Als je elke keer een nieuw account gebruikt weljaaoie17 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:12:
[...]
Kun je op die manier eindeloos prime gratis krijgen?
Alternate:
€ 900,- voor een PS5, headset en 2 games... Achterlijk !
En hoezo alweer uitverkocht!??Flabergasted schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:28:
Alternate:
FlabbergastedFlabergasted schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:28:
Alternate:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
GameMania in Zwolle niet. Net even gebeld. (en nee, geen #fakenews om er zelf eentje te bemachtigen hoor)FlashHeaven schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:26:
Zojuist willekeurig de Game Mania in Roermond ingelopen en een bundel meteen kunnen meenemen van PS5 Disk, Horizon en Docking station voor 570 euro. Vandaag is nieuwe voorraad voorgekomen bij meerdere Game Mania's, maar zij geven het aan nergens te vermelden zodat er geen stormvloed komt aan mensen.
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
GameMania in Vlaardingen ook nog niet. Had wel de mogelijkheid om op de reserve lijst te staan. Dat maar gedaan. Geen haast...Christiaan.. schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:49:
[...]
GameMania in Zwolle niet. Net even gebeld. (en nee, geen #fakenews om er zelf eentje te bemachtigen hoor)
[ Voor 0% gewijzigd door carlhendrix op 31-05-2022 15:27 . Reden: typo ]
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Ik had deze week ook in Roermond bemachtigd. Vroeg er ook willekeurig naar.
Niet dat iemand er nu iets aan heeft, maar vandaag was er een drop bij Nedgame gameshop. Disc version gebundeld met 3 games + extra controller. Geen idee hoeveel er waren.
Ik heb met puur geluk de laatste kunnen bestellen. De emailnotificatie daar heeft compleet niet gewerkt.
Ik heb met puur geluk de laatste kunnen bestellen. De emailnotificatie daar heeft compleet niet gewerkt.
prijs?Cascade schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:41:
Niet dat iemand er nu iets aan heeft, maar vandaag was er een drop bij Nedgame gameshop. Disc version gebundeld met 3 games + extra controller. Geen idee hoeveel er waren.
Prijs was € 800,- , eigenlijk de adviesprijs van alle onderdelen zonder een extra schaarstebonus.
Deze set neem ik aan?Cascade schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:44:
[...]
Prijs was € 800,- , eigenlijk de adviesprijs van alle onderdelen zonder een extra schaarstebonus.
Bij hun Krijg je vaker een korte kans om er een te bestellen. Iemand een idee of ze daar dan vaak kleinere drops hebben? En krijg je hem ook snel binnen?
Ik heb er vanavond net een gekocht bij Mediamarkt Eindhoven centrum. Bundel voor 731euro. Vraag het ze maar, ze hebben voorraad maar het staat in de opslag.
Wat krijg je erbij?farshid616 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:22:
Ik heb er vanavond net een gekocht bij Mediamarkt Eindhoven centrum. Bundel voor 731euro. Vraag het ze maar, ze hebben voorraad maar het staat in de opslag.
Ik weet niet hoe groot en hoevaak de drops zijn. Vorige keer was 2 weken geleden dacht ik, sinds die tijd houd ik hen in de gaten.klavertje3 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:19:
[...]
Bij hun Krijg je vaker een korte kans om er een te bestellen. Iemand een idee of ze daar dan vaak kleinere drops hebben? En krijg je hem ook snel binnen?
Snel binnen: zeker, half uur na bestellen is het verzonden en zal morgen waarschijnlijk aankomen.
Er zit een behoorlijke schaarste bonus in, de controller en de games zijn veel goedkoper te koop (en dan heb ik het nog niet eens over de tweede hands websites die er vol mee staan in gesealde verpakking).Cascade schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:44:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als je in dezelfde webshop alles los zou kunnen kopen betaal je 12 euro minder, dat leek mij redelijk. Als je rondshopt bij anderen dan kun je er meerdere tientjes afschaven, voorwaarde is wel dat je dan eerst een losse PS5 of kleine bundel te pakken kunt krijgen. Marge voor de shop gun ik nog wel, als het maar niet compleet over de kop gaat.Jumpman schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 07:59:
[...]
Er zit een behoorlijke schaarste bonus in, de controller en de games zijn veel goedkoper te koop (en dan heb ik het nog niet eens over de tweede hands websites die er vol mee staan in gesealde verpakking).
2e hands sealed: ga je gang, ik ga dat persoonlijk niet proberen/belonen.
PS5-disk+ zwarte controller + call of duty vanguard+ een jaar lidmaatschap ps plus + hoofdtelefoon en controllerstandaard
amazon DE drop.. is Amazon ook over op de bundels?
Ja Amazon verkoopt nu heel regelmatig bundels.. deze was 572 euro incl btw & verzending met een digitale voucher voor forbidden west.. niet eens de fysieke gamegreatgonzo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:40:

Dat is nieuwe Sony bundel, net als met Ratchet&Clank.greatgonzo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:40:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
GameMania Zoetermeer heeft nog een aantal Digital Editions liggen. (kan me niet voorstellen dat je er 1 wilt, maar toch
)
Net geweest voor Disc version maar helaas.
Geen idee van de bundelsamenstelling overigens
Net geweest voor Disc version maar helaas.
Geen idee van de bundelsamenstelling overigens
[ Voor 15% gewijzigd door wicked1980 op 01-06-2022 12:48 ]
Lag gisteren een stapel bundels bij de MM Hoorn.
731 voor disc+ps plus + extra controller en CoD Vanguard.
731 voor disc+ps plus + extra controller en CoD Vanguard.
Amazon drop was Prime only. Maar met mijn NL Prime kon ik 'm niet selecteren. Is dat echt per land verschillend?greatgonzo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:40:
amazon is altijd prime only. En een Prime abbo voor elk land individueel (je kunt 30 dagen gratis op proef nemen)carlhendrix schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:14:
[...]
Amazon drop was Prime only. Maar met mijn NL Prime kon ik 'm niet selecteren. Is dat echt per land verschillend?
Voor de info hoe het werkt: https://alerts.laagst.nl/blog/playstation-5-kopen-amazon/
[ Voor 11% gewijzigd door greatgonzo op 01-06-2022 13:29 ]
Helaas wel, je kunt een proefabbo nemen. Deze kun je dan weer annuleren. Of je dan op tijd bent, is de vraag natuurlijk.carlhendrix schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:14:
[...]
Amazon drop was Prime only. Maar met mijn NL Prime kon ik 'm niet selecteren. Is dat echt per land verschillend?
Niet altijd, dat is echt iets van de laatste maanden. Heb daarvoor al 3x PS5 kunnen bestellen zonder Prime, op zowel Amazon DE als FR en IT.greatgonzo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:28:
[...]
amazon is altijd prime only. En een Prime abbo voor elk land individueel (je kunt 30 dagen gratis op proef nemen)
Voor de info hoe het werkt: https://alerts.laagst.nl/blog/playstation-5-kopen-amazon/
Twee weken geleden was dezelfde bundel met fysieke game (die je dan ook gewoon kon retourneren).stin00 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:48:
[...]
Ja Amazon verkoopt nu heel regelmatig bundels.. deze was 572 euro incl btw & verzending met een digitale voucher voor forbidden west.. niet eens de fysieke game
Ik krijg het idee dat er op dit moment in heel regio Rijnmond geen ps5 bundels te vinden zijn. De Intertoys filialen die ik bel(Hoogvliet, S'dam, R'dam, Spijk en Oud-Beijerland) geven aan dat er een wachtlijst is en dat ze geen nieuwe mensen meer erop zetten.
GM ook leeg maar wel WL mogelijkheid.
MM R'dam centrum ook niets meer met als klap op de vuurpijl medewerkers die zeggen dat ze er zelf één te koop hebben voor 100 euro meer dan de MM prijs.
Ik word een beetje moedeloos van de situatie en zit sterk te twijfelen of ik niet gewoon iemand op MP blij ga maken met wat extra's.
GM ook leeg maar wel WL mogelijkheid.
MM R'dam centrum ook niets meer met als klap op de vuurpijl medewerkers die zeggen dat ze er zelf één te koop hebben voor 100 euro meer dan de MM prijs.

Ik word een beetje moedeloos van de situatie en zit sterk te twijfelen of ik niet gewoon iemand op MP blij ga maken met wat extra's.
Anoniem: 1420638
Nice!basjuhh schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 14:23:
Media Markt in Middelburg heeft nog drie volle pallets staan!
[Afbeelding]
Begrijp vanuit mm zoetermeer dat het voorlopig wel alleen zulke pakketen zijnbasjuhh schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 14:23:
Media Markt in Middelburg heeft nog drie volle pallets staan!
[Afbeelding]
Mijn vriendin was gisteren in de MediaMarkt Leeuwarden. Ik appte haar quasi-serieus of ze toevallig nog PS5's hadden, ervan uitgaande dat ik toch weer achter het net zou vissen. Hadden ze net 3 pallets binnengekregen! Ik ben nu dus ineens 730 euro armer maar een fantastisch apparaat rijker. Het is hard gegaan met die 3 pallets, volgens mij waren ze in een dag leeg.
Mediamarkt Roermond heeft nog 3/4 pallets vol met PS5 bundels. (+/- 30 dozen). Deze staan wel in het magazijn dus in dat geval even vragen aan een medewerker!
-knip- zie topicwaarschuwing en modbreak
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 07-06-2022 00:59 ]
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Altijd wat te zeuren hebben, je bent een Nederlander of niet he...Christiaan.. schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:54:
[...]
Er is wel aandacht aan besteed om de bundels mooi te presenteren....zucht. Het mag niks kosten maar enorm veel opleveren. Ik wacht nog wel ff.

Als je verplicht een bundel moet aanschaffen dan vind ik dat best idioot. Als je 2 pallets met ps5 hebt liggen voor € 500,- basis en daarnaast 2 pallets met de bundel items voor € 744,- weet ik wel welke je aan de straatstenen niet kwijt kan. Onder het mom 'scalping' tegen te gaan, moet je verplicht maar items erbij kopen die je niet nodig hebt.sjaak88 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:58:
[...]
Altijd wat te zeuren hebben, je bent een Nederlander of niet he.
Heeft denk ik weinig met mijn nationaliteit te maken.
PS5 met verplicht een spel naar keuze zou ik helemaal prima vinden. Eventueel een extra controller ook nog wel, maar niet dit. Volgens mij zit er ook psplus bij. Handig voor als je dat al hebt.
Aanvulling... Volgens mij is dit de duurste bundel die ik gezien heb in de winkels...
[ Voor 5% gewijzigd door ..Christiaan.. op 04-06-2022 16:04 . Reden: Aanvulling ]
Niks mos mee toch, hij wacht op een ps5 zonder die bundels. Straks moet MM wel als ze er teveel van hebben in hun magazijnsjaak88 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:58:
[...]
Altijd wat te zeuren hebben, je bent een Nederlander of niet he.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Natuurlijk is daar niks mis mee en moet hij dat helemaal zelf weten. Maar naar 2 jaar wachten komen ze eindelijk op voorraad en dan omdat ze niet mooi gedisplayed staan dan skip je zeAmaze86 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 16:02:
[...]
Niks mos mee toch, hij wacht op een ps5 zonder die bundels. Straks moet MM wel als ze er teveel van hebben in hun magazijn
Ja sorry maar er moet echt altijd wat geklaagd worden hier

ps+ kan je stacken volgens mij, dus is niet 'verloren', ook al heb je het al. Van wat ik kan zien zit er deze keer bij de MM wel normale items bij. Een game, een controller (officieel) en ps+. 500+70+60+70 (ongeveer zoiets) is 700 euro. Ben even vergeten wat de bundel kost, maar er zit idd nog wat bundelvet aan voor MM...Christiaan.. schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 16:01:
[...]
Als je verplicht een bundel moet aanschaffen dan vind ik dat best idioot. Als je 2 pallets met ps5 hebt liggen voor € 500,- basis en daarnaast 2 pallets met de bundel items voor € 744,- weet ik wel welke je aan de straatstenen niet kwijt kan. Onder het mom 'scalping' tegen te gaan, moet je verplicht maar items erbij kopen die je niet nodig hebt.
Heeft denk ik weinig met mijn nationaliteit te maken.
PS5 met verplicht een spel naar keuze zou ik helemaal prima vinden. Eventueel een extra controller ook nog wel, maar niet dit. Volgens mij zit er ook psplus bij. Handig voor als je dat al hebt.
Toch al beter dan die bundel die ze de voorbije maanden brachten, met Ali express kwaliteit rommel er bij (ben het merk zelfs al vergeten...)
Nee, ps5 en andere items worden in een standaard omdoos gestopt om voor veel geld verkocht te worden.sjaak88 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 16:03:
[...]
Natuurlijk is daar niks mis mee en moet hij dat helemaal zelf weten. Maar naar 2 jaar wachten komen ze eindelijk op voorraad en dan omdat ze niet mooi gedisplayed staan dan skip je ze![]()
Ja sorry maar er moet echt altijd wat geklaagd worden hier
Als ik veel geld uitgeef, mag het ook mooi verpakt zijn.....of de prijs moet ernaar zijn dat de verpakking niet van belang is.
Ja, dat heb je in je vorige post aangegeven en dat is ook prima. Dat je dus vanwege het uiterlijke verpakking ze skipt. Meer kans voor degene die ze echt graag willen hebben dan...Christiaan.. schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 16:05:
[...]
Nee, ps5 en andere items worden in een standaard omdoos gestopt om voor veel geld verkocht te worden.
Als ik veel geld uitgeef, mag het ook mooi verpakt zijn.....of de prijs moet ernaar zijn dat de verpakking niet van belang is.
Vind het bundelen niet erg, maar vind de mm bundel ook matig, extra controller mooi, plus.... Is geen weg gegooid geld, maar, Slecht spel en matige accessories. Zeg dan voor minimaal x bedrag aan extras. Nu is het toch 100euro weg gooien.
Maar fijn om te zien dat er voorraad komt, alhoewel regio rijnmond nog steeds karig is.
Maar fijn om te zien dat er voorraad komt, alhoewel regio rijnmond nog steeds karig is.
Het is inderdaad erg laks dat ze het zo uitstallen, helemaal voor dat geld...Christiaan.. schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:54:
[...]
Er is wel aandacht aan besteed om de bundels mooi te presenteren....zucht. Het mag niks kosten maar enorm veel opleveren. Ik wacht nog wel ff.
Als je nou voor de bundel een spel zelf mag kiezen was het nog acceptabel geweest. PS plus en tweede controller zulen velen toch wel willen (ik zelf niet).
PS5 (500) + game (70) + PS plus (60) + 2e controller (70) + plastic meuk (44) valt dan nog wel te overzien, maar als je er nog een spel bij wil hebben wordt het al over de 800 euro...
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Weet iemand toevallig of je de Mediamarkt kan bellen met de vraag of ze dan een Ps5 voor je apart zetten of zou dat in dit geval niet kunnen door de grote vraag naar de consoles? En dat je hem dan dezelfde dag kan ophalen uiteraard.Mog schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 17:43:
3 van deze pallets bij de Mediamarkt in Heerhugowaard
[Afbeelding]
Amazon gaat het ook anders aanpakken: https://www.redmondpie.co...-invitation-to-buy-a-ps5/
Hopen dat dit snel bij Amazon NL ook mogelijk wordt
Hopen dat dit snel bij Amazon NL ook mogelijk wordt
Wat is de originele verkooplink voor de ps5 van amazon NL? Als ik op amazon zoek krijg ik 3e partijen te zien met scalp-prijzen?
Ik heb van Amazon NL alleen de Ratchet & Clank-bundel in m’n bookmarks staan: https://www.amazon.nl/dp/B095Z1QGWJFarabi schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:53:
Wat is de originele verkooplink voor de ps5 van amazon NL? Als ik op amazon zoek krijg ik 3e partijen te zien met scalp-prijzen?
Kijk hoe klein de xbox series S doos is in vergelijking.OB1 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:37:
Ook bij de Mediamarkt in Den Bosch staan er tientallen bundels van de PS5-diskeditie
[Afbeelding]
Nogmaals wat betreft die bundel, zoals aangegeven niet per se een slechte deal, maar je moet die game wel echt willen. De reden dat ik persoonlijk niet voor die bundel zou gaan, is dus niet de bruine kartonnen sleeve van MM (beetje jammer, dat wel), maar de game die me persoonlijk 0,0 aanspreekt.
Ben al lang niet meer geïnteresseerd in CoD, en dat schijfje krijg je aan de straatstenen niet kwijt. Zeker niet in een tijdperk dat iedereen Free to Play CoD speelt (warzone en zo). De reviews van vanguard spreken ook totaal niet aan. Dat is toch die CoD met die vage supernatural sh*t toch?
Er was ook wat kritiek op de bol and coolblue bundels. Maar zover ik mij kan herinneren kwamen die toch van bij het begin steeds met Sony spul gebundeld (controller, ...) en een game die je echt wil hebben. Horizon of GT7 bvb. En nog net iets goedkoper ook.
Het dringt bij mij nu pas door dat 1 kartonnen doos op die foto ook echt 1 ps5 is. Dacht dat er meerdere ps5 in de kartonnen doos zaten, en dat ze bij MM te lui waren om ze ook netjes uit te stallen.
De sleeve is dus nodig om te bundel te maken. Hoe krijg je anders aan de klant uitgelegd dat 'ie alle losse items in z'n karretje moet doen, en dan pas de ps5 kan en mag afrekenen. Terwijl 'ie toch gewoon de ps5 los uit het rek kon halen. Dan wordt het net iets te doorzichtig.
Ik ben het er mee eens dat het qua presentie nergens op slaat. Mooie console, mooie witte dozen, duur apparaat en erg gegeerd, en dan ze dan zo neerzetten alsof ze de pallet rechtstreeks van de boot in de winkel hebben getrokken. Beetje jammer.
Alles in die ‘omdoos’ heeft toch gewoon de eigen doos? Alsof je klaagt dat een bundel van CB in een Coolblue doos verpakt is voor de verzending. Ik snap het probleem echt niet. Iedereem weet dat dit een door MM verzonnen bundel is om de omzet en marge te maximaliseren door allerlei anders moeilijk verkoopbare shit erbij te stoppen.Amos_x schreef op zondag 5 juni 2022 @ 13:48:
[...]
Ik ben het er mee eens dat het qua presentie nergens op slaat. Mooie console, mooie witte dozen, duur apparaat en erg gegeerd, en dan ze dan zo neerzetten alsof ze de pallet rechtstreeks van de boot in de winkel hebben getrokken. Beetje jammer.
Je vraagt of je kan bellen.....waarom bel je niet gewoon?Zeebonki schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:32:
[...]
Weet iemand toevallig of je de Mediamarkt kan bellen met de vraag of ze dan een Ps5 voor je apart zetten of zou dat in dit geval niet kunnen door de grote vraag naar de consoles? En dat je hem dan dezelfde dag kan ophalen uiteraard.
Vraagje:
Weet iemand toevallig ook of de Mediamarkt bundels verkoopt met de PS5 digital edition?
Ik zie namelijk alleen PS5 Disc bundels bij de MM, dus vroeg mij af of ze überhaupt PS5DE verkopen op dit moment.
Weet iemand toevallig ook of de Mediamarkt bundels verkoopt met de PS5 digital edition?
Ik zie namelijk alleen PS5 Disc bundels bij de MM, dus vroeg mij af of ze überhaupt PS5DE verkopen op dit moment.
Heb er vandaag een opgehaald bij de mediamarkt in Zwolle, hebben alleen de disc versie. (was zelf allang blij dat ze niet alleen de digitale hadden). Ze verkopen hem ook alleen in pakket vorm: inclusief (waardeloze) headset, een oplaad station en call of duty (beroerde game). Zit ook een jaar PlayStation plus bij. Jammer van de accessoires en game maar ja anders geen PlayStationmrkuiken schreef op maandag 6 juni 2022 @ 00:01:
Vraagje:
Stonden er vanmiddag nog een stuk of 20 zei de medewerker, ben er 45 minuten binnen geweest en in die periode zijn er zeker 5 verkocht. Gaat heel hard.
Was voor iets anders bij de mediamarkt maar viel met de neus in de boter
[ Voor 14% gewijzigd door kever678 op 06-06-2022 03:19 ]
Ze gaan er steeds meer zooi bij doen, jeemig!

Neehoor, 2 controllers.Dyna20 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:27:
[...]
Belachelijk zeg, verplicht 3 controllers erbij.
Je krijgt er 1 jaar technische support bij
800 euro das toch wel ff slikken.... ik had me 25 januari aangemeld bij playstation maar nog geen bericht. Het gekke is dat ik een QR code zag in playstation live feed.... heb die geklikt en opnieuw geregistreerd... Dat lijkt balen heb een bevestiging van 25 Jan maar kon dus opnieuw registreren?!?!?
Knettergek die MM bundels, geen haar beter dan alle andere scalpers.
Mijn PS5 disc via PS zelf en dus normale adviesprijs voelt op deze manier inmiddels als een koopje.
Mijn PS5 disc via PS zelf en dus normale adviesprijs voelt op deze manier inmiddels als een koopje.
Was daar even met een verkoper aan het kletsen. Die stond er versteld van dat ik er vorig jaar 1 kale console kon kopen bij ze.
Anoniem: 374460
Echt bizar idd. Maarja zolang mensen het blijven kopen en dus opgelicht willen worden blijven ze het aanbieden.B-Real schreef op maandag 6 juni 2022 @ 16:56:
Wel geteld 1 hele korte haar beter zijn ze wel, want bij scalpers krijg je er meestal geen of hooguit maar weinig extra's bij.B-Real schreef op maandag 6 juni 2022 @ 16:56:
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Die bundels worden duurder en duurder

PSN: Jonasken
Bij MediaMarkt Eindhoven Centrum liggen tientallen PlayStation 5 bundels op voorraad:
PlayStation 5 Disc, extra zwarte controller, een jaar PS Plus, een 'starterspakket' met grips, headset en lader voor controllers en, tenslotte, met COD Vanguard.
EUR 731.
Je moet het wel even vragen, dan gaan ze het pakket pakken in het magazijn.
PlayStation 5 Disc, extra zwarte controller, een jaar PS Plus, een 'starterspakket' met grips, headset en lader voor controllers en, tenslotte, met COD Vanguard.
EUR 731.
Je moet het wel even vragen, dan gaan ze het pakket pakken in het magazijn.
Haha, ja dat heb je echt nodig bij een PS5.jongetje schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:35:
[...]
Neehoor, 2 controllers.
Je krijgt er 1 jaar technische support bij

Dit is een terechte vraag waar ik nu het antwoord op heb: NEE.Zeebonki schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:32:
Weet iemand toevallig of je de Mediamarkt kan bellen met de vraag of ze dan een Ps5 voor je apart zetten of zou dat in dit geval niet kunnen door de grote vraag naar de consoles? En dat je hem dan dezelfde dag kan ophalen uiteraard.
Gebeld met ze en status opvragen laat staan reserveren is niet mogelijk.
Er zijn ook geen telefoonnummers van de filialen zelf.
Oftewel: rij er maar naar toe en zie maar.
Zwolle, Eindhoven Centrum, Den Bosch en Rotterdam Centrum zijn nu niet echt locaties dicht in mijn buurt. Dat is een grote gok en een zure ervaring als de voorraad alweer weg is.

Welke vestiging is het dichtste bij jou in de buurt? Wellicht dat een andere Tweaker je kan helpen.
Ik werk in Assen en daar stonden rond lunchtijd +/- 15 disc bundels voor 750eu.
Amsterdam.B-Real schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:25:
Welke vestiging is het dichtste bij jou in de buurt? Wellicht dat een andere Tweaker je kan helpen.
Rij na werk naar Heerhugowaard.
Fingers crossed.
Enschede en Hengelo staan ze ook, maar ik zag vooral dat mensen vroegen "moet ik al die rommel erbij kopen?" en dus blijven die pakketten lekker staan.B-Real schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:25:
Bij een scalper heb je een betere deal volgens mij.
Ben ik mee eens, als je een kale PS5 voor 575 euro op Marktplaats kan kopen, zou ik dat liever doen.kneusteun schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:07:
[...]
Enschede en Hengelo staan ze ook, maar ik zag vooral dat mensen vroegen "moet ik al die rommel erbij kopen?" en dus blijven die pakketten lekker staan.
Bij een scalper heb je een betere deal volgens mij.
Maar kan niet heel lang meer duren lijkt mij dat ze binnenkort gewoon goed leverbaar zijn. Het kan niet zo zijn dat winkels bundels kunnen blijven aanbieden straks.
En hoe lang hopen we dat nu al? 20 miljoen stuks verkocht op 20 maand, zoiets? Productie 1 miljoen/maand. En dat is al sinds het begin dat het ding op de markt is. Belangrijke markten zoals de VS zijn nog lang niet voldoende bediend. Daar hoor je nog steeds verhalen van mensen die er nog nooit 1 echt in een winkel hebben gezien. Het kan net zo goed nog maanden duren met die kleine drops links en rechts.Dyna20 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 18:47:
[...]
Ben ik mee eens, als je een kale PS5 voor 575 euro op Marktplaats kan kopen, zou ik dat liever doen.
Maar kan niet heel lang meer duren lijkt mij dat ze binnenkort gewoon goed leverbaar zijn. Het kan niet zo zijn dat winkels bundels kunnen blijven aanbieden straks.
Hoe dan ook, was woensdag niet de dag van de drops? Morgen dus? Ben het morgenochtend alvast alweer vergeten (of ga er in de ochtend rush echt geen tijd voor hebben), waar wat moet je in de gaten houden? Bol, Coolblue, amazon? Liefst zonder rare reserveringen en apps en dergelijke. Gewoon website, winkelmandje, gaan...
Als 70 % niet opgekocht wordt voor marktplaats. Zou er al losse verkoop zijn. Ik denk dat opkopen ook steeds minder wordt, want marktplaats en vraag en aanbod staan vol. Wordt steeds moeilijker om een PS5 door te verkopen.Amos_x schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 22:27:
[...]
En hoe lang hopen we dat nu al? 20 miljoen stuks verkocht op 20 maand, zoiets? Productie 1 miljoen/maand. En dat is al sinds het begin dat het ding op de markt is. Belangrijke markten zoals de VS zijn nog lang niet voldoende bediend. Daar hoor je nog steeds verhalen van mensen die er nog nooit 1 echt in een winkel hebben gezien. Het kan net zo goed nog maanden duren met die kleine drops links en rechts.
Hoe dan ook, was woensdag niet de dag van de drops? Morgen dus? Ben het morgenochtend alvast alweer vergeten (of ga er in de ochtend rush echt geen tijd voor hebben), waar wat moet je in de gaten houden? Bol, Coolblue, amazon? Liefst zonder rare reserveringen en apps en dergelijke. Gewoon website, winkelmandje, gaan...
Mijn verwachting is dat binnen 3/4 maanden gewoon in de winkel staan.
Gelukt! Bedankt allemaal.Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:48:
[...]
Amsterdam.
Rij na werk naar Heerhugowaard.
Fingers crossed.
Stonden er nog vier. Heel leuk gesprek gehad met een medewerker.
Ritje van nog geen uur heen en terug.
Bundel voorraad vermelden is eigenlijk niet meer interessant. Deze heb je tegenwoordig overal liggen. Meeste willen weten wanneer er voorraad is voor €499.
Oef. Dit klinkt wel heel erg als een aanname?Farabi schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 09:33:
Bundel voorraad vermelden is eigenlijk niet meer interessant. Deze heb je tegenwoordig overal liggen. Meeste willen weten wanneer er voorraad is voor €499.
Vandaag kon ik bestellen via Playstation direct. Daar had ik mij eind januari voor ingeschreven.
Gelijk om 10:30 ingelogd, ik stond in een wachtrij van 5 minuten. Toen PS5 in winkelmandje en betaald. Daarna melding dat betaling is afgekeurd, omdat er geen voorraad meer is.
Is het iemand wel gelukt om bij Playstation direct te bestellen? Hoeveel kans heb je daar nou op?
Gelijk om 10:30 ingelogd, ik stond in een wachtrij van 5 minuten. Toen PS5 in winkelmandje en betaald. Daarna melding dat betaling is afgekeurd, omdat er geen voorraad meer is.
Is het iemand wel gelukt om bij Playstation direct te bestellen? Hoeveel kans heb je daar nou op?
@lethargy Ik had zojuist precies hetzelfde. Direct uit de wachtrij besteld en tijdens het doorlopen van het proces opeens niet meer op voorraadlethargy schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:59:
Vandaag kon ik bestellen via Playstation direct. Daar had ik mij eind januari voor ingeschreven.
Gelijk om 10:30 ingelogd, ik stond in een wachtrij van 5 minuten. Toen PS5 in winkelmandje en betaald. Daarna melding dat betaling is afgekeurd, omdat er geen voorraad meer is.![]()
Ik denk dat het een kwestie van mazzel is, ik had de website open om 10:15 en werd om 10:30 in een wachtrij geplaatst van 10 minuten, na 5 minuten kon ik 1 PS5 DISC versie bestellen.lethargy schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:59:
Gelijk om 10:30 ingelogd, ik stond in een wachtrij van 5 minuten. Toen PS5 in winkelmandje en betaald. Daarna melding dat betaling is afgekeurd, omdat er geen voorraad meer is.![]()
Heb de bevestiging van de bestelling ook al ontvangen dus ik ga er vanuit dat het gelukt is :-)
Betaling was via creditcard en staat ook gereserveerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Equazor_ op 08-06-2022 11:20 ]
@lethargy @IAMsterdam , hier ook in januari ingeschreven bij sony direct. Nog nooit een communicatie gehad (alle instellingen op PSN en spam filters goed gezet, en af en toe de mailbox doorzoeken op "sony" en "playstation"). Denk dat er via die weg erg weinig kans is, enkele succesverhalen in dit topic niet te na gesproken. Zou er niet te veel op rekenen.
Was vanmorgen weer te druk, en vooral te laat in de weer, om nog maar gedacht te hebben aan de gebruikelijke mogelijkheden (bol, coolblue, amazon) van woensdag.
Typisch. Zijn er gebruikers die via die kanalen vandaag wel succes hadden?
Bundels heb ik geen probleem mee, zolang het sony accessoires zijn (controller) en een game die ik ook echt wil (dus niet CoD Vanguard die ze anders aan de straatstenen niet kwijt kunnen). En ik wil niet aan de gang op marktplaats voor een CoD schijfje)
Als de scalper marge rond de 100 euro gaat (600 euro voor een disc) ga ik waarschijnlijk wel overstag, ook al is het hard tegen m'n principes
Iedereen heeft een ander kantelpunt in functie van hype, nood, absoluut willen hebben. Bij mij ligt die op gevoel bij +100 euro op MSRP. Zo dringend is het niet.
Was vanmorgen weer te druk, en vooral te laat in de weer, om nog maar gedacht te hebben aan de gebruikelijke mogelijkheden (bol, coolblue, amazon) van woensdag.
Bundels heb ik geen probleem mee, zolang het sony accessoires zijn (controller) en een game die ik ook echt wil (dus niet CoD Vanguard die ze anders aan de straatstenen niet kwijt kunnen). En ik wil niet aan de gang op marktplaats voor een CoD schijfje)
Als de scalper marge rond de 100 euro gaat (600 euro voor een disc) ga ik waarschijnlijk wel overstag, ook al is het hard tegen m'n principes
Hoever wil je ervoor rijden?Amos_x schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:56:
@lethargy @IAMsterdam , hier ook in januari ingeschreven bij sony direct. Nog nooit een communicatie gehad (alle instellingen op PSN en spam filters goed gezet, en af en toe de mailbox doorzoeken op "sony" en "playstation"). Denk dat er via die weg erg weinig kans is, enkele succesverhalen in dit topic niet te na gesproken. Zou er niet te veel op rekenen.
Was vanmorgen weer te druk, en vooral te laat in de weer, om nog maar gedacht te hebben aan de gebruikelijke mogelijkheden (bol, coolblue, amazon) van woensdag.Typisch. Zijn er gebruikers die via die kanalen vandaag wel succes hadden?
Als de scalper marge rond de 100 euro gaat (600 euro voor een disc) ga ik waarschijnlijk wel overstag, ook al is het hard tegen m'n principesIedereen heeft een ander kantelpunt in functie van hype, nood, absoluut willen hebben. Bij mij ligt die op gevoel bij +100 euro op MSRP. Zo dringend is het niet.
https://www.2dehands.be/v...31-40aa-9722-3fe3d82efd4a
@Amos_x
Even voor de duidelijkheid. Ik was dus uitgenodigd met een keurige mail van Playstation met datum en tijdstip waarop ik kon bestellen. Maar dan nog blijk je allerminst zeker van een console, wat toch wel teleurstellend is.
Juist door de situatie met een specifiek tijdstip dat je kan inloggen en een wachtrij verwacht je niet dat het na 5 minuten al uitverkocht is. Dan kloppen de aantallen niet die ze plannen.
Even voor de duidelijkheid. Ik was dus uitgenodigd met een keurige mail van Playstation met datum en tijdstip waarop ik kon bestellen. Maar dan nog blijk je allerminst zeker van een console, wat toch wel teleurstellend is.
Juist door de situatie met een specifiek tijdstip dat je kan inloggen en een wachtrij verwacht je niet dat het na 5 minuten al uitverkocht is. Dan kloppen de aantallen niet die ze plannen.
Ik zit nu ook in de Queue, zonder uitnodiging, maar via een telegram link, ook vaag...
Ik ook en blijkbaar kan je nu ook met paypal afrekenen?wicked1980 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:18:
Ik zit nu ook in de Queue, zonder uitnodiging, maar via een telegram link, ook vaag...
Is dat met PayPal saldo of alleen paypal met koppeling aan ccreditcard/bank?
Deel dan op zijn minst de link?wicked1980 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:18:
Ik zit nu ook in de wachtrij, gewoon door naar de site van Playstation te surfen?
ja voelt een beetje vaag op een of andere manier. Maar is toch echt een playstation urlDJSirMatthew schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:22:
Ik zit nu ook in de wachtrij, gewoon door naar de site van Playstation te surfen?
Ik heb niet eens op de link van Chris geklikt, gewoon naar playstation.com gegaan en dan op winkel geklikt : hardware en kwam in de queue terecht...wicked1980 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:24:
[...]
ja voelt een beetje vaag op een of andere manier. Maar is toch echt een playstation url
ah, dan zit half Nederland dus in de rij. succes heren, dat de beste mag winnenDJSirMatthew schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:26:
[...]
Ik heb niet eens op de link van Chris geklikt, gewoon naar playstation.com gegaan en dan op winkel geklikt : hardware en kwam in de queue terecht...
Ik zit op de Belgische site, hopelijk iets minder concurrentiewicked1980 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:26:
[...]
ah, dan zit half Nederland dus in de rij. succes heren, dat de beste mag winnen
Over een uur mag ik al de winkel in!wicked1980 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:26:
[...]
ah, dan zit half Nederland dus in de rij. succes heren, dat de beste mag winnen
ah, dan kom ik gezellig bij jou in de rij staan, ik ook namelijk
ik mocht meteen de winkel in maar alle consoles staan al "niet in voorraad" ?? wtfwicked1980 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:32:
[..
ah, dan kom ik gezellig bij jou in de rij staan, ik ook namelijk
Voor belgische site
Hier ook, maar je moet een andere versie selecteren. De HZD bundel is er bv wel nogDJSirMatthew schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:33:
[...]
ik mocht meteen de winkel in maar alle consoles staan al "niet in voorraad" ?? wtf
Voor belgische site
Heb je een link daarnaartoe? Want ik zie bij mij enkel de blanke versies.sandpatt schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:42:
[...]
Hier ook, maar je moet een andere versie selecteren. De HZD bundel is er bv wel nog
Ik mocht ook bestellen vanaf 10:30 vandaag. Ik werd om 10:34 toegelaten tot de winkel. Kon een PS5 disc versie in mij winkelwagen doen. Toen betaalgegevens ingevoerd en daarna stond er al "niet beschikbaar" in mijn winkelwagen. Dat is nog geen twee minuten nadat ik de PS5 in het winkelmandje geplaatst had. Best wel een bizar slecht systeem. Feitelijk neemt iemand anders het product uit mijn winkelmandje nog voordat ik gelegenheid krijg om te betalen.IAMsterdam schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:14:
@Amos_x
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
https://direct.playstatio...zon-forbidden-west-bundleDJSirMatthew schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:43:
[...]
Heb je een link daarnaartoe? Want ik zie bij mij enkel de blanke versies.
Heb zelf al een kunnen kopen en zie deze nog steeds op voorraad
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |