Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
Ethiron schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:16:
[...]

Alright, dat stelt wat gerust. Mijn bestelling is van 09:30. Volgens mij redelijk aan het begin van de drop (edit: zie nu dat het Telegram bericht van 09:15 is).
ik had de bevestingsmail dat ik hem gekocht had om 9:17 binnen

[ Voor 4% gewijzigd door robster19 op 22-12-2021 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:42

Yucko

One clown to rule them all !

de mijne komt niet met DPD maar met UPS.
Leverdatum op website Amazon is zelfs 1 dag doorgeschoven (4 Januari) maar de trackingsite van UPS geeft nog niets weer qua datum, dus we wachten even af.

Pluspunt: status is wel DISPATCHED *O*

Ha! kreeg net een SMS dat UPS morgen langskomt. Heeft dat jong hier hem alsnog als kerstcadeau

[ Voor 16% gewijzigd door Yucko op 22-12-2021 19:39 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-12-2021
Die van mij staat nog steeds op 3 januari, maar is inmiddels wel in Eindhoven aangekomen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 17:11
Ik weet niet hoe ze het doen, maar de bezorger stond vanochtend dus al aan de deur met de ps5. Terwijl deze gisteren nog in Engeland was. Wauw.

Succes all met het vinden van je console! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:06

CyberDonky

DealBytes

wheels533 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:30:
[...]

Is er nog een mogelijkheid om de groep te joinen? O-)
Zeker! https://t.me/ps5voorraad

Voor PS5 Chat, zie het kanaal: https://t.me/joinchat/WRunZ7ZcUsWJPXGX
Voor PS5 Accessoires Stock Alerts, zie het kanaal: https://t.me/ps5accessoire (Accessoires)
Voor PS5 Deals Stock Alerts, zie het kanaal: https://t.me/ps5deals (Aanbiedingen en kortingen)

Het gehele overzicht is hier te vinden: https://linktr.ee/stockalertsnl

[ Voor 7% gewijzigd door CyberDonky op 22-12-2021 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric--
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 15:14
TereZz schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:25:
Ik weet niet hoe ze het doen, maar de bezorger stond vanochtend dus al aan de deur met de ps5. Terwijl deze gisteren nog in Engeland was. Wauw.

Succes all met het vinden van je console! :)
Wauww..

hoe is deze verstuurd? en zou je de historie van de track and trace kunnen laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
eric-- schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:21:
[...]

Wauww..

hoe is deze verstuurd? en zou je de historie van de track and trace kunnen laten zien?
Luchtvracht, zo komen ze allemaal namelijk. Maar een vliegtuig is niet oneindig groot en dus hebben sommige mensen geluk dat ze nog meeliften met al een bijna volle pallet terwijl de rest op de grote hoop gegooid wordt voor ergens later deze week/komende week.

De levertijd vanuit UK is ook een uiterste indicatie, niet de dag waarop het gaat komen. Vaak zijn ze sneller, maar soms moet je gewoon geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 17:11
eric-- schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:21:
[...]

Wauww..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vFx9hEHEpkbNnA0GeBjYEsYdxHI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ujx0T2OaDEB7VtqlUAaDoeBZ.png?f=fotoalbum_large

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 19:24

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Met het oog op de hele lockdown en GT7 die eraan zit te komen hopelijk probeer ik ook een PS5 te bemachtigen. Ik heb telegram gedownload en zit in een groep van power unlimited die me steeds tipt dat er een PS5 beschikbaar is. Dit is vaak bij de mediamarkt in Belgie maar die verzenden die niet naar Nederland. Als ik vervolgens wil kiezen voor ophalen in de winkel is het al te laat. Iemnd nog tips om mijn kansen te vergroten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tweakarim schreef op donderdag 23 december 2021 @ 07:08:
Met het oog op de hele lockdown en GT7 die eraan zit te komen hopelijk probeer ik ook een PS5 te bemachtigen. Ik heb telegram gedownload en zit in een groep van power unlimited die me steeds tipt dat er een PS5 beschikbaar is. Dit is vaak bij de mediamarkt in Belgie maar die verzenden die niet naar Nederland. Als ik vervolgens wil kiezen voor ophalen in de winkel is het al te laat. Iemnd nog tips om mijn kansen te vergroten?
Die groep van PU is altijd te laat, in deze thread zijn meer telegram groepen te vinden die veel sneller zijn, daarnaast zijn er ook enkele open groepen waar mensen posten wanneer ze ergens in een winkel fysiek wat vinden, of geruchten horen over een drop. Dan nog is het een long shot, maar ik heb dankzij zo'n groep uiteindelijk mijn PS5 gekregen.

Helaas heb ik ze allemaal verwijderd toen ik eenmaal de PS5 in huis had, maar ze komen allemaal uit dit topic hier :)

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 23-12-2021 08:26 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
Er stonden net een aantal op de amazon.de die konden alleen niet na Nederland (duitsland only)..

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:20
Op amazon UK nu weer live

• LightStar
Wel enkel voor Prime members

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
LightStar schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:44:
Er stonden net een aantal op de amazon.de die konden alleen niet na Nederland (duitsland only)..
Amazon UK heeft weer voorraad. Ik betaalde met invoerrechten en verzending EUR 550,=.
Let op; je moet Prime lid in de UK zijn. Maar van de week had ik voldoende tijd om te bestellen.

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Al de 4de UK drop in een week tijd als ik me niet vergis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:22
Net besteld bij Amazon UK, genoeg tijd om Prime af te sluiten en bestellen. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catwoman
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 14:33
Ik net ook besteld via Amazon UK. Zelfs tijd gehad om geld over te maken naar me Revolut cc & Prime UK aan te maken. Nu nog even zon voedingskabeltje ergens bestellen :D

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 19:24

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Ook eentje besteld bij amazon, kon ff snel prime bestellen ook.

• LightStar
Ik heb er ook eentje op amazon uk, prima afgesloten en daarne weer gecanceled !

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Hoe zit dat met garantie via Amazon UK? mocht er ooit wat mee zijn?

• lHybridl
Digitale versie nu ook online op UK Amazon voor Prime

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Hoeveel kostte de Digital Edition bij UK inclusief alle belastingen en shipping?

• gr1542
Catwoman schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:30:
Ik net ook besteld via Amazon UK. Zelfs tijd gehad om geld over te maken naar me Revolut cc & Prime UK aan te maken. Nu nog even zon voedingskabeltje ergens bestellen :D
Als je een PS4 hebt kun je die ook gebruiken. Erg standaard kabeltje, die anders voor een paar Euro thuisbezorgd wordt.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Kan blijkbaar niet naar BE?

SPiET

• Heerlen1987
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-02 18:32
Is Prime niet nodig bij alle Amazon drops? Ook Fr, De, It enz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
Kom op beweeg haha. Staat nu al meer dan een dag op dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQz2NBPv_cJ-EcEtYMH99uNVu6E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fXx83pehlomcs1Hp3fEDHFMo.png?f=user_large

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Heerlen1987 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:43:
Is Prime niet nodig bij alle Amazon drops? Ook Fr, De, It enz?
Is nodig bij alle Amazons voor PS5 drops.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

lHybridl schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:44:

[Afbeelding]
Het kan slechter, die van mij (dinsdagochtend besteld) is nog niet eens verzonden! Heb ook nog geen track & trace. Het kan altijd slechter :)

• dahley20
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-12-2021
Helemaal op tijd bij Amazon, moest ik Prime hebben en snel aangevraagd. Alles in orde, pakt hij verzendadres niet.. Waarschijnlijk enkel mogelijk als je in uk zit, baal echt..

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

dahley20 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:52:
Helemaal op tijd bij Amazon, moest ik Prime hebben en snel aangevraagd. Alles in orde, pakt hij verzendadres niet.. Waarschijnlijk enkel mogelijk als je in uk zit, baal echt..
Nee hoor, verzend gewoon naaf NLD. Lees de afgelopen paar pagina’s maar terug. Ikzelf en meerdere mensen hebben afgelopen week (dinsdagochtend) besteld in de Amazon UK drop. Bij sommigen is hij zelfs al bezorgd.

Stond je adres wel goed?

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 23:05

P-ter

...

dahley20 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:52:
Het is inderdaad opvallend, ik had n.a.v. de reacties hier gekeken (had zelf dinsdag besteld bij Amazon UK). Maar op de product pagina stond direct dat mijn adres niet in aanmerking kwam voor dit product (ik heb vanzelfsprekend niet proberen te bestellen, ik heb de mijne al in bestelling staan en ben er niet meer nodig).
lHybridl schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:44:

[Afbeelding]
Bij mij soortgelijk, kom op mensen in Oirschot, aan de slag ;)

• dahley20
Ethiron schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:54:
[...]

Nee hoor, verzend gewoon naaf NLD. Lees de afgelopen paar pagina’s maar terug. Ikzelf en meerdere mensen hebben afgelopen week (dinsdagochtend) besteld in de Amazon UK drop. Bij sommigen is hij zelfs al bezorgd.

Stond je adres wel goed?
Yes echt alles 3 keer gecheckt, had ook de tijd 3 keer opnieuw te doen en moest hem steeds aanpassen.. Helaas

• wheels533
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:45
Op dit moment:
"The selected seller cannot deliver the item to the selected delivery location. Please choose a different delivery location."

Mogelijk levert alleen amazon zelf buiten uk en andere resellers alleen binnen de uk?

• LightStar
wheels533 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:02:
Op dit moment:
"The selected seller cannot deliver the item to the selected delivery location. Please choose a different delivery location."

Mogelijk levert alleen amazon zelf buiten uk en andere resellers alleen binnen de uk?
Dat kan diezelfde melding had ik vanochtend ook bij Amazon DE (hier stonden er vanochtend ook een aantal).

Bij de UK site had ik geen issue zonet.

• dahley20
wheels533 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:02:
Op dit moment:

Precies dit kreeg ik constant, niet mijn dag dus haha

• lHybridl
Volgens mij was het alleen de digitale versie die niet buiten UK kon?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zojuist ook in de UK besteld (disc edition, al staat dat er niet duidelijk bij vind ik), voor een vriend van mij. Wel Prime even afgesloten en twee keer een bevestiging van m'n bank-app, maar bestelling is gewoon doorgekomen. Hopelijk is ie snel binnen :)

• dahley20
Hopelijk komt er nog was op amazon vandaag elders, volgens mij doen ze alle amazon vrij gelijk achter elkaar

• Twanofzo
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-11-2024
wheels533 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:30:
[...]

Is er nog een mogelijkheid om de groep te joinen? O-)
laagstAlerts is evt. ook nog een optie ;). Werkt via Telegram en WhatsApp. https://alerts.laagst.nl/bots/playstation-5/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Twanofzo schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:15:
[...]

laagstAlerts is evt. ook nog een optie ;). Werkt via Telegram en WhatsApp. https://alerts.laagst.nl/bots/playstation-5/
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69845504

Of je joined ze gewoon allemaal en bent dan zeker dat je er altijd op tijd bij bent. :-)

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

• wheels533
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:45
Twanofzo schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:15:
[...]

Ik heb ondertussen al een lijstje aan channels gejoined, dank je wel. Helaas zat ik vanochtend net in een meeting waardoor ik de berichten van UK heb gemist. Hopen op DE nog vandaag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Kieft91 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:32:
Hoe zit dat met garantie via Amazon UK? mocht er ooit wat mee zijn?
Kan je gewoon via Amazon doen of rechtstreeks via Sony zelf

• robster19
Xlast88 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:29:
[...]

Kan je gewoon via Amazon doen of rechtstreeks via Sony zelf
Beide natuurlijk :) je kan het verhalen op de fabrikant en op de verkoper, is met alle spullen zo ... naja vroeger toen Engeland bij de Europese unie zat wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
robster19 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:37:
[...]

Beide natuurlijk :) je kan het verhalen op de fabrikant en op de verkoper, is met alle spullen zo ... naja vroeger toen Engeland bij de Europese unie zat wel
Fabrikant is niet verplicht toch, volgens mij moet de verkoper je garantie afhandelen. Dat er bedrijven zijn die het wel doen (microsoft doet dit uitstekend met registratie via hun website) betekent niet dat het verplicht is.
xminator schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:47:
[...]

Fabrikant is niet verplicht toch, volgens mij moet de verkoper je garantie afhandelen. Dat er bedrijven zijn die het wel doen (microsoft doet dit uitstekend met registratie via hun website) betekent niet dat het verplicht is.
Klopt, eerste aanspreekpunt is de winkel van aanschaf. Garantie rechtstreeks via fabrikanten (die niet ook de winkel zijn) is een service.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 09:50
je kan een gratis prime maand nemen & deze meteen weer cancellen na het bestellen

• LightStar
TomR schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:02:
[...]

je kan een gratis prime maand nemen & deze meteen weer cancellen na het bestellen
Dat heb ik inderdaad gedaan :), + dan kan ik (of vrouw lief) een maand na amazon prima kijken.

• gr1542
P-ter schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:56:
[...]

Het is inderdaad opvallend, ik had n.a.v. de reacties hier gekeken (had zelf dinsdag besteld bij Amazon UK). Maar op de product pagina stond direct dat mijn adres niet in aanmerking kwam voor dit product (ik heb vanzelfsprekend niet proberen te bestellen, ik heb de mijne al in bestelling staan en ben er niet meer nodig).

[...]

Bij mij soortgelijk, kom op mensen in Oirschot, aan de slag ;)
Ik zag net dat mijn pakket vastgehouden wordt in Oirschot. Waarschijnlijk omdat aflevering op vrijdag staat. Als ze moeie armen krijgen van het vasthouden, mag het ook vandaag hoor DPD 😉. Ongeduld is geen schone zaak en dat terwijl we al blij waren met 30 december als afleverdatum volgens Amazon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 14:01
Die van mij van de UK drop van dinsdag is ook nog niet eens verzonden. Volgens de Amazon chat komt dat doordat er geen voorraad meer is. Ik heb dus kunnen bestellen terwijl alles al op was.

Wat wel heel bijzonder is, vanochtend was er weer een drop bij UK, maar mijn PS5 is nog steeds niet verzonden :?

Erg zuur aangezien ik ook extra heb betaald voor expedited delivery, en anderen die op het zelfde moment besteld hebben met de goedkopere standaardlevering hem nu al binnen hebben. Ik gun het iedereen van harte maar ik wil dat ding ook verdomme gewoon hebben :+

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:54
Hatsjoe schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:40:
Die van mij van de UK drop van dinsdag is ook nog niet eens verzonden. Volgens de Amazon chat komt dat doordat er geen voorraad meer is. Ik heb dus kunnen bestellen terwijl alles al op was.

Wat wel heel bijzonder is, vanochtend was er weer een drop bij UK, maar mijn PS5 is nog steeds niet verzonden :?

Erg zuur aangezien ik ook extra heb betaald voor expedited delivery, en anderen die op het zelfde moment besteld hebben met de goedkopere standaardlevering hem nu al binnen hebben. Ik gun het iedereen van harte maar ik wil dat ding ook verdomme gewoon hebben :+
Mijn ervaring met Amazon chat is dat wat ze zeggen gewoon uit hun duim zuigen.

Daarnaast krijg je meestal pas op zijn vroegst einde van de middag/begin van de avond verzendmeldingen van Amazon.

• Swatchss
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik had ook dinsdag besteld en levering stond in eerste instantie op 3 januari. Gisteren zag ik dat het pakket inmiddels in Eindhoven was aangekomen, maar nog steeds geen track and trace en leveringsdatum nog steeds 3 januari.

Vandaag ben ik aan het werk en krijg ik net een melding dat het pakket is afgeleverd... Ik wil eerst nog een bevestiging vanuit huis dat het echt zo is, dan geloof ik het echt. Dan is het wel super, gewoon nog voor kerst :D

• lHybridl
Ik had normale verzending. Stond 30 januari. Toen zag ik expedited en die zei 27 januari. Die toen gedaan.
Toen werd die verzonden en werd het weer 30 januari. Beetje jammer zeker omdat ik ook extra betaalde.

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
vanmorgen waren er 7 warehousedeals bij amazon.de beschikbaar, maar ik twijfelde om er 1 te bestellen. Neem aan dat ze teruggestuurd zijn omdat ze bijv. de niet gewenste Fan hadden?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Hatsjoe schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:40:

Die van mij is ook nog niet verzonden. Hoe heb jij voor elkaar gekregen om met iemand te chatten?

Ik kwam in de chat niet verder dan de bot… zou idd wel heel raar zijn als die van ons niet op voorraad zou zijn, terwijl er daarna nog nieuwe drops zijn geweest.

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 14:01
Ethiron schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:43:
[...]

Die van mij is ook nog niet verzonden. Hoe heb jij voor elkaar gekregen om met iemand te chatten?

Ik kwam in de chat niet verder dan de bot… zou idd wel heel raar zijn als die van ons niet op voorraad zou zijn, terwijl er daarna nog nieuwe drops zijn geweest.
Als je de vragen van de bot beantwoord hebt, staat er na sommige vragen een icoontje onderin het chat venster (volgens mij een spraakwolk of poppetje). Als je daar op drukt krijg je de optie om een "agent" te spreken.

Is inderdaad heel erg gek en zuur.

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

@Hatsjoe en anderen wiens PS5 uit de drop van dinsdagochtend (UK) nog niet is verzonden:

Zojuist gechat met Amazon. Bij mij zeggen ze het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HVmW4COu4zvoOLAQp9IlLw9LXaM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rzlp4vb7QYYpbcoN8zj8bUxY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s7PlmHWdD7GeQP2AQGpKvlft_w4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9STKr6oGUrVLIjmD3ZuYc5PD.png?f=fotoalbum_large

• lHybridl
Ethiron schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:01:
@Hatsjoe en anderen wiens PS5 uit de drop van dinsdagochtend (UK) nog niet is verzonden:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
ah dus de date die er staat is ruim genomen en uiterlijke datum?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Ik heb het besteld via .co.uk op de 21e om 9:22 en ik heb net de update ontvangen dat het is verzonden met UPS.

[ Voor 3% gewijzigd door Xepos op 23-12-2021 14:31 ]

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

lHybridl schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:29:
[...]

ah dus de date die er staat is ruim genomen en uiterlijke datum?
Zo lees ik zijn antwoord wel ja. En als je ziet dat meerdere mensen hem al hebben, lijkt dat ook te kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:42

Yucko

One clown to rule them all !

UPS is hier langsgeweest !

Nu kijken of ik nog genoeg inpakpapier heb -O-

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Kbalthazar
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-08 08:59
drernie schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:31:
vanmorgen waren er 7 warehousedeals bij amazon.de beschikbaar, maar ik twijfelde om er 1 te bestellen. Neem aan dat ze teruggestuurd zijn omdat ze bijv. de niet gewenste Fan hadden?
dit heb ik gemist dan? onder welke link?

• robster19
Kbalthazar schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:28:
[...]

dit heb ik gemist dan? onder welke link?
was niet mogelijk om te bestellen, deze werden alleen maar naar duitse adressen verzonden

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
robster19 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:31:
[...]

was niet mogelijk om te bestellen, deze werden alleen maar naar duitse adressen verzonden
in het begin kon ik wel bestellen, werd verzonden door amazon.nl. Daarna kon het niet meer.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

• lHybridl
Live bij nedgame voor 819 euro. Met 3 spelen en controller. Beetje veel haha

https://www.nedgame.nl/pl...rDeeplink&utm_term=417185

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 15:21

Goku33

Ownage!

lHybridl schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:28:
Live bij nedgame voor 819 euro. Met 3 spelen en controller. Beetje veel haha

https://www.nedgame.nl/pl...rDeeplink&utm_term=417185
Hij is alweer weg, maar voor die prijs... en dan ook nog pre-order, dus blijkbaar hebben ze zelf de voorraad nog helemaal niet.

• rusman
Vanmorgen besteld via Amazon UK. Regular shipping gekozen en vanmiddag melding dat hij verzonden is met UPS. Nu maar hopen dat hij een beetje snel hier is.

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 17:52
rusman schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:54:
Vanmorgen besteld via Amazon UK. Regular shipping gekozen en vanmiddag melding dat hij verzonden is met UPS. Nu maar hopen dat hij een beetje snel hier is.
Als het UPS is kan ik je bijna garanderen dat je hem morgen al hebt ;)

• lHybridl
Waarom is UPS zoveel sneller dan DPD?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:57
lHybridl schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:59:
Waarom is UPS zoveel sneller dan DPD?
omdat DPD de pakketjes overal neer knalt behalve op het goede adres ( tenminste bij mij dan)

• rusman
ElMayo schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:51:
[...]

UPS inderdaad. We gaan het zien, stond 3 januari bij maar geen probleem met een kerst cadeautje

• lHybridl
bie100 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:29:
[...]

omdat DPD de pakketjes overal neer knalt behalve op het goede adres ( tenminste bij mij dan)
Nou ja meer op het verschil van 8 dagen ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:57
lHybridl schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:33:
[...]

Nou ja meer op het verschil van 8 dagen ofzo
UPS is een geoliede machine DPD een oude stroomtrein

maar alle gekheid op een stokje UPS is gewoon een beter bedrijf denk dat het daar aan ligt

• lHybridl
Wat beweging haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iS5syF4uuwNiO1IwAbsgeFi2iHQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5SpwCTmc4j0LMxtWkAfXREV0.png?f=user_large

• Catwoman
ElMayo schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:51:
[...]

Dit zou best kunnen kloppen als ik zo de verzendmethode via de UPS website lees: UPS Express Saver -> vanuit bedrijven in Europa naar NL het dan voor het einde van de volgende dag is.

Die van mij uit de drop van vanochtend ook verzonden met UPS, dus we zullen het zien morgen (ook met de kerstdrukte nog)

[ Voor 9% gewijzigd door Catwoman op 23-12-2021 19:31 ]

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Ethiron schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:01:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Of het toeval is of dat de klantenservicemedewerker inderdaad iets gedaan heeft weet ik niet, maar vandaag rond 18:00 is hij inderdaad verzonden met UPS!

Ik is blij! _/-\o_

• P-ter

P-ter

...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gUBjm80lNvR8-STr17Rc1ZlK5js=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hVBbrs4RXI8MvgJCND36lKMh.png?f=fotoalbum_large

Hier ook beweging, ben benieuwd of hij morgen nog komt ( heb nu ook een mail van DPD dat hij over 1-3 werkdagen komt, dus morgen, maandag of dinsdag). Hoewel ik rekening houd met langere verzending ivm de feestdagen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Catwoman schreef op donderdag 23 december 2021 @ 19:30:
[...]

Dit zou best kunnen kloppen als ik zo de verzendmethode via de UPS website lees: UPS Express Saver -> vanuit bedrijven in Europa naar NL het dan voor het einde van de volgende dag is.

Die van mij uit de drop van vanochtend ook verzonden met UPS, dus we zullen het zien morgen (ook met de kerstdrukte nog)
Zal mooi zijn als die van de drop van gister vandaag binnen komt, maar ik verwacht het niet gezien de export status van vanochtend is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/si4Xdz0rxY_c7FlvdbE7AYc4z2E=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/exmz91T58YsPjvnZRHh6Llbk.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
P-ter schreef op donderdag 23 december 2021 @ 19:59:
[...]

[Afbeelding]

Hier ook beweging, ben benieuwd of hij morgen nog komt ( heb nu ook een mail van DPD dat hij over 1-3 werkdagen komt, dus morgen, maandag of dinsdag). Hoewel ik rekening houd met langere verzending ivm de feestdagen :-)
Krijg een mail dat die bij mij vandaag komt tussen 14 en 15. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
LightStar schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:39:
[...]

Zal mooi zijn als die van de drop van gister vandaag binnen komt, maar ik verwacht het niet gezien de export status van vanochtend is.

[Afbeelding]
Jep, bij mij hetzelfde traject. Vermoed dus dat nu op een vrachtwagen zit en het kanaal oversteekt. Overigens is de verzendmethode bij mij UPS standard. Dus ~3 dagen voor cross europese post, klopt ook wel met de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

lHybridl schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:57:
[...]

Krijg een mail dat die bij mij vandaag komt tussen 14 en 15. :*)
Ik heb ook een mail gehad, hij komt hier als het goed is met een uurtje. Als dat klopt is mijn kerstweekend goed in te vullen (hoe blij kun je zijn met een cadeau voor jezelf van 500+ euro :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
LightStar schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:39:
[...]

[Afbeelding]
UPS is net bij mij langsgeweest :o Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zQFnUkK7NQCXxIKNTMq_aEWHjsY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jU2wQ3XXxZK3YHsMUkjup1vj.png?f=user_large

(Amazon UK drop van 23 dec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joziastoemp
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 14-07-2023
Ik heb mijn ps5 op 21-12 bestelf met expidient shipping. Krijg echter als ik kijk op pagina van UPS te zien dat leverdatum 30-12 is. Zou wel vreemd zijn toch dat deze dan later komt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Catwoman schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:21:
[...]

UPS is net bij mij langsgeweest :o [Afbeelding]
Wow das wel snel ! die van mij is nog steeds laatste status de export scan van gister (ook Amazon UK drop van 23/12), boven in de UPS app staat Kom morgen terug voor een bijgewerkte bezorgdatum.., zal hem helaas niet worden voor de kerstdagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
Joziastoemp schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:22:
Ik heb mijn ps5 op 21-12 bestelf met expidient shipping. Krijg echter als ik kijk op pagina van UPS te zien dat leverdatum 30-12 is. Zou wel vreemd zijn toch dat deze dan later komt dan?
Ik heb voor standard shipping gekozen. In een telegram groep lees ik ook voorbij komen dat mensen die expedited kozen vaak niet eens eerder ontvangen dan standard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
P-ter schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:13:
[...]

Ik heb ook een mail gehad, hij komt hier als het goed is met een uurtje. Als dat klopt is mijn kerstweekend goed in te vullen (hoe blij kun je zijn met een cadeau voor jezelf van 500+ euro :) )
Bij mij komen ze ook zo langs. Het is dat je niet mag zoenen met de bezorger in verband met Corona.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Catwoman schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:21:
[...]

UPS is net bij mij langsgeweest :o [Afbeelding]

(Amazon UK drop van 23 dec)
Dat is wel heel rap, normale verzending of versneld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Catwoman schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:29:
[...]

Ik heb voor standard shipping gekozen. In een telegram groep lees ik ook voorbij komen dat mensen die expedited kozen vaak niet eens eerder ontvangen dan standard
Dat is echt bizar snel! Ik gun het je van harte O+ Maar vind het bizar dat mijn bestelling, die 2 dagen eerder geplaatst is (drop van dinsdagochtend 21-12) überhaupt pas de 23e is verzonden en de 30e wordt bezorgd. Ook met UPS. Hoe dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
Tom schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:42:
[...]

Dat is wel heel rap, normale verzending of versneld?
Normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
Ethiron schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:43:
[...]

Dat is echt bizar snel! Ik gun het je van harte O+ Maar vind het bizar dat mijn bestelling, die 2 dagen eerder geplaatst is (drop van dinsdagochtend 21-12) überhaupt pas de 23e is verzonden en de 30e wordt bezorgd. Ook met UPS. Hoe dan..
Tjah..., het zijn de feestdagen en dat is natuurlijk een reden, het zal ook vast van de regio afhangen waar je woont.., zo zit ik ook nog te wachten op iets wat met PostNL moet komen wat op dinsdag verzonden is (toevallig de andere Next gen console) maar ook die laat op zich wachten.., toevallig gister nog iets bij Bol besteld en dat komt vandaag dan wel weer.. (wat ik dan weer niet snap waarom dat wel en het andere niet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

LightStar schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:47:
[...]

Tjah..., het zijn de feestdagen en dat is natuurlijk een reden, het zal ook vast van de regio afhangen waar je woont.., zo zit ik ook nog te wachten op iets wat met PostNL moet komen wat op dinsdag verzonden is (toevallig de andere Next gen console) maar ook die laat op zich wachten.., toevallig gister nog iets bij Bol besteld en dat komt vandaag dan wel weer.. (wat ik dan weer niet snap waarom dat wel en het andere niet..)
Snap ik idd ook wel en ik besef me ook wel dat dit echt first world problems zijn, maar jouw voorbeeld is toch wat anders. Betreft namelijk twee verschillende verkopers die allebei andere supply chains hebben.

In ons geval is het dezelfde verkoper op dezelfde locatie, die later geplaatste bestellingen blijkbaar eerder verwerkt dan eerder (2 dagen!) geplaatste bestellingen. Dat vind ik raar.

Is dus meer richting Amazon bedoeld dan richting UPS.

Maar goed, zoals ik zei: dit zijn echt first world problems en als dit alles is waar ik me druk om hoef te maken denk ik dat ik een goed leven heb. :) Om in de kerstgedachte te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Ethiron schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:43:
[...]

Die van mij zei ook 30ste tot vandaag. Dat is uiterlijke datum.
Beter gewoon de tracking in de gaten houden waar die is. Geeft een beter beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 09:50
Binnen 3 weken nadat ik een telegram groep joinde hem nu net binnen (Amazon UK drop deze week) 😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
Via de telegram groepen meegekregen dat Gamemania ook een bundel op voorraad heeft voor 690 euro.

Misschien bij je lokale winkel even bellen/langsgaan om het nog voor kerst binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
lHybridl schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:10:
[...]

Die van mij zei ook 30ste tot vandaag. Dat is uiterlijke datum.
Beter gewoon de tracking in de gaten houden waar die is. Geeft een beter beeld.
Die van mij stond ook op de 30e en die is zojuist bezorgd door DPD. Net op tijd dus voor de kerst.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
Modbreak:Maak van dit topic geen persoonlijk dagboek van je bestelling met een post bij elke kleine update (of niet). Tof dat je enthousiast bent, maar dat komt de leesbaarheid en doel van het topic niet ten goede.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joche
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-01-2023
Xepos schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:33:
Via de telegram groepen meegekregen dat Gamemania ook een bundel op voorraad heeft voor 690 euro.

Misschien bij je lokale winkel even bellen/langsgaan om het nog voor kerst binnen te krijgen.
Thanks voor de info. Bellen is niet meer nodig, ze zijn allemaal al gereserveerd is mij zojuist verteld.

#edit: ik heb contact gehad met filiaal Groningen

[ Voor 8% gewijzigd door Joche op 24-12-2021 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
Joche schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:43:
[...]

Bellen is niet meer nodig, ze zijn allemaal al gereserveerd is mij zojuist verteld.
Oh kreeg juist te horen dat ze geen telefonische reserveringen aannamen en first come first serve is. Zal wel per filiaal verschillen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjoep
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:37
Net even bij Gamemania in Gent gaan kijken, die hadden er vandaag geen binnen gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
* knip * lees de modbreak ook even ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Geronimous op 24-12-2021 21:20 ]

Pagina: 1 ... 506 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord