Dyna20 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 19:35:
[...]
Weet niet wat voor werk je doet, maar als je een beetje vrijheid hebt installeer Telegram op je PC zodat je er snel bij bent. Zorg dat je al accounts hebt van bv Bol, Amazon en Mediamarkt zodat je snel kan afrekenen.
En dan is het kwestie van geluk. Maar als je kijkt naar de afgelopen week met Media Markt en Bol. Dan was dit je kans.
Ik kan dit ook enorm aanraden. Ik ben zelf pas 3 weken actief op zoek naar een PS5, maar sprak een kennis die al maanden via posts op social media op tijd probeert te zijn zonder enig succes.
Ik heb zelf telegram gedownload op mijn telefoon en lid geworden van 4 groepen (sommige zijn sneller en sommige geven niet alle drops aan), maar ik was er hierdoor al dichtbij voor 1 van Intertoys (maar ik was vergeten dat ik een limiet had gezet op mijn betaalapp).
Het viel me op dat buitenlandse Amazon vaak net wat langer op stonden dan Nederlandse aanbieders, maar Prime only. Dus gratis prime voor .fr en .de en .co.uk. aangemaakt met betaalinfo van mijn .nl versie en vanochtend eigenlijk raak. Terwijl ik ook er 1 bij bol heb gescoord 1 uur eerder. Echter moet je wel binnen 2-3 minuten al in de site zijn om kans te maken.
amazon.co.uk is een aanrader als je een digital wilt. Bij amazon.uk is soms niet duidelijk of het gaat om een digital, dus die had ik al 2 besteld en weer moeten annuleren. Maar deze waren minder snel uitverkocht.
Mijn zoektocht is gelukkig voorbij en kan zelfs kennis of neefje blij maken met de 2e mocht mijn bol.com bestelling bezorgd worden. Heeft er iemand al een bevestiging gehad van bol.com dat de PS5 is verzonden?