Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:08
slakkengang schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:09:
Had een PS5 besteld via Playstation direct met express verzending. Had een bevestigingsmail gekregen, maar nog steeds geen melding dat het verzonden werd. Is nu toch al 2 dagen geleden...
De chat support van Playstation is ook niet bereikbaar, uur wachten op een medewerker.
Iemand ervaring mee?
Maak je niet druk, komt helemaal goed al duurt het een dag of twee langer dan verwacht.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erictw81
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-02 21:26

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-03 09:17
De status van mijn bestelling is net veranderd naar “verzending voorbereiden”. Hopelijk wordt het vandaag verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-05 21:12

MevrouwDeKat

Miauw

Handig! Gister PS5 disk only via PSdirect besteld. Vandaag kwam de BCC versie voorbij, dus ik denk: MOOI scheelt weer verzendkosten en snellere levertijd! Dus die bij BCC ook besteld. Maar bij PSdirect kan je na 30 minuten de bestelling niet meer annuleren. Dus straks heb ik twee PS5 disk only in huis.

Ga wel eerst even op marktplaats proberen om er weer vanaf te komen, en anders stuur ik er eentje weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slakkengang
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-12-2023
Heb een PS5 besteld via Playstation Direct BE dinsdag 31 januari met expresslevering van 2 dagen.
Heb een bestellingbevestiging via mail ontvangen, maar nog steeds geen nieuws dat het al verzonden werd.
Kan ook niets vragen via de support chat, meer dan uur gewacht op medewerker.
Heeft iemand een gelijkaardige ervaring?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
slakkengang schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:03:
Heb een PS5 besteld via Playstation Direct BE dinsdag 31 januari met expresslevering van 2 dagen.
Heb een bestellingbevestiging via mail ontvangen, maar nog steeds geen nieuws dat het al verzonden werd.
Kan ook niets vragen via de support chat, meer dan uur gewacht op medewerker.
Heeft iemand een gelijkaardige ervaring?
Topic hier staat bol van de slechte Express levering. Daarnaast wordt er aangeraden om via de Duitse chat te proberen ipv NLse of BEse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slakkengang
Sir_Lion schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:11:
[...]

Topic hier staat bol van de slechte Express levering. Daarnaast wordt er aangeraden om via de Duitse chat te proberen ipv NLse of BEse.
Ok, is dan normaal gezien paar dagen langer wachten en wordt uiteindelijk geleverd?
Zal die Duitse chat eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
slakkengang schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:15:
[...]

Ok, is dan normaal gezien paar dagen langer wachten en wordt uiteindelijk geleverd?
Zal die Duitse chat eens proberen.
In mijn ervaring van het bijhouden van dit topic, Express duurt langer dan standaard verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slakkengang
Sir_Lion schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:16:
[...]

In mijn ervaring van het bijhouden van dit topic, Express duurt langer dan standaard verzending.
Wat een geklooi dan, na wat te lezen lijkt het ook dat je zelf nog het extra dat je betaald hebt voor express nog zelf moet terug bedelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Jeebo schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:50:
De status van mijn bestelling is net veranderd naar “verzending voorbereiden”. Hopelijk wordt het vandaag verzonden.
Die van mij ook: Verzending 1/1
Verzending Voorbereiden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Aangezien de verkrijgbaarheid de laatste tijd steeds beter is, wacht is nog wel even totdat Coolblue/Bol de diskversie zonder extra's genoeg op voorraad heeft. Haast heb ik niet

Of toch maar wachten op de PS6?? (Is hier al nieuws over????)

Edit: Zie dat die pas rond 2027 zal komen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:02
pilskes schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:37:
Aangezien de verkrijgbaarheid de laatste tijd steeds beter is, wacht is nog wel even totdat Coolblue/Bol de diskversie zonder extra's genoeg op voorraad heeft. Haast heb ik niet

Of toch maar wachten op de PS6?? (Is hier al nieuws over????)

Edit: Zie dat die pas rond 2027 zal komen!!
Ja maar pas in 2030 goed leverbaar, dus voor de time being zou ik gewoon voor de Ps5 gaan. Overigens gewoon kaal te koop vandaag bij de BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secret17
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 20:43
Ik heb vandaag al een paar keer via Sony Direct proberen te bestellen (disc-edition + 2 controllers). Ik word er kierewiet van, want ik krijg steevast de volgende melding nadat betaling is gecontroleerd:
Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.
En geloof me: adresgegevens kloppen... iemand anders vergelijkbare problemen gehad met de site van Sony?

There can be only fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erictw81
secret17 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:54:
[...]

Ik heb vandaag al een paar keer via Sony Direct proberen te bestellen (disc-edition + 2 controllers). Ik word er kierewiet van, want ik krijg steevast de volgende melding nadat betaling is gecontroleerd:

[...]

En geloof me: adresgegevens kloppen... iemand anders vergelijkbare problemen gehad met de site van Sony?
Ik heb dit vaker voorbij zien komen. Probeer een andere browser en hoorde dat mensen het via bv hun telefoon wel gelukt is. Zou dan wel even de wifi uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secret17
erictw81 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:58:
[...]
Ik heb dit vaker voorbij zien komen. Probeer een andere browser en hoorde dat mensen het via bv hun telefoon wel gelukt is. Zou dan wel even de wifi uitzetten.
Bedankt voor de tip. Heb ff een andere browser geprobeerd (Edge ipv Chrome) en daarna ff via mobiel en 4G (Safari op iPhone). Edge geeft nog voordat betaling wordt gecontroleerd 'Er is iets foutgegaan', Safari dezelfde melding als in chrome. Dus of er iets is mis met mijn account (vanmorgen aangemaakt), of de bestelling kan gewoon niet worden gedaan en ik krijg een foutmelding die nergens op slaat... Hoe dan ook geen idee hoe ik via de site van Sony een bestelling kan plaatsen. Jammer...

There can be only fun

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Textross
  • Laatst online: 22-04 12:07
Kan beamen dat Playstation Direct niet bepaald een geweldige ervaring biedt. Ik zat niet op Tweakers maar nadat ik via de chat, telefoon, zelfs twitter en instagram geprobeerd, niemand te spreken kreeg ben ik verder gaan zoeken en kwam ik dit topic tegen.

Fijn om te weten dat mensen die een paar dagen voor mij besteld hebben inmiddels een track & trace hebben gekregen. Dat stelt me genoeg gerust dat ik het voorlopig even laat voor wat het is met de support chat. Inmiddels is de Duitse support chat ook niet te bereiken trouwens, maar daar krijg je wel netjes een bericht dat het te druk is en word je niet in een eeuwige wachtrij gezet.

Voor mensen die hier net als ik via Google zijn gekomen en zich afvragen wat er aan de hand is doe ik ook een duit in het zakje.

Ik heb mijn PS5 disk edition met 2 controller bundel besteld via PS Direct op 27 januari, bevestigingsmail ontvangen maar nog geen track & trace, status staat op “voorbereiden”.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erictw81
secret17 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:14:
[...]

Bedankt voor de tip. Heb ff een andere browser geprobeerd (Edge ipv Chrome) en daarna ff via mobiel en 4G (Safari op iPhone). Edge geeft nog voordat betaling wordt gecontroleerd 'Er is iets foutgegaan', Safari dezelfde melding als in chrome. Dus of er iets is mis met mijn account (vanmorgen aangemaakt), of de bestelling kan gewoon niet worden gedaan en ik krijg een foutmelding die nergens op slaat... Hoe dan ook geen idee hoe ik via de site van Sony een bestelling kan plaatsen. Jammer...
Ok vreemd je kan ook op geen een mogelijkheid in direct contact treden met sony hier over alleen via chat. Erg jammer en vervelend. Maar hou alle websites in de gaten hij is afgelopen weken meermaals in diverse shops aangeboden. Of wil je persee de dubbel controller pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-06 15:41
secret17 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:14:
[...]

Ik moest mijn e-mail adres aanpassen van mijn psn account.... Ze gebruiken een lelijke regex waarvan de ltd tussen de 2 en 4 karakters moet liggen.

Verder heb ik afgelopen maandag om 17:00 besteld met expres delivery en nog steeds is mijn status bestelling verwerken....
De chat werkt niet... En toen ik ze belde werd mij verteld dat ik het gewoon 1x per dag 10minuten moet proberen... wat een *** support...
De Duitse chat was volgens mij alweer gesloten terwijl het nog geen 19:00 uur is..
De Duitse chat is te druk dus je wordt er gelijk uit gegooid.

[ Voor 6% gewijzigd door mithe op 02-02-2023 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 11-06 20:28
erictw81 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:23:
[...]

Ok vreemd je kan ook op geen een mogelijkheid in direct contact treden met sony hier over alleen via chat. Erg jammer en vervelend. Maar hou alle websites in de gaten hij is afgelopen weken meermaals in diverse shops aangeboden. Of wil je persee de dubbel controller pack?
Als je hem daar besteld hebt kan je al niet meer annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• secret17
mithe schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:25:
[...]
Ik moest mijn e-mail adres aanpassen van mijn psn account.... Ze gebruiken een lelijke regex waarvan de ltd tussen de 2 en 4 karakters moet liggen.
Misschien mis ik iets triviaals maar... e-mailadres aanpassen vanwege een regex? Wat bedoel je met ltd? :?
erictw81 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:23:
[...]
Op zich hoef ik niet per se die dubbel-pack maar ik vond het wel aantrekkelijk om een kale PS5 disk-version met wat accessoires te bestellen en als het even kan meteen de PSVR2 vooruit te bestellen. Maar aangezien ik geen enkele bestelling kan plaatsen bij Sony direct wordt dat tricky.

[ Voor 47% gewijzigd door secret17 op 02-02-2023 17:03 ]

There can be only fun

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slakkengang
Textross schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:23:
Kan beamen dat Playstation Direct niet bepaald een geweldige ervaring biedt. Ik zat niet op Tweakers maar nadat ik via de chat, telefoon, zelfs twitter en instagram geprobeerd, niemand te spreken kreeg ben ik verder gaan zoeken en kwam ik dit topic tegen.

Fijn om te weten dat mensen die een paar dagen voor mij besteld hebben inmiddels een track & trace hebben gekregen. Dat stelt me genoeg gerust dat ik het voorlopig even laat voor wat het is met de support chat. Inmiddels is de Duitse support chat ook niet te bereiken trouwens, maar daar krijg je wel netjes een bericht dat het te druk is en word je niet in een eeuwige wachtrij gezet.

Voor mensen die hier net als ik via Google zijn gekomen en zich afvragen wat er aan de hand is doe ik ook een duit in het zakje.

Ik heb mijn PS5 disk edition met 2 controller bundel besteld via PS Direct op 27 januari, bevestigingsmail ontvangen maar nog geen track & trace, status staat op “voorbereiden”.
Het is heel frustrerend, het stelt wel al iets meer gerust als je weet dat het bij velen hetzelfde geval is. Begin ook al bang te krijgen dat er nooit iets zal toekomen. Je voelt je machteloos en kan niets doen, hen bereiken om het probleem aan te kaarten is ook bijna onmogelijk.
Voor een multinational als Sony is het echt onacceptabel, ronduit lui en arrogant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithe
secret17 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:47:
[...]

Misschien mis ik iets triviaals maar... e-mailadres aanpassen vanwege een regex? Wat bedoel je met ltd? :?
Sorry beetje technisch misschien :) Maar hoe het email adres er uit ziet. Voorbeeld@voorbeeld.com is bijvoorbeeld goed maar voorbeeld@voorbeeld.email niet, wat nergens opslaat..

Maar mijn hele ervaring nu met playstation direct is dat het technisch en met support echt om te huilen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-06 12:07
Nog steeds voorraad bij Intertoys: https://www.intertoys.nl/...-plus-god-of-war-ragnarok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1837468

secret17 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:47:

Maar aangezien ik geen enkele bestelling kan plaatsen bij Sony direct wordt dat tricky.
Ad of pop-up blocker uit en alle cookies verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Hmm had net besteld bij Playstation Direct maar na alle berichten hier maar meteen weer geannuleerd. Als ik hem dan eindelijk bestel wil ik wel gewoon geen gedoe.

Ga morgen wel even in een winkel kijken, misschien ligt die er wel gewoon.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• secret17
Anoniem: 1837468 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 18:06:
[...]
Ad of pop-up blocker uit en alle cookies verwijderd?
Ik gebruik geen ad- of popup-blocker en wat betreft cookies heb ik dus al andere browsers, mijn iphone en incognito-modus geprobeerd: niks helpt, altijd een foutmelding. Zojuist nog even geprobeerd het e-mailadres van mijn login aan te passen omdat hierboven werd gemeld dat als er een punt in het adres zit dat de site daar soms op stukgaat (anno 2023, hoe dan, maar goed, kan het altijd proberen), maar sinds ik dat heb gedaan is de site helemaal een drama omdat hij na iedere klik denkt dat ik uitgelogd moet worden (ok dat kan aan de cookies met het oude mailadres liggen).

Enfin, ziet er naar uit dat Sony Direct 'm voor mij niet gaat worden. Zoals anderen al hebben gemeld: de site is een drama en de service erachter kennelijk ook. Toch maar even verder kijken bij andere retailers dan. Thnx voor de suggestie iig.

There can be only fun

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nomsayin
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-04 08:24
Textross schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:23:

Toch zonde. Heb hem wel pas de 31ste besteld, en staat nog steeds op "te verwerken".
Had gehoopt met de express verzending hem nog voor dit weekend te ontvangen, maar daar zal ik al maar niet op hopen.

Hopelijk is hij er tenminste tegen volgende week dan toch...
Deze thread inderdaad te laat gezien, anders had ik hem misschien ook wel ergens anders besteld :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Textross
Nomsayin schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:25:
[...]

Toch zonde. Heb hem wel pas de 31ste besteld, en staat nog steeds op "te verwerken".
Had gehoopt met de express verzending hem nog voor dit weekend te ontvangen, maar daar zal ik al maar niet op hopen.

Hopelijk is hij er tenminste tegen volgende week dan toch...
Deze thread inderdaad te laat gezien, anders had ik hem misschien ook wel ergens anders besteld :/
Ik had ook volledig de verwachting direct na het weekend (op vrijdagmiddag besteld) een verzendbevestiging te krijgen. Meestal als er ergens 4-5 werkdagen op een bestelpagina staat is dat een ruime schatting voor de zekerheid. Dat ze geeneens bereikbare support via een chat hebben is een smet op de reputatie van zo'n gigaconcern als Sony, maar goed. Als ik een beetje af ga op de berichten hier lijkt de levering binnen twee weken te gebeuren. Dat is nog altijd beter dan € 100,- meer betalen bij een webshop die snel levert en er games of accessoires bij kopen die je helemaal niet wilt. Die bundel bij de Mediamarkt is echt om je krom te lachen. Wat een troep!

[ Voor 6% gewijzigd door Textross op 02-02-2023 21:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KerstRunner
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07:31
Update bestelling PS Direct

PS5 Disk Edition met 2 controllers besteld voor €609 met Express levering

29 januari besteld
2 februari track&trace gekregen
3 februari word hij geleverd

Eind goed al goed (hoop ik)
Houd het hoofd koel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
slakkengang schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 17:09:
[...]

Het is heel frustrerend, het stelt wel al iets meer gerust als je weet dat het bij velen hetzelfde geval is. Begin ook al bang te krijgen dat er nooit iets zal toekomen. Je voelt je machteloos en kan niets doen, hen bereiken om het probleem aan te kaarten is ook bijna onmogelijk.
Voor een multinational als Sony is het echt onacceptabel, ronduit lui en arrogant.
Geplaatst op
29 JANUARI 2023
Status :Verzending 1/1
Verzonden _/-\o_
Ik denk dat we te ongeduldig zijn....en terecht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik had trouwens ook nog zondagavond bij PS Direct besteld, met express shipping. De disc-versie met 2 controllers. Deze is inmiddels nog steeds niet verzonden. Dinsdag iemand op de (Duitse) chat gekregen en die zei dat het woensdag binnen zou komen en dat annuleren niet meer mogelijk is.

Duurt wel erg lang dus. Inmiddels heb ik de PS5 bij Coolblue besteld, maar wel vervelend dat dit zo lang duurt. Ook voor ik mijn geld terugheb dus. Ik moet de PS5 dan retourneren omdat annuleren niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook aan het wachten op Sony direct, maar dan zonder express levering. Heb op zich tijd genoeg. Als hij over 2 weken komt is dat prima voor mij.
Wat ik vervelender vind is dat de paypal betaling niet direct wordt uitgevoerd, maar in de wacht wordt gezet. Denk dat het allemaal wel goed gaat, maar geeft toch wat onzekerheid zo.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 15:49

Marando

Muziekje?

KerstRunner schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 01:47:
Update bestelling PS Direct

PS5 Disk Edition met 2 controllers besteld voor €609 met Express levering

29 januari besteld
2 februari track&trace gekregen
3 februari word hij geleverd

Eind goed al goed (hoop ik)
Houd het hoofd koel
Zelfde besteld op dezelfde dag, bij mij slechts de melding van "zending voorbereiden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Textross
Mr-Music schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 07:58:
[...]

Geplaatst op
29 JANUARI 2023
Status :Verzending 1/1
Verzonden _/-\o_
Ik denk dat we te ongeduldig zijn....en terecht :9
Had je express shipping gekozen? Ik heb twee dagen eerder besteld met standaardlevering en bij mij is er nog niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
Textross schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 09:44:
[...]

Had je express shipping gekozen? Ik heb twee dagen eerder besteld met standaardlevering en bij mij is er nog niets veranderd.
Nee geen Express maar Standaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-05 23:08
Iemand enig idee of er omgeving Hilversum normale bundels in de winkels verkrijgbaar zijn? Met de wisselende verhalen over Sony Direct twijfel ik heel erg om er daar een van te bestellen momenteel, oppikken in de winkel ergens heeft dan toch voorkeur.

[ Voor 47% gewijzigd door RevellNL op 03-02-2023 10:37 ]

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errr-Tieee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-06 21:48
Ik heb juist geen slechte ervaringen met PS direct en lees toch wat negatieve reacties daarover. Laatste maanden 2 stuks digitale versie PS5 gekocht bij hun en allebei de keren na bestelling levering door UPS na ongeveer 7 a 8 werkdagen. Klopt dus niet met wat op de site staat qua levering maar ach ja beetje geduld en aantal dagen langer wachten is voor mij geen probleem. Hoop voor de mensen die nog altijd geen PS5 hebben kunnen bemachtigen (lees zonder bundel) dit alsnog snel voor elkaar krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Laatst online: 09:40

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

ArthurMorgan schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:50:
Hier ook aan het wachten op Sony direct, maar dan zonder express levering. Heb op zich tijd genoeg. Als hij over 2 weken komt is dat prima voor mij.
Wat ik vervelender vind is dat de paypal betaling niet direct wordt uitgevoerd, maar in de wacht wordt gezet. Denk dat het allemaal wel goed gaat, maar geeft toch wat onzekerheid zo.
Toen ik eind december bij PS Direct bestelde werd de PS5 bijna 2 weken eerder bezorgd dan dat PayPal werd afgeschreven.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithe
Errr-Tieee schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:47:
Ik heb juist geen slechte ervaringen met PS direct en lees toch wat negatieve reacties daarover. Laatste maanden 2 stuks digitale versie PS5 gekocht bij hun en allebei de keren na bestelling levering door UPS na ongeveer 7 a 8 werkdagen. Klopt dus niet met wat op de site staat qua levering maar ach ja beetje geduld en aantal dagen langer wachten is voor mij geen probleem. Hoop voor de mensen die nog altijd geen PS5 hebben kunnen bemachtigen (lees zonder bundel) dit alsnog snel voor elkaar krijgen.
Alleen als je 13euro extra betaald dan mag je toch wel een stuk meer verwachten...
En als de support dan helemaal om te janken is omdat die gewoon niet bestaat, dan slaat dat gewoon nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Errr-Tieee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-06 21:48
mithe schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:03:
[...]

Alleen als je 13euro extra betaald dan mag je toch wel een stuk meer verwachten...
En als de support dan helemaal om te janken is omdat die gewoon niet bestaat, dan slaat dat gewoon nergens op.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb die ervaring alleen niet maar heb dan ook geen 13 euro meer betaald en heb de support niet nodig gehad. Makkelijk praten dus van mijn kant. In ieder geval is het bij mij tot 2x toe goed gegaan dus vond dat ik die ervaring ook even moest posten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
Net een mail gehad dat mijn bestelling is verzonden. Zal maandag wel geleverd worden.

Rond 12:24 uur op 31 januari besteld met standaard verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-05 21:12

MevrouwDeKat

Miauw

Ik kreeg zojuist mijn T&T van de PSdirect bestelling, ik heb woensdag besteld, met een normale verzending. Gaat om een kale disk versie.

Mijn BCC PS5 komt vandaag, haha dan ga ik van geen naar 2 ps5's in 1 weekend. Besloten dat ik de tweede eerst even op marktplaats probeer te verkopen voor de prijs die ik zelf heb betaald, in de hoop dat ik iemand er blij mee kan maken. Anders gaat ie retour afzender.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slakkengang
Had ook op 31 januari om 12 uur ‘smiddags besteld, nu ook verzendbevestiging gekregen. Waarschijnlijk ook maandag levering, alleen jammer dat ze zich niet houden aan beloofde expresslevering.
Als je graag PlayStation zonder bundeling met brol wil, lijkt dit nu wel de beste manier via PS direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
slakkengang schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:54:
Had ook op 31 januari om 12 uur ‘smiddags besteld, nu ook verzendbevestiging gekregen. Waarschijnlijk ook maandag levering, alleen jammer dat ze zich niet houden aan beloofde expresslevering.
Als je graag PlayStation zonder bundeling met brol wil, lijkt dit nu wel de beste manier via PS direct.
Een Playstation 5 zonder bundel was voor mij ook de enige reden om bij PS Direct te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomsayin
slakkengang schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:54:
Op hoop van zege dan...

Op 31 januari om 14u besteld, met express verzending. Nog niets aangekregen. Misschien tegen het einde van de dag? Who knows.

Had je iemand support er naar laten kijken? Of zen gangetjes laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithe
Nomsayin schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:07:
[...]

Op hoop van zege dan...

Op 31 januari om 14u besteld, met express verzending. Nog niets aangekregen. Misschien tegen het einde van de dag? Who knows.

Ik had hem een dag eerder besteld (met express) en nog steeds niks..
Het lijkt er dus op dat ze het niet fifo afhandelen.

Het is mij ook nog steeds niet gelukt om support te krijgen via nl of de chat...

[ Voor 5% gewijzigd door mithe op 03-02-2023 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terelax
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb hem ook de 31e besteld om 10:40, standaard verzending. Hier staat hij ook nog op bestelling verwerken. Betaald met paypal misschien maakt de betalingswijze nog wat uit? Lijkt me sterk maar goed. We wachten ‘rustig’ af. Zal m dit weekend niet meer ontvangen :(

[ Voor 14% gewijzigd door terelax op 03-02-2023 12:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• llovesoccerx7
30ste besteld en heb net een track en tracé gekregen dus moet maandag binnen komen bij PlayStation direct🤞🏼

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Textross
Ben heel blij voor jullie maar ik baal nu wel echt aangezien ik de 27e al besteld heb en nog steeds de status op “voorbereiden” staat. Werk dan de wachtrij in ieder geval chronologisch af. Zuur dit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nomsayin
Textross schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:08:
Ben heel blij voor jullie maar ik baal nu wel echt aangezien ik de 27e al besteld heb en nog steeds de status op “voorbereiden” staat. Werk dan de wachtrij in ieder geval chronologisch af. Zuur dit.
In welke direct winkel heb je hem gekocht? BE of NL?

Ik namelijk in BE, maar nog steeds wachtende

Edit: toch erg eigenlijk. 2 jaar zonder problemen kunnen wachten, maar nu hij eindelijk tussen mijn bestellingen staat ben ik een hoopje ongeduld

[ Voor 15% gewijzigd door Nomsayin op 03-02-2023 13:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matti7950
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-06 18:15
Playstation Direct België: 31 Januari besteld, 3 februari (3 dagen later) bericht gekregen van leveringsplan. 6 Januari levering (1 werkdag later, door weekend ertussen, anders was het sneller).

Door tips hier (en gewoon - ik bestel altijd met goedkoopste verzendoptie) geen express gekozen.

Geduld is goeie deugd lijkt me. Eerst lang wachten om Playstation te vinden, en dan nog weekje voor levering.

En zoals sommige mensen al gezegd hebben: Als je kale playstation zonder opties die je niet wilt, blijft Playstation voorlopig nog beste optie. Misschien binnen paar maanden dat winkels ook volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 20:53
Hier ook de 31e besteld via PS direct, staat op moment van schrijven nog steeds op 'Bestelling verwerken'. Toch nog maar even geduld hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slakkengang
Nomsayin schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:07:
[...]

Op hoop van zege dan...

Nee zijn gang laten gaan, heb support proberen bereiken, maar is alleen met een Livechat. Is een bot diepe daarna met een medewerker zou verbinden. Na meer dan uur nog niemand opgedaagd in de chat, dan maar gestopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• terelax
  • Registratie: Oktober 2014
Bij mij staat hij inmiddels op Verzending Voorbereiden *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sk313t0r
terelax schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:06:
Bij mij staat hij inmiddels op Verzending Voorbereiden *O*
Bij mij ook! Geeft toch wel weer een lekker gevoel :)

Iedereen alvast veel game-plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Ik heb inmiddels ook "Verzending voorbereiden".

Voor de (in ieder geval) Express-shippers bij PS Direct: via de Duitse chat kun je een refund aanvragen voor de volledige verzendkosten. Ik was vast niet de enige die dat probeerde want ik kreeg direct een copy-paste berichtje waarin stond dat ik een volledige refund krijg.

Waarschijnlijk moet je wel een dag opofferen om iemand te spreken te krijgen :+. Hoewel het bij mijn laatste poging slechts 30 minuten duurde.

Trouwens. Ik vroeg of ik nog iets moest doen voor de terugbetaling en ik kreeg het antwoord: "It will go automatically". Weet dus niet zeker of het nodig is om via de chat te doen of dat men sowieso een refund krijgt bij trage levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 23:19

JK

Ook zonder Express wil het nog wel ietsje trager zijn hoor.
Op 27 januari een PS5 Disk Edition besteld om 17.00u (ok, dat zal te laat zijn). Via normale weg besteld. Kreeg vandaag melding dat ie verzonden is en dat UPS maandag of dinsdag 'm komt brengen. Dan ga je over de 5 werkdagen heen. Gelukkig heb ik geen haast en toch niet zoveel tijd om te gamen met 2 jonge kinderen, maar als je er om staat te trappelen kan het vervelend zijn.

In eerste instantie wilde ik wachten op de PS5 Slim, maar nu er ook berichten kwamen dat er mogelijk geen slim komt en eerder een Digital met optionele diskdrive en daarbij de PS5 nu goed leverbaar is, toch maar een 'kale' set bij PS Direct besteld met twee controllers. De games koop ik afgeprijsd bij webshops en tweedehands hier bijv op Tweakers. Dat is wel het mooie van PS games; ook toppers worden uiteindelijk betaalbaar. Bij Nintendo blijven zelfs oude AAA-titels nog 40-50 euro. Is ook wel weer wat voor te zeggen, maar ook voor de kleine beurs (los van de hardware-aanschaf) kan je bij Sony goed terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
JK schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:02:
Ook zonder Express wil het nog wel ietsje trager zijn hoor.
Op 27 januari een PS5 Disk Edition besteld om 17.00u (ok, dat zal te laat zijn). Via normale weg besteld. Kreeg vandaag melding dat ie verzonden is en dat UPS maandag of dinsdag 'm komt brengen. Dan ga je over de 5 werkdagen heen. Gelukkig heb ik geen haast en toch niet zoveel tijd om te gamen met 2 jonge kinderen, maar als je er om staat te trappelen kan het vervelend zijn.

In eerste instantie wilde ik wachten op de PS5 Slim, maar nu er ook berichten kwamen dat er mogelijk geen slim komt en eerder een Digital met optionele diskdrive en daarbij de PS5 nu goed leverbaar is, toch maar een 'kale' set bij PS Direct besteld met twee controllers. De games koop ik afgeprijsd bij webshops en tweedehands hier bijv op Tweakers. Dat is wel het mooie van PS games; ook toppers worden uiteindelijk betaalbaar. Bij Nintendo blijven zelfs oude AAA-titels nog 40-50 euro. Is ook wel weer wat voor te zeggen, maar ook voor de kleine beurs (los van de hardware-aanschaf) kan je bij Sony goed terecht.
Die meerkosten voor een disc versie haal je op den duur er wel uit, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 23:19

JK

Sir_Lion schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:16:
[...]

Die meerkosten voor een disc versie haal je op den duur er wel uit, ja.
Ja, dan moet je idd wel de diskversie kopen. Digital loont eigenlijk bijna nooit, terwijl dat wel zou moeten.
Maar goed, voor die discussie is dit weer niet het juiste topic. :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Textross
Ik ben te ongeduldig geweest, een uur nadat ik hier nog zat te zeuren kreeg ik ook een track & trace. Bij mij wordt ‘ie ook na het weekend ergens geleverd. Uiteindelijk niet veel langzamer dan van tevoren aangegeven, maar wat een belabberde communicatie.

27 januari besteld - 6 februari verwachte levering.

Heb al wat games binnen, beide tweedehands via de webshop van Playourgames besteld. Heb het prijsverschil met de digital edition er na twee games al voor een groot deel uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nomsayin
Textross schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:42:
Ik ben te ongeduldig geweest, een uur nadat ik hier nog zat te zeuren kreeg ik ook een track & trace. Bij mij wordt ‘ie ook na het weekend ergens geleverd. Uiteindelijk niet veel langzamer dan van tevoren aangegeven, maar wat een belabberde communicatie.

27 januari besteld - 6 februari verwachte levering.

Heb al wat games binnen, beide tweedehands via de webshop van Playourgames besteld. Heb het prijsverschil met de digital edition er na twee games al voor een groot deel uit.
En ik blijf nog alleen achter waar de bestelling nog steeds op te verwerken staat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-07-2023
Gisteren 2-2 disc version besteld 1 controller . Standaard verzending.
Zojuist verzend bevestiging

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nomsayin schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:59:
[...]

En ik blijf nog alleen achter waar de bestelling nog steeds op te verwerken staat :'(
Nee hoor, ik kom er gezellig bijzitten. Biertje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nomsayin
ArthurMorgan schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:39:
[...]

Nee hoor, ik kom er gezellig bijzitten. Biertje?
Ja hoor, neem je een bakje mee naar de wachtrij van de BE support chat van Sony?

Edit: sorry voor off-topic, ik stop

[ Voor 7% gewijzigd door Nomsayin op 03-02-2023 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blckprowler
  • Laatst online: 07-02-2023
PlayStation direct: Heel apart… sinds 29 januari tot 3 januari stond mijn bestelling op verwerken. Vandaag eindelijk veranderd naar verzending voorbereiden.. maar tot me schrik zie ik dat het geld weer terug gestort is omdat het te lang op reserveren stond?!

Iemand zelfde probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micks
blckprowler schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 00:49:
PlayStation direct: Heel apart… sinds 29 januari tot 3 januari stond mijn bestelling op verwerken. Vandaag eindelijk veranderd naar verzending voorbereiden.. maar tot me schrik zie ik dat het geld weer terug gestort is omdat het te lang op reserveren stond?!

Iemand zelfde probleem gehad?
Hetzelfde gehad, alleen zonder berichtgeving te ontvangen over de reden voor het terugstorten. Ondanks dat de order nog op 'Verzending Voorbereiden' staat zal ik deze maar als een verloren zaak beschouwen. Bestelling geplaatst op 27 januari en express verzending gekozen, dus kan niet zeggen dat ik erg tevreden ben met de afhandeling van mijn order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
Sk313t0r schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:52:
Hier ook de 31e besteld via PS direct, staat op moment van schrijven nog steeds op 'Bestelling verwerken'. Toch nog maar even geduld hebben :X
Ja geduld idd. Heb de mijne gisteren eindelijk ontvangen.
netjes op tijd dus. had hem 29e besteld met standaard verzending.
thx Sony ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 22:04
Blij dat ik dit topic gevonden heb, maakte me al zorgen na mijn bestelling bij playstation direct afgelopen donderdag. Ik verwachte immers volgende dag levering. Maar zie nu dat het heel "normaal" is dat de status meerdere dagen op verwerken blijft staan, en ik zal nog even geduld moeten hebben.

Bestelling ging sowieso beetje vreemd omdat mijn creditcard na al enkele jaren geen playstation verlopen was. Gewoon wijzigen ging niet, bestellen wel en kreeg de melding om de betaling via de app te accorderen. Ging echter eerst weer stapje terug om te checken of mijn adres wel goed stond. Na wederom druk op de knop direct bestelling geplaatst zonder controle in de app. Betaling is zichtbaar op mijn creditcard als reservering (neem aan dat die pas definitief wordt bij verzending, klopt dat?). Uren later toen ik mijn ING app opende stond daar plots het verzoek tot goedkeuring betaling...

Wel heel slecht dat ze geen (bereikbare) klantenservice hebben. Ging via Facebook naar Messenger, daar zag ik mijn laatste en nooit beantwoorde vraag uit 2018 :/ Dat geeft niet veel hoop.

Maar geduld dus... En had me die paar extra euro's kunnen besparen voor express levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-06 12:07
https://direct.playstatio...oles/playstation5-console

De diskversie zonder game of accessoires is beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-06 17:26
Bij game mania zojuist de PS5 besteld met extra harde schijf en spel. Ze geven aan dat ze nog voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
Edwinlzv schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:18:
Bij game mania zojuist de PS5 besteld met extra harde schijf en spel. Ze geven aan dat ze nog voorraad hebben.
De disk of digital variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-06 17:26
Jeebo schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:36:
[...]

De disk of digital variant?
Digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:05
Gisteren was ik toevallig bij MM Cruqius en daar stond een pallet vol PS5-en ( €699,-) bundel met 2 controllers en een spel, weet zo even niet wat het was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-06 14:05
Afgelopen vrijdag heb ik mijn PS5 besteld direct bij Sony met standaard levering. Vrijdagmiddag is de status gewijzigd naar bestelling verwerken. Vanmiddag status gewijzigd naar verzending voorbereiden. Hoop dat ik hem komende week kan ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
R0elr schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:14:
Afgelopen vrijdag heb ik mijn PS5 besteld direct bij Sony met standaard levering. Vrijdagmiddag is de status gewijzigd naar bestelling verwerken. Vanmiddag status gewijzigd naar verzending voorbereiden. Hoop dat ik hem komende week kan ontvangen :)
Ik ben ook nog steeds braaf aan het wachten...wordt wel lastig zo! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 13:42
- Offtopic -

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 06-02-2023 04:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
- Offtopic -

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 06-02-2023 04:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
- Offtopic -

[ Voor 117% gewijzigd door Geronimous op 06-02-2023 04:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
- Offtopic -

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 06-02-2023 04:20 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy86
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik lees hier diverse berichten dat er bij PS direct besteld is. Ik krijg telkens bij het bestellen de melding 'transactie kan niet verwerkt worden'.

Meer mensen met deze 'fout'?
Het ligt niet aan mijn PayPal account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:41
Rudy86 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 03:54:
Ik lees hier diverse berichten dat er bij PS direct besteld is. Ik krijg telkens bij het bestellen de melding 'transactie kan niet verwerkt worden'.

Ik heb er gistermiddag eentje bestelt en ook betaalt via PayPal. Hier geen problemen mee gehad en status staat nu op word verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rudy86 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 03:54:

Wanneer heb je hem besteld, en via welke methode op paypal?

Ik heb de 31ste besteld, afgelopen vrijdag ging hij naar verzending voorbereiden. Maar op paypal staat nog steeds dat de autorisatie in behandeling is. Ik betaal met een bankrekening die eraan gekoppeld is. (Ik zorg dat er voortdurend meer dan genoeg op die rekening staat zodat het in elk geval daar niet op kan afketsen.) Maar het zou zo kunnen zijn dat die autorisatie maar beperkt blijft staan als Sony niet snel genoeg hem in werking zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Bij mij is het bedrag gisteren weer teruggestort mijn creditcard omdat het niet was geclaimd. In mijn geval klinkt dat wel gunstig omdat ik de bestelling al een tijdje wil annuleren (wat onmogelijk is). Ik hoop dat ze 'm niet alsnog opsturen.

Bij mij is het dus: 28 februari besteld met express levering bij PS Direct. Nu sinds een dag of 3 de status 'Verzenden voorbereiden'.

[ Voor 22% gewijzigd door GeorgeMichael op 06-02-2023 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blckprowler
  • Laatst online: 07-02-2023
GeorgeMichael schreef op maandag 6 februari 2023 @ 08:07:
Bij mij is het bedrag gisteren weer teruggestort mijn creditcard omdat het niet was geclaimd. In mijn geval klinkt dat wel gunstig omdat ik de bestelling al een tijdje wil annuleren (wat onmogelijk is). Ik hoop dat ze 'm niet alsnog opsturen.

Bij mij is het dus: 28 februari besteld met express levering bij PS Direct. Nu sinds een dag of 3 de status 'Verzenden voorbereiden'.
Heel bijzonder. Ik had hetzelfde probleem geld terug en verwacht dat ze het wel zouden annuleren.. nu zie ik dat hij toch verzonden is. Heb voor de zekerheid mijn creditcard details verwijderd in de hoop dat ze niet afschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Textross
Mijn bestelling (PS Direct, 27 februari) is onderweg! Ik ben blij met de deal maar als je hem via een gevestigde partij als de Mediamarkt, Bol.com of Coolblue kunt krijgen zou ik sowieso dat doen. Het pakket wordt bezorgd met UPS en die geven gewoon geen bezorgtijd aan (expected delivery --> 23:59). Het is dat ik vandaag thuiswerk en dus toch al de hele dag in huis ben, maar wat voor pakketdienst ben je als je niet tenminste een schatting van de tijd van bezorging van plusminus 2 uren kunt aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Textross schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:18:
Mijn bestelling (PS Direct, 27 februari) is onderweg! Ik ben blij met de deal maar als je hem via een gevestigde partij als de Mediamarkt, Bol.com of Coolblue kunt krijgen zou ik sowieso dat doen. Het pakket wordt bezorgd met UPS en die geven gewoon geen bezorgtijd aan (expected delivery --> 23:59). Het is dat ik vandaag thuiswerk en dus toch al de hele dag in huis ben, maar wat voor pakketdienst ben je als je niet tenminste een schatting van de tijd van bezorging van plusminus 2 uren kunt aangeven?
Ik heb een sms gekregen met de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:14

d0s

sssst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:04
Gister stonden er nog 6 disc editions bij Gamemania in Den Haag in een hoekje...
Zou de Gamemania bij je "om de hoek" even bellen of ze voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matti7950
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-06 18:15
Bij Playstation Direct 31 januari besteld, 3 februari (vrijdag) melding gekregen dat de levering verwerkt word, zaterdag kwam de planning dat ik hem 6 februari (maandag) zou krijgen. Is nu ook gebeurt.

1 weekje geduld dus met Playstation Direct (geen express levering gekozen maar lijkt weinig uit te maken). Als je maandag besteld krijg je hem misschien nog vrijdag, doordat er alleen werkdagen tussen zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Matti7950 op 06-02-2023 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
Textross schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:18:
Je kunt via UPS zelf je tracking number ingeven, na aanmelden heb je wat meer opties qua bezorging, wellicht wel handig.

Edit: het blijkt dat het aanpassen een betaald abonnement vereist, wellicht niet zo handig ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Sk313t0r op 06-02-2023 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bericht gekregen dat de mijne verzonden is, en bij paypal staat ook dat hij betaald is. Dus hier lijkt alles gewoon goed gegaan te zijn. (bestelling 31-1 en standaard verzending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
De mijne is nu ook verzonden. Ondanks dat het bedrag alweer is teruggeboekt naar mijn creditcard. Dat wordt dus weer retourneren, hopelijk gaat dat gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Eh... wat is dit?

Ik heb een mailadres voor playstation met mijn eigen mailserver. Maar nu krijg ik van UPS de verzendmail via een oud hotmailadres. Iemand die weet hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
PS5 net bezorgd vorige week maandag besteld dus met wat geduld wordt hij gewoon geleverd bij Direct PS! Klopt het dat er geen kabel bij zit voor de controller bij de PS5? Even om zeker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:11:
PS5 net bezorgd vorige week maandag besteld dus met wat geduld wordt hij gewoon geleverd bij Direct PS! Klopt het dat er geen kabel bij zit voor de controller bij de PS5? Even om zeker te zijn.
Er zit gewoon een usb-a naar usb-c kabeltje bij om de controller op te laden. Hij is niet lang genoeg om fatsoenlijk mee te gamen terwijl hij aan de playstation hangt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Magic schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:12:
[...]

Er zit gewoon een usb-a naar usb-c kabeltje bij om de controller op te laden. Hij is niet lang genoeg om fatsoenlijk mee te gamen terwijl hij aan de playstation hangt.
Ik heb nergens een kabel gezien bij de controllers. Ik zal nog eens door de dozen heen kijken voor de zekerheid.

En iemand een idee wat dat gekke ronde ding is? Ik heb geen idee waarvoor dat zou dienen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:17:
[...]

Ik heb nergens een kabel gezien bij de controllers. Ik zal nog eens door de dozen heen kijken voor de zekerheid.

En iemand een idee wat dat gekke ronde ding is? Ik heb geen idee waarvoor dat zou dienen 8)7
Is dat niet om hem plat te leggen?

YouTube: PS5 How to Attach Stand (Horizontal & Vertical)

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-02-2023 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 15:10
ArthurMorgan schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:18:
[...]

Is dat niet om hem plat te leggen?
Of verticaal. De PS5 is niet plat genoeg om horizontaal te liggen en niet breed genoeg om stabiel te staan. Dat schijfje moet je altijd gebruiken.

Betreft USB-C kabeltje: Ik weet niet of controller in hun eigen verpakking met eentje komen maar in de PS5 doos zit er weeldegelijk een kabeltje.

[ Voor 19% gewijzigd door TheLastOttoman op 06-02-2023 14:22 ]

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apieschapie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 17:19
Bij mij ligt hij bij UPS, zou tussen 11.15 en 13.15 worden bezorgd.
Hij staat ondertussen nog steeds op bij het sorteercentrum i.p.v. onderweg met bezorger.

We hopen er maar het beste van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geno
  • Laatst online: 02-03-2023
2-2 PS5 Digital 1 controler besteld met express-verzending. Vandaag staat die op Verzending Voorbereiden. Denk dat dat automatisch gaat na 2 werkdagen. Super slechte service, onbereikbaar nu zelfs wachten bij duiste Online chat :(
Pagina: 1 ... 547 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord