Ik wil je niet teleurstellen, maar dat is een maand oud nieuws en het aantal PS5'n dat er nog aankomt is MINDER dan het aantal PS5'n tot nu toe gemaakt sinds release. :-)Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:46:
Goh...![]()
Sony verwacht PlayStation 5 tekorten te kunnen verhelpen met grote nieuwe voorraad
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Verwijderd
maikie61 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:48:
[...]
Ik wil je niet teleurstellen, maar dat is een maand oud nieuws en het aantal PS5'n dat er nog aankomt is MINDER dan het aantal PS5'n tot nu toe gemaakt sinds release. :-)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bdBFgxVL0dszCT6hQ1nB0PKQ.gif?f=user_large)
Disc helaas 0 op voorraad..
Volgens mij hebben werknemers ze ook voor zichzelf gereserveerd, niet erg gezien de moeilijkheid om ze te krijgen.Bok schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 16:22:
Zojuist gebeld met Game Mania Tilburg. Zij hebben nog 5 digitals staan volgens de medewerker die ik sprak.
Disc helaas 0 op voorraad..
Verwijderd
Aanames.Jaïr.exe schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 16:25:
[...]
Volgens mij hebben werknemers ze ook voor zichzelf gereserveerd, niet erg gezien de moeilijkheid om ze te krijgen.
Even dan wat meer uitleg: in een bepaalde Telegram groep waar medewerkers van MediaMarkt, Coolblue en GameMania zitten wordt gewoon gezegd dat ze PS5 consoles voor zichzelf of vrienden reserveren. Daarom plaats ik, als ik weet of er instore stock is, zo'n berichtje hier op de topic. En blijkbaar werkt het en hebben meer Tweakers een PS5
Nou ja, minder is niet waar, er komen er wel wat meer (4%) aan het komende jaar, maardus op ongeveer hetzelfde tempo. Sony zit aan haar max als het aankomt op produceren. Volgens AT zou het dus niet zozeer een tekort aan chips kunnen zijn, maar gewoon een erg grote vraag. Qua productie ligt de PS5 namelijk ongeveer in dezelfde lijn als de PS4.maikie61 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:48:
[...]
Ik wil je niet teleurstellen, maar dat is een maand oud nieuws en het aantal PS5'n dat er nog aankomt is MINDER dan het aantal PS5'n tot nu toe gemaakt sinds release. :-)
https://arstechnica.com/g...reason-for-ps5-shortages/
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd
Ik krijg er geen hoogte van 🤔elaho schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:31:
Ik hoorde van de klantenservice van Bol.com dat 250.000 mensen hadden geklikt op “breng me op de hoogte knop” zodra er nieuwe voorraad is. Ze laten alleen de mensen op de hoogte brengen die vooraan in de wachtrij staan.
Zelfde verhaal als waarom er een tekort is aan RDNA2 chips voor de AMD GPU: alles wordt op 7nm gemaakt en er zijn simpelweg maar x aantal wafers per maand beschikbaar. AMD heeft zichzelf lelijk in de vingers gesneden en draait eigenlijk al ruim een jaar aan de complete max van hun kunnen. Hoe graag ze ook zouden willen, meer capaciteit is er simpelweg niet.Geronimous schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:07:
[...]
Nou ja, minder is niet waar, er komen er wel wat meer (4%) aan het komende jaar, maardus op ongeveer hetzelfde tempo. Sony zit aan haar max als het aankomt op produceren. Volgens AT zou het dus niet zozeer een tekort aan chips kunnen zijn, maar gewoon een erg grote vraag. Qua productie ligt de PS5 namelijk ongeveer in dezelfde lijn als de PS4.
https://arstechnica.com/g...reason-for-ps5-shortages/
Tevens is ook de uitval niet heel groot lijkt het, dus veel verbeteringen kun je daarmee ook niet verwachten. Verklaart ook dat je een magere 4% aan capaciteit vergroting hebt voor de PS5.
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Geronimous op 18-08-2021 00:41 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zou eerder Telegram proberen, krijg je push notificatie en kun je echt snel toeslaan. Alhoewel het nu wat minder chaotisch is, ben je na 5 minuten meestal toch te laat.Downloads schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:39:
Heeft iemand nog een overzicht van de ps5 voorraad check websites die werken? Heb een tijdje geleden een PS5 proberen te bemachtigen (helaas nog niets). Wil met die natte dagen maar eens een nieuwe poging gaan wagen.
Vorig jaar het laten gaan toen er nergens niks was, dacht de laatste tijd nou het zal wel wat beter zijn : not. Nergens niks lukt tot op heden..... mn ps4 doet het nog wel maarja, na bijna een jaar wil ik wel gewoon een ps5, ben benieuwd wanneer er wat rek in gaat komen met de voorraden ...
Als het goed is bedoel je dus via Telegram? Konden ze dat niet gewoon op whatsapp doen i.p.v. een nieuw social media?Scuderia110 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 22:26:
Lees 1 of 2 pagina's terug hoe het een aantal is gelukt om een exemplaar te bestellen. Succes in elk geval.
Volgens mij zijn de meeste WA groepen vol op dit moment, in een telegram groep kunnen meer mensen deelnemen.Als het goed is bedoel je dus via Telegram? Konden ze dat niet gewoon op whatsapp doen i.p.v. een nieuw social media?
Zitten bots achter die continu via een API de website pullen. Die functionaliteit zit niet in WhatsAppJeroenNietDoen schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 08:29:
Ik wil in Oktober graag een PS5 hebben. Voor nu maar aangemeld bij CoolBlue en Bol voor notificaties.
[...]
Als het goed is bedoel je dus via Telegram? Konden ze dat niet gewoon op whatsapp doen i.p.v. een nieuw social media?
automation fanboy
Je kan ook bij de verschillende winkels zoals Mediamarkt of Dreamland in België eens navragen. Indien ze vooraad hebben zetten ze die niet in de winkel zelf. Je moet er specifiek achter vragen.Downloads schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:39:
Heeft iemand nog een overzicht van de ps5 voorraad check websites die werken? Heb een tijdje geleden een PS5 proberen te bemachtigen (helaas nog niets). Wil met die natte dagen maar eens een nieuwe poging gaan wagen.
Met Google kwam ik niet ver...alleen dure abonnementen van 100 dollar in de maand om prijzen te checken
Verwijderd
Zag vorige week bij de MediaMarkt Groningen Sontplein een bordje staan met een PlayStation 5 bundel, je moet er dus naar vragen.Chanfan schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 10:11:
[...]
Je kan ook bij de verschillende winkels zoals Mediamarkt of Dreamland in België eens navragen. Indien ze vooraad hebben zetten ze die niet in de winkel zelf. Je moet er specifiek achter vragen.
Ik heb met veel succes Distill gebruikt in het verleden. Puur voor persoonlijk gebruik heb ik op deze wijze een 3080, XSX en PS5 weten te bemachtigen. Distill is een plugin voor je browser.ThaddeusX schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:44:
Welke applicaties worden gebruikt om de webshops om de seconden te controleren voor updates?
Met Google kwam ik niet ver...alleen dure abonnementen van 100 dollar in de maand om prijzen te checken
Daarbij moet ik wel de disclaimer plaatsen dat ik fulltime thuis werk en dus in staat ben om continu achter mijn scherm te zitten.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Jammer dat het een bundel is met spul wat ik helemaal niet gebruik. Ik vind dat zonde van m’n geld. Dus zou dat niet snel kopen zo’n bundel. Wil alleen de PlayStation 5.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:41:
[...]
Zag vorige week bij de MediaMarkt Groningen Sontplein een bordje staan met een PlayStation 5 bundel, je moet er dus naar vragen.
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B08H93ZRK9
Daar geen scalpers prijzen zoals bij Amazon NL
Edit: Voor wie een digital editie zoekt zojuist beschikbaar: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B08H98GVK8
[ Voor 28% gewijzigd door Silent_Bob op 20-08-2021 09:23 . Reden: Extra link ]
Was er direct bij, kreeg elke keer allerlei foutmeldingen, kwam tot betalen en helaas toch niet gelukt na nog meer foutmeldingen...Silent_Bob schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:16:
Zojuist gelukt bij Amazon DE![]()
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B08H93ZRK9
Daar geen scalpers prijzen zoals bij Amazon NL
Ik zie nu dat ze de digitale editie hebben... naja, ik wacht wel weer...
SR+ MiC
Ik had precies hetzelfde helaas..Shiro schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:22:
[...]
Was er direct bij, kreeg elke keer allerlei foutmeldingen, kwam tot betalen en helaas toch niet gelukt na nog meer foutmeldingen...
Same. Ik heb wel NL Prime maar die is dan niet overkoepelend met Duitsland (en Oostenrijk). Toegegeven, NL Prime is zo te zien ook wel een stuk goedkoper. Duitse Prime afsluiten lukte hier niet in verband met adres. Volgende keer beterroland_otto schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:26:
Same here, moest eerst duitse prime nemen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Voor Prime hoeft enkel je facturatieadres uit Duitsland te hebben, dus pak een random Duits adres en hoppa je hebt Amazon Prime.FeaR schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:29:
[...]
Same. Ik heb wel NL Prime maar die is dan niet overkoepelend met Duitsland (en Oostenrijk). Toegegeven, NL Prime is zo te zien ook wel een stuk goedkoper. Duitse Prime afsluiten lukte hier niet in verband met adres. Volgende keer beter
Ik moet zeggen bij Amazon heb ik de meeste kans van slagen gehad (Inmiddels hoop karmapunten verdiendShiro schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:22:
[...]
Was er direct bij, kreeg elke keer allerlei foutmeldingen, kwam tot betalen en helaas toch niet gelukt na nog meer foutmeldingen...

Weet niet of het uitmaakt maar had al eerder een lijstje aangemaakt met de PS5 erin en CC gekoppeld om het proces te versnellen vanuit daar in winkelwagen zonder errors voltooid, Wel heb ik een Prime DE abo (nooit overgezet naar NL)
Had ik ook maar je moet gewoon een Duits adres invullen en dan heb je Prime. Dan kan je bij verzending je locatie wijzigen. Ik was te laat, maar hopelijk binnen 30 dagen nieuwe voorraad.FeaR schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:29:
[...]
Same. Ik heb wel NL Prime maar die is dan niet overkoepelend met Duitsland (en Oostenrijk). Toegegeven, NL Prime is zo te zien ook wel een stuk goedkoper. Duitse Prime afsluiten lukte hier niet in verband met adres. Volgende keer beter
I see. Handig van mezelf om daar nu in te duiken nadat er een "berg" consoles vrij zijn gekomenJaïr.exe schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:30:
[...]
Voor Prime hoeft enkel je facturatieadres uit Duitsland te hebben, dus pak een random Duits adres en hoppa je hebt Amazon Prime.
Ach, ik heb nu voor zowel NL als DE Prime voor 30 dagen. Hopelijk komt er in die tijd nog wat vrij.
Bedankt voor de tip
Zojuist gedaan. Ik kreeg eerst wel een foutmelding dat mijn CreditCard op een Nederlandse locatie stond maar na een refresh ging de pagina wel door. Ik woon nu gezellig in de KitKatKlubroland_otto schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:33:
[...]
Had ik ook maar je moet gewoon een Duits adres invullen en dan heb je Prime. Dan kan je bij verzending je locatie wijzigen. Ik was te laat, maar hopelijk binnen 30 dagen nieuwe voorraad.
[ Voor 34% gewijzigd door FeaR op 20-08-2021 09:38 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
SPiET
Haha neespietie schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:39:
Zelfs de Rachet Clank bundel gaat ook niet. Iemand wel?
Bah, lees dit te laat. Liep ook vast op de Amazon Prime voor DE.... en nu helaas al niet meer verkrijgbaar...Jaïr.exe schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:30:
[...]
Voor Prime hoeft enkel je facturatieadres uit Duitsland te hebben, dus pak een random Duits adres en hoppa je hebt Amazon Prime.
Ook niet.... zelfde problemen eigenlijk, allerlei fouten tijdens bestelproces, tot het op een gegeven moment gewoon niet meer beschikbaar is.spietie schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:39:
SR+ MiC
Hier hetzelfde probleem. Ook niet kunnen bestellen helaasShiro schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:44:
[...]
Ook niet.... zelfde problemen eigenlijk, allerlei fouten tijdens bestelproces, tot het op een gegeven moment gewoon niet meer beschikbaar is.
Ja Idd maar toch ging het niet in de winkelmand. Helaas.maikie61 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:44:
De R&C bundel van Amazon DE was trouwens bestelbaar zonder Prime.
SPiET
Zelfde bij de Digital maar daarna de direct in winkelwagen link via telegram gebruikt en toen lukte het wel
[ Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 20-08-2021 09:48 ]
Nu heb ik twee keer de aanbieding op Amazon verpatst. Elke keer als ik in winkelwagentje wil doen. Krijg ik melding er is iets fout gegaan.
Ik heb de link gebruikt van de PS5 Checker hier die wordt gedeeld via telegram.
Er staat dit:
Amazon DE: PRE - Sony PlayStation 5 - Amazon (€499,99) changed to Available (URL: https://beneluxstockcheck...96-47f9-be37-b645d0da3ff6 - Shipping: BE, NL)
This is an Amazon PRE notification. This could mean the following things:
- The availability is visible, but the product can't be bought yet. It'll become purchasable within a few seconds/minutes.
- The product is available, but it is prime exclusive or region locked.
- The product is in stock, but we couldn't make an add to card url yet. The add to card URL will come in a separate notification.
Ik ben prime member, ik woon in Duitsland dus nog beter voor hun minder verzendkosten.
Waar gaat het fout? Kon nu twee keer eentje krijgen.
619 euro voor de bundel, das toch meer dan normaal niet?Jaïr.exe schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:11:
Fun.be had een kleine drop (digital & RC bundel), wel verstuurd naar NL, maar ging wel erg snel.
SPiET
Ging zeker snel, was er meteen bij maar de hele tijd geen voorraad.Jaïr.exe schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:11:
Fun.be had een kleine drop (digital & RC bundel), wel verstuurd naar NL, maar ging wel erg snel.
In sommige gevallen vraag ik me af hoe dit nog sneller mogelijk moet zijn, het kan haast niet sneller meer.
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Yes, eindelijk gelukt met de RC bundel via Fun. Als het goed is maandag binnenJaïr.exe schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:11:
Soms (heb ik ook door de tijd geleerd) is de Telegram melding eerder dan de stock op de website staat. Aanvankelijk stond deze ook op geen voorraad, maar paar keer refreshen toen stond deze ineens op voorraad.knorde schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:12:
[...]
Ging zeker snel, was er meteen bij maar de hele tijd geen voorraad.
In sommige gevallen vragen ik me af hoe dit nog sneller mogelijk moet zijn, het kan haast niet sneller meer.
[ Voor 46% gewijzigd door Superkanjo op 20-08-2021 10:13 ]
619 vond ik te duur inderdaad, normaal 569 ofzo voor die bundel.spietie schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:12:
[...]
619 euro voor de bundel, das toch meer dan normaal niet?
Digitaal was 399 overigens.
https://twitter.com/PS5VoorraadNL/status/1428629580877815814
Klopt, dat was hier ook zo.Superkanjo schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:12:
[...]
Soms (heb ik ook door de tijd geleerd) is de Telegram melding eerder dan de stock op de website staat. Aanvankelijk stond deze ook op geen voorraad, maar paar keer refreshen toen stond deze ineens op voorraad.
Echter ondanks dat hij op voorraad staat geeft hij aan dat er geen voorraad is bij het toevoegen aan je winkelmand.
En het kan soms tot een half uur duren voordat prime wordt geactiveerd na aanmeldingknorde schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:16:
[...]
Klopt, dat was hier ook zo.
Echter ondanks dat hij op voorraad staat geeft hij aan dat er geen voorraad is bij het toevoegen aan je winkelmand.
Nee, wilde voor geen meter. De digital erna wel, maar in de winkelwagen was ie weg.spietie schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:39:
Trots op scalpen bedoel jeSilent_Bob schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:32:
[...]
(Inmiddels hoop karmapunten verdiend)
Niet op voorraad na toevoegen in mandje.
Maakt niet uit hoorVerwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:54:
[...]
Sorry, had ook even niet doorgeklikt...
Nee dat zeker niet, Verdien er geen geld mee gaat voor dezelfde prijs door vandaar karma punten.JeroenNietDoen schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:39:
Helaas ook te laat bij Prime. Sneu dat de eerste al op V&A staat.
[...]
Trots op scalpen bedoel je
Begon bij mijn broertjes, Nu voor vrienden. (Dit was de laatste order
Zij wachten er al een tijdje op en ik heb het voordeel dat ik de mogelijkheid heb om snel een order te plaatsen bij beschikbaarheid.
Nogmaals, er zijn diversie Telegram groepen met een real time alert op basis van een API feed. Daar kun je gratis lid van worden en als je een beetje je best doet heb je binnen een weekie een PS5 te pakken.ThaddeusX schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:44:
Welke applicaties worden gebruikt om de webshops om de seconden te controleren voor updates?
Ik heb om 19.00 uur de klantenservice gesproken en er was zojuist gisteren bekend geworden dat Intertoys voorraad heeft gekregen. Deze zal verdeeld worden over de winkels dus sta je net als ik hoog op de lijst dan hoop ik dat we niet meer lang hoeven wachten.☺️
Alvast mijn dank
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je op Google zoekt op 'PS5 Stock alert' krijg je een telegram/twitter van een goed werkende bot. Zit nu een paar dagen in de groep en al verschillende calls geweest waarbij ik elke keer kon bestellen (maar orders niet geplaatst omdat ik geen bundel wil en de laatste dagen vrijwel enkel bundels droppen). Werkt prima dus.Downloads schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:24:
Heeft iemand een linkje/PB naar de populaire/werkende Telegram bots. Vind er met Google in hoop, maar ben er totaal niet in thuis dus ik heb geen idee welke nu goed werkt.
Alvast mijn dank
Hoop dat er nog wat normale edities tevoorschijn komen komende periode!
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68308690Downloads schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:24:
Heeft iemand een linkje/PB naar de populaire/werkende Telegram bots. Vind er met Google in hoop, maar ben er totaal niet in thuis dus ik heb geen idee welke nu goed werkt.
Alvast mijn dank
Levert Fun ook naar NL?Bok schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:59:
Mijn bestelling bij Fun is geannuleerd ivm voorraad problemen..
Dat is balen, hoe ben je op de hoogte gebracht? Via email of via account op de website?Bok schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:59:
Mijn order bij Fun staat nog op "verwerken"
Hallo, hoe weet je dat jouw bestelling geannuleerd werd op fun ? Ik heb hier namelijk ook besteld en vind deze niet meer terug in mijn bestellingenBok schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:59:

Ik kreeg vanochtend een mailtje van ze, maar ik zie nu dat mijn order ook nog op verwerken staat. Vreemd..Superkanjo schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 17:23:
[...]
Dat is balen, hoe ben je op de hoogte gebracht? Via email of via account op de website?
Mijn order bij Fun staat nog op "verwerken"
Mag ik vragen hoe je op de lijst bent gekomen bij Intertoys? Moet je daarvoor naar een filiaal bellen of is dit online ergens mogelijk?Bok schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:57:
Vandaag gelukkig meer geluk bij de Intertoys. Afgelopen vrijdag mezelf op de lijst gezet en kreeg vandaag al een telefoontje dat ik er 1 kon komen ophalen!
Gewoon bellen naar 1 of meerdere filialen bij je in de buurt. Heb er meerdere geprobeerd. Sommigen gaven aan dat de lijst al te lang is (40+), dus zij wilde er niemand meer bij zetten.dancn schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:17:
[...]
Mag ik vragen hoe je op de lijst bent gekomen bij Intertoys? Moet je daarvoor naar een filiaal bellen of is dit online ergens mogelijk?
Welke regio zit je?dancn schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:17:
[...]
Mag ik vragen hoe je op de lijst bent gekomen bij Intertoys? Moet je daarvoor naar een filiaal bellen of is dit online ergens mogelijk?
Helaas wacht ik op een disc versie en daar nemen ze geen reserveringen voor aan
Het verschilt echt van winkel tot winkel. Bij mij in de regio (Amersfoort) tot nog toe geen geluk.s0kkie schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 15:16:
Net met Intertoys Almere Stad gebeld en die hebben één digital liggen zei de mevrouw aan de telefoon.
Helaas wacht ik op een disc versie en daar nemen ze geen reserveringen voor aan

Ik stond na bijna jaar wachtlijst nu op nummer 1. Maar wachten was wel de moeite waard!lord_fh schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:02:
Nice!
Mehh ik sta wel op een lijst bij Intertoys (nr26 ofzo) maar niks gehoord nog![]()
Verwijderd
Je hebt meer kans met Telegram.lord_fh schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:02:
Nice!
Mehh ik sta wel op een lijst bij Intertoys (nr26 ofzo) maar niks gehoord nog![]()
Ik heb net een paar intertoys filialen gecontacteerd maar helaas. Het is wel verdacht stil op de telegram groepen haha. Ik hoop stilte voor de storm en dan scoor ik er een.
Blijkbaar is de digital wat minder gewild maar die komt ook minder vaak binnen zei de verkoopmedewerkster, dus het kan alsnog een tijdje duren voor ik aan de beurt ben.
Gisteren dan eindelijk een PS5 in ontvangst kunnen nemen, via GLS wat al niet mijn favoriete pakketdienst is, maar goed. Uiteindelijk komt de chauffeur, ruim 3 uur na de aangegeven tijd, zie ik dat het pakket open is geweest en weer is gesloten met GLS tape. Pakket wel in ontvangst genomen, doos zag er verder onbeschadigd uit.Superkanjo schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:12:
Vrijdag besteld bij Fun.be en eind van de middag vandaag de verzendbevestiging en tracking ontvangen. Morgen of anders woensdag eindelijk een PS5
Voor de zekerheid het openmaken gefilmt, en wat blijkt, binnen de omdoos zat de PS5 keurig in een dikke laag bubbelplastic verpakt. Keurig vanuit Fun.be!
Iedereen die nog op zoek is, veel succes. Jullie moment komt vanzelf een keer, en zover ik na een avond kan oordelen, het is het wachten meer dan waard.
Ja alleen jammer dat je geen .de prime kunt aanschaffen met een nederlands adresVerwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:37:
Telegram aanslingeren, Amazon DE ☺️
Boullie
Verwijderd
Ja zag ik ook, vandaar dat hij ook zo lang als beschikbaar stond...Boullie schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:42:
[...]
Ja alleen jammer dat je geen .de prime kunt aanschaffen met een nederlands adres
Blijkbaar als je een random duits adres gebruikt en bezorgadres op nederlandse kan het wel. Ik ben nog vooral op zoek voor vrienden/collega's en vind het dan te veel werk om dit te gaan doen.Boullie schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:42:
[...]
Ja alleen jammer dat je geen .de prime kunt aanschaffen met een nederlands adres
Vind het ook een beetje link. Straks krijgt 1 of andere random duitser mijn bestelde PS5Pompi schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:45:
[...]
Blijkbaar als je een random duits adres gebruikt en bezorgadres op nederlandse kan het wel. Ik ben nog vooral op zoek voor vrienden/collega's en vind het dan te veel werk om dit te gaan doen.
Boullie
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |