• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-12 23:41
zojuist bij mediamarkt duiven geweest, zij nemen geen preorders meer aan vanwege de grote vraag.
Deze jongeman gaf wel aan dat vesteging duiven een hoeveelheid gereserveerd heeft voor winkelverkoop op release.
Ook kon hij(zoals hij het formuleerde) in het systeem zien dat er een 2e preorder ronde in het systeem staat maar nog niet goedgekeurd is.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
tovenaar1988 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:15:
zojuist bij mediamarkt duiven geweest, zij nemen geen preorders meer aan vanwege de grote vraag.
Deze jongeman gaf wel aan dat vesteging duiven een hoeveelheid gereserveerd heeft voor winkelverkoop op release.
Ook kon hij(zoals hij het formuleerde) in het systeem zien dat er een 2e preorder ronde in het systeem staat maar nog niet goedgekeurd is.
Een 2e ronde als in voor de launch day of voor december/januari?

• Maekoda
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-11 12:28
Flghter1982 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:58:
[...]

Vrouwen kosten je over het algemeen toch wel ff wat meer dan een ps5 😂. Daarna is het ook alleen maar kijken geblazen naar de “nieuwe” Modellen die uitkomen 🤪
Ik ben sinds jaren niet zo hyped geweest voor een console. Ik ben een echte PC pleb en heb jaren 'hardcore' WoW gespeeld. Dat tijdperk is inmiddels voorbij (voor mij). Ik kan niet wachten om de pareltjes te pakken op de PS5 8)

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
Het zou mooi zijn om er nog een te bemachtigen voordat CoolBlue en BCC live gaan. Ik bereid me in elk geval voor op het slachtveld van de 18e oOo

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12 23:23
Djores schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:25:
Het zou mooi zijn om er nog een te bemachtigen voordat CoolBlue en BCC live gaan. Ik bereid me in elk geval voor op het slachtveld van de 18e oOo
Hahaha ja denk inderdaad dat er paar honderd mensen/duizend mensen tegelijk gaan zitten f5’en. Hoop dat de site niet vastloopt op datje winkelmandje elke keer leeg is.

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-12 02:32

lorenzopot

fenomenaal

elaho schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:41:
[...]

Hoop dat de site niet vastloopt op datje winkelmandje elke keer leeg is.
Dit geeft mij Amazon flashbacks. Elke keer dat hij weer zomaar uit mijn winkelmandje vloog.

PTSD'tje er bij 8)7

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Djores schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:25:
Ik heb het ook in mijn agenda staan. Ik hoop dat ik er een kan bemachtigen.

Afbeeldingslocatie: https://static1.gamerantimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2020/09/ps5-preorder-meme.jpg?q=50&fit=crop&w=740&h=414

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-12 09:47
Al bij mensen de order van 30 september aangepast van in behandeling naar geannuleerd bij intertoys op de site?

• wesdre
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-12 23:50
Statz87 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:53:
Al bij mensen de order van 30 september aangepast van in behandeling naar geannuleerd bij intertoys op de site?
Nope nog steeds in behandeling en ideal niet terug betaald.
Maargoed ik vertrouw het nog niet, ik was ook 1 van de wehkamp slachtoffers...

WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
wesdre schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:12:
[...]

Nope nog steeds in behandeling en ideal niet terug betaald.
Maargoed ik vertrouw het nog niet, ik was ook 1 van de wehkamp slachtoffers...
Denk dat je wel kans maakt dat het bij jou goed komt, omdat het geld bij je nog niet is terug gestort. Zal er gewoon niet op rekenen, dan kan het alleen maar meevallen

[ Voor 21% gewijzigd door koenvd90 op 04-10-2020 20:21 ]

• wesdre
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-12 23:50
koenvd90 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:15:
[...]

Je geld al wel terug gehad?
Nope, nog niet.
Zijn er überhaupt al iDeal betalers die het terug gestort hebben gekregen?
Ik heb enkel Paypal, after pay en cc gevallen gelezen.

WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D

• Cilly64
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Iemand al via de mail bevestiging dat de intertoys order is geannuleerd?

• Finalchaos
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-07-2023
Nieuwe week. Nieuwe kansen.. afgelopen week was bar weinig.. eigenlijk alleen die Belgisch mm. Waar ik niks aan had.

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Finalchaos schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:07:
Nieuwe week. Nieuwe kansen.. afgelopen week was bar weinig.. eigenlijk alleen die Belgisch mm. Waar ik niks aan had.
Ja lijkt volledig uitgeput helaas, maar vermoed MM NL nog zal open gaan door annulaties.

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-12 09:47
Cilly64 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:51:
Iemand al via de mail bevestiging dat de intertoys order is geannuleerd?
Nee nog niks gehoord. Alleen geld terug op mijn creditcard.

• pokle312
  • Niet online
Soussi. schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:09:
[...]

Ja lijkt volledig uitgeput helaas, maar vermoed MM NL nog zal open gaan door annulaties.
Wie weet, of ze gaan niet meer open.
verwachtingen maar laag houden.

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Het is nu buiten Coolblue helemaal afgelopen qua pre-order kansen toch?

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

Santiago2019 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:44:
BCC

• LauBak
  • Laatst online: 28-03-2022
Mijn creditcard betaling van Saturn de is opeens verdwenen. Het bedrag stond op gereserveerd. Anderen die dit ook hebben? Geen verder bericht van Saturn.
LauBak schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:41:
Mijn creditcard betaling van Saturn de is opeens verdwenen. Het bedrag stond op gereserveerd. Anderen die dit ook hebben? Geen verder bericht van Saturn.
Creditcard reserveringen hebben vaak een tijdsmaximum, op mijn kaart bijvoorbeeld 10 werkdagen.
Doorgaans niet iets om je zorgen over te maken, de autorisatie blijft in het systeem staan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• LauBak
Thanks! Nooit geweten. Verklaard ook het verdwijnen van de borg van een huurauto vorig jaar 😁
LauBak schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 00:33:
Thanks! Nooit geweten. Verklaard ook het verdwijnen van de borg van een huurauto vorig jaar 😁
Ja moet je net weten inderdaad, ooit eens op de pijnlijke manier achtergekomen en daarna niet meer vergeten :P

• Starscreamer
  • Laatst online: 29-12 10:09
Ik had hetzelfde maar dan van Bol ;)
Gewoon afwachten moet goed gaan :)

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-12 16:45

CSB

:D

Wat een rust hier, niet gewend. ;)

M.a.w., we kunnen er nu gerust vanuit gaan dat je, als je geen pre order had, je bij launch geen PS5 hebt, TENZIJ je heel veel mazzel hebt en al gaat zitten F5'en midden in de nacht op de Coolblue site.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 07:39
Het is hier akelig stil de hele ochtend. Is iedereen massaal PS5's aan het bestellen zonder dat ik er vanaf weet?

• rrikkert
CSB schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:53:
..................
TENZIJ je heel veel mazzel hebt en al gaat zitten F5'en midden in de nacht op de Coolblue site.
Het is natuurlijk allerminst zeker dat CB de pre-orders midden in de nacht live gooit. De tijd is niet bekend (en zullen ze wellicht ook niet bekend maken). Ik neem aan dat ze de pre-orders overdag online zetten maargoed. Mijn aanname is niks waard en ik zal zelf ook midden in de nacht gaan F5'en :+

edit: ik lees hieronder dat de pre-orders rond het middag-uur online worden gezet

[ Voor 8% gewijzigd door rrikkert op 05-10-2020 10:05 ]

• Maekoda
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-11 12:28
rrikkert schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:55:
[...]

Het is natuurlijk allerminst zeker dat CB de pre-orders midden in de nacht live gooit. De tijd is niet bekend (en zullen ze wellicht ook niet bekend maken). Ik neem aan dat ze de pre-orders overdag online zetten maargoed. Mijn aanname is niks waard en ik zal zelf ook midden in de nacht gaan F5'en :+
Due to limited stock, you can’t pre-order or reserve the PlayStation 5. We’ll sell the first available PlayStation 5 models via this page on 18 November, around noon. Did you manage to order a PlayStation 5? You’ll receive it on the official release date, which is 19 November.

Dit staat er op de pagina, dus rond het middaguur.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:32

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Pre-ordereren zal wel niks worden hier, ik ga maar hopen dat de locale Intertoys/BCC 10 minuten van thuis er nog eentje heeft liggen wanneer ik voor de deur sta bij opening van de winkel :P
Zal wel niet :{ maar je weet maar nooit :Y

[ Voor 10% gewijzigd door BlackEyedAngel op 05-10-2020 09:57 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-12 08:39

itsoutthere

The Truth

Maekoda schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:57:
[...]

Due to limited stock, you can’t pre-order or reserve the PlayStation 5. We’ll sell the first available PlayStation 5 models via this page on 18 November, around noon. Did you manage to order a PlayStation 5? You’ll receive it on the official release date, which is 19 November.

Dit staat er op de pagina, dus rond het middaguur.
Of eigenlijk gewoon in het Nederlands natuurlijk...

Vanaf wanneer is de PlayStation 5 te koop? De PlayStation 5 komt officieel uit op 19 november. We verkopen hem daardoor op 18 november, rond het middaguur. Is het jou gelukt om de PlayStation 5 te bestellen? Dan heb je hem de volgende dag in huis.

https://www.coolblue.nl/a...cering-playstation-5.html

[ Voor 5% gewijzigd door itsoutthere op 05-10-2020 09:58 ]

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

• MarijnK98
  • Laatst online: 22-04-2022
Ik hoop toch nog (misschien tegen beter weten in) dat we nog voor coolblue wat kunnen preorderen. Ik was dichtbij bij Amazon frankrijk, die werd geannulueerd door hen. Ik word een beetje naar van het wachten, wil gewoon zekerheid haha

• koenvd90
  • Laatst online: 21-06 08:48
Bcc heeft hun tijd nog niet bekend gemaakt? Als ze slim zijn, doen ze het tegelijkertijd. Is de kans kleiner dat hun sites down gaan

• LauBak
Donstil schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 00:37:
[...]

Ja moet je net weten inderdaad, ooit eens op de pijnlijke manier achtergekomen en daarna niet meer vergeten :P
Hopelijk wel goedgekomen? Leermomenten zijn helaas soms duur.

• kevineuro
  • Laatst online: 18-06-2022
koenvd90 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:19:
Bcc heeft hun tijd nog niet bekend gemaakt? Als ze slim zijn, doen ze het tegelijkertijd. Is de kans kleiner dat hun sites down gaan
hun hebben onderling geen contact daarover.
LauBak schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:20:
[...]

Hopelijk wel goedgekomen? Leermomenten zijn helaas soms duur.
Ja dat wel hoor, ik was op rondreis jaren geleden, 8e hotel belde naar de kamer dat ik geen limiet meer had.
Bleek dat mijn kaart vol stond met borg van de eerdere hotels.

Na een telefoontje heeft de CC maatschappij die vrijgegeven en kreeg ik gelijk de melding dat reserveringen (op mijn type kaart) maximaal 10 werkdagen zijn. Vandaar dat ik het weet.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Waar komt het vandaan dat intertoys bestellingen geannuleerd gaan worden? Ik heb 29 sept een PS5 besteld. Kan geen status checken want zonder account besteld maar ik heb een bevestiging en er is ook al betaald.

Ik begreep dat ze orders geannuleerd hebben van mensen die dubbel besteld hadden of de bij de eerste batch ook besteld hadden maar verder heb ik helemaal niks gehoord.

Is hier iets officieels van te vinden of is dit weer een verzinsel van iemand.

[ Voor 9% gewijzigd door NosferatuX op 05-10-2020 10:39 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• cronixx

cronixx

krieuw

NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:35:
Waar komt het vandaan dat intertoys bestellingen geannuleerd gaan worden? Ik heb 29 sept een PS5 besteld. Kan geen status checken want zonder account besteld maar ik heb een bevestiging en er is ook al betaald.

Ik begreep dat ze orders geannuleerd hebben van mensen die dubbel besteld hadden of de bij de eerste batch ook besteld hadden maar verder heb ik helemaal niks gehoord.
Bijna iedereen die (hier op het forum zit en) op 29 sept heeft bestled bij Intertoys en heeft betaald met PayPal of Afterpay heeft het geld terug of is de Afterpay geannuleerd. Na contact met Intertoys was de order geannuleerd i.v.m. "geen voorraad'. (al gaf Intertoys soms eerst de betalingspartner de schuld - PayPal/Afterpay).

EDIT: dat stukje over dubbele bestellingen en dat dit de reden zou zijn voor annulering (bij Intertoys) heb ik niet langs zien komen.

EDIT2: ik heb geen voorbeelden langs zien komen van mensen met een geannuleerde order van de 29e bij Intertoys die de betaling meteen volledig hadden voldaan via iDeal.

[ Voor 15% gewijzigd door cronixx op 05-10-2020 10:41 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:16
Santiago2019 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:44:
ToyChamp

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

cronixx schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:39:
[...]

Bijna iedereen die (hier op het forum zit en) op 29 sept heeft bestled bij Intertoys en heeft betaald met PayPal of Afterpay heeft het geld terug of is de Afterpay geannuleerd. Na contact met Intertoys was de order geannuleerd i.v.m. "geen voorraad'. (al gaf Intertoys soms eerst de betalingspartner de schuld - PayPal/Afterpay).

EDIT: dat stukje over dubbele bestellingen en dat dit de reden zou zijn voor annulering (bij Intertoys) heb ik niet langs zien komen.

EDIT2: ik heb geen voorbeelden langs zien komen van mensen met een geannuleerde order van de 29e bij Intertoys die de betaling meteen volledig hadden voldaan via iDeal.
Ik heb met paypal betaald, maar nog geen annulering.

• NosferatuX
  • Niet online
cronixx schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:39:
[...]

G*dver, ik zie op mijn paypal iddook een terugbetaling

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• NosferatuX
  • Niet online
spinnenman schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:41:
[...]

Ik ook niet maar als ik nu op paypal kijk zie ik idd een terugbetaling maar het staat nog niet op mijj bank 😡

• cronixx

cronixx

krieuw

NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:43:
[...]

G*dver, ik zie op mijn paypal iddook een terugbetaling
Wat er vervolgende gebeurde bij mensen die hetzelfde hadden:

zij zochten contact met PayPal en PP zei:
"is geannuleerd door Intertoys"

zij zochten contact met Intertoys en I zei:
"Is geannuleerd door PayPal"

na toch wat doorvragen kwamen ze toch weer bij Intertoys uit en die zeiden:
"aah ja, klopt. foutje in het systeem kort open gestaan te veel bestellingen, te weinig voorraad, vandaar, sorry."

Bovenstaande is kort-door-de-bocht versie van wat ik voor heb zien langskomen.

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

[...]

En geen terugbetaling trouwens.

• cronixx

cronixx

krieuw

[...]

Naja ff checken of de betaling er nog is... dat was voor die andere gasten de indicatie.

• cronixx

cronixx

krieuw

spinnenman schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:45:
[...]

Ahh, dan lijkt het bij jou goed te zitten.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

Bij mij staat de order op Intertoys nog steeds op in behandeling, en "op voorraad" - terwijl afterpay toch geannuleerd is...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:07
spinnenman schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:45:
[...]

Ik heb met creditcard besteld en geld is teruggestort. Ik heb echter geen mailtje of telefoontje gekregen dat de bestelling geannuleerd is.
Met de bestelling kreeg ik meteen een mailtje van de bestelling (ook besteld zonder account trouwens) en een mailtje van de betaling dat die geaccepteerd is.
Toch zag ik afgelopen zaterdag dat het geld is teruggestort zonder communicatie.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:16
Intertoys is er achter gekomen, dat ze de hele voorraad nodig hebben, om de winkeliers tevreden te houden? Bij de Playstation 4 ging dit telkens mis, als er een batch binnenkwam verkochten ze die meteen via Internet, terwijl de winkels kampte met lange pre-order lijsten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Kan het fout hebben, maar winkels kunnen maar voor een bepaalde periode een bedrag reserveren. Is vaak puur om te checken of de betaalgegevens kloppen. Na een bepaalde periode word die reservering weer vrij gegeven, totdat het product word verzonden.

• Sonicfreak
NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:24:
[...]

Als dit geen foutje is, is het ronduit belachelijk. Ook omdat ze wel voorraad hebben voor winkels op release en dan preorders gaan cancellen en zelfs zonder enig bericht.
Ja, het is inderdaad belachelijk dat Intertoys dit doet zonder enige communicatie. Het kan best zo zijn dat er nog een kleine kans is dat de bestelling gewoon doorgaat en dat het bedrag pas afgeschreven wordt van de creditcard zodra de PS5 verzonden wordt. Net zoals Amazon het doet bijvoorbeeld.
Maar goed, dat is wishful thinking en ik ga ervan uit dat de bestelling geannuleerd is zonder communicatie. Erg slecht, Intertoys heeft gewoon mijn e-mailadres en telefoonnummer want dat heb ik ingevuld met de bestelling en dan hoor je gewoon niets.

• NosferatuX
  • Niet online
Sonicfreak schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Ja, het is inderdaad belachelijk dat Intertoys dit doet zonder enige communicatie. Het kan best zo zijn dat er nog een kleine kans is dat de bestelling gewoon doorgaat en dat het bedrag pas afgeschreven wordt van de creditcard zodra de PS5 verzonden wordt. Net zoals Amazon het doet bijvoorbeeld.
Maar goed, dat is wishful thinking en ik ga ervan uit dat de bestelling geannuleerd is zonder communicatie. Erg slecht, Intertoys heeft gewoon mijn e-mailadres en telefoonnummer want dat heb ik ingevuld met de bestelling en dan hoor je gewoon niets.
Ja kan echt niet. Krijg je straks alle accessoires en games wel toegestuurd maar geen console zonder dat ze hebben laten weten dat het geannuleerd zou zijn. Als ik toevallig niet gekeken had vandaag had ik nog steeds van niks geweten.

• Finalchaos
Klote sirenes... ik hoor die whatsapp binnenkomen. Denk direkt. Kopen kopen kopen!!!
Snapte de link naar sirenes even niet...
Maar dat komt omdat ik in Duitsland woon.

Kutsirenes :p
Aub niet weer een hartverzakking geven... telkens ben ik dan zo opgewekt alsof je in een ijsbad springt :p

• rrikkert
*knip* geen V&A

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 05-10-2020 13:29 ]

• Finalchaos
Het kan zijn dat je gecancelde pre order niet meteen beschikbaar is voor verkoop maar dat dit wordt opgezameld in batches. Wat me eerlijk gezegd ook het geval lijkt. Het kan niet zo zijn dat er bij al deze aanbieders de afgelopen weken niets geannuleerd is.. het is al 1 week doodstil..

• pokle312
  • Niet online
Finalchaos schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:57:
Het kan zijn dat je gecancelde pre order niet meteen beschikbaar is voor verkoop maar dat dit wordt opgezameld in batches. Wat me eerlijk gezegd ook het geval lijkt. Het kan niet zo zijn dat er bij al deze aanbieders de afgelopen weken niets geannuleerd is.. het is al 1 week doodstil..
Wou net zeggen, ze zetten niet de pre-orders open voor 1 ps5....

hoogstwaarschijnlijk 10-20 ps5's

• NosferatuX
  • Niet online
Ik ken YGZ eigenlijk niet eens, krijgen die uberhaupt van sony een batch voor op release?

• NosferatuX
  • Niet online
Ik zit wel mooi met een headset van 160 euro opgescheept en een ubisoft store preorder van AC valhalle als Intertoys echt de preorders annuleert.

De extra controller, dock en cam kan ik nog annuleren.

Ben benieuwd wat ze me gaan vertellen als ik antwoord krijg

• Sonicfreak
NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:06:
Ik zit wel mooi met een headset van 160 euro opgescheept en een ubisoft store preorder van AC valhalle als Intertoys echt de preorders annuleert.

De extra controller, dock en cam kan ik nog annuleren.

Ben benieuwd wat ze me gaan vertellen als ik antwoord krijg
Ik heb net telefonisch contact gehad met Intertoys en mijn order is inderdaad geannuleerd vanwege dat het artikel niet op voorraad is. :(
Waarom er dan niet over gecommuniceerd is, kon men mij niet zeggen. Ook niet of de PS5 binnenkort weer online te bestellen is.

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:14
Weet iemand of er nu ook fysieke winkels zijn die geen pre-orders opnemen (en je dus kans maakt om er op de ochtend van de 19e heen te gaan)?

• cronixx

cronixx

krieuw

Jasikevicius3 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:15:
Weet iemand of er nu ook fysieke winkels zijn die geen pre-orders opnemen (en je dus kans maakt om er op de ochtend van de 19e heen te gaan)?
ToyChamp zegt dat zelf. Het is volgens mij alleen niet helemaal duidelijl of zij uberhaupt PS5's geleverd krijgen vanaf day 1.

• NosferatuX
  • Niet online
Sonicfreak schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:14:
[...]

Ik heb net telefonisch contact gehad met Intertoys en mijn order is inderdaad geannuleerd vanwege dat het artikel niet op voorraad is. :(
Waarom er dan niet over gecommuniceerd is, kon men mij niet zeggen. Ook niet of de PS5 binnenkort weer online te bestellen is.
Jezus.. Ze hebben gewoon voorraad voor winkels, laat ze het dan corrigeren door die te gebruiken.

Uit de topic info: Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo.

Preorders bij Intertoys zijn blijkbaar dus te mooi om waar te zijn en het is geen vertrouwde partij. lol..

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:21:
[...]

Jezus.. Ze hebben gewoon voorraad voor winkels, laat ze het dan corrigeren door die te gebruiken.
Waarom? En dan iemand die daar al veel eerder een pre-order heeft geplaatst teleurstellen zodat jij wel je PS5 krijgt... 8)7

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• NosferatuX
  • Niet online
Niek_1981 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:27:
[...]

Waarom? En dan iemand die daar al veel eerder een pre-order heeft geplaatst teleurstellen zodat jij wel je PS5 krijgt... 8)7
Er zijn in winkels geen preorders gedaan met de toezegging dat deze op release geleverd worden, online wel.

Dus heel simpel en feitelijk; Ja. Dikke 8)7 terug.

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:31:
[...]

Er zijn in winkels geen preorders gedaan met de toezegging dat deze op release geleverd worden, online wel.

Dus heel simpel. Ja. Dikke 8)7 terug.
dat is natuurlijk dikke onzin en dat weet je zelf ook best wel. ik snap de teleurstelling. is mij namelijk ook gebeurd op een nog veel lulligere manier dan (geen voorraad). maar wat je hier zegt komt merendeels voort uit je frustratie ;)

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:18
Modbreak:Geen doorverkoop of ruilhandel op het forum, daar hebben we V&A voor. Ook geen links naar marktplaats of andere advertenties.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• NosferatuX
  • Niet online
Flghter1982 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:33:
[...]

dat is natuurlijk dikke onzin en dat weet je zelf ook best wel. ik snap de teleurstelling. is mij namelijk ook gebeurd op een nog veel lulligere manier dan (geen voorraad). maar wat je hier zegt komt merendeels voort uit je frustratie ;)
Eh nee, als er online preorders worden verkocht met de toezegging dat deze op release geleverd worden en in de winkels. worden preorders aangenomen zonder die toezegging is dan lijkt me dat heel normaal. Het is namelijk 1 voorraad die intern verdeeld wordt tussen webshop en winkel en het staat niet vast hoeveel er naar welke winkel gaat

[ Voor 9% gewijzigd door NosferatuX op 05-10-2020 13:36 ]

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:31:
[...]

Dus heel simpel en feitelijk; Ja. Dikke 8)7 terug.
Haha tuurlijk, dat is ook, jij hebt ook geen garantie, ja, dat je er één kon krijgen, maar wanneer weet je niet...
Je weet pas zeker of jij op de dag van release zou krijgen als je hem in je handjes hebt.
Dus jij bent net zo gelijk als hun in deze. ;w

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Flghter1982
NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:34:
[...]

Eh nee, als er online preorders worden verkocht met de toezegging dat deze op release geleverd worden en in de winkels. worden preorders aangenomen zonder die toezegging is dan lijkt me dat heel normaal.
wie zegt dat dat niet zo is dan? ik pre-order toch in een winkel omdat ik zoiets op launch dag wil hebben? of stond er een bordje. pre-orders komen na online orders? winkels kunnen nu niet eens toezeggen dat je het op dag 1 hebt. ze doen wel hun uiterste best. daar zit in mijn ogen dus geen verschil tussen een winkel & online voorraad. overigens komen hier waarschijnlijk een boel aannamens bij kijken omdat tot nu alle voorraad van de winkels en online gescheiden lijkt.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Flghter1982 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

wie zegt dat dat niet zo is dan? ik pre-order toch in een winkel omdat ik zoiets op launch dag wil hebben? of stond er een bordje. pre-orders komen na online orders? winkels kunnen nu niet eens toezeggen dat je het op dag 1 hebt. ze doen wel hun uiterste best. daar zit in mijn ogen dus geen verschil tussen een winkel & online voorraad. overigens komen hier waarschijnlijk een boel aannamens bij kijken omdat tot nu alle voorraad van de winkels en online gescheiden lijkt.
Zo is het idd, het is gewoon de frustratie die nu de boventoon voert, dat snap ik wel.

• kevineuro
NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:34:
[...]

Eh nee, als er online preorders worden verkocht met de toezegging dat deze op release geleverd worden en in de winkels. worden preorders aangenomen zonder die toezegging is dan lijkt me dat heel normaal. Het is namelijk 1 voorraad die intern verdeeld wordt tussen webshop en winkel en het staat niet vast hoeveel er naar welke winkel gaat
nee. online gelden dezelfde regels als in de winkel. Ook online word een pre order op releasedatum niet gegarandeerd. Je krijgt puur de garantie DAT je er een krijgt, niet de garantie dat het op releasedag binnen is. Dezelfde toezegging die jij hebt gekregen heeft de klant in de winkel ook gekregen. en dan gaat het op wie in hun systeem eerder staat :). jij blijkbaar niet. jammer dan. december weer een kans.

• NosferatuX
  • Niet online
kevineuro schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:42:
[...]

nee. online gelden dezelfde regels als in de winkel. Ook online word een pre order op releasedatum niet gegarandeerd. Je krijgt puur de garantie DAT je er een krijgt, niet de garantie dat het op releasedag binnen is. Dezelfde toezegging die jij hebt gekregen heeft de klant in de winkel ook gekregen. en dan gaat het op wie in hun systeem eerder staat :). jij blijkbaar niet. jammer dan. december weer een kans.
Helemaal fout. Bij de online preorders werd wel degelijk de levering aangegeven. In de winkel niet. En nee ik ben niet gefrustreed, dit is gewoon logica maar diegene die naar de winkel zijn gegaan zijn natuurlijk een beetje clouded in hun judgement haha.

Verder geen probleem hoor 😁

• Flghter1982
NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:47:
[...]

Helemaal fout. Bij de online preorders werd wel degelijk de levering aangegeven. In de winkel niet. En nee ik ben niet gefrustreed, dit is gewoon logica maar diegene die naar de winkel zijn gegaan zijn natuurlijk een beetje clouded in hun judgement haha.

lets agree to disagree. uiteindelijk willen we allemaal heel graag een ps5 op release dag. ik ook. en ik grijp ook nog steeds mis. laten we hopen dat sony verassend uit te hoek komt met een 2e lading en of dat de 18e door een wonder de coolblue/bcc site het niet begeven :P

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

[...]

Nee hoor, als er bekend is dat een winkel er gegarandeerd 10 krijgt, kunnen ze nu toch niet opeens tegen nummer 10 zeggen, sorry, maar door onze fout gaat NosferatuX voor en jij krijg geen PS5...

• kevineuro
[...]

Over welk winkel heb jij het dan? Mediamarkt heeft namelijk in-store dezelfde voorwaardes als online. En intertoys heeft naar mijn weten nooit aangegeven op releasedatum te leveren (ook niet online).

Also ik. ben niet clouded in judgement, ik heb mijne bij amazon ge preordered. Echter heb ik bij zowel mediamarkt als coolblue gewerkt en uit mijn ervaring klopt wat jij zegt niet. (niet bij de plekken waar ik heb gewerkt in elk geval)

• NosferatuX
  • Niet online
Niek_1981 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:52:
[...]

Nee hoor, als er bekend is dat een winkel er gegarandeerd 10 krijgt, kunnen ze nu toch niet tegens nummer 10 zeggen, sorry, maar door onze fout gaat NosferatuX voor en jij krijg geen PS5...
Intertoys geeft zelf aan dat het onbekend is hoeveel er van de voorraad naar winkels gaat en dat ze totaal geen toezegging geven op preorders in de winkel. De winkel weet dus ook niet hoeveel ze er krijgen en zeggen niks toe. De online voorraad echter is wel bekend en daarom wordt er bij online preorders wel degelijk aangegeven dat deze bij release wordt geleverd dus feitelijk zit er een heel groot verschil tussen een preorder in de winkel en online, of je dit leuk vind of niet is dit niet onderhevig aan mening.

Maar goed, ik ben in gesprek met intertoys en laat het verder hierbij in dit topic mbt dit onderwerp.

[ Voor 4% gewijzigd door NosferatuX op 05-10-2020 13:57 ]

• Flghter1982
NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Intertoys geeft zelf aan dat het onbekend is hoeveel er van de voorraad naar winkels gaat en dat ze totaal geen toezegging geven op preorders in de winkel. De winkel weet dus ook niet hoeveel ze er krijgen en zeggen niks toe. De online voorraad echter is wel bekend en daarom wordt er bij online preorders wel degelijk aangegeven dat deze bij release wordt geleverd dus feitelijk zit er een heel groot verschil tussen een preorder in de winkel en online, of je dit leuk vind of niet is dit niet onderhevig aan mening.
je geeft letterlijk antwoord op je eigen vraag.. de winkel voorraad is niet bekend. dus ze kunnen geen antwoord of toezeggingen geven. de online voorraad is wel bekend. je zegt dus dat winkel en online voorraad gescheiden is. dus ik zie het probleem niet meer :) je kan namelijk niet verwachten dat ze gaan shuffelen met gescheiden voorraad.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Flghter1982 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:58:
[...]

je geeft letterlijk antwoord op je eigen vraag.. de winkel voorraad is niet bekend. dus ze kunnen geen antwoord of toezeggingen geven. de online voorraad is wel bekend. je zegt dus dat winkel en online voorraad gescheiden is. dus ik zie het probleem niet meer :) je kan namelijk niet verwachten dat ze gaan shuffelen met gescheiden voorraad.
Dit dus idd.

• kevineuro
NosferatuX schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Maar goed, ik ben in gesprek met intertoys en laat het verder hierbij in dit topic mbt dit onderwerp.
Online voorraad is bekend, die is toegwezen aan de personen die hem hebben. WInkelvoorraad is voor de winkels, niet online. Je bent buiten de boot gevallen van de online vorrraad. Nu wil je dat ze vanuit de winkelvoorraad jou eentje geven?

• pokle312
  • Niet online
De enige zuivere site is eigenlijk gewoon bol.com, ze vragen netjes om met IDEAL te betalen als je achteraf betaald hebt of anders.

Ik verwacht ook dat bol.com(gezien het de grootste webwinkel is) de eerste is met weer een nieuwe voorraad en uiteindelijk in december weer kan leveren.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

pokle312 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:01:
De enige zuivere site is eigenlijk gewoon bol.com, ze vragen netjes om met IDEAL te betalen als je achteraf betaald hebt of anders.

Ik verwacht ook dat bol.com(gezien het de grootste webwinkel is) de eerste is met weer een nieuwe voorraad en uiteindelijk in december weer kan leveren.
Denk en verwacht ik ook, als één van de weinige keurig en netjes zijn zaken op orde. Alleen de aankondiging van de pre-order zelf had beter gekund.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:00
pokle312 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:01:

Bol.com is in mijn ogen veruit de beste partij. Meeste aantallen, doorgaans duidelijke communicatie, daadwerkelijke controle bij een limiet van 1 exemplaar per klant en geen woekerprijzen.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-12 03:31
NotSoSteady schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:05:
[...]

Bol.com is in mijn ogen veruit de beste partij. Meeste aantallen, doorgaans duidelijke communicatie, daadwerkelijke controle bij een limiet van 1 exemplaar per klant en geen woekerprijzen.
Naar mijn weten zijn zij ook een van de weinige die levering garanderen als je een pre-order hebt.

• Flghter1982
FrankoNL schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:05:
[...]

Naar mijn weten zijn zij ook een van de weinige die levering garanderen als je een pre-order hebt.
dat is natuurlijk "relatief"

alle winkels kunnen je een ps5 garanderen. letterlijk geen 1 kan er 1 garanderen op release dag.

simpelweg omdat er 3e partijen bij betrokken zijn. remember overdrukte bij postnl.. dhl. etc i.v.m. corona en vele online betsellingen? well we zitten nu in begin wave 2 dus die garanties kan je met een korrel zout nemen :P

• pokle312
  • Niet online
Flghter1982 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:07:
[...]

alle winkels kunnen je een ps5 garanderen. letterlijk geen 1 kan er 1 garanderen op release dag.

simpelweg omdat er 3e partijen bij betrokken zijn. remember overdrukte bij postnl.. dhl. etc i.v.m. corona en vele online betsellingen? well we zitten nu in begin wave 2 dus die garanties kan je met een korrel zout nemen :P
Het lijkt me niet dat bol uit het niets op de dag van release bij postNL komt aanzetten en zegt, hier heb je 10.000 ps5's zorg dat het allemaal aankomt.
Zal wel goed gecommuniceerd worden met geld en afspraken.
Van een bedrijf met een omzet van 1,2 miljard verwacht ik het in ieder geval wel.

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11 10:08
Voor de mensen die zich vol zitten te proppen met Doritos chips voor een Playstation 5 kom je bedrogen uit. Als ik de voorwaarden zo lees wordt er onder de ingezonden codes 1 PS5 verloot eind januari. Als je al het geluk hebt die te winnen dan zal je die pas ergens in februari of maart ontvangen :)

• FR-VAK-R
  • Laatst online: 17-12-2021
Agaron schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:18:
Voor de mensen die zich vol zitten te proppen met Doritos chips voor een Playstation 5 kom je bedrogen uit. Als ik de voorwaarden zo lees wordt er onder de ingezonden codes 1 PS5 verloot eind januari. Als je al het geluk hebt die te winnen dan zal je die pas ergens in februari of maart ontvangen :)
Ik ben niet een van die mensen maar ik zag gisteren wel toevallig een post op reddit van iemand met een winnende code.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:15
Nee dat is niet waar. Je weet direct of je er een gewonnen hebt. Iemand op reddit was het al gelukt in r/PS5.

edit: deze dus: https://www.reddit.com/r/...ext_year_to_buy_it_guess/

[ Voor 9% gewijzigd door dehardstyler op 05-10-2020 14:22 ]

• Marty03
  • Laatst online: 26-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2X_XEVQ73zP9hIeGUsKwb44vzyg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Pp2MUIztfM2bxvilpLatww94.png?f=fotoalbum_large

Toch de voorwaarden iets beter lezen ;)

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:00
Dat is voor de loting in januari, voor directe prijzen zijn er meer dan 80 exemplaren beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9JXeXQf.png

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

*knip* lees de topicwaarschuwing aub

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 05-10-2020 15:14 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:15
Ik dacht dat het er maar 5 zouden zijn! Mooi, veel meer kans dan ik dacht! :D
Minder mooi dat je ook chips bij de gekochte zakken krijgt die je eigenlijk moet opeten.... :+
hmr schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:25:
Krijg je er iets lekkers bij voor de moeite :D
Voor een zak Doritos met een winnende code hebben we een deal!

[ Voor 39% gewijzigd door dehardstyler op 05-10-2020 14:26 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

dehardstyler schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:25:
Ik dacht dat het er maar 5 zouden zijn! Mooi, veel meer kans dan ik dacht! :D
Minder mooi dat je ook chips bij de gekochte zakken krijgt die je eigenlijk moet opeten.... :+

[...]

Voor een zak Doritos met een winnende code hebben we een deal!
Een zak Doritos kan je krijgen ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11 10:08
Zie het inderdaad, mijn fout had het stuk "directe prijzen" niet gezien. 86 is inderdaad nog redelijk. Neem aan dat dit alleen voor Nederland/belgie is aangezien Doritos UK er 180 verloot.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-12 03:31
Flghter1982 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:07:
[...]

Ja het is altijd relatief. Onvoorziene omstandigheden zijn daar natuurlijk niet in meegenomen, want onvoorzien.

Ik bedoel meer, ze verkopen er niet meer dan ze kunnen leveren. Bol heeft ongetwijfeld een getal gekregen van Sony.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Marty03 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:23:
[...]

[Afbeelding]

Toch de voorwaarden iets beter lezen ;)
Hey bij waarde per stuk staat bij de game destruction all stars 20 euro, dat is heel wat anders dan de winkels er nu voor vragen haha

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Ik hoorde dit al in m'n vriendenkring, maar door klantenservice bevestigd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IHQtjKgSfZ0pBCr2dE2fKhDirnE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/meESl818CZNDhaT8Y4T6k3VQ.jpg?f=user_large

Als je dacht verzekerd te zijn van een console bij de Mediamarkt bij de launch, dat kan je wel eens bedrogen uitkomen...... Maar er wel bij noteren "Pre-order nu, 18-11-20 direct thuisbezorgd"

Edit: Overigens een geweldige tip om 'm nu nog in een winkel te pre-orderen. "Prima meneer, u bent nummertje 245125 op de lijst".

Je zou toch denken dat je online meer zekerheid hebt, wat een chaos zo'n pre-order :F

[ Voor 17% gewijzigd door Rck010 op 05-10-2020 15:04 ]

Verwijderd

Rck010 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:01:

[Afbeelding]

Als je dacht verzekerd te zijn van een console bij de Mediamarkt bij de launch, dat kan je wel eens bedrogen uitkomen...... Maar er wel bij noteren "Pre-order nu, 18-11-20 direct thuisbezorgd".
Wow, dit is best een fuck up van de MediaMarkt.

• Finalchaos
Ik ga een zak doritos kopen! Misschien heb ik geluk ^^

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28

[Afbeelding]

Als je dacht verzekerd te zijn van een console bij de Mediamarkt bij de launch, dat kan je wel eens bedrogen uitkomen...... Maar er wel bij noteren "Pre-order nu, 18-11-20 direct thuisbezorgd"

Edit: Overigens een geweldige tip om 'm nu nog in een winkel te pre-orderen. "Prima meneer, u bent nummertje 245125 op de lijst".

Je zou toch denken dat je online meer zekerheid hebt, wat een chaos zo'n pre-order :F
Dat is best wel slecht ja. Als dat een groot percentage is komen veel mensen bedrogen uit.
Ben nu toch wel blij dat ik in de winkel besteld heb, ook al wordt dat niet launch-day.

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021

[Afbeelding]

Ze noemt het ook een "pre-order aanvraag", is denk ik ook wat anders dan een daadwerkelijk (betaalde) pre-order.

Lijkt me echt een hel deze pro-order onzekerheid :/ Succes allemaal! :*)

• pokle312
  • Niet online
gambler85 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:22:
[...]

Ze noemt het ook een "pre-order aanvraag", is denk ik ook wat anders dan een daadwerkelijk (betaalde) pre-order.

Lijkt me echt een hel deze pro-order onzekerheid :/ Succes allemaal! :*)
Dit en 2e levering wordt hier mee bedoelt de eerst volgende levering van postNL of van sony? als in 2e batch.

Als het om het eerste gaat zou ik er niet echt wakker om liggen.. een dag of 2 later lijkt me geen paniek.

[ Voor 11% gewijzigd door pokle312 op 05-10-2020 15:25 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord