• ParaLogic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07 20:14
Toch wel een beetje jammer van die Prime verplichting. Voor de Duitse heb je ook een adres in Duitsland/Oostenrijk nodig om het af te sluiten.

Voor de Franse kon het wel, maar lukt het vervolgens niet om de ps5 te kopen. En daarna 5 "Weet je het zeker" stappen doorlopen om het abonnement stop te zetten 8)7

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
ParaLogic schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:46:
Op de Spaanse kun je geen Prime afsluiten zonder Spaans factuuradres.

Op de Franse ging continu "iets mis" als ik 'm in m'n winkelwagen wilde zetten.
Enig idee waar ik dat kan vinden of iets uitvinden?

[ Voor 14% gewijzigd door spietie op 22-09-2021 11:05 ]

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Sinds ze "prime" verplicht hebben gemaakt bij Amazon, is het een stuk minder aantrekkelijk om daar (proberen) te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 13:57
Segafreak83 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:01:
Sinds ze "prime" verplicht hebben gemaakt bij Amazon, is het een stuk minder aantrekkelijk om daar (proberen) te bestellen.
Dat valt allemaal best mee hoor.

Je kan in alle landen gratis een maand prime afsluiten, na bestellen kan je deze direct weer stopzetten zonder impact op reeds geplaatste orders. Een adres in het betreffende land kan je van google af halen en heb je alleen nodig voor activeren prime. In bestel proces kan je vervolgens een ander lever adres opgeven.

Wat er nu alleen nog bijkomt is dat er (soms) ook een restrictie op het aflever adres blijkt te zitten. Afhankelijk van de restricties kan dit ervoor zorgen dat je niet buiten het betreffende land kan laten leveren en dat maakt het het geheel wel een stuk ingewikkelder!

Eens dat het er niet makkelijker op gemaakt wordt maar als je graag een PS wilt zijn het een paar kleine extra stappen waarmee je bij een betrouwbare partij kan bestellen :)

[ Voor 9% gewijzigd door reeging op 22-09-2021 11:20 ]

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 01:05

faust2016

You yes have my shirt

Ik heb me maar gewoon ingeschreven voor de coolblue loting. De goden van de Amazone zijn me nog niet gunstig gezind geweest vandaag.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

jammer, geen bol.com vandaag

Game mania eens bellen

• ParaLogic
reeging schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:17:
[...]

Je kan in alle landen gratis een maand prime afsluiten, na bestellen kan je deze direct weer stopzetten zonder impact op reeds geplaatste orders. Een adres in het betreffende land kan je van google af halen en heb je alleen nodig voor activeren prime. In bestel proces kan je vervolgens een ander lever adres opgeven.

Wat er nu alleen nog bijkomt is dat er (soms) ook een restrictie op het aflever adres blijkt te zitten. Afhankelijk van de restricties kan dit ervoor zorgen dat je niet buiten het betreffende land kan laten leveren en dat maakt het het geheel wel een stuk ingewikkelder!

Eens dat het er niet makkelijker op gemaakt wordt maar als je graag een PS wilt zijn het een paar kleine extra stappen waarmee je bij een betrouwbare partij kan bestellen :)
Yep, de Spaanse stuurt niet naar een Nederlands adres idd. Helaas.

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
greatgonzo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:23:
jammer, geen bol.com vandaag

Game mania eens bellen
BOL dropt gemiddeld om de 4-5 weken.
Duurt nog wel minstens twee weken normaal gezien

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
reeging schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:17:
[...]

Ben ik niet met je eens. Het is een bak werk en je liegt ook nog eens mbt je factuur adres. En dan ben je overal doorheen, grijp je nog mis of ze leveren ineens niet meer naar Nederland. Zit je dan gezellig in een EU voor 8)7.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DesiredPeanut
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 30-08 21:47
Gelukt bij Amazon UK _/-\o_ wordt dinsdag verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaLogic
Nedgame heeft er momenteel een paar op pre-order. Wel verplichte bundel tegen volle adviesprijs. Ik vind het te duur dus skip 'm. Levering 15-10. Prijs €789 met 3 games en extra controller.

https://www.nedgame.nl/pl...lsense-zwart-/6630478562/

Verwijderd

Hij blijft wel erg lang beschikbaar, nog even en ze doen er een korting-bon bij voor de sauna.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaLogic
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:45:
Hij blijft wel erg lang beschikbaar, nog even en ze doen er een korting-bon bij voor de sauna.
Hij is ook wel vrij grof geprijsd en levering is pas over een week of 3....

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 17:47 ]

Verwijderd

Nog (steeds) beschikbaar :D

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:49
Tuurlijk is ook een pre-order 15-10-2021

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ik twijfel nog over de Nedgame bundel. In tegenstelling tot de MediaMarkt bundel zitten er opzich wel dingen bij die ik anders ook had gekocht, maar dan waarschijnlijk wat later als ze in de aanbieding zijn. Iemand enig idee hoelang deze bundel nog beschikbaar zal zijn, en hoe groot mijn kans is om ergens in de komende maand een kale PS5 te kunnen vinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Mithrildor schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:25:
Ik twijfel nog over de Nedgame bundel. In tegenstelling tot de MediaMarkt bundel zitten er opzich wel dingen bij die ik anders ook had gekocht, maar dan waarschijnlijk wat later als ze in de aanbieding zijn. Iemand enig idee hoelang deze bundel nog beschikbaar zal zijn, en hoe groot mijn kans is om ergens in de komende maand een kale PS5 te kunnen vinden?
Kale PS5's ga je amper ergens vinden.. persoonlijk denk ik dat de bundels tot zeker na de feestdagen aan blijven houden en dat wanneer de voorraden verbeteren dat je dan langzaamaan steeds vaker PS5 only gaat tegen komen.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• ParaLogic
Mithrildor schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:25:
Ik heb hem nu uiteindelijk toch besteld. Games en extra controller zijn alle 4 wel interessant, alleen jammer dat je er de volle -veel te hoge- prijs voor betaalt op deze manier.
Mocht ik 'm voor 15 oktober nog elders kunnen bestellen dan annuleer ik deze bestelling waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 14:47
Hoelang na het sluiten van de Coolblue inschrijving sturen ze normaliter de mails rond?

Die Nedgame bundel vind ik toch echt te duur worden, 3 games waarvan ik er 2 eigenlijk niet zelf zou kopen en een extra controller terwijl ik bij mijn PS4 nooit een 2de controller heb gehad en zelfs de originele nog gebruik. Het is tenminste geen nutteloze accesoirebundel maar wel volle prijs en dan heb je weer dat gedoe van de games los verkopen als ik ze zelf niet hoef.

Had me bij Coolblue op beide disc bundels ingeschreven, Ghost's of Tsushima skip ik dus mocht ik die krijgen verkoop ik die door maar daar heb ik misschien al iemand voor en F1 2021 twijfel ik over of ik die houd, lijkt me ook wel weer leuk om eens een F1 game te spelen. Ik hoef op dit moment eigenlijk alleen Ratchet en Deathloop waarbij die laatste me over de streep heeft getrokken om nu voor een PS5 te gaan kijken.

[ Voor 84% gewijzigd door iwaarden op 23-09-2021 09:05 ]

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Als er iemand is die een bundel heeft gekocht met F1 2021 en die game niet gaat spelen. Ik wil hem wel overnemen ;)

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:57

Mauz1978

Console War Veteran

iwaarden schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:00:
Hoelang na het sluiten van de Coolblue inschrijving sturen ze normaliter de mails rond?

Die Nedgame bundel vind ik toch echt te duur worden, 3 games waarvan ik er 2 eigenlijk niet zelf zou kopen en een extra controller terwijl ik bij mijn PS4 nooit een 2de controller heb gehad en zelfs de originele nog gebruik. Het is tenminste geen nutteloze accesoirebundel maar wel volle prijs en dan heb je weer dat gedoe van de games los verkopen als ik ze zelf niet hoef.

Had me bij Coolblue op beide disc bundels ingeschreven, Ghost's of Tsushima skip ik dus mocht ik die krijgen verkoop ik die door maar daar heb ik misschien al iemand voor en F1 2021 twijfel ik over of ik die houd, lijkt me ook wel weer leuk om eens een F1 game te spelen. Ik hoef op dit moment eigenlijk alleen Ratchet en Deathloop waarbij die laatste me over de streep heeft getrokken om nu voor een PS5 te gaan kijken.
Bij mij eigenlijk de horizon ps5 update en horizon 2. Dus erg haast heb ik niet, maar nu ik toch mn zinnen erop heb gezet wil ik m ook nu. Ben ook benieuwd naar de loting. 1800 bundels over 300.000+ deelnemers 8)7

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Mauz1978 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:11:
[...]

Bij mij eigenlijk de horizon ps5 update en horizon 2. Dus erg haast heb ik niet, maar nu ik toch mn zinnen erop heb gezet wil ik m ook nu. Ben ook benieuwd naar de loting. 1800 bundels over 300.000+ deelnemers 8)7
Ik heb er ook geen fiducie in dat ik een kans maak, als er mensen gek genoeg zijn om voor een leipe bundel bijna 800 euro te betalen voor een PS5 dan zijn er ook zat die gek genoeg zijn om 50 Coolblue accounts aan te maken.

Ergens vind ik een loting nog wel een goed idee, maar misschien zouden ze het per telefoonnummer moeten doen ofzo, want per email-adres gaat toch ook nooit eerlijk uitpakken.

Zie, ik ben nu al zuur en heb het bericht dat ik ben uitgeloot nog niet eens gehad 8)

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:46
Het gaat via telefoonnummer en mail adres. Zo staat dit in de voorwaarden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Mauz1978 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:11:
[...]
Ben ook benieuwd naar de loting. 1800 bundels over 300.000+ deelnemers 8)7
Rivandu schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:31:
[...]
Ergens vind ik een loting nog wel een goed idee, maar misschien zouden ze het per telefoonnummer moeten doen ofzo, want per email-adres gaat toch ook nooit eerlijk uitpakken.
Het is niet gezegd dat er 300.000 deelnemers zijn. Coolblue suggereert dat er 300.000 mensen in NL zijn die een PS5 willen, niet dat er zoveel mensen ingeschreven zijn voor de loting. Sowieso zou dat knap zijn om te weten, als je de inschrijving voor de loting net geopend hebt. ;)

Account moest voorzien zijn van emailadres en telefoonnummer zover ik weet, dus daar is aan gedacht. En bij vermoeden dat je met meer accounts meedoet, wordt je gediskwalificeerd. :)

Ben benieuwd wanneer de uitslag komt. Heb al een kleine wishlist gemaakt met uitbreidingen die ik erbij wil kopen, interne M2 en externe SSD, headset en afhankelijk van de versie andere faceplates. :)

[ Voor 9% gewijzigd door thunder8 op 23-09-2021 10:51 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Modbreak:Voordat de slowchat loopt weer langzaamaan uit de klauwen loopt:

- vragen wanneer er updates komen
- melden dat je bent ingeloot
- melden dat je niet bent ingeloot
- grappige posts

mogen achterwege blijven.

Ben er weer flink met de bezem doorgeweest. Veel offtopic zaken weer verwijderd. Praten over games, de ventilator van de PS5 etc mogen in de daarvoor bestemde topics.

Modbreak:Coolblue is bezig om mensen die in/uitgeloot zijn in kennis te stellen via mail of telefoon. Geen bericht ontvangen = afwachten.

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 17:53 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

* knip * feedback mag per DM of in Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2021 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaLogic
Als iemand van jullie geen probleem heeft met 2e hands kopen, er staan momenteel 2 acceptabele aanbiedingen op de duitse Amazon. Eentje met flinke gebruikerssporen, en eentje "als nieuw" met een 2e controller voor €500.

EDIT in original. De versie met gebruikerssporen is al weg. Hier de andere:
EDIT 2; link weg gehaald omdat het toch een beetje stinkt.

[ Voor 13% gewijzigd door ParaLogic op 24-09-2021 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

ParaLogic schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 02:32:
Als iemand van jullie geen probleem heeft met 2e hands kopen, er staan momenteel 2 acceptabele aanbiedingen op de duitse Amazon. Eentje met flinke gebruikerssporen, en eentje "als nieuw" met een 2e controller voor €500.

https://www.amazon.de/-/nl/dp/B09FCR75X1
Goed gevonden, maar ik twijfel een beetje om te bestellen. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Bij de retourvoorwaarden staat ook dat er geen retourbeleid is afgesproken met de externe leverancier. Geen idee of dat vaker/altijd zo is op Amazon, maar het houdt me wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:57

Mauz1978

Console War Veteran

Sowieso houd ik niet van geopende tweedehands. Dan denk ik altijd:’doe je ‘m weg omdat ie zo’n herrie maakt, of andere mankementen heeft’. Nee, alleen gesealed komt hier binnen (uiteindelijk).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Een bundel met een psn kaart 1 jaar van Spanje. Kan je daar iets mee doen? Bijv account toevoegen op je ps5 van Spanje en zo redeemen of gaat dit niet werken?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:34
spietie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:37:
Een bundel met een psn kaart 1 jaar van Spanje. Kan je daar iets mee doen? Bijv account toevoegen op je ps5 van Spanje en zo redeemen of gaat dit niet werken?
Ja, dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Ik dacht regio gebonden. Het tegoed gaat dan niet op je eigen psn staan?

Bedoel je zit dan leg 2 aparte psn accounts waar je , moest je al reeds psn hebben, die van Spanje niet kan gebruiken om te verlengen?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
spietie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:01:
[...]

Ik dacht regio gebonden. Het tegoed gaat dan niet op je eigen psn staan?

Bedoel je zit dan leg 2 aparte psn accounts waar je , moest je al reeds psn hebben, die van Spanje niet kan gebruiken om te verlengen?
De code is inderdaad regiogebonden, dus je hebt een Spaanse PSN-account nodig die je naast je Nederlandse gebruikt. Ik had je verkeerd begrepen, dacht dat je het over een account had in plaats van de console zelf (daar zit namelijk geen verschil tussen).

[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 24-09-2021 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Ok bedankt. Dus infeite kan je je bestaande er niet mee verlengen. Moet je dan ook alles uit de Spaanse psn store halen? Zoja dan annuleer ik wel mijn bestelling.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
spietie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:18:
Ok bedankt. Dus infeite kan je je bestaande er niet mee verlengen. Moet je dan ook alles uit de Spaanse psn store halen? Zoja dan annuleer ik wel mijn bestelling.
Nee, je deelt content met je andere accounts. Je blijft dus spelen op je Nederlandse account, maar profiteert dan wel van PS Plus. De rest blijf je gewoon kopen in de Nederlandse store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 20:21
ParaLogic schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 02:32:

--- link verwijderd omdat de originele poster de link ook verwijderd heeft ---
Deze deal lijkt haast te mooi om waar te zijn.
faust2016 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:23:
[...]

Goed gevonden, maar ik twijfel een beetje om te bestellen. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Bij de retourvoorwaarden staat ook dat er geen retourbeleid is afgesproken met de externe leverancier. Geen idee of dat vaker/altijd zo is op Amazon, maar het houdt me wel tegen.
Ik vind dit ook een hele lastige, het lijkt te mooi om waar te zijn omdat hij zelfs goedkoper is dan nieuw (2de controller erbij). Waarom zou deze niet allang besteld zijn door iemand anders, normaal zijn ze zo weg. Heel lastig dus, het is wel een erg goede deal als het daadwerkelijk klopt.

[ Voor 30% gewijzigd door knorde op 24-09-2021 14:27 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:45
thunder8 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:50:
[...]

[...]

Het is niet gezegd dat er 300.000 deelnemers zijn. Coolblue suggereert dat er 300.000 mensen in NL zijn die een PS5 willen, niet dat er zoveel mensen ingeschreven zijn voor de loting. Sowieso zou dat knap zijn om te weten, als je de inschrijving voor de loting net geopend hebt. ;)

Account moest voorzien zijn van emailadres en telefoonnummer zover ik weet, dus daar is aan gedacht. En bij vermoeden dat je met meer accounts meedoet, wordt je gediskwalificeerd. :)

Ben benieuwd wanneer de uitslag komt. Heb al een kleine wishlist gemaakt met uitbreidingen die ik erbij wil kopen, interne M2 en externe SSD, headset en afhankelijk van de versie andere faceplates. :)
Ik heb de uitslag gisteren al gehad :ik was niet 1 van de gelukkigen. Misschien in je spam folder beland!? 😂

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
knorde schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:16:
[...]

Deze deal lijkt haast te mooi om waar te zijn.

[...]

Ik vind dit ook een hele lastige, het lijkt te mooi om waar te zijn omdat hij zelfs goedkoper is dan nieuw (2de controller erbij). Waarom zou deze niet allang besteld zijn door iemand anders, normaal zijn ze zo weg. Heel lastig dus, het is wel een erg goede deal als het daadwerkelijk klopt.
Oh en nog even dit, ik dacht ik kijk even hoeveel er op voorraad zijn.
Ik kan er maximaal 653 bestellen, ik vertrouw het niet :)

"Deze verkoper heeft niet meer dan 653 exemplaren beschikbaar. Als je wilt zien of er meer beschikbaar zijn bij een andere verkoper, ga je naar de productpagina."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaLogic
knorde schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:18:
[...]

Oh en nog even dit, ik dacht ik kijk even hoeveel er op voorraad zijn.
Ik kan er maximaal 653 bestellen, ik vertrouw het niet :)

"Deze verkoper heeft niet meer dan 653 exemplaren beschikbaar. Als je wilt zien of er meer beschikbaar zijn bij een andere verkoper, ga je naar de productpagina."
Hmm, dat is idd erg vreemd. Ik heb de link uit mijn post weg gehaald. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
ParaLogic schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:21:
[...]

Hmm, dat is idd erg vreemd. Ik heb de link uit mijn post weg gehaald. _/-\o_
Ik heb de link ook voor de zekerheid verwijderd die in de quote stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
NotSoSteady schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:34:
[...]

Nee, je deelt content met je andere accounts. Je blijft dus spelen op je Nederlandse account, maar profiteert dan wel van PS Plus. De rest blijf je gewoon kopen in de Nederlandse store.
Dus als ik het goed heb, heb je PSN voor 1 jaar van Spanje, daar kan je dus dingen mee downloaden. Maar die kan je dan ook spelen onder je andere NL account?

Maar moest je al PSN NL hebben, dan kan je dit niet verlengen met die Spaanse, klopt?

SPiET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik moest vandaag even snel een kabeltje halen bij de Mediamarkt en tot mijn grote verbazing zag ik een aantal PS5 dozen staan, dus ik heb geen moment getwijfeld. Dat is toch een leuke verrassing wanneer je enkel voor een USB-C kabeltje komt kijken en weg gaat met een PS5.

Ik zou gewoon elke vrijdag of zaterdag eventjes een blik werpen in jouw locale Mediamarkt en misschien heb je ook geluk. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023
Reuzekabouter schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:37:
Ik moest vandaag even snel een kabeltje halen bij de Mediamarkt en tot mijn grote verbazing zag ik een aantal PS5 dozen staan, dus ik heb geen moment getwijfeld. Dat is toch een leuke verrassing wanneer je enkel voor een USB-C kabeltje komt kijken en weg gaat met een PS5.

Ik zou gewoon elke vrijdag of zaterdag eventjes een blik werpen in jouw locale Mediamarkt en misschien heb je ook geluk. Succes!
Zonder bundel? Dacht dat mediamarkt tegenwoordig ook alleen maar van die lullige bundels deed.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Kalder schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 18:41:
[...]

Zonder bundel? Dacht dat mediamarkt tegenwoordig ook alleen maar van die lullige bundels deed.
Nee dat klopt, het was wel zo'n bundel met een extra controller (maar die wou ik sowieso toch wel erbij), Demon Souls en zo'n oplaad dock- en wat extra rommel van een B merk. Het koste wel wat meer en op die rommel zit niemand te wachten, maar het is de disk versie wat veel goed maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 16:50
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 141% gewijzigd door Geronimous op 26-09-2021 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Meerdere mensen last van gehad dat betalingsmethode niet geverifieerd kan worden bij verschillende Amazons voor Prime? Zelfs als je een 'nep' adres hebt ingevuld als factuur adres?

Gegroet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 22:46
Amazon UK heeft/had ze zojuist te koop staan. Heb een Disk editie kunnen kopen :) .
Woensdag verzonden met DPD en wordt vanmiddag bezorgd :).

[ Voor 31% gewijzigd door Millert op 01-10-2021 09:45 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• iwaarden
Millert schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:22:
Amazon UK heeft/had ze zojuist te koop staan. Heb een Disk editie kunnen kopen :) .
Bij mij niet gelukt, kwam niet verder dan het winkelmandje uitchecken de hele tijd, daarna was die weg.

Amazon.it is ook niet gelukt

Hoop nog een drop op NL of DE probeer ik het daar nog.

• NBAasDOGG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-08 23:02
iwaarden schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:20:
[...]

Bij mij niet gelukt, kwam niet verder dan het winkelmandje uitchecken de hele tijd, daarna was die weg.

Amazon.it is ook niet gelukt

Hoop nog een drop op NL of DE probeer ik het daar nog.
Amazon NL mag je wel vergeten…
Die is blijkbaar de meest insignificant markt voor Amazon.

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Ik heb de ps5 stock bot telegram open staan. Bij zowel Italie en Spanje geen voorraad terwijl ik meteen geklikt had. Daarna nog diverse keren geprobeerd.

Amazon UK duurde het te lang ivm Prime.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
johoo schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:29:
Ik heb de ps5 stock bot telegram open staan. Bij zowel Italie en Spanje geen voorraad terwijl ik meteen geklikt had. Daarna nog diverse keren geprobeerd.

Amazon UK duurde het te lang ivm Prime.
je hebt bij beide prime nodig om te kunnen bestellen en dat is niet mogelijk met een NL adres.
Dit geldt ook voor amazon.de volgens mij helaas :(

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
robster19 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:30:
[...]

je hebt bij beide prime nodig om te kunnen bestellen en dat is niet mogelijk met een NL adres.
Dit geldt ook voor amazon.de volgens mij helaas :(
Prime weet ik, maar het ging er mij meer om dat de voorraad bij Italie en Spanje volgens mij erg magertjes was. Ik heb daar geen moment voorraad gezien terwijl ik meteen erop zat.

Aamzon NL verbaasd me wel, zelden dat daar iets staat, maar wel 11.487 beoordelingen op de ps5 en duitsland heeft er daar dik 13k staan. Ik wist niet dat NL er zoveel verkocht heeft.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• iwaarden
johoo schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:33:
[...]

Prime weet ik, maar het ging er mij meer om dat de voorraad bij Italie en Spanje volgens mij erg magertjes was. Ik heb daar geen moment voorraad gezien terwijl ik meteen erop zat.

Aamzon NL verbaasd me wel, zelden dat daar iets staat, maar wel 11.487 beoordelingen op de ps5 en duitsland heeft er daar dik 13k staan. Ik wist niet dat NL er zoveel verkocht heeft.
Inderdaad, UK had aardig wat maar duurde bij mij door Prime ook allemaal te lang denk ik.

IT en ES heb ik de kans niet eens gehad voor mijn gevoel.

Beoordelingen worden tussen landen gedeeld volgens mij, als je gaat scrollen zitten er ook buitelandse tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:45
Nou, ik sta op het punt van opgeven.
Geen geluk met lotingen en m'n F5 skills zijn ook niet meer wat ze geweest zijn (en weiger het te automatiseren).

- knip -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:22
Raymond P schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:37:
Geen geluk met lotingen en m'n F5 skills zijn ook niet meer wat ze geweest zijn (en weiger het te automatiseren).
Ik zou voor je het opgeeft (en anderen het opgeven) in ieder geval nog even de wekker zetten voor komende woensdag tussen 7:30 en 8:00, en in die periode of bol zelf of dit forum een aantal keer checken.

Want de laatste 2 (grote, kale) drops van bol waren woensdag 4 augustus rond 7:53 en woensdag 8 september rond 7:45, dus er is daar wel echt een patroon waarneembaar.

(Geen garanties natuurlijk, ik werk niet voor bol en heb ook niet via bol gekocht, die laatste drop was ook niet de eerste van de maand, maar een week later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond P schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:37:
[...](en weiger het te automatiseren).
Je bedoeld dat je geen Telegram hebt/neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Verwijderd schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:54:
[...]
Je bedoeld dat je geen Telegram hebt/neemt?
Nee, ik bedoel dat ik morele bezwaren heb. :)
Ik heb wel eens eerder een heads up gekregen maar dan heb ik op dat moment geen tijd of ben ik te laat.
En de ene keer dat ik er wel een in m'n winkelwagen kreeg lukte het afrekenen niet.

@SanderBos Thx, daar kan ik wellicht wat mee.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimr92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-06 07:24
Heeft er iemand toevallig eens geluk gehad bij de lokale Media Markt / Gamemania?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jimr92 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:05:
Heeft er iemand toevallig eens geluk gehad bij de lokale Media Markt / Gamemania?
Vorige week bij de GameMania Groningen geweest en dame daar gaf aan dat er voorlopig geen levering wordt verwacht en dit geldt tevens ook voor de Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaLogic
Voor degene die laatst de "pre-order" heeft gedaan voor de bundel bij Nedgame, Ik heb net een berichtje gekregen dat de mijne is verzonden, stuk eerder dan gepland ( 15 oktober ) dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:52
Ik ben ook in de markt voor een PS5. Helaas is het al even stil rondom bevoorrading én ik wil er gewoon 1 zonder allerlei extra’s. Digitaal is ook prima in mijn geval maar die lijken er veel minder te zijn…

Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken voor de kerst dit jaar ..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 22:46
@Thalaron Je hebt bij Amazon denk ik de meeste kans voor een 'kale' uitvoering, probeer dit Telegram kanaal: t.me/laagstalerts . Zelf heb ik hem via dit kanaal bij Amazon UK weten te bemachtigen, hier was weliswaar Prime voor nodig maar die kan je stop zetten voor je ervoor gaat betalen. Wel iets duurder omwille van invoerrechten (€547,-)

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
ParaLogic schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:09:
Voor degene die laatst de "pre-order" heeft gedaan voor de bundel bij Nedgame, Ik heb net een berichtje gekregen dat de mijne is verzonden, stuk eerder dan gepland ( 15 oktober ) dus 8)
Hier ook! Ik had de mijne pas laat in de avond besteld (toen stonden de bestellingen al een aantal uur open), dus ik ben blij verrast dat ik de mijne ook zo snel al krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Millert schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:21:
@Thalaron Je hebt bij Amazon denk ik de meeste kans voor een 'kale' uitvoering, probeer dit Telegram kanaal: t.me/laagstalerts . Zelf heb ik hem via dit kanaal bij Amazon UK weten te bemachtigen, hier was weliswaar Prima voor nodig maar die kan je stop zetten voor je ervoor gaat betalen. Wel iets duurder omwille van invoerrechten (€547,-)
dan zou ik voor de spaanse amazon deals gaan, is EU dus geen invoer lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Net weer voorraad bericht van Nedgame (Telegram)

Die website ligt er altijd uit…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:49:

Blijven verversen F5 of Command R ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Thalaron schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:49:

Schijnt wel een megabundel te zijn voor 789€. Maarja site ligt er toch compleet uit.

Bundel met Ghost of Tsushima, Ratchet and Clank, Spiderman en 2de controller.

[ Voor 12% gewijzigd door thunder8 op 04-10-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaLogic
thunder8 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:54:
[...]

Schijnt wel een megabundel te zijn voor 789€. Maarja site ligt er toch compleet uit.
Zelfde als de vorige. Vrij aanwezige kans dat dit een aantal geannuleerde orders zijn die opnieuw in de verkoop gaan nu. ( maar kan uiteraard ook gewoon nieuwe voorraad zijn )

Bundel met extra controller, Ratchet, Spider man Miles morales en Ghost of Tsushima.

[ Voor 6% gewijzigd door ParaLogic op 04-10-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

En weg. Nu alleen nog pre-orders, release 15-10-2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaLogic
thunder8 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:10:
En weg. Nu alleen nog pre-orders, release 15-10-2021.
Daar stond de levertijd voor de vorige batch ook op, en die zijn dus vandaag verstuurd. Kans is dus aanwezig dat ze gewoon dezelfde productpagina weer online hebben gegooid en dat ze nu dus geannuleerde bestellingen verkopen. Daarmee is de kans dus ook aawezig dat ze wellicht zelfs vandaag nog verstuurd gaan worden. Maargoed, dat is uiteraard pure speculatie :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

ParaLogic schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:14:
[...]

Daar stond de levertijd voor de vorige batch ook op, en die zijn dus vandaag verstuurd. Kans is dus aanwezig dat ze gewoon dezelfde productpagina weer online hebben gegooid en dat ze nu dus geannuleerde bestellingen verkopen. Daarmee is de kans dus ook aawezig dat ze wellicht zelfs vandaag nog verstuurd gaan worden. Maargoed, dat is uiteraard pure speculatie :)
Naja dan mogen anderen hun kans pakken. Ga geen 289€ extra betalen voor 3 games die ik niet hoef. De extra controller, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
ParaLogic schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:09:
Hier lijkt ie toch nog een dag vertraagd te zijn. Ik kreeg gisteren de track en trace, maar PostNL heeft nog niks ontvangen en er staat dat ie morgen pas bezorgd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mithrildor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:57:
[...]

Hier lijkt ie toch nog een dag vertraagd te zijn. Ik kreeg gisteren de track en trace, maar PostNL heeft nog niks ontvangen en er staat dat ie morgen pas bezorgd gaat worden.
Dat is toch een goed bericht :)

En een dagje extra, komt zo vaak voor bij Post NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
thunder8 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:17:
[...]

Naja dan mogen anderen hun kans pakken. Ga geen 289€ extra betalen voor 3 games die ik niet hoef. De extra controller, prima.
Enerzijds snap ik deze bundels wel, op MP koop je de PS5 kas voor dat geld… om scalpers tegen te gaan zal het wellicht wat helpen maar ik vermoed dat er nog steeds prima aan te verdienen valt.

Anderzijds betekend dit dat mensen zoals ikzelf die gewoon een PS5 kaal willen aanschaffen voor de normale prijs nog minder kans hebben. Ik heb geen interesse in hetgeen ze bundelen bij de PS5… ik wil het liefst een Disk edition voor flexibiliteit maar een Digital is ook prima. Ik zal hoe dan ook geen games meer op schijfje kopen, maar we handig om games van mijn broertje te lenen en die er gratis en voor niets in te kunnen schuiven.

Nadeel aan die editie is dat er weer weinig bundels zijn en dat ze dus voor 470 razendsnel weg gaan tov de disk bundels van 750+…

Zijn er bepaalde winkels die relatief veel Digital editions ontvangen/verkopen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Thalaron schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

Enerzijds snap ik deze bundels wel, op MP koop je de PS5 kas voor dat geld… om scalpers tegen te gaan zal het wellicht wat helpen maar ik vermoed dat er nog steeds prima aan te verdienen valt.

Anderzijds betekend dit dat mensen zoals ikzelf die gewoon een PS5 kaal willen aanschaffen voor de normale prijs nog minder kans hebben. Ik heb geen interesse in hetgeen ze bundelen bij de PS5… ik wil het liefst een Disk edition voor flexibiliteit maar een Digital is ook prima. Ik zal hoe dan ook geen games meer op schijfje kopen, maar we handig om games van mijn broertje te lenen en die er gratis en voor niets in te kunnen schuiven.

Nadeel aan die editie is dat er weer weinig bundels zijn en dat ze dus voor 470 razendsnel weg gaan tov de disk bundels van 750+…

Zijn er bepaalde winkels die relatief veel Digital editions ontvangen/verkopen?
Ongeacht of het nu een bundel is of niet, als iemand hem wil doorverkopen, doet ie dat met of zonder bundel.

Daarnaast is deze bundel volgens mij ook te duur. Prijzen op Nedgame:
Disk Edition 500€
Spiderman Miles Morales 60€
Ratchet and Clank 80€
Ghost of Tsushima 65€
Controller 70€
Totaal: 775€

Dus per saldo betaal je ook nog eens 14€ bovenop de normale prijzen, terwijl je verplicht bent alles af te nemen. Geef mijn portie maar aan fikkie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaLogic
Mithrildor schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:57:
[...]

Hier hetzelfde, staat nu ook voor morgen ingepland. Dikke prima voor mij, toch nog niet echt tijd om er gelijk in te duiken ;( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaLogic
Er is een loting geopend bij de BCC btw:

https://www.bcc.nl/specials/playstation-5-inschrijfformulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:56

Jebus4life

BE User

Leuk initiatief, behalve dat ik als Belg niet mag meedoen :+

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
Jammer dat het weer een bundel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaLogic
Natsu schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:49:
[...]

Jammer dat het weer een bundel is.
Yup, maar daar kom je de komende tijd moeilijk onder uit denk ik bij dit soort winkels. Die proberen gewoon wat extra winst te maken op een schaars product dat ze maar in beperkte mate aan kunnen bieden.

Op zich prima als het bundels zijn met een extra controller en 1 of 2 games. Persoonlijk vind ik het voornamelijk jammer als er andere hardware in de bundel zit waar veel mensen nooit gebruik van zullen maken ( zoals in dit geval de headset ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik heb me net bij de lokale Intertoys op de wachtlijst laten zetten voor het geval dat. Stonden er niet mega veel op daar. Ook daar helaas weer een bundel.

Hij had eerder die dag iemand die hij direct ook van de lijst had afgehaald omdat hij had aangegeven hem op marktplaats te gaan zetten…

Mocht ik niet eerder kunnen slagen dan ga ik we proberen ipv de bundel die geboden is met 2 games waar ik niet op zit te wachten kan ‘inruilen’ voor Death Stranding + vooraf betaalde pre-order voor Horizon Zero Dawn… ik denk dat iedereen die een PS5 heeft inmiddels wel Miles Morales heeft dus op MP zal het niet heel veel opleveren.

Ik had de voorkeur voor de Digital maar die kreeg men in verhouding enorm weinig binnen. Zo’n 5 op de 100 was digital… daar hoef je dan alleen een extra controller bij af te nemen maar die zijn dus erg schaars…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• entony10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 20:18
SanderBos schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

Ik zou voor je het opgeeft (en anderen het opgeven) in ieder geval nog even de wekker zetten voor komende woensdag tussen 7:30 en 8:00, en in die periode of bol zelf of dit forum een aantal keer checken.

Want de laatste 2 (grote, kale) drops van bol waren woensdag 4 augustus rond 7:53 en woensdag 8 september rond 7:45, dus er is daar wel echt een patroon waarneembaar.

(Geen garanties natuurlijk, ik werk niet voor bol en heb ook niet via bol gekocht, die laatste drop was ook niet de eerste van de maand, maar een week later)
Vanaf ongeveer 07:35 tot 08:05 geprobeerd, maar zonder geluk helaas.. Op het laatst wel mijn IP adres geblokkeerd waardoor ik niet meer op de website mocht. Te veel F5 denk ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
entony10 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:10:
[...]

Vanaf ongeveer 07:35 tot 08:05 geprobeerd, maar zonder geluk helaas.. Op het laatst wel mijn IP adres geblokkeerd waardoor ik niet meer op de website mocht. Te veel F5 denk ik 8)7
In September was het de 2e woensdag van de maand, dus tja, nog niet echt een betrouwbaar patroon vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Zelfde hier. Afgelopen uur zitten wachten en F5'en, maar ik heb niks voorbij zien komen.
Vingers gekruist voor Amazon vandaag dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
[...]

Ik was iets zuiniger met m'n F5. Na 08:05 is er ook niets veranderd.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
ParaLogic schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

Hier hetzelfde, staat nu ook voor morgen ingepland. Dikke prima voor mij, toch nog niet echt tijd om er gelijk in te duiken ;( :)
Gaat de bezorging voor vandaag bij jou nog door? Bij mij is het inmiddels naar morgen uitgesteld, maar Nedgame heeft heeft het pakketje nog niet aan PostNL afgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nedgame Wel een mooi pakket deze keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Een pakket met 3 games én een extra controller voor iets minder dan 800 euro...

Maar goed, al zou ik hem willen krijg ik toch alleen maar een loop van Captcha verzoeken en wanneer ik er dan doorheen kom dan is het of;

'503 Service Unavailable No server is available to handle this request.'
of
'Error 520 Ray ID: 699dc9457e660c11 • 2021-10-06 09:15:40 UTC Web server is returning an unknown error'

:+ :+ :+

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 06-10-2021 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaLogic
Mithrildor schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:19:
[...]

Gaat de bezorging voor vandaag bij jou nog door? Bij mij is het inmiddels naar morgen uitgesteld, maar Nedgame heeft heeft het pakketje nog niet aan PostNL afgegeven.
Precies hetzelfde hier. Denk dat ze alvast verzendlabels aan hebben gemaakt maar het nog niet aan hebben geboden aan PostNL. Beetje jammer dat je dan wel een verzendbevestiging krijgt en een verwachte levertijd van PostNL 8)7

Vooral gezien het een product is waar veel mensen voor bij de deur bivakkeren om het zo snel mogelijk in ontvangst te nemen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
ParaLogic schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:57:
[...]

Precies hetzelfde hier. Denk dat ze alvast verzendlabels aan hebben gemaakt maar het nog niet aan hebben geboden aan PostNL. Beetje jammer dat je dan wel een verzendbevestiging krijgt en een verwachte levertijd van PostNL 8)7

Vooral gezien het een product is waar veel mensen voor bij de deur bivakkeren om het zo snel mogelijk in ontvangst te nemen :P
Volgens de klantenservice van Nedgame wordt ie vandaag opgehaald door PostNL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:22
[...]

CC: @Raymond P @Voxalizer @faust2016

Ja, mijn excuses, ik had ook al gezegd ik heb geen bijzondere kennis of zo, maar ik had wel echt in mijn kop zitten dat ik een betrouwbare tip gaf.
Vorige maand had ik ook een soortgelijk postje gemaakt, toen was het een week later maar toen viel de eerste woensdag op de eerste van de maand. nu is er niet zo'n bijzondere eerste woensdag.

Ik beloof hierbij plechtig dat ik geen PS5 drop voorspellingen zonder echt achterliggende info meer zal doen... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
@SanderBos Geen excuses nodig, het was imho het proberen waard.

Ik zit er zelf absoluut niet dicht genoeg op om uberhaubt een patroon te zien, dus waardeer je tip.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• entony10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 20:18
SanderBos schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Ja, mijn excuses, ik had ook al gezegd ik heb geen bijzondere kennis of zo, maar ik had wel echt in mijn kop zitten dat ik een betrouwbare tip gaf.
Vorige maand had ik ook een soortgelijk postje gemaakt, toen was het een week later maar toen viel de eerste woensdag op de eerste van de maand. nu is er niet zo'n bijzondere eerste woensdag.

Ik beloof hierbij plechtig dat ik geen PS5 drop voorspellingen zonder echt achterliggende info meer zal doen... :/
Geen probleem hoor! Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben gehad en dan was ik wel stom geweest om niet een paar keer (te veel) op F5 te hebben gedrukt ;) Volgende tips of ideeën dus zeker blijven delen zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

SanderBos schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Geen probleem, de gedachte was goed. We proberen het volgende week nog een keer! Liever een keertje te vaak gekeken dan een keer te weinig. Een bundelloze console is wel wat moeite waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Thalaron schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:11:
[...]

Een pakket met 3 games én een extra controller voor iets minder dan 800 euro...

Maar goed, al zou ik hem willen krijg ik toch alleen maar een loop van Captcha verzoeken en wanneer ik er dan doorheen kom dan is het of;

'503 Service Unavailable No server is available to handle this request.'
of
'Error 520 Ray ID: 699dc9457e660c11 • 2021-10-06 09:15:40 UTC Web server is returning an unknown error'

:+ :+ :+
Ik krijg een 404 error, maar had deze graag besteld. Liever dit dan een pakket met een headset of kabels die ik niet nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die zijn doppen open heeft, uitslag BCC is binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Als je toch wil zwichten voor een bundel: BEL JE GAME MANIA!
Kwam een bericht voorbij in de laagst telegram groep dat Game Mania voorraad zou hebben. Gebeld naar het filiaal in Utrecht, daar verkopen ze hem met Miles Morales & Death Stranding voor 610 euro.
1 per klant / account uiteraard.

En bij BCC was ik ook niet ingeloot, zoals velen andere duizenden met mij..

[ Voor 11% gewijzigd door faust2016 op 07-10-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 15:35
faust2016 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:42:
Als je toch wil zwichten voor een bundel: BEL JE GAME MANIA!
Kwam een bericht voorbij in de laagst telegram groep dat Game Mania voorraad zou hebben. Gebeld naar het filiaal in Utrecht, daar verkopen ze hem met Miles Morales & Death Stranding voor 610 euro.
1 per klant / account uiteraard.

En bij BCC was ik ook niet ingeloot, zoals velen andere duizenden met mij..
Alleen ter plekke of kun je er ééntje apart laten leggen om vanavond op te halen? Iets met werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Je bestelt aan de telefoon, en dan moet je hem binnen een week ophalen.
Pagina: 1 ... 496 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord