Daar zit ik ook op te wachten. Al die extra games koop ik later zelf wel.CryptoNL schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 15:02:
Ps5 disc versie kaal zonder extra s is echt nergens te krijgen
Wacht het wel rustig af.
Daar zit ik ook op te wachten. Al die extra games koop ik later zelf wel.CryptoNL schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 15:02:
Nu niet. Vorige week kon ik rustig een dag nadenken of ik er eentje wilde bij amazon.co.ukCryptoNL schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 15:02:
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Vind dat er bizar weinig voorraad is en dat terwijl Sony toch beterschap beloofde tijd terugLuPo schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 18:59:
[...]
Nu niet. Vorige week kon ik rustig een dag nadenken of ik er eentje wilde bij amazon.co.uk
Komt vanzelf weer.
Weinig?CryptoNL schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 19:29:
[...]
Vind dat er bizar weinig voorraad is en dat terwijl Sony toch beterschap beloofde tijd terug
Untappd: Kapitein_Merijn
Hij doelt op de discversie tegen kale retailprijs met eventueel een extra controller bij een gerenommeerde leverancier. En dat snap ik best.Kapitein Merijn schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 21:01:
[...]
Weinig?
Bij diverse Amazon's zo ongeveer permanent te koop.
Afgelopen week ook nog bij Bol, Coolblue, Nedgame en Sony Direct.
Als je er een beetje moeite voor doet heb je hem binnen een week in huis.
Maar in dit topic is duidelijk te lezen dat een beetje moeite doen voor velen teveel gevraagd is. Ze moeten blijkbaar gewoon aan komen waaien. En dan ook nog zonder (top)game erbij.
Ook die waren er anders zat aanwezig.nerovectra schreef op zondag 22 januari 2023 @ 09:13:
[...]
Hij doelt op de discversie tegen kale retailprijs met eventueel een extra controller bij een gerenommeerde leverancier. En dat snap ik best.
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
Anoniem: 1837468
Klopt, maar niet iedereen is even handig met het internet en/of Telegram. Ook niet iedereen heeft de tijd en/of mogelijkheid om de hele dag op zijn mobiel te kijken.
Nee hoor. Zit in alle Telegram groepen en het is vooral de digitale versie die voorbij komt of bundels
Meen te herinneren Coolblue een bundel met controller alleen??CryptoNL schreef op zondag 22 januari 2023 @ 13:41:
[...]
Nee hoor. Zit in alle Telegram groepen en het is vooral de digitale versie die voorbij komt of bundels
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
Zou kunnen geen idee. Fysieke winkels is sowieso een no go. MediaMarkt enkel bundels bijvoorbeeldthomas1750 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 22:21:
[...]
Meen te herinneren Coolblue een bundel met controller alleen??
Andere shops ook, Webshops zijn er ook niet altijd bescheiden mee.CryptoNL schreef op zondag 22 januari 2023 @ 23:22:
[...]
Zou kunnen geen idee. Fysieke winkels is sowieso een no go. MediaMarkt enkel bundels bijvoorbeeld
Bij Amazon UK komen de losse digitals geregeld voorbijChiel8205 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 07:35:
Iemand enig idee wanneer de digital versie ergens beschikbaar komt? Zie alleen maar disc versies in het aanbod
Coolblue was af te halen directCryptoNL schreef op zondag 22 januari 2023 @ 23:22:
[...]
Zou kunnen geen idee. Fysieke winkels is sowieso een no go. MediaMarkt enkel bundels bijvoorbeeld
Jammer dat ze alsnog iets van 50 euro vragen voor GTA V.Anoniem: 1837468 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:31:
Al enige tijd in-line![]()
PlayStation 5 Disc Version Bundel (God of War Ragnarok + GTA V + DualSense Cosmic Red)
Tjah, Nedgame is sowieso over het algemeen duurder dan de rest.Mister_Slavko schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:45:
[...]
Jammer dat ze alsnog iets van 50 euro vragen voor GTA V.
Thanks, Digital besteld (is die niet in prijs verhoogd? want ik moest nu inclusief Thor Ragnarok maar 530 betalen....). Wel pas over meer dan een maand dat hij bezorgd wordt zie ik.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit is de batch van €745 bij nedgame onder andere met de rode controllerCryptoNL schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:49:
Attentie. De batch discversie met gta en god of war is slecht. Er zijn al meerdere mensen die een ps5 ontvingen die geen discs leest. Die van mij moet ook terug.
Die GT bundel is oude batch ps5. Sony maakt deze bundels niet meer aldus meerdere winkelsChris79 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:15:
In Berlijn schijnen er bij de Saturnus Alexanderplatz nog 50 bundels te liggen voor €609 met Fifa23 of Gran Turismo 7. Althans, dat beweert Pepper:
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/266386
Ik zou best een Gran Turismo 7 bundel hier in Nederland willen hebben. Zo denk ik met weemoed terug aan mijn PS2 + Gran Turismo 3 bundel voor 999 gulden, aangeschaft bij de V&D in Utrecht.
[Afbeelding]
Ah, dankjewel voor deze info! Zwerven er überhaupt nog 1000- en 1100-series rond of koop je nu gegarandeerd een CFI-1200? Hierbij schijnt de kans op coil whine toch wat kleiner te zijn.CryptoNL schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:29:
[...]
Die GT bundel is oude batch ps5. Sony maakt deze bundels niet meer aldus meerdere winkels
Die zijn nergens meer te krijgen en de nieuwe batch heeft veel problemen. Zie mijn post hierboven. Dacht ook leuk te kunnen gamen vandaag lolChris79 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:45:
[...]
Ah, dankjewel voor deze info! Zwerven er überhaupt nog 1000- en 1100-series rond of koop je nu gegarandeerd een CFI-1200? Hierbij schijnt de kans op coil whine toch wat kleiner te zijn.
Digital of disc?evil_lemon schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:47:
Mediamarkt Venlo had een flinke lading bundels staan voor 699. Je krijgt dan de GOW:R bundel met saints row en een qware pakket erbij.
Mediamarkt slaagt er altijd weer in de meest afschrikwekkende bundels samen te stellen. Absoluut geen sympathie meer voor die club...evil_lemon schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:47:
Mediamarkt Venlo had een flinke lading bundels staan voor 699. Je krijgt dan de GOW:R bundel met saints row en een qware pakket erbij.
Effort = 0? 😋Valuk schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:49:
Is de Ps5 nog ergens op voorraad?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Mee eens dat het niet echt een lekkere bundel is verder... Maar wie weet heeft iemand toch interesse. Laten we het er iig op houden dat er niet voor niks 20 stuks blijven staan in die winkelChris79 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:07:
[...]
Mediamarkt slaagt er altijd weer in de meest afschrikwekkende bundels samen te stellen. Absoluut geen sympathie meer voor die club...
Alsof dat wat uit maakt? De nieuwe is niet 'beter' dan de oudere batches. Het enige voordeel is voor Sony zelf: goedkoper om te produceren.CryptoNL schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:29:
[...]
Die GT bundel is oude batch ps5. Sony maakt deze bundels niet meer aldus meerdere winkels
Ja.Valuk schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:49:
Is de Ps5 nog ergens op voorraad?
[ Voor 17% gewijzigd door Nyarlathotep op 24-01-2023 23:36 ]
Nieuwe verbruikt minder stroom, en minder last van coil whine, plus iets verbeterde fan. En nog paar andere dingen.Nyarlathotep schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:35:
[...]
Alsof dat wat uit maakt? De nieuwe is niet 'beter' dan de oudere batches. Het enige voordeel is voor Sony zelf: goedkoper om te produceren.
[...]
Ja.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik kan nog gewoon bestellen (of weer), dus als je 'm wil zou ik af en toe blijven checken
Even uit het blote hoofd, maar zou het zo kunnen zijn dat hij alleen is te zien/bestelbaar is via de App? Dit was een tijdje ook zo met de Series Xevil_lemon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:03:
[...]
Ik kan nog gewoon bestellen (of weer), dus als je 'm wil zou ik af en toe blijven checken
Anoniem: 1835258
Correct! Heb het even gecheckt. De GoW bundel is wel via de website te bestellen, de disk alleen via de app.Anoniem: 1837468 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:19:
[...]
[...]
Even uit het blote hoofd, maar zou het zo kunnen zijn dat hij alleen is te zien/bestelbaar is via de App? Dit was een tijdje ook zo met de Series X
[ Voor 6% gewijzigd door Mister_Slavko op 25-01-2023 10:48 ]
Nieuwe batch heeft veel disc problemen. Ik krijg morgen een nieuwe maar kans dat deze ook problemen heeft is vrij groot.Amaze86 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 06:44:
[...]
Nieuwe verbruikt minder stroom, en minder last van coil whine, plus iets verbeterde fan. En nog paar andere dingen.
Ik volg de PlayStation 'problemen' al vanaf dag 1, heb je een link met wat meer info?CryptoNL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:52:
[...]
Nieuwe batch heeft veel disc problemen. Ik krijg morgen een nieuwe maar kans dat deze ook problemen heeft is vrij groot.
Nee heb ik niet. Ik heb enkel de informatie vanuit o.a. Nedgame. Ik kocht de disc bundel met GTA V, God of War en de extra cosmic red controllerAnoniem: 1837468 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:54:
[...]
Ik volg de PlayStation 'problemen' al vanaf dag 1, heb je een link met wat meer info?
En ook daarom wil ik voor de digital editie gaan.CryptoNL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:52:
[...]
Nieuwe batch heeft veel disc problemen. Ik krijg morgen een nieuwe maar kans dat deze ook problemen heeft is vrij groot.
Digital is duurder gamen uiteindelijk. Dan maar wachten op een juiste batchChiel8205 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:58:
[...]
En ook daarom wil ik voor de digital editie gaan.
Ja, dat klopt. Maar het aantal games dat ik zal spelen zal niet zo veel zijn en ik heb geen zin in gedoe met schijfjes en doorverkopen e.d. Op termijn zal er vast ook wel een verschuiving plaatsvinden naar alleen digital gamen waardoor de digi versies ook voordeliger worden.CryptoNL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:59:
[...]
Digital is duurder gamen uiteindelijk. Dan maar wachten op een juiste batch
Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet. Dat zien we ook al jaren met Steam. Enkel digitaal zou betekenen dat PlayStation geen concurrentie meer heeft op het gebied van de verkoop van games. Dan kunnen ze vragen wat ze willen natuurlijk.Chiel8205 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:03:
[...]
Ja, dat klopt. Maar het aantal games dat ik zal spelen zal niet zo veel zijn en ik heb geen zin in gedoe met schijfjes en doorverkopen e.d. Op termijn zal er vast ook wel een verschuiving plaatsvinden naar alleen digital gamen waardoor de digi versies ook voordeliger worden.
[ Voor 36% gewijzigd door Yordi- op 25-01-2023 11:34 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Fixio op 25-01-2023 11:49 ]
Waarom is digitaal gamen duurder?CryptoNL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:59:
[...]
Digital is duurder gamen uiteindelijk. Dan maar wachten op een juiste batch
Same here. Broertje (PS4 Pro) en ik (PS5 Disk) spelen voornamelijk FIFA, Warzone en kopen incidenteel een game a la TLOU/GOW. Meeste games kopen we 50/50.Heb in ruim 2 jaar tijd niet 1x gebruik gemaakt van de disk drive op m'n PS5. Wacht momenteel tot de Digital versie van de PS5 voorbij komt en dan kan die van mij de deur uit.Sleehond schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:49:
[...]
Waarom is digitaal gamen duurder?
Puur omdat je dan geen game kan doorverkopen?
Dan gaat die vlieger niet voor iedereen op. Ik speel echt puur enkel momenteel FIFA, Apex Legends (gratis) en wil wel eens een Need For Speed bijvoorbeeld kopen incidenteel. Dan is de digitale kale versie voor mij echt prima, ik ben geen groot gamer die allerlei games speelt en weer doorverkoopt etc. Dan heeft zo'n disc echt 0 waarde voor mij.
De games zijn ook bij digital duurder in aanschaf. Fifa kost bij de PlayStation Store bijvoorbeeld €79.99 terwijl ik er €44 voor heb betaald etcSleehond schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:49:
[...]
Dan gaat die vlieger niet voor iedereen op. Ik speel echt puur enkel momenteel FIFA, Apex Legends (gratis) en wil wel eens een Need For Speed bijvoorbeeld kopen incidenteel. Dan is de digitale kale versie voor mij echt prima, ik ben geen groot gamer die allerlei games speelt en weer doorverkoopt etc. Dan heeft zo'n disc echt 0 waarde voor mij.
[ Voor 38% gewijzigd door SirWInsalot op 25-01-2023 12:53 ]
Hij is er nu wel weer met game... Die kale is er gewoon uitgehaald?Fixio schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:36:
Kale ps5 disk editie is weer te bestellen op coolblue!
https://www.coolblue.nl/product/865866/playstation-5.html
En al uitverkocht!
Zijn 2 verschillende dozen, dus wat jij zegt klopt niet.Yordi- schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:19:
[...]
Hij is er nu wel weer met game... Die kale is er gewoon uitgehaald?
https://www.coolblue.nl/p...-god-of-war-ragnarok.html
Ja ik denk dat je gelijk hebt, dat zag ik ook inderdaad.Dyna20 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:26:
[...]
Zijn 2 verschillende dozen, dus wat jij zegt klopt niet.
Kale is gewoon meer gewild, en wordt denk ik ook minder geleverd.
Sony verdiend meer aan de gebundelde versie met game erbij.
Nee, disc versies zijn ook sneller en meer afgeprijsd. Dus je betaalt dan al überhaupt minder bij een eerste koop tegenover digitaal.Sleehond schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:49:
[...]
Anoniem: 1835258
Bel met support. Tel nr vind je hier.William99 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:23:
Hoi, Kan iemand mij een advies geven?, Mijn pakket is alweer kwijtgeraakt en ik probeer al een week sony te bereiken via die chat maar helaas kan ik ze niet bereiken idk wat ik moet doen.
Heb ik al 4 keer gedaan, ze zeggen dat ze mij niet kunnen helpen en dat ik toch via chat contact moet opnemen.Anoniem: 1835258 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:50:
[...]
Bel met support. Tel nr vind je hier.
Even (geen grap) naar de DE site van van PS direct. Die chat werkt wel en je kan in het engels communiceren.William99 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:23:
Hoi, Kan iemand mij een advies geven?, Mijn pakket is alweer kwijtgeraakt en ik probeer al een week sony te bereiken via die chat maar helaas kan ik ze niet bereiken idk wat ik moet doen.
Deze support is alleen voor technische problemen. Ze verwijzen je naar de chatWilliam99 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:59:
[...]
Heb ik al 4 keer gedaan, ze zeggen dat ze mij niet kunnen helpen en dat ik toch via chat contact moet opnemen.
Hartelijk bedankt voor je antwoordbakkie1985 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:00:
[...]
Even (geen grap) naar de DE site van van PS direct. Die chat werkt wel en je kan in het engels communiceren.
[ Voor 97% gewijzigd door Mister_Slavko op 25-01-2023 17:37 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Fixio op 25-01-2023 20:18 ]
Zag het toevallig ook, besteld!Fixio schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:16:
https://direct.playstatio...reless-controllers-bundle
Hierbij de ps5 digital met extra controller
En de disk ps5 met extra controller
Toevallig zag ik deze ook staan. Niks langs zien komen op telegram. Maar gelijk de digital versie met 2 controllers besteld voor 509,- euro goede deal.Fixio schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:16:
Zag deze deal voorbij komen op de Pepper app. Altijd wel handig voor leuke dealtjes.Errr-Tieee schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:17:
[...]
Toevallig zag ik deze ook staan. Niks langs zien komen op telegram. Maar gelijk de digital versie met 2 controllers besteld voor 509,- euro goede deal.
Ik twijfel welke versie ik zal nemen, ik heb nog steeds de indruk dat het prijsverschil terug te verdienen is bij de koop van de disc versie omdat de games over het algemeen genomen goedkoper is. Heb ik dat bij het rechte eind of valt dat in de praktijk reuze mee?Fixio schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:16:
Nee, dat klopt! Ik heb bijv. Ghost of Tsushima gekocht voor €35, Miles Morales voor €20, en ook de Deluxe Hogwarts Legacy voor €65.ManiacScum schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:34:
[...]
Ik twijfel welke versie ik zal nemen, ik heb nog steeds de indruk dat het prijsverschil terug te verdienen is bij de koop van de disc versie omdat de games over het algemeen genomen goedkoper is. Heb ik dat bij het rechte eind of valt dat in de praktijk reuze mee?
Dat sowieso, Disc zonder bundel is altijd het beste en goedkoopste op lange termijn.ManiacScum schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:34:
[...]
Ik twijfel welke versie ik zal nemen, ik heb nog steeds de indruk dat het prijsverschil terug te verdienen is bij de koop van de disc versie omdat de games over het algemeen genomen goedkoper is. Heb ik dat bij het rechte eind of valt dat in de praktijk reuze mee?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Dat niet alleen, de Playstation 5 is verder ook een prima BluRay speler.ManiacScum schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:34:
[...]
Ik houd het op redelijk. Géén ondersteuning voor Dolby Vision en geen Atmos.Anoniem: 1837468 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:51:
[...]
Dat niet alleen, de Playstation 5 is verder ook een prima BluRay speler.
Klopt, geen Dolby Vision maar wel Dolby Atmos, daarvoor moet je even in het (sub) menu duikenNyarlathotep schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:07:
[...]
Ik houd het op redelijk. Géén ondersteuning voor Dolby Vision en geen Atmos.
Voor films gebruik ik nog altijd een dedicated speler. Maar het is leuk als backup. En games op disc zijn goedkoper dan de digitale varianten, dat gaf voor mij de doorslag.
[ Voor 73% gewijzigd door GeorgeMichael op 26-01-2023 13:49 ]
Ben je ze al ergens tegengekomen? Ik hou het al even in de gaten bij PlayStation, maar heb ze nog niet voorbij zien komen.Furrr schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 04:19:
Iemand een tip of idee waar ik midnight black covers (voor PS5 met disc drive) kan kopen?
Toevallig gisteren op Amazon.de gevonden.GerbenRawr schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:50:
[...]
Ben je ze al ergens tegengekomen? Ik hou het al even in de gaten bij PlayStation, maar heb ze nog niet voorbij zien komen.
Da's een beste bak geld, ik wacht het nog maar even af!Furrr schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:59:
[...]
Toevallig gisteren op Amazon.de gevonden.
90 Euro voor moeten betalen en is onderweg as we speak.
Ondertussen is de prijs verhoogd naar 110 Euro..
https://www.amazon.de/-/n...=ppx_pt2_mob_b_prod_image
90euro voor een stukje plastic....Furrr schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:59:
[...]
Voor dat geld heb ik de veel mooiere Dark Plates van Dbrand uit Canada laten komen. Die passen imho veel beter (geen uitstekende delen), en je kan de led strips ook nog een mooi kleurtje geven.Furrr schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:59:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Martan op 26-01-2023 18:04 ]
Ik heb deze besteld, moet zaterdag binnenkomen. Volgens Amazon support is het niet een pre-order.GeorgeMichael schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:33:
Bij Amazon DE lijkt ook voorraad te zijn:
PlayStation®5 Konsole – God of War™ Ragnarök Bundle (Voucher)
Ik twijfel of dit om een pre-order/voorbestelling zou gaan, door het zinnetje (op de productpagina):
"Vorbestellungen werden bis spätestens 28. Februar 2023 versandt."
Tegelijkertijd staat er ook dat het op voorraad is met "Bezorging zaterdag, 28 januari."
Is geen pre-order. Die van mij is onderweg.GeorgeMichael schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:33:
Bij Amazon DE lijkt ook voorraad te zijn:
PlayStation®5 Konsole – God of War™ Ragnarök Bundle (Voucher)
Ik twijfel of dit om een pre-order/voorbestelling zou gaan, door het zinnetje (op de productpagina):
"Vorbestellungen werden bis spätestens 28. Februar 2023 versandt."
Tegelijkertijd staat er ook dat het op voorraad is met "Bezorging zaterdag, 28 januari."
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Nice. En wanneer heb je besteld?Cornballer schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:21:
[...]
Is geen pre-order. Die van mij is onderweg.
Nee, dat is een aparte shop.Psyonara schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:06:
Kun je ook playstation saldo gebruiken om eventueel van Playstation Direct store te bestellen? of op zijn minst een deel.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Nah dat gelukkig ook niet, maar heb misschien nog een euro op staan oid. Sinds PS3 eigenlijks geen PSN stores echt dingen aan geschaft.Yellowneck schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:10:
[...]
Nee, dat is een aparte shop.
Zeker een lading PSN gift cards gekocht met ARS![]()
21 jan. Dus misschien moet je het dan toch als pre-order zien? Ik denk dat het voor Amazon weinig prioriteit krijgt in de afhandeling omdat ze zo snel uitverkopen.
Ah oke. Mijn bestelling van gisteren is inmiddels ook verzonden. Althans, aangemeld bij DHL. Deze zou morgen binnen moeten komen.Cornballer schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:22:
[...]
21 jan. Dus misschien moet je het dan toch als pre-order zien? Ik denk dat het voor Amazon weinig prioriteit krijgt in de afhandeling omdat ze zo snel uitverkopen.
Vaag daar, mijn oudere bestelling staat nog gewoon alleen op besteld.GeorgeMichael schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:52:
[...]
Ah oke. Mijn bestelling van gisteren is inmiddels ook verzonden. Althans, aangemeld bij DHL. Deze zou morgen binnen moeten komen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
w00t
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq