Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kapitein Merijn schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:21:
[...]

Bij Mediamarkt ook :F
Mensen zouden eens moeten stoppen met het aanmoedigen van dat soort praktijken. Koop gewoon een kale versie voor € 500,- bij Amazon. Tips genoeg in dit topic.
Haha makkelijker gezegd dan gedaan. Gisteren eindelijk een ps5 kunnen kopen bij de MM (bundel €690).

Had al een controller, dus het enige wat ik echt kan gebruiken is de game en de console zelf, maar goed om een partij als mediamarkt het kwalijk te nemen (die imho moeilijk kan concurreren met een partij als amazon)...

In ieder geval werkt dit scalpers tegen, maar ik had graag liever gewoon een bundle gezien met 1 controller + 3 games en geen headset. Maar ja ze moeten natuurlijk ook van die headsets af he ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
* knip * voegt niks toe, dien dan een TR in

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:49
StephaN900 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:13:
[...]

In ieder geval werkt dit scalpers tegen, maar ik had graag liever gewoon een bundle gezien met 1 controller + 3 games en geen headset. Maar ja ze moeten natuurlijk ook van die headsets af he ;)
Ik weet het niet hoor, of ze van die headsets af moeten. Ze moeten die dingen nu vast extra inkopen om ze in bundels te kunnen stoppen.

Ik denk dat het voor QWare een goede zaak is, die bundels, hopelijk volgen zij de PS5 perikelen ook nog een beetje anders gaan ze misschien straks nog per abuis denken dat er een markt voor hun spullen is.

Maar of MediaMarkt nu meer marge maakt of op een andere manier meer profijt heeft van het opnemen van dat soort accesoires in plaats van extra spelen vraag ik me af. De omzet en marge is vast vergelijkbaar, sterker spelen zijn duurder dus misschien zouden ze die liever opnemen.

Ik denk dat ze bij het 'samenstellen' van die bundels hebben gekeken naar "laten we er maar van alles wat aan toe voegen".

Jij had liever 3 extra games gezien, maar de kans dat je dan 3 spelen krijgt die je aanstaan is niet zo groot tenzij je alles speelt. En misschien koop je zelf nooit tweedehands, maar die spelen die nu altijd in die bundels figureren zijn nu echt heel goedkoop tweedehands om heldere aanbod/vraag redenen.
Ik heb 1 keer gekocht, voor de zoon van een ex-collega, een MediaMarkt bundel alweer lang geleden, en omdat ik wist dat die jongen altijd alleen single-player speelt vond ik het weer jammer dat er een extra controller bij zat, die gaat hij nooit gebruiken.
Dus het punt wat ik wil maken is dat je nooit iedereen tevreden kan maken als je als winkel voor het bundel concept gaat, hooguit door heel veel verschillende bundels te maken. En trouwens 3 maanden geleden was dat zo als je bij MM in de winkel kocht (ik heb zelf online gekocht), dat je ook gewoon zelf een bundel mocht samenstellen in de winkel als het totaalbedrag maar hoog genoeg was. Ik weet niet of ze dat nog steeds toestaan, hangt vast van het individuele filiaal/ verkoper af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:54
SanderBos schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:28:
[...]

Maar of MediaMarkt nu meer marge maakt of op een andere manier meer profijt heeft van het opnemen van dat soort accesoires in plaats van extra spelen vraag ik me af. De omzet en marge is vast vergelijkbaar, sterker spelen zijn duurder dus misschien zouden ze die liever opnemen.
[...]
Natuurlijk hebben ze daar wel profijt van. Ik weet het marktaandeel van Mediamarkt niet, maar er zijn nu ruim 10 miljoen PS5's verkocht.
Als we er even vanuit gaan dat een bundel pakweg 100 euro aan de prijs toevoegt en 80% met een bundel verkocht wordt is dat globaal gezien een whopping 800 miljoen extra (gegarandeerde) omzet voor de industrie.

Grote bedrijven zoals Mediamarkt hebben ook leuke afspraken met leveranciers, verkoop X krijg Y korting.
Mediamarkt staat er zelfs om bekend om hun verkoopvolume te gebruiken om extra kortingen te bedingen tot op het punt dat sommige producten zelfs een specifiek Mediamarkt typenummer krijgen.

Ik kan mij voorstellen dat Sony of de Europese spellen distributeur ze een dikke vinger geeft of alleen deals aanbiedt die gelijk zijn aan wat de anderen aangeboden krijgen. Dan blijft dus zo'n accessoire maker over...

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 14:32

greatgonzo

schit-te-rend!

SanderBos schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:28:
En trouwens 3 maanden geleden was dat zo als je bij MM in de winkel kocht (ik heb zelf online gekocht), dat je ook gewoon zelf een bundel mocht samenstellen in de winkel als het totaalbedrag maar hoog genoeg was. Ik weet niet of ze dat nog steeds toestaan, hangt vast van het individuele filiaal/ verkoper af.
Dat is nog eens iets om te proberen.. Aangezien het toch franchises zijn willen ze vast wel onderling concureren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:34
Wat ik denk is dat de MediaMarkt alle PlayStation 5's van afgelopen tijd allemaal gebundeld hebben en afgelopen week verkocht. Het is maar afwachten wanneer er nu weer nieuwe te koop komen. Wellicht nog wat retouren aankomende week.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Jumpman schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:12:
Wat ik denk is dat de MediaMarkt alle PlayStation 5's van afgelopen tijd allemaal gebundeld hebben en afgelopen week verkocht. Het is maar afwachten wanneer er nu weer nieuwe te koop komen. Wellicht nog wat retouren aankomende week.
Bij Bol staat weer “Binnenkort leverbaar” bij de PS5.
Bij de laatste drop op woensdag 20 oktober stond dit een paar dagen voor de drop ook.
Morgen is het weer woensdag, dus vanaf half 8 ‘s ochtends de PS5 pagina controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 10:18

GekkeR

key = key

krablander schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:59:
[...]

Bij Bol staat weer “Binnenkort leverbaar” bij de PS5.
Bij de laatste drop op woensdag 20 oktober stond dit een paar dagen voor de drop ook.
Morgen is het weer woensdag, dus vanaf half 8 ‘s ochtends de PS5 pagina controleren.
Wel ter informatie: die melding is nooit vertrokken.
Succes though!

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieru2988
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-09 22:50
Er staat nu bij bol.com "binnenkort beschikbaar" ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Danieru2988 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:34:
Er staat nu bij bol.com "binnenkort beschikbaar" ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt.
Link? Ik zie alleen “Niet leverbaar” staan (Disc edition).

https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Ethiron schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:39:
[...]

Link? Ik zie alleen “Niet leverbaar” staan (Disc edition).

https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
bol dropt een x in 4 a 6 weken

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Amaze86 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:41:
[...]

bol dropt een x in 4 a 6 weken
I know, vind het alleen gek dat de een blijkbaar iets anders ziet staan dan ik op de productpagina.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 10:18

GekkeR

key = key

Ethiron schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:42:
[...]

I know, vind het alleen gek dat de een blijkbaar iets anders ziet staan dan ik op de productpagina.
Men doelt op linksbovenin (de melding onder "Playstation 5 Console").
Mogelijk moet je een PC browser hebben om het te zien.
Die melding is echter nooit weg geweest, dus een lage kans helaas.
Ik kan het weten want ik heb er ook een Woensdag voor gezeten :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Geen Amazon vandaag...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
* knip * doe normaal

[ Voor 107% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nevv
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-08 19:00
* knip * houdt het voortaan bij een TR

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
* knip *

[ Voor 137% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
* knip *

[ Voor 101% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:19

lord_fh

PS5

* knip * doe normaal

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

weet iemand eigenlijk hoe het in DLD gaat bij de Saturn en MM daar, ook bundels?
Anders hou ik DLD eens in de gaten

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37
Modbreak:Gezien er ook geen volwassen discussie gevoerd kan worden over bundels, is dit opgenomen in de topicwaarschuwing. Iedereen kan voor zichzelf uitmaken of ze een bepaalde bundel wel of niet de moeite vinden. Het is in ieder geval niet de bedoeling in dit topic maar te blijven klagen.

Laat staan elkaar aan te vallen...

PS: voor wat verduidelijking: de bundels mogen uiteraard nog gewoon besproken worden. Een opmerking hier en daar dat je het niet met een bepaalde bundel eens bent kan ook nog wel. Echter, als we gaan vervallen in "discussieren" over wat men wel en niet vind kunnen in een bundel, of simpelweg gaat lopen ranten/klagen/zeuren over de verkopende winkel, houd het daar meteen op.

[ Voor 36% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2021 15:56 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
game mania in lelystad heeft een kleine voorraad,

toen ik in de winkel was gingen er in een uur tijd al meerdere over de toonbank....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Klopt het dat ik een foutmelding krijg bij veel van de telegram kanalen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieru2988
hmr schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:54:
Klopt het dat ik een foutmelding krijg bij veel van de telegram kanalen?
ik heb zelf geen problemen met de telegram kanalen. ik zag wel dat de applicatie op mijn PC en Laptop is geüpdatet. misschien dat het daaraan ligt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krablander
Sony gaat binnenkort zelf de PS5 verkopen in Nederland

https://www.rtlnieuws.nl/...ChG0eHt9HmedBVtlhkb_2hZEw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooiers
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 29-11-2021
Voorlopig gaat het heel goed in Duitsland met die eigen distributie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ib1SDs2DCdXi4-tEeS0-duCKCPk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sykyFVbVJ0oOTWru69BkMH1P.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
nieuws: Sony begint 'binnenkort' met verkoop PlayStation 5 via eigen site in ... was ook een mogelijkheid geweest ;)

En volgens klantenservice in Duitsland is het alweer uitverkocht. Wat onzin is want er was nooit voorraad, dus die weten ook niet waar ze het over hebben.

Ook humor dat je al direct de stock checker bots ziet reageren op het PS_DE account over de aankondiging. Als ze dus niet het systeem zoals in USA hanteren (wachtrij à la EVGA voor de RTX 3000 series) dan weet je al waar binnenkort de hele drop te vinden is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Stond eerder vanochtend al op de frontpage:
nieuws: Sony begint 'binnenkort' met verkoop PlayStation 5 via eigen site in ... ;)
Ben benieuwd of dit het kopen van een PS5 makkelijk maakt of moeilijker omdat er misschien minder units zijn voor retailers. Het lijkt me wel een kanaal om een unit zonder verplichte bundel te kopen.

Momenteel kun je hier de Duitse pagina al bereiken. In de gaten houden wanneer we vanuit NL ook kunnen gaan bestellen.
https://direct.playstation.com/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

yeeha!! Gelukt bij Amazon FR! *O*

Voor 513 de disc, inc verzenden

Was klik, klik klik, en toen was ik bang dat ik het liet bezorgen op mn Mc Donalds Prime adres in Parijs, maar stond gelukkig toch goed :7

[ Voor 8% gewijzigd door greatgonzo op 10-11-2021 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
greatgonzo schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:42:
yeeha!! Gelukt bij Amazon FR! *O*

Voor 513 de disc, inc verzenden

Was klik, klik klik, en toen was ik bang dat ik het liet bezorgen op mn Mc Donalds Prime adres in Parijs, maar stond gelukkig toch goed :7
Nice, mij was het bijna gelukt maar kreeg errors op het laatste scherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Hier (alweer) niks, mandje blijft leeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VTe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:05

VTe

Hier begint het inmiddels ook te jeuken, maar niet genoeg om voor een bundel, V&A of Marktplaats te gaan. Zelf de pagina's afgaan bij de verschillende shops levert ook nog niet zoveel op helaas, dus misschien moet ik toch maar eens gaan kijken naar Telegram. Of hopen dat https://direct.playstation.com/ snel met een NL variant komt (waar nu trouwens ook de UK is toegevoegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieru2988
VTe schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:54:
Hier begint het inmiddels ook te jeuken, maar niet genoeg om voor een bundel, V&A of Marktplaats te gaan. Zelf de pagina's afgaan bij de verschillende shops levert ook nog niet zoveel op helaas, dus misschien moet ik toch maar eens gaan kijken naar Telegram. Of hopen dat https://direct.playstation.com/ snel met een NL variant komt (waar nu trouwens ook de UK is toegevoegd).
ik zat er precies zo in zoals jij beschrijft, kan wel zeggen dat telegram heel erg handig is.
Het jeukt ontzettend om soms te bestellen, maar dan zie je de prijzen voor een bundel.. Bij de vrienden op V&A idem en dan is wachten op een normale prijs niet eens zo gek.
Telegram automatisch starten met je PC of laptop is ook een aanrader dan zie je 'altijd' waar er voorraad is. Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
VTe schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:54:
Op Twitter zie je na online komen van de Playstation direct store direct de stortvloed aan out-of-stock berichten voorbij komen.
Nergens is echter aangekondigd of gezegd dat ze ook meteen de console gaan verkopen. DE heeft tot op heden niets verkocht en UK lijkt hetzelfde te gebeuren.

Zal wel pas iets aangeboden worden zodra alle landen aangesloten zijn.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Ik heb vorig jaar een kunnen kopen, maar een vriend wil nu graag gebruik maken van de Telegrambot om er een te kunnen kopen. Is deze nog beschikbaar

• mxmemx
  • Laatst online: 09-09 14:41
@de Foarsitter ikzelf heb gemerkt dat praktisch geen enkele telegrambot meer update dus ben er bang voor helaas. Mocht je er 1 tegenkomen please let me know

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 08:21
mxmemx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:18:
@de Foarsitter ikzelf heb gemerkt dat praktisch geen enkele telegrambot meer update dus ben er bang voor helaas. Mocht je er 1 tegenkomen please let me know
De usual suspects die een paar pagina's terug gelist zijn werken nog steeds. Ik heb gister en/of eergisteren in ieder geval nog een aantal meldingen gehad van amazon.fr.

Los daarvan is het afgelopen week, misschien 2 weken gewoon wat rustiger. Daarvoor zijn er echter een best aantal drops geweest!

Zou dus gewoon telegram lekker aan laten staan en wachten tot er weer drops voorbij komen :)

• Jeffrey
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 16:28

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

reeging schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:20:
[...]

De usual suspects die een paar pagina's terug gelist zijn werken nog steeds. Ik heb gister en/of eergisteren in ieder geval nog een aantal meldingen gehad van amazon.fr.

Los daarvan is het afgelopen week, misschien 2 weken gewoon wat rustiger. Daarvoor zijn er echter een best aantal drops geweest!

Zou dus gewoon telegram lekker aan laten staan en wachten tot er weer drops voorbij komen :)
Idd.. Gisteren Amazon DLD en FR. Vorige week toevallig niets op Amazon (maar heel veel media markt online en in de winkel). Die week daarvoor DLD, UK, SP

Komt echt wel wat door

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:21
Denk dat die lui van MediaMarkt momenteel wel wat anders aan hun hoofd hebben :)

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• RobinR
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-09 21:47
Ik zit op dit moment m'n Amazon DE en FR in te stellen om een PS5 proberen te bemachtigen. Wat hebben jullie met het factuuradres gedaan van Prime? Ik zag iemand het adres van de lokale McDonalds pakken, is dat ook gewoon een optie?

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:06
RobinR schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:25:
Ik zit op dit moment m'n Amazon DE en FR in te stellen om een PS5 proberen te bemachtigen. Wat hebben jullie met het factuuradres gedaan van Prime? Ik zag iemand het adres van de lokale McDonalds pakken, is dat ook gewoon een optie?
Waarom ? Je kan prima in DE bestellen met een NL adres.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

• RobinR
kdeboois schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:29:
[...]

Waarom ? Je kan prima in DE bestellen met een NL adres.
Ik heb begrepen dat je voor een DE bestelling Prime nodig hebt? Of is dat alleen voor bestellingen in FR en UK? Voor Prime moet het factuuradres in ieder geval in het land van aanvraag liggen, in dit geval DE. Maar ik kan het mis hebben

[ Voor 0% gewijzigd door RobinR op 11-11-2021 18:38 . Reden: EN -> UK ]

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:06
RobinR schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:01:
[...]

Ik heb begrepen dat je voor een DE bestelling Prime nodig hebt? Of is dat alleen voor bestellingen in FR en EN? Voor Prime moet het factuuradres in ieder geval in het land van aanvraag liggen, in dit geval DE. Maar ik kan het mis hebben
Heb in DE UK en IT besteld zonder ook maar iets aan te passen. FR weet ik niet. Waar is EN ?

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

volgens mij allemaal verschillend.. bij de ene prime moet het factuuradres voor prime in het land van herkomst zijn, voor andere maakt het niet uit.

Ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en de lokale mc Donalds kiezen als factuuradres voor prime. Daarna kun je prima je eigen adres invullen als bezorgadres.

(let wel ff op dat je nadat je prime hebt afgesloten, je eigen adres selecteerd, blijft daarna wel standaard denk ik. Zou sneu zijn als je vanwege de rush en de snelheid van het bestellen, je PS5 laat bezorgen bij de Mac :D )

• krablander
RobinR schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:25:
Ik gebruikte het adres van het Amazon warehouse in Lauwin-Planque, Frankrijk. Mocht mijn pakket verkeerd bezorgd worden bij het factuur adres, dan komt ie in ieder geval goed terecht bij de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinR
krablander schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:38:
[...]

Ik gebruikte het adres van het Amazon warehouse in Lauwin-Planque, Frankrijk. Mocht mijn pakket verkeerd bezorgd worden bij het factuur adres, dan komt ie in ieder geval goed terecht bij de verkoper.
Dat is ook slim inderdaad. Ik ben voor nu met het adres van de McDonald uit de hoofdstad van het land gegaan, dus heb nu in UK, IT, DE, FR en ES een Prime account gemaakt, maar op alle accounts mijn eigen adres als hoofdadres ingesteld. Bovendien op elk factuuradres mijn eigen +3106 nummer zodat ze me kunnen bellen mocht er iets mis gaan (zal vast wel niet). Nu is het hopen op nieuwe supply drops op een van de AZ websites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
RobinR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:49:
[...]

Dat is ook slim inderdaad. Ik ben voor nu met het adres van de McDonald uit de hoofdstad van het land gegaan, dus heb nu in UK, IT, DE, FR en ES een Prime account gemaakt, maar op alle accounts mijn eigen adres als hoofdadres ingesteld. Bovendien op elk factuuradres mijn eigen +3106 nummer zodat ze me kunnen bellen mocht er iets mis gaan (zal vast wel niet). Nu is het hopen op nieuwe supply drops op een van de AZ websites
Is het niet zo, dat je voor ieder Prime account moet betalen? Weliswaar maar EUR 2,99 of zo per maand, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
gr1542 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:55:
[...]

Is het niet zo, dat je voor ieder Prime account moet betalen? Weliswaar maar EUR 2,99 of zo per maand, maar dan nog.
Prijzen kunnen per land verschillen maar de eerste maand is een gratis proefperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinR
gr1542 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:55:
[...]

Klopt, in alle landen behalve UK is de proefperiode 1 maand, in de UK 2 weken. Dus ik heb agendameldingen ingesteld over een maand om tegen die tijd te voorkomen dat er 30 euro aan Prime van m'n CC wordt afgeschreven.

Met andere woorden: ik gok/hoop erop binnen deze gratis proefperiode een PS5 te bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinR
greatgonzo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:56:
[...]

Idd.. Gisteren Amazon DLD en FR. Vorige week toevallig niets op Amazon (maar heel veel media markt online en in de winkel). Die week daarvoor DLD, UK, SP

Komt echt wel wat door
Wat is DLD en SP? UK spreekt voor zich

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

O sorry.. De (Duitsland) en ES (Spanje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 08:21
RobinR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:03:
[...]

Klopt, in alle landen behalve UK is de proefperiode 1 maand, in de UK 2 weken. Dus ik heb agendameldingen ingesteld over een maand om tegen die tijd te voorkomen dat er 30 euro aan Prime van m'n CC wordt afgeschreven.

Met andere woorden: ik gok/hoop erop binnen deze gratis proefperiode een PS5 te bemachtigen
Indien je een gratis proefperiode hebt kan je het op voorhand al uitzetten zodat je het niet kan vergeten.

De trial periode is een vastgezette periode die indien je hem op voorhand al opzegt doorloopt tot de initiële eindtijd.

Let wel, dit is alleen bij een trial, een gewoon abonnement stopt DIRECT bij opzeggen en dan krijg je een eventueel overschot teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
RobinR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:03:
[...]

In de UK is de proef periode 2 maanden. Na 1 maand kan je deze nog een extra maand verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinR
krablander schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:06:
[...]

In de UK is de proef periode 2 maanden. Na 1 maand kan je deze nog een extra maand verlengen.
Misschien heb ik wat over het hoofd gezien, maar ook toen ik net nog even ging checken was de proefperiode echt maar 2 weken. Waar heb je gezien dat de UK proefperiode 1/2 maanden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
RobinR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:13:
[...]

Misschien heb ik wat over het hoofd gezien, maar ook toen ik net nog even ging checken was de proefperiode echt maar 2 weken. Waar heb je gezien dat de UK proefperiode 1/2 maanden is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S88eAddxwLn1q-A241SgKqPHGPo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/njrhM4730rpfgU5rAIbpLIM6.png?f=fotoalbum_large

De tweede gratis maand krijg je een email voor als je eerste maand bijna afloopt

[ Voor 6% gewijzigd door krablander op 12-11-2021 13:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Leejjon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 10:47
De Nederlandse versie van direct.playstation.com is sinds vannacht online (gister middag nog niet in ieder geval). Er staat bij mij dat beide versies (disc & digital) niet beschikbaar zijn. Ik vraag mij af of die wel beschikbaar waren toen de site online kwam.
https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 10:34

Katwijck1

So little time to spend

Leejjon schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:03:
De Nederlandse versie van direct.playstation.com is sinds vannacht online (gister middag nog niet in ieder geval). Er staat bij mij dat beide versies (disc & digital) niet beschikbaar zijn. Ik vraag mij af of die wel beschikbaar waren toen de site online kwam.
Vanochtend omstreeks 08:00 beiden ook niet beschikbaar. Betwijfel dat ze het wel zijn geweest :-(

Exploring the island of Tsushima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Leejjon schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:03:
Tot op heden heeft nog geen enkel land een drop van de PS5 consoles gehad. Twitter meld ook alleen dat de winkel online is, ze reppen nergens over de consoles.

Verwacht zelf dat ze deze week zullen droppen, maar reken erop dat alle bots allang ingesteld zijn hiervoor. Tenzij ze met een e-mailinschrijving gaan werken ben je eigenlijk haast kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTe

VTe

Ik ben benieuwd hoe het daar zal gaan. In de FAQ staat:
1) Hoe koop ik een PS5-console?

Om een PS5-console te kopen moet je een account voor PSN hebben en zijn aangemeld bij direct.playstation.com.

Aanmelden/nu registreren

Wegens de grote vraag zijn PS5-consoles beperkt tot 1 per huishouden.
Ik hoop dat ze huishouden dan zien als account, dat zou het wat eerlijker houden allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postman
Om 11:30 begint de drop op de UK website. Wachtrij is nu actief. Je hebt hier in NL niks aan, maar interessant om te zien hoe de drop daar verloopt.

Edit: nou dat was een lachertje. Wat een aanfluiting weer, alles naar de bots en een gewone sterveling was al blij met een wachtrij positie van 17000. Zelfs de mensen met 2000 hadden geen enkele kans :')

[ Voor 42% gewijzigd door Postman op 15-11-2021 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

Postman schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:28:
Om 11:30 begint de drop op de UK website. Wachtrij is nu actief. Je hebt hier in NL niks aan, maar interessant om te zien hoe de drop daar verloopt.

Edit: nou dat was een lachertje. Wat een aanfluiting weer, alles naar de bots en een gewone sterveling was al blij met een wachtrij positie van 17000. Zelfs de mensen met 2000 hadden geen enkele kans :')
Dat streeft het doel dan ook alweer voorbij..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VTe

VTe

De wachtrij voor Nederland is ook open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
VTe schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:08:
Na een queue in de shop: niet op voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric--
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 21:46
Is helaas een test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensVerlaak
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:33
Ik ben er doorheen maar ik zie dat hij niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Is al uitverkocht…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
Ik was iets voor 12 ook ingelogd, maar denk dat er geen voorraad geweest is hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooiers
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 29-11-2021
De kansen zullen de komende tijd helaas kleiner worden en niet groter dat je er eentje kan kopen. Rond deze periode stijgt de vraag enorm en het aanbod daalt: https://www.forbes.com/si...-about-to-get-even-worse/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hooiers schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:15:
De kansen zullen de komende tijd helaas kleiner worden en niet groter dat je er eentje kan kopen. Rond deze periode stijgt de vraag enorm en het aanbod daalt: https://www.forbes.com/si...-about-to-get-even-worse/
offtopic:
Al enige tijd ben ik op zoek naar betrouwbare (bron) informatie omtrent de Xbox, PlayStation en Switch, mijn ervaringen nu zijn dat de meesten gewoon bestaan uit 'losse flodders' en vaak kreten bevatten zoals 'vermoedelijk' 'misschien' 'waarschijnlijk' of 'Uit niet bevestigde bronnen' Voor mij zijn dat niets meer dan klickbates. Lang verhaal kort - is Forbes betrouwbaar en weet je er wellicht meer?

Alvast bedankt voor je gedane moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejjon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 10:47
Waar zag je die wachtrij dan, gewoon op de product pagina?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VTe

VTe

Leejjon schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:35:
[...]

Waar zag je die wachtrij dan, gewoon op de product pagina?
Door naar de productpagina van de PS5 proberen te gaan. Toen kwam de wachtrij-melding tevoorschijn voordat je door kon worden gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
VTe schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:38:
[...]

Door naar de productpagina van de PS5 proberen te gaan. Toen kwam de wachtrij-melding tevoorschijn voordat je door kon worden gezet.
Was een fout vanuit Sony. Per ongeluk het test evenement aangezet. De echte wachtrij zal een ander eventId hebben en is nog niet aangemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Voor de mensen in Frankrijk: vandaag gaat Playstation Direct de PS5 consoles droppen daar (dus FR only).

UK drop was om 11:30u CET, grote kans dat het bij FR ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Postman schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:30:
Voor de mensen in Frankrijk: vandaag gaat Playstation Direct de PS5 consoles droppen daar (dus FR only).

Dus je moet ingelogd zijn in het land van waar je bent? Of waar je PSN op hebt?

En je hebt zowieso PSN nodig?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Postman schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:30:

Drop was dus inderdaad om 11:30u CET. Was nu redelijk te doen om door de wachtrij te komen en iets te kopen, had zelf een wachtrij van 5 minuten en nog ruim de tijd om zowel de digi als disc in mandje te stoppen. Duurde best lang (15-20 minuten) voor de eerste OOS kwam.
Helaas niets kunnen kopen, geen adressen in FR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaface
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-07 09:55
Postman schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:04:
[...]

Drop was dus inderdaad om 11:30u CET. Was nu redelijk te doen om door de wachtrij te komen en iets te kopen, had zelf een wachtrij van 5 minuten en nog ruim de tijd om zowel de digi als disc in mandje te stoppen. Duurde best lang (15-20 minuten) voor de eerste OOS kwam.
Helaas niets kunnen kopen, geen adressen in FR.
Interessant om te zien dat het in Frankrijk dus wel (wat) rustiger ging dan in de UK. Ik zie bij de FAQ op de pagina van Sony het een en ander over invites staan, het is me echter niet helemaal duidelijk hoe dat dan zit. Moet je uiteindelijk ook echt een invite van Sony hebben om een PS5 aan te kunnen schaffen of is het gewoon een kwestie van op tijd op de pagina zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 22:20
Lunaface schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:07:
[...]

Ik zie bij de FAQ op de pagina van Sony het een en ander over invites staan, het is me echter niet helemaal duidelijk hoe dat dan zit. Moet je uiteindelijk ook echt een invite van Sony hebben om een PS5 aan te kunnen schaffen of is het gewoon een kwestie van op tijd op de pagina zijn?
Ik vond dit ook wel interessant en heb besloten om dit even na te vragen (vond het wel zo netjes om de naam van de medewerker eruit te halen):

****: Hallo, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met het PlayStation Direct-ondersteuningsteam. Mijn naam is ****. Hoe kan ik je vandaag helpen?

Let op: Vernieuw je scherm niet, omdat de chatsessie hierdoor wordt afgekapt. Bedankt!
Ik: Goedemiddag ****, ik heb een vraag over één van de veelgestelde vragen. Namelijk punt 3 "3) Ik heb een uitnodiging ontvangen om een PS5 te kopen. Hoe werd ik geselecteerd om een uitnodiging te ontvangen? Onze selectie is gebaseerd op eerdere interesses en PlayStation-activiteiten."
Ik: Houdt dit in dat hoe meer ik game, ik eerder kans heb op zo'n uitnodiging? Of hoe vaker ik playstation direct bezoek voor de ps5?
****: Goeiemiddag, ja je bent uitgenodigt omdat je veel actief bent. EN op basis van je interesse.
****: Ja, hoe vaker je online bent en gebruik maakt van het Playstation systeem
Ik: Ah, top. Houdt dit dan ook in dat de verkoop alleen op basis van uitnodiging gaat, of ook vrije verkoop? (Ik heb namelijk nog geen uitnodiging)
****: Op dit moment is er een sales event. Dus op dit moment heb je een uitnodiging nodig om een PS5 te kunnen kopen.
****: Je hebt helemaal gelijk.
Ik: Duidelijk! Bedankt voor de antwoorden!
****: Geen probleem daar ben ik voor.
****: Heeft u nog vragen voor mij waar ik u mee kan helpen?
Ik: Nee hoor, het is helemaal duidelijk zo. Dankjewel!
****: Dan wens ik u nog een hele fijne dag.

tl;dr: Als ik het goed heb begrepen is het op het moment dus alleen mogelijk om een ps5 aan te schaffen door middel van een invite. Deze krijg je op basis van je speeltijd en interesses binnen PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaface
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-07 09:55
JobKlimop schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:37:
[...]

Ik vond dit ook wel interessant en heb besloten om dit even na te vragen (vond het wel zo netjes om de naam van de medewerker eruit te halen):

****: Hallo, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met het PlayStation Direct-ondersteuningsteam. Mijn naam is ****. Hoe kan ik je vandaag helpen?

Let op: Vernieuw je scherm niet, omdat de chatsessie hierdoor wordt afgekapt. Bedankt!
Ik: Goedemiddag ****, ik heb een vraag over één van de veelgestelde vragen. Namelijk punt 3 "3) Ik heb een uitnodiging ontvangen om een PS5 te kopen. Hoe werd ik geselecteerd om een uitnodiging te ontvangen? Onze selectie is gebaseerd op eerdere interesses en PlayStation-activiteiten."
Ik: Houdt dit in dat hoe meer ik game, ik eerder kans heb op zo'n uitnodiging? Of hoe vaker ik playstation direct bezoek voor de ps5?
****: Goeiemiddag, ja je bent uitgenodigt omdat je veel actief bent. EN op basis van je interesse.
****: Ja, hoe vaker je online bent en gebruik maakt van het Playstation systeem
Ik: Ah, top. Houdt dit dan ook in dat de verkoop alleen op basis van uitnodiging gaat, of ook vrije verkoop? (Ik heb namelijk nog geen uitnodiging)
****: Op dit moment is er een sales event. Dus op dit moment heb je een uitnodiging nodig om een PS5 te kunnen kopen.
****: Je hebt helemaal gelijk.
Ik: Duidelijk! Bedankt voor de antwoorden!
****: Geen probleem daar ben ik voor.
****: Heeft u nog vragen voor mij waar ik u mee kan helpen?
Ik: Nee hoor, het is helemaal duidelijk zo. Dankjewel!
****: Dan wens ik u nog een hele fijne dag.

tl;dr: Als ik het goed heb begrepen is het op het moment dus alleen mogelijk om een ps5 aan te schaffen door middel van een invite. Deze krijg je op basis van je speeltijd en interesses binnen PSN.
Ah ja, thanks voor het delen! Jammer dat het op basis van activiteit binnen PSN gaat (voor mij dan.. heb geen playstation meer), maar opzich natuurlijk ook wat voor te zeggen om op die manier trouwe klanten te pakken die er nog geen hebben. Als dat ook echt een beetje is hoe ze selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
btw levert nedgame naar BE? Soms wel en soms niet.

Heb die ps5 bundel gekocht met die extra games en controller en vooruitbetalen gekozen ... dusja precies ook geen verzending bij.

Denk kans na betaling klein is om deze te ontvangen want tegen dat ze de betaling ontvangen zijn we weeral een dag of 2 later.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

JobKlimop schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:37:
[...]

Wat is dan de invite ? Is dit de mail die ik gisteren vanuit PlayStation heb ontvangen met als onderwerp "Bestel vanaf vandaag rechtstreeks bij PlayStation. %username% ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 22:20
Katwijck1 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:57:
[...]

Wat is dan de invite ? Is dit de mail die ik gisteren vanuit PlayStation heb ontvangen met als onderwerp "Bestel vanaf vandaag rechtstreeks bij PlayStation. %username% ?
Ik hoor het graag van je zodra je het weet, ik heb zelf nog geen mail ontvagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

JobKlimop schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:00:
[...]

Ik hoor het graag van je zodra je het weet, ik heb zelf nog geen mail ontvagen. :)
Aaahhh. Excuses ik dacht dat je die had gehad vandaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:02
Ik heb de mail wel ontvangen aan de hand van mijn username, maar als ik dan klik om te bestellen krijg je gewoon de melding "geen voorraad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:12
Ik heb de mail ook gehad. :9~

Het onderwerp van de mail is: Bevestigd! Jouw exclusieve uitnodiging om een PS5-console te bestellen

En de voorraad staat nu op 0 omdat het een sales event is. Dit event is enkel via de link in de uitnodiging en loopt 2 uur a.s. Donderdag, van 09:00 tot 11:00

En volgens mij gaat het ook op aankoop geschiedenis, ik kocht bijna al mijn spellen via de PSN store aanbiedingen, heb afgelopen jaar mijn PS4 Pro niet aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

Rob SOS schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:24:
Ik heb de mail ook gehad. :9~

Het onderwerp van de mail is: Bevestigd! Jouw exclusieve uitnodiging om een PS5-console te bestellen

En de voorraad staat nu op 0 omdat het een sales event is. Dit event is enkel via de link in de uitnodiging en loopt 2 uur a.s. Donderdag, van 09:00 tot 11:00

En volgens mij gaat het ook op aankoop geschiedenis, ik kocht bijna al mijn spellen via de PSN store aanbiedingen, heb afgelopen jaar mijn PS4 Pro niet aangeraakt.
Een dergelijke mail heb ik niet gezien. Lijkt meer een algemene e-mail te zijn geweest :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieru2988
Het lijkt op complete willekeur naar wie die mails zijn verstuurd. Wekelijks game ik op mijn ps4 en koop soms games in de PS Store maar heb geen enkele invite gezien. jammer weer :(

Heb de instellingen van mijn PS account gecheckt, mails voor marketing komen door. ook niks in de spam :|

[ Voor 23% gewijzigd door Danieru2988 op 16-11-2021 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:41
Danieru2988 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:55:
Het lijkt op complete willekeur naar wie die mails zijn verstuurd. Wekelijks game ik op mijn ps4 en koop soms games in de PS Store maar heb geen enkele invite gezien. jammer weer :(

Heb de instellingen van mijn PS account gecheckt, mails voor marketing komen door. ook niks in de spam :|
Heb de mail om 15:03 ontvangen, relatief later dan sommige tweakers hier. Misschien doen ze er even over om de mails te sturen naar iedereen.
Ik moet zeggen dat ik op een recent ps + abonnement na, weinig tot niets in de store koop. Ik doe wel mee met dat 'evenement' die ze momenteel houden, misschien telt dit ook bij je kansen om bij de random email invites te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ben er ook ingetrapt, krijg je een mailtje dat je een ps5 kan reserveren bij Sony...

...uitverkocht.

Briljante troll. _/-\o_ :P

Maar als het op basis van activiteit gaat had ik geen mailtje moeten krijgen, ik heb de PS4 al maanden niet meer aangehad.

En ga ik ook niet meer doen denk ik, zo gauw de ps5 normaal te bestellen is ga ik wel weer eens kijken of er wat leuks is om te spelen bij Sony. Aan de andere kant mis ik de ps ook niet echt op het moment dus we zien wel. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Flagg schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:41:
Ben er ook ingetrapt, krijg je een mailtje dat je een ps5 kan reserveren bij Sony...

...uitverkocht.

Briljante troll. _/-\o_ :P

Maar als het op basis van activiteit gaat had ik geen mailtje moeten krijgen, ik heb de PS4 al maanden niet meer aangehad.

En ga ik ook niet meer doen denk ik, zo gauw de ps5 normaal te bestellen is ga ik wel weer eens kijken of er wat leuks is om te spelen bij Sony. Aan de andere kant mis ik de ps ook niet echt op het moment dus we zien wel. :)
see you in 2023 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dat kan best gebeuren dan kan het ook zomaar 2024 worden of helemaal niet meer. Tegen die tijd ben ik wel helemaal over op streaming gamen vermoed ik. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
spietie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:51:
btw levert nedgame naar BE? Soms wel en soms niet.

Heb die ps5 bundel gekocht met die extra games en controller en vooruitbetalen gekozen ... dusja precies ook geen verzending bij.

Denk kans na betaling klein is om deze te ontvangen want tegen dat ze de betaling ontvangen zijn we weeral een dag of 2 later.
ik ben zover niet geraakt. site platgehamerd en tegen dat hij er weer doorkwam was alles weg :x
kan iemand bevestigen dat nedgame naar belgië shipped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
dafz0r schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:53:
[...]
ik ben zover niet geraakt. site platgehamerd en tegen dat hij er weer doorkwam was alles weg :x
kan iemand bevestigen dat nedgame naar belgië shipped?
Ja, ze shippen BE

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Net een PS5 gescoord op Amazon.uk voor mijn broertje.

Prijs was iets hoger €550 euro inclusief verzending, verkocht via Amazon direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katwijck1

Katwijck1

So little time to spend

Xlast88 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:28:
Net een PS5 gescoord op Amazon.uk voor mijn broertje.

Prijs was iets hoger €550 euro inclusief verzending, verkocht via Amazon direct
Grats, inmiddels weer OOO :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
Wat gebeurt er als Amazon het bedrag dubbel heeft gereserveerd op een CC? Wordt 1 afschrijving later automatisch weggehaald?

EDIT: beide reserveringen zijn zichtbaar op de CC

[ Voor 17% gewijzigd door krablander op 17-11-2021 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieru2988
krablander schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:17:
Wat gebeurt er als Amazon het bedrag dubbel heeft gereserveerd op een CC? Wordt 1 afschrijving later automatisch weggehaald?
Meestal wel, ik heb hetzelfde vaker gehad als ik met iDEAL betaal op Amazon NL of DE. zodra ze het bedrag maar één keer hebben vervalt de tweede.

* bij iDEAL betaling dan, ga uit dat dit hetzelfde is bij CC betalingen maar kan dit niet garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Laatst online: 09-09 14:41
Mag vrijdag bij gamemania mn p5 bundel ophalen, met deathloop en spiderman, maar ik hoef die spellen niet, kan ik dan gewoon na het afrekenen meteen zeggen dat ik ze wil omruilen voor tegoed? Normaal gesproken kan je een gesealde game binnen 24 uur kosteloos retourneren voor tegoed dus lijkt me dat dit ook zou moeten kunnen toch? Ik heb liever fifa en farming simulator/formule 1 voor mn geld dan die 2 games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 13:08
mxmemx schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:07:
Mag vrijdag bij gamemania mn p5 bundel ophalen, met deathloop en spiderman, maar ik hoef die spellen niet, kan ik dan gewoon na het afrekenen meteen zeggen dat ik ze wil omruilen voor tegoed? Normaal gesproken kan je een gesealde game binnen 24 uur kosteloos retourneren voor tegoed dus lijkt me dat dit ook zou moeten kunnen toch? Ik heb liever fifa en farming simulator/formule 1 voor mn geld dan die 2 games.
Nee ze nemen hem over voor de normale inruilwaarde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
TrueGamer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:14:
[...]

Nee ze nemen hem over voor de normale inruilwaarde...
Wat een streek zeg, game is gloednieuw..
Pagina: 1 ... 500 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord