Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Iedere keer krijg ik geen voorraad te zien bij MM, ongeacht welke bundel, klik meteen nadat ik de melding krijg, vervolgens refresh ik de pagina, maar dat helpt niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kan iemand die schijt bundels van de MediaMarkt even kopen. Ik wordt gek van die telegram meldingen 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:28:
Kan iemand die schijt bundels van de MediaMarkt even kopen. Ik wordt gek van die telegram meldingen 8)7
Ik doe mijn best, maar tijdens het afrekenen komen ze er steeds achter dat ze TOCH al uitverkocht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:22
Omdat ik toevallig kijk om te zien wat voor drops er dan zijn geweest.

https://www.mediamarkt.nl...ller-headset-1690684.html

(gevonden via https://ps5voorraadchecker.duckdns.org/ )

Zal over paar minuten wel weer weg zijn, want is de enige link die 'live' was terwijl ik keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:49
op stil zetten.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan niet voor alleen mediamarkt helaas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B.boy
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 05-09-2021
Mediamarkt middelburg
Nog 7x digitale edition

Succes met het zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:15

lord_fh

PS5

Iemand enig idee of MM Amersfoort wat heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 22:36
Er staan hier nog tientallen ps5 digitals in de 'MediaMarkt Hoorn.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xGG1Sn92hxC0u93wDk7Z5gimQF0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOKoyHxqCk2CPjD6le023JXf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Ik denk ik bel ff MM om te vragen of ze me kunnen zeggen of er in Almere of Amersfoort wat ligt .

" nee ik kan ze online niet zien helaas " (nee duh)

Kunt u mij dan doorverbinden met de vestiging ?

"Nee want wat er komt is alleen geretourneerde playstations"

Ze denken echt dat mensen achterlijk zijn, wat een service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Volgende week drop van Bol.com (hopelijk) maar dan een kale versie.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag met mijn vrouw in vestiging Sontplein...

Stonden even te kletsen bij een laatste PlayStation 5 bundel, en als een duvel uit een doosje sprong er iemand voor ons, stapelde alles van de doos af en vloog er met zijn buit vandoor of de duivel hem achterna zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankLucas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10-2021
Amaze86 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:40:
Volgende week drop van Bol.com (hopelijk) maar dan een kale versie.
Is dit puur gebasseerd op hoop, of zijn er geruchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
FrankLucas schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:30:
[...]

Is dit puur gebasseerd op hoop, of zijn er geruchten?
Hij zegt al hopelijk. Maar voor 4 augustus waren er wel geruchten dat bol op de 1e woensdag van de maand dropt, en die kwamen toen 100% uit.
(link naar festijn toen)

Dus geen enkele garantie natuurlijk (tenzij een medewerker van bol het even wil bevestigen....), maar er zijn vast onzinnigere dingen die je kan doen dan een agenda reminder zetten voor 1 september 7:30 of zo en dan een uur een willekeurige tracker naar keuze openhouden (want ik neem aan dat je nog steeds een externe tracker nodig hebt om te zien waar op de bol site het ding dan verschijnt, als het al verschijnt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:10
Vanmiddag (met dank aan 1 van die Telegram kanalen) de PS5 Disc editie met extra controller en accessoirespakket gekocht voor 620 euro. Vooralsnog geen mail/bevestiging ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DBreda schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:48:
Vanmiddag (met dank aan 1 van die Telegram kanalen) de PS5 Disc editie met extra controller en accessoirespakket gekocht voor 620 euro. Vooralsnog geen mail/bevestiging ontvangen.
Heb al 2 keer contact gehad, zowel telefonisch* en via de chat. Ze hebben storing in hun automatisering. Zal vannacht of morgenochtend wel zijn dat je bericht krijgt.

*Helpdesk medewerkster sprak heel slecht Nederlands en begreep het ook niet echt, Mediamarkt neemt dus ook van alles maar aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soulful
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-05 02:00
Heb vandaag 30-50 berichten gehad ( zit bij ze allemaal). Nu Telegram op notificaties uit gezet, kan het niet meer handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulful
Is al iets meer bekend over wanneer PS5 weer ''normaal'' in de schappen zal komen te liggen zoals PS4 etc dat altijd waren?

Zoals ik heb begrepen heeft corona veel tekorten aan chips opgeleverd. Is het tekort er nog steeds? Hoe komt dit uberhaupt, is niet alles gewoon fabriekswerk? Ik zeg dit trouwens als complete leek, dus hoop niet dat het arrogant/bijdehand overkomt.

[ Voor 13% gewijzigd door Soulful op 27-08-2021 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Die tekorten zijn er nog en zullen nog wel even blijven, geldt niet alleen voor consoles maar voor bijna alles waar een chip in zit van keukenapparatuur tot dymo label printers. Het is niet alleen dat de productie lager was door corona maar dat daarnaast de vraag naar chips enorm gestegen is. Ik verwacht dit jaar geen PS5 voorraden in de winkels.

Overigens was de PS4 het eerste half jaar ook uitverkocht.

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 27-08-2021 23:29 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulful
Chaoss schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:27:
Die tekorten zijn er nog en zullen nog wel even blijven, geldt niet alleen voor consoles maar voor bijna alles waar een chip in zit van keukenapparatuur tot dymo label printers. Het is niet alleen dat de productie lager was door corona maar dat daarnaast de vraag naar chips enorm gestegen is. Ik verwacht dit jaar geen PS5 voorraden in de winkels.

Overigens was de PS4 het eerste half jaar ook uitverkocht.
Interessant. Nu je het zegt, ik wilde mij GPU van de PC upgraden vorig jaar (de nieuwe AMD kwam toen uit, weet de naam niet eens meer welke dat was) maar die was binnen een paar minuten toen ook al uitverkocht.

Denk dat ik maar moet accepteren dat het of een bundel wordt, of nog minimaal 6 maanden wachten wordt. Op zich zijn niet alle bundels even slecht.

Ik zie soms wel eens een bundel met PS5 + 2e controller + die witte headset bij Mediamarkt. In principe wilde ik sowieso al een tweede controller halen dus dan zou alleen die witte headset overbodig zijn maa rnog steeds opgeslagen kunnen worden als extra headset mocht de mijne ooit even kapot zijn. Het ding is dan natuurlijk wel weer dat net die bundels met het minste, het snelste uitverkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Klopt, moet je misschien wat geluk mee hebben. Die combi-deal met een 2e controller + headset of accessoires waren ook de enige 2 combi-deals waar ik naar keek. Uiteindelijk vanmiddag dus kunnen bestellen bij MM. Ik ben op een gegeven moment, in een moment dat er weer nieuwe op kwamen, de pagina blijven refreshen. En opeens kon ik 'm afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DBreda schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:52:
Klopt, moet je misschien wat geluk mee hebben. Die combi-deal met een 2e controller + headset of accessoires waren ook de enige 2 combi-deals waar ik naar keek. Uiteindelijk vanmiddag dus kunnen bestellen bij MM. Ik ben op een gegeven moment, in een moment dat er weer nieuwe op kwamen, de pagina blijven refreshen. En opeens kon ik 'm afrekenen.
Nu nog binnen komen, maar nog steeds geen bevestiging via de mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvis
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 21:00
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 05:15:
[...]
Nu nog binnen komen, maar nog steeds geen bevestiging via de mail.
Idem dito. Gisteren bundel bij MediaMarkt besteld maar tot op heden nog niks gehoord. Bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening.

Toch maar even gebeld en medewerker vertelde me dat de financiële afdeling handmatig alle orders aan het toekennen is. Wel vreemd dat de PS5 in de tussentijd meerdere keren weer online is gekomen. Zou verwachten dat ze eerst de openstaande bestellingen afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvis schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:18:
[...]

Idem dito. Gisteren bundel bij MediaMarkt besteld maar tot op heden nog niks gehoord. Bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening.

Toch maar even gebeld en medewerker vertelde me dat de financiële afdeling handmatig alle orders aan het toekennen is. Wel vreemd dat de PS5 in de tussentijd meerdere keren weer online is gekomen. Zou verwachten dat ze eerst de openstaande bestellingen afhandelen.
Dank voor de info en inderdaad, zelfs Telegram bleef maar afgaan tot 23:30, je kon je een bochel swipen en klikken maar je kreeg niets in de mand.

We wachten het O-)

Vanmorgen nog om 06:14 💤

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXOswYoQqvZSQDstUvrX1k2VxDQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EUUGhpXTItUNt7Y6kFCugucO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2021 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Hier ook nog geen bevestiging gehad van MM. Wel balen op zich, want als ik 'm vandaag had binnen gekregen kon ik de Alpha van de nieuwe CoD nog ff meepakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderBos
Ik was vanmorgen heel vroeg wakker, en kan je vertellen dat om 6:21 toen ik dat zag ze alweer weg waren (stond nog wel op de site maar kon je niet meer aan winkelwagen toevoegen, en 2 minuten later was de pagina ook weer grijs). Dus ook op zaterdag net na zessen moet je snel zijn....

(ik kijk nu alleen nog maar uit nieuwsgierigheid mee, ik hoef er zelf geen meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
SanderBos schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 09:45:
[...]

Ik was vanmorgen heel vroeg wakker, en kan je vertellen dat om 6:21 toen ik dat zag ze alweer weg waren (stond nog wel op de site maar kon je niet meer aan winkelwagen toevoegen, en 2 minuten later was de pagina ook weer grijs). Dus ook op zaterdag net na zessen moet je snel zijn....

(ik kijk nu alleen nog maar uit nieuwsgierigheid mee, ik hoef er zelf geen meer)
Ik heb gisteren tot 6 keer toe bij de MM een bundel in m'n winkelwagen gehad, maar geen enkele keer de betaling kunnen afronden omdat de voorraad toch al op was. Het kunnen toevoegen aan je winkelwagen zegt dus nog niets; je moet dus nóg sneller zijn dan waar je nu rekening mee houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 16:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Stevie-P schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:05:
[...]

Ik heb gisteren tot 6 keer toe bij de MM een bundel in m'n winkelwagen gehad, maar geen enkele keer de betaling kunnen afronden omdat de voorraad toch al op was. Het kunnen toevoegen aan je winkelwagen zegt dus nog niets; je moet dus nóg sneller zijn dan waar je nu rekening mee houdt.
Ik krijg het idee dat de MM druppelgewijs de voorraad online zet. Twee weken geleden had ik hetzelfde: de bundels stonden allemaal op 'voorradig' maar bij aanklikken waren ze er toch niet. Na 10 minuten refreshen en klikken als een malle lukte het toch. Je moet denk ik net die mazzel hebben dat je op het juiste moment klikt. Ik denk dat het niet op snelheid aan komt.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Vanmorgen de digitale bundel bij de MediaMarkt in Amersfoort gekocht, ze hadden toen nog voorraad.
lord_fh schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:05:
Iemand enig idee of MM Amersfoort wat heeft?
Digitaal wel, disc versie niet meer.

[ Voor 50% gewijzigd door Marc3l op 28-08-2021 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik hoef de ps5 disc versie nog niet meteen, wacht toch op BF 2042.

Maar kun je überhaupt ergens een order plaatsen? Media markt, bcc, wehkamp, zie hem nergens. In de pricewatch staan ook alleen vage winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderBos schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 09:45:
[...]

Ik doe nog mee voor een ander, blijft toch leuk die ‘hunt’ :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
MM Tilburg heeft nog veel digitale bundels staan. Volgens mij telde ik er een stuk of 25-30

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• men-noemt-m-o
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-08 00:01
Woensdag een disc bundel bij mediamarkt kunnen bestellen, ik kreeg woensdagavond de T&T en in mijn mediamarkt account stond dat hij verzonden was, hij zou donderdag geleverd worden. Maar sindsdien is de bezorgdag elke dag weer een dag vooruitgeschoven, er staat dat PostNL nog wacht op het pakket, levering staat nu voor dinsdag maar zolang PostNL niks binnen krijgt blijft die datum opschuiven -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Marc3l schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:08:
Vanmorgen de digitale bundel bij de MediaMarkt in Amersfoort gekocht, ze hadden toen nog voorraad.

[...]

Digitaal wel, disc versie niet meer.
3 uur later was alles weg ;w

Zou mm elke dag wat voorraad ij de winkel zetten ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 09:13
Nyarlathotep schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:49:
[...]

Ik krijg het idee dat de MM druppelgewijs de voorraad online zet. Twee weken geleden had ik hetzelfde: de bundels stonden allemaal op 'voorradig' maar bij aanklikken waren ze er toch niet. Na 10 minuten refreshen en klikken als een malle lukte het toch. Je moet denk ik net die mazzel hebben dat je op het juiste moment klikt. Ik denk dat het niet op snelheid aan komt.
Klopt. Ik denk dat het systeem zo werkt dat je een soort van "ingeloot" wordt als je op de productpagina komt. Zodat je dus niet kan bestellen als er geen voorraad is. Mijn vrouw en ik waren woensdag allebei tegelijk aan het proberen te bestellen. Bij mij lukte het niet maar bij haar wel.

Maargoed ik heb er 1 en ben er super bljj mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Vrijdag besteld, nog steeds geen bevestiging gehad. Wat een bende daar bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DBreda schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 10:40:
Vrijdag besteld, nog steeds geen bevestiging gehad. Wat een bende daar bij MM.
Hier ook nog niets en dat zal op den duur wel goed komen, maar communiceer dat ook even richting je klanten, die hebben daar vrijdag digitaal een hoop geld heengebracht...

Edit:

Even een chat gesprek gestart:

Hi, bedankt voor je bericht! Je spreekt met Omar. Klopt, dit probleem is bij ons bekend. De betaling is goed doorgekomen. I.v.m. de storing en drukte kan het wat langer duren voordat je een bevestiging ontvangt. Excuses voor het ongemak.

Zal wel goed komen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2021 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
lord_fh schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:03:
[...]

3 uur later was alles weg ;w

Zou mm elke dag wat voorraad ij de winkel zetten ofzo?
Geen idee. Ik kwam ook pas om 11uur Las op Pepper dat bepaalde MM filialen wat voorraad hadden.
Moest toch boodschappen doen en had wel verwacht als er wat was, dat het wel weg was tegen dit tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Marc3l schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

Geen idee. Ik kwam ook pas om 11uur Las op Pepper dat bepaalde MM filialen wat voorraad hadden.
Moest toch boodschappen doen en had wel verwacht als er wat was, dat het wel weg was tegen dit tijdstip.
Jammer dat het nergens terug te vinden is, alsk nu zou weten dat die kans heel groot is vlam ik er straks heen maar tis half uur rijden dus zomaar gokken is hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:25
Iemand die in de bcc loting zit en betaald heeft al iets van een verzendbericht gekregen?

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:39
Ik wordt een beetje moe van die scalpers. Heb 3x de kans gehad. Maar elke keer als ik in de winkelmandje doe krijg ik foutmelding' er is iets fouts gegaan.

Elke keer zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00

Superkiwi

Hoi doei

theduke1989 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:03:
Ik wordt een beetje moe van die scalpers.
Dat hoeven natuurlijk niet per se scalpers te zijn, er zijn nog hordes mensen die een PS5 willen kopen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:18
Ik denk zodra er een playstation 5 op de website van mm of bol of amazon :)verschijnt dat honderden mensen op die ene ps5 klikken tegelijkertijd. Dan is het moeilijk om er tussen te komen. Ik denk ook dat er aardig wat mensen lid zijn van de telegram groepen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 01:35
Zeker als je zelfs zo’n dure bundel van de MM wilt kopen snap ik echt niet dat het nog niet gelukt is om een ps5 te kopen.

1. Installeer Telegram
2. Voeg een ps5 stock bot toe
3. Binnen 1 week heb je een ps5

Zo makkelijk is het echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

schumi1986 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 00:28:
Zeker als je zelfs zo’n dure bundel van de MM wilt kopen snap ik echt niet dat het nog niet gelukt is om een ps5 te kopen.

1. Installeer Telegram

Dat is dus niet waar, ik ben nu iets meer dan 3 weken lid van die telegram bots, en ook hier lukt het niet en ik zit er bovenop en ram meteen naar de sites als er stock zou moeten zijn (ik sla die mega dure bundels over dat wel), maar vis altijd achter het net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 01:35
lord_fh schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 06:57:
[...]

Dat is dus niet waar, ik ben nu iets meer dan 3 weken lid van die telegram bots, en ook hier lukt het niet en ik zit er bovenop en ram meteen naar de sites als er stock zou moeten zijn (ik sla die mega dure bundels over dat wel), maar vis altijd achter het net
Als je meteen op die link klikt wanneer de melding binnenkomt dan ben je soms te vroeg :p je moet dan een paar keer vernieuwen voordat het daadwerkelijk beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

schumi1986 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 00:28:

1. Installeer Telegram

ook voor de disc versie? Want blijft bijzonder dat je nergens kunt orderen online, (BCC, MM)

[ Voor 8% gewijzigd door greatgonzo op 30-08-2021 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
Zojuist van MM de bevestiging gehad via de mail. Vrijdagmiddag besteld. PS5 Disc editie + controller + accessoires voor 620 euro, laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klik je dan op de productlink of de direct bestellen link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

DBreda schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:42:
Zojuist van MM de bevestiging gehad via de mail. Vrijdagmiddag besteld. PS5 Disc editie + controller + accessoires voor 620 euro, laat maar komen!
kan niet online toch? Want ik zie het niet in de webshop staan, had nog wel via cashbackxl wat extra willen meepakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:49:
[...]

Probeer beiden tegenwoordig haah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
greatgonzo schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:55:
[...]

kan niet online toch? Want ik zie het niet in de webshop staan, had nog wel via cashbackxl wat extra willen meepakken
https://www.mediamarkt.nl...soirespakket-1690683.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

tijdelijk niet op voorraad, kan dus niet bestellen, en dus ook geen cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
greatgonzo schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 09:37:
[...]

tijdelijk niet op voorraad, kan dus niet bestellen, en dus ook geen cashback
Dus dan wacht je tot dat het wel op voorraad is...

Mediamarkt heeft de voorbije drie weken elke week online PS5'n verkocht.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Je kunt ook echt alleen bestellen als ze er 1 of een paar beschikbaar stellen en dan zijn ze meestal binnen een minuut weer weg. Je kunt dat refreshen en zo snel mogelijk proberen af te rekenen. Is mij vorige week gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohan2812
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-08 10:24
[...]

Het kan wel zo makkelijk zijn. Ik heb mij vorige week maandag aangemeld voor die Telegram groepen en kreeg die woensdag daarop continu meldingen. Vaak was het zo dat ze nog niet voorradig waren, maar als je vervolgens naar de product pagina gaat van de PS5 op mediamarkt, of zoekt, kan het soms zijn dat daar al andere bundels wel op voorraad zijn. Zo is het mij gelukt om vorige week woensdag een PS5 te bestellen en donderdag in huis te hebben. Je leest veel verschillende reacties over die Telegram groepen, je moet een beetje mazzel hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRae
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-03-2024
Mij is het ook niet gelukt via die Telegram groepen. Ik heb uiteindelijk via pepper.com een melding gekregen voor een digital edition voorraad bij bol.com en daar kunnen bestellen. Wellicht het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
MrRae schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:05:
Mij is het ook niet gelukt via die Telegram groepen. Ik heb uiteindelijk via pepper.com een melding gekregen voor een digital edition voorraad bij bol.com en daar kunnen bestellen. Wellicht het proberen waard.
Bol.com heeft al 3 weken geen voorraad gehad.
En als ze voorraad hebben, wordt dat altijd onmiddelijk gedeeld via de Telegram groepen.

Jij hebt een Digital van een third-party voor vermoedelijk een meerprijs gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:49:
[...]

Ik herken ook zijn probleem. Lid van meerdere bots(die van de power unlimited is echt het snelst) en ook hier zelfde resultaat. Denk dat jij gewoon geluk hebt gehad. Want via de telegram links grijp je vaak mis. Heb er echt bovenop gezeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
[...]

Er is een gekend website fenomeen genaamd caching. Bij zo goed als elke NL webshop, behalve Nedgame, zal je het product zelden direct op stock zien wanneer er een notificatie binnenkomt.
Je MOET zo goed als altijd een hele minuut F5'n om je kans te vergroten. Zeker bij Mediamarkt is dit een probleem. Bij Mediamarkt zien sommige mensen sneller stock dan andere. Dit is volledig willekeurig. Het kan zijn dat jij het product niet direct in-stock ziet, terwijl andere dat wel zien. Dat is natuurlijk niet echt handig en geeft andere een grotere kans dan wanneer jij het niet direct op voorraad ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrRae
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-03-2024
maikie61 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:08:
[...]

Bol.com heeft al 3 weken geen voorraad gehad.
En als ze voorraad hebben, wordt dat altijd onmiddelijk gedeeld via de Telegram groepen.

Jij hebt een Digital van een third-party voor vermoedelijk een meerprijs gekocht dan?
Nope, gewoon verkocht en geleverd door bol.com voor € 399,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
Ik heb vanmorgen rond 9 uur van de Media Markt de bestelbevestiging gehad voor mijn bestelling van vrijdag 27-08-2021 om 12:15. Media Markt had toen een verstoring waardoor succesvolle bestellingen niet verwerkt werden.

Het lijkt nu dus opgelost en alsnog netjes verwerkt te worden. :)

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Bij BCC kun je je ook weer inschrijven:

https://www.bcc.nl/specials/playstation-5-inschrijfformulier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zag hem ook op Telegram voorbij komen. Maar wat een prijs voor de disk versie. :'( BCC rekent ook een scalperprijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erickov
S1NN3D schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:33:
[...]

Zag hem ook op Telegram voorbij komen. Maar wat een prijs voor de disk versie. :'( BCC rekent ook een scalperprijs.
Welnee. Ps5 is 500, controller is 70, Ghost is ook 70 en de koptelefoon ook. Is 710.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 00:22
erickov schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:37:
[...]

Welnee. Ps5 is 500, controller is 70, Ghost is ook 70 en de koptelefoon ook. Is 710.
Dat is natuurlijk wel zo, maar dan moet je wel precies die items ook willen hebben. Anders:
- Haal je een controller bij een van de talloze scalpers die er vanaf wil voor 40-50 euro
- Haal je de game over een maandje of 2 voor een euro of 40 (of de PS4 versie voor dan nog minder)
- Haal je een andere koptelefoon met vergelijkbare kwaliteit voor een euro of 40

Verrekend zit je dan op de scalperprijs van een kale PS5 ongeveer :P

Dit zijn gewoon scalperprijzen. Net zoals die nutteloze accessoire kit die je bij Mediamarkt erbij 'krijgt' van 50 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 30-08-2021 17:44 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Richh schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:43:
[...]

Dat is natuurlijk wel zo, maar dan moet je wel precies die items ook willen hebben. Anders:
- Haal je een controller bij een van de talloze scalpers die er vanaf wil voor 40-50 euro
- Haal je de game over een maandje of 2 voor een euro of 40 (of de PS4 versie voor dan nog minder)
- Haal je een andere koptelefoon met vergelijkbare kwaliteit voor een euro of 40

Verrekend zit je dan op de scalperprijs van een kale PS5 ongeveer :P

Dit zijn gewoon scalperprijzen. Net zoals die nutteloze accessoire kit die je bij Mediamarkt erbij 'krijgt' van 50 euro.
Hoe kan je bedrijven en speciaalzaken nou prijs vergelijken met scapels. Dat is precies hoe het niet werkt. Met alles kan je langer wachten voor een lagere prijs. Je bent niet verplicht om iets bij hen aan te schaffen. Dan haal je het toch lekker bij marktplaats? En anders betaal je gewoon adviesprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
De straatprijs van de game is minder dan 40 euro, ook bij BCC. En die bedrade headset moet je ook maar net willen. Niet dus. Je betaald teveel voor de set. Net als bij Mediamarkt met hun gebundelde rotzooi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
S1NN3D schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:06:
De straatprijs van de game is minder dan 40 euro, ook bij BCC. En die bedrade headset moet je ook maar net willen. Niet dus. Je betaald teveel voor de set. Net als bij Mediamarkt met hun gebundelde rotzooi.
Dan moet je misschien eens naar een brillendokter :+

Ghosts of Tsushima kost toch echt €74.99 bij de BCC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• erickov
BlazeMuis schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:10:
[...]

Dan moet je misschien eens naar een brillendokter :+

Ghosts of Tsushima kost toch echt €74.99 bij de BCC.
Idd. Het is de directors cut ps5 editie ook nog. Die is nog geen week uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
True, I stand corrected. Maar dan nog vind ik het persoonlijk een vervelende deal want je betaald voor overbodig spul. Console plus controller prima. Maar de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 00:22
erickov schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:58:
[...]

Hoe kan je bedrijven en speciaalzaken nou prijs vergelijken met scapels. Dat is precies hoe het niet werkt. Met alles kan je langer wachten voor een lagere prijs. Je bent niet verplicht om iets bij hen aan te schaffen. Dan haal je het toch lekker bij marktplaats? En anders betaal je gewoon adviesprijs.
Als consument kijk je toch naar wat het je netto kost, onafhankelijk van de aanbieder? De kans is niet heel groot dat je echt goedkoper uit bent bij BCC, dan bij een scalper. Of je moet echt precies deze dingen willen.

Als shops deze prijzen blijven hanteren in vage combi bundels, duurt het nog jaren voordat je een PS5 tegen MSRP kan kopen. Laat staan voor minder. Dat is eigenlijk hoe het 'hoort' hè, als het eenmaal een jaar of langer op de markt is.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:39
S1NN3D schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:06:
Prijs is rond de 60,- ik weer niet waar je minder dan 40,- erbij haalt? https://www.budgetgaming....-+director04896s+cut.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
MM heeft gewoon PS5's verkocht, terwijl ze er geen op voorraad hebben. Tja, zo kan ik het ook. Besteld, betaald, bevestiging ontvangen, niks verstuurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Achterlijk die bundel ‘deals’, what’s next? Een PS5 voor 2500 euro inclusief TV, grasmaaier en een blender?

Ergens zou een instantie in moeten grijpen om dit soort praktijken tegen te gaan. Bundels prima, maar altijd optioneel. Dit gebeurt toch ook niet met andere producten waar de vraag groter is dan het aanbod?
Stel je voor dat je tijdens een hete zomer alleen een airco kan kopen als je er ook een koelbox en een tuinslang bij koopt? Dat gaat toch niemand pikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:33
Blijkbaar wel, want de bundels gaan nog steeds als warme broodjes over de toonbank.

PSN: breminem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
DBreda schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:29:
MM heeft gewoon PS5's verkocht, terwijl ze er geen op voorraad hebben. Tja, zo kan ik het ook. Besteld, betaald, bevestiging ontvangen, niks verstuurd.
Deden ze in maart ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
DBreda schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:29:
Beetje verkeerde verwoording.

Ze hadden wel degelijk voorraad. Er zijn al mensen, die de PS5 hebben aangekregen. Ze hebben er echter te veel verkocht, waardoor er meer orders zijn aangenomen dan er voorraad was. Helaas moeten sommige mensen dus wat geduld hebben en wachten op de volgende levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
BCC, Coolblue, Nedgame, Mediamarkt, allemaal retailers waar ik niet meer heen ga voor mijn aankopen door dit soort verplichte bundels. Ook met Limited Editiion's, NES mini's etc. altijd op prijzen deze bedrijven.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Je zou een paar Intertoys filialen kunnen bellen en vragen of je nog op de lijst gezet kan worden. Bij Intertoys kan je dan als je aan de beurt bent de Playstation gewoon los kopen voor 399 of 499 euro zonder iets er bij. :)

Ik weet filiaal almere cityhall gebruikt geen lijst maar die kan je op goed geluk bellen en wie het eerst komt die het eerst maalt. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
elaho schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:09:
Je zou een paar Intertoys filialen kunnen bellen en vragen of je nog op de lijst gezet kan worden. Bij Intertoys kan je dan als je aan de beurt bent de Playstation gewoon los kopen voor 399 of 499 euro zonder iets er bij. :)
Totdat ze er daar ook achter komen dat je het product kan bundelen met dingen die je anders niet aan de straatstenen kwijtraakt, dan kan je je PS5 Digital Edition voor 500 euro bestellen met een Bob de Bouwer lunchbox, een Playmobil brandweerkazarne en een zak knikkers. |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:31
Rivandu schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:43:
[...]

Dan kan je je PS5 Digital Edition voor 500 euro bestellen met een Bob de Bouwer lunchbox, een Playmobil brandweerkazarne en een zak knikkers. |:(
Klinkt iig beter dan die QWARE rotzooi erbij. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

heb me iig nu maar voor een reguliere disc versie bij de lokale intertoys op de wachtlijst laten zetten.
Ik hoef al die meuk eromheen niet. En de wachtrij viel mee.

Wilde eerst op een black friday deal wachten, maar die zal er wel niet komen. Of je besteld zo'n deal maar moet wachten tot de console in maart geleverd gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

greatgonzo schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:43:
heb me iig nu maar voor een reguliere disc versie bij de lokale intertoys op de wachtlijst laten zetten.
Ik hoef al die meuk eromheen niet. En de wachtrij viel mee.

Wilde eerst op een black friday deal wachten, maar die zal er wel niet komen. Of je besteld zo'n deal maar moet wachten tot de console in maart geleverd gaat worden
Qua wachtrij, kan nog best lang duren, intertoys krijgt nl geen mediamarkt aantallen binnen maar veel veel veeeeel minder (landelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

lord_fh schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:06:
[...]

Qua wachtrij, kan nog best lang duren, intertoys krijgt nl geen mediamarkt aantallen binnen maar veel veel veeeeel minder (landelijk)
Er zitten er een paar in de buurt.. Laat me gewoon op een paar lijsten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvis
maikie61 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:44:
[...]

Beetje verkeerde verwoording.

Ze hadden wel degelijk voorraad. Er zijn al mensen, die de PS5 hebben aangekregen. Ze hebben er echter te veel verkocht, waardoor er meer orders zijn aangenomen dan er voorraad was. Helaas moeten sommige mensen dus wat geduld hebben en wachten op de volgende levering.
Daar ben ik er dus een van, waardeloos bedrijf :( Je moet er zelf achteraan, niet even pro-actief mensen inlichten dat er dingen verkeerd gaan. Ik ga mijn order denk ik annuleren, wacht nog op mijn vraag of ze een datum kunnen garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:36
oops, delete

[ Voor 148% gewijzigd door MelvinW op 31-08-2021 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wilde even een paar intertoys vestigingen bellen voor een reservering, maar er zijn al vestigingen die zelf al geen lijst meer bij houden.. en één winkel wist me te vertellen dat ze in een interne nieuwsbrief van bovenaf hebben besloten niet meer met pre-order lijsten te werken..

Dus ook hier lijkt het een lastig verhaal te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar even weer in de chat met de MM en die stuurde mij het onderstaande bericht...

Ik zie dat de bestelling bij ons de status 'backordered' heeft. We hadden afgelopen vrijdag door de drukte omtrent deze bundel een storing waardoor er meer bestellingen zijn binnengekomen dan dat er voorraad was. Dit betekent dat we pas kunnen leveren wanneer we weer nieuwe voorraad binnenkrijgen. Mijn excuses voor het ongemak!

Bestelling maar geannuleerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBreda
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:16:
Toch maar even weer in de chat met de MM en die stuurde mij het onderstaande bericht...

Ik zie dat de bestelling bij ons de status 'backordered' heeft. We hadden afgelopen vrijdag door de drukte omtrent deze bundel een storing waardoor er meer bestellingen zijn binnengekomen dan dat er voorraad was. Dit betekent dat we pas kunnen leveren wanneer we weer nieuwe voorraad binnenkrijgen. Mijn excuses voor het ongemak!

Dat was ook mijn eerste ingeving. Maar ja, nu sta ik wel vooraan in de rij. Ik snap je principes wel overigens. Als dit te lang duurt annuleer ik 'm ook, maar voor nu wacht ik even af.

Ik mag aannemen dat er via MM nu geen nieuwe bundels online komen tot dat alle bevestigde bestellingen die nu moeten wachten hun PS5 hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Ik hoop voor je dat je niet weken/maanden op je geld moet wachten net zoals al die andere klanten die klagen op oa trustpilot en Facebook. Zou netjes zijn als ze je geld direct terug storten zodat als er elders een ps5 vrijkomt je deze kunt aanschaffen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

elaho schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:47:
[...]

Ik hoop voor je dat je niet weken/maanden op je geld moet wachten net zoals al die andere klanten die klagen op oa trustpilot en Facebook. Zou netjes zijn als ze je geld direct terug storten zodat als er elders een ps5 vrijkomt je deze kunt aanschaffen. :)
Heb goede ervaringen met MediaMarkt retouren, vaak dezelfde dag staat het geld er al weer op :)

Ben er ook niet echt rouwig om, was sowieso al een prut pakket :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:59:
[...]

Heb goede ervaringen met MediaMarkt retouren, vaak dezelfde dag staat het geld er al weer op :)

En je had toch al een stuk of 20 PS5 toch? Of heb ik de verkeerde voor me ;) geintje hoor ik volg dit topic niet zo

Hier iig blij met dat 'prut' paket, Ratched and Clank spat van het scherm en Spiderman ga ik ook in de toekomst ook nog wel spelen, controller ligt prima op die oplader en die meuk headset lekker in de doos laten zitten eventueel om een paar dagen te overbruggen mocht mijn Penrose X kapot gaan.

Zeker blij mee en zag mezelf als bijna een halve eeuw oud ook niet in één van die telegram groepen te gaan zitten :+

Ook voor de Series X niet gedaan en daar geniet ik ook al een hele poos van.

Ik heb er iig geen problemen mee dat bedrijven bundels maken, zonder dat had ik zelf nog geen PS5 gehad, iedereen moet gewoon voor zichzelf uitmaken of het de moeite waard is of dat je nog wilt gaan wachten (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:37:
[...]

En je had toch al een stuk of 20 PS5 toch? Of heb ik de verkeerde voor me ;) geintje hoor ik volg dit topic niet zo
Kan wel wat hebben hoor ;)

De suggestie wordt inderdaad gewekt, maar het zit toch iets anders in elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 09:26
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:16:

Gebeurt daar met veel meer producten. Helaas hebben ze voorraadbeheer en de webshop niet echt goed gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Sipio schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:37:
[...]

Ik heb er iig geen problemen mee dat bedrijven bundels maken, zonder dat had ik zelf nog geen PS5 gehad, iedereen moet gewoon voor zichzelf uitmaken of het de moeite waard is of dat je nog wilt gaan wachten (y)
Ik ook niet. Bij BCC bundel met Ratchet, extra controller en steelseries headset was in mijn optiek nog de beste. De headset had niet per se gehoeven, maar kan altijd van pas komen. Die prut accessoires van qware is pas echt zonde van je geld. Die laadstation schijnt amper goed te werken zelfs. Een dergelijke bundel zou ik zelf ook niet doen. Maar idd, kies gewoon wat je wel de moeite waard vind, verkoop evt extra zooi via marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Weet iemand of ze bij MM Rotterdam zuid nog de digitale bundels op voorraad hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvis
Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:59:
[...]

Omdat het een prut pakket was heb ik hem inderdaad ook maar geannuleerd. Ze verwachten overigens wel dat ze in week 37 weer kunnen uitleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sta in de MediaMarkt Utrecht the Wall. Dertig PS5 exemplaren op voorraad. Nu nog 29. :P Wel in bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:38:
Sta in de MediaMarkt Utrecht the Wall. Dertig PS5 exemplaren op voorraad. Nu nog 29. :P Wel in bundels.
Welke bundels ?
Pagina: 1 ... 492 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord