Het gaat hier om de export fee die je deels terug krijgt.sderooij schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:40:
Ik blijf het een beetje onsmakelijk vinden dat er veel mensen hier in dit topic zeuren dat ze 'nog steeds niks hebben gehoord', waarbij in hun V&A historie vele PS5's zijn verkocht voor 700+ bedragen.
Mijn aanname zou zijn dat dit topic voor mensen die daadwerkelijk hun eerste PS5 ein-de-lijk in ontvangst mogen nemen.
@mods: do your thing, waar noodzakelijk. Sorry maar dit moest even, vind dit erg kwalijk.
zie TW
[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 13-07-2021 17:24 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
daar heb ik het ook niet over.ElMayo schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:41:
[...]
Het gaat hier om de export fee die je deels terug krijgt.
Ik ben er ook doorheen gekomen bij cdiscount! Gekozen voor de console met de extra rode controller dat ging bijzonder soepel dus ik denk dat die laag op de wenslijst staat bij de meeste mensen
Dankzij de informatie hier een digitale versie kunnen bemachtigen voor mijn collega en nu ook eentje voor mezelf, heel erg bedankt! Ik hou jullie op de hoogte.
Dankzij de informatie hier een digitale versie kunnen bemachtigen voor mijn collega en nu ook eentje voor mezelf, heel erg bedankt! Ik hou jullie op de hoogte.
ICT G33K
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik heb ook al een tijdje zo'n gevoel dat veel mensen hier een PS5 zoeken en uiteindelijk eentje hebben en dan toch snel weer verkopen om ook mee te doen om winst te maken. Doen alsof je blij bent dat je er een hebt, maar dan wel proberen met winst te verkopensderooij schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:40:
Ik blijf het een beetje onsmakelijk vinden dat er veel mensen hier in dit topic zeuren dat ze 'nog steeds niks hebben gehoord', waarbij in hun V&A historie vele PS5's zijn verkocht voor 700+ bedragen.
Mijn aanname zou zijn dat dit topic voor mensen die daadwerkelijk hun eerste PS5 ein-de-lijk in ontvangst mogen nemen.
@mods: do your thing, waar noodzakelijk. Sorry maar dit moest even, vind dit erg kwalijk.

Ook hier nog radio stilte helaas.ElMayo schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:35:
[...]
Ik heb nog steeds niks ontvangen echt vaag.. zelfde dag besteld , PS5 disc.
*fingers crossed**
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Heb jij de ps5 op 3 juli ontvangen ook?Malignant schreef op zondag 11 juli 2021 @ 12:25:
[...]
Ook hier nog radio stilte helaas.
*fingers crossed**
Yup, zaterdag 3 juli ontvangen.
Die van mij is via Bierset ( Luik Airport ) naar binnen gekomen.
Misschien dat het douane kantoor daar net iets langzamer is ofzo.....
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Nice! Hmm ik heb die mail niet ontvangen terwijl ik ook mijn ps5 heb gekocht bij diezelfde drop van amazon UK.. Hopen dat ik hem ook nog krijg, en anders is dat jammer. Ik heb er in ieder geval veel plezier van!TheBlackestCrow schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 19:56:
Ik krijg €67 euro teruggestort van Amazon.co.uk. omdat ik teveel belasting heb betaald![]()
Mijn PS5 wordt hierdoor aardig goedkoop.
[...]
Zou een beetje vaag/oneerlijk zijn als wij die niet o ontvangen. Gaat om zelfde product zelfde land zelfde drop!vaagjunior schreef op zondag 11 juli 2021 @ 12:55:
[...]
Nice! Hmm ik heb die mail niet ontvangen terwijl ik ook mijn ps5 heb gekocht bij diezelfde drop van amazon UK.. Hopen dat ik hem ook nog krijg, en anders is dat jammer. Ik heb er in ieder geval veel plezier van!
Wellicht dat daar nog verschil inzit. Die twee van mij zijn niet via luik gegaan maar via Rochester (uit mijn hoofd) en Lauwin-Planque.Malignant schreef op zondag 11 juli 2021 @ 12:30:
[...]
Yup, zaterdag 3 juli ontvangen.
Die van mij is via Bierset ( Luik Airport ) naar binnen gekomen.
Misschien dat het douane kantoor daar net iets langzamer is ofzo.....
Inmiddels staat het ook al teruggeboekt op de creditcard 👍
Was die van jou op zaterdag 3 juli bezorgd?pelidee schreef op zondag 11 juli 2021 @ 15:05:
[...]
Wellicht dat daar nog verschil inzit. Die twee van mij zijn niet via luik gegaan maar via Rochester (uit mijn hoofd) en Lauwin-Planque.
Inmiddels staat het ook al teruggeboekt op de creditcard 👍
* knip * voor de zoveelste keer; kappen hiermee
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 14-07-2021 12:19 ]
Verwijderd
Nog even geduldrobzzzzzzzz schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:59:
[...]
Niet die miljoenen zogenaamde neefjes en kleine broertjes vergeten, of mensen die er al 8 x een voor een vriend hebben gekocht.... LOSERS
EDIT The job you are looking for is no longer open.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2021 20:19 ]
Helaas is bij het probleem dat ik bij iedere console altijd 2 koop, want ik heb 2 grote kinderen. Ze hebben nml een eigen slaapkamer waar hun consoles staan. Ik wil nml absoluut geen gaming consoles in de woonkamer hebben, want daar wil ik gezelligheid creëren. Tenminste zo denk en is het bij mij zo.
[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 11-07-2021 21:13 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:15:
[...]
Geduld? Ik heb net als jij gewoon een ps5 en een series x, maar vind dat scalpen trieste bezigheid.
Nog even geduld
EDIT The job you are looking for is no longer open.
Hier op het werk was iemand zo slim om een PS5 als eerste plek prijs voor de EK toto te beloven. Nu zitten ze alleen met de handen in het haar.
Waar is het beste te volgen waar voorraad beschikbaar komt? Want nu is de klus in mijn schoenen geschoven.
Waar is het beste te volgen waar voorraad beschikbaar komt? Want nu is de klus in mijn schoenen geschoven.
Amazon woensdag of dinsdagochtend is je beste gok.. Vaak zijn dan de drops.Gupje360 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:53:
Hier op het werk was iemand zo slim om een PS5 als eerste plek prijs voor de EK toto te beloven. Nu zitten ze alleen met de handen in het haar.
Ik zou de laatste 5 pagina's van dit forum teruglezen, en dan de opdracht op je werk teruggeven aan degene die de prijs had verzonnen.Gupje360 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:53:
Een PS5 in een winkel kopen voor een normale prijs is op dit moment niet iets wat je 'zomaar' doet, ook niet met een 'beetje inzet'.
Aangezien het misschien voor een bedrijf niet zoveel uitmaakt hoeveel het mag kosten, kun je nog wel in V&A kijken voor 'tweedehands' of bij een duurdere winkel (voorbeeld, zag ik toen ik de V&A link opzocht) shoppen.
Beetje zelf zoeken wordt wel gewaardeerd,,,Gupje360 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:53:
Waar is het beste te volgen waar voorraad beschikbaar komt?
Tip voor jou en andere... https://ps5voorraadchecker.id.nl/ lijkt uit de lucht. Is nu (voorlopig?) https://ps5voorraadchecker.duckdns.org .
Ze hebben blijkbaar hiervan nu ook een nieuw Telegram-channel gemaakt: https://t.me/puvoorraadchecker
Deze had ik al gevonden, ik ga het een week proberen en daarna schuif ik het probleem weer terug.Mau_Maus schreef op maandag 12 juli 2021 @ 15:29:
[...]
Beetje zelf zoeken wordt wel gewaardeerd,,,
Tip voor jou en andere... https://ps5voorraadchecker.id.nl/ lijkt uit de lucht. Is nu (voorlopig?) https://ps5voorraadchecker.duckdns.org .
Ze hebben blijkbaar hiervan nu ook een nieuw Telegram-channel gemaakt: https://t.me/puvoorraadchecker
Same. Toevoegen aan winkelwagen wou niet.LAD93 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:51:
Amazon.nl had wat voorraad.. helaas niet doorheen gekomen.
ja, zag maar 2 stuks op voorraad bij een aanbieder (Zap store?)LAD93 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:51:
Amazon.nl had wat voorraad.. helaas niet doorheen gekomen.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Amazon.de: Disk versie beschikbaar maar alleen voor accounts met Prime.
Duitse prime voor de duidelijkheid.WidgetTWW schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:18:
Amazon.de: Disk versie beschikbaar maar alleen voor accounts met Prime.
Je kan niet eens aanmelden voor prime, waarschijnlijk omdat het een Nederlands account is en een Duitse prime.
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Er is/was ook een bundel verkrijgbaar met spiderman. (zonder prime)knorde schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:22:
[...]
Je kan niet eens aanmelden voor prime, waarschijnlijk omdat het een Nederlands account is en een Duitse prime.
https://www.amazon.de/-/n...dle&qid=1626247416&sr=8-1
Zuur, die heb ik niet gezienreeging schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:23:
[...]
Er is/was ook een bundel verkrijgbaar met spiderman. (zonder prime)
https://www.amazon.de/-/n...dle&qid=1626247416&sr=8-1
per aspera ad astra
Dit was laatst ook al bij UK, alleen voor Prime leden in het desbetreffende land.
Is geen probleem, je kan notabene gratis een maand prime "proberen" ook als nederlander!
https://www.amazon.de/gp/...ge=1&cancelRedirectURL=Lw
Is al out of stock. Je krijgt een foutmelding als je hem toevoegt echter als je ook een controller toevoegt kom je wel verder in bestel proces echter dan is de console out of stock.
Er staat heel groot boven dat de voordelen dan alleen gelden als je in Duitsland / Oostenrijk woont. Geen idee of dat zou werken dus.reeging schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:30:
[...]
Is geen probleem, je kan notabene gratis een maand prime "proberen" ook als nederlander!
https://www.amazon.de/gp/...ge=1&cancelRedirectURL=Lw
per aspera ad astra
blijven proberen, zo ben ik er ook aan gekomen! (niet dit keer overigens)thefox231 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:31:
Is al out of stock. Je krijgt een foutmelding als je hem toevoegt echter als je ook een controller toevoegt kom je wel verder in bestel proces echter dan is de console out of stock.
Ja dat werkt, ik heb een tijdje beide prime accounts gehad. Ik durf niet te zeggen of er ook nog verzendbeperkingen op het product zitten (sinds het amazon is denk ik van niet).LAD93 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:32:
[...]
Er staat heel groot boven dat de voordelen dan alleen gelden als je in Duitsland / Oostenrijk woont. Geen idee of dat zou werken dus.
Ik heb het even geprobeerd met het aanmelden en krijg de volgende foutmelding:reeging schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:34:
[...]
Ja dat werkt, ik heb een tijdje beide prime accounts gehad. Ik durf niet te zeggen of er ook nog verzendbeperkingen op het product zitten (sinds het amazon is denk ik van niet).
Helaas. Hij is sowieso nu niet meer op voorraad zoals hierboven aangegeven.Fout: je factuuradres komt niet overeen met de landinstellingen van het Prime-programma waarvoor je je aanmeldt.
[ Voor 6% gewijzigd door LAD93 op 14-07-2021 09:35 ]
per aspera ad astra
Dan werkt die loophole ook niet meer tegenwoordig, zonde! Franse, Spaanse & UK prime kan je nog wel afsluiten (althans, vorige maand nog wel..LAD93 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:35:
[...]
Ik heb het even geprobeerd met het aanmelden en krijg de volgende foutmelding:
Ook alweer weg volgens mij, krijg een foutmelding.LAD93 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:36:
Digital nu wel te bestellen, zonder Prime.
Klopt maar helaas steeds een foutmelding bij toevoegen in winkelmandje.Cr1ptkeeper schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:44:
Bij mij staat er nog "in stock"
Ik heb net een disc edition kunnen bestellen na aanmaak van een prime account op amazon.de, wel verzending naar Belgie
Digital hier gewoon op voorraad, kan hem betalen maar niet nodig.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hier net hetzelfde!lassje schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:45:
Ik heb net een disc edition kunnen bestellen na aanmaak van een prime account op amazon.de, wel verzending naar Belgie
Met veel dank aan jullie voor de hulp bij de hunt.
Apart dat het met een Belgisch adres wel kan en met een Nederlands adres niet... Gefeliciteerd!
per aspera ad astra
Hier eerst ook foutmelding, en nu melding dat hij niet naar Nederland verzonden kan worden.knorde schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:44:
[...]
Klopt maar helaas steeds een foutmelding bij toevoegen in winkelmandje.
Zojuist een digital op de kop kunnen tikken bij Amazon
. Geld is al afgeschreven, hopelijk gaat de verzending ook door aangezien ik lees dat ze orders naar Nederland wel eens willen annuleren.
Kreeg eerst ook een foutmelding maar na paar x F5 schoot die er door om te betalen.
Kreeg eerst ook een foutmelding maar na paar x F5 schoot die er door om te betalen.
[ Voor 18% gewijzigd door Pukson op 14-07-2021 09:49 ]
Add me op Stadia: Gloogle
Amazon UK heeft ze nu ook, maar ook alleen voor Prime UK members
[ Voor 44% gewijzigd door Svyatagor op 14-07-2021 09:52 ]
Helaas - nog een kanaal dat wegvalt voor mij dan...Svyatagor schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:52:
per aspera ad astra
Ook alleen prime leden.Svyatagor schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:52:
EDIT
Je hebt hem al aangepast zie ik.
[ Voor 9% gewijzigd door knorde op 14-07-2021 09:54 ]
Kleine toevoeging - volgens mij heb ik hem zojuist kunnen bestellen met Prime bij UK!
per aspera ad astra
Ik heb ook een prime-account aangemaakt bij UK, maar bij toevoegen aan mandje blijft het misgaan (error 503)LAD93 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:00:
Kleine toevoeging - volgens mij heb ik hem zojuist kunnen bestellen met Prime bij UK!
Kun je nog een gedeelte geld terug krijgen bij amazon UK?
[ Voor 12% gewijzigd door oneshot1tkil op 14-07-2021 10:08 ]
Amazon FR is nu aan de beurt volgens Telegram bots.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Weird, ik heb geen UK Prime maar zojuist wel kunnen bestellen. Nu kijken of ie geannuleerd wordt of niet.Svyatagor schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:52:
Aha! Ik zat nog in een gratis 3 maanden trial prime
[ Voor 10% gewijzigd door Bundin op 14-07-2021 10:13 ]
Ja, dit krijg je automatisch terug. Kan zo oplopen tot 70 eurooneshot1tkil schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:08:
Kun je nog een gedeelte geld terug krijgen bij amazon UK?
Gegroet!
Ja maar gaat wel erg snel. Zowel bij DE als bij FR er direct bij maar niets te pakken helaas.Richh schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:12:
Amazon FR is nu aan de beurt volgens Telegram bots.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Same. Zou het kunnen dat NL ook nog aan de beurt komt?Donstil schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:14:
[...]
Ja maar gaat wel erg snel. Zowel bij DE als bij FR er direct bij maar niets te pakken helaas.
FR ook alleen met prime.Donstil schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:14:
[...]
Ja maar gaat wel erg snel. Zowel bij DE als bij FR er direct bij maar niets te pakken helaas.
Hier is UK met UK prime gelukt. Alleen nog geen deliverydate beschikbaar. Ben benieuwd.
Ik heb dit voorbij zien komen, maar weet de timing niet precies meer. Mijn bestelling bij Amazon UK staat nu op
Betekent dit dat ik buiten de boot val voor deze batch en moet wachten of moet ik gewoon geduld hebben totdat de bestelling rond is (vandaag)?We will email you when we have an estimated delivery date.
per aspera ad astra
Wanneer krijg je hier bericht van? Heb de vorige keer bij Amazon UK kunnen bestellen op 30-06 maar nog geen bericht ontvangen dat ik een gedeelte terug zou krijgen. Ook het gereserveerde bedrag op mijn creditcard is nog ongewijzigd.Decennia schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:13:
[...]
Ja, dit krijg je automatisch terug. Kan zo oplopen tot 70 euro
Idem hier, meeste hebben het al wel teruggehad.Strax schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:28:
[...]
Wanneer krijg je hier bericht van? Heb de vorige keer bij Amazon UK kunnen bestellen op 30-06 maar nog geen bericht ontvangen dat ik een gedeelte terug zou krijgen. Ook het gereserveerde bedrag op mijn creditcard is nog ongewijzigd.
Dit was bij mij de vorige keer ook het geval. De volgende dag stond er toen bij mij wel een leverdatum bij. Volgens mij is hij uiteindelijk 1 dag later geleverd dan dat er bij de bestelling initieel bij stond.LAD93 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:28:
Ik heb dit voorbij zien komen, maar weet de timing niet precies meer.
Mijn bestelling bij Amazon UK staat nu op
[...]
Betekent dit dat ik buiten de boot val voor deze batch en moet wachten of moet ik gewoon geduld hebben totdat de bestelling rond is (vandaag)?
Amazon is lekker bezig.
DE, UK, FR, IT zijn geweest inmiddels. Je had bij alles wel Prime nodig.
Wellicht dat NL dan ook nog wel komt
We weten iig wel zeker dat Nedgame volgende week met voorraad komt voor 699,-

We weten iig wel zeker dat Nedgame volgende week met voorraad komt voor 699,-
[ Voor 22% gewijzigd door Hupske op 14-07-2021 10:37 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En MM krijgt deze week ook een levering, denk dat bol ook volgt.Hupske schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:36:
Amazon is lekker bezig.
Zo zeg hoelang duurt dat meestal?Decennia schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:13:
[...]
Ja, dit krijg je automatisch terug. Kan zo oplopen tot 70 euro
MM moet nog steeds hoop orders uitleveren van hun vorige fout. Verwacht dus dat alleen dat er weer een lading mailtjes komt met dat mensen hem straks kunnen ophalen.Amaze86 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:37:
[...]
En MM krijgt deze week ook een levering, denk dat bol ook volgt.
Bol zal kunnen. Het is iig duidelijk dat Amazon aardig wat opgespaard heeft. Beste voorraden.
Ooh dat geeft niet ik heb prime
Ben benieuwd of hier iemand wellicht antwoord kan geven op mijn vraag.
Maat van me heeft onlangs dus een PS5 bundel besteld en die is geannuleerd bij de Mediamarkt, terwijl hij wel betaald had. Echter kreeg hij later een mail dat hij hem alsnog kon aanvragen en dat hij 'een van de gelukkigen was'. Met zijn bestelnummer en naam heeft hij het formulier ingevuld van de Mediamarkt zodat ik hem kan ophalen, hij had er inmiddels al een gekocht.
Echter na het invullen van dit formulier geen bevestigingsmail of telefoontje gehad. Stond alleen in dat hij zaterdag 17 juli in je gekozen vestiging op kan halen met je bestelnummer van de eerste bestelling en een ID-bewijs. Moet ik dat zijn of die maat...? Formulier was sowieso al een best wel uitgekleed exemplaar, leek alsof het door een kind van 5 in elkaar was gezet.
Ik vind het best een vreemde methode. Laat dan op zijn minst iets weten. Via de Mediamarkt bellen kom ik ook niet veel meer te weten. Afzender etc. was wel gewoon echt Mediamarkt.
Maat van me heeft onlangs dus een PS5 bundel besteld en die is geannuleerd bij de Mediamarkt, terwijl hij wel betaald had. Echter kreeg hij later een mail dat hij hem alsnog kon aanvragen en dat hij 'een van de gelukkigen was'. Met zijn bestelnummer en naam heeft hij het formulier ingevuld van de Mediamarkt zodat ik hem kan ophalen, hij had er inmiddels al een gekocht.
Echter na het invullen van dit formulier geen bevestigingsmail of telefoontje gehad. Stond alleen in dat hij zaterdag 17 juli in je gekozen vestiging op kan halen met je bestelnummer van de eerste bestelling en een ID-bewijs. Moet ik dat zijn of die maat...? Formulier was sowieso al een best wel uitgekleed exemplaar, leek alsof het door een kind van 5 in elkaar was gezet.
Ik vind het best een vreemde methode. Laat dan op zijn minst iets weten. Via de Mediamarkt bellen kom ik ook niet veel meer te weten. Afzender etc. was wel gewoon echt Mediamarkt.

Franse Prime? Ik kwam er vandaag achter dat die abonnementen dus gebonden zijn aan landen. Maw: je Nederlandse Prime geldt (in dit geval) alleen voor NL. Zelfs nog gebeld met Amazon, wat zij adviseerden is een buitenlands adres in je NL account zetten voor het land waar je wil bestellen, dan werkt de NL prime weer wel - althans, in het geval van Amazon.de.
Zojuist bij Amazon UK kunnen bestellen, was echt heel snel. Status staat op: Delevery date pending. Ik ben heel benieuwd of ik op tijd was of buiten de boot val.
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Ooh echt? Nee geen franse prime, wel Duitse.Svyatagor schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:45:
[...]
Franse Prime? Ik kwam er vandaag achter dat die abonnementen dus gebonden zijn aan landen. Maw: je Nederlandse Prime geldt (in dit geval) alleen voor NL. Zelfs nog gebeld met Amazon, wat zij adviseerden is een buitenlands adres in je NL account zetten voor het land waar je wil bestellen, dan werkt de NL prime weer wel - althans, in het geval van Amazon.de.
Maar meestal kan je gewoon 3,50 betalen bij check-out toch, dat je er gelijk prime bij afsluit.
Of is dat nu geen ding?
Ik kreeg 70 euro terug een week na levering ivm BTW
Gegroet!
Kreeg ik niet voor elkaar, moet een factuuradres hebben in het land waar je prime aanvraagt.Donstil schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:47:
[...]
Ooh echt? Nee geen franse prime, wel Duitse.
Maar meestal kan je gewoon 3,50 betalen bij check-out toch, dat je er gelijk prime bij afsluit.
Of is dat nu geen ding?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Weet ik niet, bij mij lukte het toevoegen aan mandje al niet zonder Prime (want 'exclusief voor Prime-leden'). En als je je dan ter plekke wilde aanmelden, kreeg je een foutmelding - in DE, bij UK ging het wel, maar piste ik alsnog ernaast.Donstil schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:47:
[...]
Ooh echt? Nee geen franse prime, wel Duitse.
Of is dat nu geen ding?
Hier hetzelfde, mijn bestelling is ook geannuleerd toen. mijn zwager heeft nu met mijn bestelnummer het formulier ingevuld.. heeft ook geen bevestiging gehad. Ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt. Hij heeft zijn gegevens ingevuld dus gaat hem zaterdagochtend proberen te halen.. eventueel rij ik zelf ook nog wel heen omdat het bestelnummer in mijn account staat. Ik reken dat het wel goed komt. en anders moet ik weer aan het huntenjaspervv99 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:44:
Ben benieuwd of hier iemand wellicht antwoord kan geven op mijn vraag.
![]()
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Dankjewel voor je antwoord! Fijn om te lezen in ieder geval dat die bevestiging dus niet vanzelfsprekend is.ColdStone schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:52:
[...]
Hier hetzelfde, mijn bestelling is ook geannuleerd toen. mijn zwager heeft nu met mijn bestelnummer het formulier ingevuld.. heeft ook geen bevestiging gehad. Ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt. Hij heeft zijn gegevens ingevuld dus gaat hem zaterdagochtend proberen te halen.. eventueel rij ik zelf ook nog wel heen omdat het bestelnummer in mijn account staat. Ik reken dat het wel goed komt. en anders moet ik weer aan het hunten
Net weer met de klantenservice aan de lijn gehangen, die weten natuurlijk van niks. Ze zeiden dat die bevestiging zelfs de dag van tevoren nog gestuurd zou kunnen worden, maar wisten niet of die daadwerkelijk ooit verstuurd zou moeten worden in the first place.
Ook kon het zijn dat hij zaterdag nog niet leverbaar zou zijn in de winkel terwijl dit wel in de mail duidelijk staat aangegeven. In dat geval ben ik de lul want ik ga zondag op vakantie en ik heb 'een week om hem op te halen met mijn ID en bestelnummer'.

edit: lijkt me dus dat ze zelf van net zo weinig af weten als wij zelf.
[ Voor 3% gewijzigd door jaspervv99 op 14-07-2021 10:58 ]
Maak je niet druk om de MM en het afhalen.
Je krijgt idd geen bevestiging. Je bevestiging is op het eind als je hem net ingevuld hebt.
Als er staat dat je na 17 juli hem kan ophalen, dan kan dat ook. De MM zal hem hebben liggen voor je.
Voor die tijd weten ze idd van niks.
Kans is nog wel dat je vrijdag avond of op de dag zelf gebeld wordt dat ze hem hebben liggen voor je. Dat deed de MM in Doetinchem netjes bij mij
ID heb ik niet hoeven laten zien. Alleen ordernr opnoemen was al voldoende.
Je krijgt idd geen bevestiging. Je bevestiging is op het eind als je hem net ingevuld hebt.
Als er staat dat je na 17 juli hem kan ophalen, dan kan dat ook. De MM zal hem hebben liggen voor je.
Kans is nog wel dat je vrijdag avond of op de dag zelf gebeld wordt dat ze hem hebben liggen voor je. Dat deed de MM in Doetinchem netjes bij mij
Dankjewel voor je reply, dit stelt me gerust!Hupske schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:09:
Maak je niet druk om de MM en het afhalen.
Kans is nog wel dat je vrijdag avond of op de dag zelf gebeld wordt dat ze hem hebben liggen voor je. Dat deed de MM in Doetinchem netjes bij mij![]()
Op Amazon UK heb ik een Disc Edition kunnen bestellen. Status is nu "Order Received", nog geen delivery date bekend. Hoop dat ie wel komt.
Eerder geprobeerd op DE maar daar kon ik het niet bestellen vanwege ontbreken van Prime.
Eerder geprobeerd op DE maar daar kon ik het niet bestellen vanwege ontbreken van Prime.
* lees de topicwaarschuwing *
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 14-07-2021 12:18 ]
Verwijderd
* knip * voor de zoveelste keer: laat dit nu eens achterwege
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 14-07-2021 12:11 ]
Hoe staat het dan bij je factuur als je kijk op Amazon.co.uk ?Decennia schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:49:
[...]
Ik kreeg 70 euro terug een week na levering ivm BTW
Staat er dan nog steeds "Import fees deposit" vermeld ?
Hier al 2 weken na bestelling, maar nog steeds radio stilte helaas......
:fill(white):strip_exif()/f/image/FdhpkvMpEmoumqWXLEl4bmQE.png?f=user_large)
* knip *
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 14-07-2021 12:12 ]
Ik moest altijd een beetje grinniken om de mensen die in de stress zaten NA een 'gelukte' bestelling, maar moet zeggen dat ik nu ook wel een beetje zenuwachtig ben. Met name wanneer ik de bevestiging krijg van Amazon UK dat ik er ook echt 1 geshipt ga krijgen.
per aspera ad astra
Lees even de post letterlijk hierboven? Doe gewoon niet
[ Voor 83% gewijzigd door BM op 14-07-2021 16:10 ]
PSN : Marnixio
Vanochtend in de verschillende regio's adressen van de werkgever opgezocht en dat als billing address gebruikt voor een Prime trial. Bestellen ging daarna zonder problemen. Schijnbaar hebben niet veel mensen Prime in de desbetreffende landen.
@Malignant hoe lang duurde het ongeveer voor je een leverdatum van Amazon UK kreeg?
per aspera ad astra
@LAD93
Die krijg je vanavond laat / morgen ochtend pas.
Duurt altijd even voordat ze alles verwerken.
Maar op het moment dat je een factuur kan downloaden bij Amazon dan ben je zeker van je aanschaf.
De vorige drop uit de UK was op de 29ste en die is bij de meeste mensen op vrijdag de 2de of zaterdag de 3de afgeleverd.
Die krijg je vanavond laat / morgen ochtend pas.
Duurt altijd even voordat ze alles verwerken.
Maar op het moment dat je een factuur kan downloaden bij Amazon dan ben je zeker van je aanschaf.
De vorige drop uit de UK was op de 29ste en die is bij de meeste mensen op vrijdag de 2de of zaterdag de 3de afgeleverd.
Geen opschepperij, zie Topic Warning
[ Voor 90% gewijzigd door BM op 14-07-2021 16:10 ]
Vandaag PS5 van CDiscount met Ratchet & Clank binnen gekregen!! Dacht eigenlijk dat het de Ratchet & Clank bundel was maar het was een losse PS5 met Ratchet & Clank erbij. Niet dat het me dat iets uitmaakt, maar misschien handig voor andere.
De omdoos eromheen was niet super stevig maar de PS5 doos zelf zag er intact uit, bezorging duurde een paar dagen maar al met al heel tevreden met de bezorging. Een dag eerder bezorgt dan in eerste instantie aangegeven.
Wat me wel verraste was dat het precies dezelfde versie is als die in Nederland verkocht word. Alle boekjes en de opdrukken op de doos beginnen eerst met de Nederlandse tekst. Waarschijnlijk omdat ze in Frankrijk dezelfde stopcontacten gebruiken
De omdoos eromheen was niet super stevig maar de PS5 doos zelf zag er intact uit, bezorging duurde een paar dagen maar al met al heel tevreden met de bezorging. Een dag eerder bezorgt dan in eerste instantie aangegeven.
Wat me wel verraste was dat het precies dezelfde versie is als die in Nederland verkocht word. Alle boekjes en de opdrukken op de doos beginnen eerst met de Nederlandse tekst. Waarschijnlijk omdat ze in Frankrijk dezelfde stopcontacten gebruiken
* knip * dit soort 'tips' willen we hier ook niet zien.
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 15-07-2021 15:30 ]
Heeft iemand info met betrekking tot game mania?
Ik zie midden december staan op de site, maar dat is al paar weken zo en inmiddels zijn er toch enkele grotere Drops geweest bij andere winkels.
Ik heb gepreorderd omstreeks 10 januari. Dus ben toch wat gezond ongeduldig aan het worden 😁
Ik zie midden december staan op de site, maar dat is al paar weken zo en inmiddels zijn er toch enkele grotere Drops geweest bij andere winkels.
Ik heb gepreorderd omstreeks 10 januari. Dus ben toch wat gezond ongeduldig aan het worden 😁
Je hebt geen garantie of je de import fee deposit terugkrijgt.Malignant schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:50:
[...]
Hoe staat het dan bij je factuur als je kijk op Amazon.co.uk ?
Staat er dan nog steeds "Import fees deposit" vermeld ?
Hier al 2 weken na bestelling, maar nog steeds radio stilte helaas......
[Afbeelding]
Soms krijg ik het bij bestelling op amazon.co.uk en soms ook niet. Volgens mij heeft het er mee te maken of je pakketje gechecked is door de douane of niet.
November/December 2020 zullen ze waarschijnlijk de meeste pre-orders gehad hebben aangezien dat de release periode was (en er hoogstwaarschijnlijk een hoop naïeve gamers rond die tijd dachten ff naar GM te gaan om een PS5 te scoren om erachter te komen dat je allang een pre-order had moeten plaatsen), denk dat het daarom zo lang blijft staan.frederic318is schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:10:
Heeft iemand info met betrekking tot game mania?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Die van mij is binnen! Maar idd ze pakken hem slecht in. Zowel de doos van de controller als de PS5 zijn een beetje gebutst. Er zat bij mij 0 extra bescherming omheen. Alleen een doos.
Besteld bij C-Discount overigens.
Iedereen hier bedankt voor de tips.
Besteld bij C-Discount overigens.
Iedereen hier bedankt voor de tips.
:strip_exif()/f/image/nS3FK8dj8hFJAkiNJO9CJzCp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door T1eA op 14-07-2021 17:55 ]
ICT G33K
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |