ICT G33K
Niets in Leiden helaas, ze zei wel dat enkele winkels in het zuiden van het land vrije voorraad hebben, maar welke winkels durfde ze niet te zeggen.dNyw schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:26:
Diverse intertoys winkels hebben voorraad, bel je lokale winkel!
Bron?dNyw schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:26:
oosterhout (NB) geen voorraad, wel lange lijst haha.dNyw schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:26:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 7% gewijzigd door joey1990 op 21-06-2021 15:18 ]
Je kan je meerdere keren inschrijven, maar dit vergroot je kans om te winnen niet. Op Twitter geeft Coolblue namelijk aan dat ze slechts 1 inschrijving meenemen per account (ik neem aan dat ze hiermee de combinatie e-mail en telefoonnummer bedoelen). Als je je voor meerdere bundels inschrijft, bepaalt het systeem dus met welke inschrijving je meedingt in de loting.reddrop schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:07:
[...]
FAQ vraag:
Kan ik meerdere keren meedoen? Nee, je kan per PlayStation 5 met accessoires maar één keer meedoen. Ook heeft het geen zin om jezelf met meerdere mailadressen in te schrijven. We verwijderen dubbele inschrijvingen.
Zwager heeft met disc besteld gisteren met betaling via Klarna.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Dat is gewoon een ordinaire scalper zo te zien. Bij het item staat zelfs genoemd dat het duurder is dan de normale prijs. Het item valt ook niet onder het normale aanbod van de shop zo te zien (rekenmachines).Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 06:52:
TI-84shop.nl had/heeft nog playstations 5.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Geen idee, maar zag ook tweakers reviews van deze shop en meerdere hebben gekocht zonder enige problemenBor schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 07:31:
[...]
Dat is gewoon een ordinaire scalper zo te zien. Bij het item staat zelfs genoemd dat het duurder is dan de normale prijs. Het item valt ook niet onder het normale aanbod van de shop zo te zien (rekenmachines).
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Ziet er allemaal prima uit en men reageert ook op de negatieve reviews, kijk ik bij andere webshops ook altijd naar want een 4 of 5 sterren score is vaak alleen voor de snelle levering (standaard tegenwoordig) of de 'vette korting' die men kreeg.Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:09:
[...]
Geen idee, maar zag ook tweakers reviews van deze shop en meerdere hebben gekocht zonder enige problemen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2021 08:28 ]
€800 voor de disc editie. En dan hebben ze een groene banner bovenaan de site: "Ergens anders goedkoper gezien? Meld het ons!" 🤣Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 06:52:
TI-84shop.nl had/heeft nog playstations 5.
Maar goed, als je €300 extra wil betalen lijkt het iig beter dan een willekeurige scalper via Marktplaats.
Dus in feite kun je je 6x inschrijven, want ze hebben 6 bundels in de verkoop. Je kunt alleen niet meerdere keren per bundel inschrijven.reddrop schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:07:
[...]
FAQ vraag:
Kan ik meerdere keren meedoen? Nee, je kan per PlayStation 5 met accessoires maar één keer meedoen. Ook heeft het geen zin om jezelf met meerdere mailadressen in te schrijven. We verwijderen dubbele inschrijvingen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Aaaaaaaaaaaand it's gonedNyw schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:58:
Nedgame heeft net weer disc bundel gedropt.
Ik lees hier al een behoorlijk tijdje mee, maar heb deze drop er eentje kunnen scoren van NedgamedNyw schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:58:
Nedgame heeft net weer disc bundel gedropt.
Eindelijk was ik een keer op tijd
Welke gebruikte je? PS5 Stock bot op telegram deed geen melding..Mystic Spirit schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:13:
[...]
Ik lees hier al een behoorlijk tijdje mee, maar heb deze drop er eentje kunnen scoren van Nedgame11:42 melding van de drop ontvangen via ps5voorraadchecker en om 11:44 bevestiging in mijn mail van de bestelling.
Eindelijk was ik een keer op tijd
Hij noemt deze: https://ps5voorraadchecker.id.nl/shadowkid053 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:17:
[...]
Welke gebruikte je? PS5 Stock bot op telegram deed geen melding..
Maar ik ga echt niet 799 betalen ook al krijg je er 3 spelen en controller bij. Belachelijk.
Ik gebruik https://ps5voorraadchecker.id.nl/ Had namelijk geen zin in telegram en discord groepen etc. Ik denk dat de andere opties meestal sneller zijn, want ik heb vaak achter het net gevist.shadowkid053 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:17:
[...]
Welke gebruikte je? PS5 Stock bot op telegram deed geen melding..
De bundel is gewoon OK geprijsd door Nedgame wat mij betreft. Als je de retail waarde van alles bij elkaar optelt, kom je boven de 799 uit. Tuurlijk kan het zijn dat je de spellen niet wil of geen extra controller nodig hebt. Dan is het inderdaad een dure bundel, maar belachelijk is wat overdreven.Mau_Maus schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:19:
[...]
Hij noemt deze: https://ps5voorraadchecker.id.nl/
Maar ik ga echt niet 799 betalen ook al krijg je er 3 spelen en controller bij. Belachelijk.
Een extra controler wilde ik toch al en R&C ook. De andere twee games niet direct belang bij maar wie weet zijn ze wel leuk en anders verkoop ik ze weer door.
[ Voor 48% gewijzigd door Mystic Spirit op 22-06-2021 12:28 ]
Misschien is 'belachelijk' iets te zwaar aangezet, maar als je perse zwarte controller wil zou alles nieuw te krijgen moeten zijn voor 750. Op het geheel valt 50 mee, maar vind als retail winkel dat gewoon niet zo netjes.Mystic Spirit schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:22:
[...]
De bundel is gewoon OK geprijsd door Nedgame wat mij betreft. Als je de retail waarde van alles bij elkaar optelt, kom je boven de 799 uit. Tuurlijk kan het zijn dat je de spellen niet wil of geen extra controller nodig hebt. Dan is het inderdaad een dure bundel, maar belachelijk is wat overdreven.
Een extra controler wilde ik toch al en R&C ook. De andere twee games niet direct belang bij maar wie weet zijn ze wel leuk en anders verkoop ik ze weer door.
Nu ook hadden ze even de PS5 los voor 599 ipv 499. (Edit, volgens winkelwagen zelfs een tweedehands? maar kan wellicht foutje zijn.)
[ Voor 4% gewijzigd door Mau_Maus op 22-06-2021 12:41 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/sjDhXk93WiE5LHs99tzAwnqn.png?f=user_large)
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Verwijderd
Ik klik bij voorbaat alles al weg van Nedgame, pakketten samen stellen onder het mom om scalpers te werenQualixo schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:44:
Nedgame had net idd ook een niet bundel console maar eenmaal in het mandje stond er stiekem bij "2ehands" maar wel 599 rekenen.. Vind dat wel sneaky want op de product pagina stond niets vermeld dat het 2e hands was. pas in het mandje. dus als je snel door drukt betaal je 699 voor een niet nieuwe![]()
[Afbeelding]

noem het beestje gewoon bij z'n naam
[ Voor 12% gewijzigd door BM op 23-06-2021 08:12 ]
Mensen ervaringen mee ?
Niets mis mee.Mr.Beach schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:11:
is cdiscount een beetje betrouwbaar ? zag 'm op de app voorbijkomen maar nog nooit van gehoord, snel ff gekoekolt en toch hier en daar wat ontevreden klantjes...
Mensen ervaringen mee ?
Die kan je voor alle webwinkels wel vinden denk ikMr.Beach schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:11:
is cdiscount een beetje betrouwbaar ? zag 'm op de app voorbijkomen maar nog nooit van gehoord, snel ff gekoekolt en toch hier en daar wat ontevreden klantjes...
Mensen ervaringen mee ?
Wat de shop betreft, bestel met paypal dat geeft nog wat "zekerheid/vangnet" mocht het onverhoopt toch niet goed gaan. Ik heb er ook kort naar gekeken en had het wel aangedurfd (mocht de site er niet uitgeklapt zijn)

[ Voor 9% gewijzigd door reeging op 22-06-2021 17:53 ]
Ik heb daar de R&C bundel kunnen bestellen, via paypal betaald dus het zal wel goedkomen denk ik. Het schijnt een grote webshop te zijn, hoewel ik liever via coolblue of amazon had besteld omdat ik daar qua garantie goede ervaringen mee heb. Maar met de huidige schaarste ben ik allang blij dat ik er een heb kunnen bestellen.Mr.Beach schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:11:
Mensen ervaringen mee ?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
levering as vrijdag woohooo.
De ps5 disk editie zonder game kon ik wel selecteren maar verscheen niet in mijn winkelwagen.
[ Voor 26% gewijzigd door Mr. Blonde op 23-06-2021 08:04 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 23-06-2021 08:05 ]
🏷 Productprijs: 569.00 🚨
📄 Productpagina: https://partner.bol.com/c...et%20%26%20Clank%3A%20...
🛒🛍 Voeg aan winkelmandje toe en direct afrekenen: https://partner.bol.com/c...35%3A2%26siteid%3D1147861
ALS JE DIT LEEST BEN JE MISSCHIEN AL TE LAAT !! 😱
Dit wordt een leuk weekend
Ben benieuwd. Wordt vrijdag (volgens Bol) bezorgd.
Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

als je 2 besteld wel.replica17 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:09:
Staat bol erom bekend een bestelling te annuleren? zelfs na een bevestigingsmail etc?
Maarja ik wacht nog even paar maandjes
Ik kreeg direct na bestelling de bevestigingsmail. Ook zie ik het onder mijn account op bolVarathos schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:12:
Heeft iemand al een bevestiging? Ik heb enkel: Fijn dat je koos voor bol.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit aan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.
Ik heb dus alleen deze bevestigingsmail. Wat staat er in die van jou? Anders ben ik toch bang weer pech te hebben.replica17 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:14:
[...]
Ik kreeg direct na bestelling de bevestigingsmail. Ook zie ik het onder mijn account op bol
/f/image/Jko1iBImFrJyAsOGYN0TEZpY.png?f=fotoalbum_large)
Zo staat hij overigens in mijn account.
[ Voor 36% gewijzigd door Varathos op 23-06-2021 08:17 ]
De voorraad is al opsderooij schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:16:
Zijn de bots bezig? bol.com niet te benaderen ...
Wel lastig onder het kids naar school brengen
Ik heb onderstaande:Varathos schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:12:
Heeft iemand al een bevestiging? Ik heb enkel: Fijn dat je koos voor bol.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit aan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.
Dit heb je besteld
Sony Playstation 5 Console
Sony Playstation 5 Console
Gekocht bij bol.com
Bezorging: nog niet verschenen
Maar als ik naar mijn bol account ga dan zie ik wordt 25ste geleverd
Beide bedragen zijn afgeschreven, maar slechts 1 bevestigingsmail ontvangen en zichtbaar in bestellingen.
De eerste was op mijn mobiel, na het betalen kwam ik niet terug op bol.com pagina en dacht dat de transactie mislukt was. Vervolgens op laptop geprobeerd en daar ging het betalen en bevestiging wel direct goed.
Dit was uiteraard niet de bedoeling, hopelijk annuleren ze niet beide.
[update]
Zojuist van de 1ste bestelling ook een ontvangst bevestiging gekregen

Ik wil niet meedoen aan scalpen dus 1 v/d 2 retourneren denk ik
/f/image/cGQ1QjFWOGLckQjOAHrAhhUK.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door seez op 23-06-2021 08:31 ]
De bundel zou wel met een digitale game komen denk ik?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Wil gewoon een kale PS5 hebben, geen meuk er bij.
Ze waren weer binnen een minuut weg helaas.
Had hem wel in mijn winkelmandje gekregen, maar helaas niet verder gekomen.....
Ah wel, hopelijk binnenkort meer geluk.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Verwijderd
nope je krijgt een fysieke exemplaar, is een bundel he ps5+ ratchet no digital.kw_nl schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:22:
Hoe hebben sommige zonder de bundel kunnen bestellen?
De bundel zou wel met een digitale game komen denk ik?
@Verwijderd Die retourdeal was snel weg, en die was €484
[ Voor 10% gewijzigd door Amaze86 op 23-06-2021 08:30 ]
Ik heb hier ook per ongeluk 2x besteld (omdat ik dacht dat de eerste keer niet gelukt was).seez schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:21:
Per ongeluk 2x besteld bij bol.com.
Beide bedragen zijn afgeschreven, maar slechts 1 bevestigingsmail ontvangen en zichtbaar in bestellingen.
De eerste was op mijn mobiel, na het betalen kwam ik niet terug op bol.com pagina en dacht dat de transactie mislukt was. Vervolgens op laptop geprobeerd en daar ging het betalen en bevestiging wel direct goed.
[update]
Ik wil niet meedoen aan scalpen dus retourneren of verkopen tegen aankoopbedrag op V&A? Waar doe ik goed aan?
Hopelijk worden ze niet allebei geannuleerd maar 1.
Ik zie ze wel allebei in mijn bol account.
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Maar als het wel lukt, dan ben ik eindelijk klaar. Dan heb ik de heilige drie-eenheid naast m'n TV staan, PS5, Series X en een Switch.😁
Of hier verkopen tegen de prijs dat jij hebt betaaldseez schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:21:
Per ongeluk 2x besteld bij bol.com.
[update]
[Afbeelding]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dat systeem van 1 per klant werkt voor geen meter!
Vreemd inderdaad!NBAasDOGG schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:52:
4 besteld waarvan 1 geannuleerd door BOL. De rest wordt geleverd op 25 juni.
Hoe zien jouw bevestigingsmails er uit?
Een standaard bevestiging met "Bedankt voor je bestelling met bestelnummer ….." en daaronder een plaatje van het product, verwachte bezorg moment en adres gegevens.Varathos schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:54:
[...]
Vreemd inderdaad!
Hoe zien jouw bevestigingsmails er uit?
Ah oké dan ben ik bang dat ik pech heb. Bij mij staat dat ik een nog niet verschenen product heb gereserveerd.NBAasDOGG schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:57:
[...]
Een standaard bevestiging met "Bedankt voor je bestelling met bestelnummer ….." en daaronder een plaatje van de product, verwachte berzorg moment en adres gegevens.
Ik had zelfs geen account bij bol.com. Had zelfs alle tijd om een account te maken en te bestellen. Ik dacht dat de mensen nog niet wakker zijn om de PS5 zo vroeg te bestellen...
Ook al direkt de besvestigingsmail ontvangen. Morgen 24 juni mijn verjaardag. Een leuk cadeautje voor mijzelf
Heb je niet op eerste regel bedankt voor je bestelling met bestelnummer..Varathos schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:59:
[...]
Ah oké dan ben ik bang dat ik pech heb. Bij mij staat dat ik een nog niet verschenen product heb gereserveerd.
En een verwachte datum? Ik denk dat je goed zit als je betaald hebt.
Ja de titel is bedankt voor je bestelling met bestelnummer. Verwachte datum is de 25e.replica17 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:02:
[...]
Heb je niet op eerste regel bedankt voor je bestelling met bestelnummer..
En een verwachte datum? Ik denk dat je goed zit als je betaald hebt.
Geld is afgeschreven
Ik heb hetzelfde. Denk dat het ok is.Varathos schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:03:
[...]
Ja de titel is bedankt voor je bestelling met bestelnummer. Verwachte datum is de 25e.
Geld is afgeschreven
Ik heb hetzelfde in mijn account via de app of website staat bezorgdatum 25 juni maar in de mail staat dit niet.chillierelk schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:03:
In de app staat bij mij wel een bezorgdatum, maar in de email niet. We gaan het meemaken
Hopelijk vandaag geen nieuws dat e.e.a. geannuleerd wordt.
Ja inderdaad, maar als ik het in mijn vriendenkring kan slijten is dat een stuk makkelijker.pinokkia schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:47:
[...]
Of hier verkopen tegen de prijs dat jij hebt betaald
Retourneren is nog stuk sneller. Annuleren vind ik dan weer een te grote risico als ze besluiten zelf ook nog een van de 2 te annuleren.
Zal wel goed komen, ik zou me eerder druk maken als het wel in de e-mail zou staan en niet in de app aangezien de app ge-update wordt met de “voorraad.” Als je het zeker wilt weten even de bol.com chat openen en aan support vragen. Maar denk wel dat het goed zit, althans dat hoop ik anders ben ik ook de lulchillierelk schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:03:
In de app staat bij mij wel een bezorgdatum, maar in de email niet. We gaan het meemaken
Ja ik heb er ook nog wel vertrouwen in, en anders zit ik vast bij de volgende drop!KoffieKopjes schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:36:
[...]
Zal wel goed komen, ik zou me eerder druk maken als het wel in de e-mail zou staan en niet in de app aangezien de app ge-update wordt met de “voorraad.” Als je het zeker wilt weten even de bol.com chat openen en aan support vragen. Maar denk wel dat het goed zit, althans dat hoop ik anders ben ik ook de lul
Ben ff met support aan het chatten dus we weten zo meerchillierelk schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:42:
[...]
Ja ik heb er ook nog wel vertrouwen in, en anders zit ik vast bij de volgende drop!
Ik denk dat Billie uitgaat van de datum die in het systeem staat en dat wellicht de medewerkers iets meer info hebben.chillierelk schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:54:
[Afbeelding]
Billie heeft er ook vertrouwen in
---------------------------------------------------------------------------------------------
Update: Bij mij geeft de klantenservice aan dat ik hem gewoon vrijdag mag verwachten. Hier gaan we dan maar van uit!
[ Voor 18% gewijzigd door Your95 op 23-06-2021 10:03 ]
Ja dit was ook een grapje, een echt persoon heeft tegen mij ook vrijdag gezegd dus dat zal dan wel inddYour95 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:56:
[...]
Ik denk dat Billie uitgaat van de datum die in het systeem staat en dat wellicht de medewerkers iets meer info hebben.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Update: Bij mij geeft de klantenservice aan dat ik hem gewoon vrijdag mag verwachten. Hier gaan we dan maar van uit!
Mijn TV is net zo breed als mijn TV kast (180cm) en in de kast ligt al een XSX en Switch. Dus ga wat moeten verplaatsen denk ik.
Aangezien ook coolblue een drop verwaxht zal die PS5 idd wel snel geleverd worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Engineer Stewie op 23-06-2021 10:21 ]
Ik vermoed dat ze later nog wel een aantal annuleren bij je.NBAasDOGG schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:52:
4 besteld waarvan 1 geannuleerd door BOL. De rest wordt geleverd op 25 juni.
Ik zat op mobiel en wist dat het 1 per persoon was, maar dacht 'die bundel is weer een los nieuw product' dus ook beide gekocht in de haast tot ik later zag dat dit niet mocht en dan 1 geannuleerd zou worden. Op mobiel stond dat bericht verstopt onder beschrijving.
"Over maximale aantallen per bestelling: 1 PS5 console per klantaccount
Gezien de beperkte beschikbaarheid en de wens vanuit bol.com om maximale spreiding te faciliteren, hanteren wij een strikt beleid van 1 PS5 console per klantaccount. Als je meerdere bestellingen plaatst, wordt je order automatisch geannuleerd. Let op: je kan dus niet de PlayStation 5 Console én de PlayStation 5 Console Rachtet & Clank: Rift Apart bundel bestellen."
Uiteindelijk heb ik degene die ik minder wilde zelf maar geannuleerd...
Hopelijk dat straks niet diegene die ik annuleerde wel binnen de aantal zat en die andere niet ofzo.
Ik had achteraf het ook beter door Bol zelf kunnen laten annuleren...
[ Voor 24% gewijzigd door Mau_Maus op 23-06-2021 11:14 ]
Na toch wel een paar weken lid te zijn geweest van een aantal telegram groepen, en er telkens te laat te zijn geweest, is het dan schijnbaar toch gelukt!
Puur uit gewoonte wel per ongeluk een ps4 spel er bij gekocht
Je zou ook een mede tweaker er blij mee kunnen maken die er naar zoekt mocht je die 2e wel binnen krijgen, gewoon voor de prijs verkopen waar jij em voor gekocht hebt, denk dat weinig daar problemen mee zullen hebbenseez schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:21:
Verwijderd
Bij een chatbot tik altijd direct 'medewerker' in, 9 van de10 keer is het raak en krijg je een levend persoon in de chat.chillierelk schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:54:
[Afbeelding]
Billie heeft er ook vertrouwen in
Hier nog te koop. Tja ik zoek er nog wel 1, maar ik ga echt geen 750 euro betalen terwijl er niks extra's bij zit.
De tekst eronder "Altijd een lage prijs voor jouw Games en Consoles" is best hilarisch als je ziet dat ze er lekker 50% bijgooien....NukaWorldNL schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:48:
https://www.game-outlet.n...5-disc-version-825gb.html
Hier nog te koop. Tja ik zoek er nog wel 1, maar ik ga echt geen 750 euro betalen terwijl er niks extra's bij zit.
Ik heb hetzelfde, stond er na een uurtje ofzo ineens bij. Betaling via de site ging fout, via de app ging het goed. Heb er vanochtend even over gebeld en was gewoon goed zo gaf die medewerker aan. Is gewoon een verlopen bestelling die er nog in staat. Die andere bestelling staat goed en hij gaf aan dat ie vrijdag binnen zou moeten komen.chillierelk schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:54:
[Afbeelding]
Ik heb nu ook een geannuleerde bestelling er tussen staan. Ik had er inderdaad eentje gedaan waarbij de app vastliep tijdens de betaling. Dus ze zijn er wel mee bezig lijkt het.
Ben benieuwd, het is pas echt als ie binnen is uiteraard!
Enige bericht wat ik heb gekregen is een bedankt voor je bestelling mail met gegevens dus ik ga er van uit dat het goed komt..
Zo vroeg al ?Jimmyvw schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:07:
Yess ook gelukt er eentje om 07:55 uur te bestellen bij Bol.com en nog zonder bundel ook![]()
Enige bericht wat ik heb gekregen is een bedankt voor je bestelling mail met gegevens dus ik ga er van uit dat het goed komt..
Van welke bot kreeg jij dan een melding ?
De eerste telegram meldingen kwamen bij mij pas om 08:02 binnen namelijk.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
De vroegste was een retour bij bol voor 489 om 7:37:Malignant schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:14:
[...]
Zo vroeg al ?
Van welke bot kreeg jij dan een melding ?
De eerste telegram meldingen kwamen bij mij pas om 08:02 binnen namelijk.
https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/beneluxstockcheckerPS5
https://t.me/spydrplaystation5
(https://t.me/fsclprsps5stockalert om 7:38)
Daarna 'normaal' was de eerste om 7:57 op: https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/fsclprsps5stockalert & https://t.me/spydrplaystation5 kwamen met die om 8:03.
Tenminste zo was het in mijn lijstje met bots. Ik denk dat er ook veel vroeg bij waren door die retourdeal-melding en toen de normale beschikbaar zagen.
[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 23-06-2021 16:25 ]
Thx, vreemd.
De melding van PS5 stock alerts kwam bij mij als eerste pas om 08:02 binnen.
Niet gek dat ik dan niet verder dan het winkelwagentje ben gekomen helaas.
Toch 5 minuten "verloren" .....
Misschien aan de Wifi van mijn werk gelegen vanwege de VPN
8.02 was (bij mij) bij hun de R&C bundel.Malignant schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:38:
@Mau_Maus
Ik heb pas om 8:08 besteld, omdat ik zat te kutten met betaling (de payconiq app kwam met melding dat kaartlimiet overschreden was…). Dus 8h02 had nog moeten kunnen.Malignant schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:38:
@Mau_Maus
Thx, vreemd.
Niet gek dat ik dan niet verder dan het winkelwagentje ben gekomen helaas.
Toch 5 minuten "verloren" .....
Misschien aan de Wifi van mijn werk gelegen vanwege de VPN
PS5 stock alerts
1e melding 7:37 (refurbished) voor 484
2e melding 7:57 disk versie voor 499
3e melding 8:02 disk versie+ratched&clank voor 569
Ik zag de 1e melding om 7:55 en kon toen al de ratched&clank versie kopen aangezien enkel de disk versie niet aan mijn winkelwagen werd toegevoegd. Om 7:57 was mijn bestelling afgerond en ik hoop hem vrijdag te krijgen.
Dit stelt me gerust. Ik had eerst de normale PS5 in mijn wagentje. Maar had de betaling geannuleerd om voor de zekerheid te dubbelchecken dat het niet ging om een retour. Toen verdween de PS5 uit m'n winkelwagen. Toen kwam de R&C bundel die ik meteen om 08:03 heb kunnen kopen. Maar staat nu ook een annulering van een PS5 om 08:45 ofzoiets vanwege een mislukte betaling. Lijkt inderdaad iets systematisch te zijn. Was een beetje bang dat bol misschien denkt dat ik meerdere PS5s wilde bestellen en alles zou annuleren. Maar wat die medewerker zegt stelt me gerust.schaapiej schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:32:
[...]
Ik heb hetzelfde, stond er na een uurtje ofzo ineens bij. Betaling via de site ging fout, via de app ging het goed. Heb er vanochtend even over gebeld en was gewoon goed zo gaf die medewerker aan. Is gewoon een verlopen bestelling die er nog in staat. Die andere bestelling staat goed en hij gaf aan dat ie vrijdag binnen zou moeten komen.
Ben benieuwd, het is pas echt als ie binnen is uiteraard!
[ Voor 7% gewijzigd door OllyNL op 23-06-2021 18:27 ]
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |