Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Calomaris
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-07 19:30
Ook zojuist besteld bij Bol. Heerlijk dat het ook een disc versie is zonder meuk! Nu maar hopen dat ze er niet te veel hebben verkocht, hij staat verbazingwekkend lang online .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 11:48
Ja hier ook gelukt, bizar was gewoon zenuwachtig toen ik op betalen drukte. Blijft tóch een kans dat ie alsnog uit winkelwagen wordt gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562971

SuperCrisz schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:23:
Ja hier ook gelukt, bizar was gewoon zenuwachtig toen ik op betalen drukte. Blijft tóch een kans dat ie alsnog uit winkelwagen wordt gehaald
Via je mobiel kan het zooooo snel :Y

Op de winkelmand-link klikken (zorg dat je van te voren staat ingelogd) afleveradres - doorklikken en betalen (indien mogelijk) met je duim of gezicht. d:)b

Kan allemaal binnen 10 seconden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-06 14:25
Hier ook gelukt. Hopelijk levert Bol.com wel gewoon in tegenstelling tot MM. Vorige week besteld, betaald en vervolgens niks ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:12

Megalodon86

Enzyme X

Anoniem: 562971 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:45:
Bol nu!!

Nog steeds beschikbaar!!

Iedereen veel succes 🤞

Max 2 per klant

Let op: voor dit product geldt een max. aantal van 2 stuks per klant. op=op

:?
En wederom op woensdag, rond kwart voor 8. Laat dat een les zijn voor iedereen die nog op zoek is! Elke woensdag (meestal eerste van de maand, maar dit keer dus de tweede) vroeg je bed uit (offeuh, op je werk even kijken ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeronimoniponi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-03 08:02
Net ook besteld bij Bol.com, op een of andere manier lijkt het to good to be true. Hoop doet leven, fingers crossed, gaat het nu toch een keer gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07 18:42

Shiro

Serenity

Calomaris schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:59:
Ook zojuist besteld bij Bol. Heerlijk dat het ook een disc versie is zonder meuk! Nu maar hopen dat ze er niet te veel hebben verkocht, hij staat verbazingwekkend lang online .. :)
Vanochtend ook gelijk besteld. Viel mij ook op dat het wel erg lang beschikbaar was, ik hoop dat ze niet een paar mensen hoeven te gaan teleurstellen.

En inderdaad zeer fijn van Bol dat ze niet doen aan bundels en dat soort onzin. Bij mij hebben ze wel wat pluspunten mee verdiend en mochten games de zelfde prijs zijn, weet ik wel bij wie ik het ga kopen, en dat zal in ieder geval niet de winkels zijn die proberen hun klanten games aan te smeren met een PS5.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:41
Hier ook uiteindelijk gelukt en gelukkig niet zo'n crappy bundel actie.
Ik was niet eens ingelogd, maar er wel rap bij volgens mij.
Ik heb even terug gekeken en volgens mij kreeg ik eerste bericht in TG om 07:43 en op mijn bestelbevestiging staat 07:45.
Heel toevallig keek ik op telefoon en dacht van: Ow dat zijn wel heel veel berichten voor een PS5 voorraad.
Ik moest dus zelfs nog inloggen maar met een fatsoenlijke password manager was dat zo gepiept.

Ben benieuwd of ze inderdaad vrijdag leveren en welk model het is (1016a of 1116a)

/edit:
Ik heb ook geen mailtjes gehad van bol met de melding van je kunt bestellen of helaas je zit er niet bij.
Andere hier wel toevallig?

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 08-09-2021 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Laatst online: 27-06 08:02
Nu de disc-versie op voorraad bij Amazon Duitsland (geen bundel en voor zover ik kan zien geen Prime nodig)!

[ Voor 52% gewijzigd door breminem op 08-09-2021 09:19 ]

PSN: breminem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 14:54
Bij mij wel Prime nodig

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Prime nodig en nu ausverkauft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Sorry, dan heb ik daar blijkbaar overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:10
@schumi2004 Dat mailtje van bol zal je nooit krijgen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 08:45
Wel gek, ik heb Prime, maar dat gaf de Duitse Amazon niet weer. Blijkbaar moest je Prime in Duitsland hebben of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Homey D. Clown schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:56:
[...]

Wel gek, ik heb Prime, maar dat gaf de Duitse Amazon niet weer. Blijkbaar moest je Prime in Duitsland hebben of zo?
Yep, maar was ook een retourdeal.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
[...]

Prime is per land, dus als je de NL’se Prime hebt, heb je geen Duitse.. zo heb ik een maandje Prime UK afgesloten toen ik mijn PS5 daar kocht.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-06 17:30
[...]

Duitse en NL prime zijn 2 verschillende primes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-07 16:18
Iemand enig idee hoe de voorraad is bij de oosterburen (duitsland), gaan begin december daar heen. Denk als ik daar nu bij de mediamarkt of elders lokaal wat kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 13:06
G.Scholtens schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:13:
Iemand enig idee hoe de voorraad is bij de oosterburen (duitsland), gaan begin december daar heen. Denk als ik daar nu bij de mediamarkt of elders lokaal wat kan kopen
Kans is extreem klein. Ook daar zullen wachtlijsten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-07 21:30

greatgonzo

schit-te-rend!

Calomaris schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:59:
en gewoon €499?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-07 16:18
sbmuc schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:16:
[...]

Kans is extreem klein. Ook daar zullen wachtlijsten zijn
Net als hier dus, of je hebt geluk of pech om zomaar ergens binnen te lopen en te scoren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:14
G.Scholtens schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:13:
Ik denk nagenoeg 0 kans, zeker gezien de winterse feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:54

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Calomaris
Jep, gewoon €499!

En dankzij alle bundels zijn extra controllers tweedehands op te pikken voor €45. Mooi meegenomen.

In de bestelbevestiging staat wel 'Fijn dat je koos voor bol‌.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.

Gok een standaard mailtje, In bol.com account staat bezorgdatum 10-sep. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Calomaris schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:40:
[...]

Jep, gewoon €499!

En dankzij alle bundels zijn extra controllers tweedehands op te pikken voor €45. Mooi meegenomen.

In de bestelbevestiging staat wel 'Fijn dat je koos voor bol‌.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.

Gok een standaard mailtje, In bol.com account staat bezorgdatum 10-sep. Ben benieuwd.
Hier hetzelfde. Ik denk dat bol.com morgen de PS5's zelf binnen krijgt en ze daarna verzend. Dus nu nog niet officieel op voorraad in hun magazijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Helaas te laat geweest vanochtend.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 11:25
schumi2004 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:07:

/edit:
Ik heb ook geen mailtjes gehad van bol met de melding van je kunt bestellen of helaas je zit er niet bij.
Andere hier wel toevallig?
Nope, geen mail en ondanks dat het vanmorgen gelukt is gaan ze er wat mij betreft niet netjes mee om.

Eind juni kregen we dit in de mail:
Zodra we weer een nieuwe voorraad aan PlayStations krijgen, laten we dit aan de eerstvolgenden in de wachtrij weten. We snappen dat je benieuwd bent naar je plek in de wachtrij. Helaas kunnen we je hier geen antwoord op geven. Ook de klantenservice heeft hier geen zicht op en kan je geen informatie geven over je plek in de wachtrij. Je kunt erop vertrouwen dat we eerlijk te werk gaan.
Vanmorgen klik ik op een link in een Telegram bericht en koop er eentje. Hoe is dat eerlijk als je kijkt naar de toezegging in de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-07 16:04
ninjazx9r98 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:38:
[...]

Nope, geen mail en ondanks dat het vanmorgen gelukt is gaan ze er wat mij betreft niet netjes mee om.

Eind juni kregen we dit in de mail:

[...]

Vanmorgen klik ik op een link in een Telegram bericht en koop er eentje. Hoe is dat eerlijk als je kijkt naar de toezegging in de mail?
"laten we dit aan de eerstvolgenden in de wachtrij weten"

Is toch eerlijk? Zullen vast mensen zijn, die wel een mailtje ontvangen hebben.
Waarschijnlijk hebben duizenden, of tienduizenden zich geabonneerd op zo'n mails, geen enkel systeem gaat zoveeel mails uitsturen in seconden, paar minuten tijd. Wat dat is hoelang zo'n PS5 beschikbaar blijft.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 11:25
maikie61 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:50:
[...]

"laten we dit aan de eerstvolgenden in de wachtrij weten"

Is toch eerlijk? Zullen vast mensen zijn, die wel een mailtje ontvangen hebben.
Waarschijnlijk hebben duizenden, of tienduizenden zich geabonneerd op zo'n mails, geen enkel systeem gaat zoveeel mails uitsturen in seconden, paar minuten tijd. Wat dat is hoelang zo'n PS5 beschikbaar blijft.
Dat is niet hoe ik het zie en vandaar ook dat ik zeg dat het niet eerlijk is. Wij staan in die wachtrij op welke plek dan ook maar horen niks. Met dank aan een Telegram bot kunnen we echter bestellen buiten de wachtrij om. Er wachten dus mensen in de wachtrij op hun beurt en van buiten de wachtrij kan een willekeurig persoon gewoon bestellen. Dat is wat mij betreft niet eerlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
@ninjazx9r98 Er is helemaal nooit een wachtrij geweest bij bol.com en dat mailtje hadden ze nooit moeten sturen over de wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabas79
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-07 13:16
Ik heb dit topic tot nu toe gevolgd zonder geregistreerd te staan, maar een hele hoop info hier uit gehaald.

Ik wachtte al vanaf de release op de Ps5, heb bewust de 4 geskipt. Ik had me op allerlei wachtlijsten, pre-orders, lotingen e.d. ingeschreven. Resultaat 0,0...

Het enige wat echt werkt is een telegram groep volgen! Ik heb mijn eigen PS in april besteld bij Amazon en dat ging vrij soepeltjes. Hierna kreeg ik allerlei verzoeken van vrienden om er ook een voor hun te scoren. Dan merk je dat je echt snel moet zijn zeg. Geen enkele keer is het gelukt daarna.

Vanochtend kwam de melding van Bol en deze bleef verbazingwekkend lang online staan. Ik heb er een voor een goede vriend kunnen bestellen en ben benieuwd of deze vrijdag geleverd gaat worden.

Kortom... die mailing lijsten, loterijen en alle andere werken gewoon niet! Blijf de bot in de gaten houden en wellicht is het binnenkort bingo :)

Succes allemaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-07 13:13
Momenteel nu 3 Playstations kunnen bemachtigen (voor mezelf, mijn zusje en mijn zoontje.) Er is wel een bepaald ritme en je moet inderdaad snel zijn.

Mijn bevindingen:
Woensdagochtend: Amazon (inclusief Duitse)
Vrijdagochtend: MediaMarkt

Dus dit zijn wel momenten om in de gaten te houden. Verder werkt de Telegram App verbazend goed. Ik stop mijn speurtocht na vandaag en wens jullie allemaal nog veel succes! (Speurtocht heeft me minder dan een maand gekost, enkel online en 3 gevonden, dus hou vol!)

PSN RobinNova

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Amaze86 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:58:
@ninjazx9r98 Er is helemaal nooit een wachtrij geweest bij bol.com en dat mailtje hadden ze nooit moeten sturen over de wachtrij.
Nee maar dat hebben ze al wel 2x gedaan hier.
Als het niet waar is waarom stuur je het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Kronos1979 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:12:
Momenteel nu 3 Playstations kunnen bemachtigen (voor mezelf, mijn zusje en mijn zoontje.) Er is wel een bepaald ritme en je moet inderdaad snel zijn.

Mijn bevindingen:
Woensdagochtend: Amazon (inclusief Duitse)
Vrijdagochtend: MediaMarkt

Dus dit zijn wel momenten om in de gaten te houden. Verder werkt de Telegram App verbazend goed. Ik stop mijn speurtocht na vandaag en wens jullie allemaal nog veel succes! (Speurtocht heeft me minder dan een maand gekost, enkel online en 3 gevonden, dus hou vol!)
MM alleen bundel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@greatgonzo ja MM scalpers is alleen bundel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
Zojuist T&T van Bol.com mogen ontvangen voor mijn PS5 Disc versie.

/edit
Lijkt via DHL te komen waar ik dan weer minder blij mee ben.

[ Voor 34% gewijzigd door schumi2004 op 09-09-2021 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tounsii
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 21-10-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ov6JC417XcYebBPLvHbgISnbiVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aN4sg77O0qJLbXpo1pqAnyAC.jpg?f=fotoalbum_large

Blijkbaar heeft BCC er nog enkele over en werden deze geloot onder de mensen die zich al hadden ingeschreven. Ik had mezelf ingeschreven voor iemand anders maar deze persoon heeft ondertussen al een ps5 kunnen scoren. Ik weet niet of ik hier iemand plezier mee kan doen ? Anders reageer ik niet op deze mail en kunnen ze iemand anders blij maken hiermee.

Ik woon in BE dus weet ook niet zeker of ik deze geleverd kan krijgen of meteen een NL moet doorgeven ( ik had mezelf ingeschreven om de kansen van mijn vriend te vergroten ).

Btw: ik vraag geen meerprijs voor als de mensen dit zouden afvragen.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
Zullen we het nu weer over het daadwerkelijk bestellen van de PS5 gaan hebben?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6Vt-7KDsAOvkULyTsMR9dz8Rwo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b4AmVGI74lLzTKZs3OiwGmfy.png?f=fotoalbum_large

Gisteren besteld bij Bol.com, morgen in huis! :)

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 17:27

henry_boy

Salessupport Tweakers
Hier ook gisteren besteld bij Bol.com (07:44uur), maar helaas nog geen verzendbevestiging. Enkel nog de 'standaard' vermelding dat hij morgen geleverd zal worden.

Even afwachten dus nog...

• DBreda
henry_boy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:04:
Hier ook gisteren besteld bij Bol.com (07:44uur), maar helaas nog geen verzendbevestiging. Enkel nog de 'standaard' vermelding dat hij morgen geleverd zal worden.

Vreemd, ik had om 7.45 uur besteld. In m'n account zie ik nu de track en trace en de factuur.

• breminem
Hier ook nog geen verzendbevestiging van BOL.

• UnderAVoidSky
henry_boy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:04:

Hetzelfde hier. Wel België, geen idee of daar veel verschil op zit.

• DBreda
Ik heb nu ook een bevestiging van Bol.com met de track en trace in de mail.

• Sabas79
Bij mij wordt in ieder geval 1 van de 2 morgen door DHL bezorgd.

Ik had er twee achter elkaar besteld en gek genoeg heeft de laatst bestelde een track and trace van DHL.
Mwa een is voor een goede vriend en de andere als hij alsnog komt voor een zoon van een collega. Ik wacht af... en anders moet de collega nog maar even wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-55oTCBl3fQg6I8a7aNNkfzWiSw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IvZeqCc9GHNzPvjT9rB9dE6j.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X68fIMq-FEEV7pDKZteCBKJZjmA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YWSGyVN6DNtG75O4Fw1HhTMp.png?f=fotoalbum_large

• SuperCrisz
DBreda schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:12:
Ik heb nu ook een bevestiging van Bol.com met de track en trace in de mail.
mooi! Ik nog niet.. maar goed.. aangezien de bestellingen blijkbaar maar liefst 15 min lang konden worden gedaan, zal het vast een flinke partij zijn geweest. Kan me voorstellen dat het dan even duurt voor ze alles verwerkt hebben. Misschien doen ze het in batches

• jeronimoniponi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-03 08:02
Gisteren bij Bol.com besteld, bevestiging en tracking nummer gekregen. Gaat het dan toch gebeuren? De collectie wordt uitgebreid met de PS5. Kwartet had ik al, maar (hopelijk, knock on wood) kwintet.

• breminem
Hier nog steeds spannend; vooralsnog geen verzendbericht ontvangen van BOL.

• SuperCrisz
breminem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:04:
De processen van bol.com zijn toch wel dermate, dat je kan verwachten dat wanneer je betaald hebt en er staat dat er morgen geleverd wordt, dat dit ook het geval is? Als er nu vertraging op de lijn zit bij de vervoerder, of als er een wederverkoper tussen zit die achterstallig werk heeft, dan ik me dit nog enigszins voorstellen.. maar dat is in deze niet het geval

Of ben ik nu te goed van vertrouwen in het ERP systeem van bol.com :)

• breminem
Dat is ook zo natuurlijk. Ik zeg wel 'spannend', maar zo spannend vindt ik het nu ook weer niet. En anders wordt het een dagje later.

#firstworldproblems

[ Voor 7% gewijzigd door breminem op 09-09-2021 14:31 ]

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
breminem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:04:
Hier in hetzelfde schuitje. Ik heb om 7:49 besteld.
edit: Inmiddels verzendbevestiging binnen!

[ Voor 8% gewijzigd door Stevie-P op 09-09-2021 15:20 ]

• UnderAVoidSky
UnderAVoidSky schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:12:
[...]

Hetzelfde hier. Wel België, geen idee of daar veel verschil op zit.
Ondertussen ook de verzendbevestiging hier ontvangen. Levering via PostNL.

• SuperCrisz
breminem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:30:
Dat is ook zo natuurlijk. Ik zeg wel 'spannend', maar zo spannend vindt ik het nu ook weer niet. En anders wordt het een dagje later.

#firstworldproblems
We mogen blij zijn dat we uberhaupt een KANS hebben dat ie morgen wordt geleverd _/-\o_

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-07 08:39

Nohead

PSN ID: Nohead

Hier ook net een T&T binnengekomen.

Order geplaatst om 07:53.

Het zal wel goed komen boys en girls. Iedereen morgen... ENJOY!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrRae
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-03-2024
Voor wat het waard is. Ik heb vorige maand een losse digital besteld via bol.com, ook op een woensdag rond dezelfde tijd. En die is netjes op vrijdag geleverd. Ik kreeg mijn t&t pas donderdag om 1800u.

• SuperCrisz
Inmiddels heb ik ook de T&T binnen ☺️👍🏻

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MrRae schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:35:
Voor wat het waard is. Ik heb vorige maand een losse digital besteld via bol.com, ook op een woensdag rond dezelfde tijd. En die is netjes op vrijdag geleverd. Ik kreeg mijn t&t pas donderdag om 1800u.
Goed om te weten, ik wacht netjes af. En anders zaterdag, ben dan wel niet thuis maar een van de buren vast wel.

• schumi2004
Leuk die T&T's allemaal, dat ze hem maar meegeven aan de koerier zelf want die heb hem nog niet :P

/edit
@DBreda Mmmmm, hier schijnbaar ook al sinds 15:21 vanmiddag.
Vaag dat de website van DHL niets hierover zegt maar een random track and trace app op mijn mobiel zojuist wel :?

[ Voor 50% gewijzigd door schumi2004 op 09-09-2021 18:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DBreda
Mijn PS5 ligt in ieder geval in het sorteercentrum (17.08 uur).

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 17:27

henry_boy

Salessupport Tweakers
Hier zojuist ook een T&T gehad d:)b

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ze hebben er behoorlijk wat gehad dan. Ik ook net de.mail. maar alleen als ik hier al kijk hoeveel mensen is de batch behoorlijk groot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
Ja, dat moeten flink wat pallets zijn geweest. Als ze vanavond maar geen zwarte PS5 gaan aankondigen, dan wil ik die weer :9 Ik ben in ieder geval blij met gewoon een PS5 zonder meuk erbij.

DBreda schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:48:
Ja, dat moeten flink wat pallets zijn geweest. Als ze vanavond maar geen zwarte PS5 gaan aankondigen, dan wil ik die weer :9 Ik ben in ieder geval blij met gewoon een PS5 zonder meuk erbij.
Benieuwd of dit ook de nieuwe serie is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Anoniem: 562971 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 19:36:
[...]

Benieuwd of dit ook de nieuwe serie is :)
Bij bol weet je het niet, omdat die hele maand opsparen en dan een drop doen van 15 min :) oud-nieuw-oud-nieuw

Al denk dat iedereen een nieuwe versie wil, die toch ietjes beter koelt.

[ Voor 15% gewijzigd door Amaze86 op 09-09-2021 21:12 ]

• Sabas79
Amaze86 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 21:11:
[...]
Al denk dat iedereen een nieuwe versie wil, die toch ietjes beter koelt.
Denk dat je het net andersom bedoeld. De nieuwe versie heeft juist een mindere koeling waardoor de PS iets warmer wordt. Ik moet zeggen dat ik met mijn "oude" variant geen enkel probleem qua temperatuur en/of geluid ervaar. Ben benieuwd hoe dat met de nieuwe versie zal zijn.

Link

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@Sabas79 Nee hoor zie de laatste test, koelt beter. Staan paar afbeeldingen van de test in ps5 topic.

• Sabas79
@Amaze86

Dat is de eerste keer dat lees/zie/hoor dat de nieuwe variant betere koeling zal hebben.

Wel opvallend dat meerdere nieuwsberichten, waaronder op Tweakers, beweren dat de nieuwe variant juist minder is. Op zich ook niet vreemd aangezien de koeling fors kleiner is geworden in het nieuwe model.

Het zal dan maar net zijn wat je wilt lezen of horen denk ik dan. Of wellicht zijn er gewoon nog te weinig nieuwe versies beschikbaar voor goede testen. Het blijft toch voornamelijk speculeren wat er allemaal is veranderd aan de nieuwe versie

Link Tweakers

[ Voor 14% gewijzigd door Sabas79 op 09-09-2021 22:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
@Sabas79 Austin Evans youtuber zegt genoeg, ms fanboy die gast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 18:16
Sabas79 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:23:
@Amaze86

Dat is de eerste keer dat lees/zie/hoor dat de nieuwe variant betere koeling zal hebben.

Wel opvallend dat meerdere nieuwsberichten, waaronder op Tweakers, beweren dat de nieuwe variant juist minder is. Op zich ook niet vreemd aangezien de koeling fors kleiner is geworden in het nieuwe model.

Het zal dan maar net zijn wat je wilt lezen of horen denk ik dan. Of wellicht zijn er gewoon nog te weinig nieuwe versies beschikbaar voor goede testen. Het blijft toch voornamelijk speculeren wat er allemaal is veranderd aan de nieuwe versie

Link Tweakers
Volgens een artikel op Neowin, is de SoC koeler, maar de NANDs warmer, geloof 5 graden meer, nu 85 oC. Geloof niet dat ze iets aan de GDDR5 gedaan hebben, die worden flink gestressed qua clocks en temps.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Amaze86 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 21:58:
@Sabas79 Nee hoor zie de laatste test, koelt beter. Staan paar afbeeldingen van de test in ps5 topic.
[YouTube: The New PS5 is Actually Better 😉]
Hier zat ik op te wachten en geen schreeuwers zoals Dhr Evans, die tijdens de demontage al niet eens wist waar bepaalde onderdelen voor dienden.

En er is al een deel 2

Hoort wel een beetje als ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 562971 op 10-09-2021 09:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DBreda
Ik heb de PS5 binnen (woensdag besteld via Bol.com). Het is een CFI-1116A, oftewel de nieuwe versie.

[ Voor 3% gewijzigd door DBreda op 10-09-2021 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
DBreda schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:57:
Ik heb de PS5 binnen (woensdag besteld via Bol.com). Het is een CFI-1116A, oftewel de nieuwe versie.
Das netjes, veel plezier ermee ;)
Hier staat hij nog steeds op Sorteren (DHL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Hier in ieder geval ook binnen. Maar hij blijft even in de doos. Werken en weekend druk maar het is dus echt een grote drop geweest. Ze leveren alles nu uit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabas79
Amaze86 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:53:
@Sabas79 Austin Evans youtuber zegt genoeg, ms fanboy die gast.
Ok dat wist ik niet! Je bent tenslotte te oud om te leren..
Misschien een van de twee nieuwe ps'en omruilen voor mijn oude 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabas79
Zojuist de eerste bestelling binnen gekregen. Het werd bezorgd door DHL die het pakket voor de deur zette en net zo snel weer weg was.

Opvallend was dat de bol doos dicht getaped was met DHL tape. Misschien open gegaan?

Vanavond komt de andere. Ik hoop in een betere verzenddoos...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/97EfDA0gZrY14Jp-U7A_C3slCow=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U73JxSStwn4qr5eI4JJEFvEW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sabas79 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:38:
Zojuist de eerste bestelling binnen gekregen. Het werd bezorgd door DHL die het pakket voor de deur zette en net zo snel weer weg was.

Opvallend was dat de bol doos dicht getaped was met DHL tape. Misschien open gegaan?

[Afbeelding]
Zojuist ook hier afgegeven zonder DHL tape. (CFI-1116A)
Mogelijk hebben ze hem zelf dichtgeplakt want het viel me op dat aan 1 zijkant de doos de flappen elkaar overlappen maar niet vast zit, mogelijk hebben ze gedacht dat plakken we zelf even netjes dicht (niet dat ie open kan vallen ofzo)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
Sabas79 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:38:

[Afbeelding]
Ik heb thuis dezelfde PVC vloer liggen :) grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Ik lees zo af en toe even mee en heb gelezen dat Sony nu 2 types heeft uitgebracht? CFI-1116A en CFI-1016A wat is het verschil eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Net een geleverd oude versie maar met NMD fan :) broertje is blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Amaze86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:06:
Net een geleverd oude versie maar met NMD fan :) broertje is blij.
Kan je me uitleggen wat een NMD fan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:24:
[...]

Kan je me uitleggen wat een NMD fan is?
23 blades stilste fan, daarna komt Delta fan ook 23 blades, en dan Nidec 17 blades de ergste :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07 18:42

Shiro

Serenity

PS5 van Bol.com is binnen, gelijk aangesloten en de updates laten draaien... Als eerste GT5 erin gestopt. Update van meer dan 50Gb binnen aan het harken voor GT5... 70+min update tijd... kan dus vrolijk verder werken terwijl de PS5 ff zijn ding aan het doen is. Straks FFXV erin en kijken hoe lang de updates daarvoor duren.

En de PS5 is echt... gigantisch...

Voor de gelukkigen onder ons, sluit de PS5 z.s.m. aan zodat je vanavond na werk kan spelen :) Al die games weer downloaden/updaten gaat echt een eeuwigheid duren.

Edit: Is trouwens de nieuwe versie CFI-1116A

[ Voor 4% gewijzigd door Shiro op 10-09-2021 15:26 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-07 09:34
Amaze86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:25:
[...]

23 blades stilste fan, daarna komt Delta fan ook 23 blades, en dan Nidec 17 blades de ergste :)
Delta is de stilste, nmb is alleen stiller met idle in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Amaze86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:25:
[...]

Dus het eerste type PS5 is de beste? Hoe kom je erachter welke fan erin zit?

[ Voor 7% gewijzigd door Ferdi_lwd op 10-09-2021 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
dNyw schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:26:
[...]

Delta is de stilste, nmb is alleen stiller met idle in het menu.
Vind Delta toch anders klinken tijdens gamen, heb ze allemaal gehoord.

Heb er zelf geen last van, game altijd met headset op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ferdi_lwd schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:26:
[...]

Dus het eerste type PS5 is de beste? Hoe kom je erachter welke fan erin zit?
Met beleid open maken ;) en dan even zoeken op het internet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Calomaris
Altijd fijn, Ps5 van bol zou vandaag tussen 17:30 en 18:30 bezorgd worden, stuurt DHL om kwart voor 7 een mailtje dat ik niet thuis was en hem morgen bij de Hema mag ophalen.. altijd goede ervaringen met dat bedrijf. Weet toch vrij zeker dat ik thuis was en geen DHL bus heb gezien. Konden het waarschijnlijk gewoon niet vinden :'(

Ach, na 1 jaar wachten kan een dagje er ook nog wel bij :+

• smirri
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06 14:09
Calomaris schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:56:
Altijd fijn, Ps5 van bol zou vandaag tussen 17:30 en 18:30 bezorgd worden, stuurt DHL om kwart voor 7 een mailtje dat ik niet thuis was en hem morgen bij de Hema mag ophalen.. altijd goede ervaringen met dat bedrijf. Weet toch vrij zeker dat ik thuis was en geen DHL bus heb gezien. Konden het waarschijnlijk gewoon niet vinden :'(

Ach, na 1 jaar wachten kan een dagje er ook nog wel bij :+
Waarschijnlijk is het hier al 100x gevraagd, ik ben ook vanaf het begin op zoek, alleen vang steeds bot als ik kijk op de websites.
Zijn er manieren om een notificatie oid te krijgen als de ps5 op voorraad is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

smirri schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 08:00:
[...]

Waarschijnlijk is het hier al 100x gevraagd, ik ben ook vanaf het begin op zoek, alleen vang steeds bot als ik kijk op de websites.
https://telegram.org

En...

https://t.me/spydrplaystation5

https://t.me/puvoorraadchecker

https://t.me/ps5voorraad

https://t.me/beneluxstockcheckerPS5

https://t.me/PSXStockBot

https://t.me/fsclprsps5stockalert

https://t.me/ps5accessoire

https://t.me/bscxboxseriesx

https://t.me/fsclprsXBXalert

Meer heb je niet nodig, ja wat snelheid en geluk :)

greatgonzo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 08:26:
[...]

Heb er nu drie, maar ze hebben vaak dezelfde berichten. Hoe zinvol is het om er 10 te volgen?
Ze komen nooit allemaal tegelijk binnen en zelfs de Xbox series X Halo uitvoering maar bij eentje.

Aanvulling:

Bol.com is er mee gestopt wat erg jammer is omdat zij als een van de weinige(n) een kale versie aanboden.

|

Zojuist hebben wij bericht gehad dat bol_com de affiliate overeenkomst heeft beëindigd voor alle voorraadbots. Dit was verreweg onze grootste bron van inkomsten waarmee we de doorontwikkeling van ons platform financierden.

We zullen onze diensten voortzetten zonder deze inkomsten, je blijft dus gewoon meldingen ontvangen bij nieuwe voorraad.

<3 Team Spydr.

|

Verder staat er een link bij die alleen is bedoeld voor accessoires, dit omdat toen de Dualsense lader en PULSE 3D headset erg slecht leverbaar was.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 562971 op 11-09-2021 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calomaris
smirri schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 08:00:
[...]

De telegram groepen zijn inderdaad de beste methode welke zojuist werden doorgestuurd. Telegram op je telefoon, zorg dat je ingelogd bij webshops in de standaard browser (mediamarkt, bol etc) en zet notificaties aan. In die telegram groep sturen ze een snel afrekenen link waarmee je vaak het 'in winkel wagentje' proces al omzeilt. Zodra je een notificatie krijgt kan je binnen 1 minuut afgerekend hebben. Over het algemeen zijn er wel meerdere notificaties per week (Mediamarkt vaak op vrijdag, bol op woensdag). Op die manier moet je binnen 2 weken wel voorzien zijn met een beetje geluk :)

Edit: Trouwens is mijn ervaring dat die Power Unlimited de snelste is (https://t.me/puvoorraadchecker). Vaak 2-3 minuten eerder dan de andere die ik heb (ook al heb ik er maar 3 ofzo).

[ Voor 9% gewijzigd door Calomaris op 11-09-2021 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
Ik vond zelf https://t.me/laagstalerts de beste.

O en Nedgame heeft het nest ook al verlaten, zo wordt de spoeling wel steeds dunner en dunner :-(

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 562971 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 08:29:
[...]

Ze komen nooit allemaal tegelijk binnen en zelfs de Xbox series X Halo uitvoering maar bij eentje.

Aanvulling:

Bol.com is er mee gestopt wat erg jammer is omdat zij als een van de weinige(n) een kale versie aanboden.

|

Zojuist hebben wij bericht gehad dat bol_com de affiliate overeenkomst heeft beëindigd voor alle voorraadbots. Dit was verreweg onze grootste bron van inkomsten waarmee we de doorontwikkeling van ons platform financierden.

We zullen onze diensten voortzetten zonder deze inkomsten, je blijft dus gewoon meldingen ontvangen bij nieuwe voorraad.

<3 Team Spydr.

|

Verder staat er een link bij die alleen is bedoeld voor accessoires, dit omdat toen de Dualsense lader en PULSE 3D headset erg slecht leverbaar was.
ze stoppen de ondersteuning voor de bots.. Maar ik lees niet dat ze stoppen met de verkoop.

Je zou kunnen gokken door regelmatig bol.com te checken (ik meen dat ze vracht krijgen op woensdag?)

greatgonzo schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:43:
[...]
ze stoppen de ondersteuning voor de bots.. Maar ik lees niet dat ze stoppen met de verkoop.

Je zou kunnen gokken door regelmatig bol.com te checken (ik meen dat ze vracht krijgen op woensdag?)
Nee klopt, dat heb ik ook nergens vermeld.

Vreemd was wel weer dat je er bij Bol per adres 2 kon bestellen 🤷‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 562971 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 08:29:
[...]

Aanvulling:

|

<3 Team Spydr.

|

Grootste bron van inkomsten geloof ik wel ja.
In het begin van die bots heb ik wel eens bedragen voorbij zien komen en dat was dan nog maar van enkele hits op die affiliate link (en succesvolle aankoop). Was een leuk zakcentje en gratis PS5's was zo verdiend had ik het idee.

schumi2004 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:50:
[...]
Grootste bron van inkomsten geloof ik wel ja.
In het begin van die bots heb ik wel eens bedragen voorbij zien komen en dat was dan nog maar van enkele hits op die affiliate link (en succesvolle aankoop). Was een leuk zakcentje en gratis PS5's was zo verdiend had ik het idee.
Dat is waar :)

Wel hebben geïnteresseerden zo meer kans voor het bemachtigen van een PlayStation 5, Xbox of een Nintendo Switch OLED

Het mes snijdt aan 2 kanten zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 562971 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:43:
[...]

Dat is waar :)

Wel hebben geïnteresseerden zo meer kans voor het bemachtigen van een PlayStation 5, Xbox of een Nintendo Switch OLED

Het mes snijdt aan 2 kanten zeg maar.
Precies, op die manier heb ik er nu eindelijk ook 1 :)
Maar snap het ergens wel van ze, helaas.
Pagina: 1 ... 494 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord