Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Guerilla schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:33:
Is er binnenkort weer een loting voor de PS5 bij Coolblue? Dan doe ik wel mee en dan kan een van jullie 'm overnemen van mij als ik word ingeloot (voor dezelfde prijs natuurlijk).
Ga je loten wie 'm mag overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Scuderia110 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:38:
[...]

Ga je loten wie 'm mag overnemen :)
Ja, zonder dat de personen die niet ingeloot zijn het weten. Anders is het wel heel lullig om 2x niet ingeloot te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Ik ben ook ingeloot bij coolblue. Geven aan dat ik hem morgen ontvang, ben benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• firepeet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-08 10:14
Watchmano schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:06:
Ik ben ook ingeloot bij coolblue. Geven aan dat ik hem morgen ontvang, ben benieuwd
Weet je zeker dat je hem morgen ontvangt?
Hieronder de standaard mail van Coolblue:

Gefeliciteerd, de loting is geweest, en jouw naam is getrokken als één van de gelukkigen! Dit betekent dat jij een PlayStation 5 + F1 2021 + DualSense Controller Midnight Black mag bestellen!
Wij mailen jou met verdere instructies.

Uiterlijk donderdag 12 augustus 21.00 uur ontvang je van ons een e-mail over hoe je jouw Playstation 5 in huis krijgt. Het kan dus een paar dagen duren voordat je van ons hoort, maar maak je geen zorgen. De PlayStation 5 staat voor jou gereserveerd. Beloofd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 05:44
Onzin word pas in de loop van aankomende week dat je meer hoort, stop met stoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordan
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ook ik heb een paar weken geleden voor mijn zwager de " dure" Ratchet&Clank bundel bij Amazon.nl gekocht, en net een mail van Amazon ontvangen dat ze de prijs van het artikel hebben verlaagd en ik een bedrag terug krijg.. Staat alleen niet benoemd welk bedrag, maar dst lijk ik wel redelijk te kunnen invullen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Watchmano
firepeet schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:30:
[...]

Gefeliciteerd, de loting is geweest, en jouw naam is getrokken als één van de gelukkigen! Dit betekent dat jij een PlayStation 5 + F1 2021 + DualSense Controller Midnight Black mag bestellen!

Uiterlijk donderdag 12 augustus 21.00 uur ontvang je van ons een e-mail over hoe je jouw Playstation 5 in huis krijgt. Het kan dus een paar dagen duren voordat je van ons hoort, maar maak je geen zorgen. De PlayStation 5 staat voor jou gereserveerd. Beloofd
Ik kreeg een mail met een link om het af te rekenen zonder een telefoon van coolblue. Aangezien in de eerste mail expliciet vermeld stond dat je gebeld verkeerd gezien stond idd mail(maar kreeg direct ook mail om hem af te rekenen) heb ik voor de zekerheid de klantenservice gebeld en meneer gaf aan dat niet iedereen een telefoon krijgt maar direct een mail om hem af te rekenen en als ik dat voor 23:59 doe ik het zaterdag ontvang. Zodoende, ik verwacht het ook niet eerlijk gezegd maar ik ga het meemaken.

Ik heb de ps5 + extra controller bundel en krijg gratis game Destruction allstars erbij

[ Voor 6% gewijzigd door Watchmano op 07-08-2021 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric1985
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:55
Jordan schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:52:
Ook ik heb een paar weken geleden voor mijn zwager de " dure" Ratchet&Clank bundel bij Amazon.nl gekocht, en net een mail van Amazon ontvangen dat ze de prijs van het artikel hebben verlaagd en ik een bedrag terug krijg.. Staat alleen niet benoemd welk bedrag, maar dst lijk ik wel redelijk te kunnen invullen!
Helaas heb ik, ondanks diverse pogingen om het recht te zetten, deze mail niet ontvangen. Wellicht helpt het als ik een van jullie bestelnummers zou mogen gebruiken in mijn communicatie. Zou erg op prijs gesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrbvs
  • Registratie: Juni 2018
  • Niet online
PetterISREAL schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:51:
[...]

Heb jij ooit iets besteld bij coolblue? Dan lijk je wel meer kans te hebben.
Ja en nee… Heb ooit AirPods Pro bij release besteld en vervolgens geretourneerd, gezien een andere shop ze sneller kon leveren dan Coolblue. Verder geen andere bestellingen gedaan met dit account, maar heb wel meer bestellingen gedaan om mijn adres (zonder account). Dus is maar net hoe je het bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrbvs
  • Registratie: Juni 2018
  • Niet online
Ik zag dit dit bericht ook staan in één van hun mails. Heb gisteravond rond 20:00 uur betaald, dus hoop 'm vandaag te ontvangen. Echter nog geen verzendbevestiging gekregen, dus verwacht 'm eigenlijk niet meer voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlmarvin
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-07 17:56
mikeyfire643 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:18:
[...]

Ik heb deze mail ook gehad. Ook blij, had ergens in gedachten mijn verlies genomen. Hebben jullie ook actief vragen gesteld? Ben namelijk benieuwd of iedereen deze mail krijgt. Blij dat Jeff toch even gekeken heeft 7(8)7
Een aantal weken geleden begon ik hier met het bericht dat ik in contact was met Amazon hierover. Na heel wat mails met verschillende mensen van Amazon heen en weer kreeg ik juist een paar dagen geleden pas het bericht dat het toch echt een faire prijs was gebaseerd op marktwerking.
Uit dit onderzoek is gebleken dat de Playstation 5 Ratchet & Clank bundel via onze website verkocht is voor de correcte prijs.

Onze prijzen zijn afhankelijk van het huidige vraag en aanbod, tegelijkertijd proberen we altijd scherpe prijzen te hanteren.

De prijs van de Playstation 5 bundel die je hebt besteld is op dan ook op bovengenoemde factoren gebaseerd.
Nu gisteravond dan toch de mail dat de prijs niet correct was en ik het geld terug krijg. Heel apart maar toch blij. Al blijkt hieruit wel dat de interne communicatie bij Amazon toch niet echt uitblinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:30
nlmarvin schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 09:35:

Nu gisteravond dan toch de mail dat de prijs niet correct was en ik het geld terug krijg. Heel apart maar toch blij. Al blijkt hieruit wel dat de interne communicatie bij Amazon toch niet echt uitblinkt.
Gewoon uit interesse, welke prijs hadden ze gerekend dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:47
lennertvdkort schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:16:
[...]

€669 ipv €569

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:30
Dat is inderdaad een serieus prijsverschil! Ik duim voor jullie mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Hallo allen,

Ik heb een vraag. Ik woon sinds 5 jaar nu in Duitsland. En wij hebben geen Intertoys of een Bart Smit etc waarbij je bij de lokale boer langs kan om op een lijst te komen.

Maar als ik bijvoorbeeld hier op Amazon, MediaMarkt, Saturn kijk zie ik ook niet waar je bijvoorbeeld kan aanmelden om op de wachtlijst te staan.

Hier in Duitsland verkopen mensen het voor 688,- dat wil ik vermijden namelijk.

Enig idee hoe ik me kan inschrijven?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:47:
Hallo allen,

Ik heb een vraag. Ik woon sinds 5 jaar nu in Duitsland. En wij hebben geen Intertoys of een Bart Smit etc waarbij je bij de lokale boer langs kan om op een lijst te komen.

Maar als ik bijvoorbeeld hier op Amazon, MediaMarkt, Saturn kijk zie ik ook niet waar je bijvoorbeeld kan aanmelden om op de wachtlijst te staan.

Hier in Duitsland verkopen mensen het voor 688,- dat wil ik vermijden namelijk.

Enig idee hoe ik me kan inschrijven?
Neem een Telegram account en meld je aan bij verschillende stock-bots, de kans om een Xbox of PlayStation te scoren via Amazon DE is zo een stuk groter. De meeste winkels hier in NL zijn gestopt met pre-orders of wachtlijsten, ook omdat de PlayStation steeds beter verkrijgbaar is.

Nog een paar :)

https://t.me/beneluxstockcheckerPS5

https://t.me/spydrplaystation5

https://t.me/ps5accessoire

https://t.me/puvoorraadchecker

https://t.me/PSXStockBot

https://t.me/bscxboxseriesx (Xbox)

https://t.me/fsclprsXBXalert (Xbox)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2021 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
firepeet schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:30:
[...]

Kijk dit zou een bundel zijn die me aanspreekt, extra controller en F1 2021.
Al die andere bundels met R&C, Demon's Souls en/of Spiderman boeie me echt niet.

We wachten geduldig af zullen we maar zeggen :P

/edit:
Wel triest dat scalpers zelfs op Bol.com hun spullen proberen te slijten.
De bekende MM bundel maar dan voor 1099 door iemand die normaliter refurbished phones verkoopt. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 07-08-2021 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Verwijderd schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:15:
[...]
Neem een Telegram account en meld je aan bij verschillende stock-bots, de kans om een Xbox of PlayStation te scoren via Amazon DE is zo een stuk groter. De meeste winkels hier in NL zijn gestopt met pre-orders of wachtlijsten, ook omdat de PlayStation steeds beter verkrijgbaar is.

Nog een paar :)

https://t.me/beneluxstockcheckerPS5

https://t.me/spydrplaystation5

https://t.me/ps5accessoire

https://t.me/puvoorraadchecker

https://t.me/PSXStockBot

https://t.me/bscxboxseriesx (Xbox)

https://t.me/fsclprsXBXalert (Xbox)
Bedankt, Ik zocht net namelijk onder PlayStation 5 stock en kwam shady channels tegen zoals eentje hier onder.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58k821qMguvgRV_PtMxg34Gql7E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JxcZhB4Ywnc4is8kb6K2xiT5.jpg?f=fotoalbum_large

Fake dan dit kan niet denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
theduke1989 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 14:30:
[...]

Bedankt, Ik zocht net namelijk onder PlayStation 5 stock en kwam shady channels tegen zoals eentje hier onder.
[Afbeelding]

Fake dan dit kan niet denk ik.
zeker niet op ingaan, foto is al van 9 maand geleden volgens Google
Bij zo een dingen is het vaak handig om de foto eens door Google Lens te halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:34
Thanks. Ondanks dat ik gisteren pas na 14:00 je bericht zag heb ik er zowaar één kunnen bestellen en vandaag binnen gekregen :o _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Watchmano
ptrbvs schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 09:01:
[...]

Ik zag dit dit bericht ook staan in één van hun mails. Heb gisteravond rond 20:00 uur betaald, dus hoop 'm vandaag te ontvangen. Echter nog geen verzendbevestiging gekregen, dus verwacht 'm eigenlijk niet meer voor vandaag.
Zojuist ook een verzendbevestiging ontvangen. Wordt morgen geleverd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:53

Kevinr1989

I am the danger

Heb de laatste paar dagen iets meer mijn best gedaan om een PS5 te bemachtigen en vandaag is het gelukt. Zat sinds woensdag in 2 Telegram groepen en had 3 keer de kans er 1 te kopen, hetzij bundels die mij niet aanspraken. Via Coolblue mezelf ook nog ingeschreven maar zoals verwacht werd ik daar niet voor ingeloot.

Vanmiddag stond ik bij de mediamarkt in Breda omdat ik iets anders nodig had en heb aan 1 van de medewerkers brutaal gevraagd of ze ergens nog een playstation 5 hadden staan. Hij liep naar achter en na enkele minuten kwam hij met een bundel terug, de laatste. Bundel bestond uit de PS5 disc, met 2e controller, headset en laaddock voor 619 euro.

Gelijk maar mee genomen :) kwestie van geluk hebben denk ik zo, maar als je een goede week (max 2 weken) op Telegram zit moet het toch ook te doen zijn. Succes voor degene die nog aan het hunten zijn! ;)

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Crash schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 15:44:
[...]

Thanks. Ondanks dat ik gisteren pas na 14:00 je bericht zag heb ik er zowaar één kunnen bestellen en vandaag binnen gekregen :o _/-\o_
Hèhè mooi om te horen ik denk gooi de link in dit topic want ik zag dat ze nog te bestellen waren

Ik had zelf al een paar keer achter het net gevist maar door een link hier had ik mijne een paar dagen geleden kunnen bestellen

Burp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:26
Al ruim 6 weken in 5 verschillende Telegram groepen maar tot nu toe nog geen geluk gehad.... Ook bij de laatste Coolblue loting helaas weer geen succes. Aankomende week vakantie en hopelijk een keer geluk. Je zou verwachten dat de vraag steeds iets minder moet worden, omdat meer mensen al voorzien zijn. Maar als ik hier hoor dat mensen die er al één hebben ook nog mee doen met lotingen dan helpt dat natuurlijk weinig.

Ah well, blijven proberen, die PS5 komt hier echt wel een keer te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 22:15
Zojuist bij mij weer bijgeschreven op mijn CC: € 106,56.
Het verschil dus van de € 666,55 die betaald is bij Amazon. Al met al, netjes zo.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
Superkanjo schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:21:
Al ruim 6 weken in 5 verschillende Telegram groepen maar tot nu toe nog geen geluk gehad.... Ook bij de laatste Coolblue loting helaas weer geen succes. Aankomende week vakantie en hopelijk een keer geluk. Je zou verwachten dat de vraag steeds iets minder moet worden, omdat meer mensen al voorzien zijn. Maar als ik hier hoor dat mensen die er al één hebben ook nog mee doen met lotingen dan helpt dat natuurlijk weinig.

Ah well, blijven proberen, die PS5 komt hier echt wel een keer te staan.
Dat doen ze natuurlijk alleen maar om winst te kunnen maken.. mooie bijverdienste denken ze maar als bijvoorbeeld hun gewenste videokaart niet voor de normale consumentenprijs beschikbaar is hoor je ze wel zeiken en toch doen sommige precies hetzelfde met de PS5.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:26
Guerilla schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 20:25:
[...]

Dat doen ze natuurlijk alleen maar om winst te kunnen maken.. mooie bijverdienste denken ze maar als bijvoorbeeld hun gewenste videokaart niet voor de normale consumentenprijs beschikbaar is hoor je ze wel zeiken en toch doen sommige precies hetzelfde met de PS5.
Ja, weet ik. Ook een reden dat ik nooit een PS5 van een scalper zal kopen, dan wacht ik liever. Heb nog een PS4 pro dus geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederic318is
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-10-2021
Zag op de site van game mania staan dat alle pre orders gecontacteerd zijn (pre order van begin januari). Niet iets concreet gehoord buiten in totaal 3 keer gebeld geworden, 1 keer voor wissel naar digital, tweede keer om een game te pre orderen bij de Ps5 en de derde keer voor omruil naar R&C bundel. Allen niet in geïnteresseerd..

Tweetal weken gebeld ter verduidelijking. Het klopt dat iedereen is gecontacteerd. Echter moeten de mensen die echt enkel de ps5 disc willen zonder meer, verder wachten, die krijgen ze niet binnen blijkbaar?? Ze zouden slechts sporadisch aparte units binnenkrijgen (geen bundles). Het zou minstens tot september, eerder oktober duren vooraleer deze beschikbaar zijn.. ik heb geduld, en over het algemeen redelijk veel, maar dit begint langzaam aan toch belachelijk te worden. Januari naar Oktober, als dat het zou worden is 9 maand. Dat begint toch redelijk op misleiding te lijken, zeker omdat ze in het begin zeiden, niemand weet het zeker maar je hebt over het algemeen zeker meer kans om sneller 1 te bekomen via ons.

Iemand anders met dezelfde ervaringen?

Game mania Kortrijk (België) overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nlmarvin
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-07 17:56
lennertvdkort schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:16:
[...]

€666,55
Een hele rare prijs dus ook…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frederic318is schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:10:
Zag op de site van game mania staan dat alle pre orders gecontacteerd zijn (pre order van begin januari). Niet iets concreet gehoord buiten in totaal 3 keer gebeld geworden, 1 keer voor wissel naar digital, tweede keer om een game te pre orderen bij de Ps5 en de derde keer voor omruil naar R&C bundel. Allen niet in geïnteresseerd..

Tweetal weken gebeld ter verduidelijking. Het klopt dat iedereen is gecontacteerd. Echter moeten de mensen die echt enkel de ps5 disc willen zonder meer, verder wachten, die krijgen ze niet binnen blijkbaar?? Ze zouden slechts sporadisch aparte units binnenkrijgen (geen bundles). Het zou minstens tot september, eerder oktober duren vooraleer deze beschikbaar zijn.. ik heb geduld, en over het algemeen redelijk veel, maar dit begint langzaam aan toch belachelijk te worden. Januari naar Oktober, als dat het zou worden is 9 maand. Dat begint toch redelijk op misleiding te lijken, zeker omdat ze in het begin zeiden, niemand weet het zeker maar je hebt over het algemeen zeker meer kans om sneller 1 te bekomen via ons.

Iemand anders met dezelfde ervaringen?

Game mania Kortrijk (België) overigens.
Ik weet niet hoe het wettelijk in België in elkaar steekt en je geld terug wilt, maar hier werkt het zoals onderstaande.

Hebt u geen leverdatum of levertijd afgesproken? En ook geen verwachte levertijd? Dan moet de verkoper het product binnen 30 dagen leveren. Dat is de wettelijke levertijd. Doet hij dit niet? Dan moet u de verkoper extra tijd geven om het product alsnog te leveren. Daarvoor kunt u hem het beste een brief of e-mail sturen.
Hebt u het product na die extra tijd nog steeds niet ontvangen? Dan mag u de koopovereenkomst ongedaan maken (ontbinden). De verkoper hoeft het product dan niet meer te leveren en u hoeft het niet te betalen. Hebt u (een deel) vooruit betaald? Dan moet de verkoper u uw geld teruggeven.

Bron: ACM Consuwijzer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13
Er komen de laatste weken zoveel PlayStation 5's op de markt, ik denk dat we op het kantelpunt zitten dat er veel makkelijker aan te komen is. Ze zullen niet meteen op voorraad zijn, maar met een beetje doortastend zijn moet je er wel vrij snel aan kunnen komen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Jumpman schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 09:30:
Er komen de laatste weken zoveel PlayStation 5's op de markt, ik denk dat we op het kantelpunt zitten dat er veel makkelijker aan te komen is. Ze zullen niet meteen op voorraad zijn, maar met een beetje doortastend zijn moet je er wel vrij snel aan kunnen komen.
Dat idee heb ik ook. Eerste vriend hengelde een PS5 binnen 2 weken geleden, toen kregen we allemaal FOMO en hebben via Telegram 5 PS5s kunnen bemachtigen in de tussentijd. Dat Telegram is wel de goede tip maar het gaat idd snel met de drops .

Ook goed nieuws voor tegen de scalpers. Die raken hun positie wat sneller kwijt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:47
@SemperFidelis Als iedereen slim was om bij hun niet te kopen vanaf het begin.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederic318is
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-10-2021
Verwijderd schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 09:14:
[...]

Ik weet niet hoe het wettelijk in België in elkaar steekt en je geld terug wilt, maar hier werkt het zoals onderstaande.

Hebt u geen leverdatum of levertijd afgesproken? En ook geen verwachte levertijd? Dan moet de verkoper het product binnen 30 dagen leveren. Dat is de wettelijke levertijd. Doet hij dit niet? Dan moet u de verkoper extra tijd geven om het product alsnog te leveren. Daarvoor kunt u hem het beste een brief of e-mail sturen.
Hebt u het product na die extra tijd nog steeds niet ontvangen? Dan mag u de koopovereenkomst ongedaan maken (ontbinden). De verkoper hoeft het product dan niet meer te leveren en u hoeft het niet te betalen. Hebt u (een deel) vooruit betaald? Dan moet de verkoper u uw geld teruggeven.

Bron: ACM Consuwijzer
Ja geld terugkrijgen is het probleem niet, je kan probleemloos opzeggen en je aanbetaling terugkrijgen. Maar had er graag eentje bekomen zonder telegram en wat nog allemaal.
Ook het gemak dat je nog een winkel kan binnenstappen i.v.m. garantie i.t.t. Amazon e.d., misschien ben ik wel van de oude stempel.
Hetgeen wat me begint frustreren is het niet geven van relevante info's, ik weet dat ze ook afhankelijk zijn van wat ze binnen krijgen. Maar alles bij elkaar kunnen en mogen ze toch gerust een stuk transparanter zijn.

'Veel beloven en weinig geven, dat doet de zitten in vreugde leven.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fortuna90
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-03 16:39
Goede avond allemaal, misschien is mijn vraag al eens gesteld, in dat geval mijn excuses alvast. Vorige maand bij amazon uk de ps5 weten te bemachtigen alleen vroeg ik me af of er iemand is bij wie de douane kosten al definitief verrekend zijn en zo niet of iemand weet wanneer dit allemaal afgerond wordt? Ik heb na ontvangst niets meer vernomen en in de app kan ik er ook niets over vinden... iemand die enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Fortuna90 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 18:52:
Goede avond allemaal, misschien is mijn vraag al eens gesteld, in dat geval mijn excuses alvast. Vorige maand bij amazon uk de ps5 weten te bemachtigen alleen vroeg ik me af of er iemand is bij wie de douane kosten al definitief verrekend zijn en zo niet of iemand weet wanneer dit allemaal afgerond wordt? Ik heb na ontvangst niets meer vernomen en in de app kan ik er ook niets over vinden... iemand die enig idee?
Ik heb daar ook niks van gehoord helaas.

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Fortuna90 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 18:52:
Geduld hebben en er niet vanuit gaan dat je wat terug krijgt:
Import Fees Deposit Refunds
If the actual Import Fees are less than the Import Fees Deposit we estimated, you'll automatically be refunded the difference to the payment method you used for the order. You'll receive a notification e-mail confirming the amount of the refund. The refunds will be processed as and when we receive carrier invoices confirming the actual Import Fees. If carrier invoices are not received by 180 days from the ship date, you will receive a refund for the full amount of Import Fees Deposit paid.
https://www.amazon.co.uk/...6k_applink_bb_marketplace

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fortuna90
  • Laatst online: 21-03 16:39
Kapitein Merijn schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 19:41:
[...]

Geduld hebben en er niet vanuit gaan dat je wat terug krijgt:

[...]

https://www.amazon.co.uk/...6k_applink_bb_marketplace
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
Misschien dat ik de enige ben maar ik vind de PS5 UI echt niet fijn. Waarom maakt Sony het iedere generatie lastiger.

Edit: verkeerde topic

[ Voor 12% gewijzigd door Guerilla op 08-08-2021 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
Net de 2e ook kunnen bestellen op amazon UK. Succes voor degenen die nog op zoek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntr0l
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 10:10
Ik heb bij Coolblue twee inschrijvingen gedaan en ben beide keren ingeloot en heb zodoende dus een reservering over. Kan ik iemand hier blij mee maken (kan dit uberhaupt?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
Oja, misschien heeft iemand er iets aan, vorige week greep ik mis op amazon, moest eerst prime aanzetten. Dat heb ik toen gedaan en meteen afgemeld daarvoor. Hij blijft echter 30 dagen geldig, dus als je prime aan en meteen uitzet heb je een maand om snel te kunnen bestellen als er voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntr0l schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 08:46:
Ik heb bij Coolblue twee inschrijvingen gedaan en ben beide keren ingeloot en heb zodoende dus een reservering over. Kan ik iemand hier blij mee maken (kan dit uberhaupt?).
Volgensmij is dit account based, maar ik ben er wel geintresseerd in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suave1234
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-09 16:58
ik heb wel interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 08:52
Hebben de PS5's van Amazon UK wel een NL stekker in doos trouwens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• suave1234
-Timmie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:04:
Hebben de PS5's van Amazon UK wel een NL stekker in doos trouwens?
nee, die hebben dat niet, moet je los kopen. Let ook ff op dat UK niet meer in EU zit. Dit kan gevolgen hebben voor de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntr0l
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 10:10
Heb een oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Vorige week kon je ingeloot worden voor zowel Xbox Series X als Playstation 5 bij Coolblue. Uitgeloot voor de Xbox en ingeloot voor de Playstation. Krijg deze week bericht hoe en wat. Eindelijk! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweedledum
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 08-09 16:26
Even iedereen een hart onder de riem steken:

Zelf ook al een maand of 2 aan het proberen om ene PS5 te bemachtigen. Ik heb het mezelf iets moeilijker gemaakt omdat ik:
1. Niet meedoe aan die bundelgekte van diverse shops (ala 700-800 euro)
2. Niet bij buitenlandse shops wilde bestellen.

Vorige week gewoon de Ratchet & Clank bundel kunnen bestellen voor 570 bij bol.com en die kwam 2 dagen later al binnen. Ik had geluk dat ze de voorraad s'ochtends vroeg aanpasten en veel scalpers nog sliepen?

Houd vol, er komt steeds meer voorraad binnen. Je hebt vanzelf een keer geluk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suave1234
ik wil hem graag hebben van je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suave1234 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:06:
[...]

nee, die hebben dat niet, moet je los kopen. Let ook ff op dat UK niet meer in EU zit. Dit kan gevolgen hebben voor de garantie.
Scherp!! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• suave1234
Op dit moment doet Sony daar nog niet zo moeilijk over maar dit kan in de toekomst veranderen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
tweedledum schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:54:

Zelf ook al een maand of 2 aan het proberen om ene PS5 te bemachtigen. Ik heb het mezelf iets moeilijker gemaakt omdat ik:

Vorige week gewoon de Ratchet & Clank bundel kunnen bestellen voor 570 bij bol.com en die kwam 2 dagen later al binnen. Ik had geluk dat ze de voorraad s'ochtends vroeg aanpasten en veel scalpers nog sliepen?

Houd vol, er komt steeds meer voorraad binnen. Je hebt vanzelf een keer geluk! :)
Geluk noemen ze dat om 500+ euro uit te geven :9
Verbaasd me nog steeds dat deze topic bestaat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBAasDOGG
  • Laatst online: 13-08 23:02
tweedledum schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:54:

Scalper slapen wel, maar hun BOTS doen de werk. (*computers staan gewoon aan*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydralord25
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 13:15
Weinig drops vandaag :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NBAasDOGG schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:52:
[...]

Scalper slapen wel, maar hun BOTS doen de werk. (*computers staan gewoon aan*).
Kijk dagelijks naar de PlayStation 5 advertenties, maar het het klad lijkt er een beetje in te komen. Weinig advertenties die veel staan aangemerkt als favoriet, mooi voorbeeld daarvan is de Ratchet & Clank bundel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
suave1234 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:06:
[...]

Ik vraag me toch af in hoeverre de garantie anders zou zijn. Als ik de invoice download via Amazon UK staat er expliciet bij dat hij verkocht is via de ‘Dutch branch’. Ben benieuwd of ik daar ook iets zou kunnen claimen mocht het nodig zijn.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 20:01

Shiro

Serenity

Ik zie nu nog 1 bij Nedgame, maar zitten 3 games bij en een extra controller, kost gelijk 770... lijkt mij ook beetje overdreven voor een extra controller en 3 games...
Verwijderd schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:26:
[...]

Kijk dagelijks naar de PlayStation 5 advertenties, maar het het klad lijkt er een beetje in te komen. Weinig advertenties die veel staan aangemerkt als favoriet, mooi voorbeeld daarvan is de Ratchet & Clank bundel.
Als het mij nog niet gelukt is over een maand 1 te bemachtigen, ga ik ze wel voeden/trollen/uit de brand helpen door ze stug de retail price te bieden :)

[ Voor 44% gewijzigd door Shiro op 09-08-2021 15:57 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Shiro schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:55:
[...]

Ik zie nu nog 1 bij Nedgame, maar zitten 3 games bij en een extra controller, kost gelijk 770... lijkt mij ook beetje overdreven voor een extra controller en 3 games...

[...]

Als het mij nog niet gelukt is over een maand 1 te bemachtigen, ga ik ze wel voeden/trollen/uit de brand helpen door ze stug de retail price te bieden :)
Dat is wel fors, die 770... Dan moet je die drie games maar net willen.
Ik vond 590 voor de R&C bundel met extra controller nog te doen.
Die duimgrips die er bij zaten heb ik dezelfde dag nog weggegooid; bij een intense sessie raken ze los. De headset gebruik ik ook niet want die is alleen bekabeld :F

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Nyarlathotep schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:14:
[...]

Dat is wel fors, die 770... Dan moet je die drie games maar net willen.
Ik vond 590 voor de R&C bundel met extra controller nog te doen.
Die duimgrips die er bij zaten heb ik dezelfde dag nog weggegooid; bij een intense sessie raken ze los. De headset gebruik ik ook niet want die is alleen bekabeld :F
Nedgame zal ook wel bloed ruiken en willen nog wat extra winst pakken onder het mom van scalpers tegen te gaan door het als bundel te verkopen...

Ik vind 590 voor een bundel met een extra controller en een game helemaal geen slecht prijs. 70 voor controller en 20 voor de game, lijkt mij wel fair.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiro op 09-08-2021 16:27 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14

Megalodon86

Enzyme X

Shiro schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:25:
[...]

Nedgame zal ook wel bloed ruiken en willen nog wat extra winst pakken onder het mom van scalpers tegen te gaan door het als bundel te verkopen...

Ik vind 590 voor een bundel met een extra controller en een game helemaal geen slecht prijs. 70 voor controller en 20 voor de game, lijkt mij wel fair.
Denk dat hij 690 bedoelde, van MediaMarkt. Ik had zelf de 620 van MM (zonder game), maar die Qware set is echt bagger. Koptelefoon drama, lader drama (controllers gaan er verkeerd om in), dus blijft over een kabel van 3 meter. Voor 50 euro. Maargoed, was er zelf bij, ben blij dat ik hem eindelijk heb (de PS5 dan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nise_No
  • Laatst online: 02-09-2021
Drachten media markt vandaag

Bord:

Beperkt aantal ps5 met 4 accessoires beschikbaar. Vraag naar de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon de Nedgame bundle kopen, vondt het mij een beetje te gortig 700+ neerleggen voor games die ik niet speel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
Ik heb die van mij gisteren ontvangen van coolblue. Veel succes iedereen. Ik ga eruit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
Starscreamer schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:49:
[...]

Geluk noemen ze dat om 500+ euro uit te geven :9
Verbaasd me nog steeds dat deze topic bestaat O-)
U kijkt nog zwart-wit tv en heeft een oude nokia?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06

Superkiwi

Hoi doei

Megalodon86 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:35:
[...]
Denk dat hij 690 bedoelde, van MediaMarkt.
De bundel met R&C en een extra controller was bij Bol €590, geen €690 ;)
Ik vind dat wel een nette prijs, het is voorlopig ook de enige bundel waar ik geïnteresseerd in ben (tenzij er nog een bundel komt met alleen een extra controller) dus hopelijk komt ie binnenkort wat vaker langs.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Superkiwi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 00:46:
[...]

Ik vind dat wel een nette prijs, het is voorlopig ook de enige bundel waar ik geïnteresseerd in ben (tenzij er nog een bundel komt met alleen een extra controller) dus hopelijk komt ie binnenkort wat vaker langs.
Ja dat is zeker een nette prijs, 91 euro extra voor controller (a 69 euro) en nieuw spel. Maar dat was de bundel met het spel in de doos dan? Maar hij had het ook over die duimdopjes, vandaar dat ik aan die MM bundel dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06

Superkiwi

Hoi doei

Megalodon86 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:41:
[...]
Maar dat was de bundel met het spel in de doos dan?
Yes, in die mooie R&C doos ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweedledum
  • Laatst online: 08-09 16:26
Superkiwi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 00:46:
[...]

Ik weet niet of dit helemaal klopt. Ik heb vorige week de R&C bundel gekocht voor 569 bij bol, maar daar zat geen extra controller bij. Het klopt dat je inderdaad geen korting krijgt voor het spel in de bundel, maar je hebt een PS5 + 1 spel voor de retailprijs en dat is momenteel helaas eerder uitzondering dan de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Goedemiddag,

Werkt elke C7 stekker op de PS5 in principe?

Ik kreeg vandaag mijn zaterdag bij Amazon UK bestelde PS5 binnen, en moet dus andere stekker kopen.

https://www.allekabels.nl...253/apparaatsnoer-c7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:03
ActualFantasy schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:50:
Goedemiddag,

Werkt elke C7 stekker op de PS5 in principe?

Ik kreeg vandaag mijn zaterdag bij Amazon UK bestelde PS5 binnen, en moet dus andere stekker kopen.

https://www.allekabels.nl...253/apparaatsnoer-c7.html
Ja hoor dat is geen enkel probleem. Ik heb er een uit de oude doos getrokken en die erin geprikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamsterhein
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-09 14:36
dehardstyler schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:57:
[...]

Ja hoor dat is geen enkel probleem. Ik heb er een uit de oude doos getrokken en die erin geprikt.
Ik heb een UK ps5 voor mijn nichtje uit Aruba gekocht. Kan ze in Aruba een C7 naar US stroomkabel gebruiken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TRrbXKq_TY-Y9AlnXlAiFQT0M5g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t0qRc4P1zPWbBU5OwRf8wcxS.jpg?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Hamsterhein op 10-08-2021 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Burp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

En alsof de prijs nog niet hoog genoeg was, is het zelfs 10€ duurder dan gisteren... Toch wel weer een minpunt voor zo'n bedrijf... ik weet in ieder geval waar ik in de toekomst niet zo snel mijn aankopen zal gaan doen... dit voelt wel heel erg als misbruik maken van de situatie en mensen zoveel mogelijk uitknijpen...

SR+ MiC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:50
Shiro schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:48:
[...]

En alsof de prijs nog niet hoog genoeg was, is het zelfs 10€ duurder dan gisteren... Toch wel weer een minpunt voor zo'n bedrijf... ik weet in ieder geval waar ik in de toekomst niet zo snel mijn aankopen zal gaan doen... dit voelt wel heel erg als misbruik maken van de situatie en mensen zoveel mogelijk uitknijpen...
Je moet idd wel heel erg graag een ps5 willen hebben om deze extreem dure bundel te kopen (zelfs als je die 3 games echt wilt hebben)

Maar nedgame zelf is een winkel met fantastische klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
[...]

Ja, 60-80 euro er bovenop zou ik nog overwegen maar 780 euro is wel echt een belachelijke prijs. Helaas verkoopt het blijkbaar wel dus zullen ze ook gewoon doorgaan met koppelverkoop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En maar doen alsof het is om de klanten te helpen tegen scalpers...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is gewoon goud geld voor dit soort bedrijven, die zullen pas stoppen wanneer er genoeg voorraad zal zijn en de prijzen weer normaal worden. Kan nog even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Maar nedgame zelf is een winkel met fantastische klantenservice.
👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
Tja, die 3 games gaan tegen adviesprijs, scheelt dus max een paar tientjes op het totaal als je de games los bestelt. Een stuk beter dan bij een scalper, je moet alleen kunnen leven met die 3 games idd, en anders nog wat geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
  • Laatst online: 17-09 09:41
Jaja, tegen scalpers, maar dit is ook tegen de gewone klant.
Zelfs al zou je die 3 spellen willen, bijna 800 euro in 1 keer betalen is gewoon misbruik maken van de situatie vanuit Nedgame.
Ze weten dat 't toch wel verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
[...]

Ze weten er goed een slaatje uit te slaan zo inderdaad.

Goed ik heb nu wel een ps5 voor wat meer geld dan gedacht maar als je ziet hoe lang ik de 4 heb gebruikt en dat ik die ook voor een nette prijs hen kunnen door verkopen dan valt het over de tijd wel mee denk ik zo

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Aomi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:47:
Jaja, tegen scalpers, maar dit is ook tegen de gewone klant.
Zelfs al zou je die 3 spellen willen, bijna 800 euro in 1 keer betalen is gewoon misbruik maken van de situatie vanuit Nedgame.
Ze weten dat 't toch wel verkocht wordt.
En hoe erg is dat nou helemaal? Blijkbaar zijn er mensen die die prijs over hebben voor deze bundel. Good for them, time is money. Niet hoeven hunten naar drops, geen wachtlijsten, wel meer betalen. Dat is een keuze. En voor de andere zoekers: deze winkel is het momenteel niet, maar met iedere verkochte ps5 is er 1 wachtende minder die hen misschien voor zou zijn geweest bij een van de andere aanbieders. Je weet in ieder geval vrij zeker dat Nedgame niet verkoopt aan scalpers :)

Op het moment dat ie niet meer verkoopt voor dat geld, dan zakt de prijs vanzelf weer richting het gemiddelde. Ik geef Nedgame groot gelijk, de MSRP is (what's in a name) slechts een suggestie.

[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 10-08-2021 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Vond die Nedgame bundel prima prijsje hoor, het is gewoon de retailprijzen. Die extra games heb ik gewoon weer verkocht (behalve Ratchet & Clank).

Edit: ok wel raar dat ze er weer een tientje bovenop hebben gegooid :+

[ Voor 30% gewijzigd door SemperFidelis op 10-08-2021 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJN
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 10:04

AJN

BaZnGaNL schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:53:
Zojuist bij mij weer bijgeschreven op mijn CC: € 106,56.
Het verschil dus van de € 666,55 die betaald is bij Amazon. Al met al, netjes zo.
@BaZnGaNL Heel erg bedankt voor je hulp! Ik had ook een PS5 voor € 666,55 bij Amazon besteld en dezelfde dag een klacht ingediend dat de prijs niet klopte, maar daarna niks meer van Amazon gehoord.

Vanmorgen heb ik een hierover een mailtje gestuurd naar primary@amazon.nl incl. mijn ordergegevens. Zojuist hebben ze een bevestigingsmail gestuurd dat ik ook het verschuldigde bedrag van € 106,56 terug krijg. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Bundin schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:52:
[...]

En hoe erg is dat nou helemaal? Blijkbaar zijn er mensen die die prijs over hebben voor deze bundel. Good for them, time is money. Niet hoeven hunten naar drops, geen wachtlijsten, wel meer betalen. Dat is een keuze. En voor de andere zoekers: deze winkel is het momenteel niet, maar met iedere verkochte ps5 is er 1 wachtende minder die hen misschien voor zou zijn geweest bij een van de andere aanbieders. Je weet in ieder geval vrij zeker dat Nedgame niet verkoopt aan scalpers :)

Op het moment dat ie niet meer verkoopt voor dat geld, dan zakt de prijs vanzelf weer richting het gemiddelde. Ik geef Nedgame groot gelijk, de MSRP is (what's in a name) slechts een suggestie.
Nouja, de schoen wringt bij mij gewoon om het feit dat dit bundels zijn met spellen waar 90%? 95%? van de kopers totaal niet op zitten te wachten. En dan wordt je min of meer gedwongen net zoals @SemperFidelis die spellen zelf weer (door)verkopen. Of je hebt voor 200 euro aan spellen in de kast liggen die je misschien een of twee keer speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Aomi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:53:
[...]

Nouja, de schoen wringt bij mij gewoon om het feit dat dit bundels zijn met spellen waar 90%? 95%? van de kopers totaal niet op zitten te wachten. En dan wordt je min of meer gedwongen net zoals @SemperFidelis die spellen zelf weer (door)verkopen. Of je hebt voor 200 euro aan spellen in de kast liggen die je misschien een of twee keer speelt.
Blijkbaar hebben die retailers hetzelfde idee, dat niemand ze wil spelen, en op deze manier komen ze er toch van af ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
schumi2004 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:05:
[...]

Blijkbaar hebben die retailers hetzelfde idee, dat niemand ze wil spelen, en op deze manier komen ze er toch van af ;)
Inderdaad, en ik kan ze moeilijk ongelijk geven. Maar verkoop het dan niet onder het mom van 'wat zijn wij klantvriendelijk want op deze manier schrikken we scalpers af' want dat is niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:54

Hupske

AFCA

https://www.nedgame.nl/pl...dition-bundel/6836232186/

Digital bij Nedgame.
Uitverkocht.

[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 10-08-2021 17:17 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suave1234
ook weer met dure headset, dure extra controller en laadstation. Als je alleen maar een digital wilt hebben die 399 kost en dit is 210 euro duurder zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:44
Als ik naar
https://www.nedgame.nl/zo...ion-5/type:spelcomputers/
ga mag ik hem nog wel in winkelwagentje doen.

Misschien kan iemand er zijn/ haar voordeel mee doen, zelf ben ik (nou ja ik, mijn ex-collega) al voorzien.

Maar je ziet wel dat nedgame gelijk heeft met zijn dure bundels, de website is traag ze komen er nog altijd makkelijk vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Aomi schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:53:
[...]

Dan koop je deze niet, blijkbaar is voor niet iedereen deze bundel de prijs waard. Groot gelijk ook als je de spellen niks vindt of je inschat dat je ze niet voor genoeg door kan verkopen. Dan blijft de bundelprijs erg fors. Maargoed, ze raken ze kwijt dus voor jou een ander :)

Zo ook met de switch en Ring Fit aan 't begin van corona. Fors duurder bij vrijwel alle verkopers. Vraag en aanbod zijn een ding.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

https://twitter.com/PSLetsPlayDE/status/1425348903298375686

er wordt grote voorraad bij amazon.de verwacht 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow 10.000 stuks, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:35
Nu te koop bij Amazon UK, zojuist eentje gekocht! https://www.amazon.co.uk/dp/B08H95Y452

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBAasDOGG
  • Laatst online: 13-08 23:02
Alleen voor Prime members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Ik ben prime member maar als ik 'm wil bestellen moet ik me eerst aanmelden voor prime? Ik ben ingelogd, wat doe ik fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Laatst online: 18-09 07:26
Aomi schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:30:
Ik ben prime member maar als ik 'm wil bestellen moet ik me eerst aanmelden voor prime? Ik ben ingelogd, wat doe ik fout?
Je moet Prime op UK hebben. Je Prime voor Amazon.nl is niet geldig. Zorg er dus voor dat je echt een Prime-abonnement (trial) op UK neemt.
Pagina: 1 ... 488 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord