaaper op 08-02-2023 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
  • Laatst online: 08-09 21:20
bojaaper schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:45:
Sinds het nieuws over GT7 VR toch wel erg benieuwd geworden naar de PS5 en PSVR2. Heb de eerste versie gehad en een Oculus Rift, maar vond het altijd maar wazig beeld. Wel veel lol gehad, vooral met Boneworks.

Nu nog achter een PS5 aan, en dat blijkt lastiger dan gedacht. Veel woekerprijzen of bundels met rotzooi die ik toch niet hoef. Heb op PSdirect de PS5 disk version met controller op het oog, maar met hetzelfde probleem als jullie dat ik niet kan afrekenen op de site.

Had liever de Digitale editie gehad omdat ik toch alles download, maar deze lijkt helemaal nergens te koop. En ik weiger om op marktplaats een achterlijke prijs te betalen.
Amazon.de kan je bestellen en staat levertijd gegarandeerd begin maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Krijgt iedereen trouwens zijn levering van PSdirect van UPS? of ook Post NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles
  • Laatst online: 09-02-2023
Wie o wie kan mij helpen???

6 januari heb ik een playstation besteld bij playstation direct. 9 januari is hij verzonden van playstation via Arvato naar UPS. Pakketje is nu nog steeds niet binnen!!
Ik heb een claim ingediend bij UPS en die geven aan het pakketje nooit te hebben ontvangen. Ze zeggen die gemeld te hebben bij Playstation, maar ik heb nooit wat van hun gehoord.

Mijn probleem is nu dat ik geen contact krijg met playstation direct. Ze hebben alleen een chat, maar die werkt al ruim een maand niet meer. Playstation zelf bellen levert ook niks op. Die verwijzen je naar playstation direct.
Heeft iemand voor mij een oplossing hiervoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Je kan op de duitse site van direct.playstation de chat proberen. Die schijnt het een stuk beter te doen.

Op Trustpilot liegen de reviews er niet om van direct.playstation.com, scoort erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:59
Wil een Ps5 kopen maar is het wel verstandig om het via de PlayStation store te doen? Lees zoveel nare ervaringen. Of voor 40 euro meer op Marktplaats via Bol of een andere winkel waar de gene hem heeft aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 08:45
Ik heb zondag bij de ps store een ps5 besteld, gisteren binnen gekregen. Maar maandag ook nog een ps5 gekocht bij de game mania. Als je even goed zoekt of belt heb je er zo één te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11:23

MevrouwDeKat

Miauw

babbi schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:22:
Wil een Ps5 kopen maar is het wel verstandig om het via de PlayStation store te doen? Lees zoveel nare ervaringen. Of voor 40 euro meer op Marktplaats via Bol of een andere winkel waar de gene hem heeft aangeschaft.
Zelf heb ik m'n tweede op marktplaats gezet voor de prijs die ik zelf ook betaald heb. Er zijn vast wel meer mensen die geen winst willen maken maar er wel 2 hebben uit ongeduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
babbi schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:22:
Ik heb hem zondag besteld en vandaag binnen gekregen. Geen nare ervaring bij mij, wellicht omdat je de slechte verhalen vaker hoort dan de goede heb je dat beeld, tuurlijk het is niet helemaal op orde bij PS maar dat is bij bijna alle webwinkels het geval, vooral na COVID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Trank00l schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:21:
Ik kreeg hem via post nl.

En hier eigenlijk ook een prima ervaring. Afgelopen zondag bestelt bij ps direct en gisteren binnen gekregen. Gewoon met de standaard verzend optie.

[ Voor 5% gewijzigd door Rox92 op 09-02-2023 19:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mclegodude
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-06 20:31
Ik lees her en der wat over mensen die ook problemen hebbben met het bestellen bbij direct.playstation.com. maar ook mensen bij wie het wel lukt, is er een soort van trucje om niet telkens opnieuw aan te moeten melden zonder dat het wat doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dustinbalentina
  • Laatst online: 25-08 09:13
Ik heb precies hetzelfde. Ik probeer al sinds Dinsdag te bestellen. Ik heb al dit geprobeerd maar no luck:
Log uit/Log in
Andere browser (Chrome/Safari)
Ander devices (Android telefoon, 2 Macbooks, iPad)
Browser cookies verwijderen
Incognito browser
Playstation Plus aanschaffen
Nieuw account met ander email address
Ander land

Ook bericht gestuurd naar Playstation support maar nog geen reactie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Mij is het gelukt om te bestellen bij PlayStation Direct door te connecten met een VPN naar Duitsland. Wel gewoon de NL store, maar via Duitse VPN connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRyder
  • Laatst online: 19-07 10:30
GrandDestroyer schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:47:
Mij is het gelukt om te bestellen bij PlayStation Direct door te connecten met een VPN naar Duitsland. Wel gewoon de NL store, maar via Duitse VPN connectie.
Geweldig!! Dit is inderdaad een werkende workaround :)
Zowel de PS VR2, oplaadstation als een Dualsense Edge besteld!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
Baas!

Hier ook gelukt om een PS5 te bestellen. Die verzendkosten neem ik graag voor lief ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustinbalentina
  • Laatst online: 25-08 09:13
Baas! Is mij ook gelukt om via VPN in Duitsland te bestellen. Had niet helemaal door dat ik mn wachtwoord nogmaals in moest vullen, dus goed kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maekoda
Hij is bij mij geannuleerd maar niet door mij. Iemand anders last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRyder
Maekoda schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:49:
Hij is bij mij geannuleerd maar niet door mij. Iemand anders last van?
Wat heb je besteld? Inderdaad een PS5 (want dat is dit topic) of iets anders?
Want ik heb juist geen PS5 maar andere spullen besteld (VR, oplaadstation en edge controller).
Het viel me wel op dat ik het oplaadstation heb kunnen bestellen maar als ik nu kijk dan staat hij als 'niet beschikbaar' op de website.

Maar heb je een mail ontvangen waarin de bestelling geannuleerd is o.i.d.?
Ik heb nog niks ontvangen behalve de bestelbevestiging; 1 email per product met geschatte leverdatum.

Edit; En ik heb ook geen verzendkosten hoeven te betalen. Ben je wel naar de Nederlandse versie geswitcht nadat je bent ingelogd op de Duitse versie via de Duitse VPN?

[ Voor 11% gewijzigd door StormRyder op 10-02-2023 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinFM
  • Laatst online: 10-09 09:13
Rond 14:30 uur ook kunnen bestellen via de Duitse VPN-truc van hierboven. Helemaal blij hier, kwam al dagen niet voorbij die winkelwagen-loop namelijk. Helaas kwam er om 15:15 uur een mailtje dat de bestelling is geannuleerd: vanwege een probleem met de betalingsautorisatie. Tijdens de bestelling ging alles soepel en vloeiend, dus dit kwam nogal onverwachts. (Update: Nog even met Visa gebeld of zij de betaling hadden geannuleerd: nee dus, dat was Sony)

Zojuist nog maar eens bestelling geplaatst, maar ik heb er een hard hoofd in. Fingers crossed...

[ Voor 9% gewijzigd door RobinFM op 10-02-2023 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maekoda
RobinFM schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:31:
Rond 14:30 uur ook kunnen bestellen via de Duitse VPN-truc van hierboven. Helemaal blij hier, kwam al dagen niet voorbij die winkelwagen-loop namelijk. Helaas kwam er om 15:15 uur een mailtje dat de bestelling is geannuleerd: vanwege een probleem met de betalingsautorisatie. Tijdens de bestelling ging alles soepel en vloeiend, dus dit kwam nogal onverwachts.

Zojuist nog maar eens bestelling geplaatst, maar ik heb er een hard hoofd in. Fingers crossed...
Ja dit heb ik dus ook. Ik gebruik PayPal in plaats van CC. Tweede bestelling is ook geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
Poging #3 doe ik met genoeg cash OP de PayPal account zelf. Now we wait :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rv3
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-09 14:41

rv3

Ik ben benieuwd. Om 14 uur besteld met de VPN truc. Ook betaald met PayPal (die zit gekoppeld aan mijn bankrekening). Tot nu toe geen annulering. Orderstatus is nu "Verzending voorbereiden" maar in de PayPal app zie ik nog "autorisatie in behandeling". Ik hoop maar dat ie er doorheen schiet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRyder
Heb met CC betaald, dus niet via Paypal o.i.d.
Zie in mijn CC-afschrijvingen in de Rabo-app ook een daadwerkelijke reservering van 240 van Playstation Direct London GBR.
Dus via die manier betalen lijkt er vooralsnog op dat niks geannuleerd wordt, maar fingers crossen idd.

En 240 klopt omdat alleen de edge controller nu al in rekening is gebracht, de rest pas als die producten VR en laadstation) ook daadwerkelijk op voorraad zijn en verzonden worden.
Dit staat ook bij de FAQ, dus stelt me gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
rv3 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:59:
Ik ben benieuwd. Om 14 uur besteld met de VPN truc. Ook betaald met PayPal (die zit gekoppeld aan mijn bankrekening). Tot nu toe geen annulering. Orderstatus is nu "Verzending voorbereiden" maar in de PayPal app zie ik nog "autorisatie in behandeling". Ik hoop maar dat ie er doorheen schiet.
Ja dat had ik tot twee keer toe. Ook PayPal aan bankrekening gekoppeld, maar misschien werkt het op deze manier iets beter omdat de funda direct beschikbaar zijn.. we'll see.

Creditcard heb ik de deur uitgedaan omdat ik veel af kon met PayPal en onnodige kosten kon drukken. Spijt haha

Update: ook deze gecanceld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Trank00l schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:21:
Volgens mij is express levering via UPS en standard levering via PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Maekoda schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:05:
[...]

Ja dat had ik tot twee keer toe. Ook PayPal aan bankrekening gekoppeld, maar misschien werkt het op deze manier iets beter omdat de funda direct beschikbaar zijn.. we'll see.

Creditcard heb ik de deur uitgedaan omdat ik veel af kon met PayPal en onnodige kosten kon drukken. Spijt haha

Update: ook deze gecanceld
Switch je wel naar de Nederlandse store? Want met de Duitse VPN kom je eerst op de Duitse store terecht. Wellicht dat je order daarom gecanceld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
GrandDestroyer schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:16:
[...]

Switch je wel naar de Nederlandse store? Want met de Duitse VPN kom je eerst op de Duitse store terecht. Wellicht dat je order daarom gecanceld wordt.
Jazeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rv3
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-09 14:41

rv3

Mijn betaling is doorgekomen. Verzendbevestiging al binnen dus ik zou het gewoon nog eens proberen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
rv3 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 17:50:
Mijn betaling is doorgekomen. Verzendbevestiging al binnen dus ik zou het gewoon nog eens proberen.
Thanks. Misschien maar wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Misschien was het een tijdelijke storing. ☺️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinFM
  • Laatst online: 10-09 09:13
Na twee geannuleerde bestellingen lijkt het nu gelukt. De status van de bestelling is nu "Verzenden voorbereiden". Nog geen garantie op succes, maar verder dan dit ben ik deze week nog niet gekomen...

Na de eerste twee pogingen via een Duitse VPN die dus mislukten heb ik bij poging 3 op het laatste moment de VPN weer uit gedaan. Dus de VPN aan om in het systeem te komen en de PS5 in de winkelwagen te kunnen zetten en dan de betaling wel met mijn eigen Nederlandse IP-adres. Geen idee of dat de truc was, maar het is het proberen waard als het je ook niet lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
RobinFM schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:05:
Na twee geannuleerde bestellingen lijkt het nu gelukt. De status van de bestelling is nu "Verzenden voorbereiden". Nog geen garantie op succes, maar verder dan dit ben ik deze week nog niet gekomen...

Na de eerste twee pogingen via een Duitse VPN die dus mislukten heb ik bij poging 3 op het laatste moment de VPN weer uit gedaan. Dus de VPN aan om in het systeem te komen en de PS5 in de winkelwagen te kunnen zetten en dan de betaling wel met mijn eigen Nederlandse IP-adres. Geen idee of dat de truc was, maar het is het proberen waard als het je ook niet lukt...
Dank! We gaan deze proberen mocht poging #4 mislukken 😂

Update: de rest werd binnen een half uur gecanceld. Ik heb hoop!

[ Voor 4% gewijzigd door Maekoda op 10-02-2023 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Ondertussen is de PS5 bundel met extra controller al binnen. Was gewoon standaard verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:01
Eerste bestelpoging op Psdirect is geannuleerd. Nu een nieuwe poging gedaan, VPN nadat ik in het winkelmandje zat uitgezet. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mclegodude
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-06 20:31
Ik kom inderdaad wel in het betaalscherm via de duitse VPN truc, (waarvoor bedankt!) maar krijg dan bij het afrekenen de fout "Kan je transactie niet verwerken."
E:/ payapl werkt wel, creditcard niet. gelukt, thanks!

[ Voor 14% gewijzigd door mclegodude op 11-02-2023 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
Poging #4 ook mislukt, maar een aardige tweaker verkoopt hem tegen aanschafprijs. Ik ben gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 07:43
Gosh, ik kom nauwelijks op topics als deze, maar ook ik ervaar hetzelfde als jullie hierboven. Helaas ben ik niet in staat om een VPN naar Duitsland te configureren. Ik zal geduld moeten hebben vermoed ik... maar blijf dit topic nog wel even bekijken. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister_Slavko
RustStorm schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:28:
Gosh, ik kom nauwelijks op topics als deze, maar ook ik ervaar hetzelfde als jullie hierboven. Helaas ben ik niet in staat om een VPN naar Duitsland te configureren. Ik zal geduld moeten hebben vermoed ik... maar blijf dit topic nog wel even bekijken. :)
Installeer windscribe vpn op je telefoon of pc. Is gratis (1gb).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 07:43
Mister_Slavko schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:16:
[...]

Installeer windscribe vpn op je telefoon of pc. Is gratis (1gb).
Thanks! Kan meteen in de winkelmand terecht inderdaad... Ongekend hoe dit werkt. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Pagina: 1 ... 548 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord