Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Vorige week aangemeld voor 30 dagen trial daar! Wist niet eens dat het een Prime aanbieding was, maar aanmelden is toch gratis.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 17-09 09:41
MelvinW schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:31:
[...]

Je moet Prime op UK hebben. Je Prime voor Amazon.nl is niet geldig. Zorg er dus voor dat je echt een Prime-abonnement (trial) op UK neemt.
Oh wauw, oké, wist ik niet, bedankt!

Lukt me niet om aan te melden, kan alleen met credit card bij uk. Lekker krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
Als ik inlog, kan ik kiezen dat ik Prime wil. Als ik mijn creditcard kies gaat hij die 'controleren'... Maar dat gaat elke keer mis... kan dus helaas geen Prime nemen en een bestelling doen...

Iemand hier ook tegenaan gelopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Da_Vinz schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:34:
[...]

Als ik inlog, kan ik kiezen dat ik Prime wil. Als ik mijn creditcard kies gaat hij die 'controleren'... Maar dat gaat elke keer mis... kan dus helaas geen Prime nemen en een bestelling doen...

Iemand hier ook tegenaan gelopen ?
Ja hier ook, krijg een error log.
Ik gok dat heel veel mensen dat nu aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Bij controleren zou die de app van je bank moeten openen, bij mij was dat de ING app, daarna moet je weer terug komen bij Amazon. Ik had mijn cc al gekoppeld, maar moest tijdens afrekenen na die controle mijn cc nummer invullen ter verificatie, moest ff snel afronden in het uhm kleine kamertje om mijn portemonnee uit mijn tas te halen. Had al verwacht dat ik te laat zou zijn, maar toch nog gelukt.

π MW finishers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Heb er maandag 1 bij amazon UK besteld, komt vandaag al binnen. Idd Prime bij UK nemen en meteen uitzetten, dan blijft hij toch een maand geldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds op voorraad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Scuderia110 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:46:
Heb er maandag 1 bij amazon UK besteld, komt vandaag al binnen. Idd Prime bij UK nemen en meteen uitzetten, dan blijft hij toch een maand geldig.
Vorige week ook gelukt idd.
Als je nu er nog een probeert te bestellen komt er dat je niet meer dan1 mag bestellen.

Dat is ook nieuw ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht wel op de DE voorraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:11
Ik heb deze gisteren besteld en betaald.
Heb alleen een bevestigingsmail gekregen, ik weet niet exact wanneer er geleverd wordt.
Zijn er anderen die deze bundel ook hebben besteld en al meer informatie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makaa schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:24:
[...]

Ik heb deze gisteren besteld en betaald.
Heb alleen een bevestigingsmail gekregen, ik weet niet exact wanneer er geleverd wordt.
Zijn er anderen die deze bundel ook hebben besteld en al meer informatie hebben?
Je zou een belletje kunnen plegen, gaat vaak sneller dan hier wachten op een gericht antwoord.

Nedgame Webstore: 055-3660399 (ma/vr 09:00 - 17:00uur)

Ik persoonlijk heb zeer goede ervaring(en) met Nedgame

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_Vinz
MaTr1x schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:37:
Bij controleren zou die de app van je bank moeten openen, bij mij was dat de ING app, daarna moet je weer terug komen bij Amazon. Ik had mijn cc al gekoppeld, maar moest tijdens afrekenen na die controle mijn cc nummer invullen ter verificatie, moest ff snel afronden in het uhm kleine kamertje om mijn portemonnee uit mijn tas te halen. Had al verwacht dat ik te laat zou zijn, maar toch nog gelukt.
Inmiddels is het ook gelukt om Prime op amazon.uk te activeren. Nu nog wachten tot er weer een mooie aanbieding voorbij komt... :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Let op voor degene die t niet hebben gelezen bij UK versies:

- Andere stekker
- Kans op extra kosten (geen EU)

just 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 13:34
SemperFidelis schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:49:
Let op voor degene die t niet hebben gelezen bij UK versies:

- Andere stekker
- Kans op extra kosten (geen EU)

just 2 cents
De extra kosten worden al door Amazon gefactureerd dus die zijn al bekend tijdens het bestellen. (Evt kan je na afloop nog een refund ontvangen als de invoerkosten lager uitvallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:58
Dit lijken geen bundels te zijn, heb ik dat goed?

* schumi2004 doet snel DE Prime activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14

Megalodon86

Enzyme X

schumi2004 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:11:
[...]

Dit lijken geen bundels te zijn, heb ik dat goed?

Daar lijkt het op inderdaad. Maar ik weet net zo veel als in die tweet staat :-) Meer info in de link daarin trouwens:

https://www.foraum.de/6WP...-insgesamt-ca-10000-stuck

Nadeel daarvan zou wel zijn dat scalpers er óók snel bij zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Megalodon86 op 11-08-2021 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
schumi2004 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:11:
[...]

Bij het activeren van Prime op amazon.de krijg ik de melding dat het land/adres niet in het land waarvoor je Prime wilt activeren ligt (dus NL ligt niet in DE)... Kan ik dan bv mijn billing adres aanpassen en later weer terugveranderen ? Of hoe hebben jullie dit gedaan ?
Login failed. Your billing address is not in the Prime membership country you are currently enrolling for. Change your billing address below or change the country / region of your membership here by clicking on "Membership, including other countries".

[ Voor 23% gewijzigd door Da_Vinz op 11-08-2021 11:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 20:01

Shiro

Serenity

Megalodon86 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:15:
[...]

Daar lijkt het op inderdaad. Maar ik weet net zo veel als in die tweet staat :-) Meer info in de link daarin trouwens:

https://www.foraum.de/6WP...-insgesamt-ca-10000-stuck

Nadeel daarvan zou wel zijn dat scalpers er óók snel bij zijn.
Die zijn toch wel een beetje klaar zou je denken? Met meer dan 110 aangeboden PS5 op V&A, lijkt mij dat de scalpers hun beste tijd ook al wel hebben gehad? Maar aan de andere kant, lastig in te schatten, 2 dagen geleden waren er nog 140, dus beetje moeilijk te zien of ze nou verkopen of dat ze verwijderd zijn omdat ze niet verkopen.

Maar hoopvol bericht dat Amazon.de 10.000 binnen krijgen, ik zit klaar met een pinpas :)

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Shiro schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:29:
[...]

Die zijn toch wel een beetje klaar zou je denken? Met meer dan 110 aangeboden PS5 op V&A, lijkt mij dat de scalpers hun beste tijd ook al wel hebben gehad? Maar aan de andere kant, lastig in te schatten, 2 dagen geleden waren er nog 140, dus beetje moeilijk te zien of ze nou verkopen of dat ze verwijderd zijn omdat ze niet verkopen.

Maar hoopvol bericht dat Amazon.de 10.000 binnen krijgen, ik zit klaar met een pinpas :)
Zorg dat je klaar zit want 10k is niks die zijn zo weg. Vorige keer hadden ze er 22K en die waren binnen 3 min uitverkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiro schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:29:
[...]

ik zit klaar met een pinpas :)
Dan ben je bij voorbaat al kansloos... ;)

Indien mogelijk bestel via de Telegram en Amazon app, en vervolg het proces met je vingerscan of face-ID in combinatie met je mobiel.

Succes! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
Da_Vinz schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:25:
[...]

Bij het activeren van Prime op amazon.de krijg ik de melding dat het land/adres niet in het land waarvoor je Prime wilt activeren ligt (dus NL ligt niet in DE)... Kan ik dan bv mijn billing adres aanpassen en later weer terugveranderen ? Of hoe hebben jullie dit gedaan ?

[...]
Idem hier.

Ach ja, heb ook geen zin om al die moeite te doen.
Volgende keer meer geluk dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_Vinz
schumi2004 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:31:
[...]

Idem hier.

Ach ja, heb ook geen zin om al die moeite te doen.
Volgende keer meer geluk dan maar.
Ik heb tijdelijk een nieuw willekeurig Duits adres aangemaakt. Nadat ik Prime had geactiveerd heb ik dit adres weer weggegooid. Nu zie ik bij 'adressen' alleen nog mijn eigen NL adres terug.. Morgen maar eens kijken of dit gaat lukken.
Iemand een idee vanaf hoe laat je zou kunnen bestellen ? Of is dat kwestie van de telegram kanalen in de gaten houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Zojuist een push bericht van de wehkamp... Wel in de winkelmand kunnen stoppen maar niet kunnen bestellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 12:36
angerblub schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 14:06:
Zojuist een push bericht van de wehkamp... Wel in de winkelmand kunnen stoppen maar niet kunnen bestellen :/
Hier precies hetzelfde telefoon had ik in de hand sneller als dit kon ik niet reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:30
ritchiegreb schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 14:09:
[...]

Hier precies hetzelfde telefoon had ik in de hand sneller als dit kon ik niet reageren
Wehkamp hoef je niet eens te proberen, website is daar veel te instabiel voor. Zoals je al zegt, je was er direct bij en nog faalt je aankoop. |:(

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Idem hier. In de winkelmand stoppen, lukte wel maar bij het betaalproces liep het mis. Jammer want het was geen gedoe met (te dure) bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wehkamp had er maar 5 op voorraad zo leek het. De enige die niet aan bundel verkoop doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Ik zag het via Telegram, notificatie kwam binnen op mijn smartwatch, gelijk app geopend en het stond al als uitverkocht, sneller dan dit had het niet voor mij kunnen gaan... naja, we wachten vrolijk verder.
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:06:
[...]

Dan ben je bij voorbaat al kansloos... ;)

Indien mogelijk bestel via de Telegram en Amazon app, en vervolg het proces met je vingerscan of face-ID in combinatie met je mobiel.

Succes! :)
Haha dankje, ik ga het zien, anders maar niet, dan hou ik mijn PS4 Pro wat langer, zoveel tijd heb ik toch niet om te gamen, maar leek me gewoon een mooi moment om te upgraden nu.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Ik was er retesnel bij, moest alleen eerst nog een wehkamp account aanmaken. En toen wassie weg. :9

't Leek of ze dr maar 1 hadden ja :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 14:19:
Wehkamp had er maar 5 op voorraad zo leek het. De enige die niet aan bundel verkoop doet.
Dat zag ik ook staan en nog geen seconde later...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2iG1LyDD68XtwDdUueMnOn1gcAs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/b3IkeZdb7gZHjmXucy017MSC.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:28
Joosie200 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 14:19:
Bol.com doet ook niet aan bundel verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Da_Vinz schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 13:11:
[...]

Ik heb tijdelijk een nieuw willekeurig Duits adres aangemaakt. Nadat ik Prime had geactiveerd heb ik dit adres weer weggegooid. Nu zie ik bij 'adressen' alleen nog mijn eigen NL adres terug.. Morgen maar eens kijken of dit gaat lukken.
Iemand een idee vanaf hoe laat je zou kunnen bestellen ? Of is dat kwestie van de telegram kanalen in de gaten houden ?
Moet je überhaupt wel Prime hebben voor Amazon.de? Voor UK was dit wel het geval maar bij DE toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

schumi1986 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:59:
[...]
Bol.com doet ook niet aan bundel verkoop.
schumi1986 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:15:
Vorige week hadden ze de Disk met Ratchet bundel
:P

Dit is in elk geval wel een officiele bundel, geen tasje bij elkaar geraapte spulletjes.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cypox
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-11-2021
Net een 2e kans PS5 op coolblue 435 met was krasjes, helaas net te laat… was een prima prijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Superkiwi schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:29:
[...]

[...]

:P

Dit is in elk geval wel een officiele bundel, geen tasje bij elkaar geraapte spulletjes.
Haha ja klinkt wat tegenstrijdig

Maar ik bedoelde meer dat bol niet zelf bundels maakt om winst te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft hij ze alle 10.000 voor zichzelf opgekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:58
schumi2004 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:29:
[...]

Moet je überhaupt wel Prime hebben voor Amazon.de? Voor UK was dit wel het geval maar bij DE toch niet?
Ook bij DE, al was laatst voor Digital geen prime nodig bij DE.

Prime heb je zo aangemaakt met duitse adres op je account, en 1e maand is gratis.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Amaze86 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:56:
[...]

Ook bij DE, al was laatst voor Digital geen prime nodig bij DE.

Prime heb je zo aangemaakt met duitse adres op je account, en 1e maand is gratis.
Ja dat is ook zo maar als het niet hoeft dan liever niet.

Zetten jullie 1-click buy ook aan toevallig?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:33
Kreeg net een update mailtje van Bol.com
Omdat je op de ‘’breng me op de hoogte’’ knop hebt geklikt voor de PlayStation 5, hebben we je de afgelopen periode na elke PlayStation 5 release geïnformeerd over de beschikbaarheid hiervan.

De vraag naar de Playstation 5 blijft groter dan de voorraad. We zullen je vanaf nu enkel nog informeren wanneer er nieuwe voorraad is en je de eerstvolgende op de wachtlijst bent. Als je aan de beurt bent word je kort voor live-gang per e-mail en indien gewenst, via een app notificatie geïnformeerd.

Let op: als je een bericht krijgt dat er nieuwe voorraad is, betekent dit niet dat de PlayStation 5 al voor jou gereserveerd is. Het is dus belangrijk dat je er snel bij bent, want op=op! Als je de bol.com app downloadt en app notificaties aanzet is de kans groter dat je de release niet mist.

Wellicht ben je benieuwd naar je plek op de wachtlijst. De klantenservice heeft hier helaas geen zicht op en kan je daarom deze informatie niet geven. Je kunt erop vertrouwen dat we eerlijk te werk gaan.

We hopen snel weer meer voorraad te krijgen.
Erg benieuwd of het vanaf nu dan ook echt voor live-gang is en niet steeds er na. En lijkt eerste keer te zijn dat ze spreken over een wachtlijst.

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 12-08-2021 11:02 ]

• schumi2004
Pompi schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:02:
Kreeg net een update mailtje van Bol.com

[...]

Erg benieuwd of het vanaf nu dan ook echt voor live-gang is en niet steeds er na. En lijkt eerste keer te zijn dat ze spreken over een wachtlijst.
Heb de hoop opgegeven bij Bol.com. Ik vraag me serieus af hoeveel voorraad die elke keer krijgen want voor mijn gevoel heeft de MM elke keer meer terwijl ik dit toch andersom verwacht zou hebben.

/edit:
Overigens zelf niet een dergelijke mail mogen ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 12-08-2021 12:45 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:33
schumi2004 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 12:03:
[...]
Overigens zelf niet een dergelijke mail mogen ontvangen.
Had je ook dat wenslijst/houd mij op de hoogte gedaan? En misschien ligt het anders ook aan moment van dat doen. Dat ze zulke mails ook in batches versturen

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:12
Mediamarkt Middelburg heeft de Digital op voorraad, uiteraard alleen incl. Accesoirespakket

Verwijderd

J-roenn schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:35:
Mediamarkt Middelburg heeft de Digital op voorraad, uiteraard alleen incl. Accesoirespakket
Staan ze in de winkel of moet je er naar vragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MilanPhielix
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12-08-2021
MediaMarkt Nieuwegein heeft er nog een paar disk versies in de winkel staan, wel een bundel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCnnVtEFJ_evQfkftN2VkW-5_Hg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1AapRlY6M9dxaciDfKLRXvih.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

MilanPhielix schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:42:
MediaMarkt Nieuwegein heeft er nog een paar disk versies in de winkel staan, wel een bundel!

[Afbeelding]
Vaker foto's plaatsen, wellicht schrikt dit scalpers af ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:12
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:15:
[...]

Staan ze in de winkel of moet je er naar vragen.
Staan achter in het magazijn, je moet er om vragen dus.

• Pslomp
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:51
J-roenn schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 18:32:
[...]

Staan achter in het magazijn, je moet er om vragen dus.
Weet iemand iets van eventuele voorraad bij Mediamarkt Assen of Zwolle?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:47:
[...]

Vaker foto's plaatsen, wellicht schrikt dit scalpers af ;)
Scalpen gaat zonder risico, het is gewoon online bestellen en indien niet met winst verkocht gratis retour winkel. Dus die schrikken niet zomaar

• schumi2004
Vind het vandaag maar tegen vallen wat nieuw aanbod betreft.

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 18:29
Niet bij Alkmaar MediaMarkt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Mediamarkt België had de bundels nog online, gek dat de telegram groepen geen melding gaven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Laatst online: 23:30
Delph schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:13:
Mediamarkt België had de bundels nog online, gek dat de telegram groepen geen melding gaven
Nu komen ze binnen op Telegram.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Davidas schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:30:
[...]

Dat was mijn waarschuwing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Davidas schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:30:
[...]

Welke telegram groep als ik het vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravx
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-04 21:39
tumtum100 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:40:
[...]

Welke telegram groep als ik het vragen mag?
PB gestuurd :) ivm regels hier.

[ Voor 12% gewijzigd door Ravx op 13-08-2021 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:44:
[...]

Scalpen gaat zonder risico, het is gewoon online bestellen en indien niet met winst verkocht gratis retour winkel. Dus die schrikken niet zomaar
Dat doen ze dan vast geen tweede keer en zo gaat de spoeling dunner en dunner worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
  • Laatst online: 23:03
Ik hoor opeens dat je verzekering moet afnemen als een PS5 bij een MM winkel. €100 erbij. Weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravx
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-04 21:39
DutchSapphire schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:36:
Ik hoor opeens dat je verzekering moet afnemen als een PS5 bij een MM winkel. €100 erbij. Weet iemand hier iets van?
Klikt als koppelverkoop, mag niet zomaar volgens mij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
Ravx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:12:
[...]

Klikt als koppelverkoop, mag niet zomaar volgens mij ...
Ik hoorde van iemand die een ps5 wilde afrekenen aan de kassa dat ie een verzekering moest afsluiten anders kreeg ie hem niet mee. Geen zuivere koffie dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
Ik krijg van 3 verschillende telegram groepen heel veel berichten dat MM Nederland ps5's zou verkopen, maar elke link die ze sturen waar ik op klik staat dat er geen voorraad is. Geen idee wat hier aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aomi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:20:
Ik krijg van 3 verschillende telegram groepen heel veel berichten dat MM Nederland ps5's zou verkopen, maar elke link die ze sturen waar ik op klik staat dat er geen voorraad is. Geen idee wat hier aan de hand is.
Klopt, valt mij ook op. Aan de andere kant, het zijn weer bundels met een hoop zooi waar ik eigenlijk niet op zit te wachten. MM BE biedt wel puur de consoles aan maar die leveren hier niet. Hoop dat MM NL dat ook weer eens gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
S1NN3D schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:23:
[...]

Klopt, valt mij ook op. Aan de andere kant, het zijn weer bundels met een hoop zooi waar ik eigenlijk niet op zit te wachten. MM BE biedt wel puur de consoles aan maar die leveren hier niet. Hoop dat MM NL dat ook weer eens gaat doen.
Mwah, als de producten echt verkocht worden zijn er ook prima bundels bij, console + extra controller bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je toch echt sneller zijn.

En 3? Het zijn toch echt veel meer 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Je bent gewoon te traag, net zoals ik :) Ik kon trouwens de bundel 694,99 wel kopen, had het al in mijn winkelmandje, maar teveel rotzooi die ik niet nodig had. Set met headset en extra controller durfde ik nog wel aan, maar daar was ik te traag voor.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:28:
[...]
Dan moet je toch echt sneller zijn.

En 3? Het zijn toch echt veel meer 😄
Oh ik zit niet in alle groepen die er zijn.

Maar ik bedoel, zodra de link gedropt wordt is het artikel al uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Aomi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:33:
[...]

Blijven refreshen het duurt ongeveer halve minuut voordat je kan bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Zorgen dat je bij de winkels waar je evt wilt kopen al een account aangemaakt hebt en ingelogd blijven zodat je direct kunt afrekenen. En dus in meerdere telegramgroepen zitten. Het is te doen, ik heb er 2 binnen een week kunnen kopen vorige week (beide eigen gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Heb 'n bundel van net geen 700 euro weten te bemachtigen.
Disk edition + controller + headset + duimgrips + laadkabel + laadstation + R&C game.

'k vind t wel prima zo :P Had liever enkel de controller gehad maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aomi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:33:
[...]

Meld je aan bij alle groepen want de ene griep groep is immers wat sneller of langzamer dan de ander ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2021 13:52 . Reden: 🤣 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulful
  • Laatst online: 20-05 02:00
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:42:
[...]
Meld je aan bij alle groepen want de ene griep is immers wat sneller of langzamer dan de ander ;)
Waar kan ik alle groepen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:06

CyberDonky

DealBytes

Soulful schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:43:
[...]

Ik zou de zoekfunctie gebruiken haha. De links zijn al 30x genoemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Soulful schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:43:
[...]

https://t.me/beneluxstockcheckerPS5
https://t.me/spydrplaystation5
https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/laagstalerts
https://t.me/puvoorraadchecker

Misschien moet iemand dit pinnen of op de TS zetten 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door maikie61 op 13-08-2021 13:47 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Staat gepind ;)

Zie wel een pin staan bij de post maar... geen idee :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2021 13:53 . Reden: 🤔 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Aomi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:36:
Heb 'n bundel van net geen 700 euro weten te bemachtigen.
Disk edition + controller + headset + duimgrips + laadkabel + laadstation + R&C game.

'k vind t wel prima zo :P Had liever enkel de controller gehad maar ok.
Deze heb ik ook net besteld... had liever de Spiderman game gehad... of alleen met een extra controller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
Da_Vinz schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:49:
[...]

Deze heb ik ook net besteld... had liever de Spiderman game gehad... of alleen met een extra controller
Als ik marktplaats zo zie, hoeveel Ratchet & Clank spellen er los worden aangeboden ben ik bang dat ik die niet kwijt ga raken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Aomi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:52:
[...]

Als ik marktplaats zo zie, hoeveel Ratchet & Clank spellen er los worden aangeboden ben ik bang dat ik die niet kwijt ga raken. :9
Haha... nee inderdaad. Dan zeg ik hier thuis wel gewoon dat ik hem voor de kids heb gekocht en daarom deze bundel heb aangeschaft.. >:)
Kan ik 's avonds mooi zelf Warzone spelen... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb ze gewoon doorverkocht met wat verlies, en de glimlach bij het overhandigen deed mij meer goeds dan die hele 25 of 30 euro verlies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Het gaat aardig los in de Telegram groepen, Mediamarkt zal wel een drop hebben gehad ofzo... het is mij tot dusver zelfs gelukt om 2 keer iets in de winkelwagen te plaatsen, maar uiteindelijk niet gekocht omdat ik werkelijk niet weet wat ik met een Accessoires pakket moet van 50€ die ook nog slechte reviews heeft. Los van een extra controller die ik ook niet nodig heb...

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Het is mij nu gelukt de Ratchet & Clank bundel van 694 te bestellen en daarna lukte het me zowaar nog om de console + controller + headset voor 622 te bestellen (voor mijn broertje, ben geen scalper :> ).

Ze staan nog steeds als voorradig af en toe bij mediamarkt maar bestellen lukt helaas niet meer (ik wilde die r&c bundel nog annuleren als het me lukte om de goedkopere bundel te bestellen maar helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Shiro schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:22:
Het gaat aardig los in de Telegram groepen, Mediamarkt zal wel een drop hebben gehad ofzo... het is mij tot dusver zelfs gelukt om 2 keer iets in de winkelwagen te plaatsen, maar uiteindelijk niet gekocht omdat ik werkelijk niet weet wat ik met een Accessoires pakket moet van 50€ die ook nog slechte reviews heeft. Los van een extra controller die ik ook niet nodig heb...
Ja zo zat ik ook een paar keer... maar de pakketten met alleen een extra controller zijn bij mij telkens uitverkocht. Dus toen toch maar met een pakket met wat extra zooi genomen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
word gek van al die overprijsde bundels. altijd iets wat je niet nodig hebt. het gelul van "das tegen scalpers" gaat er bij mij niet in. is gewoon marge maken.
Ik wil er gewoon 1 kunnen halen zonder al die troep erbij. snap dat sommige dat geen probleem vinden, maar ik hoef geen spiderman en ratchet en clank. en ook geen extra duim dingetjes.

ben benieuwd wanneer ze zonder die troep allemaal komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skyview
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-08 15:41
jaydenjarno schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:32:
Ik wil er gewoon 1 kunnen halen zonder al die troep erbij. snap dat sommige dat geen probleem vinden, maar ik hoef geen spiderman en ratchet en clank. en ook geen extra duim dingetjes.
Ik ook. Mijn zoon heeft er maanden voor gewerkt en al zijn geld opgespaard om een PS5 te kunnen kopen. De bundels met verschillende games, duim dingetjes, headset en laadstations kan hij gewoon niet betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
jaydenjarno schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:32:
word gek van al die overprijsde bundels. altijd iets wat je niet nodig hebt. het gelul van "das tegen scalpers" gaat er bij mij niet in. is gewoon marge maken.

ben benieuwd wanneer ze zonder die troep allemaal komen.
Helemaal eens.
Het niet willen hebben van die troep wint het hier van het graag willen hebben van een PS5.

Ik wacht mijn beurt wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Aomi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:25:
Het is mij nu gelukt de Ratchet & Clank bundel van 694 te bestellen en daarna lukte het me zowaar nog om de console + controller + headset voor 622 te bestellen (voor mijn broertje, ben geen scalper :> ).

Ze staan nog steeds als voorradig af en toe bij mediamarkt maar bestellen lukt helaas niet meer (ik wilde die r&c bundel nog annuleren als het me lukte om de goedkopere bundel te bestellen maar helaas)
Ja, ik snap dat sommige mensen er minder moeite mee hebben, maar ik ben pas sinds begin deze week op zoek, dus ik wacht het nog wel af. Het is ook zoals @schumi2004 het zegt, het niet willen hebben van al dat troep waar ik niks aan hebt en ook nog eens zonde is, wint het nog van het willen hebben van een PS5.

Het zou verboden moeten worden al die pakketen...

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:14
Scuderia110 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:35:
Zorgen dat je bij de winkels waar je evt wilt kopen al een account aangemaakt hebt en ingelogd blijven zodat je direct kunt afrekenen. En dus in meerdere telegramgroepen zitten. Het is te doen, ik heb er 2 binnen een week kunnen kopen vorige week (beide eigen gebruik).
Dan heb jij heel veel geluk gehad, of ik heel veel pech. Ook met de drops van vandaag, wel kunnen toevoegen aan winkelwagen maar dan niet voorradig.... Echt, wordt er bijna moedeloos van, al bijna 7 weken probeer ik er één te bemachtigen, als ik dan hoor hoe mensen binnen één of twee weken het voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Superkanjo schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:32:
[...]

Dan heb jij heel veel geluk gehad, of ik heel veel pech. Ook met de drops van vandaag, wel kunnen toevoegen aan winkelwagen maar dan niet voorradig.... Echt, wordt er bijna moedeloos van, al bijna 7 weken probeer ik er één te bemachtigen, als ik dan hoor hoe mensen binnen één of twee weken het voor elkaar krijgen.
Tja, sorry, ik zoek pas een week en heb nu al 2 pakketten :X

Ik heb telegram open staan op de computer, want bestellen op de computer gaat sowieso sneller als op de telefoon.
En idd zorgen dat je al ingelogd bent bij alle bekende webshops. Als het even kan kies je voor Klarna afterpay, dat scheelt weer een stap in het bestelproces waardoor de kans groter is dat je daadwerkelijk iets kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Laatst online: 15:41
https://www.mediamarkt.nl...7b1610706e9d3cef208eedf60

Mediamarkt heeft ze nog

nope uitverkocht :|

[ Voor 3% gewijzigd door bie100 op 13-08-2021 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 07:10
[...]

Hi hi.
Maar wat dacht je dan van de tweedehandsmarkt van de Qware PS5 Gaming Starter Kit, die is nu ook totaal verziekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris79
  • Laatst online: 10-09 18:25
Nou, allemaal leuk en aardig maar dit persoontje gaat niet die schandalige bundels voor 700 euro met meuk kopen (laat staan met verplichte verzekeringen) maar wacht geduldig op een 399 euro kostende digital edition..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
SanderBos schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:08:
[...]

Hi hi.
Maar wat dacht je dan van de tweedehandsmarkt van de Qware PS5 Gaming Starter Kit, die is nu ook totaal verziekt.
Yups
https://www.marktplaats.nl/q/ps5+qware+gaming+starter+kit/
Chris79 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:15:
Nou, allemaal leuk en aardig maar dit persoontje gaat niet die schandalige bundels voor 700 euro met meuk kopen (laat staan met verplichte verzekeringen) maar wacht geduldig op een 399 euro kostende digital edition..
Verplichte verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 07:10
Dat was een gerucht in dit recente comment:
DutchSapphire in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"

Maar dat zal zeker niet veel voorkomen (de auteur van comment spreekt er ook van in termen van 'ik hoor'), want veel mensen hier hebben er 1 opgepikt in een MediaMarkt winkel dus dan was er vast al veel over geklaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:22
Vandaag te horen gekregen dat ik op plaats 1 sta bij een Intertoys filiaal voor de disk versie. De digital versie kon ik al wel ophalen maar wacht liever op de disk versie. Zijn er meerdere mensen die op de wachtlijst hebben gestaan/staan en gaat het een beetje vlot?

Ik hoop dat ik nu weer snel gebeld wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
SanderBos schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:54:
[...]

Dat was een gerucht in dit recente comment:
DutchSapphire in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"

Maar dat zal zeker niet veel voorkomen (de auteur van comment spreekt er ook van in termen van 'ik hoor'), want veel mensen hier hebben er 1 opgepikt in een MediaMarkt winkel dus dan was er vast al veel over geklaagd.
Dat klopt, maar ik hoorde het vandaag ook pas. Kan zijn dat het vandaag is ingegaan. Hoop natuurlijk dat het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tavewZmZj2h2yKkvLLt_wVKoU6Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eBVpILrhSlZ9J0rQSpUrDxrj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_94inHIDZFlxCshIGRRVHG6wN_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W1SNQcLn6wLkknTnDdZ7SFNA.jpg?f=fotoalbum_large

Dit las ik vanmiddag op PS groep op Facebook voor meer duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

Als ik het goed lees gaat dit over een MM in België waar al bij de bundel aangegeven wordt dat het incl die verzekering is? Dan zie ik het probleem niet echt, wil je de bundel met verzekering niet dan wacht je rustig op een andere bundel.

Is het netjes van de MM? Dat zeker niet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een omnium verzekering verzeker je een auto en geen PlayStation 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
Superkiwi schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:59:
Als ik het goed lees gaat dit over de MM in België waar al bij de bundel aangegeven wordt dat het incl die verzekering is? Dan zie ik het probleem niet echt, wil ke de bundel met verzekering niet dan wacht je rustig op een andere bundel.

Is het netjes van de MM? Dat zeker niet.
Ben ook niet van plan om bij MM te halen, ik hoef die extra spul niet. Hij komt er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Nouuuu, Gamemania heeft stock (Wel bundels, dus controller + laaddock, maar prima geprijsd en geen omniumscalp), moet je even bellen om naar te vragen.
Rotterdam is uitverkocht helaas.

Succes!
Pagina: 1 ... 489 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord