Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb me nog eens ingeschreven op de sony website.
Reeds gedaan in januari. Op de site zelf kreeg ik weer "bedankt voor je inschrijving" na het klikken, maar geen nieuwe mail of zo. De backend zal dus weten dat ik me al heb ingeschreven, de site heeft telkens opnieuw "bedankt voor je inschrijving", ik kan meerdere malen klikken (en niet een melding dat ik me al heb ingeschreven of zo)

Nu goed, ik reken er ook niet meer op via sony.

En ben het eens met de poster hierboven. Er lijken meer en meer drops te komen sneller na elkaar en bij meerdere outlets. Meer mensen die er effectief 1 vinden in tegenstelling tot de vorige maanden waar dit topic echt leeg was. Maar je moet er nog steeds wel erg actief mee bezig zijn... Hopelijk binnenkort nog meer verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:22
@rebirth_101 Zie toch ook vaak MM belgie met bundels op telegram, laatst was 12 mei en dreamland ook.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:31

Superkiwi

Hoi doei

rebirth_101 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:22:
Bij mij zorgt het jammer genoeg vooral voor frustratie. Als je niet 24u op 24u op die shops en je smartphone kan zitten, lijkt het een compleet verloren zaak.
Voor wat betreft de drops die 's ochtend om half 8 komen en 3 minuten later uitverkocht zijn ben ik het helemaal met je eens. Precies de reden dat ik niet in al die telegram groepen zat.

De loting van CoollBlue stond bijna een week open en hoewel de kans nog steeds relatief klein is hoef je hier niet 24/7 voor op je telefoon te zitten. Als zij weer met zo'n loting komen gewoon daarop inschrijven en eventueel wat bekenden zich voor jou laten inschrijven, dan komt het vast goed :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rebirth_101
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:12
Ja, jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk hoor :) Zoals ik al zei, leek het zo, maar misschien is dat voor een deel door de verhouding België / Nederland hier. Bij die coolblue loting had ik me inderdaad ook ingeschreven. Misschien moet ik toch maar eens die telegram gaan installeren, wie weet komt er net iets wanneer ik toevallig niet aan het werk ben. Bedankt voor de reacties iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@rebirth_101 Nu bij mm
https://www.mediamarkt.be...and-2014385.html?rbtc=tra|con|3221616||||&tduid=449e80eab2c8495f104ff7797c3aeac4

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-05 15:41
Voor dat geld zou er toch wel een Sony oplaaddock mogen inzitten ipv hun goedkope rommel...

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Fijn om te lezen hoe hier met de regelmaat van de klop mensen blijkbaar toch aan een ps5 geraken. Bij mij zorgt het jammer genoeg vooral voor frustratie. Als je niet 24u op 24u op die shops en je smartphone kan zitten, lijkt het een compleet verloren zaak. Het lijkt er trouwens op dat ze in Nederland stukken gemakkelijker te vinden zijn dan in België, of is dat maar een gevoel?
ik begrijp de frustratie wel. Het is mij gelukt door toch maar gebruik te maken van Telegram. En eigenlijk werkte het super. Ik had mijn notificaties aan staan dus ik kreeg eergister rond 07:50 een melding dat er voorraad was bij bol.com. Bij openen van telegram kom je gelijk op een link uit die je naar bol.com winkelwagen brengt.
Dus eigenlijk kan ik je alleen maar aanraden om lid te worden van de Ps5 stock groep op telegram.

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreyypma
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-02 13:54
Mavi86 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 14:29:
[...]

ik begrijp de frustratie wel. Het is mij gelukt door toch maar gebruik te maken van Telegram. En eigenlijk werkte het super. Ik had mijn notificaties aan staan dus ik kreeg eergister rond 07:50 een melding dat er voorraad was bij bol.com. Bij openen van telegram kom je gelijk op een link uit die je naar bol.com winkelwagen brengt.
Dus eigenlijk kan ik je alleen maar aanraden om lid te worden van de Ps5 stock groep op telegram.
Krijg jij hem morgen ook binnen? Nog geen Track & Trace ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 06:08
Jeffreyypma schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:16:
[...]

Krijg jij hem morgen ook binnen? Nog geen Track & Trace ontvangen...
Ik krijg hem ook morgen binnen. Bol heeft laten weten dat hij verzonden is. Op PostNL voorlopig nog geen nieuws. Maar komt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreyypma
Drossie schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:47:
[...]

Ik krijg hem ook morgen binnen. Bol heeft laten weten dat hij verzonden is. Op PostNL voorlopig nog geen nieuws. Maar komt wel goed!
Net de mail gehad inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuskyHawk
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-07-2024
M'n ps4 is zojuist overleden dus moet echt snel een ps5 hebben...

zelfs de ps4 pro kost minimaal 250 euro voor een zwaar gebruikte 2e hands.... :| |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikDuif1981
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-06 21:55
Hier ook geslaagd door 2 Intertoys vestigingen te bellen. Disc versie, + extra controller en 1 game. Geen wachtlijst bij de tweede vestiging in Breda (Hoge Vucht). Dus als je even rondbeltAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ypun5OwdTa7MEfRemLSWwHhvwQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eFQWzwtPVT362cPAPL0R9xzU.jpg?f=fotoalbum_large moet het lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:54

greatgonzo

schit-te-rend!

TheDuskyHawk schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 01:05:

zelfs de ps4 pro kost minimaal 250 euro voor een zwaar gebruikte 2e hands.... :| |:(
kijk eens op marktplaats ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:00
TheDuskyHawk schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 01:05:

Ik moet mijn PS4 Pro nog leeggooien en te koop zetten, maar brengen die dingen echt nog 250eu op? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:40

..Christiaan..

..zwll..

B-Real schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:52:
[...]

Ik moet mijn PS4 Pro nog leeggooien en te koop zetten, maar brengen die dingen echt nog 250eu op? :*)
Ik mijn (2 jaar geleden toen al) 2e hands aangeschafte ps4 slim (toen € 120,- voor betaald) een half jaar terug voor € 180,- verkocht op mp. Niet normaal wat een vraag ernaar is. Mijn ps4 pro is naar mijn zoontje gegaan. Ik wacht nog op de ps5.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:28
Fijn om te lezen hoe hier met de regelmaat van de klop mensen blijkbaar toch aan een ps5 geraken. Bij mij zorgt het jammer genoeg vooral voor frustratie. Als je niet 24u op 24u op die shops en je smartphone kan zitten, lijkt het een compleet verloren zaak. Het lijkt er trouwens op dat ze in Nederland stukken gemakkelijker te vinden zijn dan in België, of is dat maar een gevoel?
Ik heb afgelopen zaterdag rond de klok van 13:00/13:30 gebeld naar de interoys, ik zei hebben jullie een ps5. Ja die staat er nog 1.

Ik las op Tweakers dat iedereen de Intertoys belde, dacht zal ik dat gewoon ff doen. En boem zoon ook een PS5. Denk dat je regelmatig moet bellen naar de winkels. Ik was niet op zoek, ik heb er al 1. En nu mijn zoon ook 1.. blijf positief en bel regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuskyHawk
ik lees het over bellen naar intertoys, en ja hoor, is gewoon te koop bij de 2 intertoys die ik belde, alleen komen die in bundels van 645 euro

ps5disk+controller+spel verplicht

werd mij uitgebreid uitgelegd dat het momenteel echt zo moet ivm die scalpers. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
TheDuskyHawk schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:05:
ik lees het over bellen naar intertoys, en ja hoor, is gewoon te koop bij de 2 intertoys die ik belde, alleen komen die in bundels van 645 euro

werd mij uitgebreid uitgelegd dat het momenteel echt zo moet ivm die scalpers. :O
Verschillende intertoys winkel gebeld maar helaas niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 13:42
Ramon27 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:33:
[...]

Verschillende intertoys winkel gebeld maar helaas niks.
Volgende week krijgen ze weer vracht en en dan kan er zomaar 1 bij zitten. Dus gewoon dan weer proberen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheDuskyHawk
TheDuskyHawk schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:05:

Gekocht.

dus aan iedereen de tip; bel gewoon elke dag naar meerdere intertoys, heb je er zo eentje.
WEL EEN BUNDEL!! €645 --> ps5 disk + extra controller (kleur naar keuze) + spel (horizon forbidden west of gran turismo 7) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rebirth_101
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:12
Hier in België zijn er helaas geen intertoys winkels meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:38

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik had gisteren geluk bij Gamemania Utrecht, maar begreep van iemand op Twitter dat ze ook weer voorraad hadden bij Gamemania Zwolle.
Dus zou zeggen, heb je geen geluk bij Intertoys, probeer de Gamemania even, wel de verplichte bundel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 08:59:
Ik had gisteren geluk bij Gamemania Utrecht, maar begreep van iemand op Twitter dat ze ook weer voorraad hadden bij Gamemania Zwolle.
Dus zou zeggen, heb je geen geluk bij Intertoys, probeer de Gamemania even, wel de verplichte bundel.
Ik kwam het ook tegen: https://twitter.com/Mario...h5USQWWV9lbntwSwjjxg&s=19

Post is van een GM Zwolle medewerkster, uit de reacties maak ik op dat meerder GM een aantal hebben binnen gekregen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Voor de Belgische medetweakers:
Deze ochtend in Game Mania Sint Kruis Brugge nog meerdere ps5 disc beschikbaar. Bundel met controller en een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
fre_ schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 12:32:
Voor de Belgische medetweakers:
Deze ochtend in Game Mania Sint Kruis Brugge nog meerdere ps5 disc beschikbaar. Bundel met controller en een game.
Zojuist gebeld met de Gamemania te Nijmegen. En ik kan hem daar komen ophalen.
Bundel met Horizon voor 600 euro. (Zat nog iets bij maar geen idee wat). F*ck de scalpers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 20:48
Net één gekocht bij GM Tilburg, bedankt voor de melding. Ze hebben er nog een paar staan. Gelukkig met de game waar ik nou net een PS5 voor wilde kopen :)
Bundel met Horizon en een docking station trouwens.

[ Voor 14% gewijzigd door mister_S op 21-05-2022 15:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik de vind winkels ook een soort verkapte scalper met hun zogenaamde overpriced bundels. Iedereen slaat zn sla'tje eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Farabi schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 16:47:
Ik de vind winkels ook een soort verkapte scalper met hun zogenaamde overpriced bundels. Iedereen slaat zn sla'tje eruit.
Iedergeval beter dan bij een mp scalper, je kan er vrij weinig aan doen helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door Amaze86 op 21-05-2022 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 20:48
Ben ik het niet helemaal mee eens. Zo'n dock is voor mij essentieel, laden met een USB kabel aan de dock vind ik altijd enorm onhandig. Dus die dock zou er in mijn geval wel komen. Het spel is 65 euro bij de MM momenteel, dus ja daar heb ik 15 euro teveel voor betaald. Ligt eraan wat je nodig hebt en/of zou kopen bij zo'n apparaat. Als Horizon je niet boeit en zo'n dock voor jou nutteloos is, is zo'n bundel inderdaad geen goede koop.
Jammer dat het zo moet. Ik hoop dat de markt zsm word overspoeld met de PS5, zodat de echte scalpers de lul zijn. Niemand gaat natuurlijk 499 betalen bij zo'n gast terwijl het gewoon in de winkel ligt voor dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:38

MeNTaL_TO

The future is not set

Ja en nee, oplader is niet echt nodig (koop ik zelf later wel), maar Horizon wilde ik sowieso al hebben.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuskyHawk
bundels van winkels zelf zijn altijd duurder dan dat je de playstation + xx + xx los zou kopen...
je gaat mij niet wijs maken dat gran turismo 75 euro is, een controller 75 euro etcetc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:34
TheDuskyHawk schreef op zondag 22 mei 2022 @ 01:21:
bundels van winkels zelf zijn altijd duurder dan dat je de playstation + xx + xx los zou kopen...
je gaat mij niet wijs maken dat gran turismo 75 euro is, een controller 75 euro etcetc
Gran Turismo is € 79,95 (https://www.gamemania.nl/...n-5/145718_gran-turismo-7) als adviesprijs
Een controller is 70 (wit/zwart) of 75 euro (kleurtje) als adviesprijs.
Dus ja de bundles liggen redelijk dichtbij de werkelijke (advies) prijs.

Maar ondanks dat zijn bundles wel vervelend, je moet echt net die game / accessoire willen hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door ShadLink op 22-05-2022 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 05-05 19:05
Iemand hier die weet of je bij Coolblue de losse accesoires/games van je bundel mag retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:18

Yucko

One clown to rule them all !

Patroo schreef op zondag 22 mei 2022 @ 08:10:
Iemand hier die weet of je bij Coolblue de losse accesoires/games van je bundel mag retourneren?
Als ze zien dat het onderdeel van een bundel was (aangezien je de factuur moet laten zien als bewijs dat de items bij hun gekocht zijn) lijkt het me toch dat ze alleen een gehele bundel retour nemen. En bij een defect het kapotte item ruilen en geen geld terug.

[ Voor 19% gewijzigd door Yucko op 22-05-2022 09:19 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:13
Yucko schreef op zondag 22 mei 2022 @ 09:18:
[...]

Als ze zien dat het onderdeel van een bundel was (aangezien je de factuur moet laten zien als bewijs dat de items dat gekocht zijn) lijkt het me toch dat ze alleen een gehele bundel retour nemen. En bij een defect het kapotte item ruilen en geen geld terug.
Je geeft op de CB site aan welke bestelling je wilt retourneren. Losse onderdelen zal dus niet gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:31

Superkiwi

Hoi doei

ShadLink schreef op zondag 22 mei 2022 @ 04:13:
[...]
Alleen is er, buiten moeders die met kerst games voor hun kinderen kopen, vrijwel niemand zo gek om games en accessoires tegen de adviesprijs te kopen.
De meeste 'bundelgames' zijn nu al voor een kleine 60 euro te koop, dan is een adviesprijs van 80 euro aanhouden in een bundel toch behoorlijk overpriced en neigt het zoals al gezegd wordt naar scalper gedrag.

CoolBlue heeft dat met die loting wél heel netjes gedaan, daar betaalde je in de bundel 65 euro voor Horizon Forbidden West. Mediamarkt en GameMania zijn in de regel al niet de goedkoopste winkels en die slaan er nu gewoon een slaatje uit.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 05-05 19:05
Yucko schreef op zondag 22 mei 2022 @ 09:18:
[...]

Als ze zien dat het onderdeel van een bundel was (aangezien je de factuur moet laten zien als bewijs dat de items bij hun gekocht zijn) lijkt het me toch dat ze alleen een gehele bundel retour nemen. En bij een defect het kapotte item ruilen en geen geld terug.
Het leuke is dat ze me twee facturen hebben gestuurd. Een voor de PS5 en een voor de GT7 en de controller. Het is een bundel die door CB zelf is samengesteld. Dus ik dacht dat retourneren me geen probleem leek, maar ik dacht even voor de zekerheid te checken of iemand dit al toevallig heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
TheDuskyHawk schreef op zondag 22 mei 2022 @ 01:21:
Zoals eerder aangehaald zie ik de meest gangbare prijzen voor beide items (GT7 en dual sense) allebei rond 69 euro staan. Dat is als je gewoon op de eerste de beste website koopt. Er zitten vast prijsvechters tussen, maar zelfs op coolblue is het gewoon 69 euro voor beide.

Dus 499+69+69 = 637. De bundel kostte 645 zie ik hierboven. Die 8 euro is niet in verhouding met je verontwaardiging denk ik.

Daarom ben ik het ook eens met @ShadLink
ShadLink schreef op zondag 22 mei 2022 @ 04:13:

Maar ondanks dat zijn bundles wel vervelend, je moet echt net die game / accessoire willen hebben.
De bundels liggen idd redelijk dicht bij adviesprijs, ik vind het wel ok zo in de huidige markt. Is het perfect? Nee, maar het kan slechter. Bij een MP scalper betaal je ook gemiddeld 650 euro, en dan krijg je helemaal niets. Hier nog een controller en een game.

En een controller en een game is toch vaak iets wat je er meteen bij koopt. Elke generatie heb ik enkel een console gekocht als er ook iets was wat ik wou spelen. Nu ligt dat anders, omdat je in deze generatie voor het eerst ook een andere reden hebt, namelijk last-gen games spelen met meer gemak (laadtijden, enz...)

Vaak kocht ik ten hoogste een jaar na release, met een game dus. En die controller extra, ach, die koop je sowieso toch ooit nog wel eens, dus dan maar meteen bij aankoop.

En ik vind een bundel met origineel sony spul ook een stuk gemakkelijker verantwoorden dan die MediaMarkt bundels met hun crappy 3rd (10th) party plasticrap rommel die ze er nog even bij plakken.

Dit topic is de laatste week erg vaak actief geweest. Veel vaker dan eerder het geval was (tot eind april ongeveer). Veel gebruikers raakten op deze weg toch vrij goed aan een ps5. Vaak met bellen (naar intertoys, gamemania) of met coolblue drops/reserveringen.

Dat geeft toch hoop. Ik ben nog steeds niet van plan om rond te bellen (stapje te ver nog, geen zin en tijd voor, laat staan daarna in de auto springen en haasten naar de winkel). Coolblue heb ik geen account, ga er ook geen maken.

Maar het gaat de goede kant uit. Wie weet loop ik binnenkort zelf wel eens per toeval naast een stapel ps5's :P Het kan zomaar gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Tel de volgende keer even tot 10, lees daarna de Topic Warning, en besluit dan of je iets wel of niet moet posten

[ Voor 83% gewijzigd door BM op 23-05-2022 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Niet meer van toepassing

[ Voor 89% gewijzigd door BM op 23-05-2022 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-06 15:05
Amaze86 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:20:
[...]

En dan koop je eentje en er zit een luide Nidec fan in ipv NMB fan.
Delta > NMB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Geef mij maar de nieuwe NMB :) Gister PS5 van bol teruggestuurd door Nidec fan, neefje werd er niet blij van.

Heb Delta gehad en vond die irritanter dan me NMB fan die stiller was in ps5 menu en tijdens gamen. PS5 met Delta fan hebben vaker coil whine, als het goed is gebruikt Sony nu alleen Nidec en NMB fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Amaze86 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:30:
[...]

Geef mij maar de nieuwe NMB :) Gister PS5 van bol teruggestuurd door Nidec fan, neefje werd er niet blij van.

Heb Delta gehad en vond die irritanter dan me NMB fan die stiller was in ps5 menu en tijdens gamen. PS5 met Delta fan hebben vaker coil whine, als het goed is gebruikt Sony nu alleen Nidec en NMB fans.
Welk chipset-model is het nieuwste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 562971

Farabi schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:45:
[...]

Welk chipset-model is het nieuwste?
CFI -11XX als het tweede cijfer een 1 is dan heb je (voorlopig) de laatste serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Laatst online: 08:17
MediaMarkt heeft vanaf vandaag weer voorraad. Bundel met Call of Duty Vanguard, extra controller, Qware en PS+. Er zullen totaal iets van 2000 bundels verdeeld worden over alle winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
MelvinW schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:21:
MediaMarkt heeft vanaf vandaag weer voorraad. Bundel met Call of Duty Vanguard, extra controller, Qware en PS+. Er zullen totaal iets van 2000 bundels verdeeld worden over alle winkels.
En wat is de prijs ongeveer? Enige hoop is bol.com zonder bundels.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 23-05-2022 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Farabi schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:25:
[...]

En wat is de prijs ongeveer?
€744.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 13:42
Hoop geld, vooral voor die qware rommel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik dacht dat GM al te ver ging met hun bundels
Van €670. Maar dit is next level. Even +50% van de console prijs claimen met hun rommel erbij.

Hoe groot is de markt voor een prijs van €744? Ze moeten haast wel de consoles los verkopen straks.

[ Voor 17% gewijzigd door Farabi op 23-05-2022 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 14:43
Farabi schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:15:
[...]

Ik dacht dat GM al te ver ging met hun bundels
Van €670. Maar dit is next level. Even +50% van de console prijs claimen met hun rommel erbij.

Hoe groot is de markt voor een prijs van €744? Ze moeten haast wel de consoles los verkopen straks.
Nee hoor. Die verkopen echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MelvinW schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:21:
Wellicht nog niet aangevuld, maar ik was rond 11:00 bij de MediaMarkt Sontplein Groningen maar daar lag niets.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MelvinW
Anoniem: 562971 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:53:
[...]

Wellicht nog niet aangevuld, maar ik was rond 11:00 bij de MediaMart Sontplein Groningen maar daar lag niets.
Zijn vanochtend pas vertrokken. Momenteel geleverd in de volgende winkels met aantallen erbij:

Emmen
Voorraad: 24
Apeldoorn
Voorraad: 31
Leidschendam
Voorraad: 8
Hoofddorp
Voorraad: 27
Tech Village Rotterdam
Voorraad: 45
Rotterdam Alexandrium
Voorraad: 13
Hoorn
Voorraad: 1
Groningen Centrum
Voorraad: 22
Den Haag
Voorraad: 56
Zwolle
Voorraad: 50
Assen
Voorraad: 1
Utrecht Hoog Catharijne
Voorraad: 24
Breda
Voorraad: 41
Doetinchem
Voorraad: 16
Zoetermeer
Voorraad: 46
Duiven
Voorraad: 35
Middelburg
Voorraad: 35
Ede
Voorraad: 28
Groningen Sontplein
Voorraad: 34
Arnhem
Voorraad: 3
Rotterdam Zuid
Voorraad: 45
Bergen op Zoom
Voorraad: 15
Utrecht The Wall
Voorraad: 28
Nieuwegein
Voorraad: 2

[ Voor 43% gewijzigd door MelvinW op 24-05-2022 11:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 22:40
Patroo schreef op zondag 22 mei 2022 @ 08:10:
Vraag is hier al vaker gesteld en al vaker beantwoord. Het antwoord is, natuurlijk kan dat. Sterker nog, de winkel is wettelijk verplicht dat te accepteren. Iemand hier heeft coolblue er naar gevraagd en die antwoordde als volgt: zolang de game/accessoire apart geleverd wordt kun je dat gewoon retourneren. De games die geleverd worden zijn ook geen officiële Sony bundels, waarbij de game onderdeel is van het pakket. Dan staat vaak ook op de gamehoes vermeld dat die game niet los verkocht mag worden. Het zijn gewoon 2 losse producten die voor de adviesprijs samen verkocht worden.

Ik heb de PS5 met horizon van coolblue inmiddels binnen. Zijn 2 dozen. 1 met de ps5 en 1 met de game. Dus wat je niet gebruikt, lekker retourneren en de winkel is verplicht de retour te accepten. Wet koop op afstand.

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 23-05-2022 12:11 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:27

DaWaN

'r you wicked ??

Staan idd ruim 20 stuks in Utrecht the Wall, maar 744 euro is mij wat te gortig aangezien ik geen CoD speel en geen 2e controller nodig heb

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinge
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-02 10:53
Anoniem: 562971 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:53:
[...]

Wellicht nog niet aangevuld, maar ik was rond 11:00 bij de MediaMarkt Sontplein Groningen maar daar lag niets.
Zojuist een bundel opgehaald bij Sontplein. Lading kwam 16uur binnen. Stonden nog niet op display, even een medewerker vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een zeer vriendelijke jongeman gesproken bij de MediaMarkt Sontplein en je moet er inderdaad naar vragen, ten tijde van dit schrijven waren er nog 35 pakketten.

En voor de ‘datmagikhiernietschrijven’ de hype is nu echt wel over.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 562971 op 24-05-2022 11:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 14:21
In Breda waren er om 11 uur nog 1 pallet vol ps5's met bundel.

Volgens de medewerker daar liep het niet storm en stonden er achter nog wel een palletje.

PVoutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 16:51
Ik was net bij MM Den Haag (oude locatie, gaat vandaag dicht).

Daar stonden nog pallets vol met PS5 bundels, ik gok een stuk of 40.

Ik ben al 2 jaar op zoek naar een PS5, maar heb 'm toch laten staan. De bundelprijs met Chinese plastic accessoires kost 740 euro, voor dat geld kan ik net zo goed bij een scalper kopen.

Ik wil best graag een spelletje spelen, maar ik weiger mee te doen aan de mania en bij te dragen aan e-waste.

Voor mede-tweakers die dezelfde insteek hebben: de beste deal is in mijn ervaring rechtstreeks bij Sony (losse console tegen de normale adviesprijs), of bij Game Mania. GM verkoopt weliswaar alleen gebundeld met 2 spellen, maar die mag je zelf uitzoeken. Dat is in mijn ogen een stuk eerlijker, want die spellen had je toch wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Weet iemand hoe het 'breng me op de hoogte' berichtje van bol werkt? Kan je direct bestellen als er voorraad is? Of gaat dit als een soort wachtrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Farabi schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 16:30:
Weet iemand hoe het 'breng me op de hoogte' berichtje van bol werkt? Kan je direct bestellen als er voorraad is? Of gaat dit als een soort wachtrij?
Ik heb sinds het begin (dus circa 2 jaar geleden) meerdere malen die functie proberen te gebruiken. Ik heb nooit een mailtje van ze gehad, ondanks dat ze regelmatig voorraad blijken te hebben gehad.

Wat mijn ervaring betreft werkt het dus helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:54
Farabi schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 16:30:
Dat werkt voor geen meter. Ik sta daar al lang op aangemeld, maar heb nog nooit een bericht gehad. Dit terwijl ze dus intussen wel voor korte tijd beschikbaar zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dat klinkt dan als een soort wachtrij in mijn oren. Waarschijnlijk nog tienduizenden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-06 19:01
LeonM schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 16:14:
GM verkoopt weliswaar alleen gebundeld met 2 spellen, maar die mag je zelf uitzoeken.
De laatste keer dat ik bij een Game Mania was, mocht dat niet. Kan veranderd zijn, kan ook aan de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:54
Farabi schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 16:50:
Dat klinkt dan als een soort wachtrij in mijn oren. Waarschijnlijk nog tienduizenden voor mij.
Ik vermoed eerder dat ze gewoon uitverkocht zijn voordat het signaal van op voorraad naar de klanten wordt verstuurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klavertje3
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-03 06:38
LeonM schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 16:14:
Ik was net bij MM Den Haag (oude locatie, gaat vandaag dicht).

Daar stonden nog pallets vol met PS5 bundels, ik gok een stuk of 40.

Ik ben al 2 jaar op zoek naar een PS5, maar heb 'm toch laten staan. De bundelprijs met Chinese plastic accessoires kost 740 euro, voor dat geld kan ik net zo goed bij een scalper kopen.

Ik wil best graag een spelletje spelen, maar ik weiger mee te doen aan de mania en bij te dragen aan e-waste.

Voor mede-tweakers die dezelfde insteek hebben: de beste deal is in mijn ervaring rechtstreeks bij Sony (losse console tegen de normale adviesprijs), of bij Game Mania. GM verkoopt weliswaar alleen gebundeld met 2 spellen, maar die mag je zelf uitzoeken. Dat is in mijn ogen een stuk eerlijker, want die spellen had je toch wel gekocht.
Stukje positief, als de voorraad bij MM blijft liggen is het iig een indicatie dat de markt (niet meer) zo wanhopig is. En hopelijk gaan de bundels dan ook weer omlaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
De reden dat ze blijven liggen zijn de belachelijke bundel prijzen. Ik denk echt niet dat die zouden blijven liggen voor €499.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
108rogar schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 16:52:
[...]

De laatste keer dat ik bij een Game Mania was, mocht dat niet. Kan veranderd zijn, kan ook aan de winkel liggen.
Dat zou kunnen. Mijn ervaring is dat GM verkopers meestal wat meer klantgericht zijn dan bijv. MM of Intertoys, die uitsluitend bundels met goedkope hardware verkopen.

Een GM verkoper wist mij te vertellen dat wanneer je een account hebt bij hun met bestelhistorie (dus als je duidelijk een gamer bent, en geen scalper), dan mag een werknemer een PS5 verkopen met 2 A-titel games naar keuze, zonder extra hardware. Dat vind ik prima, want die twee games had ik anders toch wel gekocht.

Echter, GM heeft een stuk minder voorraad dan MM. Ik heb tot noch toe geen geluk gehad, maar ik heb gelukkig ook geen haast :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
klavertje3 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:21:
[...]

Stukje positief, als de voorraad bij MM blijft liggen is het iig een indicatie dat de markt (niet meer) zo wanhopig is. En hopelijk gaan de bundels dan ook weer omlaag.
Positief? Best wel droevig eigenlijk dat ik weet dat ze in de winkel liggen, maar niet naar de winkel ga door die bundel prijzen. Het dieptepunt gaat zelfs nog dieper in mijn ogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glennvc90
  • Laatst online: 25-05-2022
In dreamland komen er regelmatig binnen. Heb de mijne daar vorige week ook kunnen kopen. Is wel altijd maar per 5 dat ze binnen komen. Is wel steeds met een bundel van 1 extra controller en 2 games voor 718 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Telegram ontploft weer eens, dus wie voor zichzelf nog zoekende is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Anoniem: 562971 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 09:18:
Telegram ontploft weer eens, dus wie voor zichzelf nog zoekende is... :)
Zijn er meerdere telegram-groepen? Bij de mijne heb ik maar 1 melding gehad vandaag. De rest van de dagen maar maximaal 2 of 3. Geen echte stormloop hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Farabi schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:08:
[...]

Zijn er meerdere telegram-groepen? Bij de mijne heb ik maar 1 melding gehad vandaag. De rest van de dagen maar maximaal 2 of 3. Geen echte stormloop hier.
Flinke drops van de Disc Version (EUR 499) vanmorgen op Amazon IT/FR.

[ Voor 7% gewijzigd door MaZo op 25-05-2022 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 18:21
Flinke? Ik denk dat ik binnen 20 seconden na de melding op de links klikte, zonder resultaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreyypma
MaZo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:56:
[...]
Flinke drops van de Disc Version (EUR 499) vanmorgen op Amazon IT/FR.
Zowel op IT als FR wel prime nodig anders kon je hem niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Flieger schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:05:
Flinke? Ik denk dat ik binnen 20 seconden na de melding op de links klikte, zonder resultaat..
Alleen voor Prime leden, al voldoet een 30 dagen trial.

Nu overigens net weer een drop. Dit keer de Digital Version.

[ Voor 11% gewijzigd door MaZo op 25-05-2022 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 18:21
MaZo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:17:
[...]
Alleen voor Prime leden, al voldoet een 30 dagen trial.

Nu overigens net weer een drop. Dit keer de Digital Version.
Check, Prime aanwezig. Maar ik zie nergens een bestelknop, de link met direct toevoegen aan winkelmandje en afrekenen ook zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreyypma
Flieger schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:19:
[...]

Check, Prime aanwezig. Maar ik zie nergens een bestelknop, de link met direct toevoegen aan winkelmandje en afrekenen ook zonder resultaat.
Alles is alweer op ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:22
[...]

Tip: check ook de chat van die groep. Daar posten mensen als ze voorraad bij winkel(ketens) hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
jongetje schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:41:
[...]

Tip: check ook de chat van die groep. Daar posten mensen als ze voorraad bij winkel(ketens) hebben gezien.
Hoe zie ik die chat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:59
klavertje3 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:21:
[...]

Je zou toch zeggen dat die bundels inderdaad geen stand houden als er dalijk gewoon overal winkelvoorraad is. Is laatste tijd wel heel veel voorraad geweest. Dus denk dat einde nu wel beetje in zicht komt. Mag ook wel is tijd worden na 1.5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flownez07
  • Laatst online: 29-05-2022
Ik ga het niet kopen wil al die plastieke brol enzo niet.
Is het waart om op de Ps5 een PlaystationPlus ding te hebben?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kOQp8eoIwwYQUaA56K3jYFEoBEI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BU8ab6HXIdoPjZzoKLZPlryw.png?f=user_large
btw deze mediamarkt ding is vandaag dus iedereen ga naar mediamarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07-2024
[...]

Ik zit enkel op ps5 stock alert die werkt wel goed. Ik hoop er echt binnenkort een te pakken te krijgen. Die meuk erbij is echt niet cool en 731 EUR is nog een hap geld ook ;w Het aanbod van ps5 op marktplaats is trouwens echt gigantisch ik hoop dat de beschikbaarheid beter wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Z0di4k op 26-05-2022 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:44
Stel als nu bij elke amazon het Prime proefabbo verlopen is. Hoe weet ik dan wanneer er een drop komt. Wil dan niet steeds overal 3 euro per maand betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaaoie17 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:29:
Stel als nu bij elke amazon het Prime proefabbo verlopen is. Hoe weet ik dan wanneer er een drop komt. Wil dan niet steeds overal 3 euro per maand betalen.
Lees even een paar pagina's terug... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Anoniem: 562971 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:42:
[...]

Lees even een paar pagina's terug... ;)
Maar kun je ook opnieuw een proefabbo nemen. Heb al een ps5, maar mocht het ooit weer nodig zijn. Die drops worden niet altijd van te voren aan gekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaaoie17 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:04:
[...]

Maar kun je ook opnieuw een proefabbo nemen. Heb al een ps5, maar mocht het ooit weer nodig zijn. Die drops worden niet altijd van te voren aan gekondigd.
Wanneer er voorraad is, is voor iedereen koffiedik kijken :)

Soms heb je het geluk dat en tweaker fysieke voorraad aankondigt 1 á 2 dagen van te voren, kijk hier dus ieder e dag even :Y

De meeste kans heb je bij Amazon DE en Bol, mocht je een kale willen kopen, zou dus daar mijn pijlen op richten. Vaak op een woensdag of (de laatste tijd) dinsdagochtend rond 08:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Anoniem: 562971 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:16:
[...]
Wanneer er voorraad is, is voor iedereen koffiedik kijken :)

Soms heb je het geluk dat en tweaker fysieke voorraad aankondigt 1 á 2 dagen van te voren, kijk hier dus ieder e dag even :Y

De meeste kans heb je bij Amazon DE en Bol, mocht je een kale willen kopen, zou dus daar mijn pijlen op richten. Vaak op een woensdag of (de laatste tijd) dinsdagochtend rond 08:00
Maarja dan moet je ook gokken dat prime je geld gaat kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
Geen verkoop op het forum

[ Voor 86% gewijzigd door BM op 28-05-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farshid616
  • Laatst online: 01-06-2022
Weet iemand de beschikbaarheid in de buurt van Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Zojuist een (nieuwe) PS5 ontvangen van het type CFI-1016 die vorige week bij Amazon.nl besteld is.

Dit type werd toch niet meer geproduceerd en is opgevolgt door de CFI-1116 met een kleinere heatsink?

Heeft Sony inmiddels voldoende materialen om de (originele) grote heatsink weer te produceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:59
jaaoie17 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:18:
[...]

Maarja dan moet je ook gokken dat prime je geld gaat kosten.
Volgens mij heeft Amazon Frankrijk vaker voorraad dan Duitsland.

Prime kost je 3 euro in de maand, doe je dat 3 maanden kost het je 9 euro en is de kans dat er een drop is geweest redelijk groot.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:00
kw_nl schreef op maandag 30 mei 2022 @ 15:39:
[...]

Volgens mij heeft Amazon Frankrijk vaker voorraad dan Duitsland.

Prime kost je 3 euro in de maand, doe je dat 3 maanden kost het je 9 euro en is de kans dat er een drop is geweest redelijk groot.
Wanneer je Prime neemt en het dezelfde dag opzegt kost het zelfs helemaal niets. Amazon.FR dropt altijd woensdag dus gewoon in de ochtend Prime nemen en deze in de middag weer opzeggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-03 11:14
krablander schreef op maandag 30 mei 2022 @ 14:50:
Zojuist een (nieuwe) PS5 ontvangen van het type CFI-1016 die vorige week bij Amazon.nl besteld is.

Dit type werd toch niet meer geproduceerd en is opgevolgt door de CFI-1116 met een kleinere heatsink?

Heeft Sony inmiddels voldoende materialen om de (originele) grote heatsink weer te produceren?
De drop van Amazon NL waren hoogstwaarschijnlijk modellen van een jaar geleden, die ze nog hebben teruggevonden in hun warehouse.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:33

Flabergasted

Prepare to die !

Bij Amazon Frankrijk geen aflever adres in Frankrijk nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
maikie61 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 15:53:
[...]

De drop van Amazon NL waren hoogstwaarschijnlijk modellen van een jaar geleden, die ze nog hebben teruggevonden in hun warehouse.
Heb je daar een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashHeaven
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-06 08:50
Mensen met info over mogelijk re-stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thonz schreef op maandag 30 mei 2022 @ 16:04:
[...]

Heb je daar een bron voor?
Aan de versie nummering te zien van de leveringen die gedaan die vanuit Amazon NL zijn verstuurd lijkt mij het evident dat er in ieder geval "ergens" nog een oud voorraadje is gevonden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
schumi1986 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 15:53:
[...]

Wanneer je Prime neemt en het dezelfde dag opzegt kost het zelfs helemaal niets. Amazon.FR dropt altijd woensdag dus gewoon in de ochtend Prime nemen en deze in de middag weer opzeggen
Kun je op die manier eindeloos prime gratis krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlashHeaven
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-06 08:50
Zojuist willekeurig de Game Mania in Roermond ingelopen en een bundel meteen kunnen meenemen van PS5 Disk, Horizon en Docking station voor 570 euro. Vandaag is nieuwe voorraad voorgekomen bij meerdere Game Mania's, maar zij geven het aan nergens te vermelden zodat er geen stormvloed komt aan mensen.
Pagina: 1 ... 519 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord