Wat ik lees van verschillende mensen is dat ze de cod bundle gisteren Verzonden werden. De gow bundle zijn blijkbaar nog naar niemand Verzonden. Misschien dat ze die vandaag verzenden, dat we hem hopelijk morgen binnen krijgen.bronce schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:16:
Ook de 22ste een GoW bundle besteld bij playstation direct (om 10:44) met express delivery, nog niks verzonden.
Ben benieuwd, moet zelf nog checken...Christiaan.. schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:55:
[...]
In transit in Eindhoven. Morgen bezorgd als 't goed is....
Edit: mijn bestelling staat nog op "Verzending Voorbereiden".
[ Voor 12% gewijzigd door Meister Sachs op 24-11-2022 10:20 ]
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Mijn COD bundle niet verzonden hoor. Dinsdag besteld, wel normale verzending gekozenGamer1988 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:57:
[...]
Wat ik lees van verschillende mensen is dat ze de cod bundle gisteren Verzonden werden. De gow bundle zijn blijkbaar nog naar niemand Verzonden. Misschien dat ze die vandaag verzenden, dat we hem hopelijk morgen binnen krijgen.
Zelfde hier, dinsdag besteld bij Playstation Direct en staat nog op Verzending Voorbereiden. Ook voor normale verzending gekozen. Een maat van me had de GoW bundel ook op dinsdag weten te bestellen bij Playstation Direct en die staat ook nog op Verzending Voorbereiden. Hopelijk worden ze vandaag verzonden!Mark_1987 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:18:
[...]
Mijn COD bundle niet verzonden hoor. Dinsdag besteld, wel normale verzending gekozen
Hier ook de 22e GOW bundel besteld.
Huidige status: Verzending voorbereiden
Huidige status: Verzending voorbereiden
Verwijderd
Volgens mij zijn die expres zendingen alleen maar geldklopperij en zelfs al zou het diezelfde dag zijn verzonden, dan nog kan het 2 tot 3 dagen bij een Post NL of DHL blijven liggen.Mark_1987 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:18:
[...]
Mijn COD bundle niet verzonden hoor. Dinsdag besteld, wel normale verzending gekozen
Dat denk ik niet maar omdat dit zoveel bestellingen in korte tijd zijn lijkt het mij gewoon niet haalbaar om de express zendingen eruit te filteren. Ik heb dinsdagochtend 10:32 de bevestigingsmail binnen gekregen zonder express verzending. De COD bundel. Laatste update is dat ie vannacht om 03:00 uur in Apeldoorn is ingecheckt en vandaag bezorgd word. We kunnen elkaar de kop gek maken omdat iemand 'm een dag of wat eerder binnen heeft maar daar schiet niemand wat mee op. Je bestelt bij Playstation zelf dus het komt vast goed. Heb je wel Express aangevinkt dan schijnt het de moeite waard te zijn om even te bellen zodat je in elk geval de verzendkosten retour kunt krijgen...Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:46:
[...]
Volgens mij zijn die expres zendingen alleen maar geldklopperij en zelfs al zou het diezelfde dag zijn verzonden, dan nog kan het 2 tot 3 dagen bij een Post NL of DHL blijven liggen.
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Ik kan nergens op de website tel.nr vinden. alleen support chat maar die connect niet bij mij. Waar staat dat tel.nr?..Christiaan.. schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:32:
[...]
Dat denk ik niet maar omdat dit zoveel bestellingen in korte tijd zijn lijkt het mij gewoon niet haalbaar om de express zendingen eruit te filteren. Ik heb dinsdagochtend 10:32 de bevestigingsmail binnen gekregen zonder express verzending. De COD bundel. Laatste update is dat ie vannacht om 03:00 uur in Apeldoorn is ingecheckt en vandaag bezorgd word. We kunnen elkaar de kop gek maken omdat iemand 'm een dag of wat eerder binnen heeft maar daar schiet niemand wat mee op. Je bestelt bij Playstation zelf dus het komt vast goed. Heb je wel Express aangevinkt dan schijnt het de moeite waard te zijn om even te bellen zodat je in elk geval de verzendkosten retour kunt krijgen...
@desimal90
Check twitter: https://twitter.com/PlayS...t9njw7zjfMYGnf7GrxxA&s=09
'Play Has No Limits. Hulp nodig? Onze helpdesk staat voor je klaar via 020 709 5025.'
Niet gecheckt maar ik denk dat het wel klopt.
Klopt dus niet. Mocht iemand een klantenservice tel nr hebben....?
Check twitter: https://twitter.com/PlayS...t9njw7zjfMYGnf7GrxxA&s=09
'Play Has No Limits. Hulp nodig? Onze helpdesk staat voor je klaar via 020 709 5025.'
Niet gecheckt maar ik denk dat het wel klopt.
Klopt dus niet. Mocht iemand een klantenservice tel nr hebben....?
[ Voor 57% gewijzigd door ..Christiaan.. op 24-11-2022 13:08 ]
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Verwijderd
Dus¿..Christiaan.. schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:32:
[...]
Dat denk ik niet maar omdat dit zoveel bestellingen in korte tijd zijn lijkt het mij gewoon niet haalbaar om de express zendingen eruit te filteren.
Vandaar ook mijn opmerking dat het geen garantie is dat je hem ook spoedig in huis hebt.
Die van mij en m’n maat zijn zojuist allebei verzonden!DrCheesie schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:35:
[...]
Zelfde hier, dinsdag besteld bij Playstation Direct en staat nog op Verzending Voorbereiden. Ook voor normale verzending gekozen. Een maat van me had de GoW bundel ook op dinsdag weten te bestellen bij Playstation Direct en die staat ook nog op Verzending Voorbereiden. Hopelijk worden ze vandaag verzonden!
Van mij ook!DrCheesie schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:27:
[...]
Die van mij en m’n maat zijn zojuist allebei verzonden!
van mij nog niet
Hier ook nog niet. Misschien verwerken ze het in volgorde van tijd of bezorglocatie.desimal90 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:00:
[...]
van mij nog niet. misschien komt het nog. Het telefoonnummer is niet voor bestellingen op ps-direct. dus ze kunnen me niet helpen. daarnaast werkt de chat support ook niet, weet niet hoe ik in contact kom met de winkel dan
@desimal90 ze konden je ook niet vertellen hoe je dan wél in contact kan komen?
Verzonden

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Same
Hier ook verzonden. Hopen dat hij morgen binnenkomt.
Grote blij! 🤣Gaat niet door schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:13:
Iedereen weer gelukkig 😁
Ik heb nu ook via de Playstation Store een PS5-COD bundle weten te bemachtigen. Althans... zojuist een bevestiging gekregen dat ie verzonden is. Waren even twee spannende dagen.
Een paar weken geleden had ik via MediaMarkt ook een PS5 bundle weten te bestellen, maar dat is helemaal misgegaan. Al redelijk snel gaf de site van MediaMarkt aan: Pakket overhandigd aan PostNL, maar bij PostNL stond na een week nog steeds vermeldt: Pakket nog niet ontvangen.
Na een hoop gedoe, bellen, tweeten, e.d. uiteindelijk de order weten te annuleren en het geld terug gekregen. Kostte wel even wat moeite.
Een paar weken geleden had ik via MediaMarkt ook een PS5 bundle weten te bestellen, maar dat is helemaal misgegaan. Al redelijk snel gaf de site van MediaMarkt aan: Pakket overhandigd aan PostNL, maar bij PostNL stond na een week nog steeds vermeldt: Pakket nog niet ontvangen.
Na een hoop gedoe, bellen, tweeten, e.d. uiteindelijk de order weten te annuleren en het geld terug gekregen. Kostte wel even wat moeite.
Ter info: mijn COD bundel is zojuist bezorgd.......Christiaan.. schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:32:
[...]
Dat denk ik niet maar omdat dit zoveel bestellingen in korte tijd zijn lijkt het mij gewoon niet haalbaar om de express zendingen eruit te filteren. Ik heb dinsdagochtend 10:32 de bevestigingsmail binnen gekregen zonder express verzending. De COD bundel. Laatste update is dat ie vannacht om 03:00 uur in Apeldoorn is ingecheckt en vandaag bezorgd word. We kunnen elkaar de kop gek maken omdat iemand 'm een dag of wat eerder binnen heeft maar daar schiet niemand wat mee op. Je bestelt bij Playstation zelf dus het komt vast goed. Heb je wel Express aangevinkt dan schijnt het de moeite waard te zijn om even te bellen zodat je in elk geval de verzendkosten retour kunt krijgen...
Vandaag 5 keer deze bundel bij Media Markt via de site besteld en afgehaald in Alphen aan den Rijn en Cruquis
SONY PlayStation 5 Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel
779 per bundel
Blijf vooral de sites afgaan...
SONY PlayStation 5 Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel
779 per bundel
[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 24-11-2022 17:53 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
5x BesteldMars18 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:52:
Vandaag 5 keer deze bundel bij Media Markt via de site besteld en afgehaald in Alphen aan den Rijn en Cruquis
779 per bundel
Was totaal mijn 8e
Check mijn handtekening eens
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
dan zou ik verwachten dat je PS4's zou kopenMars18 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:21:
[...]
Was totaal mijn 8e
Check mijn handtekening eens
PSN ID: Svennie-NL
Welk model krijgen jullie trouwens? Ikzelf wil de 2022 versie omdat die zuiniger is. Dat is het CFI-1200 model. Ik zag dit aanbod: https://www.gotdeal.nl/pr...825-gb-wi-fi-zwart-wit-2/
Maar dat is de CFI-1100, ook geen idee of dat betrouwbaar is. Maar weinig tot geen websites geven aan welk model ze aanbieden.
Maar dat is de CFI-1100, ook geen idee of dat betrouwbaar is. Maar weinig tot geen websites geven aan welk model ze aanbieden.
Met een hoop moeite en refreshen toch nog een set kunnen reserveren bij de mediamarkt in rijswijk
Ben benieuwd, laatste ps waar ik op heb gegamed was de ps2.

Dan heb je nog wat PS4 toppers in te halen. Advies, neem PS+. Dan heb je toegang tot de PS+ collection op de PS5. Zitten al een aantal PS4 toppers tussen om te spelen.Brandonvds schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:57:
Met een hoop moeite en refreshen toch nog een set kunnen reserveren bij de mediamarkt in rijswijk![]()
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dat moet eigenlijk ook niet mogen vind ik. Er zijn veel mensen die er 1 willen bemachtigen en dat wordt nog moeilijker gemaakt op het moment dat je er 5 of 8 in totaal af neemt. 😑Mars18 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:52:
779 per bundel
Mediamarkt Ede heeft op dit moment nog zo'n 15 bundels staan.
Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel voor €779.
Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel voor €779.
Mediamarkt Mall of the Netherlands Leidschendam heeft op dit moment ook nog zo'n 15 bundels staan.
Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel alleen voor €858 . Flink stuk duurder dan andere mediamarkten .
Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel alleen voor €858 . Flink stuk duurder dan andere mediamarkten .
https://direct.playstatio...od-of-war-ragnarok-bundle hij is weer op voorraad. Blijft toch nog steeds de beste deal.
Deze kwam ik ook melden. Ik kwam deze tegen toen ik random de productpagina refreshte. Gelijk kunnen bestellen!Gamer1988 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:34:
https://direct.playstatio...od-of-war-ragnarok-bundle hij is weer op voorraad. Blijft toch nog steeds de beste deal.
Nog geen melding van de Telegram kanalen, dus grijp je kans!
Online zijn deze voorraden niet in te zien. Bij bellen naar de lokale MediaMarkt wordt gelijk opgehangen nadat er gezegd wordt dat alles online inzichtelijk is.Leeuw070 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:32:
Mediamarkt Mall of the Netherlands Leidschendam heeft op dit moment ook nog zo'n 15 bundels staan.

Dank je!Gamer1988 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:34:
Klopt , je moet echt langs gaan om de voorraad te checken in de winkels .UPPERKEES schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:45:
[...]
Online zijn deze voorraden niet in te zien. Bij bellen naar de lokale MediaMarkt wordt gelijk opgehangen nadat er gezegd wordt dat alles online inzichtelijk is.Mis ik iets? Als ik winkels selecteer staat er overal dat er geen PS5 is en ook niet op te halen is.
Ook besteld, ben benieuwd of ik de CFI-1200 ga krijgen.Gamer1988 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:34:
Media markt rijswijk heeft een paar bundlels staan.
Horizon last of us and cod mw2 voor 779 1x
Gow and gran turismo voor 715 3x
Horizon last of us and cod mw2 voor 779 1x
Gow and gran turismo voor 715 3x
De CFI-1116AUPPERKEES schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:56:
Welk model krijgen jullie trouwens? Ikzelf wil de 2022 versie omdat die zuiniger is. Dat is het CFI-1200 model. Ik zag dit aanbod: https://www.gotdeal.nl/pr...825-gb-wi-fi-zwart-wit-2/
En wanneer had je die gekocht? Gewoon om even te peilen hoe snel zoiets ververst. Hopelijk heb ik nu met direct bij de PS store een 1200 versie gepakt.
[ Voor 26% gewijzigd door UPPERKEES op 25-11-2022 12:36 ]
Woensdag 23-11-22 rechtstreeks besteld bij Sony, zojuist de verzendbevestiging ontvangen in mijn mailbox.
De God of War, MW2 en Fifa bundels zijn volgens mij allemaal CFI-1216A.
Mijn GoW bundle is net bezorgd en is een CFL-1216A versie.Blisterin_Bull schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:50:
De God of War, MW2 en Fifa bundels zijn volgens mij allemaal CFI-1216A.
MM Rotterdan Alexandrium had net 8 PS5 disc versies staan in bundel met Gran Tourismo, een game met code en een acc pakket. 779,-.
Stond zo opgestapeld dat het leek als ze er nog meer hadden maar niet kwijt konden
Stond zo opgestapeld dat het leek als ze er nog meer hadden maar niet kwijt konden
GisterenUPPERKEES schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:35:
[...]
En wanneer had je die gekocht? Gewoon om even te peilen hoe snel zoiets ververst. Hopelijk heb ik nu met direct bij de PS store een 1200 versie gepakt.
nog meer tips?Hulleman schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:02:
[...]
Dan heb je nog wat PS4 toppers in te halen. Advies, neem PS+. Dan heb je toegang tot de PS+ collection op de PS5. Zitten al een aantal PS4 toppers tussen om te spelen.

Ik zou het doen!
Letterlijk alle grote Sony first party releases op de PS4 en PS5. Dus de games vanaf 2013. Dat zijn bijna allemaal pareltjes van games en vaak ook nog eens verbeterd voor PS5. Veel games hebben al prequels op de PS3, maar die zijn toch wat minder goed oud geworden.
[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 25-11-2022 15:47 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Vandaag de bundel bij mediamarkt.be gekocht waarbij de PS5 bundel + COD MW en een jaar Playstation plus werd aangeboden voor €619.
Nu beweert Mediamarkt dat de verkoop niet mag doorgaan omdat het om een verkoop met verlies zou gaan! Maar MM is zo 'genereus' om deze bundel toch nog voor €749 te verkopen.
Hebben jullie een idee wat de inkoopkost zou zijn en of hier iets van klopt?
Nu beweert Mediamarkt dat de verkoop niet mag doorgaan omdat het om een verkoop met verlies zou gaan! Maar MM is zo 'genereus' om deze bundel toch nog voor €749 te verkopen.
Hebben jullie een idee wat de inkoopkost zou zijn en of hier iets van klopt?
Heb je hem nu gekocht of niet gekocht?Caelis1 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:51:
Vandaag de bundel bij mediamarkt.be gekocht [...]
een kale PS5 disc versie kost 550euro. Met dat spel en PS plus erbij is dat wel een erg scherpe prijs. Geen idee of ze verlies hebben maar 749 euro is 200euro voor een spel met playstation plus....
Ik heb de bundel eerder vanochtend besteld bij MediaMarkt. Alles goed en wel, maar de hele dag geen afhaalbevestiging. Aangezien ik 's avonds toch in de beurt van Media Markt Leidschendam was, denk ik: ik loop even naar binnen om te kijken wat er aan de hand is.
Zodra ik mijn voet over de deur zet krijg ik een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd. De servicedesk weet van niets door de annulering, dus het helemaal een feest.
En om het hele verhaal compleet te maken, ze hadden een enorme pallet met bundels voor 100 euro boven de prijs van de webshop omdat ze hun eigen extra "service" (wat letterlijk lucht is, nagevraagd) erbij bundelden. Het lange verhaal kort ze verkochten dezelfde bundel online maar voor een mooie prijs van 780 euro voor 880 euro.
Ik ben waarschijnlijk te laat voor een nieuwe poging om een PS5 van deze partij te kopen, maar ik blijf dit weekend mijn geluk beproeven. Maar ik moet ook wachten op mijn geld terug
Zodra ik mijn voet over de deur zet krijg ik een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd. De servicedesk weet van niets door de annulering, dus het helemaal een feest.
En om het hele verhaal compleet te maken, ze hadden een enorme pallet met bundels voor 100 euro boven de prijs van de webshop omdat ze hun eigen extra "service" (wat letterlijk lucht is, nagevraagd) erbij bundelden. Het lange verhaal kort ze verkochten dezelfde bundel online maar voor een mooie prijs van 780 euro voor 880 euro.
Ik ben waarschijnlijk te laat voor een nieuwe poging om een PS5 van deze partij te kopen, maar ik blijf dit weekend mijn geluk beproeven. Maar ik moet ook wachten op mijn geld terug
[ Voor 6% gewijzigd door Kinsmir op 25-11-2022 21:20 ]
De bundel was betaald met ophaling in de winkel, vervolgens werd hij aangegeven als geannuleerd met terugstorten geld onder de verklaring van verkoop met verlies.jongetje schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:40:
[...]
Heb je hem nu gekocht of niet gekocht?
een kale PS5 disc versie kost 550euro. Met dat spel en PS plus erbij is dat wel een erg scherpe prijs. Geen idee of ze verlies hebben maar 749 euro is 200euro voor een spel met playstation plus....
Vreemd... ik heb bij MM de God of War + GT7 + qware meuk gekocht voor 715. Moest wel halve dag wachten op afhaalbevestiging...Kinsmir schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:44:
Ik heb de bundel eerder vanochtend besteld bij MediaMarkt. Alles goed en wel, maar de hele dag geen afhaalbevestiging. Aangezien ik 's avonds toch in de beurt van Media Markt Leidschendam was, denk ik: ik loop even naar binnen om te kijken wat er aan de hand is.
Gistermiddag ook de PS5 God of War bundel binnen gekregen
Fijn om te zien dat het ook het 1200 model is en de nieuwere controller. Met black friday had ik nog een samsung 980 pro SSD gekocht dus die heb ik meteen geïnstalleerd. Kan ik beter de games eerst op het interne geheugen zetten en daarna op de 'externe' SSD? Of meteen alles op de SSD? Of maakt het stiekem niet uit..
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Nou die telegram ging gisteren tekeer.
Ik ga vandaag eens kijken bij de Intertoys in Breda of ze nog wat leuks hebben liggen of de Gamemania.
En anders mediamarkt eens bellen, niet echt zin om daar naar toe te rijden hahaha.
Gaat mij vooral om de nieuwe Horizon Zero Dawn.
Helaas overal is ie al weg, toch maar eens even die telegram weer in de gaten gaan houden.
Ik ga vandaag eens kijken bij de Intertoys in Breda of ze nog wat leuks hebben liggen of de Gamemania.
En anders mediamarkt eens bellen, niet echt zin om daar naar toe te rijden hahaha.
Gaat mij vooral om de nieuwe Horizon Zero Dawn.
Helaas overal is ie al weg, toch maar eens even die telegram weer in de gaten gaan houden.
[ Voor 14% gewijzigd door Aight! op 26-11-2022 12:22 ]
Zojuist een ps5 bundel van 779 kunnen scoren bij Mediamarkt Amsterdam West ze hadden er nog 31 op voorraad hier. Let wel op ze proberen de altijd support service aan je te slijten.
Wat zit er eigenlijk dan nog meer bij, bij bijvoorbeeld zo'n mediamarkt bundel?
Als je de prijzen vergelijkt met de god of war bundle op playstation zelf dan kost die maar 619,-... Dat is nogal een verschil.
Als je de prijzen vergelijkt met de god of war bundle op playstation zelf dan kost die maar 619,-... Dat is nogal een verschil.
Naast het spel in zo'n bundel nog twee extra games, waar ze de adviesprijs voor rekenen ipv straatwaarde, plus nog een gare headset of controller oplader van Qware.
Ik had wel verwacht dat er met Cybermonday wat playstation 5's beschikbaar zouden komen.
Zijn er toch wel maar vele kopen ze nog op om op marktplaats te verkopen, die prijzen zijn al aan het zakken daar, ik zie ze nu regelmatig bij winkels liggen zoals intertoys, mediamarkt en dat was een paar weken terug nog niet zo, dus het lijkt erop dat de schaarste 1 deze weken toch wel voorbij is.rutgergron schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:24:
Ik had wel verwacht dat er met Cybermonday wat playstation 5's beschikbaar zouden komen.
Ik ben lid van meerdere telegram kanalen maar ook daar komt niks voorbij. Zal deze week wel in de gaten houden en niet weer van die dure overdreven bundels ala mediamarkt.Slux schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:50:
[...]
Zijn er toch wel maar vele kopen ze nog op om op marktplaats te verkopen, die prijzen zijn al aan het zakken daar, ik zie ze nu regelmatig bij winkels liggen zoals intertoys, mediamarkt en dat was een paar weken terug nog niet zo, dus het lijkt erop dat de schaarste 1 deze weken toch wel voorbij is.
Dit gaat tegen de topicregels in, zie topicwaarschuwing onderaan.
hele scalper-discussie verwijderd.
hele scalper-discussie verwijderd.
[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 29-11-2022 03:26 ]
Dan heb je geluk gehad, maar met horizon is toch ook gewoon een bundel ? paar weken terug was de markt wel anders en gingen ze idd met € +100 winst nu zie je bijvoorbeeld horizonbundels voor +/- 625/650 gaan markt raakt een beetje verzadigd volgens mij, alleen maar goed want in andere landen zijn ze ruim te krijgen.rclahsen schreef op maandag 28 november 2022 @ 17:24:
[...]
Niet mee eens. Door Telegram/Twitter ben ik een paar weken geleden in staat geweest om een PS5 ‘kaal’ te kopen. Weliswaar met Horizon maar niet gebundeld met ander games/accessoires die de winkel verplicht meeverkoopt.
Toegegeven, je hebt weinig tijd om er goed over na te denken, maar je kunt de scalpers of de ‘met € 100 winst op MP’-doorverkopers wel voor zijn.
En mag ook wel na al die jaren
Lijkt ook op hun site te staan.michaeltjeh1 schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:04:
Zojuist een ps5 bundel van 779 kunnen scoren bij Mediamarkt Amsterdam West ze hadden er nog 31 op voorraad hier. Let wel op ze proberen de altijd support service aan je te slijten.
Ik ben nog altijd aan het wachten tot er een iets schappelijkere aanbieding is en niet zo'n veelste dure bundel...
https://www.mediamarkt.nl....html?enforcedReload=true
Heb je een Digital Edition gehaald omdat je meteen een SSD uitbreiding hebt aangeschaft?Gerwin89 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 09:23:
Gistermiddag ook de PS5 God of War bundel binnen gekregenFijn om te zien dat het ook het 1200 model is en de nieuwere controller. Met black friday had ik nog een samsung 980 pro SSD gekocht dus die heb ik meteen geïnstalleerd. Kan ik beter de games eerst op het interne geheugen zetten en daarna op de 'externe' SSD? Of meteen alles op de SSD? Of maakt het stiekem niet uit..
wat is tegenwoordig een redelijke prijs? ergens tussen de 700 en 750 (met 1 game erbij) ? voor de digital versie?rutgergron schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:53:
[...]
Ik ben lid van meerdere telegram kanalen maar ook daar komt niks voorbij. Zal deze week wel in de gaten houden en niet weer van die dure overdreven bundels ala mediamarkt.
en wat heeft de voorkeur disc of digital variant?
+/-650 met digital game voor de disc versiekuwerti schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 07:26:
[...]
wat is tegenwoordig een redelijke prijs? ergens tussen de 700 en 750 (met 1 game erbij) ? voor de digital versie?
De disc versie kost € 549, de DE € 449. Een discversie met 1 game erbij voor € 700 vind ik geen redelijke prijs, maar ca € 100 te duur. Die € 100 extra zou ik niet zo'n punt vinden bij doorverkoop door mensen. Lelijk, maar oké. Als ketens als de Mediamarkt dat doen, vind ik het ronduit schandalig.kuwerti schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 07:26:
[...]
wat is tegenwoordig een redelijke prijs? ergens tussen de 700 en 750 (met 1 game erbij) ? voor de digital versie?
Ik heb een PS5 met disc, om de doodsimpele reden dat digitale games voor de Playstation veel te duur zijn. Je betaalt rustig € 15 - € 20 extra (soms veel meer) en de game kun je niet meer doorverkopen. Als je bereid bent games door te verkopen (of ook 2e hands aan te kopen en weer door te verkopen) kosten games op disc je praktisch een tientje. Ook met de black friday aanbiedingen vond ik in de store er geen fatsoenlijke aanbieding tussen zitten.
Een digitale editie koop je voor het gemak of als je meerdere Playstations in huis hebt (die accounts delen) en daar tegelijkertijd dezelfde game op wil spelen. Digitaal kun je dan met 1 exemplaar uit de voeten.
[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 29-11-2022 11:36 ]
Dat is denk ik de Horizon: Forbidden West-bundel waar nog de "oude" versie van de console in zit.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:11:
[...]
Verbazingwekkend dat deze ondanks de tekorten nog steeds nieuw in omloop zijn.
Die bundel lijkt ook uitlopend te zijn: behalve bij deze bundel staat op PS Direct bij alle andere consoles wel:
Alle andere bundels lijken volgens de afbeelding ook de nieuwe 1216 te bevatten.Niet op voorraad? We krijgen dit voorwerp binnenkort weer op voorraad. Probeer het later weer.
Voordeel van de nieuwere is alleen minder energie verbruik?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:11:
[...]
Verbazingwekkend dat deze ondanks de tekorten nog steeds nieuw in omloop zijn.
Een update (met geweldig) nieuws!Kinsmir schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:44:
Dus het duurde even en een weekend met black friday gekte met het controleren van meerdere mediamarkt locaties. Veel medewerkers en mensen van verschillende winkels gesproken. Door een wonderen kwam ik uiteindelijk in direct contact met een van distributies afdelingen van MediaMarkt.
Ik kreeg eerst een mailtje dat er nergens meer iets op voorraad was en dat ik volgens de logistieke afdeling beter kon annuleren/terugbetalen. Maar met een lange adem en aandringen kreeg ik gisteren (maandag) een officiële verontschuldiging voor hun fouten en zorgden ze ervoor dat ze er een klaar hadden liggen om op te halen. Nog geen 2 minuten later kreeg ik de afhaalbevestiging met de nodige informatie.
Ik moest er een flink stuk voor rijden (Rotterdam Alexandrium) maar ik heb gisteren een PS5 kunnen ophalen.
Inmiddels verzendbevestiging gekregen van mijn God of War bundel. Mooi op tijd voor Sinterklaas dit weekend!Muse schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:39:
[...]
Deze kwam ik ook melden. Ik kwam deze tegen toen ik random de productpagina refreshte. Gelijk kunnen bestellen!
Nog geen melding van de Telegram kanalen, dus grijp je kans!
Verwijderd
Het hele energie verhaal is ook maar een wassen neus, op papier lijkt het heel wat maar in de praktijk is het ook afhankelijk hoe je de PlayStation gebruikt. Zwaardere spellen zullen immers meer energie vragen dan de lichtere.Mars18 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:21:
[...]
Voordeel van de nieuwere is alleen minder energie verbruik?
Dan zal de 1200 serie alsnog minder gebruiken toch?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:23:
[...]
Het hele energie verhaal is ook maar een wassen neus, op papier lijkt het heel wat maar in de praktijk is het ook afhankelijk hoe je de PlayStation gebruikt. Zwaardere spellen zullen immers meer energie vragen dan de lichtere.
In elke revisie zitten ook weer andere type ventilator. Deze gast heeft videos met vergelijkingen, maar ik zou me er niet al te druk om maken idd; https://www.youtube.com/@mckuc5096/videos
Verwijderd
Ook dat is afhankelijk van het gebruik, zware of juist lichte games.voog schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:31:
[...]
Dan zal de 1200 serie alsnog minder gebruiken toch?
Tip:
Bij amazon.de is de Disk versie God of War bundel (~630€ na btw-correctie en verzendkosten) op voorraad: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BK9MC6QM
Geldt ook voor de Digital versie van de God of War bundel(~530€ na btw-correctie en verzendkosten) : https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BK9KCLN9
Je hebt er wel (Duitse) Prime voor nodig.
Let op: je kunt alleen 1 van de 2 bestellen, niet beide.
Bij amazon.de is de Disk versie God of War bundel (~630€ na btw-correctie en verzendkosten) op voorraad: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BK9MC6QM
Geldt ook voor de Digital versie van de God of War bundel(~530€ na btw-correctie en verzendkosten) : https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BK9KCLN9
[ Voor 40% gewijzigd door The_Zohan op 01-12-2022 11:43 ]
Disc editie is uitverkocht alweer en digital kan pas eind januari leveren helaas.The_Zohan schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:26:
Tip:
Volgens mij waren beide ook niet te bestellen vanuit Nederland. Alleen met Prime en een Duits adres. Althans, ik krijg ondanks mijn Duitse Prime een foutmelding als ik probeer te bestellen.
Deze ook besteld en gisteren binnen gekregen, ook al vind ik GoW niks aan. Had liever CoD. Ook geen fysieke kopie van GoW gekregen, dus had net zo goed "pick your game" kunnen zijn vind ik. Nieuwste model, 1200, en ook nieuwste controller, A model. Helemaal blij. Werkt prima!Gamer1988 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:34:
Verwijderd
Parkeer de code op Marktplaats, zelf ben ik er nét aangekomen voor een hele nette prijsUPPERKEES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:33:
[...]
Deze ook besteld en gisteren binnen gekregen, ook al vind ik GoW niks aan.
Tip: een secundair Duits adres toevoegen aan je account, en tijdens bestellen opgeven naar je NL adres te verzenden.Cannoli schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:31:
Volgens mij waren beide ook niet te bestellen vanuit Nederland. Alleen met Prime en een Duits adres. Althans, ik krijg ondanks mijn Duitse Prime een foutmelding als ik probeer te bestellen.
Ik krijg nu de mededeling dat ik het maximaal aantal bereikt heb en daarom niet kan bestellen. Waarschijnlijk omdat het gisteren gelukt is om de PS5 Disc + Forza bundel op Amazon.de te bestellen. (Waarvan ik Forza meteen kon annuleren.) Helaas, had gehoopt nog iemand blij te kunnen maken maar bedankt voor de tip.Blisterin_Bull schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:51:
[...]
Tip: een secundair Duits adres toevoegen aan je account, en tijdens bestellen opgeven naar je NL adres te verzenden.
Je kan nog wel bij de andere Amazon's bestellen op dat account, maar het is inderdaad één ps5 per account/huishouden per landelijke Amazon, want anders wordt je gelijk op de scalper brandstapel gegooidCannoli schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:53:
[...]
Ik krijg nu de mededeling dat ik het maximaal aantal bereikt heb en daarom niet kan bestellen. Waarschijnlijk omdat het gisteren gelukt is om de PS5 Disc + Forza bundel op Amazon.de te bestellen. (Waarvan ik Forza meteen kon annuleren.) Helaas, had gehoopt nog iemand blij te kunnen maken maar bedankt voor de tip.
Kijk anders eens op de Britse Amazon, daar blijft het meestal wel lang in voorraad, weken zelfs (Sony Direct ook, maar dan moet je wel een Engels aflever adresje hebben).
Ik verwacht woensdag ochtend bij BOL ook nog wel wat voorraad. Die hebben vaak de eerste woensdag van de maand 's ochtends wat voorraad. Vanaf 07.45 vaak. Geen garantie dat het woensdag ook weer gebeurd uiteraard.
[ Voor 22% gewijzigd door Alwayshappyz op 01-12-2022 15:41 ]
Op amazon.de digitale versie ( prime nodig)
https://www.amazon.de/dp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hele dag al, maar levertijd eind januari pas blijkbaar.Amaze86 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:36:
Op amazon.de digitale versie ( prime nodig)
De Blokker heeft een ps5 disc of met fifa bundel op voorraad:
https://www.blokker.nl/search?q=PlayStation&lang=nl_NL
Wel tegen prijzen waar je net zo goed op marktplaats kan gaan kijken
De consoles worden ook niet door Blokker zelf verkocht maar door derde partijen die verkopen op Blokker. Kun je ze inderdaad beter zelf op MP kopen.smirri schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 06:01:
Wow wat een prijzen. Zal waarschijnlijk nog verkocht worden ook.smirri schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 06:01:
Die PS3 is wel een koopje trouwens.smirri schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 06:01:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
https://www.amazon.de/-/n...in_title_s00?ie=UTF8&th=1
Hier kan je rechtsonder bij gebruikt hem ook kopen voor 500,- bij Buchertish. Beoordelingen zijn allemaal positief.
Disc met Horizon bundle. Heb er 1 geprobeerd op CC.
Hier kan je rechtsonder bij gebruikt hem ook kopen voor 500,- bij Buchertish. Beoordelingen zijn allemaal positief.
Disc met Horizon bundle. Heb er 1 geprobeerd op CC.
[ Voor 11% gewijzigd door RKD op 02-12-2022 12:02 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |