Thanks! Heb meteen na het zien van je berichtje gebeld en er is er één apart gelegdfaust2016 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:42:
Als je toch wil zwichten voor een bundel: BEL JE GAME MANIA!
Kwam een bericht voorbij in de laagst telegram groep dat Game Mania voorraad zou hebben. Gebeld naar het filiaal in Utrecht, daar verkopen ze hem met Miles Morales & Death Stranding voor 610 euro.
1 per klant / account uiteraard.
En bij BCC was ik ook niet ingeloot, zoals velen andere duizenden met mij..
Game Mania Doetinchem is al weer leeg, die had de voorraad gisteren binnen gekregen. Utrecht en Zeist nu ook uitverkocht.
Heb nog geen mail gehad van BCC. volgens de klantenservice via whatsapp worden de deelnemers in groepen ingelicht over de loting. Nog even geduld hebben dus.
Heb nog geen mail gehad van BCC. volgens de klantenservice via whatsapp worden de deelnemers in groepen ingelicht over de loting. Nog even geduld hebben dus.
[ Voor 31% gewijzigd door thunder8 op 07-10-2021 11:32 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Heb er ook 1 bij GM weten te bemachtigen. Ze worden wel gek gebeld haha. Ook BCC lijkt instore wat bundels te hebben.
Something under the bed is drooling
Gm dus nu ook bundels, dan blijft Bol.com de enige waar je hem kaal kunt kopen.
Duimen draaien woensdag dan maar
Vergeet niet de buitenlandse Amazons. Volop losse spel computers. Je hebt alleen een credit card nodig en het kost ongeveer een tientje voor de verzending.greatgonzo schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:04:
Gm dus nu ook bundels, dan blijft Bol.com de enige waar je hem kaal kunt kopen.
Yep, dat heeft gewerkt. M'n vriendin is je ontzettend dankbaar.faust2016 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:42:
Als je toch wil zwichten voor een bundel: BEL JE GAME MANIA!
[...]
- knip -
Verwijderd
En dan lees je dit met rode letters op de site van hun..entony10 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:00:
[...]
Thanks! Heb meteen na het zien van je berichtje gebeld en er is er één apart gelegd
"Onze winkels en klantendienst hebben geen informatie over de beschikbaarheid, het heeft dus geen zin om contact op te nemen."
Logisch toch dat klanten dat soort berichten niet meer serieus nemen.
Naja, ik snap dat ze niets kunnen zeggen wanneer de volgende levering binnenkomt. En dan wil je niet dat elke dag iemand gaat bellen. Nu hebben ze blijkbaar op veel plekken voorraad binnen gekregen en dan is het niet raar dat mensen gaan bellen, vooral als je ook nog een eindje moet rijden om het op te halen. Voor mij is de dichtstbijzijnde vestiging Doetinchem, maar die was al uitverkocht. En dat is alsnog 45 minuten rijden voor mij. Ik laat GM nu even voor wat het is, aangezien ik ook nog geen reactie van BCC heb. Die moet nog komen, men licht iedereen in batches in. Als dat niet lukt, ga ik wel rustig verder zoeken, heb nog geen haast met een nieuwe console. Als ik maar een PS5 heb als GT7 straks uitkomt.Verwijderd schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:02:
[...]
En dan lees je dit met rode letters op de site van hun..
"Onze winkels en klantendienst hebben geen informatie over de beschikbaarheid, het heeft dus geen zin om contact op te nemen."
Logisch toch dat klanten dat soort berichten niet meer serieus nemen.
Verwijderd
Ik snap ook dat mensen bellen.thunder8 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:15:
[...]
Naja, ik snap dat ze niets kunnen zeggen wanneer de volgende levering binnenkomt. En dan wil je niet dat elke dag iemand gaat bellen. Nu hebben ze blijkbaar op veel plekken voorraad binnen gekregen en dan is het niet raar dat mensen gaan bellen, vooral als je ook nog een eindje moet rijden om het op te halen. Voor mij is de dichtstbijzijnde vestiging Doetinchem, maar die was al uitverkocht. En dat is alsnog 45 minuten rijden voor mij. Ik laat GM nu even voor wat het is, aangezien ik ook nog geen reactie van BCC heb. Die moet nog komen, men licht iedereen in batches in. Als dat niet lukt, ga ik wel rustig verder zoeken, heb nog geen haast met een nieuwe console. Als ik maar een PS5 heb als GT7 straks uitkomt.
Het lijkt er wel op dat het steeds makkelijker wordt om aan te komen, zo ging het ook bij de PS4 kan ik mij herinneren. Denk als je "m echt wil lukt het wel binnenkort.
Voor mij is er eigenlijk ook nog geen game die ik moet hebben. Maar we kennen het gevoel wel van een nieuwe console die nog niet onder je tv staat.
In mijn geval zal bijvoorbeeld een nieuwe Uncharted er voor zorgen dat ik echt op jacht ga.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2021 13:22 ]
Game Mania Tilburg heeft hem nog op voorraad maar ze reserveren niets.. tsja….
Ik ga niet 100KM rijden in de hoop dat ik op tijd ben…
Ik ga niet 100KM rijden in de hoop dat ik op tijd ben…
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dit weekend mezelf maar enkele van de hier gemelde stockcheckers beginnen volgen.
Nu voor de Media Markt deal van vandaag gegaan.
€733 voor de disked 825GB + Tweede controller + Ghost of Tsushima Directors Cut + 12 maanden PSPlus + Headset
Afgezien van de headset toch allemaal extra's die ik zou kopen gezien ik ze nodig heb.
Waarschijnlijk zijn er betere deals, maar kijk, die PS5 dus na 5 dagen al binnen, niet verkeerd lijkt me.
€733 voor de disked 825GB + Tweede controller + Ghost of Tsushima Directors Cut + 12 maanden PSPlus + Headset
Afgezien van de headset toch allemaal extra's die ik zou kopen gezien ik ze nodig heb.
Waarschijnlijk zijn er betere deals, maar kijk, die PS5 dus na 5 dagen al binnen, niet verkeerd lijkt me.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
GefeliciteerdJebus4life schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:55:
Dit weekend mezelf maar enkele van de hier gemelde stockcheckers beginnen volgen.
beneluxstockcheckerPS5 (deze was het snelst)mikosso schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:17:
[...]
GefeliciteerdOp welke checker(s) ben deze deal tegen gekomen? Ik heb zelf geen deal van Mediamarkt gezien.
ps5voorraad
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Was alleen van MediaMarkt Belgie volgens mij.mikosso schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 15:17:
[...]
GefeliciteerdOp welke checker(s) ben deze deal tegen gekomen? Ik heb zelf geen deal van Mediamarkt gezien.
Ja,. MM België heeft er nu weer wat, maar alleen met bezorging in België.. (of afhalen, maar gaat me wat te ver)
entony10 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:00:
[...]
Thanks! Heb meteen na het zien van je berichtje gebeld en er is er één apart gelegd
Fijn dat jullie er mee geholpen zijnRaymond P schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:45:
[...]
Yep, dat heeft gewerkt. M'n vriendin is je ontzettend dankbaar.
Toen ik net de mijne ging ophalen (yay), zei de winkelmedewerker dat ze nog niet helemaal door de voorraad heen waren (Utrecht), maar wellicht ziet hij alleen een berg dozen staan en weet hij niet of ze wel of niet gereserveerd zijn

Thanks mensen!
Gelukt via mijn lokale GM winkel (Roosendaal)
Ze hadden er nog een paar op voorraad (rond 16:00)
Succes voor de nog zoekende.
Gelukt via mijn lokale GM winkel (Roosendaal)
Ze hadden er nog een paar op voorraad (rond 16:00)
Succes voor de nog zoekende.
Ik baal echt enorm dat ze hem niet apart wilde zetten in Tilburg... eindelijk een keer een winkel aan de telefoon waarbij ik niet te laat was én dan zelfs nog eentje met een bundel waar ik mee kan leven... ging het niet wegens de afstand/tijd... Beperkte voorraad in combinatie met nog 3 uur moeten werken en 50KM enkel in de spits gaat het natuurlijk nooit worden
En vervolgens wel diverse nieuwe advertenties op MP zien ontstaan in die regio...
Ik ben benieuwd wanneer het aanbod een beetje normaal gaat worden t.o.v. de vraag en/of ik er dit jaar nog een kan bemachtigen zonder 300-400 euro aan extra's erbij te moeten afnemen waar ik niet op zit te wachten..

En vervolgens wel diverse nieuwe advertenties op MP zien ontstaan in die regio...
Ik ben benieuwd wanneer het aanbod een beetje normaal gaat worden t.o.v. de vraag en/of ik er dit jaar nog een kan bemachtigen zonder 300-400 euro aan extra's erbij te moeten afnemen waar ik niet op zit te wachten..
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik vind dat wel raar eigenlijk, heb je een Gamemania account?Thalaron schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 19:29:
Ik baal echt enorm dat ze hem niet apart wilde zetten in Tilburg... eindelijk een keer een winkel aan de telefoon waarbij ik niet te laat was én dan zelfs nog eentje met een bundel waar ik mee kan leven... ging het niet wegens de afstand/tijd... Beperkte voorraad in combinatie met nog 3 uur moeten werken en 50KM enkel in de spits gaat het natuurlijk nooit worden![]()
Ik heb ook dankbaar gebruik gemaakt van de tip, niets in mijn directe regio helaas, Zwolle, Apeldoorn, Groningen al uitverkocht en Heerenveen bestaat al niet meer. Ik had geluk met de laatste in Lelystad. Een collega van me die hem ook graag wil heeft nog met Arnhem, Nijmegen, Utrecht en Hilversum gebeld maar hij had helaas geen succes meer.
Hij word gewoon op je account gezet en 3 dagen vastgehouden, direct na ophangen kreeg ik al een bevestiging van de bestelling in mijn mail.
Ik heb maar 2 weken nodig gehad om er 1 te kopen. Toen Deathloop uitkwam heb ik besloten dat ik hem daarvoor toch wel wou kopen (en Ratchet & Clank). Heb me toen even ingelezen hier wat daarvoor handig is en dus Telegram geïnstalleerd en me bij die bots aangemeld. Ik heb me voor de Coolblue en BCC loting ingeschreven en ik heb het 2 keer geprobeerd bij Amazon, UK, DE en IT, 1x bij Media Markt en 2x bij Nedgame maar uiteindelijk dus doodsimpel via de Gamemania tip hem telefonisch kunnen vastleggen.
[ Voor 15% gewijzigd door iwaarden op 07-10-2021 21:06 ]
@iwaarden nadat ze bevestigden nog voorraad te hebben kwam direct de mededeling dat ze niets apart gingen houden. Men had koopavond en ik kon die kant op komen in de hoop dat er nog iets zou zijn.
Er is ook niet gevraagd of ik een account heb o.i.d. gewoon geen enkele mogelijkheid tot reserveren.
Ik belde rond 14:00 uur in mijn pauze en moest tot 17:00 uur werken en dan zonder te kunnen reserveren ga ik niet 60KM die kant op rijden in de hoop om niet mis te grijpen..
Ik heb het een hele tijd gelaten voor wat het was omdat ik toch steeds misgreep. Nu begon het weer te jeuken dus ik ben nu nog maar 2 weken actief op zoek (na een maandje of 3 pauze dus). Inmiddels ook Telegram op mijn telefoon maar die bundels van 750-800 euro met van alles erbij dat mij niet aanstaat - los van dat ik daar tot heden ook niet bij ben gekomen. Dan verkoop ik de zooi die erbij zit wel tegen een klein verlies indien dat wel zou lukken.
En bundels staan ook gewoon op marktplaats dus heel veel helpt het volgens mij niet tegen scalpers. Of mensen verkopen de PS5 los en houden dan gratis een pakket met games over...
Er is ook niet gevraagd of ik een account heb o.i.d. gewoon geen enkele mogelijkheid tot reserveren.
Ik belde rond 14:00 uur in mijn pauze en moest tot 17:00 uur werken en dan zonder te kunnen reserveren ga ik niet 60KM die kant op rijden in de hoop om niet mis te grijpen..
Ik heb het een hele tijd gelaten voor wat het was omdat ik toch steeds misgreep. Nu begon het weer te jeuken dus ik ben nu nog maar 2 weken actief op zoek (na een maandje of 3 pauze dus). Inmiddels ook Telegram op mijn telefoon maar die bundels van 750-800 euro met van alles erbij dat mij niet aanstaat - los van dat ik daar tot heden ook niet bij ben gekomen. Dan verkoop ik de zooi die erbij zit wel tegen een klein verlies indien dat wel zou lukken.
En bundels staan ook gewoon op marktplaats dus heel veel helpt het volgens mij niet tegen scalpers. Of mensen verkopen de PS5 los en houden dan gratis een pakket met games over...
Verwijderd
Vreemde manier van ‘zaken’ doen want bij iedereen was/is er een mogelijkheid tot reserveren en binnen 3 dagen halen.Thalaron schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:40:
@iwaarden nadat ze bevestigden nog voorraad te hebben kwam direct de mededeling dat ze niets apart gingen houden. Men had koopavond en ik kon die kant op komen in de hoop dat er nog iets zou zijn.
Zou even contact opnemen met de klantenservice van Game Mania onder 0900-0281
Inderdaad, zo worden je vast klanten met een Gamemania account die moeite ervoor willen doen achtergesteld en iemand die toevallig langsloopt heeft mazzel. Niet dat er iets tegen is op die laatste maar het klopt niet als in de rest van NL de Gamemania's wel gewoon reserveren.Verwijderd schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:35:
[...]
Vreemde manier van ‘zaken’ doen want bij iedereen was/is er een mogelijkheid tot reserveren en binnen 3 dagen halen.
Zou even contact opnemen met de klantenservice van Game Mania onder 0900-0281
Gisteren gelukkig via de telegramgroep te horen gekregen dat er bij de Mediamarkt in Hengelo (OV) een aantal Digital only versies te koop waren. Natuurlijk wel met de verplichte Qware accessoire pakket, extra controller en een jaar PS+ voor 577,99€. Toen ik gisteren tegen 16:45 aankwam, waren er nog 9 stuks op de vloer en een onbekend aantal in het magazijn. Op zich geen slecht pakket, vooral omdat er geen verplichte games bij zitten, waar ik niet om zat te springen. Pakket meegenomen en staat al te draaien. Vandaag krijg ik een nog een 2TB externe SSD binnen voor de PS4 games, zodat ik niet meteen ruimtegebrek zal hebben, want mijn PS4Pro met 1TB stond ook vaak vol. Nu nog even kijken naar andere faceplates, interne SSD en nieuwe headset. Dan ben ik voor een paar jaar weer klaar.
Wens de rest een goede jacht naar een PS5, dat jullie er ook snel 1 mogen vinden.
Wens de rest een goede jacht naar een PS5, dat jullie er ook snel 1 mogen vinden.
Gister werd ik gebeld door een vriend van mij rond 11:30. Hij had vernomen dat Game Mania Amsterdam de disk versie met Death Stranding en Spider-Man game verkocht voor €609. Ik gelijk ook even bellen naar die shop maar steeds geen gehoor. Toen nog wat andere Game mania shops gebeld en daar was alles al weer op. Toen om 12:30 nog 1x gebeld naar Amsterdam en ik kon het pakket gelijk reserveren! Opgehaald later die middag en werkelijk keurig geholpen. Ik was nog niet echt op zoek naar deze nieuwe PlayStation maar ben er wel blij mee nu. Jammer dat je hem wel echt met die games erbij moest kopen alleen. ;-)
Ik heb die games meteen ingeruild voor Valhalla. Bij elkaar is het dan wel overpriced maar niet zo achterlijk als die nedgame of MM bundels. (Valhalla was in de aanbieding voor 40 euro)MKMosselman schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:05:
Gister werd ik gebeld door een vriend van mij rond 11:30. Hij had vernomen dat Game Mania Amsterdam de disk versie met Death Stranding en Spider-Man game verkocht voor €609. Ik gelijk ook even bellen naar die shop maar steeds geen gehoor. Toen nog wat andere Game mania shops gebeld en daar was alles al weer op. Toen om 12:30 nog 1x gebeld naar Amsterdam en ik kon het pakket gelijk reserveren! Opgehaald later die middag en werkelijk keurig geholpen. Ik was nog niet echt op zoek naar deze nieuwe PlayStation maar ben er wel blij mee nu. Jammer dat je hem wel echt met die games erbij moest kopen alleen. ;-)
Nice dat je er een te pakken hebt gekregen! Ik had zelf minder geluk met bellen, ik heb wel 20x gebeld denk ik naar Amsterdam en Utrecht maar er is geen enkele keer iemand geweest die de telefoon op heeft genomen helaas.MKMosselman schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:05:
MM Breda ps5 digital in de winkel op voorraad, succes.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zag de melding voorbij komen van de PS5 Digital die te koop was op Amazon.de. Toen zag ik de prijs: 820 euro.
Ik neem aan dat je er dan 2 krijgt?
Ik neem aan dat je er dan 2 krijgt?
Hier een tijdje meegelezen voor alle tips rondom het jagen op een PS5. Vorige week mijn jacht echt wat actiever gestart door wat telegram groepen in te stappen. Vandaag de berichten binnen gekregen dat meerdere media markt winkels in-store voorraad hadden. Werk zit in de buurt van media markt Alkmaar, dus na werk direct daarheen gereden, die hadden niks meer (maar hadden ook weinig binnen gekregen zeiden ze). Daarna naar Media Markt Heerhugowaard gereden (want was toch in de buurt) en die hadden er nog welgeteld één staan. Digital versie met accessoire starter kit, extra controller en 1 jaar PS plus voor 578 euro. Ik had dus de allerlaatste en de medewerker zei dat ze om 15:00 15 stuks binnen hadden gekregen (ik was er rond 17:00).
Alles alweer op dus helaas in die 2 media markt winkels.. maar wel heel blij met alle tips die ik heb gekregen en dat ik eentje heb kunnen kopen! (en geen achterlijk gekke bundel van bijna 800 euro).
Alles alweer op dus helaas in die 2 media markt winkels.. maar wel heel blij met alle tips die ik heb gekregen en dat ik eentje heb kunnen kopen! (en geen achterlijk gekke bundel van bijna 800 euro).
. Verkeerde forum. Mag weg.
[ Voor 95% gewijzigd door Mauz1978 op 08-10-2021 20:17 ]
Opdat wij niet vergeten :-D hahahahashakespeare schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:45:
[...]
How weet jij nou dat de 2de batch in februari komt, wat een bullshit met die preorders ik haal dat ding gewoon op bij de mm 19 november. Gewoon uit de schappen. Jullie laten je eigen gek maken man met die pre orders. Er zijn er vast genoeg, ze zijn niet gek bij sony.
Het is hem 'wel gelukt' er een te halen rond die datum
shakespeare schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 06:16:
heb hem gister gehaald voor 850 disc versie, mijn broertje 800 digital. ben er klaar mee, was gewoon te laat voor de preorder ik dacht ze liggen wel in de winkel. dure les, maar wel een kutlaunch!
Succes iedereen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
misschien toch maar via amazon proberen, spanje, duitsland en frankrijk komen wel voorbij.
Vaak heb je prime nodig, als je in NL een prime abbo neemt, geld dit ook voor het buitenland?
Vaak heb je prime nodig, als je in NL een prime abbo neemt, geld dit ook voor het buitenland?
Nee - is een abonnement per land.greatgonzo schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:16:
misschien toch maar via amazon proberen, spanje, duitsland en frankrijk komen wel voorbij.
per aspera ad astra
Verwijderd
Zoals eerder aangegeven, continu Amazon Frankrijk 🇫🇷 en Italië 🇮🇹
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2021 12:03 ]
zag het nu ook.. maar wat een gare verzendkosten?? Paar honderd euro?
Dan ben je te laat, zal vast een externe verkoper zijn.greatgonzo schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:52:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hebben wij Nederlanders überhaupt wat aan die buitenlandse Amazon verkopen? Ik probeerde een account aan te maken op de Italiaanse, maar kon geen NL telefoonnummer invoeren en account het wordt per SMS geactiveerd….
de truuk schijnt te zijn prime te bestellen op een IT/DLD/SP/FR adres, en dan bij bezorgopties je eigen adres in te voerenRivandu schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:32:
Hebben wij Nederlanders überhaupt wat aan die buitenlandse Amazon verkopen? Ik probeerde een account aan te maken op de Italiaanse, maar kon geen NL telefoonnummer invoeren en account het wordt per SMS geactiveerd….
vanmorgen bij amazon frankrijk 513,- gelukt, snel even eerst een prima abonnement afgesloten daar.Rivandu schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:32:
Bij amazon italie lukt het mij ook niet om een prime account aan te maken
Ik kreeg 2 meldingen dat Wehkamp een kale disc versie had, maar ik heb geen voorraad gezien terwijl ik vrijwel direct op de link geklikt heb.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Wel slim. Bij een eventuele ambulatorium moeilijk gaan doen om de verzendkosten die al geboekt zijn ofzo zeker. Kansloos…greatgonzo schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:52:
Waren bugged meldingen. Is geen voorraad geweestdrernie schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:42:
Ik kreeg 2 meldingen dat Wehkamp een kale disc versie had, maar ik heb geen voorraad gezien terwijl ik vrijwel direct op de link geklikt heb.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Ik dacht even dat ik een PlayStation 5 disc had op Amazon.fr voor 624. Maar moest daarna verzendkosten betalen van €359

Tip; afgelopen week waren er verschillende drops bij GameMania. Zo heb ik zelf een PS5 bundle gescoord met 2 games (Spiderman Morale / Death Stranding) voor 608 euro. Zowel in Sittard als Venlo waren deze verkrijgbaar :-).
Bel zeker even naar je lokale game mania :-) ze hebben er zelfs een voor me aan de kant gelegd, erg chill!
Edit; Ofc. betaal je hier een klein margebedrag van 30-40 euro. Maar wel; geen gezeik, direct je PS5, garantie in Nederland, etc. Ik heb een aantal dagen geprobeerd er een te snipen op Amazon maar dit was echt heel lastig.
Bel zeker even naar je lokale game mania :-) ze hebben er zelfs een voor me aan de kant gelegd, erg chill!
Edit; Ofc. betaal je hier een klein margebedrag van 30-40 euro. Maar wel; geen gezeik, direct je PS5, garantie in Nederland, etc. Ik heb een aantal dagen geprobeerd er een te snipen op Amazon maar dit was echt heel lastig.
[ Voor 25% gewijzigd door jimr92 op 14-10-2021 13:55 ]
Vandaag ook weer drops bij de Gamemania, collega van me heeft er 1 apart kunnen laten leggen, mijn zwager was waarschijnlijk te laat.
Nu al 2 woensdagen na elkaar, zou de levering dan eindelijk een beetje constant worden?
Nu al 2 woensdagen na elkaar, zou de levering dan eindelijk een beetje constant worden?
Zijn er naast deze ook nog andere kanalen die naast Telegram ook via WhatsApp werken? En heeft iemand ervaring met deze van laagstAlerts?
https://alerts.laagst.nl/bots/playstation-5/
Ik hoop het. Ik zit te azen op een Digital zónder extra’s…iwaarden schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:18:
Vandaag ook weer drops bij de Gamemania, collega van me heeft er 1 apart kunnen laten leggen, mijn zwager was waarschijnlijk te laat.
Ik heb een backlog PS4 games en om diverse redenen geen behoefte aan een PS5 met een bult extra’s.
Ik hoop er (ergens) voor de zomervakantie volgend jaar gewoon een te kunnen bestellen zonder gedoe…
[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 14-10-2021 14:34 ]
Verwijderd
Altijd een van de eersteTwanofzo schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:29:
Zijn er naast deze ook nog andere kanalen die naast Telegram ook via WhatsApp werken? En heeft iemand ervaring met deze van laagstAlerts?
Ik zit ook te azen op een PS5 Digital zonder extra's voor mijn zoontje. Hij wil die bij elkaar sparen van verjaardagsgeld, Sinterklaas en Oud & Nieuw fooien. Een normale PS5 is te duur. Dan moet hij nog een half jaar langer sparen.Thalaron schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:33:
[...]
Ik hoop het. Ik zit te azen op een Digital zónder extra’s…
Ik heb een backlog PS4 games en om diverse redenen geen behoefte aan een PS5 met een bult extra’s.
Ik hoop er (ergens) voor de zomervakantie volgend jaar gewoon een te kunnen bestellen zonder gedoe…
Ik zit ook te wachten op de digital zonder extra's (en op een beetje voorradigheid, wil hem liever pas halen als iedereen die hem heel graag wil ook kan halen. Heb niet echt haast dus) Maar onderhand ga ik bijna denken om hem nog maar even uit te stellen. Want over 2 jaar verwacht ik eigenlijk weer een mooie tussenupdate.Sonicfreak schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:00:
[...]
Ik zit ook te azen op een PS5 Digital zonder extra's voor mijn zoontje. Hij wil die bij elkaar sparen van verjaardagsgeld, Sinterklaas en Oud & Nieuw fooien. Een normale PS5 is te duur. Dan moet hij nog een half jaar langer sparen.
(ik weet dat de meningen of die er gaat komen erg wisselen, dus discussie er over is niet nodig
Zo ik heb er net 1 op gehaald bij de Game mania in Amstelveen. Deze was samen met Spider-Man en Fifa22.
Ze wouden helaas Spider-Man niet ruilen voor een controller
Ze wouden helaas Spider-Man niet ruilen voor een controller
Om 12.37 Telegram-bericht ontvangen, om 13u in de auto. Vanmiddag rond 13.30 een PS5 + FIFA + Spiderman gehaald bij de Gamemania in Utrecht (Hoog Catharijne). Telefoon stond roodgloeiend en terwijl ik stond af te rekenen vormde zich al een rij met meer gegadigden.
De games gelijk ingeruild tegen Ratchet & Clank - niet de beste deal natuurlijk maar van R&C ga ik meer lol beleven dan die andere twee bij elkaar.
Vanavond unboxen
De games gelijk ingeruild tegen Ratchet & Clank - niet de beste deal natuurlijk maar van R&C ga ik meer lol beleven dan die andere twee bij elkaar.
Vanavond unboxen

[ Voor 0% gewijzigd door MrTinux op 15-10-2021 00:41 . Reden: Clank, geen Klank. Prutser. ]
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Vorige week donderdag dus die PS5 bij Game Mania gehaald en moest ik Spider-Man en Death Stranding game bij kopen. Eigenlijk allebei niet mijn soort games. Ze zijn nog ingeseald ook en staan apart op de bon…. Dan zou je ze toch wettelijk gezien binnen 2 weken moeten kunnen teruggeven met geld terug bij GameMania?! Wie weet het antwoord of mijn gedachte klopt?
Ik denk dat je redenatie wel klopt maar Game Mania is over het algemeen wel een stugge partij daarin.MKMosselman schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:10:
Vorige week donderdag dus die PS5 bij Game Mania gehaald en moest ik Spider-Man en Death Stranding game bij kopen. Eigenlijk allebei niet mijn soort games. Ze zijn nog ingeseald ook en staan apart op de bon…. Dan zou je ze toch wettelijk gezien binnen 2 weken moeten kunnen teruggeven met geld terug bij GameMania?! Wie weet het antwoord of mijn gedachte klopt?
Gehaald in de winkel is niet een koop of afstand toch?MKMosselman schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:10:
[ Voor 4% gewijzigd door HenkEisDS op 15-10-2021 10:30 ]
Verwijderd
Nee want in een stenen winkel heb je het product aan alle kanten kunnen bekijken en eventueel middels een show model voor jezelf kunnen demonstreren.HenkEisDS schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:28:
[...]
Gehaald in de winkel is niet een koop of afstand toch?
Het recht voor kopen op afstand vervalt in dit geval.
Terugkomend op de vraag van @MKMosselman hoewel webwinkels zoals Bol of de MM in het verleden wel eens gedeeltelijke retouren accepteerden van bundels, lijken ze daar nu massaal mee te zijn gestopt.
https://www.overeenkomste...bij-winkel-of-afhaalpunt/
Overigens is een bundel 1 koop, zo zal hij ook op de bon staan. Als alles los gefactureerd is heb je wel recht het gedeelte terug te sturen. Als het 1 vermelding en 1 prijs is niet.Heb ik ook bedenktijd als ik internetaankoop afhaal bij een afhaalpunt of winkel?
Bij koop of afstand (online aankopen) heb je, als consument, vrij veel consumentenbescherming. Het moet dus wel om een zogeheten consumentenkoop gaan. Bijvoorbeeld een bedenktijd van minimaal 14 dagen waarbinnen je het online gekochte product zonder reden mag terugsturen. De berekening van die 14 dagen bedenktijd leggen we je graag uit.
Als je een internetaankoop doet en die afhaalt op een locatie, zoals een afhaalpunt of fysieke winkel van de webwinkel is het nog steeds een koop of afstand. Het maakt dus niet uit of de internetaankoop naar jouw huis of ergens anders wordt gestuurd. De koopovereenkomst was namelijk al via internet en dus op afstand gesloten. Je hebt dus nog steeds een bedenktijd.
[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-10-2021 11:35 ]
Dat recht zou je wel moeten hebben ja. Hoe makkelijk dat afdwingen gaat is weer een ander verhaal natuurlijk.jordyyyys schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:54:
Net telefonisch kunnen reserveren bij Game Mania Rotterdam
Krijg nu het volgende als reservering bevestiging binnen via de mail.
[Afbeelding]
Zoals ik dit zie, zijn dit 3 losse producten en moet ik de games kunnen retourneren, toch?
Die prijs klopt niet, kijk dit is mijn factuur:jordyyyys schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:54:
[Afbeelding]
Zoals ik dit zie, zijn dit 3 losse producten en moet ik de games kunnen retourneren, toch?
:fill(white):strip_exif()/f/image/OnJ2EQixm1VPmXszC9espVcJ.png?f=user_large)
Blijkbaar verkopen ze hem los voor minder, maar in een bundel is hij duurder.
Denk je dat ik een spel kan retouren?
[ Voor 6% gewijzigd door smirri op 15-10-2021 12:07 ]
Ik denk wat Arthur hierboven aangeeft, het staat niet als één bundel op de bon. Je hebt 3 artikelen op je factuur staan.smirri schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:05:
[...]
Die prijs klopt niet, kijk dit is mijn factuur:
[Afbeelding]
Blijkbaar verkopen ze hem los voor minder, maar in een bundel is hij duurder.
Denk je dat ik een spel kan retouren?
Ik weet ook niet waarom ik een korting heb staan bij spiderman, maar ga er van uit dat ze dat niet in de winkel gaan terug draaien.
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Beetje apart dat Miles in bundel duurder is. Zou daar wel even over bellen als je er meer voor hebt betaalt.
Super, ik ook net besteldjordyyyys schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:54:
[Afbeelding]
Denk dat Amazon snel komt verwacht deze week ook weer een loting van Coolblue
Een beetje laat, maar deze voormiddag stond er bij Fnac Aalst een bundel met 3 games voor €719.
De doos stond er niet, maar wel een bordje tussen alle andere consoles. Je moest het waarschijnlijk aan een medewerker vragen.
Met wat geluk hebben andere filialen ook een beperkte voorraad binnen gekregen.
De doos stond er niet, maar wel een bordje tussen alle andere consoles. Je moest het waarschijnlijk aan een medewerker vragen.
Met wat geluk hebben andere filialen ook een beperkte voorraad binnen gekregen.
Vergeet Bol niet. Op de product pagina van hun Disc versie staat “binnenkort leverbaar”.Evertt schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 12:40:
Denk dat Amazon snel komt verwacht deze week ook weer een loting van Coolblue
Verwijderd
O sorry!! Nu zie ik het staan!krablander schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:31:
[...]
Vergeet Bol niet. Op de product pagina van hun Disc versie staat “binnenkort leverbaar”.
/f/image/aeTSrCYDlTSYvIHYvaHp0atf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2021 18:40 ]
Iemand die kan aanraden hoe/waar ik best kan volgen (Telegram?) om in België een PS5 op de kop te tikken?
Bundel of niet - maakt niet zoveel uit. Had gehoopt na een jaar toch één te kunnen vinden, zeker nu mijn PS4 Pro toch wat verouderd begint aan te voelen (naast mijn Series X)...
Thanks!
...of mocht iemand hier nog een pre-order staan hebben bij GM/MM en die niet meer nodig heeft?
Bundel of niet - maakt niet zoveel uit. Had gehoopt na een jaar toch één te kunnen vinden, zeker nu mijn PS4 Pro toch wat verouderd begint aan te voelen (naast mijn Series X)...
Thanks!
...of mocht iemand hier nog een pre-order staan hebben bij GM/MM en die niet meer nodig heeft?
[ Voor 14% gewijzigd door shyheim op 17-10-2021 13:07 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Ik zie die groene knop niet binnen de app. App is up to date, maar zie enkel ‘houd me op de hoogte’ of op verlanglijstje zetten.
Als je op de homepagina in de app iets naar beneden scrolt dan zie je staan Lotingen daar staan de producten waar je op mee kunt loten.Alwayshappyz schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:56:
Ik zie die groene knop niet binnen de app. App is up to date, maar zie enkel ‘houd me op de hoogte’ of op verlanglijstje zetten.
Je hebt een apart menu item in de app als je naar je profiel gaat staat er ‘lotingen’ tussen.Alwayshappyz schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:56:
Ik merk dat ik nu meer denk ‘met welk van de drie maak ik de meeste kans’ dan wat ik daadwerkelijk wil.
Ik kan zien welke er mee doen. Maar op de productpagina’s van die twee opties zie ik dus niks staan. Naast de genoemde knoppen dan. En bovenaan een bericht dat het product mee doet met de loot actie. Gevolgd door een foutcode volgens mij. Alsof ze de link nog niet goed hebben staan.19Joost85 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:59:
[...]
Als je op de homepagina in de app iets naar beneden scrolt dan zie je staan Lotingen daar staan de producten waar je op mee kunt loten.
Hmm ik zie dat in het menu verder niet staan ook; enige manier om op die product pagina’s te komen binnen de app is te zoeken op PlayStation 5.Rivandu schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:02:
[...]
Je hebt een apart menu item in de app als je naar je profiel gaat staat er ‘lotingen’ tussen.
Ik merk dat ik nu meer denk ‘met welk van de drie maak ik de meeste kans’ dan wat ik daadwerkelijk wil.
Gewoon in de home page vd app (dus op het huisje klikken) en dan zie je onder je bestellingen ‘Lotingen’ staan met daarbij een plaatje van een PS5 - hard to get.
Bij mij dus niet. Het is bekijk bestellingen, ontdek ons assortiment, eerder bekeken door jou, omdat je de app hebt, producten op je verlanglijstje & wat kopjes die betrekking hebben tot eerdere aankopen (accesoires voor een gekochte telefoon etc). That’s it. Enige manier hoe ik via de app ook maar iets te zien krijg van de PS5 is wanneer ik er op zoek. Raar. App al meermaals verwijderd en opnieuw gedownload. Taal in zowel Engels als NL geprobeerd. Coolblue maar even een bericht gestuurdnevv schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:09:
Gewoon in de home page vd app (dus op het huisje klikken) en dan zie je onder je bestellingen ‘Lotingen’ staan met daarbij een plaatje van een PS5 - hard to get.
Edit: nu werkt het opeens wel!
Ik heb 3 weken geleden wat rond gebeld naar verschillende Dreamlands + wat andere winkels en me op wat wachtlijsten laten zetten en ik heb er ondertussen al 5 aangeboden gekregen (die ik mooi aan de volgende in de wachtrij heb doorgegeven). Ik heb de indruk dat er over heel België de voorbije weken wel wat geleverd zijnshyheim schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 13:06:
Iemand die kan aanraden hoe/waar ik best kan volgen (Telegram?) om in België een PS5 op de kop te tikken?
Thanks!
Verwijderd
nevv schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:09:

/f/image/RWuJ9SJw4Ej7UikjbxcwC6gA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XsLVyH9YJHZqOw3Rt45MoLkW.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat maakt dat bol.com en Amazon de enige zijn zonder bundel dus..
Zag hier in Albanië een PS5 disc + Spiderman + Dark Souls + Ratchet & Clank liggen voor omgerekend 730 euro.
Twijfel, wel een gedoe om dat ding naar Nederland krijgen. De box is huge. Games hebben ook niet echt mijn voorkeur.
Twijfel, wel een gedoe om dat ding naar Nederland krijgen. De box is huge. Games hebben ook niet echt mijn voorkeur.
Verwijderd
Ze zijn ook aangekomen vanuit Frankrijk, verpakking leek of er iemand mee was verongelukt maar met de PlayStation zelf was niets mis.BarôZZa schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:45:
Zag hier in Albanië een PS5 disc + Spiderman + Dark Souls + Ratchet & Clank liggen voor omgerekend 730 euro.
Maar Albanië...

Ja, jammer. Ga er niet aan beginnen. Die 500 is de Max voor mij hier. Hopelijk snel normale voorraad.greatgonzo schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:09:
Dat maakt dat bol.com en Amazon de enige zijn zonder bundel dus..
Als je daar bent en je kan hem meenemen waarom niet? je hebt garantie via Sony. Mooi land AlbaniëBarôZZa schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:45:
Bol.com is online. Is wel een reservering, nog niet verschenen bestelling. 22-10-2021
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Gereserveerd, betaald en bevestiging binnen. Ben benieuwd… 😯johoo schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 07:47:
Bol.com is online. Is wel een reservering, nog niet verschenen bestelling. 22-10-2021
Same hereMarv87 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 07:53:
[...]
Gereserveerd, betaald en bevestiging binnen. Ben benieuwd… 😯
Het is mij in ieder geval gelukt om bij Bol.com een digital edition te bestellen. Bij mijn bestellingen staat vermeld dat hij 23-10-2021 geleverd zal worden.
Ik ben benieuwd
Net op tijd voor de volgende Lockdown?
Edit; Wel bijzonder dat je via een rechtstreekse link via Telegram bots kan bestellen maar zoeken op bol.com (in ieder geval toen ik de alert kreeg) geen resultaten gaf. Dat betekend dus dat je zonder die bot zo goed als zeker 0 kans hebt... Maar goed, eind deze week weet ik of het gelukt is en of de bots kunnen wieberen
Ik ben benieuwd
Net op tijd voor de volgende Lockdown?
Edit; Wel bijzonder dat je via een rechtstreekse link via Telegram bots kan bestellen maar zoeken op bol.com (in ieder geval toen ik de alert kreeg) geen resultaten gaf. Dat betekend dus dat je zonder die bot zo goed als zeker 0 kans hebt... Maar goed, eind deze week weet ik of het gelukt is en of de bots kunnen wieberen
[ Voor 41% gewijzigd door Thalaron op 20-10-2021 08:06 ]
Hier ook een digitale editie kunnen bestellen voor m'n zwager. Die heeft fijne feestdagen. 😎
Met dank aan de kat die mij uit m'n slaap haalde.
Met dank aan de kat die mij uit m'n slaap haalde.
[ Voor 21% gewijzigd door Lastpost. op 20-10-2021 08:07 ]
Hier ook een disk editie binnen kunnen halen :-D.
balen, wist dat het kwam maar zat net in de auto. Had op 8.00 gegokt, daarom vroeg op het werk
Gelukkig de stock bot op telegram anders had ik wederom achter het net gevist, staat nu op levering 22 oktober
Kwam nét uit de douche en zag de melding op Telegram, heb de disk editie kunnen bestellen. Wordt overmorgen geleverd!
Hier ook een baler, gefeliciteerd allen. Hopen dat er snel weer meer drops zijn.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Het lijkt erop dat het mij ook gelukt is bij BOL. Tenminste, ik heb 500 afgetikt en er staat een verzenddatum, dus dan neem ik aan dat het zwart op wit staat…
Zat al even te refreshen op de productpagina vannochtend en zag opeens een wijziging in de tekst, van ‘binnenkort beschikbaar ‘ naar ‘1 product per account’.
Daarna kwamen de Telegram berichten binnen, maar ik zag geen bestelknop. Beetje paniek, maar uiteindelijk verscheen de knop.
Dus woensdagochtend tussen 7 en 8 bleek wel degelijk te kloppen voor BOL.
Zat al even te refreshen op de productpagina vannochtend en zag opeens een wijziging in de tekst, van ‘binnenkort beschikbaar ‘ naar ‘1 product per account’.
Daarna kwamen de Telegram berichten binnen, maar ik zag geen bestelknop. Beetje paniek, maar uiteindelijk verscheen de knop.
Dus woensdagochtend tussen 7 en 8 bleek wel degelijk te kloppen voor BOL.
ik ga nu voor de duitse amazon.. prime proefabbo genomen, duimen maar
Helaas lijkt mijn bestelling van vanochtend bij Bol nu net te zijn geannuleerd
[ Voor 16% gewijzigd door 19Joost85 op 20-10-2021 09:29 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |