Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erictw81
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-02 21:26
Ariandra schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:18:
[...]

Nee helemaal niets, afleveradres is ook blanco. Vrees dus toch voor een uiteindelijke annulering, het zij zo :/
Zou ze wel even contacte is het proberen waard, maar vrees ook dat het hem niet gaat worden dan wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:39
Amazon FR heeft voorraad volgens telegram groep maar meer dan 3 uur geleden gepost, zal wel te laat zijn

nvm: 1000E en de andere is niet meer beschikbaar

[ Voor 20% gewijzigd door Svennie op 16-11-2022 15:32 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mattamatta
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 16-09 12:44
Mijn horizon bundel van bol is vandaag binnengekomen. Was nog de 1100 versie trouwens. Vanavond lekker los gaan

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ariandra
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:30
Ariandra schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:12:
Ik logde zojuist in bij m'n CC maatschappij en zie daar toch een gereserveerd bedrag staan door coolblue..
Het lukte me niet de bestelling af te ronden vanmorgen. Geen bevestigingsmail of iets dergelijks gehad dus wellicht dat ie alsnog geannuleerd word.

[Afbeelding]
Zojuist Coolblue via twitter gesproken, bestelling is door hen bevestigd & heeft inmiddels een ordernummer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:51
Ariandra schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:41:
[...]

Zojuist Coolblue via twitter gesproken, bestelling is door hen bevestigd & heeft inmiddels een ordernummer *O*
Zekers een hele opluchting!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jseris
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-09 10:51
Het is mij vanochtend ook gelukt om een bundel te bemachtigen bij Coolblue, de PS5 met Horizon FW. Heeft me denk ik wel een kwartier gekost om door het bestelproces te komen, kreeg het Oeps. Naar de Knoppen scherm veelvuldig op me afgevuurd en heb continue lopen refreshen :o Ik heb inmiddels een Track&Trace ontvangen en de bundel wordt morgen bezorgd.

Van 't weekend slecht weer dus dat komt mooi uit! :D Can't wait!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:16
Gisteren kunnen bestellen via coolblue (Ragnarok bundel) en zojuist ontvangen *O* .

• Roi
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-08 16:16

Roi

Misschien een stomme vraag, maar kan een UK<NL omzet stekker potentieel een gevaar opleveren qua oververhitting?

Krijg namelijk net een melding dat er op Amazon UK nu modellen beschikbaar zijn :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Roi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:08:
Misschien een stomme vraag, maar kan een UK<NL omzet stekker potentieel een gevaar opleveren qua oververhitting?

Krijg namelijk net een melding dat er op Amazon UK nu modellen beschikbaar zijn :P
PSU van de Playstation 5 pakt toch 110 - 240 Volt? Dan is alleen het type stekker aan de muurzijde anders, maar aangezien de kabel van de Playstation los is kan je die zo vervangen. Relatief standaard stekker, C8.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Ik haal een C8 kabel voor een tientje. Helaas geen Ragnarok bundel, wel de Forbidden West bundel kunnen afrekenen. Maak een maat er blij mee, die wilde FW nog gaan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdradeon
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 18-11-2022
Hello all,

I just got my PS5(FIFA23 + Ragnarok) from intertoys Eindhoven. There was still more in stock.

here is the address:
https://goo.gl/maps/uK7bYVaGkmxK1JrW7

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 19:54
sdradeon schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:58:
Hello all,

I just got my PS5(FIFA23 + Ragnarok) from intertoys Eindhoven. There was still more in stock.

here is the address:
https://goo.gl/maps/uK7bYVaGkmxK1JrW7
Ziet er uit als een fake link. Uitkijken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:39
Dyna20 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:25:
[...]

Ziet er uit als een fake link. Uitkijken
Is gewoon een Google Maps link. Open Maps maar eens en deel dan een locatie. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:39

Maakt niks uit. Ik heb ook een PS5 van Amazon UK en die loopt over 2 weken uit de garantie. Werkt prima dus! :)

Verwijderd

IceBlue schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:37:
Gisteren kunnen bestellen via coolblue (Ragnarok bundel) en zojuist ontvangen *O* .
Welke versie van PS5 zit er eigenlijk in die bundel? Is dat al met de zuinigere chip?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Gow bundel is CFI-1216A ja.

Systeem specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Svennie
staat op de doos of op de PS zelf? Die van mij is nog onderweg, straks eens kijken welke versie het is.

EDIT: Fifa bundel is ook de CFI-1216A

Bedankt iedereen in dit topic voor de tips, mede dankzij jullie heb ik mijn PS5 na zo'n kleine 2 weken actief zoeken, had nog een week minder kunnen zijn als ik vorige week geen koffie had staan drinken met een collega toen de voorraad bij bol hier getipt werd :X

[ Voor 37% gewijzigd door Svennie op 17-11-2022 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:31
Svennie schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:59:
[...]

staat op de doos of op de PS zelf? Die van mij is nog onderweg, straks eens kijken welke versie het is.
Staat sowieso op de doos, althans dat is de makkelijkste weg om het te kunnen vinden.

PSN : Geraedus

• Dyna20
dehardstyler schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:28:
[...]

Is gewoon een Google Maps link. Open Maps maar eens en deel dan een locatie. ;)
Oké. Ziet er apart uit. Bericht in Engels. En Tweaker pas vandaag geregistreerd. Vandaar mijn waarschuwing.

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:43:
[...]

Welke versie van PS5 zit er eigenlijk in die bundel? Is dat al met de zuinigere chip?
Ik heb deze bundel: https://www.coolblue.nl/p...narok-2de-controller.html

Hier staat op CFI-1116A

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Is een Horizon bundel (oudere revisie) met handmatig een disc voor GoW toegevoegd en controller. De Fifa and God of War bundel zijn de nieuwste revisie so far.

Systeem specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sdradeon
  • Laatst online: 18-11-2022
Dyna20 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:30:
[...]

Oké. Ziet er apart uit. Bericht in Engels. En Tweaker pas vandaag geregistreerd. Vandaar mijn waarschuwing.
I found and bought my PS5 yesterday and just wanted to help other members to find a PS5. Intertoys is a known store and I mentioned its address on google Maps.

You can call Intertoys before going there to be sure there is still in stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@sdradeon : thx, these tips are welcome in this topic

KNIP: mag niet, had ik ook kunnen/moeten weten

amazon heeft nog PS5 beschikbaar voor prime leden maar aan de prijs (868 voor disk versie) dus of het interessant is?

[ Voor 106% gewijzigd door Svennie op 18-11-2022 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Bericht overbodig :)

[ Voor 91% gewijzigd door Sir_Lion op 18-11-2022 13:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 15:14
Afgelopen dagen in regio Breda Intertoys winkels gebeld, vanochtend wisten we dat de vracht bij Intertoys Breda binnen zou komen, dus 2 x gebeld en bij de 2e keer bleken ze inderdaad een aantal Playstation bundels binnen te hebben gekregen, gelukkig mochten we er 1 telefonisch reserveren en zojuist door mijn vrouw opgehaald.

Betrof een zogenaamde bundel versie bestaande uit de Playstation 5 Disc versie met Fifa 23 in de doos en los Ragnarok. totaal 689,99 euro. Overigens staat die Ragnarok los op de bon er bij (74,95 euro) zit er aan te denken die gewoon terug te brengen aangezien wij dat spel niet gaan gebruiken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17:52
Zonet in intertoys Dokkum ook een paar bundels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonjouri
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 28-05 11:42
TonCoronel schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:21:
Afgelopen dagen in regio Breda Intertoys winkels gebeld, vanochtend wisten we dat de vracht bij Intertoys Breda binnen zou komen, dus 2 x gebeld en bij de 2e keer bleken ze inderdaad een aantal Playstation bundels binnen te hebben gekregen, gelukkig mochten we er 1 telefonisch reserveren en zojuist door mijn vrouw opgehaald.

Betrof een zogenaamde bundel versie bestaande uit de Playstation 5 Disc versie met Fifa 23 in de doos en los Ragnarok. totaal 689,99 euro. Overigens staat die Ragnarok los op de bon er bij (74,95 euro) zit er aan te denken die gewoon terug te brengen aangezien wij dat spel niet gaan gebruiken.
Geef even een seintje of dit gelukt is, ben benieuwd! Wil er zelf ook een aanschaffen maar hoef er geen extra spel bij twv 75 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 20:06

rda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Helaas niet in bezit van een CC anders had ik hem wel gekocht pff

[ Voor 3% gewijzigd door NukaWorldNL op 18-11-2022 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4dch1x
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-03 11:40
Bedankt voor de tip, zojuist ook bij de intertoys de bundel opgehaald met FIFA en God of war, helaas 2 spellen die me allebei niet interesseren, dus ook gelijk de nieuwe modern warfare erbij gekocht 🙄

Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andorig
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:11
Zelf was ik er niet mee bezig maar collega liet me donderdag ochtend weten dat de ps5 terug beschikbaar was op coolblue.be. Direct gaan kijken en nu ligt hier thuis de bundel met extra controller, "god of war Ragnarok" en "horrizon forbidden west"; 2 spellen die ik sowieso ging aanschaffen (maar niet aan volle pot). Morgen maar eens aansluiten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
b4dch1x schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 20:13:
Bedankt voor de tip, zojuist ook bij de intertoys de bundel opgehaald met FIFA en God of war, helaas 2 spellen die me allebei niet interesseren, dus ook gelijk de nieuwe modern warfare erbij gekocht 🙄
je kan ze V&A zetten, staat mijn Fifa 23 nu ook op, die kreeg ik erbij, had liever Horizon gehad maar die heb ik los gekocht, dat ik een PS5 kon kopen vond ik belangrijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pukvg
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16-09 21:35
Vandaag toevallig ook eens geprobeerd bij de lokale intertoys en daar waren inderdaad ook enkele God of wars en fifa bundels binnengekomen. Alleen waren deze wel gereserveerd. Ik kon me ook op de wachtlijst zetten voor plek 6. Er werd me ook verteld dat ze vrij zeker waren dat deze dit jaar nog binnenkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraakmand
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:34
pukvg schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:14:
Vandaag toevallig ook eens geprobeerd bij de lokale intertoys en daar waren inderdaad ook enkele God of wars en fifa bundels binnengekomen. Alleen waren deze wel gereserveerd. Ik kon me ook op de wachtlijst zetten voor plek 6. Er werd me ook verteld dat ze vrij zeker waren dat deze dit jaar nog binnenkwamen.
Wat is de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrCheesie
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-12-2024
Zojuist de Intertoys winkels in Enschede en Hengelo gebeld, hadden helaas geen voorraad meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pukvg
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16-09 21:35
Sorry heb ik niet naar geïnformeerd. Heb me ook niet ingeschreven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Digital + FIFA 23 + accessoires bundel voor €649 op voorraad bij MediaMarkt. https://www.mediamarkt.nl...media-remote-1745322.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:38
Nu ook te bestellen bij playstation direct zelf

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:38
Top. Ik wilde er ook al een linkje bij doen, maar deze website is geblokkeerd op m'n werk laptop :P

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Heb hem al even in winkel mandje en erg verleidelijk om te halen, maar God of War vind ik niet heel spannend, wacht liever nog wat langer op een Horizon bundle denk ik. Of gewoon de versie zonder game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dyna20
Alwayshappyz schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:02:
Heb hem al even in winkel mandje en erg verleidelijk om te halen, maar God of War vind ik niet heel spannend, wacht liever nog wat langer op een Horizon bundle denk ik. Of gewoon de versie zonder game.
Dan wil je niet heel graag een PS5. God of war levert los op mp genoeg op om Horizon voor te kopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Dyna20 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:12:
[...]

Dan wil je niet heel graag een PS5. God of war levert los op mp genoeg op om Horizon voor te kopen hoor.
Oh ik dacht dat dat een code was die erbij zat, geen fysiek exemplaar. In dat geval haal ik hem wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Alwayshappyz schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:15:
[...]

Oh ik dacht dat dat een code was die erbij zat, geen fysiek exemplaar. In dat geval haal ik hem wel ja.
Is ook een code, maar in principe kan je die ook verkopen

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:16
Helaas allemaal weer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Zojuist rechtstreeks bij Sony geprobeerd om een PS5 te bestellen. Helaas kreeg ik steeds de volgende melding:
Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.
Er stond slechts 1 console in mijn winkelwagen en zowel het facturerings- als leveringsadres waren ingevuld. Iemand enig idee waarom ik de bestelling niet kon afronden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb je al es eerder op hetzelfde psn account/adres eentje gekocht, of ben je Belg?

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squawk
  • Niet online
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:08:
Heb je al es eerder op hetzelfde psn account/adres eentje gekocht, of ben je Belg?
Nee, nooit eerder bij Sony iets gekocht en woon in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het enige wat ik me kan bedenken is dat de ps5 out of stock raakte tijdens de bestel procedure. Iets in je mandje zetten, betekent niet dat ze het voor je reserveren.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Squawk
  • Niet online
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:09:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat de ps5 out of stock raakte tijdens de bestel procedure. Iets in je mandje zetten, betekent niet dat ze het voor je reserveren.
Dat lijkt mij in dit geval niet aannemelijk aangezien de melding telkens pas verscheen nadat ik de creditcard-betaling had bevestigd in de app van mijn bank.

Ik heb de bestelprocedure meermaals doorlopen bij de CoD-bundel én de GoW-bundel. Vooral de tweede bundel was relatief lang beschikbaar. Elke keer verscheen dezelfde melding vlak voor afronding van de bestelprocedure in zowel FireFox als Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Squawk schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:26:
[...]

Dat lijkt mij in dit geval niet aannemelijk aangezien de melding telkens pas verscheen nadat ik de creditcard-betaling had bevestigd in de app van mijn bank.

Ik heb de bestelprocedure meermaals doorlopen bij de Cod-bundel én de GoW-bundel. Vooral de tweede bundel was relatief lang beschikbaar. Elke keer verscheen dezelfde melding vlak voor afronding van de bestelprocedure in zowel FireFox als Safari.
Ik heb vanochtend ook met creditcard betaald. Kreeg echter op de website netjes bevestiging van de bestelling. Het feit dat je de "betaling" hebt bevestigd via de app zegt niets in dit geval over de daadwerkelijke betaling van het verschuldigde bedrag. Het bedrag dat je moet betalen via creditcard staat op "gereserveerd", het geld wordt dan pas afgeschreven bij verzending. Dus de reservering wordt op je creditcard vanzelf geannuleerd (tenzij de bestelling uiteraard wel goed is gegaan).

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squawk
  • Niet online
Meister Sachs schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:53:
[...]

Ik heb vanochtend ook met creditcard betaald. Kreeg echter op de website netjes bevestiging van de bestelling. Het feit dat je de "betaling" hebt bevestigd via de app zegt niets in dit geval over de daadwerkelijke betaling van het verschuldigde bedrag. Het bedrag dat je moet betalen via creditcard staat op "gereserveerd", het geld wordt dan pas afgeschreven bij verzending. Dus de reservering wordt op je creditcard vanzelf geannuleerd (tenzij de bestelling uiteraard wel goed is gegaan).
Dat is ook mijn punt. Ik heb de betaling bevestigd en op het moment dat ik vervolgens de bevestiging van bestelling verwacht op direct.playstation.com, werd deze steeds afgebroken met de melding uit mijn eerdere post in dit topic. Als ik in mijn account op playstation.com kijk, staan daar geen bestellingen.

Mijn punt is niet dat ik bang ben dat er geld wordt afgeschreven van de creditcard. Ik wil gewoon weten waarom de bestelling steeds op het laatste moment wordt geannuleerd, zodat ik dit kan voorkomen zodra er weer nieuwe PS5's beschikbaar komen. :)

Als ik via Google zoek op de volgende vertaling van de Nederlandse melding die ik kreeg, zie ik dat er meer mensen tegen dit probleem aanlopen:
Please check the item limit for one or more items in your cart and that you've entered a valid billing and delivery address.
Dat geeft in elk geval weer wat hoop op een oplossing. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Squawk op 22-11-2022 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
Squawk schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:07:
[...]

Dat is ook mijn punt. Ik heb de betaling bevestigd en op het moment dat ik vervolgens de bevestiging van bestelling verwacht op direct.playstation.com, werd deze steeds afgebroken met de melding uit mijn eerdere post in dit topic. Als ik in mijn account op playstation.com kijk, staan daar geen bestellingen.

Mijn punt is niet dat ik bang ben dat er geld wordt afgeschreven van de creditcard. Ik wil gewoon weten waarom de bestelling steeds op het laatste moment wordt geannuleerd, zodat ik dit kan voorkomen zodra er weer nieuwe PS5's beschikbaar komen. :)

Als ik via Google zoek op de volgende vertaling van de Nederlandse melding die ik kreeg, zie ik dat er meer mensen tegen dit probleem aanlopen:

[...]

Dat geeft in elk geval weer wat hoop op een oplossing. :)
Is ook erg frustrerend. Ik heb dit al zo vaak ervaren tijdens mijn pogingen om een ps5 te bemachtigen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:22

..Christiaan..

..zwll..

Vanochtend eindelijk, danzij Telegram, een Ps5 met God of War bundel. 't duurde ff maar gelukkig voor een' normale' prijs weten te scoren.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
..Christiaan.. schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:07:
Vanochtend eindelijk, danzij Telegram, een Ps5 met God of War bundel. 't duurde ff maar gelukkig voor een' normale' prijs weten te scoren.
Gefelicteerd @..Christiaan.. . ik ben al maanden op zoek, maar niets kunnen vinden. hoe werkt dat Telegram? kun je hele korte uitleg geven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:49

TheFruitNerd

iets met fruit

kuwerti schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:02:
[...]

Gefelicteerd @..Christiaan.. . ik ben al maanden op zoek, maar niets kunnen vinden. hoe werkt dat Telegram? kun je hele korte uitleg geven?
Check even de startpost (klik hier), daar staat een paragraaf over Telegram.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:32
Zojuist ongeveer 17 stuks van de onderstaande bundel gespot bij MediaMarkt Zoetermeer voor € 779,-

•PS5 Horizon bundel (gamekey)
•The Last of Us Part 1 (disc)
•Call of Duty Modern Warfare 2 (disc)
•Qware PS5 gaming starter kit (bestaat uit oplaadstation, sleeves, thumb caps en ik vermoed een oplaadkabeltje)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RadarWolf
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-09 19:41
Voor mij hetzelfde! Ik ben erg benieuwd of hij ook verstuurd gaat worden. Er staat namelijk "Bestellingen die zijn geplaatst vóór 16:00 CET (van maandag tot en met vrijdag), worden op dezelfde dag verzonden". Maar ik heb nog niks gehoord over verzending.

Maakt me niet uit of hij nu of morgen verzonden wordt, als het maar goed komt en hij echt verstuurd gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris030
  • Laatst online: 12-03-2023
RadarWolf schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:38:
[...]

Voor mij hetzelfde! Ik ben erg benieuwd of hij ook verstuurd gaat worden. Er staat namelijk "Bestellingen die zijn geplaatst vóór 16:00 CET (van maandag tot en met vrijdag), worden op dezelfde dag verzonden". Maar ik heb nog niks gehoord over verzending.

Maakt me niet uit of hij nu of morgen verzonden wordt, als het maar goed komt en hij echt verstuurd gaat worden :P
Bij mij het zelfde geval! Ik heb vanochtend om 11:30 een GOW bundel besteld maar heb nog steeds geen verzendbevestiging binnen. Hoelaat heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadarWolf
Joris030 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 01:28:
[...]

Bij mij het zelfde geval! Ik heb vanochtend om 11:30 een GOW bundel besteld maar heb nog steeds geen verzendbevestiging binnen. Hoelaat heb jij besteld?
Mijn orderbevestiging was om 11:12 binnen op de mail. Je zou toch zeggen als mensen zo lang nog hebben kunnen bestellen dat er voldoende voorraad is om ze te gaan leveren? Misschien wel zoveel voorraad dat ze toch even de tijd nodig hebben om het daadwerkelijk te verwerken… O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
Ook via Playstation zelf? Heb deze bundel ook kunnen verkrijgen via de Playstation store, voor 619,99 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
[...]

Heb dinsdag zo rond 11:00 's ochtends een bestelling kunnen plaatsen. Tot nu toe alleen nog maar een bestelbevestiging gehad. Erg spannend zo :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Meister Sachs schreef op woensdag 23 november 2022 @ 08:08:
[...]
Heb dinsdag zo rond 11:00 's ochtends een bestelling kunnen plaatsen. Tot nu toe alleen nog maar een bestelbevestiging gehad. Erg spannend zo :D .
Hetzelfde hier, ik had een GoW bundel besteld rond 10:40. Het enige wat ik tot nu toe heb gehad is een bevestiging per e-mail. Het bedrag is wel gereserveerd op mijn CC. Ik zie het wel even al is het wel een beetje vreemd daar ik ook gekozen heb voor de duurdere verzendoptie.

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Meister Sachs schreef op woensdag 23 november 2022 @ 08:07:
[...]

Ook via Playstation zelf? Heb deze bundel ook kunnen verkrijgen via de Playstation store, voor 619,99 euro.
Ja, via Playstation zelf. Rond 10:30 was het gelukt. Wel de bestelbevestiging binnen maar nog geen verzendbevestiging. Ik ben al een jaar bezig om 'm voor een normale prijs te bemachtigen dus die paar dagen overleef ik nog wel.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadarWolf
..Christiaan.. schreef op woensdag 23 november 2022 @ 08:16:
[...]

Ja, via Playstation zelf. Rond 10:30 was het gelukt. Wel de bestelbevestiging binnen maar nog geen verzendbevestiging. Ik ben al een jaar bezig om 'm voor een normale prijs te bemachtigen dus die paar dagen overleef ik nog wel.
Ja ik heb ook via PlayStation Direct besteld maar dan de goedkopere verzending. Ik dacht eigenlijk wel dat ik kan wachten tot hij binnen is. Maar de snelheid van verzending maakt dus niks uit blijkbaar! Gaat echt om de snelheid van bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris030
  • Laatst online: 12-03-2023
RadarWolf schreef op woensdag 23 november 2022 @ 08:34:
[...]

Ja ik heb ook via PlayStation Direct besteld maar dan de goedkopere verzending. Ik dacht eigenlijk wel dat ik kan wachten tot hij binnen is. Maar de snelheid van verzending maakt dus niks uit blijkbaar! Gaat echt om de snelheid van bezorging.
Weet je nog hoeveel tijd er zat tussen de bestelbevestiging en verzendbevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
zie topic waarschuwing…

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2022 10:09 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06 18:38
Bij ps direct zijn de god of war bundel en cod Budel weer beschikbaar voor 620 disc versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gamer1988 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:52:
Bij ps direct zijn de god of war bundel en cod Budel weer beschikbaar voor 620 disc versie.
Ik heb net de Ragnarok bundel kunnen bestellen. Betalen via CC kon niet, PayPal pakte ie wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 23-11-2022 10:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RadarWolf
[...]

Mijn status is zojuist veranderd! "Verzending Voorbereiden"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelgameks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 15:11
Ik heb ook de Ragnarok bundle weten te bestellen via PS Direct. Thanks voor de tip @gamer1988!
Zoontje gaat blij zijn met de kerst!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Squawk
  • Niet online
Gisteren vertelde ik over mijn problemen tijdens het bestellen van een PS5 bij Sony. Ik kreeg steeds de volgende melding:
Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.
Vanochtend liep ik opnieuw meerdere keren tegen hetzelfde probleem aan bij het bestellen van zowel de CoD-bundel als de GoW-bundel met mijn creditcard. Echter..., zojuist is het toch gelukt om de GoW-bundel te bestellen!

Tip: mocht een andere Tweaker binnenkort tegen dezelfde foutmelding aanlopen tijdens het bestellen, verwijder dan al je creditcard- en adresgegevens. Vul daarna alles opnieuw in en sla de gegevens opnieuw op. Daarna kon ik de bestelprocedure probleemloos doorlopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
RadarWolf schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:24:
[...]

gister besteld, voor mij nog niet veranderd van status!

edit : inmiddels veranderd naar Verzending voorbereiden ! Ik heb express delivery gekocht dus zou nog snel moeten aankomen.

[ Voor 20% gewijzigd door desimal90 op 23-11-2022 11:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meister Sachs
RadarWolf schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:24:
[...]

Bij mij nu ook *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TThemen
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-06 15:48

TThemen

TThemen#2163

Vanmorgen PS5 gekocht bij MediaMarkt en vanmiddag ophalen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
TThemen schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:52:
Da's helemaal fijn (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
TThemen schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:52:
bij verschillende MM de bundel PS5 met disk, Horizon, TLOU, COD en charging bundle op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

In transit in Eindhoven. Morgen bezorgd als 't goed is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:47
Meister Sachs schreef op woensdag 23 november 2022 @ 08:08:
[...]

Hier idem. Heb voor 2 day shipping betaald maar staat nog op preparing shipping. Beetje matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Bazziek schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:15:
[...]

Hier idem. Heb voor 2 day shipping betaald maar staat nog op preparing shipping. Beetje matig.
Standaard shipping hier. Gisteren rond half 11 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
..Christiaan.. schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:26:
[...]

Absurd. Hopelijk verzenden ze em nog vanavond en heb ik em morgen gewoon binnen. Anders maar een mailtje aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadarWolf
..Christiaan.. schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:26:
[...]

Wellicht gaan ze dan gewoon op volgorde van bestel tijd :D
Bij mij ook nog verzending voorbereiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_1987
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:23
RadarWolf schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:27:
[...]

Wellicht gaan ze dan gewoon op volgorde van bestel tijd :D
Bij mij ook nog verzending voorbereiden...
Idem hier…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Kreeg net SMS van ups.... Morgen levering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RadarWolf
..Christiaan.. schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:41:
[...]

Kreeg net SMS van ups.... Morgen levering.
Oke, nou wordt ik ongeduldig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb me afgelopen weekend aangemeld voor verschillende Telegram groepen, maar zie tot nu toe alleen maar dure bundels voorbij komen met spellen of accessoires die ik niet wil (Mediamarkt bijvoorbeeld).

Komen er ook nog af en toe kale PS5 consoles voorbij in de drops?

Liefst heb ik gewoon een kale Disk edition, zodat ik zelf de games en juiste accessoires kan uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

@Muse Die komen er voorlopig echt niet hoor. €619,- incl 1 game is de bodemprijs voor de disk editie. Verkoop de game voor € 30 op marktplaats en je hebt een 'kale' ps voor € 589,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
..Christiaan.. schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:25:
@Muse Die komen er voorlopig echt niet hoor. €619,- incl 1 game is de bodemprijs voor de disk editie. Verkoop de game voor € 30 op marktplaats en je hebt een 'kale' ps voor € 589,-
Thanks, dan ga ik de God of War bundel maar in de gaten houden en niet te lang wachten op een kale console!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:38
Toch bijzonder dat dit zo lang duurt. Ook de 22e besteld en ik hoop toch dat die zaterdag binnen is.

• Sir_Lion
Muse schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:28:
[...]

Thanks, dan ga ik de God of War bundel maar in de gaten houden en niet te lang wachten op een kale console!
Enige plek waar je met geluk een kale PS5 kunt vinden, is de PS store zelf. Hoewel de oplages iedere keer vrij klein lijkt te zijn, als er een oplage is.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
..Christiaan.. schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:25:
Alleen de Horizon bundel is niet aantrekkelijk.

Horizon is nu 20 euro op ps4 met gratis upgrade. Kreeg de mijne met moeite voor 18 euro verkocht.
En headsets die nieuw 100 euro kosten staan ook massaal op MP

Hoop toch wel vandaag of morgen nog 2 of 3 bundels te kunnen aanschaffen voor mijn bedrijf

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Muse schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:21:
Ik heb me afgelopen weekend aangemeld voor verschillende Telegram groepen, maar zie tot nu toe alleen maar dure bundels voorbij komen met spellen of accessoires die ik niet wil (Mediamarkt bijvoorbeeld).

Komen er ook nog af en toe kale PS5 consoles voorbij in de drops?

Liefst heb ik gewoon een kale Disk edition, zodat ik zelf de games en juiste accessoires kan uitzoeken.
Bol en Amazon leveren uitsluitend kale edities :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2022 @ 07:59:
[...]

Bol en Amazon leveren uitsluitend kale edities :)
Ik heb via Bol een HFW bundle aangeschaft. Dat was wel nog voor de zomer. (En voor €550).

Verwijderd

Sir_Lion schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:10:
[...]

Ik heb via Bol een HFW bundle aangeschaft. Dat was wel nog voor de zomer. (En voor €550).
Correct, maar voor mij is een PlayStation met game code ook een kale editie dus zonder reut zoals dat van de MM ;)

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Mars18 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 07:53:
[...]

Alleen de Horizon bundel is niet aantrekkelijk.

Horizon is nu 20 euro op ps4 met gratis upgrade. Kreeg de mijne met moeite voor 18 euro verkocht.
En headsets die nieuw 100 euro kosten staan ook massaal op MP

Hoop toch wel vandaag of morgen nog 2 of 3 bundels te kunnen aanschaffen voor mijn bedrijf
Ik heb de mw bundel. Als ik marktplaats zo zie dan raak ik die wel kwijt voor € 30,-.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Gaat niet door schreef op donderdag 24 november 2022 @ 07:30:
Toch bijzonder dat dit zo lang duurt. Ook de 22e besteld en ik hoop toch dat die zaterdag binnen is.
mijne ook besteld op 22e, nog steeds op verzending voorbereiden. ik zie het wel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Net contact gehad met de klantenservice van playstation direct. Meer dan dat ie zsm wordt verzonden en dat ik morgen mijn verzendkosten terug kan krijgen kreeg ik er niet uit. Had em graag vandaag in huis gehad zoals beloofd.

• Svennie
ik heb Fifa 23 verkocht voor 30, had hem te koop staan voor 45 maar dat was te veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:23
Ook de 22ste een GoW bundle besteld bij playstation direct (om 10:44) met express delivery, nog niks verzonden.

• Sir_Lion
bronce schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:16:
Ook de 22ste een GoW bundle besteld bij playstation direct (om 10:44) met express delivery, nog niks verzonden.
Contact opnemen met Sony.
Pagina: 1 ... 537 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord