Toon posts:

[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

Pagina: 1 ... 493 494 495 Laatste
Acties:

Anoniem: 1633648

Verschillende, maar exacte weet ik niet. Zelf specifiek opzoek naar een digital en heb er een met ps+ 12 maanden, extra controller en dock. Opzich allemaal nuttig.

• Megalodon86
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21-09 09:10

Megalodon86

Enzyme X

Anoniem: 1633648 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:42:
[...]

Verschillende, maar exacte weet ik niet. Zelf specifiek opzoek naar een digital en heb er een met ps+ 12 maanden, extra controller en dock. Opzich allemaal nuttig.
Waarschijnlijk de bekende MM bundels zoals die al weken langskomen.

De dock is niet de officiële toch? Die zou ik niet gebruiken :X

• Stevenlameris
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 19-09 16:57
Anoniem: 1633648 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:42:
[...]

Als ik bel geven ze aan dat er niets op voorraad is. Iemand enig idee waarom er blijkbaar wel fysiek voorraad is maar dat de klantenservice zegt van niet?

Stevenlameris schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:34:
[...]

Als ik bel geven ze aan dat er niets op voorraad is. Iemand enig idee waarom er blijkbaar wel fysiek voorraad is maar dat de klantenservice zegt van niet?
Misschien omdat het op is? Maar de klantenservice van MediaMarkt zou ik sowieso niet vertrouwen...

• TheSearch
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 20-09 02:30
Zojuist bij MM the wall in Utrecht geweest. Er is inderdaad fysieke voorraad aanwezig. Ze hebben enkel digitale PS5 bundels met allerlei accessoires. Modellen met disk hebben ze dus NIET op voorraad. Er waren er nog zo’n 28 aanwezig toen ik langs ging. Ik zelf ben op zoek naar de variant met disc, dus voor de liefhebber ligt er nog kans.

Tevens had ik van te voren de servicedesk van de mediamarkt gebeld, zoals hierboven al vermeld, zijn de ervaringen met hen wisselend. Ik had dit keer toevallig een vriendelijke meneer aan de lijn die inderdaad aangaf dat er geen voorraad online werd weergegeven voor dit product (wat hij erg vreemd vond). Nadat hij de moeite nam om het filiaal zelf te bellen, gaf hij aan dat er toch fysieke voorraad was en dat ze die asap ook online gaan zetten (er was hoogstwaarschijnlijk sprake van een foutje). Al gaf hij ook aan dat de kans bestaat dat er in het filiaal bewust is besloten om alleen fysieke verkoop toe te staan in verband met scalpers.

• Stevenlameris
TheSearch schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:00:
Zojuist bij MM the wall in Utrecht geweest. Er is inderdaad fysieke voorraad aanwezig. Ze hebben enkel digitale PS5 bundels met allerlei accessoires. Modellen met disk hebben ze dus NIET op voorraad. Er waren er nog zo’n 28 aanwezig toen ik langs ging. Ik zelf ben op zoek naar de variant met disc, dus voor de liefhebber ligt er nog kans.

Tevens had ik van te voren de servicedesk van de mediamarkt gebeld, zoals hierboven al vermeld, zijn de ervaringen met hen wisselend. Ik had dit keer toevallig een vriendelijke meneer aan de lijn die inderdaad aangaf dat er geen voorraad online werd weergegeven voor dit product (wat hij erg vreemd vond). Nadat hij de moeite nam om het filiaal zelf te bellen, gaf hij aan dat er toch fysieke voorraad was en dat ze die asap ook online gaan zetten (er was hoogstwaarschijnlijk sprake van een foutje). Al gaf hij ook aan dat de kans bestaat dat er in het filiaal bewust is besloten om alleen fysieke verkoop toe te staan in verband met scalpers.
Net ook maar langs gegaan. Nog 1 digitaal exemplaar aanwezig (bundel 17:07). Telefonisch werd gemeld dat er niets aanwezig was.

Stevenlameris schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:07:
[...]

Net ook maar langs gegaan. Nog 1 digitaal exemplaar aanwezig (bundel 17:07). Telefonisch werd gemeld dat er niets aanwezig was.
Nee dat klopt niet? Er staat één 'showbundel' en de rest van de voorraad staat in de opslag?

• Stevenlameris
Anoniem: 1633648 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:10:
[...]

Nee dat klopt niet? Er staat één 'showbundel' en de rest van de voorraad staat in de opslag?
Hmm. Zou kunnen. Toen ik het vroeg was dit er toevallig een die vandaag binnen is gekomen.
Maar dat kan natuurlijk een verhaaltje zijn. Zodat ik hem mee ga nemen.

Wil echter een disc versie. Eventueel met bundel. Doorzoeken dus.

[Voor 18% gewijzigd door Stevenlameris op 01-09-2021 17:12]

• moca
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:33
Anoniem: 1633648 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:10:
[...]

Om welke bundels gaat het? Ga ik zo ook even die kant op.

• Stevenlameris
moca schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:12:
[...]

Om welke bundels gaat het? Ga ik zo ook even die kant op.
Bundel met 12 maanden ps+ Extra controller en oplaad ding voor controllers. €580 dacht ik

• moca
Stevenlameris schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:15:
[...]

Bundel met 12 maanden ps+ Extra controller en oplaad ding voor controllers. €580 dacht ik
Duidelijk thanks!

• lord_fh
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:23
Mijn vriendin is even gegaan vanuit hilversum, mooi 1 kunnen scoren voor 5 uur 😎

• erickov
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:57
lord_fh schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:58:
Mijn vriendin is even gegaan vanuit hilversum, mooi 1 kunnen scoren voor 5 uur 😎
Eindelijk gelukt dus, gefeliciteerd. Ik heb die van mij inmiddels ook binnen via BCC.

Succes allemaal met de jacht :)

Uncomfortable silence can be so loud...

• lord_fh
erickov schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:03:
[...]

Eindelijk gelukt dus, gefeliciteerd. Ik heb die van mij inmiddels ook binnen via BCC.

Succes allemaal met de jacht :)
Thanks !! Zeker, echt heel blij mee, 12mnd abo en controller vindk prima, beiden toch nodig. Voelt toch wat "raar" dat de hunt nu over is, ben wel echt hyped en blijf dit topic zeker volgen , t was een enerverende zoektocht haha!

lord_fh schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:07:
[...]

Thanks !! Zeker, echt heel blij mee, 12mnd abo en controller vindk prima, beiden toch nodig. Voelt toch wat "raar" dat de hunt nu over is, ben wel echt hyped en blijf dit topic zeker volgen , t was een enerverende zoektocht haha!
Haha toch wel leuk om te lezen dat er dus mensen naar The Wall afreizen. Twijfelde even om het hier te melden dat er voorraad was. Ik ging samen met mijn vriendin op goed geluk even kijken voor een PS5 of XSX. *O*

• Raymon89
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21-09 09:46
Aan de mensen die eerder aan een BCC loting meegedaan hebben: binnen welke tijd na sluiting inschrijving doen ze de loting? En krijg je ook bericht als je niet ingeloot bent?

• Timx2
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18:33
Raymon89 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:33:
Aan de mensen die eerder aan een BCC loting meegedaan hebben: binnen welke tijd na sluiting inschrijving doen ze de loting? En krijg je ook bericht als je niet ingeloot bent?
Dat laatste kan ik bevestigen… toen had ik helaas pech…

• erickov
Raymon89 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:33:
Donderdag (dag na sluiting)kreeg ik bericht dat ik was ingeloot (broertje ook, maar dat hij niet was ingeloot). Vrijdag betaallink (let op dat je binnen 24 uur betaalt! Bij mij kreeg ik een error op de link. Via bcc zakelijk bellen kreeg ik meteen een nieuwe betaallink). Maandag verzending. Dinsdag was alles binnen.

Overigens, zorg dat je op de bevestigingslink klikt om je inschrijving te bevestigen! Zowel ik als m’n broertje waren dat bijna vergeten. Echt heel nadrukkelijk werd het niet vermeld namelijk.

[Voor 14% gewijzigd door erickov op 01-09-2021 20:56]

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:35

greatgonzo

schit-te-rend!

kun je ergens meeloten voor een losse disc editie? Ik zie nu alleen digital edties met gare meuk erbij

• Multimediaknaller
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20:55

Multimediaknaller

Gerard 🚜 Oet Grunn 🐄 🐖 🐓

Net de mail ontvangen van BBC,

Ach gut wat jammer... jij bent niet ingeloot voor de PlayStation 5. We begrijpen dat je nu woedend bent, maar we hebben miljoenen inschrijvingen ontvangen en kunnen jammer genoeg niet iedereen voorzien van een mega prul zoals de PlayStation 5.

Zodra wij weten wanneer de volgende verkoop plaatsvindt, houden wij dit natuurlijk geheim. Deze zijn namelijk voor ons eigen BCC personeel, dan pis je dus weer naast de pot.

Met vriendelijke groet,
Het BCC team

:9

Klik hier als u het niet eens bent met de moderatie van dit forum.

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 20:48
Disk versie beschikbaar Gamemania Hilversum!

Wel verplicht 2 spellen bij kopen.

• Rivandu
  • Laatst online: 20-09 21:58
elaho schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:53:

Top, dan kies ik Quake 1 en Megarace voor een totaal van 5 euro.

• elaho
  • Laatst online: 20:48
Nee ghost of tushima en Ratchet moet je er bij kopen. 😂

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

dit is natuurlijk fantastisch voor die retailzaken.
Die smeren je spul aan waar ze anders niet vanaf komen, omdat het de meeste toch om de PS5 te doen is.

Nog even en je bent bij de MM verplicht er een koelkast bij aan te schaffen

• erickov
Multimediaknaller schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:00:

Ach gut wat jammer... jij bent niet ingeloot voor de PlayStation 5. We begrijpen dat je nu woedend bent, maar we hebben miljoenen inschrijvingen ontvangen en kunnen jammer genoeg niet iedereen voorzien van een mega prul zoals de PlayStation 5.

Zodra wij weten wanneer de volgende verkoop plaatsvindt, houden wij dit natuurlijk geheim. Deze zijn namelijk voor ons eigen BCC personeel, dan pis je dus weer naast de pot.

Met vriendelijke groet,
Het BCC team

Hahaha, was dit echt de inhoud? Geniaal 😂

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20:34
erickov schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:20:
[...]

Haha nee natuurlijk niet, vooral die 2e alinea kun je als winkel zijnde echt niet zeggen, waarschijnlijk heeft al het personeel dat er een wil er allang een dus als ze nog meer voor het personeel zouden houden zou dat enkel goed zijn voor scalping door het personeel.

The pen is mightier than the sword, except in games.

• tweegroenethee
  • Laatst online: 21-09 09:56
greatgonzo schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:00:
dit is natuurlijk fantastisch voor die retailzaken.
Die smeren je spul aan waar ze anders niet vanaf komen, omdat het de meeste toch om de PS5 te doen is.
Volgens de game mania medewerker krijgen ze dit vanuit Sony te horen, vraag mij echter af of dit waar is gezien iedere winkel ander bundels verkoopt.

• lord_fh
tweegroenethee schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:33:
[...]

Volgens de game mania medewerker krijgen ze dit vanuit Sony te horen, vraag mij echter af of dit waar is gezien iedere winkel ander bundels verkoopt.
En vergeet niet, bij intertoys kan je ze zo kopen zonder bundel. Als je het mij vraagt dus dikke BS om maar van de discussie af te zijn

• pinokkia
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21-09 14:05
Multimediaknaller schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:00:

Met vriendelijke groet,
Het BCC team

Geweldig. Maar dat zou nooit zo gecommuniceerd worden naar klanten.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

lord_fh schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:38:
[...]

En vergeet niet, bij intertoys kan je ze zo kopen zonder bundel. Als je het mij vraagt dus dikke BS om maar van de discussie af te zijn
"zo" kopen lukt daar niet, ze krijgen de restjes van de MM, echt maar een paar setjes per keer gaven ze mij telefonisch aan.. En dus daar wachtrijen van bijna een jaar op die manier.

Dan gaat de MM misschien sneller, maar zit je dus met die gare meuk

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 01:22
tweegroenethee schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:33:
[...]

Dikke BS idd. Sony gaat echt niet zeggen doe er maar wat qware shit bij of een steelseries headset :9

PC : Ryzen 7 5800x / RTX 3080 / 32 GB DDR4 @ 3600

• Stevenlameris
elaho schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:53:

Balen dat ik dat nu pas zie. Maar ach, was vanmorgen aan het werk dus had toch geen tijd gehad.

Als je in een winkel bent en er is voorraad horen we het graag.

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21-09 12:18
erickov schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:20:
[...]

Ja zo communiceren zij daadwerkelijk met klanten. 8)7

• Stevenlameris
Net bij game mania Hilversum geweest. En disc versie kunnen scoren. (Bundel met twee spellen, €660).

Er waren er nog een paar. Je kan bellen om er een te reserveren.

• Tounsii
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 21-09 14:28
Voor de belgen hier, je moet eens kijken met jou game mania want veel game mania winkels hebben een stock van disk n digital versie. Je moet deze wel in een bundel kopen samen met rachet n Clank en ghost. Ik heb zojuist een disk versie bundel gekocht voor 660euro. Ik hoop dat dit wat mensen kan helpen aan een ps5.

Succes

• spietie
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 21-09 15:42
Tounsii schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:52:
Voor de belgen hier, je moet eens kijken met jou game mania want veel game mania winkels hebben een stock van disk n digital versie. Je moet deze wel in een bundel kopen samen met rachet n Clank en ghost. Ik heb zojuist een disk versie bundel gekocht voor 660euro. Ik hoop dat dit wat mensen kan helpen aan een ps5.

Succes
Welke winkel was het?

SPiET

• Alex Nomad
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 21-09 09:21
Ik heb zojuist Disk edition gekocht in Gamemania Zoetermeer. Een bundel met Ghost of Tsusima-regisseurs Cut en Ratchet and Clank. 660euro. Ze hebben er meer op voorraad. Ook zijn er enkele bundels in Den Haag kinderlijk. :)

[Voor 30% gewijzigd door Alex Nomad op 03-09-2021 11:36]

• Tounsii
Ik ben bij game mania leuven geweest en hier waren er nog in stock na mij ( zag er in de kamer achter ng zkr enkele liggen ). Ze mogen wel geen aantallen doorgeven van hoeveel precies per winkel, maar wel dat de meeste winkels stock zouden moeten hebben. Game mania antwerpen heeft zwz stock want dit hebben ze nagekeken voor mij op de pc ( voor een vriend van me ).

• TheSearch
  • Laatst online: 20-09 02:30
Het lijkt inderdaad zo te zien dat gamemania filialen voorraad hebben verkregen. Zo ook in Amstelveen; daar zijn nog meerdere PS5 disc bundels te koop met ghost of tshushima en ratchet & clank voor 660 eu.

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Gerard 🚜 Oet Grunn 🐄 🐖 🐓

TheSearch schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:04:
Het lijkt inderdaad zo te zien dat gamemania filialen voorraad hebben verkregen. Zo ook in Amstelveen; daar zijn nog meerdere PS5 disc bundels te koop met ghost of tshushima en ratchet & clank voor 660 eu.
Gewoon bellen en laten reserveren, ze houden hem dan ZONDER aanbetaling maximaal 3 dagen voor je vast.

Spellen zijn niet om te ruilen.

Ben in filiaal Groningen geweest en er was nog voorraad.

050 313 28 04

• Guerilla
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 09-09 10:29
Ik heb vanochtend een ps5 disk bundel gekocht bij de GameMania in Haarlem voor een vriend van mij. Ze hadden daar nog een aantal op voorraad, weet alleen niet hoeveel stuks.

Jammer dat je verplicht wordt om de bundel + 1 spel te kopen.

[Voor 5% gewijzigd door Guerilla op 03-09-2021 15:28]

• Calomaris
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 18-09 08:43
Nadeel van die winkelvoorraad is dat tegen de tijd dat ik in de winkel kan staan, ze over het algemeen al weer op zijn 8)7

Vanavond maar is een poging wagen bij Gamemania Den Haag. Hoop dat ze dan nog stock hebben!

Zit er ook een controller bij die bundel voor €660, neem aan van wel?

• ElMayo
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 23:37
Calomaris schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:57:
Nadeel van die winkelvoorraad is dat tegen de tijd dat ik in de winkel kan staan, ze over het algemeen al weer op zijn 8)7

Vanavond maar is een poging wagen bij Gamemania Den Haag. Hoop dat ze dan nog stock hebben!

Zit er ook een controller bij die bundel voor €660, neem aan van wel?
Nee alleen twee spellen

• ritchiegreb
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 01:26
Vanmiddag laatste bundel opgehaald in game mania den haag, was indd een standaard bundel van 660

Wens jullie veel suc6 met kopen

• Raymon89
  • Laatst online: 21-09 09:46
Bel eerst naar je Game Mania, want ze zetten 'm maximaal 3 dagen voor je vast zoals Multimediaknaller hierboven al aangaf.
Ik heb de laatst beschikbare gereserveerd bij Game Mania Woensel, die ga ik vanavond ophalen. Raymon is blij :)
Succes!

• Fonzerelli
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19-09 22:15
Heb de bundel, met ghost of tsushima en ratchet and clank, vandaag kunnen scoren bij gamemania in vlaardingen. Bedankt voor de tip!

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Gerard 🚜 Oet Grunn 🐄 🐖 🐓

Fonzerelli schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 17:52:
Heb de bundel, met ghost of tsushima en ratchet and clank, vandaag kunnen scoren bij gamemania in vlaardingen. Bedankt voor de tip!
Al gezien dat het het nieuwe model is(?) die ik kocht bij vestiging Groningen in ieder geval wel.

Multimediaknaller schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:58:
[...]
Al gezien dat het het nieuwe model is(?) die ik kocht bij vestiging Groningen in ieder geval wel.
Mijn digital edition van de MediaMarkt deze week is nog het eerste model. (CFI-1016B)

• Alain_
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 20:01
Tounsii schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:52:

Succes
Bedankt voor de tip! Net een disk editie besteld bij GM in Antwerpen. Ik denk dat er nog wel een paar op voorraad waren.

• Fonzerelli
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19-09 22:15
Multimediaknaller schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:58:
[...]
Het is inderdaad het nieuwe model (CFI-1116A) volgens mij.

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Gerard 🚜 Oet Grunn 🐄 🐖 🐓

Anoniem: 1633648 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 09:46:
[...]

Mijn digital edition van de MediaMarkt deze week is nog het eerste model. (CFI-1016B)
Fonzerelli schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:43:
[...]

Oud:

CF1016A (disc)

CFI-1015B (digital)

Nieuw:

CFI-1116A (disc)

CFI-1100B (digital)

Afgezien van de binnenkant is er aan de buitenkant niet zoveel veranderd, ja de bekende schroef die men er nu makkelijk(er) met de hand in kan draaien en hij staat nu stevig (zonder speling) op de voet.

Resonantie is weg en de fan is onder belasting heel zachtjes (zoemend) hoorbaar.

Nog wat aanvulling:

Video toont veel kleinere heatsink in eerste revisie PS5 zonder diskdrive

Gewijzigd model Sony PlayStation 5 met nieuwe schroef verschijnt in Australië

Neem de video's van YouTuber Austin Evans ook met een flinke korrel zout, sterk overdrijven en volgens velen erg Pro Xbox series X/S

[Voor 25% gewijzigd door Multimediaknaller op 04-09-2021 11:58]

• moca
Multimediaknaller schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:47:
[...]

[...]

Oud:

CF1016A (disc)

CFI-1015B (digital)

Nieuw:

CFI-1116A (disc)

CFI-1100B (digital)

Afgezien van de binnenkant is er aan de buitenkant niet zoveel veranderd, ja de bekende schroef die men er nu makkelijk(er) met de hand in kan draaien en hij staat nu stevig (zonder speling) op de voet.

Resonantie is weg en de fan is onder belasting heel zachtjes (zoemend) hoorbaar.

Nog wat aanvulling:

Video toont veel kleinere heatsink in eerste revisie PS5 zonder diskdrive

Gewijzigd model Sony PlayStation 5 met nieuwe schroef verschijnt in Australië

Neem de video's van YouTuber Austin Evans ook met een flinke korrel zout, sterk overdrijven en volgens velen erg Pro Xbox series X/S
Die Austin Evans is sowieso verschrikkelijk om naar te kijken.

• Shiro
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 22:57

Shiro

Serenity

Net bij de Gamemania in Zoetermeer geweest, daar hebben ze de disc editie alleen, maar alleen in combinatie met 2 games (R&C en GoT) voor €660... Ik dacht, ik wacht nog wel ff... Die games zullen misschien net €60 opleveren als ik ze verkoop en dan betaal je alsnog €100 teveel voor de console... Dame wist mij nog wel vriendelijk mee te delen dat ze het doen om scalpers tegen te gaan... right... 7(8)7

SR+ MiC

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Shiro schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:48:
Net bij de Gamemania in Zoetermeer geweest, daar hebben ze de disc editie alleen, maar alleen in combinatie met 2 games (R&C en GoT) voor €660... Ik dacht, ik wacht nog wel ff... Die games zullen misschien net €60 opleveren als ik ze verkoop en dan betaal je alsnog €100 teveel voor de console... Dame wist mij nog wel vriendelijk mee te delen dat ze het doen om scalpers tegen te gaan... right... 7(8)7
En dat werkt goed, anders was deze PS5 hoogstwaarschijnlijk naar een scalper gegaan en nu is ie hoogstwaarschijnlijk voor iemand die wel belang heeft bij die 2 games (y)

• Shiro
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 22:57

Shiro

Serenity

Sipio schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:57:
[...]

En dat werkt goed, anders was deze PS5 hoogstwaarschijnlijk naar een scalper gegaan en nu is ie hoogstwaarschijnlijk voor iemand die wel belang heeft bij die 2 games (y)
Ik kan mij andere manieren voorstellen die vriendelijker zijn voor de gewone consument. Zo zijn er ook winkels die gewoon een wachtlijst/reserveringen hanteren, zonder men meer geld uit de zakken te kloppen.

Dus ja, klinkt allemaal heel aardig, maar het is gewoon geld klopperij. Plus ik zie scalpers alsnog volledige sets aanbieden met games of controllers, dus het ontmoedigd vast wel wat scalpers, maar ze worden nog steeds opgekocht.

Maar ik wacht wel gewoon geduldig af, heb wel het gevoel dat ze steeds beter beschikbaar worden.

SR+ MiC

• Frankyy
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:24
De GM in Arnhem binnenstad had nog 2 disc versies.
Ik ben blij met mijn PS5 die ik het gescored :-)

EDIT: (het is de CFI-1116A)

[Voor 13% gewijzigd door Frankyy op 05-09-2021 19:34]

• cityside
  • Laatst online: 13-09 07:17
Oke.

[Voor 202% gewijzigd door cityside op 05-09-2021 17:20]

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:21

Nyarlathotep

Crawling Chaos

cityside schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:48:
Dammm had ik dit maar eerder geweten! als iemand nog tips heeft waar jij nog voorraad ziet! GRAAG!! ik ben nog op zoek en winkels aan het afstruinen! arnhem durf ik niet aan met voorraad van nog maar 2 straks ga ik er helemaal voor niks heen omdat ze al bijna niks meer hebben ;)

Ik ben vandaag naar media markt amersfoort geweest die hebben niks meer de verkoper sprak me aan en die vertelde me dat ze helemaal geen winkel voorraad hebben gehad toen ik vertelde dat ik fotos van de stappels dozen in de winkel had gezien bundels op een pallet vanaf vorige week zei die ineens ja enkele maar die zijn dan echt direct weg vertelde die me hij zei dat het zinloos is om winkels af te zoeken en vertelde me vriendelijk dat die nog ps4's had liggen :F heb vriendelijk gezegt dat ik toch nog ga wachten en zinloos doorzoek 8)7 :*) ;w

Ook nog een bcc winkel heen gegaan maar die weten helemaal totaal van niks die vertelde me juist dat ze enorm verbaast waren dat media markt voorraad in winkel had liggen (doet bcc zelf niet aan momenteel enkel online) de vriendelijke man vertelde me dat hij zelf ook nog op zoek naar een ps5 was en ook bij de concurent nu in gaten zou gaan houden :o _/-\o_ hij adviezeerde me op marktplaats te kijken en iets duurder te betalen als echt perse wilde hebben maja ga ik niet doen natuurlijk.. ik denk zelf btw dat bcc hun online voorraad ook nog steeds een kwart appart houd voor enkel hun eigen personeel loting zoals ze dat in begin ook vertelde toen ps5 kwam in 2020
Gebruik eens hoofdletters en leestekens... Door die lap tekst is niet heen te komen!
Wacht gewoon weer nieuwe voorraad af bij de winkels. En koop niks van resellers. Want dat houdt die 'markt' in stand.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Meneer UYL
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 01:01
Zijn er überhaupt recent nog digital editions geleverd ergens? Ik lees alleen maar over disc versies, maar zoek gewoon een digital edition voor 399.. enige kans? En waar kan ik deze eventueel vinden?

• maikie61
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 23:16
Meneer UYL schreef op zondag 5 september 2021 @ 20:50:
Zijn er überhaupt recent nog digital editions geleverd ergens? Ik lees alleen maar over disc versies, maar zoek gewoon een digital edition voor 399.. enige kans? En waar kan ik deze eventueel vinden?
Game mania en Mediamarkt hadden er in de winkel vorige week.
Op Amazon zie je ook enorm vaak de digital droppen.

• Meneer UYL
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 01:01
maikie61 schreef op zondag 5 september 2021 @ 20:54:
[...]

Game mania en Mediamarkt hadden er in de winkel vorige week.
Op Amazon zie je ook enorm vaak de digital droppen.
Is dat dan ook voor de gewone prijs?

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Meneer UYL schreef op zondag 5 september 2021 @ 20:55:
[...]

Is dat dan ook voor de gewone prijs?
Bij Amazon wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• DirtyDutch
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 22:35
Fonzerelli schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:43:
[...]

Heb afgelopen vrijdag een PS5 kunnen bemachtigen bij GM Kronenburg Arnhem en is idd het nieuwe model bij mij..

Maak me totaal niet druk en boeit me eigenlijk vrij weinig,heb het weekend non-stop gegamed en merk nergens wat van en het is niet alsof je een keus heb,ja een keus om geen PS5 te nemen en te laten liggen😜

• Frankyy
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:24
Bel ze gewoon even, dan houden ze hem 3 werkdagen vast.

• cityside
Frankyy schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:18:
[...]

Bel ze gewoon even, dan houden ze hem 3 werkdagen vast.
Hele provincie utrecht afgezocht nergens te krijgen, was voor niks dus gaan afstruinen amersfoort zeist utrecht hilversum enzv. Die winkel die jij bedoelt daarvan gaat de telefoon niet eens van over, ze hebben de telefoon lijn er uit gepleurd denk ik ofzo.. ook heb ik nog andere winkels gebeld diverse willekeurig waaronder ook zoetermeer gebeld maar allemaal geen voorraad meer dusja helaas..

[Voor 7% gewijzigd door cityside op 06-09-2021 14:24]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Misschien een open deur, en ook al vaker gepost hier; maar de reden waarom bijna alles alleen in bundel wordt verkocht is vanwege de scalpers. Dit is iig bij GM het beleid (vanaf nu?, want toen ik vroeg of hij ook kale modellen verkocht, gaf hij aan dat ze alleen bundels leveren)

Door de bundels >€750 te maken is het verdienmodel voor een scalper bijna weg. Want de meeste geïnteresseerden via marktplaats willen natuurlijk ook alleen een kale console.

Kortom, zo lang er een tekort is, reken dan maar dat je gewoon meer dan €750 gaat betalen

[Voor 27% gewijzigd door greatgonzo op 06-09-2021 14:38]

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22:14
DirtyDutch schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:52:
[...]

Heb afgelopen vrijdag een PS5 kunnen bemachtigen bij GM Kronenburg Arnhem en is idd het nieuwe model bij mij..

Maak me totaal niet druk en boeit me eigenlijk vrij weinig,heb het weekend non-stop gegamed en merk nergens wat van en het is niet alsof je een keus heb,ja een keus om geen PS5 te nemen en te laten liggen😜
Ben ook niet overtuigd dat de revisie slechter is dan de OG.
Een hogere exhaust kan betekenen dat die net beter koelt, dat exemplaar net wat meer verbruikt (APU op hogere spanning). Zonder deftig onderzoek kan je niks zeggen.

Zou hem ook zo kopen en vooral plezier hebben erin :).

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:25
greatgonzo schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:37:
Misschien een open deur, en ook al vaker gepost hier; maar de reden waarom bijna alles alleen in bundel wordt verkocht is vanwege de scalpers. Dit is iig bij GM het beleid (vanaf nu?, want toen ik vroeg of hij ook kale modellen verkocht, gaf hij aan dat ze alleen bundels leveren)

Door de bundels >€750 te maken is het verdienmodel voor een scalper bijna weg. Want de meeste geïnteresseerden via marktplaats willen natuurlijk ook alleen een kale console.

Kortom, zo lang er een tekort is, reken dan maar dat je gewoon meer dan €750 gaat betalen
geloof daar dus echt niets van. Ze weten niet of het een scalper is die hem koopt. Dus ze benadelen genoeg mensen die geen bundel hebben. Dit is gewoon een lulverhaal om bundels te verkopen. Alle accessoires die ze erbij doen zit veel meer marge dan op de lossen. nu verkopen ze daar meer van omdat mensen het er nu gewoon bijkopen.

Niks scalpers of netjes van winkels. is gewoon marge maken.

• Nomresh9811
  • Laatst online: 21-09 12:40
GM Arnhem Janstraat nog verkrijgbaar !!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Nomresh9811 schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:05:
dat begreep ik al.. is wel bundel schijnbaar.. GM doet ook al niet meer anders

• Nomresh9811
Zijn telefonisch onbereikbaar dus er langs gaan is de enige optie

• Nomresh9811
klopt met 2 games

• cityside
Nomresh9811 schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:05:
Jullie gaan het niet geloven maar ik ben voorzien!!!!! _/-\o_ 8)
Ik had wat winkels verder afgebeld thuis arnhem was onbereikbaar telefoon stond uit, en enorm veel winkels zeiden NEE! hebben we niet!. Tot dat ik game mania den bosch aan de lijn had, ze hadden de aller laatste 1 nog op voorraad en ik heb die laatste net opgehaald de 2 spellen bundel met disk ps5 660 euro. Het is geloof ik het nieuwe type CFI-1116A

Echt zo blij! dankje mensen dat die me bleven motiveren om te bellen!! ik werd bijna moedeloos toen thuis kwam namelijk van na zo hele dag struinen 8)7 :9 :*) O+

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Gerard 🚜 Oet Grunn 🐄 🐖 🐓

cityside schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:03:
[...]
Het is geloof ik het nieuwe type CFI-1116A
Ja dat is het nieuwe model d:)b

Heel veel plezier ermee :)

• nielsvv
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19-09 16:55

nielsvv

100% Afol

Nog iemand in Belgie ergens een disc versie in het wild tegen gekomen?

Ik schuim sinds een maand wekelijks de dreamland, fun, gm en carrefour af in mijn buurt maar nog nooit 1 gezien.

Bricklink Store - Steam

• DrMacabre
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 07:29
nielsvv schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:31:

Ik schuim sinds een maand wekelijks de dreamland, fun, gm en carrefour af in mijn buurt maar nog nooit 1 gezien.
vraag je er ook achter?

Anderhalve week geleden in het laatste weekend van augustus stonden er overal in dreamland in de winkel PS5 bundels met Ghost of Tsushima DC.

Gamemania had er eind vorige week ook gewoon op stock, maar ze liggen achterin, je moet er naar vragen.
Bundels met Ghost of Tsushima en Ratchet voor 660 euro (wtf 80 per spel)

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Neen, vroeg er niet achter. Morgen na het werk doe ik terug mijn rondje en vraag het na.

Bedankt.

Bricklink Store - Steam

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Gerard 🚜 Oet Grunn 🐄 🐖 🐓

Volgens Pepper zou je de filialen van Dreamland in de gaten moeten houden | PlayStation 5 disc + ghost of tsushima voor 568 euro

Excuus is al benoemd :F

[Voor 3% gewijzigd door Multimediaknaller op 07-09-2021 10:19]

• DrMacabre
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 07:29
nielsvv schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:43:
Neen, vroeg er niet achter. Morgen na het werk doe ik terug mijn rondje en vraag het na.

Bedankt.
Ah je bent van Vlaams Brabant, same here.
Dreamland Leuven lag wel niks meer op dinsdag 31/8.
heel misschien Game Mania Leuven of Aarschot voor die bundel van 660.. (disc versie + Ghost en Ratchet)

• Ashtaria
  • Laatst online: 17:21
Ik ben gisteren nog eens gepasseerd in de filialen van mediamarkt en dreamland in Roeselare en Oostakker/Lochristi omdat ik er toch in de buurt moest zijn voor het werk en daar was het bij alle 4 nada.

[Voor 3% gewijzigd door Ashtaria op 07-09-2021 07:46]

• Ferdi_lwd
  • Laatst online: 16:42
Zijn er ook disc versies gesignaleerd in winkels in Leeuwarden e.o.? ;) Wil er wel een stukje voor rijden

• G.Scholtens
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:20
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:28:
Zijn er ook disc versies gesignaleerd in winkels in Leeuwarden e.o.? ;) Wil er wel een stukje voor rijden
Tot op heden nog nergens gespot hier in het noorden, zowel mediamarkt als game mania geweest.
Leeuwarden, groningen,drachten en assen geweest

• Ferdi_lwd
  • Laatst online: 16:42
G.Scholtens schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:55:
[...]

Tot op heden nog nergens gespot hier in het noorden, zowel mediamarkt als game mania geweest.
Leeuwarden, groningen,drachten en assen geweest
GM Groningen net gebeld, vrijdag hadden ze een aantal nu helaas niet meer :'(

• G.Scholtens
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:00:
[...]

GM Groningen net gebeld, vrijdag hadden ze een aantal nu helaas niet meer :'(
Je moet echt overal geluk hebben blijkbaar, ik wacht nog wel ff. Komen vanzelf weer normaal op voorraad

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Gerard 🚜 Oet Grunn 🐄 🐖 🐓

G.Scholtens schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:21:
[...]Komen vanzelf weer normaal op voorraad
The PlayStation 5 And Xbox Series X Shortages May Get Even Worse

• G.Scholtens
Zal wel meevallen, de drops komen alleen maar vaker en zelf de winkels beginnen mondjes maat met lokale voorraad

• Tounsii

Game mania had vorige week nog stock, ik weet niet of dit nu nog het geval is maar ik zou zeker nog proberen te bellen. Ik had dit hier ook gemeld toen dat ze voorraad gekregen hadden, wel alleen in een bundel. Voor de rest moet je geluk hebben juist 1 in de winkel te vinden.

Succes alvast

• Ashtaria
  • Laatst online: 17:21
Tounsii schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:11:
[...]

Game mania had vorige week nog stock, ik weet niet of dit nu nog het geval is maar ik zou zeker nog proberen te bellen. Ik had dit hier ook gemeld toen dat ze voorraad gekregen hadden, wel alleen in een bundel. Voor de rest moet je geluk hebben juist 1 in de winkel te vinden.

Succes alvast
Ben het deze middag nog gaan vragen in een filiaal.
Daar zeiden ze dat ze bijna door alle reservaties zijn en dat ze vanaf dan in de winkel zullen liggen.
Reserveren kan nog steeds niet omdat ze geen data kunnen garanderen.
Je moet telkens op goed geluk binnenstappen zei hij.
Als er nu PS5's in de winkel(s) liggen bij GM zijn dat altijd toestellen van mensen die hun pre order geannuleerd hebben op het allerlaatste moment.

[Voor 9% gewijzigd door Ashtaria op 07-09-2021 15:19]

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het is even rustig op de telegramgroep, maar dat vond ik toch de beste methode van online voorraad. Het lijkt bij GM de meeste kans op succes bij het binnenlopen in de winkel.

Soms... moeten we misschien toch even een momentje pauzeren, in de spiegel kijken en ons afvragen waar dit allemaal over gaat... We kunnen niet onze console kopen die we nu willen.. Wat hebben we toch heerlijke luxeproblemen. (Hoef je niet elke dag bij stil te gaan staan, maar soms even denken aan virtueel in de wachtrij voor een PS5 vs. in de rij bij Kabul airport waar eventueel je leven van afhangt..)

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• SuperCrisz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:45
Hann1BaL schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:30:
[...]

Het is even rustig op de telegramgroep, maar dat vond ik toch de beste methode van online voorraad. Het lijkt bij GM de meeste kans op succes bij het binnenlopen in de winkel.

Soms... moeten we misschien toch even een momentje pauzeren, in de spiegel kijken en ons afvragen waar dit allemaal over gaat... We kunnen niet onze console kopen die we nu willen.. Wat hebben we toch heerlijke luxeproblemen. (Hoef je niet elke dag bij stil te gaan staan, maar soms even denken aan virtueel in de wachtrij voor een PS5 vs. in de rij bij Kabul airport waar eventueel je leven van afhangt..)
+5 wat mij betreft
Een heerlijk relativerende opmerking. Spijker op z'n kop. We mogen blij zijn dat we dit soort uitdagingen hebben

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Vandaag in Dreamland te Wilrijk en Denderleeuw geweest. Alles weg. In Wilrijk hadden ze er vorige week 16 binnen gekregen en waren binnen het halfuur allemaal weg.

Bricklink Store - Steam

• Multimediaknaller

Multimediaknaller

Gerard 🚜 Oet Grunn 🐄 🐖 🐓

Bol nu!!

* referal verwijderd, zijn niet toegestaan*

Nog steeds beschikbaar!!

Iedereen veel succes 🤞

Max 2 per klant

Let op: voor dit product geldt een max. aantal van 2 stuks per klant. op=op

:?

[Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 08-09-2021 11:31]

• CyberDonky
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21:59
🚨 [bol-com] sony ps5 console !! NU OP VOORRAAD !! Wees d'r snel bij!
🏷️ Productprijs: 499 🚨

📄 Productpagina: * knip * referal en partner URLs zijn niet toegestaan.

🛒🛍️ Voeg aan winkelmandje toe en direct afrekenen: * knip *

ALS JE DIT LEEST BEN JE MISSCHIEN AL TE LAAT !! 😱

[Voor 45% gewijzigd door Geronimous op 08-09-2021 11:29]

PS5 Stock Alerts - https://t.me/ps5voorraad

• Davidas
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 23:24
En geen bundel, gewoon puur en alleen console!! _/-\o_

[Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 08-09-2021 11:32. Reden: referal uit link gehaald]

iPhone 11 - MacBook Air M1 - Apple Watch Series 6 - Airpods Pro - AirTag

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:25
Net een reservering voor vrijdag kunnen doen bij bol.com voor alleen de disc versie. Geen extra's etc. Hoop dat die ook vrijdag geleverd wordt. Betaling is gelukt. Ben benieuwd

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:37
Kijk zo hoort het, klasse bol.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Pompi
  • Laatst online: 18-09 20:56
Waarom in godsnaam 2 per klant? Ik had zeker nog max 1 per klant verwacht als je ziet hoeveel vraag er nog naar is.

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Kreeg zonet ook de melding van telegram. Direct besteld. Vrijdag hopelijk geleverd.

Bricklink Store - Steam

• DBreda
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:55
Pompi schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:52:
Waarom in godsnaam 2 per klant? Ik had zeker nog max 1 per klant verwacht als je ziet hoeveel vraag er nog naar is.
Op TG staat "Ik had er 2 besteld. 1 is nu geannuleerd en de andere staat op leveren vrijdag"

• Pompi
  • Laatst online: 18-09 20:56
DBreda schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:54:
[...]

Op TG staat "Ik had er 2 besteld. 1 is nu geannuleerd en de andere staat op leveren vrijdag"
Okay beter, maar de tekst op de pagina gaf het wel aan dus hoop dat het inderdaad maar max 1 is.
Pagina: 1 ... 493 494 495 Laatste

Let op:
Zero Tolerance topic
Er wordt strakker gemodereerd en op overtreding volgen sneller sancties zoals tijdelijke blokkering van je account.

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
V&A op het forum is overal verboden, dus zeker in dit ZT topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie is uit den boze.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder V&A.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Blijf alsjeblieft rapporteren. We zien door de snelle stroom berichten niet alles. Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer het, want jouw bericht moeten we anders ook knippen wat nóg meer werk oplevert.

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig leuteren, offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee