Bundel met oplaaddock en headset.
Voorraad van de MM blijft nu online
is het gedaan met scalping

als je hem kan bestellen wel ja..XethaX schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:31:
Voorraad van de MM blijft nu onlineis het gedaan met scalping
Zojuist kunnen bestellen bij MM. Order bevestiging ook gehad. Lijkt goed te gaan
Hij is niet online hoor, als je op de bestel knop drukt zegt 'ie "De SONY PlayStation 5 Disk Edition + Extra Controller & Accessoirespakket kan niet in de winkelwagen geplaatst worden. Dit product is helaas niet meer leverbaar."XethaX schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:31:
Voorraad van de MM blijft nu onlineis het gedaan met scalping
2 minuten geleden was het trouwens nog een andere melding, dus is hij nu net op? Zucht, net 3 minuten thuis.
mazzelaar, zou naar de laatste pagina gaan. en toen boem product is helaas uitverkocht..NtFinshd schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:35:
Zojuist kunnen bestellen bij MM. Order bevestiging ook gehad. Lijkt goed te gaan
Net een ps5 met accessoires gescoord voor een maat van me, nu wachten op een zonder de accessoires want die heb ik al...
De bundels van Mediamarkt zijn wel goedkoop in vergelijking met andere shops zeg.
Die van vanmorgen met headset en extra controller was slechts €120 bovenop de kale PS5 prijs.
Die van zojuist met headset, extra controller, oplaadstation, R&C en thumbgrips slechts €180 bovenop de kale PS5 prijs.
Dat is goedkoper dan wanneer je alle items los zou kopen. Toch maar eens wat actiever in de gaten blijven houden deze winkel
*edit
Blijken geen officiële PS5 accessoires te zijn. Beetje jammer.
Die van vanmorgen met headset en extra controller was slechts €120 bovenop de kale PS5 prijs.
Die van zojuist met headset, extra controller, oplaadstation, R&C en thumbgrips slechts €180 bovenop de kale PS5 prijs.
Dat is goedkoper dan wanneer je alle items los zou kopen. Toch maar eens wat actiever in de gaten blijven houden deze winkel
*edit
Blijken geen officiële PS5 accessoires te zijn. Beetje jammer.
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 29-07-2021 17:19 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
De naam MediaMarkt werkt vaak als een rode lap op een stier, maar zelf heb ik goede ervaring(en) met de MediaMarkt, want het is maar net wie je in de winkel tegen het lijf loopt. Vergeet daarbij ook niet hun zeer soepele retourbeleid van 100(honderd dagen!) en hun snelle verwerking van retouren inclusief foto.Superkiwi schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 13:45:
Toch maar eens wat actiever in de gaten blijven houden deze winkel
https://www.mediamarkt.nl...het-clank-ra-1701596.html go go go
Update: op!
Update: op!
[ Voor 4% gewijzigd door SynergY op 29-07-2021 15:04 ]
Eindelijk eentje kunnen bemachtigen. Het lijkt er nu echt op dat er meer voorraad is.
Die R&C bundel met Qware en dualsense 5 in zwart is verkocht tegen adviesprijs
Playstation 5 disc 499
R&C 69
Dualsense 5 69
Qware 50
Ik heb mijn Amazon.co.uk bundel gecanceld. Komt op 545 + nog losse EU kabel. Een zwarte dual sense en R&C heb ik wel zin in. En voor het prijsverschil heb ik dan ipv 50 euro bijbetalen bij Amazon.co.uk een plastic fantastic setje. Krijg je tenminste nog plastic voor je geld
Playstation 5 disc 499
R&C 69
Dualsense 5 69
Qware 50
Ik heb mijn Amazon.co.uk bundel gecanceld. Komt op 545 + nog losse EU kabel. Een zwarte dual sense en R&C heb ik wel zin in. En voor het prijsverschil heb ik dan ipv 50 euro bijbetalen bij Amazon.co.uk een plastic fantastic setje. Krijg je tenminste nog plastic voor je geld
Verwijderd
Er staat ook bij "Product tijdelijk niet op voorraad" I.p.v "UitverkochtSBanga1976 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:20:
Eindelijk eentje kunnen bemachtigen. Het lijkt er nu echt op dat er meer voorraad is.
Ik heb hem ook, deze gaat naar een collega.lennertvdkort schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:04:
https://www.mediamarkt.nl...a406a227d9742e6de8e2f7df0
zojuist kunnen bestellen!
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Voor wat het waard is... mijn vrouw vroeg het "toevallig" bij Gamemania. Ze was pokemon kaarten aan het kopen voor onze kinderen... "weet het antwoord al, maar je hebt zeker geen PS5?"
Nou toevallig wel mevrouw, ze staan achter en we bieden ze aan als bundel. We mogen er niet mee adverteren / promoten.... Kon het niet laten... dus mevrouw heeft er een mee genomen..
660euro PS5 disc versie met Racket, een losse duel sense (zwart) en charge station niet sony.
Nou toevallig wel mevrouw, ze staan achter en we bieden ze aan als bundel. We mogen er niet mee adverteren / promoten.... Kon het niet laten... dus mevrouw heeft er een mee genomen..
660euro PS5 disc versie met Racket, een losse duel sense (zwart) en charge station niet sony.
Ik teken nergens meer voor
Het lijkt wel in rare gekke vlaagjes te gaan bij MM. Ik kon mijn € 620 bundel tussen 13:00 uur en 13:30 uur bestellen. Nu kan dat blijkbaar weer.
Inderdaad, ik refreshde de pagina even voor de grap en heb er zojuist een kunnen bestellenRobvG schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:53:
Het lijkt wel in rare gekke vlaagjes te gaan bij MM. Ik kon mijn € 620 bundel tussen 13:00 uur en 13:30 uur bestellen. Nu kan dat blijkbaar weer.
Same here, vaag is het wel... maar ben benieuwd of het doorgaatBig Venom schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:54:
[...]
Inderdaad, ik refreshde de pagina even voor de grap en heb er zojuist een kunnen bestellen
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Gaat dit wel goed, minuut geleden gewoon een PS5 besteld!
[ Voor 248% gewijzigd door beezjeh op 29-07-2021 16:23 ]
Bij welke GM was dit?Quakie schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:45:
Voor wat het waard is... mijn vrouw vroeg het "toevallig" bij Gamemania. Ze was pokemon kaarten aan het kopen voor onze kinderen... "weet het antwoord al, maar je hebt zeker geen PS5?"
Nog maar eentje voor de verzameling?beezjeh schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:59:
Gaat dit wel goed, minuut geleden gewoon een PS5 bestelt.......
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Zojuist de bevestiging gekregen in de mail
Ik heb ook besteld, en betaald, nog geen mail gehad. Ben benieuwd!
En daar istie, bevestiging is binnen. Nou maar hopen dat alles goed gaat daar
[ Voor 15% gewijzigd door Megalodon86 op 29-07-2021 16:03 ]
Als je er maar goed winst op maakt niet!
Ook hier zojuist gelukt.
Gaat naar zoontje van ex-collega, die paar maanden geleden geslaagd is.
Wel jammer dat ik het verzendadres opnieuw moest invoeren ondanks dat ik het al had toegevoegd, en nu niet bij de bestelling kan zien of ik het goed had ingetypt, dus mag nog een tijdje in spanning zitten of ik het wel goed heb gedaan.
Edit: Bij 'kassabon' in bestellingen staat bezorgadres, gelukt alleen een typo in achternaam ex-collega.
Gaat naar zoontje van ex-collega, die paar maanden geleden geslaagd is.
Wel jammer dat ik het verzendadres opnieuw moest invoeren ondanks dat ik het al had toegevoegd, en nu niet bij de bestelling kan zien of ik het goed had ingetypt, dus mag nog een tijdje in spanning zitten of ik het wel goed heb gedaan.
Edit: Bij 'kassabon' in bestellingen staat bezorgadres, gelukt alleen een typo in achternaam ex-collega.
[ Voor 13% gewijzigd door SanderBos op 29-07-2021 16:35 ]
Net bij game mania in Heerlen geweest ps5 op voorraad in de winkel hoeveel stuks geen idee maar heb zelf 1 mee genomen en waren nog meer.
Vlaardingen, maar als ik mijn vrouw moest geloven was dit "gamemania " in het algemeen.. belletje / ritje naar gamemania kan dus lonen...
Ik teken nergens meer voor
Het is me ook eindelijk gelukt bij Media Markt. Ik heb zojuist een mail gehad met status bestelling wordt aangemaakt. Ik ben benieuwd.
Dank voor de meldingen van de MediaMarkt!
Heb zojuist ook een PS5 + controller + headset kunnen bestellen
Die headset zal niet veel zijn, maar neem ik voor lief.
Ja ik vraag me ook af wat voor headset er bij zit. Helaas niet gespecificeerd in de omschrijving. Ik heb de bundel maar gewoon blind besteld.Sepiroth schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:26:
Dank voor de meldingen van de MediaMarkt!
Ik ook alles van dat, het zal wel om dit gaanbRuud83 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:29:
[...]
Ja ik vraag me ook af wat voor headset er bij zit. Helaas niet gespecificeerd in de omschrijving. Ik heb de bundel maar gewoon blind besteld.
https://qware.nl/collections/ps5/products/product_16
(op youtube niet direct reviews van te vinden)
"Extra lange USB-C naar USC kabel voor opladen tijdens het gamen"
Waarschijnlijk het enige onderdeel van die set dat echt gebruikt gaat worden...
[ Voor 15% gewijzigd door SanderBos op 29-07-2021 16:43 ]
Zojuist eentje bij MediaMarkt besteld.
In de hoop dat er eentje bij kwam ging ik af en toe refreshen en hopsa.
In de hoop dat er eentje bij kwam ging ik af en toe refreshen en hopsa.
Die headset is echt om te huilen, kan gelijk bij het grof vuil om het maar zo te zeggen.bRuud83 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:29:
[...]
Ja ik vraag me ook af wat voor headset er bij zit. Helaas niet gespecificeerd in de omschrijving. Ik heb de bundel maar gewoon blind besteld.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ow God, het is zo'n cheap ass third party starter kit.Davidas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:43:
[...]
Die headset is echt om te huilen, kan gelijk bij het grof vuil om het maar zo te zeggen.
Die bundels zijn het eigenlijk toch niet waard? Los kun je het goedkoper krijgen (als de ps5 los beschikbaar is), en volgens mij zit niemand op die qware spul te wachten.
D'r is nog steeds stock in ieder geval

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ik denk inderdaad dat het bij Mediamarkt gaat om de Qware gaming bundel, maar in de foto staat toch duidelijk de Playstation headset. Foutje, bedankt?
Zag dat er voorraad was bij MM en dacht laat ik het toch maar doen, maar helaas wilde afrekenen en toen was die alweer uitverkocht wtf man.
Ik moest ook twee keer kijken, maar het is niet de officiële van Sony.NSmans schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:53:
Ik denk inderdaad dat het bij Mediamarkt gaat om de Qware gaming bundel, maar in de foto staat toch duidelijk de Playstation headset. Foutje, bedankt?
Kijk je naar de ratchet & clank bundel? Want die accesoires zijn net wat anders zie ik nu, misschien zijn dat wel echte Sony dingen?NSmans schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:53:
(ik heb nu voor ex-collega de standaard bundel gekocht, maar misschien achteraf was de R&C bundel toch net wat beter geweest, als je dat spel wilt natuurlijk)
https://www.mediamarkt.nl...soirespakket-1690683.html
https://www.mediamarkt.nl...het-clank-ra-1701596.html
(ook als het weer op uitverkocht staat zijn de plaatjes nog wel klikbaar)
Je hebt helemaal gelijk. Sharp!bRuud83 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:55:
[...]
Ik moest ook twee keer kijken, maar het is niet de officiële van Sony.
De duurdere heeft deze https://www.mediamarkt.nl...ming-headset-1682003.html erbij.NSmans schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:53:
de goedkopere de hierboven gedeelde 'gaming bundle'.
Heb zelf die goedkopere met de bundel, maar zie het als een dure lange usb-c kabel
R&C is voor rond de 40 op te pikken via vraag en aanbod. De reviews van die witte zijn ook niet echt super.SanderBos schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:59:
[...]
Kijk je naar de ratchet & clank bundel? Want die accesoires zijn net wat anders zie ik nu, misschien zijn dat wel echte Sony dingen?
(ik heb nu voor ex-collega de standaard bundel gekocht, maar misschien achteraf was de R&C bundel toch net wat beter geweest, als je dat spel wilt natuurlijk)
https://www.mediamarkt.nl...soirespakket-1690683.html
https://www.mediamarkt.nl...het-clank-ra-1701596.html
(ook als het weer op uitverkocht staat zijn de plaatjes nog wel klikbaar)
Kan die troep van Qware niet teruggestuurd worden en geld retour?
Ja zoiets zag ik hier geloof ik voorbij komen, ligt er denk ik een beetje aan hoe de bon is.bRuud83 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:04:
Kan die troep van Qware niet teruggestuurd worden en geld retour?
Misschien dat bij sommige het er apart op stond, ik heb 1 artikelnummer op mijn 'kassabon' staan.
Dan gok ik dat het hele zwikkie terug moet.
Deze rommel zit erbij:
https://www.mediamarkt.nl...aming-bundel-1682004.html
Bij mij ook 1 artikelnummer op de bon, dus gok dat ik pech heb bij retour, maar ga het gewoon proberen in de winkel.
Bij mij ook 1 artikelnummer op de bon, dus gok dat ik pech heb bij retour, maar ga het gewoon proberen in de winkel.
Wauw, dat is idd troep zeg.Sp33dFr34k schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:11:
Deze rommel zit erbij:
Die willen ze zelf ook niet terug gok ik zo
De hele reden van het bestaan van de bundel is waarschijnlijk is dat de enige manier waarop je het verkocht krijgt is er een playstation 5 bij doen.schumi2004 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:13:
[...]
Wauw, dat is idd troep zeg.
Die willen ze zelf ook niet terug gok ik zo
Ik heb de bundel met extra controller en R&C bundel dus met iets "luxure" headset . Ik ga het wel gewoon proberen te retourneren . Ik gok dat mm hier gewoon snel mee wil cashen, want de inkoop van die rotzooi zal niet veel meer dan 1 Euro kosten. Dus het wordt lastig verwacht ik.Sp33dFr34k schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:11:
Deze rommel zit erbij:
Wordt er zelf ook moedeloos van, stuk of 8 drops vandaag geweest bij de Mediamarkt. Maar wel met rotzooi erbij om zo de marges te boosten. Producten die ik er helemaal niet bij wil hebben en ook niet te verkopen zijn op de 2de hands markt vanwege de dubieuze kwaliteit. Is gewoon landfill wat ze erbij leveren. Aliexpress plastic meuk zeg maar.
Ik hoop op een losse disk PlayStationSn0wblind schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:19:
Wordt er zelf ook moedeloos van, stuk of 8 drops vandaag geweest bij de Mediamarkt. Maar wel met rotzooi erbij om zo de marges te boosten. Producten die ik er helemaal niet bij wil hebben en ook niet te verkopen zijn op de 2de hands markt vanwege de dubieuze kwaliteit. Is gewoon landfill wat ze erbij leveren. Aliexpress plastic meuk zeg maar.
Precies hetzelfde, maar die heb ik de laatste weken niet zien opduiken. Wel op Amazon met 120 euro erboven op wat gewoon first party scalper gedrag is.
Ach, er zit een controller dock bij. Dan heb ik daar maar iets teveel voor betaald maar mijn ps5 is nu wel mooi onderweg! En anders gaat de bende op marktplaats voor 2 tientjes.Sn0wblind schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:19:
Net zoals Ratchet and Clank erbij. Winkelwaarde van €80 en gaat op Marktplaats voor €35 weg.Sn0wblind schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:19:
Toen ik de foto's zag dacht ik dat het om officiële PS5 accessoires ging, nu lees ik hier dat dit niet het geval was en ben ik toch blij dat het vanmorgen niet gelukt is er één te bestellen.Sn0wblind schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:19:
stuk of 8 drops vandaag geweest bij de Mediamarkt. Maar wel met rotzooi erbij om zo de marges te boosten.
Dan maar een maandje of langer geduld weer, gaat ook wel weer lukken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Had de PS5 bundel met controller en headset besteld maar net een mail gestuurd om het te annuleren.
Vind het heel vals dat ze een headset erbij geven die extreem veel lijkt op de officiele Sony headset, en niet zeggen welke het is.
Extra controller heb ik ook niks aan dus ik wacht wel wat langer.
Vind het heel vals dat ze een headset erbij geven die extreem veel lijkt op de officiele Sony headset, en niet zeggen welke het is.
Een extra controler of een spel mag ook. Maar dit gebruik ik toch niet.Sn0wblind schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:23:
[...]
Precies hetzelfde, maar die heb ik de laatste weken niet zien opduiken. Wel op Amazon met 120 euro erboven op wat gewoon first party scalper gedrag is.
Verwijderd
Ruilen voor een mars en een banaan, een win/win zeg maar.Davidas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 16:43:
[...]
Die headset is echt om te huilen, kan gelijk bij het grof vuil om het maar zo te zeggen.
Hier hetzelfde, leek net een ps pulse headset en de officiële Dock. Daarom via de chat geannuleerdinfinitelau schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:27:
Had de PS5 bundel met controller en headset besteld maar net een mail gestuurd om het te annuleren.
Zo denk ik er ook over. Ik ga ook gelijk een LG Oled (C1 55") aanschaffen bij Bol die met flinke korting verkocht wordt. Pak ik daar weer de winst.Imperium schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:24:
[...]
Ach, er zit een controller dock bij. Dan heb ik daar maar iets teveel voor betaald maar mijn ps5 is nu wel mooi onderweg! En anders gaat de bende op marktplaats voor 2 tientjes.
Bel von burg TV in Rotterdam eens op, verkopen de tv voor 1099 na cashback eraf. Heb je tv ook nog eens bij een fatsoenlijke zaakbRuud83 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:59:
[...]
Zo denk ik er ook over. Ik ga ook gelijk een LG Oled (C1 55") aanschaffen bij Bol die met flinke korting verkocht wordt. Pak ik daar weer de winst.
MM stond toch bij dat het een preorder was? Kreeg net al een verzendbevestiging, dat is snel.
Hangt van het artikelnummer af. Zag eentje met dit is een preorder. Maar mijn R&C bundel komt morgen.Sp33dFr34k schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:53:
MM stond toch bij dat het een preorder was? Kreeg net al een verzendbevestiging, dat is snel.
Ik heb de andere bundel, die komt ook morgen.Joosie200 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:56:
[...]
Hangt van het artikelnummer af. Zag eentje met dit is een preorder. Maar mijn R&C bundel komt morgen.
Stond bij mijn order rechtsboven dat hij beschikbaar was en voor 23:59 besteld, morgen in huis.
Lager op de pagina stond wel een pre-order waarschuwing dat je er maar 1 per klant kon bestellen, maar niet dat het daadwerkelijk een pre-order was … ben benieuwd, ga het zien.
[edit] En net als hieronder ook net de T&T ontvangen
Lager op de pagina stond wel een pre-order waarschuwing dat je er maar 1 per klant kon bestellen, maar niet dat het daadwerkelijk een pre-order was … ben benieuwd, ga het zien.
[edit] En net als hieronder ook net de T&T ontvangen
[ Voor 10% gewijzigd door S913 op 29-07-2021 21:41 ]
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Zelfde hier. 1 minuut geleden verzendbevestiging gehad. * lees de topicwaarschuwing *S913 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 21:12:
Stond bij mijn order rechtsboven dat hij beschikbaar was en voor 23:59 besteld, morgen in huis.
[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 31-07-2021 18:37 ]
Blijkbaar is het annuleren niet gelukt en komt het hele pakket morgen gewoon. achja dan maar aannemen en uitpakkenschumi1986 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:42:
[...]
Hier hetzelfde, leek net een ps pulse headset en de officiële Dock. Daarom via de chat geannuleerd
Hoe plaatje je uberhaupt een PS5 (pre) order bij MM? Ik kan de hele console niet vinden in hun webshop...Sp33dFr34k schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:53:

Kan niet meer.CousinBoneless schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:05:
[...]
Hoe plaatje je uberhaupt een PS5 (pre) order bij MM? Ik kan de hele console niet vinden in hun webshop...
Voor degene die van de week bij Amazon UK een Disc en/of Digital hebben besteld, kijk even naar je order als die nog niet verstuurd is. Bij mij stond er gisterenavond dat ze nog een keer de payment method geverifeerd wilde hebben. Gewoon weer even de opdracht goedkeuren in mijn CC app en daarna schoot die door. Disc is onderweg nu.
Zojuist deze https://www.mediamarkt.nl...soirespakket-1690683.html bundel binnen gekregen!
Tot mijn grote verbazing/blijdschap met een zwarte dualsense controller!
Ik heb zojuist twee van die bundels binnen gekregen, maar beiden met een witte controller. Dan gaan de controllers maar mee naar de mensen voor wie die PS5's zijn en scoor ik later wel een gekleurde.lennertvdkort schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:58:
Zojuist deze https://www.mediamarkt.nl...soirespakket-1690683.html bundel binnen gekregen!
(Nee ik ben geen scalper, maar help mensen uit mijn omgeving)
Ik ga zo naar de mediamarkt met het hele pakket en ga proberen de headset, oplaadkabel en dockingstation te retourneren. Mocht dit niet gaan lever ik het hele pakket in.schumi1986 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 23:28:
[...]
Blijkbaar is het annuleren niet gelukt en komt het hele pakket morgen gewoon. achja dan maar aannemen en uitpakken
Ben vooral benieuwd wanneer BOL of Coolblue weer een lading krijgen. Had dat ook deze week wel verwacht. Doet Coolblue het nog steeds met een loterij?
Voorgaande keren is het wel zo gegaan. Dus wellicht houden ze eraan vast.Alwayshappyz schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:58:
Doet Coolblue het nog steeds met een loterij?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Zou je ons op de hoogte willen houden of het is gelukt? Heb hier dezelfde vraagschumi1986 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:57:
[...]
Ik ga zo naar de mediamarkt met het hele pakket en ga proberen de headset, oplaadkabel en dockingstation te retourneren. Mocht dit niet gaan lever ik het hele pakket in.
Denk dat je die terug moet sturen, kan zijn dat ze het niet aannemen.schumi1986 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:57:
[...]
Ik ga zo naar de mediamarkt met het hele pakket en ga proberen de headset, oplaadkabel en dockingstation te retourneren. Mocht dit niet gaan lever ik het hele pakket in.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Waarom bestel je dan? Ik snap dat echt niet.schumi1986 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:57:
[...]
Net bij betalen, kan niet bezorgd worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Segafreak83 op 30-07-2021 13:26 ]
In de voorwaarden staat dat je artikelen ook mag retourneren in de winkel. Ik ben ook benieuwd of het lukt.Amaze86 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:20:
[...]
Denk dat je die terug moet sturen, kan zijn dat ze het niet aannemen.
Me broer had laatst een laptop gekocht via mm webshop en in de winkel wilden ze die niet aannemen, moest teruggestuurd worden. Maar ja niet iedere vestiging is hetzelfde.bRuud83 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:36:
[...]
In de voorwaarden staat dat je artikelen ook mag retourneren in de winkel. Ik ben ook benieuwd of het lukt.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Moest het hele pakket retourneren.The_Zohan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:08:
[...]
Zou je ons op de hoogte willen houden of het is gelukt? Heb hier dezelfde vraag
Op de afbeelding leek het net of het originele accessoires van PS waren. Aangezien je heel snel moet bestellen kwam ik er later pas achter dat het geen originele accessoires waren. Via de chat de bestelling geannuleerd maar het pakket is toch bezorgd. Duidelijk genoeg?Segafreak83 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:25:
[...]
Waarom bestel je dan? Ik snap dat echt niet.
Net bij betalen, kan niet bezorgd worden.
MediaMarkt heeft behoorlijk wat voorraad als ik zo de berichten voorbij zie komen op telegram. Tof voor degene die nu eindelijk een PS5 hebben kunnen bemachtigen na al die tijd
Wel grappig om te zien dat sommige een zwarte controller erbij krijgen en andere een witte
Er komt vrij regelmatig een batch beschikbaar, maar als je er langer dan 1 minuut over doet om te klikken en hem af te rekenen, dan krijg je al de melding dat het maximale aantal bestellingen is bereikt en/of bij de laatste afrekenstap dat de voorraad toch op is.Yo_flow schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:26:
MediaMarkt heeft behoorlijk wat voorraad als ik zo de berichten voorbij zie komen op telegram. Tof voor degene die nu eindelijk een PS5 hebben kunnen bemachtigen na al die tijd
Als er per batch 10 PS5's verkocht worden is het natuurlijk nog steeds weinig, maar het zullen er ongetwijfeld wel meer dan dat zijn inderdaad
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Ze zullen versteld staanYo_flow schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:26: Tof voor degene die nu eindelijk een PS5 hebben kunnen bemachtigen na al die tijd
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ukWWsnJagBLXiLrbNw9w33sT.gif?f=user_large)
Oh dat zou helemaal mooi zijn ja. Die van mij is een dag vertraagd door de PostNLlennertvdkort schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:58:

Iemand in het hoge noorden nog een stenen winkel waar een voorraad is?
Verwijderd
Toch zo klaar met deze uitspraakNise_No schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:47:
Iemand in het hoge noorden nog een stenen winkel waar een voorraad is?

Het 'hoge noorden' is heel wat anders en nee sorry we hebben alleen maar pop-up stores in tenten.
Deze link is weer beschikbaar, na een tijdje enkel “niet voorradig” te hebben gegeven. Zojuist gekocht.Kronos1979 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:39:
https://www.mediamarkt.nl...pider-man-mm-1701597.html
Deze is nu beschikbaar!
En niet meer op voorraad... zo snel gaat hetEttepet schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:45:
[...]
Deze link is weer beschikbaar, na een tijdje enkel “niet voorradig” te hebben gegeven. Zojuist gekocht.
Beide bundels van de Mediamarkt van gisteren, komen vandaag al meerdere keren opnieuw beschikbaar. Ws slechts mondjesmaat steeds, ivm niet afgeronde verkopen van gisteren ofzo? Dus het loont wel om het even in de gaten te blijven houden.
Dank voor de tip! Om 15:55 nog een bestelling kunnen plaatsen.Ettepet schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:45:
[...]
Deze link is weer beschikbaar, na een tijdje enkel “niet voorradig” te hebben gegeven. Zojuist gekocht.
Naar mm geweest. Ik heb inmiddels een in m'n bezit. Wel een bundel moeten kopen. Maar mocht ,elf uitkiezen wat ik erbij wilde.
Mocht je ipv die Qware accessoires ook uitsluitend voor originele sony accessoires kiezen?Nise_No schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:48:
Naar mm geweest. Ik heb inmiddels een in m'n bezit. Wel een bundel moeten kopen. Maar mocht ,elf uitkiezen wat ik erbij wilde.
Wilde het bijna kopen, maar achteraf zat ik toch te twijfelen want ik hoef al die extra's niet (en dan heb je die moeite weer om daar vanaf te komen). Games koop ik tegenwoordig allemaal digitaal en die extra meuk hoef ik niet. Hopelijk binnenkort gewoon een console met een extra controller.Ettepet schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:45:
[...]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |