• Roadman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 19:39
NU diverse voorraad bij verschillende Media Markten

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Roadman schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:38:
NU diverse voorraad bij verschillende Media Markten
en inmiddels niet meer. :-(

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:10
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 31-12-2021 01:18 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:27
Hier ook binnen van amazon.de ipv maandag.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
Waarschuwing:
Momenteel is er een verdachte adverteerde actief op MP. Die claimt pre-orders te kunnen leveren in januari 2022 van de disc en digital voor adviesprijzen (dus 499 en 399).
MP account bestaat pas een week en de domeinnaam is op 29-11-2021 geregistreerd. Ook het gebruik van Engels en Nederlands door elkaar op de website doet vermoeden dat dit 1 grote oplichterszaak is.
Zo is er ook geen KvK vermelding of BTW nummer te vinden.

Ik zou mensen willen adviseren daar niet te bestellen en ook te proberen mensen te weerhouden van hier een bestelling te plaatsen. Zoals met alles: wat er te goed uit ziet moet haast wel fake zijn.

Weet niet of dit nu mag of niet, als het niet toegestaan is haal maar weer weg. Laat expres de naam van de shop weg want wil niet dat mensen hier actief op gaan zoeken, hoe minder aandacht hiervoor hoe beter maar helaas zullen ze via MP zeker veel slachtoffers maken/gemaakt hebben al.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 15:37
Ik heb een SONY PlayStation 5 Disk + FIFA 2022 + extra controller + accessoiresset weten te bestellen bij de mediamarkt in Rotterdam en ligt klaar om afgehaald te worden.

Mocht iemand hem willen, stuur ik de afhaalmail (betalen in de winkel, 669 euro).
Je kan hem gewoon meenemen met de mail alleen, ze vragen voor de rest niets ( behalve 669 euro :+ )

Ik hoef er uiteraard niks voor. Moet er wel van overtuigd zijn dat je hem niet doorverkoopt.

[ Voor 14% gewijzigd door cliors op 31-12-2021 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
cliors schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:22:
Je kan hem gewoon meenemen met de mail alleen, ze vragen voor de rest niets ( behalve 669 euro :+ )
Net een digi bundel kunnen ophalen in Zoetermeer na al dagen mis te grijpen op elk soort bundel, daar werd toch echt naar legitimatie gevraagd en ze wouden de hele e-mail zien. Naam op e-mail moest overeenkomen met mijn naam.
Was ook betalen bij kassa, maar door fraude hadden ze nu dit beleid daar. Is dus afhankelijk van de vestiging hoe streng ze zijn.
Waarschijnlijk ook de reden dat ik dus bij Zoetermeer geluk had want volgens medewerker hadden ze geen nieuwe voorraad gehad, dus zullen wel dubbele orders geannuleerd hebben. Alleen maar respect voor zulke zaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
@Postman

Ik heb toevallig mijn eigen PS5 ook in zoetermeer gehaald enkele dagen geleden en ze vroeger nergens om behalve m'n order nummer.

Uit de email:
Wat als ik mijn bestelling niet kan ophalen?
We houden je bestelling zeven dagen voor je gereserveerd. Hierna wordt deze automatisch geannuleerd en de eventuele terugbetaling in gang gezet. Iemand anders kan jouw bestelling ook voor je ophalen op vertoon van deze mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
cliors schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:41:
@Postman

Ik heb toevallig mijn eigen PS5 ook in zoetermeer gehaald enkele dagen geleden en ze vroeger nergens om behalve m'n order nummer.

Uit de email:

[...]
En dat was net echt niet het geval. Ze liggen ook niet bij de voordeur maar achter in het magazijn, de medewerker kreeg eerst instructie om controle te doen voor ze de doos gingen halen. Dat het dus een paar dagen geleden wel ging zegt niets over hoe het nu is. Wellicht dat je vanmiddag ook weer zonder vragen kunt komen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cliors
Ik heb de ps5 zojuist bij de mediamarkt opgehaald en gelijk retour gedaan want zowel de ps5 als het spel was uit de seal/verpakking. "startklaar" volgens het personeel, ja doei. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 19:50
cliors schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 15:00:
Ik heb de ps5 zojuist bij de mediamarkt opgehaald en gelijk retour gedaan want zowel de ps5 als het spel was uit de seal/verpakking. "startklaar" volgens het personeel, ja doei. :o
Als hij het gewoon doet, en je hebt twee jaar garantie, dan is dit toch doodzonde?

EDIT: ik zie nu dat hij voor de doorverkoop / weggeef was.

[ Voor 25% gewijzigd door FrankoNL op 31-12-2021 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Als ik 700 euro betaal voor iets wil ik dat het ongebruikt is, want ik heb geen idee wat ermee gedaan is. Als ik de verzegeling van een spel breek neemt de mediamarkt het ook niet meer terug. Wellicht iemand anders die er wel blij mee is ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:58
Vandaag tevergeefs ook geprobeerd om af te halen bij MediaMarkt Ede. Maar is gewoon niet te doen. Hij blijft maar niet in winkelwagen komen. Ik heb mij maar neergelegd bij een Xbox series X.

Ik wens iedereen een goed playstation 5 jaar, en dat iedereen de ps5 binnenkort snel kan bemachtigen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Donderdag geluk gehad bij GameMania, gebeld naar de plaatselijke, en die had er genoeg staan, binnen 2 uur afhalen.

PS5 disc editie + extra controller + laadstation + spiderman + fifa

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Mars18 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 15:39:
Donderdag geluk gehad bij GameMania, gebeld naar de plaatselijke, en die had er genoeg staan, binnen 2 uur afhalen.

PS5 disc editie + extra controller + laadstation + spiderman + fifa
Voor hoeveel euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
Voor de engelse kopers, kreeg vannacht dit mailtje (vervoerder ups).

This refund is for the following item(s):

Item: PlayStation 5 Console
Quantity: 1
ASIN:
Reason for refund: Export fee reduced

The following is the breakdown of your refund for this item:

Import Fee Deposit Refund: £80.15

Dus de ps5 is nog 80 pond goedkoper geworden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:10

Yucko

One clown to rule them all !

hier een soortgelijke e-mail van amazon.co.uk voor het bedrag van € 95,81

uiteindelijk dan ook maar € 552,07 - €95,81 = € 456,26 voor de disc versie betaald 8)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
Ik heb nog geen refund mail gehad ...
Heb ondertussen al contact gehad met amazon.co.uk, maar ze kunnen dat niet inzien.
Ze hebben daar 60 dagen de tijd voor , of je een refund krijgt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

robster19 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:01:
Ik heb nog geen refund mail gehad ...
Heb ondertussen al contact gehad met amazon.co.uk, maar ze kunnen dat niet inzien.
Ze hebben daar 60 dagen de tijd voor , of je een refund krijgt of niet.
Heb je je pakket ook via DPD ontvangen? Ik heb namelijk ook niet zo'n mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Laatst online: 27-08 09:55
SD5k schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:20:
[...]

Heb je je pakket ook via DPD ontvangen? Ik heb namelijk ook niet zo'n mail gehad.
Ja correct, collega van me heeft hem via UPS ontvangen en al wel de refund gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Iemand enig idee wanneer sony zelf weer een drop doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

G.Scholtens schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:30:
Iemand enig idee wanneer sony zelf weer een drop doet?
Sony verkoopt het grootste gedeelte op uitnodiging, wat er dan overblijft gaat in de vrije verkoop maar dat is dan ook binnen een paar minuten op.

Hoe je aan zo'n uitnodiging komt is me alleen niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Ook ik ben een van de gelukkigen die vanacht een mail heeft gehad met een refund (bestelling van 21-12-‘21).

Ook mijn bestelling is met UPS verzonden; het kan dus wel met UPS, in tegenstelling tot wat eerder gedacht werd.

Ik heb € 552,07 betaald en € 95,81 teruggekregen, waardoor ik maar € 456,26 heb betaald voor de disc-versie.

En dat in deze tijd van schaarste en scalpers. _/-\o_

Geld staat trouwens ook al op mijn CC zie ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Ethiron op 04-01-2022 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
SD5k schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:20:
[...]

Lijkt dat ze bij UPS een fout maken en alles refunden. DPD zou ik geen refund van verwachten eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Postman schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:15:
[...]

Lijkt dat ze bij UPS een fout maken en alles refunden. DPD zou ik geen refund van verwachten eerlijk gezegd.
Dat is geen fout, het is er gewoon niet uit gepikt door de douane volgens mij. Zou kunnen dat DPD alles sowieso aangeeft, dan krijg je ook niks terug.

We zien het wel, lig er niet wakker van, ben allang blij dat ik eindelijk een Disc versie heb kunnen kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
SD5k schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:19:
[...]

Dat is geen fout, het is er gewoon niet uit gepikt door de douane volgens mij. Zou kunnen dat DPD alles sowieso aangeeft, dan krijg je ook niks terug.
Als UPS het niet aangeeft is dat toch echt een fout, sterker nog je kunt het bijna fraude noemen.

Valt helaas weinig te kiezen qua vervoerder bij Amazon, dus is meer een gok hoe het gaat binnenkomen. Mensen met UPS hebben dus geluk gehad nu.

[ Voor 10% gewijzigd door Postman op 04-01-2022 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Postman schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:22:
[...]

Als UPS het niet aangeeft is dat toch echt een fout, sterker nog je kunt het bijna fraude noemen.

Valt helaas weinig te kiezen qua vervoerder bij Amazon, dus is meer een gok hoe het gaat binnenkomen. Mensen met UPS hebben dus geluk gehad nu.
Is dat zo? Ik heb met regelmaat pakketjes van buiten Europa ontvangen waarover ik geen inklaringskosten moest betalen simpelweg omdat het er niet door de douane uit is gepikt, gaat al jaren zo toch?

Volgens mij kun je bij Amazon UK alleen UPS kiezen door voor express shipping te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HSL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:40

HSL

SD5k schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:24:
[...]
Is dat zo? Ik heb met regelmaat pakketjes van buiten Europa ontvangen waarover ik geen inklaringskosten moest betalen simpelweg omdat het er niet door de douane uit is gepikt, gaat al jaren zo toch?
UPS heeft een eigen service om de inklaring te regelen die rekenen altijd de kosten die gerekend horen te worden volgens de regels van de belastingdienst, ongeacht of je gecontroleerd wordt of niet.

Ik heb het ook wel eens gehad dat het mis ging en toen kreeg ik na een paar maanden alsnog een rekening voor de inklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 17:52
HSL schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:56:
[...]

UPS heeft een eigen service om de inklaring te regelen die rekenen altijd de kosten die gerekend horen te worden volgens de regels van de belastingdienst, ongeacht of je gecontroleerd wordt of niet.

Ik heb het ook wel eens gehad dat het mis ging en toen kreeg ik na een paar maanden alsnog een rekening voor de inklaring.
Maar je betaald de inklaring in dit geval direct aan Amazon. Je hebt niks met UPS te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HSL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:40

HSL

ElMayo schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:59:
[...]

Maar je betaald de inklaring in dit geval direct aan Amazon. Je hebt niks met UPS te maken.
Amazon gebruikt in dit geval de service van UPS die van te voren de inklarings kosten en douane tarieven schat.

Hoe het bij mij ging was dat ik wat in de VS bestelde, daar voor UPS betaalde (zonder geschatte inklaring en douane kosten). Door een fout/achterstand hadden ze me voor de levering geen rekening gestuurd, dus omdat ik de ontvanger was kreeg ik die rekening gewoon achteraf.

Ook helemaal niet gek dat dat zo gaat, als je iets importeert moet je gewoon belasting betalen, als de verzendende partij de inhoud van een pakket niet goed opgeeft of als je mazzel hebt dan hoef je niets te betalen.

Wij zenden met onze webshop wekelijks tientallen zendingen naar de VS, daar geven we duidelijk aan wat er in zit en wat de waarde is en moeten ook een factuur toevoegen, als we dat verkeerd doen dan krijgen we daar een dikke boete voor.

Maargoed, Amazon geeft alles natuurlijk gewoon goed op, dus het lijkt me gewoon een issue bij UPS en dat is iets wat waarschijnlijk gewoon rechtgezet gaat worden. Overigens worden op dit moment sinds vorig jaar 1 januari zo goed als alle pakketjes uit GB gewoon gecontroleerd, daarom liggen zendingen ook vaak enorm lang stil bij de douane (aan beide kanten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 17:11
Ethiron schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:57:
Ook ik ben een van de gelukkigen die vanacht een mail heeft gehad met een refund (bestelling van 21-12-‘21).

Ook mijn bestelling is met UPS verzonden; het kan dus wel met UPS, in tegenstelling tot wat eerder gedacht werd.

Ik heb € 552,07 betaald en € 95,81 teruggekregen, waardoor ik maar € 456,26 heb betaald voor de disc-versie.

Same hier. En ik maar denken 'maar' €50 teveel betaald te hebben. Zo komen we er wel érg goed vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

HSL schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:12:
[...]

Amazon gebruikt in dit geval de service van UPS die van te voren de inklarings kosten en douane tarieven schat.

Hoe het bij mij ging was dat ik wat in de VS bestelde, daar voor UPS betaalde (zonder geschatte inklaring en douane kosten). Door een fout/achterstand hadden ze me voor de levering geen rekening gestuurd, dus omdat ik de ontvanger was kreeg ik die rekening gewoon achteraf.

Ook helemaal niet gek dat dat zo gaat, als je iets importeert moet je gewoon belasting betalen, als de verzendende partij de inhoud van een pakket niet goed opgeeft of als je mazzel hebt dan hoef je niets te betalen.

Wij zenden met onze webshop wekelijks tientallen zendingen naar de VS, daar geven we duidelijk aan wat er in zit en wat de waarde is en moeten ook een factuur toevoegen, als we dat verkeerd doen dan krijgen we daar een dikke boete voor.

Maargoed, Amazon geeft alles natuurlijk gewoon goed op, dus het lijkt me gewoon een issue bij UPS en dat is iets wat waarschijnlijk gewoon rechtgezet gaat worden. Overigens worden op dit moment sinds vorig jaar 1 januari zo goed als alle pakketjes uit GB gewoon gecontroleerd, daarom liggen zendingen ook vaak enorm lang stil bij de douane (aan beide kanten)
Dus als ik jouw woorden samenvat dan zeg je: het is een fout van UPS dat het geld is teruggestort, ze gaan dit hoogstwaarschijnlijk nog recht zetten en dan wordt de koper direct benaderd?

Het zou kunnen, maar of het zo’n vaart loopt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
HSL schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:12:
[...]

Ik knip maar een stukje uit van de Amazon website;)

The Import Fees Deposit is an estimation of the taxes and duties that may apply. It can vary depending on the selected shipping method and the number of items you purchase. The final Import Fee Deposit for each individual order is calculated during checkout and will be specified in the order summary. The estimated Import Fees Deposit may not represent the actual amount paid to customs authorities. Customs regulations and tax rates applicable to certain goods may change between the date the taxes and duties were estimated and the applicable taxes and duties on the date of import into the destination country. The duty or tax rate is often determined by the classification of a good, which varies by destination. You won't be charged additional fees if the actual Import Fees exceed the Import Fees Deposit we estimated.

Import Fees Deposit Refunds

If the actual Import Fees are less than the Import Fees Deposit collected by us on your behalf, you'll automatically be refunded the difference to the payment method you used for the order. You'll receive a notification e-mail confirming the amount of the refund. The refunds will be processed as and when we receive carrier invoices confirming the actual Import Fees. If carrier invoices are not received by 180 days from the ship date, you will automatically receive a refund for the full amount of Import Fees Deposit paid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
ElMayo schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:01:
The refunds will be processed as and when we receive carrier invoices confirming the actual Import Fees. If carrier invoices are not received by 180 days from the ship date, you will automatically receive a refund for the full amount of Import Fees Deposit paid.
Vooral dit stukje is interessant. Het lijkt nu dat mensen het volledige bedrag terug gehad hebben terwijl er nog geen 180 dagen verstreken zijn, dus ergens gaat iets niet goed.
Nu is het voorheen al vaker fout gegaan, als je 4 maanden terug kijkt ofzo in dit topic zie je hetzelfde gebeuren. Helaas gaan mensen hier niet zeggen als ze een naheffing krijgen, dus geen idee of en hoe Amazon/UPS dit nog gaat corrigeren.

Voor nu dus maar genieten van je PS5 voor minder dan MSRP :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Postman schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 22:58:
[...]

Vooral dit stukje is interessant. Het lijkt nu dat mensen het volledige bedrag terug gehad hebben terwijl er nog geen 180 dagen verstreken zijn, dus ergens gaat iets niet goed.
Nu is het voorheen al vaker fout gegaan, als je 4 maanden terug kijkt ofzo in dit topic zie je hetzelfde gebeuren. Helaas gaan mensen hier niet zeggen als ze een naheffing krijgen, dus geen idee of en hoe Amazon/UPS dit nog gaat corrigeren.

Voor nu dus maar genieten van je PS5 voor minder dan MSRP :9
Ze geven aan dat het maximaal 180 dagen kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Ethiron schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:57:

Inderdaad voor het eerst met UPS geld terug gekregen of geen import kosten te hoeven betalen. Misschien vanwege kerst dat ze het versneld door willen laten. In ieder geval een leuke bonus 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
ElMayo schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 23:02:
[...]

Ze geven aan dat het maximaal 180 dagen kan duren.
Nee ze geven aan dat als het na 180 dagen niet gebeurd is je een volledige refund krijgt. Anders krijg je hooguit een gedeelte terug, wat normaal zou zijn.
Nu hebben ze dus al een volledige refund gedaan en dat is toch echt een beetje te snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cliors
Mediamarkt heeft z'n bundelprijzen verhoogd dit jaar.
SONY PlayStation 5 Disk + FIFA 2022 + extra controller + accessoiresset kost momenteel 680,99 (week geleden 669 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
cliors schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:39:
SONY PlayStation 5 Disk + FIFA 2022 + extra controller + accessoiresset kost momenteel 680,99 (week geleden 669 euro)
Boefjes zeg :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54
cliors schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:39:
Schandalig.

Edit: nu trouwens 685 euro....

[ Voor 5% gewijzigd door Saekerhett op 05-01-2022 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Saekerhett schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 13:08:
[...]

Schandalig.

Edit: nu trouwens 685 euro....
Oh, dat gaat wel heel snel omhoog zo. :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Zou het trouwens de moeite zijn om bijvoorbeeld een dag(deel) een rondje door Nederland te rijden de Media Markten, Game Mania's en andere winkels af met kans op resultaat, of zijn we puur en alleen afhankelijk van wat er online komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 14:24
Saekerhett schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:10:
Zou het trouwens de moeite zijn om bijvoorbeeld een dag(deel) een rondje door Nederland te rijden de Media Markten, Game Mania's en andere winkels af met kans op resultaat, of zijn we puur en alleen afhankelijk van wat er online komt?
Gewoon bellen(woensdag wetem ze of ze voorraad krijgen) naar je lokale GameMania.. als die voorraad hebben zeggen ze dat en kun je soms reserveren en soms.moet je langs gaan. MediaMarkt is online drop op t moment. Als de Lockdown weg is kan je langs rijden heb je idd de meeste kans.. welke dagen denk.de donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Laatst online: 08:14
Ik probeerde vandaag een drop vanuit belgie te kopen maar de belgische MM verzend kennelijk niet naar NL. Meerdere drops vandaag vanuit de belgische MM. Doe ik iets fout of is het simpelweg onmogelijk om daar te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
StefanKelevra schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:44:
Ik probeerde vandaag een drop vanuit belgie te kopen maar de belgische MM verzend kennelijk niet naar NL. Meerdere drops vandaag vanuit de belgische MM. Doe ik iets fout of is het simpelweg onmogelijk om daar te kopen?
MM is strikt per land gescheiden ja, tenminste wel voor dit soort console (bundels). Zelfde bij MM/Saturn in Duitsland, daar kun je ook niet naar NL laten verzenden.

MM/Saturn Duitsland heeft wel vaak de mogelijkheid tot afhalen in de winkel, dit is zeker voor de grensstreek nog soms een interessante optie. Let wel dat de recente meldingen van MM BE veelal online only zijn. Net zoals de recente MM NL drops allemaal store only waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

In Duitsland is er wel een huifkar service.. Maar nooit gevonden voor België.

Maar MM nl dropte vorige week 3 dagen achter elkaar. Als mensen een bundel overwegen had dat daar toch moeten lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
greatgonzo schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:44:

Maar MM nl dropte vorige week 3 dagen achter elkaar. Als mensen een bundel overwegen had dat daar toch moeten lukken?
Postman, bedankt voor je reactie.

Ik zoek pas sinds deze week hoor. Heb een game pc met een mooie 3080 suprim maar zit laatste tijd savonet liever op de bank dan de pc. Vandaar. Twijfel ook om de gpu te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
greatgonzo schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:44:

Er zijn wel reshippers in BE hoor, als je weet waar je moet kijken. Maar vaak rekenen ze met een percentage van de waarde, dus wordt het al snel heel duur (en die MM bundels zijn al prijzig).

MM NL was vrijwel meteen opgekocht door groepen, de TG meldingen kwamen ook te laat, dan was er al geen voorraad meer. Geen idee wat ze er mee doen trouwens want die prijzen zijn echt hoog van de bundels, en zo veel gaan de PS5 ook niet meer voor op MP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Postman schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:53:
[...]

Er zijn wel reshippers in BE hoor, als je weet waar je moet kijken. Maar vaak rekenen ze met een percentage van de waarde, dus wordt het al snel heel duur (en die MM bundels zijn al prijzig).

MM NL was vrijwel meteen opgekocht door groepen, de TG meldingen kwamen ook te laat, dan was er al geen voorraad meer. Geen idee wat ze er mee doen trouwens want die prijzen zijn echt hoog van de bundels, en zo veel gaan de PS5 ook niet meer voor op MP.
Ik hoop dat de markt aan het verzadigen is. Meer dan duizend nieuwe PS5's op Marktplaats, dat is echt te krankzinnig voor woorden.

Dan zijn ze oorspronkelijk ook nog eens gekocht in een veel te dure bundel. Die accessoires raken ze aan de straatstenen niet kwijt, want heel Marktplaats staat ondertussen ook vol met FIFA, headsets en controllers. En dan? Paar tientjes winst voor de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Saekerhett schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:13:
[...]

Ik hoop dat de markt aan het verzadigen is. Meer dan duizend nieuwe PS5's op Marktplaats, dat is echt te krankzinnig voor woorden.

Dan zijn ze oorspronkelijk ook nog eens gekocht in een veel te dure bundel. Die accessoires raken ze aan de straatstenen niet kwijt, want heel Marktplaats staat ondertussen ook vol met FIFA, headsets en controllers. En dan? Paar tientjes winst voor de moeite?
Plus dat de Kerstdagen voorbij zijn waardoor de vraag en prijs nog sneller dalen 💸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
krablander schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:25:
[...]

Plus dat de Kerstdagen voorbij zijn waardoor de vraag en prijs nog sneller dalen 💸
Het heeft ook zo zijn voordelen. Ik heb op Marktplaats voor mijn zoon Fifa 22 gescoord in cellofaan nog voor EUR 30,= ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:53

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Saekerhett schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:13:
[...]

Tientje vriendje ;) Maar besef je wel dat veel van de ps5's op MP niet uit Nederland komen, maar vaak bij Amazon (UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italie) en andere shops buitenlandse shops zoals CDiscount. Nederlandse winkels zoals MM, Bol en Coolblue droppen veel minder en MM vaak niet interessante bundels idd.
Dus zelfs als je minder scalps op MP ziet, betekend dat niet automatisch meer consoles voor "echte gamers."

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Laatst online: 18-09 12:16

garrow

PSN: Garrow1978

Iemand enig idee, wanneer we PS5 via direct.playstation.com kunnen gaan kopen/ bestellen in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
garrow schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:49:
Iemand enig idee, wanneer we PS5 via direct.playstation.com kunnen gaan kopen/ bestellen in NL?
Zijn er vorig jaar 2 drops geweest. Sinds begin december is het akelig stil bij PS Direct, geen enkel land heeft nog een drop gehad.

Wellicht dat ze weer voorraad aan het opbouwen zijn, of dat ze even de andere retailers voorrang hebben gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:55

mno

Vandaag heeft Amazon ongevraagd de Prime lidmaatschappen van Nederlanders omgezet van amazon.de naar amazon.nl. Dus een PS5 bestellen via Amazon.de zit er niet meer in, als daar Prime voor benodigd is. :-(

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:07
Is het eigenlijk nog de moeite om het aanbod/de drops nauwlettend in de gaten te houden als je alleen een console wilt?

Ik zie alleen maar bundels en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil gewoon een disc console. Heb prima geduld, maar als ze nu af en toe verkocht worden ga ik het aanbod toch wat scherper in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

mno schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:24:
Vandaag heeft Amazon ongevraagd de Prime lidmaatschappen van Nederlanders omgezet van amazon.de naar amazon.nl. Dus een PS5 bestellen via Amazon.de zit er niet meer in, als daar Prime voor benodigd is. :-(
Hier gewoon nog actief hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

What the hell. Hier is het ook ongevraagd omgezet???!

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
psy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:04:
[...]

What the hell. Hier is het ook ongevraagd omgezet???!
Hier ook nog actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Dan heb je denk ik een jaar-abo. Het amazon topic staat vol met mensen die een duitse Prime hadden, maar allemaal op maandbasis. En die zijn vannacht allemaal omgezet.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:36
Ik heb een maandelijkse subscription voor de Duitse Prime en die is nog actief.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
psy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:31:
[...]

Dan heb je denk ik een jaar-abo. Het amazon topic staat vol met mensen die een duitse Prime hadden, maar allemaal op maandbasis. En die zijn vannacht allemaal omgezet.
Nee hoor, heb vorige week een gratis maand aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Saekerhett schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:39:
[...]

Nee hoor, heb vorige week een gratis maand aangevraagd.
dat kon toch allang niet meer
duitse prime staat al heel lang dicht voor nederlanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Millert schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:35:
Ik heb een maandelijkse subscription voor de Duitse Prime en die is nog actief.
OK dat is raar.

Ik hou er over op, gaat hier offtopic

[ Voor 11% gewijzigd door psy op 11-01-2022 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
psy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:44:
[...]

dat kon toch allang niet meer
duitse prime staat al heel lang dicht voor nederlanders
Nee, voor Nederlandse adressen. Als je een Duits adres gebruikt, dan wil het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Saekerhett schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:46:
[...]
Nee, voor Nederlandse adressen. Als je een Duits adres gebruikt, dan wil het zonder problemen.
En dat is relevant...want? Daar gaat het toch niet om?
Natuurlijk lukt het met een duits adres 8)7
Maar met een nederlands adres ben je de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

heb voor al mijn amazon accounts een lokaal adres gebruikt, naar mijn idee was dat al langer noodzakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
psy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:57:
[...]

En dat is relevant...want? Daar gaat het toch niet om?
Natuurlijk lukt het met een duits adres 8)7
Maar met een nederlands adres ben je de sjaak.
Je kunt toch zelf een Duits adres toevoegen, prime aanvragen en je standaard adres weer veranderen naar je eigen adres? Dus zo 8)7 is het niet…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Saekerhett schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:05:
[...]
Je kunt toch zelf een Duits adres toevoegen, prime aanvragen en je standaard adres weer veranderen naar je eigen adres? Dus zo 8)7 is het niet…
Dat werkt niet kan ik je vertellen. Verzendkosten worden dan weer automatisch € 3,49. Zou wel een hele makkelijke loophole zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

psy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:07:
[...]

Dat werkt niet kan ik je vertellen. Verzendkosten worden dan weer automatisch € 3,49. Zou wel een hele makkelijke loophole zijn.
geen idee, heb al eens een PS5 via prime kunnen bestellen, er kwamen ondanks de prime gewoon bestelkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
psy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:07:
[...]

Maar wat boeien mij die verzendkosten nou op een PS5 Disc van 499 euro?

Of leveren ze standaard niet naar een Nederlands adres? Want ik kan ook een Duits adres gebruiken daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
Deze week de jacht op een PS5 weer gestart. :')

Zit al in een aantal Telegram groepen. Iemand verder nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Whatsausername schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:34:

ha hoor.. ff zoeken hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsausername schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:34:

Je hebt een complete lijst?

(lijst is ook voor kamp rood en groen)

*O*

https://t.me/laagstalerts_deals (PlayStation)

https://t.me/laagstalerts (PlayStation)

https://t.me/ps5voorraad (PlayStation)

https://t.me/PSXStockBot (PlayStation)

https://t.me/beneluxstockcheckerPS5 (PlayStation)

https://t.me/spydrplaystation5 (PlayStation

https://t.me/ps5accessoire (PlayStation | accessoires)

https://t.me/puvoorraadchecker (Algemeen)

https://t.me/bscxboxseriesx (Xbox)

https://t.me/laagstalerts_xbox (Xbox)

https://t.me/spydrxboxseriesx (Xbox)

https://t.me/playsensexsx (Xbox)

https://t.me/laagstalerts_nintendo (Nintendo)

*O*

NB: Mocht er wat niet kloppen of missen, stuur mij even een PB :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2022 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Terug geen AMAZON en BOL .... vorige week ook al niets .... precies een stop!

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
spietie schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:57:
Terug geen AMAZON en BOL .... vorige week ook al niets .... precies een stop!
Was ergens te verwachten.

Week van Kerst waren er ineens heel veel drops.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
maikie61 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:03:
[...]

Was ergens te verwachten.

Week van Kerst waren er ineens heel veel drops.
Ja maar toch niet op alle Amazon's niet? Dacht UK wel een pak.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

spietie schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:05:
[...]

Ja maar toch niet op alle Amazon's niet? Dacht UK wel een pak.
UK, DE en FR.
Italie en Spanje heb ik niet langs zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misjeljansen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-08-2024
Zijn er hier meer mensen die een PS5 hebben besteld bij Mediamarkt België? Ik heb op 3 December een bestelling kunnen plaatsen (met een Belgisch adres waar die naartoe gestuurd kon worden) en het heeft eerst een dag of 5 geduurd voor de bestelling eindelijk eens in mijn online mediamarkt omgeving terug te vinden was (terwijl levertijd 1-3 dagen was bij bestellen…) en sindsdien staat de bestelling al ruim een maand op “Wordt verwerkt”…

Inmiddels al aantal keer contact gezocht met de klantenservice van mediamarkt en eigenlijk is telkens het antwoord: “ja euhm, we zien dat uw bestelling nog niet is verzonden en door onregelmatige leveringen kunnen we ook niet zeggen wanneer we uw product wel kunnen verzenden”, terwijl ondertussen er al meer dan 30 keer op de site een voorraad is geweest van dezelfde bundel (via de telegramgroepen waardoor ik er zelf ook op tijd bij was).

Het voelt voor mij eigenlijk alsof ze mensen op deze manier verkapt een pre-order laten plaatsen en een wachtlijst hanteren maar deze vraag stellen aan de mediamarkt gaf geen antwoord want wil dan op z’n minst ook wel weten hoeveel wachtenden ik nog voor me op de lijst heb staan? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis_91
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-05-2024
Misjeljansen schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 00:55:
Zijn er hier meer mensen die een PS5 hebben besteld bij Mediamarkt België? Ik heb op 3 December een bestelling kunnen plaatsen (met een Belgisch adres waar die naartoe gestuurd kon worden) en het heeft eerst een dag of 5 geduurd voor de bestelling eindelijk eens in mijn online mediamarkt omgeving terug te vinden was (terwijl levertijd 1-3 dagen was bij bestellen…) en sindsdien staat de bestelling al ruim een maand op “Wordt verwerkt”…

Inmiddels al aantal keer contact gezocht met de klantenservice van mediamarkt en eigenlijk is telkens het antwoord: “ja euhm, we zien dat uw bestelling nog niet is verzonden en door onregelmatige leveringen kunnen we ook niet zeggen wanneer we uw product wel kunnen verzenden”, terwijl ondertussen er al meer dan 30 keer op de site een voorraad is geweest van dezelfde bundel (via de telegramgroepen waardoor ik er zelf ook op tijd bij was).

Het voelt voor mij eigenlijk alsof ze mensen op deze manier verkapt een pre-order laten plaatsen en een wachtlijst hanteren maar deze vraag stellen aan de mediamarkt gaf geen antwoord want wil dan op z’n minst ook wel weten hoeveel wachtenden ik nog voor me op de lijst heb staan? 🤔
Ik heb hem in december op dinsdagavond besteld en woensdagochtend stond hij hier aan de deur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanKelevra
Ik heb er 1 weten te bemachtigen via een telegram groep waar ze de game mania voorraad bespreken. Moest er wel 2 uur enkele reis voor rijden maar anders had ik hem nooit gehad. Geslaagd in een weekje echt actief zoeken. Succes voor de rest 👍🏻👍🏻👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:10
Misjeljansen schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 00:55:

Het (online)voorraad beheer van Mediamarkt België klopt van geen kant. Ik had er zelf een digital besteld en die kwam ook maar niet.
Vervolgens een mailtje gestuurd en de volgende reactie ontvangen:
Beste,

Op dit moment is dit product (1990241 ) niet in voorraad.
Onze leverancier kan ons ook geen levertermijn aangeven.
Onze excuses hiervoor.

Toen ik deze annuleerde gingen de voorraadcheckers weer af 8)7

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis_91
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-05-2024
StefanKelevra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:45:
Ik heb er 1 weten te bemachtigen via een telegram groep waar ze de game mania voorraad bespreken. Moest er wel 2 uur enkele reis voor rijden maar anders had ik hem nooit gehad. Geslaagd in een weekje echt actief zoeken. Succes voor de rest 👍🏻👍🏻👍🏻
Heb je een link naar de Telegram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nelis_91 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:02:
[...]
Heb je een link naar de Telegram?
Ik gok dat het om deze gaat: https://t.me/+WRunZ7ZcUsWJPXGX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Laatst online: 19-09 15:54
Wie in o.a. Nederland en België woont kan zich nu inschrijven bij Sony om kans te maken een PS5 te kopen: https://www.playstation.com/en-us/ps5/register-to-buy/

Even inloggen, nakijken dat je mails van Sony ontvangt, en op de sign-up knop drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Matomatisch schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:02:
Wie in o.a. Nederland en België woont kan zich nu inschrijven bij Sony om kans te maken een PS5 te kopen: https://www.playstation.com/en-us/ps5/register-to-buy/

Even inloggen, nakijken dat je mails van Sony ontvangt, en op de sign-up knop drukken.
De kans dat je de Voice wint is groter :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024

krijg een 404 error

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:44

Superkiwi

Hoi doei

Thanks! Ik kreeg gisteren al een heads-up van iemand en kon op de Nederlandse Playstation site niks vinden.
Jouw link werkt wel d:)b

Mijn vinkjes staan als sinds ik een PS account heb aangevinkt, toch krijg ik niet altijd alle mails heb ik het idee.
We wachten rustig af.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Let op dat je eerst inlogt (rechtsboven) en daarna registreert. Anders krijg je een 404 blijkbaar. Hier ook geregistreerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Pred87 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:08:
Let op dat je eerst inlogt (rechtsboven) en daarna registreert. Anders krijg je een 404 blijkbaar. Hier ook geregistreerd.
Op het nl-nl deel van de website kreeg ik een 404, op en-us moest ik eerst uitloggen en dan weer inloggen anders verscheen de knop om te registreren niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
MartijnS72 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:17:
[...]

[...]

Op het nl-nl deel van de website kreeg ik een 404, op en-us moest ik eerst uitloggen en dan weer inloggen anders verscheen de knop om te registreren niet.
Ja apart, hier inmiddels ook gelukt

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien dat ik niet goed gekeken heb. Maar ik zie alleen "PS5" staan en nergens de keuze tussen digital en disk. Ik neem aan dat de digitals ook op die manier beschikbaar komen?
Heb me in elk geval maar ingeschreven, maar die 100 euro extra hoop ik liever gewoon in mijn zak te houden uiteindelijk ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Laatst online: 19-09 15:54
ArthurMorgan schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:43:
Misschien dat ik niet goed gekeken heb. Maar ik zie alleen "PS5" staan en nergens de keuze tussen digital en disk. Ik neem aan dat de digitals ook op die manier beschikbaar komen?
Heb me in elk geval maar ingeschreven, maar die 100 euro extra hoop ik liever gewoon in mijn zak te houden uiteindelijk ;)
Ik geloof dat er bij eerdere lotingen ook altijd de keuze was tussen de digital en disk. Maar van de digital was nog minder voorraad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Media Markt Breda heeft NU voorraad! Telegram chat maakte iemand een foto van de stapel bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik kreeg weer een mailtje dat ik as donderdag tussen 09:00-11:00 wederom de eer heb om een ps5 te bestellen bij Sony.

Ben heel benieuwd (als ik er aan denk tenminste) maar waarom heb ik toch het idee dat om 09:05 alles weer op is. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Flagg schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:15:
Ik kreeg weer een mailtje dat ik as donderdag tussen 09:00-11:00 wederom de eer heb om een ps5 te bestellen bij Sony.

Ben heel benieuwd (als ik er aan denk tenminste) maar waarom heb ik toch het idee dat om 09:05 alles weer op is. :P
Wederom? Ben je dus al eerder uitgenodigd geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Postman schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:17:
[...]

Wederom? Ben je dus al eerder uitgenodigd geweest?
Ja maar toen heb ik niet meegedaan tegen de tijd dat ik er weer aan dacht was het feestje al 2 dagen voorbij. :P

Of is er daadwerkelijk eentje gereserveerd voor diegene die een mailtje hebben gehad? Dan hoop ik wel dat ze een Digital klaar hebben staan want met disc hoef ik niet. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Saekerhett schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 15:24:
Media Markt Breda heeft NU voorraad! Telegram chat maakte iemand een foto van de stapel bundels.
Diverse Media Markten hebben nu stock! Website voorraad is niet actueel en bellen geven ze ook geen informatie, wordt er gezegd althans. Loont wellicht de moeite om even lokaal te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Saekerhett schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:27:
[...]

Diverse Media Markten hebben nu stock! Website voorraad is niet actueel en bellen geven ze ook geen informatie, wordt er gezegd althans. Loont wellicht de moeite om even lokaal te kijken :)
Alleen disc zeker? Want mijn digi backorder is zojuist geannuleerd.
Pagina: 1 ... 508 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord