Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:51
Ik heb ook een "exclusieve" uitnodiging van Sony gehad voor een bestel-event. Maar ik heb het idee dat de PS5 inmiddels een beetje leverbaar begint te worden. Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54
Postman schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:28:
[...]

Alleen disc zeker? Want mijn digi backorder is zojuist geannuleerd.
Disc bundels ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-08 19:05
Saekerhett schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 15:24:
Media Markt Breda heeft NU voorraad! Telegram chat maakte iemand een foto van de stapel bundels.
In welke groep is dat dan? Ik dacht dat ik wel lid was van zo'n beetje alle groepen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:47
Ryen schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:28:
Ik heb ook een "exclusieve" uitnodiging van Sony gehad voor een bestel-event. Maar ik heb het idee dat de PS5 inmiddels een beetje leverbaar begint te worden. Of heb ik het mis?
Je hebt het mis, af en toe komt er een drop.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Brandts schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 17:13:
[...]

In welke groep is dat dan? Ik dacht dat ik wel lid was van zo'n beetje alle groepen :9
Dé PlayStation 5 chat voor gamend Nederland / België! Link naar het notificatiekanaal PS5 Stock Alerts: https://t.me/ps5voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Laatst online: 16:20
Iemand had hier in dit topic een bot gemaakt voor de ps5’s. Helaas kan ik die niet meer vinden. Het is geen psxbot of ps5voorraad maar een ander..

Weet iemand welke ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
Saekerhett schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:01:
[...]

Dé PlayStation 5 chat voor gamend Nederland / België! Link naar het notificatiekanaal PS5 Stock Alerts: https://t.me/ps5voorraad
Thanks, het notificatiekanaal kende ik al maar ik wist niet dat ze ook een chat hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
In de ochtend komen de drops van amazon's volgens de geruchten, zorg dat je Prime hebt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
Amaze86 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 00:56:
In de ochtend komen de drops van amazon's volgens de geruchten, zorg dat je Prime hebt.
Meer specifiek, de Amazon IT, FR en DE. De reden is omdat de productpagina aangepast (vereisten van prime toegevoegd) is en dit is in het verleden een teken geweest dat de dag erna een drop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
Een drop nu op amazon.fr Het lukt mij niet naar nederland te verzenden. Ik zou er eentje voor mijn halfzusje bestellen.

"Cet article ne peut pas être expédié à l'adresse que vous avez sélectionnée. Plus d'informations. Vous pouvez modifier l'adresse de livraison ou supprimer l'article de votre commande."

[ Voor 45% gewijzigd door destroyer6670 op 19-01-2022 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:43
destroyer6670 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:20:
Een drop op amazon.fr Het lukt mij niet naar nederland te verzenden. Ik zou er eentje voor mijn halfzusje bestellen.

"Cet article ne peut pas être expédié à l'adresse que vous avez sélectionnée. Plus d'informations. Vous pouvez modifier l'adresse de livraison ou supprimer l'article de votre commande."
Die was binnen een minuut uitverkocht.
Ik bedoel ik had denk ik 10 seconde sneller kunnen zijn, maar helaas al mis gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Laatst online: 14-09 15:46
Vrietje schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:22:
[...]

Die was binnen een minuut uitverkocht.
Ik bedoel ik had denk ik 10 seconde sneller kunnen zijn, maar helaas al mis gegrepen.
Maar als ze niet naar Nederland verzenden had je daar ook niets aan gehad (helaas). Jammer dat ze nog zo slecht verkrijgbaar zijn. De PS4 is ook nergens meer voor een fatsoenlijke prijs te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
De digital was wel bestelbaar in NL. De Disc wou inderdaad niet naar NL verzenden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrietje
destroyer6670 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:25:
[...]

Maar als ze niet naar Nederland verzenden had je daar ook niets aan gehad (helaas). Jammer dat ze nog zo slecht verkrijgbaar zijn. De PS4 is ook nergens meer voor een fatsoenlijke prijs te koop.
Ik begrijp kennelijk uit een groep dat als ze bijna op zijn, amazon er een regiolock op schijnt te zetten. Ik lees namelijk in de telegram groep toch wel 2 mensen die hem hebben weten te bemachtigen.
Maar als je nog prime voor italie en duitsland hebt, maak je waarschijnlijk later vandaag nog een kansje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaptocht
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-09 23:02
Ik zie dat amazon nu ook begint met het verkopen van bundels. Of was dit voorheen ook zo? Ik heb liever namelijk gewoon een lostaande console dan zo'n bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

klaptocht schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:16:
Ik zie dat amazon nu ook begint met het verkopen van bundels. Of was dit voorheen ook zo? Ik heb liever namelijk gewoon een lostaande console dan zo'n bundel.
Er was ook gewoon een Disc en Digital zonder bundel.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:51
Hoe kan het dat ik op Amazon nooit de officieele PS5 kan selecteren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMCZcr2ZUqp3CUI-Gr4sfvRb1P0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5ihzWUrVm4b5cn6YPXrYEwoq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Laan1988 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:41:
Hoe kan het dat ik op Amazon nooit de officieele PS5 kan selecteren?

[Afbeelding]
Omdat je prime moet hebben op het land waar de PS5 beschikbaar is

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:25
Beetje jammer dat alle Amazon's vandaag voorraad hebben gehad behalve de Nederlandse. Dubbel jammer dat je alleen met een Prime van het desbetreffende land kunt bestellen. Ik vermoed dat voorheen complete pallets PS5's in losse dozen richting Nederland ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

GodDamage schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:53:
Beetje jammer dat alle Amazon's vandaag voorraad hebben gehad behalve de Nederlandse. Dubbel jammer dat je alleen met een Prime van het desbetreffende land kunt bestellen. Ik vermoed dat voorheen complete pallets PS5's in losse dozen richting Nederland ging ;)
ik heb nog NOOIT voorraad in Amazon NL gezien.

En het is super makkelijk om de zaken te regelen in het buitenland. Een prime abbo sluit je gratis af voor één maand, vaak met één maand gratis verlenging erbij. En dan blijft het een loterij, maar de zaken vooraf regelen is echt niet moeilijk.

https://alerts.laagst.nl/blog/playstation-5-kopen-amazon/

[ Voor 27% gewijzigd door greatgonzo op 19-01-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:25
greatgonzo schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:54:
[...]

ik heb nog NOOIT voorraad in Amazon NL gezien
Daar zeg je me wat; volgens mij heb ik dat ook niet gezien en heb ik alleen bij de andere Europese Amazon's kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaptocht
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-09 23:02
Normaal zitten er toch altijd nog een paar dagen tussen elk land. Nu is alles in 1 keer verkocht, dus waarschijnlijk is de volgende drop over een paar weken weer neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Laatst online: 30-08 15:47
greatgonzo schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:54:
[...]

ik heb nog NOOIT voorraad in Amazon NL gezien.

En het is super makkelijk om de zaken te regelen in het buitenland. Een prime abbo sluit je gratis af voor één maand, vaak met één maand gratis verlenging erbij. En dan blijft het een loterij, maar de zaken vooraf regelen is echt niet moeilijk.

https://alerts.laagst.nl/blog/playstation-5-kopen-amazon/
Playstation 5 + Ratchet & Clank - Bundle - Amazon was last available 2021-09-15 09:52

Amazon NL laatste drop

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

klaptocht schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:56:
Normaal zitten er toch altijd nog een paar dagen tussen elk land. Nu is alles in 1 keer verkocht, dus waarschijnlijk is de volgende drop over een paar weken weer neem ik aan?
over een maand :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-szohk8Iz7pQpgPZpKo1whyARw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tvxrg3PDRrIvtGPqogQxdI3d.png?f=user_large

vorige maand op een rijtje gezet

[ Voor 27% gewijzigd door greatgonzo op 19-01-2022 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
SpeedBart schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:12:
[...]

En als je nog een 2e ps5 zoekt, dat valt ook niet mee als je geen mm bundel wilt hebben.

Ben benieuwd wanneer de ps5 pro komt, en of er nog aanbiedingen komen in de prijs, kan me van de ps4 herinneren dat ik deze na de launch (2 jaar later) met 80€ korting kocht. Die staat hier nog mooi onder mijn tv.
ben nog steeds op zoek naar de 1ste:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
De hele scalper/bots discussie stopt nu

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 16:55
maikie61 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:57:
[...]

Playstation 5 + Ratchet & Clank - Bundle - Amazon was last available 2021-09-15 09:52

Amazon NL laatste drop
Can confirm. Amazon NL heeft die destijds verscheept ZONDER omdoos en DHL sticker op de PS5 doos. Amazon NL moet nog veel eren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magatsu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 15:17
BM schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:19:
[mbr]De hele scalper/bots discussie stopt nu[/]
Tbh, was niet eens een discussie. Mensen vroegen informatie, ik gaf dat aan ze. Is dit dan ook al verboden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

magatsu schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:34:
[...]

Tbh, was niet eens een discussie. Mensen vroegen informatie, ik gaf dat aan ze. Is dit dan ook al verboden?
informatie geen goeie.

Wanneer worden er nu goedkope ps5's verwacht, muv van digi is het allemaal nog prijzig.

(ter vergelijk, 2015 kocht ik een ps4 met 2 controllers voor 80€ minder dan msrp in de aanbieding bij intertoys)
Ik sta al sinds juni op de wachtlijst bij intertoys, ze hebben de prijzen verhoogd met 50€ ipv verlaagd....

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shadowkid053
SpeedBart schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:39:
[...]

informatie geen goeie.

Wanneer worden er nu goedkope ps5's verwacht, muv van digi is het allemaal nog prijzig.

(ter vergelijk, 2015 kocht ik een ps4 met 2 controllers voor 80€ minder dan msrp in de aanbieding bij intertoys)
Ik sta al sinds juni op de wachtlijst bij intertoys, ze hebben de prijzen verhoogd met 50€ ipv verlaagd....
Schandalige praktijken, om nog maar te zwijgen over de bundels.. Scalpers schrikken niet meer van die bundels. De stock is overal laag. Ik kan niet voor elk land een Prima abo gaan nemen.. heb geen geldboom.

Hoe kom je dan nog in godsnaam aan een PS5?? :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
[...]

informatie geen goeie.

Voorlopig blijft de prijs gewoon standaard €399 digitaal of €499 voor de disc versie. Waarom? Vraag is nog veel groter dan het aanbod, al zijn de meeste mensen inmiddels wel voorzien.

Dat jij toevallig in 2015 een mooie aanbieding gehad hebt, wil niet zeggen dat zoiets nu weer gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
shadowkid053 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:40:
[...]

Schandalige praktijken, om nog maar te zwijgen over de bundels.. Scalpers schrikken niet meer van die bundels. De stock is overal laag. Ik kan niet voor elk land een Prima abo gaan nemen.. heb geen geldboom.

Gewoon bij de Media Markt gaan kijken. Schijnt dat ze her en der in het land beschikbaar zijn. Beetje moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:29

Yucko

One clown to rule them all !

[...]

informatie geen goeie.

nou, toevallig onlangs nog een PS5 Disc Edition bij Amazon UK gescoord, en die heeft mij uiteindelijk € 456,26 gekost, oftewel € 43,73 minder dan msrp :*)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 21:46
Saekerhett schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:07:
[...]

Gewoon bij de Media Markt gaan kijken. Schijnt dat ze her en der in het land beschikbaar zijn. Beetje moeite doen.
Geen Media Markt die ze los verkoopt toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:31

Superkiwi

Hoi doei

shadowkid053 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:40:
[...]
Heel veel geduld hebben.
Of bereid zijn extra diep in de buidel te tasten en hopen dat je kans hebt om een bundel te bemachtigen.

Hier liggen de PS5 games al klaar maar is de nood niet dermate hoog dat ik meer dan €499 voor een PS5 ga betalen bij een van de bekende Nederlandse shops.
En dus wachten we gewoon wat langer. De PS4 draait nog prima dus we komen de tijd wel door ;)
Saekerhett schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:17:
[...]
Klopt, maar als je er echt graag een wil neem je een bundel voor lief.
Hier ben ik het mee oneens.
50% extra uitgeven dan je initieel van plan was geeft niet aan dat je er echt graag één wil maar dat je gemakkelijk toegeeft aan gedwongen koppelverkoop.
Ik wil ook heel graag een ps5 maar zal een bundel nooit voor lief nemen.

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2022 14:25 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Timothy3000 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:16:
[...]

Geen Media Markt die ze los verkoopt toch?
Klopt, maar als je er echt graag een wil neem je een bundel voor lief. Soms heb je geluk dat er wat nuttigs bij zit, zoals een extra controller o.i.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shadowkid053
Saekerhett schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:17:
[...]

Klopt, maar als je er echt graag een wil neem je een bundel voor lief. Soms heb je geluk dat er wat nuttigs bij zit, zoals een extra controller o.i.d.
Ja, laat je lekker allemaal eWaste en crapware aansmeren om een console te krijgen. Gewoon vieze spelletjes deze bundels.. Gelukkig dropt Sony binnenkort zelf, die denkt wel een beetje aan hun klanten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:49
shadowkid053 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:25:
[...]

Ja, laat je lekker allemaal eWaste en crapware aansmeren om een console te krijgen. Gewoon vieze spelletjes deze bundels.. Gelukkig dropt Sony binnenkort zelf, die denkt wel een beetje aan hun klanten!
Is dat zo? hun laatste drop was ook een groot gedeelte van naar scalpers gegaan die queue cookies deelden.
Dus Sony gaf ook wel duidelijk aan dat ze er niet zo mee zaten.

Snap niet dat mensen nog denken dat multinationals ook maar een fuck geven hoe het geld binnenkomt. Verkoop is verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ben benieuwd met welke firmware versies de Playstations verscheept worden i.v.m. een mogelijke Jailbreak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheels533
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:45
Net bij MM Cruquius opgehaald. Ze hadden ook nog wat achter liggen, geen idee hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 20:07
Was het een losse console of moest het in een bundel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reeging
  • Laatst online: 17-09 08:21
RobvG schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:32:
[...]

MM is sinds tijden alleen nog maar te koop in bundels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheels533
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:45
RobvG schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:32:
[...]

PS5 + extra controller, Spiderman, accessoiresset voor €670,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
wheels533 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:40:
[...]

PS5 + extra controller, Spiderman, accessoiresset voor €670,-
Hadden ze ook Digital?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:14
Klopt, dit was hem. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
MM heeft geen digi binnen gekregen lijkt het.

En in sommige vestigingen spelen een smerig spelletje met die bundels. Daar ben je dus verplicht om ook de PS+ kaart mee te kopen, totale bundel prijs is dan opeens 730 euro.
Trap hier niet in want de bundel is los van de PS+ kaart, wordt ook zo afgerekend. Normaal is dat een kassakoopje, maar lijkt dus dat sommige floormanagers weer leuke verkooptactieken hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nou dat ging soepeltjes, was het alweer vergeten maar keek net in de PS store en kon zowaar zonder moeilijk doen een ps5 DE bestellen.

En geheel onverwachts nog voor Horizon forbidden west uitkomt zelfs, valt niet tegen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Flagg schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:27:
Nou dat ging soepeltjes, was het alweer vergeten maar keek net in de PS store en kon zowaar zonder moeilijk doen een ps5 DE bestellen.

En geheel onverwachts nog voor Horizon forbidden west uitkomt zelfs, valt niet tegen. :)
Heb je een link? Bij mij staat "Niet op voorraad" bij beide versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Flagg schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:27:

i wish.
bij mij idd ook niet aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Verschillende mediamarkten zijn ze in store op voorraad volgens telegram kanalen. Wel alleen bundels met 2 controllers en spiderman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
ProfaNe schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:47:
Verschillende mediamarkten zijn ze in store op voorraad volgens telegram kanalen. Wel alleen bundels met 2 controllers en spiderman.
morgen maar eens kijken dan, zit nu op werk met geen mogelijkheid om langs een mm te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:33
Zou het nu nog de moeite zijn om naar een Mediamarkt te gaan? Als de stock er gisteren al lag zal die nu wel weg zijn toch?

Ik ben gisteren hier in België nog gaan kijken maar daar hadden ze niets, ook niet gehad. Ik zou vandaag misschien naar Breda kunnen maar zou zonde zijn als ik daar ben voor niets..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saekerhett
Matomatisch schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:32:
Zou het nu nog de moeite zijn om naar een Mediamarkt te gaan? Als de stock er gisteren al lag zal die nu wel weg zijn toch?

Ik ben gisteren hier in België nog gaan kijken maar daar hadden ze niets, ook niet gehad. Ik zou vandaag misschien naar Breda kunnen maar zou zonde zijn als ik daar ben voor niets..
Er ligt landelijk nog genoeg op voorraad. Zie in de Telegram groep elke paar minuten wel een foto voorbij komen met dozen op pallets.

Indicatie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9Lm3XOwL0F1sDxtSuc9HvY4QSc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q7hwxofyIwibBGi4R0DZg9fc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eu2Eg5ZcAWiBPGv42to6jj7luGI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7gC1fvTsDFVwSuTp1JNKqj6o.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMMUCg5J4WIfX7po0G8IY2tzu6E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XZyozvZvjLi8YNaLlSAR9pIl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BMNfLCACsk3WcmKcy-OazPMxUkM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GFYNA8qehClkD7K8bNuUQ0TU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRSuZ7beAjH3W0CkOqValH312Sw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sIH3cQjV2G9lsKYnjArkVN5r.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door Saekerhett op 20-01-2022 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
Saekerhett schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:36:
[...]

Er ligt landelijk nog genoeg op voorraad. Zie in de Telegram groep elke paar minuten wel een foto voorbij komen met dozen op pallets.

Indicatie:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dankje voor die foto's! Die tweede is in Breda, hopelijk liggen er nu nog. Ik zal straks even bellen naar daar voordat ik vertrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Bijna alle mediamarkten hebben voorraad nu, alleen de bundels met spiderman en startpakket qware shitzooi.
Extra controller, plus abbo enz.
Prijzen 670, 730 en 839 euro (scheelt per filiaal welke bundel ze hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
reinier666 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:00:
Bijna alle mediamarkten hebben voorraad nu, alleen de bundels met spiderman en startpakket qware shitzooi.
Extra controller, plus abbo enz.
Prijzen 670, 730 en 839 euro (scheelt per filiaal welke bundel ze hebben)
ik ga zo in mijn pauze ff kijken bij de arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:13
Heeft iemand een link om welke bundels het gaat?

Want wil best een leuke bundel met Spiderman. Maar de rest hoeft er niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ik keek even op sony shop en sta ineens in een wachtrij? was er een drop vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
kneusteun schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:05:
Ik keek even op sony shop en sta ineens in een wachtrij? was er een drop vandaag?
gelijk ook maar ff ingesprongen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
boemmie schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:06:
[...]

gelijk ook maar ff ingesprongen
Ben door de wachtrij, maar alles staat op uitverkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
kneusteun schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:09:
[...]

Same hier. Ik stond sinds 11:03 uur in de wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
RobvG schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:17:
[...]

Same hier. Ik stond sinds 11:03 uur in de wacht.
op een of andere manier heb ik er wel 1 kunnen bestellen, eerst ff wachten op bestel bevestiging in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:40

HSL

kneusteun schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:05:
Volgens telegram was de Digital er alleen, mensen hadden een mailtje gehad dat ze tussen 9-11 konden bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het lijkt wel AMD taferelen: meer dan 1 uur in de wachtrij. Queue it, zelfde systeem maar dan in het Nederlands vertaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boemmie
HSL schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:28:
[...]

Volgens telegram was de Digital er alleen, mensen hadden een mailtje gehad dat ze tussen 9-11 konden bestellen.
bevestiging binnen
voor de disc versie.
nice dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Een vriend van mij had ook een mailtje gehad en heeft een digital kunnen bemachtigen.

Ik wil graag ook een console en wil best een bundel. Maar niet met allerlei accessoires die ik niet nodig heb.

MediaMarkt is ook bijna niet te bereiken. Anders had ik gebeld welke bundel ze hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:31
De wachttijd stond bij mij op 10 minuten, maar is aan het oplopen. Nu meer dan een uur. Zullen wel weer mensen wat gedeeld hebben om gelijk in de shop te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Heb een disc in winkelwagen, maar geen CC.... #lullig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:40

HSL

kneusteun schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:35:
Ik was de CC aan 't invoeren en toen waren ze op,.. 🤦🏼‍♂️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric--
  • Laatst online: 19-09 15:14
Bericht laatst bijgewerkt op: 11:34
De PS5-console is vandaag niet meer op voorraad. We hebben nog wel PS5-accessoires en PS5-games voorradig. We zijn hard aan het werk om ervoor te zorgen dat de PS5-console in de toekomst weer voorradig is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
kneusteun schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:35:
In 2022 nog geen cc hebben.. mooi leermoment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
xminator schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:38:
[...]

Gehad voor vakanties, maar opgezegd afgelopen zomer 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

kneusteun schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:09:
[...]

Vaag, naar aanleiding van jouw bericht ook naar direct.playstation.com gegaan. Niet eens ingelgod en kwam in de wachtrij die aangaf dat het 19 minuten zou duren.

De tijd versprong naar 25 minuten, 36 minuten om vervolgens weer terug te gaan naar 17 minuten. Om 11:22 was ik aan de beurt en duurde het nog 3 minuten alvorens ik op de produkt pagina was. Geen link te bekennen om een PS5 te kopen, dus eerst maar ingelogd. Daarna onderaan de pagina op Hardware Kopen geklikt en zag zowaar dat ik een PS5 disc in mijn mandje kon plaatsten. Ik had alleen nog geen credit card gekoppeld. Nadat ik die had ingevuld, kon ik nog niet kopen omdat ik geen verzend adres had ingevuld. Die ook ingevuld en toen de disc versie gekocht. 4 minuten later een mail van Sony met bevestiging en in de VISA app zie ik dat er door Playstation London een bedrag van 499,99 is gereserveerd.

Blijkt dus totale willekeur aangezien ik me eerder deze week ook had aangemeld voor het verkoop event, maar geen mail heb ontvangen daarover dat ik ingeloot was.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
MRE-Inc schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:54:
[...]

Vaag, naar aanleiding van jouw bericht ook naar direct.playstation.com gegaan. Niet eens ingelgod en kwam in de wachtrij die aangaf dat het 19 minuten zou duren.

De tijd versprong naar 25 minuten, 36 minuten om vervolgens weer terug te gaan naar 17 minuten. Om 11:22 was ik aan de beurt en duurde het nog 3 minuten alvorens ik op de produkt pagina was. Geen link te bekennen om een PS5 te kopen, dus eerst maar ingelogd. Daarna onderaan de pagina op Hardware Kopen geklikt en zag zowaar dat ik een PS5 disc in mijn mandje kon plaatsten. Ik had alleen nog geen credit card gekoppeld. Nadat ik die had ingevuld, kon ik nog niet kopen omdat ik geen verzend adres had ingevuld. Die ook ingevuld en toen de disc versie gekocht. 4 minuten later een mail van Sony met bevestiging en in de VISA app zie ik dat er door Playstation London een bedrag van 499,99 is gereserveerd.

Blijkt dus totale willekeur aangezien ik me eerder deze week ook had aangemeld voor het verkoop event, maar geen mail heb ontvangen daarover dat ik ingeloot was.
Nee komt door het voorkruipen ;)
Ik was eerst door de wachtrij maar alles stond op uitverkocht, daarna las ik dat iemand er wel een kon bestellen en wou nog een keer inloggen. Opnieuw wachtrij, toen de queu link gekregen van iemand en kon meteen weer bestellen. Dus het ligt denk ik aan het feit dat mensen dus queu links delen en dus "voorkruipen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
xminator schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:38:
[...]

Arbeidsongeschikt hier. Wel wat vermogen, nooit schulden gehad.... probeer maar eens een normale cc te krijgen dan. (heb wel n26 debet-mastercard nu, maar die werkt uiteraard weer niet voor Sony.)

[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-01-2022 12:08 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
PS5 bundel beschikbaar bij Mediamarkt Utrecht Hoog Catharijne voor €729,99.

Inclusief Spiderman Miles Morales, extra controller, 1 jaar PS subscription en een headset.

Zo ver ik kan zien geen losse PS5's beschikbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Jeffrey87 op 20-01-2022 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Jeffrey87 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:14:
PS5 bundel beschikbaar bij Mediamarkt Utrecht Hoog Catharijne voor €729,99.

Inclusief Spiderman Miles Morales, extra controller, 1 jaar PS subscription en een headset.

Zo ver ik kan zien geen losse PS5's beschikbaar.
Is dit de Pulse headset?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
Heb ik niet naar gekeken, maar hierbij een fototje. Ze kwamen de pallet zojuist nog verder bijvullen.

Edit: Betreft een Qware headset.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3KXcAT--TxsVNhGxjcFyphrXips=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3J7qnceIZ8uymQP7lNACvIB7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Jeffrey87 op 20-01-2022 12:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matomatisch
Jeffrey87 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:20:
[...]

Heb ik niet naar gekeken, maar hierbij een fototje. Ze kwamen de pallet zojuist nog verder bijvullen.[Afbeelding]
Als ik dan straks ga kijken in Breda en de pallet is leeg kan ik dus altijd vragen of ze nog wat liggen hebben.

Toen ik gisteren hier in MM in België ging vragen of ze er hadden werd ik wel even afgesnauwd, alsof ze elke dag dezelfde vraag krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Iemand bekend met wat er in Den Haag op voorraad is?
Als ik daar naar de MM belt krijg ik iemand aan de lijn die het liefst niet wilt gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:17
ArthurMorgan schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:07:
[...]

Arbeidsongeschikt hier. Wel wat vermogen, nooit schulden gehad.... probeer maar eens een normale cc te krijgen dan. (heb wel n26 debet-mastercard nu, maar die werkt uiteraard weer niet voor Sony.)
In dat geval zou ik hem aan Curve (app) hangen! Die werd bij mij namelijk wel geaccepteerd. Dat is een debit mastercard waar je weer andere visa/mastercard kaarten aan kan hangen.

Ontopic:
Blij dat ik totaal random nog wat rondklikte toen ik door de queue was. Alles was uitverkocht en opeens stond er “log in om te kopen”. Dus eindelijk eentje kunnen bestellen (toch maar wel voor de disc gegaan, was het wachten zat..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
_PloppeR_ schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:29:
[...]

In dat geval zou ik hem aan Curve (app) hangen! Die werd bij mij namelijk wel geaccepteerd. Dat is een debit mastercard waar je weer andere visa/mastercard kaarten aan kan hangen.

Ontopic:
Blij dat ik totaal random nog wat rondklikte toen ik door de queue was. Alles was uitverkocht en opeens stond er “log in om te kopen”. Dus eindelijk eentje kunnen bestellen (toch maar wel voor de disc gegaan, was het wachten zat..)
Was dit voor de 1134 melding of erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:17
Dubrillion schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:31:
[...]

Was dit voor de 1134 melding of erna?
Nee ervoor, zat om 11.05 toevallig in de wachtrij. Uiteindelijk de order geplaatst om 11.22. Tegelijkertijd kreeg ik 1 melding van een telegram bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

kneusteun schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:02:
[...]

Nee komt door het voorkruipen ;)
Ik was eerst door de wachtrij maar alles stond op uitverkocht, daarna las ik dat iemand er wel een kon bestellen en wou nog een keer inloggen. Opnieuw wachtrij, toen de queu link gekregen van iemand en kon meteen weer bestellen. Dus het ligt denk ik aan het feit dat mensen dus queu links delen en dus "voorkruipen"
Oh zijn er dus speciale links waarmee je direct voor kan kruipen ? Wist ik niet. Heb gewoon de url ingetikt :)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
MRE-Inc schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:49:
[...]

Oh zijn er dus speciale links waarmee je direct voor kan kruipen ? Wist ik niet. Heb gewoon de url ingetikt :)
yep is helaas mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
[...]

Heb ik niet naar gekeken, maar hierbij een fototje. Ze kwamen de pallet zojuist nog verder bijvullen.

[Afbeelding]
Ah ok. Vrij prijzige bundel dan.

Thanks voor het checken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:10
Zou Qware een bedrijfje van Media Markt zelf zijn? Daar hebben ze toch een partij marge opgepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrietje
[...]

[Afbeelding]
Ja door dat qware setje heb ik zoiets van laat die mediamarkt bundels maar . Verwacht dat rommel is waar geen vraag naar is als je dat door wilt verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
Game Mania heeft ook bundels met digitale en een controller. Ik heb er eentje weg kunnen zetten. Belletje waard denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Vrietje schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:45:
[...]

Ja door dat qware setje heb ik zoiets van laat die mediamarkt bundels maar . Verwacht dat rommel is waar geen vraag naar is als je dat door wilt verkopen.
Die losse setjes staan geloof ik al voor een tientje op MP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Niet te geloven, gisteren via Amazon UK besteld, vandaag al binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
Greatsword schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:53:
Niet te geloven, gisteren via Amazon UK besteld, vandaag al binnen!
Dat moet dan van een EU magazijn gekomen zijn, niet? Met al die Brexit toestanden denk ik niet dat iets uit de UK zo snel geleverd kan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Matomatisch schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:51:
[...]

Dat moet dan van een EU magazijn gekomen zijn, niet? Met al die Brexit toestanden denk ik niet dat iets uit de UK zo snel geleverd kan worden.
UK is een andere stroomkabel. Mij hoor je in ieder geval niet klagen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Dubrillion schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:59:
Game Mania heeft ook bundels met digitale en een controller. Ik heb er eentje weg kunnen zetten. Belletje waard denk ik
Ik had vandaag om 10:40 uur naar de vestiging in Nijmegen gebeld. Die hadden niets en wisten niets over wanneer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
RobvG schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:00:
[...]

Ik had vandaag om 10:40 uur naar de vestiging in Nijmegen gebeld. Die hadden niets en wisten niets over wanneer wel.
Ik heb er 5 afgebeld in mijn regio. In 1 filiaal in de beurt hadden ze er sowieso nog eentje staan en deze heb ik laten reserveren op mijn naam. Hij gaf ook aan dat vanwege scalpers ik een ID moest meenemen.

Ik woon in de randstad dus had keuze genoeg in de omgeving gelukkig.

Google maps naar Game Mania en bel ze maar 1 voor 1 af. Sommige hadden niks gehad, sommige hadden er 2 maar waren al gereserveerd en eentje was zo eerlijk dat ie zei dat ie hem zelf naar huis nam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

RobvG schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:30:
[...]

Heb je een link? Bij mij staat "Niet op voorraad" bij beide versies.
Oh sorrie niet erbij gezet, maar dat was vanuit de invite link van Sony. Als je een mail hebt gehad moet je op de link klikken in die mail.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
Flagg schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:14:
[...]

Oh sorrie niet erbij gezet, maar dat was vanuit de invite link van Sony. Als je een mail hebt gehad moet je op de link klikken in die mail.
Bedankt voor alsnog je reactie. Ik hoopte dat na 11:00 uur de openbare verkoop zou starten. Dit leek ook het geval. Om 11:03 uur ging ik naar de website, waar ik in de rij kwam te staan. Een kwartier later kon ik hem kopen. Na de betaling kreeg ik steevast onderstaande melding. Contact met Sony heeft niets opgeleverd, wat ik wel slecht vind van Sony.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KExNYl8XP8i7O1EpYfeKYQxPKY0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fUz0Bw54XrARPa7Jwzr5I5Yn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door RobvG op 20-01-2022 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
Matomatisch schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:23:
[...]

Als ik dan straks ga kijken in Breda en de pallet is leeg kan ik dus altijd vragen of ze nog wat liggen hebben.

Toen ik gisteren hier in MM in België ging vragen of ze er hadden werd ik wel even afgesnauwd, alsof ze elke dag dezelfde vraag krijgen :+
Wat stom zeg... Gisterenavond naar MM in Breda gereden, blijkbaar sluiten de winkels in Nederland al om 17u -O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Saekerhett
Matomatisch schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 07:20:
[...]

Wat stom zeg... Gisterenavond naar MM in Breda gereden, blijkbaar sluiten de winkels in Nederland al om 17u -O-
Dat is al een hele tijd zo, iets met corona _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
Saekerhett schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:02:
[...]

Dat is al een hele tijd zo, iets met corona _O-
Daar snap ik nu het nut niet van. Al het volk dat normaal gespreid over de hele dag zou komen moet dan in een kleiner tijdslot langsgaan?

Anyhow, de stock die er was zal wel weg zijn nu. The hunt continues..
Pagina: 1 ... 509 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord