Woensdagochtend tussen 7:30 en 8:00 iedere x-tal weken lijkt het.JornZ schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:18:
Zijn die Bol.com drops nou willekeurig of is er wel een patroon in te ontdekken?
Yes!!! Ik heb ook eindelijk een PS5 bij bol.com kunnen bestellen voor mijn zoontje.
Ik zie nu in mijn account dat ie vrijdag 10 december bezorgd wordt.
Ik zie nu in mijn account dat ie vrijdag 10 december bezorgd wordt.
Als ze droppen is het woensdagochtend tussen 7:30 en 8:00. En dat eens in de maand.JornZ schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:18:
Zijn die Bol.com drops nou willekeurig of is er wel een patroon in te ontdekken?
Het is me ook weer gelukt bij Bol!
Iemand gaat heel blij zijn met me
Iemand gaat heel blij zijn met me
psn: HertogJack
Het is ook hier gelukt om te reserveren met een levering op 10-12. Even afwachten tot hij binnen is!
Gefeliciteerd iedereen, dacht vanmorgen nog bij het uitruimen van de vaatwasser, "verdomme, m'n mobiel ligt boven op mn bureau, als er nu een drop is ben ik te laat, maar er zal toch geen drop komen."
Kwartier later kijk ik scheldend op mn mobiel.
Kwartier later kijk ik scheldend op mn mobiel.
[ Voor 5% gewijzigd door Poulske op 08-12-2021 08:43 ]
* knip * niet persoonlijk worden
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 08-12-2021 17:32 ]
Heb er ook een kunnen bestellen vanmorgen bij bol. Bestelling geplaatst om 07.46.
Levering volgens mijn account inderdaad 10.12.2021.
Nu maar hopen dat het gelukt is.
Levering volgens mijn account inderdaad 10.12.2021.
Nu maar hopen dat het gelukt is.
Heb jij ook echt afgerekend? Zag bij mij wel reserveer nu. Na op de knop klikken, kwam hij in mijn winkelmand, maar daar bleef het ook bij..Codeoranje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 07:53:
Ik heb een reservering kunnen plaatsen bij bol. Betaald ook . Hoop dat ie er door komt 🤞🏻
Hij zei dat hij al betaald had.Bartje1983 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:00:
[...]Heb jij ook echt afgerekend?
Scheelt dat het niet voor mijzelf is, maar voor een kameraad. Vandaar dat ik ook niet constant mn mobiel bij mij heb.RobvG schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:57:
[...]
In dit topic is al meermaals behandeld hoe groot de kans zou zijn dat hij op een ochtend als vandaag in de verkoop zou gaan bij Bol. Jouw kwestie is in mijn ogen een duidelijk geval van heel dikke eigen schuld.
In januari wel alert zijn he!
Bij mij wel, ben €499,- armer.Bartje1983 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:00:
[...]
Heb jij ook echt afgerekend? Zag bij mij wel reserveer nu. Na op de knop klikken, kwam hij in mijn winkelmand, maar daar bleef het ook bij..
Ik heb ook al betaald. Bij mij was het 477 euro.
Maar dat kwam omdat ik nog wat tegoed op een cadeaubon had staan.
* lees de topicwaarschuwing * geen scalperopmerkingen. Hoe vaak moeten we dit herhalen?
[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 08-12-2021 17:33 ]
Nope, heb vrienden die ik er heel gelukkig mee kan maken. Gaat gewoon door voor kostprijs.
Jazeker . Is 499 afgeschreven en er staat dat hij vrijdag in principe verwacht wordt in de bol portaal.Bartje1983 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:00:
[...]
Heb jij ook echt afgerekend? Zag bij mij wel reserveer nu. Na op de knop klikken, kwam hij in mijn winkelmand, maar daar bleef het ook bij..
500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer ZW & 500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer NO . 18x160 WP TSMC ZZO
Kan ik ook geen vriend met je wordenStan43nl schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:30:
[...]
Nope, heb vrienden die ik er heel gelukkig mee kan maken. Gaat gewoon door voor kostprijs.
Nee hoor geintje. Ik had cc gegevens en alles ingevuld en op de grote knop geduwd, maar geen mail, geen bestellingen in mijn account en geen reservering op de creditcard. Wachten maar weer op de volgende lading, want ik vertik het om bij een scalper te kopen.
Schijnt vaak op woensdagochtend vroeg plaats te vinden (zoals ook nu)JornZ schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:18:
Vanochtend ook eentje kunnen scoren bij Bol. Betaald, levering volgens app op 10 december en een bevestigingsmail.. dat moet goed zijn.
Zag verschillende mensen in de Telegram groepen die -ook al betaald- alsnog een annuleringsmail kregen vanochtend...
Zag verschillende mensen in de Telegram groepen die -ook al betaald- alsnog een annuleringsmail kregen vanochtend...
Intertoys vraagt nu standaard 699 voor hun PS5 (disk edities, geen bundel).
Niet teveel hoop hebben dus, als je op een wachtlijst staat (tenzij je bereid bent dit te betalen natuurlijk)
Niet teveel hoop hebben dus, als je op een wachtlijst staat (tenzij je bereid bent dit te betalen natuurlijk)
[ Voor 3% gewijzigd door gandalf300 op 08-12-2021 13:20 ]
Oef.. nog geen mailtje gezien maar zoals aangegeven, eerst zien dan gelovenTKU93 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:01:
Vanochtend ook eentje kunnen scoren bij Bol. Betaald, levering volgens app op 10 december en een bevestigingsmail.. dat moet goed zijn.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Vriend van me heeft er zojuist één opgepikt bij Mediamarkt Turnhout (België).
Voordeel van tegen de grens wonen.
Voordeel van tegen de grens wonen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vanochtend ook een Disc versie kunnen bemachtigen daar ik eigenlijk in de markt was voor een Digital versie. Heb ook geen Digital versie voorbij zien komen in de Bol.com app. Wel opgezocht, maar stond op Niet beschikbaar. Weet iemand of de Digital versie ook te koop was vanochtend ?
In ieder geval een bevestigings mail van Bol, geld afgeschreven en in mn account een bevestiging dat deze vrijdag wordt geleverd.
In ieder geval een bevestigings mail van Bol, geld afgeschreven en in mn account een bevestiging dat deze vrijdag wordt geleverd.
XBL: MRE Inc
Het is de versie met tweede controller, Fifa22 en de SteelSeries Arctis 3. Van wie heb je gehoord dat het geen bundel is? Intertoys zelf heeft dit namelijk aan mij verteld😉gandalf300 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:08:
Intertoys vraagt nu standaard 699 voor hun PS5 (disk edities, geen bundel).
Nee, ik heb zelf gisteren een PS5 aangeboden gekregen van Intertoys Horst, mevrouw vertelde heel duidelijk dat het niet om een bundel ging, maar dat de prijzen vanwege marktwaarde zijn gestegen.JSTPS schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:26:
[...]
Het is de versie met tweede controller, Fifa22 en de SteelSeries Arctis 3. Van wie heb je gehoord dat het geen bundel is? Intertoys zelf heeft dit namelijk aan mij verteld😉
Vervolgens opheldering van Intertoys zelf gevraagd, die geven aan dat dit inderdaad klopt.
Ik heb net even gebeld met dat filiaal, maar het is toch echt een bundel met drie extra items😋gandalf300 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:54:
[...]
Nee, ik heb zelf gisteren een PS5 aangeboden gekregen van Intertoys Horst, mevrouw vertelde heel duidelijk dat het niet om een bundel ging, maar dat de prijzen vanwege marktwaarde zijn gestegen.
Vervolgens opheldering van Intertoys zelf gevraagd, die geven aan dat dit inderdaad klopt.
De Digital was er idd niet.MRE-Inc schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:23:
Vanochtend ook een Disc versie kunnen bemachtigen daar ik eigenlijk in de markt was voor een Digital versie. Heb ook geen Digital versie voorbij zien komen in de Bol.com app. Wel opgezocht, maar stond op Niet beschikbaar. Weet iemand of de Digital versie ook te koop was vanochtend ?
Bijzonder, de manager zegt tegen mij dat het niet om een bundel gaat. Iemand is dus aan het liegenJSTPS schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:44:
[...]
Ik heb net even gebeld met dat filiaal, maar het is toch echt een bundel met drie extra items😋
Intertoys zelf bevestigd ook dat er geen fout is gemaakt met de prijs.
Ik heb zelf vanmiddag nog een bundel kunnen bemachtigen bij Intertoys voor 699.gandalf300 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:08:
[...]
Bijzonder, de manager zegt tegen mij dat het niet om een bundel gaat. Iemand is dus aan het liegen![]()
Intertoys zelf bevestigd ook dat er geen fout is gemaakt met de prijs.
Wat wel opviel was dat toen ze de ps5 alleen aansloeg er inderdaad 699 stond en pas toen alle bundel items gescand waren kwam de prijs weer op 699 ipv veel hoger.
Denk dat dit bewust gebeurt dus. Die PS5 moet gewoon als bundel verkocht worden. Als ze hem los aanslaan is de prijs ook 699 om te voorkomen dat die dus apart door medewerkers verkocht kan worden. Zodra de rest ook aangeslagen is geeft de kassa automatisch korting.sjaak88 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:57:
[...]
Ik heb zelf vanmiddag nog een bundel kunnen bemachtigen bij Intertoys voor 699.
Wat wel opviel was dat toen ze de ps5 alleen aansloeg er inderdaad 699 stond en pas toen alle bundel items gescand waren kwam de prijs weer op 699 ipv veel hoger.
De informatie die @gandalf300 krijgt klopt dus maar gedeeltelijk (ofwel ze lullen ook maar een eind raak bij de klantenservice).
Iemand al iets gehoord van die Coolblue loting?
Uncomfortable silence can be so loud...
Helaas niet, net ook te langzaam voor de Wehkamp drop, van de week ook de Bol.com drop gemist, gaat lekkererickov schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:32:
Klantenservice gaf aan vóór 21.00 vanavond iedereen te mailen - even geduld dus nogerickov schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:32:
Ik had me ook ervoor ingeschreven. Ik vroeg me al af wanneer de reactie zou komen....TKU93 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:50:
[...]
Klantenservice gaf aan vóór 21.00 vanavond iedereen te mailen - even geduld dus nog
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Samebarriie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:41:
[...]
Helaas niet, net ook te langzaam voor de Wehkamp drop, van de week ook de Bol.com drop gemist, gaat lekker
Geen idee ik zit ook constant te kijken of mijn Gmail icoontje niet ineens een hoger nummer aangeeft.
Ik ga even maar al mijn mailtjes op gelezen zetten
Spannend maar ik ga er vanuit dat ik uitgeloot ben en anders is het natuurlijk leuk.
Het zou mijn allereerste PS worden na 2 x een PSP
Ik ga even maar al mijn mailtjes op gelezen zetten
Spannend maar ik ga er vanuit dat ik uitgeloot ben en anders is het natuurlijk leuk.
Het zou mijn allereerste PS worden na 2 x een PSP
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hier net een bevestigingsmail van Bol.com van de drop van gisterochtend dat de console verstuurd is. Inclusief track en trace nummer.
Stond gisteravond in mijn Bol.com account nog op een status: Produkt wordt verwacht en is gereserveerd.Verwacht: morgen tussen 12:15 en 14:45
XBL: MRE Inc
Zojuist een mail van Coolblue, helaas niet ingeloot..erickov schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:32:
Same here, balenklaasvs31 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:07:
[...]
Zojuist een mail van Coolblue, helaas niet ingeloot..
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Ik denk het wel, ben zelf ook niet ingeloot.Kieft91 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:33:
[...]
Sameen het geeft me ook niet veel hoop dat de coolblue loting wel lukt. Lijkt me dat ze de winnaars eerst berichten?
Hopelijk nog een drop of 2 dit jaar, anders zit er zo weer een jaar op zonder PS5 (of RTX30XX).
Hier ook niet ):
[ Voor 6% gewijzigd door erickov op 09-12-2021 19:12 ]
Uncomfortable silence can be so loud...
Nog steeds niks vernomen van cool blue.erickov schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:12:
Hier ook niet ):
Ik ook nietharley2009 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:23:
[...]
Nog steeds niks vernomen van cool blue.
Ik had wel geluk met Coolblue, voor 20dec krijg ik bericht om de bundel met extra controller en FIFA-22 te bestellen. Ben benieuwd hoe lang dat duurt, maar goed, hoef niet meer te jagen via telegram groepen en winkels.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
En nu nog steeds niks gehoord van cool blue. Zal wel niks worden.
Verwijderd
Ook nog eens geprobeerd maar gisteren om 17u al een mailtje dat het niks was, zowel PS5 als XBOX.
https://www.mediamarkt.nl...e710e67565104d371d2b7dc9a
SONY PlayStation 5 Disk + Spider-man Miles Morales + extra controller + accessoiresset bij de MM voor 670 euro.
OOS helaas
SONY PlayStation 5 Disk + Spider-man Miles Morales + extra controller + accessoiresset bij de MM voor 670 euro.
OOS helaas
En weg.Postman schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:24:
Een van de gelukkige hier. Kunnen bestellen door een melding uit een Telegram group.
* lees de topicwaarschuwing *
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 10-12-2021 13:18 ]
Hier wel geluktPostman schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:24:
OOS helaas
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Ik had van de week geluk bij bol en heb er daar één bemachtigd. Die wordt vandaag bezorgd.
Kreeg gisteren ook nog bericht dat ik bij coolblue ingeloot ben. Zo heb je niks en zo heb je er twee
. Die laatste gaat gewoon netjes voor VP door naar een vriend en ik neem voor 40 euro de extra controller van hem over. Iedereen blij.
Die telegram groep heeft wel echt geholpen hierbij, maar wat zitten daar inmiddels een boel mensen in zeg. Ik vermoed dat deze markt voorlopig ook nog even verziekt blijft
Kreeg gisteren ook nog bericht dat ik bij coolblue ingeloot ben. Zo heb je niks en zo heb je er twee
Die telegram groep heeft wel echt geholpen hierbij, maar wat zitten daar inmiddels een boel mensen in zeg. Ik vermoed dat deze markt voorlopig ook nog even verziekt blijft

[ Voor 20% gewijzigd door timmert26 op 10-12-2021 13:01 ]
Zojuist ook gelukt bij met mediamarkt drop. Denk ik.
Bezorging aangemaakt is binnen?
Pdf bij bestelling kan ik niet openen en heb nog geen t&t
Lucky you, ik drukte op betalen en toen was het product uitverkocht.thefox231 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:57:
Zojuist ook gelukt bij met mediamarkt drop. Denk ik.
Hij si er weerPostman schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:24:
OOS helaas
Zo ging dit keer wel super snel weg
[ Voor 4% gewijzigd door Xepos op 10-12-2021 13:30 ]
***knip***
[ Voor 96% gewijzigd door issari op 17-12-2021 23:54 ]
Geen enkele mail gezien van Coolblue.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:12:
Ook nog eens geprobeerd maar gisteren om 17u al een mailtje dat het niks was, zowel PS5 als XBOX.
Hier is PostNL niet al te lang geleden langsgekomen, ik ben voorzien (via de drop bij Bol.com van woensdag) Voor wie nog op jacht is, veel succes!
[ Voor 14% gewijzigd door VTe op 10-12-2021 15:46 ]
Vandaag ook voorzien geraakt via Bol.com drop van afgelopen woensdag (BE). Ik had dat puur bij toeval gezien bij het ontbijt woensdagmorgen en heb direct besteld met mijn smartphone.
Ik had mijn zoektocht eigenlijk al opgegeven en wilde gerust wachten tot begin volgend jaar, wanneer er eindelijk wat interessante exclusives zullen uitkomen.
Maar aangezien dat ding zo gewild is, toch maar gehapt. Deze gaat onder de kerstboom voor de kids!
Veel succes ook aan iedereen die nog op zoek is naar een PS5!
Ik had mijn zoektocht eigenlijk al opgegeven en wilde gerust wachten tot begin volgend jaar, wanneer er eindelijk wat interessante exclusives zullen uitkomen.
Maar aangezien dat ding zo gewild is, toch maar gehapt. Deze gaat onder de kerstboom voor de kids!
Veel succes ook aan iedereen die nog op zoek is naar een PS5!
***knip***
[ Voor 94% gewijzigd door issari op 17-12-2021 23:53 ]
Ik heb niet eens een e-mail van Coolblue gehad, ik had mij wel ingeschreven. Gaat lekker.
Kreeg zelf vanmiddag een mail van Playstation dat ik ben geselecteerd om een PS5 te bestellen op de 13e.
Toch maar eens over nadenken dan maar. 😅
Ja, klik even verder voordat je enthousiast wordt.Lastpost. schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 20:33:
Kreeg zelf vanmiddag een mail van Playstation dat ik ben geselecteerd om een PS5 te bestellen op de 13e.
Saillant detail, ik heb de mail ook pas om 15:01 ontvangen.Het event is afgelopen
Fijn dat je klant van ons bent.
Al onze PS5-consoles zijn gereserveerd.
Maar maak je geen zorgen, want er komen nog meer kansen om je eigen PS5 te bemachtigen!
Bericht laatst bijgewerkt op: 11:00
De PS5-console is vandaag niet meer op voorraad. We hebben nog wel PS5-accessoires en PS5-games voorradig. We zijn hard aan het werk om ervoor te zorgen dat de PS5-console in de toekomst weer voorradig is.
[ Voor 3% gewijzigd door Raymond P op 11-12-2021 21:01 ]
- knip -
Hoe schrijf je je in voor de wachtlijst van PlayStation direct, die dan vervolgens werkt met uitnodigingen?
[ Voor 3% gewijzigd door deglorie op 11-12-2021 21:04 ]
Een PSN account hebben en hopen dat je erbij zit.deglorie schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:04:
Hoe schrijf je je in voor de wachtlijst van PlayStation direct, die dan vervolgens werkt met uitnodigingen?
Het lijkt er op dat PS store op 13 dec weer een event krijgt.
Er gaan berichten rond op de telegram groepen dat verschillende mensen weer een mail hebben gehad voor de private sale van 09:00 tot 11:00 cet op de 13e .
Er gaan berichten rond op de telegram groepen dat verschillende mensen weer een mail hebben gehad voor de private sale van 09:00 tot 11:00 cet op de 13e .
Dit staat hierboven ook al vermeld, met zelfs het bericht dat de event al voorbij is.Ben1988 schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:01:
Reken je trouwens niet rijk zonder uitnodiging want vrijwel alle landen hebben recentelijk een VIP event gehad zonder een publiek event. Voorraad was trouwens overal zeer klein, waarbij Duitsland wel echt erg was en het in de VIP event al na een kwartier compleet uitverkocht was.
Uitzondering hierop is UK waar ze al weken bijna elke dag wel een drop doen. Heeft die luchtbrug van Sony toch zin gehad.
Ah oke ze hebben ook VIP only events dus.. dat wist ik niet de laatste keer hadden namelijk na de VIP nog een public event. Grote kans dat dat nu niet het geval is dus :-)Postman schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:26:
[...]
Dit staat hierboven ook al vermeld, met zelfs het bericht dat de event al voorbij is.
Reken je trouwens niet rijk zonder uitnodiging want vrijwel alle landen hebben recentelijk een VIP event gehad zonder een publiek event. Voorraad was trouwens overal zeer klein, waarbij Duitsland wel echt erg was en het in de VIP event al na een kwartier compleet uitverkocht was.
Uitzondering hierop is UK waar ze al weken bijna elke dag wel een drop doen. Heeft die luchtbrug van Sony toch zin gehad.
Die link in de mail kan misschien nog naar een oude situatie verwijzen en dat kan morgen ochtend natuurlijk veranderen :-)
Verwijderd
Ben1988 schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:01:

Ik lees via de Telegram groepen dat je een creditcard nodig heb ..
Mijn account bij PSN is gekoppeld met Paypal en zelfs Ideal stond ook bij betaalmogelijkheden..
Iemand die dit kan ophelderen voordat ik een Revolut nog moet gaan regelen want daar zit ik niet echt op te wachten.
Mijn account bij PSN is gekoppeld met Paypal en zelfs Ideal stond ook bij betaalmogelijkheden..
Iemand die dit kan ophelderen voordat ik een Revolut nog moet gaan regelen want daar zit ik niet echt op te wachten.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
CC only maatjeFrostbite schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:57:
Ik lees via de Telegram groepen dat je een creditcard nodig heb ..
Sta ook maar weer in de wachtrij, gaan het gewoon voor de zoveelste keer een poging wagen
Iemand die weet of ze de Revolut kaart accepteren?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Toegang over meer dan een uur.. haha.
Hmmm niet voor BELGIE??
Sta terug op 23 hours?
Sta terug op 23 hours?
SPiET
Same!Segafreak83 schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:31:
Ik heb hetzelfde inderdaad, helaas denk ikSegafreak83 schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:31:
Thanks, meteen even toegevoegd nu ik nog in de wachtrij sta.
Edit: ook meer dan een uur, lijkt me niet perse iets slechts aangezien ze aangeven dat iedereen 10 minuten heeft om af te rekenen.
[ Voor 25% gewijzigd door Dr0ppFTW op 13-12-2021 11:33 ]
Ja hier ook "dat is meer dan een uur".
Tabblad stond open sinds gisteren avond op mijn telefoon dus dat maakt ook niet uit.
Ik vermoed dat we binnen 30 minuten weer zien dat ze allemaal verkocht zijn.
Tabblad stond open sinds gisteren avond op mijn telefoon dus dat maakt ook niet uit.
Ik vermoed dat we binnen 30 minuten weer zien dat ze allemaal verkocht zijn.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Probeer hem toe te voegen, bij mij werkte het.Frostbite schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:44:
Iemand die weet of ze de Revolut kaart accepteren?
Ga er maar vanuit dat voordat je toegang hebt, al een melding staat dat hij is uitverkocht.Segafreak83 schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:31:
Zal mij niets verbazen nee, maar als je het niet probeert, heb je helemaal niets.Dyna20 schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:35:
[...]
Ga er maar vanuit dat voordat je toegang hebt, al een melding staat dat hij is uitverkocht.
Edit: en uitverkocht, in het Duits

[ Voor 7% gewijzigd door Segafreak83 op 13-12-2021 11:38 ]
Bericht laatst bijgewerkt op: 11:37
PS5-Konsolen sind für heute ausverkauft. PS5-Zubehör und PS5-Spiele sind jedoch noch verfügbar. Wir arbeiten fortlaufend daran, bald weitere PS5-Konsolen anbieten zu können.
PS5-Konsolen sind für heute ausverkauft. PS5-Zubehör und PS5-Spiele sind jedoch noch verfügbar. Wir arbeiten fortlaufend daran, bald weitere PS5-Konsolen anbieten zu können.
"Bericht laatst bijgewerkt op: 11:37
De PS5-console is vandaag niet meer op voorraad. We hebben nog wel PS5-accessoires en PS5-games voorradig. We zijn hard aan het werk om ervoor te zorgen dat de PS5-console in de toekomst weer voorradig is."
Helaas pindakaas.
De PS5-console is vandaag niet meer op voorraad. We hebben nog wel PS5-accessoires en PS5-games voorradig. We zijn hard aan het werk om ervoor te zorgen dat de PS5-console in de toekomst weer voorradig is."
Helaas pindakaas.
* lees de topicwaarschuwing *
[ Voor 140% gewijzigd door Geronimous op 15-12-2021 16:35 ]
Ik zit er inderdaad precies in, beide uitverkocht 
Had nog de hoop dat ik net voordat de 2e kleine zou komen er nog één zou kunnen bemachtigen maar ik denk dat ik beter de hoop op kan geven haha
Had nog de hoop dat ik net voordat de 2e kleine zou komen er nog één zou kunnen bemachtigen maar ik denk dat ik beter de hoop op kan geven haha
[ Voor 58% gewijzigd door Kieft91 op 13-12-2021 11:49 ]
Onvoorstelbaar na zoveel tijd niet mogelijk om een PS5 redelijkerwijs te bemachtigen....
Uitverkocht..
Uitverkocht..
Vorige keer was ik binnen om 12u. Toen wou ik een BE adres invullen, maar dat ging niet, want ik zat in de NL wachtrij. Dat was echt enorm balen...
Je deelt na maanden nog steeds de verkeerde link voor het laagstAlerts PS5 kanaal... Je linkt nu naar het deals kanaal waar enkel deals in komen. https://t.me/laagstalerts is het juiste PS5 kanaalVerwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:34:
Geactualiseerde Telegram lijst
https://t.me/laagstalerts_deals (PlayStation)
https://t.me/laagstalerts_nintendo (Nintendo)
https://t.me/spydrplaystation5 (PlayStation)
https://t.me/puvoorraadchecker (Algemeen)
https://t.me/ps5voorraad (PlayStation)
https://t.me/beneluxstockcheckerPS5 (PlayStation)
https://t.me/PSXStockBot (PlayStation)
https://t.me/ps5accessoire (PlayStation | accessoires)
https://t.me/bscxboxseriesx (Xbox)
https://t.me/laagstalerts_xbox (Xbox)
https://t.me/spydrxboxseriesx (Xbox)
Verwijderd
En als je dat al maanden weet waarom bericht je dat dan niet eerder?Twanofzo schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:03:
[...]
Je deelt na maanden nog steeds de verkeerde link voor het laagstAlerts PS5 kanaal... Je linkt nu naar het deals kanaal waar enkel deals in komen. https://t.me/laagstalerts is het juiste PS5 kanaal
Ik verzamel en pas aan van wat ik tegen kom, en van deze was ik (nog) niet op de hoogte, dus geen idee wat je nu bedoeld met 'verkeerde' link?
Maar hij staat er bij hoor, zal hem dinsdag nog een keer plaatsen en dan stop ik er ook mee.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2021 13:48 ]
Ik heb dan blijkbaar geluk gehad
rond 8:30 ingelogd, 9 uur de rij in gegaan, om 9:10 bestelling klaar
Verder niks speciaals gedaan
Dat is de VIP rij geweest ja. Die had gewoon tot 11u (event liep van 9u tot 11u) voorraad.smurfinmark schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:45:
Ik heb dan blijkbaar geluk gehad
Problemen waren dus bij de publieke event, waarschijnlijk is het grootste deel al verkocht bij de VIP.
hoe wordt je VIP dan?
ah ok, was me niet bewust van het verschil, bedankt voor de toelichtingPostman schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:46:
[...]
Dat is de VIP rij geweest ja. Die had gewoon tot 11u (event liep van 9u tot 11u) voorraad.
Problemen waren dus bij de publieke event, waarschijnlijk is het grootste deel al verkocht bij de VIP.
was niet eens erg mijn best aan doen, wel zuur voor de mensen die weer naast de pot piesen
maar goed, ben er wel blij mee
Heb de mail er bijgepakt:greatgonzo schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:48:
hoe wordt je VIP dan?
"Waarom ben ik geselecteerd?
De selectie is gebaseerd op eerdere interesses en PlayStation-activiteiten"
lucky you... nog steeds opzoek naar een digital mehsmurfinmark schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:51:
[...]
Heb de mail er bijgepakt:
"Waarom ben ik geselecteerd?
De selectie is gebaseerd op eerdere interesses en PlayStation-activiteiten"
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |