LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
omdat ze anders niet van die meuk afkomen natuurlijkHulleman schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:55:
[...]
Dat dus, dat is echt rommel en zonde van je geld. Waarom niet gewoon Sony spul bundelen? Die Sony PS5 chargers zijn gewoon leverbaar
Iets betere producten? Qware onzin wat op sony producten moet lijken.WiiiLDFARMER schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Dit trucje haalden ze recentelijk ook uit bij de GPU schaarste. Gewilde GPU’s werden in een bundel verkocht met (in dat geval) producten die shops niet kwijt konden, zoals slecht presterende desktop voedingen… Ze wisten dat mensen er toch wel het geld voor over hadden.
Het begint er haast op te lijken dat MM ook die weg in slaat. ‘Gelukkig’ met iets betere producten, maar alsnog hoop ik (tevergeefs?) dat de trend snel zal eindigen.
Nee. Alleen Amazon, Bol en Wehkamp lijken de losse PS5 te verkopen en je moet daar altijd snel bijzijn.wErudite schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:27:
Ik volg dit topic nauwelijks maar heb op dit moment wel weer interesse in het kopen van een PS5. Hoe zit het met de losse PS5's? Zijn die tegenwoordig wat makkelijker te verkrijgen of?
[ Voor 13% gewijzigd door Timothy3000 op 26-10-2021 10:28 ]
Pfff. Thanks voor je antwoord, dan maar afwachten.Timothy3000 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:28:
[...]
Nee. Alleen Amazon, Bol en Wehkamp lijken de losse PS5 te verkopen en je moet daar altijd snel bijzijn.
Na de berichten dat er in Alkmaar en Den Bosch weer voorraad was (en je schijnbaar aan de telefoon standaard te horen krijgt dat er geen voorraad is) toch net maar even fysiek gaan kijken bij MM Nieuwegein. Maar nee hoor, geen voorraad en ook niet geweest. Waaarom is dat er sommige MediaMarkten wel voorraad krijgen en anderen niet?KoffieKopjes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:54:
Bij MM Den Bosch staan er zat in de winkel.
Als je voor sluitings ijd er bent verwacht ik dat je sowieso nog een bundel kan scoren, het is namelijk best rustig hier.
Goodluck!
[Afbeelding]
Heeft iemand de laatste tijd een PS5 kunnen scoren bij MM Nieuwegein of moet ik dan in Den Bosch of Alkmaar zijn?
Omdat elke Mediamarkt een zelfstandig opererende rechtspersoon is. Eigen acties, assortiment en inkoop.eltee schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:39:
[...]
Waaarom is dat er sommige MediaMarkten wel voorraad krijgen en anderen niet?
Uiteraard is een deel gecentraliseerd, maar een Mediamarkt is in feite een zelfstandige onderneming.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Lid worden van de telegram groepen.wErudite schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:27:
Ik volg dit topic nauwelijks maar heb op dit moment wel weer interesse in het kopen van een PS5. Hoe zit het met de losse PS5's? Zijn die tegenwoordig wat makkelijker te verkrijgen of?
Voor Amazon prime aanschaffen voor elke land apart dit is de eerste 30 dagen gratis.
En veel geluk hebben.
Amazon heeft alleen nog maar losse ps5 en weinig bundels.
Hi,KoffieKopjes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:54:
Bij MM Den Bosch staan er zat in de winkel.
Als je voor sluitings ijd er bent verwacht ik dat je sowieso nog een bundel kan scoren, het is namelijk best rustig hier.
Goodluck!
[Afbeelding]
Weet iemand of Mediamarkt Den Bosch ze nog heeft? Ik ga er anders einde middag heen.
Is dat zo? Mediamarkt heeft 1 centrale website vanuit waar alle centrale acties uitgerold worden, voor zover ik weet doet elke vestiging daar aan mee.Hulleman schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:49:
[...]
Omdat elke Mediamarkt een zelfstandig opererende rechtspersoon is. Eigen acties, assortiment en inkoop.
Uiteraard is een deel gecentraliseerd, maar een Mediamarkt is in feite een zelfstandige onderneming.
dus MM Nieuwegein kiest er voor geen PS5 vooraad in te slaan als dat kan (het kan schijnbaar, want in andere vestigingen liggen ze wel).
Anyhow, maar weer afwachten dus!
Dat is zo.eltee schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:06:
[...]
Is dat zo? Mediamarkt heeft 1 centrale website vanuit waar alle centrale acties uitgerold worden, voor zover ik weet doet elke vestiging daar aan mee.
Uiteraard zijn er landelijke acties waar elke MM aan meedoet, maar elke Mediamarkt brengt ook zijn eigen folder uit. Combi van landelijke en plaatselijke deals. Vergelijk het met de franchisenemer van een supermarkt. Dat is ook de reden dat de ene MM wel PS5's op voorraad koopt en de ander niet. Het zijn allemaal separate winkels met decentrale aansturing.
Als je op de webshop van MM wat koopt dan heb je een koopovereenkomst met een andere Mediamarkt (Mediamarkt online Nederland) dan dat als je bij de Mediamarkt Nieuwegein koopt. Kijk maar eens op de bonnen/facturen die je krijgt. Uiteraard kun je wel bij alle MM's terecht voor garantie/service.
[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 26-10-2021 11:24 ]
Vergeet niet dat een buitenlands factuur adres verplicht is voor Prime Duitsland, Spanje, Frankrijk en Italië.Evertt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:58:
[...]
Lid worden van de telegram groepen.
Voor Amazon prime aanschaffen voor elke land apart dit is de eerste 30 dagen gratis.
En veel geluk hebben.
Amazon heeft alleen nog maar losse ps5 en weinig bundels.
Of het illegaal is weet ik niet.
Dat je prime moet hebben weet ik, maar vorige week kon bijvoorbeeld in DLD eerst wel naar NL sturen, en later niet meer
Ik heb iig voor de amazon drops in alle drie landen maar prime genomen, deze maand moet het lukken
[ Voor 20% gewijzigd door greatgonzo op 26-10-2021 11:40 ]
Het gaat om de factuur adres niet om de bezorgadres. Ik heb voor prime voor adressen van luchthavens gebruikt.krablander schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:24:
[...]
Vergeet niet dat een buitenlands factuur adres verplicht is voor Prime Duitsland, Spanje, Frankrijk en Italië.
Of het illegaal is weet ik niet.
Beide leveren ze in Nederland alleen ES niet.greatgonzo schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:33:
wie weet van eerdere drops in ES/FR/IT of ze ook verzenden naar Nederland?
Dat je prime moet hebben weet ik, maar vorige week kon bijvoorbeeld in DLD eerst wel naar NL sturen, en later niet meer
Ik heb iig voor de amazon drops in alle drie landen maar prime genomen, deze maand moet het lukken
ok, dan was die account voor niets.. En ik heb de plaatselijke Mc Donalds gebruikt als factuuradres voor primeEvertt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:45:
[...]
Beide leveren ze in Nederland alleen ES niet.
Jij bent echt een held - ik kon vanochtend nog eentje scoren!
Ze zijn in stock bij MM Hoorn.wErudite schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:27:
Woon in de buurt van Breda, Hoorn gaat 'm niet worden voor mij
Stond gisteren ook een bericht over Den Bosch. Misschien wat beter te bereiken. Al zouden die inmiddels wel op kunnen zijn...wErudite schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:05:
[...]
Woon in de buurt van Breda, Hoorn gaat 'm niet worden voor mij
[ pctje te zien hier ] - Miauw
No! En ik gisteren in Duiven in de Mediamarkt geweest...GekkeR schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:20:
MM Arnhem had ze wel maar waren al uitverkocht.

Ik heb vandaag een Xbox Series X besteld bij Amazon ES met Nederlands bezorg en factuur adres. Geen prime; verzending was 7€. Vooralsnog geen problemen, ben benieuwd of alles door gaat.Evertt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:45:
[...]
Beide leveren ze in Nederland alleen ES niet.
EDIT: ik zie dat Zorn mij net voor is geweest
[ Voor 30% gewijzigd door Danieru2988 op 26-10-2021 13:29 ]
Haha, ik dacht dat jij net eerst was. Stond ik daar een beetje stom te juichen dat ik net een paar seconden eerder wasDanieru2988 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:23:
MediaMarkt Doetinchem heeft ze ook in de vorm van een bundel voor 729,-
EDIT: ik zie dat Zorn mij net voor is geweest
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Verwijderd
Lijst geactualiseerd, maar ik weet niet (meer) of ze ook allemaal 100% meldingen doen van nieuwe voorraad.
https://t.me/laagstalerts_deals (PlayStation)
https://t.me/laagstalerts_nintendo (Nintendo)
https://t.me/spydrplaystation5 (PlayStation)
https://t.me/puvoorraadchecker (Algemeen)
https://t.me/ps5voorraad (PlayStation)
https://t.me/beneluxstockcheckerPS5 (PlayStation)
https://t.me/PSXStockBot (PlayStation)
https://t.me/fsclprsps5stockalert (PlayStation)
https://t.me/ps5accessoire (PlayStation | accessoires)
https://t.me/bscxboxseriesx (Xbox)
https://t.me/fsclprsXBXalert (Xbox)
https://t.me/laagstalerts_xbox (Xbox)
Adressen van Amazon hoofdkantoor of pakhuizen werkt ook goed.Evertt schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:44:
[...]
Het gaat om de factuur adres niet om de bezorgadres. Ik heb voor prime voor adressen van luchthavens gebruikt.
Op de gok naar MM Den Bosch gegaan vanuit het werk. Ze hebben nog stuk of 15-20 bundels liggen.Bberryberry schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:05:
[...]
Hi,
Weet iemand of Mediamarkt Den Bosch ze nog heeft? Ik ga er anders einde middag heen.
Waren snel weg zoals verwacht.
[ Voor 12% gewijzigd door ousselg op 26-10-2021 17:54 ]
Mooi voor iedereen dat je hem kan kopen. Van mij mag de gekte snel over zijn om gewoon een losse te kunnen halen. Hoop nog ergens op nog een revisie qua koeling/geheugen of iets.19Joost85 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:25:
In Hengelo OV stonden er vanmiddag nog bundels bij de MM.
[Afbeelding]
Die is er al een maandje, met kleinere heatsink.AMARONE schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:05:
[...]
Mooi voor iedereen dat je hem kan kopen. Van mij mag de gekte snel over zijn om gewoon een losse te kunnen halen. Hoop nog ergens op nog een revisie qua koeling/geheugen of iets.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja, een 2e revisie.Amaze86 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:11:
[...]
Die is er al een maandje, met kleinere heatsink.
Marge.... Ze kopen die zooi puur in om te bundelen en zo meer te verdienen op die qware kit dan op heel de ps5 zelf.greatgonzo schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:08:
[...]
omdat ze anders niet van die meuk afkomen natuurlijk
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Na het keer op keer mislukken om aan een snellere videokaart te komen voor mijn nieuwe qhd monitor, twijfel ik om een console te halen.
Bol is vorige week geweest dus normaliter duurt het 5 - 6 weken voordat er weer een drop is daar.Bassbounce schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:43:
Hoe vaak heeft bol of Wehkamp voorraad?
Na het keer op keer mislukken om aan een snellere videokaart te komen voor mijn nieuwe qhd monitor, twijfel ik om een console te halen.
Wehkamp is altijd wat vaag, de ene keer nemen ze alleen bestellingen per telefoon / chat aan en staat er niets op de site, de andere keer zijn er bundels te koop die wel op de site staan.
Om je kans te vergroten zou ik een CC koppelen aan alle Europese Amazon websites (DE, ES, FR, IT, UK) en bij elk van deze Amazons een “lokaal” adres invoeren voor een Prime proefperiode (Prime is nodig bij bestellen).
Een paar berichten terug zijn alle Telegram bots op een rijtje gezet; abonneer je daarop en wacht de meldingen af.
Morgen is het weer woensdag dus grote kans dat er wat dropt in de ochtend.
Tip: wees snel, als het afrekenen mislukt en de ps5 uit de winkelmand wordt gegooid kan je de ps5 gewoon opnieuw aan de winkelwagen toevoegen vanuit je “opgeslagen voor later” lijstje op de dezelfde winkelwagen pagina.
[ Voor 11% gewijzigd door krablander op 27-10-2021 06:18 ]
Verwijderd
Op zich wel een mooi pakket, en ik lees in de afgelopen maanden dat het qware pakket gewoon doet wat hij behoort te doen.19Joost85 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:25:
In Hengelo OV stonden er vanmiddag nog bundels bij de MM.
[Afbeelding]
Tja...Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:50:
[...]
Op zich wel een mooi pakket, en ik lees in de afgelopen maanden dat het qware pakket gewoon doet wat hij behoort te doen.
Console 499 (must)
PS plus abbo 60 (must)
extra controller 66 (geen must voor mij, maar das persoonlijk)
Spiderman 40 (geen must)
Is bij elkaar €665, of voor mij persoonlijke must-haves €560.
Dan kost die kit dus €65. Vind ik best nog wel veel in verhouding
[ Voor 3% gewijzigd door greatgonzo op 27-10-2021 08:51 ]
ja leuk voor de kidsVerwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:50:
[...]
Op zich wel een mooi pakket, en ik lees in de afgelopen maanden dat het qware pakket gewoon doet wat hij behoort te doen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Had je kunnen nemen, is 1 klik op de knop.AMARONE schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:41:
Shit, Amazon UK maar ik heb geen prime daar. Gemiste kans dus.
Must of niet, is allemaal persoonlijkgreatgonzo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Tja...
Console 499 (must)
PS plus abbo 60 (must)
Spiderman 40 (geen must)
Ja, duurde te lang. Wel de digital in de wagen nu maar die kost 450 euro met import fees erbij. Iets teveel van het goede.xminator schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:48:
[...]
Had je kunnen nemen, is 1 klik op de knop.
Ja en nee. Mediamarkt werkt sinds een paar jaar met centrale inkoop, tot grote ergernis van verkopers, inkopers en personeel in een aantal winkels. Bij de launch van de consoles heeft de centrale inkoop (heb ik mij laten vertellen door een vertegenwoordiger van Sony), uiteraard gepoogd veel consoles te bestellen zonder succes. Ondertussen zijn er voor al die consoles massa's aan accessoires besteld die nu liggen te rotten op de plank. Voorraad kost geld, vooral als het om producten gaat waarvan de doorlooptijd is gekoppeld aan een hoofdproduct dat niet leverbaar is...MazeWing schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:41:
[...]
Marge.... Ze kopen die zooi puur in om te bundelen en zo meer te verdienen op die qware kit dan op heel de ps5 zelf.
Vervolgens merkten ze na de launch al gelijk op dat opkopers de winkels in kwamen en de webshop bestieren met bots. Dan heb je wat mij betreft als mediamarkt maar 1 optie: bundels verkopen. Voor sommige is het een doorn in het oog, voor anderen is het geen probleem. Mijn mening zweeft ergens in het midden, maar vanuit een zakelijk perspectief begrijp ik het wel degelijk.
Ik had ook zware moeite, niet gelukt.greatgonzo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:15:
Amazon.de blijft gaar (was vorige week ook).. heb hem zowaar in de winkelwagen kunnen plaatsen, maar dan bij afrekenen een foutmelding.. Ondanks prime. ondanks versturen naar een adres in DLD (kan naar het werk van de buurvrouw)
Gratis lolly? Die betaal je driedubbel zelf tegen die prijzenVerwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:55:
Mediamarkt Sontplein Groningen- ten tijde van dit schrijven 24 stuks + gratis lolly.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Die gratis lolly kon voor sommigen wel eens doorslaggevend zijn tot aanschaf, vandaar dat ik het maar even heb vermeldRichh schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:06:
[...]
Gratis lolly? Die betaal je driedubbel zelf tegen die prijzen
Zag ook een man bij de servicebalie met een PlayStation pakket, wellicht wou hij de lolly inruilen voor PlayStation tegoed
Goed excuus om thuis uit te leggen dat je een lolly voor je kind gekocht hebt en de rest erbij kreeg.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:53:
[...]
Die gratis lolly kon voor sommigen wel eens doorslaggevend zijn tot aanschaf, vandaar dat ik het maar even heb vermeld![]()
Zag ook een man bij de servicebalie met een PlayStation pakket, wellicht wou hij de lolly inruilen voor PlayStation tegoed
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
De kans op een black friday actie voor een PS5 bundel lijkt me echt nihil. Het verbaast me wel dat die bundels er zo snel uitvliegen.greatgonzo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:49:
Heb stiekem de hoop dat ze toch nog iets met Black Friday gaan doen, gezien de hoeveelheden die ze nu verkopen. Voor de console plus één spel wil ik best €600 betalen, maar als je nagaat hoeveel grote bundels ze nu toch verkopen, zal dat er wel niet inzitten. Mensen willen toch een kerstcadeau.
[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 27-10-2021 14:55 ]
Stunten wordt lastig met een schaars product.greatgonzo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:49:
Heb stiekem de hoop dat ze toch nog iets met Black Friday gaan doen, gezien de hoeveelheden die ze nu verkopen. Voor de console plus één spel wil ik best €600 betalen, maar als je nagaat hoeveel grote bundels ze nu toch verkopen, zal dat er wel niet inzitten. Mensen willen toch een kerstcadeau.
Misschien hier een daar een actie van enkele exemplaren om mensen te trekken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kit staat voor €33 bij bol, dus daar pakt de mediamarkt een flinke marge op.greatgonzo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Tja...
Console 499 (must)
PS plus abbo 60 (must)
Spiderman 40 (geen must)
De stock die ze nu hebben is wat er is. Er komt de komende weken GEEN nieuwe stock bij MM. Verwachting is pas medio december.greatgonzo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:49:
Mensen zijn het wachten toch zat.. Zoals ik al eerder beschreef.. Naast de console komt een ps abbo wel van pas.. Maar dan betaal je toch €160 aan spullen die ik anders niet had gekocht.. Dat is gewoon 1/3 van de kale prijs.Timothy3000 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
De kans op een black friday actie voor een PS5 bundel lijkt me echt nihil. Het verbaast me wel dat die bundels er zo snel uitvliegen.
Is het mij nog niet waard
Hoe is jouw glazen bol voor GM, Wehkamp en Bol?shadowkid053 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:31:
[...]
De stock die ze nu hebben is wat er is. Er komt de komende weken GEEN nieuwe stock bij MM. Verwachting is pas medio december.
Ik heb geen inkoopvriendjes zitten bij die partijengreatgonzo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:29:
[...]
Hoe is jouw glazen bol voor GM, Wehkamp en Bol?![]()
Bol is pas nog geweest. Zie RobvG in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden" voor hun verkoopmomenten. Je zal nog wel een week of 4 moeten wachten waarschijnlijk voordat ze weer een partij hebben.greatgonzo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:29:
[...]
Hoe is jouw glazen bol voor GM, Wehkamp en Bol?![]()
Op de site van BOL staat nu wel:S1NN3D schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:35:
[...]
Bol is pas nog geweest. Zie RobvG in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden" voor hun verkoopmomenten. Je zal nog wel een week of 4 moeten wachten waarschijnlijk voordat ze weer een partij hebben.
Zouden ze dan niet eerder weer voorraad hebben?Dit artikel is binnenkort beschikbaar
Staat er al langer (meerdere dagen, weet niet exact wanneer het begon).Timothy3000 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:40:
[...]
Op de site van BOL staat nu wel:
[...]
Zouden ze dan niet eerder weer voorraad hebben?
Staat zo sinds de laatste drop. Is nooit aangepast geweestGekkeR schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:50:
[...]
Staat er al langer (meerdere dagen, weet niet exact wanneer het begon).
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:06 ]
Zoals al die andere "fantastische" black friday "acties" hier in Nederland? Ze gaan helemaal 0,0 doen met BF aangezien er nu al enorme tekorten zijn en ze als zoete broodjes over de toonbank gaan. Zelf bundels die honderden euro's duurder zijn vormen kennelijk geen enkele belemmering.greatgonzo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 14:49:
Hopen op een actie met bovenstaand gegeven is kansloos. Hopen dat kerst en Pasen op dezelfde dag vallen heeft nog een grote kans van slagen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik meende dat er eerste instantie iets van ''we weten niet wanneer er nieuwe voorraad komt'' stond.maikie61 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:00:
[...]
Staat zo sinds de laatste drop. Is nooit aangepast geweest
We zullen het binnenkort wel merken (of niet haha).
[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 28-10-2021 09:03 ]
Verwijderd
20 oktobermaikie61 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:00:
[...]
Staat zo sinds de laatste drop. Is nooit aangepast geweest
Digital
/f/image/xUcGWxSb3chEvQPLy6UXzgw5.png?f=fotoalbum_large)
Disc
/f/image/C1YeJqp9kAgn5WC8nfrCVbEX.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2021 09:47 ]
Op het moment dat moment kreeg ik op Telegram de voorraad melding van de MM webshop voor een veel kleinere bundel, dus ik ben blij dat ik dit gedaan heb. Mocht je dus naar Alexandrium gaan, weet je wat het gaat kosten..
Ik heb al eerder in dit topic gezet dat ik bundels tot op zekere hoogte wel snap, maar deze specifieke bundel is echt een voorbeeld van hoe het NIET zou mogen.
https://www.mediamarkt.nl...k-rift-apart-1700380.html
Heb hem kunnen bestellen, ben benieuwd.
Ik heb hem direct in mijn mandje geknikkerd, maar kreeg de melding "uitverkocht" bij afrekenenGekkeR schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:14:
Ratchet & Clank drop bij MM
https://www.mediamarkt.nl...k-rift-apart-1700380.html
Heb hem kunnen bestellen, ben benieuwd.
Kan ook een fout zijn natuurlijk.Lashrom schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:21:
Ze hebben het al wel heel lang op voorraad. Denk dat MM een dikke lading heeft gekregen. Zelf twee besteld voor vrienden.
In feite was die kit om 12:15 al online.
Grote kans op een cancel mail helaas, maar toch de moeite waard
-edit
Tegen de verwachting in... verzonden.
Zelf geen nodig maar vis mee voor vrienden (met 2 kleintjes).
Die ga ik morgen wel even blij maken
[ Voor 16% gewijzigd door GekkeR op 28-10-2021 17:59 ]
Ik heb zelf altijd het idee dat deze link het handigst is, want dan zie je alle pakketten als ze er zijn:
https://www.mediamarkt.nl...on-5-consoles-766027.html
Op het moment dat ik begon te typen zag je daar dit:
:fill(white):strip_exif()/f/image/EMq7HkxnoWpLhtm5Jri8oaYl.png?f=user_large)
(plus nog eentje met een witte controller)
Maar ook als je wil kopen en die pagina is weer leeg, gewoon even een uurtje blijven refreshen.
Ik vind het nog steeds raar, dat dit soort praktijken toegestaan zijn om van je rotzooi af te komen. Ze hadden er ook bij wijze van spreken een VHS recorder bij kunnen stoppen als ze die nog hadden liggen in het magazijn. Wel mooi voor de mensen die echt niet meer kunnen wachten, dat er weer wat beschikbaar komt. Zet je weer wat scalpers mee buitenspel ook.SanderBos schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:15:
Zoals @Segafreak83 al meldt, het lijkt weer zo'n dag te zijn waar MM zo ongeveer elk uur weer een batch online brengt.
Ik heb zelf altijd het idee dat deze link het handigst is, want dan zie je alle pakketten als ze er zijn:
[Afbeelding]
Maar ook als je wil kopen en die pagina is weer leeg, gewoon even een uurtje blijven refreshen.
dat laatste is de officiële reden, het eerste de praktischegr1542 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:42:
[...]
Ik vind het nog steeds raar, dat dit soort praktijken toegestaan zijn om van je rotzooi af te komen. Ze hadden er ook bij wijze van spreken een VHS recorder bij kunnen stoppen als ze die nog hadden liggen in het magazijn. Wel mooi voor de mensen die echt niet meer kunnen wachten, dat er weer wat beschikbaar komt. Zet je weer wat scalpers mee buitenspel ook.
Geef dan een spel naar keuze en een extra controller erbij voor 650,= of zo. De meeste mensen hebben al een goede headset en anders hebben ze er geen behoefte aan. Ik vind dit net zo'n verderfelijke praktijk als scalpers zelf.greatgonzo schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:14:
[...]
dat laatste is de officiële reden, het eerste de praktische
[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:09 ]
500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer ZW & 500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer NO . 18x160 WP TSMC ZZO
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:09 ]
Lukt me elke keer om tot de betalingswijze te komen maar als ik klik op "koop" is het ineens uitverkochtSanderBos schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:15:
Zoals @Segafreak83 al meldt, het lijkt weer zo'n dag te zijn waar MM zo ongeveer elk uur weer een batch online brengt.
[Afbeelding]
[ Voor 122% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:09 ]
Untappd: Kapitein_Merijn
Er is ooit ergens hier geschreven volgens mij dat bij random mensen die willen bestellen, dat de order intact blijft, ook tot na betaling.DRidder schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:15:
[...]
Lukt me elke keer om tot de betalingswijze te komen maar als ik klik op "koop" is het ineens uitverkocht
En bij anderen, deze meteen afgekapt wordt.
Gisteren namelijk ook geprobeerd en toen had ik precies hetzelfde. Meteen afgekapt bij betalen.
Vandaag had ik veel meer tijd nodig ivm betaalgegevens invullen en daarna doorgaan en toch bleef mijn order intact.
Alsnog een loterij dus, nice.Segafreak83 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:32:
[...]
Er is ooit ergens hier geschreven volgens mij dat bij random mensen die willen bestellen, dat de order intact blijft, ook tot na betaling.
En bij anderen, deze meteen afgekapt wordt.
Gisteren namelijk ook geprobeerd en toen had ik precies hetzelfde. Meteen afgekapt bij betalen.
Vandaag had ik veel meer tijd nodig ivm betaalgegevens invullen en daarna doorgaan en toch bleef mijn order intact.
drie weken geprobeerd, zonder succes.Kapitein Merijn schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:21:
[...]
Bij Mediamarkt ook
Mensen zouden eens moeten stoppen met het aanmoedigen van dat soort praktijken. Koop gewoon een kale versie voor € 500,- bij Amazon. Tips genoeg in dit topic.
Als ik had gewild, had ik deze week al bij 3 MM locaties binnen 30 minuten rijden er meerdere kunnen scoren. Maar daar pas ik voor, €170 meer betalen voor spullen die ik niet nodig heb.
wordt een beetje slowchat, doe er zelf ook aan mee, maar goed
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:12 ]
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |