Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 00:53
T1eA schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:54:
Die van mij is binnen! Maar idd ze pakken hem slecht in. Zowel de doos van de controller als de PS5 zijn een beetje gebutst. Er zat bij mij 0 extra bescherming omheen. Alleen een doos.

Besteld bij C-Discount overigens.

Iedereen hier bedankt voor de tips.

[Afbeelding]
Veel plezier ermee. Jammer dat je het zo hebt ontvangen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipkluif
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-05 18:49
Benieuwd of er nog wat PS5 consoles in Nederland met F1 2021 bundel verkocht worden a.s vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 21:47
Kipkluif schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 18:55:
Benieuwd of er nog wat PS5 consoles in Nederland met F1 2021 bundel verkocht worden a.s vrijdag.
Komt er een bundel dan? denk het niet.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipkluif
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-05 18:49
Amaze86 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:41:
[...]

Komt er een bundel dan? denk het niet.
Bij Coolblue staat er als je het dropdown menu van Playstation 5 uitvoeringen bekijkt wel een optie Playstation 5 + F1 2021 + Controller.

Deze laadt echter nog niet, maar het zou er wel op kunnen duiden en niet geheel onrealistisch zijn met de F1 hype rondom Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-09 22:46
Kipkluif schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:53:
[...]

Bij Coolblue staat er als je het dropdown menu van Playstation 5 uitvoeringen bekijkt wel een optie Playstation 5 + F1 2021 + Controller.

Deze laadt echter nog niet, maar het zou er wel op kunnen duiden en niet geheel onrealistisch zijn met de F1 hype rondom Max.
Zal een zelf samengestelde bundel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhankey91
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-09 22:08
Ps5 digitaal van vanochtend (amazon.de) is al verzonden.

[ Voor 6% gewijzigd door mrhankey91 op 14-07-2021 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
mrhankey91 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:50:
Ps5 digitaal van vanochtend (amazon.de) is al verzonden.
Nog niks gehoord van Amazon UK - ook nog geen reservering op credit card

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Ook nog niks gehoord van Amazon UK, wel een 0,- reservering op mijn CC. Ervaring met andere dingen bij Amazon is dat het meestal in de nacht bijgewerkt wordt.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Mavel 128 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:58:
Ook nog niks gehoord van Amazon UK, wel een 0,- reservering op mijn CC. Ervaring met andere dingen bij Amazon is dat het meestal in de nacht bijgewerkt wordt.
Ik heb geen reservering (AMEX). Benieuwd wanneer er wat updates komen.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dave1989
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:45
Mijn bestelling van Amazon.co.uk is nog niet geüpdatet, zoals hierboven ook een reservering van 0€ op de CC.

Bij iemand anders al wel een status update? Bij mij staat ie op "Order received" en als ik op track package klik, "Not yet dispatched".

Vorige keer bij Amazon ging het een stuk sneller naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oneshot1tkil schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:55:
Ik had een defecte ps5 ontvangen van amazon.

Dus contact opgenomen met hun dat ik retour wou sturen, dat was prima.

Nog even met de chat gesproken voor een tweede keer hoe dat moest met verzenden.

Krijg ik het volgende mailtje:

Hello,
We’ve accepted your return request. Once we’ve received the item below, we’ll issue your refund.

Met er onder twee knoppen: Retour label uitprinten en Retour zending status bekijken.

Dus ik kijk effe op het retour status voor de lol, staat er het volgende:

''Return received. Processing your refund.''
Refund requested on: 13 Jul, 2021

Hebben ze al ingevuld dat de ps5 al ingeleverd is en krijg ik nu gewoon me geld al?

Scheelt me namelijk wel een hoop gedoe als ik hem alsnog niet hoef terug te sturen en gewoon een vervanging ooit kan kopen.
Er staat dat jouw retour is aangevraagd, geaccepteerd en in gang is gezet op 13 juli 2021

Ik ‘waarschuw’ je alvast dat Amazon retouren veel van je geduld vragen, bijna 2 weken op je geld wachten vinden zij niet meer dan normaal.

Mogen wij vragen wat er defect was aan jouw PlayStation 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:35
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:48:
[...]
Er staat dat jouw retour is aangevraagd, geaccepteerd en in gang is gezet op 13 juli 2021

Ik ‘waarschuw’ je alvast dat Amazon retouren veel van je geduld vragen, bijna 2 weken op je geld wachten vinden zij niet meer dan normaal.

Mogen wij vragen wat er defect was aan jouw PlayStation 5?
Ik heb hele andere ervaringen!

Veelal positief, soms wordt het geld zelfs al overgemaakt als je de retour barcode gescand is bij inleveren bij het pakket punt. Anders kort nadat de retour aangekomen is in het retour centrum van Amazon. Mocht je het te lang vinden duren kan een belletje helpen nadat jouw t&t info aangeeft dat het pakket aangekomen, zij kunnen dan handmatig de refund/retour doorzetten.

Ik heb 1x een probleem gehad met Amazon FR (ps5 digi ontvangen IPV disk versie).

Geretourneerd en toen heeft het wat langer geduurd, desalniettemin wel gewoon mijn geld uiteindelijk terug gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgens mij moet je wel alsnog terugsturen. Maar is het een beetje afhankelijk van de status die je bij amazon hebt of je in aanmerking komt voor snelle terugbetaling. Ik heb mijn geld ook wel eens gehad voor het pakket bij hen terug was. Maar het was wel de bedoeling dat ik het opstuurde.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

reeging schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:54:
[...]

Ik heb hele andere ervaringen!

Veelal positief, soms wordt het geld zelfs al overgemaakt als je de retour barcode gescand is bij inleveren bij het pakket punt. Anders kort nadat de retour aangekomen is in het retour centrum van Amazon. Mocht je het te lang vinden duren kan een belletje helpen nadat jouw t&t info aangeeft dat het pakket aangekomen, zij kunnen dan handmatig de refund/retour doorzetten.

Ik heb 1x een probleem gehad met Amazon FR (ps5 digi ontvangen IPV disk versie).

Geretourneerd en toen heeft het wat langer geduurd, desalniettemin wel gewoon mijn geld uiteindelijk terug gehad!
Natuurlijk zijn er altijd mensen met een betere ervaring en ja, als het te lang duurt dan kan je een belletje plegen en zet men de retour handmatig door, maar ook dan kan men je vragen om je geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Amazon UK bestelling van gisteren was al onderweg, nu tegengehouden door de douane. Nog nooit eerder gehad met bestellingen vanuit UK. Bij de vorige drop kwam hij ook redelijk snel en zonder problemen. Toen ook de mail gehad met de refund.

Is wel voor het eerst dat ik überhaupt een levering krijg van Amazon met DPD, wellicht dat het hier mee te maken heeft. We gaan het meemaken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GJF_0fM5VCyyLC2kOmmcrpBpR7k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VSG6NAaKNaYmfn4dvLrDBmkl.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OfE1jDbHAe0zRGLu4iPafx5eB3A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mtAUTECoIrePyM2qvv6buCTc.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
pelidee schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:12:
Amazon UK bestelling van gisteren was al onderweg, nu tegengehouden door de douane. Nog nooit eerder gehad met bestellingen vanuit UK. Bij de vorige drop kwam hij ook redelijk snel en zonder problemen. Toen ook de mail gehad met de refund.

Is wel voor het eerst dat ik überhaupt een levering krijg van Amazon met DPD, wellicht dat het hier mee te maken heeft. We gaan het meemaken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dan lijkt het erop dat de mensen die nu nog geen shipping confirmation hebben (zoals ik) misgrijpen... dan maar op mn gemak nog wat PS5 video's bekijken 8)7

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:12:

Anders dan het internet ons wijsmaakt hebben wij al meerdere keren zeer goede ervaringen gehad met DPD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:20:
[...]
Anders dan het internet ons wijsmaakt hebben wij al meerdere keren zeer goede ervaringen gehad met DPD.
Ja meestal gaat het ook gewoon goed hoor met andere pakketten die hun leveren bij ons. :)
Dit is waarschijnlijk gewoon een extra check, als dat gedaan is zal de weg vervolgd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:35
LAD93 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:15:
[...]

Dan lijkt het erop dat de mensen die nu nog geen shipping confirmation hebben (zoals ik) misgrijpen...
Mag het hopen van niet... 29Juni heb ik met wat geluk een PS5 kunnen bestellen bij amazon.co.uk. Heb tegenwoordig een debit card via de N26 bank. Deze als een gek geld op gezet op dat moment omdat hier nog niet voldoende geld op stond. Bestelling lukte, betaling faalde, wel netjes mail dat ik 5 dagen had om te betalen. Vier uur later stond geld er op en bij amazon nogmaals betaald, was toen goed.

Bij N26 was het direct afgeschreven, bij Amazon bleef het tot de 4de van Juli hangen op "Pending" (payment). De 4de ook contact op genomen, maar payment was net geaccepteerd, hou zou een dag later opgestuurd worden...

Dat werd hem dus niet, de 9de weer contact, er was ook geen voorraad meer, exemplaar lag niet gereserveerd (raar?). Maar er zou eerdaags weer een nieuwe drop komen, mijn order zou een hogere prio hebben gekregen en zou de eerste zijn die er eentje kreeg als het weer binnen was.

Nu sprong ik gister een klein gat in de lucht, daar was die drop! Maar ondertussen is er dus nog niks geupdate bij mij, en staat er nog steeds "Not yet dispatched".... :'( ;w

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Het feit dat @pelidee zijn order gister direct is opgestuurd, doet mij vermoeden dat je weer buiten de boot valt...

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBatt
LAD93 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:49:
[...]

Het feit dat @pelidee zijn order gister direct is opgestuurd, doet mij vermoeden dat je weer buiten de boot valt...
Dat had ik al gezien, ik was de chat die kant op al aan het starten, eens kijken wat ze nu gaan zeggen. Ik plaats hier zo wel ff een update :X

Specs!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
LAD93 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:49:
[...]

Nog even gekeken, niet bewust gekozen maar ik zie bij de order summary:

Shipping Speed:
Expedited Delivery

Versnelde levering. Misschien daarom dat die al op pad is :?

Zal het nog even afwachten, soms kan er met normale levering wel eens 1-2 dagen overheen gaan voordat er bewiging komt. Contact met de klantenservice is vaak het zelfde standaard antwoord.

[ Voor 5% gewijzigd door pelidee op 15-07-2021 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
GoldenBatt schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:50:
[...]

Dat had ik al gezien, ik was de chat die kant op al aan het starten, eens kijken wat ze nu gaan zeggen. Ik plaats hier zo wel ff een update :X
Ik heb ze vanmorgen ook gesproken en het kwam neer op 'sorry, meer orders dan voorraad. Even geduld tot de volgende drop' ...

Mocht er nog een drop komen bij Nedgame of Bol.com probeer ik het daar ook gewoon en kan deze (bij verzending) naar een mede-tweaker.

[ Voor 14% gewijzigd door LAD93 op 15-07-2021 10:58 ]

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GoldenBatt
LAD93 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:53:
[...]

Ik heb ze vanmorgen ook gesproken en het kwam neer op 'sorry, meer orders dan voorraad. Even geduld tot de volgende drop' ...
"Ryan" van de helpdesk verteld mij zojuist letterlijk "I can see that your order is due to be deliver on July 19". Dat geeft weer wat hoop. Hij garandeerde zelfs dat dit de 19de moest worden, ben erg benieuwd.
pelidee schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:51:
[...]

Nog even gekeken, niet bewust gekozen maar ik zie bij de order summary:

Shipping Speed:
Expedited Delivery

Versnelde levering. Misschien daarom dat die al op pad is :?
Hier "Standard Delivery", had ook geen andere optie. We gaan het zien, de order is ondertussen in ieder geval 2x als prio aangegeven :+

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave1989
Net ook even gechat met Amazon, krijg een antwoord in de strekking: "Geen voorraad meer, je order krijgt prio bij de volgende drop".

Het lijkt er op dat ik dus buiten de boot val, jammer maar het is niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:52
Hier is de delivery date inmiddels op 20-21 juli gezet. (amazon uk, disk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18

Nog even met de chat gesproken voor een tweede keer hoe dat moest met verzenden.

Hello,
We’ve accepted your return request. Once we’ve received the item below, we’ll issue your refund.

Met er onder twee knoppen: Retour label uitprinten en Retour zending status bekijken.

Hebben ze al ingevuld dat de ps5 al ingeleverd is en krijg ik nu gewoon me geld al?

Scheelt me namelijk wel een hoop gedoe als ik hem alsnog niet hoef terug te sturen en gewoon een vervanging ooit kan kopen.
Wanneer ze na een tijdje geen fysiek product retour hebben, halen ze het geld van je credit card af of sturen ze je een betaalrekening. Dus gewoon terug sturen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:05

Hello,

Wees blij dat ze al je refund in gang hebben gezet en niet eerst pas na controle in het magazijn. Scheelt weer paar dagen extra wachten op je geld. Ja je kunt erop gokken door hem niet terug te sturen maar dan ook niet achteraf klagen als je een factuur krijgt van Amazon of je alsnog wilt betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Al contact gehad met Amazon, komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Iemand een idee hoeveel je ongeveer terug kan krijgen van amazon UK?

Zijn dat de import fees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
dragonwith schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:16:

Zijn dat de import fees?
Varieert van ~ €0,80 tot ~€70,-.

Geen pijl op te trekken dus 8)7. Daarnaast is het gewoon afwachten of Amazon bij je terugkomt hierover..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:13
dragonwith schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:16:

Zijn dat de import fees?
Hier een voorbeeld van een disc en een digital, maar het kan altijd wat verschillen natuurlijk. Kan ook 0 zijn..
Het is inderdaad (een deel van) de import fee.
Als je gelukt hebt krijg je binnen de maand een mail over je refund, gebeurt automatisch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKntL9aKXLozIuaqO6e0vW5EzLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eaAGey7pRNYvyCnLaDg2oH8w.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragonwith
Anton.net schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:30:
[...]

Hier een voorbeeld van een disc en een digital, maar het kan altijd wat verschillen natuurlijk. Kan ook 0 zijn..
Als je gelukt hebt krijg je binnen de maand een mail over je refund, gebeurt automatisch.

[Afbeelding]
Thanks! dit is erg behulpzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
Anton.net schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:30:
[...]

[Afbeelding]
Zo kan het echter ook |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vUsl7ZgtGqBfKaOH07Ql4meJLkU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lR5HKYGxvhwHGWdBRAy9tnFi.png?f=user_large

Wil hier alleen mee zeggen, reken nergens op, dan valt het altijd mee :)

[ Voor 4% gewijzigd door reeging op 15-07-2021 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Dave1989 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:09:
Net ook even gechat met Amazon, krijg een antwoord in de strekking: "Geen voorraad meer, je order krijgt prio bij de volgende drop".

Het lijkt er op dat ik dus buiten de boot val, jammer maar het is niet anders.
Zojuist log ik in op Amazon UK en moet ik mijn payment method reconfirmen (nog nooit gehad). Hiervan heb ik geen melding gehad, maar ik heb nu wel een leverdatum van aankomende dinsdag. Dit, ondanks de melding van CS dat ik niet bij deze ronde zat. Ik zou het dus even nakijken als ik jou was.

ps. Sorry als ik je blij maak met een dooie mus.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
LAD93 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:14:
[...]

Zojuist log ik in op Amazon UK en moet ik mijn payment method reconfirmen (nog nooit gehad). Hiervan heb ik geen melding gehad, maar ik heb nu wel een leverdatum van aankomende dinsdag. Dit, ondanks de melding van CS dat ik niet bij deze ronde zat. Ik zou het dus even nakijken als ik jou was.

Ik kwam precies hetzelfde posten. Reconfirmed > leverdatum Tuesday :) Nu ook een volledige reservering op de cc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dave1989
LAD93 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:14:
[...]

Idem hier! Zojuist inderdaad mijn payment reconfirmed en nu staat hij op dezelfde leverdatum! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
@Bundin precies! Ook wel fijn dat de transactie nu ook gewoon op mn CC is verschenen haha.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
@Dave1989 @Bundin overigens is de 'delivery speed' bij mij gewijzigd naar 'expedited delivery'. Bij jullie ook?

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
LAD93 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:45:
@Dave1989 @Bundin overigens is de 'delivery speed' bij mij gewijzigd naar 'expedited delivery'. Bij jullie ook?
Yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Allen ook met DPD? Mooi dat er iig beweging is _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door pelidee op 15-07-2021 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
pelidee schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:20:
Nog geen idee, ze zijn in ieder geval bezig ermee :)

@pelidee inmiddels onderweg met DPD

[ Voor 8% gewijzigd door LAD93 op 15-07-2021 21:54 ]

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GoldenBatt
Mijn PS5 is zojuist ook verzonden (amazon uk) duurde even maar blij mee, gaat helemaal goed komen. 20ste zegt de website nu, maar dat mag de pret niet drukken :D

[ Voor 4% gewijzigd door GoldenBatt op 15-07-2021 21:59 ]

Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
pelidee schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:20:
Yup, ook DPD. Dinsdag levering als alles volgens plan verloopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dave1989
Hier inmiddels ook onderweg met DPD, op Amazon staat de status op "Delayed at Customs". Bij DPD zelf staat dat ie vanmorgen om 06:30 is ingeklaard.

Dit lijkt dan echt weer veel sneller te gaan dan bij de vorige zending. Daarbij duurde het toch wel een aantal dagen voor ie in NL was.

Ben benieuwd, misschien komt ie dan zelfs een wat eerder dan dinsdag. :P

We gaan het zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bundin schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 23:46:
[...]

Yup, ook DPD. Dinsdag levering als alles volgens plan verloopt.
DPD werkt als een van de weinigen met een Track en Trace, zo kun je met een vertraging van een kwartier precies zien waar ze op dat moment zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Woensdag de digitale editie besteld bij Amazon DE en zonet toegekomen (België).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
@Bundin @GoldenBatt - ik zie net via de DPD NL site dat de locatie van customs clearance Oirschot is - ben heel benieuwd of we hem eerder kunnen verwachten

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Hier heeft hij een dag gelegen bij douane/DPD.
Is vannacht naar depot in Berkel en Rodenrijs gegaan.
Is nog geen levering vandaag, maar misschien met een avond ronde? Geen idee of DPD dat ook doet. Anders morgen of maandag waarschijnlijk 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 17:27
Cr1ptkeeper schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:57:
Woensdag de digitale editie besteld bij Amazon DE en zonet toegekomen (België).
Wat was oorspronkelijke leverdag? Zaterdag?

Ik zit er ook op te wachten, woon wel in NL

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhankey91
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-09 22:08
HertogJack schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:08:
[...]

Zaterdag was mijn oorspronkelijke leverdatum, maar heb hem ook vandaag al binnen van amazon.de (digital)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
HertogJack schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:08:
[...]

Bij de tracking informatie stond er vandaag om 20u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 20-09 17:27
Cr1ptkeeper schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:59:
[...]

Bij de tracking informatie stond er vandaag om 20u.
Hmm hier staat wel morgen 20h

Naja ik zie het wel :p

psn: HertogJack

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 13:05
Ik heb ook eindelijk een PS5 kunnen bemachtigen, in de mediamarkt in Turnhout (belgie) liggen ze gewoon in de winkel, ook bij meerdere filialen in belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:05
Helaas een rit van totaal 4 uur. Beetje zuur als ie dan al weg is. Mocht iemand een disc versie tegen een kleine vergoeding willen vasthouden zodat ik deze rustig kan ophalen dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Zojuist een mailtje van DPD dat het pakket de eerstvolgende werkdag bezorgd wordt. Iemand een idee of DPD ook op zaterdag levert?

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 05:44
LAD93 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:08:
Zojuist een mailtje van DPD dat het pakket de eerstvolgende werkdag bezorgd wordt. Iemand een idee of DPD ook op zaterdag levert?
Nee word maandag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
@pelidee heb je hem inmiddels binnen? Zo ja, wanneer kreeg je bericht dat hij geleverd zou worden? Mijne ligt nu in Berkel dus heb ergens nog steeds de hoop dat hij vandaag geleverd wordt, gezien ik eerdere berichten zie dat er op zaterdag geleverd werd.

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
LAD93 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:08:
Zojuist een mailtje gehad dat er alsnog vandaag geleverd wordt. Verrassend, want ook ik kreeg gister het 'de volgende werkdag' bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Bundin schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 08:45:
[...]

Zojuist een mailtje gehad dat er alsnog vandaag geleverd wordt. Verrassend, want ook ik kreeg gister het 'de volgende werkdag' bericht.
Ik heb er een hard hoofd in. Maar ach, maandag is eerder dan de geplande dinsdag :*)

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
LAD93 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 08:34:
@pelidee heb je hem inmiddels binnen? Zo ja, wanneer kreeg je bericht dat hij geleverd zou worden? Mijne ligt nu in Berkel dus heb ergens nog steeds de hoop dat hij vandaag geleverd wordt, gezien ik eerdere berichten zie dat er op zaterdag geleverd werd.
Gisteren begin middag een mail dat ze tussen 3 en 4 voor de deur stonden. Is rond half 4 geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09 18:45

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Vandaag de ps5 bij de MediaMarkt kunnen ophalen nav een geannuleerde bestelling van 1 april..

Zwager ook weer blij, en mijn hunt zit er nu verder op en ik verlaat het topic ;).

Succes aan alle hunters!

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Waar mijn laatste game ervaring ruim 15 jaar geleden is/ was leek het me leuk om in de avonduren weer eens een spel te doen. Had ooit een eerste generatie psx, verslaafd aan Tony Hawk pro skater, dus een ps5.

Wat een deceptie. En inmiddels een frustratie. Ik wil er echt wel wat tijd in steken in er een te vinden maar in heb echt geen idee hoe en waar. Ik volg de link van de PU trouw, kijk zeer regelmatig op de sites van MediaMarkt, Amazon, Nedgame, bol, Coolblue. Maar laat me enigszins ontmoedigen door MediaMarkt, bol en Coolblue vanwege de wachtrijen. Amazon de en fr vanwege de prime vereisten. En Amazon NL schijnt nooit wat te krijgen?

Gaan jullie anders te werk? Het haalt wel het plezier van een spelcomputer kopen weg zo.

Als ik de mogelijkheid krijg koop ik er zo veel mogelijk om ze daarna door te verkopen voor exact hetzelfde bedrag (aan iemand met een goed verhaal, die gewoon graag wil gamen).

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:50

Superkiwi

Hoi doei

BierKoning schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:02:
Als ik de mogelijkheid krijg koop ik er zo veel mogelijk om ze daarna door te verkopen voor exact hetzelfde bedrag (aan iemand met een goed verhaal, die gewoon graag wil gamen).
En zo hou je zelf het probleem in stand. Waarom zou je er niet gewoon eentje kopen?
Als jij er "zoveel mogelijk" koopt vallen mensen die al maanden in de wachtrij staan buiten de boot en moeten ze net als jij nog veel langer wachten. Tenzij ze er bij jou, die er toevallig (ik noem maar wat) 6 te koop aanbiedt eentje afnemen. Noem me gekke Henkie maar dan wacht ik liever op nieuwe voorraad bij de grote shops dan dat ik koop bij iemand die claimt er een aantal op voorraad te hebben en ze voor de normale prijs wegdoet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
Dave1989 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 07:58:
Hier inmiddels ook onderweg met DPD, op Amazon staat de status op "Delayed at Customs". Bij DPD zelf staat dat ie vanmorgen om 06:30 is ingeklaard.

Dit lijkt dan echt weer veel sneller te gaan dan bij de vorige zending. Daarbij duurde het toch wel een aantal dagen voor ie in NL was.

Ben benieuwd, misschien komt ie dan zelfs een wat eerder dan dinsdag. :P

We gaan het zien!
Zelfde hier :) Wat precies betekent ingeklaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Superkiwi schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:22:
[...]

En zo hou je zelf het probleem in stand. Waarom zou je er niet gewoon eentje kopen?
Als jij er "zoveel mogelijk" koopt vallen mensen die al maanden in de wachtrij staan buiten de boot en moeten ze net als jij nog veel langer wachten. Tenzij ze er bij jou, die er toevallig (ik noem maar wat) 6 te koop aanbiedt eentje afnemen. Noem me gekke Henkie maar dan wacht ik liever op nieuwe voorraad bij de grote shops dan dat ik koop bij iemand die claimt er een aantal op voorraad te hebben en ze voor de normale prijs wegdoet.
Voor het totale vraag en aanbod zou dat geen bal uitmaken. Wel wanneer ik niet als betrouwbare verkoper gezien word inderdaad.

De gedachte komt voort uit mijn frustratie om sneleen ps5 te kopen, financieel ruimte om er een paar meer te kopen en zo snel een paar mensen te kunnen helpen. Enfin, heb ook geen behoefte om er mee te blijven zitten.

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
dragonwith schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:53:
[...]

Zelfde hier :) Wat precies betekent ingeklaard?
Dat die door de douane is vrijgegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

BierKoning schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:16:
[...]
Voor het totale vraag en aanbod zou dat geen bal uitmaken.

De gedachte komt voort uit mijn frustratie om snel een ps5 te kopen
De logica ontgaat me totaal. Je kaapt er op deze manier een aantal weg voor mensen die al maanden op een wachtlijst staan. Als jij er slechts eentje koopt krijgen een paar andere mensen hun langverwachte PS5 ook geleverd, zonder dat ze eerst op marktplaats moeten kijken of er toevallig een Robin Hood opgestaan is die er een aantal voor exact dezelfde prijs verkoopt.

Maar als jij er goed aan denkt te doen moet je het vooral niet laten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 17-07-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Superkiwi schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:41:
[...]

De logica ontgaat me totaal. Je kaapt er op deze manier een aantal weg voor mensen die al maanden op een wachtlijst staan. Als jij er slechts eentje koopt krijgen een paar andere mensen hun langverwachte PS5 ook geleverd, zonder dat ze eerst op marktplaats moeten kijken of er toevallig een Robin Hood opgestaan is die er een aantal voor exact dezelfde prijs verkoopt.

Maar als jij er goed aan denkt te doen moet je het vooral niet laten ;)
Elke ps5 die hij voor MSRP doorverkoopt is er 1 minder die “verscalpt” wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
LAD93 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 09:44:
[...]

Ik heb er een hard hoofd in. Maar ach, maandag is eerder dan de geplande dinsdag :*)
Vanochtend ontvangen en aangesloten, nu fijn verder met Mass Effect Legendary Edition want daar was ik al mee bezig dus die moet af :p

Wasted potential, nee toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Bundin schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:12:
[...]

Vanochtend ontvangen en aangesloten, nu fijn verder met Mass Effect Legendary Edition want daar was ik al mee bezig dus die moet af :p

Wasted potential, nee toch? :D
Zucht - hier helaas niet binnengekomen :O geniet ervan!

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fortuna90
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-03 16:39
Mijn huisnummer is niet bij het adres gezet, dpd is niet bereikbaar, amazon kan niets doen en dpd via sociale media geeft aan niks te kunnen aanpassen. De optie om zelf het bezorgadres te wijzigen is ook niet beschikbaar, noch om het bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Wat kan ik doen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Fortuna90 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:15:
Mijn huisnummer is niet bij het adres gezet, dpd is niet bereikbaar, amazon kan niets doen en dpd via sociale media geeft aan niks te kunnen aanpassen. De optie om zelf het bezorgadres te wijzigen is ook niet beschikbaar, noch om het bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Wat kan ik doen????
Als je postcode erbij staat komt het vast wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ben je thuis op het bezorgmoment?
Als je geen naambordje hebt zou ik een duidelijk naambord op je deur plakken wat 100% overeenkomt met wat er op het etiket staat en hopen dat de bezorger op die manier jou weet te vinden. En zelf goed in de gaten houden of je een bezorger de straat in ziet komen.
In de tussentijd proberen contact met dpd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fortuna90
Xlast88 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:41:
[...]

Als je postcode erbij staat komt het vast wel goed
Ik neem aan dat ze toch ook een huisnummer nodig hebben? Ik word hier echt helemaal gek...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fortuna90
Superkiwi schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:42:
Ben je thuis op het bezorgmoment?
Als je geen naambordje hebt zou ik een duidelijk naambord op je deur plakken wat 100% overeenkomt met wat er op het etiket staat en hopen dat de bezorger op die manier jou weet te vinden. En zelf goed in de gaten houden of je een bezorger de straat in ziet komen.
In de tussentijd proberen contact met dpd te krijgen.
Ik woon in een appartement in een straat met meerdere appartementencomplexen... Ik heb net een mailadres gekregen en ze gemaild en zal om 8 uur maandag als eerste in de telefoon klimmen met DPD en desnoods Amazon als het moet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 19:07
Voor 100 euro meer bij Amazon.nl:

https://www.amazon.nl/Pla...lank-Bundle/dp/B094XJ39SJ

Kreeg hem niet via de bots trouwens…

[ Voor 25% gewijzigd door kw_nl op 18-07-2021 12:00 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
haha €100 zo zo

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:59:

Hier wel 😊

https://t.me/beneluxstockcheckerPS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Land van herkomst Frankrijk...beetje apart allemaal €100 bovenop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 19:07
Ja, vlak erna. Maar was al een tijdje online (kwartiertje).

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:16:
[...]

Ja, vlak erna. Maar was al een tijdje online (kwartiertje).
Ze zijn allemaal wat laat 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
kw_nl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:59:

Gaat amazon nou ook al een meerprijs vragen? :X |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:20:
[...]

Ze zijn allemaal wat laat 🤔
Nou 11:20 niet een beetje laat, printscreen gemaakt en naar amazon gestuurd, kijken of ze iets zeggen over de €100 meerprijs. Krijg je netjes een mail dat je €100 terug krijgt en dit was om scalpers af te schrikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nlmarvin
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-07 17:56
Amaze86 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:34:
[...]

Nou 11:20 niet een beetje laat, printscreen gemaakt en naar amazon gestuurd, kijken of ze iets zeggen over de €100 meerprijs. Krijg je netjes een mail dat je €100 terug krijgt en dit was om scalpers af te schrikken.
Ooh serieus. Ik ben er net eindelijk doorheen gekomen en heb zitten twijfelen om hem te laten staan vanwege de meerprijs. Toch maar afgerekend.

Ik zal ook eens contact met ze opnemen over de refund.

Edit: zojuist reactie ontvangen van Amazon.
Hartelijk dank voor je mail aan Amazon.nl .

We werken hard om ervoor te zorgen dat onze prijzen zo concurrerend mogelijk zijn en kunnen van tijd tot tijd onze prijzen wijzigen. We bieden echter geen prijscorrecties na bestelling aan.

Echter, volgens onze 30-dagen retourbeleid, heb je de mogelijkheid om de Playstation 5 + Ratchet & Clank - Bundle in zijn oorspronkelijke staat te retourneren binnen 30 dagen na de datum waarop je het hebt ontvangen. Zorg ervoor dat het ongeopend en compleet is (met eventuele krimpfolie intact) en we zullen een volledige restitutie geven voor de prijs die je voor het artikel hebt betaald, de oorspronkelijke bezorgkosten en mogelijk de retour kosten, afhankelijk van de reden voor de retour.

Als je het artikel opnieuw wilt bestellen tegen de huidige prijs, kun je dit doen via de volgende link:

https://www.amazon.nl/DP/B094XJ39SJ]

Hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen en wens je nog een fijne zondag. Blijf gezond.

[ Voor 49% gewijzigd door nlmarvin op 18-07-2021 13:38 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin00
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 14:41
Ik heb zojuist ook de Playstation 5 + Ratchet & Clank - Bundle besteld op amazon.nl voor €666,55. De adviesprijs van deze bundle is €569,99.

Kreeg exact dezelfde reactie:
Hartelijk dank voor je mail aan Amazon.nl.

We werken hard om ervoor te zorgen dat onze prijzen zo concurrerend mogelijk zijn en kunnen van tijd tot tijd onze prijzen wijzigen. We bieden echter geen prijscorrecties na bestelling aan.

Echter, volgens onze 30-dagen retourbeleid, heb je de mogelijkheid om de Playstation 5 + Ratchet & Clank - Bundle in zijn oorspronkelijke staat te retourneren binnen 30 dagen na de datum waarop je het hebt ontvangen. Zorg ervoor dat het ongeopend en compleet is (met eventuele krimpfolie intact) en we zullen een volledige restitutie geven voor de prijs die je voor het artikel hebt betaald, de oorspronkelijke bezorgkosten en mogelijk de retourkosten, afhankelijk van de reden voor de retour.

Als je het artikel opnieuw wilt bestellen tegen de huidige prijs, kun je dit doen via de volgende link:

https://www.amazon.nl/DP/B094XJ39SJ]

Hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen en wens je nog een fijne zondag. Blijf gezond.
Uw feedback helpt ons om het meest klantgerichte bedrijf ter wereld te zijn.

Vriendelijke groeten,
Julio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-09 21:56
* offtopic *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 18-07-2021 17:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nlmarvin
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-07 17:56
Erwin00 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:51:
Ik heb zojuist ook de Playstation 5 + Ratchet & Clank - Bundle besteld op amazon.nl voor €666,55. De adviesprijs van deze bundle is €569,99.

Kreeg exact dezelfde reactie:

[...]
Ik heb nog gereageerd en kreeg daarna volgend antwoord terug:
Er is op dit moment een onderzoek gaande over deze prijs

Excuses voor de email van mijn collega , welke naar onze policy handelt maar blijkbaar niet op de hoogte is van dit onderzoek

Het lijkt er op dat het om een foute prijs gaat op de website, maar we weten het dus niet zeker vandaar dat we een onderzoek hebben ingesteld.

Het heeft niets met scalpers te maken, Amazon gaat niet producten duurder verkopen om daarna een refund te doen.

Ik stel u op de hoogte zodra wij nieuws hebben, ik kan niet beloven dat dat vandaag nog gaat gebeuren omdat het zondag is, maar zodra er officieel bericht is van Amazon zelf, stel ik u per email op de hoogte

Alvast bedankt voor uw geduld en begrip, ik wens u een bijzonder prettige dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Je account Amazon.nl Bericht van de klantenservice Goedemiddag .....

Hartelijk dank voor jouw email naar Amazon. Het spijt me dat de Playstation 5 + Ratchet & Clank - Bundle voor een hoger bedrag dan verwacht op onze website wordt aangeboden. Ik snap dat dat een teleurstelling is, excuses voor de verwarring die hierdoor ontstaat. Goed overigens dat je dit bij ons gemeld hebt, want met jouw feedback weten we dat er meer mensen zijn die dit is opgevallen. Alleen op deze manier kunnen we hier daadwerkelijk iets mee doen.

Wij hebben inmiddels meerdere signalen hieromtrent binnengekregen, en hebben derhalve onze inkoopafdeling op de hoogte gebracht om hier onderzoek naar te doen. Naar verwachting volgt hier in de loop van de week meer duidelijkheid over. Je kunt dus het beste onze website even in de gaten houden om te zien of er een correctie plaatsvindt.

Hopelijk heb je nog even geduld, zodra er uitsluitsel is zie je dit terug op onze website. Rest mij je verder nog een heerlijke zonnige zondag toe te wensen, en blijf gezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 15:37
Ook ik heb deze gekocht bij amazon NL, en contact gezocht via de chat. Hierin heeft de medewerker aangegeven dat het geen fout is.
Kwestie van vraag en aanbod.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Bedankt voor het delen! Ik ben benieuwd of we dan nog geld terug gaan krijgen. Ik heb het ook besteld voor 666,55 euro ongeveer.

Edit: via welke pagina hebben jullie contact opgenomen? Ik zou ook graag een mailtje sturen om op de hoogte gehouden te worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Rule op 18-07-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:42
De 100 euro extra wordt berekend als VAT, lijkt me dat VAT niet random berekend wordt en diegene die hem besteld heeft een correctie kan ontvangen... Maar ik kan ernaast zitten!

Edit:Besef me nu dat het VAT gedeelte wel klopt, de bundelprijs ex VAT is dus gewoon echt hoger.

[ Voor 21% gewijzigd door Jordan op 18-07-2021 18:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erwin00
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 14:41
Bedankt voor het delen! Ik ben benieuwd of we dan nog geld terug gaan krijgen. Ik heb het ook besteld voor 666,55 euro ongeveer.

Edit: via welke pagina hebben jullie contact opgenomen? Ik zou ook graag een mailtje sturen om op de hoogte gehouden te worden.
https://www.amazon.nl/gp/help/customer/contact-us (ingelogd)

[Selecteer de bestelling waar je vraag over gaat]

Selecteer een probleem: Betaalprobleem
Probleemdetails selecteren: Onbekende kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Erwin00 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:48:
[...]

https://www.amazon.nl/gp/help/customer/contact-us (ingelogd)

[Selecteer de bestelling waar je vraag over gaat]

Selecteer een probleem: Betaalprobleem
Probleemdetails selecteren: Onbekende kosten
Die optie kan ik totaal niet terugvinden helaas. Ik hoop dat andere dit topic kunnen updaten met eventuele info over de kosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mikeyfire643
  • Laatst online: 09-09 16:31
Ik heb amazon net gebeld. Heb mij ook aangesloten bij de vraag over de prijs. Hij had het er over dat er al een stop stond bij de bestellingen, geen idee wat dat precies betekend. Wel benadrukt dat ik niet wilde annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
mikeyfire643 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:20:
Ik heb amazon net gebeld. Heb mij ook aangesloten bij de vraag over de prijs. Hij had het er over dat er al een stop stond bij de bestellingen, geen idee wat dat precies betekend. Wel benadrukt dat ik niet wilde annuleren.
Ik kreeg een mail van support terug dat de bestelling succesvol is en vrijdag geleverd gaat worden. Alleen de kosten zouden express zo hoog zijn door ‘concurrentie’, vond het wel wat vaag verwoord.

[ Voor 4% gewijzigd door Rule op 18-07-2021 23:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen kwam de Ratchet and clank uitvoering weer vrolijk binnen bij Amazon voor €666,55 Euro 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2021 @ 08:43:
Vanmorgen kwam de Ratchet and clank uitvoering weer vrolijk binnen bij Amazon voor €666,55 Euro 🤔
Ik vraag me af of Sony zich niet voor de kop slaat als ze dit zien. Ze hadden de PS5 makkelijk 100 euro hoger in kunnen zetten en dan nog zouden ze de hele batch hebben verkocht, zo hoog is de vraag.
Ze hebben er nu ongeveer 9 miljoen verkocht wereldwijd, dus dat zou dan bijna een miljard extra inkomsten zijn. Toch een leuk extraatje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Rivandu schreef op maandag 19 juli 2021 @ 10:09:
[...]

Ik vraag me af of Sony zich niet voor de kop slaat als ze dit zien. Ze hadden de PS5 makkelijk 100 euro hoger in kunnen zetten en dan nog zouden ze de hele batch hebben verkocht, zo hoog is de vraag.
Ze hebben er nu ongeveer 9 miljoen verkocht wereldwijd, dus dat zou dan bijna een miljard extra inkomsten zijn. Toch een leuk extraatje..
Dat is makkelijk achteraf praten. Mensen zijn nu sneller bereid 100 euro extra te betalen in plaats van nog maanden te wachten.

Als ze deze prijs vanaf het begin hadden aangekondigd was er een hoop om de hoge prijs te doen geweest (negatief), dan waren er net zoveel tekorten en omdat de vraag hoog is komt er dus op de 600 euro een meerprijs van 100 euro. Ben je weer terug bij af. Je redenering gaat dus ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
Zending van amazon UK sinds zaterdag ochtend blijven hangen op ''Inklaringsstatus van uw pakket:
Zending is ingeklaard.''
Iemand anders al progressie gezien?
Pagina: 1 ... 481 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord