Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
NukaWorldNL schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:42:
[...]

Wilde het bijna kopen, maar achteraf zat ik toch te twijfelen want ik hoef al die extra's niet (en dan heb je die moeite weer om daar vanaf te komen). Games koop ik tegenwoordig allemaal digitaal en die extra meuk hoef ik niet. Hopelijk binnenkort gewoon een console met een extra controller.
Nu games in plaats van loze troep erbij. Het duurt wel even voordat de digitale versies goedkoop worden. Heb hem toch alleen maar voor Horizon: Forbidden West voorlopig. Als daar nog een speciale console voor uitkomt gaat deze per direct naar elders. In ieder geval een PS5, en (uitzicht op) betere/snellere graphics voor mijn bestaande PS4 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nise_No
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02-09-2021
krablander schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:15:
[...]

Mocht je ipv die Qware accessoires ook uitsluitend voor originele sony accessoires kiezen?
Ja! Ik moest wel 4 accessoires bij nemen, spelletjes, orginele controler, opladers. Behalve een tegoedkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcbaron
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 13:44
Na weken refreshen eindelijk een PS5 weten te bemachtigen! Wel met de q-ware bundel van MM, maar dat mag de pret niet drukken :) Verzendbevestiging net binnen (vanmiddag 13.14 uur besteld).

Ik ga proberen om de q-ware items te ruilen bij MM. Laat wel ff weten of dit lukt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
mrcbaron schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 20:00:
Na weken refreshen eindelijk een PS5 weten te bemachtigen! Wel met de q-ware bundel van MM, maar dat mag de pret niet drukken :) Verzendbevestiging net binnen (vanmiddag 13.14 uur besteld).

Ik ga proberen om de q-ware items te ruilen bij MM. Laat wel ff weten of dit lukt
Nee, het is één product. Je kan niets omruilen. Er hebben er al genoeg mensen dat voor jou geprobeerd.
(Van dezelfde bundel)

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
maikie61 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 22:23:
[...]

Nee, het is één product. Je kan niets omruilen. Er hebben er al genoeg mensen dat voor jou geprobeerd.
(Van dezelfde bundel)
MIsschien dat het wel lukt als je tot vervelendst toe blijf proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:34
* knip * flamebait / rant

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 31-07-2021 18:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Majed101
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 14:52
rominick schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:00:
[...]

Ikzelf heb nu ook eindelijk een ps5 met deze schijt bundel. Had gebeld maar dan zegt de klantenservice: “dan had je hem niet moeten bestellen”. Ik dacht vriend hou je b@k. Ikzelf wil eigenlijk alleen de ps5 en niet de bijgeleverde bundel. Ik denk dat ik hem maar terugstuur en een negatieve recensie achterlaat.
Hij heeft toch gewoon gelijk? Je hebt geen losse ps5 gekocht, maar een bundel. Wilde je dat niet, had je het niet moeten bestellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:30
[...]

Ikzelf heb nu ook eindelijk een ps5 met deze schijt bundel. Had gebeld maar dan zegt de klantenservice: “dan had je hem niet moeten bestellen”. Ik dacht vriend hou je b@k. Ikzelf wil eigenlijk alleen de ps5 en niet de bijgeleverde bundel. Ik denk dat ik hem maar terugstuur en een negatieve recensie achterlaat.
Wow, negatieve recensie omdat je met je volle verstand zelf een PS5 bundel koopt en daarna hem niet deels kan retourneren. Of het vanwege scalpers gerechtvaardigd is laat ik in het midden. Maar lijkt me nogal logisch dat ze daar niet aan beginnen, dan retourneert iedereen deels zijn bestelling..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ikzelf heb nu ook eindelijk een ps5 met deze schijt bundel.
Ja of helemaal niets ;)

Maar is deze starter-kit nu echt zo slecht, of is het van horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
lennertvdkort schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:17:
[...]

Wow, negatieve recensie omdat je met je volle verstand zelf een PS5 bundel koopt en daarna hem niet deels kan retourneren. Of het vanwege scalpers gerechtvaardigd is laat ik in het midden. Maar lijkt me nogal logisch dat ze daar niet aan beginnen, dan retourneert iedereen deels zijn bestelling..
Ze bundelen de PS5 bewust, in eigen belang (meer winstmarge). Dus klagen is volkomen terecht, want andere opties bieden ze niet. Anderen ook niet, tenminste niet voor iets in de buurt van de 499 Euro.

Ik was blij dat er een bundel bij zat met redelijk goede PS5-spellen, die 2e controller heb ik niks aan. Nu heb ik maar weinig verspeeld. Mogelijk is die losse, witte koptelefoon die ik bij mijn bundel kreeg nog enigszins bruikbaar.

Nu graag weer on-topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lennertvdkort
Ettepet schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:22:
[...]

Ze bundelen de PS5 bewust, in eigen belang (meer winstmarge). Dus klagen is volkomen terecht, want andere opties bieden ze niet. Anderen ook niet, tenminste niet voor iets in de buurt van de 499 Euro.

Ik was blij dat er een bundel bij zat met redelijk goede PS5-spellen, die 2e controller heb ik niks aan. Nu heb ik maar weinig verspeeld. Mogelijk is die losse, witte koptelefoon die ik bij mijn bundel kreeg nog enigszins bruikbaar.

Nu graag weer on-topic.
Joh, ik zeg toch laat ik in het midden?
Dus begrijp dit relaas niet, om daarna te zeggen nu graag weer on-topic :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rominick
[...]

Negatieve recentie omdat de klantenservice een attitude gaf en gelijk ophing. Heb net een mevrouw gesproken die wat aardiger was en heb met haar alles opgelost. Ik stuur hem gewoon retour. Iedereen wilt een ps5 maar om gelijk qware spul erbij te doen voor 185 euro extra terwijl de waarde lager ligt. Dat gaat niet door mijn strot.

Ik stuur het pakket gewoon terug, tenzij iemand voor kostprijs hem wilt hebben. Dan mag diegene hem komen halen. Ik wacht wel tot gran turismo uit is en koop dan wel een ps5 + 4k120 tv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:47
Gewoon wachten op losse ps5, al die bundels met slechte headset slaan nergens op. En totdat nieuwe GT uitkomt zit je al in 2023 en hopelijk nieuwe psvr2, je mist vrij weinig momenteel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:56

Superkiwi

Hoi doei

Majed101 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:09:
[...]

Hij heeft toch gewoon gelijk? Je hebt geen losse ps5 gekocht, maar een bundel. Wilde je dat niet, had je het niet moeten bestellen.
Ik snap je punt en zou er zelf ook niet voor kiezen om de losse accessoires terug te sturen. Waar de mediamarkt wel wat duidelijker in mag zijn bij haar bundels is aangeven dat het om Qware spul gaat; een blik op de bundel liet mij ook denken dat het een officiële Sony headset en oplader waren. En omdat ze zo ontzettend snel weg zijn heb je ook niet veel tijd om er even uitgebreid naar te kijken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
[...]

Probleem is natuurlijk wel dat je geen keuze hebt. Het is gedwongen koppelverkoop. Ze hadden ook een tijdje er een handje van om produkten te verkopen die "klaar waren voor gebruik" en rekenden daar rustig 10 euro meer voor. Maar niet de optie geven om een produkt in de niet geopende doos te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:17
De oplader doet wat hij moet doen; dus daar lig ik niet van wakker. De headset is niet vergelijkbaar met headsets in het hogere segment, maar ook deze werkt hier prima.
Mijn zoontje speelt zonder problemen Fortnite met zijn vriendjes en ze kunnen hem prima verstaan. Dus al met al is het echt niet zo heel slecht als dat sommige mensen doen laten geloven. Het is niet geweldig maar gewoon part of the deal.

PSN RobinNova

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kronos1979 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:39:
De oplader doet wat hij moet doen; dus daar lig ik niet van wakker. De headset is niet vergelijkbaar met headsets in het hogere segment, maar ook deze werkt hier prima.
Mijn zoontje speelt zonder problemen Fortnite met zijn vriendjes en ze kunnen hem prima verstaan. Dus al met al is het echt niet zo heel slecht als dat sommige mensen doen laten geloven. Het is niet geweldig maar gewoon part of the deal.
Dit dus!!

Als er geen fancy (*)merknaam opstaat hoeft het niet altijd slecht te zijn.

(*)Ja soms betaal je ook gewoon voor de naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nise_No
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02-09-2021
Ik kon zelf m'n bundel samenstellen, mét wat ik wilde via de winkel mm. Gewoon echte Sony gekozen. Maar ze doen het in bundels, omdat er heel veel mensen voor woekerprijzen op MP etc gooien! Zo willen ze dus verkomen dat handelaren het door verkopen, dus bundelen ze het én moet je 4 accessoires (zelf samen te stellen) twv €650,- totaal incl ps5. Heb zelfs geregeld dat een game die niet op voorraad was, online thuis wordt gestuurd die in de bundel kon.

[ Voor 29% gewijzigd door Nise_No op 01-08-2021 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:56

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:33:
[...]
Als er geen fancy (*)merknaam opstaat hoeft het niet altijd slecht te zijn.
Daar gaat het ook niet om.
Als je in alle vluchtigheid kijkt (meer tijd heb je ook niet omdat ze anders al weg zijn) lijken het officiële Sony producten te zijn. Ze verkopen het ook als Playstation bundel waardoor je zou verwachten officieel spul in huis te halen, ze doen niet eens hun best om duidelijk te maken dat het Qware spul is.
Dát is waar bij mensen de schoen wringt. Dat het allemaal werkt lijkt me nogal logisch ja ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Superkiwi schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:49:
[...]

Daar gaat het ook niet om.
Als je in alle vluchtigheid kijkt (meer tijd heb je ook niet omdat ze anders al weg zijn) lijken het officiële Sony producten te zijn. Ze verkopen het ook als Playstation bundel waardoor je zou verwachten officieel spul in huis te halen, ze doen niet eens hun best om duidelijk te maken dat het Qware spul is.
Dát is waar bij mensen de schoen wringt. Dat het allemaal werkt lijkt me nogal logisch ja ;)
Ik doelde er meer op dat men op voorhand al aangeeft dat het junk is, terwijl het in de praktijk best wel meevalt zoals @Kronos1979 ook aangeeft:
Dus al met al is het echt niet zo heel slecht als dat sommige mensen doen laten geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:39

Megalodon86

Enzyme X

Verwijderd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:04:
[...]

Ik doelde er meer op dat men op voorhand al aangeeft dat het junk is, terwijl het in de praktijk best wel meevalt zoals @Kronos1979 ook aangeeft:
[...]
Tja, als je in de markt zou zijn voor dat spul, zou je het ws. wel vinden voor minstens een tientje minder, hetzelfde met de extra controller. Maargoed, dat wist je allemaal voordat je de bundel bestelde. En je bent nog steeds goedkoper uit dan via een scalper op marktplaats. Plus dat het een principekwestie is, om niet van een scalper te kopen. Goed om te lezen dat de kwaliteit 'gewoon oke' is. Dan ga ik ook kijken of m'n zoontje uit de voeten kan met de accessoireset.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shazada
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 19:28
Bij Game Mania heel toevallig gewoon langsgeweest in Amsterdam en kon 1 bundel halen incl extra controller en dual charger.

Ik vertik het om via Scalpers te halen, ben blij dat ik toch via de normale wegen een heb kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimt
  • Laatst online: 07-09 07:40
Vandaag de bevestiging ontvangen met track en trace van Nedgame.
Het gaat om de pre-order bundel (ratchet, Spiderman, demonsouls) die op 27/7 beschikbaar werd.

Fijn dat het onderweg is, kan de oude 4 met pensioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
Nise_No schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:33:
Ik kon zelf m'n bundel samenstellen, mét wat ik wilde via de winkel mm. Gewoon echte Sony gekozen. Maar ze doen het in bundels, omdat er heel veel mensen voor woekerprijzen op MP etc gooien! Zo willen ze dus verkomen dat handelaren het door verkopen, dus bundelen ze het én moet je 4 accessoires (zelf samen te stellen) twv €650,- totaal incl ps5. Heb zelfs geregeld dat een game die niet op voorraad was, online thuis wordt gestuurd die in de bundel kon.
Als ik de keuze had voor dit had ik dat gedaan, maar ik kon niet kiezen wat ik kreeg. Ik wacht wel netjes op losse verkoop. m'n ps4 loopt niet weg haha. Maar ik heb wel de mediamarkt een mail gestuurd over koppelverkoop en de rechtelijke artikelen ervan. Als dat niks uitmaakt aan de bundel, dan maak ik m'n buurman er wel blij mee. Die zoekt er namelijk één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moracin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 19:05
shazada schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:48:
Bij Game Mania heel toevallig gewoon langsgeweest in Amsterdam en kon 1 bundel halen incl extra controller en dual charger.

Ik vertik het om via Scalpers te halen, ben blij dat ik toch via de normale wegen een heb kunnen halen.
Gefeli! Waren er meerdere?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Het blijft gewoon vreemd al dat bundel gedoe, snap al die klachten wel.

Het beste systeem was gewoon de 50eu aanbetaling bij MM en dan lekker wachten op je console.

Toch mis je nog niet veel, staat al een tijdje uit hier, Horizon uitgesteld, en verder allen R&C en Returnal de moeite waard, en dan deze maand Iki Island maarja dat is niet echt een PS5 game :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 19:28
Moracin schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 19:49:
[...]

Gefeli! Waren er meerdere?
Dat weet ik niet, niet gevraagd. Ik verwacht niet dat ze echt een voorraad hebben. Maar dat ze af en toe in de winkel wat krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
robzzzzzzzz schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 19:54:
Het blijft gewoon vreemd al dat bundel gedoe, snap al die klachten wel.

Het beste systeem was gewoon de 50eu aanbetaling bij MM en dan lekker wachten op je console.

Toch mis je nog niet veel, staat al een tijdje uit hier, Horizon uitgesteld, en verder allen R&C en Returnal de moeite waard, en dan deze maand Iki Island maarja dat is niet echt een PS5 game :O
Mbt nieuwe games misschien nog niet. Maar wat een verademing mbt de snelheid op een PS4, daar wil je echt niet meer naar terug, als je eenmaal de PS5 gewend bent.

En mbt bundels, tja, de winkels komen ermee weg en pakken marge, weinig aan te doen behalve niet kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 14:32
Nou, we gaan het zien. Vrijdag weten we het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yojimbo073
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 20-08-2021
Ik sluit me aan bij de zoektocht naar de PS5. Maar toch ongelofelijk dat er al 10mil stuks zijn verkocht hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Ettepet schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:22:
[...]

Nu graag weer on-topic.
Op QrapWare zit behoorlijk wat marge, daarom stoppen ze dit in die bundels.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Segafreak83 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:49:
[...]

Mbt nieuwe games misschien nog niet. Maar wat een verademing mbt de snelheid op een PS4, daar wil je echt niet meer naar terug, als je eenmaal de PS5 gewend bent.

En mbt bundels, tja, de winkels komen ermee weg en pakken marge, weinig aan te doen behalve niet kopen.
Ja daar heb je wel gelijk in idd Mbt snelheid etc, was laatst bij een vriend thuis met een Xbox one , heb ook een Series X staan naast de Ps5 , en op de One spelen is bv gewoon echt niet meer te doen als je de X en de Ps5 bent gewend idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
En wederom geen Digital Edition bij de 1800 stuks van Coolblue. Het werd op de frontpage tegengesproken dat de Digital zeldzaam is, maar ik heb toch wel een punt?

Kom ze bijna nooit tegen in de Telegram groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 08:21
En daar is bol dan ook beschikbaar! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:14
Nu op voorraad bij bol.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
sla je slag go go

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Net de digital besteld voor levering 6 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre order (reservering) maar verschijnt binnenkort ;)

Zou de Ever Given zijn geheim hebben prijsgegeven? :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2021 08:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
slaapt iedereen nog...hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRCerror
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 22:40
Yes, Disk versie R&C bundel bij Bol besteld, 6 augustus levering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten nu toch wel wakker worden, Telegram 'ontploft' hier zo wat met zijn getingel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Digital is nu op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Als je hem nu niet heb kunnen doorklikken bij Bol... 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 15:08
Ook ps5 met Ratchet kunnen bestellen. Vraag mij heel erg af of alles doorgaat want inloggen op bol.com lukte eerst niet dus duurde even. Gelukkig bleef de ps5 in winkelmandje staan. Alles betaald dus we gaan het zien. Las wel al een disclaimer dat je mogelijk mee gaat met de volgende ronde als er teveel wordt verkocht dan er op voorraad is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
Nou de bol.com aanbiedingen zijn officieel weer op. Problemen met inloggen en dus een lege winkelmand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Daar volgt alweer de Nedgame versie met meerdere games. Je moet maar interesse hebben in al deze games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
aaaido schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:11:
Ook ps5 met Ratchet kunnen bestellen. Vraag mij heel erg af of alles doorgaat want inloggen op bol.com lukte eerst niet dus duurde even. Gelukkig bleef de ps5 in winkelmandje staan. Alles betaald dus we gaan het zien. Las wel al een disclaimer dat je mogelijk mee gaat met de volgende ronde als er teveel wordt verkocht dan er op voorraad is..
Ik werd net te laat wakker zet het ding in de winkelwagen reken af vervolgens de melding dat m'n winkelwagen leeg is

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:17:
Daar volgt alweer de Nedgame versie met meerdere games. Je moet maar interesse hebben in al deze games.
Nedgame PlayStation 5 Disc Version Bundel (Ratchet + Demons Souls + Spiderman)

Probeer toch steeds de pagina te verversen F5 of voor Apple Command R

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2021 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boerekool_
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 09:11
aaaido schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:17:
Én de absolute hoofdprijs willen betalen voor al deze games.

Dit maal ben ik ook één van de gelukkigen bij bol.com.
(in de auto bij het stoplicht weliswaar :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Bij mij bestelling al geannuleerd (en ik was er snel bij), bij anderen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Sheva schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:42:
Heb je al eens een ps5 bij bol besteld?

Mijne nog niet (digital 7:55 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Heb je in het verleden vaker een ps5 gekocht bij bol?
Als je te laat was zou je in back-order gezet worden las ik eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
schumi1986 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:44:
[...]

Heb je al eens een ps5 bij bol besteld?

Mijne nog niet (digital 7:55 besteld)
De Disc + Ratchet-versie dan specifiek, bedoel ik. Die stond veel langer open, wellicht foutje geweest. Denk dat bij de Digital wel alles goed gegaan is, was snel uitverkocht.

Edit; Nee, in het verleden geen PS5 gekocht bij Bol.

[ Voor 6% gewijzigd door Sheva op 04-08-2021 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
7:56 besteld en nog niet geannuleerd (Ratchet bundel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Heb ook geluk gehad met wel kunnen aanschaffen bij Bol.com i.c.m. de Ratchet and Clank bundel. Het was me alleen erg onduidelijk of het de digital of disc versie is. Omdat ik hem erg graag wil direct bestel proces doorgevlogen om 07.54 uur.

Kan ik er vanuit gaan dat de 569,99 versie de disc versie is? Ik zie in omschrijving verderop wel staan 'optische drive compatible media: DVD' maar het is nogal een onduidelijke verkoop :?

Of ik begin gewoon oud te worden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 13:08
wienjo schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:51:
Heb ook geluk gehad met wel kunnen aanschaffen bij Bol.com i.c.m. de Ratchet and Clank bundel. Het was me alleen erg onduidelijk of het de digital of disc versie is. Omdat ik hem erg graag wil direct bestel proces doorgevlogen om 07.54 uur.

Kan ik er vanuit gaan dat de 569,99 versie de disc versie is? Ik zie in omschrijving verderop wel staan 'optische drive compatible media: DVD' maar het is nogal een onduidelijke verkoop :?

Ja R&C bundel is altijd disc, veel plezier alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 14:54

SynergY

<Insert title here>

Dit is de disc idd. Zie ook de foto van de console op de productpagina, die is met disc lade. Conclusie: toch je leeftijd? 😉

[ Voor 4% gewijzigd door SynergY op 04-08-2021 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:31

Kan ik er vanuit gaan dat de 569,99 versie de disc versie is? Ik zie in omschrijving verderop wel staan 'optische drive compatible media: DVD' maar het is nogal een onduidelijke verkoop :? Of ik begin gewoon oud te worden 8)7
Haha dat is gewoon de disc versie hoor. Geen paniek!:)

[ Voor 7% gewijzigd door LordFather op 04-08-2021 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@wienjo yep disc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:30

PBP

Zou de disc only versie nog volgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Bedankt voor de snelle reacties en de bevestigingen dat ik inderdaad oud begin te worden :*)

Heel veel succes en ik hoop dat iedereen die wacht snel aan de beurt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 05:44
PBP schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:52:
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:30

PBP

Hij was vanmorgen niet op voorraad toch? Dan zouden ze alleen ratchet bundels en digital gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Sheva schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:46:
[...]

De Disc + Ratchet-versie dan specifiek, bedoel ik. Die stond veel langer open, wellicht foutje geweest. Denk dat bij de Digital wel alles goed gegaan is, was snel uitverkocht.

Edit; Nee, in het verleden geen PS5 gekocht bij Bol.
2 consoles kopen stond ook duidelijk dat ze die niet toe zouden staan: 1 per klant account. Dus daarom je annulering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NBAasDOGG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-08 23:02
Postman schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:05:
[...]

2 consoles kopen stond ook duidelijk dat ze die niet toe zouden staan: 1 per klant account. Dus daarom je annulering.
Bij Bol zijn er meer bestellingen toegestaan per klant, ook al staat er één per klant…

Dat systeem bij hun functioneert niet naar behoren.

[ Voor 10% gewijzigd door NBAasDOGG op 04-08-2021 09:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:52:
Amazon Frankrijk NU!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
https://www.amazon.fr/dp/...&ref_=nav_custrec_signin&

Amazon frankrijk op voorraad momenteel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Alleen voor Amazon Prime members.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZdtnDwl52xcI0XiqjlnrQhoDzc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gczwDtyRX608AmSflPOLxd1c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 05:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:z

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2021 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
NBAasDOGG schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:13:
[...]

Bij Bol zijn er meer bestellingen toegestaan per klant, ook al staat er één per klant…

Dat systeem bij hun functioneert niet naar behoren.
Dat het systeem misbruikt kan worden betekend niet automatisch dat het ook mag. Ik kan bij de AH ook de helft van mijn boodschappen niet scannen bij de zelfscan, dus in jouw logica moet ik dat ook maar doen voortaan. 8)7

Als bol.com zegt dat het 1 per klantaccount is, dan kun je verwachten dat ze gaan annuleren als je er meer besteld. Simpel zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
IK heb prime maar kreeg deze melding

Toutes nos excuses
Une erreur de système interne a été décelée. Nos équipes techniques se chargent de la résoudre. Nous vous prions de nous excuser pour la gêne causée.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Wii4all schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:27:
[...]

Toutes nos excuses
Une erreur de système interne a été décelée. Nos équipes techniques se chargent de la résoudre. Nous vous prions de nous excuser pour la gêne causée.
Our apologies
An internal system error has been detected. Our technical teams are responsible for solving it. We apologize for the inconvenience caused.
Dus een makkelijke manier om mensen aan Prime te laten starten en vervolgens niets te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:27:
[...]

Toutes nos excuses
Prime lid ben je in een paar klikken, en voor 2,99 per maand kun je je ook nog een bochel kijken met films en series.

Vreemde vertaling...

Onze excuses
Er is een interne systeemfout gedetecteerd. Onze technische teams zijn verantwoordelijk voor het oplossen ervan. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die wij hebben veroorzaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2021 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:31:
[...]

Prime lid ben je in een paar klikken, en voor 2,99 per maand kun je je ook nog een bochel kijken met films en series.
Ik kan me goed voorstellen dat het fout gaat hier in Nederland zijn massa's app groepen etc wat denk je van andere landen. Ze kunnen de verwerking gewoon niet aan

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:33:
[...]

Ik kan me goed voorstellen dat het fout gaat hier in Nederland zijn massa's app groepen etc wat denk je van andere landen. Ze kunnen de verwerking gewoon niet aan
Sorry, ik las je reactie verkeerd, je bent gewoon Prime lid en inderdaad... De PlayStation is momenteel razend populair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:36:
[...]
Sorry, ik las je reactie verkeerd, je bent gewoon Prime lid en inderdaad... De PlayStation is momenteel razend populair.
Ik lees nu ook in een reactie op internet dat deze console alleen in Frankrijk geleverd wordt

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NBAasDOGG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-08 23:02
Postman schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:25:
[...]

Dat het systeem misbruikt kan worden betekend niet automatisch dat het ook mag. Ik kan bij de AH ook de helft van mijn boodschappen niet scannen bij de zelfscan, dus in jouw logica moet ik dat ook maar doen voortaan. 8)7

Als bol.com zegt dat het 1 per klantaccount is, dan kun je verwachten dat ze gaan annuleren als je er meer besteld. Simpel zat.
Niet scannen bij de AH is letterlijk "stelen" :D

Bol annuleert trouwens geen dubbele bestelling (*dit zeg ik uit ervaring en heb het inmiddels vaker gereproduceerd. Je kan maximaal twee consoles kopen per soort. Dus 2 maal digital en 2 maar Ratchet Bundel en twee maal whatever PS5. Bij de derde wordt het automatisch geannuleerd).

Ze kunnen naar mijn mening het beste pre-order aannemen i.p.v random drops. Als ze bijvoorbeeld 2000 PS5 binnen krijgen per maand kunnen ze 12.000 pre order aannemen en deze vervolgens "randomly" uitleveren in een halfje jaartje. Scalper hebben in principe geen interesse om maanden af te wachten voor een eenuitlevering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NBAasDOGG schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:40:
[...]Ze kunnen naar mijn mening het beste pre-order aannemen i.p.v random drops. Als ze bijvoorbeeld 2000 PS5 binnen krijger per maand kunnen ze 12.000 pre order aannemen en deze vervolgens "randomly" uitleveren in een halfje jaartje. Scalper hebben in principe geen interesse om maanden af te wachten voor een eenuitlevering.
Dat is best wel een slim idee, je zou het eens voor kunnen stellen.
Wii4all schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:39:
[...]

Ik lees nu ook in een reactie op internet dat deze console alleen in Frankrijk geleverd wordt
Dat is wel heel vreemd :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 09:37
bij Nedgame de bundel kunnen bestellen. Net op tijd (zag melding pas na 7, 8 minuten, iets later was alles weg).
Benieuwd wanneer ze uitleveren/verzenden. Iemand ervaring daarmee bij Nedgame (hij gaf ook preorder aan?!)

Wel dure grap met al die spellen erbij, maar beter dan dat geld aan scalpers geven. Is mijn zoon ook weer blij :-)

mixing a drink and music

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Boefmans schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:47:
bij Nedgame de bundel kunnen bestellen. Net op tijd (zag melding pas na 7, 8 minuten, iets later was alles weg).
Benieuwd wanneer ze uitleveren/verzenden. Iemand ervaring daarmee bij Nedgame (hij gaf ook preorder aan?!)

Wel dure grap met al die spellen erbij, maar beter dan dat geld aan scalpers geven. Is mijn zoon ook weer blij :-)
Ik zag bij de nedgame bundel net als bij bol.com 6 augustus staan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Boefmans schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:47:

Het is relatief gezien een duur pakket, en heb ook deze bundel besteld bij Nedgame. Snel verzonden en stevig verpakt, dus geen deuken | kreuken of scheuren in de verpakking(en).

Ontdekte bij het uitpakken wel een kras achterop een nieuw gesealde :? op de Midnight Black controller }:| Mailtje gestuurd (dossier leggen ze voor je aan) en binnen een kwartier een bericht terug, kon ZONDER DISCUSSIE een nieuwe bestellen/halen of geld terug.

Echte aanrader! (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:58:
[...]
Het is relatief gezien een duur pakket, en heb ook deze bundel besteld bij Nedgame. Snel verzonden en stevig verpakt, dus geen deuken | kreuken of scheuren in de verpakking(en).

Ontdekte bij het uitpakken wel een kras achterop een nieuw gesealde :? op de Midnight Black controller }:| Mailtje gestuurd (dossier leggen ze voor je aan) en binnen een kwartier een bericht terug, kon ZONDER DISCUSSIE een nieuwe bestellen/halen of geld terug.

Echte aanrader! (y)
Nedgame heeft zeer goede klantenservice idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 16:24

mulder

ik spuug op het trottoir

3 seconden te laat, klikte button in mandje en toen denied ;(

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 19:22
Verwijderd schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:43:
[...]

Dat is best wel een slim idee, je zou het eens voor kunnen stellen.

[...]

Dat is wel heel vreemd :?
Dat is voor een winkel geen doen qua administratie. Zij willen zo snel mogelijk van hun voorraad af. Bij preoders heb je altijd weer dat mensen of al zijn voorzien of langer wachten tot ophalen. En dan kost weer opslag. Nu zetten ze het online en binnen paar minuten is alles weg.

Moet wel zeggen dat er steeds meer voorraad komt. Je zou zeggen dat bijna iedereen wel redelijk voorzien is. En dat er dalijk echt winkelvoorraad is. Want als je nu nog in dit topic zit en geen PS5 hebt kunnen bemachtigen weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Valt mij ook op dat er veel meer voorraden komen de laatste tijd, helaas het geld wat ik had al gebruikt in de vakantie voor de uitjes met de kinderen. Dus moet nog even sparen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Ik wacht nog steeds op een digital editie helaas. Niet heel veel haast gelukkig, want genoeg games op de series X nog, maar wel jammer dat die zo weinig te verkrijgen is. Hopelijk is dat eind van het jaar wat meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Dyna20 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:39:
[...]

Dat is voor een winkel geen doen qua administratie. Zij willen zo snel mogelijk van hun voorraad af. Bij preoders heb je altijd weer dat mensen of al zijn voorzien of langer wachten tot ophalen. En dan kost weer opslag. Nu zetten ze het online en binnen paar minuten is alles weg.

Moet wel zeggen dat er steeds meer voorraad komt. Je zou zeggen dat bijna iedereen wel redelijk voorzien is. En dat er dalijk echt winkelvoorraad is. Want als je nu nog in dit topic zit en geen PS5 hebt kunnen bemachtigen weet ik het ook niet meer.
Niet mee eens. Ook deze voorraden zijn erg snel weg. Als je een minuut te laat bent heb je nog steeds niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyna20 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:39:
[...]Want als je nu nog in dit topic zit en geen PS5 hebt kunnen bemachtigen weet ik het ook niet meer.
Lees vaak dat het fout gaat bij het afrekenen, doe gewoon het hele proces vanaf één apparaat en bij voorkeur je mobiel, en betaal (indien mogelijk) met je vinger of gezicht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Wii4all schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:39:
[...]

Even nog terugkomend op Amazon en de PS5's.

Je moet idd prime lid zijn, maar dan wel prime lid bij het betreffende land. Prime lid bij .nl zal niet werken op .fr.
Dus je zal prime lid moeten worden op .fr, .it, .es, de etc als je daar eventueel allemaal een PS5 wilt kopen.

Scheelt wel dat de eerste 30 dagen gratis zijn, dus je kan het gelijk weer af zeggen als het je gelukt is.

Dan betreft de foutmelding die je krijgt als je hem in de mand hebt of krijgt. Is een kwestie van blijven proberen. Uiteindelijk kom je er een keer doorheen. Dit geld alleen bij foutmeldingen.
Wanneer je de melding krijgt dat er geen voorraad meer is, dan is dat ook zo. Dus alleen bij foutmeldingen moet je het blijven proberen en proberen.
Als je tevens de juiste telegram groepen hebt dan is het dus kwestie van telkens die add to cart link te gebruiken.

Succes :9

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Bol.com geeft nu aan dat mijn bestelling as vrijdag wordt bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Eigenlijk was ik van plan om mijn PS5 via Bol.com aan te schaffen omdat ik daar nog een hoop tegoed heb staan maar jemig wat een matige drop zeg, had wel meer verwacht van ze.

Ga mijn pijlen maar op andere aanbieders richten.

/edit:
Die breng me op de hoogte button is dus ook gewoon ruk als je vervolgens bundels gaat uitbrengen 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door schumi2004 op 04-08-2021 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:20:
Eigenlijk was ik van plan om mijn PS5 via Bol.com aan te schaffen omdat ik daar nog een hoop tegoed heb staan maar jemig wat een matige drop zeg, had wel meer verwacht van ze.

/edit:
Die breng me op de hoogte button is dus ook gewoon ruk als je vervolgens bundels gaat uitbrengen 8)7
Klopt ik had 3 versies aangeklikt maar geen mailtje of zoiets

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:31
schumi2004 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:20:

/edit:
Matige drop? Je kon bijna een kwartier bestellen.
De ratchet bundel zelfs langer.
Deze keer ligt het echt aan jezelf als het niet gelukt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 19:22
aaaido schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:49:
[...]

Niet mee eens. Ook deze voorraden zijn erg snel weg. Als je een minuut te laat bent heb je nog steeds niks.
Ratchet en Clank pack kon je bijna een kwartier lang bestellen vandaag bij bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dyna20 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:50:
[...]

Ik was een kwartier te laat wakker ;)

Zette mn koffie aan en keek op m'n telefoon toen zat hij in mn bestel mandje alleen bij het afrekenen ging het mis

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:15
Dyna20 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:50:
[...]

Een heel kwartier, schiet me lek.
Anyway gekheid op een stokje dat stelt nog steeds niets voor voor mensen die in een wisselend uurrooster werken zoals ik, tussen 8 en pakweg 9u15 bv heb ik nooit pauze.

Maakt we weinig uit verder want toch nog geen hele berg aan PS5 titels dus al duurt het me tot Kerst boeit het me weinig, ga er iig geen bots of dergelijke voor checken of op elke Amazon Prime nemen.
Pagina: 1 ... 486 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord