Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06 18:38
bronce schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:16:
Ook de 22ste een GoW bundle besteld bij playstation direct (om 10:44) met express delivery, nog niks verzonden.
Wat ik lees van verschillende mensen is dat ze de cod bundle gisteren Verzonden werden. De gow bundle zijn blijkbaar nog naar niemand Verzonden. Misschien dat ze die vandaag verzenden, dat we hem hopelijk morgen binnen krijgen.

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
..Christiaan.. schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:55:
[...]

In transit in Eindhoven. Morgen bezorgd als 't goed is....
Ben benieuwd, moet zelf nog checken.

Edit: mijn bestelling staat nog op "Verzending Voorbereiden".

[ Voor 12% gewijzigd door Meister Sachs op 24-11-2022 10:20 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• Mark_1987
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:23
Gamer1988 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:57:
[...]

Wat ik lees van verschillende mensen is dat ze de cod bundle gisteren Verzonden werden. De gow bundle zijn blijkbaar nog naar niemand Verzonden. Misschien dat ze die vandaag verzenden, dat we hem hopelijk morgen binnen krijgen.
Mijn COD bundle niet verzonden hoor. Dinsdag besteld, wel normale verzending gekozen

• DrCheesie
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-12-2024
Mark_1987 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:18:
[...]

Mijn COD bundle niet verzonden hoor. Dinsdag besteld, wel normale verzending gekozen
Zelfde hier, dinsdag besteld bij Playstation Direct en staat nog op Verzending Voorbereiden. Ook voor normale verzending gekozen. Een maat van me had de GoW bundel ook op dinsdag weten te bestellen bij Playstation Direct en die staat ook nog op Verzending Voorbereiden. Hopelijk worden ze vandaag verzonden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rollade
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 24-11-2022
Hier ook de 22e GOW bundel besteld.
Huidige status: Verzending voorbereiden

Verwijderd

Mark_1987 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:18:
[...]

Volgens mij zijn die expres zendingen alleen maar geldklopperij en zelfs al zou het diezelfde dag zijn verzonden, dan nog kan het 2 tot 3 dagen bij een Post NL of DHL blijven liggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:22

..Christiaan..

..zwll..

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:46:
[...]

Volgens mij zijn die expres zendingen alleen maar geldklopperij en zelfs al zou het diezelfde dag zijn verzonden, dan nog kan het 2 tot 3 dagen bij een Post NL of DHL blijven liggen.
Dat denk ik niet maar omdat dit zoveel bestellingen in korte tijd zijn lijkt het mij gewoon niet haalbaar om de express zendingen eruit te filteren. Ik heb dinsdagochtend 10:32 de bevestigingsmail binnen gekregen zonder express verzending. De COD bundel. Laatste update is dat ie vannacht om 03:00 uur in Apeldoorn is ingecheckt en vandaag bezorgd word. We kunnen elkaar de kop gek maken omdat iemand 'm een dag of wat eerder binnen heeft maar daar schiet niemand wat mee op. Je bestelt bij Playstation zelf dus het komt vast goed. Heb je wel Express aangevinkt dan schijnt het de moeite waard te zijn om even te bellen zodat je in elk geval de verzendkosten retour kunt krijgen...

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
..Christiaan.. schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:32:
[...]

Dat denk ik niet maar omdat dit zoveel bestellingen in korte tijd zijn lijkt het mij gewoon niet haalbaar om de express zendingen eruit te filteren. Ik heb dinsdagochtend 10:32 de bevestigingsmail binnen gekregen zonder express verzending. De COD bundel. Laatste update is dat ie vannacht om 03:00 uur in Apeldoorn is ingecheckt en vandaag bezorgd word. We kunnen elkaar de kop gek maken omdat iemand 'm een dag of wat eerder binnen heeft maar daar schiet niemand wat mee op. Je bestelt bij Playstation zelf dus het komt vast goed. Heb je wel Express aangevinkt dan schijnt het de moeite waard te zijn om even te bellen zodat je in elk geval de verzendkosten retour kunt krijgen...
Ik kan nergens op de website tel.nr vinden. alleen support chat maar die connect niet bij mij. Waar staat dat tel.nr?

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

@desimal90

Check twitter: https://twitter.com/PlayS...t9njw7zjfMYGnf7GrxxA&s=09

'Play Has No Limits. Hulp nodig? Onze helpdesk staat voor je klaar via 020 709 5025.'

Niet gecheckt maar ik denk dat het wel klopt.

Klopt dus niet. Mocht iemand een klantenservice tel nr hebben....?

[ Voor 57% gewijzigd door ..Christiaan.. op 24-11-2022 13:08 ]

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat denk ik niet maar omdat dit zoveel bestellingen in korte tijd zijn lijkt het mij gewoon niet haalbaar om de express zendingen eruit te filteren.
Dus¿ ;)

Vandaar ook mijn opmerking dat het geen garantie is dat je hem ook spoedig in huis hebt. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:28
Eindelijk de verzendbevestiging binnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrCheesie
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-12-2024
DrCheesie schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:35:
[...]

Zelfde hier, dinsdag besteld bij Playstation Direct en staat nog op Verzending Voorbereiden. Ook voor normale verzending gekozen. Een maat van me had de GoW bundel ook op dinsdag weten te bestellen bij Playstation Direct en die staat ook nog op Verzending Voorbereiden. Hopelijk worden ze vandaag verzonden!
Die van mij en m’n maat zijn zojuist allebei verzonden! _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mark_1987
  • Laatst online: 15:23
DrCheesie schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:27:
[...]

Die van mij en m’n maat zijn zojuist allebei verzonden! _/-\o_
Van mij ook!

• desimal90
van mij nog niet :(. misschien komt het nog. Het telefoonnummer is niet voor bestellingen op ps-direct. dus ze kunnen me niet helpen. daarnaast werkt de chat support ook niet, weet niet hoe ik in contact kom met de winkel dan :)

• Gamer1988
desimal90 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:00:
[...]

van mij nog niet :(. misschien komt het nog. Het telefoonnummer is niet voor bestellingen op ps-direct. dus ze kunnen me niet helpen. daarnaast werkt de chat support ook niet, weet niet hoe ik in contact kom met de winkel dan :)
Hier ook nog niet. Misschien verwerken ze het in volgorde van tijd of bezorglocatie.

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

@desimal90 ze konden je ook niet vertellen hoe je dan wél in contact kan komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Verzonden :*) *O*

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:18
Hier ook verzonden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• desimal90
Same :) hopelijk komt die morgen aan want zaterdag ga ik op vakantie :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt Sontplein Groningen een stuk 9 rond 14:00

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pwBCECxPn-JzIANnO_ho9BOErgc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MGnfL6h1XvsCVMNhvyLyOc4C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8_apfr65gWIu6xl4xjwPI3r2V9c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cp9n8Eud8Z0eWsODLVTTeHd0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gamer1988
Hier ook verzonden. Hopen dat hij morgen binnenkomt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rollade
Hier ook verzonden! :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:38
Iedereen weer gelukkig 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rollade
Grote blij! 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robmor13
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 18:45
Ik heb nu ook via de Playstation Store een PS5-COD bundle weten te bemachtigen. Althans... zojuist een bevestiging gekregen dat ie verzonden is. Waren even twee spannende dagen.

Een paar weken geleden had ik via MediaMarkt ook een PS5 bundle weten te bestellen, maar dat is helemaal misgegaan. Al redelijk snel gaf de site van MediaMarkt aan: Pakket overhandigd aan PostNL, maar bij PostNL stond na een week nog steeds vermeldt: Pakket nog niet ontvangen.

Na een hoop gedoe, bellen, tweeten, e.d. uiteindelijk de order weten te annuleren en het geld terug gekregen. Kostte wel even wat moeite.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

[...]

Ter info: mijn COD bundel is zojuist bezorgd..... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 13:57
Vandaag 5 keer deze bundel bij Media Markt via de site besteld en afgehaald in Alphen aan den Rijn en Cruquis

SONY PlayStation 5 Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel

779 per bundel

Blijf vooral de sites afgaan...

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 24-11-2022 17:53 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:52:
Vandaag 5 keer deze bundel bij Media Markt via de site besteld en afgehaald in Alphen aan den Rijn en Cruquis

SONY PlayStation 5 Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel

779 per bundel

5x Besteld :? aan 1 heb je er niet genoeg ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Slux schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:55:
[...]

5x Besteld :? aan 1 heb je er niet genoeg ?
Was totaal mijn 8e
Check mijn handtekening eens ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:39
Mars18 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:21:
[...]

Was totaal mijn 8e
Check mijn handtekening eens ;)
dan zou ik verwachten dat je PS4's zou kopen :> :+

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Welk model krijgen jullie trouwens? Ikzelf wil de 2022 versie omdat die zuiniger is. Dat is het CFI-1200 model. Ik zag dit aanbod: https://www.gotdeal.nl/pr...825-gb-wi-fi-zwart-wit-2/
Maar dat is de CFI-1100, ook geen idee of dat betrouwbaar is. Maar weinig tot geen websites geven aan welk model ze aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 15:17
Met een hoop moeite en refreshen toch nog een set kunnen reserveren bij de mediamarkt in rijswijk *O*

Ben benieuwd, laatste ps waar ik op heb gegamed was de ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brandonvds schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:57:
Met een hoop moeite en refreshen toch nog een set kunnen reserveren bij de mediamarkt in rijswijk *O*

Ben benieuwd, laatste ps waar ik op heb gegamed was de ps2.
Dan heb je nog wat PS4 toppers in te halen. Advies, neem PS+. Dan heb je toegang tot de PS+ collection op de PS5. Zitten al een aantal PS4 toppers tussen om te spelen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thyn87
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 25-11-2022
Mars18 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:52:

779 per bundel

Dat moet eigenlijk ook niet mogen vind ik. Er zijn veel mensen die er 1 willen bemachtigen en dat wordt nog moeilijker gemaakt op het moment dat je er 5 of 8 in totaal af neemt. 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:50
Mediamarkt Ede heeft op dit moment nog zo'n 15 bundels staan.
Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel voor €779.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Mediamarkt Mall of the Netherlands Leidschendam heeft op dit moment ook nog zo'n 15 bundels staan.
Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel alleen voor €858 . Flink stuk duurder dan andere mediamarkten .

Game PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamer1988
https://direct.playstatio...od-of-war-ragnarok-bundle hij is weer op voorraad. Blijft toch nog steeds de beste deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Deze kwam ik ook melden. Ik kwam deze tegen toen ik random de productpagina refreshte. Gelijk kunnen bestellen!

Nog geen melding van de Telegram kanalen, dus grijp je kans! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
Leeuw070 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:32:
Mediamarkt Mall of the Netherlands Leidschendam heeft op dit moment ook nog zo'n 15 bundels staan.
Disk Edition + Horizon: Forbidden West + The Last of Us: Part 1 + Call of Duty: Modern Warfare 2 + Qware Dual Charging bundel alleen voor €858 . Flink stuk duurder dan andere mediamarkten .
Online zijn deze voorraden niet in te zien. Bij bellen naar de lokale MediaMarkt wordt gelijk opgehangen nadat er gezegd wordt dat alles online inzichtelijk is. :F Mis ik iets? Als ik winkels selecteer staat er overal dat er geen PS5 is en ook niet op te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:38

RKD

Dank je!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
UPPERKEES schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:45:
[...]

Online zijn deze voorraden niet in te zien. Bij bellen naar de lokale MediaMarkt wordt gelijk opgehangen nadat er gezegd wordt dat alles online inzichtelijk is. :F Mis ik iets? Als ik winkels selecteer staat er overal dat er geen PS5 is en ook niet op te halen is.
Klopt , je moet echt langs gaan om de voorraad te checken in de winkels .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
Ook besteld, ben benieuwd of ik de CFI-1200 ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 15:17
Media markt rijswijk heeft een paar bundlels staan.
Horizon last of us and cod mw2 voor 779 1x

Gow and gran turismo voor 715 3x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
UPPERKEES schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:56:
Welk model krijgen jullie trouwens? Ikzelf wil de 2022 versie omdat die zuiniger is. Dat is het CFI-1200 model. Ik zag dit aanbod: https://www.gotdeal.nl/pr...825-gb-wi-fi-zwart-wit-2/
Maar dat is de CFI-1100, ook geen idee of dat betrouwbaar is. Maar weinig tot geen websites geven aan welk model ze aanbieden.
De CFI-1116A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
En wanneer had je die gekocht? Gewoon om even te peilen hoe snel zoiets ververst. Hopelijk heb ik nu met direct bij de PS store een 1200 versie gepakt.

[ Voor 26% gewijzigd door UPPERKEES op 25-11-2022 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Woensdag 23-11-22 rechtstreeks besteld bij Sony, zojuist de verzendbevestiging ontvangen in mijn mailbox.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

De God of War, MW2 en Fifa bundels zijn volgens mij allemaal CFI-1216A.

Systeem specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:18
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:50:
De God of War, MW2 en Fifa bundels zijn volgens mij allemaal CFI-1216A.
Mijn GoW bundle is net bezorgd en is een CFL-1216A versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 16:58
MM Rotterdan Alexandrium had net 8 PS5 disc versies staan in bundel met Gran Tourismo, een game met code en een acc pakket. 779,-.
Stond zo opgestapeld dat het leek als ze er nog meer hadden maar niet kwijt konden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
UPPERKEES schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:35:
[...]

En wanneer had je die gekocht? Gewoon om even te peilen hoe snel zoiets ververst. Hopelijk heb ik nu met direct bij de PS store een 1200 versie gepakt.
Gisteren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:54

rammes

koekebakker 1e klas

Hulleman schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:02:
[...]

Dan heb je nog wat PS4 toppers in te halen. Advies, neem PS+. Dan heb je toegang tot de PS+ collection op de PS5. Zitten al een aantal PS4 toppers tussen om te spelen.
nog meer tips? O-)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
PS5 Bundel met GT7 en GoW Ragnarok en charging stand voor 715 bij MM in Heerlen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Letterlijk alle grote Sony first party releases op de PS4 en PS5. Dus de games vanaf 2013. Dat zijn bijna allemaal pareltjes van games en vaak ook nog eens verbeterd voor PS5. Veel games hebben al prequels op de PS3, maar die zijn toch wat minder goed oud geworden.

[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 25-11-2022 15:47 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelis1
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-08 16:04
Vandaag de bundel bij mediamarkt.be gekocht waarbij de PS5 bundel + COD MW en een jaar Playstation plus werd aangeboden voor €619.
Nu beweert Mediamarkt dat de verkoop niet mag doorgaan omdat het om een verkoop met verlies zou gaan! Maar MM is zo 'genereus' om deze bundel toch nog voor €749 te verkopen.
Hebben jullie een idee wat de inkoopkost zou zijn en of hier iets van klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:01
Caelis1 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:51:
Vandaag de bundel bij mediamarkt.be gekocht [...]
Heb je hem nu gekocht of niet gekocht?
een kale PS5 disc versie kost 550euro. Met dat spel en PS plus erbij is dat wel een erg scherpe prijs. Geen idee of ze verlies hebben maar 749 euro is 200euro voor een spel met playstation plus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kinsmir
  • Laatst online: 24-08 21:38
Ik heb de bundel eerder vanochtend besteld bij MediaMarkt. Alles goed en wel, maar de hele dag geen afhaalbevestiging. Aangezien ik 's avonds toch in de beurt van Media Markt Leidschendam was, denk ik: ik loop even naar binnen om te kijken wat er aan de hand is.

Zodra ik mijn voet over de deur zet krijg ik een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd. De servicedesk weet van niets door de annulering, dus het helemaal een feest.

En om het hele verhaal compleet te maken, ze hadden een enorme pallet met bundels voor 100 euro boven de prijs van de webshop omdat ze hun eigen extra "service" (wat letterlijk lucht is, nagevraagd) erbij bundelden. Het lange verhaal kort ze verkochten dezelfde bundel online maar voor een mooie prijs van 780 euro voor 880 euro.

Ik ben waarschijnlijk te laat voor een nieuwe poging om een PS5 van deze partij te kopen, maar ik blijf dit weekend mijn geluk beproeven. Maar ik moet ook wachten op mijn geld terug :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Kinsmir op 25-11-2022 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelis1
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-08 16:04
jongetje schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:40:
[...]

Heb je hem nu gekocht of niet gekocht?
een kale PS5 disc versie kost 550euro. Met dat spel en PS plus erbij is dat wel een erg scherpe prijs. Geen idee of ze verlies hebben maar 749 euro is 200euro voor een spel met playstation plus....
De bundel was betaald met ophaling in de winkel, vervolgens werd hij aangegeven als geannuleerd met terugstorten geld onder de verklaring van verkoop met verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Nu online
Kinsmir schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:44:
Ik heb de bundel eerder vanochtend besteld bij MediaMarkt. Alles goed en wel, maar de hele dag geen afhaalbevestiging. Aangezien ik 's avonds toch in de beurt van Media Markt Leidschendam was, denk ik: ik loop even naar binnen om te kijken wat er aan de hand is.

Zodra ik mijn voet over de deur zet krijg ik een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd. De servicedesk weet van niets door de annulering, dus het helemaal een feest.

En om het hele verhaal compleet te maken, ze hadden een enorme pallet met bundels voor 100 euro boven de prijs van de webshop omdat ze hun eigen extra "service" (wat letterlijk lucht is, nagevraagd) erbij bundelden. Het lange verhaal kort ze verkochten dezelfde bundel online maar voor een mooie prijs van 780 euro voor 880 euro.

Ik ben waarschijnlijk te laat voor een nieuwe poging om een PS5 van deze partij te kopen, maar ik blijf dit weekend mijn geluk beproeven. Maar ik moet ook wachten op mijn geld terug :'(
Vreemd... ik heb bij MM de God of War + GT7 + qware meuk gekocht voor 715. Moest wel halve dag wachten op afhaalbevestiging...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
Gistermiddag ook de PS5 God of War bundel binnen gekregen >:) Fijn om te zien dat het ook het 1200 model is en de nieuwere controller. Met black friday had ik nog een samsung 980 pro SSD gekocht dus die heb ik meteen geïnstalleerd. Kan ik beter de games eerst op het interne geheugen zetten en daarna op de 'externe' SSD? Of meteen alles op de SSD? Of maakt het stiekem niet uit..

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:44

Aight!

'A toy robot...'

Nou die telegram ging gisteren tekeer.

Ik ga vandaag eens kijken bij de Intertoys in Breda of ze nog wat leuks hebben liggen of de Gamemania.

En anders mediamarkt eens bellen, niet echt zin om daar naar toe te rijden hahaha.

Gaat mij vooral om de nieuwe Horizon Zero Dawn. :D

Helaas overal is ie al weg, toch maar eens even die telegram weer in de gaten gaan houden.

[ Voor 14% gewijzigd door Aight! op 26-11-2022 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 13:28
Zojuist een ps5 bundel van 779 kunnen scoren bij Mediamarkt Amsterdam West ze hadden er nog 31 op voorraad hier. Let wel op ze proberen de altijd support service aan je te slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel83
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:32
Wat zit er eigenlijk dan nog meer bij, bij bijvoorbeeld zo'n mediamarkt bundel?
Als je de prijzen vergelijkt met de god of war bundle op playstation zelf dan kost die maar 619,-... Dat is nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Naast het spel in zo'n bundel nog twee extra games, waar ze de adviesprijs voor rekenen ipv straatwaarde, plus nog een gare headset of controller oplader van Qware.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik had wel verwacht dat er met Cybermonday wat playstation 5's beschikbaar zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
rutgergron schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:24:
Ik had wel verwacht dat er met Cybermonday wat playstation 5's beschikbaar zouden komen.
Zijn er toch wel maar vele kopen ze nog op om op marktplaats te verkopen, die prijzen zijn al aan het zakken daar, ik zie ze nu regelmatig bij winkels liggen zoals intertoys, mediamarkt en dat was een paar weken terug nog niet zo, dus het lijkt erop dat de schaarste 1 deze weken toch wel voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Slux schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:50:
[...]

Zijn er toch wel maar vele kopen ze nog op om op marktplaats te verkopen, die prijzen zijn al aan het zakken daar, ik zie ze nu regelmatig bij winkels liggen zoals intertoys, mediamarkt en dat was een paar weken terug nog niet zo, dus het lijkt erop dat de schaarste 1 deze weken toch wel voorbij is.
Ik ben lid van meerdere telegram kanalen maar ook daar komt niks voorbij. Zal deze week wel in de gaten houden en niet weer van die dure overdreven bundels ala mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dit gaat tegen de topicregels in, zie topicwaarschuwing onderaan.

hele scalper-discussie verwijderd.

[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 29-11-2022 03:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
rclahsen schreef op maandag 28 november 2022 @ 17:24:
[...]

Niet mee eens. Door Telegram/Twitter ben ik een paar weken geleden in staat geweest om een PS5 ‘kaal’ te kopen. Weliswaar met Horizon maar niet gebundeld met ander games/accessoires die de winkel verplicht meeverkoopt.

Toegegeven, je hebt weinig tijd om er goed over na te denken, maar je kunt de scalpers of de ‘met € 100 winst op MP’-doorverkopers wel voor zijn.
Dan heb je geluk gehad, maar met horizon is toch ook gewoon een bundel ? paar weken terug was de markt wel anders en gingen ze idd met € +100 winst nu zie je bijvoorbeeld horizonbundels voor +/- 625/650 gaan markt raakt een beetje verzadigd volgens mij, alleen maar goed want in andere landen zijn ze ruim te krijgen.

En mag ook wel na al die jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNSD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-01-2023
michaeltjeh1 schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:04:
Zojuist een ps5 bundel van 779 kunnen scoren bij Mediamarkt Amsterdam West ze hadden er nog 31 op voorraad hier. Let wel op ze proberen de altijd support service aan je te slijten.
Lijkt ook op hun site te staan.
Ik ben nog altijd aan het wachten tot er een iets schappelijkere aanbieding is en niet zo'n veelste dure bundel...

https://www.mediamarkt.nl....html?enforcedReload=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cl0udrado
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 20:54
Gerwin89 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 09:23:
Gistermiddag ook de PS5 God of War bundel binnen gekregen >:) Fijn om te zien dat het ook het 1200 model is en de nieuwere controller. Met black friday had ik nog een samsung 980 pro SSD gekocht dus die heb ik meteen geïnstalleerd. Kan ik beter de games eerst op het interne geheugen zetten en daarna op de 'externe' SSD? Of meteen alles op de SSD? Of maakt het stiekem niet uit..
Heb je een Digital Edition gehaald omdat je meteen een SSD uitbreiding hebt aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
rutgergron schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:53:
[...]

Ik ben lid van meerdere telegram kanalen maar ook daar komt niks voorbij. Zal deze week wel in de gaten houden en niet weer van die dure overdreven bundels ala mediamarkt.
wat is tegenwoordig een redelijke prijs? ergens tussen de 700 en 750 (met 1 game erbij) ? voor de digital versie?

en wat heeft de voorkeur disc of digital variant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
kuwerti schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 07:26:
[...]

wat is tegenwoordig een redelijke prijs? ergens tussen de 700 en 750 (met 1 game erbij) ? voor de digital versie?

+/-650 met digital game voor de disc versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbazingwekkend dat deze ondanks de tekorten nog steeds nieuw in omloop zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kuwerti schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 07:26:
[...]

De disc versie kost € 549, de DE € 449. Een discversie met 1 game erbij voor € 700 vind ik geen redelijke prijs, maar ca € 100 te duur. Die € 100 extra zou ik niet zo'n punt vinden bij doorverkoop door mensen. Lelijk, maar oké. Als ketens als de Mediamarkt dat doen, vind ik het ronduit schandalig.

Ik heb een PS5 met disc, om de doodsimpele reden dat digitale games voor de Playstation veel te duur zijn. Je betaalt rustig € 15 - € 20 extra (soms veel meer) en de game kun je niet meer doorverkopen. Als je bereid bent games door te verkopen (of ook 2e hands aan te kopen en weer door te verkopen) kosten games op disc je praktisch een tientje. Ook met de black friday aanbiedingen vond ik in de store er geen fatsoenlijke aanbieding tussen zitten.

Een digitale editie koop je voor het gemak of als je meerdere Playstations in huis hebt (die accounts delen) en daar tegelijkertijd dezelfde game op wil spelen. Digitaal kun je dan met 1 exemplaar uit de voeten.

[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 29-11-2022 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:11:
[...]
Dat is denk ik de Horizon: Forbidden West-bundel waar nog de "oude" versie van de console in zit.
Die bundel lijkt ook uitlopend te zijn: behalve bij deze bundel staat op PS Direct bij alle andere consoles wel:
Niet op voorraad? We krijgen dit voorwerp binnenkort weer op voorraad. Probeer het later weer.
Alle andere bundels lijken volgens de afbeelding ook de nieuwe 1216 te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:11:
[...]
Voordeel van de nieuwere is alleen minder energie verbruik?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kinsmir
  • Laatst online: 24-08 21:38
Kinsmir schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:44:

Een update (met geweldig) nieuws!

Dus het duurde even en een weekend met black friday gekte met het controleren van meerdere mediamarkt locaties. Veel medewerkers en mensen van verschillende winkels gesproken. Door een wonderen kwam ik uiteindelijk in direct contact met een van distributies afdelingen van MediaMarkt.

Ik kreeg eerst een mailtje dat er nergens meer iets op voorraad was en dat ik volgens de logistieke afdeling beter kon annuleren/terugbetalen. Maar met een lange adem en aandringen kreeg ik gisteren (maandag) een officiële verontschuldiging voor hun fouten en zorgden ze ervoor dat ze er een klaar hadden liggen om op te halen. Nog geen 2 minuten later kreeg ik de afhaalbevestiging met de nodige informatie.

Ik moest er een flink stuk voor rijden (Rotterdam Alexandrium) maar ik heb gisteren een PS5 kunnen ophalen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Muse schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:39:
[...]

Deze kwam ik ook melden. Ik kwam deze tegen toen ik random de productpagina refreshte. Gelijk kunnen bestellen!

Nog geen melding van de Telegram kanalen, dus grijp je kans! :)
Inmiddels verzendbevestiging gekregen van mijn God of War bundel. Mooi op tijd voor Sinterklaas dit weekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:21:
[...]

Voordeel van de nieuwere is alleen minder energie verbruik?
Het hele energie verhaal is ook maar een wassen neus, op papier lijkt het heel wat maar in de praktijk is het ook afhankelijk hoe je de PlayStation gebruikt. Zwaardere spellen zullen immers meer energie vragen dan de lichtere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:37
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:23:
[...]
Het hele energie verhaal is ook maar een wassen neus, op papier lijkt het heel wat maar in de praktijk is het ook afhankelijk hoe je de PlayStation gebruikt. Zwaardere spellen zullen immers meer energie vragen dan de lichtere.
Dan zal de 1200 serie alsnog minder gebruiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

In elke revisie zitten ook weer andere type ventilator. Deze gast heeft videos met vergelijkingen, maar ik zou me er niet al te druk om maken idd; https://www.youtube.com/@mckuc5096/videos

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voog schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:31:
[...]

Dan zal de 1200 serie alsnog minder gebruiken toch?
Ook dat is afhankelijk van het gebruik, zware of juist lichte games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 23:00
Tip:
Bij amazon.de is de Disk versie God of War bundel (~630€ na btw-correctie en verzendkosten) op voorraad: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BK9MC6QM
Geldt ook voor de Digital versie van de God of War bundel(~530€ na btw-correctie en verzendkosten) : https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BK9KCLN9
Je hebt er wel (Duitse) Prime voor nodig.
Let op: je kunt alleen 1 van de 2 bestellen, niet beide.

[ Voor 40% gewijzigd door The_Zohan op 01-12-2022 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
The_Zohan schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:26:
Tip:
Bij amazon.de is de Disk versie God of War bundel (~630€ na btw-correctie en verzendkosten) op voorraad: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BK9MC6QM
Geldt ook voor de Digital versie van de God of War bundel(~530€ na btw-correctie en verzendkosten) : https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BK9KCLN9
Je hebt er wel (Duitse) Prime voor nodig.
Let op: je kunt alleen 1 van de 2 bestellen, niet beide.
Disc editie is uitverkocht alweer en digital kan pas eind januari leveren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Volgens mij waren beide ook niet te bestellen vanuit Nederland. Alleen met Prime en een Duits adres. Althans, ik krijg ondanks mijn Duitse Prime een foutmelding als ik probeer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UPPERKEES
  • Niet online
Deze ook besteld en gisteren binnen gekregen, ook al vind ik GoW niks aan. Had liever CoD. Ook geen fysieke kopie van GoW gekregen, dus had net zo goed "pick your game" kunnen zijn vind ik. Nieuwste model, 1200, en ook nieuwste controller, A model. Helemaal blij. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPPERKEES schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:33:
[...]

Deze ook besteld en gisteren binnen gekregen, ook al vind ik GoW niks aan.
Parkeer de code op Marktplaats, zelf ben ik er nét aangekomen voor een hele nette prijs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Cannoli schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:31:
Volgens mij waren beide ook niet te bestellen vanuit Nederland. Alleen met Prime en een Duits adres. Althans, ik krijg ondanks mijn Duitse Prime een foutmelding als ik probeer te bestellen.
Tip: een secundair Duits adres toevoegen aan je account, en tijdens bestellen opgeven naar je NL adres te verzenden.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Blisterin_Bull schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:51:
[...]

Tip: een secundair Duits adres toevoegen aan je account, en tijdens bestellen opgeven naar je NL adres te verzenden.
Ik krijg nu de mededeling dat ik het maximaal aantal bereikt heb en daarom niet kan bestellen. Waarschijnlijk omdat het gisteren gelukt is om de PS5 Disc + Forza bundel op Amazon.de te bestellen. (Waarvan ik Forza meteen kon annuleren.) Helaas, had gehoopt nog iemand blij te kunnen maken maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Cannoli schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:53:
[...]

Ik krijg nu de mededeling dat ik het maximaal aantal bereikt heb en daarom niet kan bestellen. Waarschijnlijk omdat het gisteren gelukt is om de PS5 Disc + Forza bundel op Amazon.de te bestellen. (Waarvan ik Forza meteen kon annuleren.) Helaas, had gehoopt nog iemand blij te kunnen maken maar bedankt voor de tip.
Je kan nog wel bij de andere Amazon's bestellen op dat account, maar het is inderdaad één ps5 per account/huishouden per landelijke Amazon, want anders wordt je gelijk op de scalper brandstapel gegooid ;)
Kijk anders eens op de Britse Amazon, daar blijft het meestal wel lang in voorraad, weken zelfs (Sony Direct ook, maar dan moet je wel een Engels aflever adresje hebben).

Systeem specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ik verwacht woensdag ochtend bij BOL ook nog wel wat voorraad. Die hebben vaak de eerste woensdag van de maand 's ochtends wat voorraad. Vanaf 07.45 vaak. Geen garantie dat het woensdag ook weer gebeurd uiteraard.

[ Voor 22% gewijzigd door Alwayshappyz op 01-12-2022 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste kans voor een PS5 op het moment is toch bij playstation zelf imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:48
Op amazon.de digitale versie ( prime nodig)
https://www.amazon.de/dp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Hele dag al, maar levertijd eind januari pas blijkbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smirri
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-08 23:05
De Blokker heeft een ps5 disc of met fifa bundel op voorraad:
https://www.blokker.nl/search?q=PlayStation&lang=nl_NL
Wel tegen prijzen waar je net zo goed op marktplaats kan gaan kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
smirri schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 06:01:
De consoles worden ook niet door Blokker zelf verkocht maar door derde partijen die verkopen op Blokker. Kun je ze inderdaad beter zelf op MP kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 19:54
Wow wat een prijzen. Zal waarschijnlijk nog verkocht worden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 19:11
Die PS3 is wel een koopje trouwens.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:27
Jasphur schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:42:
[...]

Die PS3 is wel een koopje trouwens.
Is alleen het stuur en motogp, zonder console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001

RKD

https://www.amazon.de/-/n...in_title_s00?ie=UTF8&th=1

Hier kan je rechtsonder bij gebruikt hem ook kopen voor 500,- bij Buchertish. Beoordelingen zijn allemaal positief.

Disc met Horizon bundle. Heb er 1 geprobeerd op CC.

[ Voor 11% gewijzigd door RKD op 02-12-2022 12:02 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 538 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord