Mag het hopen van niet... 29Juni heb ik met wat geluk een PS5 kunnen bestellen bij amazon.co.uk. Heb tegenwoordig een debit card via de N26 bank. Deze als een gek geld op gezet op dat moment omdat hier nog niet voldoende geld op stond. Bestelling lukte, betaling faalde, wel netjes mail dat ik 5 dagen had om te betalen. Vier uur later stond geld er op en bij amazon nogmaals betaald, was toen goed.
Bij N26 was het direct afgeschreven, bij Amazon bleef het tot de 4de van Juli hangen op "Pending" (payment). De 4de ook contact op genomen, maar payment was net geaccepteerd, hou zou een dag later opgestuurd worden...
Dat werd hem dus niet, de 9de weer contact, er was ook geen voorraad meer, exemplaar lag niet gereserveerd (raar?). Maar er zou eerdaags weer een nieuwe drop komen, mijn order zou een hogere prio hebben gekregen en zou de eerste zijn die er eentje kreeg als het weer binnen was.
Nu sprong ik gister een klein gat in de lucht, daar was die drop! Maar ondertussen is er dus nog niks geupdate bij mij, en staat er nog steeds "Not yet dispatched"....