Blij dat ik dit topic gevonden heb, maakte me al zorgen na mijn bestelling bij playstation direct afgelopen donderdag. Ik verwachte immers volgende dag levering. Maar zie nu dat het heel "normaal" is dat de status meerdere dagen op verwerken blijft staan, en ik zal nog even geduld moeten hebben.
Bestelling ging sowieso beetje vreemd omdat mijn creditcard na al enkele jaren geen playstation verlopen was. Gewoon wijzigen ging niet, bestellen wel en kreeg de melding om de betaling via de app te accorderen. Ging echter eerst weer stapje terug om te checken of mijn adres wel goed stond. Na wederom druk op de knop direct bestelling geplaatst zonder controle in de app. Betaling is zichtbaar op mijn creditcard als reservering (neem aan dat die pas definitief wordt bij verzending, klopt dat?). Uren later toen ik mijn ING app opende stond daar plots het verzoek tot goedkeuring betaling...
Wel heel slecht dat ze geen (bereikbare) klantenservice hebben. Ging via Facebook naar Messenger, daar zag ik mijn laatste en nooit beantwoorde vraag uit 2018

Dat geeft niet veel hoop.
Maar geduld dus... En had me die paar extra euro's kunnen besparen voor express levering...