Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aarzelaar
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-06 21:17
Ik had dat ook totdat ik switchde naar mijn Nederlandse PS account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:37
FireStarter schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:02:
Vandaag de knoop doorgehakt, PS5 vanwege die PSVR2 die eraan komt in feb.

Als ik de PS5 wil bestellen via de website: https://direct.playstatio...0036480-BX&cartAction=add

Dan krijg ik een foutmelding: "Deze service is niet beschikbaar in je regio".

Hebben jullie daar ook last van?
Geen last van, werkt hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:21
Mocht iemand er nog iets aan hebben, voorraad bij Mm alkmaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xyj4uqq8MgYJF0miWhRBlFrOXTQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GgnhDB5RcrEO8auwOCsYz36j.jpg?f=fotoalbum_large

Stuk of 15 denk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-06 00:47
William99 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:28:
Mijn ps5 was kwijtgeraakt (gestolen) tijdens bezorging, ik had daarna opnieuw besteld (via sony zelf) en nu is het alweer kwijtgeraakt (gestolen) :(((((..
Ook mijn PlayStation is verdwenen in de krochten van PostNL. Vervelend hoe gemiddeld genomen vrijwel nooit pakketjes verdwijnen, maar in het geval van Playstations verdwijnen ze sneller dan een peuter bij Boko Haram.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1837468

Armada. schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:05:
[...]

Ook mijn PlayStation is verdwenen in de krochten van PostNL. Vervelend hoe gemiddeld genomen vrijwel nooit pakketjes verdwijnen, maar in het geval van Playstations verdwijnen ze sneller dan een peuter bij Boko Haram.
Sowieso even niets bestellen bij PlayStation direct, heb daarom ook mijn VR 2 gecanceld en wacht wel tot ik hem bij een Bol kan bestellen zodat ik ook zeker weet dat hij aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yordi-
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Armada. schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:05:
[...]

Hmmm, en hoe wordt dat opgelost? Sta op het punt ook bij direct te bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:42
Yordi- schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:27:
[...]

Klein onderzoekje die paar weken duurt totdat je geld terug krijgt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yordi-
  • Niet online
sderooij schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:34:
Mocht iemand er nog iets aan hebben, voorraad bij Mm alkmaar

[Afbeelding]

Stuk of 15 denk.
Ik zie deze overigens in heel veel winkels op voorraad; https://www.mediamarkt.nl...rging-bundel-1752047.html , bij mij in de buurt hebben vrijwel alle winkels voorraad.

Maar wat een kutbundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Yordi- schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:27:
[...]

De volgorde die ik online veel zie is dat men eerst bij PostNL gaat klagen, die stuurt je vervolgens terug naar de webshop want ze vinden dat ze niks te maken hebben met jouw pakketje, webshop gaat terug naar PostNL en laat een onderzoek aanvragen, bij PostNL lopen ze nog eens een rondje door het pand maar kunnen hem toch niet vinden en dan aan het eind van de rit krijg je je geld terug en moet je hem weer bestellen en kun je twaalf kaarsen branden dat deze wel aankomt. Ik zou hem maar gewoon in de winkel halen eigenlijk, bezorgen van Playstations is te onzeker of ze wel aankomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:22
En bestel online zulke dingen met je creditcard, dan heb je via je creditcard aflevergarantie en kun je het daar claimen als bovenstaande niet lukt.

[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 28-01-2023 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Armada. schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:40:
[...]

Ik zou hem maar gewoon in de winkel halen eigenlijk, bezorgen van Playstations is te onzeker of ze wel aankomen.
Laat hem indien mogelijk verzenden naar een Post NL of DHL punt, mocht er dan wat fout gaan (zoekraken/gestolen) dan ligt de bewijslast tussen de verzender en de ontvanger, in dit geval dan Post NL of DHL en NIET jij!

Enig nadeel is dat je dan de deur uitmoet om je pakket op te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:21
Yordi- schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:33:
[...]

Ik zie deze overigens in heel veel winkels op voorraad; https://www.mediamarkt.nl...rging-bundel-1752047.html , bij mij in de buurt hebben vrijwel alle winkels voorraad.

Maar wat een kutbundel.
Ze zijn er iig wel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yordi-
  • Niet online
Armada. schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:40:
[...]

De volgorde die ik online veel zie is dat men eerst bij PostNL gaat klagen, die stuurt je vervolgens terug naar de webshop want ze vinden dat ze niks te maken hebben met jouw pakketje, webshop gaat terug naar PostNL en laat een onderzoek aanvragen, bij PostNL lopen ze nog eens een rondje door het pand maar kunnen hem toch niet vinden en dan aan het eind van de rit krijg je je geld terug en moet je hem weer bestellen en kun je twaalf kaarsen branden dat deze wel aankomt. Ik zou hem maar gewoon in de winkel halen eigenlijk, bezorgen van Playstations is te onzeker of ze wel aankomen.
Thanks, maar er is zo weinig in de winkels. Die Mediamarkt bundel is echt 3 keer niks, dus het is óf wachten of direct. Ik denk dat ik het maar ga proberen met de creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Yordi- schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:21:
[...]

Thanks, maar er is zo weinig in de winkels. Die Mediamarkt bundel is echt 3 keer niks, dus het is óf wachten of direct. Ik denk dat ik het maar ga proberen met de creditcard.
Bij de lokale Gamemania hebben ze hier een bundel met GoW en Fifa. Nog niet ideaal, maar gezien Mediamarkt neigt te bundelen met Chinese plastic accessoiremeuk of games die echt geen hond wil zoals Saints Row, wellicht toch een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yordi-
  • Niet online
Armada. schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:32:
[...]
Bij de lokale Gamemania hebben ze hier een bundel met GoW en Fifa. Nog niet ideaal, maar gezien Mediamarkt neigt te bundelen met Chinese plastic accessoiremeuk of games die echt geen hond wil zoals Saints Row, wellicht toch een optie.
Ah, ja, hier inderdaad ook. 709 euro. Dat is 80 euro per spel, die los 60 kosten… man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarzelaar
  • Laatst online: 15-06 21:17
Ik weiger ook een matige bundelversie te halen, wil gewoon een kale digital (heel misschien met een goede game/accessoire, liever niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Mijn PS5 van Amazon vandaag ontvangen (donderdag besteld).

Helaas gaat ie weer terug. Tijdens de setup mocht ik de gamedisc plaatsen zodat deze ondertussen vast geïnstalleerd kon worden. Toen moest de PS5 ondertussen bijgewerkt worden waarna de discdrive het niet meer doet. :Z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erictw81
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-02 21:26
De bundel met extra dual Sense controller is nu verkrijgbaar via playstation direct.

https://direct.playstatio...reless-controllers-bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim35
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 31-01-2023
Iemand ervaring met verzenden via playstation direct? Heb hem donderdag besteld en ben benieuwd wanneer die verzonden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggsforpedro
  • Laatst online: 24-04 23:45
GeorgeMichael schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:29:

Helaas gaat ie weer terug. Tijdens de setup mocht ik de gamedisc plaatsen zodat deze ondertussen vast geïnstalleerd kon worden. Toen moest de PS5 ondertussen bijgewerkt worden waarna de discdrive het niet meer doet. :Z
Zou eerst ff met support bellen, wie weet kan dit nog gefixt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiel8205
  • Laatst online: 07-10-2023
Tim35 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 00:14:
Iemand ervaring met verzenden via playstation direct? Heb hem donderdag besteld en ben benieuwd wanneer die verzonden gaat worden.
Ik heb woensdagavond besteld en hij is vrijdagmiddag verzonden. Volgens de track and trace komt hij maandag aan. Met UPS Express.

Dat is overigens niet gegaan zoals op de website staat (voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden). Maargoed, ik heb al een verschrikkelijke ervaring met een andere webshop dus hopelijk gaat het nu wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
Heb je dit topic al eens bekeken?

spoiler:
Je bent niet de eerste die hem via Playstation direct koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:33
erictw81 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:05:
De bundel met extra dual Sense controller is nu verkrijgbaar via playstation direct.

Thanks!

Is dit een goede koop? Ik ben op zoek naar een PS5 met 2 controller en Fifa. Ik kan niet zo snel zien of dit de digital of disc edition is. Maakt dat überhaupt nog uit? Stel dat dit de disc edition is, online spellen kopen kan nog steeds neem ik aan?

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
eggsforpedro schreef op zondag 29 januari 2023 @ 07:46:
[...]

Zou eerst ff met support bellen, wie weet kan dit nog gefixt worden.
Dat doe ik morgen nog even. Maar ik heb iedere mogelijke oplossing geprobeerd, ook van de PS Support site dus het ziet er weinig hoopvol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GeorgeMichael schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:29:

De disc zit vast(?)

Een disc die vastzit uit de PS5-console halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 15:36

Griffin

Is mythical

FYI, mediamarkt den Bosch heeft veel ps5 (disc) bundel met God of war, saints row en een accessoirespakket erbij voor 699.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertKlkmn
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-03 07:18
c-nan schreef op zondag 29 januari 2023 @ 10:18:
[...]

Thanks!

Is dit een goede koop? Ik ben op zoek naar een PS5 met 2 controller en Fifa. Ik kan niet zo snel zien of dit de digital of disc edition is. Maakt dat überhaupt nog uit? Stel dat dit de disc edition is, online spellen kopen kan nog steeds neem ik aan?
Het is de Disc version(plaatje en indeling webshop geven dit aan). Zelf ook besteld afgelopen donderdag, wereldwijde release komende week lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-06 12:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-06 09:28

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Bedankt. Maar nee, het in- en uitwerpen gaat prima. De PS ziet alleen niet dat er een disc inzit, en tijdens de setup dus nog wel. Hij geeft ook 3 beeps bij het uitwerpen van de disc, alsof er niks inzit. Volgens mij is er niets meer aan te doen en zo te zien kan ik bij Amazon mijn geld terugkrijgen in plaats van een reparatieproces in te gaan. En dan bestel ik ‘m wel weer ergens waar voorraad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:02
GeorgeMichael schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:54:
[...]

Bedankt. Maar nee, het in- en uitwerpen gaat prima. De PS ziet alleen niet dat er een disc inzit, en tijdens de setup dus nog wel. Hij geeft ook 3 beeps bij het uitwerpen van de disc, alsof er niks inzit. Volgens mij is er niets meer aan te doen en zo te zien kan ik bij Amazon mijn geld terugkrijgen in plaats van een reparatieproces in te gaan. En dan bestel ik ‘m wel weer ergens waar voorraad is.
Voor PS3/PS4 is er een methode om ejectknop 10 seconden of langer vast te houden voor disc uit te spuggen.
Werkt mogelijjk ook voor PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

GeorgeMichael schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:54:
[...]

Bewaar goed je verzendbewijs, zo kreeg ik na vermissing van mijn geretourneerde PlayStation 5 herrie editie pas na 30 dagen mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52
Same. Extra betaald voor express maar die ga ik dus proberen terug te vorderen. De chat schiet ook al niet op.

Edit 9:34: Duitse chat:
Mijn excuses voor het ongemak; aangezien de bezorging van het pakket vertraging heeft opgelopen, zal ik een terugbetaling van de verzendkosten aanvragen. Ik zal uw zaak ter beoordeling doorsturen, zodat ons team de zaken met de koerier kan oplossen en het zo snel mogelijk kan oplossen. We houden contact via e-mail en houden u op de hoogte gedurende het hele proces. In de meeste gevallen wordt het verzoek binnen enkele werkdagen verwerkt, maar in sommige gevallen kan het tot 14 dagen duren.

Edit 11:01:
Mailtje met tracking (die nog niet werkt).

Edit 11:18:
Link werkt. Komt dinsdag aan!

Edit 13:03:
Mailtje van Sony: levering is vertraagd.

[ Voor 51% gewijzigd door injectx op 30-01-2023 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
erictw81 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 22:05:

Deze nog steeds op voorraad?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• injectx
klikt link aan. Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ehhh klik op de link en bestel hem als je hem wilt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Omdat ik nergens zie staan dat hij er wel of niet is. Maar dan een poging wagen en hopen dat hij aan komt🤞🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

injectx schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:59:
[...]

Same. Extra betaald voor express maar die ga ik dus proberen terug te vorderen. De chat schiet ook al niet op.

Edit: Duitse chat:
Mijn excuses voor het ongemak; aangezien de bezorging van het pakket vertraging heeft opgelopen, zal ik een terugbetaling van de verzendkosten aanvragen. Ik zal uw zaak ter beoordeling doorsturen, zodat ons team de zaken met de koerier kan oplossen en het zo snel mogelijk kan oplossen. We houden contact via e-mail en houden u op de hoogte gedurende het hele proces. In de meeste gevallen wordt het verzoek binnen enkele werkdagen verwerkt, maar in sommige gevallen kan het tot 14 dagen duren.

Edit #2:
offtopic:
Het blijft een vreemde en zeer klant-onvriendelijke warboel daar bij Sony, voor een paar weken terug tot 2 keer toe (na een zeer vriendelijke chat) een LEVEND persoon aan de telefoonlijn van Microsoft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• injectx
Anoniem: 1837468 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 12:53:
[...]

offtopic:
Het blijft een vreemde en zeer klant-onvriendelijke warboel daar bij Sony, voor een paar weken terug tot 2 keer toe (na een zeer vriendelijke chat) een LEVEND persoon aan de telefoonlijn van Microsoft!
Met Indisch accent? :+ Ontopic: Raar die chat. Via NL krijg je niemand te pakken. Las hier ergens dat de Duitse beter zou zijn, en waarempel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim35
injectx schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:59:
[...]

Edit 9:34: Duitse chat:

Edit 11:01:

Edit 11:18:
Link werkt. Komt dinsdag aan!

Edit 13:03:
Mailtje van Sony: levering is vertraagd.
Ah okay thanks! Ik heb echter nog niks van een vedzendbewijs of trackingmail ontvangen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertKlkmn
Tim35 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:25:
[...]

Ah okay thanks! Ik heb echter nog niks van een vedzendbewijs of trackingmail ontvangen…
Ik ook niet hoor, via Duitse chat begrepen dat de levering vertraagd is daar de PS5 vandaag zou worden geleverd. Donderdagmorgen besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-06 15:28
https://www.amazon.it/gp/...ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1

Losse disk op voorraad bij Amazon Italie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiel8205
  • Laatst online: 07-10-2023
Die van mij is vanmorgen binnengekomen, Digi met dubbele controller via Sony met UPS Express (woensdagavond besteld).

Aangezien ik nog nooit een spelcomputer heb gehad is dit toch wel verbluffend mooi allemaal!

[ Voor 5% gewijzigd door Chiel8205 op 30-01-2023 18:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BertKlkmn
BertKlkmn schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:26:
[...]

Ik ook niet hoor, via Duitse chat begrepen dat de levering vertraagd is daar de PS5 vandaag zou worden geleverd. Donderdagmorgen besteld!
Edit: zending wordt nu voorbereid volgens de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:49
[...]

Heb je misschien een directe link naar de Duitse chat?
Ik wil ook wel eens weten waar ik aan toe ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertKlkmn
Vinnocchio schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 07:20:
[...]

Heb je misschien een directe link naar de Duitse chat?
Ik wil ook wel eens weten waar ik aan toe ben
https://www.playstation.c...irect/?category=PS+Direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PlayStation Disc Amazon inclusief GOW en zonder megameuk :)

695 Euro?!?!?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ROMNCAwcdmIBPa5-R8c5TsRVgwA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MpIUeS4GhbM7M36WJx1Tf3HD.webp?f=user_large

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 1837468 op 31-01-2023 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Maar wel 75 euro te duur toch? Prijs bij Bol is (mits voorraad) €619,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1835258 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:15:
[...]

Maar wel 75 euro te duur toch? Prijs bij Bol is (mits voorraad) €619,99.
Ik heb mijn doppen nog dicht ;) dus ik zag het pas later maar gaat dit een trend worden :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Anoniem: 1837468 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:17:
[...]

Ik heb mijn doppen nog dicht ;) dus ik zag het pas later maar gaat dit een trend worden :?
Is nu gewoon 620 euro bij Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
De prijs bij Amazon wisselt (vandaag tenminste) steeds tussen de 619 en 695 voor die bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MediaMarkt Groningen Westerhaven 13 stuks rond 13:00 uur

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uz8plLVuJSAlpwbELev3Yo5kdhg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AN8vcCZcZM3Nmwy0KGeQ8EG1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvjsUVyjyg6sBeNTln3xJqo2fA8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sYb8XorpG70Hqb94UKJMkyNB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AljNiYlRul65CHmHbv3Ce1N7nu8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YoGEuAbjlrDRNuCRRBaAoayT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Tweedekans voor geinteresseerden:

https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2026580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 03:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 20:23

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Bedankt voor de tip! Heb ‘m besteld via die link. Hopelijk in de snelheid geen al te gekke dingen over het hoofd gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 03:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Thanks, gekocht (huh waarom is ie niet weg?)

[ Voor 6% gewijzigd door Yzord op 31-01-2023 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-06 10:56
Voor de geïnteresseerden, er ligt een PS5 Disc version zonder bundel bij Coolblue in Amsterdam Zuid.
Ik had de console in eerste instantie gereserveerd voor een ander, maar is inmiddels niet meer nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matti7950
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-06 18:15
Interessant voor Belgen onder ons: het is de eerste keer dat ik de kale versie (disc) op voorraad zie op Sony playstaton site. Ik check dit forum al geruime tijd, en eindelijk gelukt om PS5 te kopen. 2 zaken maakten het moeilijk, ik wou de zuivere disc versie (geen pakket). En in België. Voor deze laatste is duidelijk dat op Sony zelf er véél minder geleverd was dan op Nederlanse versie. Maar doordat het deze weken zo vaak voorbij kwam hier (NL site heeft voorraad), bleef ik checken omdat ik erin geloofde. Bij deze op 14u54 (best laat op dag, bv coolblue en bol.com zijn altijd om 10u al uitverkocht). Succesvol gekocht.

https://direct.playstatio...oles/playstation5-console

De link voor bundle met 2de controller is bugged er staat geen prijs bij, en hij gaat niet naar je winkelmandje (werkt wel voor Nederland).

Bedankt voor de tips om geen express levering te kiezen, het werkt toch niet. Nu duimen maar.

Blij dat ik geduldig gewacht heb om hem aan normale prijs te krijgen, en spellen te kopen wanneer ik hun prijs laag genoeg vind.

[ Voor 6% gewijzigd door Matti7950 op 31-01-2023 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim35
Tim35 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:25:
[...]

Update voor de geïnteresseerden, vandaag (werkende) tracking mail gekregen van ups. Verzending staat morgenmiddag gepland. Wel dus de 5 werkdagen levertijd zoals staat aangegeven, maar niet dezelfde dag verzonden zoals op de site vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomsayin
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-04 08:24
Matti7950 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:03:
Interessant voor Belgen onder ons: het is de eerste keer dat ik de kale versie (disc) op voorraad zie op Sony playstaton site. Ik check dit forum al geruime tijd, en eindelijk geluky om PS5 te kopen. 2 zaken maakten het moeilijk, ik wou de zuivere disc versie (geen pakket). En in België. Voor deze laatste is duidelijk dat op Sony zelf er véél minder geleverd was dan op Nederlanse versie. Maar doordat het deze weken zo vaak voorbij kwam hier (NL site heeft voorraad), bleef ik checken omdat ik erin geloofde. Bij deze op 14u54 (best laat op dag, bv coolblue en bol.com zijn altijd om 10u al uitverkocht). Succesvol gekocht.

https://direct.playstatio...oles/playstation5-console

De link voor bundle met 2de controller is bugged er staat geen prijs bij, en hij gaat niet naar je winkelmandje (werkt wel voor Nederland).

Bedankt voor de tips om geen express levering te kiezen, het werkt toch niet. Nu duimen maar.

Blij dat ik geduldig gewacht heb om hem aan normale prijs te krijgen, en spellen te kopen wanneer ik hun prijs laag genoeg vind.
Hey,

Als Belg zijnde had ik net graag de digitale editie genomen (die met disc past niet in mijn kast, net te hoog).

Het lijkt op de site dat hij toch beschikbaar is - aangezien de prijs erbij staat?
Ik kan hem prima in mijn winkelmandje doen, maar als ik dan wil accepteren en betalen geeft hij plots een error bovenaan het winkelmandje "er is iets fout gegaan".

https://direct.playstatio...5-digital-edition-console

Vreemd - toevallig ook dat probleem gehad? Of zou hij dan toch niet beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertKlkmn
[...]

Mail ontvangen van Direct-Playstion, levering morgen.
Betreft Disc Version met twee controller(€609).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben echt lekker aan het prutsen :D

eerst bij amazon.de besteld digital met GOW Ragnarok, toen hier gelezen van CoolBlue die hem had, geannuleerd, bij CB proberen te bestellen. Werkte niet. Toen weer opnieuw in Duitsland besteld. (las later dat het via de app wel werkte, maar had er geen zin meer in.) Vanmorgen de nederlandse amazon deal met 2 controllers als beter bestempeld en de duitse geannuleerd en bij amazon.nl besteld. Nu lees ik van de volledig kale versie bij Sony zelf... dus die maar besteld en amazon weer geannuleerd :D

Overigens, ik dacht dat ik een jaar geleden of zo ook een keer probeerde bij Sony zelf en dat je toen echt een CC nodig had. Nu heb ik gewoon betaald met paypal met een gekoppelde bankrekening. Is dat veranderd, of zat ik destijds al fout. Want om die reden ben ik destijds gestopt om het rechtstreeks bij Sony te proberen.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KerstRunner
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:43
Zondag 29 januari bij Playstation Direct een PS5 Disc edition met 2 controllers besteld voor €609 én €11 betaald voor Express shipping.

Toen pas de reviews gaan lezen van Playstation Direct en geschrokken van alle klachten.

Die Express shipping zal er wel niet meer van komen aangezien ik er tot op heden nog niks over heb vernomen en de status na inloggen nogsteeds 'Verwerken' is.

Dat er mensen hier zijn die wel track&trace ontvangen stelt me gerust. Ik hoop op een goede afloop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
KerstRunner schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:15:
Zondag 29 januari bij Playstation Direct een PS5 Disc edition met 2 controllers besteld voor €609 én €11 betaald voor Express shipping.

Toen pas de reviews gaan lezen van Playstation Direct en geschrokken van alle klachten.

Die Express shipping zal er wel niet meer van komen aangezien ik er tot op heden nog niks over heb vernomen en de status na inloggen nogsteeds 'Verwerken' is.

Dat er mensen hier zijn die wel track&trace ontvangen stelt me gerust. Ik hoop op een goede afloop!
Ik zou rustig de week afwachten, volgende week nog niets gehoord even contact zoeken maar denk dat ze het gewoon vrij druk hebben.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
[...]
én €11 betaald voor Express shipping.
Tja, als je pas hier komt posten als je al besteld hebt zonder even te zoeken op playstation direct en express shipping dan moet je niet achteraf klagen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KerstRunner
jongetje schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:31:
[...]

Tja, als je pas hier komt posten als je al besteld hebt zonder even te zoeken op playstation direct en express shipping dan moet je niet achteraf klagen...
Ik heb in mijn bericht ook niet geklaagd? Schrijf enkel dat ik er voor heb betaald en die termijn intussen is verstreken. Ga er van uit dat hij ooit bij mij terecht gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matti7950
Nomsayin schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:50:
[...]

Hey,

Als Belg zijnde had ik net graag de digitale editie genomen (die met disc past niet in mijn kast, net te hoog).

Het lijkt op de site dat hij toch beschikbaar is - aangezien de prijs erbij staat?
Ik kan hem prima in mijn winkelmandje doen, maar als ik dan wil accepteren en betalen geeft hij plots een error bovenaan het winkelmandje "er is iets fout gegaan".

https://direct.playstatio...5-digital-edition-console

Vreemd - toevallig ook dat probleem gehad? Of zou hij dan toch niet beschikbaar zijn?
Naar mijn ervaring al maanden te proberen: je moet zeker een account hebben en eerst inloggen, in winkelmandje zonder dat levert niets op (behalve misschien haperingen op site, die heb ik wel gehad tijdens bestel process). Maar bv bundle met disk en 2de controller heeft geen prijs maar wel button 'voeg toe aan winkelmand, Dan werkt het alsnog niet.

Er lijken paar woorwaarden te zijn: 1) De prijs moet erbij staan - is niet zo bij 2 controller bundle 2), Er mag niet staan 'niet op voorraad', wat bijna permanent zo is, bv bij jou versie zie ik dat nu staan (16u45). 3) Als je hem in winkelmandje doet, moet er een "1" (artikel) boven mandje komen, doet hij dat niet na bv 15 seconden, dan is er ook iets mis (bv zegt wel nog voorraad maar is er niet meer).

Zou zeggen blijven proberen, het lijkt nu (maand na de hype bij feestdagen) het beste moment om een levering te krijgen en te kunnen bestellen. Denk dat februari een goede maand word, gewoon elke dag eens kijken op site. (Ik heb deze tab altijd open direct bij chrome, pas nu gesloten nu ik hem eindelijk gekocht heb).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
KerstRunner schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:41:
[...]

Ik heb in mijn bericht ook niet geklaagd? Schrijf enkel dat ik er voor heb betaald en die termijn intussen is verstreken. Ga er van uit dat hij ooit bij mij terecht gaat komen.
Als het goed is geven ze die kosten weer terug van de express verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomsayin
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-04 08:24
Matti7950 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:48:
[...]

Naar mijn ervaring al maanden te proberen: je moet zeker een account hebben en eerst inloggen, in winkelmandje zonder dat levert niets op (behalve misschien haperingen op site, die heb ik wel gehad tijdens bestel process). Maar bv bundle met disk en 2de controller heeft geen prijs maar wel button 'voeg toe aan winkelmand, Dan werkt het alsnog niet.

Er lijken paar woorwaarden te zijn: 1) De prijs moet erbij staan - is niet zo bij 2 controller bundle 2), Er mag niet staan 'niet op voorraad', wat bijna permanent zo is, bv bij jou versie zie ik dat nu staan (16u45). 3) Als je hem in winkelmandje doet, moet er een "1" (artikel) boven mandje komen, doet hij dat niet na bv 15 seconden, dan is er ook iets mis (bv zegt wel nog voorraad maar is er niet meer).

Zou zeggen blijven proberen, het lijkt nu (maand na de hype bij feestdagen) het beste moment om een levering te krijgen en te kunnen bestellen. Denk dat februari een goede maand word, gewoon elke dag eens kijken op site. (Ik heb deze tab altijd open direct bij chrome, pas nu gesloten nu ik hem eindelijk gekocht heb).
Yep, ik denk een uur nadat ik dat berichtje had gezet heb ik hem toch te pakken!
Express verzending was zelfs gratis, hoewel dat niet lijkt te lukken zoals ik hier lees.

Blijkbaar er dan nog snel genoeg bijgeweest! Deze middag was hij nog niet uit voorraad.

Toppie, veel speelplezier alvast ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 11:47
Gisteren had ik de Ps5 digital met twee controllers voor 509 euro, via de officiële store, in mn winkelwagentje liggen. Ik was helaas iets te sloom en is iemand anders met mn wagentje er vandoor gegaan.
Dan maar via Mediamarkt besteld : digital set met 1 controller , headset en remote voor 529 euro en via tweakers v/a een God of war Code aangeschaft 😊

Morgen komt ie binnen, ik ben erg benieuwd nadat ik sinds de PS2 geen PlayStation meer heb gehad maar wel alle generatie Xbox-en.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Intertoys Hilversum

PS5 disk €550
PS5 GOW disk bundel €620

Bij aankoop van een PS5 een van de volgende games voor €59,99 (optioneel):

Ratchet & Clank Rift Apart
The Last of Us Part 1
Horizon Forbidden West
Gran Turismo 7
God of War Ragnarok

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 1835258 op 01-02-2023 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 23:55
Anoniem: 1835258 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:13:
Intertoys Hilversum

PS5 disk €550
PS5 GOW disk bundel €620

Bij aankoop van een PS5 een van de volgende games voor €59,99 (optioneel):

Ratchet & Clank Rift Apart
The Last of Us Part 1
Horizon Forbidden West
Gran Turismo 7
God of War Ragnarok
Ook bij de Intertoys in Veldhoven een voorraad disc en met GoW, net zelf een disc only opgepikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matti7950
Nomsayin schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:04:
[...]

Yep, ik denk een uur nadat ik dat berichtje had gezet heb ik hem toch te pakken!
Express verzending was zelfs gratis, hoewel dat niet lijkt te lukken zoals ik hier lees.

Blijkbaar er dan nog snel genoeg bijgeweest! Deze middag was hij nog niet uit voorraad.

Toppie, veel speelplezier alvast ;)
Bedankt, jij ook proficiat dat je hem toch nog weten te bemachtigen hebt. Veel spelplezier!

Ps voor Belgen, PS 5 kale disk versie terug te koop en op voorraad. https://direct.playstatio...oles/playstation5-console

[ Voor 12% gewijzigd door Matti7950 op 01-02-2023 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 11:47
Ijsklont schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:55:
[...]

Ook bij de Intertoys in Veldhoven een voorraad disc en met GoW, net zelf een disc only opgepikt
Ook die disc only bij Intertoys Veldhoven? Hoeveel betaalde je ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik twijfel om hem te annuleren bij direct playstation want er is nog geen status update en even geduld hebben en dan ergens in de winkel te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KerstRunner
llovesoccerx7 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:49:
Ik twijfel om hem te annuleren bij direct playstation want er is nog geen status update en even geduld hebben en dan ergens in de winkel te kopen.
Je kan je bestelling helaas maar tot 30 minuten na plaatsen annuleren. Ik heb na alle slechte ervaringen op internet ook overwogen hem dan maar bij de Mediamarkt te halen, daar kun je in ieder geval nog verhaal halen mocht er iets fout gaan, maar annuleren bij Playstation Direct is niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

SD5k

>4&X

Die bundel is nog wel ok, zit geen echte troep bij in ieder geval, maar toch wel een beetje duur, je betaald bijna €200 voor de headset, Miles Morales en de charging station. Alles bij elkaar voor zo'n €150 te koop volgens de pricewatch.

[ Voor 20% gewijzigd door SD5k op 01-02-2023 14:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
SD5k schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:21:
[...]

Die bundel is nog wel ok, zit geen echte troep bij in ieder geval, maar toch wel een beetje duur, je betaald bijna €200 voor de headset, Miles Morales en de charging station. Alles bij elkaar voor zo'n €150 te koop volgens de pricewatch.
550 + Ragnarok: 70 + SM:MM: 70 (ok is al veel goedkoper te vinden) + Headset: 100 + Charging station: 30 = €820

Is dus een redelijke deal lijkt me, als de games je bevallen, je betaald alleen de hoofdprijs voor de games.
Je moet natuurlijk niet verwachten dat ze bij de bundels de huidige prijs van alles nemen, die nemen de launch advies prijs van alles waarschijnlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 01-02-2023 14:37 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 23:55
Gruijters schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:24:
[...]

Ook die disc only bij Intertoys Veldhoven? Hoeveel betaalde je ervoor?
Ik heb er 549 voor betaald voor de disc only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KerstRunner
Update van Sony via de Duitse chat. Nederlandse chat krijg je niemand te spreken.
LINK: https://www.playstation.c...irect/?category=PS+Direct

Medewerker
Thanks, so the address and the order are fine, however the express shipping not, I see we should have been delivering today and there is still no shipping info, I am truly sorry for that, I will let my colleagues know from our department to clarify that and since the shipping will not be express I will also ask to refund the shipping cost for you

I will forward your case for review so our team can investigate with the shipping courier and resolve it as quickly as possible. We will be in touch via email, providing you with updates throughout the process. In most cases, the inquiry will be resolved within a few business days, but in some cases, it may take up to 14 days to complete.

CASENUMMER this will be your case number, I will ask for urgency and the shipping process will still take place in the meanwhile, we have some delays which may be connected to the launch of the dualsense edgecontroller

[ Voor 14% gewijzigd door KerstRunner op 01-02-2023 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
KerstRunner schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:17:
[...]

Update van Sony via de Duitse chat. Nederlandse chat krijg je niemand te spreken.

Medewerker
I will forward your case for review so our team can investigate with the shipping courier and resolve it as quickly as possible. We will be in touch via email, providing you with updates throughout the process. In most cases, the inquiry will be resolved within a few business days, but in some cases, it may take up to 14 days to complete.

CASENUMMER this will be your case number, I will ask for urgency and the shipping process will still take place in the meanwhile, we have some delays which may be connected to the launch of the dualsense edgecontroller
NL chat klopt ja zit al vanaf 11uur vanochtend te wachten om iemand aan de lijn te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KerstRunner
llovesoccerx7 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:18:
[...]
NL chat klopt ja zit al vanaf 11uur vanochtend te wachten om iemand aan de lijn te krijgen :)
Had zojuist binnen half uur iemand op Duitse chat.
EDIT: Ik kan geen Duits, je kan gewoon aangeven Engels te spreken en je pagina automatisch te vertalen in Chrome.

[ Voor 17% gewijzigd door KerstRunner op 01-02-2023 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
KerstRunner schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:19:
[...]

Had zojuist binnen half uur iemand op Duitse chat.
EDIT: Ik kan geen Duits, je kan gewoon aangeven Engels te spreken en je pagina automatisch te vertalen in Chrome.
Daar hebben ze het nu te druk wordt er gezegd even geduld nog dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• palygr
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-09-2024
KerstRunner schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:17:
[...]

Medewerker
Thanks, so the address and the order are fine, however the express shipping not, I see we should have been delivering today and there is still no shipping info, I am truly sorry for that, I will let my colleagues know from our department to clarify that and since the shipping will not be express I will also ask to refund the shipping cost for you

Ik kreeg exact hetzelfde bericht. Afgelopen zaterdag besteld. Bij mij vertelden ze er wel bij dat ze tussen nu en 14 dagen contact gaan opnemen via de mail, maar verwachten dat mijn bestelling volgende week geleverd wordt.

Helaas kon de bestelling niet meer geannuleerd worden want "het is allemaal geautomatiseerd". Nooit meer via Direct :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
palygr schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:19:
[...]

Ik kreeg exact hetzelfde bericht. Afgelopen zaterdag besteld. Bij mij vertelden ze er wel bij dat ze tussen nu en 14 dagen contact gaan opnemen via de mail, maar verwachten dat mijn bestelling volgende week geleverd wordt.

Helaas kon de bestelling niet meer geannuleerd worden want "het is allemaal geautomatiseerd". Nooit meer via Direct :/
Precies hetzelfde bij Direct. Geduld is een schone zaak uiteindelijk zullen ze hem versturen dusja.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertKlkmn
llovesoccerx7 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:03:
[...]
Precies hetzelfde bij Direct. Geduld is een schone zaak uiteindelijk zullen ze hem versturen dusja.. 8)7
Met wat geduld wordt er gewoon geleverd, meestal binnen 4-5 dagen. Mijn PS5 wordt vandaag netjes geleverd. Donderdag avond besteld bij Direct.Playstion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kalder schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:18:
[...]

Ik zou rustig de week afwachten, volgende week nog niets gehoord even contact zoeken maar denk dat ze het gewoon vrij druk hebben.
Ja op dezelfde dag besteld en ook nog niets gehoord... Bestelling Verwerken is de staus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-03 09:17
Bij mij is de status ook nog steeds ''bestelling verwerken''. Afgelopen dinsdag om 12:24 besteld met standaard verzending. Heb de normale met 1 controller gekocht.

Ik wacht vandaag nog af en anders kijk ik of er morgen 1 in een winkel te vinden is. Stuur ik deze van direct PlayStation weer retour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:14
Goed teken dat je ziet dat er ook van de bundels afgeweken wordt. Benieuwd hoelang Media Markt dit nog volhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erictw81
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-02 21:26
Het fijne is dat scalpen nu ook geen zin meer heeft het keerpunt is bereikt. Dan gaan er ook eindelijk 2e hands consoles aangeboden worden onder de verkoop prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:02
Dyna20 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:38:
[...]

Goed teken dat je ziet dat er ook van de bundels afgeweken wordt. Benieuwd hoelang Media Markt dit nog volhoud.
In 2018 Ps4 gehaald bij MM, en kon niet anders dan een bundel halen.....

Dit doen ze al jaren, maar door supply en demand is dit mogelijk erger geworden.
Misschien dat het ooit mee zit. But don't count on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:58

d0s

sssst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

d0s schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:47:
[...]

Maar hij wil niet in de winkelmand :-( foutmelding
Probeer de klantenservice persoonlijk goede ervaringen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 14:00
Zie dat de digitale versie nu ook te halen is bij Sony zelf

https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slakkengang
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-12-2023
Had een PS5 besteld via Playstation direct met express verzending. Had een bevestigingsmail gekregen, maar nog steeds geen melding dat het verzonden werd. Is nu toch al 2 dagen geleden...
De chat support van Playstation is ook niet bereikbaar, uur wachten op een medewerker.
Iemand ervaring mee?
Pagina: 1 ... 546 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord