Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 09:35
Ik heb het idee dat de vraag naar de bundels minder is. Doe mij er maar 1 met battlefield of fifa en een extra controller hoor.

Hoeveel zin heeft het om alle game mania winkels af te bellen? Heb er twee gebeld, maar die hadden geen op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:40
Darkvisje schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:51:
[...]

lucky you... nog steeds opzoek naar een digital meh
Ja inderdaad, had het niet eens de gaten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

TereZz schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:53:
Ik heb het idee dat de vraag naar de bundels minder is. Doe mij er maar 1 met battlefield of fifa en een extra controller hoor.

Hoeveel zin heeft het om alle game mania winkels af te bellen? Heb er twee gebeld, maar die hadden geen op voorraad.
Omdat bepaalde winkels de prijs ook verhoogd hebben.

console: 499
extra controller: 66
headset (steelseries): ±60
Fifa 22:50
-------------------------------------------------------
€675

Intertoys: €700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:11

Durf ik niet te zeggen. Een vriendin van mij was op 26 november voor openingstijd voor de deur van de Game Mania in Doetinchem gaan staan en heeft er toen een kunnen bemachtigen. Ik had de Game Mania in Arnhem 5 minuten na openingstijd gebeld en kreeg te horen dat ik geen schijn van kans had met alle mensen die daar voor de deur in de rij stonden :p Als er nieuwe voorraad is heb je wellicht kans, maar ik heb sindsdien niks van nieuwe voorraad gehoord (maar ook niet echt gevolgd).
greatgonzo schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:23:
[...]

Omdat bepaalde winkels de prijs ook verhoogd hebben.

console: 499
extra controller: 66
headset (steelseries): ±60
Fifa 22:50
€675

Intertoys: €700
Ik denk dat de berekening ongeveer zo gaat. Dan lijkt me de €700 die de Intertoys vroeg niet onredelijk:

PS5 Console: €500
PS5 Controller: €70
SteelSeries Arctis 3: €70
Fifa 22: €70 (PS5 versie, PS4 versie is €60)
€710

[ Voor 42% gewijzigd door job_h op 13-12-2021 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twanofzo
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:16:
[...]

En als je dat al maanden weet waarom bericht je dat dan niet eerder?

Ik verzamel en pas aan van wat ik tegen kom, en van deze was ik (nog) niet op de hoogte, dus geen idee wat je nu bedoeld met 'verkeerde' link?

Maar hij staat er bij hoor, zal hem dinsdag nog een keer plaatsen en dan stop ik er ook mee.
Haha no worries, ik had je al eerder gequote. Ik waardeer het enorm dat je voor iedereen zo'n lijst hebt gemaakt en actualiseert hoor. Zo bedoelde ik het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:03
De PS5 units van coolblue hebben ze inmiddels ook binnen. Ik kreeg gisteren de betaallink en hij zal vandaag of morgen verstuurd worden.
Het lijkt er ook gewoon op of ze iedereen handmatig een mailtje gaan lopen typen/sturen. Er zaten nog een paar typo's in en het was ook een persoonlijk ondertekend mailtje.

Ik weet niet hoeveel units dat ze hebben, maar dat worden ze in ieder geval mooi druk mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twanofzo schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:35:
[...]

Haha no worries, ik had je al eerder gequote. Ik waardeer het enorm dat je voor iedereen zo'n lijst hebt gemaakt en actualiseert hoor. Zo bedoelde ik het niet :)
Stuur me dan een privé bericht :)

Ik blaf wel eens, maar bijten doe ik echt niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

job_h schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:46:
[...]
Ik had de Game Mania in Arnhem 5 minuten na openingstijd gebeld en kreeg te horen dat ik geen schijn van kans had met alle mensen die daar voor de deur in de rij stonden :p Als er nieuwe voorraad is heb je wellicht kans, maar ik heb sindsdien niks van nieuwe voorraad gehoord (maar ook niet echt gevolgd).
Vorige keer toen er een levering was heb ik ook gebeld naar GameMania Arnhem. Ze zeiden toen dat er geen voorraad was. Ben er toen toch maar heen gereden en ik kon de laatste ps5 meenemen. De meneer die na mij kwam mocht toen de allerlaatste (8)7) meenemen. Geen idee hoeveel ze er daarna nog hadden liggen. Ik heb wel het idee dat het in centrum rustiger is dan in Kronenburg. (dit was dus vorige maand, geen idee hoe het nu is).

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
spietie schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:31:
Hmmm niet voor BELGIE??

Sta terug op 23 hours?
Nu weer... zelfs op de BE only link

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Er was geen drop voor BE op PS Direct.

Die reset gewoon elke 24-uur tot en met 31 januari, want zo staat het ingesteld momenteel.
Dat komt omdat de queue timer enkel uren laat zien en geen dagen.

Snap ook niet waarom (bijna) elke Telegram er een melding voor gegeven heeft, want dit was geweten...

[ Voor 24% gewijzigd door maikie61 op 14-12-2021 11:48 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
De drop was op PS Direct UK :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit een betrouwbare bron: 15 december 2021

🚨GAMEMANIA IN-STORE GELUIDEN, CHECK JE LOKALE STORE!🚨

🚨KLIK HIER VOOR PS5 VOORRAAD GAMEMANIA 🚨
VOOR HET LAATST GEÜPDATET OP 15-12 OM 07:00

LET OP! BELLEN HEEFT GEEN ZIN. LIGT ER GEEN PS5 IN DE WINKEL? VRAAG AAN DE MEDEWERKER!!

Net contact gehad met een hele vriendelijke GM medewerkster en geen enkele GM heeft voorraad, en krijgt dat (voorlopig) ook niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06:57
Gamemania zmeer geweest en die gaf aan helemaal gek te worden van alle belletjes enzo al en gaf aan dat het gerucht niet klopt en dat hier in de regio niets ligt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperz89 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:34:
Gamemania zmeer geweest en die gaf aan helemaal gek te worden van alle belletjes enzo al en gaf aan dat het gerucht niet klopt en dat hier in de regio niets ligt in ieder geval.
Don't shoot the messenger ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06:57
Haha is ook zeker niet de bedoeling, vaak klopt het wel aardig. Maar hier wisten ze van niets in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zat in de Telegram groep ook al berichten voorbij dat er nergens iets komt en dat men van GM standaard al opneemt met de melding dat er geen PS5 is of komt...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Amazon al twee weken stil.. Die lijn droogt op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
greatgonzo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:09:
Amazon al twee weken stil.. Die lijn droogt op..
Helaas lijkt dit overal het geval te zijn waar de PS Direct store geopend is.

In ander nieuws: vandaag weer een VIP en public event geweest in DE. Voor de verandering nu wel eens digi te koop in public en best een tijdje voorraad. Disc was er bijna 30 minuten te koop.

Hopelijk volgt NL binnenkort ook weer en dan met wat meer dan die handvol van maandag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Postman schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:34:
[...]

Helaas lijkt dit overal het geval te zijn waar de PS Direct store geopend is.

In ander nieuws: vandaag weer een VIP en public event geweest in DE. Voor de verandering nu wel eens digi te koop in public en best een tijdje voorraad. Disc was er bijna 30 minuten te koop.

Hopelijk volgt NL binnenkort ook weer en dan met wat meer dan die handvol van maandag.
of er zijn minder scalpers in DE, die cookies delen zoals hier eerder werd gesuggereerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
greatgonzo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:41:
[...]

of er zijn minder scalpers in DE, die cookies delen zoals hier eerder werd gesuggereerd
Denk dat je je echt vergist over de 'scalper' groepen in Duitsland dan. Dit was gewoon een grote drop, en daarom was er langer voorraad beschikbaar.

Sony controleert daarnaast echt streng op herhaalde orders, dit helpt ook wel mee.

[ Voor 22% gewijzigd door Postman op 15-12-2021 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
En daar was Amazon Uk.

Wie kwam er doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 05:44
krablander schreef op woensdag 15 december 2021 @ 17:49:
En daar was Amazon Uk.

Wie kwam er doorheen?
Wie niet?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Ik wil nog steeds voor een vriend van me (ja, echt, ik ga er 0 euro aan verdienen) een PS5 bestellen via direct.playstation.com. Maar, hoe zit dat? Werkt dat nu al? Als ik daarheen ga zie ik dat de Digital en Disc versies allebei uiteraard gewoon niet leverbaar zijn. Hoe kom ik daar op een backorder-lijst terecht? Desnoods voor over een half jaar.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
spaceboy schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:16:
Ik wil nog steeds voor een vriend van me (ja, echt, ik ga er 0 euro aan verdienen) een PS5 bestellen via direct.playstation.com. Maar, hoe zit dat? Werkt dat nu al? Als ik daarheen ga zie ik dat de Digital en Disc versies allebei uiteraard gewoon niet leverbaar zijn. Hoe kom ik daar op een backorder-lijst terecht? Desnoods voor over een half jaar.
VIP event is invite only. Die krijg je via je PSN account op basis van activiteit op de PS4 schijnbaar. Als je al een PS5 in je account hebt dan krijg je ook geen invite.

Verder is er soms een public event na de VIP, maar alles wat uitverkocht raakt tijdens VIP is er ook niet met de public. Laatste keer was het echt dramatisch met voorraad in public en gingen het handjevol discs (bijna) allemaal naar bots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
spaceboy schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:16:
Je mag klaar zitten op tijdstip x en dan hopen dat je vooraan in de rij zit, maar kans is erg klein. Omdat men handelt in cookies, zodat ze voorin in de rij komen. Triest gewoon.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Postman schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:28:
[...]

VIP event is invite only. Die krijg je via je PSN account op basis van activiteit op de PS4 schijnbaar. Als je al een PS5 in je account hebt dan krijg je ook geen invite.

Verder is er soms een public event na de VIP, maar alles wat uitverkocht raakt tijdens VIP is er ook niet met de public. Laatste keer was het echt dramatisch met voorraad in public en gingen het handjevol discs (bijna) allemaal naar bots.
Nee hoor ... ik heb een PS5 kunnen bemachtigen via PS5 Direct (eerste BE drop) terwijl ik al een PS5 had in me account :)

SPiET

• Postman
spietie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:36:
[...]

Nee hoor ... ik heb een PS5 kunnen bemachtigen via PS5 Direct (eerste BE drop) terwijl ik al een PS5 had in me account :)
Was dat via VIP of public?

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:23
@Postman Ik heb ook een VIP uitnodiging gehad terwijl ik al een PS5 heb staan.

- knip -

• Postman
Raymond P schreef op donderdag 16 december 2021 @ 20:38:
@Postman Ik heb ook een VIP uitnodiging gehad terwijl ik al een PS5 heb staan.
Dan is Sony ook lekker duidelijk in hun communicatie. Zeggen op Twitter en bij klantenservice dat je geen uitnodiging kunt krijgen als je al PS5 hebt staan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:23
Tjah, de situatie hier is dat vooral m'n vriendin 'm gebruikt. Maar hij is linked aan mijn account en ik heb Sack Boy geplatinumd erop.

Wellicht niet helemaal zoals het zou moeten gaan, maar ik noem het a win for taking the moral high ground.
Ik heb een digital edition voor mijzelf kunnen kopen en die werd netjes de volgende dag geleverd ondanks dat ik daar niet extra voor betaald had.

Mocht je een uitnodiging in de mail krijgen dus wel even beter lezen dan dat ik deed, in de mail staat expliciet een datum en tijdslot genoemd.
Ik had een geschatte queue van 40+ minuten, maar na 8 minuten had ik al besteld.

- knip -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor wat het waard is, hierbij mijn ervaring van vorige week:
8 december 2021 om 07:45
Bovenstaande staat in mijn Bol.com account als tijdstip dat ik besteld heb.

Normaal gesproken ben ik op dat tijdstip nog vol in de ochtend routine om de jongste hier aan te kleden, eten te maken, klaar maken voor school, maar ivm de prachtige regeltjes van ome Hugo, ben ik genoodzaakt om om 6:15u in de sportschool te staan ipv 22:30. Om 7:40 zat ik dus totaal onbewust om een PS5 te bemachtingen op mijn telefoon te kijken. Van een van die telegram groepen kwam het bericht binnen dat Bol.com voorraad zou hebben. Meteen op de link geklikt, maar moest eerst nog weer inloggen op mijn Bol.com account. Daarna kon ik direct afrekenen via iDeal.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
drop bij Amazon.co.uk
https://www.amazon.co.uk/...n+5&qid=1640075222&sr=8-1
Je hebt wel UK prime nodig (gratis af te sluiten voor de eerste maand)

[ Voor 11% gewijzigd door Xepos op 21-12-2021 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:17

Yucko

One clown to rule them all !

Xepos schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:27:
drop bij Amazon.co.uk
https://www.amazon.co.uk/...n+5&qid=1640075222&sr=8-1
Je hebt wel UK prime nodig (gratis af te sluiten voor de eerste maand)
thanks _/-\o_

via de PC kwam ik er niet door (steeds foutmelding) maar met de app op de telefoon lijkt het toch gelukt. Bonus-zoon zal blij zijn *O*

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-12-2021
Lijkt erop dat het mij ook is gelukt via Amazon uk. Even afwachten en niet te vroeg juichen denk ik maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Ik ben een van de gelukkigen die disc edition heeft kunnen bemachtigen met de Amazon.co.uk drop van vanochtend.

Ik snap alleen de prijsopbouw niet zo goed. Is er iemand die dat kan uitleggen?

Volgens de productpagina kost de PS5 £ 449,99, oftewel € 526,66 euro. Dat klinkt logisch.

Máár, bij ‘order details’ staat het volgende:

Items: £ 374,99
Postage & packing: £ 6,97
Total before VAT: £ 381,66
Total: £ 381,66
Import fees deposit: £ 80,15
Order total: £ 461,81
Payment total: € 552,07

Ik begrijp niet waarom de stuksprijs hierboven ineens £ 374,99 is en niet £ 449,99.

Het zou logischer zijn als de £ 80,15 import fees deposit bovenop de £ 449,99 zouden komen. Weet iemand hoe dit zit?

Het lijkt wel alsof dit de prijs van de digital edition is, maar alle afbeeldingen zijn van de disc edition en ook de omschrijving op de pagina was van de disc edition.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jsNxep1IxNUxytlenVBN6vZE0CY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LMMpfsoTLIHPGq9d0BTnFyRa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c1xc0gduM81HkSnevFKzo_cCv8o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0W0PzeiReoqaNf7LC1JONZNs.jpg?f=fotoalbum_large

@Yucko en @Swatchss zouden jullie eens kunnen kijken hoe dit bij jullie zit?

[ Voor 41% gewijzigd door Ethiron op 21-12-2021 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ethiron schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:54:
Ik ben een van de gelukkigen die disc edition heeft kunnen bemachtigen met de Amazon.co.uk drop van vanochtend.

Ik snap alleen de prijsopbouw niet zo goed. Is er iemand die dat kan uitleggen?

Volgens de productpagina kost de PS5 £ 449,99, oftewel € 526,66 euro. Dat klinkt logisch.

Máár, bij ‘order details’ staat het volgende:

Items: £ 374,99
Postage & packing: £ 6,97
Total before VAT: £ 381,66
Total: £ 381,66
Import fees deposit: £ 80,15
Order total: £ 461,81
Payment total: € 552,07

Ik begrijp niet waarom de stuksprijs hierboven ineens £ 374,99 is en niet £ 449,99.

Het zou logischer zijn als de £ 80,15 import fees deposit bovenop de £ 449,99 zouden komen. Weet iemand hoe dit zit?

Het lijkt wel alsof dit de prijs van de digital edition is, maar alle afbeeldingen zijn van de disc edition en ook de omschrijving op de pagina was van de disc edition.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

@Yucko en @Swatchss zouden jullie eens kunnen kijken hoe dit bij jullie zit?
Niet heel ingewikkeld toch. Doe eens 375 x 1,2 =

Het is dus het bedrag zonder de belasting want ze horen niet meer bij de EU.
Verder ramen ze de import fees vrij hoog. Kans is ook nog dat je het bedrag terug krijgt :)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Hupske schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:06:
[...]

Verder ramen ze de import fees vrij hoog. Kans is ook nog dat je het bedrag terug krijgt :)
kun je hier wat meer over vertellen?

@Hupske ok, dat zal dan vanzelf wel teruggeboekt worden op de CC :)

[ Voor 8% gewijzigd door Yucko op 21-12-2021 10:22 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Yucko schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:09:
[...]

kun je hier wat meer over vertellen?
Gaat vanzelf. De 30 euro wat je teveel hebt betaald zal het dan zijn.
Je hebt er zelf weinig tot geen invloed op.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-02 18:32
Amazon Fr al weg? Leek alleen voor prime leden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
Heerlen1987 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:26:
Amazon Fr al weg? Leek alleen voor prime leden..
Alle Amazon drops zijn alleen voor prime leden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swatchss
@Ethiron Bij mij is het ook €552,07. Zoals hierboven al vermeld heeft het te maken met belastingen en import fees etc. Paar maanden geleden werd een bedrag terug gestort kan ik me herinneren, volgens mij hoefde je er niks voor te doen. Geen idee of dat nu ook het geval is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het prima vind, als ik de PS5 maar binnenkrijgt :P.

Ik zie dat jij hem al op 30 december krijgt, lekker man. Bij mij staat er 3 januari :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Toch nog onverwachts een UK en FR drop van amazon. Je kunt er echt geen peil op trekken.

Heb het voor de gein eens op een rijtje gezet, ik zie geen patroon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-szohk8Iz7pQpgPZpKo1whyARw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tvxrg3PDRrIvtGPqogQxdI3d.png?f=user_large

uk vind ik zelf niet interessant vanwege de import.. sorry

[ Voor 8% gewijzigd door greatgonzo op 21-12-2021 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Swatchss schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:39:
@Ethiron Bij mij is het ook €552,07. Zoals hierboven al vermeld heeft het te maken met belastingen en import fees etc. Paar maanden geleden werd een bedrag terug gestort kan ik me herinneren, volgens mij hoefde je er niks voor te doen. Geen idee of dat nu ook het geval is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het prima vind, als ik de PS5 maar binnenkrijgt :P.

Ik zie dat jij hem al op 30 december krijgt, lekker man. Bij mij staat er 3 januari :(
ik heb ook dezelfde prijs als jullie 2 staan, maar boeit mij niet echt. Nog altijd veel goedkoper dan een bundel kopen bij de MM en dergelijke clubs.
En mocht ik van het bedrag naderhand nog iets terugkrijgen omdat de importfee lager bleek te zijn, des te beter :)

Zelf heb ik ook de datum van 3 januari staan, maar ik laat mij verrassen. Kerst is toch al niet haalbaar dus ik zeg lekker niets en verras onze jongen wel wanneer hij echt binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
greatgonzo schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:52:
Toch nog onverwachts een UK en FR drop van amazon. Je kunt er echt geen peil op trekken.

Heb het voor de gein eens op een rijtje gezet, ik zie geen patroon.

[Afbeelding]

uk vind ik zelf niet interessant vanwege de import.. sorry
Er is wel degelijk een patroon hoor.
Amazon dropt normaal altijd op woensdag. Welke Amazon er gaat droppen, daar is inderdaad geen lijn in te trekken, maar je moet Amazon als een geheel zien en niet als een individu per land.

De drop van vandaag is hoogstwaarschijnlijk vervroegt om te verzekeren dat alles aankomt voor vrijdag. Het zou me zelfs niet verbazen als Amazon de voorbije weken stock heeft gehouden om nu net voor kerstmis een grote drop te kunnne doen. (UK was meer dan een half uur beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
Voor vrijdag zou heel mooi zijn, maar dat lijkt me alleen haalbaar voor verzendingen binnen de UK. Maar ik laat me graag verrassen en anders een goed begin van 2022 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TereZz
Pff yes, na een maand hunten eentje kunnen bemachtigen via Amazon UK vanochtend. 50€ meer, maar dat is goedkoper dan €700 ;)
30 december ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

maikie61 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:08:
[...]

Er is wel degelijk een patroon hoor.
Amazon dropt normaal altijd op woensdag. Welke Amazon er gaat droppen, daar is inderdaad geen lijn in te trekken, maar je moet Amazon als een geheel zien en niet als een individu per land.

De drop van vandaag is hoogstwaarschijnlijk vervroegt om te verzekeren dat alles aankomt voor vrijdag. Het zou me zelfs niet verbazen als Amazon de voorbije weken stock heeft gehouden om nu net voor kerstmis een grote drop te kunnne doen. (UK was meer dan een half uur beschikbaar)
dan zal DE ook wel een grote voorraad hebben aangelegd, dat is ook 3 weken geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
greatgonzo schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:36:
[...]

dan zal DE ook wel een grote voorraad hebben aangelegd, dat is ook 3 weken geleden
DE heeft ook voorraad ja, misschien dat die morgen nog komen.

Amazon lijkt sowieso af te stappen van vaste dagen, vorige week ook al een hidden UK drop. Xbox komt nu ook willekeurig.

Grappige is dat ik de FR drop al gezien had ruim 20 minuten voor de eerste meldingen binnenkwamen, je moet alleen wel weten waar je op moet letten. En nee dat is niet alleen de melding over Prime ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
Postman schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:02:
[...]

Amazon lijkt sowieso af te stappen van vaste dagen, vorige week ook al een hidden UK drop. Xbox komt nu ook willekeurig.

Grappige is dat ik de FR drop al gezien had ruim 20 minuten voor de eerste meldingen binnenkwamen, je moet alleen wel weten waar je op moet letten. En nee dat is niet alleen de melding over Prime ;)
Saved for later toont het vaak veel eerder.
Xbox is ook (bijna altijd) al koopbaar op die manier, voordat het zichtbaar is op de productpagina zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Yucko schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:05:
[...]

ik heb ook dezelfde prijs als jullie 2 staan, maar boeit mij niet echt. Nog altijd veel goedkoper dan een bundel kopen bij de MM en dergelijke clubs.
En mocht ik van het bedrag naderhand nog iets terugkrijgen omdat de importfee lager bleek te zijn, des te beter :)

Zelf heb ik ook de datum van 3 januari staan, maar ik laat mij verrassen. Kerst is toch al niet haalbaar dus ik zeg lekker niets en verras onze jongen wel wanneer hij echt binnen is.
Ook één voor mijn zoon kunnen scoren met levering 30 december voor EUR 552+ bij Amazon UK. Ik wist niet eens dat je de importfee nog (gedeeltelijk) terug zou kunnen krijgen. Kunnen we mooi weer een game gedeeltelijk mee financieren :9 . Altijd liever dit dan een scalper, of een bundel van één van de winkelketens. Als je daar gewoon zelf een bundel samen zou mogen stellen soit, maar mijn zoon heeft geen behoefte aan de extra's in die bundels. Daarnaast helpt dit niet tegen scalpers, want die bieden gewoon de hele bundel zelf ook weer aan.
In ieder geval heel goed nieuws, dat ze al wat beter beschikbaar komen de laatste tijd. Succes allemaal en het komt goed. Die stroomkabel om de UK versie te vervangen is trouwens ook erg standaard, dus die hebbben de meeste mensen gewoon thuis liggen. Anders is deze voor een paar Euro ook makkelijk te verkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Geloof me je zal niets terugkrijgen hoor. de import fee is tamelijk juist ook , das de VAT, invoerrechten en de douane taks.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

spietie schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:29:
Geloof me je zal niets terugkrijgen hoor. de import fee is tamelijk juist ook , das de VAT, invoerrechten en de douane taks.
Heb toch van meerdere mensen al gelezen dat ze wat terug hebben gekregen, duurt wel lang blijkbaar (120 dagen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Hupske schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:06:
[...]

Ah, ik had even niet door dat het ex VAT(BTW) was à 20%. Maar die plussen ze er dus weer bij met de import fees begrijp ik.

Mocht ik nog wat terug krijgen dan is dat mooi meegenomen, maar zoals @Swatchss en @Yucko ook al zeiden: zolang ik mijn PS5 maar krijg. :+ De prijs is alsnog aanzienlijk voordeliger dan als je een verplichte bundel koopt, dus ik ben helemaal tevreden.

Dank voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
SD5k schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 15:31:
[...]

Heb toch van meerdere mensen al gelezen dat ze wat terug hebben gekregen, duurt wel lang blijkbaar (120 dagen?).
Wat @spietie ook al zegt is geld terug krijgen van Amazon UK nu niet meer van toepassing. In het begin vroegen ze namelijk teveel, maar nu is dat naar beneden bijgesteld en vragen ze juist weer te weinig.
Als je een vergelijkbaar pakket met DPD (UK komt het met DPD) wil versturen als particulier ben je zo 120 euro meer kwijt dan Amazon er voor vraagt. En zoveel korting geven die vervoerders nu ook weer niet, kosten zijn namelijk flink opgelopen voor luchtvracht en inklaring.

Maar goed blijft nog steeds een leuke prijs, hiervoor is die in een fysieke winkel al in tijden niet meer beschikbaar geweest (want bundels :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
gr1542 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:26:
[...]

Ook één voor mijn zoon kunnen scoren met levering 30 december voor EUR 552+ bij Amazon UK. Ik wist niet eens dat je de importfee nog (gedeeltelijk) terug zou kunnen krijgen. Kunnen we mooi weer een game gedeeltelijk mee financieren :9 . Altijd liever dit dan een scalper, of een bundel van één van de winkelketens. Als je daar gewoon zelf een bundel samen zou mogen stellen soit, maar mijn zoon heeft geen behoefte aan de extra's in die bundels. Daarnaast helpt dit niet tegen scalpers, want die bieden gewoon de hele bundel zelf ook weer aan.
In ieder geval heel goed nieuws, dat ze al wat beter beschikbaar komen de laatste tijd. Succes allemaal en het komt goed. Die stroomkabel om de UK versie te vervangen is trouwens ook erg standaard, dus die hebbben de meeste mensen gewoon thuis liggen. Anders is deze voor een paar Euro ook makkelijk te verkrijgen.
Waarom betaal jij liever 60 euro meer aan een bedrijf als amazon/de overheid dan aan een scalper?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

@Beavbusi Je gaat offtopic (zie topicwarning), maar je weet toch zelf ook wel dat je bij een scalper véél meer dan 60 euro kwijt bent? Reken maar op minimaal 150, maar tegenwoordig standaard 200 erbovenop als je de vraagprijzen ziet op MP.

Bovendien is het voor veel mensen een principekwestie.

Als ik voor 50 euro bovenop de retailprijs bij een scalper kan kopen dan vind ik dat geen probleem. Gun die man of vrouw best 50 euro voor de moeite van de hunt. Maar 150 tot 200... nee.

[ Voor 24% gewijzigd door Ethiron op 21-12-2021 16:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Beavbusi schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:37:
[...]

Waarom betaal jij liever 60 euro meer aan een bedrijf als amazon/de overheid dan aan een scalper?
Amazon kan er niks aan doen dat je importbelasting moet betalen.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Bij mij is 544,40 afgeschreven door Amazon UK, meerprijs valt mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Postman schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:02:
[...]

Hoe weet je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 09:50
Swatchss schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:39:

Hoe komen jullie aan een ander bedrag dan ik? 547.12 via amazon uk (shippen naar NL). Exact dezelfde drop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postman
TomR schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:14:
[...]

Hoe komen jullie aan een ander bedrag dan ik? 547.12 via amazon uk (shippen naar NL). Exact dezelfde drop
Afhankelijk van je creditcard maatschappij en of je Amazon in euro of ponden betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Gisteren dus besteld bij Amazon UK. En naar verwachting vandaag binnen met UPS. Dat is wel érg snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
TereZz schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:50:
Gisteren dus besteld bij Amazon UK. En naar verwachting vandaag binnen met UPS. Dat is wel érg snel :)
Is jou ps5 daadwerkelijk verzonden vanuit de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Postman schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 21:49:
[...]

Afhankelijk van je creditcard maatschappij en of je Amazon in euro of ponden betaald hebt.
Ik zie dat ik bescherming heb tegen koersschommelingen en in EUR betaald heb. Vandaar een paar Euro meer. Maar goed, mijn zoon is blij en daar gaat het om. Scalpers vragen helaas iets meer dan EUR 50,= extra. Daarnaast gaat het nu vooral om invoerrechten en ik neem aan dat Amazon die netjes betaalt aan de overheid en niet in hun eigen zak steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Had jij voor express verzending gekozen? Mijne gaat per DPD en heeft gisteravond het DPD distributiecentrum in midden Engeland verlaten. Ik heb zo snel besteld, dat ik niet op de verzendmethode gelet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Nu online
Dat is rap.. standaard gedaan?
Ik hb nog geen t&t helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gr1542 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:01:
[...]

Had jij voor express verzending gekozen? Mijne gaat per DPD en heeft gisteravond het DPD distributiecentrum in midden Engeland verlaten. Ik heb zo snel besteld, dat ik niet op de verzendmethode gelet heb.
Persoonlijk steengoede ervaringen met DPD 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 09-09 22:00
Gister ook besteld via amazon UK inderdaad. Had alle tijd eigenlijk.
Hij vroeg om Prime. Wat ik heb. Alleen niet op de UK site. Toen een free trial aangemaakt en kon nog steeds bestellen. Hij zegt hier 30 december? best lang of niet? Hij staat wel al als dispatched?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TereZz
gr1542 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:01:
[...]

Gewoon normaal geloof ik. Betaalde wel zo'n 6 pond voor verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
thomas1750 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:02:
[...]

Dat is rap.. standaard gedaan?
Ik hb nog geen t&t helaas
Ook niet bij Amazon in je orders?

Delivery By DPD
Tracking ID: xxxx
Tuesday, 21 December

9:30 PM - Parcel left the carrier facility International Gateway,

9:28 PM - Parcel arrived at a carrier facility International Gateway,

8:35 PM - Parcel arrived at a carrier facility Hub 4 - Hinckley, Carrier picked up the package.

Times are shown in the local time zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Deze kabel heb ik nodig toch als ik er een krijg van amazon UK?

https://www.amazon.nl/Str..._NL&ref_=as_li_ss_tl&th=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 18-09 20:33
Klopt, heb je die niet nog ergens liggen van een oud apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
Klopt volgens mij. Anders heb je een Engelse stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Volgens mij geen liggen nee. Maar ja is een paar euro. Dan maar even bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
gr1542 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:36:
[...]

Delivery By DPD
Tuesday, 21 December

8:35 PM - Parcel arrived at a carrier facility Hub 4 - Hinckley, Carrier picked up the package.

Lucky you, bij mij is het nog niet verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
TereZz schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:32:
[...]

Gewoon normaal geloof ik. Betaalde wel zo'n 6 pond voor verzending
Jep, standard shipment. Geluk dat het middels ups gaat dan :)
Moet maar eens snel op zoek naar spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Nu online
gr1542 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:36:
[...]

Delivery By DPD
Tuesday, 21 December

Nee ook niet.. nog ff afwachten komt wel denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
* offtopic *

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 22-12-2021 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbalthazar
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-08 08:59
Kan iemand mij aub op weg helpen om ook op de hoogte te zijn van deze Amazon drops? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Zou er een nog een amazon.de drop komen? Is al een tijd geleden.

[ Voor 9% gewijzigd door drernie op 22-12-2021 10:58 ]

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

amazon dropt vandaag niet meer.. is altijd tussen 7.30 en 10.30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
* offtopic *

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 22-12-2021 16:26 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kbalthazar schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:56:
Kan iemand mij aub op weg helpen om ook op de hoogte te zijn van deze Amazon drops? :D
Het toverwoord is Telegram ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
greatgonzo schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:07:
amazon dropt vandaag niet meer.. is altijd tussen 7.30 en 10.30
Vorige week woensdag om kwart voor 6 ‘s middags was er een royale Amazon UK drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

krablander schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:13:
[...]

Vorige week woensdag om kwart voor 6 ‘s middags was er een royale Amazon UK drop
secret drop dan, want hij stond niet op mijn telegram groepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric--
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 21:46
Ik heb de ps5 ook via Amazon UK weten te bemachtigen!
Dit staat er op de tracking;

We have your parcel and it's on its way to our depot

Your parcel is due for delivery Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

@eric-- Wat was je geplande leverdatum? Ook 30 december?

Amazon is druk aan het verzenden getuige de reacties hierboven. Die van mij is nog niet dispatched en staat nog op 30 december, maar wie weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheels533
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 22:54
CyberDonky schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:
De bot is inmiddels ook toegevoegd aan het Telegram kanaal voor Stock Alert. https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg
Is er nog een mogelijkheid om de groep te joinen? O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric--
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 21:46
Ethiron schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:15:
@eric-- Wat was je geplande leverdatum? Ook 30 december?

Amazon is druk aan het verzenden getuige de reacties hierboven. Die van mij is nog niet dispatched en staat nog op 30 december, maar wie weet. :)
Ja, 30 december inderdaad, afwachten nu 👌

heb je al wel een track and trace? ik heb deze link gebruikt;

https://track.dpd.co.uk/

[ Voor 11% gewijzigd door eric-- op 22-12-2021 14:49 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
eric-- schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:45:
[...]

Spannend, want bij mij zegt hij Customs Cleared - Deliver Friday. Ik hoop dan deze vrijdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 17:16
Je kunt ook deze URL gebruiken en dan het zendnummer uit je Amazon account (bij track my order) plaatsen na de laatste slash: https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/

Ik duim ook voor vrijdag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
bartsled schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:04:
Je kunt ook deze URL gebruiken en dan het zendnummer uit je Amazon account (bij track my order) plaatsen na de laatste slash: https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/

Ik duim ook voor vrijdag!
22.12.2021 00:39 Oirschot (NL)
Inklaringsstatus van uw pakket:
Zending is ingeklaard.

High hopes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
greatgonzo schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:51:
[...]

secret drop dan, want hij stond niet op mijn telegram groepen?
Hij was inderdaad maar zichtbaar op 1 telegram groep.
Maar wel heel makkelijk te bestellen zonder trucjes en gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Laatst online: 27-08 09:55
gr1542 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:06:
[...]

Zending is ingeklaard.

High hopes
Zelfde status hier.
Hopelijk wordt hij snel in het vrije verkeer gebracht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

gr1542 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:06:
[...]

Zending is ingeklaard.

High hopes
Same here. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

eric-- schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:45:
[...]

Thanks voor de link! Maar ik heb helaas überhaupt nog geen track and trace.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Laatst online: 27-08 09:55
Ethiron schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:02:
[...]

Thanks voor de link! Maar ik heb helaas überhaupt nog geen track and trace.. :(
Ik heb van nog iemand gehoord dat hij dat (nog) niet had, hij had een kwartier na mijn besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

robster19 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:12:
[...]

Ik heb van nog iemand gehoord dat hij dat (nog) niet had, hij had een kwartier na mijn besteld
Alright, dat stelt wat gerust. Mijn bestelling is van 09:30. Volgens mij redelijk aan het begin van de drop (edit: zie nu dat het Telegram bericht van 09:15 is).
Pagina: 1 ... 505 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord