Jullie weten dat dit aan één ding licht toch? Werkt die zelfde stagiair van intertoys en wehkamp ook bij coolblue?
Beter tracken dan achteraf spijt hebben.
Sony heeft aangegeven 10 miljoen PS5's te maken in het fiscale jaar 2020, dit loopt t/m maart 2021......cold_as_ijs schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:01:
[...]
Wat betreft aanvoer, er waren 7.5 miljoen PS4 verkocht in het eerste half jaar. Ze hebben aanegeven dat ze voor het einde van dit jaar 10 miljoen PS5 geproduceerd willen hebben. Dus het is niet dat ze minder leveren en bewust de boel schaars maken. Er is gewoon idioot grote vraag.
Bedrag van intertoys nu ook terug op mijn creditcard. Helaas.
Ben me als Belg zijnde niet bekend met Wehkamp (klinkt nogal duits?), maar een grote speler als CoolBlue kan het echt niet maken om nu toch ineens met pre-orders te beginnen als ze duidelijk gemaakt hebben dit niet te doen.
Zijn er nog bestellingen die niet geannuleerd zijn? Ik blijf hoop houden.Sonicfreak schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:59:
Mijn bestelling bij Intertoys van 29 september is geannuleerd. Geld is teruggestort op mijn creditcard.
Ja waarom dan?ElMayo schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:55:
[...]
Ik zou een CoolBlue wel wat serieuzer nemen dan een wehkamp
Bij mij nog niet al staat afterpay wel op geannuleerd. Bij intertoys staat het op direct betalen?spinnenman schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:33:
[...]
Zijn er nog bestellingen die niet geannuleerd zijn? Ik blijf hoop houden.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Wehkamp heeft zelfs nog een tijdje in België geleverd. Van oorsprong een nederlands bedrijf ,maar helaas overgenomen door Engelsen. Normaal is het best een grote leverancier in Nederland maar ze hebben de focus meer bij "het gezin" liggen dan bij elektronica. Maar hoe ze de preorder hebben laten verlopen is bizar. Vrijdag wisten ze zelfs bij de inkoopafdeling en het ontwerpafdeling nog niks en opeens stond het online de dag erna..Sonora schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:26:
[...]
Ben me als Belg zijnde niet bekend met Wehkamp (klinkt nogal duits?), maar een grote speler als CoolBlue kan het echt niet maken om nu toch ineens met pre-orders te beginnen als ze duidelijk gemaakt hebben dit niet te doen.
Dus dan is het toch niet zoals bij CoolBlue dat ze gecommuniceerd hadden geen pre-orders te doen en opeens wel?038Zwolle schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:49:
[...]
Wehkamp heeft zelfs nog een tijdje in België geleverd. Van oorsprong een nederlands bedrijf ,maar helaas overgenomen door Engelsen. Normaal is het best een grote leverancier in Nederland maar ze hebben de focus meer bij "het gezin" liggen dan bij elektronica. Maar hoe ze de preorder hebben laten verlopen is bizar. Vrijdag wisten ze zelfs bij de inkoopafdeling en het ontwerpafdeling nog niks en opeens stond het online de dag erna..
Dat klopt , maar je gaf zelf aan dat een 'grote speler 'als coolblue het niet zo zou doen.Sonora schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:05:
[...]
Dus dan is het toch niet zoals bij CoolBlue dat ze gecommuniceerd hadden geen pre-orders te doen en opeens wel?
Ik probeer alleen maar aan te geven dat je zoiets van wehkamp ook niet verwacht. Want dat is ook echt geen kleintje.
Hoezo opeens wel? Bij Coolblue gingen ze toch pas op 18/11 open?Sonora schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:05:
[...]
Dus dan is het toch niet zoals bij CoolBlue dat ze gecommuniceerd hadden geen pre-orders te doen en opeens wel?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Hij bedoelt dat Wehkamp wel opeens eerder ging.Kalder schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:03:
[...]
Hoezo opeens wel? Bij Coolblue gingen ze toch pas op 18/11 open?
edit: al heeft Wehkamp het volgens mij niet zo promintent verkondigd als Coolblue dat doet.
[ Voor 16% gewijzigd door cronixx op 03-10-2020 17:05 ]
Gratis tip. Als je een wehkamp order hebt en dus achteraf moet betalen kan dat ook met kadobonnen. Zojuist hier 5 goedkoop ingeslagen van 100 euro ( voor 94 euro) . Direct ontvangen per mail. Toch een makkelijke 30 euro korting.
https://www.wissel.nl/collections/wehkamp-korting
Ps. Ze vullen ze regelmatig aan maar nu staan er nog een aantal.
Edit: dat ging snel.
[ Voor 6% gewijzigd door G4mert op 03-10-2020 17:23 ]
Vergeet de cashback bij bestellen op wissel niet (bijv cashbackxl gebruik ik vaak) Toch weer 1% zo uit het hoofd.G4mert schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:14:
Gratis tip. Als je een wehkamp order hebt en dus achteraf moet betalen kan dat ook met kadobonnen. Zojuist hier 5 goedkoop ingeslagen van 100 euro ( voor 94 euro) . Direct ontvangen per mail. Toch een makkelijke 30 euro korting.![]()
Het kwam al eens ter sprake hier, maar hebben degenen die bij Bol een pre-order wisten te plaatsen ook nog steeds er bij staan "Gereserveerd" ipv "Wordt 19/11 geleverd"?
Bij mijn xbox reservatie staat effectief wordt 10 november bezorgd. Curieus wat 1 van de eerste bestellers voor de ps5 hebben als status.mikkelnl schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:28:
Het kwam al eens ter sprake hier, maar hebben degenen die bij Bol een pre-order wisten te plaatsen ook nog steeds er bij staan "Gereserveerd" ipv "Wordt 19/11 geleverd"?
Ja hier hetzelfdemikkelnl schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:28:
Ik zat vrijwel vooraan denk ik, 8:34u besteld geloof ik.Soussi. schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:47:
[...]
Bij mijn xbox reservatie staat effectief wordt 10 november bezorgd. Curieus wat 1 van de eerste bestellers voor de ps5 hebben als status.
Volgens mijn account is hij nog steeds op voorraad en de bestelling in behandelingspinnenman schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:33:
[...]
Zijn er nog bestellingen die niet geannuleerd zijn? Ik blijf hoop houden.

Dan vermoed ik dat ze nog niet weten hoeveel ze in stock zullen hebben om al de statussen te updaten?mikkelnl schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:51:
[...]
Ik zat vrijwel vooraan denk ik, 8:34u besteld geloof ik.
Nah, ik geloof dat Bol exact aantal orders heeft toegelaten wat ze kunnen leveren, en dit zou een administratieve status zijn, ben vooral benieuwd of anderen het ook hebben (denk het wel).Soussi. schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:54:
[...]
Dan vermoed ik dat ze nog niet weten hoeveel ze in stock zullen hebben om al de statussen te updaten?
Ik was er ook vroeg bij en ik zie dit in mijn account.mikkelnl schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:56:
[...]
Nah, ik geloof dat Bol exact aantal orders heeft toegelaten wat ze kunnen leveren, en dit zou een administratieve status zijn, ben vooral benieuwd of anderen het ook hebben (denk het wel).
:strip_exif()/f/image/iKLi3GXcXkqTae8sIxxU7Xqa.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik was er diezelfde dag, maar dan in de middag, bij (waarschijnlijk na een paar geannuleerde eerdere orders)G4mert schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:13:
[...]
Ik was er ook vroeg bij en ik zie dit in mijn account.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Mn4avqXEk3vc1eu3fR0WzDnU.jpg?f=fotoalbum_large)
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Misschien even bellen?G4mert schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:13:
[...]
[Afbeelding]
Wellicht voor de zekerheid even contact opnemen.G4mert schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:13:
[...]
[Afbeelding]
PSN: Larsnijl
Niet bellen, is niets aan de hand. Paniekzaaiers hier...
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik heb ook in de middag besteld en bij mij staat ook "wordt 19 november geleverd".itsoutthere schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:19:
[...]
Ik was er diezelfde dag, maar dan in de middag, bij (waarschijnlijk na een paar geannuleerde eerdere orders)
[Afbeelding]
Volgens mij staat dat bij alle middag orders en de ochtend orders staan op "gereserveerd".
Lijkt mij dat bol wel precies het juiste aantal verkocht hebt en anders krijgen de ochtend orders vast voorrang.
Toch maar even gedaan! Dat komt wel goed. GelukkigLarsnijl schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:24:
[...]
Wellicht voor de zekerheid even contact opnemen.
:strip_exif()/f/image/jc6oWPYuYV3flYOmSAmokC5q.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja dat dacht iemand anders ook en toen annuleerde de medewerker per ongeluk zijn pre order en kan je weer gaan aanmelden bij de frontliniepokle312 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:41:
Een simpele live chat kost 5 min van je tijd en dan weet je het zeker

Haha nee, was Media Markt.pokle312 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:16:
Was vast bij wehkamp of intertoys, daar zit de wel bekende stagiair.
Confirmed MM en ik ben echt nog steeds pissed. Ze reageren ook niet op een official complaint die ik via de website heb ingevuld binnen de aangegeven sla tijd van 7 dagen.
Hier ook het zelfde, besteld om 8.33.mikkelnl schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:28:
Zelfde langspeelplaat over bol.com weer, blijft zich steeds herhalen...
Thanks voor de verduidelijking, ging er al vanuit dat doel was deze voor eind maart verkocht te hebben of op zijn minst voor halverwege april (6 maanden na introductie)LordLynx schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:08:
[...]
Sony heeft aangegeven 10 miljoen PS5's te maken in het fiscale jaar 2020, dit loopt t/m maart 2021......
Sanity check, ik kan via een US collega zeer ws een PS5 daar laten bezorgen en dan versturen naar NL. Alleen aansluiting op elektra net een adaptertje, verder nul issue toch? #durftevragen.
Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!
Volgens mij is het gewoon zo'n C7 stekker (een 8je).Syndicaat892 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:03:
Sanity check, ik kan via een US collega zeer ws een PS5 daar laten bezorgen en dan versturen naar NL. Alleen aansluiting op elektra net een adaptertje, verder nul issue toch? #durftevragen.
Geen idee hoe het zit met de Blu-ray speler en de restricties daar op...Syndicaat892 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:03:
Mogelijks kan je geen EU content afspelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Sonora op 03-10-2020 22:07 ]
Nee man, dat is onzin. Hardware is hetzelfde en je kan zelfs kiezen vanuit welke store je wilt kopen. Zit echt geen gps tracker ingebouwd die content aan je regio locked 😋
Stekker aansluiting is nog onbekend dacht ik, maar gebasseerd op de ps4 kan je je gewoon de kabel vervangen. Deze is gewoon gespecificeerd aals 100-240V 50-60Hz. Waarschijnlijk heeft de ps5 een C7 stekker net als de ps4. Begreep dat de ps4 pro een andere stekker gebruiktSyndicaat892 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:03:
Ik heb zojuist even gekeken en ik zie dat ik gereserveerd zie staan bij mijn order. Volgens mij krijgen we hem dus niet op release. Ik zie dat er al tig keren eerder contact is opgenomen met bol.com, maar ik zal nu opnieuw contact opnemen om een bevestiging van de voorgaande bevestigingen te bevestigenbiertje79 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:35:
Zelfde langspeelplaat over bol.com weer, blijft zich steeds herhalen...

edit:
i.v.m. de negatieve sfeer, reactie maar verwijderd......
[ Voor 94% gewijzigd door Raikkonen_WC op 03-10-2020 23:59 ]
https://twitter.com/GamesAndWario/status/1307342041827901443cold_as_ijs schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:32:
[...]
Stekker aansluiting is nog onbekend dacht ik, maar gebasseerd op de ps4 kan je je gewoon de kabel vervangen. Deze is gewoon gespecificeerd aals 100-240V 50-60Hz. Waarschijnlijk heeft de ps5 een C7 stekker net als de ps4. Begreep dat de ps4 pro een andere stekker gebruikt
ZuchtRaikkonen_WC schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:41:
Yes! Mijn andere pre-orders bij Mediamarkt zijn ook definitief. Ik stond op Plek 4, met 2 PS4 Disc versies, en ik was gegarandeerd hoorde ik vandaag bij MediaMarkt Roermond!!! Afgelopen week mijn pre-order bij GameMania ook afbetaald. Dus ik zit wel safe :-)
Tja, scalpers gonna scalp...?Raikkonen_WC schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:41:
Yes! Mijn andere pre-orders bij Mediamarkt zijn ook definitief. Ik stond op Plek 4, met 2 PS4 Disc versies, en ik was gegarandeerd hoorde ik vandaag bij MediaMarkt Roermond!!! Afgelopen week mijn pre-order bij GameMania ook afbetaald. Dus ik zit wel safe :-)
PSN: Larsnijl
Sowieso voor z’n “broer” 
Maargoed iedereen moet het lekker zelf weten of die er meerdere haalt, ik probeer niet te (ver)oordelen...
Maargoed iedereen moet het lekker zelf weten of die er meerdere haalt, ik probeer niet te (ver)oordelen...
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Twee pre-orders snap ik nog wel, eentje als back-up voor als je een winkel hebt zoals Wehkamp die je opeens naait. Maar 4 of meer? Beetje douchey in my opinion. Maar go ahead
Lekker gewerkt pik!Raikkonen_WC schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:41:
Vind toch wel dat die tweaker waar de pre-order was geannuleerd door gewoon een medewerker een ps5 verdient...
Als ze op MP belanden tegen woekerprijzen wel, maar als ze na eerst zelf zeker te zijn doorgaan naar een medetweaker voor een kratje kan ik er wel begrip voor opbrengen...😉lorenzopot schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:12:
Twee pre-orders snap ik nog wel, eentje als back-up voor als je een winkel hebt zoals Wehkamp die je opeens naait. Maar 4 of meer? Beetje douchey in my opinion. Maar go ahead
Welk merk bier heeft de voorkeur? 😇
En de 2e PS5 disc edition aan een van ons verkopen... Liefst mijzelf...Raikkonen_WC schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:41:
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ho, Ho... hij heeft het over een PS4 disk edition he!mindwarper schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:40:
[...]
En de 2e PS5 disc edition aan een van ons verkopen... Liefst mijzelf...
Hele grote misverstanden hier, de man krijgt 4 ps4's binnen op 19 november.cronixx schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:44:
[...]
Ho, Ho... hij heeft het over een PS4 disk edition he!
Hij gunt ons de ps5 door een ps4 te halen, hele dikke plot twist dit.
edit:
[ Voor 96% gewijzigd door Raikkonen_WC op 03-10-2020 23:59 ]
Mooi man.Raikkonen_WC schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:51:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ik heb 3 PS4's die ik in huis wil vervangen. (Woonkamer, Gameroom en Racesim) Is toch mijn goed recht ze te pre-orderen? Ik ben hier vorig jaar september al mee begonnen bij GameMania, en vanaf het moment dat het kon bij winkels dit direct gaan doen. Iets wat iedereen had kunnen doen.... En voor de opmerking komt, Ja, ik heb ook gewoon een druk leven met 2 kids en werktijden van meer dan 70 uur, en ook mij is het gelukt.... waar een wil is....
Want zoals het nu uitziet, heb ik er bij release 8 tot mijn beschikking. 2x 2 stuks bij Mediamarkt Roermond en Maastricht, 1 keer game mania, 2 bij bol, 1 bij Intertoys...
En waarom? Omdat het kan! En mijn 2 neefjes waarmee ik game ook voorzien zijn op release dag, ik een kerstkado heb voor mijn petekind. En die andere 2 zie ik nog wel, die belanden op Tweakers... Zonder extra,s, of ja, misschien een lekker flesje wijn er extra bij :-)
In plaats van zuur gedrag, ben blij voor een ander dat het hen wel lukt. Dat ben ik ook voor een ieder die er op releasedag 1 kan krijgen :-)
Ik ben er in ieder geval blij mee :-)
Ach al bestel je er 20 . Alleen dit begint wel erg op opscheppen te lijken. (En 8 stuks...
)

Begrijp je, was niet als opschepperig bedoeld. Deelde alleen mijn blije nieuws dat MM Roermond ze bevestigd had vandaag, wist niet dat de sfeer dan direct zo omslaat hier.... :-)038Zwolle schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:54:
Ach al bestel je er 20 . Alleen dit begint wel erg op opscheppen te lijken. (En 8 stuks...)
Houd het nieuws wel voor mij :-)
MM Roermond gaf trouwens aan, voor de liefhebbers, er 55 van de Discversie te verwachten....
[ Voor 15% gewijzigd door Raikkonen_WC op 03-10-2020 23:57 ]
18 november komen BCC en Media Markt nog, kan hij er nog een paar scoren voor in de keuken, toilet en eventueel nog eentje onder de douche in een plexiglas boxje, wel goed afkitten hoor!038Zwolle schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:54:
Ach al bestel je er 20 . Alleen dit begint wel erg op opscheppen te lijken. (En 8 stuks...)
Als het goed is dan is er al een tweaker die zijn 2e MM in amersfoort reserving niet geannulleerd heeft en daar afwacht of het een day 1 levering is. Die mocht ik dan overnemen mocht het me niet lukken er zelf 1 te regelen. Ik heb de naam in mijn mail opgeslagen dus hoop dat die nog geldt 😉pokle312 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:19:
Vind toch wel dat die tweaker waar de pre-order was geannuleerd door gewoon een medewerker een ps5 verdient...
Hoop het voor je, zou echt extra lullig als juist jij achter het net vist.Flghter1982 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 00:04:
[...]
Als het goed is dan is er al een tweaker die zijn 2e MM in amersfoort reserving niet geannulleerd heeft en daar afwacht of het een day 1 levering is. Die mocht ik dan overnemen mocht het me niet lukken er zelf 1 te regelen. Ik heb de naam in mijn mail opgeslagen dus hoop dat die nog geldt 😉
Ik denk dat dit dan een meningsverschil is tussen wat "ethical" is. Wetende de schaarste van de PS5, had ik zelf liever 1 gekocht om op te kunnen gamen en gewacht voor een "game room" etc, zodat die PS5 dan bij een eventueel kindje terecht komt die nu er naast vist omdat, ik zo graag 4 units launch day wilde voor elke kamer in mijn huis.Raikkonen_WC schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:51:
edit:
Maar ik ben blij voor je!
Laten we het gezellig houden, dit is het Pre-order, levertijden en prijzen topic.
[ Voor 48% gewijzigd door tovenaar1988 op 04-10-2020 02:27 . Reden: negatieve uitspraak verwijdert. ]
Gelijk heb je man. Als jij die PS5's wil hebben, dan koop je ze. Simpel zat. Mensen die daarover miepen zijn lichtelijk triest. Het gaat om een spelcomputer, stel je niet zo aan.Raikkonen_WC schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:55:
[...]
Begrijp je, was niet als opschepperig bedoeld. Deelde alleen mijn blije nieuws dat MM Roermond ze bevestigd had vandaag, wist niet dat de sfeer dan direct zo omslaat hier.... :-)
MM Roermond gaf trouwens aan, voor de liefhebbers, er 55 van de Discversie te verwachten....
Dat komt door de schaarste. Het is nou eenmaal jammer dat wanneer er twintig mensen zijn die een stuk taart willen waarvan er acht stukken zijn, er mensen zijn die drie stukken willen... omdat ze daar recht op hebben. Zodra er geen schaarste is, maakt natuurlijk niemand er een probleem van.Marcel317 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:57:
[...]
Gelijk heb je man. Als jij die PS5's wil hebben, dan koop je ze. Simpel zat. Mensen die daarover miepen zijn lichtelijk triest. Het gaat om een spelcomputer, stel je niet zo aan.
Gelukkig heb ik er al 1 in de pré order.
[ Voor 11% gewijzigd door PascalGodee op 04-10-2020 02:53 ]
Mag het? Ja.Marcel317 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:57:
[...]
Gelijk heb je man. Als jij die PS5's wil hebben, dan koop je ze. Simpel zat. Mensen die daarover miepen zijn lichtelijk triest. Het gaat om een spelcomputer, stel je niet zo aan.
Kan het? Ja.
Asociaal? Ja.
Net voor de feestdagen tijdens een schaarste.
Beetje zoals een volwassene die snoep van kindjes weghaalt aan de voordeur op Halloween.
via gewone site?NielsFL schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 07:29:
MM lijkt nog steeds pre-orders te accepteren, mits je een bundel besteld.
Je kunt dan alsnog niet betalen of afhalen in winkel.NielsFL schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 07:29:
[ Voor 13% gewijzigd door koenvd90 op 04-10-2020 07:39 ]
Ah. Zo ver was ik niet gegaan.koenvd90 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 07:34:
[...]
Je kunt dan alsnog niet betalen of afhalen in winkel.
Zou je mij iets specifieker kunnen vertellen hoe de MM in Roermond je het bevestigd heeft? Desnoods in een DM.Raikkonen_WC schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:55:
[...]
Begrijp je, was niet als opschepperig bedoeld. Deelde alleen mijn blije nieuws dat MM Roermond ze bevestigd had vandaag, wist niet dat de sfeer dan direct zo omslaat hier.... :-)
Ik heb 2x een PS5 disc edition in de pre order staan en die lopen al een hele tijd, alleen heb ik nog niets gehoord. In principe ga ik er vanuit 2 consoles mee naar huis te nemen, maar de MM kennende gaat dat wel een rotzooi worden en eindig ik met niks.
*Consoles worden allebei vanaf dag 1 gebruikt. Geen naai praktijken dus.
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 04-10-2020 07:57 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Ik heb een pre-order staan bij bol voor de Digital Edition, maar ook bij mij heeft Rabobank mijn creditcard vervangen, ondanks dat de oude nog niet verlopen was. Ik heb de nieuwe geactiveerd, de oude zal niet meer (of in ieder geval niet lang meer) geldig zijn. Dus heb ik bol maar gemaild hoe ik straks bij het leveren kan betalen, want het bedrag in rekening brengen op het oude creditcard nummer waarmee ik de pre-order geplaatst heb, dat zal waarschijnlijk niet werken. Hopelijk hebben ze een oplossing, zou balen zijn als mijn pre-order komt te vervallen.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Hier ook in Roermond. Echter ga ik er niet voor bellen hoor wel 2 weken van tevoren of ik er een krijg of niet. Of iemand er 8 besteld of niet interesseert me echt geen hol.
Meneer geeft aan dat hij op verschillende plekken heeft gereserveerd. Dan heeft hij er ook moeite voor moeten doen.
Mensen die nu liggen te zeuren dat ze geen pre order hebben kunnen doen zijn dit eigenlijk zelf schuld. Ik ben een dag of 3 voor de bekendmaking van de prijs nar de MM in Roermond gereden en ben nummer 40 op de lijst.
Indien ik niet bij de eerste batch zit heb ik gewoon pech en ben ik dit zelf schuld. Ik had ook gewoon op dag 1 dat MM en GM met de pre orders begon naar de winkel kunnen gaan.
Edit: echter indien iemand 8 consoles besteld om op marktplaats te flikkeren vind ik dit wel jammer.
Meneer geeft aan dat hij op verschillende plekken heeft gereserveerd. Dan heeft hij er ook moeite voor moeten doen.
Mensen die nu liggen te zeuren dat ze geen pre order hebben kunnen doen zijn dit eigenlijk zelf schuld. Ik ben een dag of 3 voor de bekendmaking van de prijs nar de MM in Roermond gereden en ben nummer 40 op de lijst.
Indien ik niet bij de eerste batch zit heb ik gewoon pech en ben ik dit zelf schuld. Ik had ook gewoon op dag 1 dat MM en GM met de pre orders begon naar de winkel kunnen gaan.
Edit: echter indien iemand 8 consoles besteld om op marktplaats te flikkeren vind ik dit wel jammer.
[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 04-10-2020 08:03 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb ook een preorder weten te bemachtigen, maar kan een maandje genieten van de ps5, want mijn vrouw is half december uitgerekend van de tweede.
Gefeliciteerd. Dat maandje is bij mij 2 maanden. Hier in januari de 2e. Moet me hier savonds al ze dan beide in bed liggen maar de tv claimen indien ik dan nog niet van vermoeidheid in slaap ben gevallen hahapineapple23 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:20:
Ik heb ook een preorder weten te bemachtigen, maar kan een maandje genieten van de ps5, want mijn vrouw is half december uitgerekend van de tweede.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Weet je wat triest is.. zo'n discussie. Waar dit topic niet voor bedoeld is.
En twee... dat er bar weinig nieuws is over nieuwe pre orders.. eigenlijk al sinds die tweede (na) levering is er in Nederland helemaal niks geweest.
Behalve de fck up van intertoys dan..
En twee... dat er bar weinig nieuws is over nieuwe pre orders.. eigenlijk al sinds die tweede (na) levering is er in Nederland helemaal niks geweest.
Behalve de fck up van intertoys dan..
haha ik zit in de zelfde situatie alleen onze eerste komt iets later half janpineapple23 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:20:
stuur een link dan? kan hem niet vinden op mmNielsFL schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 07:29:
Je gaat niet verder komen dan bezorgen of afhalen. Daar kan je geen keuze maken. Ben helaas in hetzelfde geintje getrapt.shakespeare schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:46:
[...]
stuur een link dan? kan hem niet vinden op mm
Hier 2e in maartpineapple23 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:20:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Al meerdere keren voorbij gekomen, als Bol niet kan afschrijven sturen ze je een verzoek om op een andere manier de betaling te voldoen. Waarschijnlijk via iDeal.estorino schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:01:
Ik heb een pre-order staan bij bol voor de Digital Edition, maar ook bij mij heeft Rabobank mijn creditcard vervangen, ondanks dat de oude nog niet verlopen was. Ik heb de nieuwe geactiveerd, de oude zal niet meer (of in ieder geval niet lang meer) geldig zijn. Dus heb ik bol maar gemaild hoe ik straks bij het leveren kan betalen, want het bedrag in rekening brengen op het oude creditcard nummer waarmee ik de pre-order geplaatst heb, dat zal waarschijnlijk niet werken. Hopelijk hebben ze een oplossing, zou balen zijn als mijn pre-order komt te vervallen.
Edit: hier een post van een mede Tweaker, in het Xbox topic.
:strip_exif()/f/image/gtENg0OJH1pyhFAQJicJUnLN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Rck010 op 04-10-2020 09:56 ]
Je kunt idd bestellen, wat je krijgt is een ander verhaal.NielsFL schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 07:29:
Dit is overigens een bundel die mediamarkt zelf samenstelt en niet van sony, dus je krijgt hoogstwaarschijnlijk alleen de game thuis 😂
2e in januari.. hoopte er ook nog 1 te bemachtigen

2e en 3e in maart, dus moet zeker mijn tijd pakken vanaf launch
Twee vrouwen of een tweeling?wesdre schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:07:
[...]
2e en 3e in maart, dus moet zeker mijn tijd pakken vanaf launch
Deze week is het erg rustig gebleven qua pre-orders. Ik hoop dat er nog een paar kansen komen voor de mede-tweakers.
Daarom op safe gespeeld en ook bij Bol.com besteld. Mocht Media Markt wat worden dan gaat deze alsnog geannuleerd worden of wellicht kan ik iemand anders er blij mee maken.Mosin schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 07:56:
[...]
Zou je mij iets specifieker kunnen vertellen hoe de MM in Roermond je het bevestigd heeft? Desnoods in een DM.
Ik heb 2x een PS5 disc edition in de pre order staan en die lopen al een hele tijd, alleen heb ik nog niets gehoord. In principe ga ik er vanuit 2 consoles mee naar huis te nemen, maar de MM kennende gaat dat wel een rotzooi worden en eindig ik met niks.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Met 2 vrouwen had ik waarschijnlijk helemaal geen tijd voor de ps5pineapple23 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:35:
[...]
Twee vrouwen of een tweeling?
Deze week is het erg rustig gebleven qua pre-orders. Ik hoop dat er nog een paar kansen komen voor de mede-tweakers.
On topic: vrees idd dat we niet heel veel meer krijgen. Hopelijk bcc nog en anders een wave 2 in nov misschien?
Een wave op de launch en een wave met kerst lijkt me toch niet heel gek?wesdre schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:41:
[...]
Met 2 vrouwen had ik waarschijnlijk helemaal geen tijd voor de ps5![]()
On topic: vrees idd dat we niet heel veel meer krijgen. Hopelijk bcc nog en anders een wave 2 in nov misschien?
Blijf enigzins alert en wees er snel bij en het moet de meeste tweakers incl mezelf hopelijk gewoon lukken!
Ik ben gewoon gisteren even daarna toe gereden. Wat ik van de week ook bij MediaMarkt Maastricht heb gedaan. Ze kijken dan even in de computer, hoe je erbij staat qua nummer. Ze mogen je niet zeggen dat je hem definitief hebt, echter, bij beide winkels zeiden ze. We krijgen er 55 (in Roermond) , u bent nummer 4 (in Roermond), dus de kans dat u hem niet krijgt is niet aanwezig :-)Mosin schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 07:56:
[...]
Zou je mij iets specifieker kunnen vertellen hoe de MM in Roermond je het bevestigd heeft? Desnoods in een DM.
Wie nog meer gehyped wil worden, japanse youtubers game filmpjes staan online! Linkjes: https://www.reddit.com/r/...son_videos_that_premiere/
Doe ik dat ook even, als ik de tijd ervoor heb. Mij werd ook verteld dat ik nummer 3/4 ben, alleen zal het wel top 10 zijn.Raikkonen_WC schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:14:
[...]
Ik ben gewoon gisteren even daarna toe gereden. Wat ik van de week ook bij MediaMarkt Maastricht heb gedaan. Ze kijken dan even in de computer, hoe je erbij staat qua nummer. Ze mogen je niet zeggen dat je hem definitief hebt, echter, bij beide winkels zeiden ze. We krijgen er 55 (in Roermond) , u bent nummer 4 (in Roermond), dus de kans dat u hem niet krijgt is niet aanwezig :-)
In ieder geval bedankt voor de info
Ѫа$тёя чѳця аят
Verkeerde topic,destroyer6670 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:57:
Wie nog meer gehyped wil worden, japanse youtubers game filmpjes staan online! Linkjes: https://www.reddit.com/r/...son_videos_that_premiere/
Die filmpjes worden nu gediscussieerd in het aanloop naar PS5 topic.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Zie overigens wel dat de reservering van 499,- op mijn creditcard, is omgezet naar “openstaand”.
Mediamarkt tikt dat geld blijkbaar wel gewoon af, alvorens ze een pre-order verzenden?
Mediamarkt tikt dat geld blijkbaar wel gewoon af, alvorens ze een pre-order verzenden?
In september werd het volgende geschreven door @Twixie.Rck010 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:07:
Zie overigens wel dat de reservering van 499,- op mijn creditcard, is omgezet naar “openstaand”.
Twixie schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:36:
Ondertussen is hier het volledige bedrag toch ook afgeboekt van mijn Amex kaart voor mijn MediaMarkt pre-order. Dan hoop ik maar dat ze effectief op 19/11 leveren, waar ik nog altijd geen garantie/bevestiging over gekregen heb.
Ik dacht trouwens dat iemand gepost had dat in hun T&C staat dat ze pas afboeken op het moment dat ze leveren, maar dat vind ik niet terug. Integendeel zelfs (al heb ik niet de gehele T&C gelezen) :
"Artikelen aangekocht op de webshop van MediaMarkt worden door de klant vóór de levering
betaald. Er zal geen levering of bestelling gebeuren, zolang het volledige aankoopbedrag niet
wordt betaald. De prijs, inclusief eventuele leveringskosten, moet dus integraal betaald zijn
vóór de levering."
PSN: Redrafted
Thanks! Dan wijken ze af van “de rest”.Xerox schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:17:
[...]
In september werd het volgende geschreven door @Twixie.
[...]
Normaliter wordt er pas geld afgeschreven op het moment van verzending.
Nja, prima.. Je zal het bedrag toch moeten aftikken.
Ik hoor graag van je als je ze beide krijgt, mits Disc Editie.. 😊Niek_1981 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:41:
[...]
Daarom op safe gespeeld en ook bij Bol.com besteld. Mocht Media Markt wat worden dan gaat deze alsnog geannuleerd worden of wellicht kan ik iemand anders er blij mee maken.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |