Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:42
delodic schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:51:
[...]

Waarop baseer je dat ze weer op zijn?

Ik was me er niet van bewust dat het haasten was, ik dacht dat je gewoon ergens in het tijdslot wat je kreeg ps kon kopen, maar blijkbaar niet dus
Omdat er staat 'geen voorraad'.
Mijn mandje is leeg nu, krijg hem niet meer toegegvoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delodic
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 13:52
Ai, balen man! :'(

Moest je de link die je kreeg opnieuw gebruiken na je gefaalde betaling? Ik zag in de mail dit staan
Als je voor de starttijd van het event op de link klikt, of als de link op meerdere apparaten wordt gebruikt, dan word je mogelijk door het bestelsysteem uitgesloten van deelname aan het event.
Maar kan natuurlijk ook out of stock zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
delodic schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:56:
Ai, balen man! :'(

Moest je de link die je kreeg opnieuw gebruiken na je gefaalde betaling? Ik zag in de mail dit staan

[...]

Maar kan natuurlijk ook out of stock zijn
Nee ik zag in het mandje na betaling iets van "transactie niet geslaagd" ofzo. Dan kun je opnieuw op "bestellen" klikken maar steeds zelfde resultaat. Ik heb het op maar 1 device open gehad, en ook 1 venster maar. Je komt in de gewone store maar met een werkende "toevoegen aan mandje" knop bij de console.
De link van het event geef nu een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:39
Er zit nog steeds een PS5 in mijn winkelmandje maar kan niet betalen. De shop weigert mijn visa kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wrazor
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-10-2023
Arm1n schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:46:
Aaargh ik zit in het betaalscherm maar moet op afronden klikken (het rabobank sub venster in de shop) nadat ik in de rabo app de transactie heb goedgekeurd maar die knop werkt niet (kan nergens echt klikken)
Gebruik je toevallig Firefox? Had daar ook last van, link nogmaals geopend in microsoft edge browser.
Nogmaals link uit mail gebruikt en alles zat nog in mijn mandje en betaling toen wel kunnen afronden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 18:42

Arm1n

Zeven over half twee

THM0 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:52:
[...]

Omdat er staat 'geen voorraad'.
Mijn mandje is leeg nu, krijg hem niet meer toegegvoegd.
Wat ik verder online had gelezen dat je kan blijven proberen totdat de melding: "event afgelopen" verschijnt, soms zitten er nog gereserveerde playstations in mandjes die geannuleerd worden.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
Arm1n schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:03:
[...]

Wat ik verder online had gelezen dat je kan blijven proberen totdat de melding: "event afgelopen" verschijnt, soms zitten er nog gereserveerde playstations in mandjes die geannuleerd worden.
Bij mij is alles stuk, als ik het event open krijg ik foutmelding, als ik een console in het mandje stop krijg ik foutmelding, als ik het mandje open krijg ik foutmelding, als ik een controller in het mandje stop krijg ik foutmelding...

Zie iedere keer "Er is een fout opgetreden. Neem contact op met de klantenservice als het probleem blijft bestaan".
En op andere computer of in InPrivate kan ik het event niet in (krijg te zien dat de link al op ander apparaat in gebruik is, ook als daar alles is afgesloten),

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Wrazor schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:02:
[...]

Gebruik je toevallig Firefox? Had daar ook last van, link nogmaals geopend in microsoft edge browser.
Nogmaals link uit mail gebruikt en alles zat nog in mijn mandje en betaling toen wel kunnen afronden!
Ja, dat was het probleem. Heb exact het zelfde gedaan als jij (eerst zonder eerst de mail te openen in chrome waarbij ik een foutmelding kreeg) met success denk ik.

Heb inmiddels een bestelnummer én het geld gereserveerd op m'n creditcard. Nu nog wachten op de bevestigingsmail maar het lijkt gelukt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 20:30
Zonet ook een PS5 besteld.... :o

Er was inderdaad een probleem met het registreren van de kredietkaart.
Blijkbaar was het erg druk. Na het registeren, lijkt het erop dat het niet gelukt is.
Maar als je weer opnieuw wilt toevoegen, geeft hij aan dat hij hem al heeft.
Zo heen en weer springen tussen het bestelvenster en kredietkaart toevoegen en toen was alles ok om op bestellen te klikken.

Dus een kwestie van geduld...

Bevestigingsmail kwam binnen om 10:43 uur. Browser: Chromium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagicMouse76
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:43
Ging idd mis met Firefox, nu met Edge gelukkig wél gelukt! 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smouser
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik had exact hetzelfde probleem. Ik dacht juist Firefox te gebruiken omdat Edge nogal eens problemen geeft.

Inmiddels is de voorraad op.

Wat ontzettend slecht van Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smouser
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23-02-2023
MagicMouse76 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:10:
Ging idd mis met Firefox, nu met Edge gelukkig wél gelukt! 8)
Vreemd ik kreeg telkenmale de melding dat de oorsponkelijke link al in gebuik is. Ik kon Edge dus niet meer gebruiken.

Wellicht op een andere PC moeten gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door Smouser op 08-04-2022 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-04 15:46
Hier is het ook gelukt, 10u35 besteld, 10u41 bevestigd. Precies toch een grote voorraad dat ze hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicMouse76
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:43
Smouser schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:11:
[...]

Vreemd ik kreeg telkenmale de melding dat de oorsponkelijke link al in gebuik is.
Bij direct op de link in het mailtje klikken kreeg ik een wit scherm in Edge, vervolgens rechtsklikken op die button in het mailtje en de link copy paste in een nieuw browservenster werkte bij mij wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrazor
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-10-2023
Arm1n schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:08:
[...]

Ja, dat was het probleem. Heb exact het zelfde gedaan als jij (eerst zonder eerst de mail te openen in chrome waarbij ik een foutmelding kreeg) met success denk ik.

Heb inmiddels een bestelnummer én het geld gereserveerd op m'n creditcard. Nu nog wachten op de bevestigingsmail maar het lijkt gelukt te zijn.
Top dat het gelukt is! :) hier ook bevestigingsmail ontvangen en ook gereserveerd op creditcard.
Zat al om 10:35 in de bestelfase duurde bij mij 25 min ongeveer in totaal met die betalings drama >.<

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Wrazor schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:17:
[...]

Top dat het gelukt is! :) hier ook bevestigingsmail ontvangen en ook gereserveerd op creditcard.
Zat al om 10:35 in de bestelfase duurde bij mij 25 min ongeveer in totaal met die betalings drama >.<
Exact het zelfde tijdschema hier ongeveer haha.
Smouser schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:11:
[...]

Vreemd ik kreeg telkenmale de melding dat de oorspronkelijke link al in gebuik is. Ik kon Edge dus niet meer gebruiken.

Wellicht op een andere PC moeten gebruiken.
Wat bij mij werkte is de mail openen in de chrome en daarna de link via de mail openen, toen kreeg ik niet meer die melding (die ik wel kreeg als ik de link copy paste).

De tactiek die ik heb gebruik voor de direct sale bij Sony (en gelezen elders op internet), voor wie dit na wil lezen:

-Van te voren alvast inloggen op de sony koop site en je gegevens goed hebben staan
-De link in de mail ongeveer 10 minuten voor het evenement openen
-Je komt dan in een wachtruimte, als het tijd is dan wordt iedereen (in willekeurige volgorde) in de wachtrij geplaatst
-In eerste instantie heb je een wachttijd van een uur, maar die kan snel aflopen
-Zodra je aan de beurt bent wordt je naar de winkelpagina gestuurd.

Pagina verversen heeft geen nut en adblockers/vpn uitschakelen kan geen kwaad (de doorverwijzing kan mogelijk als ongewenst worden beschouwd). Oh ja en gebruik geen Firefox als je met de Rabobank moet ondertekenen, dat lijkt niet te werken. Voor mij werkte Chrome, maar anderen hadden succes in Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delodic
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 13:52
Ik waagde het niet om voor de starttijd op die link te klikken door wat ze in de mail zeiden. Maar toen ik vervolgens klikte en zag dat ik meer dan een uur wachttijd had dacht ik wel: shit!

Ik betaal mn playstation + en games met dezelfde creditcard, dus playstation kende mn creditcard al wat misschien ook hielp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 21:12
Wat een SUPER FRUSTRERENDE ervaring. Ik heb nog nooit zo'n klote ervaring gehad met een webshop.

Ik krijg eindelijk de invite via mail en zit precies 10:30 klaar. Na 10 minuten in de wachtrij krijg ik een bericht dat ik het kan bestellen.

Ik vul alles in. Maar moet nog een betaalmethode toevoegen. Ik kan alleen uit VISA en Mastercard kiezen. Ik heb 2 VISA creditcards geprobeerd die allebei niet leken te werken. Ik ga naar de site zelf waar ik nog een AMEX kaart toevoeg wat ook niet werkt.

Ik probeer ook daar PayPal toe te voegen, meer errors.

Meerdere browsers geprobeerd.

Ideal kan ik alleen per 50,- ophogen.

Winkelmandje leeg.

Klantcontact gebeld, die zegt je moet bij PS Direct zijn. Ze hebben geen telefoonnummer en ze hebben een contact knop onderin. Ik: "Ik heb daar al gezocht, geen contact knop". Nou jammer, dan moet je even verder zoeken. Doei.

@Sony fix gewoon Adyen die dit voor je regelt, want jullie kunnen het niet. Nu in de wacht voor een chat. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat dit ook niets gaat opleveren. |:( |:( |:(

Ik koop Elden Ring wel voor de PC en fix een videokaart.

[ Voor 4% gewijzigd door bobberg op 08-04-2022 11:56 ]

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crossecter
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 14:37
Ik kan me aansluiten bij de gefrustreerde Tweakers hier. Netjes om 10.30 op de link geklikt en in de wachtrij. Na een kwartiertje wachten naar de winkel geredirect. Console in mandje, afrekenen en dan..."kan transactie niet verwerken". Na tig keer opnieuw proberen verificatie via ING, melding in app maar de knop "Doorgaan" in het verificatie scherm is niet klikbaar. Dit nog een paar keer gehad...daarna uit pure wanhoop geprobeerd helemaal overnieuw te doen maar toen al uitverkocht.

Wat een ongelooflijk slechte webshop van Sony, heb zowel in Chrome als Firefox en beide compleet vastgelopen. Nu nog steeds geen PS5...Ga maar bellen naar Intertoys etc, want ik weiger oplichterij bundels met waardeloze assescoires of marktplaats scaleprs to kopen.

Echt van de zotte dat meer dan een jaar na release nog steeds deze praktijken moeten plaatsvinden, wat een zooi daar bij Sony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-06 14:15

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

delodic schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:46:
Zojuist besteld. Weet niet of mensen hier al mee bekend zijn, maar je krijgt een link waar je in een bepaald tijdslot op kan klikken. Dan kom je in een wachtrij te staan. In eerste instantie gaf ie aan dat ik meer dan een uur moest wachten, maar dat update al snel naar een meer realistische inschatting. Uiteindelijk 15 minuutjes in de wachtrij gestaan denk ik
Same hier. 25 jan aangemeld, gistermiddag mailtje, gisteravond mn cc gegevens nog even vastgelegd bij mn account, checken dat dat werkte. Adres gegevens gecontroleerd, all good!

Vanmorgen 10.30 op link geklikt: eerst melding meer dan uur wachten, maar daarna ging het heel snel, en zat ik denk ik in minder dan 10 minuten in de winkel:PS5 Disc gekozen, afrekenen, nog even mn wachtwoord paar keer verkeerd ingevuld, maaaarrrr uiteindelijk wel gelukt! Betaling gelukt, bevestiging in account van bestelling en mailtje er direct achteraan. Dit zou goed moeten komen!

Hoeveel zouden ze hebben gehad?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvanlaarhoven
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hier ook eindelijk een bestelling weten te plaatsen voor een disc versie maar ik heb nog geen bevestigingsmail gehad. Op PlayStation Direct zie ik wel een bestelnummer en bij status staat 'bestelling verwerken'.
Het bedrag is ook gereserveerd op mijn cc dus het lijkt te zijn gelukt... Of kan de bestelling nu alsnog worden geannuleerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

tvanlaarhoven schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:43:
Hier ook eindelijk een bestelling weten te plaatsen voor een disc versie maar ik heb nog geen bevestigingsmail gehad. Op PlayStation Direct zie ik wel een bestelnummer en bij status staat 'bestelling verwerken'.
Het bedrag is ook gereserveerd op mijn cc dus het lijkt te zijn gelukt... Of kan de bestelling nu alsnog worden geannuleerd? :?
Bevestigingsmail van mij zat in de spam folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvanlaarhoven
  • Niet online
Arm1n schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:50:
[...]

Bevestigingsmail van mij zat in de spam folder
Spam folder gecheckt maar daar ook geen bevestigingsmail. Staat bij jou de status ook op 'bestelling verwerken'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

tvanlaarhoven schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:55:
[...]

Spam folder gecheckt maar daar ook geen bevestigingsmail. Staat bij jou de status ook op 'bestelling verwerken'?
Ja daar staat ie bij mij ook op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvanlaarhoven
  • Niet online
Arm1n schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:57:
[...]

Ja daar staat ie bij mij ook op
Oke dus er is nog hoop :9 Wel vreemd dat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen. Zolang ik de verzendbevestiging maar wel ontvang vind ik het best 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwo
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 08-04-2022

lwo

Ik had hetzelfde wat meerdere mensen hier al gezegd hadden, ik had de PS5 in mijn winkelmandje, maar bij doorgaan naar betalen kreeg ik de melding "kan transactie niet verwerken". Geprobeerd om de creditcard opnieuw toe te voegen, maar ook dat werkte niet. Heb vervolgens de hele tijd geprobeerd om opnieuw op betalen te klikken, maar ik bleef telkens dezelfde foutmelding houden. Zo frustrerend dat ik zo dichtbij was, maar dat het dan toch niet gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

tvanlaarhoven schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:43:
Bestelling verwerken status is wel 1 stapje verder dan vanmorgen, er stond bij mij eerder Bestelling ontvangen, en nu bestelling verwerken. *O* Dus er zit progressie in, ondanks dat je geen mailtje hebt ontvangen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-06 10:10

Dav0s

Hr?

DerOllie schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:35:
[...]

Same hier. 25 jan aangemeld, gistermiddag mailtje, gisteravond mn cc gegevens nog even vastgelegd bij mn account, checken dat dat werkte. Adres gegevens gecontroleerd, all good!

Vanmorgen 10.30 op link geklikt: eerst melding meer dan uur wachten, maar daarna ging het heel snel, en zat ik denk ik in minder dan 10 minuten in de winkel:PS5 Disc gekozen, afrekenen, nog even mn wachtwoord paar keer verkeerd ingevuld, maaaarrrr uiteindelijk wel gelukt! Betaling gelukt, bevestiging in account van bestelling en mailtje er direct achteraan. Dit zou goed moeten komen!

Hoeveel zouden ze hebben gehad?
Waar kan je die CC informatie vastleggen? Kan dat nergens vinden in mijn account bij PS Direct.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Dav0s schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:32:
[...]

Waar kan je die CC informatie vastleggen? Kan dat nergens vinden in mijn account bij PS Direct.
Je kunt er via meerdere wegen komen, maar dit is snelste:
Store.playstation.com -> betalingen beheren -> Knop betaalmethode toevoegen -> Een creditcard/betaalkaart toevoegen, dan krijg je scherm om je cc gegevens alvast in te voeren, ze voeren dan ook een controle uit op de cc zag ik in mn app. Dan weet je dat het alvast werkt.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
Shit, deze verkoop gemist :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
DerOllie schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:37:
[...]

Je kunt er via meerdere wegen komen, maar dit is snelste:
Store.playstation.com -> betalingen beheren -> Knop betaalmethode toevoegen -> Een creditcard/betaalkaart toevoegen, dan krijg je scherm om je cc gegevens alvast in te voeren, ze voeren dan ook een controle uit op de cc zag ik in mn app. Dan weet je dat het alvast werkt.
For what it's worth: ik had dat allemaal klaarstaan maar geen soelaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrkuiken
  • Laatst online: 13-05 22:55
Toen ik gisteren de invite mail kreeg dacht ik van ik ga alvast een betaling methode toevoegen. Scheelt tijd.

Kreeg met geen enkele manier mijn Visa kaart aan de praat(nog nooit ergens anders problemen mee gehad en gebruik het meermaals per maand).

Blijkbaar te vaak geprobeerd dus mijn betaling methodes werden voor 24 uur geblokkeerd.
Waardoor ik vanmorgen niks kon bestellen :)

Achja kon er wel om lachen :)
Krijg ik een kans blokkeer ik mij zelf :)
Al dan niet door problemen bij sony

Op naar de volgende x :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tvanlaarhoven
  • Niet online
DerOllie schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 13:23:
[...]

Bestelling verwerken status is wel 1 stapje verder dan vanmorgen, er stond bij mij eerder Bestelling ontvangen, en nu bestelling verwerken. *O* Dus er zit progressie in, ondanks dat je geen mailtje hebt ontvangen...
Inmiddels is de status aangepast naar 'verzonden'. Nog steeds geen officiele bevestigingsmail gehad maar zie wel een trackingcode bij de order staan dus ik verwacht dat dit wel goed gaat komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Zojuist de mail binnengekregen dat het pakket is verzonden.
Track & trace geeft aan dat a.s. maandag de levering plaats vindt. Via UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-04 15:46
cornfed99111 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:54:
hier ook, ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 12:50
Eindelijk eentje kunnen bestellen! Ingeloot bij Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-06 13:44
Gisteren ook een ps5 kunnen kopen via sony direct.
Bij mij is alles zeer vlot gegaan, ik had donderdag men kredietkaart en adres reeds toegevoegd.
Ingelogd om 10u49, binnen de minuut besteld en betaald, bevestigingsmail gekregen om 10u50.
Leveringskosten bedragen 8,99 euro voor normale verzending of 11,99 euro voor expres verzending.
Indien je playstation plus hebt dan zijn er geen leveringskosten.
Ik heb gekozen voor expres verzending aangezien ik volgende week verlof heb :9
Gisteren om 15u04 reeds mail van sony gehad dat hij verzonden is met UPS, levering voorzien op maandag.

Ik had mij ingeschreven bij sony op de dag dat het artikel op deze site verscheen, 17 januari 2022.
Waarom ik ben gekozen? Geen idee, ik heb al jaren niet meer op playstation gespeeld.
Ik heb een xbox series x met gamepass ultimate sinds november 2020, daarvoor had ik een xbox one x, een xbox one s, een xbox one, een xbox 360 elite en een original xbox.
Je zou kunnen zeggen dat ik altijd kamp groen ben geweest en daarvoor SEGA _/-\o_
De loting is volgens mij dus echt random...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Swiss Recon schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 16:07:
Gisteren ook een ps5 kunnen kopen via sony direct.
Bij mij is alles zeer vlot gegaan, ik had donderdag men kredietkaart en adres reeds toegevoegd.
Ingelogd om 10u49, binnen de minuut besteld en betaald, bevestigingsmail gekregen om 10u50.
Leveringskosten bedragen 8,99 euro voor normale verzending of 11,99 euro voor expres verzending.
Indien je playstation plus hebt dan zijn er geen leveringskosten.
Ik heb gekozen voor expres verzending aangezien ik volgende week verlof heb :9
Gisteren om 15u04 reeds mail van sony gehad dat hij verzonden is met UPS, levering voorzien op maandag.

Ik had mij ingeschreven bij sony op de dag dat het artikel op deze site verscheen, 17 januari 2022.
Waarom ik ben gekozen? Geen idee, ik heb al jaren niet meer op playstation gespeeld.
Ik heb een xbox series x met gamepass ultimate sinds november 2020, daarvoor had ik een xbox one x, een xbox one s, een xbox one, een xbox 360 elite en een original xbox.
Je zou kunnen zeggen dat ik altijd kamp groen ben geweest en daarvoor SEGA _/-\o_
De loting is volgens mij dus echt random...
Als dat express verzending is, ik heb normale verzending gekozen en mijn levering is ook voorzien op maandag :o

Ik kan me voorstellen dat in jou geval de levering gegarandeerd is, in mijn geval best effort...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-06 13:44
DerOllie schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:44:
[...]

Als dat express verzending is, ik heb normale verzending gekozen en mijn levering is ook voorzien op maandag :o

Ik kan me voorstellen dat in jou geval de levering gegarandeerd is, in mijn geval best effort...
Goh, als ik mij goed kan herinneren dan stond er bij expres 2 dagen en bij normal 5 dagen.
Maar goed, het is best mogelijk dat ze allebei maandag geleverd worden, het is te hopen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Swiss Recon schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:13:
[...]

Goh, als ik mij goed kan herinneren dan stond er bij expres 2 dagen en bij normal 5 dagen.
Maar goed, het is best mogelijk dat ze allebei maandag geleverd worden, het is te hopen (y)
Ja je hebt gelijk, expres stond 2 dagen bij. Jou verwachte leverdatum is zoals verwacht, die van mij is eerder dan verwacht... Ik kan zien dat m'n pakketje al wel verzonden is en in Eindhoven is nu.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• x-man
  • Laatst online: 24-03 23:46

x-man

Proud newbie!

Ik heb mijn ps5 maar 2e hands gekocht bij iemand die de ps5 niet gebruikte. Op marktplaats zijn er zoveel scalpers. Dan maar zo. Want eindeloos langsgaan bij game mania en mediamarkt is om het ook niet. Ik wens iedereen in deze thread veel succes met het verkrijgen van een ps5.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 14:25
x-man schreef op zondag 10 april 2022 @ 03:18:
Ik heb mijn ps5 maar 2e hands gekocht bij iemand die de ps5 niet gebruikte. Op marktplaats zijn er zoveel scalpers. Dan maar zo. Want eindeloos langsgaan bij game mania en mediamarkt is om het ook niet. Ik wens iedereen in deze thread veel succes met het verkrijgen van een ps5.
Je hebt er tenminste 1 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cornfed99111
cornfed99111 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:54:
En binnen!

>:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Hier ook. Normale 5 werkdagen levering gekozen, en dus uiteindelijk binnen 2 werkdagen geleverd. :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
DerOllie schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:33:
[...]

Hier ook. Normale 5 werkdagen levering gekozen, en dus uiteindelijk binnen 2 werkdagen geleverd. :)
Best netjes zo. Geen centje gekost die verzending... :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 10:04
Tip: Er komt nieuwe voorraad aan bij Gamemania in Tilburg. Moet je vandaag of uiterlijk morgen wel reserveren en binnen een dag de ps5 kunnen ophalen. De diskversie is wel met twee games : horizon en GT7 voor 660 euro. Ik kan gelukkig mijn oude ps4 slim 500gb inruilen waardoor ik het product voor de normale prijs kan halen inclusief 2 games. Dat is dan toch wel een goede deal met al die woekerprijzen overal.

[ Voor 3% gewijzigd door Vestendrie op 13-04-2022 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
Vestendrie schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:36:
Tip: Er komt nieuwe voorraad aan bij Gamemania in Tilburg. Moet je vandaag of uiterlijk morgen wel reserveren en binnen een dag de ps5 kunnen ophalen. De diskversie is wel met twee games : horizon en GT7 voor 660 euro. Ik kan gelukkig mijn oude ps4 slim 500gb inruilen waardoor ik het product voor de normale prijs kan halen inclusief 2 games. Dat is dan toch wel een goede deal met al die woekerprijzen overal.
Alleen Tilburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Geen idee. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken en die ervaring was in Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
https://exciter.shop/prod...onsoles/sony-playstation/

Op deze link kun je ook veilig een PS5 aanschaffen. Wel 100 euro duurder dan de normale prijs, maar wel de goedkoopste optie die ik tegenkwam op internet. En ze kunnen het binnen een week leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Vestendrie schreef op woensdag 13 april 2022 @ 18:31:
https://exciter.shop/prod...onsoles/sony-playstation/

Op deze link kun je ook veilig een PS5 aanschaffen. Wel 100 euro duurder dan de normale prijs, maar wel de goedkoopste optie die ik tegenkwam op internet. En ze kunnen het binnen een week leveren.
Die site was ik ook al eens tegengekomen. Geen idee hoe ze het doen en dus ook de vraag of het betrouwbaar is.
Aan de ene kant is het tegen mijn principes om een scalper bonus te betalen aan de andere kant.... het is wel een snelle en makkelijk weg naar dat ding en die 100 euro extra ben ik een dag later al vergeten.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 562971

Ankona schreef op woensdag 13 april 2022 @ 18:42:
[...]

Die site was ik ook al eens tegengekomen. Geen idee hoe ze het doen en dus ook de vraag of het betrouwbaar is.
Niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Oei, heel tegenstrijdig die berichten op trustpilot. Die Stefan van die shop is alleen niet echt klantvriendelijk zo te zien. Dat geeft bij mij ook inderdaad het gevoel dat ze niet zo betrouwbaar zijn. Ik trek mijn tip over die shop bij deze in, tenzij iemand anders wel koopervaring heeft bij deze shop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:03
Vestendrie schreef op woensdag 13 april 2022 @ 18:31:
*Knip*

Ik had de Tweaker toch wel wat hoger ingeschat.
Nergens is de ps5 te koop maar deze shop kan wel leveren? En dan doen ze dat ook nog ver onder de prijs van de bekende opkopers...

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavertje3
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-03 06:38
MelvinW schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:41:
[...]

MediaMarkt heeft rond de 1500 PS5's geleverd in de afgelopen 2 dagen. Daarnaast liggen er momenteel nog 1500 PS5's in het centrale magazijn waar nog bundels van gemaakt. Dit zal komende week vast wel geleverd worden aan winkels.
die 1500 heb ik nog niet terug gezien in het topic of ergens. alleen de eerste 150.
Ligt het nog steeds in het magazijn?

[ Voor 0% gewijzigd door klavertje3 op 15-04-2022 17:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:35
klavertje3 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 17:36:
[...]

die 1500 heb ik nog niet terug gezien in het topic of ergens. alleen de eerste 150.
Ligt het nog steeds in het magazijn?
Jup, Qware bundels enkele dagen geleden pas geleverd, daar zijn er nu genoeg van. Een bundel met Horizon en GT7 staat ook in het systeem, maar er zijn nog niet genoeg copies daarvan om de bundel daadwerkelijk te maken, dus nog even geduld I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38
MelvinW schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 21:28:
[...]

Jup, Qware bundels enkele dagen geleden pas geleverd, daar zijn er nu genoeg van. Een bundel met Horizon en GT7 staat ook in het systeem, maar er zijn nog niet genoeg copies daarvan om de bundel daadwerkelijk te maken, dus nog even geduld I guess.
Kan het kloppen dat je daar niks over hoort bij de bekende telegram kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:46
jaaoie17 schreef op maandag 18 april 2022 @ 09:40:
[...]

Zijn ook nog niet te koop, dus dan hoor je ook niks :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klavertje3
We hoopten natuurlijk op een mooi paas cadeau. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaaoie17 schreef op maandag 18 april 2022 @ 09:40:
[...]

Ik heb soms het idee dat er kanalen zijn/bestaan, die nog sneller zijn dan de Telegram groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-06 13:53
Any updates omtrent bundels bij mm ? Blijft verdacht stil…
MelvinW schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 21:28:
[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorK
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-06 18:12
@basjuhh
Ik ben vandaag door Game Mania gebeld voor de Horizon + GT7 bundel. Deze kan ik vrijdag ophalen. Ik neem aan dat meerdere Game Mania's deze bundel binnen krijgen. En wellicht de MediaMarkt dan ook.

Ik vind de bundel niet ideaal, want ik heb niks met GT7 en daar betaal je wel voor, maar ik ben bang dat dit een van de weinige kansen is om een PS5 te bemachtigen :')

[ Voor 28% gewijzigd door RaptorK op 20-04-2022 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Ik kan ook vanavond de ps5 ophalen bij Gamemania. Had mijn oude ps4 ingeleverd dus vind het prima als het in een bundel is voor 500 euro.

Ben benieuwd wat voor game-ervaring er nu open gaat voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klavertje3
RaptorK schreef op woensdag 20 april 2022 @ 22:36:
@basjuhh
Ik ben vandaag door Game Mania gebeld voor de Horizon + GT7 bundel. Deze kan ik vrijdag ophalen. Ik neem aan dat meerdere Game Mania's deze bundel binnen krijgen. En wellicht de MediaMarkt dan ook.

Ik vind de bundel niet ideaal, want ik heb niks met GT7 en daar betaal je wel voor, maar ik ben bang dat dit een van de weinige kansen is om een PS5 te bemachtigen :')
Gvd, deed GM niet aan reserveren... Sorry deze stiekem weer wel... Wat moet je daar nu mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klavertje3 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:36:
[...]

Gvd, deed GM niet aan reserveren... Sorry deze stiekem weer wel... Wat moet je daar nu mee.
Blijft inderdaad random, Groningen Ebbingestraat kon je toen telefonisch reserveren en deze reservering bleef 3 dagen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor die enkele die in Dubai op vakantie is en nog een PS5 Disc Version zoekt, ik zag een stapel staan in de Dubai Mall voor omgerekend EUR 569 (incl. Spider Man game).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-06 09:12
MaZo schreef op woensdag 27 april 2022 @ 11:47:
Voor die enkele die in Dubai op vakantie is en nog een PS5 Disc Version zoekt, ik zag een stapel staan in de Dubai Mall voor omgerekend EUR 569 (incl. Spider Man game).
Ja en dan. Heb zelf in Dubai een paar maanden geleden ook hele stapels van alle versies zien liggen, maar even in je koffer duwen is er niet bij, anders had ik ‘m allang staan. :'(

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:00
Hoezo niet? Ik ga op vakantie en neem mee: een PS5 om af en toe wat te gamen :*)

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Vanochtend waren er weer amazon drops fr, uk en de.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-06 13:14
Amaze86 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 12:15:
Vanochtend waren er weer amazon drops fr, uk en de.
Volg het topic niet goed, maar waarom heeft amazon nl nooit drops? Ik heb zelf al een PS5 maar ben wel op zoek voor m'n broer. Valt me op dat alle amazon's behalve NL een voorraad krijgen eens in de zoveel tijd..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
MaZo schreef op woensdag 27 april 2022 @ 11:47:
Ik keek even maar ligt niet echt op de route

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Froggle schreef op woensdag 27 april 2022 @ 12:07:
[...]

Ja en dan. Heb zelf in Dubai een paar maanden geleden ook hele stapels van alle versies zien liggen, maar even in je koffer duwen is er niet bij, anders had ik ‘m allang staan. :'(
Yep, zag ze net weer in andere zaken liggen. Bizar eigenlijk, in Europa doet men er een moord voor en hier liggen ze gewoon voor het grijpen. Kun je overigens gewoon meenemen als handbagage hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:29
MaZo schreef op woensdag 27 april 2022 @ 19:17:
[...]
Yep, zag ze net weer in andere zaken liggen. Bizar eigenlijk, in Europa doet men er een moord voor en hier liggen ze gewoon voor het grijpen. Kun je overigens gewoon meenemen als handbagage hoor.
Weet niet wat n retourtje kost, maar het zou dus misschien nog goedkoper kunnen zijn er daar eentje te gaan halen dan m te kopen van n scalper? O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Casual_T schreef op woensdag 27 april 2022 @ 19:09:
[...]

Volg het topic niet goed, maar waarom heeft amazon nl nooit drops? Ik heb zelf al een PS5 maar ben wel op zoek voor m'n broer. Valt me op dat alle amazon's behalve NL een voorraad krijgen eens in de zoveel tijd..
1x heeft amazon.nl.een drop gehad ps5 ratchet&clank bundel. Bol.com is ook gestopt met ps5 drops omdat het teveel problemen oplevert zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Amaze86 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 20:07:
[...]

1x heeft amazon.nl.een drop gehad ps5 ratchet&clank bundel. Bol.com is ook gestopt met ps5 drops omdat het teveel problemen oplevert zeggen ze.
Dat kan ik beamen.

Zelf een aantal maanden geleden dacht ik 1 van de gelukkige te zijn omdat ik er op tijd bij was bij bol.com.
Om vervolgens toch nog een berichtje te krijgen naderhand met "sorry, toch niet op voorraad"

Uiteindelijk maar gewoon via iemand van Tweakers gekocht voor... flink wat meer centjes.
(Na anderhalf jaar zonder geluk, vond ik het wel goed zo)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:21
MaZo schreef op woensdag 27 april 2022 @ 19:17:
[...]
Kun je ze niet verzenden naar NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 05:43
Amaze86 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 20:07:
[...]

Is bol.com gestopt met de verkoop van de consoles of specifiek die drops?

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Marcievg schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:46:
[...]

Is bol.com gestopt met de verkoop van de consoles of specifiek die drops?
PS5 gaan ze niet meer verkopen, al sinds dit jaar geen drops van bol.

Andere consoles verkopen ze gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavertje3
Amaze86 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:58:
[...]

PS5 gaan ze niet meer verkopen, al sinds dit jaar geen drops van bol.

Andere consoles verkopen ze gewoon.
Heb het idee dat cool blue hetzelfde heeft. Daar ook al een hele tijd niets gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:07
klavertje3 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:11:
[...]

Heb het idee dat cool blue hetzelfde heeft. Daar ook al een hele tijd niets gezien.
Jawel, daar is een tijdje geleden per ongeluk de ps5 op de website gezet en ook geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
[...]

Die nog wel hoor met hun bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-03 11:14
[...]

Straf, want Coolblue is volgens mij de recentst geleden PS5 online drop :P
(Deze week niet meegeteld)

[ Voor 5% gewijzigd door maikie61 op 28-04-2022 20:10 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavertje3
maikie61 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 20:10:
[...]

Hahaha OK ok ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-06 07:31
maikie61 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 20:10:
[...]

Oke bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door dNyw op 28-04-2022 22:59 ]

Acties:
  • +39 Henk 'm!

• DeathNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_OC1CZcT_SdqHld1mPbzWUUb6c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BXazG8USCcZZ0qib151XsprP.png?f=fotoalbum_large

Ik beloof niks, Maar als het goed is zijn ze binnenkort weer bij Bol. com
Dit zijn foto's die ik net heb gemaakt in een van de warehouses van bol (Sorry voor de slechte kwaliteit, mijn telefoon had er geen zin in)

Het zijn totaal 96 pallets. met ieder 24 Playstation 5 disk edition.
dus 2304 Playstations minimaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:27
Ben eigenlijk pas net begonnen met het zoeken van een PS5 voor mijn zoontje.
Gisteravond een bericht gezien op telegram dat er voorraad zou zijn bij de MM in Leeuwarden dus gelijk een maatje van mij aan het werk gezet en warempel een kunnen kopen.
Nu is het voor mij nog al een stuk rijden om hem op te halen dus toen ik tussen de middag zag dat ze ook op voorraad waren bij de MM Alkmaar gelijk maar heen gereden en wat denk je. Hebbes :9

Voor mensen uit de buurt van Alkmaar, toen ik wegging hadden ze er nog 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PmBb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 13:39
DeathNL schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:20:
[Afbeelding]

Dit zijn foto's die ik net heb gemaakt in een van de warehouses van bol (Sorry voor de slechte kwaliteit, mijn telefoon had er geen zin in)

Je maakt me een gelukkig man! Kan ik het eindelijk proberen om iets te kopen voor mijn vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
[Afbeelding]

Hmmm, als een vergelijkbare situatie geldig is in de schuurtjes van Coolblue en MediaMarkt dan zou het wel eens leuk kunnen worden

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:14
Ben ik net overstag gegaan en heb ik een xbox aangeschaft. Komt er overal ps5 voorraad. Life is unfair.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:46
Clifdon schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:51:
Ben ik net overstag gegaan en heb ik een xbox aangeschaft. Komt er overal ps5 voorraad. Life is unfair.
Heb ze beide gehad, vond persoonlijk xbox beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:54
Ik heb het opgegeven om een disc-editie PS5 te vinden/kopen en moet het maar doen met mijn digitale editie (€79,99 per game JFC). Ik kan werkelijk niet geloven dat bijna anderhalf jaar na dato er nog steeds geen consoles in de winkels of online te verkrijgen zijn. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
TrafalgarLaw schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 00:29:
Ik heb het opgegeven om een disc-editie PS5 te vinden/kopen en moet het maar doen met mijn digitale editie (€79,99 per game JFC). Ik kan werkelijk niet geloven dat bijna anderhalf jaar na dato er nog steeds geen consoles in de winkels of online te verkrijgen zijn. :/
Ik ben juist alleen op zoek naar de digital, maar zonder al die troep die ze er altijd bij willen verkopen. Als winkels zou eens je de keuze geven voor een x-bedrag extra’s uit te zoeken (headset, enz), dan voelt het niet als dat ik iets erbij moet kopen wat ik helemaal niet wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
[Afbeelding]

De ps5 is niet beschikbaar/leverbaar op bol.com. Iemand enig idee hoelang 'ie ongeveer online heeft gestaan? Ben wel eens benieuwd hoe ver je gaat met 2400 playstations. Is dat een druppel op een hete plaat? Uitverkocht in 5 minuten? Of doen ze daar toch een half dagje mee...

Want dan kan blijken dat er leveringen nodig zijn van tienduizenden ps5's (per dag? per week? per land?) om zelfs nog maar de vraag bij te benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-06 08:32

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Amos_x schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:37:
[...]

De ps5 is niet beschikbaar/leverbaar op bol.com. Iemand enig idee hoelang 'ie ongeveer online heeft gestaan? Ben wel eens benieuwd hoe ver je gaat met 2400 playstations. Is dat een druppel op een hete plaat? Uitverkocht in 5 minuten? Of doen ze daar toch een half dagje mee...

Want dan kan blijken dat er leveringen nodig zijn van tienduizenden ps5's (per dag? per week? per land?) om zelfs nog maar de vraag bij te benen.
die zijn nog niet online geweest komt volgende week waarschijnlijk/hopelijk

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klavertje3
Froggle schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 12:17:
[...]

Ik ben juist alleen op zoek naar de digital, maar zonder al die troep die ze er altijd bij willen verkopen. Als winkels zou eens je de keuze geven voor een x-bedrag extra’s uit te zoeken (headset, enz), dan voelt het niet als dat ik iets erbij moet kopen wat ik helemaal niet wil hebben.
De hoeveelheid meuk die ze nu in een bundel stoppen begint wel veel te worden.
Je wilt een ps5 dus dan moet je dit ook allemaal kopen.... , begint bijna even vervelend te worden als scalpers.

Zag via telegram dat je bij nedgame nu al 800 piek moet neerleggen..

[ Voor 5% gewijzigd door klavertje3 op 01-05-2022 14:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:01
Is ook gewoon scalping en/of koppelverkoop. Op al die accessoire meuk is de marge natuurlijk gigantisch en op een losse PS5 met vaste verkoopprijs is de marge maar beperkt, dus pure winstvergroting voor alle verkopers.

Ik wacht rustig af op een bundel die mij aanstaat, ik vertik het om verplicht meuk te kopen waar ik echt niets mee doe

[ Voor 21% gewijzigd door B-Real op 01-05-2022 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
B-Real schreef op zondag 1 mei 2022 @ 14:36:
Is ook gewoon scalping en/of koppelverkoop. Op al die accessoire meuk is de marge natuurlijk gigantisch en op een losse PS5 met vaste verkoopprijs is de marge maar beperkt, dus pure winstvergroting voor alle verkopers.

Ik wacht rustig af op een bundel die mij aanstaat, ik vertik het om verplicht meuk te kopen waar ik echt niets mee doe
Dat. Ik weiger er ook aan mee te doen. En eerlijk denk ik dat de huidige PS5 er helemaal niet gaat komen voor mij, maar ik uiteindelijk rustig uitzit tot de PS5 Pro uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 17:55
Froggle schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:37:
[...]

Dat. Ik weiger er ook aan mee te doen. En eerlijk denk ik dat de huidige PS5 er helemaal niet gaat komen voor mij, maar ik uiteindelijk rustig uitzit tot de PS5 Pro uit komt.
Dat schiet ook wel eens door mijn hoofd. Alleen is natuurlijk de vraag hoe de levertijd daarvan zal zijn…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Giel schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:07:
[...]

Dat schiet ook wel eens door mijn hoofd. Alleen is natuurlijk de vraag hoe de levertijd daarvan zal zijn…
Zal denk ik meevallen, want dat gaat meestal gepaard met een slim versie, naast dat er geen grote vraag meer naar is voor wie al een PS5 bezit.

Heb dat overigens vorige generatie ook gedaan. Aan het eind een PS4 Pro gekocht, alle IP’s gespeeld die ik wilde spelen en dat ding weer verkocht. Uiteindelijk had ik ‘m beter nog even kunnen houden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 10:56
Na de tips in dit topic ook twee weken nog is contact gezocht met de dichtstbijzijnde Game Mania. Ik kon op de lijst voor een PS5 Disc +GT7 / H FW, games die ik allebei toch (ooit :P) wilde hebben.
Keurig op de lijst gezet en iets meer dan een week later een mail + sms dat ie klaar lag.

PS4 (Slim 1TB) met één controller (2e had blijkbaar te veel drift) ingeruild voor €170 korting op de PS5.

Erg blij met de deal zo, dualsense is echt heerlijk spelen. Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.Bas.Bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07-2023
Frant!c schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:42:
Na de tips in dit topic ook twee weken nog is contact gezocht met de dichtstbijzijnde Game Mania.
Ik kan geen tips vinden, kan je me vertellen wat je precies hebt gedaan om op een preorder lijst van Gamemania te komen?
Pagina: 1 ... 515 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord