Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Weet iemand hoe het het met de digital versie bij Gamemania?
Ze nemen sinds 4 februari geen reserveringen meer aan dus had verwacht dat ze ondertussen wel een digital versie voorraad opgebouwd zouden hebben.
(Heb een tegoedbon waar ik vanaf moet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
dragonwith schreef op maandag 19 juli 2021 @ 12:00:
Zending van amazon UK sinds zaterdag ochtend blijven hangen op ''Inklaringsstatus van uw pakket:
Zending is ingeklaard.''
Iemand anders al progressie gezien?
Mijn UK bestelling van donderdag is zojuist geleverd.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
LAD93 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 12:57:
[...]

Mijn UK bestelling van donderdag is zojuist geleverd.
Hoelang stond die van jou op zending is ingeklaard?
Ik ben wel van de mensen waarbij eerst nog geen datum bekend was.

Moest je trouwens nog wat aan de deur doen omdat het uit de UK komt?
Of gewoon ontvangen zonder problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
dragonwith schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:01:
[...]

Hoelang stond die van jou op zending is ingeklaard?
Ik ben wel van de mensen waarbij eerst nog geen datum bekend was.

Moest je trouwens nog wat aan de deur doen omdat het uit de UK komt?
Of gewoon ontvangen zonder problemen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTo-CTcBdyasxnoxNZFCnfjuwbw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c56kpwtxY7BvnbUl6KK4Zdk3.png?f=fotoalbum_large

Aan de deur niks hoeven doen - niet eens tekenen 8)7

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
LAD93 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:12:
[...]

[Afbeelding]

Thanks, die van mij zou ook dan de komende dagen moeten komen hopelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fortuna90
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-03 16:39
[...]

[Afbeelding]

Hier ook net geleverd. Heeft een dag in Oirschot gestaan en op zaterdag niet geleverd. Mijn huisnummer stond er niet bij, daar heb ik vanochtend vroeg voor gebeld en de dame gaf aan dat het 24-48 uur duurt voor het bijgewerkt is, maar toch gewoon zojuist geleverd, aangesloten en werkend!

Bestelling was van woensdag dacht ik, donderdag verzendbevestiging, vrijdagochtend in Oirschot ingeklaard en wel, zaterdag op het depot in Etten-Leur blijven staan en vandaag dus geleverd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:35
[...]

[Afbeelding]

Zelfde hier, stond ook raar te kijken. Maar heb hem heel binnen gekregen, geen reden tot klagen i guess...

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
GoldenBatt schreef op maandag 19 juli 2021 @ 15:04:
[...]

Zelfde hier, stond ook raar te kijken. Maar heb hem heel binnen gekregen, geen reden tot klagen i guess...
Mijn vriendin heeft hem aangenomen - heb even gevraagd of ze wil controleren dat de tape nog dicht zit, vanavond op m'n gemak open maken.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:34

MazeWing

The plot thickens...

GoldenBatt schreef op maandag 19 juli 2021 @ 15:04:
[...]

Dat is eigenlijk sinds Corona al redelijk normaal. Dat je af helemaal niet tekent of dat de bezorger “namens jou” tekent…

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:35
MazeWing schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:56:
[...]

Dat is eigenlijk sinds Corona al redelijk normaal. Dat je af helemaal niet tekent of dat de bezorger “namens jou” tekent…
Yes, maar dan heb je nog wel de laatste paar cijfers van bsn ofzo die ze noteerde. Die was er ook gewoon niet. Bij een duurder, maar vooral veel gewild artikel als dit zou je het wel verwachten zeg maar. Scheelt bult gezeur in geval dat pakket vermist is ;)

Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

GoldenBatt schreef op maandag 19 juli 2021 @ 19:58:
[...]

Yes, maar dan heb je nog wel de laatste paar cijfers van bsn ofzo die ze noteerde. Die was er ook gewoon niet. Bij een duurder, maar vooral veel gewild artikel als dit zou je het wel verwachten zeg maar. Scheelt bult gezeur in geval dat pakket vermist is ;)
Hebben ze bij mij nooit gedaan. De eerste weken werd er nog in mijn bijzijn een handtekening door de bezorger geplaatst, maar daar zijn ze ook weer snel mee gestopt. Nu wordt het afgegeven of voor de deur gezet (als ik vanuit binnen roep dat ze het maar voor de deur moeten zetten). Dit is bij PostNL, DHL en DPD het geval

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 05:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 16:34
Gister al gepost in de Xbox Pre-order groep, maar het is ook hier van toepassing. Om mijn kansen te vergroten op een next-gen console zet ik al maanden op beide in. Beide hebben een collectie aan games die me wel aantrekken. Zondag was het BIJNA gelukt een PS5 te bemachtigen. Maar ik schaamde me wel een beetje. We gingen met ons zoontje op de fiets een lekker ijsje halen. Sta je weer 5 minuten in de berm te kloten om een PS5 in je winkelwagen te krijgen. Gelukkig is mijn partner het inmiddels gewend. Ze moedigt me nu ook aan als de telefoon piept: SNEL! Wie had gedacht dat het kopen van een nieuwe console zo zou verlopen!

Toch maar weer ingeschreven voor de BCC loting :).
Woodsy schreef op maandag 19 juli 2021 @ 16:10:
Staat inderdaad op niet beschikbaar. Echt een diepe zucht. Toevallig had ik de mobiel in de hand. En toch lukt het weer niet... Tot dusver op vrijwel iedere loting ingeschreven, aangemeld bij Telegram groepen, maar het lukt gewoon niet. Over twee weken heb ik vakantie. Ik sta echt op het punt anders mijn heil maar op Marktplaats te zoeken. Want dit kost me echt teveel tijd. Het voelt echt fout iemand anders een commissie te geven, maar tegelijk is het punt van een hobby natuurlijk ook om ergens plezier aan te beleven. En dat is de laatste maanden ver te zoeken.

Het is zojuist wel 1x gelukt om tot de selectie van de betaalmethode te komen. Helaas moest ik nogmaals inloggen. Heb ik met Amazon ook al eens gehad. Het kan toch niet zo zijn dat ik dadelijk MFA moet gaan uitzetten om kans te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 16:19
Hoezo duur? Als ik alle artikelen van de morales bundle bij elkaar tel kom ik eigenlijk niet veel lager dan €675,-
Tenzij de combinatie van artikelen in het bundel natuurlijk niet aantrekkelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02:56

Mijn XSX hadden ze gewoon aan de deur gezet, die heeft daar 8+h gestaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Purejet schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:30:
[...]

Hoezo duur? Als ik alle artikelen van de morales bundle bij elkaar tel kom ik eigenlijk niet veel lager dan €675,-
Tenzij de combinatie van artikelen in het bundel natuurlijk niet aantrekkelijk is.
In die zin “duur” omdat je verplicht wordt een bundel te kopen. Een bundel met spellen die je mogelijk niet eens wil en/of een 2e controller waar je niets mee doet.

Het is voor winkels een manier om extra winst te maken. Gelukkig houdt bcc het op spellen en een controller van Sony zelf. Er zijn ook genoeg winkels die bundels samenstellen met allemaal 3rd party crap en “starter kits” waar niemand op zit te wachten.

Of de mediamarkt met hun “ik ben al voor-geïnstalleerd” onzin, waarbij ze je 2 hele minuten bespaard hebben of juist extra tijd bezorgd hebben omdat je het account alsnog kan verwijderen en je eigen account moet aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:11
PS5 R&C bundel vorige maand besteld bij Fun.be is gisteren verzonden. Had verwacht dat nadat ik betaald had ik een langere periode aan het lijntje zou worden gehouden. Blijkbaar niet. #geluksmonentje. Mijn zoektocht loopt hier dus ten einde. 3 weken mee bezig geweest.

Ik wens anderen veel succes met de tocht. Misschien is Fun.be een aanrader als die weer krijgen? Of had ik mazzel?

[ Voor 32% gewijzigd door peppie71 op 20-07-2021 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Nu de PS5 binnen en geinstalleerd is (en alles lijkt te werken), ga ik mijzelf afmelden voor dit topic. Succes met de hunt en tot in het normale PS5 topic! :>

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LAD93 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:59:
Nu de PS5 binnen en geinstalleerd is (en alles lijkt te werken), ga ik mijzelf afmelden voor dit topic. Succes met de hunt en tot in het normale PS5 topic! :>
waarom? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw
Purejet schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:30:
[...]

Duur in de zin dat je wordt verplicht om een bundel te nemen. Als je alles inderdaad bij elkaar optelt dan is het een prima prijs. Maar zo was het niet bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeWing schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:35:
[...]
Of de mediamarkt met hun “ik ben al voor-geïnstalleerd” onzin, waarbij ze je 2 hele minuten bespaard hebben of juist extra tijd bezorgd hebben omdat je het account alsnog kan verwijderen en je eigen account moet aanmaken.
Ik kan het niet hard maken, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit retour gestuurde producten zijn. Men heeft het over voorgeïnstalleerd, maar wie koopt er een 'nieuw' product die al uit de doos is geweest én waar een andere met zijn (niet schone) tengels aan heeft gezeten. :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:37
dNyw schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:08:
[...]

Duur in de zin dat je wordt verplicht om een bundel te nemen. Als je alles inderdaad bij elkaar optelt dan is het een prima prijs. Maar zo was het niet bedoeld.
De gemiddelde vraagprijs op Marktplaats ligt ook rond de 700 Euro. Nu krijg je er tenminste een controller en 2 games bij, die ik toevallig wel leuk vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bRuud83 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:26:
[...]

De gemiddelde vraagprijs op Marktplaats ligt ook rond de 700 Euro. Nu krijg je er tenminste een controller en 2 games bij, die ik toevallig wel leuk vind.
En een bon op eigen naam - jouw recht op retourneren - geen gedoe met garantie-afhandelingen etc. etc. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw
bRuud83 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:26:
[...]

Dan hoop ik voor jou dat jij deze loting wint vriend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:35
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:29:
[...]
En een bon op eigen naam - jouw recht op retourneren - geen gedoe met garantie-afhandelingen etc. etc. ;)
Waarom zou je willen retourneren? Na veel pijn moeite eindelijk een PS 8) (fan issue zou voor mij geen reden tot retourneren zijn..) Kan je namelijk weer opnieuw beginnen :+

Als hij kapot is heb je geen bon nodig, gaat via S/N (helaas aan den lijve ondervonden). Contact opnemen met Sony en het wordt geregeld.

Doorgaans nog sneller ook omdat het anders via de winkel alsnog naar Sony gaat :)

Maar zoveel mensen zoveel wensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Ratchet and Clank bundel is op voorraad bij Intertoys

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:36
Richh schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:37:
Ratchet and Clank bundel is op voorraad bij Intertoys
Ja alleen niet te bestellen hele tijd timeouts.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodsy
Woodsy schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:00:
Gister al gepost in de Xbox Pre-order groep, maar het is ook hier van toepassing. Om mijn kansen te vergroten op een next-gen console zet ik al maanden op beide in. Beide hebben een collectie aan games die me wel aantrekken. Zondag was het BIJNA gelukt een PS5 te bemachtigen. Maar ik schaamde me wel een beetje. We gingen met ons zoontje op de fiets een lekker ijsje halen. Sta je weer 5 minuten in de berm te kloten om een PS5 in je winkelwagen te krijgen. Gelukkig is mijn partner het inmiddels gewend. Ze moedigt me nu ook aan als de telefoon piept: SNEL! Wie had gedacht dat het kopen van een nieuwe console zo zou verlopen!

Toch maar weer ingeschreven voor de BCC loting :).

[...]
Volgens mij is het zojuist gelukt!
De website van Intertoys compleet overstuur. Nog nooit zo snel ergens doorheen geklikt voor zo'n hoog bedrag... Het betalen duurde ellenlang. Continu foutmeldingen, lang moeten laden, 10x klikken op volgende... Uiteindelijk een order bevestiging ontvangen. Nu begint het wachten.

- Edit: nu ook e-mail van Ingenico met "uw bestelling is aanvaard".

[ Voor 4% gewijzigd door Woodsy op 20-07-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiptandori
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-03-2024
Zit in het scherm om op Ideal te klikken maar verder kom ik niet

You dont need pants for the victory dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02:55
knorde schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:39:
[...]

Ja alleen niet te bestellen hele tijd timeouts.
Die time-outs had ik ook.. het is mij wel gelukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NBAasDOGG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-08 23:02
Nog steeds op voorraad bij Intertoys!

Heb er inmiddels twee kunnen bestellen met ideal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Ik dacht dat dit hem niet zou worden omdat ik geen Intertoys account heb en alles handmatig moest invoeren maar zelfs met dat en alle timeouts, net de bestelling kunnen plaatsten via iDeal en het bedrag lijkt afgeschreven, nu kijken of het goedkomt omdat de re-direct terug naar Intertoys niet laad en ik ook geen bevestiging heb gekregen.

//edit Ik sprak te vroeg, email confirmation binnen!

Nu hopen dat ze het niet annuleren vanwege stock issues.

[ Voor 14% gewijzigd door Xufuja op 20-07-2021 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
NBAasDOGG schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:49:
Nog steeds op voorraad bij Intertoys!

Heb er inmiddels twee kunnen bestellen met ideal.
bij mij blijft de website onbereikbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

reeging schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:05:
[...]

Waarom zou je willen retourneren? Na veel pijn moeite eindelijk een PS 8) (fan issue zou voor mij geen reden tot retourneren zijn..) Kan je namelijk weer opnieuw beginnen :+

Als hij kapot is heb je geen bon nodig, gaat via S/N (helaas aan den lijve ondervonden). Contact opnemen met Sony en het wordt geregeld.
Ik had een knikkerbak editie van Amazon, deze geretourneerd en eentje besteld bij Nedgame die wel heerlijk stil is :)

Vandaar mijn opmerking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
een pagina bestaat niet krijg je nu bij intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
And it's gone. Op naar de volgende drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:36
Technofreakz schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:48:
[...]

Die time-outs had ik ook.. het is mij wel gelukt!
Ok, hier niet maar volgende keer proberen we het gewoon weer.
iscara schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:53:
een pagina bestaat niet krijg je nu bij intertoys
Hier hetzelfde.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzmeister
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-09 07:43
Nou, ik heb in ieder geval een orderbevestiging van Intertoys in mijn mail. Nu maar hopen dat het ook echt gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyvanhoeven
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-07-2021
Bij mij reageert de pagina niet meer, heb hem al wel in de winkel wagen en hoef enkel nog op ''log in en bestel'' te klikken, maar het lijkt wel alsof het beeld bevroren is.. lijkt erop dat ik de boot weer mis helaas 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Na maanden proberen is het nu deze week 2 keer gelukt. De 1e keer bij Amazon NL en nu net bij Intertoys.
Verkopen mag je via Vraag & Aanbod doen, niet via het forum :)

En zojuist gebeld met Intertoys, zij gaven aan, ook al heb je een bevestiging ontvangen dat dit niet wil zeggen dat je de bestelling daadwerkelijk geleverd gaat krijgen

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 20-07-2021 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodsy
andyvanhoeven schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:58:
[...]

Bij deze meld ik mij hiervoor!
Ook al ingeschreven op de BCC loting? Die eindigt vandaag om 15:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzmeister
King_Tech schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:58:
En zojuist gebeld met Intertoys, zij gaven aan, ook al heb je een bevestiging ontvangen dat dit niet wil zeggen dat je de bestelling daadwerkelijk geleverd gaat krijgen
Hier was ik al bang voor. Nog even fingers crossed dus. Hoop dat ik een beetje geluk heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
Perzikvrucht schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:59:
[...]

Schandalig eigenlijk, maar goed..
Er lijken weer wat meer drops te komen in Nederland. Goed Bol en Coolblue in de gaten houden. Tijdens drops zakken de prijzen van scalpers ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Weet jij alles van ja. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyvanhoeven
Woodsy schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:00:
[...]

Ook al ingeschreven op de BCC loting? Die eindigt vandaag om 15:00.
Jaa dat heb ik zeker, heb alleen geen beste ervaringen met lotingen (knipoog naar de sinterklaas loting van vorig jaar alweer bij coolblue'' haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBAasDOGG
pelidee schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:01:
[...]

Weet jij alles van ja. ;-)
Idd, hebben we met z’n allen op gestemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
-laat maar-

[ Voor 94% gewijzigd door pelidee op 20-07-2021 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 00:53
pelidee schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:02:
[...]

Hoeveelste playstations waren dit nou voor je?
Ik meende toen al gelezen te hebben hier 3 voor zo genaamde vrienden.

Ontopic
De PlayStation 5 moeten ze gewoon €1000 verkopen bij de winkels. Houd je de mensen voor winst maken weg.

[ Voor 19% gewijzigd door pinokkia op 20-07-2021 14:08 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
pinokkia schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:05:
[...]

Ik meende toen al gelezen te hebben hier 3 voor zo genaamde vrienden.

Ontopic
De PlayStation 5 moeten ze gewoon €1000 verkopen bij de winkels. Houd je de mensen voor winst maken weg.
Weet niet wat erger is dan. Mensen of bedrijven met winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
pelidee schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:09:
[...]

Weet niet wat erger is dan. Mensen of bedrijven met winst.
Beiden zijn net zo erg. Product maken valt mee qua kosten. Er zitten te veel schakels tussen voordat het op de verkoopprijs zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Blijkbaar is de PS5 bij Gamemania op voorraad?

https://nl.pepper.com/aan...t-and-clank-bundel-204336

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Niet evenredig bij elke filiaal. Bij de filialen bij mij in de buurt iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyvanhoeven
Gelijk de GameMania gebeld bij mij in de regio, is alweer op. maar het klopt dus wel. Degene die ik sprak gaf aan goed de site in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBAasDOGG
Het is een keer klaar met dat gepoch he...

[ Voor 87% gewijzigd door BM op 20-07-2021 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

andyvanhoeven schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:27:
[...]

Gelijk de GameMania gebeld bij mij in de regio, is alweer op. maar het klopt dus wel. Degene die ik sprak gaf aan goed de site in de gaten te houden.
Doetinchem heeft er nog 1 op voorraad in de winkel. Voor diegene die in de buurt woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 15:15:
[...]

Doetinchem heeft er nog 1 op voorraad in de winkel. Voor diegene die in de buurt woont.
Doetinchem was al uitverkocht. Jammer voor de mensen die daar uit de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Heeft iemand hier ervaring met intertoys?

Wanneer krijg je de annulering/verzending mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technofreakz schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 17:54:

Het enige wat ik je kan melden is dat Intertoys artikelen waarvan de verzegeling is verbroken niet retour nemen, hier valt dus ook de PlayStation 5 onder.

Mocht je bijvoorbeeld eentje binnen krijgen met een lawaaiige fan of disc-drive, dan zal dit een reparatie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Technofreakz schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 17:54:

Ik heb zojuist bericht ontvangen van Intertoys dat de bestelling vandaag bij PostNL wordt aangeboden (incl. T&T code). Vanmiddag besteld. E-mail is van 18:54. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Woodsy schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 18:57:
[...]

Ik heb zojuist bericht ontvangen van Intertoys dat de bestelling vandaag bij PostNL wordt aangeboden (incl. T&T code). Vanmiddag besteld. E-mail is van 18:54. Ik ben benieuwd!
Hoe laat was je order bevestiging van Intertoys? Die van mij was om 1:52PM en heb nog geen shipping notification.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSmans
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-09 12:30
Xufuja schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 18:59:
[...]

Hoe laat was je order bevestiging van Intertoys? Die van mij was om 1:52PM en heb nog geen shipping notification.
Zojuist ook verzendbevestiging gehad van Intertoys.
Orderbevestiging 13:46, verzendbevestiging 18:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Xufuja schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 18:59:
[...]

Order bevestiging is 13:36 ontvangen. De betaal bevestiging om 13:40 (vanuit Ingenico). Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ah ok, ik wacht het dus nog even rustig af, en als er niets komt dan Telegram weer opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
NSmans schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 19:02:
[...]

Zojuist ook verzendbevestiging gehad van Intertoys.
Orderbevestiging 13:46, verzendbevestiging 18:54
Order bevestiging 13.44 en nog niets van post nl ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
Orderbevestiging om 13:41 van Intertoys, maar nog geen track en trace binnen gekregen. De klantenservice gaf aan dat de bestelling pas definitief is wanneer je een track en trace ontvangt. Dus ondanks de orderbevestiging nog steeds kans dat je niks ontvangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 652cc
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 20:47
Order bevestiging 13:31u en zojuist verzendbevestiging ontvangen :)

"Who are you to wave your finger?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Hier nog steeds geen order bevestiging.. zal wel weer pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
Technofreakz schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 21:26:
Hier nog steeds geen order bevestiging.. zal wel weer pech hebben.
Bij mij hetzelfde , nog steeds geen verzendbevestiging. Duurt wel erg lang zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb zojuist de verzendbevestiging gekregen, dus ze zijn nog druk bezig bij Intertoys.
13:52 bestelbevestiging
14:16 ingenico betaal bevestiging
21:24 verzendbevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
SOEFuture schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 21:34:
Ik heb zojuist de verzendbevestiging gekregen, dus ze zijn nog druk bezig bij Intertoys.
13:52 bestelbevestiging
14:16 ingenico betaal bevestiging
21:24 verzendbevestiging
Dan is er nog hoop voor mij

13:44 & 13:49 heb ik de mails ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Zie net dat ik de email met track & trace ook heb gekregen (9:24PM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Hier nog steeds niets…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
Weet niet hoe de vorige intertoys bestellingen verliepen. Maar lees aardig wat mensen zonder verzendbevestiging. Misschien gevalletje te veel bestellingen en dat ze het restant vandaag nog annuleren?
Hier ook geen verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Purejet schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 08:18:
[...]

Weet niet hoe de vorige intertoys bestellingen verliepen. Maar lees aardig wat mensen zonder verzendbevestiging. Misschien gevalletje te veel bestellingen en dat ze het restant vandaag nog annuleren?
Hier ook geen verzendbevestiging.
Er zijn mensen die later besteld hebben en al wel een verzend bevestiging hebben.

Zojuist contact gehad met de klantenservice en ze zeggen dat ik elk moment een t&t kan ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Technofreakz op 21-07-2021 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open deur, maar is contact opnemen met de klantenservice niet eenvoudiger dan het hier te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Amazon spanje ook met een bundel nu.
Alleen voor Spaanse Prime leden.

Amazon gooit het ook over een andere boeg met de laatste drops.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woodsy
Mijn vriendin en ik hebben beide een e-mail ontvangen van BCC dat we zijn uitgeloot. De e-mail is van 9:32.

Als het goed is komt vanmiddag de Intertoys, dus ik had hem sowieso niet meer gekocht/doorgespeeld naar een mede-Tweaker. Succes aan diegene die nog op zoek zijn. Je hebt sowieso een concurrent minder. Want ik heb geen neven, nichten, vrienden die er nog eentje zoeken. Dus mijn zoektocht houdt hier op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
pelidee schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:37:
Amazon spanje ook met een bundel nu.
Alleen voor Spaanse Prime leden.

Amazon gooit het ook over een andere boeg met de laatste drops.
Toch was de Digital vorige week ook voor niet-prime leden beschikbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• King_Tech
Technofreakz schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 09:08:
[...]

Er zijn mensen die later besteld hebben en al wel een verzend bevestiging hebben.

Zojuist contact gehad met de klantenservice en ze zeggen dat ik elk moment een t&t kan ontvangen.
Bij mij gaven ze aan dat het qua bestellingen goed zit, orders zullen uitgeleverd worden. Maar het is blijkbaar erg druk waardoor ze niet zeker weten of ze mijn order vandaag versturen of dat het langer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik kreeg heel apart te horen dat alle bestellingen boven 250 euro standaard een dag langer duren.
Ze schudden daar ook maar wat uit de mouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzmeister
Hier ook een mail van BCC dat ik ben uitgeloot. En ook geen verzendbevestiging gekregen van Intertoys. Dubbel pech dus. Nog even volhouden dan maar...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Beste Remko,
​Gefeliciteerd! Jij bent één van de gelukkigen die een PlayStation 5 disk edition mag gaan kopen in combinatie met de Sony PS5 DualSense controller (Midnight Black) en de games Ratchet & Clank: Rift Apart en Marvel's Spider-Man: Miles Morales!

WOEHOE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

RemkoDJ schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:16:
Beste Remko,
​Gefeliciteerd! Jij bent één van de gelukkigen die een PlayStation 5 disk edition mag gaan kopen in combinatie met de Sony PS5 DualSense controller (Midnight Black) en de games Ratchet & Clank: Rift Apart en Marvel's Spider-Man: Miles Morales!

WOEHOE!
Nice, ik heb niet meegedaan met de loting (lees het net pas), maar wat was de bundelprijs? €650 ofzo?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xufuja
M'n Intertoys PS5 bundel is binnen!

Het is mooi dat Intertoys het in een generieke bruine doos had gestopt, echt niet aan te zien dat het een PS5 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
Hier ook nog weinig geluk met de loting. Derde keer op rij niet uitgeloot.

[ Voor 3% gewijzigd door bRuud83 op 21-07-2021 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tobrob83
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22-07-2021
* knip * aan taalverbeteraars hebben we een broertje dood.

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 21-07-2021 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Sp33dFr34k schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:25:
[...]

Nice, ik heb niet meegedaan met de loting (lees het net pas), maar wat was de bundelprijs? €650 ofzo?
Ja, zoiets, niet slecht want als je game en controller apart koopt, dan is het gewoon ps5 voor msrp.
Misschien kun je de controller in ieder geval retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Jaïr.exe schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:04:
[...]

Ja, zoiets, niet slecht want als je game en controller apart koopt, dan is het gewoon ps5 voor msrp.
Misschien kun je de controller in ieder geval retourneren?
Nou wel stukkie duurder dan 650:

- PlayStation 5 disk edition + 1 extra (zwarte) controller + Ratchet & Clank + Spiderman (€694,96)
- PlayStation 5 disk edition + 1 extra (zwarte) controller + Ratchet & Clank + Demon's Souls (€704,96)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Mau_Maus schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:07:
[...]

Nou wel stukkie duurder dan 650:

- PlayStation 5 disk edition + 1 extra (zwarte) controller + Ratchet & Clank + Spiderman (€694,96)
- PlayStation 5 disk edition + 1 extra (zwarte) controller + Ratchet & Clank + Demon's Souls (€704,96)
Ohja, 2 games, dan alsnog ps5-bundel voor bundelmsrp als je de controller en extra spel retourneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Het verplichten van het kopen van een niet offciele bundel, zelfs Amazon doe t dit nu. :N

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Jaïr.exe schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:09:
[...]
Ohja, 2 games, dan alsnog ps5-bundel voor bundelmsrp als je de controller en extra spel retourneert.
Meestal mag je los niet retouneren en dan maakt MSRP stuk minder uit.
Je betaald dan ongeveer 10tje extra nu en als je beetje afwacht op aanbiedingen is het al gauw dik 2 tientjes meer.

Valt nog allemaal wel mee, maar ze kunnen zo gewoon meer marge maken. That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:35
Jumpman schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:10:
Het verplichten van het kopen van een niet offciele bundel, zelfs Amazon doe t dit nu. :N
Bij Amazon kan je echter wel de losse onderdelen terugsturen.

Beetje omslachtig maar dat hoeft dus geen reden zijn om die te laten schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
reeging schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:20:
[...]

Beetje omslachtig maar dat hoeft dus geen reden zijn om die te laten schieten :)
Okay, dat vind ik wel netjes. Overigens niet echt best voor de duurzaamheid pakketten voor niets retour sturen.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 21-07-2021 12:21 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Ze pakken dan alsnog de marges van bestellingen waarbij niet de extra's worden geretourneerd, dat zal nooit 100% zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
Mau_Maus schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:57:
Ik kreeg heel apart te horen dat alle bestellingen boven 250 euro standaard een dag langer duren.
Ze schudden daar ook maar wat uit de mouw ;)
Niks over terug te vinden op de website en nog altijd geen verzendbevestiging binnen…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
King_Tech schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:45:
[...]
Niks over terug te vinden op de website en nog altijd geen verzendbevestiging binnen…..
Ja is ook onzin. Denk dat ze die 'Ingenico bevestiging' bedoelde als definitieve betalingscheck en daar zelf om één of andere reden een extra dag aan koppelt. Maja ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
Mau_Maus schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:49:
[...]

Ja is ook onzin. Denk dat ze die 'Ingenico bevestiging' bedoelde als definitieve betalingscheck en daar zelf om één of andere reden een extra dag aan koppelt. Maja ik zie het wel.
Inderdaad, vernam ook dat bij diverse betaalmethodes bestellingen blijven staan in een soort check. Weet niet precies wat er door wie wordt gecheckt en op basis waarvan dat nog kan worden afgewezen. Betaalmethode wordt achteraf op verzoek niet aangepast, dat wordt dan annulering. Kwestie van afwachten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Purejet schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:00:
[...]
Betaalmethode wordt achteraf op verzoek niet aangepast, dat wordt dan annulering. Kwestie van afwachten inderdaad.
Ze gaf aan dat mijn verder alles al goed gekeurd was... Dus echt geen idee waar het op wachten is, maar ik denk dat het gewoon druk is en ze wellicht extra checken of mensen niet dubbele bestellingen hebben gedaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
Dit zijn dan intensieve checks die er gedaan moeten worden. BKR toetsing voor het kopen van een ps5? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
reeging schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:20:
[...]

Mensen die alles terug gaan sturen, koop het dan niet.. man man man. :N
Pagina: 1 ... 482 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord