Acties:
  • +8 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:44
Bas.Bas.Bas schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:49:
[...]

Ik kan geen tips vinden, kan je me vertellen wat je precies hebt gedaan om op een preorder lijst van Gamemania te komen?
Twee rondjes rondom de gamemania sprinten (moet onder bepaalde tijdslimiet - hangt af per gamemania filiaal).

Vervolgens een liedje zingen. En tenslotte een medewerker aanspreken en vragen of je op de ps5 pre-order list mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:20

Nemesizz

Untouchable

Had me maar aangemeld voor een berichtje van Nedgame. En net vandaag, dat ik een keer niet thuis constant m'n mail in de gaten hou heb ik dus schijnbaar 2 uur geleden een mail gehad dat die op voorraad zou zijn.

Nog even gekeken, maar uiteraard weer uitverkocht... zul je altijd zien... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Nemesizz schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:26:
Had me maar aangemeld voor een berichtje van Nedgame. En net vandaag, dat ik een keer niet thuis constant m'n mail in de gaten hou heb ik dus schijnbaar 2 uur geleden een mail gehad dat die op voorraad zou zijn.

Nog even gekeken, maar uiteraard weer uitverkocht... zul je altijd zien... |:(
Ha, voel je niet te slecht. Had ik ook, maar ik keek na 10 minuten en het was al weg.

Wellicht maar goed ook, 300 aan extra's moeten kopen is natuurlijk belachelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-07 17:46
[...]

Ik kan geen tips vinden, kan je me vertellen wat je precies hebt gedaan om op een preorder lijst van Gamemania te komen?
Langsgaan en vragen :? De ene filiaal (of medewerker) doet het wel en de andere niet, oftewel gewoon langsgaan en proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Als je echt een PS5 wil dan mag het naar mijn inziens best wat extra kosten.
Ik heb bij dorusgames besteld en vond het persoonlijk nog mee vallen wat ik extra moest betalen, het is natuurlijk aan jezelf wat je ervan vindt maar daar is de PS5 in meerdere soorten gewoon op voorraad en de volgende dag in huis.
Ik hoop hiermee anderen te helpen aan een PS5 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-07 19:25
Frant!c schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:42:
Na de tips in dit topic ook twee weken nog is contact gezocht met de dichtstbijzijnde Game Mania. Ik kon op de lijst voor een PS5 Disc +GT7 / H FW, games die ik allebei toch (ooit :P) wilde hebben.
Keurig op de lijst gezet en iets meer dan een week later een mail + sms dat ie klaar lag.

PS4 (Slim 1TB) met één controller (2e had blijkbaar te veel drift) ingeruild voor €170 korting op de PS5.

Erg blij met de deal zo, dualsense is echt heerlijk spelen. Succes allemaal!
Heeft GameMania ook de digital, of doen ze daar helemaal niet aan?

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Maar je bent zeker wel tegen scalpen? Dan moet je even Googlen op de tent die je niet noemt, is gewoon een rijtjeshuis, geen opslag of niets. Gewoon iemand die ze ergens inkoopt en dan verkoopt maar toevallig een KVK heeft. Of is het soms je eigen webshop die je hier probeert te promoten?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1674354

Wat een achterlijke prijzen. Nee, hier nooit kopen. Mijn advies zou zijn: met een grote boog om deze webshop heen lopen.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 1674354 op 02-05-2022 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-07 21:47
Lennieboy83 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 20:12:
Als je echt een PS5 wil dan mag het naar mijn inziens best wat extra kosten.
Ik heb bij dorusgames besteld en vond het persoonlijk nog mee vallen wat ik extra moest betalen, het is natuurlijk aan jezelf wat je ervan vindt maar daar is de PS5 in meerdere soorten gewoon op voorraad en de volgende dag in huis.
Ik hoop hiermee anderen te helpen aan een PS5 8)
Gaat verder goed met je? 829 euro voor een Disk Editie, koekoek! Je gaat die scalpers toch niet even een goede 300 laten verdienen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lennieboy83
Ik promoot niks en het gaat om de beschikbaarheid niet om de prijs.
Zoals velen weten dat de beschikbaarheid slecht is en dan toch het geld heeft waarom niet?
Het is nog steeds goedkoper dan een PC met gelijkwaardige hardware.

Ik heb er iig geen stres om om eentje te bemachtigen dat vond ik gewoon ludiek en ik was het wachten zat terwijl ik bepaalde games echt wilde spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Lennieboy83 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 21:12:
Ik promoot niks en het gaat om de beschikbaarheid niet om de prijs.
Zoals velen weten dat de beschikbaarheid slecht is en dan toch het geld heeft waarom niet?
Het is nog steeds goedkoper dan een PC met gelijkwaardige hardware.

Ik heb er iig geen stres om om eentje te bemachtigen dat vond ik gewoon ludiek en ik was het wachten zat terwijl ik bepaalde games echt wilde spelen.
Gelukkig voor jou zijn ze genoeg beschikbaar (MP of anders). Geld is voor mij ook geen probleem, maar op deze manier voelt het alsof ik een 2e PS5 kei hard op de grond smijt. Dan wacht ik liever even en koop ik er letterlijk 2 (digital).

Maar ik heb makkelijk praten, ik ben al next gen met de XSX wat al 20 jaar mijn main platform is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Bij de Mediamarkt in Eindhoven kon ik me afgelopen weekend op de pre-orderlijst zetten. Dit dus maar meteen gedaan en zie het dus binnenkort wel goedkomen :)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lennieboy83 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 21:12:
Ach, ik heb precies het omgekeerde, ik heb tijd zat en geen haast en als de scalpers er eerst nog tig willen inslaan prima. Is het vervelend absoluut is het onoverkomelijk zeker niet. Ik weiger gewoon pertinent meer als de winkelprijs te betalen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-07 00:22
ShadowBumble schreef op maandag 2 mei 2022 @ 21:50:
[...]

Ach, ik heb precies het omgekeerde, ik heb tijd zat en geen haast en als de scalpers er eerst nog tig willen inslaan prima. Is het vervelend absoluut is het onoverkomelijk zeker niet. Ik weiger gewoon pertinent meer als de winkelprijs te betalen.
Dan kan ik je alleen maar aanraden om je in te schrijven bij Sony direct, het kan wel enkele maanden duren voor je een uitnodiging ontvangt om een PS5 te kopen aan winkelprijs direct bij Sony.
Ik had mij ingeschreven in januari en begin april heb ik een PS5 disc kunnen kopen voor 499 euro direct bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
ShadowBumble schreef op maandag 2 mei 2022 @ 21:50:
[...]

Prima toch? ieder zn keuze, ik heb het alleen maar gepost omdat het over de beschikbaarheid gaat verder moet iedereen zelf bepalen wat diegene met de informatie doet :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-07 22:18
PS5 voorraad bij bol

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ze staan nog steeds op de site, maar onderhande is het niet meer van bol zelf maar een reseller. Even oppassen dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FAzdZ9qIIy1GFJIN6KdmKWiSqVQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QmpSeJWHgKfu6HtlGtjcIOBf.png?f=fotoalbum_large

*O*

Meteen om ~0745u besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 03-05-2022 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:45
Aardig lang beschikbaar geweest.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
Yes, digital edition voor geen cent meer dan de standaard vraagprijs. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hier ook eentje weten te bemachtigen ;) Nu wel in het dilemma :+, ga ik hem zelf houden of gaat hij naar mijn zoontje :D Ik denk dat ik iemand heel blij ga maken overmorgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562971

ShadowBumble schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 07:59:
[...]

Hier ook eentje weten te bemachtigen ;) Nu wel in het dilemma :+, ga ik hem zelf houden of gaat hij naar mijn zoontje :D Ik denk dat ik iemand heel blij ga maken overmorgen :D
Ik wil niet de onheilsprofeet uithangen, maar hoe vaak zijn er achteraf toch geen consoles geannuleerd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 562971 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:01:
[...]

Ik wil niet de onheilsprofeet uithangen, maar hoe vaak zijn er achteraf toch geen consoles geannuleerd...
Ik vertel het hem ook pas als ie bezorgd is nooit vooraf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:57
Anoniem: 562971 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:01:
[...]

Bij BOL.com? Vrijwel nooit volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lord taken1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-06 18:01
Timothy3000 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:01:
[...]

Op normale bestellingen niet. Wel op accounts waarbij er meerderen besteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-07 21:47
BOL waren ze nu toch best even te bestellen. Ga mijn halfbroertje van 11 denk heel blij maken deze week! Heeft die eindelijk net zoals zijn veel oudere broer een PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Timothy3000 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:01:
[...]

Je hebt gelijk, even uit het blote hoofd... BCC, MediaMarkt en Coolblue

Alle credits trouwens voor DeathNL d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Zo. Collega is gelukkig.
Op bol.com 1 voor hem kunnen bestellen

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-12-2024
DeathNL schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:20:
[Afbeelding]

Ik beloof niks, Maar als het goed is zijn ze binnenkort weer bij Bol. com
Dit zijn foto's die ik net heb gemaakt in een van de warehouses van bol (Sorry voor de slechte kwaliteit, mijn telefoon had er geen zin in)

Het zijn totaal 96 pallets. met ieder 24 Playstation 5 disk edition.
dus 2304 Playstations minimaal
Er zijn er daarnet in verkoop geweest. Ik heb er gelukkig eentje kunnen reserveren. 🤞 Ik vermoed dat hij uit dit lot zal komen. Donderdag wordt hij vermoedelijk geleverd. 😎 In ieder geval bedankt voor de tip! 🤟

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:50
+27 inmiddels voor die DeathNL post. 8)

Ik vind het wel heel flauw van bol dat ze niet tot woensdag konden wachten, nu hebben ze niet de "woensdag morgen bol mythe" in stand gehouden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Toevallig zag ik vanmorgen een bericht dat de non-disk beschikbaar was op bol.com. Snel naar de disc versie gezocht en die direct besteld. Het lange geduld heeft eindelijk de vruchten afgeworpen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 18:02
SanderBos schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:26:
+27 inmiddels voor die DeathNL post. 8)

Ik vind het wel heel flauw van bol dat ze niet tot woensdag konden wachten, nu hebben ze niet de "woensdag morgen bol mythe" in stand gehouden.
Idd, sinds die post ben ik extra alert. Alleen alsnog te laat..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robb. schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:50:
[...]

Kijk even bij Telegramgroepen met alerts ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 562971 op 03-05-2022 09:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robb.
Die heb ik sinds kort toegevoegd! We wachten geduldig af...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GHDpro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:21
robb. schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:50:
[...]

Het ging ondanks dat volgens DeathNL's post Bol.com er 2000+ hadden binnen gekregen heel snel.

Binnen ongeveer 30 minuten was alles weg.

Maar die Telegramkanalen helpen wel, zodra ik het bericht zag over Digital meteen Disc versie opgezocht en besteld. So far so good :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Swiss Recon schreef op maandag 2 mei 2022 @ 23:55:
[...]

Dan kan ik je alleen maar aanraden om je in te schrijven bij Sony direct, het kan wel enkele maanden duren voor je een uitnodiging ontvangt om een PS5 te kopen aan winkelprijs direct bij Sony.
Ik had mij ingeschreven in januari en begin april heb ik een PS5 disc kunnen kopen voor 499 euro direct bij Sony.
Ik sta daar ook al maanden op, nog nooit mail gehad. Zou daar dus niet te veel op rekenen. In de kleine lettertjes stond ook dat je nog geen ps5 games op je psn account mag hebben. Nu heb ik wel al een aantal ps5 ps+ games geclaimed. Hoop dat het daar niet aan ligt, maar je weet nooit.
GHDpro schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:47:

Binnen ongeveer 30 minuten was alles weg.
Om 7.45 kon ik er vandaag niet bij zijn. Had sowieso hier niet gechecked, dus zou het hoe dan ook zijn misgelopen. Het blijft nog steeds moeilijk blijkbaar. :X

Dit beantwoordt ook mijn eerdere vraag hier, hoe lang zo'n 2000 consoles online staan. Half uurtje dus en weg. De markt staat nog steeds roodgloeiend. Om continu ergens voorraad te hebben, en die beschikbaarheidspieken uit te vlakken, moeten er gemakkelijk tienduizenden consoles per dag aangeboden worden over de hele benelux. We zijn er dus nog lang niet.

Vraag me trouwens af hoeveel er toch weer naar scalpers zijn gegaan. Ze vangen al lang niet meer 400+ euro per console, maar 150 a 200 lukt nog wel. Als je er zo 5 a 10 kan meepikken heb je toch gemakkelijk 1000 a 2000 euro verdiend voor uurtje internet shoppen... :F

[ Voor 8% gewijzigd door Amos_x op 03-05-2022 11:38 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwartbaard
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-05 18:20
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 03-05-2022 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-06 19:27
Amos_x schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:37:

Om 7.45 kon ik er vandaag niet bij zijn. Had sowieso hier niet gechecked, dus zou het hoe dan ook zijn misgelopen. Het blijft nog steeds moeilijk blijkbaar. :X

Dit beantwoordt ook mijn eerdere vraag hier, hoe lang zo'n 2000 consoles online staan. Half uurtje dus en weg.
Bij mij was er al geen stock meer om 7:52. Tenzij ze enkel voor NL beschikbaar waren en niet voor België.

[ Voor 13% gewijzigd door DenHond op 03-05-2022 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:53

Superkiwi

Hoi doei

Amos_x schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:37:
[...]
Om 7.45 kon ik er vandaag niet bij zijn.
07.45 is voor mij ook aan de veel te vroege kant; jammer dat de drops vaak zo vroeg in de ochtend komen.

Mooi om te zien dat een hoop mensen hier er één hebben kunnen bestellen d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-06 20:33
Helaas zag ik het bericht hier op tweakers pas om 08:30 dus te laat. ik heb nu toch maar eens de telegram app geinstalleerd op mijn telefoon zodat ik de volgende keer wel optijd een bericht krijg :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Laatst online: 01-07 15:31
Mavi86 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 12:54:
Helaas zag ik het bericht hier op tweakers pas om 08:30 dus te laat. ik heb nu toch maar eens de telegram app geinstalleerd op mijn telefoon zodat ik de volgende keer wel optijd een bericht krijg :)
Tot over een half jaar! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:02
MediaMarkt zal binnenkort ook weer een drop hebben. De Qware-bundels hiervoor zijn al geleverd (4000 stuks) en het zal mogelijk een online drop zijn. Bundel met Call of Duty Vanguard, extra controller en Qware-gamingpakket voor €684.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mail gehad van Bol dat de levering vertraagd is. Van 5 naar 6 mei. Ze hebben het blijkbaar erg druk met die pallets. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MaOzWCNv9DpRqOodx_LztETY67w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/q3TLiTcBV6WFHBlSHzzcgZeO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
MelvinW schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:18:
MediaMarkt zal binnenkort ook weer een drop hebben. De Qware-bundels hiervoor zijn al geleverd (4000 stuks) en het zal mogelijk een online drop zijn. Bundel met Call of Duty Vanguard, extra controller en Qware-gamingpakket voor €684.
Een game die me niets boeit en geen idee wat Qware is…. Op zich geen probleem om voor een bundel te betalen, maar dan wel met dingen die me toch enigszins interesseren….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kylegendary1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-07 21:37
Het is me dan toch gelukt, na een half jaar onderdeel te zijn van het welbekende Telegram channel. Uiteraard met maar 1 doel, voor mezelf dan eindelijk een PS5 bemachtigen. Bol.com 7:4x vanochtend, disc edition. Wel nog een mailtje een uur geleden dat het niet 5 mei maar 6 mei wordt. Zonder die notificaties was het me nooit gelukt, en daarbij was ik toevallig eerder op kantoor begonnen vandaag. Geeft inderdaad wel aan hoe groot de vraag nog is.

Had wel het idee dat ik bij deze drop iets meer ruimte tot bestellen had. Bij vorige drops op bijvoorbeeld coolblue / mediamarkt / nedgame was het echt secondenwerk. Hopelijk komt er wat meer ruimte in de aanvoer.

Ik wens iedereen die nog geen PS5 heeft kunnen bemachtigen heel veel geluk bij de volgende drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Werkt postNL wel op 5 mei? Al mijn bol pakketten (4 van diverse verkopers) met levering 5 mei zijn vandaag naar 6 mei uitgesteld.
Allen PostNL. Best bijzonder.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-06 17:46
Mijn zoon heeft 3 maanden ingeschreven gestaan bij Sony, en kreeg gewoon een mail dat hij kon bestellen, disk versie voor gewoon 499.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• houjehaags
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zojuist gezien dat Mediamarkt Amsterdam Centraal nog een aantal bundels op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Dennis1812 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:40:
Werkt postNL wel op 5 mei? Al mijn bol pakketten (4 van diverse verkopers) met levering 5 mei zijn vandaag naar 6 mei uitgesteld.
Allen PostNL. Best bijzonder.
Waarom niet? Het is geen nationale feestdag (dat is maar 1 keer in de 5 jaar).

Misschien is je bezorger vrij en is er geen vervanger?

[ Voor 7% gewijzigd door jongetje op 03-05-2022 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavertje3
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-03 06:38
NEEE :-( moet ik een dag het land uit komt ie dan binnen....haha wat een timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:28
[...]

Zoals anderen genoemd hebben heb ik GM Amstelveen gebeld, (las in dit topic specifiek een tip over GM Tilburg die voorraad zou krijgen) daar kon ik toen op de lijst voor de lading die ze een week later verwachtte, moest wel fysiek langs en een account aanmaken. Collega had dezelfde mazzel bij GM Apeldoorn dacht ik. Moeite waard om even te bellen / langs te lopen als er één in de buurt is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:02
MelvinW schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:18:
Dat ging sneller dan verwacht, zojuist 3778 PS5 Disk geleverd bij de MediaMarkt. Kans groot dat deze op korte termijn al gaan droppen. Zal een online drop worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Digital was net even beschikbaar bij Amazon DE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackloch
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-04 08:48
houjehaags schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:32:
Zojuist gezien dat Mediamarkt Amsterdam Centraal nog een aantal bundels op voorraad heeft.
Dank voor de tip, eindelijk eentje kunnen bemachtigen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 17:33
Woohoo Bol.com PS5 is net verzonden en onderweg met Post NL

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

PS5 disc van Bol.com netjes ontvangen *O*
Daar gaat mijn leven -O-

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 06-05-2022 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07 16:51
Mocht je nog een PS5 zoeken, volgens mij is er een drop geweest bij Bol.com >:) 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgGflQqgNgP-966mbjIJKR6toBA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hk6QFmLDRJhfm4NBg4Gk0eje.png?f=fotoalbum_large

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@kw_nl Niks nieuws.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hier ook de bol.com levering binnen, perfect afgeleverd en ik heb een HEEL blij zoontje boven zitten momenteel :D

Nu papa nog :+
Inderdaad, helaas niks aan te doen en zolang men erbij koopt zal het in stand blijven. Ik ga opzoek naar een tweede voor mijzelf maar mijn eerdere statement is nog steeds valide, ik betaal geen cent meer dan retail vraagprijs ( mits een intressante bundel ofzo ).

[ Voor 60% gewijzigd door ShadowBumble op 06-05-2022 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:23

D33F

Tweelingtemmer

Nevermind, blijkbaar was het een scam dus aub niet bestellen daar.

[ Voor 85% gewijzigd door D33F op 06-05-2022 18:00 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 374460

D33F schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:52:
Kwam deze toevallig tegen. Nog 8 op voorraad voor € 449,-

*knip, want scam link*
Lijkt me een scam site. Liftend op pepper.com

[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 06-05-2022 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:23

D33F

Tweelingtemmer

Anoniem: 374460 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:53:
[...]

Lijkt me een scam site. Liftend op pepper.com
Hmm lekker dan.. Deze kwam als gesponsord voorbij op Facebook. Zelf heb ik al een PS5 en dacht iemand er een plezier mee te doen, maar uiteraard wil ik geen scams verspreiden :/

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-07 17:47
D33F schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:57:
[...]

Hmm lekker dan.. Deze kwam als gesponsord voorbij op Facebook. Zelf heb ik al een PS5 en dacht iemand er een plezier mee te doen, maar uiteraard wil ik geen scams verspreiden :/
Alles wat gesponsord is op Facebook mbt de ps5 is scam. Helaas doen ze daar niks aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:04
Het is en blijft zo frustrerend dat al die ps5’s zo massaal worden aangeboden op mp of vraag en aanbod hier….

Als ik wil dan heb ik vandaag of morgen nog een ps5 in huis, maar ik vertik het.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Possible schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 09:07:
Het is en blijft zo frustrerend dat al die ps5’s zo massaal worden aangeboden op mp of vraag en aanbod hier….

Als ik wil dan heb ik vandaag of morgen nog een ps5 in huis, maar ik vertik het.
Zit je op de telegram kanalen en heb je bij Sony aangemeld?
Had er zelf op deze manier een klein maandje voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Gekkenhuis schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 09:14:
[...]

Zit je op de telegram kanalen en heb je bij Sony aangemeld?
Had er zelf op deze manier een klein maandje voor nodig.
Zit inderdaad bij de telegram kanalen idd.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

kw_nl schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:35:
Mocht je nog een PS5 zoeken, volgens mij is er een drop geweest bij Bol.com >:) 8)7
[Afbeelding]
Ik zie dat de prijzen al een behoorlijk stuk gezakt zijn tov eerst. Voor je het weet koop je bij de scalper een PS5 disc voor €499 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Superkiwi schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:33:
[...]

Ik zie dat de prijzen al een behoorlijk stuk gezakt zijn tov eerst. Voor je het weet koop je bij de scalper een PS5 disc voor €499 :P
Ja ik zag het ook, sowieso vroeg ik me af of ze ook daadwerkelijk voor die hoge prijzen verkocht werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vast wel. Zij weten ook wel dat mensen nu geen €700 gaan betalen voor een kale versie (uitzonderingen daargelaten) en ik denk dat er genoeg mensen zijn die graag €50 of €100 meer dan de nieuwprijs betalen om een PS5 te bemachtigen.

Dat je gaat scammen voor zo'n klein beetje winst is natuurlijk helemaal diep triest maar goed, daar hebben we het al genoeg over gehad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@Superkiwi Zelfs voor een gebruikte PS5 met doos krijg je €650 bij een bekende gamewinkel, hoe gek is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik wil zeggen "heel gek" maar ergens verbaast het me ook niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robb.
Possible schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 09:07:

Ik ben gezwicht, heb 100,- meer betaald voor een nieuwe ps5 disk versie via Marktplaats...
Van dat wachten en alles bijhouden werd ik ook niet echt vrolijk van. Nu eindelijk rust... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
robb. schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:48:
[...]

Ik ben gezwicht, heb 100,- meer betaald voor een nieuwe ps5 disk versie via Marktplaats...
Van dat wachten en alles bijhouden werd ik ook niet echt vrolijk van. Nu eindelijk rust... ;)
Ik snap het helemaal en wordt er gek van :)

600 valt dan nog mee. Meestal zie ik prijzen van 675

[ Voor 7% gewijzigd door Possible op 07-05-2022 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-01 10:29
Ik kreeg donderdag te horen dat de Mediamarkt ze 1 dezer dagen weer heeft (in de fysieke winkels). De medewerker kon me echter niet vertellen wanneer dat exact zou zijn. Weet iemand dit toevallig, of heeft iemand een contact bij de Mediamarkt die hij/zij kan raadplegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jefson schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:54:
Ik kreeg donderdag te horen dat de Mediamarkt ze 1 dezer dagen weer heeft (in de fysieke winkels). De medewerker kon me echter niet vertellen wanneer dat exact zou zijn. Weet iemand dit toevallig, of heeft iemand een contact bij de Mediamarkt die hij/zij kan raadplegen?
Er was/is vollop stock bij MediaMarkt Belgie (fysieke winkels) sinds gisteren maar over NL hebt ik nog niks gehoord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amos_x
robb. schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:48:
[...]

Ik heb net even de gebruikelijk tweedehands sites nagelopen, en idd, er zit nog ongeveer 120 euro scalpers vet op de digi en disc. 500-525 voor digi en 625-650 voor disc. Ik denk dat de grote scalpers marges toch wel voorbij zijn, en zij voelen de bui ook al hangen. Straks blijven ze zitten met hun consoles aan msrp :+ nu goed, ze zullen er vast wel een zakcentje op gemaakt hebben het voorbije jaar. Geen medelijden.

De laatste bol drop bleef een half uur online staan. En iedere drop is weer een paar duizend consoles die ergens bij een gezin thuis staan en de druk van de ketel gestaag wegnemen. Die gamers zijn dan blij aan het gamen en zijn niet meer op zoek en van de markt weg. Hopelijk.

Wat ergens gewoon pijn doet, is als je die honderden ps5 in “ongeopende” dozen aangeboden ziet staan. Die horen niet ongeopend ergens te staan, maar moeten ergens in een woonkamer plezier geven aan hun gebruiker. Maar goed, ideale wereld en zo…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Krijg net mijn uitnodiging van Sony binnen, kan er hopelijk 1 kopen morgen want dan is de mogelijkheid er.
Heb me daar 10 april ingeschreven, dus nog best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik heb mij begin februari ingeschreven en heb nu ook een uitnodiging voor morgen tussen 10.30 en 12u.

Lange wachten wordt dan, hopelijk, toch beloond.

Mijn PS+ Is verlopen en ik mis het op dit moment nog niet. Iemand die weet wat de verzendkosten zijn?
Anders wellicht toch overwegen om weer PS+ af te sluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-07 00:22
B-Real schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:02:
Ik heb mij begin februari ingeschreven en heb nu ook een uitnodiging voor morgen tussen 10.30 en 12u.

Lange wachten wordt dan, hopelijk, toch beloond.

Mijn PS+ Is verlopen en ik mis het op dit moment nog niet. Iemand die weet wat de verzendkosten zijn?
Anders wellicht toch overwegen om weer PS+ af te sluiten.
Leveringskosten bedragen 8,99 euro voor normale verzending of 11,99 euro voor expres verzending.
Indien je playstation plus hebt dan zijn er geen leveringskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
Ik heb me 9 april ingeschreven maar helaas nog niks gezien in mijn mailbox raar
JeroenV_ schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:49:
Krijg net mijn uitnodiging van Sony binnen, kan er hopelijk 1 kopen morgen want dan is de mogelijkheid er.
Heb me daar 10 april ingeschreven, dus nog best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinsies
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-04 14:26
25 maart ingeschreven voor de loting van Sony op hun website, vandaag een uitnodiging gekregen voor een ‘event’ om morgen in de ochtend een aan te schaffen. Moet er volgens mij nogsteeds wel snel bij zijn omdat ze maar een beperkt aantal consoles beschikbaar hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 22:32
martinsies schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:48:
25 maart ingeschreven voor de loting van Sony op hun website, vandaag een uitnodiging gekregen voor een ‘event’ om morgen in de ochtend een aan te schaffen. Moet er volgens mij nogsteeds wel snel bij zijn omdat ze maar een beperkt aantal consoles beschikbaar hebben.
Hier ook een uitnodiging gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graunie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 09:35
Toch vreemd dat ik, en een paar maatjes van me, sinds half januari ingeschreven staan en geen uitnodiging hebben ontvangen tot op heden. Geen afgunst naar degene die eerder hebben mogen bestellen maar toch voelt het een beetje unfair...

Iemand enig idee waarom het random zou zijn t.o.v. van first come, first serve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-07 16:11
Ha, ik zie al die dingen over een uitnodiging, ik kom er net achter dat ik me helemaal nog niet had ingeschreven daar |:(

nouja, maar hopen een een goede drop bij bol of MM snel.

Die nedgame drop was echt belachelijk duur......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Nu online
graunie schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:40:
Toch vreemd dat ik, en een paar maatjes van me, sinds half januari ingeschreven staan en geen uitnodiging hebben ontvangen tot op heden. Geen afgunst naar degene die eerder hebben mogen bestellen maar toch voelt het een beetje unfair...

Puur een keuze van Sony lijkt mij. First come, first serve zorgt er wellicht weer voor dat een hoop scalpers tig accounts aanmaken. Wat ik er in dit topic over lees is dat je je grofweg tussen de 1 en 3 á 4 maanden na inschrijving een uitnodiging krijgt. Ikzelf heb mij begin februari ingeschreven en heb nu een uitnodiging. Voor mij acceptabel, want ik heb geen haast.

Je hebt gewoon niet zoveel keuze als je een PS5 wilt:
- Telegramgroepen en winkel/webshop voorraad zeer nauwlettend in de gaten houden en heel snel reageren;
- Veel te veel betalen bij een scalper (of de MediaMarkt áls ze voorrraad hebben :P);
- Geduld en geluk hebben, maar vooral geen haast.

Ik zit in wat Telegram groepen, maar ben niet snel genoeg. Tevens zit ik in de laatste groep. We gaan zien of ik dadelijk geluk heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-07 21:48
Mag ik een PS5 kopen, heb ik een creditkaart nodig...Wat is dit voor onzin???
Waarom geen Paypal of iDeal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:50
DeadPhoenix86 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:59:
in plaats van een rant, wellicht even aangeven waar je mag bestellen?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Geronimous schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:06:
[...]

in plaats van een rant, wellicht even aangeven waar je mag bestellen?
Via Sony zelf. Kreeg een uitnodiging. Ik denk eindelijk. Staat erbij alleen maar mogelijk met een creditcard. Daar gaat mijn kans...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

DeadPhoenix86 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:09:
[...]

Via Sony zelf. Kreeg een uitnodiging. Ik denk eindelijk. Staat erbij alleen maar mogelijk met een creditcard. Daar gaat mijn kans...
Dat stond er ook al duidelijk bij toen je je ging registreren daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nou, als sony de technische problemen niet oplost dan valt er niets te bestellen vermoed ik. Mijn queue liep een half uur geleden al met een half uur extra op ivm issues.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
DeadPhoenix86 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:59:
En je hebt niemand in je omgeving die een CC heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Nu online
Capo schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:30:
Nou, als sony de technische problemen niet oplost dan valt er niets te bestellen vermoed ik. Mijn queue liep een half uur geleden al met een half uur extra op ivm issues.
Ik heb klokslag 10.30 de link aangeklikt en kijk nu naar een grotendeels wit scherm, met rechts een plaatje van een console met wat controllers en een headset.

Op de een of andere manier verwacht ik iets meer info op mijn scherm?

EDIT: browser opnieuw opgestart. Link aangeklikt, aangegeven dat ik geen robot ben en nu heb ik inderdaad een timer van +/- 25 minuten. Wachtrij gaat ivm technische problemen later open.

Nog iets meer geduld hebben dus :)

[ Voor 18% gewijzigd door B-Real op 09-05-2022 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallogallo
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 24-05-2024
Ja, er hoort links ook wat dingen te staan. Bijvoorbeeld dat de wachtrij pas om 11:00 open gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
B-Real schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:32:
[...]

Ik heb klokslag 10.30 de link aangeklikt en kijk nu naar een grotendeels wit scherm, met rechts een plaatje van een console met wat controllers en een headset.

Op de een of andere manier verwacht ik iets meer info op mijn scherm?
Ja, knopje met "ik ben geen robot" en daarna de wachtrij.
Ik moest 3x F5'n voor ik knopje kreeg...

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
kw_nl schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:30:
[...]

En je hebt niemand in je omgeving die een CC heeft?
Mijn zus heeft er één. Maar die woont niet om de hoek. Maar inmiddels wil zij het voor mij bestellen. Ze staat op het moment in de wachtrij. Dus nu is het duimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:58

Gregory76

Sony PlayStation freak

graunie schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:40:

Same here :|

https://strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik heb mij inmiddels keer of 3 op nieuw geregistreerd bij Sony. Misschien dat het heeft geholpen, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-06 21:53
Bij mij lukte het niet via m'n pc om bij de link te komen, maar op m'n telefoon werkt het tot nu toe wel.
Heb nu ook een timer voor 11':00.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1177
  • Laatst online: 21-08-2024
Lucky_Luuk schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:47:
Bij mij lukte het niet via m'n pc om bij de link te komen, maar op m'n telefoon werkt het tot nu toe wel.
Heb nu ook een timer voor 11':00.
Ik heb het eerst met Chrome en Edge geprobeerd, maar daar kreeg ik het witte scherm te zien zonder counter. Uiteindelijk in Firefox kreeg ik wel het volledige scherm te zien. Het heeft waarschijnlijk aan bepaalde Cookies of Ad Blockers gelegen, want alleen mijn Firefox heeft geen extensies. Ik zit in elk geval nu ook naar het scherm te staren dat aangeeft dat het om 11.00 begint.

Edit: Oof, geschatte wachttijd bedraagt meer dan een uur. Ik ben benieuwd of het gaat lukken.

[ Voor 7% gewijzigd door richard1177 op 09-05-2022 11:01 ]

Pagina: 1 ... 516 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord