Update; intussen overgedragen aan UPS; aflevering; Morgenroda_djavulen schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:03:
[...]
UPS, vanuit Nederland.
De tracking pagina geeft aan dat het morgen geleverd word, maar ook dat de verwachte leverdatum overmorgen is. Dus nog even afwachten hoe snel ze nu precies zijn.
Vandaag dankzij een Telegram kanaal die ik via dit forum vond een Playstation 5 (+ Gran Turismo 7) kunnen scoren voor de normale prijs via Amazon.de. Ik ben jullie dankbaar.
Denk dat mijn bundeltje dan elders vandaan moet komen. Nog niet verzonden helaas namelijkroda_djavulen schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:47:
[...]
Update; intussen overgedragen aan UPS; aflevering; Morgen
stp - PSN ID: stp_4
Ik heb er ook een kunnen scoren via Amazon.de (GOW bundel
)
Vanochtend al bijna beet bij bol, af kunnen rekenen maar niets afgeschreven, geen bestelling in mijn account en ook nog mijn IP geblokkeerd…
Vanochtend al bijna beet bij bol, af kunnen rekenen maar niets afgeschreven, geen bestelling in mijn account en ook nog mijn IP geblokkeerd…
Is dit via telegram gegaan zoja welke groep als ik vragen mag?Extreme smell schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:52:
Ik heb er ook een kunnen scoren via Amazon.de (GOW bundel)
https://t.me/ps5voorraaderictw81 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:56:
[...]
Is dit via telegram gegaan zoja welke groep als ik vragen mag?
---------------------------------
Bijna een maand geleden aan een collega beloofd dat ik zou kijken of ik voor hem een PS5 kon regelen aangezien ik dat vorig jaar ook heb kunnen regelen voor andere collega's en me het meestal wel binnen een paar weken lukt. Vanochtend is het me dan gelukkig ook gelukt bij Bol (mits die niet nog geannuleerd wordt), dus collega mag volgende week woensdag de PS5 + HFW bundel op komen halen tegen kostprijs.
[ Voor 51% gewijzigd door Simone96 op 09-11-2022 14:28 ]
Dan toch ook maar Telegram geïnstalleerd, ik ben na 2 jaar écht klaar met het wachtenSimone96 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:25:
[...]
https://t.me/ps5voorraad
---------------------------------
Bijna een maand geleden aan een collega beloofd dat ik zou kijken of ik voor hem een PS5 kon regelen aangezien ik dat vorig jaar ook heb kunnen regelen voor andere collega's en me het meestal wel binnen een paar weken lukt. Vanochtend is het me dan gelukkig ook gelukt bij Bol (mits die niet nog geannuleerd wordt), dus collega mag volgende week woensdag de PS5 + HFW bundel op komen halen tegen kostprijs.
Gisteren besloten dat ik eindelijk een PS5 wilde hebben en via via gehoord dat er een drop zou komen bij Bol.com. Via de telegram PS5 stock alerts kreeg ik een melding en gelijk via de app besteld. Betaald, geld is ook afgeschreven en er staat een leverdatum voor as vrijdag. Iemand enig idee of dit dan een definitieve bestelling is, of kan ik nu ook nog op een wachtlijst terecht komen?
Hier precies hetzelfde.. we zullen het morgen wetenHarkemaister schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:09:
Gisteren besloten dat ik eindelijk een PS5 wilde hebben en via via gehoord dat er een drop zou komen bij Bol.com. Via de telegram PS5 stock alerts kreeg ik een melding en gelijk via de app besteld. Betaald, geld is ook afgeschreven en er staat een leverdatum voor as vrijdag. Iemand enig idee of dit dan een definitieve bestelling is, of kan ik nu ook nog op een wachtlijst terecht komen?
Als het direct via bol is gegaan en niet een partner, dan kun je er nagenoeg vanuit gaan dat je een verzendbevestiging gaat ontvangen.Harkemaister schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:09:
AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8
[PS5] Beschikbaarheid en levertijdenerictw81 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:56:
[...]
In de topicstart staan alle groepen.
Het is aangeraden om in zoveel mogelijk groepen te gaan om de grootste kans te maken.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Eigenlijk.. als je dit topic en telegram in de gaten houd en in de ochtend van 7 tot 9 een beetje actief bent, kun je er zeker 1 of 2 per week scoren.maikie61 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:34:
[...]
[PS5] Beschikbaarheid en levertijden
In de topicstart staan alle groepen.
Het is aangeraden om in zoveel mogelijk groepen te gaan om de grootste kans te maken.
Heb me gisteren een beetje ingelezen en om vanochtend om 07:45 bij bol.com kunnen scoren.
Leuk voor de scalpers
Staat de bestelling inderdaad op a.s. vrijdag 11-09? Want bij de beschrijving en zo ook bij mij bestelling staat de levering voor volgende week woensdag 16-09. Kan me niet herinneren dat er gister ook een drop bij bol.com was?Harkemaister schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:09:
Let op: Als je de console op 09-11-2022 besteld krijg kan je de console op 16-11-2022 thuis verwachten.
Zou uiteraard mooi zijn als deze komende vrijdag al geleverd gaat worden maar anders zijn het nog 7 lange nachtjes..
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Bij bestellingen staat: wordt bezorgd op 11 november. Ik heb vanmorgen besteld.Salv schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:19:
[...]
Staat de bestelling inderdaad op a.s. vrijdag 11-09? Want bij de beschrijving en zo ook bij mij bestelling staat de levering voor volgende week woensdag 16-09. Kan me niet herinneren dat er gister ook een drop bij bol.com was?
Let op: Als je de console op 09-11-2022 besteld krijg kan je de console op 16-11-2022 thuis verwachten.
Zou uiteraard mooi zijn als deze komende vrijdag al geleverd gaat worden maar anders zijn het nog 7 lange nachtjes..![]()
Zelfde, maar ik had de mijne al besteld voordat alle Telegrams rinkelden (puur geluk, want had een momentje om te kijken op het werk rond 07:39).Harkemaister schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:28:
[...]
Bij bestellingen staat: wordt bezorgd op 11 november. Ik heb vanmorgen besteld.
Dan zat je denk ik in de eerste batch van de ochtend rond 07:40, mijn bestelling kwam in de tweede ronde om 08:09, daar zal dan het verschil in zitten gok ik.Harkemaister schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:28:
[...]
Bij bestellingen staat: wordt bezorgd op 11 november. Ik heb vanmorgen besteld.
Op voorraad, PS5 609,- incl Horizon Amazon.de
Ik wil graag voor mijn bonuszoon de digitale versie (eventueel met MW2) dus ik sla deze over.
Ik wil graag voor mijn bonuszoon de digitale versie (eventueel met MW2) dus ik sla deze over.
Heb je de Horizon bundel? Want deze wordt volgende week woensdag pas verzonden. De Ragnarok bundel komt vrijdag.Salv schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:36:
[...]
Dan zat je denk ik in de eerste batch van de ochtend rond 07:40, mijn bestelling kwam in de tweede ronde om 08:09, daar zal dan het verschil in zitten gok ik.
Imo, nee. Dat is een derde partij en niet van Amazon.SirWInsalot schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:59:
[Afbeelding]
Misschien een gekke vraag, maar is dit betrouwbaar?
Alvast bedankt!!
75€ verzendkosten zijn wel pittig, allejezus.iMode schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:45:
Op voorraad, PS5 609,- incl Horizon Amazon.de
Ben je al uitgenodigd om er een te kopen? Ik heb me ingeschreven, maar nog niks ontvangen.Ariandra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:15:
[...]
75€ verzendkosten zijn wel pittig, allejezus.
Via deze groep https://t.me/laagstalertserictw81 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:56:
[...]
Naar mijn idee krijg je hier meer meldingen dan in de Dealbytes groep
Dit is niet via Amazon maar via een partner. Als je de kans krijgt om bij amazon.de te bestellen zijn de verzendkosten gratis.Ariandra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:15:
[...]
75€ verzendkosten zijn wel pittig, allejezus.
bij playstation zelf kijken ze eerst naar hoe lang het account bestaat en ook naar de activiteit die er plaats vind op het account.Ik ben wel benieuwd hoe lang jullie hebben moeten wachten op een kans om een PS5 te bestellen? Ik neem aan dat PlayStation de uitnodiging per e-mail verstuurd net zoals bijvoorbeeld Bol.com? Hoe lang stond je ingeschreven?
dus hoe ouder het account en hoe meer je met dat account koopt bij sony in de store des te sneller het je lukt.
als je een account aan maakt en je gaat zitten wachten kan het wel lang duren
ik gebruik mijn account nooit.....murky123 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:02:
[...]
bij playstation zelf kijken ze eerst naar hoe lang het account bestaat en ook naar de activiteit die er plaats vind op het account.
dus hoe ouder het account en hoe meer je met dat account koopt bij sony in de store des te sneller het je lukt.
inmiddels 3 keer invite gehad....
Haha een totaal uit de lucht gegrepen verhaal dit. Ik gebruikte mijn account tot voor kort ook nooit en heb ook een invite gehad. Leuk verzonnenmurky123 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:02:
[...]
bij playstation zelf kijken ze eerst naar hoe lang het account bestaat en ook naar de activiteit die er plaats vind op het account.
zo lang PS niet naar buiten brengt hoe dit werkt blijft het gissen en de verhalen rond gaanCrunkjuice schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:37:
[...]
Haha een totaal uit de lucht gegrepen verhaal dit. Ik gebruikte mijn account tot voor kort ook nooit en heb ook een invite gehad. Leuk verzonnen
PSN ID: Svennie-NL
Zoals het er nu uitziet is het gewoon random. Net een grabbelton dusCrunkjuice schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:37:
[...]
Haha een totaal uit de lucht gegrepen verhaal dit. Ik gebruikte mijn account tot voor kort ook nooit en heb ook een invite gehad. Leuk verzonnen
ik verzin niks, en ik grijp het niet uit de lucht. het is wat sony zelf vermeld in hun verstuurde uitnodigingenCrunkjuice schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:37:
[...]
als het anders is, dat kan ik niet helpen, maar mij niet verwijten dat ik dingen verzin of uit de lucht grijp aub.
:strip_exif()/f/image/nFHd6W9hMqzmuUuujbwVjQwQ.jpg?f=fotoalbum_large)
https://direct.playstatio...06-DIRECT01-NL-HRD-B-FLX&
[ Voor 8% gewijzigd door murky123 op 10-11-2022 11:05 ]
Je verzint dus wel dingen want:murky123 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:02:
[...]
ik verzin niks, en ik grijp het niet uit de lucht. het is wat sony zelf vermeld in hun verstuurde uitnodigingen
als het anders is, dat kan ik niet helpen, maar mij niet verwijten dat ik dingen verzin of uit de lucht grijp aub.
[Afbeelding]
https://direct.playstatio...06-DIRECT01-NL-HRD-B-FLX&
Dat staat toch echt niet in het tekstje wat je uitgelicht hebt. Er wordt niets gezegd over hoe oud je account moet zijn en wat voor koopgedrag daaraan verbonden moet zijn.dus hoe ouder het account en hoe meer je met dat account koopt bij sony in de store des te sneller het je lukt.
Idempotent.
je snapt toch wel " op basis van activiteit " een account van een aantal maanden of jaren zeer waarschijnlijk meer activiteit zal hebben dan een account wat pas is aangemaakt ?MainframeX schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:08:
[...]
Je verzint dus wel dingen want:
[...]
Dat staat toch echt niet in het tekstje wat je uitgelicht hebt. Er wordt niets gezegd over hoe oud je account moet zijn en wat voor koopgedrag daaraan verbonden moet zijn.
activiteit in het verleden en intresse in playstation : lees, hoe meer je koopt door de periode heen .
de gebruiker moet natuurlijk wel commercieel interesant zijn. dus hoe langer klant die meer koopt, des te groter de kans voor playstation dat die ook zijn gedrag doorzet op de ps5
ik heb het niet letterlijk vertaald in mijn eerste post hierover.
Met die regels heb ik wel een redelijke kans, account is 14 jaar oud, genoeg op gekocht in het verleden maar is wel al inactief bijna 2 jaar, hoe interessant is het voor ze om mij weer actief te krijgen... afwachten maar
Nog een update over de leversnelheid van playstation direct. Ze houden het spannend.
Volgens UPS komen ze zometeen langs en ligt hij in het busje. Maar ik kreeg ook net een mailtje met excuses van Playstation zelf, dat de levering vertraagd is:
Onze excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden.
Je ontvangt een bevestiging met je trackinginformatie per e-mail zodra je bestelling wordt verzonden.
Volgens mij gaat er iets niet goed bij de playstation winkel, of ze willen me nog een 2e achterna sturen
Volgens UPS komen ze zometeen langs en ligt hij in het busje. Maar ik kreeg ook net een mailtje met excuses van Playstation zelf, dat de levering vertraagd is:
Onze excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden.
Je ontvangt een bevestiging met je trackinginformatie per e-mail zodra je bestelling wordt verzonden.
Volgens mij gaat er iets niet goed bij de playstation winkel, of ze willen me nog een 2e achterna sturen
voor het lange wachten bij bol.com
:
Om je geduld te belonen willen we je graag een extraatje geven.
Een kortingscode van €20 bij aanschaf van een PS5 DualSense controller - Wit + FIFA 23 PS5.
Iemand interesse?
Een kortingscode van €20 bij aanschaf van een PS5 DualSense controller - Wit + FIFA 23 PS5.
Iemand interesse?
Hier hetzelfde verhaal. Benieuwd de komende uren!roda_djavulen schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:30:
Nog een update over de leversnelheid van playstation direct. Ze houden het spannend.
hier ook, volgens de tracking pagina vap UPS zou hij toch gewoon komen. spannend!roda_djavulen schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:30:
UPDATE: hij is geleverd
- Offtopic -
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2022 19:01 ]
stp - PSN ID: stp_4
Hier is hij ook binnen!
Helaas is god of war gewoon een code, ik had heel naïef op een fysieke game gerekend.
Wat heb ik toch een hekel aan UPS. Zit je heel de dag te wachten. Word de status ineens geüpdatet met dit:
Delivery Attempted
The receiver was not available for delivery. We'll make a second attempt the next business day.
TILBURG, Netherlands
Helaas dus nog geen god of war vandaag.
Delivery Attempted
The receiver was not available for delivery. We'll make a second attempt the next business day.
TILBURG, Netherlands
Verwijderd
Mocht er in de toekomst nog een voorraad op Amazon UK komen waar mensen op in gaan, ik zou altijd aanraden om expedited shipping te kiezen..
Ik heb zelf de UK GOW bundel gekocht, maar had niet helemaal door dat het verschil zo groot was (zeg maar, verzenden met launch t.o.v. 'we zien wel ff, misschien vandaag, misschien over 10 dagen'). Mijn order wordt bezorgd tussen 12 en 22 november, een vrij grote range.
Dus voor de ongeduldige gamer, kies de expedited optie en dan zit je in ieder geval niet iedere dag de orderpagina te verversen totdat 'preparing for dispatch' verandert
Ik heb zelf de UK GOW bundel gekocht, maar had niet helemaal door dat het verschil zo groot was (zeg maar, verzenden met launch t.o.v. 'we zien wel ff, misschien vandaag, misschien over 10 dagen'). Mijn order wordt bezorgd tussen 12 en 22 november, een vrij grote range.
Dus voor de ongeduldige gamer, kies de expedited optie en dan zit je in ieder geval niet iedere dag de orderpagina te verversen totdat 'preparing for dispatch' verandert
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2022 08:21 ]
Vervelend man, heb ik ook al vaker gehad met UPS. Vreemd bedrijf.doomin schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:35:
Wat heb ik toch een hekel aan UPS. Zit je heel de dag te wachten. Word de status ineens geüpdatet met dit:
Delivery Attempted
TILBURG, Netherlands
Dit al een paar keer eerder gehad met UPS. Nu hoorde ik ook (weet niet of dit waar is natuurlijk) van iemand dat ze dit doen als ze geen tijd, of geen zin, hebben om de ronde af te maken.roda_djavulen schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 08:36:
[...]
Vervelend man, heb ik ook al vaker gehad met UPS. Vreemd bedrijf.
Ikzelf heb het zelfs 1x gehad dat ik beide dagen gewoon thuis was en dat uiteindelijk ik mijn pakketje bij een UPS ophaal punt kon gaan ophalen....
Hier ook gekregen, toevallig ook de Horizon bundel? Bij jou ook datum veranderd naar levering op 17/11 ipv 16/11?Wesses schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:54:
voor het lange wachten bij bol.com:
Iemand interesse?
Ik ga deze actie wel zelf gebruiken, wil toch graag een extra controller en FIFA stond ook op het lijstje, dus nu slechts 3 tientjes voor FIFA is prima te doen :-)
Het kan op het moment ook geen kwaad om hier en daar een winkel in te lopen/rond te bellen, net mijn GoW bundel gescoord bij de Intertoys in Utrecht (Hoog Catherijne). Het was de laatste, maar ze werken daar niet met reserveren en ook niet met online voorraad dus de telegramgroepen zullen het denk ik niet oppikken. Ze krijgen ze dus wel af en toe binnen. Ik hoorde hetzelfde over Gamemania.
Goede tip, kan het hier straks ook eens proberen, wat vragen ze er voor?TaylorEvan schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 12:24:
Het kan op het moment ook geen kwaad om hier en daar een winkel in te lopen/rond te bellen, net mijn GoW bundel gescoord bij de Intertoys in Utrecht (Hoog Catherijne). Het was de laatste, maar ze werken daar niet met reserveren en ook niet met online voorraad dus de telegramgroepen zullen het denk ik niet oppikken. Ze krijgen ze dus wel af en toe binnen. Ik hoorde hetzelfde over Gamemania.
Kaal of als bundel met accessoires erbij?TaylorEvan schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 12:24:
Het was een bundel. De disc versie met GoW, Last of Us 1, charging station en tweede controller, voor 780 euro. De charging station en tweede controller had ik zelf sowieso (al dan niet pas later) ook wel aangeschaft, Last of Us had ik ook kunnen upgraden voor minder geld, maar dit geval voor lief genomen
Is een PS5 disk versie incl Horizon en 1TB ssd upgrade voor 770 euro een mooie deal? Of is dat te veel geld?
Dit zijn de prijzen van Sony zelf, Horizon bundle staat er niet meer bij, maar het geeft een indicatie: https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5swoutr schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:01:
Is een PS5 disk versie incl Horizon en 1TB ssd upgrade voor 770 euro een mooie deal? Of is dat te veel geld?
Ik weet niet wat die SSD los kost, maar dan heb je een idee of niet niet te veel betaald.
Maar kies in ieder geval een betrouwbare partij, anders is het echt duurkoop.
Thx voor de tip. Zei het tegen een vriend van me. Loopt naar de lokale Intertoys en ze hadden gewoon een Digital op voorraad. Zonder spel en zonder accessoires voor 449 euro.TaylorEvan schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 12:24:
Dus voor wie zoekt, even rondbellen grote kans dat je geluk hebt.
Ik heb nu twee keer zo’n ‘too good to be true’ aanbieding besteld. 1 keer bij Amazon DE en 1 keer bij Amazon NL. Allebei de keren werd de order binnen enkele uren geannuleerd. Omdat de verkoper zogenaamd niet kan leveren…SirWInsalot schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:59:
[Afbeelding]
Misschien een gekke vraag, maar is dit betrouwbaar?
Alvast bedankt!!
Verwijderd
Misschien niet helemaal on topic, maar wat hebben zulke verkopers aan dit soort acties?Joosty10 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 07:01:
[...]
Ik heb nu twee keer zo’n ‘too good to be true’ aanbieding besteld. 1 keer bij Amazon DE en 1 keer bij Amazon NL. Allebei de keren werd de order binnen enkele uren geannuleerd. Omdat de verkoper zogenaamd niet kan leveren…
Het wordt volgens mij echt altijd ontdekt, zeker omdat het zo'n veel gevolgd product is. Is het echt puur 'voor de grap' of hopen ze ook echt ermee weg te komen?
Naar mijn weten zijn dit altijd gehackte externe verkopersaccounts. Waarschijnlijk slecht beveiligd. Maar het komt meestal snel uit en dan wordt alles geannuleerd.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 08:54:
[...]
Misschien niet helemaal on topic, maar wat hebben zulke verkopers aan dit soort acties?
Het wordt volgens mij echt altijd ontdekt, zeker omdat het zo'n veel gevolgd product is. Is het echt puur 'voor de grap' of hopen ze ook echt ermee weg te komen?
Eerder zag je dit ook bij bijvoorbeeld videokaarten.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ah ok. Vandaar dat de prijs ook altijd €480,- is..psy schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 11:02:
[...]
Naar mijn weten zijn dit altijd gehackte externe verkopersaccounts. Waarschijnlijk slecht beveiligd. Maar het komt meestal snel uit en dan wordt alles geannuleerd.
Eerder zag je dit ook bij bijvoorbeeld videokaarten.
Held! Ik liep in Deventer door de stad, zag de Intertoys, moest aan dit bericht denken en BAM! Bundle met GoW, (rode) extra controller, chargjng station and Last of us part 1. 780 euro. Thanks!TaylorEvan schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 12:24:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Awesome! Dat is dezelfde die ik hadJasphur schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 11:15:
[...]
Held! Ik liep in Deventer door de stad, zag de Intertoys, moest aan dit bericht denken en BAM! Bundle met GoW, (rode) extra controller, chargjng station and Last of us part 1. 780 euro. Thanks!
Dan had je geluk, ik zag hem om 10 uur al staan maar het was voor mij teveel van wat ik niet hoefde.Jasphur schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 11:15:
[...]
Held! Ik liep in Deventer door de stad, zag de Intertoys, moest aan dit bericht denken en BAM! Bundle met GoW, (rode) extra controller, chargjng station and Last of us part 1. 780 euro. Thanks!
Have fun!
Vaak staat er in de aanvullende info dat je het product niet via Amazon moet betalen maar dat je het geld over moet maken. Of ze annuleren de betaling, mailen je dat de betaling mislukt is en dat je geld over moet maken naar rekening xxxxxx zodat ze het product op kunnen sturen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 08:54:
[...]
Misschien niet helemaal on topic, maar wat hebben zulke verkopers aan dit soort acties?
Werkt 99 van de 100 keer niet omdat bijna niemand erin trapt of omdat het account van de verkoper tijdig geblokkeerd wordt door Amazon. Maar ja, net als met elke Whatsapp, Nigeriaanse prins, etc. scam, als slecht 1% erin trapt is het vaak nog steeds lucratief.
Ik liep ook een Intertoys binnen maar niks, ze wilden me wel op de wachtlijst zetten, was ik de 25e of zo. Kleine winkel in een dorp, zullen er wel minder krijgenJasphur schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 11:15:
[...]
Geen idee of ze al lang op voorraad zijn, maar de afgelopen maanden waren ze altijd op als ik keek. Vanmorgen eindelijk de zwarte faceplates van Sony kunnen bestellen in ieder geval
Vorige week ps5 direct bij PlayStation kunnen bestellen met invite. Inmiddels ook ontvangen, maar vroeg me af of je nog factuur erbij krijgt voor garantie etc?
Heb ik niet per mail gekregen op wat bestelling/verzending bevestigingen na.
Ook bij inlog portal zie ik het niet?
Nee is al eerder ter sprake gekomen. Ze geven geen factuur. Staat gekoppeld aan je PSN account.refused81 schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:29:
Vorige week ps5 direct bij PlayStation kunnen bestellen met invite. Inmiddels ook ontvangen, maar vroeg me af of je nog factuur erbij krijgt voor garantie etc?
Vraag me alleen af hoe het gaat mocht je je PS5 over een tijdje verkopen met de garantie. Of stel er wordt ingebroken en je verzekering wil een factuur zien.
Is het niet gewoon verplicht in Nederland om een factuur te leveren bij een verkoop?
Vreemd idd, ik heb hem aan mijn neefjes geschonken… dus dat komt uiteindelijk wel ok maar ik geen idee hoe het dan werkt… wellicht gewoon met hun id als ze hem gebruiken?Dyna20 schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:41:
[...]
Nee is al eerder ter sprake gekomen. Ze geven geen factuur. Staat gekoppeld aan je PSN account.
Vraag me alleen af hoe het gaat mocht je je PS5 over een tijdje verkopen met de garantie. Of stel er wordt ingebroken en je verzekering wil een factuur zien.
Is het niet gewoon verplicht in Nederland om een factuur te leveren bij een verkoop?
Ik denk dat je richting de verzekering gewoon de bestelbevestiging en een betaalbewijs kunt aanleveren, om te bewijzen dat je een PS5 hebt gekocht en door een inbraak niet meer hebt. En ook bij garantie zal Sony ook in hun eigen administratie kunnen zien of ze een PS5 hebben geleverd en wanneer.Dyna20 schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:41:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door rclahsen op 14-11-2022 18:59 ]
Toch ook maar Telegram geïnstalleerd. Ik vind het wel bijzonder hoe moeilijk het nog steeds is om aan een PS5 te komen. Zeker ook via Sony, heb al jaren een PSN account en abo gehad (granted, niet altijd even actief) maar nog steeds niks gehoord.
Om nog iets toe te voegen ipv alleen te ranten: via een van de Telegram channels gaat het gerucht dat er bij Coolblue een drop komt.
Om nog iets toe te voegen ipv alleen te ranten: via een van de Telegram channels gaat het gerucht dat er bij Coolblue een drop komt.
Hier inderdaad precies dezelfde situatie. Het bericht op telegram is alleen van 10 uur vanochtend, dus ik heb er een hard hoofd in dat het nog gaat gebeuren deze dag..Mj2sL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:11:
Toch ook maar Telegram geïnstalleerd. Ik vind het wel bijzonder hoe moeilijk het nog steeds is om aan een PS5 te komen. Zeker ook via Sony, heb al jaren een PSN account en abo gehad (granted, niet altijd even actief) maar nog steeds niks gehoord.
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Heb het idee dat er behoorlijk wat Horizon Bundels zijn/worden geleverd deze week. Dat was/is ook bij Bol.com zo en kon zelf deze week na even bellen bij Gamemania een Horizon Bundel ophalen icm een 1tb SSD.
Leuk, veel plezier. Vorige week heb ik een Horizon-bundel kunnen bestellen bij bol.com en ik kreeg een uur geleden het mailtje van PostNL dat ik morgenochtend tussen 9.15 en 11.15 uur het pakketje op kan halen bij de lokale Albert Heijn. "Jammer" genoeg moet ik morgen gewoon werken.heypnt schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:38:
Heb het idee dat er behoorlijk wat Horizon Bundels zijn/worden geleverd deze week. Dat was/is ook bij Bol.com zo en kon zelf deze week na even bellen bij Gamemania een Horizon Bundel ophalen icm een 1tb SSD.
[ Voor 3% gewijzigd door rclahsen op 15-11-2022 16:51 ]
ik zag het ook voorbij komen, is die er ook geweest? Bericht lijkt verwijderd te zijnMj2sL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:11:
Op 8 november op uitnodiging een ps5 kunnen bestellen, dag erna al verzonden. Helaas blijft de zending staan op: ready for shipping. En zie ik enkel dat er een label is aangemaakt. Iemand ervaring hiermee? Telefonisch kan playstation niet helpen en verwijst naar de chat. Helaas krijg ik daar niemand te spreken, heb de chat uren open gehad zonder resultaat.
Misschien ben ik ongeduldig maar lijkt me ongebruikelijk als het via NL komt. (Arvato Heijen). Ups is trouwens de koerier die het moet afleveren, helaas kunnen zij nog niks doen omdat er volgens de tracking enkel nog een label is aangemaakt.
[ Voor 13% gewijzigd door Flower_202 op 15-11-2022 23:54 ]
Ik heb de aankondiging ook gezien maar daarna geen melding van een drop. En de Coolblue website veel bekeken gisteren, maar geen mogelijkheid tot kopen..Svennie schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:29:
[...]
ik zag het ook voorbij komen, is die er ook geweest? Bericht lijkt verwijderd te zijn
[edit]: nu wel een drop van coolblue. Twee bundels beschikbaar
[ Voor 8% gewijzigd door Joosty10 op 16-11-2022 08:58 ]
Coolblue heeft voorraad https://www.coolblue.nl/p...narok-2de-controller.html
https://www.coolblue.nl/p...ller-wit-charge-dock.html
succes!
https://www.coolblue.nl/p...ller-wit-charge-dock.html
succes!
Zit in mijn winkelwagen bij Coolblue, maar afrekenen lukt niet
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ik heb hetzelfde probleemMars18 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:02:
Zit in mijn winkelwagen bij Coolblue, maar afrekenen lukt niet
Zat direct op de website van Coolblue toen die via Telegram naar boven kwam, toen ik ging bestellen stond er nog morgen geleverd enz
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
de Fifa bundel niet maar kom er niet doorheenvhal schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:05:
Staat al weer op uitverkocht...
Gewoon blijven proberen, lukte mij uiteindelijk ook, alleen ophalen ipv bezorgen (fifa bundel)
[ Voor 8% gewijzigd door jaco32 op 16-11-2022 09:10 ]
ik kom niet verder dan: ik ga bestellen, blijf het proberenjaco32 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:09:
Gewoon blijven, proberen, lukte mij uiteindelijk ook, alleen ophalen ipv bezorgen
Hier ook...Svennie schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:11:
[...]
ik kom niet verder dan: ik ga bestellen, blijf het proberen
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Toch nog gelukt.
Jouw bestelling met ordernummer
PlayStation 5 + Horizon Forbidden West + Astro A20 Wireless
€ 714,00
PlayStation 5 + Horizon Forbidden West + Extra controller Wi
€ 749,00
Verzendkosten Gratis
Subtotaal € 1.209,09
Btw € 253,91
Totaal € 1.463,00
Betaald met iDEAL € 1.463,00
Nog te voldoen € 0,00
Jouw bestelling met ordernummer
PlayStation 5 + Horizon Forbidden West + Astro A20 Wireless
€ 714,00
PlayStation 5 + Horizon Forbidden West + Extra controller Wi
€ 749,00
Verzendkosten Gratis
Subtotaal € 1.209,09
Btw € 253,91
Totaal € 1.463,00
Betaald met iDEAL € 1.463,00
Nog te voldoen € 0,00
[ Voor 14% gewijzigd door Mars18 op 16-11-2022 09:12 ]
De fifa bundel is nu alleen nog op te halen in oa den haag ipv bezorgen
Horizon bundel alleen op te halen in Amsterdam, Rotterdam en Groningen
Horizon bundel alleen op te halen in Amsterdam, Rotterdam en Groningen
[ Voor 33% gewijzigd door jaco32 op 16-11-2022 09:16 ]
hier lijkt het ook gelukt, de FIFA bundel met extra controller en load dock, ben benieuwd
in de mail: Orderbevestiging van order 12345678
[ Voor 9% gewijzigd door Svennie op 16-11-2022 09:14 ]
In blinde paniek op bestellen gedrukt en bevestiging via de mail. PlayStation 5 + Horizon Forbidden West + Extra controller Wi. Nu pas nadenken of ik GoW niet ook erbij wilde hebben.
(Zie nu pas de deze er al bij zit
)
(Zie nu pas de deze er al bij zit
[ Voor 13% gewijzigd door r-e-m op 16-11-2022 11:25 ]
Na 20 minuten proberen is de bundel alleen nog maar in de winkel op te halen 
Aaaaaaaand it's gone
Aaaaaaaand it's gone
[ Voor 15% gewijzigd door Ariandra op 16-11-2022 09:19 ]
Bestelling bij Coolblue gedaan net. Het ging stroef want de site is overbelast. Meerdere keren rustig gewacht op response en als er een reload knop verschijnt, refreshen. Uiteindelijk kwam ik dan toch bij "BESTELLING AFGEROND".
Ik kreeg vanochtend een bericht in het telegram kanaal en heb heel asocial eerst mijn bestelling zelf geplaatst voordat ik hier post. Sorry
Ik kreeg vanochtend een bericht in het telegram kanaal en heb heel asocial eerst mijn bestelling zelf geplaatst voordat ik hier post. Sorry
Als je je PS5 maar hebt, ik geef niks om Fifa maar 2e controller en load dock is wel lekker, Horizon koop ik wel los, FiFa verkoop ik wel, ik zie nu dat er bij de Horizon bundel ook een 2e controller zit + GoW, dat was ook een mooie bundel geweest, nu te laatr-e-m schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:17:
In blinde paniek op bestellen gedrukt en bevestiging via de mail. PlayStation 5 + Horizon Forbidden West + Extra controller Wi. Nu pas nadenken of ik GoW niet wilde hebben.
(Zie nu pas de deze er ook bij zit)
[ Voor 11% gewijzigd door Svennie op 16-11-2022 09:35 ]
je had ongeveer 20 minuten om er 1 te kopen, je moet er echt opzitten, ik had geluk, ik had gelezen dat er bij Coolblue wellicht een drop kwam en controleerde de site, ik moest 2 keer kijken maar er stond echt dat hij beschikbaar was en meteen proberen te kopen
even afwachten, is dat de bundel met de GoW en 2e controller? Die heb ik liever dan de Fifa bundel, ik zou het persoonlijk prima vinden, ben allang blij dat ze hem niet annuleren
Heb zelf slaapdronken een Horizon bundel kunnen scoren. Pfieuw!
Vanochtend de PS5 disk editie met horizon besteld bij Coolblue. Net verzendbevestiging gekregen
[ Voor 7% gewijzigd door FMG op 16-11-2022 14:23 ]
die is hier ook binnen, was bijna teleurgesteld, hij is niet gewisseld voor de Horizon bundelFMG schreef op woensdag 16 november 2022 @ 14:23:
Vanochtend de PS5 disk editie met horizon besteld bij Coolblue. Net verzendbevestiging gekregen
Ik logde zojuist in bij m'n CC maatschappij en zie daar toch een gereserveerd bedrag staan door coolblue..
Het lukte me niet de bestelling af te ronden vanmorgen. Geen bevestigingsmail of iets dergelijks gehad dus wellicht dat ie alsnog geannuleerd word.
Het lukte me niet de bestelling af te ronden vanmorgen. Geen bevestigingsmail of iets dergelijks gehad dus wellicht dat ie alsnog geannuleerd word.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ABhga1MQRFOMqyr9NjgWGcEQ.png?f=user_large)
Het lijkt erop dat je bestelling gelukt is. Er staat betaling gelukt,Ariandra schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:12:
Ik logde zojuist in bij m'n CC maatschappij en zie daar toch een gereserveerd bedrag staan door coolblue..
[Afbeelding]
heb je ook geen ordernummer?
Nee helemaal niets, afleveradres is ook blanco. Vrees dus toch voor een uiteindelijke annulering, het zij zoerictw81 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:17:
[...]
Het lijkt erop dat je bestelling gelukt is. Er staat betaling gelukt,
heb je ook geen ordernummer?

ik kreeg de bestel bevestiging binnen een paar minuten, verzendbevestiging is ook al binnen, ik ben er bang voorAriandra schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:18:
[...]
Nee helemaal niets, afleveradres is ook blanco. Vrees dus toch voor een uiteindelijke annulering, het zij zo
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |