Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Er zijn gisteren veel ps5s binnengekomen. Zo hadden de MMs in Amsterdam, Hoofddorp en Cruqius gisteren geen voorraad in ochtend / begin middag. Maar later op de dag ineens pellets vol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Matomatisch schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:33:
[...]

Daar snap ik nu het nut niet van. Al het volk dat normaal gespreid over de hele dag zou komen moet dan in een kleiner tijdslot langsgaan?

Anyhow, de stock die er was zal wel weg zijn nu. The hunt continues..
Die mensen die iedere keer zenuwachtig langs komen om te checken of de ps5 er is komen nu wel minder vaak door die tijden. Minder contactmomenten dus. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 21:24
MM Hoorn heeft er ook paar binnen gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I4hYDqDxFD8Ia7sykjZrALnhyCQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wYt7hCNrXAr7VFCcC4geU2NI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een non disk kost 499 toch? dan is deze prijs niet heel slecht volgens mij?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Capo schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:52:
Een non disk kost 499 toch? dan is deze prijs niet heel slecht volgens mij?
Zonder disk is 400 met disk 500. Helaas worden er alleen maar bundels verkocht :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
ProfaNe schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:09:
[...]

Zonder disk is 400 met disk 500. Helaas worden er alleen maar bundels verkocht :|
Best prijzig voor een controller en een game die rond de €30 ligt.
Controller zou je nog altijd op MP kwijt kunnen voor €50, maar die game raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Overigens staat er niet wat voor een accessoir pakket. Is het, een extra kabeltje, headset. Geen idee.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:33
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:13:
[...]

Best prijzig voor een controller en een game die rond de €30 ligt.
Controller zou je nog altijd op MP kwijt kunnen voor €50, maar die game raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Overigens staat er niet wat voor een accessoir pakket. Is het, een extra kabeltje, headset. Geen idee.
Misschien zit er in elke doos wel wat anders van accessoires })

Maar het kriebelt wel weer. Mijn wederhelft is nu onderweg naar MM Breda, nu de winkel wel open is gelukkig. Hopelijk ligt er nog wat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 13:54
Media Markt hanteert gewoon de adviesprijzen van alle accessoires en telt die bij elkaar op. En dan klopt het bedrag exact. Dit doen ze om meer mensen een kans te geven een PS5 te scoren, want op deze manier van verkopen met bundels, zijn de consoles minder aantrekkelijk voor scalping.

Ik koop namelijk liever een bundel van 670 bij de Media Markt, dan dat ik hetzelfde bedrag moet neerleggen bij V&A, en dat slechts voor een kale console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Saekerhett schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:16:
Media Markt hanteert gewoon de adviesprijzen van alle accessoires en telt die bij elkaar op. En dan klopt het bedrag exact. Dit doen ze om meer mensen een kans te geven een PS5 te scoren, want op deze manier van verkopen met bundels, zijn de consoles minder aantrekkelijk voor scalping.

Ik koop namelijk liever een bundel van 670 bij de Media Markt, dan dat ik hetzelfde bedrag moet neerleggen bij V&A, en dat slechts voor een kale console.
Bedrag kan kloppen, maar ik hoef al die extra's niet. Dan is 170 euro boven de 500 voor een disk versie prijzig. Ik heb geen haast dus wacht nog wel op de kale disk versie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:20
Als de Mediamarkt zich nu zou beperken tot originele Sony accessoires viel het nog enigszins mee. Die QWare spullen zijn echt rommel. Had het QWare pakket met laaddock en headset, dock werkte niet en de headset voelt zo goedkoop aan die durf ik niet eens weg te geven ;w. Maar de usb-c kabel is fijn :+

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matomatisch
Matomatisch schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:15:
[...]

Misschien zit er in elke doos wel wat anders van accessoires })

Maar het kriebelt wel weer. Mijn wederhelft is nu onderweg naar MM Breda, nu de winkel wel open is gelukkig. Hopelijk ligt er nog wat..
Mijn wederhelft is al een half uurtje terug van de MM in Breda, met de voorlaatste PS5 bundel! :D

Het was nogal een koopervaring blijkbaar. Bij de pallet met PS5's stonden twee medewerkers. Je mag zelf geen doos nemen, dit moet een van die medewerkers doen. Zij moeten per PS5 een factuur opmaken met je ID kaart om scalpers tegen te gaan. De medewerker gaat met je mee naar de kassa en nadien krijg je de PS5 bundel.

Het is de bundel van 730 euro met Spiderman, tweede controller, Qware accessoireset en een PS plus kaart van 60 euro(waar wij als Belgen niets mee zijn blijkbaar want regiolock :( )

Er zit ook nog een Hellofresh kadobon van 55 euro bij en nog wat andere kortingscodes.

We hebben Ratchet and Clank erbij gekocht, nu aan het installeren 8)

Nog veel succes aan allen die nog op jacht zijn! :>

[ Voor 4% gewijzigd door Matomatisch op 21-01-2022 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Matomatisch op 21-01-2022 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 12:16

garrow

PSN: Garrow1978

Pff, 730 euro is echt veel geld.
Bundel met extra controller en spiderman spel oke. eventueel de pulse headset ook nog prima, maar MM maakt hier echt misbruik van en dan klagen over scalpers 8)7 . Ik wacht dan nog maar even op de volgende lading...of hopelijk dat ik wel een uitnodiging krijg voor PS.direct.

Voor alle die hem wel hebben weten te bemachtingen, veel plezier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 16:55
Matomatisch schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:06:
[...]

Mijn wederhelft is al een half uurtje terug van de MM in Breda, met de voorlaatste PS5 bundel! :D

Het was nogal een koopervaring blijkbaar. Bij de pallet met PS5's stonden twee medewerkers. Je mag zelf geen doos nemen, dit moet een van die medewerkers doen. Zij moeten per PS5 een factuur opmaken met je ID kaart om scalpers tegen te gaan. De medewerker gaat met je mee naar de kassa en nadien krijg je de PS5 bundel.

Het is de bundel van 730 euro met Spiderman, tweede controller, Qware accessoireset en een PS plus kaart van 60 euro(waar wij als Belgen niets mee zijn blijkbaar want regiolock :( )

Er zit ook nog een Hellofresh kadobon van 55 euro bij en nog wat andere kortingscodes.

We hebben Ratchet and Clank erbij gekocht, nu aan het installeren 8)

Nog veel succes aan allen die nog op jacht zijn! :>
Ps Plus kaart gewoon weigeren, is geen onderdeel van de bundel SKU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
shadowkid053 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:00:
[...]

Ps Plus kaart gewoon weigeren, is geen onderdeel van de bundel SKU.
Ooh, jammer dat we dat niet wisten. Wel een slinkse verkoopstruuk zo..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:13
Vanmorgen mijn bundel opgehaald bij de GameMania.
490 euro voor de digitale met een extra controller en een laad dock.

Prima prijs. Extra controller kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Kudo's voor Sony, Digital Edition gisterenmorgen besteld en hij is vandaag al binnen. Had ik niet verwacht.

Als dat de regel is als je bij Sony direct besteld ga ik dat zeker vaker doen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:29

Yucko

One clown to rule them all !

Flagg schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:52:
Kudo's voor Sony, Digital Edition gisterenmorgen besteld en hij is vandaag al binnen. Had ik niet verwacht.

alleen jammer dat hij daar net zo slecht te krijgen is als bij de retailers :+

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Yucko schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:03:
[...]

alleen jammer dat hij daar net zo slecht te krijgen is als bij de retailers :+
Gewoon wachten tot je een mailtje krijgt. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 11:30

Sony is wel 1 per huishouden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

TrueGamer schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:11:
[...]

Sony is wel 1 per huishouden ;)
Sony verkoopt meer dingen dan consoles....

Wat is dat ding trouwens lomp groot in het echie. :P

Maar /care, want mancave.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thonz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Greatsword schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:27:
Ben benieuwd met welke firmware versies de Playstations verscheept worden i.v.m. een mogelijke Jailbreak.
3.20, amazon.de drop van onlangs.
Via het laagst telegram kanaal een melding ontvangen. Heel erg fijn, dat kanaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 15:15
Thonz schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:24:
[...]

3.20, amazon.de drop van onlangs.
Via het laagst telegram kanaal een melding ontvangen. Heel erg fijn, dat kanaal!
Ik neem aan dat je dus Prime hebt op Amazon.de? Hoe heb je dit gedaan? Je factuuradres moet toch in Duitsland zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 10:41
Aidacra schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:57:
[...]

Ik neem aan dat je dus Prime hebt op Amazon.de? Hoe heb je dit gedaan? Je factuuradres moet toch in Duitsland zijn?
Je kunt bij het aanvragen van Prime op Amazon.de even tijdelijk een willekeurig Duits adres invullen, om dat na registratie dan weer terug te veranderen naar je Nederlandse adres. Vorige week ook gedaan en werkte prima!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thonz
  • Niet online
Ik heb al meerdere vragen hierover gekregen, dus:

Het telegramkanaal is van https://alerts.laagst.nl/
Voor informatie over prime tijdelijk aanvragen: https://alerts.laagst.nl/amazon/

Die mensen van laagst zijn echt geweldig bezig met hun service, niets dan lof!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 15:59
Thonz schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:57:
Ik heb al meerdere vragen hierover gekregen, dus:

Het telegramkanaal is van https://alerts.laagst.nl/
Voor informatie over prime tijdelijk aanvragen: https://alerts.laagst.nl/amazon/

Die mensen van laagst zijn echt geweldig bezig met hun service, niets dan lof!
Ja als geen PS5 wilt moet je vooral Laagst gaan volgen wat is dit voor sneaky reclame.
Je hebt nog meer kans de Gamemania donderdag binnen lopen dan via laagst een Ps5 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonz
  • Niet online
Mir64za schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:33:
[...]

Ja als geen PS5 wilt moet je vooral Laagst gaan volgen wat is dit voor sneaky reclame.
Je hebt nog meer kans de Gamemania donderdag binnen lopen dan via laagst een Ps5 te kopen.
Je hoeft je mening niet als feit te verkondigen. Ik ben erg blij met hun service geweest. Dat jij het ziet als "sneaky reclame" is aan jou.

edit:
was jij niet diegene die vorige week trots tientallen aankopen dmv bot liet zien? :+

[ Voor 9% gewijzigd door Thonz op 24-01-2022 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 16:55
Thonz schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:54:
[...]

Je hoeft je mening niet als feit te verkondigen. Ik ben erg blij met hun service geweest. Dat jij het ziet als "sneaky reclame" is aan jou.

edit:
was jij niet diegene die vorige week trots tientallen aankopen dmv bot liet zien? :+
Jaa, ze waren vrij laat met hun melding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Superkiwi schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:57:
[...]

Thanks! Ik kreeg gisteren al een heads-up van iemand en kon op de Nederlandse Playstation site niks vinden.
Jouw link werkt wel d:)b

Mijn vinkjes staan als sinds ik een PS account heb aangevinkt, toch krijg ik niet altijd alle mails heb ik het idee.
We wachten rustig af.
Spannend. Ik kreeg vandaag eindelijk een mail van Sony dat ik geregistreerd ben. Aanmelding is een aantal weken terug gedaan. Ben benieuwd wanneer ik de mail tot kopen mag ontvangen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Z0di4k schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:42:
[...]

Spannend. Ik kreeg vandaag eindelijk een mail van Sony dat ik geregistreerd ben. Aanmelding is een aantal weken terug gedaan. Ben benieuwd wanneer ik de mail tot kopen mag ontvangen !
Ik kreeg hetzelfde mailtje vanavond, PS5 heb ik vorige week via Sony Direct al gekocht en is al binnen dus het is een licht dubieus mailtje. ;)

Ben wel benieuwd of ik nu weer een mailtje krijg dat ik er een kan kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Flagg schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:46:
[...]

Ik kreeg hetzelfde mailtje vanavond, PS5 heb ik vorige week via Sony Direct al gekocht en is al binnen dus het is een licht dubieus mailtje. ;)

Hier ook de mail ontvangen. Ruim 2 weken geleden ingeschreven echter ook vorige week via PS Direct een Disc versie kunnen kopen.

Je zult dus geen uitnodiging krijgen denk ik omdat het maar 1 console per account is.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANBR87
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 26-01-2022
ElMayo schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:22:
[...]

Jouw nieuwe account ook niet
True .. Vanuit jullie opzicht dat ik inderdaad mezelf registreer en het lijkt alsof ik misschien die link wou voorstellen.

Alleen was het puur een vraag ter info. Volg hier al iets langer, enkel als niet-geregistreerde ;)
Wou niet de dupe zijn van een zoveelste site of plaats die u een PS5 wil beloven.

In ieder geval, zij die nog één zoeken -> Good luck! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graunie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-07 17:40
Flagg schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:46:
[...]

Hoeveel tijd zat er tussen jouw aanschaf e-mail en de registratie mail?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forceflow
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 01:27
Ik heb me 2 weken geleden ook geregistreerd bij PS Direct (België), en kreeg gisteren pas het "registratie gelukt" mailtje. Teken dat er iets beweegt? Laat ons hopen.

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

graunie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:59:
[...]

Hoeveel tijd zat er tussen jouw aanschaf e-mail en de registratie mail?

Thanks alvast!
Ik durf het niet precies te zeggen, maar ik kon me eigenlijk niet eens herinneren of ik me geregistreerd had überhaupt, maar het schijnt t dat ik daar ook een voorkeur voor digital of niet heb op moeten geven en toen begon en iets te dagen, maar dat is dus iig enkele maanden geleden geweest.

[Edit] het lijkt erop dat de eerste keer nadat ik mij geregistreerd (was alles uitverkocht) in november was... :P

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 27-01-2022 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 22:50
Volgens mij is er een mail queue/ actie gestart bij Sony waardoor iedereen die de afgelopen tijd zich heeft geregistreerd hier een bevestiging van heeft gekregen. Ik dacht ik "yeah, ik kan bestellen" maar is alleen een mail te informatie. Zou fijn zijn als er wat beweging in komt. Ik vraag me af hoe dat met bedrijven als coolblue gaat. Die leveren maar een paar keer per jaar een intertoys is willekeurig per winkel of je je op de wachtlijst kunt laten zetten of elke dag langs moet gaan. Snap wel dat dat personeel er ook gek van wordt van elke keer die vragen. Maar op een andere manier om je er ook niet achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lego12
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 02-12-2024

Kan je alleen maar de digitale editie kopen via Sony direct of ook optie voor disc versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:41
lego12 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:35:
[...]

Kan je alleen maar de digitale editie kopen via Sony direct of ook optie voor disc versie?
Allebei, maar uitverkocht daar.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 14:32
carpebios schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:10:
[...]

Allebei, maar uitverkocht daar.
Uitverkocht, terwijl je wel een mailtje had gekregen dat je mocht bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik ben de laatste tijd steeds vaker mijn PC kwijt aan mijn vriendin die Rocket League heeft ontdekt.
Heeft iemand voor mij de telegram link zodat ik voor haar, en een beetje voor mij de voorraad PS5s in de gaten kan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:28
Iuigi schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:21:
Ik ben de laatste tijd steeds vaker mijn PC kwijt aan mijn vriendin die Rocket League heeft ontdekt.
Heeft iemand voor mij de telegram link zodat ik voor haar, en een beetje voor mij de voorraad PS5s in de gaten kan houden?
Als je even wat posts terug leest of zoekt dan heb je die zo gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:19
Iuigi schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:21:
Verwijderd in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaptocht
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-09 23:02
Is er voor de PS5 ook zo een google doc bestand met alle drops net als bij de Nvidia kaarten? Zo ja kan iemand een link sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 05:57

JSchut

.....

Ik heb sinds launch een PS5 disc editie. Heb wel een tijdje meegekeken voor vrienden/kennissen maar nooit voor mezelf op zoek geweest.

Nu heb ik besloten over te gaan op digitaal. Nu kan ik mijn disc editie natuurlijk gewoon houden, maar stiekem heb ik de digital only altijd al mooier gevonden. Nu dus op jacht naar een disc editie. Uiteraard geen haast aangezien ik een PS5 heb.

Ben benieuwd hoe lastig het tegenwoordig nog is. Heb me wel al ingeschreven bij Sony. Verwacht echter dat de wachtrij daar wel lang is. Aangezien ik ook geen behoefte heb aan allemaal accessoires zal een Mediamarkt bijvoorbeeld ook geen optie zijn.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hoe schrijf je je in bij Sony dan? Ik zie alleen dat hij niet beschikbaar is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

carpebios schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:19:
Hoe schrijf je je in bij Sony dan? Ik zie alleen dat hij niet beschikbaar is.
Hier: https://www.playstation.com/en-us/ps5/register-to-buy/

Zoals ik het lees is het random en niet in volgorde. Geen idee hoe het verder werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 31-01-2022 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
JSchut schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:22:
[...]

Hier: https://www.playstation.com/en-us/ps5/register-to-buy/

Zoals ik het lees is het random en niet in volgorde. Geen idee hoe het verder werkt.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
JSchut schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:58:
Ik heb sinds launch een PS5 disc editie. Heb wel een tijdje meegekeken voor vrienden/kennissen maar nooit voor mezelf op zoek geweest.

Nu heb ik besloten over te gaan op digitaal. Nu kan ik mijn disc editie natuurlijk gewoon houden, maar stiekem heb ik de digital only altijd al mooier gevonden. Nu dus op jacht naar een disc editie. Uiteraard geen haast aangezien ik een PS5 heb.

Ben benieuwd hoe lastig het tegenwoordig nog is. Heb me wel al ingeschreven bij Sony. Verwacht echter dat de wachtrij daar wel lang is. Aangezien ik ook geen behoefte heb aan allemaal accessoires zal een Mediamarkt bijvoorbeeld ook geen optie zijn.
Van wat ik heb begrepen van de eisen aan de PS Direct Sale, dien je je in te schrijven met je PSN account. Op dit account mag geen PS5 game gelinked staan. Dat zal bij jou dan niet meer het geval zijn, neem ik aan?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03:39
Seroczynski schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:43:
[...]

Van wat ik heb begrepen van de eisen aan de PS Direct Sale, dien je je in te schrijven met je PSN account. Op dit account mag geen PS5 game gelinked staan. Dat zal bij jou dan niet meer het geval zijn, neem ik aan?
Wordt niet echt gechecked volgens mij, want vorige drop ook meerdere ps5's pp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Seroczynski schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:43:
[...]

Ik heb geen idee. Maar niet ingeschreven is sowieso geen kans ;)

Ik ga gewoon opzoek naar een DE bij andere partijen zoals bol.com. Geen haast. Mijn disc versie doet het prima tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03:39
JSchut schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:50:
[...]

Ik heb geen idee. Maar niet ingeschreven is sowieso geen kans ;)

Ik ga gewoon opzoek naar een DE bij andere partijen zoals bol.com. Geen haast. Mijn disc versie doet het prima tot die tijd.
Vorige keer was inschrijving niet nodig, geen idee of dat inmiddels veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
Zojuist beschikbaar met prime bij amazon.fr , helaas verzenden ze nu niet meer naar nederlands adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JornZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:48
Ok dus naar verwachting gaat het dan nergens meer bij Amazon lukken om met prime in een ander land te bestellen? Fijn dat ze nooit droppen bij Amazon.nl dan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
JornZ schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:51:
Ok dus naar verwachting gaat het dan nergens meer bij Amazon lukken om met prime in een ander land te bestellen? Fijn dat ze nooit droppen bij Amazon.nl dan…
Was hier wel gewoon te bestellen naar Nederland. Blijkbaar is het willekeur want ik was er relatief laat bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
robster19 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:21:
Zojuist beschikbaar met prime bij amazon.fr , helaas verzenden ze nu niet meer naar nederlands adres.
Die melding krijgt iedereen als het product out of stock is, zelfs Fransen :-)

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
JornZ schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:51:
Zie mijn comment. Je hoeft nergens voor te vrezen.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JornZ
  • Laatst online: 18-09 16:48
@maikie61 bedankt voor de opheldering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 22:06
Zojuist een beetje teruggelezen, maar komen er uberhaupt Amazon NL leveringen binnen? En heeft er iemand een idee van 'standaard' lever/vrachtdagen bij de MM, intertoys of gamemania oid?

[ Voor 37% gewijzigd door Mday op 03-02-2022 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ik wil voor de launch van GT7 ook graag een PS5 hebben.
Heb alleen geen zin om op 'jacht' te gaan naar een console en die MediaMarkt bundel heb ik ook geen interesse in.
Zijn er behalve bij Sony zelf nog plekken waar je een reservatie/pre-order kunt inschieten? Ik heb nu nog een maand de tijd, dus even wachten is geen probleem.
Waar is de tijd gebleven dat je bij de lokale speelgoedwinkel op de lijst stond en netjes een belletje kreeg :'(

[ Voor 8% gewijzigd door DaWaN op 04-02-2022 08:33 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Laatst online: 26-08 18:07
DaWaN schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:28:
Heb alleen geen zin om op 'jacht' te gaan naar een console en die MediaMarkt bundel heb ik ook geen interesse in.
Zijn er behalve bij Sony zelf nog plekken waar je een reservatie/pre-order kunt inschieten? Ik heb nu nog een maand de tijd, dus even wachten is geen probleem.
Waar is de tijd gebleven dat je bij de lokale speelgoedwinkel op de lijst stond en netjes een belletje kreeg :'(
Af en toe heeft Coolblue een loting, maar dat is nu ook al 2 maanden niet meer geweest denk ik :(
Voor de rest is het wie het snelst reageert via de Telegram groepjes, ik heb nog geen geluk gehad..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:58

Superkiwi

Hoi doei

Weg. Net als de lokale speelgoedwinkel -O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:04
Je kon jezelf gewoon op de lijst laten zetten bij Intertoys, zelfs bij verschillende filialen, en dan kreeg je meestal binnen een aantal maanden een belletje. Die tijd is dus nooit weggeweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
Ik zit nu al een tijdje op verschillende telegram groep, maar het blijft toch echt heel moeilijk. Als er al eens een link wordt gepost, is het een belachelijk dure bundle met rommel die je niet nodig hebt, en zijn ze ook supersnel uitverkocht.

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Laatst online: 29-08 08:12
spoonman schreef op zondag 6 februari 2022 @ 09:04:
Ik zit nu al een tijdje op verschillende telegram groep, maar het blijft toch echt heel moeilijk. Als er al eens een link wordt gepost, is het een belachelijk dure bundle met rommel die je niet nodig hebt, en zijn ze ook supersnel uitverkocht.
Zelfde probleem hier. Ook al anderhalve maand aan het volgen en de enige aanbieding die ik zag was een third party seller van Amazon in Frankrijk. En om nu daar 600 euro uit te geven, hopend dat het allemaal netjes per post order aankomt gaat mij echt te ver.

Heeft het nu echt zin om elke dag langs een Game Mania of media markt te gaan? Lijkt mij persoonlijk een verspilling van tijd, of wordt er daadwerkelijk zo nu en dan nog PS5's geleverd?

[ Voor 7% gewijzigd door Bowen_HAFX op 06-02-2022 09:42 ]

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:30
Bowen_HAFX schreef op zondag 6 februari 2022 @ 09:41:
[...]

Zelfde probleem hier. Ook al anderhalve maand aan het volgen en de enige aanbieding die ik zag was een third party seller van Amazon in Frankrijk. En om nu daar 600 euro uit te geven, hopend dat het allemaal netjes per post order aankomt gaat mij echt te ver.

Heeft het nu echt zin om elke dag langs een Game Mania of media markt te gaan? Lijkt mij persoonlijk een verspilling van tijd, of wordt er daadwerkelijk zo nu en dan nog PS5's geleverd?
Ik heb na een post in een telegram chat bij een game mania mijn ps5 kunnen ophalen dus ze krijgen sowieso af en toe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Bazziek schreef op zondag 6 februari 2022 @ 09:43:
[...]
Ik heb na een post in een telegram chat bij een game mania mijn ps5 kunnen ophalen dus ze krijgen sowieso af en toe voorraad.
Welke telegram groep precies als ik vragen mag?

Ik zit ondertussen in drie:

https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/ps5deals
En de algemene PS5 telegram groep.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:30
Bowen_HAFX schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:19:
[...]

Welke telegram groep precies als ik vragen mag?

Ik zit ondertussen in drie:

https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/ps5deals
En de algemene PS5 telegram groep.

Alvast bedankt!
https://t.me/joinchat/T3L7LFkbp2e4Gt8jiT1xlw

In die kwam de voorraad voorbij. Wel goed de chat in de gaten houden want van dat soort dingen komt geen notificatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Iemand al geluk gehad met de rechtstreekse registrering bij Sony/PlayStation.com?

Heb me 2 weken geleden ingeschreven. Ik begrijp dat het volledig random is, en maanden kan duren waarschijnlijk.

Heb op zich geen haast, maar gt7 (en die State of Play recent) zorgt er toch voor dat het jeukt om die ps5 in huis te hebben.

Scalpers, bundels, telegram begin ik niet aan. Uit principe en geen zin om een slaaf te zijn van die telegram bots (tijd verspilling) om er dan nog steeds vaak naast te grijpen. (Wat ik begrijp uit dit topic)

Eventueel als de 2 de hands prijs voor een disc versie rond de 599-625 hangt, wil ik m’n principes wel opzij zetten als het allemaal te lang duurt. Dat punt is er bijna, zie ze nu sealed voor 750 a 725.

Ter vergelijking Xbox series x sealed tweedehands is 550, dus daar is het vet bijna van de soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Amos_x schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:15:
Iemand al geluk gehad met de rechtstreekse registrering bij Sony/PlayStation.com?

Heb me 2 weken geleden ingeschreven. Ik begrijp dat het volledig random is, en maanden kan duren waarschijnlijk.

Heb op zich geen haast, maar gt7 (en die State of Play recent) zorgt er toch voor dat het jeukt om die ps5 in huis te hebben.

Scalpers, bundels, telegram begin ik niet aan. Uit principe en geen zin om een slaaf te zijn van die telegram bots (tijd verspilling) om er dan nog steeds vaak naast te grijpen. (Wat ik begrijp uit dit topic)

Eventueel als de 2 de hands prijs voor een disc versie rond de 599-625 hangt, wil ik m’n principes wel opzij zetten als het allemaal te lang duurt. Dat punt is er bijna, zie ze nu sealed voor 750 a 725.

Ter vergelijking Xbox series x sealed tweedehands is 550, dus daar is het vet bijna van de soep
Waarom ga je dan niet lokale winkels af? Ik ben een paar weken terug twee keer geslaagd bij GM, een disc voor mezelf (bundel) en een digi voor een vriend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 22:06
Saekerhett schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:47:
[...]

Waarom ga je dan niet lokale winkels af? Ik ben een paar weken terug twee keer geslaagd bij GM, een disc voor mezelf (bundel) en een digi voor een vriend.
Hoe heb je dat aangepakt? Tentje opzetten voor de shop op een leverdag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
Mday schreef op zondag 6 februari 2022 @ 20:08:
[...]

Hoe heb je dat aangepakt? Tentje opzetten voor de shop op een leverdag?
Ik heb gewoon wat locaties afgebeld toen in de Telegram groep bekend werd dat er her en der voorraad zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Vrijdag besteld via een telegramgroep via de Belgische MM. Zaterdag geleverd bij vrienden met over de grens. Zondag kapot. Dus morgen bellen naar Sony voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 14:38
carpebios schreef op zondag 6 februari 2022 @ 20:35:
Vrijdag besteld via een telegramgroep via de Belgische MM. Zaterdag geleverd bij vrienden met over de grens. Zondag kapot. Dus morgen bellen naar Sony voor reparatie.
Als hij nu al stuk is kan je beter mediamarkt bellen.

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
erickov schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:53:
[...]

Als hij nu al stuk is kan je beter mediamarkt bellen.
Ik zou juist Sony bellen, want ik denk dat je dan sneller een nieuwe hebt dan via de Media Markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ik heb Sony gesproken en heb een verzendlabel gehad. Binnen 10-15 werkdagen krijg ik iets te horen. Of te wel, na mijn vakantie heb ik hem weer over een dikke maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
Saekerhett schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:47:
[...]

Ik wou al bijdehand reageren, namelijk dat ik overdag tijdens de openingsuren geen tijd heb om multimedia shops af te schuimen op zoek naar ps5's, wegens full time job. Weekends heb ik ook betere dingen te doen. Als ik nou wist dat hij ergens zeker weten op voorraad was (zoals ik ook m'n ps3's, en ps4's heb gekocht), dan geen probleem. Maar niet zomaar 'op jacht'. Ik loop trouwens vaak genoeg winkels binnen bij een weekendje stad (Benelux, Frankrijk, Duitsland), maar nog nergens een ps5 op voorraad gezien, behalve een aantal niet-aangesloten demo units. (waarschijnlijk dummy's)

Maar dan lees ik 2 posts verder dat je winkels afbellen bedoelt
Saekerhett schreef op zondag 6 februari 2022 @ 20:29:
[...]
Ik heb gewoon wat locaties afgebeld toen in de Telegram groep bekend werd dat er her en der voorraad zou zijn.
Daar kan ik nog inkomen. Kan ik wel een paar keer proberen maar ik vermoed dat ik het ook snel beu zal worden.

Ergens fysiek in een winkel op een wachtlijst kunnen staan, zou ook al helpen. De meeste shops hebben op hun website echter staan "dat het geen zin heeft om winkelpersoneel te bellen, aangezien zij ook niets weten of kunnen meedelen" _/-\o_ Top :+

Ik begrijp dat je nog geen ps5 games op je account mag hebben, als je je hebt ingeschreven op de Sony reserveringslijst (Benelux). Ik heb geen ps5, maar heb wel al een aantal ps5 games geclaimd op ps+. Gewoon omdat het kan. Hoop dat dit niet meetelt als onvoldane voorwaarde om via die weg aan een ps5 te raken.

[ Voor 6% gewijzigd door Amos_x op 08-02-2022 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
Welke dag(en) heb je de meeste kans van slagen door langs een Gamemania of Intertoys te rijden? Of is dat totaal willekeurig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Whatsausername schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 07:49:
Welke dag(en) heb je de meeste kans van slagen door langs een Gamemania of Intertoys te rijden? Of is dat totaal willekeurig?
Hier bij de lokale Intertoys kan je het vergeten, ze hebben nog een lijst met 100 wachtende dus losse verkoop gaat niet gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 22:50
Griffin schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:00:
[...]

Hier bij de lokale Intertoys kan je het vergeten, ze hebben nog een lijst met 100 wachtende dus losse verkoop gaat niet gebeuren.
Dat verschilt per Intertoys. Er zijn er ook een aantal (bijv. Leidschendam) die geen wachtlijst heeft (zeggen ze) maar ook veel die het wel doen maar er niemand meer opzetten.

Ik verbaas me er wel over dat een coolblue of bol.com al maanden geen nieuwe leveren. Ik ben inmiddels overgestapt op de XBOX met gamepass. Heb geen zin om elke dag overal te kijken en langs te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
jongetje schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:59:
[...]
Ik ben inmiddels overgestapt op de XBOX met gamepass. Heb geen zin om elke dag overal te kijken en langs te rijden.
Tja prima. Maar als je xbox je ding niet is (zoals bij mij), en je toch echt liever in het ps kamp zit, dan is dit geen oplossing natuurlijk. Dan zit er niet veel anders op en is het wachten of niets.

Ik heb geen backlog op xbox, geen game library op xbox, en ben niet van plan om gamepass te nemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Amos_x schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:27:
[...]

Ik wou al bijdehand reageren, namelijk dat ik overdag tijdens de openingsuren geen tijd heb om multimedia shops af te schuimen op zoek naar ps5's, wegens full time job. Weekends heb ik ook betere dingen te doen. Als ik nou wist dat hij ergens zeker weten op voorraad was (zoals ik ook m'n ps3's, en ps4's heb gekocht), dan geen probleem. Maar niet zomaar 'op jacht'. Ik loop trouwens vaak genoeg winkels binnen bij een weekendje stad (Benelux, Frankrijk, Duitsland), maar nog nergens een ps5 op voorraad gezien, behalve een aantal niet-aangesloten demo units. (waarschijnlijk dummy's)

Maar dan lees ik 2 posts verder dat je winkels afbellen bedoelt

[...]

Daar kan ik nog inkomen. Kan ik wel een paar keer proberen maar ik vermoed dat ik het ook snel beu zal worden.

Ergens fysiek in een winkel op een wachtlijst kunnen staan, zou ook al helpen. De meeste shops hebben op hun website echter staan "dat het geen zin heeft om winkelpersoneel te bellen, aangezien zij ook niets weten of kunnen meedelen" _/-\o_ Top :+

Ik begrijp dat je nog geen ps5 games op je account mag hebben, als je je hebt ingeschreven op de Sony reserveringslijst (Benelux). Ik heb geen ps5, maar heb wel al een aantal ps5 games geclaimd op ps+. Gewoon omdat het kan. Hoop dat dit niet meetelt als onvoldane voorwaarde om via die weg aan een ps5 te raken.
Tsja, als je al niet een beetje tijd vrij wilt maken om een PS5 te bemachtigen... Heb je dan wel tijd om er op te spelen?
Het is echt een kwestie van een beetje geluk hebben. Ikzelf checkte alleen maar af en toe dit topic, de MM website, Bol.com en GameMania.nl... En na een paar dagen was het raak :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Amos_x
Nyarlathotep schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:52:
[...]

Tsja, als je al niet een beetje tijd vrij wilt maken om een PS5 te bemachtigen... Heb je dan wel tijd om er op te spelen?
Totaal het punt niet en verder ook niet relevant. Deze opmerking heeft een hoog "gatekeeper" gehalte, als in iemand die weinig tijd heeft, is geen gamer of zoiets. Of je moet je ps5 'verdienen' of 'hard genoeg willen'. Onzin natuurlijk, het is gewoon een apparaat zoals zovelen die een functie moet vervullen. Af en toe een half uurtje plezier. Een simpele transactie tussen een gebruiker en sony.

Een ps5 bemachtigen is blijkbaar niet zo eenvoudig of niet 'in een beetje tijd' geklaard.

En mijn gameprofiel is inderdaad niet 500 uur elden ring spelen. Eerder games waar korte sessies gebruikelijk zijn. Half uurtje hier, uurtje daar. Wreckfest, GT sport, de typische sony adventure games, rocket league, enz... Dat heeft niets te maken met 'heb ik wel tijd om er eentje hard genoeg te willen vinden'

Anyway, off-topic.
Het is echt een kwestie van een beetje geluk hebben. Ikzelf checkte alleen maar af en toe dit topic, de MM website, Bol.com en GameMania.nl... En na een paar dagen was het raak :)
Ik ben pas een tweetal weken geleden beginnen me te interesseren voor een aanschaf. Tot hiertoe geen enkele behoefte wegens 'geen games' (voor mij) en ps4 die nog prima mee kan. En deze laatste twee weken zijn er echt nauwelijks drops geweest. Lees dit topic er maar op na, het is al een tijdje 'droog'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Zojuist las ik nog in 1 van de vele een Telegram channels dat iemand beroofd was via een aanbod op Marktplaats. Door twee personen overvallen met een mes. Misschien broodje aap, misschien ook niet.

Maar wees verstandig en ga gewoon niet in op Marktplaats advertenties of andere aanbiedingen in deze tijd van enorme schaarste.

Dat gezegd hebbende, was toevallig in Epe en heb mij daar bij de lokale Intertoys op een wachtlijst kunnen zetten. Slechts 20 wachtende voor mij voor een disc versie. Voor de de digitale variant waren er ongeveer 10.

[ Voor 8% gewijzigd door Bowen_HAFX op 13-02-2022 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:47
Tja kijk ook altijd naar aantal beoordelingen van iemand, en laat 1 persoon binnen in je huis. Mocht je veel verkopen via mp.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Zucht, ik hoop echt dat voor de release van GT7 ik aan een PS5 kan komen, zonder dat je meteen een bundel dient aan te schaffen. Alhoewel een bundel met GT7 zou ik ook best willen.

[ Voor 17% gewijzigd door BramViking op 13-02-2022 19:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
BramViking schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:58:
Zucht ik hoop echt dat voor de release van GT7 ik aan een PS5 kan komen zonder dat je meteen een bundel dient aan te schaffen. Alhoewel een bundel met GT7 zou ik ook best willen.
Hier ook, maar reken er maar niet op. Denk dat ik die paar honderd euro die ik wil uitgeven wel elders uitgeef als de tekorten zo aanhouden. (3060 is op voorraad, eventueel een VR bril). Dan maar in tweede helft van 2022 nog eens opnieuw kijken. Of naar eind augustus of zo wanneer er sowieso minder tech aangekocht wordt en de meeste consumenten meer uitgeven om op reis te gaan.

Tja, lastige situatie.

Je kan blijkbaar door een hoop hoepels springen, waarvan ik geen enkele wil doen, met als uitzondering mezelf op de reserveringslijst plaatsen voor een ps5 op de sony website. Heb dat dan ook gedaan, we zien het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
Zojuist een mail van Sony ontvangen dat ik morgen kans heb om een PS5 te bestellen,ik ben benieuwd. Misschien betekend dit dat er meer winkels een levering gaan krijgen, het zou wel goede timing zijn i.v.m. de aankomende releases van Horizon en GT7. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:28
skreppiedoe schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:44:
Zojuist een mail van Sony ontvangen dat ik morgen kans heb om een PS5 te bestellen,ik ben benieuwd. Misschien betekend dit dat er meer winkels een levering gaan krijgen, het zou wel goede timing zijn i.v.m. de aankomende releases van Horizon en GT7. :)
Zijn dat persoonlijke codes of krijg je een algemene link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
skreppiedoe schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:44:
Al een tijd geleden ingeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Currry schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:55:
[...]

Hier een persoonlijke link gekregen daar straks.
Heeft dat voordelen?
Heb me direct opgegeven toen het kon geloof ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
Currry schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:55:
[...]

De link is persoonlijk.
Bowen_HAFX schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:17:
[...]

Al een tijd geleden ingeschreven?
Sinds half januari ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paar weken geleden ook in de wacht gestaan voor een Sony drop nadat ik een e-mail had gehad.

Was er in de eerste tien seconden bij en had uiteindelijk na 20 minuten de “kans” om een controller te kopen 8)7

Wees dus voorbereid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
Donstil schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:50:
Paar weken geleden ook in de wacht gestaan voor een Sony drop nadat ik een e-mail had gehad.

Was er in de eerste tien seconden bij en had uiteindelijk na 20 minuten de “kans” om een controller te kopen 8)7

Wees dus voorbereid.
Hopelijk heb ik meer geluk dan want vertik het echt om meer te betalen via vraag en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Donstil schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:50:

Wees dus voorbereid.
Ik ga ook nergens vanuit,eerst maar eens kijken of ik de tijd niet vergeet aangezien ik dan aan het werk ben. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
Hier is het gelukt op Valentijnsdag O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:18
Woolfy681 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:37:
Krijg je hem ook als Valentijnscadeau? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook gisteren een uitnodiging gehad via email voor een Sony Direct event vandaag tussen 10:30u en 12:00u. Anderhalf uur van te voren de link aangeklikt, dan kom je op een website met een countdown klok en een disclaimer dat een PS5 console niet gegarandeerd is.

Om 10:30u automatisch in de wachtrij gezet. Wachttijd werd als 25 minuten aangegeven maar al na 5 minuten kon ik inloggen op de winkel. PS5 digital edition besteld met VISA. Bevestigingsemail binnen om 10:38u. Levertijd wordt als binnen vijf werkdagen aangeven. Dus hopelijk eind deze week binnen.

Wat een verademing t.o.v. AMD drops :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2022 10:50 . Reden: specifieker gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Dav0s

Hr?

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:43:
Ook een uitnodiging gehad via email voor een event tussen 10:30u en 12:00u. Anderhalf uur van te voren de link aangeklikt, dan kom je een website met een countdown klok en een disclaimer dat een PS5 console niet gegarandeerd is.

Om 10:30u automatisch in de wachtrij gezet. Wachttijd werd als 25 minuten aangegeven maar al na 5 minuten kon ik inloggen op de winkel. PS5 digital edition besteld met VISA. Bevestigingsemail binnen om 10:38u.

Wat een verademing t.o.v. AMD drops :P
Wanneer had je jezelf aan de wachtlijst toegevoegd. Weet ik hoe lang het nog kan duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Woolfy681 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:37:
Gefeliciteerd! Begrijp ik het nou goed dat dit via de Sony Direct is gegaan? Een maatje van mij probeert nu ook een PS5 te bemachtigen. Hij is ook ingeschreven via Direct maar het is mij nog even onduidelijk of dat ook altijd succesvol is. Hierboven zei iemand ook al dat hij er niet eens doorheen kon komen op de officiële website.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
Seroczynski schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:45:
[...]

Gefeliciteerd! Begrijp ik het nou goed dat dit via de Sony Direct is gegaan? Een maatje van mij probeert nu ook een PS5 te bemachtigen. Hij is ook ingeschreven via Direct maar het is mij nog even onduidelijk of dat ook altijd succesvol is. Hierboven zei iemand ook al dat hij er niet eens doorheen kon komen op de officiële website.
Via Sony inderdaad kreeg gister een mail met een persoonlijke link en rond 10:29 de lint aangeklikt en de disc versie besteld.
Pagina: 1 ... 510 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord