Ik had geluk vandaag. Ik dacht ik wil graag voor de feestdagen een ps5 maar dan moet ik me wel alvast op de wachtlijst zetten bij Intertoys. Dus ik bel vandaag om 17.00 uur de Intertoys om te vragen of ik nog op de lijst kon worden gezet. Toen de jongeman aan de telefoon dat ze er één hadden staan. De disk versie met controller en spel. Gelijk in de auto gesprongen en 3 kwartier later had ik een PlayStation 5. Eigenlijk zat er Horizon bij maar ik mocht gelukkig Ratchet en Clank er bij nemen voor in de plaats. Al met al dus my lucky day. 😊
Dus ben je ingeloot, dat is toch geen helaas?Drossie schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:50:
Helaas niet uitgeloot bij Coolblue...
Ik ben een vd gelukkigen bij CB, voor de GT5 bundel. Hopelijk is het jullie ook gelukt.
Helaas ook niet ingeloot bij CB. balen.... Had mij ingeschreven voor de Disc+HZD bundle
Hoe weet je dat je ingeloot bent, krijg je dan een mail?
Kiwi zal ook wel weer pech hebben
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je krijgt een mail inderdaad, kreeg de mijne om 9:45u van ze.Superkiwi schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:35:
Hoe weet je dat je ingeloot bent, krijg je dan een mail?
Zelf ook niet ingeloot....
Ah oke, bedankt.
Dan wachten we maar op de volgende loting
Ik hoor net dat een collega, die zo vriendelijk was om zich in te schrijven, wel is ingeloot
Dan wachten we maar op de volgende loting
Ik hoor net dat een collega, die zo vriendelijk was om zich in te schrijven, wel is ingeloot

[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 13-05-2022 10:59 ]
Verwijderd
Er staat:
We hebben een willekeurige selectie gemaakt uit alle inschrijvingen en helaas zat jouw naam hier niet bij.
In mijn optiek is een ‘willekeurige selectie’ heel iets anders dan een loting
1200 papieren CB account’s in een grabbelton
We hebben een willekeurige selectie gemaakt uit alle inschrijvingen en helaas zat jouw naam hier niet bij.
In mijn optiek is een ‘willekeurige selectie’ heel iets anders dan een loting
1200 papieren CB account’s in een grabbelton
Vreemd, ik stond dus ingeschreven bij CB voor de PS5+Horizon bundle loting, maar heb helemaal geen email meer over de uitslag gekregen (ook spam gechecked natuurlijk). Misschien is hun loting systeem niet helemaal robuust.
Oh well, I'll get there at some point...
Same here, geen bericht gehad.LeonM schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:35:
Vreemd, ik stond dus ingeschreven bij CB voor de PS5+Horizon bundle loting, maar heb helemaal geen email meer over de uitslag gekregen (ook spam gechecked natuurlijk). Misschien is hun loting systeem niet helemaal robuust.
Hier ook en de vorige keren ook niet...
Bedankt Coolblue voor de service

Nu toch maar ingeschreven op een Intertoys lijst.
Coolblue geeft bij mij net aan dat je tot vanavond 21.00 uur een bericht kunt krijgen over de loting. Ik wacht dus nog even 'geduldig' af alvorens ik waarschijnlijk teleurgesteld wordt......Flabergasted schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 14:19:
[...]
Hier ook en de vorige keren ook niet...
Bedankt Coolblue voor de service![]()
Nu toch maar ingeschreven op een Intertoys lijst.
Nou, het is vrijdag de 13de, maar voor mij een geluksdag!
Ik dacht toen ik thuis kwam, zal ik gewoon even Intertoys Goes bellen of ze nog een ps5 disc hebben staan?
En jawel hoor, nog 1 hadden ze er! Gelijk in mijn auto gesprongen en opgehaald!
Weliswaar een bundel met spel en extra controller, maar mijn zoon is nu superblij!
Dus als je een kans wil maken, deze dagen Intertoys winkels afbellen!
Ik dacht toen ik thuis kwam, zal ik gewoon even Intertoys Goes bellen of ze nog een ps5 disc hebben staan?
En jawel hoor, nog 1 hadden ze er! Gelijk in mijn auto gesprongen en opgehaald!
Weliswaar een bundel met spel en extra controller, maar mijn zoon is nu superblij!
Dus als je een kans wil maken, deze dagen Intertoys winkels afbellen!
Vannochtend kreeg ik het bericht van Coolblue dat ik de GT7 versie kon bestellen. In de loop van de middag kreeg ik een betaalverzoek via de app. Vraag mij af wanneer hij binnen komt
Kreeg ook de mail van Coolblue voor de Horizon versie, hoeft de maat voor wie ik me ingeschreven hem had niet meer. Als ik verder niet op de reservering in ga dan zal die wel weer op de hoop komen voor iemand anders.
Sund,rvrbtcpt schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:45:
Kreeg ook de mail van Coolblue voor de Horizon versie, hoeft de maat voor wie ik me ingeschreven hem had niet meer. Als ik verder niet op de reservering in ga dan zal die wel weer op de hoop komen voor iemand anders.
Vanmiddag bij Intertoys Heemskerk binnen gelopen, en gevraagd of ze een PlayStation 5 hebben.
Antwoord, jazeker. Meteen meegenomen
Wel een bundel met extra controller en GT7 voor 644,99

Wel een bundel met extra controller en GT7 voor 644,99
[ Voor 17% gewijzigd door olofje op 14-05-2022 08:01 ]
Heemskerk oost 4875Wp-west 975Wp-Totaal 5850Wp 45° Enphase IQ7
Ik moet nog beginnen aan GTA 6olofje schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 00:35:
Vanmiddag bij Intertoys Heemskerk binnen gelopen, en gevraagd of ze een PlayStation 5 hebben.
Wel een bundel met extra controller en GTA 7 voor 644,99
Der is genoeg voorraad binnen gekomen afgelopen weken. De prijs op Marktplaats zakt ook al zie ik..
ben echter bang dat het weer ff gedaan is met de voorraad..
ben echter bang dat het weer ff gedaan is met de voorraad..
Verwijderd
Je hebt gelijk, liep laatst een Mediamarkt binnen en er lagen er zomaar 50 stuks, zowel digitaal als met disc.thomas1750 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:53:
Der is genoeg voorraad binnen gekomen afgelopen weken.
Ooo beter! Ook op marktplaats dalen de prijzenVerwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:19:
[...]
Je hebt gelijk, liep laatst een Mediamarkt binnen en er lagen er zomaar 50 stuks, zowel digitaal als met disc.
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een p5. Mede door het volgen van dit forum is het me eindelijk gelukt.
Ik was eerst naar Intertoys Heemskerk gereden daar was ik net te laat helaas. Daarna naar Intertoys haarlem gebeld en daar hadden ze er nog 1! Yes eindelijk !
Ik had de laatste fysieke P5 disc edition. Met controller (black) en Horizon erbij.
helemaal top!
Ik was eerst naar Intertoys Heemskerk gereden daar was ik net te laat helaas. Daarna naar Intertoys haarlem gebeld en daar hadden ze er nog 1! Yes eindelijk !
Ik had de laatste fysieke P5 disc edition. Met controller (black) en Horizon erbij.
[ Voor 30% gewijzigd door DAN- op 14-05-2022 12:20 ]
Verwijderd
De 2e partij voor verscheping staat al weer klaarthomas1750 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:52:
[...]
Ooo beter! Ook op marktplaats dalen de prijzen
:strip_exif()/f/image/uBY7F5NIbGkSZh3xe8BewLd9.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt voor de Intertoys tip.
Liep er vanmorgen langs, dus even gevraagd en ja hoor. Had de laatste. (Horizon+controller, dus schappelijk)
Liep er vanmorgen langs, dus even gevraagd en ja hoor. Had de laatste. (Horizon+controller, dus schappelijk)
lekker voor je, hier waren ze alweer weg of gereserveerd.DAN- schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:17:
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een p5. Mede door het volgen van dit forum is het me eindelijk gelukt.
Ik had de laatste fysieke P5 disc edition. Met controller (black) en Horizon erbij.helemaal top!
Mooi dat ze langzaam overal meer voorraad krijgen.
Nu nog even die bundelverkoop loslaten en iedereen is blij
Nu nog even die bundelverkoop loslaten en iedereen is blij
Bel net Intertoys Veghel. Liggen gewoon op voorraad. Dus 1 halen voor de zoon
Ik was dus net te laat.harley2009 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 13:01:
Bel net Intertoys Veghel. Liggen gewoon op voorraad. Dus 1 halen voor de zoon
Binnenkort dan eindelijk een ps5. Mijn vriendin heeft de CB loting gewonnen dus binnen 2 weken staat hij in huis.
Altijd maar die bundels. Naast Amazon..zijn die dingen nog wel in Nederland los te krijgen?
Laatst bij bol.com nog, disk en digi, beide zonder bundel.BramViking schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 17:12:
Altijd maar die bundels. Naast Amazon..zijn die dingen nog wel in Nederland los te krijgen?
Sinds begin deze week beginnen zoeken en vandaag al eentje kunnen kopen
Ik besef dat ik wel heel veel geluk heb gehad!
Voor de Belgen of de grensinwoners: in verschillende Dreamland's is er voorraad. Wel een grote bundel met extra controller, Horizon Forbidden West en GT7.

Voor de Belgen of de grensinwoners: in verschillende Dreamland's is er voorraad. Wel een grote bundel met extra controller, Horizon Forbidden West en GT7.
Werken ze bij Dreamland niet met wachtlijsten? Toen ik vorige maand ging informeren, stonden er 90 wachtenden op de lijst.C11 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 18:11:
Sinds begin deze week beginnen zoeken en vandaag al eentje kunnen kopenIk besef dat ik wel heel veel geluk heb gehad!
Yes
Ik belde op goed geluk (gisteren) met de plaatselijke Intertoys, had net iemand zijn reservering laten vervallen.
*
Bundel met 2 controllers en Horizon gekocht.
*
Toevallig iemand die GT7 (gesealed) wil ruilen voor Horizon ? Niet mijn soort game. Is ook gesealed.
Ik belde op goed geluk (gisteren) met de plaatselijke Intertoys, had net iemand zijn reservering laten vervallen.
*
Bundel met 2 controllers en Horizon gekocht.
*
Toevallig iemand die GT7 (gesealed) wil ruilen voor Horizon ? Niet mijn soort game. Is ook gesealed.
Veel Game Mania winkels hebben echt wel zo nu en dan voorraad in een bundle met GT en Horizon, of een game en een extra controller. Mocht je nog op zoek zijn is dat echt je beste kans momenteel. Let hierbij wel dat de schaarste echt kei hard terug gaat komen juni/juli, alles zit verstopt in China momenteel door de nieuwe lockdowns
Nee, normaal werken ze niet met wachtlijsten. Op hun website staat ook dat je er geen kan reserveren.Drossie schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 19:36:
[...]
Werken ze bij Dreamland niet met wachtlijsten? Toen ik vorige maand ging informeren, stonden er 90 wachtenden op de lijst.
Misschien is dit een lokale Dreamland die het toch anders aanpakt?
Blijf het bijzonder vinden dat PostNL de status van een bezorging van onderweg (ik zie gewoon dat er nog 2 adressen voor me zijn) ineens kan laten veranderen naar 'we bieden het morgen opnieuw aan'. Geen bel gehoord of wat dan ook.
Ook jammer dat bij CB ik niet kon aangeven het te willen ophalen bij de winkel.
Komt wel goed schatje.Patroo schreef op zondag 15 mei 2022 @ 12:18:
Blijf het bijzonder vinden dat PostNL de status van een bezorging van onderweg (ik zie gewoon dat er nog 2 adressen voor me zijn) ineens kan laten veranderen naar 'we bieden het morgen opnieuw aan'. Geen bel gehoord of wat dan ook.
Iemand een idee of ergens nog beschikbaar zijn regio Aalst 9300 ? Be al zo lang op zoek dat ik er een beetje moedeloos van aan het worden ben
Ik zoek in ongeveer dezelfde regio. Zonder succes voorlopig.Glennvc90 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 00:35:
Iemand een idee of ergens nog beschikbaar zijn regio Aalst 9300 ? Be al zo lang op zoek dat ik er een beetje moedeloos van aan het worden ben
Probeer alle intertoys in jouw regio af te bellen. Zo is het mij vrijdag ook gelukt bij de eerste beste intertoys die ik belde was het meteen raak en kon ik een playstation komen ophalen.Glennvc90 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 00:35:
Verwijderd
Het is ook een kwestie van tijd (hebben) snelheid én geluk.Drossie schreef op maandag 16 mei 2022 @ 08:45:
[...]
Ik zoek in ongeveer dezelfde regio. Zonder succes voorlopig.
Dus vroeg uit bed of juist laat er op
Kijk even op Telegram en uitleg hierover kun je zelf vinden op de hoofdpagina van dit.
Afgelopen vrijdag de loting gewonnen bij CB. Vandaag om 11:40 mailtje gekregen om te betalen en morgen is hij al in huis! See you on the other side.Joeri4Real schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:55:
Binnenkort dan eindelijk een ps5. Mijn vriendin heeft de CB loting gewonnen dus binnen 2 weken staat hij in huis.
* lees de topicwaarschuwing *
[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 17-05-2022 13:30 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 17-05-2022 13:30 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 17-05-2022 13:30 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 17-05-2022 13:31 ]
Duizend maal dank voor de tip! Vandaag in dreamland lede het laatste exemplaar kunnen kopen. Ps5 plus controller en GT7 en Ghost Tsushima voor 718 euro. Eindelijk 😁C11 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 18:11:
Sinds begin deze week beginnen zoeken en vandaag al eentje kunnen kopenIk besef dat ik wel heel veel geluk heb gehad!
Niet dat ik van een scalper zou kopen, maar zou de garantie niet beginnen lopen van zodra je de ps5 activeert op je account? Dan zou een ps5 die al een half jaar bij een retailer staat (uitgesloten natuurlijk) ook al een half jaar van z'n garantie kwijt zijn.Serotonine schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:30:
Ik zou bij een scalper nooit meer dan de adviesprijs betalen. Stel hij/zij heeft hem al een half jaar geseald in bezit voordat ie hem aan jou verkoopt. Dan mis je wel een half jaar garantie.
Indien garantie op factuurdatum dan heb ik niets gezegd natuurlijk.
Iedereen breekt.. er zijn er zat die na 10 gemiste amazon drops zich de moeite besparen en toch €100 extra aftikken om zodoende wel te kunnen spelenBartis schreef op maandag 16 mei 2022 @ 22:46:
[...]
Heel die resellers cultuur die de laatste jaren opkomt is te triest voor woorden. Je ziet het niet enkel bij PS5: videokaarten, Lego, sneakers, zelfs Primark kledij kopen mensen op met oogmerk meer winst te halen. Het maakt veel kapot.
Ik weiger ook maar een cent te betalen aan scalpers. Het heeft me dan ook een jaarenhalf geduld gekost om een retail PS5 te bemachtigen, vorige week was het zover. Het vergt zelfbeheersing om niet toe te geven en zomaar teveel centen op te hoesten, maar achteraf geeft het veel voldoening dat je die geldwolven niet support. Jammer genoeg is bij velen het vlees zwak
De garantie gaat toch (in Nederland) in principe altijd via de verkoper en die houdt de datum op de bon aan. Als je naar Sony gaat om je garantie te claimen neem ik aan dat die ook naar de aankoop bon vragen.Amos_x schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 12:01:
[...]
Niet dat ik van een scalper zou kopen, maar zou de garantie niet beginnen lopen van zodra je de ps5 activeert op je account? Dan zou een ps5 die al een half jaar bij een retailer staat (uitgesloten natuurlijk) ook al een half jaar van z'n garantie kwijt zijn.
Indien garantie op factuurdatum dan heb ik niets gezegd natuurlijk.
(Dit geldt natuurlijk voor alles producten die je koopt, niet alleen een PS5).
Nee hoor
Al had het nog een jaar geduurd, dan nog zou ik er nooit één van een scalper kopen of een veel te dure bundel van één van de grote webshops aanschaffen.
Geduld loont. Altijd.
Bol.com heeft voorraad.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En weer uitverkocht.Amaze86 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:53:
Bol.com heeft voorraad.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Dat ging snel...Amaze86 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:53:
Bol.com heeft voorraad.
Kwam 07.49 uur online, binnen 5-6 min alles weg.
[ Voor 7% gewijzigd door Amaze86 op 18-05-2022 08:14 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Eindelijk een keer op tijd en dit keer wel een PS5 kunnen scoren. Heb al zo vaak pech gehad en heb nooit zo'n bundel willen kopen. Van het weekend maar eens uittestenAmaze86 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:53:
Bol.com heeft voorraad.
Idem hier. Omdat het snel moest gaan heb ik voorlopig enkel de console gekocht. De rest volgt nog.Black-Hole schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:31:
[...]
Eindelijk een keer op tijd en dit keer wel een PS5 kunnen scoren. Heb al zo vaak pech gehad en heb nooit zo'n bundel willen kopen. Van het weekend maar eens uittesten
Had ik ook bij CVC code, maar bij opnieuw op verzenden drukken werkte het wel.MaZo schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:57:
Kut Bol. Mijn credit card werkt overal, maar niet op het moment suprême bij Bol.
Ook dat is herkenbaar. Mijn 2 jongens wilden graag de PS5, dus maar besteld. Nu gaan kijken wat er nog bij moetDrossie schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:33:
[...]
Idem hier. Omdat het snel moest gaan heb ik voorlopig enkel de console gekocht. De rest volgt nog.

[ Voor 38% gewijzigd door CyPh op 18-05-2022 08:41 ]
Uw advertentie hier?
Meerdere malen geprobeerd en de transactie via de ICS app succesvol goedgekeurd, maar Bol accepteerde de betaling niet.CyPh schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:40:
[...]
Had ik ook bij CVC code, maar bij opnieuw op verzenden drukken werkte het wel.
Dat is vreemd, daar had ik geen last van. ICS app goedgekeurd en bevestiging daarna ontvangen, alleen de eerste keer CVC code invullen gaf aan dat er storing was (wss door drukte dus opnieuw geprobeerd). Dus nu dus compleet langs het net gevist?MaZo schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:41:
[...]
Meerdere malen geprobeerd en de transactie via de ICS app succesvol goedgekeurd, maar Bol accepteerde de betaling niet.
Uw advertentie hier?
Ja, helaas. Was er direct bij, maar pech gehad.CyPh schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:43:
[...]
Dat is vreemd, daar had ik geen last van. ICS app goedgekeurd en bevestiging daarna ontvangen, alleen de eerste keer CVC code invullen gaf aan dat er storing was (wss door drukte dus opnieuw geprobeerd). Dus nu dus compleet langs het net gevist?
Mooi man, veel plezier ermee! Ik heb ook een PS5 geloot bij CB, maar nog geen bericht om em daadwerkelijk te kopen. In ieder geval iemand in mijn vriendenkring weer blij gemaakt met een PS5Joeri4Real schreef op maandag 16 mei 2022 @ 18:51:
[...]
Afgelopen vrijdag de loting gewonnen bij CB. Vandaag om 11:40 mailtje gekregen om te betalen en morgen is hij al in huis! See you on the other side.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Amazon.de heeft voorraad.
M'n broer was er vanochtend vroeg uit (vanwege z'n werk) en besloot maar de hele tijd op Bol.com te F5'en (gezien de eerdere drops rond dat tijdstip), en merkte veranderingen op aan de pagina (knoppen verdwenen, afbeeldingen enz). Kort daarna inderdaad een 'reserveren' knop, dus meteen besteld en toen naar mij gerent en wakker gemaakt, ik bed uitgesprongen pinpas gegrepen ingelogd en.... uitverkocht
Tussen het veranderen van de pagina en dat m'n broer kon bestellen, tot ik ingelogd was zat een keer 3 of 4 minuten tussen. Dus alles weg binnen 4 minuten.
Nouja, heb ik een lange dag om te herinneren dat ik er bijna een had kunnen bestellen (the you almóst had one).
Tussen het veranderen van de pagina en dat m'n broer kon bestellen, tot ik ingelogd was zat een keer 3 of 4 minuten tussen. Dus alles weg binnen 4 minuten.
Nouja, heb ik een lange dag om te herinneren dat ik er bijna een had kunnen bestellen (the you almóst had one).
Momenteel alleen nog vanaf € 749 ex verzendkosten.Amaze86 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:18:
Amazon.de heeft voorraad.
[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 18-05-2022 09:42 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Game kan je terugsturen na ontvangst, je krijgt je geld terug
Game kan je zelfs voor versturen al uit de bundel verwijderen op de order pagina, krijg je geld terug gestort.Amaze86 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:51:
[...]
Game kan je terugsturen na ontvangst, je krijgt je geld terug
@refused81 Dacht dat ze de bestelling helemaal konden annuleren als je dat deed. Maar mocht het werken mooi, had vroeger spiderman teruggestuurd na ontvangst.
Gewoon terugsturen na ontvangst van PS5?Amaze86 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 10:00:
@refused81 Dacht dat ze de bestelling helemaal konden annuleren als je dat deed. Maar mocht het werken mooi, had vroeger spiderman teruggestuurd na ontvangst.
Ja, of je kan hem al nu meteen annuleren. Keuze is aan jouw
Zat vanochtend op de WC, krijg ik ineens een melding van Telegram dat er bij bol.com voorraad was.
Meteen raak, heb wel een disc versie terwijl ik eigenlijk altijd heb gezegd dat ik een digital wou. Maar toch maar besteld. Leuk hoe dat dan werkt in de psychologie, want ik heb mijzelf nu wijs gemaakt dat dit de goede keus is.
Mocht er ooit een pro model uitkomen, dan kan ik deze beter verkopen omdat het wat aantrekkelijker is voor kids als er een drive inzit (spellen goedkoper etc.).
Meteen de official black faceplates besteld bij amazon en een 980 pro 1tb bij bol.com (aanbieding 153 euro).
Edit: zuur voor anderen, maar ik ben pas deze week begonnen met Telegram groepen en meteen raak in week 1.
Meteen raak, heb wel een disc versie terwijl ik eigenlijk altijd heb gezegd dat ik een digital wou. Maar toch maar besteld. Leuk hoe dat dan werkt in de psychologie, want ik heb mijzelf nu wijs gemaakt dat dit de goede keus is.
Mocht er ooit een pro model uitkomen, dan kan ik deze beter verkopen omdat het wat aantrekkelijker is voor kids als er een drive inzit (spellen goedkoper etc.).
Meteen de official black faceplates besteld bij amazon en een 980 pro 1tb bij bol.com (aanbieding 153 euro).
Edit: zuur voor anderen, maar ik ben pas deze week begonnen met Telegram groepen en meteen raak in week 1.
[ Voor 8% gewijzigd door WiXX op 18-05-2022 11:55 ]
Wil het risico niet nemen dat de hele bundel geannuleerd wordt.Amaze86 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 10:28:
[...]
Ja, of je kan hem al nu meteen annuleren. Keuze is aan jouw
Ik ben vanochtend op de fiets gesprongen, en gewoon hier in mijn eigen dorp naar inter toys gefietst (om te kijken of misschien een ps4 ofzo zou liggen was ik ook wel tevreden mee geweest opzich). Maar ze hadden nog 1 ps5 disk gewoon in de winkel liggen met extra controller en horizon dus heb ik die genomen
echt tering blij.. super verrast was ik ook..
Nu even een tip voor iemand die hem echt super graag nog wil hebben!!!
je zou inter toys winkel nog na kunnen gaan op goed geluk of (rond bellen eventueel)
MAAR ze vertelde mij ook dat ze in de winkel een reserverings lijst hebben die in mijn dorp (inter toys Soest) helemaal geen wachtlijst meer is er staat niemand meer op!! want ze hadden er 2 aan de laatste mee gegeven van de lijst en deze kwam dus in de winkel (dus had echt super geluk). >>> KOMT er dus op neer als je super slim bent zorg je gewoon dat je hier op de reserverings lijst terecht komt in deze plaatselijke winkel, want dan ben je nu de 1ste volgende aan de beurt die hem krijgt bij een volgende levering de winkel krijgt er (ongeveer) 3 per levering (niet veel maar er is nu op dit moment ook geen wachtlijst dus zorg dat je er op komt vandaag als je hem echt wilt..!

echt tering blij.. super verrast was ik ook..
Nu even een tip voor iemand die hem echt super graag nog wil hebben!!!
je zou inter toys winkel nog na kunnen gaan op goed geluk of (rond bellen eventueel)
MAAR ze vertelde mij ook dat ze in de winkel een reserverings lijst hebben die in mijn dorp (inter toys Soest) helemaal geen wachtlijst meer is er staat niemand meer op!! want ze hadden er 2 aan de laatste mee gegeven van de lijst en deze kwam dus in de winkel (dus had echt super geluk). >>> KOMT er dus op neer als je super slim bent zorg je gewoon dat je hier op de reserverings lijst terecht komt in deze plaatselijke winkel, want dan ben je nu de 1ste volgende aan de beurt die hem krijgt bij een volgende levering de winkel krijgt er (ongeveer) 3 per levering (niet veel maar er is nu op dit moment ook geen wachtlijst dus zorg dat je er op komt vandaag als je hem echt wilt..!
Het is mij gelukt om er vanmorgen één te bemachtigen bij bol.com. Bij het betalen met de cc kwam ik er de eerste keer niet door maar de tweede poging lukte wel gelukkig .
Ik had hem graag willen kopen bij de mediamarkt omdat ik daar nog kadobonnen van had maar die gebruik ik dan wel voor games en accessoires:)
Ik had hem graag willen kopen bij de mediamarkt omdat ik daar nog kadobonnen van had maar die gebruik ik dan wel voor games en accessoires:)
www.mariovisser.com
hoezo zuur? Je hebt gewoon gebruik gemaakt van de middelen die er zijn.WiXX schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:53:
Zat vanochtend op de WC, krijg ik ineens een melding van Telegram dat er bij bol.com voorraad was.
Mijn schoonbroer heeft geen zin om voorraad via Telegram in de gaten te houden dus hij hobbelt maar wat verder met zijn OG PS4 die op sterven-na-dood is
[ Voor 7% gewijzigd door Yucko op 18-05-2022 12:14 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Idem hier. Net uit de douche en ik kreeg een melding binnen. Direct besteld en prijs.WiXX schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:53:
Ik heb Telegram nu 4 dagen op mijn toestel staan. Ik wou het ook eerst gewoon proberen, maar ben blij dat ik het toch geïnstalleerd heb nu
Vanochtend was het bij mij ook dankzij de Telegram groep gelukt (bol.com). Ik was wel wat langer lid van de groep (half jaar ongeveer).
Zeker een aanrader als je een PS5 wil kopen, zet ook de notificaties ervan aan en en zodra je een bericht hebt direct bestellen. 2x eerder was het me net niet gelukt (kwam tot in de winkelwagen, maar bestellen mislukte) en meerdere keren bij Coolblue was ik niet ingeloot. Maar ja, blijven proberen en uiteindelijk moet het lukken.
Zeker een aanrader als je een PS5 wil kopen, zet ook de notificaties ervan aan en en zodra je een bericht hebt direct bestellen. 2x eerder was het me net niet gelukt (kwam tot in de winkelwagen, maar bestellen mislukte) en meerdere keren bij Coolblue was ik niet ingeloot. Maar ja, blijven proberen en uiteindelijk moet het lukken.
Omdat ik weet dat sommige hier op het forum er al wat langer achteraan jagen. Maar ik kan iedereen aanraden om Telegram te installeren en je aan te melden voor die groepen. Pak ook meerdere groepen want het valt me op dat sommige sneller zijn dan anderen. 1 groep was een minuut later, maar toen was hij al weg.Yucko schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:13:
[...]
hoezo zuur? Je hebt gewoon gebruik gemaakt van de middelen die er zijn.
Mijn schoonbroer heeft geen zin om voorraad via Telegram in de gaten te houden dus hij hobbelt maar wat verder met zijn OG PS4 die op sterven-na-dood is
Daarnaast moet je ook meteen reageren en dus soms geluk hebben dat de drop precies komt als je met je telefoon bezig bent. Voordeel voor mij was ook dat dit op Bol.com was, waar ik al een account heb en dus alles al is ingevuld. Dit zeker even doen als je als snelste wilt reageren.
Edit: Ook was ik verbaasd dat ik op amazon de officiele zwarte faceplates kan bestellen terwijl ze op de officiele Sony PS site pas volgende maand beschikbaar komen. Ze zijn wel wat duurder 63 euro (inplaats van 55 + 4 euro verzendkosten). Maar het was mijn eerste bestelling via de amazon app op mijn telefoon dus kreeg 7,50 korting waardoor het dus ook nog eens goedkoper is dan op de officiele site.
[ Voor 54% gewijzigd door WiXX op 18-05-2022 12:57 ]
Nedgame had net weer de discversie bundel. Beetje duur, maar meteen maar besteld, GT7 wil m'n broer wel hebben dus we zien wel.
Maar geen mail deze keer, gewoon in m'n automatische rondje (Bol en Nedgame) stond die plots op 'te koop' ipv 'pre order gesloten' , dus maar zo snel als ik kon op bestellen meppen en doorklikken....hopen dat het snel genoeg was.
Maar geen mail deze keer, gewoon in m'n automatische rondje (Bol en Nedgame) stond die plots op 'te koop' ipv 'pre order gesloten' , dus maar zo snel als ik kon op bestellen meppen en doorklikken....hopen dat het snel genoeg was.
Denk dat jouw timing perfect was. Telegram melding kwam om 13:36. Vermoed dat je net op dat tijdstip op hun site zat.Nemesizz schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:43:
Nedgame had net weer de discversie bundel. Beetje duur, maar meteen maar besteld, GT7 wil m'n broer wel hebben dus we zien wel.
Ja echt toeval (zit niet in die telegram groepen of wat dan ook). De betaling was gedaan om 13:36, dus was er net iets voor met op bestellen meppenWiXX schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:46:
[...]
Denk dat jouw timing perfect was. Telegram melding kwam om 13:36. Vermoed dat je net op dat tijdstip op hun site zat.
Heb wel een bestel bevestiging, dus hopen dat ik snel genoeg was. Maar niet normaal hoe snel die dingen weer op zijn.
Nouja, als het gelukt is, komt er in elk geval 1 PS5 van de levering bij een echte gamer terecht
Zonet de PS5 binnen gekregen vanuit de CoolBlue loting
Blij want na veel eindelijk geduld een PS5.
Minder blij want ze hebben de bestelsticker op de PS5 doos geplakt en die gaat er nooit netjes vanaf natuurlijk.
Ik weet het, je kunt je maar ergens druk over maken
Succes iedereen met zijn/haar verdere zoektocht!
Er lijkt de laatste tijd steeds meer voorraad te komen dus dat komt hopelijk snel goed.
Minder blij want ze hebben de bestelsticker op de PS5 doos geplakt en die gaat er nooit netjes vanaf natuurlijk.
Er lijkt de laatste tijd steeds meer voorraad te komen dus dat komt hopelijk snel goed.
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 18-05-2022 13:54 ]
bahaha ik zat ook exact op dat moment op de WC met de tel in handen. Dit is pas de eerste keer na pakweg een jaar voor mij dat het weer een keer is gelukt. Weer iemand blij gemaakt van de vriendenkring.WiXX schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:53:
gefeliciteerd.Superkiwi schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:52:
Zonet de PS5 binnen gekregen vanuit de CoolBlue loting![]()
Qua voorraad .. er waren ook al een tijdje geen grote drops meer geweest, dus het werd ook wel weer eens tijd.
Zelf heb ik eentje weten te scoren bij Amazon UK voor een familielid (die nog van niets weet
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Kun je niet met een föhn de sticker verwarmen om de lijm wat vloeibaar te maken?Superkiwi schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:52:
Shit, dat wordt lastiger verkopen :-)Superkiwi schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:52:
Dat ook nog, maar dat duurt nog wel een jaartje of 6-7 gok ik
Net mijn PS4 doos opgezocht voor de verkoop en die ziet er nog uit als nieuw, zoals het hoort.
Ingeloot bij CB, afgelopen vrijdag besteld en maandag zou deze bezorgd worden. Ik woon in een flat waarbij het gebruikelijk is dat PostNL aanbelt en jezelf naar beneden komt om je pakketje op te halen (want vele pakketjes voor vele huisnummers van de flat).
Zie ik ineens een notificatie vd PostNL app dat deze is afgeleverd bij me, terwijl ik geen bel heb horen gaan. Ik snel naar beneden gesprint, ligt daar in de hal bij de postbussen (en dus toegankelijke ruimte voor ook niet bewoners) alle pakketjes inclusief een gigantische CB pakket, allemaal onbeheerd. Geen bezorger te bekennen.
Op tijd veiliggesteld, maar er was dus een ongeveer een minuut lang een gratis PS5 up for grabs geweest. Uiteraard klacht ingediend bij PostNL.
Zie ik ineens een notificatie vd PostNL app dat deze is afgeleverd bij me, terwijl ik geen bel heb horen gaan. Ik snel naar beneden gesprint, ligt daar in de hal bij de postbussen (en dus toegankelijke ruimte voor ook niet bewoners) alle pakketjes inclusief een gigantische CB pakket, allemaal onbeheerd. Geen bezorger te bekennen.
Op tijd veiliggesteld, maar er was dus een ongeveer een minuut lang een gratis PS5 up for grabs geweest. Uiteraard klacht ingediend bij PostNL.
Het heeft misschien wel langer dan een minuut zo gelegen. Als ik een pakket krijg dan krijg ik15 tot 30 minuten later pas de melding. Maar wel slecht dat het zo is gegaan. De kwaliteit van de bezorging gaat zo wel achteruit.Patroo schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 00:19:
Ingeloot bij CB, afgelopen vrijdag besteld en maandag zou deze bezorgd worden. Ik woon in een flat waarbij het gebruikelijk is dat PostNL aanbelt en jezelf naar beneden komt om je pakketje op te halen (want vele pakketjes voor vele huisnummers van de flat).
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Inschrijven voor ps5 via Sony website, horizon bundel zal dan ook te koop zijn (binnenkort)
https://www.playstation.c...egistration-hero:pdc:shop
Ik zou je hoop niet te hoog inzetten. Ik sta daar al sinds begin Februari ingeschreven en heb tot nu toe nog geen uitnodiging gehad tot bestellen.Amaze86 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:34:
Inschrijven voor ps5 via Sony website, horizon bundel zal dan ook te koop zijn (binnenkort)
[Afbeelding]
Sony lijkt op het moment meer aan retailers te leveren dan dat ze vanuit hun eigen webshop verkopen. Dat is jammer, want via hun webshop kan je alleen bestellen met PSN (dus, als je een echte gamer bent, en geen scalper).
Fijn om te lezen hoe hier met de regelmaat van de klop mensen blijkbaar toch aan een ps5 geraken. Bij mij zorgt het jammer genoeg vooral voor frustratie. Als je niet 24u op 24u op die shops en je smartphone kan zitten, lijkt het een compleet verloren zaak. Het lijkt er trouwens op dat ze in Nederland stukken gemakkelijker te vinden zijn dan in België, of is dat maar een gevoel?
Geen idee wat de verhouding #nedbel tussen de leden...?rebirth_101 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:22:
Het lijkt er trouwens op dat ze in Nederland stukken gemakkelijker te vinden zijn dan in België, of is dat maar een gevoel?
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |