Tussen de vorige twee drops bij Bol zat ongeveer een maand tussen. Inmiddels zijn we een maand verder dus ik zou Bol even goed in de gaten houden.schumi2004 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:44:
Je zou denken dat nu er steeds meer consoles in de winkel te vinden zijn ze online ook wel weer aangevuld zullen worden maar merk er maar bar weinig van (lees bol.com).
Zojuist een PS5 bundel met Rachet gescoord bij Intertoys Rotterdam Centrum (Lijnbaan).
Een maandje geleden liep ik die bewuste winkel binnen om te vragen of ze aan pre-orders of mailings deden. Nee was het antwoord, maar het vriendelijke meisje wilde mijn naam best noteren. Dat deed ze op een of ander los velletje dat ze losgescheurd had van een notitieblokje.
Het leek meer een daad uit beleefdheid dan echt serieus kans maken op een telefoontje ooit. Maar tot mijn verbazing kwam dat telefoontje daarnet toch wel
Bij navraag bleek dat ze twee bundels hebben binnengekregen. De andere gelukkige was ook al gebeld en zou het komen ophalen.
Moraal van het verhaal: blijkbaar loont het om bij je plaatselijke winkel je naam te laten noteren ook al doet men niet (meer) aan officiële pre-orders en/of mailings.

Een maandje geleden liep ik die bewuste winkel binnen om te vragen of ze aan pre-orders of mailings deden. Nee was het antwoord, maar het vriendelijke meisje wilde mijn naam best noteren. Dat deed ze op een of ander los velletje dat ze losgescheurd had van een notitieblokje.
Het leek meer een daad uit beleefdheid dan echt serieus kans maken op een telefoontje ooit. Maar tot mijn verbazing kwam dat telefoontje daarnet toch wel
Bij navraag bleek dat ze twee bundels hebben binnengekregen. De andere gelukkige was ook al gebeld en zou het komen ophalen.
Moraal van het verhaal: blijkbaar loont het om bij je plaatselijke winkel je naam te laten noteren ook al doet men niet (meer) aan officiële pre-orders en/of mailings.
https://www.nedgame.nl/pl...---spiderman-/5051282243/
Er is een PS5 bij nedgame beschikbaar, let wel! Betreft een pre-order welke hopelijk rond 06-08 uitgeleverd word.
Prijs: 779
Inhoud van Playstation 5 Bundel:
- Playstation 5 Disc Edition + 1 Sony DualSense Wireless Controller Wit (t.w.v. €499,99)
- 1 Sony DualSense Wireless Controller Zwart (t.w.v. €69,99)
- Spider-Man Miles Morales (boxed versie) (t.w.v. €59,99)
- Demon's Souls Remake (boxed versie) (t.w.v. €79,99)
- Ratchet & Clank Rift Apart (boxed versie) (t.w.v. €7,99)
(Is dus ongeveer €34,14 duurder dan als je alles los zou kopen, maar goed ik heb hem in ieder geval zelf al wel besteld
)
Edit: hij is uitverkocht!
Edit 2: de voorraad fluctueert een beetje dus wel aan te raden om af en toe nog te kijken.
Er is een PS5 bij nedgame beschikbaar, let wel! Betreft een pre-order welke hopelijk rond 06-08 uitgeleverd word.
Prijs: 779
Inhoud van Playstation 5 Bundel:
- Playstation 5 Disc Edition + 1 Sony DualSense Wireless Controller Wit (t.w.v. €499,99)
- 1 Sony DualSense Wireless Controller Zwart (t.w.v. €69,99)
- Spider-Man Miles Morales (boxed versie) (t.w.v. €59,99)
- Demon's Souls Remake (boxed versie) (t.w.v. €79,99)
- Ratchet & Clank Rift Apart (boxed versie) (t.w.v. €7,99)
(Is dus ongeveer €34,14 duurder dan als je alles los zou kopen, maar goed ik heb hem in ieder geval zelf al wel besteld
Edit: hij is uitverkocht!
Edit 2: de voorraad fluctueert een beetje dus wel aan te raden om af en toe nog te kijken.
[ Voor 60% gewijzigd door richardboer op 27-07-2021 17:18 ]
Richard
bol spaart ze meestal op en dan heb je een drop van 10/15 minuten lang.schumi2004 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 08:44:
Je zou denken dat nu er steeds meer consoles in de winkel te vinden zijn ze online ook wel weer aangevuld zullen worden maar merk er maar bar weinig van (lees bol.com).
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
*nevermind
[ Voor 95% gewijzigd door Superkiwi op 27-07-2021 19:35 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat zou de prijs zijn bv van bol alleen de disk?
Ik lees trouwens dat deze week bij bolletje voorraad komt. Ik ben benieuwd
Ik lees trouwens dat deze week bij bolletje voorraad komt. Ik ben benieuwd
€499*.Nise_No schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:01:
Wat zou de prijs zijn bv van bol alleen de disk?
Maar of Bol ze los (lees: niet in een bundel) verkoopt en indien ja, die prijs hanteert is een tweede.
*Ik denk dat je met "alleen de disk" de PS5 disc versie bedoelt en niet een game op disc.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 27-07-2021 19:10 ]
iSuperkiwi schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:09:
[...]
€499*.
Maar of Bol ze los (lees: niet in een bundel) verkoopt en indien ja, die prijs hanteert is een tweede.
*Ik denk dat je met "alleen de disk" de PS5 disc versie bedoelt en niet een game op disc. Maar je denkt dat ze liever in bundels gaan verkopen ipv los?
Dank je wel voor je reactie. Haha nee zonder game erbij alleen de disk versie van ps5.
[ Voor 6% gewijzigd door Nise_No op 27-07-2021 19:15 ]
Het prijsverschil waar ik het over had was tussen wat nedgame ervoor rekent en wat de losse zaken op de tweakers pricewatch kosten.Superkiwi schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 18:38:
[...]
Ervan uitgaande dat je die games tegen de volle adviesprijs van €79,99 koopt wel maar dat gaat niemand die een disc versie heeft natuurlijk doen.
Ergo: die bundel is erg duur.
Ik hou mijn geld wederom liever in de zak en vertrouw op mijn geduld
Dus tussen de nedgame bundel en alles via tweakers pricewatch (er van uit gaande dat de PS5 zelf 499,99 kost) zit dus rond de €34,14 aan prijsverschil. Let wel! Heb hier dus niet gekeken naar mogelijke verzendskosten.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Gamecontrollers | Sony PlayStation DualSense draadloze controller Zwart | € 67,99 | € 67,99 |
1 | Games | Demon's Souls (remake), PS5 | € 64,95 | € 64,95 |
1 | Games | Marvel's Spider-Man: Miles Morales | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Games | Ratchet & Clank: Rift Apart, PS5 | € 61,99 | € 61,99 |
Totaal | € 244,88 |
Dus dan kom je uit op:
€499,99 + €244,88 = €744,87
€779 - €744,87 = €34,13
Richard
Excuus, dat wist ik niet. Dan valt het nog best wel mee ja.richardboer schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:25:
[...]
Het prijsverschil waar ik het over had was tussen wat nedgame ervoor rekent en wat de losse zaken op de tweakers pricewatch kosten.
Ik haal mijn vorige reactie even weg dan
Verwijderd
Heb je een link of is een van jouw familieleden helderzienddNyw schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:31:
Bol gaat droppen met extra controller.
Of heeft Bol een mail gestuurd naar de mensen die op de "breng mij op de hoogte" knop hebben gedrukt?dNyw schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:31:
Bol gaat droppen met extra controller.
Dat doen ze meestal een uur na de dropbRuud83 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:43:
[...]
Of heeft Bol een mail gestuurd naar de mensen die op de "breng mij op de hoogte" knop hebben gedrukt?
Untappd: Kapitein_Merijn
Nog niks ontvangen✌️ Weten we ik wanneer?bRuud83 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:43:
[...]
Of heeft Bol een mail gestuurd naar de mensen die op de "breng mij op de hoogte" knop hebben gedrukt?
[ Voor 4% gewijzigd door Nise_No op 27-07-2021 19:57 ]
Ik ontvang alleen mails van Bol, als ik niet tot de "gelukkige" hoor die vooraf een mail ontvangt voor de drop.
Idem hier ja.bRuud83 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:59:
Ik ontvang alleen mails van Bol, als ik niet tot de "gelukkige" hoor die vooraf een mail ontvangt voor de drop.
Dit laat hun product pagina van de ps5 zien. Het betreft wel de witte versie van de dual sense. Wanneer ze droppen weet ik niet maar ik gok op morgen of vrijdag.
Verwijderd
Meld je gewoon aan via de stockbots, wees (vooraf) accuraat, snel en betaal met je duim of gezicht. Alleen dit heeft kans van slagen, in tussentijd nog inloggen of een account aanmaken heeft geen zin.
Idem hier en ik heb al heeeeeel lang geleden op die knop geramdbRuud83 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:59:
Achja , heb geen haast maar had leuk geweest.
RC Bundel in Spanje met Prime.
Met een spaans factuur adres kan je prima een prime trial starten. Gewoon random adres opzoeken en invoeren en na je order meteen annuleren
https://www.amazon.es/dp/...WXBL&ref_=chk_typ_imgToDp
Met een spaans factuur adres kan je prima een prime trial starten. Gewoon random adres opzoeken en invoeren en na je order meteen annuleren
[ Voor 22% gewijzigd door reeging op 28-07-2021 09:35 ]
Lijkt erop dat amazon vandaag een aantal gaat droppen, dus houd het in de gaten!
Heb je een link? Met zoeken kom ik hem niet tegenpelidee schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:12:
Digital nu bij Amazon Italie, zonder prime!
Nvm uitverkocht
[ Voor 4% gewijzigd door Alwayshappyz op 28-07-2021 09:39 ]
Sorry zie je bericht nu pas. Kwam in de 'gebruikelijke telegram bots' wel naar voren.Alwayshappyz schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:37:
[...]
Heb je een link? Met zoeken kom ik hem niet tegen
Nvm uitverkocht
https://t.me/PSXStockBotPS5
https://t.me/ps5voorraad
Disk versie
https://www.amazon.co.uk/...ge=en_GB&ref_=as_li_ss_tl
[ Voor 4% gewijzigd door Nise_No op 28-07-2021 10:25 ]
Amazon.co.uk voor 449 pound disc. Alleen met prime
[ Voor 6% gewijzigd door destroyer6670 op 28-07-2021 10:01 ]
+- 550 euro voor die engelse idd.
Is betalen met eur of gpb nog aan te raden eigenlijk? Maakt het veel verschil uiteindelijk?
Is betalen met eur of gpb nog aan te raden eigenlijk? Maakt het veel verschil uiteindelijk?
Als je zoiets als Wise gebruikt (voorheen transferwise) maakt het niet uitpelidee schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:03:
+- 550 euro voor die engelse idd.
En hoe zit het met import?
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Je betaalt import fees dus je zit goed.Sp33dFr34k schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:05:
En hoe zit het met import?
Spanje prime fixen is me niet gelukt. Engeland prime kon ik zo regelen met NL factuuradres.
Gewoon met CC van de ANWB. Visa is dat. Geen idee of dat verschil maakt.ElMayo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:04:
[...]
Als je zoiets als Wise gebruikt (voorheen transferwise) maakt het niet uit
CC rekenen ze meestal wel wat extra kosten voor het omzetten dus beter in je eigen valuta betalen next time.pelidee schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:12:
[...]
Gewoon met CC van de ANWB. Visa is dat. Geen idee of dat verschil maakt.
Ik zou als je vaker met andere currency's betaald even naar wise kijken, die rekenen de markt koers en hele klein kosten (goedkoopste wat er is) ook handig voor op reis etc.
[ Voor 3% gewijzigd door ElMayo op 28-07-2021 10:14 ]
Digital
[ Voor 3% gewijzigd door Nise_No op 28-07-2021 10:18 ]
Mensen, regel alvast Amazon Prime op Amazon.de/amazon.co.uk/amazon.fr/amazon.nl
Gewoon adres toevoegen met adres uit Frankrijk/Duitsland/Engeland, prime erop gooien met dat adres als factuuradres. Daarna kopen en verzendadres als NL adres. Na aankoop gewoon prime cancellen.
Gewoon adres toevoegen met adres uit Frankrijk/Duitsland/Engeland, prime erop gooien met dat adres als factuuradres. Daarna kopen en verzendadres als NL adres. Na aankoop gewoon prime cancellen.
Eigen valuta als in.. Euro. Eigen valuta voor ons.ElMayo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:14:
[...]
CC rekenen ze meestal wel wat extra kosten voor het omzetten dus beter in je eigen valuta betalen next time.
Ik zou als je vaker met andere currency's betaald even naar wise kijken, die rekenen de markt koers en hele klein kosten (goedkoopste wat er is) ook handig voor op reis etc.
Thanks voor de tip van Wise. Ga ik eens naar kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door pelidee op 28-07-2021 10:20 ]
Yes euro's sorry.pelidee schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:20:
[...]
Eigen valuta als in.. Euro. Eigen valuta voor ons.
Thanks voor de tip van Wise. Ga ik eens naar kijken.
Dank je! Ik dacht dat wit een disk was maar dat is niet zo dus
Ja de doos 😄Nise_No schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:34:
[...]
Dank je! Ik dacht dat wit een disk was maar dat is niet zo dus
Bij UK kan je gewoon NL adres gebruiken voor prime.reeging schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:34:
RC Bundel in Spanje met Prime.
Ik kon net overigens gewoon bestellen op .it zonder prime.
Gewoon tijdens de check-out zeggen "Nee hoor dankje wel"
Of was .it geen Prime drop?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Was een primeloze dropDonstil schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:47:
Ik kon net overigens gewoon bestellen op .it zonder prime.
Kunnen kopen op Amazon.ES. Inderdaad met een Prime op Spaans adres.
Wat adviseren jullie mij? De Prime nu te verwijderen of te wachten dat die verzonden is.
Iemand ervaring
.
Ben benieuwd of ik hem daadwerkelijk krijg toegestuurd.
Wat adviseren jullie mij? De Prime nu te verwijderen of te wachten dat die verzonden is.
Iemand ervaring
wachten tot die binnen is je heb 30 dagen de tijd maak daar dan ook gebruik van kan je nog een paar filmpjes kijkennimbaaa schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:06:
Iemand ervaring.
@nimbaaa je hebt prime 30 dagen ook als je die meteen opzegt.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Gewoon opzeggen, die controle is al geweest.nimbaaa schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:06:
Iemand ervaring.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ligt eraan of ie naar je Prime-adres gaat of dat je je eigen adres hebt gekozennimbaaa schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:06:
Iemand ervaring.
Signature
Er staat bij verzenden naar naar mijn eigen adresmouzetc schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:18:
[...]
Ligt eraan of ie naar je Prime-adres gaat of dat je je eigen adres hebt gekozen
Lekker annuleren, prime blijft nog een maand geldig en tegen die tijd heb jij je PS al lang spinnend in je tv kastje staannimbaaa schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 12:43:
[...]
Er staat bij verzenden naar naar mijn eigen adres
Geen bol.com en geen Amazon.nl/de vandaag
Wie weet komt het nog✌️
Er zijn sws 3 drops geweest vandaag.
Er zijn sws 3 drops geweest vandaag.
Ik wacht ook op de Bol.com drop. Via Amazon vind ik teveel gedoe. Mijn Italiaans en Spaans is niet zo goed, vertaling op mijn telefoon te traag en teveel gedoe met aanmelden voor Prime. Ik verwacht de Bol.com drop nog deze week en anders volgende week. Gewoon geduld hebben.
Zojuist een zeer verrassend bericht gehad van Nedgame:
De pre-order welke eerder deze week voor €779,- te bestellen was en welke pas 06-08-2021 geleverd zou worden, is nu al uitgeleverd:
De pre-order welke eerder deze week voor €779,- te bestellen was en welke pas 06-08-2021 geleverd zou worden, is nu al uitgeleverd:
Geachte Richard Boer,
In ons distributiecentrum is zojuist een zending voor u ingepakt en verzonden. Hieronder vindt u de informatie over deze zending.
Bezorgadres
Richard Boer
Nederland
Producten
1x PlayStation 5 Disc Version Bundel (Ratchet + Demons Souls + Spiderman)
PlayStation 5 € 779,00 € 779,00
Uw pakket is vanaf vanavond (na 20:00 uur) te volgen op:
Track and Trace informatie met barcode
De zending wordt eerst gesorteerd en zodra de melding "chauffeur onderweg", erbij staat,
wordt uw bestelling die dag nog aangeboden. De informatie over uw pakket kan enkele uren vertraagd zijn.
Niet thuis?
Dan kunt u uw pakket vanaf de volgende werkdag afhalen bij uw dichtstbijzijnde PostNL agentschap. U ontvangt altijd een bericht in de brievenbus als u niet thuis bent.
Met vriendelijke groet,
Nedgame.nl
Richard
Mazzelaar!richardboer schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:37:
[...]
Verwijderd
Wellicht ben je hier mee geholpenbRuud83 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:28:
Ik wacht ook op de Bol.com drop. Via Amazon vind ik teveel gedoe. Mijn Italiaans en Spaans is niet zo goed, vertaling op mijn telefoon te traag en teveel gedoe met aanmelden voor Prime. Ik verwacht de Bol.com drop nog deze week en anders volgende week. Gewoon geduld hebben.
https://translate.google....l&u=https://www.amazon.it
https://translate.google....l&u=https://www.amazon.es
Hoe laat is jouw bestelling? Die van mij van 16:55, heb nog geen bericht gehad, maar kan nog komen natuurlijkrichardboer schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 16:37:
[...]
Ik had de mail mbt de bestelling rond 16:44, dus zal rond dat tijdstip zijn geweest. Gezien de site zeer goed te bereiken was, vermoed ik wel dat ik een van de eersten was.daandegoeiste schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 17:22:
[...]
Hoe laat is jouw bestelling? Die van mij van 16:55, heb nog geen bericht gehad, maar kan nog komen natuurlijk
Richard
mm online ps5 bundel
And its gone.... Mijn vingers zijn duidelijk niet snel genoeg...Amaze86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:20:
mm online ps5 bundel
Ik was er meteen bij, maar als ik naar de ophaaloptie ga dan is het al uitverkocht bij de betreffende winkel. Online niet te bestellen.Amaze86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:20:
mm online ps5 bundel
Was geen echte drop, alleen een paar showmodellen in de winkels op te halen.
Ik was er direct bij en geen moment online te koop geweest op die paar showmodellen na
Ik was er direct bij en geen moment online te koop geweest op die paar showmodellen na
Iemand al leverdatum van UK gister? (disc of digi)
Mijn disc staat op 'Arriving 31 Jul - 4 Aug'TrueGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:28:
Normale delivery of spoed?FrankLucas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:34:
[...]
Mijn disc staat op 'Arriving 31 Jul - 4 Aug'
Normaal.
Wat is Mediamarkt trouwens aan het kutten. Hele tijd meldingen van bots maar niet te bestellen.
Er lijkt de hele tijd even in Den Bosch voorraad te zijn en dan is het weer weg
Stagiair zit te kutten met onsangerblub schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:55:
Er lijkt de hele tijd even in Den Bosch voorraad te zijn en dan is het weer weg
Heb ik ook voor de Spaanse Amazon. Wel bevestiging dat verzonden is maar zie nog geen status. Alleen een PostNL tack en Trace.FrankLucas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:34:
[...]
Mijn disc staat op 'Arriving 31 Jul - 4 Aug'
In factuur zie ik wel:
Vendido por
Amazon EU S.à r.l., Dutch Branch
Mr. Treublaan 7
1097DP
Países Bajos
IVA NL815158464B01
Iets met dutch XD
Tsja, ze krijgen zo wel veel mensen op de websiteNise_No schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:28:
Nedgame is wel lekker bezig!!!
Mijn UK bestelling is gister verzonden vanuit Hinckley en is nu ingeklaard in Oirschot, NL.TrueGamer schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:28:
Geen referral links aub
[ Voor 133% gewijzigd door Chaoss op 29-07-2021 12:53 ]
Nieuwe bundel op mm
Een van de producten is helaas uitverkocht bij het uitchecken van het mandje... schiet niet opAmaze86 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:14:
Nieuwe bundel op mm
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Dus, dan bieden ze een bundel aan maar omdat 1 van die bundel producten uitverkocht is kun je hem niet kopenSp33dFr34k schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:16:
[...]
Een van de producten is helaas uitverkocht bij het uitchecken van het mandje... schiet niet op

Kansloos die MM. ze doen er volgens mij steeds 1Sp33dFr34k schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:16:
[...]
Een van de producten is helaas uitverkocht bij het uitchecken van het mandje... schiet niet op
Echt hoor, drama!nimbaaa schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:18:
[...]
Kansloos die MM. ze doen er volgens mij steeds 1
En niet eens echt een goede combinatie.
PS5 met extra dual sense en Qware rotzooi is 615 euro. Nu tossen ze R&C erbij voor 695 euro dus R&C vragen ze 80 euro meer voor. Oké je krijgt dan een zwarte dual sense maar R&C is goedkoper op te pikken inmiddels toch?
PS5 met extra dual sense en Qware rotzooi is 615 euro. Nu tossen ze R&C erbij voor 695 euro dus R&C vragen ze 80 euro meer voor. Oké je krijgt dan een zwarte dual sense maar R&C is goedkoper op te pikken inmiddels toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 29-07-2021 12:28 ]
Was die er wel dan? is het niet gewoon een verandering aan de site
Ik was er binnen een paar seconden bij (ook op telegram), maar zag niks in ieder gevalnimbaaa schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:34:
[...]
Was die er wel dan? is het niet gewoon een verandering aan de site
Precies..Alwayshappyz schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:35:
[...]
Ik was er binnen een paar seconden bij (ook op telegram), maar zag niks in ieder geval
Niet van Amazon zelf deze playstation, maar een andere reseller.
Misschien is de tekst niet in voorraad weg. En zien de telegram groepen het als wijziging dus als voorraad. Mijn ervaring leert dat 80% niet klopt.Alwayshappyz schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:35:
[...]
Ik was er binnen een paar seconden bij (ook op telegram), maar zag niks in ieder geval
Voor de geïnteresseerden; MediaMarkt Tilburg heeft/had ook voorraad, disc versie, aantal onbekend. Maatje van me is zojuist met een PS5 daar de winkel uitgelopen.
Was dat een losse ps5 zonder bundel?Yo_flow schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:36:
Voor de geïnteresseerden; MediaMarkt Tilburg heeft/had ook voorraad, disc versie, aantal onbekend. Maatje van me is zojuist met een PS5 daar de winkel uitgelopen.
FrankLucas schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:54:
[...]
Normaal.
Wat is Mediamarkt trouwens aan het kutten. Hele tijd meldingen van bots maar niet te bestellen.
Hier zojuist ook veranderd naar Arriving 2 Aug - 4 Augkrablander schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:56:
[...]
Mijn UK bestelling is gister verzonden vanuit Hinckley en is nu ingeklaard in Oirschot, NL.
[ Voor 16% gewijzigd door TrueGamer op 29-07-2021 13:20 ]
Verwijderd
Ach, wie weet heeft de Ever Given nog een paar containers aan boord met PlayStation's en Xbox'en
Volgens betrouwbare bronnen zouden maandag a.s alle containers zijn gelost
Volgens betrouwbare bronnen zouden maandag a.s alle containers zijn gelost
Hier ook. Is straks een vriend heel blij mee als mijn bestelling van Amazon en Mediamarkt (als ze komen) binnenkomen.Poulske schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:39:
Nu bij de Mediamarkt de bundel kunnen scoren!
Blijf proberen mensen! Het lukt vanzelf!
De foto toont de PS5 zonder DISC versie. Tekst en Titel van wel. Hopelijk is het wel echt de disk versiePoulske schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:39:
Nu bij de Mediamarkt de bundel kunnen scoren!
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |