Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:29
19Joost85 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:29:
Helaas lijkt mijn bestelling van vanochtend bij Bol nu net te zijn geannuleerd :-(
wanneer had je besteld...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 21:08
Helaas lijkt mijn bestelling van vanochtend bij Bol nu net te zijn geannuleerd :-(
Neeee ;(
Dit dus.

[ Voor 27% gewijzigd door Nielsracing op 20-10-2021 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
amazon.de heeft voorraad wel prime nodig, succes.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marv87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 18:12
greatgonzo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:15:
ik ga nu voor de duitse amazon.. prime proefabbo genomen, duimen maar
Nu! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt dat zo, of heb je daadwerkelijk een een e-mail bevestiging gekregen wegens annulering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Het is dat ik geen PS5 nodig heb, maar Amazon heeft er goed aangedaan om het enkel aan te bieden aan Prime leden. Nu is de kans om er één te bemachtigen een stuk groter geworden voor mensen. Anders hadden bots dit allemaal opgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 21:56
Op tijd voor het bericht maar ik kwam er niet doorheen op Amazon, helaas :'(

Zouden andere amazons nu snel volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Amazon DE was irritant vanochtend probeerde een ps5 te scoren voor mijn broertje, was er binnen 2 seconde bij maar kreeg steeds errors tijdens de checkout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Mhm vreemd, op de Amazon links gedrukt maar ik krijg geen optie om het in mijn winkelwagen te plaatsen... zie enkel "available"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:47
YBH schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:06:
Mhm vreemd, op de Amazon links gedrukt maar ik krijg geen optie om het in mijn winkelwagen te plaatsen... zie enkel "available"..
Alleen beschikbaar voor prime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:18

GekkeR

key = key

AMARONE schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:00:
Op tijd voor het bericht maar ik kwam er niet doorheen op Amazon, helaas :'(

Zouden andere amazons nu snel volgen?
Veel zijn juist al geweest.
Spanje net nog, juist de NL Amazon is altijd tragisch slecht met PS5 drops helaas.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Niet online

YBH

Boinkie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Alleen beschikbaar voor prime.
Ik heb Amazon Prime op mijn Nederlandse account. Speelt dat nog een rol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

YBH schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Ik heb Amazon Prime op mijn Nederlandse account. Speelt dat nog een rol?
Je bent al ruim te laat (mij is het ook niet gelukt net) en ja, je moet de Duitse Prime hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Weer geduld hebben dus. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Niet online

YBH

GekkeR schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:09:
[...]

Je bent al ruim te laat (mij is het ook niet gelukt net) en ja, je moet de Duitse Prime hebben.
Mhm ik had toevallig mijn Amazon account en website open toen de Spaanse Amazon PS5 dropte, maar zag vooralsnog geen "in winkelwagen" optie. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:57
Hier ook niet gelukt :( Nog snel even duitse prime geactiveerd maar mocht niet baten. Bij de Disk edition kreeg ik een foutmelding, bij de Digital niet eens de mogelijkheid om hem in mijn winkelmandje te doen.

Ik snap niet dat een jaar na release het nog steeds zo moeilijk is om een PS5 te bemachtigen. Ging het voor het eerst weer proberen sinds november vorig jaar maar is nog steeds net zo hopeloos.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:30
Ik ben ook wel benieuwd hoelaat je hebt besteld... Hier om 07:47 uur en tot heden nog geen annulatie ontvangen (afkloppen).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Ozzie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:11:
Hier ook niet gelukt :( Nog snel even duitse prime geactiveerd maar mocht niet baten. Bij de Disk edition kreeg ik een foutmelding, bij de Digital niet eens de mogelijkheid om hem in mijn winkelmandje te doen.

Ik snap niet dat een jaar na release het nog steeds zo moeilijk is om een PS5 te bemachtigen. Ging het voor het eerst weer proberen sinds november vorig jaar maar is nog steeds net zo hopeloos.
Bizar eigenlijk he, maar voor de winter/feestdagen zal het niet minder worden. Of de productie gaat ineens echt omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
AMARONE schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:14:
[...]

Bizar eigenlijk he, maar voor de winter/feestdagen zal het niet minder worden. Of de productie gaat ineens echt omhoog.
Er is een chip tekort he, al sinds vorig jaar. En blijft zo ook in 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ousselg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-07 22:19
Guys kan iemand de telegram bot link delen?
Die ps5 voorraad sites heb je niks aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ozzie
AMARONE schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:14:
[...]

Nee, dat verwacht ik ook niet. Dacht gewoon vanochtend ineens, goh ga even kijken of die dingen al een beetje normaal verkrijgbaar zijn en toevallig dus vandaag op Amazon.de.
ousselg schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:18:
Guys kan iemand de telegram bot link delen?
Die ps5 voorraad sites heb je niks aan.
Even zoeken op telegram in dit topic en je heb het zo gevonden.

Ik ga weer verder met mijn originele plan, wachten tot GTA6 uitkomt en dan een PS5 kopen.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Amaze86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Er is een chip tekort he, al sinds vorig jaar. En blijft zo ook in 2022.
Klopt, maar Sony had aangegeven dat ze genoeg capaciteit/chips hadden om iets van 12,5 miljoen consoles te bouwen tot maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ozzie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:19:
[...]

Nee, dat verwacht ik ook niet. Dacht gewoon vanochtend ineens, goh ga even kijken of die dingen al een beetje normaal verkrijgbaar zijn en toevallig dus vandaag op Amazon.de.

[...]

Ik ga weer verder met mijn originele plan, wachten tot GTA6 uitkomt en dan een PS5 kopen.
Je wacht dus tot de PS6 uit is? :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Tegen die tijd al de PS5 pro waarschijnlijk :P :D

Maar inderdaad, voor mij waarschijnlijk ook een mooi moment om hem te halen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ousselg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-07 22:19
[...]

[...]

Ik krijg 60 pagina's met resultaten en sommige links zijn verlopen....

Iemand een nieuwe link ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
Thalaron schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:28:
[...]

Je wacht dus tot de PS6 uit is? :+
Naja misschien laat ik me wel verleiden als er een PS5 versie van RDR2 uitkomt in een bundel die gewoon verkrijgbaar is, maar anders wacht ik wel tot de PS6 :)

Of ik koop intussen een nieuwe nintendo switch, ook leuk :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:10

CyberDonky

DealBytes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Hmmm, er lijkt iets goed en iets verkeerd te zijn gegaan. Kijk ik in mijn besteloverzicht zie ik twee bestellingen staan, terwijl ik 1 bestelling heb gedaan. 1 bestelling bevat de geannuleerde status en 1 bestelling nog altijd levering 22-10-2021. We wachten rustig af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

19Joost85 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:48:
[...]
1 bestelling bevat de geannuleerde status en 1 bestelling nog altijd levering 22-10-2021. We wachten rustig af.
Hier ook, komt goed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@19Joost85 Max 1 per account, daarom hebben ze eentje geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:27
greatgonzo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:15:
ik ga nu voor de duitse amazon.. prime proefabbo genomen, duimen maar
Is dat gelukt? Ik kon geen duitse prime aanmaken omdat ik een nl prime heb. Ook niet met vpn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

We zijn alweer bijna een jaar verder sinds de release en het is zo te zien nog steeds een opgave om de ps5 te bemachtigen. Ik had het geluk dat ik vorig jaar begin december dankzij een telegram bot waar toen nog maar 20 man in zaten er een kon bemachtigen.

Succes nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrisje1983 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:04:
[...]

Is dat gelukt? Ik kon geen duitse prime aanmaken omdat ik een nl prime heb. Ook niet met vpn.
Voor wat het je waard is :)

Blijf het (voorlopig) proberen bij Bol, mijn persoonlijke ervaringen zijn dat men je snel helpt via de chat en ze doen nooit moeilijk bij een retour, garantie of omruiling.

Amazon begint meer en meer rafelige randjes te krijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Amaze86 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:58:
@19Joost85 Max 1 per account, daarom hebben ze eentje geannuleerd.
Zou ook leuk zijn indien ze naar je bestelgeschiedenis kijken en indien afgelopen half jaar al besteld = annuleren.

Niet dat dit 100% uitsluit gezien je ook meerdere accounts kan hebben maar het zal ongetwijfeld helpen tegen scalpers :)

Ik heb ook nog een loting bij Coolblue open staan… niet meer nodig maar ik laat hem maar even staan. Mocht dat voor de verandering een succes worden dan kan ik hem kwijt aan een collega die hem ook nog zoekt.

[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 20-10-2021 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Chrisje1983 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:04:
[...]

(willekeurig) Duits adres toevoegen in je Amazon account en dan mag het wel. Daarna wel even je adres weer veranderen naar NL :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 19Joost85
Thalaron schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:09:
[...]

Zou ook leuk zijn indien ze naar je bestelgeschiedenis kijken en indien afgelopen half jaar al besteld = annuleren.

Niet dat dit 100% uitsluit gezien je ook meerdere accounts kan hebben maar het zal ongetwijfeld helpen tegen scalpers :)
Zou kunnen, maar scheelt dat dit mijn eerste PS5 bestelling is bij bol.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:08:
[...]

Voor wat het je waard is :)

Blijf het (voorlopig) proberen bij Bol, mijn persoonlijke ervaringen zijn dat men je snel helpt via de chat en ze doen nooit moeilijk bij een retour, garantie of omruiling.

Amazon begint meer en meer rafelige randjes te krijgen...
Tot nu toe eigenlijk altijd goede ervaringen gehad met amazon (vooral .de)

Retours gaan snel en geen problemen, een defecte telefoon anderhalf jaar na aankoop volledig aankoop bedrag terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45
Ik ben van mening dat het niet heel moeilijk is als je er genoeg moeite in steekt. Vooral door het patroon van Bol.com dat al maanden duidelijk is. Het is alleen zuur als je op woensdagochtend echt niet in staat bent, maar dat zal bij niet veel mensen het geval zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrisje1983 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:13:
[...]

Tot nu toe eigenlijk altijd goede ervaringen gehad met amazon (vooral .de)

Retours gaan snel en geen problemen, een defecte telefoon anderhalf jaar na aankoop volledig aankoop bedrag terug gekregen.
Klopt, totdat voor kort Amazon mij een Series X levert met een defecte controller, bericht gestuurd en vrij vertaald kwam het er op neer dat ik het maar op moest lossen met Microsoft Nederland ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
Thalaron schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:09:
[...]

Niet iedereen die meer PS5's koopt is een scalper. Ik heb er ook aardig wat besteld bij verschillende winkels, maar juist tegen scalpers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobvG schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:27:
[...]

Niet iedereen die meer PS5's koopt is een scalper. Ik heb er ook aardig wat besteld bij verschillende winkels, maar juist tegen scalpers.
Dit dus! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
RobvG schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:27:
[...]

Uiteraard niet, maar indien je er bijvoorbeeld al 20 hebt staan bij wijze van bedoel ik meer.

Iemand overigens die kan verklaren waarom bol bij de Digital 1 en bij de Disk 2 jaar fabrieksgarantie opgeeft? Valt me nu pas op..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik liep vorige week een Gamemania binnen (Hilversum) op zoek naar een Switch OLED; "Oh zijn die al uitverkocht? Nou doe dan maar een PS5, haha!", maar die hadden ze zowaar staan. Daar was ik wel even van slag van. Tijdje staan twijfelen, omdat het een bundel met Fifa22 en Spidey:MM betrof en ik dat gewoon geen geweldige deal vind, dus maar afgehaakt. En ik twijfel nog steeds, heb geen haast, maar het kriebelt wel, weet niet of ik het toch zou kopen in dezelfde situatie.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebakker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 15:46
Zo af en toe de mediamarkt binnen lopen helpt ook kwam ik 2 weken geleden achter. nieuw hoesje telefoon halen. oeps er staan hier een hele stapel ps5-en.. Mediamarkt zegt dat ze niet altijd melden dat ze op voorraad hebben maar dan gewoon de stapel in de winkel zetten. Dus meteen maar 1 meegenomen. digitaal Edition, jaar psplus 2 controllers, laadsysteem voor 2 controllers en headset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Iemand die weet rond hoelaat CoolBlue zijn loting uitvoert?
Vind er echt niks meer van terug in de app, de loting zelf lijkt bovendien ook verdwenen.

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
shyheim schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 07:21:
Vind er echt niks meer van terug in de app, de loting zelf lijkt bovendien ook verdwenen.
De vorige keer kreeg ik bericht om 15:45.

Maar je hebt gelijk ik zie ook geen lotingen meer staan, vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 19Joost85
shyheim schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 07:21:
Dit stond in de mail bij punt 4.

4. Duimen maar! Op donderdag 21 oktober ontvangen alle deelnemers een e-mail met de uitslag.

Kan dus de gehele dag door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loderunner
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 11:53
Mijn amazon.de bestelling staat op verzonden, Track & Trace is er. Alles wel dankzij dit topic en de Telegram bots. Wat een heisa om een apparaat bijna na 1 jaar release te kunnen bemachtigen. Na twee maanden eindelijk succes. _/-\o_

Één bot voorspelde een amazon.de drop gister, op de gok dus maar ingelogd op de Duitse Amazon, daar prime aangevraagd op een adresje net over de grens. Browser en app op telefoon open op de productpagina en gewacht op de alert. Het viel me op dat in de browser op PC de bestelkeuze ruim eerder tevoorschijn kwam na een refresh dan op de app op de telefoon.

Daarnaast helpt het geloof ik om al een betaalmethode ingesteld te hebben op je account, en de wachtwoordmanager paraat, er werd tussendoor nog om een wachtwoord gevraagd tijdens bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001

greatgonzo

schit-te-rend!

Loderunner schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:06:
Mijn amazon.de bestelling staat op verzonden, Track & Trace is er. Alles wel dankzij dit topic en de Telegram bots. Wat een heisa om een apparaat bijna na 1 jaar release te kunnen bemachtigen. Na twee maanden eindelijk succes. _/-\o_

Één bot voorspelde een amazon.de drop gister, op de gok dus maar ingelogd op de Duitse Amazon, daar prime aangevraagd op een adresje net over de grens. Browser en app op telefoon open op de productpagina en gewacht op de alert. Het viel me op dat in de browser op PC de bestelkeuze ruim eerder tevoorschijn kwam na een refresh dan op de app op de telefoon.

Daarnaast helpt het geloof ik om al een betaalmethode ingesteld te hebben op je account, en de wachtwoordmanager paraat, er werd tussendoor nog om een wachtwoord gevraagd tijdens bestellen.
Dat was nog mazzel dan.. want op een gegeven moment was het alleen nog verzenden in DE. Ik neem tenminste aan dat je het verzendadres aangepast hebt van dat "prime adres net over de grens" naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

19Joost85 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:35:
[...]

Dit stond in de mail bij punt 4.

4. Duimen maar! Op donderdag 21 oktober ontvangen alle deelnemers een e-mail met de uitslag.

Kan dus de gehele dag door.
Heh, raar. Geen mail van ontvangen, ondanks ik op alledrie lotingen ingeschreven stond.
.be of .nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

shyheim schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:20:
[...]

Heh, raar. Geen mail van ontvangen, ondanks ik op alledrie lotingen ingeschreven stond.
.be of .nl?
Trekking is nog niet geweest volgens mij.
Geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
shyheim schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:20:
[...]

.be of .nl?
NL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

GekkeR schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:21:
[...]

Trekking is nog niet geweest volgens mij.
Geduld dus.
Si señor, maar Joost leek het op een bevestigingsmail voor de loting te hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

RobvG schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:22:
Ik ben van mening dat het niet heel moeilijk is als je er genoeg moeite in steekt.
Gevalletje "Bloodborne is niet moeilijk, als je er maar genoeg moeite insteekt. Gewoon blijven proberen dan lukt het uiteindelijk wel" :P
Feit is dat de PS5 nog steeds niet eenvoudig (lees: vanuit het schap) te verkrijgen is.
Voorlopig heb ik nog steeds geduld en doet mijn PS4 Pro nog prima dienst :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superkiwi schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

Gevalletje "Bloodborne is niet moeilijk, als je er maar genoeg moeite insteekt. Gewoon blijven proberen dan lukt het uiteindelijk wel" :P
In mijn omgeving geef ik mensen wat tips om 'makkelijker' een PS 5 of Xbox te bemachtigen, al bij de uitleg kijkt men mij aan of ze water ziet branden.

Ook zitten er volgens sommigen op Telegram alleen maar 'criminelen' :w
Het is teveel 'gedoe' :z
"Ik heb al WhatsApp, wat moet ik dan met Telegram" :+

Volgens velen moet hij gewoon klik en klaar in de webshop liggen :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2021 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobvG schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:22:
Ik ben van mening dat het niet heel moeilijk is als je er genoeg moeite in steekt. Vooral door het patroon van Bol.com dat al maanden duidelijk is. Het is alleen zuur als je op woensdagochtend echt niet in staat bent, maar dat zal bij niet veel mensen het geval zijn denk ik.
Inderdaad, het is lastiger dan gewoon naar een winkel lopen en er eentje kopen maar moeilijk is het al een tijdje niet meer. Zeker niet voor ons tweakers!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loderunner
greatgonzo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:19:
[...]

Dat was nog mazzel dan.. want op een gegeven moment was het alleen nog verzenden in DE. Ik neem tenminste aan dat je het verzendadres aangepast hebt van dat "prime adres net over de grens" naar NL
Het verzendadres stond by default al naar NL, dus heb niks hoeven aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
Superkiwi schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

Feit is dat de PS5 nog steeds niet eenvoudig (lees: vanuit het schap) te verkrijgen is.
Voorlopig heb ik nog steeds geduld en doet mijn PS4 Pro nog prima dienst :)
Nee juist niet, dat is mijn punt. Mijn neefje heeft er nu een door vorige week woensdag tussen 07:30 uur en 08:00 uur Bol.com in de gaten te houden en deze week dat te doen van 07:30 uur tot 07:45 uur. Dat is in totaal 45 minuten "moeite" vanuit je luie stoel voor een console zonder een onzin bundel. Is dit in jouw ogen zo veel werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

RobvG schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:02:
[...]
Is dit in jouw ogen zo veel werk?
Helemaal niet ;)

Al is er natuurlijk een verschil tussen 'weinig moeite hoeven doen' en 'makkelijk te verkrijgen'.
Want laten we eerlijk zijn: het kost misschien weinig moeite om er één te krijgen maar makkelijk te verkrijgen is ie nog lang niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobvG
Superkiwi schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

Helemaal niet ;)

Al is er natuurlijk een verschil tussen 'weinig moeite hoeven doen' en 'makkelijk te verkrijgen'.
Want laten we eerlijk zijn: het kost misschien weinig moeite om er één te krijgen maar makkelijk te verkrijgen is ie nog lang niet.
In mijn ogen is het voor mensen die deze informatie over Bol.com hebben wel makkelijk te noemen. Wellicht verschillen we hierover gewoon van mening.

Ik zat er nog aan te denken om mijn medetweakers te helpen met een overzichtje van Bol.com verkoopmomenten de afgelopen tijd, dus bij dezen:

Woensdag 19 mei
Woensdag 23 juni
Woensdag 4 augustus
Woensdag 8 september
Woensdag 20 oktober
Allemaal tussen 07:30 uur en 08:00 uur.

Zoek zelf een patroon hieruit. Zelf zou ik het puur voor de zekerheid vanaf woensdag 17 november het in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

RobvG schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:03:
[...]
In mijn ogen is het voor mensen die deze informatie over Bol.com hebben wel makkelijk te noemen. Wellicht verschillen we hierover gewoon van mening.
We delen dezelfde mening ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

RobvG schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:03:
[...]

Ik zat er nog aan te denken om mijn medetweakers te helpen met een overzichtje van Bol.com verkoopmomenten de afgelopen tijd, dus bij dezen:

Woensdag 19 mei
Woensdag 23 juni
Woensdag 4 augustus
Woensdag 8 september
Woensdag 20 oktober
Allemaal tussen 07:30 uur en 08:00 uur.

Zoek zelf een patroon hieruit. Zelf zou ik het puur voor de zekerheid vanaf woensdag 17 november het in de gaten houden.
week
20
25
31
36
42

Dus.. na 5 weken, 6 weken, 5 weken, 6 weken.

Mijn voorspelling: 24 november (5 weken na 20 oktober)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:22
Ik kies 10 november
(snel erbij zijn voor iemand anders die claimt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Misschien nog een bruikbare tip: ik was afgelopen woensdag al ingelogd bij Bol en had mijn bank app open staan. Dus het was een kwestie van op bestellen drukken en nog eenmaal de bankcode intikken en de betaling was er meteen doorheen.

Misschien dat die paar extra seconden nog kunnen schelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkamer1990
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-09 16:17
Coolblue klantenservice: De winnaars worden vanaf vandaag tot en met 23:59 bekend gemaakt via de mail op een willekeurige tijd. Je krijgt ook een bericht als je het helaas niet bent geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Mkamer1990 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:28:
Coolblue klantenservice: De winnaars worden vanaf vandaag tot en met 23:59 bekend gemaakt via de mail op een willekeurige tijd. Je krijgt ook een bericht als je het helaas niet bent geworden.
Net al bericht gehad, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davido84
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-01-2024
net een mail gehad van Coolblue
helaas niet geloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkamer1990
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-09 16:17
Ook net bericht gehad. Niet ingeloot. Helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nevv
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-08 19:00
Idem hier, achja wilde toch geen bundel, ik wacht wel op bol.com zonder bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riaddon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 12:40
Hoop ook een keer mazzel te hebben met een drop die in een tijdsslot valt waar ik wat meer geluk mee heb.

[ Voor 62% gewijzigd door riaddon op 25-10-2021 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevv schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:34:
Idem hier, achja wilde toch geen bundel, ik wacht wel op bol.com zonder bundel
Je weet nu wanneer je de meeste kans maakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Loderunner
Zul je net zien, twee maanden niks, gister eindelijk doorheen gekomen bij Amazon DE, en vandaag: ingeloot bij CoolBlue. 8)7

Deze gaat naar een van m'n beste vrienden, geen scalping flauwekul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv87
Iemand enig idee of Bol de PS5 verstuurd in een omdoos of plakken ze gewoon het adresetiket op de PS5-doos? Ben niet thuis al PostNL bezorgd morgen, dus wil hem naar een afhaalpunt vlakbij laten sturen. De enige die ‘s avonds nog open is heeft echter alles open en bloot op een stelling staan en ergens vind ik ‘t niet zo’n tof idee dat de PS5 daar zo staat 😶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:19
Marv87 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:01:
Iemand enig idee of Bol de PS5 verstuurd in een omdoos of plakken ze gewoon het adresetiket op de PS5-doos? Ben niet thuis al PostNL bezorgd morgen, dus wil hem naar een afhaalpunt vlakbij laten sturen. De enige die ‘s avonds nog open is heeft echter alles open en bloot op een stelling staan en ergens vind ik ‘t niet zo’n tof idee dat de PS5 daar zo staat 😶
gewoon een bol doos eromheen, geen opvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:05:
[...]

gewoon een bol doos eromheen, geen opvulling.
Iets wat Amazon wél doet, heb Bol al gebeld en een chatbericht gestuurd, men beloofde hier beter op te letten :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IliasAfellay
  • Laatst online: 07-05-2022
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 21-10-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
* knip *

[ Voor 106% gewijzigd door Geronimous op 21-10-2021 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:31
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:14:
[...]
Iets wat Amazon wél doet, heb Bol al gebeld en een chatbericht gestuurd, men beloofde hier beter op te letten :z
Nee hoor, niet altijd in ieder geval! Mijn Ratchet bundle van Amazon.nl zat ook zonder opvulling in een doos. Was een hobbelige rit van Zaragoza naar Limburg 😉

[ Voor 3% gewijzigd door Timx2 op 21-10-2021 19:48 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Hier is 'ie binnen. Woensdag bij bol besteld. Succes iedereen en bedankt voor alle tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marv87
[...]
Ze hebben er niks mee gedaan nog, maar hij is veilig binnen ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Troy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 21:39
[...]
Amazon vult de dozen ook vaak niet op hoor. Amazon FR en Amazon IT doen de PS5s in een doos waar er misschien wel 3 in passen - zonder opvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Troy schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:50:
[...]

Amazon vult de dozen ook vaak niet op hoor. Amazon FR en Amazon IT doen de PS5s in een doos waar er misschien wel 3 in passen - zonder opvulling.
Hmmm, dan heb ik andere ervaring :)

Wellicht ligt het aan Floris-Jan de statigere die geen zin heeft om de dozen op te vullen met inpakpapier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 14:59

TiemenC

iRacing

Zo kan het verkeren; tot afgelopen woensdag sinds de release wekelijks bij alle drops/lotingen mis gegrepen.

Woensdagochtend via bol.com zowel de digital als disc versie besteld en betaald in de hoop dat het bij 1 van de 2 in ieder geval zou lukken om erdoor te komen. Ontving ik vrijdag & zaterdag keurig beide edities! _/-\o_ :o .

De digital gaat voor de normale prijs door naar een van m'n beste maten. De aanhouder wint gaat hier zeker op! :) Tof dat het dan uiteindelijk alsnog is gelukt!

Voor wie de ps5 nog steeds mis loopt: houdt hoop!

[ Voor 5% gewijzigd door TiemenC op 24-10-2021 04:20 ]

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 16-09 13:05
[...]
Vandaag van Coolblue binnengekregen, grote doos zonder opvulling binnen in.
Fijn dat ie binnen is, maar een beetje opvulmateriaal zou geen kwaad kunnen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZxLoXa3-45RuXB79L9g_xQLOdlM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YfGttJ2Tcp0WRshj1kwiHy6t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 22:36
Bij MM Hoorn staan er 50 ps5 bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dozdaman
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 16:06
raymondbdws schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:12:
hoe weet je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
raymondbdws schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:12:
bundels met koppelverkoop? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiiiLDFARMER
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-08 10:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pT74tVMlt6qpWqLOW3ICWFdmQY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7uklvqLXVxa8MlyhZFIoI2HX.jpg?f=fotoalbum_large

Media markt alkmaar 12 stuks in store op voorraad! Bundel met extra controller en game oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
WiiiLDFARMER schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:17:
[Afbeelding]

Media markt alkmaar 12 stuks in store op voorraad! Bundel met extra controller en game oid.
Rotterdam Centrum heeft ze nu ook, ongeveer 40 stuks volgens de verkoper. Wel de bundel met die qware zooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 22:36
Zoek mijn naam maar op in dit forum ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Laatst online: 16-09 17:00
WiiiLDFARMER schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:17:
[Afbeelding]

Zijn er nog meer, die komen morgen in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieKopjes
  • Laatst online: 11-08-2023
Bij MM Den Bosch staan er zat in de winkel.
Als je voor sluitings ijd er bent verwacht ik dat je sowieso nog een bundel kan scoren, het is namelijk best rustig hier.

Goodluck!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kuvCtkvvU_ZsouCsaE_RQcStIuo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JAq7nO0VFvq3loRGEiR2sDAl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amir98
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 25-10-2021
KoffieKopjes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:54:
Als je voor sluitings ijd er bent verwacht ik dat je sowieso nog een bundel kan scoren, het is namelijk best rustig hier.

Goodluck!

[Afbeelding]
Net gebeld zeggen dat ze niks hebben?

Edit: Stonden er gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieKopjes
  • Laatst online: 11-08-2023
Amir98 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:14:
[...]

Eentje kunnen scoren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amir98
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 25-10-2021
Jep, heb weer iemand gelukkig gemaakt :)
Thanks voorde tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorn
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 23:08

Zorn

save a tree, eat beaver!

Hmm, kan duidelijk de boel hier beter in de gaten houden dan bij de intertoys pre-orderen. Kreeg daar te horen dat het met de wachtenden voor me 80 weken kon duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
KoffieKopjes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:54:

Goodluck!

[Afbeelding]
Hopen dat ze ook volop beschikbaar komen zonder al de extra's, want ik zit niet te wachten op een extra controller, een headset en spiderman. Voelt een beetje erg als 230 Euro extra betalen voor dingen, die ongeopend de kast in gaan. Als je dan ook nog zelf een spel erbij koopt kom je ongeveer uit op de oude consoleprijzen van de PS4 :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Zorn schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:03:
Hmm, kan duidelijk de boel hier beter in de gaten houden dan bij de intertoys pre-orderen. Kreeg daar te horen dat het met de wachtenden voor me 80 weken kon duren...
ze krijgen er soms 10, en soms 2 in totaal wisselende drops.

Geloof dat daarom verschillende intertoys vestigingen geen wachtlijsten meer aanmaken, omdat ze geen valse verwachtingen willen scheppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiiiLDFARMER
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-08 10:27
gr1542 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:52:
[...]

Hopen dat ze ook volop beschikbaar komen zonder al de extra's, want ik zit niet te wachten op een extra controller, een headset en spiderman. Voelt een beetje erg als 230 Euro extra betalen voor dingen, die ongeopend de kast in gaan. Als je dan ook nog zelf een spel erbij koopt kom je ongeveer uit op de oude consoleprijzen van de PS4 :-(
Dit trucje haalden ze recentelijk ook uit bij de GPU schaarste. Gewilde GPU’s werden in een bundel verkocht met (in dat geval) producten die shops niet kwijt konden, zoals slecht presterende desktop voedingen… Ze wisten dat mensen er toch wel het geld voor over hadden.

Het begint er haast op te lijken dat MM ook die weg in slaat. ‘Gelukkig’ met iets betere producten, maar alsnog hoop ik (tevergeefs?) dat de trend snel zal eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amir98 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:14:
[...]

Ik kan het niet hard maken, maar ik heb begrepen dat fysieke winkels telefonisch geen aantallen of voorraden door mogen geven aan potentiële klanten. Dit geldt zowel voor de Xbox als PlayStation, of dit ook geldt voor de Switch, wil ik in het midden laten.
Pagina: 1 ... 498 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord