Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Ik heb ook besteld & betaald maar nog geen T&T code binnen... Nog ff afwachten en hopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juuldano
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16-06-2021
Iemand ook bericht gehad dat de geannuleerde bestelling van Mediamarkt (19 maart) volgende maand kan worden opgehaald doormiddel van invullen formulier met vermelding van bestelnummer?

Ik heb hem zelf al elders kunnen kopen dus heb gegevens van een vriend ingevuld, hopelijk kan hij volgende maand worden blij gemaakt met de PS. Echter was het vorige keer een drama bij Mediamarkt en lees meerdere keren dat ze de PS verkopen zolang ze op voorraad zijn. Dus vraag me af of dit betrouwbaar is... Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:16
Ja ik heb eenzelfde mail ontvangen en opgegeven dat hem wil komen afhalen per de 17e.

Echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
Juuldano schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 00:08:
Iemand ook bericht gehad dat de geannuleerde bestelling van Mediamarkt (19 maart) volgende maand kan worden opgehaald doormiddel van invullen formulier met vermelding van bestelnummer?

Ik heb hem zelf al elders kunnen kopen dus heb gegevens van een vriend ingevuld, hopelijk kan hij volgende maand worden blij gemaakt met de PS. Echter was het vorige keer een drama bij Mediamarkt en lees meerdere keren dat ze de PS verkopen zolang ze op voorraad zijn. Dus vraag me af of dit betrouwbaar is... Iemand enig idee?
Ik had zelf een e-mail voor komende zaterdag (19 juni), die hebben nog een aantal mensen meer gehad hier. Lijkt dat ze het dus toch in kleine groepen verdelen, want de e-mails die nu verstuurd worden zijn al een tijdje voor 17 juli (er zijn er al meer die de 17 juli versie gehad hebben, moet je wel een goed aantal berichten terug lezen dankzij een paar drops).

Ook de hoeveelheid tijd die er tussen zit lijkt mij dat ze toch echt gaan zorgen dat de PS5 op de vestiging komt die jij aangeeft in het formulier. Zal dus wel een reservering zijn zoals je ook normaal via de website kunt doen.

Wat ik wel vervelend vind (en zover ik kan lezen iedereen ervaart) is dat je geen reactie of bevestiging krijgt van het invullen van het formulier. Is dus een complete gok of het ook echt gelukt is, maar ik ga toch van het positieve uit.

Verder is het nog even afwachten wat er precies in deze bundel gaat zitten. Zou leuk zijn als het opeens de R&C bundel is :*)

En denk niet dat MM nog een keer zo'n marketing fiasco wil hebben als in maart. Als ze nu dus mensen teleurgesteld naar de winkel laten komen dan gaat ze dat echt klanten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarverp
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09-2021
Heeft iemand al bericht van GameMania gehad over dat de R&C bundel binnen is? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schiplui
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 17:26
Roybs schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:59:
Ik heb ook besteld & betaald maar nog geen T&T code binnen... Nog ff afwachten en hopen :(
Nedgame net gesproken en ze kregen het niet voor elkaar om alles gisteren te verzenden. Vandaag wordt de rest verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:33
.

[ Voor 100% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Hier nog geen T&T binnen van Nedgame dus ik hoop dat onderstaande klopt
Schiplui schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:42:
[...]
Nedgame net gesproken en ze kregen het niet voor elkaar om alles gisteren te verzenden. Vandaag wordt de rest verzonden.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Schiplui schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:42:
[...]

Ja same had ze ook even gebeld vanochtend. Zou vandaag opgestuurd worden en morgen bezorgd alleen ben ik er de hele dag niet. Heb gevraagd of ze het morgen dan konden versturen & vrijdag bezorgen en dat was geen probleem!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 02:35
ElMayo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:54:
Hebben meerdere hier die via amazon UK besteld hadden hun importfee’s terug gekregen?
Yes, ik krijg ~€67 terug. Betekend dat de PS uiteindelijk goedkoper is dan in NL en rond de ~480 komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugojansie
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09-07-2021
Beste mensen even een vraagje,

Ik heb zo'n 2 weken geleden het geluk gehad dat ik een MM bestelnummer voor de bundel van 19 Juni van een van de forum gasten kon krijgen. Nou lees ik niet alleen hier, maar ook op andere fora wat verschillende berichten over het ophalen ervan.

Ik heb een PDF moeten invullen met o.a naam, email, telefoon, bestelnummer, MM keuze voor ophalen en zou mijn paspoort moeten meenemen. Dit allemaal naar waarheid ingevuld alleen ben ik natuurlijk niet de oorspronkelijke besteller.. Is er iemand die via dit systeem al een PS bundel heeft opgehaald bij de MM, en weet of ze alleen naar dit ''uitnodigings'' formulier kijken of naar de oorspronkelijke pre order plaatsing.

Ik kan de spanning niet meer aan ik wil zo graag zeker weten of ik het apparaat mag meenemen :X

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
hugojansie schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:35:

Ik heb zo'n 2 weken geleden het geluk gehad dat ik een MM bestelnummer voor de bundel van 19 Juni van een van de forum gasten kon krijgen. Nou lees ik niet alleen hier, maar ook op andere fora wat verschillende berichten over het ophalen ervan.

Ik heb een PDF moeten invullen met o.a naam, email, telefoon, bestelnummer, MM keuze voor ophalen en zou mijn paspoort moeten meenemen. Dit allemaal naar waarheid ingevuld alleen ben ik natuurlijk niet de oorspronkelijke besteller.. Is er iemand die via dit systeem al een PS bundel heeft opgehaald bij de MM, en weet of ze alleen naar dit ''uitnodigings'' formulier kijken of naar de oorspronkelijke pre order plaatsing.

Ik kan de spanning niet meer aan ik wil zo graag zeker weten of ik het apparaat mag meenemen :X

Alvast dank!
Een vriend van mij heeft destijds "mijn" ps5 opgehaald nadat hij het formulier heeft ingevuld omdat ik in de tussentijd al voorzien was.

Dit ging bij hem prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
hugojansie schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:35:

Alvast dank!
De eerste mogelijkheid is pas 19 juni, dus vanaf zaterdag kunnen mensen je hier een antwoord opgeven.

Nu zijn er natuurlijk al slimmerikken die dit ook bij MM zelf gevraagd hebben dus je loopt het risico dat ze ook de naam op de oorspronkelijke order gaan controleren (je weet dat die order nodig is om je product op te halen). Even afwachten dus (en in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-05-2022
reeging schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:23:
[...]

Yes, ik krijg ~€67 terug. Betekend dat de PS uiteindelijk goedkoper is dan in NL en rond de ~480 komt :+
Ik heb ook bij UK besteld, waar kan ik iets zien over de importfee dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reeging
Postman schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:52:
[...]

De eerste mogelijkheid is pas 19 juni, dus vanaf zaterdag kunnen mensen je hier een antwoord opgeven.

Nu zijn er natuurlijk al slimmerikken die dit ook bij MM zelf gevraagd hebben dus je loopt het risico dat ze ook de naam op de oorspronkelijke order gaan controleren (je weet dat die order nodig is om je product op te halen). Even afwachten dus (en in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ;)).
Voor deze specifieke lichting wel inderdaad maar het is more or less hetzelfde process als dat eerder plaats gevonden heeft.

Daarom denk ik (aanname!) dat het process bij de MM ook niet heel erg veranderd is. Kijkend naar hoe slecht ze leren van hun fouten lijkt me dat overigens wel een veilige aanname :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
WiFiKabelNodig schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:54:
[...]

Ik heb ook bij UK besteld, waar kan ik iets zien over de importfee dan?
Ik kreeg onverwacht een mail van Amazon met de melding dat ze het bedrag terug storten.

In de order detail staat nu een refund bedrag á €67,65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
reeging schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:57:
[...]

Ik kreeg onverwacht een mail van Amazon met de melding dat ze het bedrag terug storten.

In de order detail staat nu een refund bedrag á €67,65
As we speak krijg ik zo'n zelfde mailtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
WiFiKabelNodig schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:59:
[...]

As we speak krijg ik zo'n zelfde mailtje!
Van wanneer was de order? Ik heb in januari besteld via UK maar nog geen mail gezien.

Zou je het mailtje misschien willen delen via PM, of direct hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
jaspermeul schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:01:
[...]

Van wanneer was de order? Ik heb in januari besteld via UK maar nog geen mail gezien.

Het ging bij mij om een bestelling van 2 juni 2021.

In januari had ik er ook een die uiteindelijk werd geannuleerd omdat ze het niet konden leveren, daar was de prijs überhaupt lager.

Initiële aankoop bedrag was dit keer €546. Allicht dat ze op dit moment een iets ruimere (te ruime) marge nemen in vergelijking met Januari?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
[...]

Geen probleem dat doe ik gewoon hier, wie weet helpt het andere ook. Je kan ze ook berichtje sturen op de klantenservice hierover mocht je niks gehad hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPRsuje9KCoS3D8oF9y5zdfxyvo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fUJSBAVjneDHK2cM2CAanWw8.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door WiFiKabelNodig op 16-06-2021 12:05 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 21:18
Daar is die dan hoor, mijn Nedgame bundel van gisteren die net is binnengekomen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEYbL4XC2H2lNDfiYb1BzaT2DWA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U4m1MuwZna3FcVGud5KnihCr.jpg?f=fotoalbum_large

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Crazy4ever schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:27:
Daar is die dan hoor, mijn Nedgame bundel van gisteren die net is binnengekomen. :)

[Afbeelding]
Geniet er van :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sign.Cacciatore
  • Laatst online: 16-06-2021

[Afbeelding]
Jaloersmakend, bij mij wacht ik nog op de T&T code... Geniet ervan! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Nu online
reeging schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:04:
[...]

Het ging bij mij om een bestelling van 2 juni 2021.

In januari had ik er ook een die uiteindelijk werd geannuleerd omdat ze het niet konden leveren, daar was de prijs überhaupt lager.

Initiële aankoop bedrag was dit keer €546. Allicht dat ze op dit moment een iets ruimere (te ruime) marge nemen in vergelijking met Januari?
Zoiets heb ik ook betaald voor de disc versie, met klein verschil vanwege de koers van GBP - EUR.
Ik zal de klantenservice eens een berichtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeanXeL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 11:35

[Afbeelding]
Aah, nice. Geniet ervan!

Seg, aan de slimmerikken: als de MM al terug lijkt soms consoles in de winkel te hebben, denken jullie dat ze dan ook terug lokaal wachtlijsten zouden beginnen aanleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
DeanXeL schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:40:
[...]

Aah, nice. Geniet ervan!

Seg, aan de slimmerikken: als de MM al terug lijkt soms consoles in de winkel te hebben, denken jullie dat ze dan ook terug lokaal wachtlijsten zouden beginnen aanleggen?
Afaik mogen retailers helemaal geen preorders meer maken.
Zou Sony het heft zelf in handen willen nemen en iets aan de scalpers gaan doen?
Persoonlijk zou ik het evt ook leuker vinden random een winkel binnen te stappen en eentje te vinden ipv constant te snel af te zijn door bots met duizenden kijkers, waaronder ook scalpers.. maar online bestellen is ntrlk wel een groot gemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Nu online
WiFiKabelNodig schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:04:
[...]

Geen probleem dat doe ik gewoon hier, wie weet helpt het andere ook. Je kan ze ook berichtje sturen op de klantenservice hierover mocht je niks gehad hebben.

[Afbeelding]
Ik denk dat jullie mazzel hebben. Ze geven bij mij toch echt aan dat ik precies genoeg heb betaald.
Is jullie deposit gelijk aan 21% btw? Dus total before VAT * 0.21?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeanXeL
DrMacabre schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:43:
[...]

Afaik mogen retailers helemaal geen preorders meer maken.
Zou Sony het heft zelf in handen willen nemen en iets aan de scalpers gaan doen?
Persoonlijk zou ik het evt ook leuker vinden random een winkel binnen te stappen en eentje te vinden ipv constant te snel af te zijn door bots met duizenden kijkers, waaronder ook scalpers.. maar online bestellen is ntrlk wel een groot gemak!
Sony heeft natuurlijk aangekondigd met Sony Direct naar meer landen in Europa te gaan komen, dan kunnen we meteen van hen afnemen. Of dat daarom zal helpen tegen scalpers weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:33
jaspermeul schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:46:
[...]

Ik denk dat jullie mazzel hebben. Ze geven bij mij toch echt aan dat ik precies genoeg heb betaald.
Is jullie deposit gelijk aan 21% btw? Dus total before VAT * 0.21?
Wat heb jij uiteindelijk betaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:00
[...]

Ik heb zelf ook in Januari een Playstation 5 Disc edition besteld via Amazon.co.uk.
Uiteindelijk zelf maar contact opgenomen met de klantenservice

Dit als bevestiging email nog gekregen:

I appreciate that you've taken time in contacting us.

Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused by this situation.

I have processed a refund for you of 80.15 pounds , order number XXXX

of your import fee

, you will be getting in 5 to 7 business days

Amazon.co.uk
Your feedback is helping us build Earth's Most Customer-Centric Company

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Nu online
Mir64za schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:03:
[...]

Ik heb zelf ook in Januari een Playstation 5 Disc edition besteld via Amazon.co.uk.
Uiteindelijk zelf maar contact opgenomen met de klantenservice

Dit als bevestiging email nog gekregen:

I appreciate that you've taken time in contacting us.

Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused by this situation.

I have processed a refund for you of 80.15 pounds , order number XXXX

of your import fee

, you will be getting in 5 to 7 business days

Amazon.co.uk
Your feedback is helping us build Earth's Most Customer-Centric Company
Dan zal het wel aan de medewerker liggen, dit was bij mij niet mogelijk.

Heb die 80.15 pounds betaald aan import fees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Nu online
ElMayo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:00:
[...]

Wat heb jij uiteindelijk betaald dan?
535 euro voor de disc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:06
Woah! Mijn ps5+Ratchet & Clank bundle ligt voor me klaar bij de GameMania. 🙊
7 maanden na reservering. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 13:05
Schijnbaar lagen er hier bij de plaatselijke intertoys vanmorgen 2 discs en 2 digital in de winkel voor verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

4acesNL schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:19:
Woah! Mijn ps5+Ratchet & Clank bundle ligt voor me klaar bij de GameMania. 🙊
7 maanden na reservering. 😅
Wat is u reserveringsdatum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fast-P
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10-2024
Gister gelukt bij Nedgame, 30x refreshen op diverse plekken in de bestel procedure.
Zojuist TT ontvangen, dank voor delen van de telegram groepen _/-\o_
Heeft paar Maanden geduurd maar nu echt gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeanXeL schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:40:
[...]

Aah, nice. Geniet ervan!

Ik weet niet of jullie MediaMarkt(en) dezelfde werkwijze hebben maar hier bij ons beginnen ze al niet meer aan pre-order lijsten, ditzelfde geldt ook voor de Xbox series X en geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:07:
[...]
Ik weet niet of jullie MediaMarkt(en) dezelfde werkwijze hebben maar hier bij ons beginnen ze al niet meer aan pre-order lijsten, ditzelfde geldt ook voor de Xbox series X en geen idee waarom.
De reden zal wel zijn dat het een erg lange lijst is waarvan mogelijk meer dan de helft uiteindelijk het apparaat niet komt ophalen omdat deze hem al elders heeft gekocht.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchKel schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:09:
[...]

De reden zal wel zijn dat het een erg lange lijst is waarvan mogelijk meer dan de helft uiteindelijk het apparaat niet komt ophalen omdat deze hem al elders heeft gekocht.
Ja daar heb je wel een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarverp
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09-2021
Eindelijk mijn PS5 R&C bundel op kunnen halen bij GameMania _/-\o_ Ga er nu lekker van genieten en dit topic verlaten. Heel veel succes, en alvast heel veel plezier natuurlijk, wie er nog een probeert te bemachtigen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeanXeL
Daarnet eventjes Dreamland gepasseerd in de Telegram groepen (staat trouwens ook nog gewoon op de website: https://www.dreamland.be/...alsense-controller-125024 ), alweer meteen doorgeklikt, en toch onmiddelijk de boodschap "Uitverkocht".

We komen er wel, drops lijken toch alsmaar te versnellen, of is dat mijn inbeelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeanXeL schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:19:
Daarnet eventjes Dreamland gepasseerd in de Telegram groepen (staat trouwens ook nog gewoon op de website: https://www.dreamland.be/...alsense-controller-125024 ), alweer meteen doorgeklikt, en toch onmiddelijk de boodschap "Uitverkocht".

We komen er wel, drops lijken toch alsmaar te versnellen, of is dat mijn inbeelding?
Ik zou daar geen PlayStation bestellen, want niet alleen een hele lage score maar ook geen reactie(s) op de klachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeanXeL
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:34:
[...]

Ik zou daar geen PlayStation bestellen, want niet alleen een hele lage score maar ook geen reactie(s) op de klachten.
Bedoel je dan op klachten over de online shop en bestellingen? Gewoon ter verduidelijking. Want eerm... Ik ben na consultatie van hun 'winkelvoorraad' naar de Dreamland van Deurne gefietst en daar de laatste PS5 van de levering kunnen oppikken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92SJkahfQylkKsWIv07vgFIiiqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C8NM8tMCdixFQqFiE5hDQSxy.jpg?f=fotoalbum_large

Dus hey, me happy, no more running after bots! Alles wat er nu nog kan mislopen is een probleem voor Future Me!

Veel geluk nog allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Heb sinds vandaag de telegram bot. Net een melding van Nedgame maar binnen 10 seconden gedrukt (had tel in m'n hand) maar site plat. En nu weer uitverkocht.
Geloof dat het nog wel even gaat duren voordat ik een ps5 ga hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01
jaydenjarno schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:15:
Heb sinds vandaag de telegram bot. Net een melding van Nedgame maar binnen 10 seconden gedrukt (had tel in m'n hand) maar site plat. En nu weer uitverkocht.
Ik was binnen 10sec en toen was de site al plat. Ik kreeg nog de webpagina te zien met voorraad 1. Maar het knopje in winkelmandje werkte al niet meer.

Het is mij ook nog steeds niet gelukt. Komt vanzelf komt steeds meer voorraad hopelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poelewoep
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 18:36
jaydenjarno schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:15:
Wat ik bij toeval tegenkwam was dat Nedgame vannochtend de annuleringen van de drops van gister verwerkte. Rond 9u waren er rond de 2 bundles op voorraad, maar toen net te laat. Daarna om 9:15 weer, en toen snel genoeg een order kunnen plaatsen.

Niet opgepikt door bots, wellicht de moeite waard om morgenochtend de site in de gaten te houden. Maar kan ook zijn dat ik dom geluk had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/70_WM9ydKw-SQsu4iZyhg262WMQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rT0SNvMhSnueFGhY2AlH1LKS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 09:42
Nou.. mijn PlayStation zou vandaag door DPD worden bezorgd. Voor de zekerheid heb ik aangegeven dat ze het in de schuur konden zetten. Uiteraard hebben ze dat niet gelezen en hebben ze bezorgd bij twee huizen verderop. Alleen, dit studentenhuis beweert niks ontvangen te hebben en de naam die het aangenomen zou hebben woont daar niet. |:(

DPD gaat het uitzoeken...

Update: ben gebeld door DPD en het zou bij de buren liggen. Nadrukkelijk geen studentenhuis. Helaas doen ze niet open maar ik heb nog hoop :')

Update 2: bij de buren opgehaald. Eind goed al goed. Vanavond lekker gamen.

[ Voor 23% gewijzigd door RozeDwergbanaan op 17-06-2021 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

RozeDwergbanaan schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:37:
Nou.. mijn PlayStation zou vandaag door DPD worden bezorgd. Voor de zekerheid heb ik aangegeven dat ze het in de schuur konden zetten. Uiteraard hebben ze dat niet gelezen en hebben ze bezorgd bij twee huizen verderop. Alleen, dit studentenhuis beweert niks ontvangen te hebben en de naam die het aangenomen zou hebben woont daar niet. |:(

DPD gast het uitzoeken...
Daar zit dus een student te spelen met jouw systeem. Waarschijnlijk met een grote lach op zijn gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
RozeDwergbanaan schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:37:

DPD gast het uitzoeken...
Altijd zo kut aan die bezorgdiensten. Geven het al heel gauw bij de buren af terwijl je wat anders had aangegeven. De kans is idd groot dat ze zolang mogelijk van niets weten en gewoon die PS5 gaan gebruiken. Zeker als het van zulke types zijn die gewoon schijt hebben aan andere buren. Misschien een beetje negatief, maar tegenwoordig sta ik nergens meer van te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 13:15
Poelewoep schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:32:
[...]

Wat ik bij toeval tegenkwam was dat Nedgame vannochtend de annuleringen van de drops van gister verwerkte. Rond 9u waren er rond de 2 bundles op voorraad, maar toen net te laat. Daarna om 9:15 weer, en toen snel genoeg een order kunnen plaatsen.

Niet opgepikt door bots, wellicht de moeite waard om morgenochtend de site in de gaten te houden. Maar kan ook zijn dat ik dom geluk had.

[Afbeelding]
Heb je toevallig een URL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Weet iemand waarom amazon.nl al een tijd niet meer door de bots worden opgemerkt? Ik zie alleen maar buitenlandse Amazons langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
michielvz schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:54:
Weet iemand waarom amazon.nl al een tijd niet meer door de bots worden opgemerkt? Ik zie alleen maar buitenlandse Amazons langskomen.
Dat komt omdat Amazon.nl de PS5 achter een extra klik heeft zitten. Deze kunnen niet makkelijk geautomatiseerd worden opgehaald.

De url waar de PS5 op staat verwijst in eerst instantie naar een docking station. Pas als je op de knop PS5 klikt ga je werkelijk naar de PS5 toe met de bijbehorende status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelewoep
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 18:36
Zekers, toen ik met dit bericht begon waren er weer twee op voorraad. Dus het loont om de site zo nu en dan te verversen, want de discord/telegram bots pakken dit dus niet altijd op. Klik!

Edit: twee minuten later wel een bot notificatie, dus de site is Nedgame-style er de komende 5 minuten uit de lucht.

[ Voor 12% gewijzigd door Poelewoep op 16-06-2021 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poelewoep schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:06:
[...]

Zekers, toen ik met dit bericht begon waren er weer twee op voorraad. Dus het loont om de site zo nu en dan te verversen, want de discord/telegram bots pakken dit dus niet altijd op. Klik!

Edit: twee minuten later wel een bot notificatie, dus de site is Nedgame-style er de komende 5 minuten uit de lucht.
3 op voorraad las ik, en die waren ook zo weer operdepop

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w9NxWc6F9X86DWu9PIuJSb9wuGo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1zjEIpuat3ji5CAbSgiMLcaC.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingpin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 16:18
Poelewoep schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:06:
[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen, ben pas sinds vanmiddag opzoek, maar zojuist via deze link 1 kunnen bestellen. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Kingpin schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:18:
[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen, ben pas sinds vanmiddag opzoek, maar zojuist via deze link 1 kunnen bestellen. Bedankt!
Wow dan heb je veel geluk gehad. Ik zoek er ook sinds kort 1, maar ik vind 800 euro echt teveel. Zoveel haast heb ik ook weer niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:21:
[...]

3 op voorraad las ik, en die waren ook zo weer operdepop

[Afbeelding]
Ik heb 1 van die 3 volgens mij kunnen bestellen. Ik had van een eerdere poging een PS5 nog in het winkelmandje liggen maar was toen net te laat. De PS5 blijft wel in het winkelmandje liggen alleen kun je dan de bestelling niet meer afronden. Ik heb dus een hele tijd de pagina zitten refreshen totdat ik de order wel af kon ronden.

Dit is dus een tip voor andere die er nog een nodig hebben. Daarmee ben je wel een stuk sneller dan als je hem vanuit de product pagina nog in het mandje moet doen en dan pas de bestelling kunt afronden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingpin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 16:18
DutchKel schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:39:
[...]

Ik heb 1 van die 3 volgens mij kunnen bestellen. Ik had van een eerdere poging een PS5 nog in het winkelmandje liggen maar was toen net te laat. De PS5 blijft wel in het winkelmandje liggen alleen kun je dan de bestelling niet meer afronden. Ik heb dus een hele tijd de pagina zitten refreshen totdat ik de order wel af kon ronden.

Dit is dus een tip voor andere die er nog een nodig hebben. Daarmee ben je wel een stuk sneller dan als je hem vanuit de product pagina nog in het mandje moet doen en dan pas de bestelling kunt afronden.
Zo heb ik het ook gedaan inderdaad.
NukaWorldNL schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:31:
[...]

Wow dan heb je veel geluk gehad. Ik zoek er ook sinds kort 1, maar ik vind 800 euro echt teveel. Zoveel haast heb ik ook weer niet
Vind ik zelf ook hoor, maar die games verkoop ik direct en ga er vanuit dat ik dan goedkoper uit ben dan wanneer ik er 1 via marktplaats had gekocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 20:10
Ik ben al sinds de release bezig en sinds een tijdje lid van de telegram bots.
Inmiddels was ik het zo zat dat ik toch maar besloten heb voor 60 euro meer 1 te kopen via marktplaats (Digital Edition).

Ik blijf dit topic volgen uit pure interesse maar ik ben nu na maanden zoeken eindelijk voorzien.
Uiteraard hoop ik dat jullie ook snel voorzien zijn!

[ Voor 9% gewijzigd door knorde op 17-06-2021 12:03 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 09:42
knorde schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 00:01:
Ik ben al sinds de release bezig en sinds een tijdje lid van de telegram bots.
Inmiddels was ik het zo zat dat ik toch maar besloten heb voor 60 euro meer 1 te kopen via marktplaats (DE).

Ik blijf dit topic volgen uit pure interesse maar ik ben nu na maanden zoeken eindelijk voorzien.
Uiteraard hoop ik dat jullie ook snel voorzien zijn!
Eerlijk gezegd vind ik 60 euro er bovenop een hele redelijke prijs. Zou het ook hebben gedaan. Wel spannend om van een Duitse marktplaats te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastachilla
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 23:27
* lees de topicwaarschuwing, dit is nadrukkelijk niet de bedoeling

[ Voor 119% gewijzigd door Geronimous op 17-06-2021 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
RozeDwergbanaan schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:11:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik 60 euro er bovenop een hele redelijke prijs. Zou het ook hebben gedaan. Wel spannend om van een Duitse marktplaats te bestellen.
Gewoon in Nederland maar ik bedoelde de Digital Edition :)
60 euro vond ik ook nog gaan, niet een hele absurde prijs maar je betaald altijd teveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
TylerMayhem schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:34:
[...]

Wat is u reserveringsdatum?
Moet ik ff mijn bon opzoeken. 😅 Dacht 11-11-20 of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:28
9-6 gebeld door Gamemania of ik mijn ps5 pre-order wil laten omzetten naar ps5 bundel. Gisteren kon ik mijn ps5 bundel ophalen. Dus lekker snel gekregen. Anders had ik heel lang kunnen wachten, want ik stond op pagina 6 van de reserveringen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

pinokkia schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:00:
9-6 gebeld door Gamemania of ik mijn ps5 pre-order wil laten omzetten naar ps5 bundel. Gisteren kon ik mijn ps5 bundel ophalen. Dus lekker snel gekregen. Anders had ik heel lang kunnen wachten, want ik stond op pagina 6 van de reserveringen.
Houdt dit in dat die 5 pagina's voor jou "nee" hebben gezegd tegen het bundel voorstel? Gaat dit dan om een bestaande bundle of proberen winkels op deze manier losse zaken er bij te verkopen om de omzet op te drijven?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik weet niet hoeveel ps5 bestaande bundels er binnen zijn gekomen. Toen ik gisteren de ps5 bundel ophaalde waren 5 mensen die ook zo’n bundel gingen ophalen. Ik weet wel dat ze eerst iedereen gebeld hebben en de keuze om te zetten in een ps5 bundel en dat de meeste mensen geen zin in hadden om meer te betalen. Ik geloof dat best wel dat mensen geen €70 meer willen betalen voor de game Ratchet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
RozeDwergbanaan schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:11:
[...]

Een moderator heeft mijn laatste post verwijdert (geen idee waarom, dat staat er ook niet bij).
Volgens mij ben ik niet echt off-topic gegaan.
Hoe dan ook, hopelijk blijft hij nu wel staan.

Het is gewoon in Nederland gekocht (met DE bedoelde ik Digital Edition).
@moderator klopt het dat mijn post verwijdert was of was dat een foutje (aangezien de posts daarvoor wel bleven staan en dat was een reactie op vorige posts)?

EDIT

Inmiddels is mijn bericht teruggeplaatst na navraag te hebben gedaan, top!

[ Voor 6% gewijzigd door knorde op 23-06-2021 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Zojuist gebeld door de MM: de bundel ligt klaar voor mij (annulering 19 maart). Ga dus morgen eens kijken wat die mag kosten en wat er in zit.

Of mag dit nu ook al niet meer hier vermeld worden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:41
Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:47:
Zojuist gebeld door de MM: de bundel ligt klaar voor mij (annulering 19 maart). Ga dus morgen eens kijken wat die mag kosten en wat er in zit.

hier nog niks...ik zou hem ook de 19e moeten kunnen ophalen...we wachten af. MM leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
Postman schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:47:

Hier ook een belletje gehad van MM Ekkersrijt. Wel netjes aangezien er geen andere bevestiging was….

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Kuhr89 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:39:
[...]

Hier ook een belletje gehad van MM Ekkersrijt. Wel netjes aangezien er geen andere bevestiging was….
Mocht je vandaag al gaan, zou je dan kunnen laten weten wat er in de bundel zit en wat deze gaat kosten?

Ik kan helaas zelf niet gaan, geen auto tot mijn beschikking en met dit weer op de fiets.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
Postman schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:18:
[...]

Mocht je vandaag al gaan, zou je dan kunnen laten weten wat er in de bundel zit en wat deze gaat kosten?

Ik kan helaas zelf niet gaan, geen auto tot mijn beschikking en met dit weer op de fiets.. :P
Ik ga hem morgen pas halen. Heb zelf al een ps5 in de tussentijd kunnen krijgen. Dus deze is voor m’n beste maat.
Zover ik weet is t dezelfde bundel? Of misschien met die flut headset?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 14:44
Ook ik ben nog steeds aan het zoeken maar vis steeds achter het net. Moet wel even een opmerking toevoegen en ik weet niet of ik de enige hierin ben maar geregeld komt er vanuit de telegram groep een melding dat er voorraad is, zodra ik op de notificatie druk zie ik dat bericht niet meer terug in telegram zelf. Gebeurt niet altijd maar vaak genoeg. iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Tweakwondo schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:59:
Ook ik ben nog steeds aan het zoeken maar vis steeds achter het net. Moet wel even een opmerking toevoegen en ik weet niet of ik de enige hierin ben maar geregeld komt er vanuit de telegram groep een melding dat er voorraad is, zodra ik op de notificatie druk zie ik dat bericht niet meer terug in telegram zelf. Gebeurt niet altijd maar vaak genoeg. iemand een idee hoe dit kan?
Zijn meldingen verwijderd door de moderators van de Telegram.
Doen ze bij foute meldingen, die eigenlijk niet mochten doorkomen bijvoorbeeld

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marnixio
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 21:07
Heb net de Mediamarkt bundel op kunnen halen nadat ik was gebeld.

Voor 620,- krijg je:

Ps5 Disc
Witte Duelsense controller (mocht helaas niet een andere kleur uitkiezen)
Qware Starter Kit

En een hoop reclame/kortingen meuk om mij te bedanken dat ik klant ben :Z

PSN : Marnixio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomresh9811
  • Laatst online: 31-08-2022
Iemand de console bundel al opgehaald zonder bevestiging bij MM?
In de mail stond duidelijk hebben er een op voorraad voor je op 19-06 af te halen.
Nu lees ik op twitter dat je op bevestiging moet wachten? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hugojansie
Ik heb zonet al 2 keer aan de lijn gehangen met de klantenservice ook voor het ophalen van de bundel. De eerste keer werd er geclaimd dat er niemand gebeld word voor de PS5 wat dus onzin is, en werd ik vervolgens op een dode lijn gegooid toen ze me zouden doorverbinden naar Amsterdam centrum MM. Daarna nog een keer gebeld toen namen ze niet op.. ik zou teruggebeld worden ik wacht het wel even af

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nomresh9811
  • Laatst online: 31-08-2022
Ben er op de gok heen gegaan en hij lag klaar _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hugojansie
Ik ook! Hij is binnen!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart0546
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 20:34
Nomresh9811 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:41:
Iemand de console bundel al opgehaald zonder bevestiging bij MM?
In de mail stond duidelijk hebben er een op voorraad voor je op 19-06 af te halen.
Nu lees ik op twitter dat je op bevestiging moet wachten? 8)7
Ik. MM Hengelo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 4acesNL
Nou, heb de ps5 + Ratchet And Clank bundle opgehaald bij de GM. Dat na 7 maanden. Geduld is een schone zaak. Maar wat een fijn ding. En Ratchet & Clank is echt belachelijk mooi.

Na maanden te hebben meegelezen hier, is dit het dan. Succes voor diegene die hem nog moeten scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 19-09 10:25
Ik had ook nog op Intertoys een pre order aan staan en wist dat ik op plek 33 stond (voordat ze niks meer gingen zeggen )

Gisteren gebeld dat ik kon komen ophalen... aangezien ik er al een heb via Amazon duitsland besloten om iemand anders (de volgende in de rij ) gelukkig te maken.

maar wat ik er mee wil aangeven is dat het nog steeds mondjes maat gaat, ik had in september pre order gedaan en nu pas 33 verkocht ..... hopelijk gaat dit nog veranderen maar blijft een topic zoals dit helaas nodig.

Iedereen succes gewenst en de boodschap is : Blijf hopen op kansen die komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:29
Gandalf68 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:37:
Ik had ook nog op Intertoys een pre order aan staan en wist dat ik op plek 33 stond (voordat ze niks meer gingen zeggen )

Gisteren gebeld dat ik kon komen ophalen... aangezien ik er al een heb via Amazon duitsland besloten om iemand anders (de volgende in de rij ) gelukkig te maken.

maar wat ik er mee wil aangeven is dat het nog steeds mondjes maat gaat, ik had in september pre order gedaan en nu pas 33 verkocht ..... hopelijk gaat dit nog veranderen maar blijft een topic zoals dit helaas nodig.

Toevallig ook bij intertoys een pre order geplaatst. Er waren nog een stuk of 20 mensen voor me op de lijst. Sinds de release heeft die vestiging 15 stuks gekregen. Ik leg me erbij neer dat ik gewoon moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb nu al een pre-order gedaan voor de PlayStation 6 doe in 2025 uitkomt 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Gandalf68 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:37:

En je zal niet de enige zijn die inmiddels al voorzien was dus die 33 is waarschijnlijk nog een flink stuk lager. 'mijn' Intertoys stond ik op nummer 16 en uiteindelijk werd ik ervoor gebeld en was dat de 12de die ze totaal binnen gekregen hadden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-09 01:39
Coolblue heeft weer een loting. Aanmelden via de app
Je hebt de keuze voor:
• Playstation 5 Disc + Spiderman Miles Morales + Dualsense controller
• Playstation 5 Disc + Assasin’s Creed Valhalla + Dualsense controller
• Playstation 5 Digital + Dualsense controller + Steelseries Arctis 3
• Playstation 5 Disc + Dualsense controller
• Playstation 5 Disc + Ratchet & Clank + Steelseries Arctis 3
• Playstation 5 Digital + Dualsense controller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Tinxian schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:24:
Coolblue heeft weer een loting. Aanmelden via de app
Je hebt de keuze voor:
• Playstation 5 Disc + Spiderman Miles Morales + Dualsense controller
• Playstation 5 Disc + Assasin’s Creed Valhalla + Dualsense controller
• Playstation 5 Digital + Dualsense controller + Steelseries Arctis 3
• Playstation 5 Disc + Dualsense controller
• Playstation 5 Disc + Ratchet & Clank + Steelseries Arctis 3
• Playstation 5 Digital + Dualsense controller
Dank u voor deze info

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag je nou maar een keer inschrijven in totaal of per product. Wordt uit de spelregels net niet duidelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 05:44
Donstil schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:58:
Mag je nou maar een keer inschrijven in totaal of per product. Wordt uit de spelregels net niet duidelijk.
Per product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 14:32
Ik kreeg na het inschrijven bij Coolblue te zien dat ik uiterlijk 7 juni het resultaat krijg.
Bedoelen ze 7 juli? Of gewoonweg de datum na de vorige loting vergeten aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Waar zie je dat?
Ik lees alleen in totaal.

"Kies zelf voor welke bundel je je wilt inschrijven."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:52
Matizovic schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:08:
Ik kreeg na het inschrijven bij Coolblue te zien dat ik uiterlijk 7 juni het resultaat krijg.
Bedoelen ze 7 juli? Of gewoonweg de datum na de vorige loting vergeten aan te passen?
wellicht je app updaten.
Bij mij staat namelijk 24 juni als datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Akaendra schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:10:
[...]

wellicht je app updaten.
Bij mij staat namelijk 24 juni als datum.
Ik kreeg ook 24 Juni als datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb me aangemeld voor de loting x 8. Benieuwd de 24e.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 14:32
ok, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haal dat er niet uit. Heb je gebeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larrylaffer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09 12:25
Ik heb me ook maar eens ingeschreven voor de loting. Verwacht er niks van, en sta er ook niet meer zo om te stuiteren. Het duurt inmiddels allemaal veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:18
600 stuks is wel weinig bij cb, zullen wel weer meer dan 30.000 inschrijvingen zijn. succes allemaal

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddrop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:05
Donstil schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:40:
[...]

Ik haal dat er niet uit. Heb je gebeld?
FAQ vraag:
Kan ik meerdere keren meedoen? Nee, je kan per PlayStation 5 met accessoires maar één keer meedoen. Ook heeft het geen zin om jezelf met meerdere mailadressen in te schrijven. We verwijderen dubbele inschrijvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reddrop schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:07:
[...]

FAQ vraag:
Kan ik meerdere keren meedoen? Nee, je kan per PlayStation 5 met accessoires maar één keer meedoen. Ook heeft het geen zin om jezelf met meerdere mailadressen in te schrijven. We verwijderen dubbele inschrijvingen.
Aah nice. Dat was eerder nog niet duidelijk.
Thanks.

Pagina: 1 ... 475 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord