Swiss Recon schreef op maandag 2 mei 2022 @ 23:55:
[...]
Dan kan ik je alleen maar aanraden om je in te schrijven bij Sony direct, het kan wel enkele maanden duren voor je een uitnodiging ontvangt om een PS5 te kopen aan winkelprijs direct bij Sony.
Ik had mij ingeschreven in januari en begin april heb ik een PS5 disc kunnen kopen voor 499 euro direct bij Sony.
Ik sta daar ook al maanden op, nog nooit mail gehad. Zou daar dus niet te veel op rekenen. In de kleine lettertjes stond ook dat je nog geen ps5 games op je psn account mag hebben. Nu heb ik wel al een aantal ps5 ps+ games geclaimed. Hoop dat het daar niet aan ligt, maar je weet nooit.
Om 7.45 kon ik er vandaag niet bij zijn. Had sowieso hier niet gechecked, dus zou het hoe dan ook zijn misgelopen. Het blijft nog steeds moeilijk blijkbaar.
Dit beantwoordt ook mijn eerdere vraag hier, hoe lang zo'n 2000 consoles online staan. Half uurtje dus en weg. De markt staat nog steeds roodgloeiend. Om continu ergens voorraad te hebben, en die beschikbaarheidspieken uit te vlakken, moeten er gemakkelijk tienduizenden consoles per dag aangeboden worden over de hele benelux. We zijn er dus nog lang niet.
Vraag me trouwens af hoeveel er toch weer naar scalpers zijn gegaan. Ze vangen al lang niet meer 400+ euro per console, maar 150 a 200 lukt nog wel. Als je er zo 5 a 10 kan meepikken heb je toch gemakkelijk 1000 a 2000 euro verdiend voor uurtje internet shoppen...
[
Voor 8% gewijzigd door
Amos_x op 03-05-2022 11:38
]