Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-10 14:13
G.Scholtens schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:43:
Valt mij ook op dat er veel meer voorraden komen de laatste tijd, helaas het geld wat ik had al gebruikt in de vakantie voor de uitjes met de kinderen. Dus moet nog even sparen weer.
Ken dat, hier ook een thuisvakantie en denk steeds: ach het kan wel we gaan toch nergens heen. Vakantiebudget al 4x uitgegeven :-)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suave1234
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-10 09:52
weer te laat, is er een manier om er meer bovenop te zitten?

[ Voor 67% gewijzigd door suave1234 op 04-08-2021 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:57
Boefmans schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:50:
[...]

Ken dat, hier ook een thuisvakantie en denk steeds: ach het kan wel we gaan toch nergens heen. Vakantiebudget al 4x uitgegeven :-)
Hier dus net zo, ff dagje zus en zo. Gaat hard, gelukkig is het nog zomerperiode, dan gamede ik toch al niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:48
suave1234 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:46:
Bol.com die dropt meestal woensdags 1x in de maand en altijd rond 07.50 uur en dan voor langere tijd +-15 minuten, amazons hebben vaker kleinere drops elke week vanaf dinsdag rond 09.00-09.30 uur.

MM zie je je laatste tijd ook vaak met hun samengestelde bundels.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:53
Dit lijkt niet het moment te zijn om te wanhopen, er komt duidelijk steeds meer voorraad. Op https://ps5voorraadchecker.duckdns.org/ staat nu dat er 3 webshops vandaag drops hebben gehad, dat heb ik zelf nog niet eerder gezien.

Mij is het vorige week bij de MediaMarkt online gelukt, en ik denk nog steeds dat dat de makkelijkste tijd was om er tussen te komen. Gedurende donderdag en vrijdag leek het wel alsof ze elk uur weer batches online zetten, en hun website had duidelijk geen enkele moeite met de vast grote hoeveelheden bezoekers dat was ook fijn.

1 kwartier tijd vandaag bij bol vind ik dan in vergelijking niet zoveel (hoewel hun niet-vage-bundel aspect dan wel weer goed was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10 13:58
SanderBos schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:37:
[...]

Dit lijkt niet het moment te zijn om te wanhopen, er komt duidelijk steeds meer voorraad. Op https://ps5voorraadchecker.duckdns.org/ staat nu dat er 3 webshops vandaag drops hebben gehad, dat heb ik zelf nog niet eerder gezien.

Mij is het vorige week bij de MediaMarkt online gelukt, en ik denk nog steeds dat dat de makkelijkste tijd was om er tussen te komen. Gedurende donderdag en vrijdag leek het wel alsof ze elk uur weer batches online zetten, en hun website had duidelijk geen enkele moeite met de vast grote hoeveelheden bezoekers dat was ook fijn.

1 kwartier tijd vandaag bij bol vind ik dan in vergelijking niet zoveel (hoewel hun niet-vage-bundel aspect dan wel weer goed was).
Zijn er meer.

Nedgame PS5 heeft al 4x beschikbaar gestaan vandaag.
Amazon FR heeft ook Disc & Digital gedropped.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
maikie61 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:39:
[...]

Zijn er meer.

Nedgame PS5 heeft al 4x beschikbaar gestaan vandaag.
Amazon FR heeft ook Disc & Digital gedropped.
klopt, steeds meer drops.

Krijg net verzendbevestiging, dus wss niet 6-8 maar morgen al binnen :-)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Boefmans schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:00:
[...]

klopt, steeds meer drops.

Krijg net verzendbevestiging, dus wss niet 6-8 maar morgen al binnen :-)
Is het trouwens de zwarte variant omdat er een zwarte controller bij staat? Of is het de Witte?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:14
Wii4all schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:04:
[...]

Is het trouwens de zwarte variant omdat er een zwarte controller bij staat? Of is het de Witte?
Er zijn alleen maar witte ps5’s, enkel de kleur van de doos is anders zwart = digital en wit = disk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Is me gelukt bij Nedgame te bestellen! Vind de games erbij niks dus moet ik nog even verkopen maar happy. Nu nog een LG C1 bestellen en we zijn ready to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boefmans schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:00:
[...]Krijg net verzendbevestiging, dus wss niet 6-8 maar morgen al binnen :-)
En welke heb je besteld, de disc of de digital editie.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2021 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 17:30:
[...]

Het is de racket bundel Disc versie zeg maar plus een extra controller plus Spiderman en demon souls

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 18:45:
[...]

Het is de racket bundel Disc versie zeg maar plus een extra controller plus Spiderman en demon souls
Ok, dan komt onze digitale een dag later, dus waarschijnlijk vrijdag 🎮

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10 16:58
Weet niet wat voor werk je doet, maar als je een beetje vrijheid hebt installeer Telegram op je PC zodat je er snel bij bent. Zorg dat je al accounts hebt van bv Bol, Amazon en Mediamarkt zodat je snel kan afrekenen.

En dan is het kwestie van geluk. Maar als je kijkt naar de afgelopen week met Media Markt en Bol. Dan was dit je kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denni_s
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20-10 21:33
Ik heb net bevestiging gehad dat mijn PS5 die ik vanochtend via Amazon.fr had besteld, verzonden is. Was even afwachten omdat ik creditcard niet als 1e betaalmiddel had staan maar bankoverschrijving (wat bij Amazon.nl geen geldige optie is).

Ik had er ook 1 vanochtend via Bol.com met Ratchet and Clank rift apart besteld (betaald, staat levering vrijdag maar nog geen update). Dus gelukkig wordt er 1 verstuurd en kan de andere richting een kennis of neefje mocht deze komen.

Ik heb een vraagje over PS5 in algemeen. In het begin waren er veel verhalen over meer luidruchtige versies, is dit probleem bij de meest recente leveringen opgelost? Ik heb voorkeur om de amazon.fr te houden omdat geen spel bij zit wat ik niet wil, maar belangrijker is dat het een stille versie is. Testen voor het doorgeven van de PS5 richting kennis/neefje vind ik not done, maar wellicht hebben mensen hier onlangs een amazon.fr of bol.com versie ontvangen en kunnen er meer over zeggen of dat het compleet random is. Of moet ik deze vraag stellen in het andere PS5 topic?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:48
@Denni_s is random, 17 blades Nidec fan wil je niet in je ps5 :) maar zorgt voor beste koeling is stiller dan ps4 maar toch.

NMB fan stilste in ps menu
Delta fan stilste tijdens gamen.

Erger nog is als je een exemplaar krijgt met coil whine :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denni_s
Dyna20 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 19:35:
[...]

Weet niet wat voor werk je doet, maar als je een beetje vrijheid hebt installeer Telegram op je PC zodat je er snel bij bent. Zorg dat je al accounts hebt van bv Bol, Amazon en Mediamarkt zodat je snel kan afrekenen.

En dan is het kwestie van geluk. Maar als je kijkt naar de afgelopen week met Media Markt en Bol. Dan was dit je kans.
Ik kan dit ook enorm aanraden. Ik ben zelf pas 3 weken actief op zoek naar een PS5, maar sprak een kennis die al maanden via posts op social media op tijd probeert te zijn zonder enig succes.

Ik heb zelf telegram gedownload op mijn telefoon en lid geworden van 4 groepen (sommige zijn sneller en sommige geven niet alle drops aan), maar ik was er hierdoor al dichtbij voor 1 van Intertoys (maar ik was vergeten dat ik een limiet had gezet op mijn betaalapp).

Het viel me op dat buitenlandse Amazon vaak net wat langer op stonden dan Nederlandse aanbieders, maar Prime only. Dus gratis prime voor .fr en .de en .co.uk. aangemaakt met betaalinfo van mijn .nl versie en vanochtend eigenlijk raak. Terwijl ik ook er 1 bij bol heb gescoord 1 uur eerder. Echter moet je wel binnen 2-3 minuten al in de site zijn om kans te maken.
amazon.co.uk is een aanrader als je een digital wilt. Bij amazon.uk is soms niet duidelijk of het gaat om een digital, dus die had ik al 2 besteld en weer moeten annuleren. Maar deze waren minder snel uitverkocht.

Mijn zoektocht is gelukkig voorbij en kan zelfs kennis of neefje blij maken met de 2e mocht mijn bol.com bestelling bezorgd worden. Heeft er iemand al een bevestiging gehad van bol.com dat de PS5 is verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
Wii4all schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 18:45:
[...]

Geen extra controller dacht ik? In dat geval moet ik er een gaan terugsturen :-)

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-10 22:31

mulder

ik spuug op het trottoir

Boefmans schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:24:
[...]

Geen extra controller dacht ik? In dat geval moet ik er een gaan terugsturen :-)
:/

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
[...]

Staat wel op de beschrijving en dat mag ook wel voor dat geld. De Disc versie met 2e controller is normaal rond de 556 euro

De racket clank bundle is normaal 569

Nu olus extra controller

En dan heb je daarvoor nog 2 extra spellen erbij zeg maar. Nog redelijk {te} veel geld maar goed

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcvanveen
  • Laatst online: 05-08-2021
Denni_s schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 23:31:

Heeft er iemand al een bevestiging gehad van bol.com dat de PS5 is verzonden?
Via de Bol.com kan je aan de bot vragen hoe het ervoor staat met je bestelling. Daarnaast heb ik zojuist een mail gekregen dat hij verzonden is en morgen binnenkomt!

Voor de andere die op zoek zijn: de tip om in Telegram-groepen te gaan zitten werkt fantastisch. Sinds één week actief op zoek, en nu al een PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denni_s
rcvanveen schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:35:
[...]

Via de Bol.com kan je aan de bot vragen hoe het ervoor staat met je bestelling. Daarnaast heb ik zojuist een mail gekregen dat hij verzonden is en morgen binnenkomt!

Voor de andere die op zoek zijn: de tip om in Telegram-groepen te gaan zitten werkt fantastisch. Sinds één week actief op zoek, en nu al een PS5.
Ik heb inderdaad ook 30min geleden bevestiging ontvangen dat morgen levering is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
[...]

Jawel bij die Nedgame bundel zit een (zwarte) extra controller.
Daarnaast geven ze aan dat je losse onderdelen niet terug kunt sturen.

Zojuist ook verzendmail gekregen, dus morgen eens lekker voor gaan zitten. Dan komt ook mn LG C1 OLED :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-10 10:42
Begint nu wel vervelend te worden. Net een alert van Wehkamp. Had m'n telefoon in m'n handen. Gelijk klikken, in de winkelmand en betalen. Maar.kreeg al.melding dat die uitverkocht is. Veel.sneller dan dit kan ik niet reageren.

Maar ja, afwachten maar weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NBAasDOGG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-08 23:02
jaydenjarno schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:05:
Begint nu wel vervelend te worden. Net een alert van Wehkamp. Had m'n telefoon in m'n handen. Gelijk klikken, in de winkelmand en betalen. Maar.kreeg al.melding dat die uitverkocht is. Veel.sneller dan dit kan ik niet reageren.

Blijf je winkelmand refreshen. Hij komt en gaat, dus op een gegeven moment kun je gewoon afrekenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SkorpionNL
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10 20:33

Ik heb wel een bestelbevestiging gekregen, maar toen ik terugkwam op de productpagina stond er inderdaad dat ie was uitverkocht. Het zal mij benieuwen of ie niet alsnog geannuleerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Vanmorgen bij Wehkamp kort de disc edition, dat duurde 30 seconden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korstend
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-07 13:40
Scuderia110 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:42:
Vanmorgen bij Wehkamp kort de disc edition, dat duurde 30 seconden :-(
Ben benieuwd of er überhaupt wel iemand is die bij Wehkamp heeft kunnen bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:34

PBP

Korstend schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:14:
[...]

Ben benieuwd of er überhaupt wel iemand is die bij Wehkamp heeft kunnen bestellen.
Het is mij gelukt. 10sec na mijn bestelling waren ze al uitverkocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kartiwick
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:11
PBP schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:27:
[...]

Het is mij gelukt. 10sec na mijn bestelling waren ze al uitverkocht
Het is mij ook gelukt. Direct een refresh later waren ze uitverkocht inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-10 19:00

Herkenbaar. Ik heb gewacht op de drop van bol.com omdat ik daar alles rond heb net account etc. Achteraf moest ik gisteren alsnog inloggen omdat de link op een andere website opende. Gelukkig stond de ps5 nog wel in mijn winkelmandje. Met alle andere steeds achter het net gevist of niet geprobeerd want geen account. Bol.com drop was voor mij een succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
SemperFidelis schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:02:
[...]

Jawel bij die Nedgame bundel zit een (zwarte) extra controller.
Daarnaast geven ze aan dat je losse onderdelen niet terug kunt sturen.

Zojuist ook verzendmail gekregen, dus morgen eens lekker voor gaan zitten. Dan komt ook mn LG C1 OLED :9~
Vet, die tv heb ik ook sinds een week.
Dus drie controllers voor mij :-)

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
Verwijderd schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 17:30:
[...]

dIsc!

mixing a drink and music

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• jaydenjarno
Wel apart dat ik zeg dat ik pech heb, ik gelijk allemaal berichten krijg van "Tweakers" die er extra hebben en wat ik ervoor zou willen betalen .
Veel scammers dus hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
En binnen van nedgame de 3 spellen zijn gesealed los en het is niet de racket bundel zeg maar

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
Wii4all schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:21:
En binnen van nedgame de 3 spellen zijn gesealed los en het is niet de racket bundel zeg maar
Dat stond ook duidelijk bij de bestelling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EmWmOVTWefT5N3xIWW7uz63HVQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/05uJrmqFEc9UPc3CIK3LUAXh.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
jaydenjarno schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:49:
Wel apart dat ik zeg dat ik pech heb, ik gelijk allemaal berichten krijg van "Tweakers" die er extra hebben en wat ik ervoor zou willen betalen .
Veel scammers dus hier
Sinds de release van de nieuwe videokaarten en de XSX/PS5 is de ware aard van veel tweakers naar boven gekomen.

Ik had verwacht dat nu de prijzen wat gezakt zijn het wel zou stoppen maar het blijft maar door gaan zelfs al kunnen ze maar 30 euro winst pakken |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Na 3 maanden wachten op een PS5 kan ik 'm zaterdag eindelijk ophalen in de winkel 🙏

[ Voor 8% gewijzigd door Guerilla op 05-08-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
https://www.want.nl/goed-...tion-5-voorraad-toenemen/

Denk niet dat 14 miljoen stuks in 8 maanden het oplost, maar wie weet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-10 17:15
schumi1986 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:20:
[...]

Sinds de release van de nieuwe videokaarten en de XSX/PS5 is de ware aard van veel tweakers naar boven gekomen.

Ik had verwacht dat nu de prijzen wat gezakt zijn het wel zou stoppen maar het blijft maar door gaan zelfs al kunnen ze maar 30 euro winst pakken |:(
Dat zei ik een poos geleden al, maar toen was mijn reactie verwijderd. Zal nu ook wel weer verwijderd worden. Maar volgens mij doen veel mensen hier alsof ze er echt 1 zoeken en als ze er dan 1 hebben dan toch snel proberen te verkopen voor wat extra winst. Gewoon triest man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:56
Veel scammers dus hier
De laatste jaren zijn er meer scalpers bij gekomen dan liefhebbers van deze forum. Maar dat geldt trouwens voor alle forums.

[ Voor 0% gewijzigd door pinokkia op 06-08-2021 01:34 . Reden: Verkeerde woordkeuze. Correctie doorgevoerd. ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suave1234
pinokkia schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:10:
[...]

De laatste jaren zijn er meer scammers bij gekomen dan liefhebbers van deze forum. Maar dat geldt trouwens voor alle forums.
Klopt beetje jammer, mensen die er een hobby van maken. Aan een ieder die er vandaag en gisteren eentje dubbel heeft: ik hou me aanbevolen (en dan Niet een versie met voor 200 euro aan games en qware erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
Veel scammers dus hier
Dat kan momenteel ook positief zijn. Als er steeds meer ''scammers'' blijven zitten met ps5's dan betekent het mogelijk dat de klant makkelijker aan een ps5 kan komen. Hoop dat ze nooit meer van die ps5 afkomen :+

NB: en ik geloof ook wel dat er tweakers zijn die er gewoon eentje extra over hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
aaaido schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:45:
[...]

Dat kan momenteel ook positief zijn. Als er steeds meer ''scammers'' blijven zitten met ps5's dan betekent het mogelijk dat de klant makkelijker aan een ps5 kan komen. Hoop dat ze nooit meer van die ps5 afkomen :+

NB: en ik geloof ook wel dat er tweakers zijn die er gewoon eentje extra over hebben ;)
In dat geval verkoop je hem toch zonder winst door, liefst aan een bekende. Zo heb ik ook een gpu kunnen kopen, via een Tweaker (ja en ik gaf een goede fles drank natuurlijk).

mixing a drink and music

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Iemand is pas een scammer bij niet leveren en met het geld verdwijnen. Scalper misschien, of handelaar, of sjacheraar als je wil, maar scamming is vertaald oplichting en anderen daar na slechts een mailtje van betichten lijkt me wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Bundin schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:54:
Iemand is pas een scammer bij niet leveren en met het geld verdwijnen. Scalper misschien, of handelaar, of sjacheraar als je wil, maar scamming is vertaald oplichting en anderen daar na slechts een mailtje van betichten lijkt me wat overdreven.
Goed punt. Scalpers is een betere bewoording :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:56
Bundin schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 17:54:
Klopt helemaal. Heb bij 1 van mijn vorige reactie verkeerde woord gebruikt.

+1 voor de oplettendheid.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Helemaal gelijk.scalpers moet het woord zijn. Tx.
Vandaag ergers Coolblue loting uitslag. Hopelijk heb ik deze keer geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:06
Staat er al ff, vreemd dat hij nog niet uitverkocht is.
Maar ik hoef die meuk er niet bij dus ik sla over.

/edit:
Voorraad indicatie is niet juist.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62ogdnpa866JyTIJlb4KxvOcsJo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/idSF47CaWwiWaxikzlYwF6JX.jpg?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door schumi2004 op 06-08-2021 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:02:
[...]

/edit:

[Afbeelding]
Ja ik denk ik plaats hem hier even omdat ik zelf de ps5 ook door dit topic heb kunnen kopen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:02:
[...]

/edit:

[Afbeelding]
Continu staat er dat hij op voorraad is en over 1 - 4 dagen is op te halen uit de winkel :?

Nu is het weg :F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6tEXPyvlmDoDtMt5nD9IJ470Gc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CEVe5qDQTbfDGBKGLQkYCNz4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-10 22:31

mulder

ik spuug op het trottoir

Eentje via Mediamarkt te pakken nu, had er een via scalper die maar opgezegd. Was trouwens geen slechte deal denk ik, 600 voor disc + rachet, maar nu 2 controllers en oplader e.d.

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
5 minuten geleden bij nedgame toch maar 1 besteld, met die 3 games erbij wat ik eigenlijk niet wilde, het is maar even zo. Wil er nog 1 maar dat moet er dan een worden zonder games, hopelijk groeit de voorraad snel. Die telegram groepen zijn handig, maar dan nog te langzaam tot op heden, die nedgame van net stond niet op de telegram groepen, gewoon af en toe f5 en mazzel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
nu nog 1 in voorraad zeggen ze, dus voor de liefhebber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 08:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-10 21:21
Gekocht maar direct spijt. Gaat zondag weer lekker terug naar de winkel.

PM als je eventueel interesse hebt om voor exact dezelfde prijs over te kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door RRCreations op 06-08-2021 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
Uiteraard al weg, stond wel dat ie op 18 augustus weer in voorraad is, of dat klopt weet ik uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

700 euro voor wat qware rotzooi + 1 controller & ratchet en klank. Nah, ik wacht wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:52

Megalodon86

Enzyme X

Verwijderd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:17:
700 euro voor wat qware rotzooi + 1 controller & ratchet en klank. Nah, ik wacht wel ;)
Ik heb vorige week de bundel gekocht; die andere, zonder spel.

- kreeg de zwarte controller (blij mee!)
- qware is echt rotzooi: 50 euro voor een kabel en wat duimsticks zou je kunnen zeggen; koptelefoon is rommel, en niet verstelbaar genoeg om m'n zoontje te laten gebruiken... Laadstation werkt via de usb3 koppeling, niet via de aansluiting aan de onderkant.

Dus ja... je betaalt een premium van 50 euro om hem snel te hebben. Dat is een afweging. Nog steeds goedkoper dan scalper prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 15:58
Megalodon86 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:20:
[...]
- kreeg de zwarte controller (blij mee!)
Ja, snap ik. Ik heb 2 witte, die dingen worden me toch goor. Die zwarte uiteraard ook, maar zie je nagenoeg niet :+ Wel hygiënischer, de controllers poets ik nu regelmatig.

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 06-08-2021 14:30 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:33

Superkiwi

Hoi doei

Hulleman schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:29:
[...]
Ja, snap ik. Ik heb 2 witte, die dingen worden me toch goor.
Wat doen jullie er mee dan? :?
Ik heb al jaren een witte PS4 Pro met witte controllers en die zijn nog steeds even wit als toen ik ze kocht.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Scuderia110 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:23:die nedgame van net stond niet op de telegram groepen,[...]
Weet je dat zeker ;)

https://t.me/spydrplaystation5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Superkiwi schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:31:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lv0SYmI52Y8KGGwP-X3dVJ3pHcA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1JnYdTNIq0LScEOYHkGSOvAv.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-10 10:27
[...]

Ik heb al jaren een witte PS4 Pro met witte controllers en die zijn nog steeds even wit als toen ik ze kocht.
Door die mini structuur blijft heel gemakkelijk huidvet en schilfers achter in die mini vierkantjes en rechthoeken. Je kan dus gemakkelijk zien waar iemand zweethandjes heeft. Tenzij iedereen zijn handen wast voor het gebruik van de controler haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 15:58
[...]

Niks bijzonders, gewoon vasthouden. Niet eens met chipsvingers :P van die zwarte vlekken komen er op. Wat je ook op muizen/toetsenborden ziet als je die niet goed schoonmaakt. Door het reliëf aan de onderkant krijg je ze nog lastig schoon ook.

Ah ja, mijn PS5 is me toch ook n partij goor.... die trekt ook wat zwarts aan. Lees online dat het kan komen van het branden van kaarsen. Doen we best veel.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:06
[...]

Idem hier maar ik vermoed dat ie "goor" wordt door de texture op de controller die de DS4 niet heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 19:44
DHL is tijdens het verzenden mijn pakket met de PS5 bundle van de BCC kwijtgeraakt!. :( Na vandaag een week gewacht te hebben op het onderzoek wordt het geld nu teruggestort.
Gelukkig via bol.com alsnog de PS5 kunnen scoren van de week.

[ Voor 3% gewijzigd door Darklance op 06-08-2021 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suave1234
nog meer ratched bundels met qware spul nu te bestellen bij mediamarkt,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
Volgens mij staat die nedgame er niet tussen, maar heb deze ook maar toegevoegd naast de 4 telegrams die ik al volg 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:35

Nyarlathotep

Crawling Chaos

suave1234 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:38:
nog meer ratched bundels met qware spul nu te bestellen bij mediamarkt,
En weg terwijl ik met mijn ogen knipperde. Ik krijg het idee dat er wel soms weer een paar bij komen, die direct weer weg zijn...

Edit: Er staat weer voorraad, maar je kan 'm niet bestellen...

[ Voor 9% gewijzigd door Nyarlathotep op 06-08-2021 15:49 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:52

Megalodon86

Enzyme X

Nyarlathotep schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:48:
[...]

En weg terwijl ik met mijn ogen knipperde. Ik krijg het idee dat er wel soms weer een paar bij komen, die direct weer weg zijn...
Hij was er zeker een half uur, en daarna nog een keer zeker 10 minuten. Weet niet hoe lang jij knippert? :o

Even blijven refreshen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Megalodon86 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:49:
[...]

Hij was er zeker een half uur, en daarna nog een keer zeker 10 minuten. Weet niet hoe lang jij knippert? :o

Die website gaat denk ik over de zeik... Ik zie nu drie sets op voorraad, maar je kan ze gewoon niet bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suave1234
ik zat in afrekenscherm en toen was mandje leeg....(voor de versie zonder rotzooi..)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:53
[...]

Ja okay, maar het lijkt dan wel weer zo'n Mediamarkt dag zoals vorige week 2 dagen waarop ze continu voorraad toevoegen.
Dus als je er echt graag 1 wil hebben en zo'n Mediamarkt bundel accepteert dan lijkt me dit toch wel het moment om even 1.5 uur elke 10 minuten
https://www.mediamarkt.nl...on-5-consoles-766027.html
te bekijken en kijken of er 1 van die bundels daadwerkelijk aan winkelwagentje toegevoegd kan worden.

(en terwijl ik dit typ lukt het me bij checken van de link om er eentje aan winkelwagen toe te voegen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

SanderBos schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:51:
[...]

Ja okay, maar het lijkt dan wel weer zo'n Mediamarkt dag zoals vorige week 2 dagen waarop ze continu voorraad toevoegen.
Dus als je er echt graag 1 wil hebben en zo'n Mediamarkt bundel accepteert dan lijkt me dit toch wel het moment om even 1.5 uur elke 10 minuten
https://www.mediamarkt.nl...on-5-consoles-766027.html
te bekijken en kijken of er 1 van die bundels daadwerkelijk aan winkelwagentje toegevoegd kan worden.

(en terwijl ik dit typ lukt het me bij checken van de link om er eentje aan winkelwagen toe te voegen...)
Inderdaad: Het is gelukt! Blijven klikken en uiteindelijk een bundel te pakken gekregen :)

Edit: Net mail bevestiging binnen. Het gaat om de bundel met extra witte controller, R&C, laadstation en headset.

[ Voor 7% gewijzigd door Nyarlathotep op 06-08-2021 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suave1234
mij lukt alleen die 694 euro bundel, rest niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook echt op dit bundel: https://www.mediamarkt.nl...ller-headset-1690684.html , net miss gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
Megalodon86 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:49:
[...]

Een halfuur niet te bestellen, terwijl hij wel op voorraad stond op het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:27
Net melding van Coolblue, ben niet ingeloot. Blub. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Scuderia110 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:07:
[...]

Een halfuur niet te bestellen, terwijl hij wel op voorraad stond op het scherm...
Klopt. Ik ben gewoon blijven klikken en refreshen en ineens had ik mazzel. Je zag drie bundels staan die soms alle drie 'op voorraad' stonden, maar je kreeg een melding dat ie er niet was als je wilde bestellen.
Voor de volgende keer: gewoon stug refreshen en doorklikken en dan kan het lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:22:
[...]

Klopt. Ik ben gewoon blijven klikken en refreshen en ineens had ik mazzel. Je zag drie bundels staan die soms alle drie 'op voorraad' stonden, maar je kreeg een melding dat ie er niet was als je wilde bestellen.
Voor de volgende keer: gewoon stug refreshen en doorklikken en dan kan het lukken :)
Heb heel erg vaak gerefreshed, maargoed is niet anders. Die bundel met qware lukte net wel, maar 2x ratchet is wat veel, die zit ook al bij het exemplaar van nedgame wat wel gelukt is.

Oja, en 3x niet ingeloot bij coolblue :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekend dat dit geen originele headset is? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:28:
[...]

Bekend dat dit geen originele headset is? ;)
yes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 21-10 17:15
Ik had niets anders gedacht aangezien ik nog nooit geluk in mijn leven geluk heb met dit soort dingen, maar helaas ook niet ingeloot bij Coolblue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ptrbvs
  • Registratie: Juni 2018
  • Niet online
Yes, ingeloot bij Coolblue! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hirogen_hunter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08-2023
Gefelicteerd! Fijn om te horen dat enkele hier toch ook gelukt is. Veel plezier er mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suave1234
congrats, ik ben voor de 3e keer uitgeloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Maar goed dat ik niet op coolblue heb gewacht en gelijk besteld heb via een andere site want ik was uitgeloot

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetterISREAL
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
[...]

Edit: Er staat weer voorraad, maar je kan 'm niet bestellen...
Volgensmij een paar geannuleerde bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetterISREAL
Nyarlathotep schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:51:
[...]

Die website gaat denk ik over de zeik... Ik zie nu drie sets op voorraad, maar je kan ze gewoon niet bestellen :(
Het gaat goed tot het betalen, dan word ik eruit gegooid en zie ik een tekst dat de ps5 is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetterISREAL
Heb jij ooit iets besteld bij coolblue? Dan lijk je wel meer kans te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-10 14:28
Mijn ps5 is binnen geweldig verschil ineens na mijn jumbojet PS4 pro.

Games overzetten van PS4 naar ps5 is nogal nutteloos. Daarna moet je alsnog de ps5 versie in zijn geheel downloaden uit de store. En dan heb je èn de PS4 versie èn de ps5 versie op je systeem. Dat hadden ze wel beter kunnen uitleggen. Ik dacht het met een patch af te kunnen.

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silent_Bob
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-10 03:51

Silent_Bob

What the f*ck is the Internet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XzXOZ157XP5OJDXjJ8aBqvyaNoc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mml0ueiHhM1cXbmEGsghi9ef.jpg?f=fotoalbum_large

Na paar weken eindelijk bericht, Helaas was de PS5 al retour gestuurd :-(

[ Voor 28% gewijzigd door Silent_Bob op 06-08-2021 19:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wouda
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-10 10:09

Wouda

^C^C^C^C^C

Silent_Bob schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:04:
[Afbeelding]

Na paar weken eindelijk bericht, Helaas was de PS5 al retour gestuurd :-(
Hier dezelfde mail ontvangen. Gelukkig wel (met een tot zojuist bittere nasmaak) gehouden. Erg netjes dat ze het toch achteraf corrigeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikeyfire643
  • Laatst online: 20-10 22:38
Wouda schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:06:
[...]

Hier dezelfde mail ontvangen. Gelukkig wel (met een tot zojuist bittere nasmaak) gehouden. Erg netjes dat ze het toch achteraf corrigeren.
Ik heb deze mail ook gehad. Ook blij, had ergens in gedachten mijn verlies genomen. Hebben jullie ook actief vragen gesteld? Ben namelijk benieuwd of iedereen deze mail krijgt. Blij dat Jeff toch even gekeken heeft 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Is er binnenkort weer een loting voor de PS5 bij Coolblue? Dan doe ik wel mee en dan kan een van jullie 'm overnemen van mij als ik word ingeloot (voor dezelfde prijs natuurlijk).
Pagina: 1 ... 487 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord